abonnement Unibet Coolblue
pi_161376760
Hier verder.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:40 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Aardig onthoofde ploeg dan ook.

Dan zullen ze weer serieus moeten inkopen of talenten de volgende stap laten zetten. Anders hou je het bij Dumoulin en Barguil.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_161378022
Beetje raar dat Trek Sagan niet wil omdat ze niet op zoek zijn naar een absolute kopman, maar dan wel Degenkolb en Van Avermaet als opties zien.

Er zijn overigens sowieso maar een paar ploegen die Sagan kunnen betalen: BMC, Astana, Sky, Etixx en Trek. Trek wil hem niet, BMC en Sky verwacht ik ook niet direct. Blijft er niet veel meer over.

Trouwens nog een ander transferdingetje: Sky wil Matthews, zal binnenkort wel ergens opduiken ;)
pi_161388196
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 17:40 schreef wimderon het volgende:
Beetje raar dat Trek Sagan niet wil omdat ze niet op zoek zijn naar een absolute kopman, maar dan wel Degenkolb en Van Avermaet als opties zien.

Er zijn overigens sowieso maar een paar ploegen die Sagan kunnen betalen: BMC, Astana, Sky, Etixx en Trek. Trek wil hem niet, BMC en Sky verwacht ik ook niet direct. Blijft er niet veel meer over.

Trouwens nog een ander transferdingetje: Sky wil Matthews, zal binnenkort wel ergens opduiken ;)
Je beantwoordt het zelf. Ze bedoelen dat als je sagan haalt, je alleen budget over hebt voor prutsers. Als je Greg of Degenkolb haalt, scheelt dat een miljoen of twee; dan kan je nog wat aardige schaduwkopmannen regelen.
pi_161388747
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je beantwoordt het zelf. Ze bedoelen dat als je sagan haalt, je alleen budget over hebt voor prutsers. Als je Greg of Degenkolb haalt, scheelt dat een miljoen of twee; dan kan je nog wat aardige schaduwkopmannen regelen.
Nee, ik doel hierop:
quote:
Ploegmanager Luca Guercilena is niet op zoek naar een absolute kopman, maar naar iemand om naast de jonge Stuyven te plaatsen. “We hebben met Jasper een meerjarenplan opgesteld. Pas vanaf 2018 moet hij als absolute kopman de ploeg kunnen dragen.”
pi_161459829
Robert Gesink rijdt ook de komende twee seizoenen voor Lotto-Jumbo. De Nederlandse WorldTour-ploeg en de renner kwamen een contractverlenging overeen tot en met 2018. Gesink zal de komende twee jaar de rol vervullen die hij al jaren vervult: hij is het uithangbord en de kopman van Lotto-Jumbo.

Gesink (29) is blij met de contractverlenging. ,,Het team heeft een goed plan richting de toekomst, dat geldt voor zowel de sportieve als de zakelijke lijn. Dat geeft mij vertrouwen. Het voelt echt als mijn ploeg, waar ik al jaren op een prettige manier begeleid word. Ik hoop de aansluiting bij de wereldtop te houden, zoals ik de afgelopen Tour de France heb laten zien."

[ Bericht 90% gewijzigd door showtimer op 15-04-2016 23:44:10 ]
pi_161465987
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 23:33 schreef showtimer het volgende:
Robert Gesink rijdt ook de komende twee seizoenen voor Lotto-Jumbo. De Nederlandse WorldTour-ploeg en de renner kwamen een contractverlenging overeen tot en met 2018. Gesink zal de komende twee jaar de rol vervullen die hij al jaren vervult: hij is het uithangbord en de kopman van Lotto-Jumbo.

Gesink (29) is blij met de contractverlenging. ,,Het team heeft een goed plan richting de toekomst, dat geldt voor zowel de sportieve als de zakelijke lijn. Dat geeft mij vertrouwen. Het voelt echt als mijn ploeg, waar ik al jaren op een prettige manier begeleid word. Ik hoop de aansluiting bij de wereldtop te houden, zoals ik de afgelopen Tour de France heb laten zien."
Goed nieuws ! Gesink heeft tuurlijk ook Mollema, Boom,Slagter en Clement gezien en weet daat dat een nieuwe ploeg geen garantie voor succes of beter presteren is. De 6e plaats in de TDF was trouwens vorig jaar gewoon een top prestatie met dat deelnemersveld.
pi_161467491
Bij Lotto-Jumbo is hij de absolute kopman en bij andere ploegen is hij dat niet. Daarnaast is het misschien ook een soort loyaliteit richting de ploeg. Ondanks z'n fysieke ongemakken heeft hij altijd de steun binnen de ploeg behouden.

Toch had ik hem ook wel eens bij een andere ploeg willen zien. Ik denk sowieso dat het goed is om na 3 a 4 jaar een keer te wisselen van ploeg.
pi_161481308
quote:
Degenkolb eerste keuze als opvolger Cancellara

John Degenkolb is de eerste keuze van Trek-Segafredo om Fabian Cancellara te vervangen. De revaliderende Duitser is einde contract bij ­Giant-Alpecin, dat hem eveneens wil houden. Lukt het Trek niet om Degenkolb binnen te halen, dan is er nog het alternatief Vanmarcke die einde contract is bij LottoNL-Jumbo. Voor de klimkern is Rafal Majka een piste, maar net als Sagan ligt hij nog één jaar onder contract bij het afhakende Tinkoff.
pi_161556722
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 23:33 schreef showtimer het volgende:
Robert Gesink rijdt ook de komende twee seizoenen voor Lotto-Jumbo. De Nederlandse WorldTour-ploeg en de renner kwamen een contractverlenging overeen tot en met 2018. Gesink zal de komende twee jaar de rol vervullen die hij al jaren vervult: hij is het uithangbord en de kopman van Lotto-Jumbo.

Gesink (29) is blij met de contractverlenging. ,,Het team heeft een goed plan richting de toekomst, dat geldt voor zowel de sportieve als de zakelijke lijn. Dat geeft mij vertrouwen. Het voelt echt als mijn ploeg, waar ik al jaren op een prettige manier begeleid word. Ik hoop de aansluiting bij de wereldtop te houden, zoals ik de afgelopen Tour de France heb laten zien."
Gesink zou eigenlijk meer een klimknecht kunnen zijn. Net zoals Poels.... Kan goed aanklampen, maar mist de kracht om er vandoor te gaan.

Hij houdt nu klim talent zoals Lindeman een beetje tegen. Alle pijlen staan op Gesink, maar je weet dat hij alleen nog kan aanklampen. De dagen van keihard demarreren zijn bij hem wel voorbij...

Bij de Amstel Gold Race ook weer hetzelfde liedje. Blijft op zijn gat tot de Cauberg en probeert dan wat. De koplopers waren toen al bijna bij de finish..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_161557610
Klimtalent als Lindeman..

Ja hoor :D
pi_161557638
Lindeman moet gewoon lekker in de aanval en op die manier af een toe een zege pakken.
pi_161567295
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:57 schreef Marcoss het volgende:
Klimtalent als Lindeman..

Ja hoor :D
Lindeman heeft zowel de bergtrui in de Giro gedragen (niet gewonnen uiteindelijk) als een bergetappe in de Vuelta gewonnen.

Een etappe winnen is alweer een tijd geleden voor Gesink.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_161578605
quote:
5s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lindeman heeft zowel de bergtrui in de Giro gedragen (niet gewonnen uiteindelijk) als een bergetappe in de Vuelta gewonnen.

Een etappe winnen is alweer een tijd geleden voor Gesink.
Marcel Wüst heeft ook een keer de bolletjestrui gedragen. Jammer wel dat die nooit wat meer werk van z'n klimtalent heeft gemaakt.
pi_161578920
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 17:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Marcel Wüst heeft ook een keer de bolletjestrui gedragen. Jammer wel dat die nooit wat meer werk van z'n klimtalent heeft gemaakt.
erik dekker had zich ook beter op een tour klassement kunnen richten, ook dagen in de bollen gereden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 28 april 2016 @ 10:18:21 #15
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_161770193
Stuyven verlengt met twee jaar bij Trek
  vrijdag 29 april 2016 @ 20:09:15 #16
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_161806739
Put these foolish ambitions to rest.
pi_161807618
Logische verlenging van beide partijen.
pi_161825556
Verschillende teams, waaronder Sjaaiant, hebben interesse in Boasson Hagen.
  zaterdag 30 april 2016 @ 16:36:29 #19
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161825591
Sjaaiant kan nog wel wat diepte gebruiken inderdaad ja.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161876765
quote:
Boonen: “Klaar om voor ander team te rijden”

“Ik denk wel dat ik er een jaar bij doe”, herhaalde Tom Boonen dit weekend. “Ik heb gezegd: luister eens rond wat er op de markt is.”

Bij Etixx-Quick Step blijven, hoeft dus niet per se. “Of ik klaar ben om naar een ander team te gaan? Absoluut. Al hebben we elkaar altijd goed aangevuld en dat blijft ook zo. Ik wil niet per se ergens anders rijden. Links en rechts zijn al een paar teams lichtjes komen luisteren. Maar de meesten voelen zich daar niet echt comfortabel bij. Ze zitten met een schuldgevoel: we gaan die toch niet wegpakken.”
pi_161897892
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Sjaaiant kan nog wel wat diepte gebruiken inderdaad ja.
Met een Boasson Hagen voor Degenkolb lever je alleen maar diepte in. :')
  dinsdag 3 mei 2016 @ 15:43:00 #23
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161897939
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:40 schreef showtimer het volgende:

[..]

Met een Boasson Hagen voor Degenkolb lever je alleen maar diepte in. :')
Het is de beste optie die ze hebben.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161898035
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:43 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is de beste optie die ze hebben.
Nou nee.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 15:53:50 #25
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161898190
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nou nee.
Echt wel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')