abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 april 2016 @ 15:00:02 #76
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161446396
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:18 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Jullie hebben ook echt allemaal alles al gezien, he? Heb ik eens een pareltje gevonden, kennen jullie 'm al. ;(
Seizoen 2 is wel echt een stuk minder.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 13:19 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wasdat? Is dat leuk? Ziet er uit als iets wat ik misschien zou willen kijken.
Hyouka geloof ik.
Helemaal super.
pi_161449486
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 06:23 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Wow je bent de eerste ooit wie ik dat hoor zeggen. Die film was een gedrocht gemaakt door iemand die de ballen verstand heeft van DB. Het is gemaakt voor de tiener generatie met high school bullshit.
Dragonball Evolution ging in op een paar van de beste periodes in Dragonball, er is wat met de tijd gespeeld en er zijn wat scherpe kantjes af geveild, maar uiteindelijk heeft de film het beste wat Dragonball te bieden had samen gebracht.

Cow Yun Fat's Roshi was was geniaal. Terwijl Toriyama zijn Roshi alweer snel vergat na de zoveelste inflatieslag van superkracht. Bulma en Chi-chi werden niet verkankerd door ouderdom en moederschap zoals in de serie.

(Bulma was in het begin van Dragonball net zo belangrijk zo niet zo belangrijker voor het verhaal dan Goku, kun je het geloven!?)

In Evolution zijn er niet toevallig twee aliens op aarde, maar zijn er twee aliens intrinsiek met elkaar verbonden. Powerlevel onzin, gekreun en laserstraal-touwstrekwedstrijden zijn geheel afwezig en de Kamehameha is een troef, iets speciaals en niet iets dat elke aflevering weer uit te kast getrokken wordt omdat pannenkoek-met-perensiroop.

Evolution is misschien niet chicste, duurste actiefilm die er is, maar het is een van de leukere kung-fu films, vooral als je een beetje bekend bent met Dragonball (dwz meer dan alleen Z.)

(De middelbareschool-setting is overigens letterlijk uit de Great Saiyaman-saga getild. De Great Saiyaman was m.i. hilarisch. Evolution vermijdt Toriyama's schizofrene pogingen Goku uit de serie te schrijven en van Gohan de nieuwe hoofdpersoon te maken.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Repelsteeltju op 15-04-2016 17:46:13 ]
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161449717
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:36 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dragonball Evolution ging in op een paar van de beste periodes in Dragonball, er is wat met de tijd gespeeld en er zijn wat scherpe kantjes af geveild, maar uiteindelijk heeft de film het beste wat Dragonball te bieden had samen gebracht.

Cow Yun Fat's Roshi was was geniaal. Terwijl Toriyama zijn Roshi alweer snel vergat na de zoveelste inflatieslag van superkracht. Bulma en Chi-chi werden niet verkankerd door ouderdom en moederschap zoals in de serie.

(Bulma was in het begin van Dragonball net zo belangrijk zo niet zo belangrijker voor het verhaal dan Goku, kun je het geloven!?)

In Evolution zijn er niet toevallig twee aliens op aarde, maar zijn er twee aliens intrinsiek met elkaar verbonden. Powerlevel onzin, gekreun en laserstraal-touwstrekwedstrijden zijn geheel afwezig en de Kamehameha is een troef, iets speciaals en niet iets dat elke aflevering weer uit te kast getrokken wordt omdat pannenkoek-met-perensiroop.

Evolution is misschien niet chicste, duurste actiefilm die er is, maar het is een van de leukere kung-fu films, vooral als je een beetje bekend bent met Dragonball (dwz meer dan alleen Z.)

(De middelbareschool-setting is overigens letterlijk uit de Great Saiyaman-saga getild. De Great Saiyaman was m.i. hilarisch. Evolution vermijdt Toriyama's schizofrene pogingen Goku uit de serie te schrijven en van Gohan de nieuwe hoofdpersoon te maken.)
Al die redenen zijn het voor mij om de film te verafschuwen.
Ik heb DB meer gezien dan DBZ, maar de eerste 20 minuten van die film kwam ik echt niet doorheen zonder dat er een beetje kots omhoog kwam.

en zelfs de great saiyaman saga was niet zo belachelijk...

Goku zag er niet uit als Goku.
Picollo wtf dachten ze met dat uiterlijk...
Bulma geen blauw/groen haar..
als ik er meer over nadenkt wordt ik alleen maar bozer, deze film is gemaakt door iemand die duidelijk niet weet wat hij doet en waar DB en DBZ voor staan :r

Afgezien van de hele verhaal lijn (gohan leeft nog, goku is een tiener, afschuwelijke vechtscenes).

Elke seconde van die film is een aanfluiting.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2016 17:59:08 ]
pi_161450359
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:52 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Al die redenen zijn het voor mij om de film te verafschuwen.
Ik heb DB meer gezien dan DBZ, maar de eerste 20 minuten van die film kwam ik echt niet doorheen zonder dat er een beetje kots omhoog kwam.

en zelfs de great saiyaman saga was niet zo belachelijk...

Goku zag er niet uit als Goku.
Picollo wtf dachten ze met dat uiterlijk...
Bulma geen blauw/groen haar..
als ik er meer over nadenkt wordt ik alleen maar bozer, deze film is gemaakt door iemand die duidelijk niet weet wat hij doet en waar DB en DBZ voor staan :r

Afgezien van de hele verhaal lijn (gohan leeft nog, goku is een tiener, afschuwelijke vechtscenes).

Elke seconde van die film is een aanfluiting.
2 worden waren genoeg om de film af te kraken: Highschool, Camaro.

film heeft niks met dbz te maken, de director had ook aangegeven ooit in een interview nog nooit een dbz aflevering gezien te hebben.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_161453382
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:52 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Al die redenen zijn het voor mij om de film te verafschuwen.
Ik heb DB meer gezien dan DBZ, maar de eerste 20 minuten van die film kwam ik echt niet doorheen zonder dat er een beetje kots omhoog kwam.

en zelfs de great saiyaman saga was niet zo belachelijk...

Goku zag er niet uit als Goku.
Picollo wtf dachten ze met dat uiterlijk...
Bulma geen blauw/groen haar..
als ik er meer over nadenkt wordt ik alleen maar bozer, deze film is gemaakt door iemand die duidelijk niet weet wat hij doet en waar DB en DBZ voor staan :r

Afgezien van de hele verhaal lijn (gohan leeft nog, goku is een tiener, afschuwelijke vechtscenes).

Elke seconde van die film is een aanfluiting.
Saiyaman was dolle pret. :D

quote:
Mayes C. Rubeo ontwerpt een Bulma met bruin haar.
:(
Akira Toriyama ontneemt een van zijn meest complexe personages al haar eigenschappen en maakt van haar het typetje 'moeder'.
:)
Dit meen je me niet toch?

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 18:28 schreef DJ_ het volgende:

[..]

2 worden waren genoeg om de film af te kraken: Highschool, Camaro.

film heeft niks met dbz te maken, de director had ook aangegeven ooit in een interview nog nooit een dbz aflevering gezien te hebben.
Veel regisseurs nemen de werken waarop het script is gebaseerd niet door. Heel vaak met positief resultaat. iets over het vertroebelen van de artistieke visie of iets dergelijks.

Daarnaast heeft Dragonball Z ook een verhaallijn op een middelbare school die verdacht veel op die van van Dragonball E lijkt. Maar goed, als iets waggelt als een eend en kwaakt als een eend dan is heeft het ongetwijfeld niets met eenden van doen.
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 15 april 2016 @ 20:29:11 #81
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161453578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:36 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dragonball Evolution ging in op een paar van de beste periodes in Dragonball, er is wat met de tijd gespeeld en er zijn wat scherpe kantjes af geveild, maar uiteindelijk heeft de film het beste wat Dragonball te bieden had samen gebracht.

Cow Yun Fat's Roshi was was geniaal. Terwijl Toriyama zijn Roshi alweer snel vergat na de zoveelste inflatieslag van superkracht. Bulma en Chi-chi werden niet verkankerd door ouderdom en moederschap zoals in de serie.

(Bulma was in het begin van Dragonball net zo belangrijk zo niet zo belangrijker voor het verhaal dan Goku, kun je het geloven!?)

In Evolution zijn er niet toevallig twee aliens op aarde, maar zijn er twee aliens intrinsiek met elkaar verbonden. Powerlevel onzin, gekreun en laserstraal-touwstrekwedstrijden zijn geheel afwezig en de Kamehameha is een troef, iets speciaals en niet iets dat elke aflevering weer uit te kast getrokken wordt omdat pannenkoek-met-perensiroop.

Evolution is misschien niet chicste, duurste actiefilm die er is, maar het is een van de leukere kung-fu films, vooral als je een beetje bekend bent met Dragonball (dwz meer dan alleen Z.)

(De middelbareschool-setting is overigens letterlijk uit de Great Saiyaman-saga getild. De Great Saiyaman was m.i. hilarisch. Evolution vermijdt Toriyama's schizofrene pogingen Goku uit de serie te schrijven en van Gohan de nieuwe hoofdpersoon te maken.)
''Dragonball heeft nadelen, dus de film is geweldig''
-Repelsteeltju
Helemaal super.
pi_161453962
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:29 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[Dragonball Evolution heeft] het beste wat Dragonball te bieden had samen gebracht.

[...]

Goeie, als je de arcering van de eerste paragraaf weg gehaald had was het misschien nog overtuigend geweest ook. :o
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 16 april 2016 @ 13:47:02 #83
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161467312
Waarom in manga nemen ze iemand mee naar huis als ze iemand uitgeteld/ziek/dronken op straat vinden? In plaats van de politie of een ambulance te bellen ofzo? :P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  Designer zaterdag 16 april 2016 @ 14:01:17 #84
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161467523
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:47 schreef Xaryna het volgende:
Waarom in manga nemen ze iemand mee naar huis als ze iemand uitgeteld/ziek/dronken op straat vinden? In plaats van de politie of een ambulance te bellen ofzo? :P
Of lachen en wijzen zoals een normaal mens?
🐙
pi_161481929
7.3 aardbeving in Japan, daarna een aftershock van 5.7 en 6.4. Ook vandaag eentje van 6.8.







Oudste shrine kapot. Zo ook één van de 12 gebouwen van dit kasteel van 400 jaar oud:


In wind en weer, in allerlei oorlogen en aardbevingen, tot gisteren.
  Designer zondag 17 april 2016 @ 00:23:10 #86
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161482009
quote:
11s.gif Op zondag 17 april 2016 00:20 schreef Qunix het volgende:
7.3 aardbeving in Japan, daarna een aftershock van 5.7 en 6.4. Ook vandaag eentje van 6.8.




[ afbeelding ]


Oudste shrine kapot. Zo ook één van de 12 gebouwen van dit kasteel van 400 jaar oud:

[ afbeelding ]
In wind en weer, in allerlei oorlogen en aardbevingen, tot gisteren.
Dat kasteel en die tempel vind ik nog wel het bizarst. Dan heeft dat al vanalles overleefd en dan ineens *poef*.
🐙
pi_161486644
Beving was slechts 10km diep.

Hoe dieper, hoe minder beweging of minder kracht van de bevingen. 10km is verre van diep.
  zondag 17 april 2016 @ 12:36:26 #88
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161489737
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_161529196
Wat is er loos met Sakamoto Desuga?

Episode 2 komt volgend seizoen of zo? ;(
  maandag 18 april 2016 @ 23:06:42 #92
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161538094
quote:
5s.gif Op maandag 18 april 2016 19:20 schreef Qunix het volgende:
Wat is er loos met Sakamoto Desuga?

Episode 2 komt volgend seizoen of zo? ;(
Door de aardbevingen is het uitgesteld.
Helemaal super.
pi_161538189
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Door de aardbevingen is het uitgesteld.
;(
pi_161538807
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Door de aardbevingen is het uitgesteld.
Maar DEEN is in Tokio gevestigd. De aardbeving was in Kyushu. Dat is best een afstand.
“An interesting thing is a good thing.”
  Designer maandag 18 april 2016 @ 23:45:03 #95
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161539453
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 23:24 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Maar DEEN is in Tokio gevestigd. De aardbeving was in Kyushu. Dat is best een afstand.
Nieuwsreportages ipv anime.
🐙
  Designer maandag 18 april 2016 @ 23:45:58 #96
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161539482
Ik zie nu wel voor me hoe DEEN bevend zit te werken. Allemaal bibberlijntjes in de volgende aflevering.
🐙
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:49:57 #97
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161545654
Toevallig weer eens een anime chart bestudeerd en misschien ga ik wel wat volgen dit seizoen :D :o

Wat me aanspreekt:
Big Order
Bungou Stray Dogs
Flying Witch
Kiznaiver
Koutetsujou no Kabeneri
Mayoiga
Sakamoto desu ga?
Super Lovers
Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge

Vanavond eens de eerste eps bekijken om te zien of ik er ook daadwerkelijk één ga volgen....

[ Bericht 35% gewijzigd door Xaryna op 19-04-2016 12:03:49 ]
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  dinsdag 19 april 2016 @ 23:01:21 #98
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161563862
De OP loopt nog een seizoen achter btw :P
Helemaal super.
pi_161564310
Ik denk dat we die overzichten ondertussen wel uit de OP kunnen gaan faseren.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 20 april 2016 @ 09:21:11 #100
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161568250
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk dat we die overzichten ondertussen wel uit de OP kunnen gaan faseren.
Crap, dan moet ik ze nog even heel snel allemaal opslaan :P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')