abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 10 mei 2017 @ 19:54:56 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170834670
registreer om deze reclame te verbergen
Is hier nog iemand die ik gelukkig kan maken met een blauwe Yepp voorop stoel (de mini dus denk ik :') ) en windscherm en we kunnen van 2 fietsen de bevestigingsdingen af slopen.
We hebben hem denk ik in 2011 gekocht, maar is al jaren niet meer in gebruik.
We wonen lekker centraal; Amersfoort, dus wie ik er gelukkig mee kan maken stuurt maar een DM.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 10 mei 2017 @ 20:14:54 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170835253
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
Zit kuiken nu nog voorop of heb je gewoon al een jaar niet gefietst? :D
Ik heb sinds hoogzwanger niet meer gefietst, dus een maand of 7/8 niet? Toevallig gisteren weer voor het eerst, toen heb ik kuiken bij gebrek aan beter idd voorop gezet :').
Maar ik ben sowieso een mooiweerfietser, dus had het nog niet gemist :P.
KuikenGuppy
pi_170845464
F zit ook nog voorop hoor! Die 15 kg haalt hij nog lang niet :P

Dank nog voor alle reacties op mijn fietskar vraag! Ik heb op marktplaats een Burley kar gekocht met een hangmatje voor de baby. Ik ben zo benieuwd hoe ze het gaan vinden O+
pi_170859455
Ohh grappig, ik was vandaag aan het spieken naar een mooie 2kindskar die ik voorbij zag komen en dat was ook een burley. Ben benieuwd hoe het gaat, laat je het even weten? :)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 00:14:52 #230
335643 faptist
Maakt fouten
pi_170872681
Ik heb een yepp stoeltje van iemand overgenomen maar krijg het nu niet meer van het slot af. Hij moet er opnieuw opgezet worden, want hij staat te dicht op m'n zadel. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
Rode knop krijg ik niet ingedrukt noch wil de grijze knop draaien, omdat het sleuteltje niet wil draaien.
Of mis ik een of andere logische combinatie van handelen?
:')

** toen ik hem vastzette ging het ook al zoooo zwaaaaaaar. Misschien heb ik hem toen wel gesloopt hoor. Zou ook kunnen.
pi_170874956
WD40 op het slot spuiten?
Draagzak huren?
http://www.babydragen.eu
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:05:47 #232
100412 mefke79
komt goed!
pi_170875723
quote:
18s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 00:14 schreef faptist het volgende:
Ik heb een yepp stoeltje van iemand overgenomen maar krijg het nu niet meer van het slot af. Hij moet er opnieuw opgezet worden, want hij staat te dicht op m'n zadel. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
Rode knop krijg ik niet ingedrukt noch wil de grijze knop draaien, omdat het sleuteltje niet wil draaien.
Of mis ik een of andere logische combinatie van handelen?
:')

** toen ik hem vastzette ging het ook al zoooo zwaaaaaaar. Misschien heb ik hem toen wel gesloopt hoor. Zou ook kunnen.
Voor het probleem dat ie vast zit is de oplossing van MevrouwCactus een prima plan.

Wat ik me wel afvraag...Hij zit te dicht op het zadel zeg je. Welke heb je? Die op de zadelbuis zit of die op de bagagedrager? Want bij die laatste kan je hem niet verzetten, dat gat op de bagagedrager is er maar 1 keer. Ik had datzelfde probleem met mijn (relatief oud model) Gazelle Bloom. Na overleg met Yepp heb ik er toen een extra easyfit drager bovenop gezet. Die drager heb ik wat naar achteren gezet en zo kwam het stoeltje dus ook wat verder naar achteren. Bijkomend voordeel was dat ik mijn fietstas op de originele bagagedrager had zitten, dus die had ineens wel ruimte genoeg.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')