abonnement Unibet Coolblue
pi_161597952
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 09:52 schreef lord_bono het volgende:
Vind het persoonlijk ook niet echt een binge serie. Daarvoor gebeurt er te veel elke aflevering. Speculaties/theorieën bespreken hoort er bij deze serie gewoon bij. En zoals velen al vermelden, voor GoT is het echt onmogelijk om op 10 weken tijd niet gespoiled te worden.
Onzin.
pi_161597994
Ik vind dat je jezelf een deel van het plezier ontneemt als je niet mee kunt doen aan alle speculaties en reacties van mensen die de afleveringen net gezien hebben. Maar dat is persoonlijk.

Sowieso neem je afleveringen beter in je op als je ze één per keer kijkt.
  donderdag 21 april 2016 @ 11:50:03 #153
444042 natasja230
Spaans zwervertje
pi_161598239
Zodra duidelijk is hoe het met Jon Snow afloopt gaat dat echt overal op internet gepost worden en hetzelfde geldt als Daenerys opeens wordt onthoofd of zo. Tien weken lang dat soort gigantische spoilers ontwijken is heel erg moeilijk (en ik zou er sowieso niet de wilskracht voor hebben xD).
pi_161598309
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Onzin.
Succes op Twitter/Facebook/9gag/YouTube etc.
  donderdag 21 april 2016 @ 11:55:08 #155
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161598367
Ik vind het vooral grote onzin met zijn allen te gaan praten over hoe iemand afleverugen bekijkt en of dat goed of slecht is.

Ik haal ze meteen binnen als ze er zijn, maar als iemand ze op wil sparen boeit dat me he-le-maal niks. Wie ben jij om dan te vinden dat je jezelf dan een deel van het plezier ontneemt of dat het echt niet spoilervrij kan.

Wat een nondiscussie zeg, jezus
Laffe huichelaar
pi_161598386
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Succes op Twitter/Facebook/9gag/YouTube etc.
Ik snap wat je bedoeld, maar ik volg geen Twitter en 9gag. Op Facebook en Youtube ben ik tot op heden nog nooit spoilers tegen gekomen. Het ligt er natuurlijk aan met wie je omgaat en waar je het over hebt. Niemand van mijn kring volgt bijvoorbeeld actief GoT.

Volgens mij ligt het wel een beetje aan jezelf als je spoilers tegenkomt.
  donderdag 21 april 2016 @ 11:56:05 #157
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_161598391
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:28 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Mijn god... (goden...) zouden er ècht mensen zijn die zoveel geduld op kunnen brengen !???!
Lijkt me afschuwelijk overal jezelf zo te moeten afschermen om maar geen spoilers te horen.
Geen problemen mee. Doe het elk jaar weer. Weekendje bingewatchen, heerlijk. In de weken tot dat het zover is ga ik alle seizoenen ook weer terugkijken. Dubbel genot.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 21 april 2016 @ 11:57:33 #158
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161598423
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Succes op Twitter/Facebook/9gag/YouTube etc.
Ik kom op FB geen spoilers tegen hoor. Op youtube kom ik ook zelden GoTgerelateerde dingen tegen als ik er niet naar zoek. Twitter en 9gag kom ik nooit, en ik heb niet echt het gevoel dat ik iets mis
Laffe huichelaar
pi_161598445
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:55 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld, maar ik volg geen Twitter en 9gag. Op Facebook en Youtube ben ik tot op heden nog nooit spoilers tegen gekomen. Het ligt er natuurlijk aan met wie je omgaat en waar je het over hebt. Niemand van mijn kring volgt bijvoorbeeld actief GoT.

Volgens mij ligt het wel een beetje aan jezelf als je spoilers tegenkomt.
Dat scheelt een hoop natuurlijk, daarnaast scheelt het dat er nu nog geen boek is van het komende seizoen. Voorheen had je trolls die bij elk GoT gerelateerd filmpje spoilers plaatsten.
  donderdag 21 april 2016 @ 12:07:53 #160
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_161598644
Ik vind 1 aflevering te kort. Spaar er meestal twee of drie op en dan kijk ik die. Al denk ik dat ik dit seizoen wel gelijk ga kijken tot dat het duidelijk is wat er met Jon is gebeurd.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Forum Admin donderdag 21 april 2016 @ 12:08:36 #161
58651 crew  murp
murp
pi_161598655
Ik vind het tegenwoordig al prachtig dat iemand een weekend lang tv kan kijken!

kinderen.. ;(

:')
pi_161599732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:50 schreef natasja230 het volgende:
Zodra duidelijk is hoe het met Jon Snow afloopt gaat dat echt overal op internet gepost worden en hetzelfde geldt als Daenerys opeens wordt onthoofd of zo. Tien weken lang dat soort gigantische spoilers ontwijken is heel erg moeilijk (en ik zou er sowieso niet de wilskracht voor hebben xD).
Ja, dat vrees ik ook :Y

Toen met Star Wars kwam ik ook op de gèkste plekken tegen dat X werd dood gemaakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161600806
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Geen problemen mee. Doe het elk jaar weer. Weekendje bingewatchen, heerlijk. In de weken tot dat het zover is ga ik alle seizoenen ook weer terugkijken. Dubbel genot.
Ja... vooral doen zou ik zeggen... ik heb er alleen het geduld niet voor, plus ik vind 't leuker met mensen gedurende de uitzendperiode van gedachte over te wisselen.
Maar goed ik stel leuke dingen dan ook niet graag uit... instant gratification ftw !!
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_161601685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het vooral grote onzin met zijn allen te gaan praten over hoe iemand afleverugen bekijkt en of dat goed of slecht is.

Ik haal ze meteen binnen als ze er zijn, maar als iemand ze op wil sparen boeit dat me he-le-maal niks. Wie ben jij om dan te vinden dat je jezelf dan een deel van het plezier ontneemt of dat het echt niet spoilervrij kan.

Wat een nondiscussie zeg, jezus
We vertellen gewoon hoe we het meest van GoT genieten. Ik vind het heerlijk om te speculeren en ik kijk een aflevering vaak 2 keer. Een ander spaart ze liever op. So what idd, maar dan kunnen we het er nog wel over hebben.
pi_161601747
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dat je jezelf een deel van het plezier ontneemt als je niet mee kunt doen aan alle speculaties en reacties van mensen die de afleveringen net gezien hebben. Maar dat is persoonlijk.

Sowieso neem je afleveringen beter in je op als je ze één per keer kijkt.
Ik vind het nogal opmerkelijk dat jij kan weten wat een ander wel of geen plezier oplevert/ontneemt.

Lekker fuckin boeiend zeg, als iemand het JUIST leuk vind om ze op te sparen een dagje/nachtje te bingen, who cares?

Persoonlijk VIND IK het nogal bizar hoe ver sommige gaan met hun interesse voor een fantasiewereldje. Uren alles na te pluizen, analyseren, ruziemaken over wie gelijk heeft, en ga zo nog maar even door.
  roze donderdag 21 april 2016 @ 14:36:42 #166
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161601821
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:50 schreef natasja230 het volgende:
Zodra duidelijk is hoe het met Jon Snow afloopt gaat dat echt overal op internet gepost worden en hetzelfde geldt als Daenerys opeens wordt onthoofd of zo. Tien weken lang dat soort gigantische spoilers ontwijken is heel erg moeilijk (en ik zou er sowieso niet de wilskracht voor hebben xD).
Haha mijn Facebook tijdlijn ontploft dan denk ik.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 21 april 2016 @ 14:40:57 #167
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_161601885
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Ja... vooral doen zou ik zeggen... ik heb er alleen het geduld niet voor, plus ik vind 't leuker met mensen gedurende de uitzendperiode van gedachte over te wisselen.
Maar goed ik stel leuke dingen dan ook niet graag uit... instant gratification ftw !!
Dat kan inderdaad. Die behoefte heb ik zelf nog nooit zo gezien eigenlijk.Om elke aflevering door te spreken. In mijn ogen zijn mensen veel te betrokken en nemen ze een serie vaak veel te serieus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_161602436
Elke keer als ik aan GOT denk hoor ik de intro tune.. Maar dan de South Park versie.

Weener weener weener Weener weener weener
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_161605912
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:46 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Na een week vervalt het recht op spoilers bij mij in de vriendengroep.
dat bedoel ik. je kan van mensen echt niet verwachten dat ze hun kop houden, omdat jij zo nodig 10 weken wil wachten.

om spoilers te vermijden is het voor mij zaak om de ep zsm te zien op de maandag. en in de tussentijd social media simpelweg vermijden. anders heb ik echt geen garanties.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161607324
Bijnaaaaa! Topic doorgespit, zie het nergens genoemd. Hoelaat denken jullie zondagnacht/maandagochtend dat de eerste aflevering 'beschikbaar' is voor de die-hards in Nederland?
pi_161608702
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:33 schreef Loveless85 het volgende:

Uren alles na te pluizen, analyseren, ruziemaken over wie gelijk heeft, en ga zo nog maar even door.
_O_ heerlijk! _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161609760
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 19:11 schreef Jaytonism het volgende:
Bijnaaaaa! Topic doorgespit, zie het nergens genoemd. Hoelaat denken jullie zondagnacht/maandagochtend dat de eerste aflevering 'beschikbaar' is voor de die-hards in Nederland?
die hard? mwah, ongeduldigen bedoel je :P ik regel maandag na het wakker worden de meuk, lekker op mijn gemak mijn ontbijt doen en dan *O* :X :{ -O-

ik ben benieuwd hoe ze het seizoen gaan inluiden. ik verwacht sowieso korte updates van wie waar ook alweer was, maar misschien nog een paar verrassingen ook, met got weet je het nooit natuurlijk oO<
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161610345
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:25 schreef Slayage het volgende:

ik ben benieuwd hoe ze het seizoen gaan inluiden. ik verwacht sowieso korte updates van wie waar ook alweer was, maar misschien nog een paar verrassingen ook, met got weet je het nooit natuurlijk oO<
Was het bij eerdere seizoenen niet zo dat we bepaalde personages en verhaallijnen pas weer in de tweede of misschien zelfs 3e aflevering weer zagen? Gezien de promotie durf ik te wedden dat we tig shots krijgen van Jon's stille, koude lijk ondanks dat het hele 'for the watch' gebeuren juist het ding is dat niemand vergeten is.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161610745
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Was het bij eerdere seizoenen niet zo dat we bepaalde personages en verhaallijnen pas weer in de tweede of misschien zelfs 3e aflevering weer zagen? Gezien de promotie durf ik te wedden dat we tig shots krijgen van Jon's stille, koude lijk ondanks dat het hele 'for the watch' gebeuren juist het ding is dat niemand vergeten is.
ik meen dat ik ergens had gelezen dat ze meerdere verhaallijnen af zouden gaan, maar het zou kunnen dat ze niet alle verhaallijnen afgaan.

iig arya, theon/sansa (brienne). dit vanwege de korte filmpjes, die aangaven dat het de eerste ep betrof. er zal ongetwijfeld heel erg duidelijk gemaakt worden dat jon dood is :O ik verwacht dat hij op zijn vroegst in de vierde ep ofzo terugkomt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161610833
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 19:11 schreef Jaytonism het volgende:
Bijnaaaaa! Topic doorgespit, zie het nergens genoemd. Hoelaat denken jullie zondagnacht/maandagochtend dat de eerste aflevering 'beschikbaar' is voor de die-hards in Nederland?
Jouw ondertitel; A Lannister pays their debts moet A Lannister pays it's debts zijn.
Of Lannisters pay their debts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')