abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161343576


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kaboutertje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kloontje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kaartje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--





In memoriam voor onze grootste fan: MUZ / Flikker maar op, K3 verdient een 3e topic. :)



een toepasselijk filmpje bij 'laatste K3 in Nederland'"

't Echte en 't ware!
pi_161352244
TV/internet tip: VTMKZOOM brengt een hele maand lang, vanaf zaterdag 9 april t/m zondag 8 mei, hulde aan (de enige echte) K3. Oude films, specials en reeksen worden nog één keer uit de kast gehaald.

Promo.

VTMKZOOM is live te zien via Stievie en reeds uitgezonden programma's kunnen nog gedurende één week worden teruggekeken via Stievie (zie de TV Gids) en deels ook via de site van VTMKZOOM zelf.

Komende woensdag zendt VTMKZOOM een aflevering uit van K3 kan het! die niet bij RTL in Nederland is te zien. Deze aflevering zal ik online zetten voor wie de aflevering wil bewaren.
pi_161374702
Sidenote:

Ik kom er net achter dat er een tv serie komt van Petticoat, zo'n Nederlandse musical dat zich afspeelt in de jaren 50 met origineel Chantal Janzen in de hoofdrol. Als Lauren De Ruyck niet dood was gegaan was ze perfect voor de hoofdrol geweest met haar 50's hoofd. :(
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_161379157
Ik snap wel dat Lauren even een tijdje heel die showbusiness wereld totaal beu is, maar toch.

Zo'n kwaliteiten hebben, knap, super mooie stem, dansen, acteren. Waar zoveel mensen jaloers op zouden zijn.

En dan economie gaan studeren en op een of ander duf kantoor eindigen.

Echt een waste of talent.
pi_161379738
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:45 schreef stroot het volgende:
Ik snap wel dat Lauren even een tijdje heel die showbusiness wereld totaal beu is, maar toch.

Zo'n kwaliteiten hebben, knap, super mooie stem, dansen, acteren. Waar zoveel mensen jaloers op zouden zijn.

En dan economie gaan studeren en op een of ander duf kantoor eindigen.

Echt een waste of talent.
Ze studeert psychologie. Maar inderdaad, what a waste. Als K3tje had ze het vast ook super gedaan. Gelukkig is ze nog elke dag te zien in Galaxy Park op RTL Telekids 24/7.
  dinsdag 12 april 2016 @ 19:21:42 #6
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_161379948
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:45 schreef stroot het volgende:
Ik snap wel dat Lauren even een tijdje heel die showbusiness wereld totaal beu is, maar toch.

Zo'n kwaliteiten hebben, knap, super mooie stem, dansen, acteren. Waar zoveel mensen jaloers op zouden zijn.

En dan economie gaan studeren en op een of ander duf kantoor eindigen.

Echt een waste of talent.
Gewoon een slecht verliezer.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_161386192
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 19:21 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Gewoon een slecht verliezer.
Ik zou er ook wel klaar mee zijn als ik haar was. Toen ze jong was heeft ze wel succes gehad met eurosong en galaxy park, maar toen ze probeerde om solo door te breken was dat niet echt een succes, geloof ik. Dan is het volgens mij haar goed recht om er klaar mee te zijn en de eer aan zichzelf te houden.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik het heel erg jammer vind dat we voorlopig niks meer van haar gaan horen...
pi_161386437
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:16 schreef Danawinter het volgende:

[..]

Ik zou er ook wel klaar mee zijn als ik haar was. Toen ze jong was heeft ze wel succes gehad met eurosong en galaxy park, maar toen ze probeerde om solo door te breken was dat niet echt een succes, geloof ik. Dan is het volgens mij haar goed recht om er klaar mee te zijn en de eer aan zichzelf te houden.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik het heel erg jammer vind dat we voorlopig niks meer van haar gaan horen...
Mee eens. Ik had haar graag verder zien gaan, maar ze heeft duidelijk behoefte aan wat meer stabiliteit. De meeste mensen hebben dit.
pi_161396593
Klaasje wordt weer eens overschaduwd

pi_161404396
Vanmiddag zond VTMKZOOM een aflevering uit van K3 kan het! die om onbekende redenen niet in Nederland wordt uitgezonden door RTL. Het gaat om aflevering 2.03 Kapper - Stuntman - Paardrijden. Beschrijving:

In deze aflevering neemt Kristel de jonge Ezra uit Nederland mee naar Olivier Bisback, de bekendste stuntman van Vlaanderen. In zijn trainingscentrum krijgt Ezra een echte opleiding tot stuntvrouw. Voor Karen belooft het een romantische avond te worden. Ze trekt naar een manege aan zee om Femke uit Genk te verrassen, want zij droomt er al jaren van om paard te rijden op het strand bij zonsondergang. Lyana uit Genk wil ten slotte dolgraag eens een dagje een echte kapper zijn. Wanneer ze nietsvermoedend haarspeldjes gaat kopen, staat Josje haar daar op te wachten om haar mee te nemen naar een professioneel kapsalon, waar ze de kneepjes van het vak aanleert.

Wie de aflevering wil zien (en bewaren) kan deze nu hier downloaden.
pi_161407350
Op die staanplaats fb kun je live meekijken volgens mij!

(Of ben ik nu zo blond?)

Edit:nu niet meer..

[ Bericht 53% gewijzigd door Glitter_Aardbei op 13-04-2016 20:16:12 ]
pi_161435574
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:01 schreef Riparius het volgende:
Vanmiddag zond VTMKZOOM een aflevering uit van K3 kan het! die om onbekende redenen niet in Nederland wordt uitgezonden door RTL. Het gaat om aflevering 2.03 Kapper - Stuntman - Paardrijden. Beschrijving:

In deze aflevering neemt Kristel de jonge Ezra uit Nederland mee naar Olivier Bisback, de bekendste stuntman van Vlaanderen. In zijn trainingscentrum krijgt Ezra een echte opleiding tot stuntvrouw. Voor Karen belooft het een romantische avond te worden. Ze trekt naar een manege aan zee om Femke uit Genk te verrassen, want zij droomt er al jaren van om paard te rijden op het strand bij zonsondergang. Lyana uit Genk wil ten slotte dolgraag eens een dagje een echte kapper zijn. Wanneer ze nietsvermoedend haarspeldjes gaat kopen, staat Josje haar daar op te wachten om haar mee te nemen naar een professioneel kapsalon, waar ze de kneepjes van het vak aanleert.

Wie de aflevering wil zien (en bewaren) kan deze nu hier downloaden.
Super, heel erg bedankt!
pi_161435830
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Super, heel erg bedankt!
Graag gedaan. Ik heb nu trouwens een versie met nog wat beter beeld (en zonder logo). Ik wil uiteindelijk de complete set van alle 26 afleveringen op Mega zetten, samen met de uitgebreide beschrijvingen van VTM.
pi_161452246
Deze is geloof ik nog niet langs gekomen. De (kleine) cover van de Kus van de Juf single:

  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 april 2016 @ 14:55:20 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_161468408
Ik zit net de josje MNm tapes op Youtube te kijken en damn ze is goed.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 april 2016 @ 14:58:01 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_161468448
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_161468550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit net de josje MNM tapes op Youtube te kijken en damn ze is goed.
Zie ook hier voor linkjes naar fragmenten van de Ochtendshow van Peter Van de Veire waar ze een week lang elke dag te gast was.
pi_161469624
TV/internet tip voor wie de DVD niet heeft: zo meteen om 16:15 bij VTMKZOOM de special K3 in Nederland. De uitzending is in Nederland te zien - en ook nog een week lang terug te kijken - via Stievie.
pi_161479806
Hoe heet ie op Stievie? Ik vind alleen Dit Is K3, K3 Kan Het en de tekenfilm.
pi_161480130
Gevonden in de tv-gids!

Leuk <3
Ze zijn wel echt op hun hoogtepunt gestopt. Nog net wat leuker dan die specials waarin elke clip een fantasie of droom is. Zitten in hun films eigenlijk liedjes?
pi_161480813
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 23:12 schreef Maartel het volgende:
Gevonden in de tv-gids!

Leuk <3
Ze zijn wel echt op hun hoogtepunt gestopt. Nog net wat leuker dan die specials waarin elke clip een fantasie of droom is. Zitten in hun films eigenlijk liedjes?
Ja, in de films zitten ook liedjes, maar niet zo veel als in de TV-specials. Morgenochtend bij VTMKZOOM trouwens de film K3 en de Kattenprins. Volgens Sisi de meest vreemde K3 film.
pi_161536093
Voor de liefhebbers: seizoen 1 & 2 van Hallo K3 heb ik nu in MP4 formaat online staan, inclusief de uitgebreide beschrijvingen van VTM. Alles in goede kwaliteit en zonder irritante logo's. Ideaal voor smartphones en tablets. Seizoen 3 hoop ik binnenkort nog toe te kunnen voegen.
pi_161536878
TV tip: Dinsdag 19 april om 21:30 bij Vitaya de eerste aflevering van een nieuw programma rond de broers Boxy & Boxy, twee sterrenchefs die bekende of onbekende gasten ontvangen en een dag lang met ze optrekken. In deze eerste aflevering stellen ze kun kookkunsten ten dienste van K3:



Bekijk hier of via deze link de promo van Vitaya. De zender is in Nederland te bekijken via Stievie en het programma is daar ook nog tot een week na uitzending terug te kijken.
pi_161547232
Heeft iemand hier toevallig meer informatie over de Afrikaanse/engelstalige versie van K3's Heyah Mama album?
Welk jaar hebben ze dit uitgebracht, en zijn er (daar) ook singles van uitgebracht?
pi_161550802
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:48 schreef Maartel het volgende:
Heeft iemand hier toevallig meer informatie over de Afrikaanse/engelstalige versie van K3's Heyah Mama album?
Welk jaar hebben ze dit uitgebracht, en zijn er (daar) ook singles van uitgebracht?
Sisi heeft dit (extreem zeldzame) album een tijd geleden hier gepost. Aangezien ze een origineel exemplaar heeft zal zij je er meer over kunnen vertellen aan de hand van de informatie op de hoes. Zelf kan ik er geen informatie over vinden.
pi_161552100
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:15 schreef Riparius het volgende:

[..]

Sisi heeft dit (extreem zeldzame) album een tijd geleden hier gepost. Aangezien ze een origineel exemplaar heeft zal zij je er meer over kunnen vertellen aan de hand van de informatie op de hoes. Zelf kan ik er geen informatie over vinden.
Ik loop tegen hetzelfde aan online inderdaad.
Zelfs het vinden van de cover in degelijke kwaliteit lijkt onmogelijk.
pi_161552188
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:09 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik loop tegen hetzelfde aan online inderdaad.
Zelfs het vinden van de cover in degelijke kwaliteit lijkt onmogelijk.
Ja. Je kunt je zoekresultaten in Google filteren door bijvoorbeeld site:.za toe te voegen aan je zoekopdracht, maar dat levert ook niet veel op.
pi_161552812
Ik heb sowieso met zoekopdrachten over dingen van vóór pakweg 2002 het idee dat het allemaal wat minder gearchiveerd (of inmiddels gewoon offline) is.
Ik herinner me nu wel vaag dat er een facebookpagina was van een jongen die zo'n beetje alles van K3 gescand heeft, eens kijken of ik die nog kan vinden, en of daar wellicht dit album nog tussen zit.
pi_161553174
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:36 schreef Maartel het volgende:
Ik heb sowieso met zoekopdrachten over dingen van vóór pakweg 2002 het idee dat het allemaal wat minder gearchiveerd (of inmiddels gewoon offline) is.
Ik herinner me nu wel vaag dat er een facebookpagina was van een jongen die zo'n beetje alles van K3 gescand heeft, eens kijken of ik die nog kan vinden, en of daar wellicht dit album nog tussen zit.
Je bedoelt misschien Aaron, maar die is pas in 2007 begonnen. En, Facebook is pas in 2004 ontstaan, dus voor echte webarcheologie moet je daar niet zijn. Als je oude links hebt bewaard of deze nog ergens kunt vinden dan kun je soms met archive.org wel oude webpagina's tevoorschijn toveren. Dan kun je terugkomen tot medio jaren '90. Oude Usenet tekstberichten helpen ook wel eens verder. Vroeger waren die te doorzoeken via DejaNews, maar dat is ingepalmd door Google Groups, dus zul je het daarmee moeten doen.
pi_161554689
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:19 schreef Riparius het volgende:
Voor de liefhebbers: seizoen 1 & 2 van Hallo K3 heb ik nu in MP4 formaat online staan, inclusief de uitgebreide beschrijvingen van VTM. Alles in goede kwaliteit en zonder irritante logo's. Ideaal voor smartphones en tablets. Seizoen 3 hoop ik binnenkort nog toe te kunnen voegen.
Wáuw ongelooflijk blij mee :D
Kleiner in data dan de dvd's en makkelijker. En leuk voor de in bus/trein.
Hopelijk kom je nog aan seizoen 3 doen toe.
pi_161566016
Voor wie het wil bewaren: de aflevering van Boxy & Boxy met K3 van de afgelopen avond kun je nu hier downloaden.
pi_161593355
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:48 schreef Maartel het volgende:
Heeft iemand hier toevallig meer informatie over de Afrikaanse/engelstalige versie van K3's Heyah Mama album?
Welk jaar hebben ze dit uitgebracht, en zijn er (daar) ook singles van uitgebracht?
Sorry, ik was een tijdje offline maar heb deze inderdaad! Het album komt uit 2000 en is eigenlijk een soort heruitgave van Parels met Afrikaanse en Engelstalige nummers. Ook de foto's (en de albumhoes) zien er hetzelfde uit.
Ik had laatst een keer de nummers hier gepost. Ik zet ze morgen nog wel een keer online, dan kan je ze downloaden.
pi_161598178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:58 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Sorry, ik was een tijdje offline maar heb deze inderdaad! Het album komt uit 2000 en is eigenlijk een soort heruitgave van Parels met Afrikaanse en Engelstalige nummers. Ook de foto's (en de albumhoes) zien er hetzelfde uit.
Ik had laatst een keer de nummers hier gepost. Ik zet ze morgen nog wel een keer online, dan kan je ze downloaden.
Oh dank je maar de nummers heb ik al! Ik was bezig om ze correct te taggen met jaartallen (en coverart). De albumhoes is toch hun in het roze? Da's toch een andere foto dan de originele Parels cover?
Hebben ze voor Afrika nog een single/video uitgebracht dat je weet?
pi_161629141
Voor de liefhebbers: alle 26 afleveringen van K3 kan het! staan nu in MP4 formaat online, inclusief de uitgebreide beschrijvingen van VTM (K3 kan het!.pdf, met uitroepteken). Het beknopte overzichtje dat ik eerder had gemaakt staat er ook nog bij (K3 kan het.pdf, zonder uitroepteken). Alles in goede kwaliteit en zonder irritante logo's en daarmee ideaal voor smartphones en tablets.
pi_161629691
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 16:53 schreef Riparius het volgende:
Voor de liefhebbers: alle 26 afleveringen van K3 kan het! staan nu in MP4 formaat online, inclusief de uitgebreide beschrijvingen van VTM (K3 kan het!.pdf, met uitroepteken). Het beknopte overzichtje dat ik eerder had gemaakt staat er ook nog bij (K3 kan het.pdf, zonder uitroepteken). Alles in goede kwaliteit en zonder irritante logo's en daarmee ideaal voor smartphones en tablets.
Super! Bedankt hiervoor! :) Dit programma is zo leuk voor tussen het studeren door.
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
pi_161638479
Naar aanleiding van deze post van mijzelf ben ik eens gaan zoeken naar oude berichten over K3 op Usenet. Lang geleden, toen de dieren nog spraken en social media en webfora nog niet bestonden waren Usenet en mailing lists dé media om berichten uit te wisselen via internet. Tegen het einde van het vorige millennium waren deze media voor gewone berichtenuitwisseling al een beetje over hun hoogtepunt heen (het is niet toevallig dat FOK in 1999 begon) maar ze werden nog wel veel gebruikt.

Ik had gehoopt berichtjes te vinden met meningen over de eerste single van K3 of over het eerste TV-optreden in februari 1999, maar dat is - tot nu toe - niet gelukt. De oudste Usenet posts waarin K3 wordt genoemd die ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn van de hand van Peter de Smedt, die trouwens tot op de dag van vandaag nog steeds actief is voor de site vlaamseartiesten.be. Uit zijn oudste bericht is op te maken dat de opnames voor de clip van Heyah Mama plaatsvonden op zondag 25 april 1999 op het strand van Blankenberge. Over een paar dagen is dat dus precies 17 jaar geleden. Jammer genoeg zijn de foto's waarnaar hij verwijst niet meer terug te vinden. Iemand die nog een ouder - dateerbaar - bericht over K3 op internet kan vinden?

[ Bericht 2% gewijzigd door Riparius op 23-04-2016 00:29:15 ]
pi_161646877


Nieuw cover van special die 25 mei uit komt, blijkbaar worden het gewoon tutorials van de liedjes uit de specials. Waarom moet Karbonkeltje steeds in het binnen tbh, was het voor deze foto niet beter geweest haar te spiegelen en te switchen met Marthe?

Vind overigens de cover van Als het binnen regent afschuwlijk. Waarom niet alle singles in de stijl van Jodelee?



Marthe ziet er overigens flawless uit op de Kusjessoldaten cover (was er geen foto van hun in de outfit?? En Hanne zo scheef lol.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_161646909
Also Sisi en ik hebben de theorie dat Hanne eigenlijk Josje is, Marthe Karen en Klaasje Kristel qua persoonlijkheden. _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_161646975
Vind deze cover nog steeds geweldig.



Kristel staat er echt als de queen op.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_161647273
Marthe's bitch face naar Karbonkel. Ik lach hier al 3 uur om.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_161651355
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 10:54 schreef Poedelpoes het volgende:
Also Sisi en ik hebben de theorie dat Hanne eigenlijk Josje is, Marthe Karen en Klaasje Kristel qua persoonlijkheden. _O-
Slechte theorie lijkt mij. Kristel merkte trouwens ergens in Wij zijn K3 op dat de persoonlijkheden juist op haarkleur overeenstemden, zo sterk zelfs dat ze het bijna een beetje eng vond.
pi_161652889
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 10:51 schreef Poedelpoes het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw cover van special die 25 mei uit komt, blijkbaar worden het gewoon tutorials van de liedjes uit de specials.
Het is wel duidelijk dat Studio 100 de meisjes koste wat kost in de aandacht wil houden na 8 mei, vandaar deze tamelijk overbodige en atypische DVD. Om dezelfde reden wordt er binnenkort ook weer een nieuw TV-programma opgenomen met HKM. Studio 100 is nog op zoek naar een geschikte locatie voor de opnamen. Ze zoeken specifiek naar een industriële, loft-achtige ruimte die beschikbaar moet zijn van 9 mei t/m 2 juni. De dames worden dus daags na het laatste optreden van de huidige tournee direct weer aan het werk gezet. Studio 100 doet geheimzinnig over de aard van het nieuwe TV-programma, maar een langlopende serie zal het niet worden omdat ze de locatie maar voor een paar weken willen kunnen gebruiken.
quote:
Waarom moet Karbonkeltje steeds in het midden tbh, was het voor deze foto niet beter geweest haar te spiegelen en te switchen met Marthe?
Heel eenvoudig, het lengteverschil tussen Marthe en Hanne is te groot, zodat je geen mooi plaatje krijgt met deze twee naast elkaar, tenzij je gaat knoeien met de verticale posities van de hoofden, zoals ze duidelijk hebben gedaan op de cover van kusjessoldaten.
pi_161655447
Om eerlijk te zijn heeft het grafische team achter K3 altijd een makkelijke taak gehad. Logo, meisjes, eentonige achtergrond. Klaar. Maakt niet uit, want kinderen reageren er op.
pi_161655798
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:59 schreef Riparius het volgende:

[..]

Slechte theorie lijkt mij. Kristel merkte trouwens ergens in Wij zijn K3 op dat de persoonlijkheden juist op haarkleur overeenstemden, zo sterk zelfs dat ze het bijna een beetje eng vond.
Ik zeg niet dat Hanne geen Karen is, hun komen wel redelijk overeen. maar Marthe is duidelijk geen Kristel en Klaasje geen Josje. En overigens zou Kristel dat ook alleen kunnen gezegd hebben om HKM te verkopen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_161656908
Er zitten goede Spaanse(?) genen bij Marthe in de familie

https://www.instagram.com/p/BEgTIh6AeEB/?taken-by=marthedep&hl=nl
pi_161661676
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:48 schreef Cynicio het volgende:
Er zitten goede Spaanse(?) genen bij Marthe in de familie

https://www.instagram.com/p/BEgTIh6AeEB/?taken-by=marthedep&hl=nl
Het is net alsof bij haar broertje de gelaatstrekken goed zijn gegaan en het bij Marthe t allemaal net niet is. Nonetheless cute both lol.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_161707324
Vondst: Ik heb min of meer bij toeval een K3 biografie gevonden, geschreven door de bekende (maar inmiddels gepensioneerde) radiopresentator Marc Brillouet. Up to date, bijzonder goed gerechercheerd en heel wat lezenswaardiger dan de biografie in Wikipedia. Onderaan de pagina zijn bovendien wat - oude - interviews van Brillouet met Gert Verhulst, Miguel Wiels én K3 te beluisteren.
  maandag 25 april 2016 @ 23:22:00 #48
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_161717552
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:39 schreef Riparius het volgende:
Vondst: Ik heb min of meer bij toeval een K3 biografie gevonden, geschreven door de bekende (maar inmiddels gepensioneerde) radiopresentator Marc Brillouet. Up to date, bijzonder goed gerechercheerd en heel wat lezenswaardiger dan de biografie in Wikipedia. Onderaan de pagina zijn bovendien wat - oude - interviews van Brillouet met Gert Verhulst, Miguel Wiels én K3 te beluisteren.
thanks, leuk interview op het eind :Y
TEAM TAFEL
pi_161720228
pi_161720236
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 07:15 schreef Houtenbeen het volgende:
:D Wat dacht ie. Mijn pa is te oud, ik probeer het gewoon?

Wat een griezel trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sunshine1982 op 26-04-2016 07:26:02 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')