abonnement Unibet Coolblue
pi_161311399


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161311440
Goede rubbertjes zijn wel zo veilig voor iedereen, maar de prettigheid voor het gebruik daarvan staat nog open voor discussie. Laatste posts:
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef BlackLining het volgende:
BT45 :r ik ken geen band waar de Bandit zo slecht op staat. Vreselijke dingen.

Ik zou serieus die voorband eraf trekken. Heb ik na 3000 kilometer ook gedaan, gewoon je verlies nemen. Aanraders? Continental RoadAttack 2 (of als je in de regen rijdt, 2Evo. Is wel iets minder op droog), en Dunlop Roadsmart wordt er ook veel onder gelegd. PR3 heb ik geen ervaring mee, maar ik heb nu drie sets Conti RA2 waarvan één 2Evo versleten en die rijden goddelijk. Zeker vergeleken met dat waardeloze stuk rubber wat Bridgestone maakt.
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Nero22 het volgende:
Ik ben fan van Michelin Pilot Road, maar goed, ik heb dan ook geen andere banden gereden dan dat. Op het baby Kwakje had ik PR2, en nu heb ik er PR4 onder liggen. Gaan wel lekker lang mee. :9


[ Bericht 3% gewijzigd door Nero22 op 09-04-2016 20:31:32 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 9 april 2016 @ 20:39:44 #3
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161312063
@BL: eerlijk gezegd heb ik nog geen problemen ondervonden van die BT's. Maar volgens mij zijn de meningen er aardig over verdeeld.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_161316828
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:34 schreef Geelman het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, ik ga zo even een poging wagen.

Verder loopt de Bandit eigenlijk best goed voor een 20 jaar oude fiets. Zo goed, dat er binnenkort wel weer eens een nieuwe achterband op mag. Ik heb nu voor en achter BT45's. Is het aan te raden beide banden hetzelfde te houden?
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef BlackLining het volgende:
BT45 :r ik ken geen band waar de Bandit zo slecht op staat. Vreselijke dingen.

Ik zou serieus die voorband eraf trekken. Heb ik na 3000 kilometer ook gedaan, gewoon je verlies nemen. Aanraders? Continental RoadAttack 2 (of als je in de regen rijdt, 2Evo. Is wel iets minder op droog), en Dunlop Roadsmart wordt er ook veel onder gelegd. PR3 heb ik geen ervaring mee, maar ik heb nu drie sets Conti RA2 waarvan één 2Evo versleten en die rijden goddelijk. Zeker vergeleken met dat waardeloze stuk rubber wat Bridgestone maakt.
Ik vroeg me bij het lezen van BT45 al af hoe lang het zou duren tot we weer een mooie BL-rant zouden krijgen :D Overigens heeft hij gelijk, grootste troep die je onder je fiets kunt leggen.

Morgen ga ik naar een concert in Amsterdam, kijken hoe het rijden daar me af gaat :o Ik voorzie sowieso gekut met tramrails en fietsers. Moet bij de Melkweg zijn en zag dat je daar zo'n beetje voor de deur de motor kwijt kan, dus dat gaan we mooi doen, maar dat betekent wel over het Leidscheplein weer vertrekken.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  zaterdag 9 april 2016 @ 23:08:15 #5
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161317262
PR's zijn prima banden maar als je flink wat kilometers maakt is de BT45 ook prima. Zelfs mijn K75 slagschip zonder ABS stond zo stil met die krengen.
pi_161317762
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef Erasmo het volgende:
PR's zijn prima banden maar als je flink wat kilometers maakt is de BT45 ook prima. Zelfs mijn K75 slagschip zonder ABS stond zo stil met die krengen.
Ik kan zo'n 20k km rijden met de pr3, achter. Verwacht eigenlijk niet dat de BT45 daar overheen zal gaan?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_161320779
Ah, een bandendiscussie! Zal mijn ervaringen ook eens delen dan :D

Heb de BT45's nu zo'n 8000km onder mijn XJ600 liggen en de achterband begint nu tot de slijtnokjes te komen, in het midden dan wel. Heb ze ook onder mijn CB750 en daar hielden ze het toch langer uit.

Qua weggedrag vind ik ze meer dan prima voor bovengenoemde motoren, ook met regen. Kan me dus niet geheel vinden in de negatieve berichten. Voor de CB750 zijn het banden die véél beter zijn dan toen de motor net nieuw was (1978) en je rijdt er makkelijk mee de stepjes aan de grond, zonder ook maar een keer opzij te glijden. Heb er op de CB wel wat langer mee gedaan, maar vind ze qua slijtage wel wat tegenvallen. Beide motoren hebben nou niet echt een enorm vermogen en zou dus wat meer kilometers ervan verwachten.

Vind ze dus wel prima voor wat ze zijn, maar zal misschien toch eens naar andere banden kijken voor de XJ.

Op de VFR heb ik PR2's en PR4's gehad. Met de PR2's heb ik telkens pech gehad en elke achterband een spijker of wat originelers mee gehad:



Vervolgens PR4's erom gelegd, welke prima hun werk deden. Vond de prijs/prestatie/slijtage echter niet geheel in balans en ben nu langzaam aan het overstappen op PR3's; heb nu een PR3 voorband en PR4 achterband. Wanneer achter op is, zal ik er ook een 3 op zetten. Tot nu toe bevallen ze allemaal goed :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Morivar op 10-04-2016 01:58:53 ]
  zondag 10 april 2016 @ 09:24:06 #8
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161322438
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 23:22 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik kan zo'n 20k km rijden met de pr3, achter. Verwacht eigenlijk niet dat de BT45 daar overheen zal gaan?
Ik heb er 25k km mee weggeklokt maar ik rij ook voornamelijk snelweg. De BT45 is imho vooral geschikt voor de wat oudere fietsen.

PR3 is ook een uitstekend bandje trouwens.
pi_161322929
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 09:24 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik heb er 25k km mee weggeklokt maar ik rij ook voornamelijk snelweg. De BT45 is imho vooral geschikt voor de wat oudere fietsen.

PR3 is ook een uitstekend bandje trouwens.
:o Ik ben heel blij met de michelin-banden en heb helemaal geen plannen om over te stappen, maar dat had ik niet verwacht.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 10 april 2016 @ 10:20:57 #10
177940 Tunafish
met staart
pi_161323170
Ik had onder mijn GSF600 ook BT45 liggen, na 15K waren ze nog lang niet op. Ze gaan lekker lang mee, dat is een pluspunt, maar ook meteen het enige :') Vooral tijdens de regen waren ze al hun grip kwijt en glibberde ik alle kanten op. Als de weg nat was ging ik met die banden ook niet filteren; die witte strepen reden dan als een ijsbaan op dat rubber.

Onder de VFR zit nu een BT23 geloof ik, die doet het vooralsnog wel aardig. Inmiddels 6k mee gedaan en maar een of twee keer wat geglibber gevoeld, maar dat was omdat er een of ander onverlaat zijn olie niet binnen kon houden en de weg zelf daarmee insmeerde.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161324282
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 22:52 schreef Tunafish het volgende:

[..]


[..]

Ik vroeg me bij het lezen van BT45 al af hoe lang het zou duren tot we weer een mooie BL-rant zouden krijgen :D Overigens heeft hij gelijk, grootste troep die je onder je fiets kunt leggen.

Morgen ga ik naar een concert in Amsterdam, kijken hoe het rijden daar me af gaat :o Ik voorzie sowieso gekut met tramrails en fietsers. Moet bij de Melkweg zijn en zag dat je daar zo'n beetje voor de deur de motor kwijt kan, dus dat gaan we mooi doen, maar dat betekent wel over het Leidscheplein weer vertrekken.
:D


Geelman, het is je eerste motor met de eerste set banden toch? Dan zal het in vergelijking met een vertrapte lesfiets wel goed rijden ja. Maar je gaat een wereld van verschil merken met fatsoenlijk rubber eronder. Volgens mij is het ook wel specifiek de combinatie Bandit + BT45 die Knudde is. Ik heb ze, bij gebrek aan een andere fabrikant die 100/90/16 levert, ook onder mijn GSX. Daar gaan ze op zich vrij aardig.

[ Bericht 3% gewijzigd door BlackLining op 10-04-2016 11:49:46 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 10 april 2016 @ 11:40:13 #12
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_161324447
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:25 schreef Geelman het volgende:
Arg! :( Roest ontdekt op de voorvork! Buiten slapen en 's winters rijden is geen ideale combo. Gelukkig zit het boven de kroonplaat. Even kijken of ik het weg kan poetsen.
Buiten slapen? Jij hebt je motor buiten staan?

Ik wil namelijk ook dolgraag een motor kopen, maar ik heb geen mogelijkheid om hem binnen te stallen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 10 april 2016 @ 12:13:59 #13
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161324982
quote:
3s.gif Op zondag 10 april 2016 11:40 schreef NJ het volgende:

[..]

Buiten slapen? Jij hebt je motor buiten staan?

Ik wil namelijk ook dolgraag een motor kopen, maar ik heb geen mogelijkheid om hem binnen te stallen.
Jup! Hij staat wel onder de gallerij van m'n flat, dus hij blijft gelukkig aardig droog. Maar een (verwarmde) schuur of garage is nog veel beter. Daarnaast staan oudere Bandits er wel om bekend te willen roesten. Dus ik spuit hem vrolijk in met allerlei antiroestmiddelen. Als jouw motor in weer en wind moet staan, zou je ook een hoes kunnen overwegen.

@BL: klopt, ik heb nog weinig referentiekader. Maar ik vind het echt zonde om een nog prima voorband weg te gooien. Misschien toch maar een ander merk achterop gooien en kijken hoe het gaat? Wel apart dat die BT45's op een Bandit juist matig zouden presteren, het is geen stijf frame volgens mij.

M'n lesfiets was trouwens een Gladius en die reed echt prima. Maar tijdens m'n AVD was de bak verrot en kon ik nog maar kwartgas geven, anders begon 'ie luid te ratelen in plaats van te versnellen. Was nog een extra uitdaging, gelukkig wel meteen geslaagd.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 10 april 2016 @ 12:16:56 #14
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161325035
quote:
3s.gif Op zondag 10 april 2016 11:40 schreef NJ het volgende:

[..]

Buiten slapen? Jij hebt je motor buiten staan?

Ik wil namelijk ook dolgraag een motor kopen, maar ik heb geen mogelijkheid om hem binnen te stallen.
Oude goedkope motor kopen, dan is roest ook niet zo erg :P
  zondag 10 april 2016 @ 12:42:42 #15
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_161325380
Ik heb er na IJsland een setje Pirelli's onder gehangen. Heerlijke bandjes, slijten niet zoveel, en goeie grip ^O^
  zondag 10 april 2016 @ 13:09:02 #16
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161325747
een goede hoes scheelt al een hoop
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161325856
Ik heb er nu Continental ContiGo's onder liggen, maar zodra deze op zijn, switch ik naar Pirelli Sport Demons. De Conti's bevallen op zich prima, al ben ik niet anders gewend natuurlijk, maar koud zijn ze best wel een ramp en de achterband heeft weleens de neiging te hupsen in een bocht. Jammer dat banden zo duur zijn en je niet even verschillende setjes kunt kopen om te proberen. Gelukkig past er toch niet zoveel onder mijn GS500 dus de keuzestress is beperkt. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 10 april 2016 @ 13:31:45 #18
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161326069
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:16 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb er nu Continental ContiGo's onder liggen, maar zodra deze op zijn, switch ik naar Pirelli Sport Demons. De Conti's bevallen op zich prima, al ben ik niet anders gewend natuurlijk, maar koud zijn ze best wel een ramp en de achterband heeft weleens de neiging te hupsen in een bocht. Jammer dat banden zo duur zijn en je niet even verschillende setjes kunt kopen om te proberen. Gelukkig past er toch niet zoveel onder mijn GS500 dus de keuzestress is beperkt. :')
Die Pirelli's die ik nu heb (Diablo nog iets) komen in ieder geval niet onder mijn andere fiets. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161326807
Net een nieuwe/tweedehands bruine leren motorjas gekocht voor vijftig euro. *O* Wintervoering, protectiezakken, alles. Moet er alleen nog even een verbindingsrits in naaien. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_161326878
Conti trailattack2 2e set nu nadat de vorige voorband scheurtjes kreeg. Ze bevielen verder goed en ik heb ze vorige voorband gedeeltelijk vergoed gekregen.

Als deze het weer krijgt ga ik eens rondkijken voor iets anders..
pi_161327928
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 13:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die Pirelli's die ik nu heb (Diablo nog iets) komen in ieder geval niet onder mijn andere fiets. :')
Ik zou vooral geen Ducati boven je andere banden zetten :D


Hier wordt de volgende set op de Bandit ook weer Conti RA2, de vierde. Op de GSX komen straks denk ik ook Sport Demons die Sarasi heeft. Alleen ik zit nu een beetje met hetzelfde als Geelman. Voor ligt ook een nieuwe BT45, achter een versleten. Geen idee hoe Sport Demon achter zich verhoudt tot BT45 voor. :{ is doorgaans wel een erg riskante gok.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 10 april 2016 @ 15:11:49 #22
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161328029
Heb een suzuki GSF 650 SA uit 2010 waar ik momenteel Continental PR3 banden onder heb liggen. Bij aanschaf zaten de BT's eronder en die waren lang niet zo gripvast met slecht weer als deze PR3. Kwa wegligging en comfort vind ik het zelf een hele verademing.

Daarnaast heb ik een gsfx 600 uit 1998. Hier liggen ook de BT onder. Deze motor wordt relatief weinig gebruikt en hier presteren de banden prima onder (casual gebruik). Toch ga ik ze vervangen met de PR3 wanneer het moment daar is.

Ter illustratie :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161328276
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 01:53 schreef Morivar het volgende:
Ah, een bandendiscussie! Zal mijn ervaringen ook eens delen dan :D

Heb de BT45's nu zo'n 8000km onder mijn XJ600 liggen en de achterband begint nu tot de slijtnokjes te komen, in het midden dan wel. Heb ze ook onder mijn CB750 en daar hielden ze het toch langer uit.

Qua weggedrag vind ik ze meer dan prima voor bovengenoemde motoren, ook met regen. Kan me dus niet geheel vinden in de negatieve berichten. Voor de CB750 zijn het banden die véél beter zijn dan toen de motor net nieuw was (1978) en je rijdt er makkelijk mee de stepjes aan de grond, zonder ook maar een keer opzij te glijden. Heb er op de CB wel wat langer mee gedaan, maar vind ze qua slijtage wel wat tegenvallen. Beide motoren hebben nou niet echt een enorm vermogen en zou dus wat meer kilometers ervan verwachten.

Vind ze dus wel prima voor wat ze zijn, maar zal misschien toch eens naar andere banden kijken voor de XJ.

Op de VFR heb ik PR2's en PR4's gehad. Met de PR2's heb ik telkens pech gehad en elke achterband een spijker of wat originelers mee gehad:

[ afbeelding ]

Vervolgens PR4's erom gelegd, welke prima hun werk deden. Vond de prijs/prestatie/slijtage echter niet geheel in balans en ben nu langzaam aan het overstappen op PR3's; heb nu een PR3 voorband en PR4 achterband. Wanneer achter op is, zal ik er ook een 3 op zetten. Tot nu toe bevallen ze allemaal goed :)
  zondag 10 april 2016 @ 15:29:38 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161328313
Gelukkig ben ik zo'n n00b dat ik nog niet echt merk of banden kut zijn. Zou niet eens weten wat er onder mijn fietsen ligt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 10 april 2016 @ 15:48:37 #25
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161328797
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 15:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zou vooral geen Ducati boven je andere banden zetten :D

Hier wordt de volgende set op de Bandit ook weer Conti RA2, de vierde. Op de GSX komen straks denk ik ook Sport Demons die Sarasi heeft. Alleen ik zit nu een beetje met hetzelfde als Geelman. Voor ligt ook een nieuwe BT45, achter een versleten. Geen idee hoe Sport Demon achter zich verhoudt tot BT45 voor. :{ is doorgaans wel een erg riskante gok.
Een Michelin Pilot Road is toch wel een rustig bandje?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_161329987
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 15:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb een suzuki GSF 650 SA uit 2010 waar ik momenteel Continental PR3 banden onder heb liggen. Bij aanschaf zaten de BT's eronder en die waren lang niet zo gripvast met slecht weer als deze PR3. Kwa wegligging en comfort vind ik het zelf een hele verademing.

Daarnaast heb ik een gsfx 600 uit 1998. Hier liggen ook de BT onder. Deze motor wordt relatief weinig gebruikt en hier presteren de banden prima onder (casual gebruik). Toch ga ik ze vervangen met de PR3 wanneer het moment daar is.

Ter illustratie :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Continental PR3? Michelin, Neem ik aan?

Overigens heb jij een latere Bandit met een totaal ander frame. Ik heb het gevoel dat het iets is met de combinatie Bandit Mk1-frame en BT45. Onder mijn GSX zuigen ze niet half zo hard als onder de GSF namelijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 10 april 2016 @ 19:14:59 #27
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161333582
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 16:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Continental PR3? Michelin, Neem ik aan?

Overigens heb jij een latere Bandit met een totaal ander frame. Ik heb het gevoel dat het iets is met de combinatie Bandit Mk1-frame en BT45. Onder mijn GSX zuigen ze niet half zo hard als onder de GSF namelijk.
Michelin idd.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161348859
nu we het toch ook friesland hebben. mijn ouders zijn op wakansie dus ik pas op de auto. vandaag even post op wezen ruimen en jawel fanmail uit leeuwarden :') of ik eventjes 33 euri over wil maken. voel me net BL nu zo crimineel als ik ben om 4km te hard door de trajectcontrole te boeken :') met de motor heb ik nooit last van die trajectcontrole :@
pi_161351601
Het ziet er naar uit dat ik eind mei begin juni weer kan rijden dankzij een gulle bijdrage van de belastingdienst *O*
Nog wel even op zoek naar een motor natuurlijk met een budget van ¤1.000 of minder want baby's schijten vaak hun luiers vol :X .

Lijstje tot nu toe: Divje 600/900, Bandit 600, VF750 enz enz (zelfs een K75 zou kunnen :') ). Beetje de oude fietsjes met ervaring dus en niet spannend, als ik maar weer kan rijden :D

Alleen het zoeken is alweer leuk!

Edit: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Zoiets lijkt mij wel wat, lekker saai en burgerlijk :+
pi_161351996
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2016 16:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik eind mei begin juni weer kan rijden dankzij een gulle bijdrage van de belastingdienst *O*
Nog wel even op zoek naar een motor natuurlijk met een budget van ¤1.000 of minder want baby's schijten vaak hun luiers vol :X .

Lijstje tot nu toe: Divje 600/900, Bandit 600, VF750 enz enz (zelfs een K75 zou kunnen :') ). Beetje de oude fietsjes met ervaring dus en niet spannend, als ik maar weer kan rijden :D

Alleen het zoeken is alweer leuk!

Edit: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Zoiets lijkt mij wel wat, lekker saai en burgerlijk :+
Nou ben ik doorgaans de laatste die gaat mouwen over kilometerstand maar dit vind ik wat overdreven :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161352011
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou ben ik doorgaans de laatste die gaat mouwen over kilometerstand maar dit vind ik wat overdreven :D
Km stand is wel wat vaagjes ja :+
pi_161359680
Aan de andere kant weet je zeker dat je er nog 25 jaar mee zult kunnen rondrijden :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161368830
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2016 16:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik eind mei begin juni weer kan rijden dankzij een gulle bijdrage van de belastingdienst *O*
Nog wel even op zoek naar een motor natuurlijk met een budget van ¤1.000 of minder want baby's schijten vaak hun luiers vol :X .

Lijstje tot nu toe: Divje 600/900, Bandit 600, VF750 enz enz (zelfs een K75 zou kunnen :') ). Beetje de oude fietsjes met ervaring dus en niet spannend, als ik maar weer kan rijden :D

Alleen het zoeken is alweer leuk!

Edit: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Zoiets lijkt mij wel wat, lekker saai en burgerlijk :+
Ik heb zo'n beetje alles gereden van deze lijst, Div is echt te saai voor woorden, Bandit is leuk, VFR is leuk, K75 is prima.
There's a frood who really knows where his towel is.
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:57:28 #34
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161371106
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2016 16:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik eind mei begin juni weer kan rijden dankzij een gulle bijdrage van de belastingdienst *O*
Nog wel even op zoek naar een motor natuurlijk met een budget van ¤1.000 of minder want baby's schijten vaak hun luiers vol :X .

Lijstje tot nu toe: Divje 600/900, Bandit 600, VF750 enz enz (zelfs een K75 zou kunnen :') ). Beetje de oude fietsjes met ervaring dus en niet spannend, als ik maar weer kan rijden :D

Alleen het zoeken is alweer leuk!

Edit: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Zoiets lijkt mij wel wat, lekker saai en burgerlijk :+
verfrissend om je keer positief te zien over een overheids instantie! Is het niet meer de schuld van de Rabobank? ;) gewoon weer een ralle Alp halen :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:33:45 #35
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161371761
Voor de liefhebbers:

Fok!Tours Friesland!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161375465
Nog suggesties voor otoplastieken? Ik ben die foam-dingen een beetje zat. :)

Alpine hoor ik veel goeds over.
pi_161375628
Alpine bevalt mij echt geweldig. Die dingen. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_161376583
De mijne zijn op, lekken als de tyfus ;( nu maar ff de pluutjes
pi_161376923
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:57 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

verfrissend om je keer positief te zien over een overheids instantie! Is het niet meer de schuld van de Rabobank? ;) gewoon weer een ralle Alp halen :)
Geen uitkering meer nodig, dan wordt je vanzelf wat positiever :D
En een keer iets anders dan een Alp deze keer
pi_161376988
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou ben ik doorgaans de laatste die gaat mouwen over kilometerstand maar dit vind ik wat overdreven :D
Gemaild en kreeg een vaag overbelicht fotootje terug, 9438 km. Klokje rond dus :')
pi_161377018
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:50 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Gemaild en kreeg een vaag overbelicht fotootje terug, 9438 km. Klokje rond dus :')
Stond ook al een foto bij op de advertentie waarop dat te zien was. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_161377044
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:49 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Ik heb zo'n beetje alles gereden van deze lijst, Div is echt te saai voor woorden, Bandit is leuk, VFR is leuk, K75 is prima.
Ik heb op een 600 Divje gelest, oersaai inderdaad. Maar een koekblik is nog saaier :+
pi_161377076
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Stond ook al een foto bij op de advertentie waarop dat te zien was. ;)
Verrek, nu zie ik het ook :@

Maar nu de grote vraag, is de prijs okee? Ik vind het een beetje hoog gegrepen of zijn die 900 Divjes altijd duurder in aanschaf?
  dinsdag 12 april 2016 @ 17:00:15 #45
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161377257
quote:
Voor dat geld koop je ook een jongere k75
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161377838
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 17:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Voor dat geld koop je ook een jongere k75
Aanbod is op het moment wel schaars. Kwam wel een K100 tegen: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
  dinsdag 12 april 2016 @ 18:20:53 #47
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161378706
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2016 17:29 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Aanbod is op het moment wel schaars. Kwam wel een K100 tegen: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Ziet er prima uit.

Mijn k75 is spannend noch snel, maar het rijdt wel leuk en het is betrouwbaar. Wel een ton meer gelopen dan die.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:55:07 #48
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161385195
moet eerst je belasting centen nog krijgen ;) das toch pas Juli?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161386011
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Verrek, nu zie ik het ook :@

Maar nu de grote vraag, is de prijs okee? Ik vind het een beetje hoog gegrepen of zijn die 900 Divjes altijd duurder in aanschaf?
Div 900 is cardan, schijnt populair te zijn, ik vond het een tractor op twee wielen.

Voor de fun zou ik je toch echt de bandit of een vfr aanraden.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_161394060
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:55 schreef KneusTeun het volgende:
moet eerst je belasting centen nog krijgen ;) das toch pas Juli?
Tokkies geven het geld toch altijd al 3x uit voordat ze het in de handjes hebben? :D
  woensdag 13 april 2016 @ 13:27:20 #51
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161398345
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:13 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Tokkies geven het geld toch altijd al 3x uit voordat ze het in de handjes hebben? :D
haha sowieso! ik zit zelf ook zwaar te peinzen of ik wacht en voor een xt660z ofzo ga. Of toch een wat simpelere fiets waarbij eventuele valschade wat minder hartkloppingen kost.

Er zijn ook spy pics van een nieuwe mt07/super tenere!!! twee cilinder adventure fiets!!!!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161398474
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 13:27 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

haha sowieso! ik zit zelf ook zwaar te peinzen of ik wacht en voor een xt660z ofzo ga. Of toch een wat simpelere fiets waarbij eventuele valschade wat minder hartkloppingen kost.

Er zijn ook spy pics van een nieuwe mt07/super tenere!!! twee cilinder adventure fiets!!!!
bron?
  woensdag 13 april 2016 @ 13:47:23 #53
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161398799
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161398980
quote:
dat stukje over brembo remmen is wel bullshit wantbmijn XT heeft ook al brembo's
  woensdag 13 april 2016 @ 14:08:04 #55
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161399246
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 13:54 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dat stukje over brembo remmen is wel bullshit wantbmijn XT heeft ook al brembo's
Maar dit is een MT als basis niet een XT. Heeft de MT serie ook altijd brembo gehad?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161399553
Ik denk dat het enige MT aan die fiets het blok is :')
pi_161399564
Zolang ze maar geen MT tank erop schroeven want die zijn veelste klein
  woensdag 13 april 2016 @ 14:33:47 #58
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161399737
Ja het gaat ook om het blok, slimme zet vind ik want een Twin. En de rest zal wel bij elkaar verzameld worden van de xt serie gok ik.
Maar benieuwd naar de uitkomst hoor! Ik vind dat er te weinig kilometer vreters met offroad mogelijkheden worden geleverd de afgelopen 10 jaar. Langzaam pakken de merken als Honda en Yamaha het weer op. En de xt van Yamaha is een uitzondering.
En de BMW,tiger en ktm reken ik niet mee want dat zijn veel te dure uitgewerkte bakken.

Zelfs de nieuwe africa Twin is een spaceship geworden.

de huskie terra zit ik ook nog te bekijken. Alleen deze mist wat wind bescherming.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161399813
Er schijnt ook een Honda mini AT aan te komen geloof ik.
http://lanesplitter.jalop(...)rica-twin-1765124572
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 13 april 2016 @ 14:42:50 #60
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161399885
dat zou wel tof zijn, die transalp leek een versie terug ook teveel op een zakelijke toer fiets...
laatste versie vind ik wel weer wat beter.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161403464
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:13 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Tokkies geven het geld toch altijd al 3x uit voordat ze het in de handjes hebben? :D
:{w

Zit jouw brommert al niet onderhand vol met tierips? :6

[ Bericht 10% gewijzigd door Gummiebeer op 13-04-2016 17:40:20 ]
pi_161403994
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:55 schreef KneusTeun het volgende:
moet eerst je belasting centen nog krijgen ;) das toch pas Juli?
Geen idee. Voor 1 april is toch in juni cashen?
pi_161404119
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:12 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Div 900 is cardan, schijnt populair te zijn, ik vond het een tractor op twee wielen.

Voor de fun zou ik je toch echt de bandit of een vfr aanraden.
Fun is hier al verdwenen, al een tijdje. Ik moet gewoon af en toe ertussen uit, weg van de schijtluiers. Dus elke motor is dan per definitie niet meer saai :+
pi_161408171
Jullie mogen drie keer raden *O*

Rara, wat gebeurde er op de eerste dag dat BL dacht, "Weet je wat, fuck dat warme waterdichte winterpak, ik ga voor het doorwaai-jack en de jeans :D"?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161408426
de zon bleef maar schijnen!
pi_161408439
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:38 schreef Maegrim het volgende:
de zon bleef maar schijnen!
Mis! :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161408998
De bandit lag na een paar kilometer weer eens op de zijkant?
pi_161409225
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:52 schreef Salatrel het volgende:
De bandit lag na een paar kilometer weer eens op de zijkant?
Nee! :D Ik was niet eens op de Bandit

En ja, de Bandit start prima, dat is het ook niet :*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161409285
Ik geef het op. Het is hier de hele dag mooi weer geweest dus regen kan het niet zijn toch?
pi_161410463
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef Salatrel het volgende:
Ik geef het op. Het is hier de hele dag mooi weer geweest dus regen kan het niet zijn toch?
Het heeft hier en daar in het land aardig geregend.
pi_161410540
Ik heb meer vertrouwen in een prostituee die plechtig belooft trouw te blijven dan in moeder natuur in Nederland die de zon laat schijnen.
pi_161413514
quote:
18s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:32 schreef BlackLining het volgende:
Jullie mogen drie keer raden *O*

Rara, wat gebeurde er op de eerste dag dat BL dacht, "Weet je wat, fuck dat warme waterdichte winterpak, ik ga voor het doorwaai-jack en de jeans :D"?
Je reed in je kekke outfitje door de stad, paar keer flink revven en hordes vrouwen renden achter je aan, een spoor van dubieus vocht achter zich latend?
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161413651
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 23:00 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Je reed in je kekke outfitje door de stad, paar keer flink revven en hordes vrouwen renden achter je aan, een spoor van dubieus vocht achter zich latend?
Vocht sowieso. Tot onderin mijn sokken welteverstaan, maar die hordes vrouwen zaten me uit te lachen vanuit een bushokje ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161413832
Gemiste kans :+
Bekijk het van de zonnige kant ( :D ): die vrouwen mochten, als ze de bus uitgestapt waren, waarschijnlijk nog even door diezelfde buien naar huis lopen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161413992
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 23:10 schreef Tunafish het volgende:
Gemiste kans :+
Bekijk het van de zonnige kant ( :D ): die vrouwen mochten, als ze de bus uitgestapt waren, waarschijnlijk nog even door diezelfde buien naar huis lopen.
Die duiken gewoon bij een wél goed voorbereide man onder de paraplu. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_161414099
BL had zich dus gewoon beter moeten voorbereiden? :o
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161414147
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 23:20 schreef Tunafish het volgende:
BL had zich dus gewoon beter moeten voorbereiden? :o
[ afbeelding ]
_O-
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 14 april 2016 @ 07:15:12 #78
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161416601
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:49 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Fun is hier al verdwenen, al een tijdje. Ik moet gewoon af en toe ertussen uit, weg van de schijtluiers. Dus elke motor is dan per definitie niet meer saai :+
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161425589
Iemand nog op zoek naar een leuke beginners fiets? Vet hippe diversion 600 uit 2003 met 73k op de teller. Wil zelf iets sportievers gaan rijden.. :@

Maar wat..... Hehe, aan de andere kant is een allroad ook leuk.. Verschrikkelijk die keuzes allemaal.
  donderdag 14 april 2016 @ 16:06:05 #80
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161426282
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 15:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Iemand nog op zoek naar een leuke beginners fiets? Vet hippe diversion 600 uit 2003 met 73k op de teller. Wil zelf iets sportievers gaan rijden.. :@

Maar wat..... Hehe, aan de andere kant is een allroad ook leuk.. Verschrikkelijk die keuzes allemaal.
Heb nog een gsfx 600 uit 1998 staan :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161426541
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb nog een gsfx 600 uit 1998 staan :D
haha, helaas vind ik die niet denderend. Ben verliefd op de R1100S. Maar een triumph (alle modellen) zou mij ook niet misstaan. ;)
  donderdag 14 april 2016 @ 16:45:52 #82
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161427146
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:16 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

haha, helaas vind ik die niet denderend. Ben verliefd op de R1100S. Maar een triumph (alle modellen) zou mij ook niet misstaan. ;)
Al eens op gereden?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161427290
Te lui om mijn winterlaag uit de jas en broek te ritsen. Daar had ik na 2 minuten al spijt van.. :')
  donderdag 14 april 2016 @ 18:12:44 #84
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_161428422
Morgen maar eens de zomerhandschoenen tevoorschijn halen.
pi_161428563
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Al eens op gereden?
Op zijn nieuwe broer de R1200S. Splinternieuw van een collega van me. Dat reed best wel heel erg fijn.

Jij bent bekend met de R1100S?
  donderdag 14 april 2016 @ 18:35:50 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161428736
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Op zijn nieuwe broer de R1200S. Splinternieuw van een collega van me. Dat reed best wel heel erg fijn.

Jij bent bekend met de R1100S?
Ik heb even op een r1100r gereden, maar vond t vrij saai.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161428826
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb even op een r1100r gereden, maar vond t vrij saai.
Degelijkheid ten top ja, maar wel een stuk leuker dan de uitstekende beginnersfiets welke ik nu heb. Ondertussen ruim 5000km erop gereden, tijd voor iets nieuws.

Wat voor leuks zou er op mijn short list moeten staan volgens jou? (gewoon compleet at random leuke motoren waar naar gekeken moet worden).
pi_161428974
begin juni een speeddate op een R1200R, ben benieuwd of het de degelijkheid of de saaiheid het wint :+
m'n CB1300 heeft nou ook niet bepaald het spannendste blok op aarde, tis puur de hoeveelheid koppel die het leuk maakt. Zo'n schuddende boxer lijkt me ook wel grappig, en dan de cardan en beter verbruik voor woon-werk...
  donderdag 14 april 2016 @ 18:53:01 #89
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161428991
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Degelijkheid ten top ja, maar wel een stuk leuker dan de uitstekende beginnersfiets welke ik nu heb. Ondertussen ruim 5000km erop gereden, tijd voor iets nieuws.

Wat voor leuks zou er op mijn short list moeten staan volgens jou? (gewoon compleet at random leuke motoren waar naar gekeken moet worden).
Tuono, Speed triple ofzo? Weet niet wat je precies wil en wat je budget is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161429000
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:51 schreef Maegrim het volgende:
begin juni een speeddate op een R1200R, ben benieuwd of het de degelijkheid of de saaiheid het wint :+
m'n CB1300 heeft nou ook niet bepaald het spannendste blok op aarde, tis puur de hoeveelheid koppel die het leuk maakt. Zo'n schuddende boxer lijkt me ook wel grappig, en dan de cardan en beter verbruik voor woon-werk...
hehe, het is ook wel een beetje het boxer idee ja. Heb al een mehari staan, een VW kitcar met soeb blok ernaast staan (waar is de tijd). Een zwak dus voor boxers.. :')
pi_161429031
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Tuono, Speed triple ofzo? Weet niet wat je precies wil en wat je budget is.
Na storten belasting teruggaaf, verkopen motor en vakantiegeld 4k. Beide motoren staan inderdaad ook al op mijn lijstje als zijnde.. Hmmmm, nice.. Een R6 oid vind ik dan echt te gemeengoed geworden en hoeft van mij niet meer.
pi_161431850
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Degelijkheid ten top ja, maar wel een stuk leuker dan de uitstekende beginnersfiets welke ik nu heb. Ondertussen ruim 5000km erop gereden, tijd voor iets nieuws.

Wat voor leuks zou er op mijn short list moeten staan volgens jou? (gewoon compleet at random leuke motoren waar naar gekeken moet worden).
Als ik na iedere 5000km een nieuwe motor zou halen, had ik hier om de maand iets anders staan _O-

Nu was dat de afgelopen maanden ook zo, maar die waren niet bepaald nieuw :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161443986
heb je de 5k gered ja?
  vrijdag 15 april 2016 @ 14:17:43 #94
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161445462
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161445879
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 13:02 schreef Salatrel het volgende:
heb je de 5k gered ja?
7k al, zonder problemen :7 *klopt af*

Het enige wat ermee 'aan de hand' is, is dat tijdens het van de trailer halen van die motor een stuk plastic achteraan is gebroken waardoor het iets minder vast zit, en de koppelingshendel piept een beetje.

Week of twee geleden mee naar de garage geweest om te vragen waar in godsnaam het oliepeilkijkglaasje zit ( I know ;( ), bleek dat 'ie een peilstokje heeft :'). Kerel heeft meteen even de boel snel bekeken, alle vloeistoffen waren nog netjes in orde en hij was een beetje teleurgesteld dat ik nu een VFR heb, want, in zijn eigen woorden, 'daar verdien ik als monteur helemaal niks aan.' Prima, kom ik over een paar duizend km wel weer terug als 'ie een kleine beurt nodig heeft B-)

Overigens heb ik met de Suzuki ongeveer 20k gedaan, de XJ600 5k en de XJ900 zo'n 6 á 7k :6
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 15 april 2016 @ 16:24:54 #96
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_161448194
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:16 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

haha, helaas vind ik die niet denderend. Ben verliefd op de R1100S. Maar een triumph (alle modellen) zou mij ook niet misstaan. ;)
Street triple :Y
Dikke aanrader.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_161448285
quote:
Filmpje loopt net te vroeg af. Hoop dat ze hem goed hebben aangepakt.. :(
pi_161453717
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Filmpje loopt net te vroeg af. Hoop dat ze hem goed hebben aangepakt.. :(
Denk niet dat ie het overleefd heeft...
pi_161454637
ja, en de andere kant van het verhaal was dat een hele meute motorrijders achter die auto aanzat om niks
  vrijdag 15 april 2016 @ 22:36:14 #100
177940 Tunafish
met staart
pi_161458122
Precies, waarom staan ze daar allemaal midden op de snelweg stil? Heb niet het hele filmpje gekeken, na een minuut die auto volgen heb ik wat stukjes overgeslagen en zag ik vooral langzaam rijden op grote wegen en flink stoer proberen te doen. Lijken me geen voorbeelden van prettige motorrijders.

Betekent natuurlijk niet dat je er dan maar met je auto doorheen moet ploegen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 15 april 2016 @ 23:59:17 #101
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161460516
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:58 schreef Maegrim het volgende:
ja, en de andere kant van het verhaal was dat een hele meute motorrijders achter die auto aanzat om niks
Een hit and run op een motorrijder noem ik nou niet echt niks...
pi_161466364
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 16:24 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Street triple :Y
Dikke aanrader.
hehe, top! Die moet dus ook gecheckt worden. :)
  zaterdag 16 april 2016 @ 12:53:02 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161466446
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:46 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

hehe, top! Die moet dus ook gecheckt worden. :)
Klinkt heerlijk en heeft een brede powerband
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 16 april 2016 @ 13:12:19 #104
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161466750
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 22:36 schreef Tunafish het volgende:
Precies, waarom staan ze daar allemaal midden op de snelweg stil? Heb niet het hele filmpje gekeken, na een minuut die auto volgen heb ik wat stukjes overgeslagen en zag ik vooral langzaam rijden op grote wegen en flink stoer proberen te doen. Lijken me geen voorbeelden van prettige motorrijders.

Betekent natuurlijk niet dat je er dan maar met je auto doorheen moet ploegen.
Ja, dat gevoel had ik nu ook.

Heeft iemand tips voor goede zomerhandschoenen?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_161466821
Ligt eraan wat je eisen zijn he :)
pi_161469567
Ik kreeg dit door van mijn rij instructeur:

"Bij deze wil ik je uitnodigen voor een motortoertocht die we houden op zondag 22 mei 2016. Met deze tocht willen we geld inzamelen voor stichting Grootverzettegenkanker. Voor dit goede doel, waar iedereen vroeg of laat, dichtbij of direct, mee te maken heeft ga ik de Mont Ventoux in Frankrijk op hardlopen, dat is 26 km omhoog! Met ons team en met ons nog vele anderen teams willen we zoveel mogelijk geld inzamelen, deze motortocht is er één van.

Wij gaan zorgen voor een leuke motortocht door een mooi stukje Nederland. Bijdrage voor deze dag is 25 euro p.p. daarbij is de koffiestop en een lunch met consumpties inbegrepen!!
Verzamelen vanaf Verkeersschool Tilburg aan de achterzijde P-plaats Trouwlaan t.h.v. nr. 15 om 8.30 uur.
We zullen zorgen dat we rond 17.00 uur terug zijn in Tilburg. Zorg voor goed weer en een volle tank!
De meeste uitnodigingen gaan naar oude leerlingen van Verkeersschool Tilburg.
Maar nodig gerust je familie, vriend, vriendin, buurman of buurvrouw etc. ook uit.
Alle gezellige mensen met motor rijbewijs mogen mee !!

We gaan met maximaal 40 motoren (2x20). Schrijf je zsm in, vol = vol !!"


Goed initiatief. Hij kent ook ongetwijfeld de mooiste weggetjes. Grote kans dat ik aansluit.
Als iemand interesse heeft laat me het dan weten, dan stuur ik je het precieze mailtje door met hoe je je kan aanmelden.
pi_161479607
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:12 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ja, dat gevoel had ik nu ook.

Heeft iemand tips voor goede zomerhandschoenen?
Gewoon wat motorzaken binnenlopen en wat passen.

Heb je handvatverwarming? In dat geval geen leren kopen, want dan sta je er over twee maanden weer. Da was't wel.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 16 april 2016 @ 23:47:17 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161481043
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:12 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ja, dat gevoel had ik nu ook.

Heeft iemand tips voor goede zomerhandschoenen?
Neem zwarte, een beetje in jouw maat ook.

En die met 4 vingers en een duim zitten heel goed ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 16 april 2016 @ 23:48:05 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161481062
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:58 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Gewoon wat motorzaken binnenlopen en wat passen.

Heb je handvatverwarming? In dat geval geen leren kopen, want dan sta je er over twee maanden weer. Da was't wel.
Gaat dat niet samen?

Heb nog nooit verwarmde luxeshizzle op de brommer gehad :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 16 april 2016 @ 23:55:18 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161481267
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kreeg dit door van mijn rij instructeur:

"Bij deze wil ik je uitnodigen voor een motortoertocht die we houden op zondag 22 mei 2016. Met deze tocht willen we geld inzamelen voor stichting Grootverzettegenkanker. Voor dit goede doel, waar iedereen vroeg of laat, dichtbij of direct, mee te maken heeft ga ik de Mont Ventoux in Frankrijk op hardlopen, dat is 26 km omhoog! Met ons team en met ons nog vele anderen teams willen we zoveel mogelijk geld inzamelen, deze motortocht is er één van.

Wij gaan zorgen voor een leuke motortocht door een mooi stukje Nederland. Bijdrage voor deze dag is 25 euro p.p. daarbij is de koffiestop en een lunch met consumpties inbegrepen!!
Verzamelen vanaf Verkeersschool Tilburg aan de achterzijde P-plaats Trouwlaan t.h.v. nr. 15 om 8.30 uur.
We zullen zorgen dat we rond 17.00 uur terug zijn in Tilburg. Zorg voor goed weer en een volle tank!
De meeste uitnodigingen gaan naar oude leerlingen van Verkeersschool Tilburg.
Maar nodig gerust je familie, vriend, vriendin, buurman of buurvrouw etc. ook uit.
Alle gezellige mensen met motor rijbewijs mogen mee !!

We gaan met maximaal 40 motoren (2x20). Schrijf je zsm in, vol = vol !!"

Goed initiatief. Hij kent ook ongetwijfeld de mooiste weggetjes. Grote kans dat ik aansluit.
Als iemand interesse heeft laat me het dan weten, dan stuur ik je het precieze mailtje door met hoe je je kan aanmelden.
Ik ruik spam.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161483009
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 april 2016 23:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gaat dat niet samen?

Heb nog nooit verwarmde luxeshizzle op de brommer gehad :+
Nope, leer houdt daar niet van. Gaat scheuren.

Verwarmde handvaten O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161483106
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 01:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nope, leer houdt daar niet van. Gaat scheuren.

Verwarmde handvaten O+
Komt 'ie nu mee. -O-

Gelukkig ben ik bijna jarig. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_161483341
quote:
9s.gif Op zondag 17 april 2016 01:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Komt 'ie nu mee. -O-

Gelukkig ben ik bijna jarig. :D
Jij vraagt je nooit af waarom ik gerust drie paar handschoenen per jaar verslijt? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161484817
Mijn leren handschoenen gaan al twee jaar mee hoor, met hvv
pi_161484820
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 01:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jij vraagt je nooit af waarom ik gerust drie paar handschoenen per jaar verslijt? :')
Ik ging er gewoon vanuit want omdat lomp, kwijtraken, iets in die trant, eigenlijk. :@
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 17 april 2016 @ 07:24:46 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161484835
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 01:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nope, leer houdt daar niet van. Gaat scheuren.

Verwarmde handvaten O+
zal het er bij de volgende eens op bouwen als ik mocht besluiten om weer met lagere temperaturen te gaan rijden :+

Je kunt leren handschoenen trouwens ook gewoon af en toe eens in het vet zetten; koeien scheuren ook niet van een beetje zon :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 17 april 2016 @ 07:25:36 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161484837
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 07:20 schreef Maegrim het volgende:
Mijn leren handschoenen gaan al twee jaar mee hoor, met hvv
hebbie ook werkstraf vandaag? Of gewoon in je nest gezeken? (8>
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161484912
neuh paar dagjes weg

zeeland :'(
pi_161484935
Leren handschoenen en hvv gaat bij mij ook al twee jaar goed :s)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_161485030
zeg BL, kwamen die "leren" handschoenen van jou misschien uit china? :+
pi_161485192
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 07:50 schreef mjan het volgende:
Leren handschoenen en hvv gaat bij mij ook al twee jaar goed :s)
Dankzij jou en Maegrim neig ik toch weer naar de lomp hypothese. _O-
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 17 april 2016 @ 09:30:14 #122
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161486141
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 07:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

zal het er bij de volgende eens op bouwen als ik mocht besluiten om weer met lagere temperaturen te gaan rijden :+

Je kunt leren handschoenen trouwens ook gewoon af en toe eens in het vet zetten; koeien scheuren ook niet van een beetje zon :P
QFT! Ik heb een paar Dane winterhandschoenen die ik al minstens 3 jaar gebruik. Dingen zijn nog als nieuw. En als je ze invet, blijven ze ook water- en winddicht.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_161486951
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2016 23:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ruik spam.
Geef me een note dan, als je durft. Met je hoofd. :(
pi_161489734
Revit roadstar hier. Leren zomerhandschoen met goretex. In combi met handkarren en handvatverwarming goed voor het hele jaar door! :)
pi_161505677
Hele dag op het TT-circuit rondgelopen en een heleboel prachtige motoren gezien. Maar als ik dan de garage binnenloop en m'n eigen motor zie staan, is dat toch de mooiste van allemaal. O+
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 17 april 2016 @ 21:23:46 #126
177940 Tunafish
met staart
pi_161506393
Vandaag naar mijn broer in Veendam geweest, en op de A28 de een na de andere motor die ons tegemoet kwam. Het bordje bij Beilen dat er het een en ander aan de hand was bij de TT verklaarde een hoop :P
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  zondag 17 april 2016 @ 21:45:29 #127
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161507439
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 21:23 schreef Tunafish het volgende:
Vandaag naar mijn broer in Veendam geweest, en op de A28 de een na de andere motor die ons tegemoet kwam. Het bordje bij Beilen dat er het een en ander aan de hand was bij de TT verklaarde een hoop :P
Same here over de afsluitdijk.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161508105
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 21:23 schreef Tunafish het volgende:
Vandaag naar mijn broer in Veendam geweest, en op de A28 de een na de andere motor die ons tegemoet kwam. Het bordje bij Beilen dat er het een en ander aan de hand was bij de TT verklaarde een hoop :P
Haha, ja, british superbikes waren dit weekend. En de stock 1000 en de supersport, maar dat was vooral leuke bijzaak. Het parkeerterrein was een attractie op zich. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_161508842
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 21:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Haha, ja, british superbikes waren dit weekend. En de stock 1000 en de supersport, maar dat was vooral leuke bijzaak. Het parkeerterrein was een attractie op zich. :D
Dit was zelfs het World Superbike kampioenschap, BSB is pas in Oktober :P
En onze medelander Michael van der Mark heeft gewoon een mooie derde plaats gepakt in de tweede race _O_
pi_161510415
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Dit was zelfs het World Superbike kampioenschap, BSB is pas in Oktober :P
En onze medelander Michael van der Mark heeft gewoon een mooie derde plaats gepakt in de tweede race _O_
Brainfart. :+ Teveel reclame gezien voor de BSB afgelopen weekend. _O-

Wel jammer dat Sykes geen eerste plaats kon halen vandaag en dat Nicky Hayden zo laag eindigde. SSP vond ik eigenlijk een stuk spannender vandaag. :@
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 17 april 2016 @ 23:22:10 #131
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161511464
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 21:05 schreef Sarasi het volgende:
Hele dag op het TT-circuit rondgelopen en een heleboel prachtige motoren gezien. Maar als ik dan de garage binnenloop en m'n eigen motor zie staan, is dat toch de mooiste van allemaal. O+
Loopt ie nu al?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161511679
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2016 23:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Loopt ie nu al?
Pijnlijk puntje. Hopelijk volgende week. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_161511938
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 22:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Brainfart. :+ Teveel reclame gezien voor de BSB afgelopen weekend. _O-

Wel jammer dat Sykes geen eerste plaats kon halen vandaag en dat Nicky Hayden zo laag eindigde. SSP vond ik eigenlijk een stuk spannender vandaag. :@
dat volg ik niet zo helaas, ik kijk eigenlijk alleen samen met mijn pa Superbikes en MotoGP :P Vond het wel mooi dat die Brookes het even goed deed maar dat eindigde ook wel weer pijnlijk :') En ik volg Superbikes nog niet zo lang, maar ik krijg een beetje het idee dat Sykes de Rosberg van de motoren is. Belachelijk snel materiaal, maar wordt toch vaak overklast door zijn teamgenoot
pi_161512163
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dat volg ik niet zo helaas, ik kijk eigenlijk alleen samen met mijn pa Superbikes en MotoGP :P Vond het wel mooi dat die Brookes het even goed deed maar dat eindigde ook wel weer pijnlijk :') En ik volg Superbikes nog niet zo lang, maar ik krijg een beetje het idee dat Sykes de Rosberg van de motoren is. Belachelijk snel materiaal, maar wordt toch vaak overklast door zijn teamgenoot
Leuk! Mijn pa kijkt snooker. Ook spannend. :P Ik vind Sykes gewoon een leuke coureur eigenlijk. Zelfde heb ik in de MotoGP met Viñales en Crutchlow. Kan er de vinger ook niet op leggen wat daar de reden dan van is, maar soit. SSP van vandaag was echt O+ , ook omdat het halverwege opeens begon te hagelen en er na de rode vlag zo drie mensen onderuit gleden. Hele veld opeens opgeschud, dikke stress overal en gewoon een mooie race uiteindelijk. SBK vandaag was meh, vond ik. Niet echt spannend, dankzij de pits best onoverzichtelijk als je niet thuis op de bank voor een tv-scherm zat en hij viel sowieso in het niet bij die van gisteren.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161514645
later dit jaar leggen ze weer een paar kruiwagentjes zand neer op Assen voor de MXGP :P

pi_161524659
Motor op het oog: FZ6 Fazer S2 met 68k kilometer uit 08/2007.

Heeft ABS en is dealer onderhouden volgens verkoper.

Aangezien ik nog nooit een motor heb gekocht en ook weinig kennis heb van de markt, wat is hiervoor een redelijke prijs?
Geen referral hier.
pi_161525168
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Motor op het oog: FZ6 Fazer S2 met 68k kilometer uit 08/2007.

Heeft ABS en is dealer onderhouden volgens verkoper.

Aangezien ik nog nooit een motor heb gekocht en ook weinig kennis heb van de markt, wat is hiervoor een redelijke prijs?
2x de helft

;(
pi_161525179
Aanschaf motor een jaar uitgesteld :{
pi_161525483
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2016 16:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Aanschaf motor een jaar uitgesteld :{
Had ik eigenlijk ook moeten doen. :@

Ik heb een koopappartement op het oog. Iedere cent kan ik goed gebruiken. :D
  maandag 18 april 2016 @ 17:14:21 #140
177940 Tunafish
met staart
pi_161525708
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2016 16:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Aanschaf motor een jaar uitgesteld :{
Gebruik dan toch ook condooms, jongen :(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 18 april 2016 @ 18:11:37 #141
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161526894
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2016 16:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Aanschaf motor een jaar uitgesteld :{
Ja nog maar een kind erbij?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161528237
2e was al onderweg. Dat koekblik moest weer moeilijk doen met apk. En door het bed gezakt, moet een nieuwe komen.. :@
  dinsdag 19 april 2016 @ 08:16:56 #143
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161542312
De Suzuki meneer heeft nooit gereageerd ;( Iemand anders nog wat tips voor wat leuks(zonder al te veel onderhoud :P) van rond de ¤1000-1200?
  dinsdag 19 april 2016 @ 08:25:39 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161542384
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 08:16 schreef Erasmo het volgende:
De Suzuki meneer heeft nooit gereageerd ;( Iemand anders nog wat tips voor wat leuks(zonder al te veel onderhoud :P) van rond de ¤1000-1200?
Gsxf? Vind ze niet zo mooi, maar zijn wel goede machines.
Of deze
http://www.motor-forum.nl(...)i-RF-600-R-1994.html

[ Bericht 11% gewijzigd door Catch22- op 19-04-2016 08:34:32 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161542424
Motorblok terug van revisie. Nu nog even het balhoofdlager fixen en dan weer opbouwen. Hopelijk over een paar weken weer op de weg :9
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:42:40 #146
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161543244
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 08:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gsxf? Vind ze niet zo mooi, maar zijn wel goede machines.
Of deze
http://www.motor-forum.nl(...)i-RF-600-R-1994.html
Liever naked of volledige Kuip, heb nu op de leenmotor ook zo'n ruitje en heb de wind volledig in m'n gezicht.
pi_161543661
Sowieso bandit natuurlijk :7
pi_161546565
Jaaaa joh, nog maar Bandits.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161547836
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 08:31 schreef Vinniiee het volgende:
Motorblok terug van revisie. Nu nog even het balhoofdlager fixen en dan weer opbouwen. Hopelijk over een paar weken weer op de weg :9
wat was er mis met blok dan? Of gewoon preventief?
pi_161549361
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:07 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wat was er mis met blok dan? Of gewoon preventief?
Het blok van de XL had geen compressie meer en zoop olie (een halve liter per 100km :+ ). Nieuwe zuiger en zuigerveren, klepseals inlaatklep en distributieketting. Die kunnen weer 15000km mee.

Moet alleen even een ring laten draaien, want de conische balhoofdlagers zijn lager dan de lagers die eruit kwamen.
pi_161564227
Iemand een tip voor merk en model band ?
  dinsdag 19 april 2016 @ 23:37:28 #152
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161565014
Gwn zwarte nemen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161565210
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Het blok van de XL had geen compressie meer en zoop olie (een halve liter per 100km :+ ). Nieuwe zuiger en zuigerveren, klepseals inlaatklep en distributieketting. Die kunnen weer 15000km mee.

Moet alleen even een ring laten draaien, want de conische balhoofdlagers zijn lager dan de lagers die eruit kwamen.
oh ik zat met die vtr in mijn hoofd
pi_161565230
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:12 schreef klawie het volgende:
Iemand een tip voor merk en model band ?
Bridgestone bt021 echt fantastische band!
  woensdag 20 april 2016 @ 00:13:57 #155
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161565759
Zo, ik ben er de knik wel uit. Ik ga de duc zakelijk rijden :)

Heb zelfs nog gekeken naar een elektrische motor. 13K aanschaf. Met alle subsidieregelingen en aftrek mogelijkheden ben je eigenlijk gek als je dat niet doet :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_161567647
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:44 schreef Salatrel het volgende:

[..]

oh ik zat met die vtr in mijn hoofd
Hehe nee die loopt nog perfect, althans de laatste keer dat ik hem startte. Maandag maar even een nieuwe accu halen en checken of de spanningsregelaar nog goed is :')
  woensdag 20 april 2016 @ 10:46:08 #157
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161569601
Schroef in band verdomme. Alsnog met de trein ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_161569950
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:37 schreef Catch22- het volgende:
Gwn zwarte nemen
racist!1
pi_161570672
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:46 schreef stinkie het volgende:
Schroef in band verdomme. Alsnog met de trein ;(
ik kwam gisteren aanrijden bij stoplicht en toen zag ik er ook 1 liggen toen ik zag dat ik nog niet aan de beurt was snel afgestapt en schroef in berm gegooid...
  woensdag 20 april 2016 @ 11:42:31 #160
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161570718
quote:
8s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

racist!1
Ik ben een halve buitenlander, ik mag dat zeggen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 20 april 2016 @ 15:08:55 #161
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161575793
Heeft iedereen zich opgegeven?

http://prik.kr/pxxecc44ruqpcdva
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 20 april 2016 @ 16:10:01 #162
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161577273
Suzuki eigenaar heeft nooit gereageerd, maar ik heb een nieuw lelijk eendje gevonden :D

http://www.motor-forum.nl(...)ed-Honda-VF750F.html
pi_161577293


MT-07 Tracer. 75pk 2 cilinder rijklaar onder de 200kg. Verkrijgbaar in rood, blauw en zwart.
  woensdag 20 april 2016 @ 16:13:53 #164
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161577376
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:10 schreef Erasmo het volgende:
Suzuki eigenaar heeft nooit gereageerd, maar ik heb een nieuw lelijk eendje gevonden :D

http://www.motor-forum.nl(...)ed-Honda-VF750F.html
Kom je een bakkie doen als je hen haalt?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 20 april 2016 @ 16:23:25 #165
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161577608
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:13 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Kom je een bakkie doen als je hen haalt?
Prima joh. Is waarschijnlijk dit weekend al.
pi_161577825
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:23 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Prima joh. Is waarschijnlijk dit weekend al.
Dat is wel snel. :D Kun je mooi nog even een eierbal naar binnen werken. Even weer een injectie Grunn. :+
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 20 april 2016 @ 16:40:32 #167
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161578035
De grote Erasmo koopt weer eens een nieuwe motor tourrit :P
  woensdag 20 april 2016 @ 16:48:50 #168
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161578234
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:23 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Prima joh. Is waarschijnlijk dit weekend al.
Ai, zaterdag ben ik als het goed is de hele dag de hort op met de nieuwe wagen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161578751
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat is wel snel. :D Kun je mooi nog even een eierbal naar binnen werken. Even weer een injectie Grunn. :+
Potverdomme, eierballen. Krap vijf jaar geleden uit Groningen verhuisd en sindsdien nog maar één keer zo'n ding gehad. Zou er bijna even voor heen en weer rijden :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 20 april 2016 @ 17:19:02 #170
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161578800
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 17:16 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Potverdomme, eierballen. Krap vijf jaar geleden uit Groningen verhuisd en sindsdien nog maar één keer zo'n ding gehad. Zou er bijna even voor heen en weer rijden :')
Ik eet ze bijna elke week bij de vrijdaglunch. Heerly
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161579092
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 17:16 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Potverdomme, eierballen. Krap vijf jaar geleden uit Groningen verhuisd en sindsdien nog maar één keer zo'n ding gehad. Zou er bijna even voor heen en weer rijden :')
Hahaha, heerlijk die dingen. :D Gisteren nog eentje gehad bij mijn patatje brander mayo. :Y)

Maar in Den Bosch zit een cafetaria die ze ook verkoopt! Wel B kwaliteit, maar wel echte eierballen.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 20 april 2016 @ 19:11:59 #172
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161581510
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ai, zaterdag ben ik als het goed is de hele dag de hort op met de nieuwe wagen
Dan wordt het de Friesland rit :P

quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat is wel snel. :D Kun je mooi nog even een eierbal naar binnen werken. Even weer een injectie Grunn. :+
Welk adres raadt je aan :P
pi_161581572
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:11 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dan wordt het de Friesland rit :P

[..]

Welk adres raadt je aan :P
Friet van Piet, aan de Meeuwerderweg. Met stip de beste. :Y Al is cafetaria De Grote Beer ook prima, en daar woon ik vlakbij, dus dan kun je alsnog gratis koffie komen halen als je wilt. En mits zaterdag, zondag lig ik onder m'n eigen motor te klussen. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_161581799
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 17:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik eet ze bijna elke week bij de vrijdaglunch. Heerly
;(
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 17:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hahaha, heerlijk die dingen. :D Gisteren nog eentje gehad bij mijn patatje brander mayo. :Y)

Maar in Den Bosch zit een cafetaria die ze ook verkoopt! Wel B kwaliteit, maar wel echte eierballen.
Ja, Den Bosch, dat is even ver als de echte uit Groningen :') Daarnaast is Koning aan de Bedumerweg voor mij toch echt het enige adres voor die krengen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161581923
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:21 schreef Tunafish het volgende:

[..]

;(

[..]

Ja, Den Bosch, dat is even ver als de echte uit Groningen :') Daarnaast is Koning aan de Bedumerweg voor mij toch echt het enige adres voor die krengen.
Meh, die is een tijd geleden echt slechter geworden imo. Weet niet eens of ie nog bestaat. Witte Hoes in Adorp was ook altijd een goede spot, maar dat bestaat al best lang niet meer.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161582061
Ach, met hoe vaak ik daar nog kom merk ik toch niet dat ze achteruit gaan :') Maand of twee geleden zaten ze er nog, tent was toen ook bomvol.

Maargoed, motoren :P
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 20 april 2016 @ 19:35:54 #177
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161582292
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Friet van Piet, aan de Meeuwerderweg. Met stip de beste. :Y Al is cafetaria De Grote Beer ook prima, en daar woon ik vlakbij, dus dan kun je alsnog gratis koffie komen halen als je wilt. En mits zaterdag, zondag lig ik onder m'n eigen motor te klussen. :P
Ik kom wel in de lucht als het zo ver is :P
  woensdag 20 april 2016 @ 21:49:32 #178
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161587213
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Friet van Piet, aan de Meeuwerderweg. Met stip de beste. :Y Al is cafetaria De Grote Beer ook prima, en daar woon ik vlakbij, dus dan kun je alsnog gratis koffie komen halen als je wilt. En mits zaterdag, zondag lig ik onder m'n eigen motor te klussen. :P
Ben een vaste klant daar, al voor meerdere jaren en elke keer is de service weer top.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161588056
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ben een vaste klant daar, al voor meerdere jaren en elke keer is de service weer top.
Ik woonde er om de hoek, dat was heel slecht voor mijn zelf-kokenscore. :@

Stiekem sluit ik vrij veel motorritjes nog steeds af met een vanille milkshake daar. O-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_161592699
Vandaag op de Posbank geweest met de brommert. :9

Damn nature, you sexy.


[ Bericht 21% gewijzigd door Nero22 op 21-04-2016 00:42:35 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161593250
quote:
11s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:18 schreef Nero22 het volgende:
Vandaag op de Posbank geweest met de brommert. :9

Damn nature, you sexy.
[ afbeelding ]
Hij is toch wel heel mooi hè.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161593840
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:52 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hij is toch wel heel mooi hè.
Een waardige opvolger O+
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 21 april 2016 @ 08:24:18 #183
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161594923
Vrijdag eerste lange rit van ruim 300 km. Eens kijken hoe die rammelbak zich houdt! :D
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 21 april 2016 @ 10:20:06 #184
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161596445
quote:
11s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:18 schreef Nero22 het volgende:
Vandaag op de Posbank geweest met de brommert. :9

Damn nature, you sexy.
[ afbeelding ]
Very nice Nero!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161599994
quote:
11s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:18 schreef Nero22 het volgende:
Vandaag op de Posbank geweest met de brommert. :9

Damn nature, you sexy.
[ afbeelding ]


Niet op de Posbank wel ergens anders :)
pi_161600283
quote:
11s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:18 schreef Nero22 het volgende:
Vandaag op de Posbank geweest met de brommert. :9

Damn nature, you sexy.
[ afbeelding ]
Leuk rijden daar. Is bij mij om de hoek :9
  donderdag 21 april 2016 @ 13:25:07 #187
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_161600344
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 08:24 schreef Geelman het volgende:
Vrijdag eerste lange rit van ruim 300 km. Eens kijken hoe die rammelbak zich houdt! :D
:o ik ook
weekendje toeren in Duitsland met een groepje *O*
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  donderdag 21 april 2016 @ 14:16:47 #188
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161601411
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:25 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

:o ik ook
weekendje toeren in Duitsland met een groepje *O*
Helaas wordt het weer niet geweldig, maar dat mag de pret niet drukken.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 21 april 2016 @ 14:39:40 #189
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_161601869
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:16 schreef Geelman het volgende:

[..]

Helaas wordt het weer niet geweldig, maar dat mag de pret niet drukken.
mwoa, ikga vrijdag weg en kom zondag thuis.
extra paar droge sokken mee,of 3 :P
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_161604488
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Leuk rijden daar. Is bij mij om de hoek :9
Zelfs fucking haarspeldbochtjes :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161604586
Volgende rit maar weer eens vanuit appeldoorn en door hoenderlo voor ne ijske
pi_161604669
'Toevallig' neem ik morgen de toeristische route naar huis, en laat die nu juist langs Co gaan :7 Hopen dat ze nog open zijn tegen de tijd dat ik aankom, vorige week waren ze al aan het schrobben ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161604694
Ja maar Rotterdam - Ridderkerk via Hoenderlo is me net iets te toeristisch....
  donderdag 21 april 2016 @ 22:37:17 #194
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161614507
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Niet op de Posbank wel ergens anders :)
Ik ben me de laatste tijd aan het inlezen in aerodynamica en die kuip maakt mij ongemakkelijk :P
  vrijdag 22 april 2016 @ 00:04:12 #195
177940 Tunafish
met staart
pi_161617236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:03 schreef Salatrel het volgende:
Ja maar Rotterdam - Ridderkerk via Hoenderlo is me net iets te toeristisch....
Je moet er wat voor over hebben hè.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161620243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:03 schreef Salatrel het volgende:
Ja maar Rotterdam - Ridderkerk via Hoenderlo is me net iets te toeristisch....
Die route neem ik de laatste tijd ook wel toeristisch, maar borden Hoenderloo ben ik inderdaad ook (nog) niet tegengekomen.
  vrijdag 22 april 2016 @ 10:27:00 #197
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161621207
Fucking 225 voor een achterhand. Volgende keer doen we dat weer anders.

En sinds wanneer zijn xl broeken te groot voor mij?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 22 april 2016 @ 11:06:47 #198
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161621783
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:27 schreef stinkie het volgende:
Fucking 225 voor een achterhand. Volgende keer doen we dat weer anders.

En sinds wanneer zijn xl broeken te groot voor mij?
haha ecto
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161622226
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:27 schreef stinkie het volgende:
Fucking 225 voor een achterhand. Volgende keer doen we dat weer anders.

En sinds wanneer zijn xl broeken te groot voor mij?
Ik zou de volgende keer het hele paard kopen, in plaats van alleen de achterhand. Opeten en dan pas je ook weer in de XL. :Y

Maar waar is je achterband van gemaakt, goud? :')
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 22 april 2016 @ 11:46:00 #200
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161622453
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik zou de volgende keer het hele paard kopen, in plaats van alleen de achterhand. Opeten en dan pas je ook weer in de XL. :Y

Maar waar is je achterband van gemaakt, goud? :')
ik vraag het me af ja. Normaal betaal ik dat voor voor en achter. En dat was met de hayabusa. Volgende keer weer zonder bon :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_161622483
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:46 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik vraag het me af ja. Normaal betaal ik dat voor voor en achter. En dat was met de hayabusa. Volgende keer weer zonder bon :@
Wat voor bandje heb je erop laten leggen? Ik zou bij dat bedrag toch echt even online kijken of die prijs niet te ver van de realiteit is en anders nooit weer teruggaan.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161622501
Wat was t voor merk/maat dan? :o Heb vorige week me voorband gedaan, Pirelli GT Angel.. Kwam met motor en moest 135.- afrekenen..
Where facts are few, experts are many.
pi_161623213
Bij de Duc dealer geweest voor een band ofzo?
pi_161623309
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:27 schreef stinkie het volgende:
Fucking 225 voor een achterhand. Volgende keer doen we dat weer anders.

En sinds wanneer zijn xl broeken te groot voor mij?
Ik teken ervoor...Ik mag 300,- voor onderstaand bandje betalen inc montage.

  vrijdag 22 april 2016 @ 12:30:14 #205
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161623462
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:23 schreef Wisheh het volgende:

[..]

Ik teken ervoor...Ik mag 300,- voor onderstaand bandje betalen inc montage.

[ afbeelding ]
ja maar das de extra milieu toeslag voor alle gelekte olie :p


:@

Maar je hebt wel iets dan. Ik heb een standaard pilot power 3
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 22 april 2016 @ 12:33:17 #206
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161623530
232 voor band. 197 nadat er 15% korting afging (geen idee waarom)

Eerste hit op Google, 144¤
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_161623789
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:33 schreef stinkie het volgende:
232 voor band. 197 nadat er 15% korting afging (geen idee waarom)

Eerste hit op Google, 144¤
Ja m'n hoela zeg. :') Ik zou niet weer teruggaan, tenzij om even te laten weten dat dat beste afzetterij is.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 22 april 2016 @ 12:46:04 #208
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161623855
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja m'n hoela zeg. :') Ik zou niet weer teruggaan, tenzij om even te laten weten dat dat beste afzetterij is.
ik heb ze net gebeld en gevraagd of ze niet per ongeluk een set prijs gerekend hebben. Set prijs is incl. Montage 600.

Dat wordt naar een andere dealer in het vervolg

Eerste setprijs die ik vond was 230 :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_161623937
Wt voor band gaat het om?
pi_161623939
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:46 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik heb ze net gebeld en gevraagd of ze niet per ongeluk een set prijs gerekend hebben. Set prijs is incl. Montage 600.

Dat wordt naar een andere dealer in het vervolg

Eerste setprijs die ik vond was 230 :')
_O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_161624933
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:33 schreef stinkie het volgende:
232 voor band. 197 nadat er 15% korting afging (geen idee waarom)

Eerste hit op Google, 144¤
Volgende keer lekker naar Motormike gaan :Y Was je voor 172,50 klaar geweest..
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 22 april 2016 @ 13:41:05 #212
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_161625067
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:46 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik heb ze net gebeld en gevraagd of ze niet per ongeluk een set prijs gerekend hebben. Set prijs is incl. Montage 600.

Dat wordt naar een andere dealer in het vervolg

Eerste setprijs die ik vond was 230 :')
Waar ben je geweest? JetMotors? Liekenbikes?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 22 april 2016 @ 13:44:24 #213
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161625135
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:34 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Volgende keer lekker naar Motormike gaan :Y Was je voor 172,50 klaar geweest..
ik ging altijd naar Mike. Alleen nu moest het even snel en met een factuur.

Maar volgende keer is het weer bij Mike
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 22 april 2016 @ 13:44:36 #214
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161625142
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Waar ben je geweest? JetMotors? Liekenbikes?
goedhart
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 22 april 2016 @ 13:46:51 #215
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161625183
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Waar ben je geweest? JetMotors? Liekenbikes?
liekendiek :')

Je kent je klassiekers iig. Mast van me heeft daar een keer gestolen auto gekocht :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_161634505
Lekker gebukt stinkie
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:39:06 #217
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_161635919
Och netto ben ik nog steeds goedkoper uit dan voor 175 zonder bon. Maar ik ben geen filantropische instelling, dus voortaan blijft de rug recht :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:13:39 #218
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161639922
Welkom in het leven van een duc rijder :D
pi_161647531
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:45 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Bridgestone bt021 echt fantastische band!
Die heb ik nu maar ben er niet over te spreken ik wil eem zachte band hebben met meer grip
pi_161655839
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:35 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik kom wel in de lucht als het zo ver is :P
We zijn de eierbal vergeten. :'(
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 24 april 2016 @ 12:55:33 #221
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161670981
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 19:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

We zijn de eierbal vergeten. :'(
Komt volgende keer wel goed :P

Ik wil de titel van forumwrakrijder trouwens weer claimen, dit is de accu :')

pi_161671006
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 12:55 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Komt volgende keer wel goed :P

Ik wil de titel van forumwrakrijder trouwens weer claimen, dit is de accu :')

[ afbeelding ]
_O- In combinatie met de zelfplak/-bouw snelheidsmeter en je zeer -ahum- professioneel goud gespoten velgen... :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 24 april 2016 @ 13:01:32 #223
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161671107
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 12:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- In combinatie met de zelfplak/-bouw snelheidsmeter en je zeer -ahum- professioneel goud gespoten velgen... :')
Er zit ook geen verlichting in de meter, handig als het donker is :') Aan de andere kant hoef ik me ook niet zorgen te maken over schade of diefstal :P
pi_161671160
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 13:01 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Er zit ook geen verlichting in de meter, handig als het donker is :') Aan de andere kant hoef ik me ook niet zorgen te maken over schade of diefstal :P
Hahaha, dat is dan wel weer een enorm pluspunt ja :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 24 april 2016 @ 14:13:49 #225
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161672704
Iemand die toevallig ervaring heeft met zo'n tas:
http://www.mlmparts.com/nl/sw-motech-zadeltas-speedpack.html
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 24 april 2016 @ 15:34:40 #226
177940 Tunafish
met staart
pi_161674327
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 12:55 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Komt volgende keer wel goed :P

Ik wil de titel van forumwrakrijder trouwens weer claimen, dit is de accu :')

[ afbeelding ]
Ziet eruit alsof je meer kans hebt je motor te starten als je de polen in een citroen prikt, dan dat je met deze accu hebt :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  zondag 24 april 2016 @ 22:05:48 #227
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161688058
http://www.mlmparts.com/nl/oxford-handvatverwarming-touring.html

Er waren meer van jullie die handvatverwarmers gebruiken correct? Hoe bevalt het en zijn er mensen die ervaring hebben met deze specifieke handvaten?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 24 april 2016 @ 22:25:59 #228
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161688942
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 22:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.mlmparts.com/nl/oxford-handvatverwarming-touring.html

Er waren meer van jullie die handvatverwarmers gebruiken correct? Hoe bevalt het en zijn er mensen die ervaring hebben met deze specifieke handvaten?
Meest gebruikte volgens mij. Is overigens bij ten Kate permanent in de aanbieding
http://www.tenkateshop.co(...)ste-versie-m193-5693
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 24 april 2016 @ 23:29:37 #229
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161691376
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:34 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Ziet eruit alsof je meer kans hebt je motor te starten als je de polen in een citroen prikt, dan dat je met deze accu hebt :')
Ga de accu sowieso vervangen, die platen hebben al te veel droog gestaan. En er zal wel meer aan gesleuteld moeten worden :P
  zondag 24 april 2016 @ 23:33:40 #230
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161691521
Oh en morgen staat er duif op het menu :P

pi_161693953
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 22:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.mlmparts.com/nl/oxford-handvatverwarming-touring.html

Er waren meer van jullie die handvatverwarmers gebruiken correct? Hoe bevalt het en zijn er mensen die ervaring hebben met deze specifieke handvaten?
oxfords _O_
  maandag 25 april 2016 @ 10:27:42 #232
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161696109
was er niet iemand hier met een xt660x?
ik twijfel tussen x en de r momenteel.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 25 april 2016 @ 11:03:24 #233
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161696708
Verdomme ik zoek er ook een zuinige woonwerk motor bij voor de lange afstand maar ik vrees dat het toch een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt :@
pi_161696714
Mijn motor rijdt weer! *O* :D O+ *;
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 25 april 2016 @ 11:21:36 #235
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161697090
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:03 schreef Erasmo het volgende:
Verdomme ik zoek er ook een zuinige woonwerk motor bij voor de lange afstand maar ik vrees dat het toch een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt :@
Awesome motoren vind ik dat, afgelopen zomer in Spanje zag je bijna niet anders dan die dingen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 25 april 2016 @ 11:23:05 #236
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161697121
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Awesome motoren vind ik dat, afgelopen zomer in Spanje zag je bijna niet anders dan die dingen.
Toegegeven het enige wat me tegenhoudt is m'n ego :')
pi_161697155
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:23 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Toegegeven het enige wat me tegenhoudt is m'n ego :')
En terecht. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_161697165
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Awesome motoren vind ik dat, afgelopen zomer in Spanje zag je bijna niet anders dan die dingen.
Echt? Smaken verschillen zullen we maar zeggen dan.

Enige reden dat je op zo'n ding gaat zitten zou een handicap zijn imo.
  maandag 25 april 2016 @ 11:26:50 #239
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161697186
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:03 schreef Sarasi het volgende:
Mijn motor rijdt weer! *O* :D O+ *;
Nice. Net nu het zulk lekker weer is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161697219
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 11:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nice. Net nu het zulk lekker weer is.
Boeiend. Vier maanden lang niet gereden. Dan ga ik me nu echt niet laten tegenhouden door een beetje regen. :')
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 25 april 2016 @ 11:29:36 #241
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161697239
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 11:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Boeiend. Vier maanden lang niet gereden. Dan ga ik me nu echt niet laten tegenhouden door een beetje regen. :')
Sterk werk. Ik moest vanochtend een beetje huilen toen ik mijn Suzuki zag staan. Die wil er zo graag uit ;(
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161697241
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:03 schreef Sarasi het volgende:
Mijn motor rijdt weer! *O* :D O+ *;
Mooi! :)
Wat bleek het probleem te zijn uiteindelijk?
pi_161697331
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:29 schreef Morivar het volgende:

[..]

Mooi! :)
Wat bleek het probleem te zijn uiteindelijk?
De nokkenassen zaten verkeerd om. :+ Die omgedraaid, toen startte hij direct. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_161697519
Oh ja dat doe ik ook elke ochtend fout :D
pi_161697563
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 11:45 schreef Maegrim het volgende:
Oh ja dat doe ik ook elke ochtend fout :D
Daarom, foutje moet kunnen toch. :+
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 25 april 2016 @ 12:00:28 #246
177940 Tunafish
met staart
pi_161697867
Feest *O*
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_161697870
Mja, die fiets was aan het zuigen door zijn uitlaat en aan het blazen door het luchtfilter _O- Hadden natuurlijk ook gewoon een carburateur op de uitlaat kunnen lassen, maar deze oplossing is wel wat netter denk ik _O-

Man man man :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161697962
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:00 schreef BlackLining het volgende:
Mja, die fiets was aan het zuigen door zijn uitlaat en aan het blazen door het luchtfilter _O- Hadden natuurlijk ook gewoon een carburateur op de uitlaat kunnen lassen, maar deze oplossing is wel wat netter denk ik _O-

Man man man :')
In 2.5 uur van wrak naar rijdend, mooi gedaan samen toch. :7
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 25 april 2016 @ 12:03:16 #249
177940 Tunafish
met staart
pi_161697964
Loud pipes filters save lives? :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 25 april 2016 @ 13:09:05 #250
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161699502
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:23 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Toegegeven het enige wat me tegenhoudt is m'n ego :')
Why? Veel zakenlui reden daar op die dingen. Ik zou mij niet schamen om zo'n motor als tweede motor te hebben naast mijn GSF 650 S.
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 11:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En terecht. :')
quote:
15s.gif Op maandag 25 april 2016 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Echt? Smaken verschillen zullen we maar zeggen dan.

Enige reden dat je op zo'n ding gaat zitten zou een handicap zijn imo.
Ze liggen wel stevig op de weg, natuurlijk kan je er niet sportief mee rijden maar je kan er wel redelijk lange afstanden mee overbruggen.

Zelf heb ik de afgelopen weken gekeken om een V-strom 650 of V-strom 1000 erbij te kopen (ipv de GSXF 600 die te koop staat :+ )

Heb echter besloten om mijn GSF650S te gaan upgraden i.p.v. de V-Strom te kopen. Handvatverwarmers, een verhoogd scherm (al aanwezig), hugger, etc.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161699847
Ah kom op, je gaat toch niet serieus op zo'n WC-pot rijden he :')

Dat is alleen bij hoge uitzondering geoorloofd als je door een ongeluk of handicap niet meer op een echte motor kunt rijden. :{w

Waarom koop je niet gewoon weer een K75 terug?

[ Bericht 6% gewijzigd door BlackLining op 25-04-2016 13:34:00 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161699870
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:27 schreef KneusTeun het volgende:
was er niet iemand hier met een xt660x?
ik twijfel tussen x en de r momenteel.
mstx heeft er eentje. Of had. Ik zie hem hier nooit meer. Ik heb er zelf eentje een paar keer gehuurd. Zijn best toffe dingen om mee te raggen. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161700325
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 11:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

De nokkenassen zaten verkeerd om. :+ Die omgedraaid, toen startte hij direct. :D
Ah ja, dat verklaart wel waarom 'ie er geen zin in had :+
pi_161704052
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:03 schreef Erasmo het volgende:
Verdomme ik zoek er ook een zuinige woonwerk motor bij voor de lange afstand maar ik vrees dat het toch een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt :@
Zero alweer verkocht of ben je em voor langere tijd kwijt?
  maandag 25 april 2016 @ 16:22:50 #255
177940 Tunafish
met staart
pi_161704250
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2016 13:29 schreef Nero22 het volgende:

[..]

mstx heeft er eentje. Of had. Ik zie hem hier nooit meer. Ik heb er zelf eentje een paar keer gehuurd. Zijn best toffe dingen om mee te raggen. :9
Die had hem toen in Polen of daar ergens gecrasht toch?
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 25 april 2016 @ 16:29:40 #256
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161704445
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2016 13:29 schreef Nero22 het volgende:

[..]

mstx heeft er eentje. Of had. Ik zie hem hier nooit meer. Ik heb er zelf eentje een paar keer gehuurd. Zijn best toffe dingen om mee te raggen. :9
Ben vooral benieuwd of het beetje chill zit, om keer een verdere trip mee te maken. Super tenere wou ik het liefst weer maar die zijn allemaal afgeragd tegenwoordig :(
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161705773
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 16:22 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Die had hem toen in Polen of daar ergens gecrasht toch?
Nee dat was diekooi van MF. In slaap gevallen op de snelweg ;(
pi_161706310
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee dat was diekooi van MF. In slaap gevallen op de snelweg ;(
Mstx was ook gecrashed in polen/oost-europa ergens, maar met een sv650s toch? Die xt heeft ie daarna pas gekocht
  maandag 25 april 2016 @ 18:03:45 #259
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161706513
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 16:15 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Zero alweer verkocht of ben je em voor langere tijd kwijt?
Garantieklus maar het duurt langer dan verwacht, ook duurt het ontwikkelen van de snellader langer dan eerst gedacht dus het is tijdelijk.

quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 13:28 schreef BlackLining het volgende:
Ah kom op, je gaat toch niet serieus op zo'n WC-pot rijden he :')

Dat is alleen bij hoge uitzondering geoorloofd als je door een ongeluk of handicap niet meer op een echte motor kunt rijden. :{w

Waarom koop je niet gewoon weer een K75 terug?
Weet niet, misschien rijdt het wel gewoon lekkerder. Vergeet niet dat ik wekelijks 250-350km aan één stuk rij dus dan is comfort en kosten per km best wel een punt, ze zijn best populair dus dat moet ook wel een reden hebben.
Durf af en toe buiten de box te denken blackie :D
pi_161707120
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:03 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Garantieklus maar het duurt langer dan verwacht, ook duurt het ontwikkelen van de snellader langer dan eerst gedacht dus het is tijdelijk.

[..]

Weet niet, misschien rijdt het wel gewoon lekkerder. Vergeet niet dat ik wekelijks 250-350km aan één stuk rij dus dan is comfort en kosten per km best wel een punt, ze zijn best populair dus dat moet ook wel een reden hebben.
Durf af en toe buiten de box te denken blackie :D
Waarom koop je niet gewoon een auto?

Smaken verschillen maar zo'n ontieglijk lelijke opgevoerde scooter. Waarom zou je daar vrijwillig op willen rijden? Ik snap dat niet hoor.
  maandag 25 april 2016 @ 18:47:23 #261
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161707530
Waarom niet gewoon weer een dikke BMW?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161708848
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 17:55 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Mstx was ook gecrashed in polen/oost-europa ergens, maar met een sv650s toch? Die xt heeft ie daarna pas gekocht
Oh zou kunnen. Niet meegekregen :P
pi_161728108


Eerste echte rondje is een feit! Geen super fancy foto zoals jullie steeds doen want ik wilde graag voor de hagelbui weer thuis zijn.

Bijna gelukt. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_161728842
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:54 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste echte rondje is een feit! Geen super fancy foto zoals jullie steeds doen want ik wilde graag voor de hagelbui weer thuis zijn.

Bijna gelukt. :')
Leuke motor. Ziet er goed uit.
pi_161730880
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:54 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste echte rondje is een feit! Geen super fancy foto zoals jullie steeds doen want ik wilde graag voor de hagelbui weer thuis zijn.

Bijna gelukt. :')
Hippe hendels :D

De zadeltas bevalt goed? :D
pi_161730989
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 17:42 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hippe hendels :D

De zadeltas bevalt goed? :D
Stuurgewichtjes in dezelfde kleur. 8-)

En ja! Ideaal. Op de foto zit er een schijfremslot, een flesje water en een droge spijkerbroek in. Veel fijner dan een tas onder een netje, hier voelde ik helemaal niks van. Het schuift niet heen en weer, alles lag er vrij los in, maar toch heb ik het niet eens gemerkt. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_161731074
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:54 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste echte rondje is een feit! Geen super fancy foto zoals jullie steeds doen want ik wilde graag voor de hagelbui weer thuis zijn.

Bijna gelukt. :')
hendig sjieke zadeltas, waar heb je die gekocht? Kan ook wel wat bagagemogelijkheden gebruiken, deze zomer met mijn vader in 10 dagen Nürburgring-Zwarte Woud-Winterberg doen :P
pi_161731486
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

hendig sjieke zadeltas, waar heb je die gekocht? Kan ook wel wat bagagemogelijkheden gebruiken, deze zomer met mijn vader in 10 dagen Nürburgring-Zwarte Woud-Winterberg doen :P
Hier. Stuk terug in een vorig topic heb ik ook nog wel foto's van de inhoud gedumpt, moet je even zoeken, dan weet je een beetje wat erin past.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161734353
Kan iemand me het verschil tussen 600cc en 1200cc uitleggen? Waar merk ik dat goed bij? Rijd een 600 een 1200 er altijd uit?

Tot zover weer mijn noobvragen. Maar vraag t me wel af. :9
pi_161734572
de ene is een halve motor, en de andere bijna een hele
pi_161735478
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rijdt een 600 een 1200 er altijd uit?
Moeiteloos oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_161735654
nero kwam al beter in de buurt dan met de 250 :Y
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:46:02 #273
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161735824
laatst op dit beest gereden! even een nerotje doen.



wel ontzettend mooi om door een woonwijk te knallen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161735846
Sorry, LL :D

Maar, ja, dat verschil merk je wel; reactie op gas, koppel, topsnelheid.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_161737339
Ho bedoelde andersom natuurlijk. Maar ok. In alles dus. Ik moet echt eens op een hele motor gaan rijden dus.
pi_161737433
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 17:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Stuurgewichtjes in dezelfde kleur. 8-)

En ja! Ideaal. Op de foto zit er een schijfremslot, een flesje water en een droge spijkerbroek in. Veel fijner dan een tas onder een netje, hier voelde ik helemaal niks van. Het schuift niet heen en weer, alles lag er vrij los in, maar toch heb ik het niet eens gemerkt. :D
Sweet. Binnenkort maar even bestellen dan.

Ik wilde eigenlijk deze week mijn motor rijdend maken, maar dat heeft toch weinig nut met dat bagger weer :').
pi_161737478
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ho bedoelde andersom natuurlijk. Maar ok. In alles dus. Ik moet echt eens op een hele motor gaan rijden dus.
600 = lichter, maar toeren janken
1000 = zwaarder, maar meer koppel op lage toeren
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:32:45 #278
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161737604
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:29 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

600 = lichter, maar toeren janken
1000 = zwaarder, maar meer koppel op lage toeren
Ligt ook weer wat aan de bouw van het frame en het aantal cilinders natuurlijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161738311
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ligt ook weer wat aan de bouw van het frame en het aantal cilinders natuurlijk.
Uiteraard, en v-twin of v4 is nog weer anders.
pi_161738858
Nou op dagen als vandaag is het weer flink knijpen met de billetjes met BT-45 onder de fiets zeg :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161738913
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:29 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

600 = lichter, maar toeren janken
1000 = zwaarder, maar meer koppel op lage toeren
Maar een 1000 is altijd sneller dan 600 als ze beide flink gas geven en in de toeren gaan?
pi_161739003
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Maar een 1000 is altijd sneller dan 600 als ze beide flink gas geven en in de toeren gaan?
Een R6 trekt een GL1200 Goldwing er wel uit ja.

Mijn Bandit 600 was ook stukken krachtiger dan mijn K100.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161739034
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Maar een 1000 is altijd sneller dan 600 als ze beide flink gas geven en in de toeren gaan?
Niet per definitie. Gewicht speelt ook een rol.
pi_161739081
Ik zou gewoon kijken wat lekker rijdt :Y Puur op cilinderinhoud selecteren is vrij nutteloos natuurlijk.

Zou persoonlijk liever een 600cc naked hebben dan een 1000cc supersport ofzo.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_161740585
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:06 schreef BlackLining het volgende:
Nou op dagen als vandaag is het weer flink knijpen met de billetjes met BT-45 onder de fiets zeg :r
dat ligt dus niet aan mij :P heb nog niet gereden met regen, maar met koud wegdek en koude banden wil ie bij mij ook nog wel eens een stapje opzij zetten ja
pi_161744624
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:12 schreef BlackLining het volgende:


Zou persoonlijk liever een 600cc naked hebben dan een 1000cc supersport ofzo.
zegt de 600cc naked rijder... beetje wij van wc eend post hoor... het leven begint bij 1000cc
pi_161747135
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:41 schreef Maegrim het volgende:
nero kwam al beter in de buurt dan met de 250 :Y
Ja. :D Nu zag ik pas echt hoe rap zo'n 1300 gaat. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_161747191
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Sweet. Binnenkort maar even bestellen dan.

Ik wilde eigenlijk deze week mijn motor rijdend maken, maar dat heeft toch weinig nut met dat bagger weer :').
Ik heb toch al wel genoten van dat ding gisteren hoor. En na dit weekend wordt het gewoon weer 10+ graden en zonnig (hoop ik/zegt de weersvoorspelling/gezamenlijk schietgebedje) :D
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 27 april 2016 @ 11:13:00 #289
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161747424
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou gewoon kijken wat lekker rijdt :Y Puur op cilinderinhoud selecteren is vrij nutteloos natuurlijk.

Zou persoonlijk liever een 600cc naked hebben dan een 1000cc supersport ofzo.
Dat zou ik ook zeggen :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161748294
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen :7
Stfu :*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 27 april 2016 @ 11:43:35 #291
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161748377
toch zou ik liever een BMW s1000rr hebben dan een bandit ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161748628
Nou neuh, ik niet. Lekker rechtop, breed stuur :Y


Bandit is er ook in 1200 he :s)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 27 april 2016 @ 12:07:35 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161749124
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
toch zou ik liever een BMW s1000rr hebben dan een bandit ;)
posert.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161749211
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb toch al wel genoten van dat ding gisteren hoor. En na dit weekend wordt het gewoon weer 10+ graden en zonnig (hoop ik/zegt de weersvoorspelling/gezamenlijk schietgebedje) :D
Ik hoop het maar, heb namelijk een weekje vrij. }:|
pi_161749449
Liever een S1000(X)R dan. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 27 april 2016 @ 12:29:03 #296
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161749770
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:53 schreef BlackLining het volgende:
Nou neuh, ik niet. Lekker rechtop, breed stuur :Y


Bandit is er ook in 1200 he :s)
zelfs dan nog, verpats je die BMW en haal je een echte fiets ;) of wat Nero zegt!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_161750298
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik hoop het maar, heb namelijk een weekje vrij. }:|
Hoe bevalt jouw nieuwe fiets eigenlijk? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_161751696
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hoe bevalt jouw nieuwe fiets eigenlijk? :)
Goed. Het heeft het al langer dan 3 weken overleefd. :D

Door drukte op het werk en het slechte weer heb ik niet zoveel gereden als verwacht, hooguit 1500km ofzo. Dat is voor mijn doen echt weinig. :')

Maar even serieus, de fiets bevalt me wel. Ligt qua comfort en felheid netjes tussen mijn wijlen Thundercat en R6 in, perfect dus.
pi_161753222
quote:
6s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:18 schreef Nero22 het volgende:
Liever een S1000(X)R dan. :7
Dit ja :7

Al denk ik dat der volgende een single of een V-Twin gaat worden. Inmiddels wel genoeg inlines gereden.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 27 april 2016 @ 15:28:46 #300
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_161753785
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dit ja :7

Al denk ik dat der volgende een single of een V-Twin gaat worden. Inmiddels wel genoeg inlines gereden.
Dan zit je met dezelfde keuzes als mij.
wil voor juli toch wel een nieuwe motor op de stoep. Waar ik eerst dacht weer een super tenere te kopen merk ik dat ik nu wel wat jongers wil (vooral om kilometer aantallen en afgeragde s10's) Dus kijk rond naar xt660r en x en misschien FMX of toch een drz. Het is allemaal leuk :(
Ktm zou optie zijn maar dat onderhoud houd me dan weer tegen. Wil wel fun, maar voor me baan ook wel handig als ik met een motor altijd weg kan.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 27 april 2016 @ 15:31:33 #301
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161753831
Dicht
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')