abonnement Unibet Coolblue
pi_161369583
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:29 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Omdat kiezen van character kut is. Daar, ik heb het gezegd. Nu heb je de spanning en liefde tussen Link en Zelda (skyward sword) die dan niet mogelijk is.

Wat je zegt is trouwens onzin. Als het zo is dat die twee werelden later pas bij elkaar komen, zorgt nintendo toch gewoon dat je in de dark world of gespiegelde world geen items nodig hebt van de normale wereld en andersom ? :') Of misschien juist dat je halverwege de game vrij kan switchen tussen de werelden en dat opent de deur voor grote mogelijkheden qua backtracking en "oh, volgens mij zag ik in de dark world een steen die alleen met dat item te bewegen is"
Ik weet vrij zeker dat een linkle op die manier niet gewaardeerd is. Ik wil best bij het begin kiezen of ik een vrouw ben ofniet.
pi_161370167
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:34 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat een linkle op die manier niet gewaardeerd is. Ik wil best bij het begin kiezen of ik een vrouw ben ofniet.
Hoe weet je dat zo zeker dan? Liever dat ze het in het verhaal verwerken dan aan het begin "goh, ik ben een beetje een oude man, ben je een man of vrouw?"
pi_161371312
Een Linkle zou de mirrorshield alleen gebruiken voor haar make-up.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Redactie Games dinsdag 12 april 2016 @ 12:33:33 #54
181272 crew  Noppie2000
pi_161371755
_O-
pi_161371868
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:10 schreef Pheno het volgende:
Een Linkle zou de mirrorshield alleen gebruiken voor haar make-up.
Pas op voor de Feminazi's
pi_161382740
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
Nu heb je de spanning en liefde tussen Link en Zelda (skyward sword) die dan niet mogelijk is.
Dat kan ook tussen 2 vrouwen. :P Dat heb je ook bij Black Ops 3 als je voor vrouw kiest.
ROBODEMONS..................|:(
pi_161383306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:53 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat kan ook tussen 2 vrouwen. :P Dat heb je ook bij Black Ops 3 als je voor vrouw kiest.
Is alleen maar beter tussen 2 vrouwen >:)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_161417701
NES classic ‘Punch-Out’ has an Easter egg that went undiscovered for 29 years

If you look closely at the left third of the screen you’ll see a bearded man that from here on out we’ll refer to as 8-bit Jesus

In your second fight with Piston Honda or Bald Bull, 8-bit Jesus will duck at exactly the moment you need to punch, which coincides with the moment Piston Honda is about to step forward and walk into Lil Mac’s wicked right.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_161440019
Ik had vanacht een droom:

Ik droomde dat er een
Soort persconferentie was met nieuwe feitjes over Zelda:
- geen voiceacting
- geen warpen oid
- graphics waren hetzelfde als van TP.

Daarna kwam link uit het scherm en kwam er een fanfare langs :')
pi_161440045
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik had vanacht een droom:

Ik droomde dat er een
Soort persconferentie was met nieuwe feitjes over Zelda:
- geen voiceacting
- geen warpen oid
- graphics waren hetzelfde als van TP.

Daarna kwam link uit het scherm en kwam er een fanfare langs :')
Zelda VR :o
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_161446581
quote:
Just thought I'd leave my thoughts on the connecting overworld in ZeldaU.

Traditionally, it has been used as a hub to connect the areas together and has largely been devoid of content. I'm not sure we'll see this change much. I doubt we'll see lots of NPCs traversing the field to go to one region to another (we might possibly see one or two such as the postman), tiny settlements of NPCs to do quests with or dozens of caves to find and explore. I think ZeldaU will utilise the connecting world in two particular ways that will actually be quite nifty ways to make the connecting overworld more interesting:

1) Monster hunting for materials

It's almost inevitable that the upgrade system for SS will appear and possibly in an extended format (bazaars across the overworld, with each bazaar able to offer particular upgrades- e.g. Gorons can upgrade bombs for example).

I think we'll see something like that there will be 24 materials to collect, and that whilst you can pick up some materials by doing the dungeons, if you really want 100% the game then you'll need to use the connecting overworld to forage for these. What I think they should do to not make this quite boring is to try and give each monster its own feel. They can do this in various ways:

a) Localised in different regions (e.g. fire keese near Death Mountain)- this is already largely done in previous Zeldas
b) Certain monsters may only come out at night (or day)- again we've already seen this in previous Zeldas.
c) Certain weapons will be more useful on particular monsters. For example, flying monsters may be most benefitted from using the arrow. This will mean that certain regions may be easier to traverse later in the game when you've acquired a particular weapon.
d) There will be different approaches to hunting these monsters. For example, it would be interesting to see that perhaps a certain monster tend to hunt in packs so that if you are seen, you will likely take a lot of damage trying to fight them head on. Instead, you might want to use Link's stealth cloak (if that is what it is for) to try and pick them off one by one to forage their materials.

As a side note to this point, I think utilising a mechanic like might also give a clever way to keep the overworld open, but also ways of nudging the player that there might be easier parts to explore first. For example, by having enemies that are very strong, or you do not have a preferred weapon yet to kill them with would indicate to the player that they should perhaps return to this later. But to more experienced users, they could try getting through this region earlier than is necessary to make the game more challenging.

2) Fishing will occur not in fishing holes, but all over the connecting overworld

We've seen fishing used a lot in Zelda games, generally being localised to a relaxing mini game. Taking a look at the map however, you can see that lakes, ponds and rivers feature more prevalently in the overworld. I think this may indicate that fishing holes will be replaced by general fishing that the player can engage in. I could see this taking form of a helping quest for an NPC. For example, an NPC wants to start his own fish aquarium and he will pay you for each type of fish you bring him. Once you bring him all types of fish in the overworld, he will give you a piece of heart.

Again, I could imagine that certain types of fish will be more prevalent in certain lakes etc. and through trial and error and exploration the player will slowly accrue all the fish needed to complete the quest.

Overall, these two mechanics I think will give the player reasons to traverse the connecting overworld rather than warping. Players that want to 100% the game will benefit from going horseback to their destination as they can gain materials/fish, whilst those who want to pursue the main storyline will opt to warp from one region to another.

Finally, I think there may a few other things they'll try to do to make the connecting overworld more interesting:

3) Hidden dungeons

I did state earlier that I don't think they'll include an abundance of hidden dungeons throughout the overworld. I think the connecting overworld will predominantly used for fishing + hunting. However, I hope that hidden dungeons are given a real overhaul in how they are found. Typically these have been holes in the ground or large obvious bombable walls. Neither are particularly challenging or fun in the modern age. I would like to see dungeons that really give the player a feeling of they found a secret once they find it. By that I mean, a dungeon should be hidden away so well that the player could go past it dozens of times and never find it. However, if they spend enough time exploring the overworld and talking to NPCs they should realise that this secrets may exist. As an example, i've taken a twist on LotR's mines of moria.

A door to a dungeon only reveals itself by moonlight. At all other times of day the player wouldn't be able to notice it. The player has to use some item to open the dungeon when at night. Now the player might get lucky and go past a bright blue door at night and find it by chance. However, they could also find it out by speaking to NPCs in that region. For example, lets say this dungeon is located near Kakariko. Some of NPCs in the village could allude to this hidden dungeon and how to find it through various pieces of information:

1) One NPC says that they heard a legend of a secret dungeon where 'a treasure' is hidden close by to Kakariko
2) Another NPC says they were up one of the watchtowers near Kakariko at night when they saw a strange blue light eminating from the East.
3) Another NPC tells them that apparently to access this dungeon the person will need to 'manipulate time' (just an example given the likelihood of the time arrows in the game).

From this information the player should be able to figure out 1) there is a secret dungeon nearby; 2) to find it they should go to the watchtower nearby at nighttime and look to the east; 3) from doing so they should be able to see a blue light which they can head towards; 4) from there they should use the time arrow to open a time portal to the dungeon

That is just an example of the type of hidden dungeon I'd like to see. Something that is very well hidden and would take either luck or interactions with NPCs to find. I'd also like to see these mini dungeons to be well fleshed out and have some interesting puzzles. Not just a hole to which you get to a chest and that's that. Having a few well disguised and thought out dungeons would infinitely make the experience of the connecting overworld more interesting to explore! If dungeons were potentially that difficult to find, then the player would certainly always be wondering if there is a secret in a particular location- again encouraging exploration. Certainly a case of where less is more.

Anyway, that's my thoughts on what the connecting overworld will be used for. I think all three will certainly reward players for travelling the connecting overworld and taking the time to explore each region, but for those that want to advance the main storyline can just warp from one area to another. I'm not sure we should expect much more than that for a connecting overworld. Just a few small things that would encourage taking the longer route than the quicker route.
dit zijn stuk voor stuk fantastische ideeën!!

Ik dacht trouwens dat er ook een legend of zelda thread was, maar die kan ik niet vinden :(
  Redactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 15:17:57 #62
181272 crew  Noppie2000
pi_161446835
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

dit zijn stuk voor stuk fantastische ideeën!!

Ik dacht trouwens dat er ook een legend of zelda thread was, maar die kan ik niet vinden :(
Voor ik het ga lezen, wie heeft het getypt? Een ontwikkelaar van Zelda of random person #31835381?
pi_161447346
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:17 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Voor ik het ga lezen, wie heeft het getypt? Een ontwikkelaar van Zelda of random person #31835381?
random person
pi_161460340
Vandaag voor het eerst CoD online gespeeld. Uit nieuwsgierigheid ging ik een 'let's play' van Splatoon op Youtube kijken en had toen wel zin om een shooter online te spelen.
Is toch echt heel anders dan SP en ik was al lang blij als ik 5 kills kon halen. Maar toch leuker dan ik had verwacht.
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:16 schreef Aether het volgende:

[..]

Zelda VR :o
Stel je voor dat dat de NX wordt. Een apparaatje wat je in bed op doet en tijdens je slaap Nintendo games gaat spelen. :o De volgende dag ben je doodop, maar je bent wel 'echt' in Hyrule geweest.

[ Bericht 3% gewijzigd door Morrigan op 16-04-2016 00:09:44 ]
pi_161460535
Waarom eigenlijk niet een Zelda-game waarbij je gewoon met Zelda zelf speelt. Die Cdi-games waren misschien een flop, maar Nintendo kan het toch proberen. Dat ze dan zelf haar koninkrijk moet redden.
  zaterdag 16 april 2016 @ 06:48:41 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161462781
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 april 2016 00:00 schreef Morrigan het volgende:
Waarom eigenlijk niet een Zelda-game waarbij je gewoon met Zelda zelf speelt. Die Cdi-games waren misschien een flop, maar Nintendo kan het toch proberen. Dat ze dan zelf haar koninkrijk moet redden.
Hyrule Warriors. Kun je kiezen met wie je speelt. Link, Zelda, Impa, etc.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161462826
Hyrule Warriors O+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161463096
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:17 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:41 schreef tailfox het volgende:

[..]

random person
Ja, random person inderdaad. Desalniettemin vind ik het toch leuk om dat soort dingen te lezen en te fantaseren over wat het zou kunnen zijn :D
pi_161464824
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2016 23:51 schreef Morrigan het volgende:
Vandaag voor het eerst CoD online gespeeld. Uit nieuwsgierigheid ging ik een 'let's play' van Splatoon op Youtube kijken en had toen wel zin om een shooter online te spelen.
Is toch echt heel anders dan SP en ik was al lang blij als ik 5 kills kon halen. Maar toch leuker dan ik had verwacht.

[..]

Stel je voor dat dat de NX wordt. Een apparaatje wat je in bed op doet en tijdens je slaap Nintendo games gaat spelen. :o De volgende dag ben je doodop, maar je bent wel 'echt' in Hyrule geweest.
weet je hoe dat heet ? Lucide dromen.
pi_161464856
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 08:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

[..]

Ja, random person inderdaad. Desalniettemin vind ik het toch leuk om dat soort dingen te lezen en te fantaseren over wat het zou kunnen zijn :D
maar verlopig geniet ik nog vollop van tp. Daana windwaker maar doen die heb ik ook nooit uit gespeeld en als laatste dan skyward sword
pi_161465910
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2016 06:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hyrule Warriors. Kun je kiezen met wie je speelt. Link, Zelda, Impa, etc.
Oh, dat wist ik niet. Gelijk aan het begin of moet je Zelda unlocken.
Spel ziet er wel grappig uit.

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 11:04 schreef tailfox het volgende:

[..]

weet je hoe dat heet ? Lucide dromen.
Kun jij dat? Is me nog maar één keer gelukt.
pi_161466024
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:18 schreef Morrigan het volgende:

[..]

[..]

Kun jij dat? Is me nog maar één keer gelukt.
ga in bed liggen en zeg tegen jezelf "Ik ga wakker woorden na elke slaapcycle om te mediteren" dan val je inslaap (duurt wel 10 tot 15 minuten)
Dan raak je vanzelf wakker (ongeveer 1,5 uur geslapen te hebben) en dan ga je zitten op je bed en even 5 minuten mediteren (gewoon gaan zitten en denken ik ga dalijk dromen over hyrule.) na 5 minuten ga je liggen en verder slapen. Binnen 3 nachten droom je 7 lucide dromen in een nacht.
Pro tip schrijf ook je dromen op dan raken ze duidelijker
  zondag 17 april 2016 @ 17:06:45 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161498831
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:18 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je speelt verschillende levels en telkens speel je een personage vrij als die langs is gekomen in het verhaal.

Het lijkt qua gameplay natuurlijk helemaal niet op een Zelda maar het is wel degelijk erg vermakelijk!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161499053
Zijn de nieuwste Nintendo Selects alleen in de eshop te koop of komen ze ook nog in de winkels te liggen?

Edit: al gevonden, ja dus!
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_161499615
quote:
19s.gif Op zondag 17 april 2016 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je speelt verschillende levels en telkens speel je een personage vrij als die langs is gekomen in het verhaal.

Het lijkt qua gameplay natuurlijk helemaal niet op een Zelda maar het is wel degelijk erg vermakelijk!
De gameplay ziet er juist wel leuk uit. Gewoon hack & slash.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')