abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 9 april 2016 @ 10:19:35 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161298903


Miiverse
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161299716
Nomnomnom
http://splatoonus.tumblr.(...)t-the-ver-270-update

[ Bericht 47% gewijzigd door isax op 09-04-2016 11:27:47 ]
pi_161312888
Vraagje: Is het in Twilight princess mogelijk om de Amiibo's te gebruiken als je de pro controller gebruikt? Ik krijg het niet voor elkaar iig
pi_161318684
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef Gutanoth het volgende:
Vraagje: Is het in Twilight princess mogelijk om de Amiibo's te gebruiken als je de pro controller gebruikt? Ik krijg het niet voor elkaar iig
Je moet in het START menu op Amiibo optie klikken en dan via de Wii U Tablet je Amiibo registreren.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_161321239
Guitar hero gekocht
pi_161321995
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 23:55 schreef CoExist het volgende:

[..]

Je moet in het START menu op Amiibo optie klikken en dan via de Wii U Tablet je Amiibo registreren.
aaaah okee :P Dat klinkt vanzelfsprekend :P
pi_161323324
Tp uitgespeeld! Op 5 hartstukjes en 35 poe's na alles gedaan. 51:40 op de teller. Wat mort ik nu doen met mijn leven?
pi_161323730
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 10:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Tp uitgespeeld! Op 5 hartstukjes en 35 poe's na alles gedaan. 51:40 op de teller. Wat mort ik nu doen met mijn leven?
Hardmode en ganon amiibo
pi_161324304
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 10:55 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Hardmode en ganon amiibo
Geen zin in
pi_161324576
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 10:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Tp uitgespeeld! Op 5 hartstukjes en 35 poe's na alles gedaan. 51:40 op de teller. Wat mort ik nu doen met mijn leven?
Aan mij verkopen? :D
pi_161333634
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 11:50 schreef Reintji het volgende:

[..]

Aan mij verkopen? :D
55 euro en we hebben een diel!

Endsn de wii versie opsturen :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2016 19:17:38 ]
  zondag 10 april 2016 @ 20:39:31 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161336006
Hyrule Warriors uitgespeeld (alleen story mode, dat was wel weer genoeg). Vond het best tof en ik vind dat de volgende Zelda écht voice acting moet krijgen. Dat gemoppel kan écht niet meer.

Nu de keuze maken tussen Bayo 2 en Xeno X. Ik neig naar Bayo 2 waarbij ik Xeno X bewaar voor mijn weekje vakantie in juni. Dat lijkt me beter vanwege de tijd die Xeno X gaat opslokken :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161339458
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2016 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hyrule Warriors uitgespeeld (alleen story mode, dat was wel weer genoeg). Vond het best tof en ik vind dat de volgende Zelda écht voice acting moet krijgen. Dat gemoppel kan écht niet meer.

Nu de keuze maken tussen Bayo 2 en Xeno X. Ik neig naar Bayo 2 waarbij ik Xeno X bewaar voor mijn weekje vakantie in juni. Dat lijkt me beter vanwege de tijd die Xeno X gaat opslokken :D
VA oké, zolang link maar stil blijft
pi_161344013
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 21:53 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

VA oké, zolang link maar stil blijft
dit dus. Ik vind trouwens dat kiezen voor een male/female link helemaal fucking onzin.. Komt zeker door dat SJWgezeik
  Redactie Games maandag 11 april 2016 @ 07:57:25 #15
181272 crew  Noppie2000
pi_161344253
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 06:38 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

dit dus. Ik vind trouwens dat kiezen voor een male/female link helemaal fucking onzin.. Komt zeker door dat SJWgezeik
SJW?

Ach, het is maar waar je je druk om kan maken. Zoeel het kamp per se wel als het kamp per se niet vind ik nogal kansloos :@
pi_161344273
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 07:57 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

SJW?

Ach, het is maar waar je je druk om kan maken. Zoeel het kamp per se wel als het kamp per se niet vind ik nogal kansloos :@
Social Justice Warriors

Link is altijd al een man geweest, waarom moet dat nu ineens anders omdat een aantal feministen het anders willen zien?

Maak dan gewoon lekker je eigen fucking game :/
  Redactie Games maandag 11 april 2016 @ 08:28:52 #17
181272 crew  Noppie2000
pi_161344393
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 08:02 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Social Justice Warriors

Link is altijd al een man geweest, waarom moet dat nu ineens anders omdat een aantal feministen het anders willen zien?

Maak dan gewoon lekker je eigen fucking game :/
Maar waarom zou de reďncarnatie van de legendarische held geen vrouw kunnen zijn? Is er een regel die bepaalt dat Link enkel mannelijk kan zijn?

Wat nou als Nintendo het geheel prachtig brengt, het past goed bij de setting en het verhaal en het nieuwe personage is prima uitgewerkt, ben je dan nog steeds tegen puur omdat 'een aantal feministen het anders willen zien'?

Je moet niet per se tegen zijn joh. Bekijk eerst het resultaat. Als dat resultaat er überhaupt komt, want het zijn niet meer dan geruchten vooralsnog
pi_161344423
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 08:28 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Maar waarom zou de reďncarnatie van de legendarische held geen vrouw kunnen zijn? Is er een regel die bepaalt dat Link enkel mannelijk kan zijn?

Wat nou als Nintendo het geheel prachtig brengt, het past goed bij de setting en het verhaal en het nieuwe personage is prima uitgewerkt, ben je dan nog steeds tegen puur omdat 'een aantal feministen het anders willen zien'?

Je moet niet per se tegen zijn joh. Bekijk eerst het resultaat. Als dat resultaat er überhaupt komt, want het zijn niet meer dan geruchten vooralsnog
Ik geloof best dat als het iemand lukt om het op een mooie manier te brengen, het Nintendo is. Maar het gaat mij vooral om het principe.

Stel dat we Lara Croft een man maken, moet je kijken hoeveel van die zeikerds het internet op gaan, schreeuwend en tierend dat dat echt niet kan :')
  Redactie Games maandag 11 april 2016 @ 08:46:29 #19
181272 crew  Noppie2000
pi_161344479
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 08:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik geloof best dat als het iemand lukt om het op een mooie manier te brengen, het Nintendo is. Maar het gaat mij vooral om het principe.

Stel dat we Lara Croft een man maken, moet je kijken hoeveel van die zeikerds het internet op gaan, schreeuwend en tierend dat dat echt niet kan :')
Ligt voor mij iets anders. Link is niet telkens dezelfde persoon, tussen Zelda-games zitten honderden jaren, reďncarnaties en weet ik wat. Daar 'kun je het maken'. Hoeft van mij niet per se, maar ach.

Lara Croft is dezelfde persoon, die kun je geen man maken (of ze moet chirurgie overwegen door één of andere reden). Je kan wel prima een Tomb Raider-game maken met andere personages, maar maak er dan een andere verhaallijn van. Uncharted gaat ook verder met een nieuw personage, zelfde als Gears of War etc.

Een game zit niet vast aan één formule of personage, zolang het maar geloofwaardig gebracht wordt *O*
pi_161344485
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 08:28 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Maar waarom zou de reďncarnatie van de legendarische held geen vrouw kunnen zijn? Is er een regel die bepaalt dat Link enkel mannelijk kan zijn?

Wat nou als Nintendo het geheel prachtig brengt, het past goed bij de setting en het verhaal en het nieuwe personage is prima uitgewerkt, ben je dan nog steeds tegen puur omdat 'een aantal feministen het anders willen zien'?

Je moet niet per se tegen zijn joh. Bekijk eerst het resultaat. Als dat resultaat er überhaupt komt, want het zijn niet meer dan geruchten vooralsnog
Maar, was het niet al een tijdje terug bevetigd dat het een man is die we in de trailers zagen?

http://www.gameinformer.c(...)-zelda-on-wii-u.aspx

Zouden ze misschien de grafische stijl hebben omgeslagen? Al ruim een jaar geen nieuwe trailer namelijk :p en dat kleine stukje bij de TP trailer even buitengelaten

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2016 08:48:39 ]
  Redactie Games maandag 11 april 2016 @ 08:58:22 #21
181272 crew  Noppie2000
pi_161344545
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 08:47 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Maar, was het niet al een tijdje terug bevetigd dat het een man is die we in de trailers zagen?

http://www.gameinformer.c(...)-zelda-on-wii-u.aspx

Zouden ze misschien de grafische stijl hebben omgeslagen? Al ruim een jaar geen nieuwe trailer namelijk :p en dat kleine stukje bij de TP trailer even buitengelaten
Klopt :Y De laatste geruchten doen echter de ronde dat je kan kiezen als welk geslacht je speelt :P
  maandag 11 april 2016 @ 09:32:58 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161344854
Who cares, Link is altijd al net een wijf. Zeker in de trailers van de nieuwe game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 11 april 2016 @ 09:35:19 #23
181272 crew  Noppie2000
pi_161344886
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Who cares
Gutanoth :+
pi_161345562
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 09:35 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Gutanoth :+
:@

Ik heb gewoon een hekel aan al dat feministische gezeik. Normaal heb ik er alleen geen last van, omdat ik me als een fatsoenlijke man gedraag tegenover vrouwen. Maar nu komt het in de buurt van mijn geliefde games :'(
pi_161346628
Zou er dan ook een mannelijke Zelda komen vraag ik mij af.
pi_161346672
En is Epona een hengst of een merrie?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 11 april 2016 @ 11:33:18 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161346763
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 10:22 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

:@

Ik heb gewoon een hekel aan al dat feministische gezeik. Normaal heb ik er alleen geen last van, omdat ik me als een fatsoenlijke man gedraag tegenover vrouwen. Maar nu komt het in de buurt van mijn geliefde games :'(
Dat gevoel deel ik wel een beetje hoor. Ik zie het probleem ook nooit zo, maar dat komt misschien omdat ik een westerse man ben? Kreten als 'er zijn te weinig games met gekleurde mensen' en 'vrouwen worden altijd sexistisch neergezet in games als ze al een rol spelen' doen me niets. Begrijp ze niet.

Aan de andere kant, als ik hoor dat er in Amerika staten zijn met wetten die voorschrijven welk toilet je moet hebben (die van het geslacht van je geboortecertificaat) denk ik wel dat dit vooral iets Amerikaans is.

Hier in NL vierden we onlangs 15 jaar homohuwelijk, daar moet je je geboortecertificaat meenemen om te schijten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161348163
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2016 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat gevoel deel ik wel een beetje hoor. Ik zie het probleem ook nooit zo, maar dat komt misschien omdat ik een westerse man ben? Kreten als 'er zijn te weinig games met gekleurde mensen' en 'vrouwen worden altijd sexistisch neergezet in games als ze al een rol spelen' doen me niets. Begrijp ze niet.

Aan de andere kant, als ik hoor dat er in Amerika staten zijn met wetten die voorschrijven welk toilet je moet hebben (die van het geslacht van je geboortecertificaat) denk ik wel dat dit vooral iets Amerikaans is.

Hier in NL vierden we onlangs 15 jaar homohuwelijk, daar moet je je geboortecertificaat meenemen om te schijten.
Danku, dat bedoel ik dus. Ik wist het gewoon niet te verwoorden. Ik snap niet dat mensen zoveel te zeiken hebben over dat Link een man is en dat dat seksistisch is omdat ik in mijn omgeving geen vrouwen onderdrukt zie worden enzo.
pi_161348210
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 11:29 schreef Pheno het volgende:
En is Epona een hengst of een merrie?
hengsten kunnen beter springen en zijn groter ik gok een merrie
pi_161348750
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Who cares, Link is altijd al net een wijf. Zeker in de trailers van de nieuwe game.
Klopt. Link heeft een vrij androgyne uiterlijk, dus uiteindelijk kun je er nog steeds voor kiezen om Link als een vrouw te zien.

Persoonlijk boeit het mij vrij weinig of de hoofdpersoon en man of vrouw is. Het is in ieder geval geen reden om een game te laten liggen of juist kopen.

En over Link weer gesproken, ik heb die altijd als een gozer gezien. Wat uiteraard ook komt door de tekenfilmserie. Maar ik heb nou niet het idee dat het een belangrijk onderdeel van het verhaal is. Ook omdat Link niet praat en zo goed als geen persoonlijkheid heeft.
ROBODEMONS..................|:(
pi_161348837
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 13:29 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Klopt. Link heeft een vrij androgyne uiterlijk, dus uiteindelijk kun je er nog steeds voor kiezen om Link als een vrouw te zien.

Persoonlijk boeit het mij vrij weinig of de hoofdpersoon en man of vrouw is. Het is in ieder geval geen reden om een game te laten liggen of juist kopen.

En over Link weer gesproken, ik heb die altijd als een gozer gezien. Wat uiteraard ook komt door de tekenfilmserie. Maar ik heb nou niet het idee dat het een belangrijk onderdeel van het verhaal is. Ook omdat Link niet praat en zo goed als geen persoonlijkheid heeft.
dus wat is dan het probleem om te kunnen kiezen of die vrouwelijk is? Het idee van hem is een jong persoon waar de speler zich makkelijk kan in leven.
Pokemon heeft ook al 100 jaar een vrouw als keuze
pi_161349204
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 13:36 schreef tailfox het volgende:

[..]

dus wat is dan het probleem om te kunnen kiezen of die vrouwelijk is? Het idee van hem is een jong persoon waar de speler zich makkelijk kan in leven.
Pokemon heeft ook al 100 jaar een vrouw als keuze
Ik zie het probleem ook. :D
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 11 april 2016 @ 16:13:16 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161351805
LOL heb geen idee wat er op het scherm gebeurt in Bayonetta. Ik druk wat knoppen in, kleuren schieten over het scherm en voila, een gouden medaille _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161354082
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 06:38 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

dit dus. Ik vind trouwens dat kiezen voor een male/female link helemaal fucking onzin.. Komt zeker door dat SJWgezeik
Ik hoop op twee playable characters waartussen je kunt switchen. Geen co-op of zoiets als resident evil 5 en 6 waarbij de tweede character eigenlijk een veredelde pakezel is.
pi_161354961
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:34 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik hoop op twee playable characters waartussen je kunt switchen. Geen co-op of zoiets als resident evil 5 en 6 waarbij de tweede character eigenlijk een veredelde pakezel is.
ŕ la GTAV ?
pi_161355687
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:14 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

ŕ la GTAV ?
Ja. Niet dat ze achter je aan hobbelen a la re 5. Maar twee verhaallijnen die later samenkomen.
Geen crappy ai die in de weg loopt zoals bij Hyrule warriors.
Ik meen vroeger ooit een game gespeeld te hebben in de Lagacy of Kain reeks waarbij je twee personages speelde die dezelfde gebieden bezochten maar los van elkaar.
Bij zelda kunnen ze hetzelfde doen met Link en Linkle (wat ik overigens best een interessant personage vind).
  maandag 11 april 2016 @ 19:42:19 #37
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_161355733
Komende zaterdag houdt het gamesmuseum in Zwolle een Mario Kart 8 toernooi! Ik ga erheen, nog meer gegadigden hier? :)
pi_161355785
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:42 schreef VRIDZ het volgende:
Komende zaterdag houdt het gamesmuseum in Zwolle een Mario Kart 8 toernooi! Ik ga erheen, nog meer gegadigden hier? :)
Te ver weg :P
pi_161355801
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ja. Niet dat ze achter je aan hobbelen a la re 5. Maar twee verhaallijnen die later samenkomen.
Geen crappy ai die in de weg loopt zoals bij Hyrule warriors.
Ik meen vroeger ooit een game gespeeld te hebben in de Lagacy of Kain reeks waarbij je twee personages speelde die dezelfde gebieden bezochten maar los van elkaar.
Bij zelda kunnen ze hetzelfde doen met Link en Linkle (wat ik overigens best een interessant personage vind).
Als ze het maar goed verwerken in plaats van gedwongen een female held erin proppen
  maandag 11 april 2016 @ 19:44:57 #40
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_161355808
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:44 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Te ver weg :P
Tis Nederland maar, hier is niks ver weg. Ik ga ook, vanuit Eindhoven :)
pi_161355944
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:44 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Als ze het maar goed verwerken in plaats van gedwongen een female held erin proppen
Vrouwen kunnen andere dingen dan mannen.
Ik hoop in ieder geval niet op voice acting, want dan lijkt Link net een achterlijke omdat hij niks zegt.

Of je krijgt zoiets als dit.
pi_161356174
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 19:50 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen andere dingen dan mannen.
Ik hoop in ieder geval niet op voice acting, want dan lijkt Link net een achterlijke omdat hij niks zegt.

Of je krijgt zoiets als dit.
Ik kan me niks bedenken dat ik in een zelda game zou willen dat Link niet kan omdat hij een man is.

Een goede oplossing zou ik het phantom hourglass principe vinden. Switch de storyline op zijn GTAV's maar dan tussen Link en Zelda. Zelda zit vast in een Dark world en link in de Light world. Ze moeten samen werken om de portal tussen beide werelden te sluiten. Of Link in light en Linkle in de dark world (Waar Zeldo de prins is, ofzo :) )
pi_161358000
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:57 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik kan me niks bedenken dat ik in een zelda game zou willen dat Link niet kan omdat hij een man is.

Een goede oplossing zou ik het phantom hourglass principe vinden. Switch de storyline op zijn GTAV's maar dan tussen Link en Zelda. Zelda zit vast in een Dark world en link in de Light world. Ze moeten samen werken om de portal tussen beide werelden te sluiten. Of Link in light en Linkle in de dark world (Waar Zeldo de prins is, ofzo :) )
Ja zoiets. Waarbij de twee werelden connected zijn zoals bij alttp met die dungeon in the dark world. Of twee tijdlijnen.

Zelda moet zelda blijven.
pi_161358217
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 20:43 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ja zoiets. Waarbij de twee werelden connected zijn zoals bij alttp met die dungeon in the dark world. Of twee tijdlijnen.

Zelda moet zelda blijven.
Precies, link is link en moet link blijven. Dat je er een extra character aan toevoegt die dan toevallig een vrouw is, zal me aan mijn reet roesten
pi_161358645
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:48 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Precies, link is link en moet link blijven. Dat je er een extra character aan toevoegt die dan toevallig een vrouw is, zal me aan mijn reet roesten
Nee. Niet alleen een vrouwelijke Link omdat het van sommige clubjes moet. Link is een man en dat moet zo blijven. En Zelda is een vrouw en dat moet ook zo blijven.
En geen side-kick die continu je hand vast houdt zoals Fi.
pi_161367365
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 20:58 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Nee. Niet alleen een vrouwelijke Link omdat het van sommige clubjes moet. Link is een man en dat moet zo blijven. En Zelda is een vrouw en dat moet ook zo blijven.
En geen side-kick die continu je hand vast houdt zoals Fi.
Eens, maar een scenario waar er een soort van "spiegelwereld" is, waar link toevallig een vrouw is (Linkle) en Zelda een prins (Zeldo) is best mogelijk. En dat je dan zoals in GTAV van character kan switchen om met hun deel van het verhaal verder te gaan.
pi_161368033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 06:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Eens, maar een scenario waar er een soort van "spiegelwereld" is, waar link toevallig een vrouw is (Linkle) en Zelda een prins (Zeldo) is best mogelijk. En dat je dan zoals in GTAV van character kan switchen om met hun deel van het verhaal verder te gaan.
Klinkt best interessant. Behalve dat gedeelte van Zeldo.
ROBODEMONS..................|:(
pi_161368628
Waarom niet gewoon kiezen bij het begin van de game link of linkle.
Niks veranderen aan de story. Net als pokemon
pi_161368774
Ik heb namelijk geen zin om items op link te hebben en dan terug mogen gaan met linkle want die heeft andere items. En dat verder de tijd niet veranderd.
pi_161369498
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:44 schreef tailfox het volgende:
Ik heb namelijk geen zin om items op link te hebben en dan terug mogen gaan met linkle want die heeft andere items. En dat verder de tijd niet veranderd.
Omdat kiezen van character kut is. Daar, ik heb het gezegd. Nu heb je de spanning en liefde tussen Link en Zelda (skyward sword) die dan niet mogelijk is.

Wat je zegt is trouwens onzin. Als het zo is dat die twee werelden later pas bij elkaar komen, zorgt nintendo toch gewoon dat je in de dark world of gespiegelde world geen items nodig hebt van de normale wereld en andersom ? :') Of misschien juist dat je halverwege de game vrij kan switchen tussen de werelden en dat opent de deur voor grote mogelijkheden qua backtracking en "oh, volgens mij zag ik in de dark world een steen die alleen met dat item te bewegen is"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')