abonnement Unibet Coolblue
pi_162825720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:04 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik zag ze even, maar zie nu geen berichten meer. Alles is kapot vandaag. ^O^
Dat is een understatement :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_162825841
Ik denk dat er een grote bug ofzo in de nieuwe DLC zit...ik lees verhalen van mensen die al hun geld kwijt zijn na een een of andere upgrade van een warehouse.
Hij startte bij mij ook helemaal geen download namelijk en krijg nu ik online ben telkens "saving failed" te zien. Dat is voor hen de veiligste manier om de 'fout' tegen te houden.
Zoiets denk ik...
pi_162825989
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nogal.

Van wat ik er van lees is het basis-principe wel leuk.
Je koopt een kantoor en een warenhuis. Vanuit het kantoor kun je smokkelwaar kopen wat je vervolgens moet ophalen en naar je warenhuis moet brengen. Vanuit je warenhuis breng je vervolgens spullen naar kopers.
Terwijl je dit doet word je lastig gevallen door npc's, The Lost, Ballers etc, the usual. Maar ook dus door spelers die met hun hydras even langs komen vliegen om je net ingekochte spullen aan stukken te knallen, of cheaters, die al helemaal geen moeite hoeven te doen om je leven lastig te maken. Cheat menuutje open -> Players -> GotchaNL -> Explode.

Dit spelen in een invite sessie lijkt me leuk, maar public? Flikker op man. Je krijgt er overigens ook niet veel voor betaald voor zover ik lees, en verliest ook gewoon je geld wanneer iemand je net gekochte koopwaar aan gruzelementen knalt.
Waarom zou iemand in vredesnaam miljoenen uitgeven aan kantoren en warenhuizen als je er toch geen winst op kan maken?
Dat had ik vanmiddag inderdaad. Met wat gasten van Reddit pakketje verzameld, toen weg moeten brengen naar 3 verschillende drop locaties. Kwam er zo'n mongool met een hydra die ons direct uit de lucht schoot.

Snap dat er een soort van "gevaar" moet zijn, alleen op deze manier is het gewoon bagger. Helemaal als je er nauwelijks iets aan verdient. Je bent waarschijnlijk al een jaar verder voordat je de investering van miljoenen in kantoor en warenhuizen terug hebt verdiend.
pi_162826102
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dat is een understatement :')
Tsja, ik zou een betere lettercombinatie willen gebruiken dan 'kapot', maar ik heb er geen woorden voor. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:09 schreef aiemkoel het volgende:
Ik denk dat er een grote bug ofzo in de nieuwe DLC zit...ik lees verhalen van mensen die al hun geld kwijt zijn na een een of andere upgrade van een warehouse.
Hij startte bij mij ook helemaal geen download namelijk en krijg nu ik online ben telkens "saving failed" te zien. Dat is voor hen de veiligste manier om de 'fout' tegen te houden.
Zoiets denk ik...
Heb je geen nieuwe voertuigen?
Dat niet kunnen saven klopt wel, dat heb ik ook.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_162826303
quote:
[..]

Heb je geen nieuwe voertuigen?
Dat niet kunnen saven klopt wel, dat heb ik ook.
Nope, zie niks...heb je net een invite kunnen sturen, maar net daarna zie ik je weer als offline staan. Schiet niet op zo
pi_162826316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:12 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat had ik vanmiddag inderdaad. Met wat gasten van Reddit pakketje verzameld, toen weg moeten brengen naar 3 verschillende drop locaties. Kwam er zo'n mongool met een hydra die ons direct uit de lucht schoot.

Snap dat er een soort van "gevaar" moet zijn, alleen op deze manier is het gewoon bagger. Helemaal als je er nauwelijks iets aan verdient. Je bent waarschijnlijk al een jaar verder voordat je de investering van miljoenen in kantoor en warenhuizen terug hebt verdiend.
Yeap. Hydras en, nou ja, alles wat vliegt en raketten/explosieve kogels afvuurt moet gewoon een hevige nerf krijgen. Maar vooral de Hydras. De enige counter die je hebt tegen zo'n ding is... een Hydra. Of een Lazer uiteraard, maar daar moeten mensen nog moeite voor doen om er 1 te krijgen.

De investeringen van zo'n kantoor en warenhuis krijg je inderdaad niet meer terug, niet via CEO jobs iig. Voor het topkantoor, upgrades en warenhuis ben je al gauw 10 miljoen verder.
Ik snap echt niet wat R* denkende is. :N
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_162826344
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:20 schreef aiemkoel het volgende:

[..]

Nope, zie niks...heb je net een invite kunnen sturen, maar net daarna zie ik je weer als offline staan. Schiet niet op zo
Heb je de steam versie of R*'s eigen? In het geval van het 2e, misschien Sapstengel's instructies proberen?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_162826438
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:20 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Yeap. Hydras en, nou ja, alles wat vliegt en raketten/explosieve kogels afvuurt moet gewoon een hevige nerf krijgen. Maar vooral de Hydras. De enige counter die je hebt tegen zo'n ding is... een Hydra. Of een Lazer uiteraard, maar daar moeten mensen nog moeite voor doen om er 1 te krijgen.

De investeringen van zo'n kantoor en warenhuis krijg je inderdaad niet meer terug, niet via CEO jobs iig. Voor het topkantoor, upgrades en warenhuis ben je al gauw 10 miljoen verder.
Ik snap echt niet wat R* denkende is. :N
R* is denkende; koop maar mooi van die cash cards als je geld tekort hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_162826495
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:20 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat R* denkende is. :N
pi_162826979
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:21 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Heb je de steam versie of R*'s eigen? In het geval van het 2e, misschien Sapstengel's instructies proberen?
/trying again
pi_162827326
Nou, ik denk ik herstart ook even, maar kom er niet meer in. Vind ik niet zo erg want met al die save errors weet ik ook niet of m'n inkomsten wel opgeslagen worden. Morgen weer een dag.

@TigerXtrm/Sapstengel: Klopt, maar wat me dus verbaasd is dat ze dit op de een of andere manier nog weten goed te praten voor henzelf.
Iemand kan een sharkcard kopen, hiervan een kantoor/warenhuis kopen, kan vervolgens niet met vrienden alleen spelen, wordt in public lekker ge-buttfucked door alles wat kan vliegen en verliest dus zo in feite ingame geld wat hij met echt geld heeft gekocht.

Ik ga R* maar gewoon eens in het lijstje EA/Activision/Ubisoft/Blizzard gooien. Corrupte bende.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_162827331
Ja nu kan ik dus weer niet aanloggen. 100% zeker dat m'n password goed is dus die servers staan gewoon op slot!
Ben ook hier weer een van de gelukkigen die zijn geselecteerd om een avond te kutten met dingen waar ik helemaal niet mee bezig wil zijn.
pi_162827449
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Nou, ik denk ik herstart ook even, maar kom er niet meer in. Vind ik niet zo erg want met al die save errors weet ik ook niet of m'n inkomsten wel opgeslagen worden. Morgen weer een dag.

@TigerXtrm/Sapstengel: Klopt, maar wat me dus verbaasd is dat ze dit op de een of andere manier nog weten goed te praten voor henzelf.
Iemand kan een sharkcard kopen, hiervan een kantoor/warenhuis kopen, kan vervolgens niet met vrienden alleen spelen, wordt in public lekker ge-buttfucked door alles wat kan vliegen en verliest dus zo in feite ingame geld wat hij met echt geld heeft gekocht.

Ik ga R* maar gewoon eens in het lijstje EA/Activision/Ubisoft/Blizzard gooien. Corrupte bende.
Op Steam kwam er vanochtend een vloedgolf van verontwaardigde mensen voorbij die 'voor niets' gebanned waren. Dus het kan goed zijn dat ze met deze update de automatische anti-cheat maatregelen flink hebben verscherpt (iets te veel, blijkbaar :D).
No amount of money ever bought a second of time.
pi_162827510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:53 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Op Steam kwam er vanochtend een vloedgolf van verontwaardigde mensen voorbij die 'voor niets' gebanned waren. Dus het kan goed zijn dat ze met deze update de automatische anti-cheat maatregelen flink hebben verscherpt (iets te veel, blijkbaar :D).
Ik kan dat alleen maar toejuichen, maar gezien er nog steeds mensen met level 8000 rondlopen...
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_162827557
Ik ga het niet meer proberen nu...ik zie het morgen wel gebeuren.
pi_162827681
Oeps, verkeerde topic _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_162837478
R* heeft z'n anti-cheat detectie systeem wat 'verbeterd':

https://www.reddit.com/r/(...)tives_what_to_avoid/

In een notedop, als je een programma op de achtergrond runt wat in GTA een overlay heeft dan bestaat de kans op een ban.
Vast niet zo bedoeld door R*, maar zo is het nu tot ze het fixen.

------------------------------------------

Confirmed to be causing bans:
- MSI Afterburner's overlay (Rivaturner)

Programs to avoid:
- Discord*
- Teamspeak*
- Bandicam
- Fraps
- OBS
- XSplit
- Action
- D3DGear
- Dxtory
- Windows 10 Recorder**
- Other recording programs
- FPS, temp, CPU usage and etc. monitoring programs
*It is believed that these programs are safe if you do not use their overlay features.
**May be causing bans, hard to confirm but many claim so.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_162842343
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:40 schreef Jolly_Reaper het volgende:
R* heeft z'n anti-cheat detectie systeem wat 'verbeterd':

https://www.reddit.com/r/(...)tives_what_to_avoid/

In een notedop, als je een programma op de achtergrond runt wat in GTA een overlay heeft dan bestaat de kans op een ban.
Vast niet zo bedoeld door R*, maar zo is het nu tot ze het fixen.

------------------------------------------

Confirmed to be causing bans:
- MSI Afterburner's overlay (Rivaturner)

Programs to avoid:
- Discord*
- Teamspeak*
- Bandicam
- Fraps
- OBS
- XSplit
- Action
- D3DGear
- Dxtory
- Windows 10 Recorder**
- Other recording programs
- FPS, temp, CPU usage and etc. monitoring programs
*It is believed that these programs are safe if you do not use their overlay features.
**May be causing bans, hard to confirm but many claim so.
ok. We gaan het zien. Moest zelfs 2 updates doen zolang heb ik niet gedaan. :D
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:00:02 #169
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_162855482
Voor de mensen die de nieuwe auto's willen kopen, ik zou even wachten, er komt namelijk nog meer aan

Edit: namelijk dit
http://i64.tinypic.com/10ppysl.jpg
]http://i66.tinypic.com/2dbtcb7.jpg
http://i66.tinypic.com/2rbyzpg.jpg
En wat bewegend beeld:

En blijkbaar gaan CEO's nu al zo ver dat ze hun routers aanpassen zodat ze voor een split second disconecten, om daarna met invited friend gewoon die CEO missies doen zonder last te hebben van anderen... goed gedaan rockstar

[ Bericht 43% gewijzigd door lesleyyb op 08-06-2016 23:13:47 ]
pi_162863065
quote:
En blijkbaar gaan CEO's nu al zo ver dat ze hun routers aanpassen zodat ze voor een split second disconecten, om daarna met invited friend gewoon die CEO missies doen zonder last te hebben van anderen... goed gedaan rockstar
Yeap. Echt jammer dat het zo moet. Zat zelf al te kijken naar een tooltje als NetBalancer of NetLimiter om m'n verbinding tijdelijk dicht te knijpen. Kunnen we tenminste in alle rust de nieuwe content uit proberen.

Die Seven-70 ziet er mooi uit. Die gaat gekocht worden.
Die Prototipo gaat in ieder geval niet gekocht worden, dat is een ding dat zeker is. x) Allemachtig wat lelijk.
En als het een supercar is die alle andere supercars volledig zoek rijdt dan stop ik maar gewoon met racen. :')
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_162863411
Van Reddit, uitleg hoe je een public lobby kan opeisen voor jezelf:
https://www.reddit.com/r/(...)_lobbys_to_do_crate/
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_162863658
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:35 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Van Reddit, uitleg hoe je een public lobby kan opeisen voor jezelf:
https://www.reddit.com/r/(...)_lobbys_to_do_crate/
^O^
  donderdag 9 juni 2016 @ 14:11:13 #173
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_162865338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:35 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Van Reddit, uitleg hoe je een public lobby kan opeisen voor jezelf:
https://www.reddit.com/r/(...)_lobbys_to_do_crate/
Geweldig, alleen jammer dat ik maar 11k te besteden heb, dat wordt alle auto's van mijn 2e karakter verkopen
pi_162869515


:7
pi_162870365
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:35 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Van Reddit, uitleg hoe je een public lobby kan opeisen voor jezelf:
https://www.reddit.com/r/(...)_lobbys_to_do_crate/
Beetje cheap. Online is multiplayer, het is PVP per definitie. En dan gaan mensen zeiken dat ze niet solo die missies kunnen doen :') Organiseer een goeie crew van 4 man om je shit te beschermen of wacht tot je in een server bent waar geen vliegtuig noobs alles lopen af te slachten. Op deze manier het spel te slim af zijn en zonder tegenpartij de missies doen is wel heel goedkoop.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_162870518
Alleen kut als je een crew hebt, 600k uitgegeven aan supplies en er een gast komt met een hydra die in twee seconden alles kapot schiet.

Niks mis met pvp maar het zou nice zijn als je bijvoorbeeld een lobby kon joinen zonder military spul als hydra, buzzard enz.
pi_162873251
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:17 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Beetje cheap. Online is multiplayer, het is PVP per definitie. En dan gaan mensen zeiken dat ze niet solo die missies kunnen doen :') Organiseer een goeie crew van 4 man om je shit te beschermen of wacht tot je in een server bent waar geen vliegtuig noobs alles lopen af te slachten. Op deze manier het spel te slim af zijn en zonder tegenpartij de missies doen is wel heel goedkoop.
Dan is het maar cheap. Ik zie er de lol niet van in om iets waar je geld voor hebt uitgegeven opgeblazen zien worden door een vloot straaljagers of door een puistenkop met een trainer.
Dat het PvP is, prima. Maar balanceer in de eerste plaats het spel zodat CEO's een kans hebben en zorg in de 2e plaats dat cheaten onmogelijk gemaakt wordt.
Vooral dat laatste is zorgwekkend want het is een kwestie van tijd voordat jan alleman en hun grootmoeder weer toegang heeft tot trainers.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_162880639
Je kunt speciale items krijgen lees ik, als rare spawn. Die verschijnen in de single crate optie:



Is blijkbaar echt veel waard. Lees mensen die items hadden van 30k die 150k waard waren enz.
pi_162893859
Kreeg net een update, schijnt dat het salaris van associates ook is verhoogd nu. Mensen die rond de 30k krijgen enzo.
pi_162894549
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:05 schreef Sapstengel het volgende:
Kreeg net een update, schijnt dat het salaris van associates ook is verhoogd nu. Mensen die rond de 30k krijgen enzo.
Nice! Ik begrijp best dat de CEO de torenhoge aanbetaling heeft gedaan en verder alle risico's neemt dus verreweg het meeste geld binnen sleept, maar het moet toch wel een klein beetje verleidelijk zijn voor bodyguards om mee te lopen.
Goed om te horen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_162895022
Ja inderdaad uiteindelijk zijn de meeste kosten voor hem, maar ook wel fijn als je iets krijgt om mee te helpen en niet de hele tijd denkt: ik had nog beter gewoon missies kunnen grinden.
pi_162895764
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:05 schreef Sapstengel het volgende:
Kreeg net een update, schijnt dat het salaris van associates ook is verhoogd nu. Mensen die rond de 30k krijgen enzo.
Van 5K naar 30K? Dat is een flinke verhoging dan.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_162896190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:40 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Van 5K naar 30K? Dat is een flinke verhoging dan.
Lees hier dat het is hij verkopen van shipments. Geen idee bij hoeveel crates dat is alleen.

https://www.reddit.com/r/(...)_been_adjusted_with/
  vrijdag 10 juni 2016 @ 19:07:58 #184
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_162896509
Denk dat ik vanavond laat maar eens de update ga bekijken, alle auto's van mijn 2e karakter verkopen en zien hoe groot mijn budget dan is, want ik wil wel graag die fmj :D
pi_162897189
Ik ben nog altijd lid van de Fok PC Crew maar ik zie in de OP dat er inmiddels weer een andere crew is? Waar moet ik nou wezen?
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 19:51:30 #186
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_162897934
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ben nog altijd lid van de Fok PC Crew maar ik zie in de OP dat er inmiddels weer een andere crew is? Waar moet ik nou wezen?
Onder het kopje "hoe join ik de crew?" in de OP staat een klikbaar gedeelte wat je brengt naar de nieuwe crew "shiver me timbers"
  vrijdag 10 juni 2016 @ 22:03:26 #187
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_162902924
Tis dat ik nog online wil spelen en dit waarschijnlijk niet compatible is, maar damn wat ziet dit er goed uit
pi_162904713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:03 schreef lesleyyb het volgende:
Tis dat ik nog online wil spelen en dit waarschijnlijk niet compatible is, maar damn wat ziet dit er goed uit
_O- _O- _O- _O- _O-

Het is wel bizar hoe een simpele mod voor GTA het hacken eigenlijk beter doet dan Watch Dogs zelf :')
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 20:26:32 #189
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_162925261
Even een SP trainer gedownload om die "hidden cars" te proberen, zal ze even previewen hoe en wat:

Dewbachee seven-70:
Stock versie:
Driftertje, achterkant heeft heel snel de neiging om weg te springen wanneer je bochten met wat snelheid wil nemen, tevens bakken met wheelspin

Volledig geupgrade:
Enorme verbetering, wheelspin is erg beperkt en met de beste spoiler ligt de auto strak op de weg, hij is niet van het niveau elegy, maar komt naar mijn mening wel wat in de buurt.

Max. Snelheid: 120 mph

Prototipo:
Stock versie:
prima auto, kan als stock versie prima meekomen met de meeste auto's in de super klasse, enige minpunten zijn: draaicirkel van een vrachtwagen, echt niet normaal, en achterkant breekt redelijk snel uit.
Volledig geupgrade:
één woord: wow
snelheid: belachelijk
Acceleratie: belachelijk
Tractie: belachelijk
Remmen: (naar mijn mening) extreem belachelijk
nadeel: grip aan de achterkant voelt onstabiel bij lagere snelheden

Max. Snelheid: rond de 125 mph

Pfister 811:
Stock versie:
zeer goede tractie, redelijke topsnelheid, maar extreem veel onderstuur, remmen zijn bij lange na niet in staat om op hoge snelheid de auto voor een bocht genoeg af te remmen.

Volledig geupgrade:
abnormaal, geweldige tractie gecombineerd met snelle acceleratie laat deze auto wegschieten, heeft daarentegen nog steeds veel last van onderstuur

Max. snelheid: 140+(!) mph. dit is sws een glitch, de auto ligt zo laag, dat de bekende glitch verschijnt waarbij sommige auto's veel sneller gaan door de beweging van de vering, hopelijk wordt dit nog gefixt want dit kan niet kloppen


[ Bericht 54% gewijzigd door lesleyyb op 12-06-2016 00:48:34 ]
pi_162940799
Ik ben wel blij met die draaicirkel van een vrachtwagen. Heb de hoop dat die Prototipo in de meeste races dus niet mee kan komen waardoor de balans in de super klasse gehandhaafd blijft. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 12 juni 2016 @ 14:47:29 #191
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_162943425
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 12:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ben wel blij met die draaicirkel van een vrachtwagen. Heb de hoop dat die Prototipo in de meeste races dus niet mee kan komen waardoor de balans in de super klasse gehandhaafd blijft. :)
Zelfde geldt voor de pfister, die zal ook wel niet kunnen meekomen, aangezien je als een slak door bochten moet gaan om te voorkomen dat je de bocht uischiet
pi_162966275
Vraagje. Ik heb vroeger veel GTA 1 en 2 gespeeld. GTA 3 heb ik volgens mij maar een paar uur gespeeld, kan er dus niet veel van herinneren.

Ik wilde het weer oppakken, maar ik merk dat je best een krachtig systeem moet hebben voor GTA 5, dus dan maar GTA 4 kopen. Maar is het wat? Is GTA 4 wel leuk om te spelen of is het sterk verouderd dat het geen drol aan is?
pi_162966345
Als je van bowlen houdt zeker doen.
pi_162970480
GTA IV ziet er nog heel goed uit voor z'n leeftijd, dus ik zou het gewoon doen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jolly_Reaper op 13-06-2016 16:15:16 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_163016260
Golden minigun! :P
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:34:05 #196
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_163094483
Nog wat gemist?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:37:00 #197
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_163094580
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog wat gemist?
Vgm niet
  dinsdag 21 juni 2016 @ 14:05:55 #198
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_163186514

prototipo is dus gerealesed, en hij is dus inderdaad de snelste auto in de game, maar niet zo extreem als gedacht
pi_163209955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef lesleyyb het volgende:

prototipo is dus gerealesed, en hij is dus inderdaad de snelste auto in de game, maar niet zo extreem als gedacht
Tot dat je een race doet op het vliegveld. Zonder X80 niet te winnen. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:17:13 #200
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_163211732
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:45 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Tot dat je een race doet op het vliegveld. Zonder X80 niet te winnen. ;(
*kuch* banshee 900r *kuch*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')