abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_164063440
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb de ledenlijst nog een keer geupdate, voor de laatste keer gezien het gebrek aan activiteit.
Ben zelf ook niet echt een gemotiveerde speler meer en loop meer rond te klooien dan actief te zijn in races of pogingen te doen wat te organiseren.

Mocht een nog actief iemand het stokje willen overnemen dan hoor ik het wel. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_164085168
Tja,, het maakt toch niet zoveel uit? Als het nodig is neem ik het wel over, maar zal er niet veel mee doen, Ik doe eigenlijk meer met m'n vriendenlijst dan met de crewlijst....
Leuke foto's trouwens op de crewpagina zie ik net. Veel mooie lokaties met de motor :)
pi_164086788
Neuh, het maakt ook niks uit. Maar dat het in ieder geval bekend is dat ik er niks meer mee doe. :+

De foto's van mij? Dank. Shadow, Hav en ik doen af en toe aan stunten en proberen op de raarste plekken te komen met de motor.
Als je eenmaal een klein beetje door hebt hoe je tegen muren op kunt rijden dan zijn er maar weinig plekken waar je niet kunt komen.

En die Titan op de Maze Tower, dat was Shadow. Fucking briljant. _O-
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
  Grappenmaker vrijdag 29 juli 2016 @ 16:56:31 #229
388507 d4v1d
Wat vind je van de Singel?
pi_164092561
Ik, spoorloos?

Ik zit toch nog gewoon in jullie hart? :(
Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
D4v1d is wel een baas _O_
Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
Ik vind jou echt een onwijs leuke user.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 19:13:18 #230
406852 lesleyyb
Modding all the way
pi_164095196
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 16:56 schreef d4v1d het volgende:
Ik, spoorloos?

Ik zit toch nog gewoon in jullie hart? :(
Ik dacht dat je bij mijn moeder zat?
pi_164222848
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:56 schreef CaseJunky het volgende:
Heeft er iemand uberhaubt al een oplossing voor die eeuwige connection troubles?
Lees net toevallig dit stukje:
Weet niet of dit op jou van toepassing is... Ik dacht alle poorten opengezet te hebben, maar bleek dus niet zo. Het veranderen van je local ip naar 0.0.0.0 zou dit moeten verhelpen. Al is het niet van toepassing op jou, misschien dat dit iemand anders helpt.

Heb het nog niet getetst btw,zou ik graag willen doen, maar een stel kneuzen heeft het hele netwerk platgelegd.
pi_164229466

#spam
Maar ik vond het nog beetje aardig gelukt:)
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 02:24:06 #233
406852 lesleyyb
Modding all the way
pi_164260476
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 20:18 schreef SoldMayor het volgende:

#spam
Maar ik vond het nog beetje aardig gelukt:)
Nice, ben op het moment de volldeige F1 kalender aan het maken, heb nu sochi en melbourne gehad, dus moet nog ff, maar ze zijn al wel beschikbaar op social club
pi_164477198
guys, voor mijn comeback na een jaartje or so heb ik wat inside-info nodig :') Ik zie heel veel nieuwe stunts/race-achtige nieuwe shizzle.. maar als ik de eerste beste Premium Race op zoek zegt ie dat ik een Tyrus nodig heb.. zo maar een autootje van 2.5 mill :')

Aangezien er ook andere vette auto's tussen staan en ik mijn zuurverdiende knaken het liefst maar 1x goed wil uitgeven; graag jullie info op dit gebied.. wat is slim om te doen? moet ik een missie-verhaallijn starten/volgen aangezien Lamar ook een nieuwe missie lijkt te geven etc..
pi_164525373
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:54 schreef Thrilled het volgende:
Ik zie heel veel nieuwe stunts/race-achtige nieuwe shizzle.. maar als ik de eerste beste Premium Race op zoek zegt ie dat ik een Tyrus nodig heb.. zo maar een autootje van 2.5 mill :')

Aangezien er ook andere vette auto's tussen staan en ik mijn zuurverdiende knaken het liefst maar 1x goed wil uitgeven; graag jullie info op dit gebied.. wat is slim om te doen?
Premium races zijn speciale races waar je 20k voor betaalt om mee te doen. De winnaar krijgt 100k, de verliezers niks. Je rijdt altijd met randoms/vreemden en elke dag is er een andere premium race.
Deze races zijn het niet waard gezien er altijd wel een oetlul rond rijdt die je van de baan af stompt. En zoals je al had gezien heb je veelal een specifieke auto nodig om mee te doen.

Als je interesse hebt in racen dan moet je Broughy1322's youtube kanaal even checken.
Hij heeft ook een sheet gemaakt waar alle voertuigen in staan:
https://docs.google.com/s(...)/edit#gid=1105737480
Hij heeft alle auto's getest op Cutting Coroners en deze gesorteerd op snelheid. Dit geeft ons een aardige indruk welke auto's het wel of niet waard zijn om te kopen.
Hou er rekening mee dat dit niet alles-zeggend is. Een auto die het goed doet op Cutting Coroners doet het vaak maar matig in een race met rechte stukken.

Wat ik deed was voor elke klasse zowel een auto hebben voor bochtige circuits als een auto hebben voor rechte wegen. Als je zelf een race host dan kun je ook gewoon custom cars uitzetten. Gelijke kansen voor iedereen.
pi_164525443
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 17:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Premium races zijn speciale races waar je 20k voor betaalt om mee te doen. De winnaar krijgt 100k, de verliezers niks. Je rijdt altijd met randoms/vreemden en elke dag is er een andere premium race.
Deze races zijn het niet waard gezien er altijd wel een oetlul rond rijdt die je van de baan af stompt. En zoals je al had gezien heb je veelal een specifieke auto nodig om mee te doen.
De laatste keer dat ik hem deed (Chilliad) was er een modder die zichzelf teleporteerde naar de finish :( Was wel tweede, dus kreeg toch nog 50.000. Maar alsnog is het ontzettend irritant.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164579833
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 17:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik hem deed (Chilliad) was er een modder die zichzelf teleporteerde naar de finish :( Was wel tweede, dus kreeg toch nog 50.000. Maar alsnog is het ontzettend irritant.
Wat dubbel triest is is dat zo'n moddende pannekoek het geld geeneens nodig heeft, dus hij doet het puur om te zieken. :N
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:07:12 #238
406852 lesleyyb
Modding all the way
pi_164680581
Voor als ik gemist word, zit 2 weken in luxemburg, volgende week donderdag keer ik huiswaarts
pi_164787018
Heb ik nog wat gemist?

Gisteren even gedaan. Kon het niet laten 30 auto's te dupen :P
Wat een bak met geld kost alles....:(
Max Verstappen fan.
pi_164787644
Nou ja ik ben beroertste niet dus zal even uitleggen hoe de glitch werkt(ja ze vragen erom met deze prijzen)
Dit werkt op pc, xbox one en ps4.

Vooraf, dit werkt niet in elke sessie, je kan een snelle test doen en dan van sessie wisselen mocht het niet lukken. Moet public zijn en werkt alleen met streetcars.

1 -voor de test pak je gewoon een streetcar die niet to hot is of wat dan ook.

2 -rij naar 1 van je garages en parkeer je auto met bestuurders kant vlak naast blauwe cirkel zodat als je uitstapt je gelijk je garage ingaat.

3 -loop gelijk weer naar buiten en stap in dezelfde auto

4 -bel ron voor een opdracht en terwijl je daarop wacht ram je je auto paar keer tegen muur zodat hij flink beschadigd is(kun je ook met bijl ofzo doen als je het leuk vind)

5 -breng de opdracht van ron op je telefoon en rij klein stukje(niet vol gas maar 20 meter ofzo) en start de missie.

6 -verlaat de missie weer bij setup scherm van de missie

7 -kijk rond en je ziet je auto....loop ff wat en kijk rond en na paar sec zul je zien dat er nog een exact dezelfde auto is gespawned. Die is helemaal heel en is de dupe en zet je in je garage(bij de test doe je dat niet want daarmee wou je immers weten of het werkt in deze sessie)

8 -ga je garage weer uit en je auto met schade is er nog. Terug naar 5 totdat je er genoeg hebt.

Lijkt ingewikkeld maar stelt niks voor. Het mag duidelijk zijn dat als je een werkende sessie hebt je een volledig geupgrade streetcar gebruikt. Shwartzer, sentinel(xs), zion. Dat soort auto's. zet er geen tracker op!!!!!
Max Verstappen fan.
pi_164787836
En ja mocht je niet willen wachten op de 48 min per verkoop of daily sell limit.

Verkoop je auto en zodra je weer buiten LSC bent en je ziet dat geld erbij is dan verbreek je je internet verbinding(ik trek kabel eruit :P). Dat is dus eigenlijk gelijk maar je hebt wel sec of 3 voor de werkelijke save plaatsvind.
Je auto is verkocht en je geld is er. Uiteraard ga je dan naar SP. opnieuw verbinden. invite only of solo starten en gelijk weer verkopen. ;)

Geen geregistreerde bans voor deze methode en hij is er blijkbaar al een hele poos. :)
Max Verstappen fan.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 13:50:06 #242
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_164841295
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 12:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik heb de ledenlijst nog een keer geupdate, voor de laatste keer gezien het gebrek aan activiteit.
Ben zelf ook niet echt een gemotiveerde speler meer en loop meer rond te klooien dan actief te zijn in races of pogingen te doen wat te organiseren.

Mocht een nog actief iemand het stokje willen overnemen dan hoor ik het wel. :)
Ik neem voor ps4 wel het stokje over. wij zijn nog erg actief op ps4. Zeker 2 a 3 keer per week. Beetje afwisselen met destiny enzo. Heerlijk zonder cheaters. Mochten er mensen zijn die mee willen doen dan voeg ik jullie wel toe.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Moderator vrijdag 9 september 2016 @ 23:20:52 #243
276822 crew  Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_165212867
Ik ben nog een PC gamer, wil af en toe een beetje kloten online. Mensen in elkaar raggen, via discord ouwehoeren en van alles stelen kapot maken. Geef maar een gil, ik probeer dan mee te doen :)
Ik ook.
pi_165236047
LvtA4Ts.jpg

6UPY23y.jpg

6j61iFU.jpg

evCmFSM.jpg

Mono en ikzelf hebben zojuist 9/11 herdacht in GTA *;
Op dinsdag 27 juni 2017 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
LompeHork liep hier al rond als blauwe toen ik nog mijn kut posts in steen uithakte en bij Danny de grot in smeet.
  zaterdag 10 september 2016 @ 23:26:10 #245
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_165236069
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O-
boutjesmoertjesstekkertjessnoertjesboutjesmoertjesstekkertjessnoertjesboutjesmoertjesstekkertjessnoertjes
🐙
  Moderator zaterdag 10 september 2016 @ 23:27:05 #246
276822 crew  Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_165236098
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_ _O_ Jammer dat de audio er niet bij zat. Ik heb als gezagsvoerder nog getracht er een toeristische attractie van te maken. Zeg maar een audiotoer. Incluis een nogal welbekende oorlogsterm om de Grootsheid van onze spirituele leider te eren.
Afijn, het was een feest.
Ik ook.
pi_165236179
_O_ het was prachtig
Op dinsdag 27 juni 2017 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
LompeHork liep hier al rond als blauwe toen ik nog mijn kut posts in steen uithakte en bij Danny de grot in smeet.
  dinsdag 13 september 2016 @ 20:03:37 #248
406852 lesleyyb
Modding all the way
pi_165300663
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kan hier eerlijk gezegd niet echt om lachen... Vindt het best wel respectloos, maar zal wel aan mij liggen.

In ieder geval goed om te zien dat je terug bent horkie, zal binnenkort de tourbus weer van stal halen, want heb horktours wel gemist
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:17:16 #249
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_165302732
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:03 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

Kan hier eerlijk gezegd niet echt om lachen... Vindt het best wel respectloos, maar zal wel aan mij liggen.

In ieder geval goed om te zien dat je terug bent horkie, zal binnenkort de tourbus weer van stal halen, want heb horktours wel gemist
reed jij niet laatst met een witte bus vol gas over een drukke boulevard?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Grappenmaker woensdag 14 september 2016 @ 17:16:21 #250
388507 d4v1d
Wat vind je van de Singel?
pi_165320916
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:17 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

reed jij niet laatst met een witte bus vol gas over een drukke boulevard?
_O-
Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
D4v1d is wel een baas _O_
Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
Ik vind jou echt een onwijs leuke user.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')