abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161569941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
In zijn voorwoord geeft ie oa. aan hoe het antisemitisme verward wordt met het antizionisme, niets heeft te maken met kritiek of haat tegen de joden maar met kritiek op de politiek van de zionisten. Afijn, iedereen met interesse in bnw-zaken zou eens wat van hem moeten gaan lezen.
Tja bekend excuus van antisemieten, het gaat om zionisten..

En ondertussen gelooft hij dat de protocollen van sion echt zijn..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 20 april 2016 @ 11:32:53 #202
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161570494
Deja vu bovenal zzz... bovendien er zijn nog gekkere zaken waarvan men denkt dat het echt is zoals de verhaaltjes van de msm :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161570532
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Deja vu bovenal zzz... bovendien er zijn nog gekkere zaken waarvan men denkt dat het echt is zoals de verhaaltjes van de msm :{w
En dat is je excuus om een antisemitische schrijver te promoten..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 20 april 2016 @ 11:46:49 #204
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161570805
Je hebt geen idee waar je het over hebt maar succes vandaag met debunken. Werk ze ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 20 april 2016 @ 12:03:31 #205
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_161571219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja bekend excuus van antisemieten, het gaat om zionisten..

En ondertussen gelooft hij dat de protocollen van sion echt zijn..
denk ik ook, maar niet dat het geschreven is door joden, wel om de schuld bij hun te leggen, waardoor ze er een 'antisemitische hoax' van hebben gemaakt . Lees de allerlaatste regel maar '33e graad', geschreven door vrijmetselaars dus. Het lijkt ook over lucifer en de antichrist te gaan, joden hebben daar niks mee, vrijmetselaars wel, met lucy iig.

Oh ja, de film lucy gaat over lucifer, dat werd me snel duidelijk :)
pi_161572574
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 12:03 schreef Manke het volgende:

[..]

denk ik ook, maar niet dat het geschreven is door joden, wel om de schuld bij hun te leggen, waardoor ze er een 'antisemitische hoax' van hebben gemaakt . Lees de allerlaatste regel maar '33e graad', geschreven door vrijmetselaars dus. Het lijkt ook over lucifer en de antichrist te gaan, joden hebben daar niks mee, vrijmetselaars wel, met lucy iig.

Oh ja, de film lucy gaat over lucifer, dat werd me snel duidelijk :)
Critici wijzen erop dat personen als Robin hun jodenhaat verhullend door de protocollen toe te schrijven aan de illuminatie.

Maar dat is natuurlijk onzin.
Uit de discussie over de protocollen op bnw bleek al wat de werkelijke oorsprong is en de antisemitische grondslag van het boek.
Maar zoals CAD laat zien besluiten sommigen om daar de ogen voor te sluiten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 20 april 2016 @ 13:05:37 #207
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_161572765
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Interview met Robin de Ruiter.

Putin, Merkel, Hollande, Obama en de rest zijn allemaal vrienden en broeders van elkaar. Dit alles werpt een heel ander licht op de oorlog in Syrië. In tegenstelling tot wat iedereen gelooft, is het belangrijk te weten, dat de strijd tussen Putin en het Westen niet van ideologische aard is. Het is een doodeenvoudige strijd tussen twee rivaliserende takken binnen de elite. Waarschijnlijk om olie en gasvoorraden. Dit verschijnsel doet zich vaker voor onder de elite. Ze vechten onder elkaar, maar hebben elkaar tegelijkertijd nodig, ze zijn allen verbonden met het einddoel: een Nieuwe Wereldorde.

Volgens uitspraken van vijf eminente Grootmeester die zich onlangs hebben teruggetrokken en niet langer deel uitmaken van de vrijmetselarij, is de elite verdeeld in twee fronten. Een grote meerderheid die ons met een derde wereldoorlog, een werelddictatuur wil opleggen en een andere groep die probeert de Nieuwe Wereldorde te verwezenlijken met onze instemming, zonder geweld te gebruiken. Bijvoorbeeld ons totaal afhankelijk te maken van een speciaal computersysteem. Dit kan onder andere door het invoeren van een cashloze samenleving


Op dit moment lees ik één van zijn boeken. In zijn voorwoord geeft ie oa. aan hoe het antisemitisme verward wordt met het antizionisme, niets heeft te maken met kritiek of haat tegen de joden maar met kritiek op de politiek van de zionisten. Afijn, iedereen met interesse in bnw-zaken zou eens wat van hem moeten gaan lezen.
teruggetrokken grootmeesters van de vrijmetselarij, eigenlijk verliest het hiermee z'n volledige geloofwaardigheid. Later even verder kijken.
  woensdag 20 april 2016 @ 13:22:18 #208
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161573186
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 12:03 schreef Manke het volgende:
denk ik ook, maar niet dat het geschreven is door joden, wel om de schuld bij hun te leggen, waardoor ze er een 'antisemitische hoax' van hebben gemaakt . Lees de allerlaatste regel maar '33e graad', geschreven door vrijmetselaars dus. Het lijkt ook over lucifer en de antichrist te gaan, joden hebben daar niks mee, vrijmetselaars wel, met lucy iig.
Ik als vrijmetselaar besluit om mijn snode wereldplannen openbaar te maken, omdat?.. = Rare redenatie 1.
Ik besluit mijn exacte plannen niet onder mijn eigen naam naar buiten te brengen, omdat dat immers dom zou zijn?.. Rare redenatie 2.
Dus ik geef gewoon de Joden maar de schuld, omdat?.. = Rare redenatie 3.
Ik als vrijmetselaar besluit om toch maar een aantal incriminerende verwijzingen achter te laten voor de slimme zoeker, omdat?.. Daar het hele verhaal wat spannender van wordt? = Rare redenatie 4.

Geloof je dat serieus?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 20 april 2016 @ 13:56:02 #209
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_161574016
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik als vrijmetselaar besluit om mijn snode wereldplannen openbaar te maken, omdat?.. = Rare redenatie 1.
Ik besluit mijn exacte plannen niet onder mijn eigen naam naar buiten te brengen, omdat dat immers dom zou zijn?.. Rare redenatie 2.
Dus ik geef gewoon de Joden maar de schuld, omdat?.. = Rare redenatie 3.
Ik als vrijmetselaar besluit om toch maar een aantal incriminerende verwijzingen achter te laten voor de slimme zoeker, omdat?.. Daar het hele verhaal wat spannender van wordt? = Rare redenatie 4.

Geloof je dat serieus?
ik geloof er niet heilig in dat het echt is (ik hoop van niet eigenlijk) , maar als het echt is, dan is het geschreven door de 'illuminati' (om het maar zo te noemen} , niet vrijmetselaars achteraf gezien, want er staat dat zij gebruikt zullen worden om het doel te bereiken.

Maar als je inhoudelijk kijkt, dan zijn een aantal zaken redelijk actueel.

En de leider en de god waar het over spreekt is redelijk in lijn met de nwo theorie en openbaringen uit de bijbel.

De punten die je opnoemt, goeie ja :) weet het niet.
Het draait allemaal om deceptie. En wie zich in duivelse zaken verdiept, heeft de garantie om misleid te worden.
  woensdag 20 april 2016 @ 14:04:23 #210
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_161574240
Wat ook wel raar is, is dat erin staat dat zij alle media in handen zullen hebben, ook van de 'tegenstander', en wie heeft tegenwoordig zo goed als alle media in de zak?
pi_161574528
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 12:03 schreef Manke het volgende:

[..]

Het lijkt ook over lucifer en de antichrist te gaan, joden hebben daar niks mee, vrijmetselaars wel, met lucy iig.

Oh ja, de film lucy gaat over lucifer, dat werd me snel duidelijk :)
Ik kijk de serie Lucifer.
Daar zijn ze een stuk minder subtiel dus.
Of is dit een complot om the anti christ/ de duivel aangenamer te maken onder de mensen :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 14:41:55 #212
249559 crew  Lavenderr
pi_161575131
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:04 schreef Manke het volgende:
Wat ook wel raar is, is dat erin staat dat zij alle media in handen zullen hebben, ook van de 'tegenstander', en wie heeft tegenwoordig zo goed als alle media in de zak?
John de Mol? En die is niet joods :P
  woensdag 20 april 2016 @ 14:46:33 #213
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161575244
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:56 schreef Manke het volgende:
Maar als je inhoudelijk kijkt, dan zijn een aantal zaken redelijk actueel.
Als je inhoudelijk kijkt had Nostradamus het ook verdacht goed gegokt allemaal. ;)

Heb je overigens bewijs gevonden dat de voorspelling goed maakt, of ben je uit alle macht de huidige situatie in de voorspelde situatie aan het proppen?

Tevens bevestigen goede voorspellingen in het boek niet per sé het bestaan van de een complot, het bevestigd alleen dat diegene die het schreef óf verstand van zaken had óf een uitzonderlijk goede fantasie.

Heinlein beschreef begin jaren '60 ook beeld-bellen en flatscreens; goede voorspeller of toevalstreffer?

quote:
Het draait allemaal om deceptie. En wie zich in duivelse zaken verdiept, heeft de garantie om misleid te worden.
Heel mysterieus, maar weinig zeggend :)
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:04 schreef Manke het volgende:
Wat ook wel raar is, is dat erin staat dat zij alle media in handen zullen hebben, ook van de 'tegenstander', en wie heeft tegenwoordig zo goed als alle media in de zak?
Niemand heeft 'de media' in zijn of haar zak. :N
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 20 april 2016 @ 14:58:23 #214
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161575532

Interview met meneer De Ruiter, met de zachte g. Mooi ook hoe hij aangeeft waarom Nederlanders passief zijn in deze zaken in tegenstelling tot andere landen. Ik heb het nog niet in zijn geheel geluisterd, voor het gros van de zogenaamde bnw'ers op het forum, zal het wel niet de moeite waard zijn want de man is een antisemiet und so weiter :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 15:25:29 #215
249559 crew  Lavenderr
  woensdag 20 april 2016 @ 15:32:23 #216
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161576308
quote:
ach..geloof je het toch niet. Je gelooft wel meer niet . Nu genoeg over deze meneer wat mij betreft. Voor wie geïnteresseerd is die doet er iets mee,

[ Bericht 14% gewijzigd door Dance99Vv op 20-04-2016 16:28:38 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 20 april 2016 @ 15:33:19 #217
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_161576339
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als je inhoudelijk kijkt had Nostradamus het ook verdacht goed gegokt allemaal. ;)

Heb je overigens bewijs gevonden dat de voorspelling goed maakt, of ben je uit alle macht de huidige situatie in de voorspelde situatie aan het proppen?

Tevens bevestigen goede voorspellingen in het boek niet per sé het bestaan van de een complot, het bevestigd alleen dat diegene die het schreef óf verstand van zaken had óf een uitzonderlijk goede fantasie.

Heinlein beschreef begin jaren '60 ook beeld-bellen en flatscreens; goede voorspeller of toevalstreffer?

[..]

Heel mysterieus, maar weinig zeggend :)

[..]

Niemand heeft 'de media' in zijn of haar zak. :N
de grootste slachtoffers van misleiding zijn de misleiders van lucifer's clubjes :) we kunnen niet ontkennen dat ze niks met spiritualiteit en of rituelen doen, http://www.vrijmetselarij(...)?pg=9&lg=nl&ste=norm zie laatste paar zinnen

Ik heb er geen bewijs in gevonden, ik weet niet of dit complot echt is, maar ik zie parallellen met andere samenzweringen en christelijke eindtijd theorieën.
Waarom kreeg je in de soviet unie ter plekke de kogel als je betrapt werd met dit boek in je bezit? (so I heard)
  woensdag 20 april 2016 @ 15:41:19 #218
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_161576552
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik kijk de serie Lucifer.
Daar zijn ze een stuk minder subtiel dus.
Of is dit een complot om the anti christ/ de duivel aangenamer te maken onder de mensen :P
ken de serie niet, maar het zet lucifer wel in een goed en vrolijk daglicht als ik de beschrijving lees.
ze zeggen dat star wars ook bedoeld is om mensen de nwo en z'n leider makkelijker te laten aanvaarden (first order, omgekeerd kruis als lichtzwaard bijvoorbeeld ) .

Lucy had op een gegeven moment alle kennis sinds de big bang, en deed dat iconische vinger aanraken met de evolutionaire voorouder van de mens zoals in dat schilderij met God en Adam. Lucy is god en kreeg alle kennis (verlichting) , en evolutie, en niet creationisme is zijn religie.
  woensdag 20 april 2016 @ 15:41:46 #219
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161576568
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:33 schreef Manke het volgende:
de grootste slachtoffers van misleiding zijn de misleiders van lucifer's clubjes :) we kunnen niet ontkennen dat ze niks met spiritualiteit en of rituelen doen, http://www.vrijmetselarij(...)?pg=9&lg=nl&ste=norm zie laatste paar zinnen
Dat doe ik ook niet en zij ook niet ;)
quote:
Ik heb er geen bewijs in gevonden, ik weet niet of dit complot echt is, maar ik zie parallellen met andere samenzweringen en christelijke eindtijd theorieën.
Waarom kreeg je in de soviet unie ter plekke de kogel als je betrapt werd met dit boek in je bezit? (so I heard)
Dat komt vaak omdat veel (moderne) complottheorieen leunen op de Protocollen en Christelijke eindtijdtheorien weer verwijzen naar de Illuminatie of de Vrijmetselaars (en de Joden of de VN of ... nuja... alles wat misschien past) als boeman. Men speelt redelijk wat leentjebuur bij elkaar.

In de Sovjet Unie kreeg je niet direct de kogel, tenminste dat is redelijk onwaarschijnlijk. Wel had men het boek verboden omdat men vond dat het de aandacht van 'het echte kwaad' (he kapitalisme) afgeleid werd door alleen de Joden te beschuldigen.

Christenen waren weer geen fan van Communisten omdat het Communisme min of meer godsdienst verboden had.

En je insinuatie cirkeltje is rond. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 20 april 2016 @ 15:48:20 #220
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_161576723
quote:
dit inderdaad

Iedereen die de duivel en z'n werk/complotten via mensen probeert te ontmaskeren (dat doet Robin toch?) , zonder leiding van de gene wie de duivel heeft gemaakt, wordt zelf misleid en loopt te misleiden.
  woensdag 20 april 2016 @ 15:58:32 #221
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161576995
Hij heeft wel meer boeken geschreven dan die bloedlijnen. Maar ja je kunt lang wachten voordat zulke zaken de algemene media behalen dus ook de zogenaamde criticussen alhier overstag gaan.

[ Bericht 33% gewijzigd door Dance99Vv op 20-04-2016 16:27:09 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161577166
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Hij heeft wel meer boeken geschreven dan die bloedlijnen. Maar ja je kunt lang wachten voordat zulke zaken de algemene media behalen
Omdat die meer geschreven heeft mag je hem niet meer afrekenen op die onzin?

Je laat je ook wel heel erg kennen ,

[ Bericht 12% gewijzigd door Dance99Vv op 20-04-2016 16:30:36 ]
  woensdag 20 april 2016 @ 16:07:34 #223
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161577212
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:05 schreef Chewie het volgende:
Omdat die meer geschreven heeft mag je hem niet meer afrekenen op die onzin?
Volgens die redenatie heb ik al bijna gelijk! 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161578847
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Omdat die meer geschreven heeft mag je hem niet meer afrekenen op die onzin?

Tja, beetje oogkleppen, struisvogelgedrag, ....
Het gewoon niet onder ogen willen zien.

Robin was een van de reaguurders op het blog van Aart Liberty, een rasechte jodenhater.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 20 april 2016 @ 17:25:37 #225
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161578910
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 17:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, beetje oogkleppen, struisvogelgedrag, ....
Het gewoon niet onder ogen willen zien.

Robin was een van de reaguurders op het blog van Aart Liberty, een rasechte jodenhater.
je snapt het echt niet he.. mbt joden en haat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')