abonnement Unibet Coolblue
pi_161274767


Goedendag en welkom op het enige echte horrorverhalen topic van FOK!

Hier mag je je waargebeurde horrorverhalen vertellen, je nachtmerries tot in detail beschrijven en andere duistere verhalen delen...

Of het nu van youtube geplukt is, je hetzelf hebt geschreven of een verhaal van internet is gehaald, het is er om elkaar zo bang mogelijk te maken.

SPOILER: Spelregels
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on...
Twiddel
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:09:52 #3
47102 Elvi
miemkwien
pi_161275006
Ik dacht er deze week nog aan om een creepypasta-topic te openen :D Je bent me voor :P

Die van Squidward fucked me up, die vond ik oprecht eng _O-

1 van mn favoriete creepypasta's staat in mn fotoboek:
pi_161275067
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:09 schreef Elvi het volgende:
Ik dacht er deze week nog aan om een creepypasta-topic te openen :D Je bent me voor :P

Die van Squidward fucked me up, die vond ik oprecht eng _O-

1 van mn favoriete creepypasta's staat in mn fotoboek:
[ afbeelding ]
Haha, die spongebob was mijn eerste verhaal op youtube die ik niet durfde af te kijken destijds (toen was ik 12 ofzo :+ )
Het coffin verhaal is ook wel grappig, klein maar toch eng.
Twiddel
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:16:31 #5
47102 Elvi
miemkwien
pi_161275142
Mn andere favoriet is deze:

quote:
The Paintings
There was a hunter in the woods, who, after a long day hunting, was in the middle of an immense forest. It was getting dark, and having lost his bearings, he decided to head in one direction until he was clear of the increasingly oppressive foliage. After what seemed like hours, he came across a cabin in a small clearing. Realizing how dark it had grown, he decided to see if he could stay there for the night. He approached, and found the door ajar. Nobody was inside. The hunter flopped down on the single bed, deciding to explain himself to the owner in the morning.

As he looked around the inside of the cabin, he was surprised to see the walls adorned by several portraits, all painted in incredible detail. Without exception, they appeared to be staring down at him, their features twisted into looks of hatred and malice. Staring back, he grew increasingly uncomfortable. Making a concerted effort to ignore the many hateful faces, he turned to face the wall, and exhausted, he fell into a restless sleep.

The next morning, the hunter awoke—he turned, blinking in unexpected sunlight. Looking up, he discovered that the cabin had no portraits, only windows.
En ik zoek er nog even 1 op die indruk op me heeft gemaakt :P Alleen vind ik de foto die ze daarbij gebruiken heel eng :')
pi_161275213
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:16 schreef Elvi het volgende:
Mn andere favoriet is deze:

[..]

En ik zoek er nog even 1 op die indruk op me heeft gemaakt :P Alleen vind ik de foto die ze daarbij gebruiken heel eng :')
Jezus _O-

Volgens mij kende ik al een variant van deze :P
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:28:39 #7
47102 Elvi
miemkwien
pi_161275415
Ah ik heb de andere gevonden! Zonder plaatje btw :P Voor de foto moet je maar even googlen op de titel. Ik zet het verhaal even in een spoiler, want hij is vrij lang.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161275755
Tvp.
Ура для россии
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:56:33 #9
47102 Elvi
miemkwien
pi_161276048
pi_161276793
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:56 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, jakkes })
Twiddel
  vrijdag 8 april 2016 @ 13:20:24 #11
47102 Elvi
miemkwien
pi_161277657
Op youtube kan je ook veel horror short films vinden. Van deze kende ik eerst het gifje, en toen bleek het ineens een horror short te zijn :P

  vrijdag 8 april 2016 @ 14:50:29 #12
47102 Elvi
miemkwien
pi_161279568
Zelfs de huis-spook vind dat ze niet kunnen zingen _O-

pi_161280941
Dat ene verhaal met al die plaatjes die je op een pc moet kijken en als je dan onderaan het verhaal bent gebeurt er iets ofzo.

Wie weet wat ik bedoel. Het zijn getekende plaatjes geloof ik. Meisje of spook op straat ofzo?
pi_161281100
Goed topic, TVP :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:49:02 #15
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_161281104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:09 schreef Elvi het volgende:
Ik dacht er deze week nog aan om een creepypasta-topic te openen :D Je bent me voor :P

Die van Squidward fucked me up, die vond ik oprecht eng _O-

1 van mn favoriete creepypasta's staat in mn fotoboek:
[ afbeelding ]
Welke van Squidward was dat? :P Die coffin is ook aardig creepy
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:59:28 #16
47102 Elvi
miemkwien
pi_161281346
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:49 schreef richolio het volgende:

[..]

Welke van Squidward was dat? :P Die coffin is ook aardig creepy
Dat is deze:

quote:
99s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:04 schreef summer2bird het volgende:
Ik trap af met wat Youtube klassiekers:


Ik zet m even als verhaaltje in een spoiler, hij is nogal lang :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 april 2016 @ 16:28:45 #17
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_161281966
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:59 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat is deze:

[..]

Ik zet m even als verhaaltje in een spoiler, hij is nogal lang :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh!

:D Vet

Wel nice hoor, als je zo'n verhaal kan verzinnen (verzinnen ja)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_161281999
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 14:50 schreef Elvi het volgende:
Zelfs de huis-spook vind dat ze niet kunnen zingen _O-

en er was nooit meer wat van ze vernomen ;(
  vrijdag 8 april 2016 @ 16:36:48 #19
47102 Elvi
miemkwien
pi_161282071
Dit is een mini-documentaire over Metalosis Maligna. Een ziekte die mensen met metalen implantaten treft. Door een virus raakt het weefsel om de implantaat geïrriteerd en daardoor groeien de implantaten. Ze kunnen zelfs uit de huid groeien en in een later stadium verdwijnt het getroffen lichaamsdeel en neemt de implantaat het over.

  vrijdag 8 april 2016 @ 21:01:12 #20
47102 Elvi
miemkwien
pi_161289094
Nou ik geloof dat ik in mn eentje het topic ga vullen, dus nog maar een verhaaltje :P Deze vond ik ook wel bijzonder, meer om het hele "eigen wil" principe :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161291032
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:01 schreef Elvi het volgende:
Nou ik geloof dat ik in mn eentje het topic ga vullen, dus nog maar een verhaaltje :P Deze vond ik ook wel bijzonder, meer om het hele "eigen wil" principe :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zullen vast meer mensen gaan posten naarmate het topic vordert, wel bedankt voor je inzet telkens :)
Twiddel
pi_161291185
The hosting game

Parties are fun — as long as you don’t have uninvited guests. “The Hosting Game” also goes by the name “Don’t Look Back” for reasons that will become apparent as you read onward. As always, play at your own risk.

Players:

1 principal.
Requirements:

A small, dark, empty room in your home (your “hosting room”). Ideally this room should have no windows; if, however, you do not have such a room available to you, a room with windows may be used provided that said windows may be completely covered up. No outside light should be visible from inside the room.
A writing implement and paper.
A clock, watch, or other analog timekeeping device. Do NOT use a cell phone, digital watch, or other digital device.
3 matches.
Instructions:

The Invitation:

Begin at night. Keep your timekeeping device and the matches on your person at all times.
Turn of all possible sources of noise in your home. This includes telephones, televisions, computers, alarms, etc. Be thorough. If your hosting room requires it, draw the curtains or otherwise block the windows so that no light can be seen from inside the room.
Enter your hosting room and turn on the light. If the room contains no lamps or overhead lights, use a flashlight, lantern, lit candle, or other portable light source. Candles, although correct in terms of atmosphere, may pose a fire hazard, so proceed with caution.
Place your writing implement and piece of paper in your hosting room.
Leaving the light source on, exit your hosting room. Go to the furthest point in your home from the room and call, “I’ll be ready soon!” Move from room to room of your home, repeating this phrase in every room, moving closer to your hosting room with each call.
When you arrive back at your hosting room, use the writing implement to write the following message on the piece of paper: “You are invited! A gathering, hosted by [Your Name]. Takes place from [the current time] to [an hour from the current time]. Bring your friends!”
Place the piece of paper in the middle of the hosting room.
Stand in the doorway of the hosting room facing into the room and call, “I’m ready! Come on in!”
The Gathering:

Turn off the light and turn around. The open door to the hosting room should be at your back; you should be facing the darkness of your home. Take out your three matches.
After a few moments of silence, begin counting out loud, starting at one and ending at 10. Do not look back.
When you reach the count of 10, strike the first match.If the first match lights on the first strike:
Hold it as it burns and greet your guests by saying, “I’m so glad to see you! Thank you for coming!” Hold the match until it burns down as low as you can bear.
If the match does not light on the first strike:

Drop it and immediately proceed to the next step.
Do not look back. Strike the second match.
If the second match lights on the first strike:Hold it as it burns and greet more of your guests by saying, “I’m so glad to see you! Thank you for coming!” Hold the match until it burns down as low as you can bear.If the second match does not light on the first strike:Drop it and immediately proceed to the next step.
Do not look back. Strike the third match.
Do not look back. Strike the third match.
If the third match lights on the first strike:

Say, “Now everyone is here!” and count from one to 10 once more. If you have done this correctly, you will be able to hear and/or feel whispering, rustling, or a quiet “thank you” behind you.
Do not look back.
When your timekeeping device indicates the gathering’s finishing time, say out loud, “Thank you for coming. Goodbye.”
Walk to the nearest light source and turn it on. The gathering is over and your guests have gone.
If the third match does not light on the first strike:

You have uninvited guests. Do NOT look back. Do NOT turn around. Do NOT pause to close the door. Run as quickly as you can to the nearest light source and turn it on.
Additional Notes:

This game is best played alone. Your guests may not feel welcome if they feel there is already a crowd present.

Once the gathering has begun, do NOT, at any point, turn around or look behind you.

Concerning Uninvited Guests:

Although turning on the nearest light source will end the gathering, do NOT assume that your guests have gone. It is recommended that you perform a purifying or cleansing ritual — as well as that you avoid dark rooms in your home from then on.
Twiddel
pi_161292007
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:01 schreef Elvi het volgende:
Deze vond ik ook wel bijzonder, meer om het hele "eigen wil" principe :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een psychose dus?

Ik snap in ieder geval niks van dit verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaimy_Luca op 08-04-2016 23:03:41 ]
  vrijdag 8 april 2016 @ 23:02:03 #24
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161292852
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:07 schreef summer2bird het volgende:
The hosting game

Dat is echt heul eng...
Prrrrr
  zaterdag 9 april 2016 @ 00:16:22 #25
47102 Elvi
miemkwien
pi_161294755
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Gewoon een psychose dus?

Ik snap in ieder geval niks van dit verhaal.
Je weet wat een creepypasta is? ;) Een verzonnen verhaal maar geschreven alsof het waargebeurd is.
pi_161296296
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 23:02 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Dat is echt heul eng...
Haha, niet dus? :D

ik snap sarcasme niet
Twiddel
pi_161296315
Deze is ook heel gaaf.
Voor volle effect moet je goed de plaatjes bekijken.

http://comic.naver.com/we(...)17&no=20&weekday=tue
Twiddel
pi_161322150
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 april 2016 02:12 schreef summer2bird het volgende:
Deze is ook heel gaaf.
Voor volle effect moet je goed de plaatjes bekijken.

http://comic.naver.com/we(...)17&no=20&weekday=tue
Deze bedoelde ik!

Alleen heb ik 'm volgens mij met Engelse tekst gezien.
pi_161322160
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 00:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je weet wat een creepypasta is? ;) Een verzonnen verhaal maar geschreven alsof het waargebeurd is.
Ik had nog nooit over creepypasta gehoord of gelezen.
  zondag 10 april 2016 @ 14:00:24 #30
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161326528
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 april 2016 02:10 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Haha, niet dus? :D

ik snap sarcasme niet
Jawel, juist echt heel eng!
Prrrrr
pi_161330688
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 14:00 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Jawel, juist echt heel eng!
Oh, mooi haha :)
Twiddel
  zondag 10 april 2016 @ 17:17:23 #32
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_161334082
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:13 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Haha, die spongebob was mijn eerste verhaal op youtube die ik niet durfde af te kijken destijds (toen was ik 12 ofzo :+ )
Het coffin verhaal is ook wel grappig, klein maar toch eng.
Werd echt gedaan, en er zijn volgensmij ook kisten weleens opgegraven met sporen van nagels in het hout.
  zondag 10 april 2016 @ 19:41:20 #34
47102 Elvi
miemkwien
pi_161334216
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:35 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Werd echt gedaan, en er zijn volgensmij ook kisten weleens opgegraven met sporen van nagels in het hout.
Ja precies, die mix van waargebeurd en nep vind ik juist leuk :P

Er werden inderdaad mensen wel eens te vroeg begraven, en daardoor onstond de angst om levend begraven te worden. Soms werd men daarom in een apart huisje gelegd voordat ze echt begraven werden, maar er was ook een systeem bedacht dat je een belletje kon laten rinkelen als je nog leefde.
pi_161337755
-Dubbel-

[ Bericht 99% gewijzigd door summer2bird op 10-04-2016 21:24:46 ]
Twiddel
pi_161338071
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:41 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja precies, die mix van waargebeurd en nep vind ik juist leuk :P

Er werden inderdaad mensen wel eens te vroeg begraven, en daardoor onstond de angst om levend begraven te worden. Soms werd men daarom in een apart huisje gelegd voordat ze echt begraven werden, maar er was ook een systeem bedacht dat je een belletje kon laten rinkelen als je nog leefde.
Zo zag dat eruit:


http://io9.com/5675918/how-to-make-sure-you-wont-be-buried-alive
Twiddel
pi_161338597

Originele antwoordapparaat berichten van the original night stalker.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Original_Night_Stalker

Toen ik besefte dat ie eigenlijk wel heel jong klonk op die opname vond ik het gelijk een stuk minder eng. :P


Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161345279
Zo jammer dat mijn Engels te slecht is voor die verhalen. ;(

En dan kan ik nog wel heel goed Engels. :{
pi_161345337
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 10:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zo jammer dat mijn Engels te slecht is voor die verhalen. ;(

En dan kan ik nog wel heel goed Engels. :{
Blijkbaar niet.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161348030
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 10:07 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
Mensen zeggen het over/tegen mij. Ik was jaren geleden de tolk voor mijn nichtje toen zij en ik een Engelssprekende Fransman tegen kwamen.

Ook op YouTube en Twitter kan ik me prima verstaanbaar maken in het Engels.

Maar in zulke verhalen worden vaak moeilijke woorden (voor mij dus) gebruikt.

Ik ken bijvoorbeeld hele andere woorden voor kabouter dan "imp". Strings kende ik alleen als van die driehoekige dingen, in plaats van draden. (Dat verhaal over die draden aan personen en dingen.) Dat soort dingen. Ik moet heel vaak gokken wat een woord betekent of zelfs opzoeken.
pi_161348678
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 12:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Mensen zeggen het over/tegen mij. Ik was jaren geleden de tolk voor mijn nichtje toen zij en ik een Engelssprekende Fransman tegen kwamen.

Ook op YouTube en Twitter kan ik me prima verstaanbaar maken in het Engels.

Maar in zulke verhalen worden vaak moeilijke woorden (voor mij dus) gebruikt.

Ik ken bijvoorbeeld hele andere woorden voor kabouter dan "imp". Strings kende ik alleen als van die driehoekige dingen, in plaats van draden. (Dat verhaal over die draden aan personen en dingen.) Dat soort dingen. Ik moet heel vaak gokken wat een woord betekent of zelfs opzoeken.
Ja dan is je Engels dus niet heel goed, hè?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161348694
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 10:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zo jammer dat mijn Engels te slecht is voor die verhalen. ;(

En dan kan ik nog wel heel goed Engels. :{
Speciaal voor jou:

SPOILER: Vervloekte zelfmoord
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Snelle handelingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Engerling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meer
Twiddel
pi_161348705
Ik weet trouwens ook niet wat een 'imp' is en wat zijn driehoekige dingen die 'strings' heten?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 11 april 2016 @ 13:26:57 #44
47102 Elvi
miemkwien
pi_161348706
Dan is dit topic juist goed om de woordenschat te vergroten.

Maar verder is het nogal offtopic dus ga anders even verder per DM?
pi_161348755
quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2016 13:26 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Speciaal voor jou:

SPOILER: Vervloekte zelfmoord
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Snelle handelingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Engerling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meer
Deze is echt heel slecht :')

http://www.1001korteverha(...)-moord-in-amsterdam/
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161348769
quote:
Tja, je hebt maar een kleine keus in het Nederlands :P
Twiddel
pi_161348840
quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2016 13:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Tja, je hebt maar een kleine keus in het Nederlands :P
Een eeuw later (1853) hoor je haar nog steeds kermen in een niet-bestaande straat; nu waarschijnlijk niet meer. _O-
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161348863
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 13:36 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Een eeuw later (1853) hoor je haar nog steeds kermen in een niet-bestaande straat; nu waarschijnlijk niet meer. _O-
:D
Twiddel
pi_161348905
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161373774
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:25 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja dan is je Engels dus niet heel goed, hè?
Never mind, je snapt me niet. ;)
pi_161373789
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:
Ik weet trouwens ook niet wat een 'imp' is en wat zijn driehoekige dingen die 'strings' heten?
Imp is dus kabouter. En je weet toch wel wat strings zijn? :+
pi_161374223
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 14:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Never mind, je snapt me niet. ;)
Neh... nie echt. Ik kan alle boeken in die taal lezen, en maar goed ook! Anders mis ik echt heel veel. Desondanks zijn er VEEL vertalingen van buitenlanders in onze taal.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161623928
Geen verhalen meer? ;(

Ik vind die geïnspireerd door Lovecraft altijd wel leuk om te lezen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 22 april 2016 @ 13:33:09 #54
47102 Elvi
miemkwien
pi_161624890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:49 schreef El_Thijs het volgende:
Geen verhalen meer? ;(

Ik vind die geïnspireerd door Lovecraft altijd wel leuk om te lezen.
Je mag ook zelf op zoek he :P
pi_161625197
De verhalen van een search and rescue medewerker op reddit waren geweldig om te lezen. Vooral die van Jack the Flipper.
pi_161643280
Goed topic.

quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:20 schreef Elvi het volgende:
Op youtube kan je ook veel horror short films vinden. Van deze kende ik eerst het gifje, en toen bleek het ineens een horror short te zijn :P

Deze is ook gaaf:

Children of the night. What music they make.
pi_161779413
'Religion is the opium of the people' - Karl Marx
pi_161780812
quote:
Die had ik al gepost. Maar dan zonder plaatje want die foto haat ik ;(
pi_161780879
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 18:33 schreef Elvi het volgende:

[..]

Die had ik al gepost. Maar dan zonder plaatje want die foto haat ik ;(
Ik krijg er ook de rillingen van
'Religion is the opium of the people' - Karl Marx
pi_161780945
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 18:36 schreef Stalinator het volgende:

[..]

Ik krijg er ook de rillingen van
Wat vind je hiervan?

Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161783978
quote:
Wtf........
En deze psychopaat is nog steeds niet gearresteerd :{
'Religion is the opium of the people' - Karl Marx
pi_161784246
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:32 schreef Stalinator het volgende:

[..]

Wtf........
En deze psychopaat is nog steeds niet gearresteerd :{
Waarschijnlijk allang dood. Is wel leuk leesvoer voor savonds. Er wordt gedacht dat dit dezelfde persoon als de Visalia Ransacker is, die ervóór actief was en die is destijds bijna gepakt. Maar er zijn ook achterlijke fouten gemaakt in de ONS-zaak. Zo is een gezin dat in hun tuin een bivakmuts, zaklamp en wat ander spul vonden, gezegd dat ze het moesten weggooien door de politie. Met 10 moorden en 50 verkrachtingen zijn er nooit vingerafdrukken gevonden, maar ze hebben wel zijn dna.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161784566
Politieonderzoeken toentertijd waren inderdaad grote farces
Wat mij opvalt is dat deze seriemoordenaar en -verkrachter relatief intelligent is t.o.v. andere seriemoordenaars
'Religion is the opium of the people' - Karl Marx
pi_161785386
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:48 schreef Stalinator het volgende:
Politieonderzoeken toentertijd waren inderdaad grote farces
Wat mij opvalt is dat deze seriemoordenaar en -verkrachter relatief intelligent is t.o.v. andere seriemoordenaars
Het was niet alleen de politie. Hij is ook gezien door mensen vanuit hun huis die toen niet de politie belden. Een andere interessante gebeurtenis in deze zaak is dat er op een gegeven moment een bijeenkomst was, georganiseerd door de gemeente of politie waar een man zich uitsprak over het klaarblijkelijke gemak waarin de aangevallen mannen van de koppels dit over zich heen lieten gaan en waarom de mannelijke slachtoffers niet wat meer tegenstand boden als hun vrouw verkracht werd. Blijkbaar was de ONS daar ook bij aanwezig, want diezelfde avond heeft ie bij hem en zijn vrouw ingebroken en de vrouw verkracht.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  donderdag 5 mei 2016 @ 15:26:41 #65
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_161945456
Creepypasta _O_

Vooral die verhalen die complete mindfucks zijn... enkele die ik goed vind:

Gateway of the Mind - Een terminale vrijwilliger ondergaat een experiment om te kijken of het mogelijk is om contact te krijgen met het hiernamaals en God d.m.v. het onklaar maken van al zijn zintuigen.

The Time Machine - Voordat een tijdmachine veilig geacht wordt, worden er proeven gedaan worden met dieren en vrijwilligers.

The Little Wooden Box - Iemands vader raakt betrokken bij een ongeluk en heeft vervolgens psychologische therapie nodig om er weer bovenop te komen. De psychiator geeft hem een houten doosje die hem daarbij zou helpen en sindsdien gebeuren er vreemde dingen met hem.

Lightning - Zoonlief vindt bliksemflitsen leuk, maar deze flitsen zijn opeens wel vreemd.

The Russian Sleep Experiment - Vijf gevangen proefpersonen worden wakker gehouden met een experimenteel gas om te kijken wat het effect is van ernstig slaaptekort.
pi_162454550
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 15:26 schreef DemonRage het volgende:
Creepypasta _O_

Vooral die verhalen die complete mindfucks zijn... enkele die ik goed vind:

Gateway of the Mind - Een terminale vrijwilliger ondergaat een experiment om te kijken of het mogelijk is om contact te krijgen met het hiernamaals en God d.m.v. het onklaar maken van al zijn zintuigen.

The Time Machine - Voordat een tijdmachine veilig geacht wordt, worden er proeven gedaan worden met dieren en vrijwilligers.

The Little Wooden Box - Iemands vader raakt betrokken bij een ongeluk en heeft vervolgens psychologische therapie nodig om er weer bovenop te komen. De psychiator geeft hem een houten doosje die hem daarbij zou helpen en sindsdien gebeuren er vreemde dingen met hem.

Lightning - Zoonlief vindt bliksemflitsen leuk, maar deze flitsen zijn opeens wel vreemd.

The Russian Sleep Experiment - Vijf gevangen proefpersonen worden wakker gehouden met een experimenteel gas om te kijken wat het effect is van ernstig slaaptekort.
Prima pasta's ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_162701692
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 15:26 schreef DemonRage het volgende:
Creepypasta _O_

Vooral die verhalen die complete mindfucks zijn... enkele die ik goed vind:

Gateway of the Mind - Een terminale vrijwilliger ondergaat een experiment om te kijken of het mogelijk is om contact te krijgen met het hiernamaals en God d.m.v. het onklaar maken van al zijn zintuigen.

The Time Machine - Voordat een tijdmachine veilig geacht wordt, worden er proeven gedaan worden met dieren en vrijwilligers.

The Little Wooden Box - Iemands vader raakt betrokken bij een ongeluk en heeft vervolgens psychologische therapie nodig om er weer bovenop te komen. De psychiator geeft hem een houten doosje die hem daarbij zou helpen en sindsdien gebeuren er vreemde dingen met hem.

Lightning - Zoonlief vindt bliksemflitsen leuk, maar deze flitsen zijn opeens wel vreemd.

The Russian Sleep Experiment - Vijf gevangen proefpersonen worden wakker gehouden met een experimenteel gas om te kijken wat het effect is van ernstig slaaptekort.
Holy shit ja die gateway of the mind is fuuuuucked up yo. Ik vind dit echt een mooie topic, ging voor deze shit altijd naar Reddit (obviously).. jammer dat deze hier nog niet heel populair is..
pi_162744433
Een van mijn favorieten:
http://creepypasta.wikia.com/wiki/Ted_the_Caver

Link naar de originele site staat in de eerste alinea.
pi_162783301
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:15 schreef Overlady het volgende:
Een van mijn favorieten:
http://creepypasta.wikia.com/wiki/Ted_the_Caver

Link naar de originele site staat in de eerste alinea.
Die site bezoek ik ook vaak ja :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:02:20 #70
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163198482
There is only one religion
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:25:43 #71
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_163201967
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 18:33 schreef Elvi het volgende:

[..]

Die had ik al gepost. Maar dan zonder plaatje want die foto haat ik ;(
Dat is inderdaad een zeer creepy foto! -O-
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 29 juli 2016 @ 11:47:26 #72
47102 Elvi
miemkwien
pi_164086193
Even een kick :P

De Candle Cove creepypasta is ook een toffe. Ik post alleen even de link want de lay-out is anders onleesbaar :') Het was oorspronkelijk op Reddit gepost.

http://creepypasta.wikia.com/wiki/Candle_Cove
  Moderator vrijdag 29 juli 2016 @ 11:51:10 #73
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164086279
creepy pasta's _O_
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 29 juli 2016 @ 22:25:37 #74
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_164099211
Ik ga vanaf morgen acht dagen naar Denemarken en Zweden op vakantie, maar als ik terug kom ga ik hier verder lezen! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 31 juli 2016 @ 18:57:48 #75
47102 Elvi
miemkwien
pi_164136816
Dit is ook een leuke; The Devil's Toy Box. Een creepypasta gebaseerd op de urban legend die als inspiratie diende voor Hellraiser. Het is nogal een lang verhaal maar zooooo de moeite waard :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164271834
Beetje stil hier ;(

Hier nog 2 youtube-filmpjes met samenvattingen van de meest bekende Creepypasta's.


pi_164281482
Wat krijg je als je Creepy Pasta's met Warehouse 13 kruist: SCP Foundation
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 22:00:06 #78
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_164281660
Dat met die Devils Toy Box doet me herinneren aan een Japans horrorverhaal dat ik begin jaren '80 las. Over een man die in een bol kroop, waarvan de binnenkant helemaal spiegelend was. Hij werd krankzinnig.
pi_166391430
Toch even het topic een kleine kick geven :P

pi_166411396
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2016 16:36 schreef Elvi het volgende:
Dit is een mini-documentaire over Metalosis Maligna. Een ziekte die mensen met metalen implantaten treft. Door een virus raakt het weefsel om de implantaat geïrriteerd en daardoor groeien de implantaten. Ze kunnen zelfs uit de huid groeien en in een later stadium verdwijnt het getroffen lichaamsdeel en neemt de implantaat het over.

Je realiseert je dat dit een filmpje is van (regisseur en animateur) Floris Kaayk? Hij heeft meer van dit soort werkjes gemaakt.
  dinsdag 25 september 2018 @ 21:17:26 #81
478323 kaakchirurg444
zat he maar had je niet gezien
pi_182131551
creepypasta rules !!
pi_182139629
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:17 schreef kaakchirurg444 het volgende:
creepypasta rules !!
Kaak, ik ken dat niet eens! YouTube kanaal of serie?
pi_182141827
Hier staan er veel voor de liefhebber.

Ik zoek er nog steeds 1tje die ik een keer tegen kwam over darkweb, die was zó sick & twisted, dat die wel echt móest zijn, en zoniet, dan hoorde de verzinner daarvan alsnog in de gevangenis met zo'n sick mind. Zodra ik m vind zal ik m posten.
Lambo of Rekt
pi_182142204
Found it...

Zelfs dit lezen kan disturbing zijn, dus keep in mind. Dit is het meeste sicke verhaal wat ik tegen gekomen ben, en geloof me, ik ben wat tegen gekomen op darkweb.

klik
Lambo of Rekt
  woensdag 26 september 2018 @ 13:36:52 #85
478323 kaakchirurg444
zat he maar had je niet gezien
pi_182142762
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 10:15 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Kaak, ik ken dat niet eens! YouTube kanaal of serie?
Op youtube typ `raar maar waar`en dan krijg je allemaal fijne spookverhalen !!
pi_182142809
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:36 schreef kaakchirurg444 het volgende:

[..]

Op youtube typ `raar maar waar`en dan krijg je allemaal fijne spookverhalen !!
Jouw naam doet ook iets vermoeden :+
Lambo of Rekt
  woensdag 26 september 2018 @ 13:40:51 #87
478323 kaakchirurg444
zat he maar had je niet gezien
pi_182142822
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jouw naam doet ook iets vermoeden :+
Huh :?
pi_182142828
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:40 schreef kaakchirurg444 het volgende:

[..]

Huh :?
The Dentist :P
Lambo of Rekt
pi_182143539
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:05 schreef EggsTC het volgende:
Found it...

Zelfs dit lezen kan disturbing zijn, dus keep in mind. Dit is het meeste sicke verhaal wat ik tegen gekomen ben, en geloof me, ik ben wat tegen gekomen op darkweb.

klik
Dan ben je niet 100%, of het nou waar is of niet.. ziek! :r
pi_182143813
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:05 schreef EggsTC het volgende:
Found it...

Zelfs dit lezen kan disturbing zijn, dus keep in mind. Dit is het meeste sicke verhaal wat ik tegen gekomen ben, en geloof me, ik ben wat tegen gekomen op darkweb.

klik
Bah niet helemaal doorgelezen, maar dit is echt fucked up :r
pi_182200764
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
De verhalen van een search and rescue medewerker op reddit waren geweldig om te lezen. Vooral die van Jack the Flipper.
There is only one religion
pi_182414488
quote:
Brrrr.... vind het maar aparte filmpjes/verhalen. :r

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')