abonnement Unibet Coolblue
pi_161266111



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_161266460
Ik ben ook wel benieuwd naar een VR-bril die goed sluit, comfortabel is voor langere perioden en natuurlijk waar je je mobiel gebruikt als beeldscherm (i.t.t. Oculus Rift bijvoorbeeld)
  donderdag 7 april 2016 @ 22:21:22 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161267156
Ja, again, neem dit ff door:
CHI / [Chinese Webshops] Topic #377 Met 5 meter hoge opblaaseenden
incl...
quote:
de sticky op Reddit ( https://www.reddit.com/r/(...)cardboard_questions/ ) is denk ik momenteel de beste source
De Volt Mk2 lijkt me wel wat: http://www.vrizzmo.com . Kwam trouwens zhe other day een LeTV VR bril tegen dat een rebrand is van de LingVR. Übrigens: http://sale.aliexpress.com/__pc/featured_brands_upcoming.htm .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 7 april 2016 @ 22:29:27 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161267486
!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 7 april 2016 @ 22:32:16 #6
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161267575
Weet iemand waar ik het volgende kan vinden? Ik ben opzoek naar een ouderwetse lamp met zo'n gloeispiraal er in maar dan in LED vorm. De kleur van de led moet geel zijn en er moet ook een soort van gloeispiraal zichtbaar zijn. Het gaat om een E27 fitting. Graag dimbaar!
  donderdag 7 april 2016 @ 22:33:25 #7
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161267607
Laatst bij de IKEA gezien meen ik. Weet niet of dat nou deze was. Zag 'em alleen maar 'aan'.


-- En anders ff zoeken op 'retro led e27': http://www.aliexpress.com(...)chText=retro+led+e27 of replace 'retro' met 'vintage' of 'edison': http://www.aliexpress.com(...)Text=edison+bulb+e27 .

[ Bericht 45% gewijzigd door shiz op 07-04-2016 23:01:48 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161267720
Action heeft ze ook.



EDIT: oh, dimbaar. Denk niet dat die van de Action dat kunnen.
Wij hebben er drie boven de eettafel hangen. Licht is ook niet echt speciaal vind ik, kleine tegenvaller was dat.
Nou ja; in ieder geval een klap zuiniger dan wat er eerst hing.

Je kunt ook hier kijken/reageren.

[ Bericht 23% gewijzigd door Iemand91 op 07-04-2016 22:42:10 ]
  donderdag 7 april 2016 @ 23:10:15 #9
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161268949
Voor dat geld kun je wel een gokje wagen.
pi_161273197
Zitten rondkijken op het web voor een betaalbare blauwe tand koptelefoon. Kwam daarbij met grote regelmaat het merk Bluedio tegen. De twee modellen die mijn interesse hebben gewekt: de Bluedio H Turbine en de Bluedio T2, de opvouwbare variant. Zie bijvoorbeeld http://www.gearbest.com/headsets/pp_103028.html en http://www.gearbest.com/headsets/pp_182198.html. Iemand ervaring met deze koptelefoons? Of anders betere suggesties?
Op AliExpress worden deze koptelefoons veel aangeboden, waarbij de prijzen sterk uiteen lopen, bijvoorbeeld http://nl.aliexpress.com/(...)08-bf72-9d74ebbcbd47 of http://nl.aliexpress.com/(...)90-a59d-3c38c64b26dc
Zijn dit neppers? Weet niet wat de marges zijn in China en of dit mogelijk een model is dat weer achterhaald is en daarom goedkoop te verkrijgen. De basismodellen zijn in ieder geval niet meer te vinden op de website van Bluedio.
pi_161274881
Mailtje gekregen dat de Xiaomi gamecontroller (van ¤2,75) is verzonden :)
pi_161276673
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:28 schreef BoyB het volgende:
dkijken op het web voor een betaalbare blauwe tand koptelefoon. Kwam daarbij met grote regelmaat het merk Bluedio tege
De prijzen lopen zo sterk uiteen omdat er ook oordopjes tussen zitten. Selecteer de koptelefoon maar is.

Het is een trucje om hoger in de search results te komen als je op prijs sorteert... ;)
pi_161276738
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:01 schreef Quattroporte47 het volgende:
Mailtje gekregen dat de Xiaomi gamecontroller (van ¤2,75) is verzonden :)
Ik kreeg net een mailtje dat het een fout op de site was en dat ik m'n geld terug krijg.
pi_161277034
http://www.banggood.com/B(...)-Male-p-1015832.html

Is deze kabel wat? Iemand ervaringen of aanraders op usb c naar gewone usb kabels?
pi_161277542
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:45 schreef Musta het volgende:
http://www.banggood.com/B(...)-Male-p-1015832.html

Is deze kabel wat? Iemand ervaringen of aanraders op usb c naar gewone usb kabels?
Blitzwolf is na mijn ervaringen altijd wel prima. En als het niet werkt heb je daadwerkelijk goede garantie
Gegroet!
pi_161277918
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:30 schreef julius123 het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat het een fout op de site was en dat ik m'n geld terug krijg.
Hier ook.
  vrijdag 8 april 2016 @ 14:14:23 #17
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161278714
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:28 schreef BoyB het volgende:
Zitten rondkijken op het web voor een betaalbare blauwe tand koptelefoon. Kwam daarbij met grote regelmaat het merk Bluedio tegen. De twee modellen die mijn interesse hebben gewekt: de Bluedio H Turbine en de Bluedio T2, de opvouwbare variant. Zie bijvoorbeeld http://www.gearbest.com/headsets/pp_103028.html en http://www.gearbest.com/headsets/pp_182198.html. Iemand ervaring met deze koptelefoons? Of anders betere suggesties?
Op AliExpress worden deze koptelefoons veel aangeboden, waarbij de prijzen sterk uiteen lopen, bijvoorbeeld http://nl.aliexpress.com/(...)08-bf72-9d74ebbcbd47 of http://nl.aliexpress.com/(...)90-a59d-3c38c64b26dc
Zijn dit neppers? Weet niet wat de marges zijn in China en of dit mogelijk een model is dat weer achterhaald is en daarom goedkoop te verkrijgen. De basismodellen zijn in ieder geval niet meer te vinden op de website van Bluedio.
Ik heb de T2, is nou niet bepaald geweldig... er is wel een beetje bass maar de rest valt dood, niet bepaald een fun harmonieuze sound. Nogal plastic fantastic ook. De gereviewde UMI Voix BLU is dan nog de beste die ik ben tegengekomen. Maar ik zou 't vergeten met Chinese BT dingen. Beter een Jabra halen (REVO), heb je bij iBood en Amazon weleens een leuke aanbieding van. Of gewoon bedraad blijven. Eventueel dan met Bluetooth ontvanger (laat Bluedio weer steken vallen, hebben ze de op zich prima Bluedio i6... gaan ze 'em discontinuen zonder een degelijke opvolger :? ). Of gewoon meteen over op in-ears. De eveneens gereviewde MPOW Seals is zo'n beetje the best a man can get; bevalt zeer.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161280327
Waar schaf je die MPOW Seals best aan?
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:43:33 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161280990
Amazon.de , Gearbest, Everbuying, andere shops d.m.v. searchsites (check OpeningsPost (OP))...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161282718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:52 schreef relativity het volgende:
Iemand al aanraders m.b.t. een virtual reality bril? :P
VR Box II

Ik had nog beloofd om een Review te maken.
Komt dit weekend of anders begin van de week wel online :)!

Beetje druk helaas ;)
  vrijdag 8 april 2016 @ 17:26:50 #21
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_161283025
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:32 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand waar ik het volgende kan vinden? Ik ben opzoek naar een ouderwetse lamp met zo'n gloeispiraal er in maar dan in LED vorm. De kleur van de led moet geel zijn en er moet ook een soort van gloeispiraal zichtbaar zijn. Het gaat om een E27 fitting. Graag dimbaar!
Wij hebben ze in de Gamma van philips. Voor een tientje komt er mooi warm licht uit en kun je er ook jaren mee door.
You can't be late if you don't show up.
  vrijdag 8 april 2016 @ 18:00:27 #22
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_161283742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:13 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Blitzwolf is na mijn ervaringen altijd wel prima.
Want voor jouw ervaringen waren ze niet prima :?
Don't let my username fool you...
  vrijdag 8 april 2016 @ 18:26:00 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161284244
!

Gewoon een word slip om van 'naar' > 'na' te maken. :P Let op: na-maak. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 8 april 2016 @ 19:51:53 #24
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161286563
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:26 schreef shiznuts het volgende:
!

Gewoon een word slip om van 'naar' > 'na' te maken. :P Let op: na-maak. :+
Je eigen woordspelingen uitleggen...
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 8 april 2016 @ 20:04:48 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161286964
Je weet nooit of Henk nog meeleest.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161288820
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef shiznuts het volgende:
Je weet nooit of Henk nog meeleest.
Ik mis Henk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 8 april 2016 @ 20:55:23 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161288876
Moest vanavond nog aan hem denken. Hij dm'de regelmatig over snapz, die er nog steeds niet zijn :(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 8 april 2016 @ 20:59:57 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161289049
'Just a snap away'... :') Goei'n.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 8 april 2016 @ 21:03:58 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161289201
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:59 schreef shiznuts het volgende:
'Just a snap away'... :') Goei'n.
Maar ze zijn wel beter dan alle anderen, bekijk de vergelijkingsvideo maar*
*eigen product niet meegenomen in de video.

Hehe :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 8 april 2016 @ 21:05:24 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161289242
_O- Ja, ik zag 't in de update. :P Totaal 'unbiased' ook gewoon, hè. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 8 april 2016 @ 21:07:34 #31
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161289303
Je zou bijna een paar van die Chinezen bestellen :Y.
Straks eens een echte unbiased video maken :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161292021
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

VR Box II

Ik had nog beloofd om een Review te maken.
Komt dit weekend of anders begin van de week wel online :)!

Beetje druk helaas ;)
Bedankt, dan wacht ik nog even.

Hier is het niet anders, altijd druk en chronisch tijd tekort :p
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_161292578
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:00 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Want voor jouw ervaringen waren ze niet prima :?
slecht geformuleerd.
blitzwolf is prima spul ^O^
Gegroet!
  zaterdag 9 april 2016 @ 16:49:32 #34
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161305901
Heeft hier iemand al eens losse drivers besteld? Ik heb nieuwe platte nodig voor in de motorhelm.
pi_161306508
mij cube i7 is binnen,alleen met chinese opstartlogo en er zat geen stekker omvormer erbij, dus heb ik die zelf

  zaterdag 9 april 2016 @ 17:38:21 #36
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161307152
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:15 schreef Chunees het volgende:
mij cube i7 is binnen,alleen met chinese opstartlogo en er zat geen stekker omvormer erbij, dus heb ik die zelf

[ afbeelding ]
Mooi ding man! Ben benieuwd naar je ervaringen d'rmee.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 9 april 2016 @ 18:44:58 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161308687
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:15 schreef Chunees het volgende:
mij cube i7 is binnen,alleen met chinese opstartlogo en er zat geen stekker omvormer erbij, dus heb ik die zelf

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, ben benieuwd naar je ervaringen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  roze zaterdag 9 april 2016 @ 19:12:54 #38
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161309336
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 18:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, ben benieuwd naar je ervaringen.
Your beauty never ever scared me.
pi_161311322
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik mis Henk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:15 schreef Chunees het volgende:
mij cube i7 is binnen,alleen met chinese opstartlogo en er zat geen stekker omvormer erbij, dus heb ik die zelf

[ afbeelding ]
U roept en wij draaien..

Chunees is henkiee!

Wel even een reviewtje van dat ding schrijven he! :)
pi_161311487
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

U roept en wij draaien..

Chunees is henkiee!

Wel even een reviewtje van dat ding schrijven he! :)
hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_161315160
Mijn Blitzwolf auto lader (4 USB) heeft het al begeven :'( Volgens mij is de ingebouwde zekering (?) gesprongen. 2 iPhone's + een Bluetooth audio streamer is blijkbaar teveel :P Zit nu op de Aukey USB lader, die kan het blijkbaar wel aan :P
pi_161322142
NU krijg een confirmed mailtje van focalprice voor de xiomi controllers? :? Terwijl ze gisteren hadden gezegd dat het een refund wordt, doen ze dit vaker
pi_161322765
Ik heb mijn horloge nog steeds niet opgehaald. :')
  zondag 10 april 2016 @ 11:03:29 #44
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_161323865
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 08:48 schreef Musta het volgende:
NU krijg een confirmed mailtje van focalprice voor de xiomi controllers? :? Terwijl ze gisteren hadden gezegd dat het een refund wordt, doen ze dit vaker
Ik heb ook een confirmed mail van Focalprice v.w.b. die controller maar als ik bij de order zelf ga kijken heeft-ie de status 'invalid'.. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren...
  zondag 10 april 2016 @ 11:57:21 #45
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161324678
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 22:02 schreef davedavy het volgende:
Mijn Blitzwolf auto lader (4 USB) heeft het al begeven :'( Volgens mij is de ingebouwde zekering (?) gesprongen. 2 iPhone's + een Bluetooth audio streamer is blijkbaar teveel :P Zit nu op de Aukey USB lader, die kan het blijkbaar wel aan :P
Da's kl*te dude... Was het deze? Daar kan je de zekering helaas niet eens van vervangen :/
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_161325214
quote:
12s.gif Op zondag 10 april 2016 11:57 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Da's kl*te dude... Was het deze? Daar kan je de zekering helaas niet eens van vervangen :/
Die ja :P Achja, voor die prijs moet ik ook niet gaan zeuren :P Kan ook mijn auto liggen. Heb er niet echt verstand van :')
pi_161325688
Gister ook een vr box II besteld. Als ik moet gaan wachten op die review.. :P

Voor die 20 euro wel leuk om te proberen, inclusief de bluetooth remote
  zondag 10 april 2016 @ 13:38:58 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161326179
Zoals die Sticky op Reddit zegt... al die goedkope Chinese VR brillen zijn best meuk. :P
Ik denk ook echt dat je er pas wat over kunt zeggen als je meerdere hebt geprobeerd en vergelijkingsmateriaal hebt, helaas.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161330470
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:33 schreef shiznuts het volgende:
Laatst bij de IKEA gezien meen ik. Weet niet of dat nou deze was. Zag 'em alleen maar 'aan'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-- En anders ff zoeken op 'retro led e27': http://www.aliexpress.com(...)chText=retro+led+e27 of replace 'retro' met 'vintage' of 'edison': http://www.aliexpress.com(...)Text=edison+bulb+e27 .
Youtuber Big Clive heeft een teardown gedaan van die ikea lamp.

pi_161332311
Na het leven van een aantal posts op miui.com besloten mijn Pre Order van de Mi Wifi 3 te cancelen. Hardware blijkt toch behoorlijk achter te lopen. Iemand een goed Chinees merk voor routers? Of toch beter in NL?
pi_161339478
Voor mij is de Chuwi HiBook onderweg inclusief toetsenbord en muis: http://en.chuwi.com/product/items/Chuwi-HiBook.html Mooie specificaties, Windows 10 en Android 5.1. Gekocht voor ¤225,- Ben zeer benieuwd! Heb vrijwel niets over deze tablet kunnen vinden op internet. Bij Geekbuying nog in de presale: http://www.geekbuying.com(...)0---Gray-364202.html
  maandag 11 april 2016 @ 12:31:12 #52
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_161347816
Op 25 maart bestelling gedaan bij Mini-in-the-box en die zou binnen 3-5 werkdagen vanuit Europa verstuurd zijn, nog niks ontvangen. Volgens de site zelfs verstuurd op 25 maart. De trackingfunctie werkt niet en ik zie geen manier om dit bij hen te melden. Vanuit de optie 'klantenservice' word je weer terugverwezen naar de bestelpagina, waar ergens een optie zou moeten zijn om een ticket aan te maken. Die knop hebben ze waarschijnlijk weggetoverd.

Even gegoogled en wat ik daar vond, werd ik niet vrolijk van:

http://www.sitejabber.com/reviews/www.miniinthebox.com

Als mini-in-the-box zichzelf verstopt voor het stellen van vragen en plaatsen van klachten, denk ik dat ik mijn PayPal betaling maar terugdraai.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 11 april 2016 @ 12:39:37 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161347949
'k Denk dat je op het verkeerde forum bent.
Je moet hier ff wezen: https://radar.avrotros.nl/forum/viewforum.php?f=69 .

Wij zijn oude rotten, we weten hoe het eraan toegaat; daarom hebben de -inthebox-sites ook geen tegeltje in de OP en een Banggood wel
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161348042
quote:
13s.gif Op maandag 11 april 2016 12:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Op 25 maart bestelling gedaan bij Mini-in-the-box en die zou binnen 3-5 werkdagen vanuit Europa verstuurd zijn, nog niks ontvangen. Volgens de site zelfs verstuurd op 25 maart. De trackingfunctie werkt niet en ik zie geen manier om dit bij hen te melden. Vanuit de optie 'klantenservice' word je weer terugverwezen naar de bestelpagina, waar ergens een optie zou moeten zijn om een ticket aan te maken. Die knop hebben ze waarschijnlijk weggetoverd.

Even gegoogled en wat ik daar vond, werd ik niet vrolijk van:

http://www.sitejabber.com/reviews/www.miniinthebox.com

Als mini-in-the-box zichzelf verstopt voor het stellen van vragen en plaatsen van klachten, denk ik dat ik mijn PayPal betaling maar terugdraai.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik mis Henk.
:D
  maandag 11 april 2016 @ 12:59:38 #55
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161348257
quote:
13s.gif Op maandag 11 april 2016 12:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Op 25 maart bestelling gedaan bij Mini-in-the-box en die zou binnen 3-5 werkdagen vanuit Europa verstuurd zijn, nog niks ontvangen. Volgens de site zelfs verstuurd op 25 maart. De trackingfunctie werkt niet en ik zie geen manier om dit bij hen te melden. Vanuit de optie 'klantenservice' word je weer terugverwezen naar de bestelpagina, waar ergens een optie zou moeten zijn om een ticket aan te maken. Die knop hebben ze waarschijnlijk weggetoverd.

Even gegoogled en wat ik daar vond, werd ik niet vrolijk van:

http://www.sitejabber.com/reviews/www.miniinthebox.com

Als mini-in-the-box zichzelf verstopt voor het stellen van vragen en plaatsen van klachten, denk ik dat ik mijn PayPal betaling maar terugdraai.
Die knop zit inderdaad wellicht ietswat verstopt.
Overigens is zoals Shiz aangeeft MITB niet zo'n geliefde website door de hoge prijs, service was bij de grotere broer wel redelijk.

Maar goed reviews en Chinese sites, tja de hele doelgroep review sites is ook verre van schoon qua nette business praktijken. Dus of dat nu goede informatie geeft.

Maar goed; hier kan je je knopje vinden:


Heb je uberhaupt al een tracking nummer? Hoe ziet die er uit?
Komt het niet toch stiekem uit China.

Binnen 3-5 dagen verzenden =/= binnen 3-5 dagen binnen.

Zoveel vragen :D
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 21:54 schreef BoyB het volgende:
Voor mij is de Chuwi HiBook onderweg inclusief toetsenbord en muis: http://en.chuwi.com/product/items/Chuwi-HiBook.html Mooie specificaties, Windows 10 en Android 5.1. Gekocht voor ¤225,- Ben zeer benieuwd! Heb vrijwel niets over deze tablet kunnen vinden op internet. Bij Geekbuying nog in de presale: http://www.geekbuying.com(...)0---Gray-364202.html
Ziet er goed uit; waar heb jij hem gekocht?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 11 april 2016 @ 13:20:50 #56
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_161348592
Bedankt RobertNL, die had ik nog niet geprobeerd aangezien de verzendingsstatus in het scherm zelf werd afgebeeld.

Ik heb ze een bericht gestuurd en we zullen zien.

Voorheen heb ik eerder dingen bij hen besteld, toen alles prima gegaan.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_161348868
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Bedankt RobertNL, die had ik nog niet geprobeerd aangezien de verzendingsstatus in het scherm zelf werd afgebeeld.

Ik heb ze een bericht gestuurd en we zullen zien.

Voorheen heb ik eerder dingen bij hen besteld, toen alles prima gegaan.
Je kan normaal toch wel uitgaan van 2-4 weken voor Chinese bestellingen.
- Met zuidelijke groet -
  maandag 11 april 2016 @ 13:49:22 #58
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_161349004
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:38 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Je kan normaal toch wel uitgaan van 2-4 weken voor Chinese bestellingen.
Er werd vermeld dat het item vanuit een Europees opslagpunt verzonden zou worden. Ik heb trouwens ook nog gekozen voor 'versneld verzenden'.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_161349025
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Er werd vermeld dat het item vanuit een Europees opslagpunt verzonden zou worden. Ik heb trouwens ook nog gekozen voor 'versneld verzenden'.
Ah zo, dat had ik even niet begrepen.

Dan snap ik wel dat je daarvoor gecompenseerd wil worden. Als dat niet binnen 40 dagen lukt via MITB dan zou ik het gewoon bij PayPal laten refunden.
- Met zuidelijke groet -
  maandag 11 april 2016 @ 13:51:52 #60
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_161349039
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:50 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ah zo, dat had ik even niet begrepen.

Dan snap ik wel dat je daarvoor gecompenseerd wil worden. Als dat niet binnen 40 dagen lukt via MITB dan zou ik het gewoon bij PayPal laten refunden.
Ik geef ze eerst nog even een kans, eens lijken of ik iets constructiefs terugkrijg op mijn ticket.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_161349701
Ik ben opzoek naar een gopro imitatie, sjcam oid, is voor de zomer vakantie a.s.

Hoeft niet het duurste te zijn, iemand goede ervaringen met specifiek type? (sjcam 4000+? bijv)
pi_161349800
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 12:39 schreef shiznuts het volgende:
'k Denk dat je op het verkeerde forum bent.
Je moet hier ff wezen: https://radar.avrotros.nl/forum/viewforum.php?f=69 .

Wij zijn oude rotten, we weten hoe het eraan toegaat; daarom hebben de -inthebox-sites ook geen tegeltje in de OP en een Banggood wel
Al eens eerder hier verteld geloof ik...
Mijn vader, inmiddels 77, koopt regelmatig bij de -in the box websites (accessoires voor Tom Tom, achteruitrijcamera etc.) en heeft altijd alles netjes binnengekregen. Sterker nog, hij wist niet eens dat het een chinese site is. Toen hij een keer extra douaneheffing moest betalen heeft hij ze zelfs gewoon een nl-talig mailtje gestuurd en die kosten netjes van ze teruggekregen.

Niet dat ik daar nu zelf zou kopen, maar ik wil alleen maar zeggen dat het niet perse alleen maar kommer en kwel is daar...
pi_161350597
Ik hoop dat Znaps een leuk leven heeft van mijn centen. Alleen die comment sectie op KS vind ik mn geld al waard :')
pi_161351208
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 14:27 schreef bd-casemod het volgende:
Ik ben opzoek naar een gopro imitatie, sjcam oid, is voor de zomer vakantie a.s.

Hoeft niet het duurste te zijn, iemand goede ervaringen met specifiek type? (sjcam 4000+? bijv)
Wellicht heb je wat aan een van mijn SJcam reviews:

http://tweakers.net/productreview/user/205974/
  maandag 11 april 2016 @ 15:52:08 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161351423
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2016 15:10 schreef kikoooooo het volgende:
Ik hoop dat Znaps een leuk leven heeft van mijn centen. Alleen die comment sectie op KS vind ik mn geld al waard :')
Het komt wel; maar goed op dat zelfde moment komen ook (geheel toevallig) de nieuwe verbeterde andere versies uit :').
De 1.0 versie die ze niet willen versturen is nu veelvuldig bij diverse webshops, net als hun beta versie die je in de video zag. Althans dat idee krijg ik.

Ze kopen dus gewoon een of the shelf product gok ik :'). Beetje jammer dat we er ingetrapt zijn (sorry iedereen *O* )
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161351750
Hey folks,

Iemand een tip voor goede microusb kabels? Moeten wel stevig zijn, en snel laden natuurlijk.. Lengte laten we zeggen 80cm ongeveer.

Ik heb ooit bulkverpakkingen gezien ergens, op Amazon ofzo. Wil er 5-10 stuks hebben maar zie door de bomen het bos niet meer. Any help appreciated :)
  maandag 11 april 2016 @ 16:38:32 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161352261
Gewoon ergens een merkje pakken. Anker, Aukey, Anypro, Blitzwolf, Tronsmart, Remax, Nillkin, enz, etc.
Misschien loopt er nog een dealtje ergens op Amazon.de . P.s. keep an eye on: http://dodgereviews.tweak(...)o-usb-kabels-part-01
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161352547
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:10 schreef Tosti-vreter het volgende:
Hey folks,

Iemand een tip voor goede microusb kabels? Moeten wel stevig zijn, en snel laden natuurlijk.. Lengte laten we zeggen 80cm ongeveer.

Ik heb ooit bulkverpakkingen gezien ergens, op Amazon ofzo. Wil er 5-10 stuks hebben maar zie door de bomen het bos niet meer. Any help appreciated :)
Kijk eens bij Geekbuying naar Tronsmart kabels. Of bij Amazon.de als je het snel nodig hebt.
Nilkin zou ik zelf niet aanraden. Tronsmart, Aukey en Anypro zijn iig dezelfde kabels, dus pak gewoon de goedkoopste...
Vorige week zelf nog 3x 1m. Bij geekbuying bijgekocht voor 3.99usd, met code die hier voorbij kwam.
  maandag 11 april 2016 @ 17:24:01 #69
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_161352884
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:10 schreef Tosti-vreter het volgende:
Hey folks,

Iemand een tip voor goede microusb kabels? Moeten wel stevig zijn, en snel laden natuurlijk.. Lengte laten we zeggen 80cm ongeveer.

Ik heb ooit bulkverpakkingen gezien ergens, op Amazon ofzo. Wil er 5-10 stuks hebben maar zie door de bomen het bos niet meer. Any help appreciated :)
Waarom zoveel moeite doen voor paar kabeltjes? Ik kan me moeilijk voorstellen dat die kabeltjes bij de Action heel veel duurder zijn.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_161353100
er staat "Virtual Reality" in topic titel... dan maar eentje gekocht. :') of _O- ?

Downstar: als je een review maakt.. hopelijk goeie van de VR Box 2 :7

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Waarom zoveel moeite doen voor paar kabeltjes? Ik kan me moeilijk voorstellen dat die kabeltjes bij de Action heel veel duurder zijn.
klopt, maar china shopping is leuker en spannender zeg maar
  maandag 11 april 2016 @ 17:48:29 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161353380
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Waarom zoveel moeite doen voor paar kabeltjes? Ik kan me moeilijk voorstellen dat die kabeltjes bij de Action heel veel duurder zijn.
Ja, ook een zekerheidje dat de laadsnelheid matig gaat zijn.
_
Zelf zweer ik bij Blitzwolf braided dubbel-dubbelzijdige kabels _O_ *O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161353465
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Waarom zoveel moeite doen voor paar kabeltjes? Ik kan me moeilijk voorstellen dat die kabeltjes bij de Action heel veel duurder zijn.
Als je geen weet hebt van kwaliteits- en snelheidsverschillen moet je inderdaad gewoon een kabeltje bij de Action halen...liefst zo'n lichtgevende(en soms zelfontbrandende).... :s)

Ik vind de Blitzwolf en Remax kabels erg fijn, maar de Tronsmart/Aukey kabels zijn vaak in de aanbiedingspakket vaak tussen de 1 en 1,50 per stuk...mooie prijs voor dergelijke snelle kabels.k

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 11-04-2016 18:00:19 ]
  maandag 11 april 2016 @ 20:00:22 #73
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161356300
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 12:39 schreef shiznuts het volgende:
'k Denk dat je op het verkeerde forum bent.
Je moet hier ff wezen: https://radar.avrotros.nl/forum/viewforum.php?f=69 .

Wij zijn oude rotten, we weten hoe het eraan toegaat; daarom hebben de -inthebox-sites ook geen tegeltje in de OP en een Banggood wel
Niet per definitie slecht; ik heb er wel een paar dingen voor een goeie prijs vandaan gehaald. Laatst wel de mist ingegaan omdat ze gratis DHL-verzending gaven zonder dat ik het opmerkte. Gevalletje inklaring dus. :{
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 11 april 2016 @ 20:06:10 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161356504
Ze gaan dan ook niet compleet unmentioned (2e link in the spoiler). En er zijn over elke shop wel horrorverhalen (en zat goede)... en mensen die zich over een bepaalde shop uitten, die hebben dan meestal ook wat te klagen, niemand wil moeite doen als alles piepfijn is, maar staan op hun achterpoten als er iets mis is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161357241
xiaomi komt met een nieuwe gadget! Leuk ik ga er iig 1 bestellen

http://www.banggood.com/N(...)46061.html?bid=21242
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_161357586
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:25 schreef groggy het volgende:
xiaomi komt met een nieuwe gadget! Leuk ik ga er iig 1 bestellen

http://www.banggood.com/N(...)46061.html?bid=21242
Volgens mij heb je daarvoor eerst een basisstation nodig hoor.
pi_161362743
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:34 schreef davedavy het volgende:

[..]

Volgens mij heb je daarvoor eerst een basisstation nodig hoor.
Yes, deze volgens mij.http://www.banggood.com/N(...)46061.html?bid=21242

Edit. Deze http://www.banggood.com/O(...)teway-p-1047282.html

[ Bericht 13% gewijzigd door eddepetfokt op 12-04-2016 00:39:37 ]
  maandag 11 april 2016 @ 22:42:52 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161363368
quote:
Verkeerde link denk ik; je bedoelde deze:
http://www.banggood.com/O(...)teway-p-1047282.html
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161366899
Ik heb tot nu toe eigenlijk altijd bijbetaald voor snellere verzending als ik iets bestelde uit China. Maar nu heb ik iets besteld bij banggood en gekozen voor de free shipping (registered air mail). Met dhl was mijn mi4 er binnen 3 dagen, en met priority direct mail had ik mn hoesje in 11 dagen. Valt er iets zinnigs te zeggen over hoe lang dat gemiddeld duurt, of verschilt dat gewoon te veel van keer tot keer? Ik dacht jullie weten dat vast wel omdat jullie vaker bestellen en dan misschien gewoon gratis verzending kiezen.
  dinsdag 12 april 2016 @ 01:36:45 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161366991
CN en HK Post... eh who knows. Ergens tussen 2 en 6 weken hopelijk.
NL Post. Binnen 2 weken meestal wel. SG Post, 11 werkdagen meestal.
Sweden Post. :') whehehe. 't Kan dooien, maar meestal vriest het.
Al die andere toestanden die je dan nog hebt wil ik me niet aan wagen.
Express shipping = betalen voor priority = 'hey, als hij betaalt voor priority zal er wel iets belangrijks inzitten' = 'hey, wat zit er in? Iets waar wij aan kunnen verdienen?'
EMS is zhe absolute worst.

Dus... doe mij maar NL Post of Singapore Post. Zeker en relatief snel, goedkoop en doesn't attract too much attention.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161367003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 01:36 schreef shiznuts het volgende:
CN en HK Post... eh who knows. Ergens tussen 2 en 6 weken hopelijk.
NL Post. Binnen 2 weken meestal wel. SG Post, 11 werkdagen meestal.
Sweden Post. :') whehehe. 't Kan dooien, maar meestal vriest het.
Al die andere toestanden die je dan nog hebt wil ik me niet aan wagen.
Express shipping = betalen voor priority = 'hey, als hij betaalt voor priority zal er wel iets belangrijks inzitten' = 'hey, wat zit er in? Iets waar wij aan kunnen verdienen?'
EMS is zhe absolute worst.

Dus... doe mij maar NL Post of Singapore Post. Zeker en relatief snel, goedkoop en doesn't attract too much attention.
dat van express is geen zekerheid, het blijven steekproeven..
  dinsdag 12 april 2016 @ 01:54:12 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161367040
EMS, Express shipping, hier persoonlijk 100% pak-rate. Je betaalt voor de extra aandacht? Dan krijg je die.
Maar goed, ik zeg dan ook:
quote:
Kans op importtoeslagen: vrij groot
Ik zeg niet dat het onmogelijk is. Maar het is wel aanzienlijker dan:
quote:
Kans op importtoeslagen: klein, maar aanwezig
Een phone is trouwens wel per Express vanuit CN via GB te bestellen risico-vrij.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 12 april 2016 @ 08:25:40 #83
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_161367917
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:25 schreef groggy het volgende:
xiaomi komt met een nieuwe gadget! Leuk ik ga er iig 1 bestellen

http://www.banggood.com/N(...)46061.html?bid=21242
Dat vraagt om een review, ben benieuwd of het wat is.
  dinsdag 12 april 2016 @ 08:43:41 #84
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_161368060
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:53 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Als je geen weet hebt van kwaliteits- en snelheidsverschillen moet je inderdaad gewoon een kabeltje bij de Action halen...liefst zo'n lichtgevende(en soms zelfontbrandende).... :s)

Ik vind de Blitzwolf en Remax kabels erg fijn, maar de Tronsmart/Aukey kabels zijn vaak in de aanbiedingspakket vaak tussen de 1 en 1,50 per stuk...mooie prijs voor dergelijke snelle kabels.k
Ik heb alles bekabeld met Action hdmi-kabeltjes en dat werkt perfect.

Wat voor bijzondere eisen heb jij dan aan hdmi-kabels?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 12 april 2016 @ 08:58:22 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161368190
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 08:43 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik heb alles bekabeld met Action hdmi-kabeltjes en dat werkt perfect.

Wat voor bijzondere eisen heb jij dan aan hdmi-kabels?
Hdmi =/= micro usb
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 12 april 2016 @ 08:59:57 #86
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_161368204
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 08:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hdmi =/= micro usb
Sorry, mijn fout. Het is nog vroeg.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_161368727
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, ook een zekerheidje dat de laadsnelheid matig gaat zijn.
_
Zelf zweer ik bij Blitzwolf braided dubbel-dubbelzijdige kabels _O_ *O*
Deze ja, ik heb er meteen een stuk of 10 gekocht toen ze met korting te bestellen waren ^O^ Alle andere kabels meteen in een doosje op zolder gegooid :9
  CHI shopkeeper dinsdag 12 april 2016 @ 10:25:30 #88
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161369428
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:40 schreef J.B. het volgende:

[..]

Deze ja, ik heb er meteen een stuk of 10 gekocht toen ze met korting te bestellen waren ^O^ Alle andere kabels meteen in een doosje op zolder gegooid :9
^O^ *O*
  dinsdag 12 april 2016 @ 10:51:26 #89
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161369851
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:25 schreef Banggood het volgende:

[..]

^O^ *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:40 schreef J.B. het volgende:

[..]

Deze ja, ik heb er meteen een stuk of 10 gekocht toen ze met korting te bestellen waren ^O^ Alle andere kabels meteen in een doosje op zolder gegooid :9
Je zou bijna vragen wanneer ze weer in de aanbieding zijn O~)
(en dan een leuke bulk-deal natuurlijk)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:17:01 #90
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161371448
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Je zou bijna vragen wanneer ze weer in de aanbieding zijn O~)
(en dan een leuke bulk-deal natuurlijk)
Wacht nog effe, kan je meteen de best geteste bestellen }) })
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:52:43 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161372116
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:17 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Wacht nog effe, kan je meteen de best geteste bestellen }) })
Zo lang ze maar dubbel dubbelzijdig zijn :6
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:59:07 #92
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161373603
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:17 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Wacht nog effe, kan je meteen de best geteste bestellen }) })
Test je ze ook op stevigheid/betrouwbaarheid? Heb er hier eentje (hier aangeraden, weet niet meer welke.. geen blitzwolf) die het na een paar maanden al niet meer doet. Misschien wat stresstesten, buigen en zo. :P

Iets anders... mijn AliExpress-status is gedaald van A3 naar A2. Snel weer wat dingetjes gekocht. Een extra charge-station en Milanese-bandje voor m'n nieuwe Huawei (smart)Watch. (die is een aanradertje btw; mooier dan de LG G watch R die ik al had)




[ Bericht 7% gewijzigd door Dromer op 12-04-2016 15:57:34 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 12 april 2016 @ 17:05:30 #93
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161377414
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:59 schreef Dromer het volgende:

[..]

Test je ze ook op stevigheid/betrouwbaarheid? Heb er hier eentje (hier aangeraden, weet niet meer welke.. geen blitzwolf) die het na een paar maanden al niet meer doet. Misschien wat stresstesten, buigen en zo. :P

Iets anders... mijn AliExpress-status is gedaald van A3 naar A2. Snel weer wat dingetjes gekocht. Een extra charge-station en Milanese-bandje voor m'n nieuwe Huawei (smart)Watch. (die is een aanradertje btw; mooier dan de LG G watch R die ik al had)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, dat ga ik niet doen. Omdat ik het niet op een reproduceerbare manier kan doen, voor elke kabel hetzelfde.

Ik ben even wezen chinashoppen in eigen land voor reviewfodder :

Herkent iemand van waar ze komen ? :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_161377856
Action denk ik.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_161381846
Nieuw speelgoed, de AMKOV AMK100S 360 graden cam O+

Een van de eerste die em heeft :).
Maar DX is voor mij zo lief geweest om alvast een model te sturen zodat ik hem kan reviewen!

Als goed is over een week of 2 a 3 te bestellen in de grote webshops!

Hier alvast een sneak preview voor jullie :)









Review van dit dingetje kunnen jullie binnen 2 weken verwachten :)!

VR BOX 2 review ben ik nu aan het afronden, zal straks wel online komen verwacht ik!
  dinsdag 12 april 2016 @ 20:52:16 #96
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161382683
Dus, micro-usb kabeltjes uit de Action...
Moejjemaarbeterniedoen :) als je je spul snel geladen wil hebben.
Verlies in de kabel kan oplopen tot 'n Watt of 3 :)

Thx aan de heren hier voor de inspiratie voor de blogpost ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 12-04-2016 20:59:04 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 12 april 2016 @ 20:59:27 #97
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161382944
#notsologic #consumentendodge
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:00:24 #98
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161382986
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:59 schreef shiznuts het volgende:
#notsologic
Saillant is wel dat de enige niet Sologic kabel ook nog beter presteert, ondanks de lelijke LED's :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:01:08 #99
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161383018
! xD Nur peinlich.

@ Downstar: oooh. :D Kijk, daar ben ik nu benieuwd naar, zo'n 360 cam. Kan nooit veel zijn zou ik denken, omdat de wat higher-end 360 cams al vrij bedroevend zijn en de quality nog niet up-there is. But still mighty interesting. Binnenkort: FOK!Streetview Deventer?

@ Dromer: nice. :7 Ja, ik vond de Huawei nog wat prijzig, maar lijkt idd de meest nice choice op de markt op dit moment. Kreeg wel m'n AliExpress-deal Fila watch binnen, maar ik moest meteen de deur uit, dus ik moet zo maar even kijken en op maat maken. Not bad though. Kijk eigenlijk meer uit naar de later gespotte Guanqin.

[ Bericht 51% gewijzigd door shiz op 12-04-2016 21:10:43 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161383401
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:52 schreef dodge_911 het volgende:
Dus, micro-usb kabeltjes uit de Action...
Moejjemaarbeterniedoen :) als je je spul snel geladen wil hebben.
Verlies in de kabel kan oplopen tot 'n Watt of 3 :)

Thx aan de heren hier voor de inspiratie voor de blogpost ;)
Mooi testje weer ^O^

quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:01 schreef shiznuts het volgende:
! xD Nur peinlich.

@ Downstar: oooh. :D Kijk, daar ben ik nu benieuwd naar, zo'n 360 cam. Kan nooit veel zijn zou ik denken, omdat de wat higher-end 360 cams al vrij bedroevend zijn en de quality nog niet up-there is. But still mighty interesting. Binnenkort: FOK!Streetview Deventer?

@ Dromer: nice. :7 Ja, ik vond de Huawei nog wat prijzig, maar lijkt idd de meest nice choice op de markt op dit moment. Kreeg wel m'n AliExpress-deal Fila watch binnen, maar ik moest meteen de deur uit, dus ik moet zo maar even kijken en op maat maken. Not bad though.
Klopt, ik heb op het werk nu de beschikking over een Ricoh Theta S. Werkt met 2 groothoeklenzen.
Dingetje van +- ¤400 euro! Kwaliteit van video's is nog lang niet wat we gewend zijn in de huidige HD wereld nee, maar is wel te doen.

Foto's daarin tegen zijn wel oke en bruikbaar.

Ik ga proberen om de kwaliteit van beide eens te vergelijken! Er zijn nog helemaal geen samples van deze Amkov AMK100s. Dus voor mij gaat het ook een verassing worden.

Zal hem zo eens indoor testen maar ben meer benieuwd naar de kwaliteit met voldoende licht.
Morgen vroeg maar even mee spielen :)!
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:14:24 #101
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161383453
Oh! Dope! De Theta S is denk ik wel een aardige benchmark, ja. Cool! Ben wel benieuwd hoe dat vergelijkt. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161383711


Ik heb even op me laten wachten maar hier komt het (kleine) reviewtje van de VR BOX II (2).

Virtual Reality Wellicht beter bekend als VR is een techniek die erg in opkomst is.
Krom gezegd biedt VR je in de praktijk de mogelijkheid om in een digitale(virtuele) wereld te ‘leven’.

Waar het nu voornamelijk nog gaat om het bekijken van met name filmpjes in een 360 graden setting, komen er ook steeds meer games en andere apps die nog meer uit VR halen.

Zo kun je bijvoorbeeld door google streetview wandelen alsof je daadwerkelijk door de straten heen loopt. Kun je games als Duck Hunt (wie heeft het niet gespeeld :P!?) beleven alsof je echt in het veld loopt. Mede door gebruik van een bluetooth gamepad/controller krijg je zo een hele andere definitie van gamen. Afijn, op internet is een hoop informatie te vinden over VR. Dus lees je gerust in!

Om VR te kunnen beleven heb je eigen lijk niet veel nodig. De voornaamste setting is door een VR headset te gebruiken en een smartphone. En eventueel een bluetooth controller om het gemak te vergroten.

Inmiddels is de markt overspoelt met VR brillen en komen ze in een hoop verschillende prijsklassen.
Een hele bekende VR bril (eigenlijk mogen we hem niet eens zo noemen!) is Google VR cardboard.



Bron: Wikipedia

Deze bril (en vele clonen) zijn ruimschoots beschikbaar in de Chinese webshops.
Voor een paar dollar koop je er al één. Voor velen (en ook voor mij) is dit de eerste ervaring die men opdoet met VR.

“Elk nadeel heb zijn voordeel” was een uitspraak van Cruijff. Hier is het echter andersom
Het voordeel van de de lage kosten komen we gelijk tegen als we gaan kijken naar de nadelen.

Het karton is stug en voelt onprettig aan(schuur lang neus/voorhood). Er zit een enkele strap en die net niet lekker sluit etc. Het grootste nadeel zit hem in de lensen, deze zijn van kunststof en zijn niet te stellen. Zo’n cardboard is leuk voor de eerste beleving, maar ik wilde een model dat wat serieuzer was zonder dat ik daar gelijk 100 euro (Bijv. Samsung Gear VR (2) o.i.d) voor moest betalen.

Zodoende kwam ik na het lezen van verschillende reviews op de VR BOX 2.

Ik had nog wat credit openstaan bij Gearbest dus ik heb daar de VR BOX II gehaald.
Product kost op dit moment +-25$ = +-22 euro inclusief een bluetooth controller.
( Bij bol.com en consorten wordt de VR BOX 2 voor het dubbele verkocht!)

Gearbest biedt de mogelijkheid om het pakket met POSTNL direct te versturen. Hierbij ben je bijna zeker dat je het pakket binnen 10 werkdagen hebt! (al is dit geen garantie!)
Ik kreeg het pakket binnen 9 werkdagen in huis!

Qua invoerbedrag zit je net op de grens van +- 22 euro. Momenteel ligt de prijs onder de prijs waarop BTW verschuldigd is. Toch moet je rekening houden met onderstaand:
Er dient wel rekening gehouden te worden met het feit dat het product de grens van 22 euro wellicht overschrijdt en daarmee in aanmerking (kan) komen voor extra belasting (21% van productwaarde(incl. verzendkosten) + 13 euro administratiekosten als het via PostNL gaat.)


Specificaties zijn er van de bril niet echt. De bracket waar de smartphone is geschikt voor smartphones met een scherm van 4,5” tot 6”. Verder weegt de VR box 2 (zonder telefoon) +-400 gram.



Dit vrij lage gewicht is met name door de hoeveelheid kunststof die gebruikt is.
Ondanks dat, voelt het vrij solide aan.

Verder is gebruik gemaakt van schuim om de randen die aansluiten op het gezicht te verzachten.
De straps om de bril op je hoofd te zetten zijn verstelbaar middels klittenband, waardoor het bij vrijwel iedereen strak om het hoofd kan zitten.

De lenzen zijn van glas en hebben een diameter van 4.2CM en hebben volgende de website 8 speciale coatings gehad waardoor ze geen reflectie tonen,ze transparanter zijn en zijn ze gepolijst waardoor er minder vervormingen zijn.

Onderstaande afbeelding toont een mooi overzicht hoe de VR Box 2 is opgebouwd.



Hieronder wat afbeeldingen van de VR Box 2:






Schuifjes om de lenzen te stellen, zowel in diepte als in de breedte.




VR beeld door de cameralens en door de VR lens wordt uiteraard vertekend. Maar geeft enigszins een beeld weer wat je kan verwachten.


Smartphone glider. Bijgeleverd zijn soft pads(stickers) die in de houder kunnen worden geplakt om zo de knopjes van de zijkant van de telefoon te beschermen.




De glider wordt via de rechterkant de bril ingeschoven. Straps zijn met klittenband te stellen


Bijgeleverde bluetooth controller (komt zonder batterijen!)
*Alle foto’s in deze review zijn aanklikbaar om naar het origineel te gaan



Prestaties, hoe presteert de bril. Het belangrijkste van deze review waarschijnlijk :)
Voor mij ook tevens het lastigste punt. De VR belevenis met deze bril is niet te beschrijven dat moet je ervaren. In dit hoofdstuk zal ik met name dan ook het gebruik van VR box 2 beschrijven zoals ik hem in ‘de praktijk’ heb getest.

Het eerste wat dan opvalt is dan de foam pads aan de de randen van de VR Box 2.
Deze sluiten comfortabel om het gezicht. Mede door het zelf kunnen afstellen van de straps kun je zelf bepalen hoe strak het tegen het gezicht aan drukt. In andere reviews las ik dat het neus gedeelte te klein was, echter heb ik dit nog niet gemerkt. Zelfs na langer gebruik (>30 minuten) heb ik nog geen irritatie kunnen ontdekken. Helaas is er bij mijn foampad een naadje los. Makkelijk te dichten, maar toch een stukje kwaliteitscontrole dat niet is uitgevoerd. (Op de foto is het wel te zien, links onderin)

Dan komen we op het punt wat wellicht wel het belangrijkste is aan de VR bril. De lenzen.
De kwaliteit van de lenzen zijn ook een heel stuk beter dan de carboard VR van Google.
Niet alleen de kwaliteit speelt een rol, maar met name de mogelijkheid om ze in diepte en breedte te stelle zorgt ervoor dat ik eindelijk VR echt goed beleef. Bij de Cardboard VR heb ik menigmaal gehad dat ik het gevoel had dubbel te zien. Mijn ogen pasten zich daar uiteindelijk wel aan aan, maar erg prettig voelde het niet aan en na enkele minuten had je het wel gehad.



Die ervaring heb ik gelukkig niet met de VR BOX 2 gehad, ik heb de lenzen op de diepste stand staan en zit qua breedte ongeveer in het midden. Dit geeft voor mij het meest scherpte beeld.
Mijn vriendin moet hem dan weer anders hebben staan, maar ook die krijgt na enig tweaken een scherp beeld. Dit duidt er voor mij op dat hij vrijwel voor iedereen geschikt zal zijn.

In de VR box 2 vindt je verder ook nog een glazen filter(word er ook extra bijgeleverd) deze dient er voor te zorgen dat er geen UV licht en andere schadelijke lichtstralen je ogen in gaan. In hoeverre een glazen filter dit tegen kan gaan, toch een leuke toevoeging.

De lenzen schijnen er tevens voor te zorgen dat de kijkhoek van de VR box 2 op zon 95 tot 100 graden komt te liggen. Of dit daadwerkelijk zo is weet ik niet. Ik heb wel gemerkt dat ik meer in beeld heb dan bij de cardboard VR. Uiteraard heeft de scherpte en kijkhoek ook mede te maken met het schermgrootte en de schermresolutie van je telefoon. In mijn geval getest met een Samsung S6 welke een prima VR beeld gaf. VR is over het algemeen nog niet beschikbaar in echte HD.
IK denk dat we daar nog wel enkele jaren op zullen moeten wachten. Maar het is een leuk begin!

Wat ik verder erg positief heb ervaren is de manier van het locken van je Smartphone.
Je plaatst hem gemakkelijk in de slider waar die op zijn plaats wordt gehouden door een klemmetje met veer. Verder krijg je 3 foam stickers meegeleverd die je in de slider kan plakken, zodat de knoppen op het toestel vrij blijven. De slider kun je vervolgens gemakkelijk in de VR bril sliden.

In het design is ook rekening gehouden met het feit dat je de telefoon aan de lader kunt hangen tijdens het kijken of dat er gebruik gemaakt kan worden van een headset. Verder moet het geen probleem zijn om met een bril de VR box 2 te dragen. Verder kan er aan de voorkant een schuifje open worden gedaan om de camera van je smartphone te gebruiker. Dit is met name handig bij applicaties die naast Virtual Reality ook Augmented Reality. Augmented Reality voegt virtuele objecten toe aan de bestaande wereld. Meestal gebeurd dit op basis van een tracker (vaak QR code). Onderstaand een voorbeeld:



Dan de bluetooth controller. Het koste mij even tijd om hem te vinden via mijn Galaxy S6. Maar eenmaal gekoppeld functioneert hij prima. Er zitten verschillende modes op om hem op verschillende manieren te gebruiken. Zo heb je onder andere een mouse mode waarin je met je joystick een muis kan bedienen, maar er is ook een speciale game mode etc.
Switchen tussen de modes gebeurd doormiddel van een speciale toets-combinatie.

Er is ook een versie van de VR Box II(2) beschikbaar zonder bluetooth controller

Maar voor die 3$ minder vind ik dat het niet waard, de bluetooth controller is een welkome toevoeging.



Pluspunten:
+ Prijs (22 euro)
+ Verstelbare glazen lenzen
+ Comfortable Foampad en makkelijk aanpasbare hoofdband
+ Slider en locking mechanisme
+ Ondersteuning voor een vrij grote range aan smartphones.

Nadelen:
- Foampad is naadje van los, kwaliteitscheck niet (grondig) uitgevoerd);
- Bril kan denk ik nog wel wat minder lomp.
- Bluetooth gamepad voelt wat goedkoop aan en was wat moeilijker te koppelen.
(maar voor prijs van 3$ meer, leuke toevoeging!)

Echte nadelen heb ik niet. Je moet rekening houden met het feit dat dit stukje speelgoed maar twee tientjes kost. De VR beleving is een stuk beter dan carboard VR maar zal niet kunnen tippen aan een Oculus Rift of vergelijkbaar highend VR headset. Daarin zitten andere sensoren verwerkt welke de beleving van VR nog beter doen overkomen.


Dit keer geen videoreview.
Ik kan weinig meer laten dan dat ik hier al heb besproken en de foto’s die ik heb getoond.
Het is een kwestie van zelf ervaren en overtuigd raken dat dit wat beters is dan goedkopere alternatieven om VR te beleven zoals bijvoorbeeld Google’s Carboard.
Mochten jullie fouten tegen komen in de review, PM mij dan even!
Downstar

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 15-04-2016 21:17:35 ]
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:44:51 #103
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161384710
Mooie review!
En lekkere cam. Lijkt me wel leuk om deze zomer te gebruiken op een festival ofzo, boven de DJ booth.

Zouden ze ermee kunnen lachen als ik morgen terugga met die kabels en ze wil omruilen ? :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_161385855
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:20 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb even op me laten wachten maar hier komt het (kleine) reviewtje van de VR BOX II (2).
Vergeet niet om 'm in het reviewtopic te zetten. ;)

En ik zou dit bijna bestellen, maar ik weet vrijwel zeker dat het weer zo'n nutteloos ding is waar je uiteindelijk niets mee doet.
Iedereen sprong op de bandwagon toen de Cardboard kwam, maar dat ding heb ik in totaal nog geen 5 minuten gebruikt.
Ik zag weinig (interessante) mogelijkheden en bediening was (hoe verrassend) gruwelijk irritant.

En wat betreft die 360º camera; dat ding kom je nu ook overal tegen op de Chinese sites.
Zelfs van dure 360º camera's is het resultaat nog bedroevend slecht (foto's nog re-de-lijk) dus ik verwacht er weinig van.

Heb zelf vandaag ook iets leuks binnengekregen.
Morgen even aan tweaken voor een ander gebruiksdoel. :9

Ben benieuwd hoe lang Focalprice er over gaat doen om het bedrag terug te storten na het annuleren van de Xiaomi controller.
pi_161388343
Bedankt voor de review! Ben positief verrast moet ik zeggen. Kwam zelf ook de verhalen tegen dat die krap zou zitten bij de neus, maar met een beetje geluk valt dat dus wel mee.

Mijne is ondertussen ook al onderweg, ben benieuwd. Denk dat ik hier meer lol aan ga beleven als aan m'n cardboard.
pi_161389505
Nette review! Ik twijfel nog steeds om het te halen, na paar keer gebruiken gaat die in een hoekje ben ik bang :P
Is het mogelijk om een film ofzo ermee te kijken? Eentje afspelen op je tel en geeft dat een andere ervaring vraag ik me af?
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:29:22 #107
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_161389531
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]


Ben benieuwd hoe lang Focalprice er over gaat doen om het bedrag terug te storten na het annuleren van de Xiaomi controller.
1 minuut stilte voor onze chineze broeder die nu door Focalprice op straat is gezet :'(

Ik had hem trouwens besteld met de misschien dat het alsnog verstuurd wordt instelling, alleen als je naar het broeinest van gierige hollanders kijkt (Pepper) zie je mensen die er gelijk 32 bestellen :')
You can't be late if you don't show up.
pi_161389829
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:29 schreef l0lownkill het volgende:
1 minuut stilte voor onze chineze broeder die nu door Focalprice op straat is gezet :'(

Ik had hem trouwens besteld met de misschien dat het alsnog verstuurd wordt instelling, alleen als je naar het broeinest van gierige hollanders kijkt (Pepper) zie je mensen die er gelijk 32 bestellen :')
Tja, zielige personen, maar die actie/prijsfout was wereldwijd bekend.
Dan maken die paar orders van gierige Hollanders ook niet zoveel meer uit.

Op Pepper vindt je sowieso wel een bepaald slag mensen...
pi_161394163
Vooral die vakantiedeals op Pepper :')
Lekker een week in een all-inclusivekamp zitten met die tokkies 😂
  woensdag 13 april 2016 @ 10:10:30 #110
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161394841
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:01 schreef shiznuts het volgende:
@ Dromer: nice. :7 Ja, ik vond de Huawei nog wat prijzig, maar lijkt idd de meest nice choice op de markt op dit moment.
Yup. Bol.com had vorige week een ¤100 kortingactie op de Huawei Watch en voor ¤250 kon ik hem niet laten liggen. :D
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_161396470
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:21 schreef Quattroporte47 het volgende:
Vooral die vakantiedeals op Pepper :')
Lekker een week in een all-inclusivekamp zitten met die tokkies 😂
Beetje kinderachtig om Pepper hier af te kraken...zeker als je het hebt over vakantiedealS.... de afgelopen maanden is er nog geen handvol vakantiedeals voorbij gekomen.

Ik vind het ook niet nodig om tientallen stuks van een prijsfout te bestellen, maar dat soort figuren heb je overal..zitten hier ook vast wel een paar van dat soort figuren. Kijk eens naar de mensen hier die bedelen om een kortingscode voor een artikel dat al bijna niks kost.

Ik heb veel plezier van de tips op van deze site, tweakers en ook van Pepper. En dat heeft niks met gierigheid te maken.

Tokkies? Laat gewoon lekker iedereen in z'n waarde...

[ Bericht 7% gewijzigd door eddepetfokt op 13-04-2016 11:54:42 ]
pi_161396707
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:40 schreef KdwPPr het volgende:
Nu is het dan echt tijd om wetstones te bestellen voor mijn koksmes.

Is er iemand hierin thuis?
- Welke korrels moet ik bestellen om hem goed te slijpen (200 tot 8000 mogelijk)
- Waar te bestellen? Prijzen variëren van 2 dollar tot 60 dollar.

Het belangrijkste is dat ik niet mijn mes ver**#k aan een wetstone. Het gaat om een 1829 Chrom Molybdan Vanadium mes.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:11 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik zou eerst even oefenen met een waardeloos mes voordat je handmatig je koksmes gaat slijpen. Zoek eens op een angle guide holder want los uit de hand is een hele kunst om de hoek perfect te houden. Slijpstenen uit China zijn wel enorm klein vergeleken met de Japanse.

Chinese grit 400/600 is om een slecht mes te vormen, 800 is semi scherp, 1000 is scherp. Daarboven gaat het scheermes scherp worden. Japanse grit is totaal anders, geen ervaring mee want dat zijn dure stenen.

Een angle knife sharpener is een leuke optie als je veel wilt gaan slijpen.
Ik zou hier nog op terugkopen voor degene die overweegt een slijpsteen aan te schaffen. Ik heb geen fatsoenlijke (grote) slijpsteen in china kunnen vinden.

Ook veel verhalen gelezen over hoe "moeilijk" het is. Ik heb de gok genomen en er een in Nederland besteld (voorbeeld: http://www.fonq.nl/produc(...)xe-wetsteen/100602/) . Ik zeg niet dat dit "de perfecte steen" is maar dit is degene die ik heb gekozen.

Dus 240 en 1000 grid voor 37,99 euro.

Het stelt niet heel veel voor als je jezelf een beetje inleest en youtube filmpjes bekijkt. Eerst getest op mijn 10 jaar oude messen en godverdomme, wat zijn die weer scherp. Kwam eerst amper door kip heen en nu glijden ze er doorheen. En na mijn collectie troep messen heb ik ook mijn goede koksmes weer super scherp gekregen.

Dus voor iedereen die het niet aandurft: ik zeg DOEN
pi_161397256
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef Musta het volgende:
Nette review! Ik twijfel nog steeds om het te halen, na paar keer gebruiken gaat die in een hoekje ben ik bang :P
Is het mogelijk om een film ofzo ermee te kijken? Eentje afspelen op je tel en geeft dat een andere ervaring vraag ik me af?
De Film moet dan wel VR geschikt zijn. (gesplits in 2 schermen zeg maar en 360 graden gefilmd). Normale films krijg je niet door deze bril in VR/360 graden ;)..
pi_161398977
Ik zie dat ik nog 12,50 op mn paypal account heb staan, tijd om iets te kopen dus. Welke zinloze maar leuke gadget is aan te raden? :)
pi_161399843
Gisterenochtend alsnog mijn pakketje opgehaald en geopend: WEIDE UV1505 horloge is tof. :9
pi_161401631
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 12:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

De Film moet dan wel VR geschikt zijn. (gesplits in 2 schermen zeg maar en 360 graden gefilmd). Normale films krijg je niet door deze bril in VR/360 graden ;)..
Het is niet zo moeilijk om elke film die je op je telefoon hebt te kijken met zo'n bril op. Volgens mij kan dat al heel makkelijk met een app als VR Cinema
  woensdag 13 april 2016 @ 16:15:01 #117
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_161401759
Donderdag vorige week (7 april) iets besteld op AliExpress en vandaag al binnen, na 6 dagen inclusief weekend _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 13 april 2016 @ 21:23:38 #118
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161410100
Iemand al ervaring met smart watches?

http://deals.banggood.com(...)?bid=21262&utmid=605

Zou dit iets zijn?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161410517
Blitzwolf is de hele range van opladers aan het vernieuwen en de nieuwe generatie krijgt ondersteuning voor
Quick Charge 3.0.
Eerst kwamen ze al met een nieuwe autolader die de oude vervangt.
En nu hebben ze ook een nieuwe 230V lader met QC3.0.
Net zo duur als de oudste versie die geen QC ondersteunt, en 90 cent duurder dan de versie met QC2.0.

Heb zelf de autolader met QC2.0 en die laatste lader is nog steeds onderweg.
Die mag eens nodig binnenkomen want ik heb geen 230V laders over; juist nu ik het nodig heb. ;(
pi_161410587
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:35 schreef Iemand91 het volgende:
Blitzwolf is de hele range van opladers aan het vernieuwen en de nieuwe generatie krijgt ondersteuning voor
Quick Charge 3.0.
Eerst kwamen ze al met een nieuwe autolader die de oude vervangt.
En nu hebben ze ook een nieuwe 230V lader met QC3.0.
Net zo duur als de oudste versie die geen QC ondersteunt, en 90 cent duurder dan de versie met QC2.0.

Heb zelf de autolader met QC2.0 en die laatste lader is nog steeds onderweg.
Die mag eens nodig binnenkomen want ik heb geen 230V laders over; juist nu ik het nodig heb. ;(
Dat is stiekem wel een beetje jammer, heb de autolader en travel/muurlader nog niet zo lang binnen!
pi_161411435
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Skiet het volgende:
Dat is stiekem wel een beetje jammer, heb de autolader en travel/muurlader nog niet zo lang binnen!
Ach, mijn telefoon ondersteunt niet eens Quick Charge. :')
Maar heb beide vooral besteld vanwege het feit wat ze wél kunnen (of zouden moeten kunnen) leveren;
2.4A op elke USB-poort.
pi_161417847
Heb een bestelling gisteren gedaan bij Geekbuying en....


quote:
Hi dear friend,

This is the customer service from geekbuying.

Thanks for your order.

We are sorry to tell that the airmail can't ship the item you ordered from HK warehouse.

In this case, would you mind shipping it by registered airmail which usually takes 15-30 business days?

And you should pay $ 2 for the shipping fee , we will send you an email for paying.

We apologize for the inconvenience.

Looking forward your earlier reply.

Best regards,

sincerely
Dus ik ga voor een refund en bestel daar niet meer, op naar Gearbest.
  donderdag 14 april 2016 @ 09:50:08 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161418036
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 09:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb een bestelling gisteren gedaan bij Geekbuying en....

[..]

Dus ik ga voor een refund en bestel daar niet meer, op naar Gearbest.
Gewoon even mailen dat je de fee niet wil betalen kans is dat ze het wel gratis doorzetten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 14 april 2016 @ 09:56:57 #124
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161418143
Door slechte ks naar gearbest gaan. Hehe
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161420313
Alvast sorry voor mijn eventueel toch lompe vraag maar Ik zie de status guangzhou Terminal Leave (China post) niet bij de tracking statussen staan in de OP..

Mijn pakket is dan vertrokken uit China toch? Is er een peil te trekken hoe lang het vanaf die status duurt of niet? Ik ben vooral gewoon nieuwsgierig zit niet tegen een tijd aan te hikken oid.
pi_161422103
6 februari walkie talkies besteld bij Gearbest, welke ik dit weekend wil gaan gebruiken. Je raadt het al... nog niet binnen. Ebay, Banggood... altijd binnen 3 weken binnen, maar Gearbest kiest voor "XMS surface mail" hetgeen dus blijkbaar betekent dat je pakketje over land gaat per pakezel...
  donderdag 14 april 2016 @ 13:48:18 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161423113
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 12:04 schreef Markeerstift het volgende:
Alvast sorry voor mijn eventueel toch lompe vraag maar Ik zie de status guangzhou Terminal Leave (China post) niet bij de tracking statussen staan in de OP..

Mijn pakket is dan vertrokken uit China toch? Is er een peil te trekken hoe lang het vanaf die status duurt of niet? Ik ben vooral gewoon nieuwsgierig zit niet tegen een tijd aan te hikken oid.
Klopt, kopt en klopt :D
Dag of 10 normaal, maar goed wat is normaal ;)

Gewoon over een dag of 7 eens kijken of je hem kan invullen op internationalparceltracking.com icm je postcode.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161423122


Zojuist aan de deur afgeleverd. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 14 april 2016 @ 23:15:26 #129
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161436417
Banggood heeft de YZXStudio ZY1266 ook! En voor een wel hele scherpe prijs à ¤22,19.
Goedkoopste op eBay kost ¤31,90; bij de onofficiële officiële YZXStudio verdeler, 99 Cent Hobbies.

[ Bericht 25% gewijzigd door dodge_911 op 14-04-2016 23:29:33 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  CHI shopkeeper vrijdag 15 april 2016 @ 04:44:56 #130
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161438997
Omdat in dit topic toch wel de echte harde kern aanwezig is: nog interesse voor korting op een specifiek product? I.v.m. een zekere feestdag binnenkort wil ik jullie van wat leuke aanbiedingen voorzien. Ik heb al het één en ander aan producten geroggeld, maar een beetje op de wensen inspelen is altijd leuk natuurlijk. ;)
pi_161439058
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Omdat in dit topic toch wel de echte harde kern aanwezig is: nog interesse voor korting op een specifiek product? I.v.m. een zekere feestdag binnenkort wil ik jullie van wat leuke aanbiedingen voorzien. Ik heb al het één en ander aan producten geroggeld, maar een beetje op de wensen inspelen is altijd leuk natuurlijk. ;)
Xiaomi USB light :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 15 april 2016 @ 09:55:40 #132
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161440607
Welke shops verkopen nog Tronsmart kabels?
Geekbuying vindt me niet genoeg traffic hebben om me er te sturen ter review.
Enige andere die ik snel kan vinden is TVCMall, maar die shop ken ik van haar noch pluim.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_161440851
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:29 schreef Downstar het volgende:
Nieuw speelgoed, de AMKOV AMK100S 360 graden cam O+

Een van de eerste die em heeft :).
Maar DX is voor mij zo lief geweest om alvast een model te sturen zodat ik hem kan reviewen!

Als goed is over een week of 2 a 3 te bestellen in de grote webshops!

Hier alvast een sneak preview voor jullie :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Review van dit dingetje kunnen jullie binnen 2 weken verwachten :)!

VR BOX 2 review ben ik nu aan het afronden, zal straks wel online komen verwacht ik!
Nice!

Ben erg benieuwd, op youtube is er nog niet heel veel info over te vinden.
  vrijdag 15 april 2016 @ 11:04:41 #134
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161441773
Blitzwolf VR is binnen *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Omdat in dit topic toch wel de echte harde kern aanwezig is: nog interesse voor korting op een specifiek product? I.v.m. een zekere feestdag binnenkort wil ik jullie van wat leuke aanbiedingen voorzien. Ik heb al het één en ander aan producten geroggeld, maar een beetje op de wensen inspelen is altijd leuk natuurlijk. ;)
Welke categorieën kunnen?
pi_161442214
Ik begin te denken dat het aan mijn auto ligt :') Gisteren 2 iPhone's + 1 Bluetooth streamer in de Aukey lader en ook die begeeft het.
  CHI shopkeeper vrijdag 15 april 2016 @ 11:49:27 #136
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161442584
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:04 schreef Erasmo het volgende:
Blitzwolf VR is binnen *O*

[..]

Welke categorieën kunnen?
Alle categorieën kunnen, en dan ga ik heel hard m'n best doen om het te realiseren. ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 15 april 2016 @ 11:51:38 #137
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161442621
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:55 schreef dodge_911 het volgende:
Welke shops verkopen nog Tronsmart kabels?
Geekbuying vindt me niet genoeg traffic hebben om me er te sturen ter review.
Enige andere die ik snel kan vinden is TVCMall, maar die shop ken ik van haar noch pluim.
Ik zal je maandag ook aan een zootje kabels helpen. :)
  vrijdag 15 april 2016 @ 12:02:41 #138
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161442783
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:51 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik zal je maandag ook aan een zootje kabels helpen. :)
Thx! :D Daar zitten er een aantal op te wachten, als ik het zo lees :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 15 april 2016 @ 12:30:57 #139
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_161443323
quote:
13s.gif Op maandag 11 april 2016 12:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Op 25 maart bestelling gedaan bij Mini-in-the-box en die zou binnen 3-5 werkdagen vanuit Europa verstuurd zijn, nog niks ontvangen. Volgens de site zelfs verstuurd op 25 maart. De trackingfunctie werkt niet en ik zie geen manier om dit bij hen te melden. Vanuit de optie 'klantenservice' word je weer terugverwezen naar de bestelpagina, waar ergens een optie zou moeten zijn om een ticket aan te maken. Die knop hebben ze waarschijnlijk weggetoverd.

Even gegoogled en wat ik daar vond, werd ik niet vrolijk van:

http://www.sitejabber.com/reviews/www.miniinthebox.com

Als mini-in-the-box zichzelf verstopt voor het stellen van vragen en plaatsen van klachten, denk ik dat ik mijn PayPal betaling maar terugdraai.
Nadat ik wist hoe een ticket in te vullen (bedankt nog) heb ik dat gedaan. Vrij snel antwoord terug; men bleek een andere manier van transport te hebben gebruikt, waardoor Europese verzending langzamer was. Ik kreeg excuses en 5 euro tegoed op de volgende bestelling.

De dag erna lag alsnog het pakketje thuis op mij te wachten :)

Mijn aanvankelijke frustratie nu dus omgezet naar tevredenheid aangezien ik alsnog het item in keurige staat ontvangen heb en een snelle keurige reactie.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 15 april 2016 @ 14:34:26 #140
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_161445812
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Omdat in dit topic toch wel de echte harde kern aanwezig is: nog interesse voor korting op een specifiek product? I.v.m. een zekere feestdag binnenkort wil ik jullie van wat leuke aanbiedingen voorzien. Ik heb al het één en ander aan producten geroggeld, maar een beetje op de wensen inspelen is altijd leuk natuurlijk. ;)
Een leuk kortinkje op de Xiaomi Roidmi FM transmitter zou me zeer goed uitkomen ;)
You can't be late if you don't show up.
pi_161448809
Ik zit indd ook te wachten op goede! Micro-USB kabels, Banggood!

Mocht hier geen actie voor komen, zouden deze kabels wat zijn denken jullie? http://www.ebay.co.uk/itm(...)3:g:l90AAOSwgApW-oiA

Seems legit..
  vrijdag 15 april 2016 @ 18:37:09 #142
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161450536
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:49 schreef Banggood het volgende:

[..]

Alle categorieën kunnen, en dan ga ik heel hard m'n best doen om het te realiseren. ;)
Ik zoek nog een leuk beginners lockpicksetje, zal eens zoeken naar een sku.
  vrijdag 15 april 2016 @ 19:43:29 #143
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_161452257
Iemand en qi fast charger die aan te bevelen is?
  vrijdag 15 april 2016 @ 19:51:04 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161452475
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 19:43 schreef hiddit het volgende:
Iemand en qi fast charger die aan te bevelen is?
Ik heb een blitzwolf 2 poorts van banggood en die doet het goed. 2.0a qc2 poort en een 2.4a poort.

Nevermind, qi, ik las qc
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161452943
ik wil een ip cam kopen, ik zit te denken aan de xiaomi xiaoyi ants? of kan ik beter een andere ip cam kopen voor ~30 tientjes?
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_161453650
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 16:58 schreef Tosti-vreter het volgende:
Ik zit indd ook te wachten op goede! Micro-USB kabels, Banggood!

Mocht hier geen actie voor komen, zouden deze kabels wat zijn denken jullie? http://www.ebay.co.uk/itm(...)3:g:l90AAOSwgApW-oiA

Seems legit..
Hier heb ik ze vandaan
http://www.geekbuying.com(...)-1M-1-8M-359032.html
pi_161453682
Vandaag twee "houten" oortjes van Awei binnen gekregen, 28 oktober besteld op Banggood :') Eerste keer dat me overkomt dat ik echt vergeten ben dat ik iets heb besteld _O- :@
  vrijdag 15 april 2016 @ 20:37:36 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161453875
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:05 schreef groggy het volgende:
ik wil een ip cam kopen, ik zit te denken aan de xiaomi xiaoyi ants? of kan ik beter een andere ip cam kopen voor ~30 tientjes?
Tja, wat zoek je. Camera voor binnen? Stream beschikbaar om via een server op te nemen?
Resolutie, etc, etc. ;)

quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2016 12:30 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nadat ik wist hoe een ticket in te vullen (bedankt nog) heb ik dat gedaan. Vrij snel antwoord terug; men bleek een andere manier van transport te hebben gebruikt, waardoor Europese verzending langzamer was. Ik kreeg excuses en 5 euro tegoed op de volgende bestelling.

De dag erna lag alsnog het pakketje thuis op mij te wachten :)

Mijn aanvankelijke frustratie nu dus omgezet naar tevredenheid aangezien ik alsnog het item in keurige staat ontvangen heb en een snelle keurige reactie.
Goed dat het opgelost is ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161453924
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, wat zoek je. Camera voor binnen? Stream beschikbaar om via een server op te nemen?
Resolutie, etc, etc. ;)

camera voor binnen, met nachtzicht, stream online kijken evt melding bij beweging. Pan en tilt is een pré
Don't trust anyone else!
Trust me!
  vrijdag 15 april 2016 @ 21:39:45 #150
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_161456051
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef J.B. het volgende:
Vandaag twee "houten" oortjes van Awei binnen gekregen, 28 oktober besteld op Banggood :') Eerste keer dat me overkomt dat ik echt vergeten ben dat ik iets heb besteld _O- :@
Dat duurde wel erg lang :Y
pi_161463429
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Omdat in dit topic toch wel de echte harde kern aanwezig is: nog interesse voor korting op een specifiek product? I.v.m. een zekere feestdag binnenkort wil ik jullie van wat leuke aanbiedingen voorzien. Ik heb al het één en ander aan producten geroggeld, maar een beetje op de wensen inspelen is altijd leuk natuurlijk. ;)
Misschien kunnen we de quadcopter hype terug lanceren ? :@

ik zou er alvast nog 2 willen kopen 8-)
  zaterdag 16 april 2016 @ 09:25:48 #152
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161463582
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Omdat in dit topic toch wel de echte harde kern aanwezig is: nog interesse voor korting op een specifiek product? I.v.m. een zekere feestdag binnenkort wil ik jullie van wat leuke aanbiedingen voorzien. Ik heb al het één en ander aan producten geroggeld, maar een beetje op de wensen inspelen is altijd leuk natuurlijk. ;)
Baofeng lijkt me stiekem wel leuke spielerij
http://m.banggood.com/EUU(...)Talkie-p-947386.html
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 16 april 2016 @ 10:14:58 #153
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_161464210
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Omdat in dit topic toch wel de echte harde kern aanwezig is: nog interesse voor korting op een specifiek product? I.v.m. een zekere feestdag binnenkort wil ik jullie van wat leuke aanbiedingen voorzien. Ik heb al het één en ander aan producten geroggeld, maar een beetje op de wensen inspelen is altijd leuk natuurlijk. ;)
Lekker origineel, de xiaomi powerbanks 10.000mah aub :D
Usb led strips kleur wit.

Iemand moet verlichting in zijn garage hebben zonder stroomaansluiting.
We gaan een poging wagen met powerbank + usb led strip :P

Focalprice ;(
quote:
We are sorry that there is a system bug and the price of this item actually is $25.89, but it is mistakenly priced as $2.99. So we have no choice but to cancel the order and arrange the refund. There are more than 20 thousands of orders have to be refunded,so we have to ask paypal for assitance.Perhaps it will need more longer time than usual,about 3-14 business days.Would you kindly please check your account and confirm it 7-14 days later? Please accept our apologies for the inconvenience has given you.
Eerst 20.000 bestellingen annuleren en daarna 20.000 mailtjes beantwoorden waar het geld blijft :@
Kun je bij Paypal hulp vragen voor een massa-refund?

quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 12:00 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

[..]

Ik zou hier nog op terugkopen voor degene die overweegt een slijpsteen aan te schaffen. Ik heb geen fatsoenlijke (grote) slijpsteen in china kunnen vinden.

Ook veel verhalen gelezen over hoe "moeilijk" het is. Ik heb de gok genomen en er een in Nederland besteld (voorbeeld: http://www.fonq.nl/produc(...)xe-wetsteen/100602/) . Ik zeg niet dat dit "de perfecte steen" is maar dit is degene die ik heb gekozen.

Dus 240 en 1000 grid voor 37,99 euro.

Dus voor iedereen die het niet aandurft: ik zeg DOEN
Dat is ook een mooie grote :Y Dat maakt het slijpen al gelijk makkelijker.
pi_161464909
Pakje van 162,35.

Kreeg bericht van DHL of ik even 60,88 af wilde tikken. Nu vind ik belasting betalen niet zo'n punt. Maar bijna 40% vind ik toch wel gortig.

Ik zag ook dat de BTW te hoog was ingeschat. Kan ik hier nog bezwaar tegen maken of heeft dat geen nut? Gaat maar om tientjes werk dus ook niet enorm boeiend, maar toch goed om te weten als het een volgende keer wel om een groot bedrag gaat...
pi_161465051
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakje van 162,35.

Kreeg bericht van DHL of ik even 60,88 af wilde tikken. Nu vind ik belasting betalen niet zo'n punt. Maar bijna 40% vind ik toch wel gortig.

Ik zag ook dat de BTW te hoog was ingeschat. Kan ik hier nog bezwaar tegen maken of heeft dat geen nut? Gaat maar om tientjes werk dus ook niet enorm boeiend, maar toch goed om te weten als het een volgende keer wel om een groot bedrag gaat...
Heeft geen nut. Je moet 35 euro administratie kosten betalen aan de Belastingdienst, en die krijg je niet terug. Ook niet als je in het gelijk wordt gesteld. Heb dat ook een keer uitgezocht namelijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_161465125
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakje van 162,35.

Kreeg bericht van DHL of ik even 60,88 af wilde tikken. Nu vind ik belasting betalen niet zo'n punt. Maar bijna 40% vind ik toch wel gortig.

Ik zag ook dat de BTW te hoog was ingeschat. Kan ik hier nog bezwaar tegen maken of heeft dat geen nut? Gaat maar om tientjes werk dus ook niet enorm boeiend, maar toch goed om te weten als het een volgende keer wel om een groot bedrag gaat...
dat is wel fors, op een tablet van +/- 170 euro heb ik maar iets van 40 euro betaald
pi_161465196
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:10 schreef Doev het volgende:

[..]

Het is niet zo moeilijk om elke film die je op je telefoon hebt te kijken met zo'n bril op. Volgens mij kan dat al heel makkelijk met een app als VR Cinema
Dan heb je alleen het beeld gesplits ja. Dan kun je als nog niet in 360 kijken ;).
  zaterdag 16 april 2016 @ 11:52:06 #158
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_161465482
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:38 schreef groggy het volgende:

[..]

camera voor binnen, met nachtzicht, stream online kijken evt melding bij beweging. Pan en tilt is een pré
Pan tilt voor < 30 euro? Sterkte :)

Ik heb afgelopen week deze Escam qd100 binnen gekregen. Nu $25,-

Beeld is goed, ook in het donker, maar de website vereist een activex installer :(

Rtsp stream werkt wel prima.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_161465756
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef J.B. het volgende:
Vandaag twee "houten" oortjes van Awei binnen gekregen, 28 oktober besteld op Banggood :') Eerste keer dat me overkomt dat ik echt vergeten ben dat ik iets heb besteld _O- :@
28 oktober? :')
pi_161465934
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 11:21 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heeft geen nut. Je moet 35 euro administratie kosten betalen aan de Belastingdienst, en die krijg je niet terug. Ook niet als je in het gelijk wordt gesteld. Heb dat ook een keer uitgezocht namelijk.
Ik heb al een paar keer (wel paar jaar terug) teveel btw berekend gekregen, maar dit werd toen netjes door dhl aangepast nadat ik een factuur kon overleggen.
Ging toen overigens om levering uit Amerika.

Kan ik hieruit opmaken dat je tegenwoordig je gelijk alleen maar kan halen als je 35 euro aftikt? Schandalig, maar wel te verwachten van de belastingdienst dat ze de kleine man naait.

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 16-04-2016 12:25:25 ]
pi_161466036
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:20 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb al een paar keer (wel paar jaar terug) teveel btw berekend gekregen, maar dit werd toen netjes door dhl aangepast nadat ik een factuur kon overleggen.
Ging toen overigens om levering uit Amerika.

Kan ik hieruit opmaken dat je tegenwoordig je gelijk alleen maar kan halen als je 35 euro aftikt? Schandalig, maar wel te verwachten van de belastingdienst.
ik heb een paar maanden geleden DHL inderdaad benaderd en gevraagd wat de procedure is. Tegenwoordig moet je dit verzoek bij de afdeling douane van de belastingdienst indienen en dan heb je inderdaad administratie kosten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_161466283
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Omdat in dit topic toch wel de echte harde kern aanwezig is: nog interesse voor korting op een specifiek product? I.v.m. een zekere feestdag binnenkort wil ik jullie van wat leuke aanbiedingen voorzien. Ik heb al het één en ander aan producten geroggeld, maar een beetje op de wensen inspelen is altijd leuk natuurlijk. ;)
Xiaomi powerbanks met rood/wit/blauw/oranje beschermhoesje met korting aanbieden zou fijn zijn. :Y Wel zo leuk met het oog op die zekere feestdag ;)
mag het weten
pi_161476656
nvm
pi_161476749
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 11:31 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dan heb je alleen het beeld gesplits ja. Dan kun je als nog niet in 360 kijken ;).
Volgens mij heb ik het dan verkeerd gelezen haha, dacht dat je een normale film wilde kijken met VR glasses ;)
pi_161495851
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:10 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

28 oktober? :')
Ja, serieus :P 28 oktober besteld, 29 oktober verzonden en deze week binnen gekregen; heeft bijna een half jaar geduurd _O-
pi_161505727
Weet iemand waar ik het goedkoopst een Mii band (of andere fitnessband met vergelijkbare prijs/kwaliteit) kan vinden?

Het liefst eentje met meerdere kleuren notificaties. Zag dat de Mii band 1S Pulse bijvoorbeeld maar 1 kleur heeft.
-géén blogabet, bvd-
pi_161506190
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 21:06 schreef MagicIsland1 het volgende:
Weet iemand waar ik het goedkoopst een Mii band (of andere fitnessband met vergelijkbare prijs/kwaliteit) kan vinden?

Het liefst eentje met meerdere kleuren notificaties. Zag dat de Mii band 1S Pulse bijvoorbeeld maar 1 kleur heeft.
o.a. BG verkoopt de versie met meerdere kleuren leds nog, echter dit bandje is van veel slechtere kwaliteit dan de bandjes van de nieuwe 1 en 1S.
http://www.banggood.com/O(...)-Phone-p-937201.html
De gewone 1 was onlangs nog te koop voor 9 euro. De 1s versie is af en toe al voor ong. 15 euro verkrijgbaar bij o.a. TD.
Hou ook het mi band topic hier in de gaten...


Als je snel bent. De mi band 1S nu voor maar 8,80
https://nl.pepper.com/aan(...)t=52238#comments-new

[ Bericht 12% gewijzigd door eddepetfokt op 18-04-2016 21:34:36 ]
pi_161506686
Weet iemand een goede afstandsbediening die op alle systemen werkt, beestje zoals een Logitech Harmony?
pi_161508531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Omdat in dit topic toch wel de echte harde kern aanwezig is: nog interesse voor korting op een specifiek product? I.v.m. een zekere feestdag binnenkort wil ik jullie van wat leuke aanbiedingen voorzien. Ik heb al het één en ander aan producten geroggeld, maar een beetje op de wensen inspelen is altijd leuk natuurlijk. ;)
Korting op de Xiaomi Xiaoyi Ants night vision camera zou leuk zijn.
pi_161517432
Ik zag net bij de buren dat je Mi band 1S nu voor ongeveer 12,80 kan kopen bij everbuying.

https://nl.pepper.com/aan(...)281-everbuying-21905

Mooie deal. Ik wacht zelf al anderhalve maand op een 1s via TD die ik voor iemand heb besteld. Was toen ongeveer 16 euro in simple package. Normaal krijg ik alles via TD in een week of 3 binnen, maar net als ik voor iemand anders iets bestel duurt het lang(er). Latere bestellingen bij TD heb ik overigens al binnen.

Bijna alles wat ik op dit moment bij AE bestel komt binnen 10 dagen aan. Waarom lukt de webshops dit niet?
pi_161517684
Wat is volgens jullie op dit moment de beste (action) camera te koop vanuit Chinese webshops?

deze review heb ik gezien, maar vraag me af of dat de beste is op dit moment: CHI / [Tomtop] SJCAM SJ4000 WiFi Action Camera

Dit is ook een alternatief: Sj5000x elite

Levering
Verder ben ik benieuwd of er chineze webshops zijn die voor volgende week woensdag nog kunnen leveren, of dat het altijd meer dan 10 dagen is :) ivm vakantie!

[ Bericht 18% gewijzigd door GeniusJ op 18-04-2016 11:57:54 ]
pi_161519458
Ik heb een Miband 1s pulse. In het begin deed hij het prima. Maar nu trilt hij niet meer bij een inkomend belletje. Verbinden met de Mi app doet hij soms niet of duurt zolang. Heb hem al een keer opnieuw gekoppeld maar blijf hetzelfde probleem houden...
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_161520204
Levering
Verder ben ik benieuwd of er chineze webshops zijn die voor volgende week woensdag nog kunnen leveren, of dat het altijd meer dan 10 dagen is :) ivm vakantie!
[/quote]

Daar zou ik niet op rekenen als het bia free shipping doet. Ik krijg op dit moment wel veel van AE binnen 1 week binnen, maar als je het echt op een spefifieke datum nodig hebt kun je beter iets in de buurt kopen of MP ofzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 18-04-2016 14:12:52 ]
pi_161520945
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:50 schreef GeniusJ het volgende:
Wat is volgens jullie op dit moment de beste (action) camera te koop vanuit Chinese webshops?

deze review heb ik gezien, maar vraag me af of dat de beste is op dit moment: CHI / [Tomtop] SJCAM SJ4000 WiFi Action Camera
Wat wil je gaan doen met de actioncam? Wat wil je vooral filmen? Wandelingen, onderwater, landschapbeelden?
Ik heb de SJ4000 & SJ5000x Elite
Met DHL ga je dit nog op tijd hebben, maar dan betaal je ook weer extra (voor transport en waarschijnlijk douanekosten)
pi_161523306
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:07 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Wat wil je gaan doen met de actioncam? Wat wil je vooral filmen? Wandelingen, onderwater, landschapbeelden?
Ik heb de SJ4000 & SJ5000x Elite
Met DHL ga je dit nog op tijd hebben, maar dan betaal je ook weer extra (voor transport en waarschijnlijk douanekosten)
Gebruik vooral vakantiebeelden. Dus tijdens wandelingen, autoritten (roadtrip) en landschappen...

Ben benieuwd. Zoek de beste op de Chinese markt ;)
  maandag 18 april 2016 @ 15:44:36 #176
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161523464
Gopro heeft inmiddels ook goedkope modellen...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161523846
Hmm mn SJCAM SJ4000 heeft het bijna begeven. De zoomknop blijft hangen en de knop bovenin lijkt helemaal dood. Binnenkort maar eens openschroeven.

Wat is nu een beetje de beste Chinese actioncamera? SJ5000 of is Xiaomi nu een betere keuze?

Edit: wow ik val echt middenin de discussie ><
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_161526906
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:50 schreef GeniusJ het volgende:
Wat is volgens jullie op dit moment de beste (action) camera te koop vanuit Chinese webshops?.........................
Levering
Verder ben ik benieuwd of er chineze webshops zijn die voor volgende week woensdag nog kunnen leveren, of dat het altijd meer dan 10 dagen is :) ivm vakantie!
10 dagen kan mi alleen via DHL met zijn eigen prijskaartje

Ik heb de Xiaomi Yi al enige tijd, waar ik nog steeds erg tevreden over ben, maar lees veel goeds over de Gitup Git2. Deze laatste heeft een erg goede stabilisatie. Beter dan de SJ5000X Elite als je de vergelijkingen bekijkt op Youtube

[ Bericht 4% gewijzigd door elinx op 18-04-2016 18:24:19 ]
pi_161527073
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:39 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik zag net bij de buren dat je Mi band 1S nu voor ongeveer 12,80 kan kopen bij everbuying.

https://nl.pepper.com/aan(...)281-everbuying-21905

Mooie deal. Ik wacht zelf al anderhalve maand op een 1s via TD die ik voor iemand heb besteld. Was toen ongeveer 16 euro in simple package. Normaal krijg ik alles via TD in een week of 3 binnen, maar net als ik voor iemand anders iets bestel duurt het lang(er). Latere bestellingen bij TD heb ik overigens al binnen.

Bijna alles wat ik op dit moment bij AE bestel komt binnen 10 dagen aan. Waarom lukt de webshops dit niet?
Zou er niet een nieuwe Mi band komen met GPS, of is dat deze? Ik twijfel al een eeuwigheid of ik (voor die paar euro's) zo'n band zou moeten komen, maar heb toch liever een band met realtime hartslag, GPS (en afspeelfunctie voor muziek) voor het hardlopen.
pi_161528791
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:50 schreef GeniusJ het volgende:
Wat is volgens jullie op dit moment de beste (action) camera te koop vanuit Chinese webshops?

deze review heb ik gezien, maar vraag me af of dat de beste is op dit moment: CHI / [Tomtop] SJCAM SJ4000 WiFi Action Camera

Dit is ook een alternatief: Sj5000x elite

Levering
Verder ben ik benieuwd of er chineze webshops zijn die voor volgende week woensdag nog kunnen leveren, of dat het altijd meer dan 10 dagen is :) ivm vakantie!
Volgens een van de testers hier de 5000x elite, zie dit topic:

CHI / [Review] SJcam Sj5000x Elite - Goedkoop alternatief GoPro!
pi_161528885
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:12 schreef elinx het volgende:

[..]

10 dagen kan mi alleen via DHL met zijn eigen prijskaartje

Ik heb de Xiaomi Yi al enige tijd, waar ik nog steeds erg tevreden over ben, maar lees veel goeds over de Gitup Git2. Deze laatste heeft een erg goede stabilisatie. Beter dan de SJ5000X Elite als je de vergelijkingen bekijkt op Youtube
Thanks. Is de Gitup Git2 Pro denk je op dit moment de beste camera op de Chinese markt, beter dan de SJ5000X elite...?
pi_161530574
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 19:12 schreef GeniusJ het volgende:.........
Thanks. Is de Gitup Git2 Pro denk je op dit moment de beste camera op de Chinese markt, beter dan de SJ5000X elite...?
Ik heb er zelf geen ervaring mee en heb alleen de reviews gelezen (oa van Techmoan)
Naar wat ik begrijp en zie is de stabilisatie van de Git2 aanzienlijk beter dan die van de SJ5000x Elite.
Ook zie je hier en daar reviews van de Hawkeye Firefly 6S die ook een zeer goede stabilisatie heeft.
Van de drie is deze mi ook het voordeligst te verkrijgen. Alle drie werken met dezelfde chipset

[ Bericht 4% gewijzigd door elinx op 18-04-2016 20:24:11 ]
pi_161530675
Mensen ervaring met newfrog. Laatst wat besteld, is na 2 weken nog steed sniet verzonden. Zegt de status. Houden ze die zo slecht bij of zijn ze zo langzaam?
pi_161530714
Telefoontje winnen guys?!


http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1384
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_161534108
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:39 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik zag net bij de buren dat je Mi band 1S nu voor ongeveer 12,80 kan kopen bij everbuying.

https://nl.pepper.com/aan(...)281-everbuying-21905

Mooie deal. Ik wacht zelf al anderhalve maand op een 1s via TD die ik voor iemand heb besteld. Was toen ongeveer 16 euro in simple package. Normaal krijg ik alles via TD in een week of 3 binnen, maar net als ik voor iemand anders iets bestel duurt het lang(er). Latere bestellingen bij TD heb ik overigens al binnen.

Bijna alles wat ik op dit moment bij AE bestel komt binnen 10 dagen aan. Waarom lukt de webshops dit niet?
Als je snel bent...nu maar 8,80 voor de mi band 1s
https://nl.pepper.com/aan(...)t=52238#comments-new
  maandag 18 april 2016 @ 22:23:25 #186
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161536279
Anker komt met een nieuw powerbankje
http://www.amazon.com/Ank(...)ew_div_1461010943743
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 18 april 2016 @ 23:41:24 #187
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161539352
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:23 schreef Catch22- het volgende:
Anker komt met een nieuw powerbankje
http://www.amazon.com/Ank(...)ew_div_1461010943743
Meteen gemailed voor 'n reviewexemplaar :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_161539840
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 20:03 schreef elinx het volgende:

[..]

Ik heb er zelf geen ervaring mee en heb alleen de reviews gelezen (oa van Techmoan)
Naar wat ik begrijp en zie is de stabilisatie van de Git2 aanzienlijk beter dan die van de SJ5000x Elite.
Ook zie je hier en daar reviews van de Hawkeye Firefly 6S die ook een zeer goede stabilisatie heeft.
Van de drie is deze mi ook het voordeligst te verkrijgen. Alle drie werken met dezelfde chipset
Dit klopte deels. Maar het verschil nu is dat SJcam nog regelmatig updates uitbrengt voor de SJ5000x Elite. Waar er vroeger problemen waren met het volume is dit al in de eerste 2 updates opgelost geraakt.
Enkele weken geleden hebben ze versie 3 gepubliceerd. Verbeterd het menu + kwaliteit + gyro sensor effect echt enorm :o

Maar ik zou niet voor de SJ4000 (wifi) gaan. Ga liever voor way meer kwaliteit zodat je er langer plezier aan hebt. Mijn Sj4009 heeft hetzelfde probleem als hierboven. De zoomknoppen werken niet meer :(

Als je een actioncam koopt, GeniusJ, zorg dat het een scherm heeft. Niets zo lastig om telkens je gsm te pakken om alled in orde te maken.
Daarom zou ik al niet gaan voor een Xiaomi Yi (al heeft deze een afstandsbediening)

quote:
12s.gif Op maandag 18 april 2016 23:41 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Meteen gemailed voor 'n reviewexemplaar :)
Succes :D
pi_161540974
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 00:02 schreef Jonmen het volgende:.....................................

Dit klopte deels. Maar het verschil nu is dat SJcam nog regelmatig updates uitbrengt voor de SJ5000x Elite. Waar er vroeger problemen waren met het volume is dit al in de eerste 2 updates opgelost geraakt.
Enkele weken geleden hebben ze versie 3 gepubliceerd. Verbeterd het menu + kwaliteit + gyro sensor effect echt enorm ..................................
Na dit bericht heb ik gezocht of de stabilisatie echt is toegenomen. Zowel een directe vergelijking tussen FW v 1.2.5 en v 1.3 van de SJcam en één met de Git2 FW 1.4 laten zien dat dit inderdaad het geval is. (ook de Git2 en FireFly ontvangen nog regelmatig updates om eea te verbeteren)
Zie ook Youtube

Dit maakt de keus niet makkelijker maar wel interessant, want feitelijk mag er slechts een minimaal verschil zijn omdat ze dezelfde basis hebben.
De Gitup Git2 en FireFly 6S hebben bewezen ook een goed product neer te kunnen zetten en zijn volgens mij momenteel prijstechnisch in het voordeel.

mbt het display kan ik zeggen dat dit wel handig is om snel het resultaat te bekijken (mijn oude SJ1000 heeft een display) maar eerlijk gezegd mis ik het niet echt bij de Xiaomi Yi.
De instellingen wijzigen via de gsm vind ik eenvoudiger dan zo een stappen menu op een klein display.
Een goede stabilisatie bij een actioncam vind ik wel echt een pluspunt.

[ Bericht 0% gewijzigd door elinx op 19-04-2016 01:39:02 ]
pi_161542621
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 01:31 schreef elinx het volgende:

[..]


Dit maakt de keus niet makkelijker maar wel interessant, want feitelijk mag er slechts een minimaal verschil zijn omdat ze dezelfde basis hebben.
De Gitup Git2 en FireFly 6S hebben bewezen ook een goed product neer te kunnen zetten en zijn volgens mij momenteel prijstechnisch in het voordeel.

mbt het display kan ik zeggen dat dit wel handig is om snel het resultaat te bekijken (mijn oude SJ1000 heeft een display) maar eerlijk gezegd mis ik het niet echt bij de Xiaomi Yi.
De instellingen wijzigen via de gsm vind ik eenvoudiger dan zo een stappen menu op een klein display.
Een goede stabilisatie bij een actioncam vind ik wel echt een pluspunt.
Niet alleen instellingen wijzigen, maar met een display zie je ook sneller 'wat' je aan het filmen bent. Bij SJcam is de wifiversie echt brak :') altijd terug verbinden, app aanzetten, connectie verkrijgen.... Wrs is dit bij de Yi wel een heel stuk beter.
Kan je bij de Xiaomi Yi ook gemakkelijk zien of hij aan het filmen is? Bij de SJ4000 is dit maar ahv een klein lampje. Bij de SJ5000x hebben ze dit veel duidelijker geplaatst (vooraan cam).
Over de GitUp & Firefly kan ik mij niet uitspreken. Wist niet dat deze ook updates krijgen.
De GitUp heb ik trouwens wel zien passeren toen ik ook een keuze moest maken, en is zeker het overwegen waard. Maar doordat ik al een SJcam had, en de batterijen hiervoor universeel zijn, ben ik daar maar voor gegaan.
pi_161543281
Pas op met de update van de BG app voor android, de app vraagt nu toestemming om je device id in te zien en om telefoonnummers in te zien. Ik heb de app eraf gegooid.
pi_161543366
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 10:14 schreef monkeybrain het volgende:

Dat is ook een mooie grote :Y Dat maakt het slijpen al gelijk makkelijker.
Ja, ben er wel blij mee. Ook al had ik hem natuurlijk liever in china gehaald :D. Bedankt nog voor je tips destijds.

Mocht je ooit nog een mooie 5000 grid slijpsteen tegenkomen, let me know.
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:57:52 #193
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161543481
Wie nog wat BUBM spul wil scoren kan met de coupon 'storage10' 10% korting krijgen op opbergspul bij Banggood.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_161543820
Een cover besteld via Aliexpress en betaling voldaan en vervolgens krijg ik de melding dat hij is verzonden :)

Dan komt het bericht dat die kleur toch niet in voorraad is :? :P Of ik akkoord ga met een andere kleur en een free gift? Sure :P


Wat zou dat voor gift zijn? :P
pi_161543962
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Een cover besteld via Aliexpress en betaling voldaan en vervolgens krijg ik de melding dat hij is verzonden :)

Dan komt het bericht dat die kleur toch niet in voorraad is :? :P Of ik akkoord ga met een andere kleur en een free gift? Sure :P


Wat zou dat voor gift zijn? :P
Mijn laatste gift was een ring. Heel mooi. Zelfs het ringetje dat mijn sleutels bij elkaar houd is nog mooier. :')

Gift daarvoor was een kerstmannenpakje voor een fles wijn. :').
pi_161544754
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 21:35 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Als je snel bent...nu maar 8,80 voor de mi band 1s
https://nl.pepper.com/aan(...)t=52238#comments-new
Bedankt voor de tip! Voor 8,80 euro moet je hem wel bestellen ;)
pi_161547535
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 21:35 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Als je snel bent...nu maar 8,80 voor de mi band 1s
https://nl.pepper.com/aan(...)t=52238#comments-new
Bedankt voor het delen!
Het was ff kloten, eerst pakte ie de code niet, maar je moet per se via mobiel(e site).
Daarna kon ik niet dat PayPal betalen, maar dat lag hem dus aan m'n browser, via Chrome heb je die optie wel.
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:02:11 #198
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161547674
Hier lukt 't niet, devices springen telkens van de mobile naar de gewone site en in de app werkt ook niet.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_161548025
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 00:02 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Dit klopte deels. Maar het verschil nu is dat SJcam nog regelmatig updates uitbrengt voor de SJ5000x Elite. Waar er vroeger problemen waren met het volume is dit al in de eerste 2 updates opgelost geraakt.
Enkele weken geleden hebben ze versie 3 gepubliceerd. Verbeterd het menu + kwaliteit + gyro sensor effect echt enorm :o

Maar ik zou niet voor de SJ4000 (wifi) gaan. Ga liever voor way meer kwaliteit zodat je er langer plezier aan hebt. Mijn Sj4009 heeft hetzelfde probleem als hierboven. De zoomknoppen werken niet meer :(

Als je een actioncam koopt, GeniusJ, zorg dat het een scherm heeft. Niets zo lastig om telkens je gsm te pakken om alled in orde te maken.
Daarom zou ik al niet gaan voor een Xiaomi Yi (al heeft deze een afstandsbediening)

[..]

Succes :D
Thanks! Wat is wat jou betreft dan de beste optie?
Kan ook geen actie-camera zijn natuurlijk
pi_161551179
Niet per definitie CN gerelateerd maar toch..

Laatst bij Coolblue wat besteld met PayPal. Order tóch geannuleerd en Coolblue had binnen één uur al de bestelling teruggestort op mijn PayPal. Zoals de meeste wel weten, houdt PayPal dat bedrag +/- 2 weken vast (ookal is het allang afgeschreven). Omdat ik hier geen zin in had en omdat het om een aardig bedrag ging heb ik de PayPal incasso geblokkeerd om zo niet twee weken te hoeven wachten (PP betaling was al teruggestort op dat moment). Volgende dag was de refund afgehandeld en ik had me geld wat eerder... dacht ik. Echter kan ik nu geen betalingen meer doen met mijn bankrekening, alleen met me creditcard.

Wees dus gewaarschuwd :') Ik weet dat het niet de normale gang van zaken is om je refunds terug te boeken, maar ik had dus geen zin om twee weken zonder me geld te zitten.
pi_161554463
Fijn, mijn Mi band is gecanceld:
quote:
Dear,
This is an auto notification email sent from TinyDeal.com Email system. Please do not reply this message.
If you have any question regarding this issue, please open a support ticket with our customer service via sales@tinydeal.com or via http://help.tinydeal.com/contact-us
This letter is regarding the order X you placed on April 18th or 19th 2016.
As we mention in our promotion campaign, “for all coupon codes, special offer products are excluded”. Since the items Xiaomi Miband is on sales, your order 9060062254980402140042 has been auto canceled by the auditing systems.

...

Yours Sincerely,
TinyDeal Support Team
pi_161554513
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 08:54 schreef Jonmen het volgende:........................
Niet alleen instellingen wijzigen, maar met een display zie je ook sneller 'wat' je aan het filmen bent. ......................
Over de GitUp & Firefly kan ik mij niet uitspreken. Wist niet dat deze ook updates krijgen.
De GitUp heb ik trouwens wel zien passeren toen ik ook een keuze moest maken, en is zeker het overwegen waard. ...............................
Het display is zeker handig, maar zoals gezegd hoef ik persoonlijk niet zo nodig meteen de opnames te bekijken. Vandaar dat ik het niet mis. Wifi werkt zonder problemen bij de Yi. Aan en uitzetten gaat vergezeld van een audio signaal en kan ook via de gsm of bluetooth. Op mijn helm of gimbal zie ik het beeld toch niet. Display kan evt. via de gsm.

Wat mij het meeste aanspreekt aan de Git2 en FireFly 6S is de goedwerkende stabilisatie voor een redelijke prijs. Deze ontbreekt bij de Yi. Met een gimbal is dit weliswaar verholpen, maar interne stabilisatie is veel makkelijker. De Youtube beelden spreken voor zich.
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:35:00 #203
424700 Cocaholic
Drinkt cola als water
pi_161557039
Ik heb een paar rollen witte led strips gekocht( http://www.banggood.com/5(...)DC-12V-p-976202.html ) en wil deze koppelen aan mijn Mi Light wifi controller ( http://www.banggood.com/M(...)ndroid-p-968812.html ).
Nu moet dat geloof ik met zo'n WW/W Led controller ( http://www.banggood.com/M(...)roller-p-968820.html ). Weet iemand of dit zo klopt? Ik heb al een adapter die voldoende sap gaat hebben voor de ledstrip.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocaholic op 19-04-2016 19:54:29 ]
pi_161560044
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:03 schreef Onufriev het volgende:
Fijn, mijn Mi band is gecanceld:

[..]

Heel vaag. Ik krijg net een mail waarin staat dat je met code best4 50% korting krijgt op 'Mi band companion'. Even getest. De code werkt niet op de mi band maar wel op de accessoires.
http://www.tinydeal.com/april-coupons-bonus-si-5788.html
Waarschijnlijk heeft er iemand eerder zitten slapen en de couponcode ook voor de miband laten gelden.
pi_161561452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 21:19 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Heel vaag. Ik krijg net een mail waarin staat dat je met code best4 50% korting krijgt op 'Mi band companion'. Even getest. De code werkt niet op de mi band maar wel op de accessoires.
http://www.tinydeal.com/april-coupons-bonus-si-5788.html
Waarschijnlijk heeft er iemand eerder zitten slapen en de couponcode ook voor de miband laten gelden.
Logisch, ze proberen je zo te misleiden dat de eigen medewerkers erin trappen :P
Van wat ik uit mijn mail opmaak, is dat je geen 50% korting krijg als het product al afgeprijsd is. Hebben ze die Mi band zelf dus gewoon 1% korting gegeven :')
pi_161561481
Een vriend van mij heeft een paar weken geleden een SJ4000 gekocht via Ali Express. Ik kreeg de vraag om hem te testen dus ben een rondje gaan mountainbiken.

De kwaliteit is echter niet om aan te zien. Gefilmd op de hoogste kwaliteit (@1080p30) maar het lijkt eerder SD kwaliteit. Continue "blokken"' in beeld, dramatische kleuren, slechte stabilisatie, etc.

5 minuten video:
Zal het een namaak SJ4000 zijn geweest of is de kwaliteit echt zo slecht? Heb 2 maanden geleden een wintersport video gemaakt met een originele go pro (@1080p30) en die kwaliteit is zoveel beter.
pi_161562366
Hoe zit dat eigenlijk met super goedkope artikelen die je bijvoorbeeld bij aliexpress besteld? Dan wordt die vaak door postnl bij je bezorgt. Maar op een pakketje van 3 euro, dan verdient de tnt er toch niks aan? Hoe wordt dat betaald??
pi_161562479
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 21:55 schreef KdwPPr het volgende:
Een vriend van mij heeft een paar weken geleden een SJ4000 gekocht via Ali Express. Ik kreeg de vraag om hem te testen dus ben een rondje gaan mountainbiken.

De kwaliteit is echter niet om aan te zien. Gefilmd op de hoogste kwaliteit (@1080p30) maar het lijkt eerder SD kwaliteit. Continue "blokken"' in beeld, dramatische kleuren, slechte stabilisatie, etc.

5 minuten video:
Zal het een namaak SJ4000 zijn geweest of is de kwaliteit echt zo slecht? Heb 2 maanden geleden een wintersport video gemaakt met een originele go pro (@1080p30) en die kwaliteit is zoveel beter.
Het originele bestand heeft ook zoveel artifacts/blokken?
Dit is echt niet de kwaliteit die je van een goed functionerende en originele SJ4000 mag verwachten inderdaad. Lijkt me (zeker gezien het feit dat hij van aliexpress komt) grote kans op namaak..
pi_161562696
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:20 schreef Downstar het volgende:

[..]

Het originele bestand heeft ook zoveel artifacts/blokken?
Dit is echt niet de kwaliteit die je van een goed functionerende en originele SJ4000 mag verwachten inderdaad. Lijkt me (zeker gezien het feit dat hij van aliexpress komt) grote kans op namaak..
Misschien even controleren
https://www.wearechampion(...)00-original-and-fake
pi_161562858
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:20 schreef Downstar het volgende:

[..]

Het originele bestand heeft ook zoveel artifacts/blokken?
Dit is echt niet de kwaliteit die je van een goed functionerende en originele SJ4000 mag verwachten inderdaad. Lijkt me (zeker gezien het feit dat hij van aliexpress komt) grote kans op namaak..
Ja, dit is exact hetzelfde als t originele bestand. Heb alleen wat saaie stukken er uit geknipt.

Stel dat het namaak is, zijn er dan opties om je geld terug te krijgen?
pi_161562908
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:32 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ja, dit is exact hetzelfde als t originele bestand. Heb alleen wat saaie stukken er uit geknipt.

Stel dat het namaak is, zijn er dan opties om je geld terug te krijgen?
Als je het bij AE gekocht heb kun je een dispute aanmaken. Als je ook nog andere kenmerken kan vinden dat het een fake is (genoeg over te vinden...google) dan maak je een heel goede kans...

Was de prijs ook significant lager dan bij de bekende webshops?
pi_161563713
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:16 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met super goedkope artikelen die je bijvoorbeeld bij aliexpress besteld? Dan wordt die vaak door postnl bij je bezorgt. Maar op een pakketje van 3 euro, dan verdient de tnt er toch niks aan? Hoe wordt dat betaald??
Dat is de magie van China. Daar is geen logica voor. Je moet daar niet te lang over denken haha, gewoon blij zijn dat het komt.
pi_161564448
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Als je het bij AE gekocht heb kun je een dispute aanmaken. Als je ook nog andere kenmerken kan vinden dat het een fake is (genoeg over te vinden...google) dan maak je een heel goede kans...

Was de prijs ook significant lager dan bij de bekende webshops?
Ik heb de Ali link net gehad: http://nl.aliexpress.com/(...)l?detailNewVersion=2 (65-75 dollar nu).

Alle signalen wijzen erop dat t een fake is.
  dinsdag 19 april 2016 @ 23:31:28 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161564828
Ja, dat is er gewoon vol intrappen gewoon. Er staat nergens een claim dat het om een 'SJCAM' gaat. Er ging al tijden de trend dat er ripoffs waren en de serienummer ophoogte en ze zodoende verkochten. 'SJ9000' is ook geen SJCAM model. Dus je kunt niet gaan claimen dat je iets neps hebt gekregen. Dat iets onder verwachtingen presteert... dat is een beetje de koper's eigen probleem... volgende keer op FOK! reviews lezen en inlichtingen halen i.p.v. zelf George of the Jungle te spelen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161566239
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:31 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dat is er gewoon vol intrappen gewoon. Er staat nergens een claim dat het om een 'SJCAM' gaat. Er ging al tijden de trend dat er ripoffs waren en de serienummer ophoogte en ze zodoende verkochten. 'SJ9000' is ook geen SJCAM model. Dus je kunt niet gaan claimen dat je iets neps hebt gekregen. Dat iets onder verwachtingen presteert... dat is een beetje de koper's eigen probleem... volgende keer op FOK! reviews lezen en inlichtingen halen i.p.v. zelf George of the Jungle te spelen.
Ja, ik geef je helemaal gelijk. Ik ben niet de koper, hij had mij om advies moeten vragen ipv de goedkoopste cam op Ali te gaan bestellen.
pi_161566319
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:53 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ja, ik geef je helemaal gelijk. Ik ben niet de koper, hij had mij om advies moeten vragen ipv de goedkoopste cam op Ali te gaan bestellen.
Die seller verkoopt ook de sj7000 en daar staat wel bij dat het niet om een originele sjcam gaat, met een link naar wel een originele (zegt de verkoper)http://nl.aliexpress.com/(...)l?isOrig=true#extend

Dit is inderdasd een jammer maaar helaas geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 20-04-2016 11:41:59 ]
  woensdag 20 april 2016 @ 01:38:36 #217
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161566523
Mja, ik zou ook geen mailtjes van Nigeriaanse prinsen over een transactie en notariskantoors over een erfenis krijgen als die dingen niet zouden werken. Helaas zijn er altijd mensen die niet genoeg vraagtekens zetten en snel overtuigd zijn dat iets wel zal moeten deugen. Hier staat de krant telkens vol met tal van oude gebakjes die door een 'achterneef' gevraagd worden om sommen met geld en dat dan gewoon geven... dan denk je ook: ik dacht dat oude menses nog het oude medium van de krant kenden? En ze kunnen niet allemaal dement zijn. Dus zijn er gewoon genoeg mensen te naïef en niet achterdochtig genoeg en doen ze er niet genoeg aan om pech te vermijden. Sucks, but that's life. Het meest kudte is mensen die denken dat ze het wiel hebben uitgevonden en iets uit China bestellen... dan opkijken als het 3 weken duurt, er importkosten bij komen kijken en de kwaliteit te wensen overlaat en dan gaan lopen klagen op het internet dat chinashoppen zo kudt is. :') :P Alles wat ik in huis haal gaat een hoop research en ervaring aan vooraf. En een dosis common sense.

Verder ook de wijze woorden uit de OP ( :7 ):
quote:
Laten we het zo zeggen 'if it's too good to be true, it usually is', ofwel: als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dit vaak ook zo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 april 2016 @ 08:30:24 #218
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161567690
Als ik mensen vol enthousiasme vertel over chinashopping, vertel ik er altijd bij dat je héél erg uit moet kijken voor nep en zeg dat bij banggood.com de kans daarop nog het kleinst lijkt te zijn; aliexpress daarentegen..goed kijken per verkoper, wat deze aangeven en hun beoordeling.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_161568449
Ik heb een pakketje uit China welke door postnl is omgezet naar een 3SRETA code.
Is het nog steeds zo dat ze deze direct naar het postkantoor sturen?
pi_161568590
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:13 schreef GeniusJ het volgende:

[..]

Thanks! Wat is wat jou betreft dan de beste optie?
Kan ook geen actie-camera zijn natuurlijk
Pff. Geen idee eigenlijk GeniusJ.
Ik ben enorm blij met mijn SJcam. Batterijduur mocht nog wel wat langer zijn, maar kan niet vergelijken met andere merken. Extra batterijen kosten wel geen drol, dus heb er ineens genoeg gekocht :P
Maar ga jij hem nog willen gebruiken op je vakantie volgende week?
Dan zou ik eerder kijken wat je hier zou kunnen kopen (marktplaats, tweakers) want met DHL gaat het wel een dure affaire worden (zelfs vanuit china).
pi_161572089
Ah fuck, nu is mijn Mi band ook gecancelld. Jammer dit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161572202
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:18 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ik heb de Ali link net gehad: http://nl.aliexpress.com/(...)l?detailNewVersion=2 (65-75 dollar nu).

Alle signalen wijzen erop dat t een fake is.
Het lijkt erop dat het allemaal goed komt. HIj kan de camera terugsturen en ik heb hem nu een Banggood link gegeven van een ECHTE SJ4000. Ben nu wel benieuwd naar het verschil in kwaliteit (echt vs nep)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 april 2016 @ 12:52:57 #223
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161572442
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 12:43 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat het allemaal goed komt. HIj kan de camera terugsturen en ik heb hem nu een Banggood link gegeven van een ECHTE SJ4000. Ben nu wel benieuwd naar het verschil in kwaliteit (echt vs nep)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terugsturen kost ook wel een centje.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_161572759
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 12:52 schreef Dromer het volgende:

[..]

Terugsturen kost ook wel een centje.
Ja, hij kijkt maar wat ie doet. Het is z'n eigen stomme fout :) . Krijg je ervan als je 0,0 research doet en de goedkoopste van Ali besteld.
pi_161573297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:05 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ja, hij kijkt maar wat ie doet. Het is z'n eigen stomme fout :) . Krijg je ervan als je 0,0 research doet en de goedkoopste van Ali besteld.
Ik wil niemand verdedigen maar zo goedkoop was die s9000 van AE ook weer niet. Ongeveer dezelfde prijs als een originele sjcam toch? Dus lijkt me eerder onwetendheid dan perse zo goedkoop mogelijk willen bestellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 20-04-2016 13:37:17 ]
pi_161573395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:26 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik wil niemand verdedigen maar zo goedkoop was die s9000 van AE ook weer niet. Ongeveer dezelfde prijs als een originele sjcam toch? Dus lijkt me eerder onwetendheid dan perse zo goedkoop mogelijk willen bestelen.
65 dollar vs 65 euro maar je hebt gelijk. Het is meer dat hij heeft besteld zonder na te denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door KdwPPr op 20-04-2016 16:04:33 (spelling) ]
  woensdag 20 april 2016 @ 15:36:14 #227
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161576418
Well...

Lesson learned. :T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161581043
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:36 schreef shiznuts het volgende:
Well...
[ afbeelding ]
Lesson learned. :T
Totdat ie hem ook nog een keer zonder trackingnummer terugstuurt en de verkoper claimt niks ontvangen te hebben....

Dubbel "genaaid"...
  woensdag 20 april 2016 @ 19:41:20 #229
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161582487
Daarom waren de meeste plaatjes over 'lesson learned' in het meervoud...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 april 2016 @ 22:37:30 #230
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161589761
ZMI komt ook weer met een nieuwe powerbank.
5000mAh, both way QC2.0, 8,65 mm dik, 120/150 gram.
Output : 5V 2A / 9V 1.2A / 12V 1A

Niet slecht, denk ik.

In preorder bij Banggood.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 20 april 2016 @ 22:47:10 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161590144
Kweenie, krijg je niet voor net iets groter veel meer mAh?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161590648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:36 schreef shiznuts het volgende:
Well...
[ afbeelding ]
Lesson learned. :T
What kind of lesson? :+
pi_161595202
Als spijtbetuiging voor het feit dat Gearbest een telefoon met malware heeft gezonden heb ik een coupon voor 8% korting op de volgende bestelling gekregen. :') :P
pi_161598241
Heren iemand ervaring met Mipow Playbulb Smart LED-lamp (BTL201-BK) Vamdaag 11 euro op banggood
  donderdag 21 april 2016 @ 12:14:12 #235
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161598779
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 08:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Als spijtbetuiging voor het feit dat Gearbest een telefoon met malware heeft gezonden heb ik een coupon voor 8% korting op de volgende bestelling gekregen. :') :P
Ik denk dat iedereen die heeft gehad, want ik heb ook een 'sorry' coupon terwijl er niets te 'sorry'en' valt richting mij.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 21 april 2016 @ 13:39:38 #236
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161600691
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:14 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen die heeft gehad, want ik heb ook een 'sorry' coupon terwijl er niets te 'sorry'en' valt richting mij.
Nope, niks gehad...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 21 april 2016 @ 13:40:12 #237
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161600700
quote:
12s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:39 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Nope, niks gehad...
Hm.. dan moet ik gaan nadenken over wat ze fout hebben gedaan.
Misschien het laat verzenden ivm Chinees nieuwjaar...
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 21 april 2016 @ 13:43:38 #238
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161600762
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:40 schreef Dromer het volgende:

[..]

Hm.. dan moet ik gaan nadenken over wat ze fout hebben gedaan.
Misschien het laat verzenden ivm Chinees nieuwjaar...
Ja, ga maar in de hoek staan en denk maar eens wat je geda... eeuh, wat zij gedaan hebben :D

In other news : binnenkort ga 'k wat Ravpower QC 3.0 spul reviewen :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 21 april 2016 @ 14:20:06 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161601476
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 21 april 2016 @ 14:31:02 #240
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_161601708
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:15 schreef Chunees het volgende:
mij cube i7 is binnen,alleen met chinese opstartlogo en er zat geen stekker omvormer erbij, dus heb ik die zelf

[ afbeelding ]
en hoe bevalt het?
  donderdag 21 april 2016 @ 14:31:02 #241
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161601709
quote:
Ik heb van MPOW zo 'n BT dinkie voor in de auto met 'n knop. Erg tevreden over :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_161602391
Iemand met dit ervaring:

http://www.banggood.com/A(...)&utm_content=Thomas2

Of iemand tips of andere ervaringen voor lampen?
  donderdag 21 april 2016 @ 15:44:39 #243
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_161603039
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:11 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand met dit ervaring:

http://www.banggood.com/A(...)&utm_content=Thomas2

Of iemand tips of andere ervaringen voor lampen?
Ik heb zelf 5 Milight lampen in huis (zijn kwa werking het zelfde als van de Nerderlandse site applamp.nl). Gekocht via aliexpress omdat ik ook E14 (kleine fitting) nodig had. Ik heb er 1 touch afstandsbediening bij en 1 wifi controller. Met de WIFI controller heb ik verschillende apps getest van de standaard app is niet alles, maar Wifi RGB LED Controller voldoet het beste voor mij

Samen met mijn server in de meterkast waar domoticz op draait kan ik de lampen nu ook schakelen met mijn klikaanklikuit spul. ook is er voor mensen met een HTPC achtige oplossing ook toffe software: MiLight controller with LightFX
pi_161603096
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:44 schreef Boppos het volgende:

[..]

Ik heb zelf 5 Milight lampen in huis (zijn kwa werking het zelfde als van de Nerderlandse site applamp.nl). Gekocht via aliexpress omdat ik ook E14 (kleine fitting) nodig had. Ik heb er 1 touch afstandsbediening bij en 1 wifi controller. Met de WIFI controller heb ik verschillende apps getest van de standaard app is niet alles, maar Wifi RGB LED Controller voldoet het beste voor mij

Samen met mijn server in de meterkast waar domoticz op draait kan ik de lampen nu ook schakelen met mijn klikaanklikuit spul. ook is er voor mensen met een HTPC achtige oplossing ook toffe software: MiLight controller with LightFX
Wat is dan precies het verschil tussen http://www.banggood.com/M(...)0-240V-p-996878.html en http://www.banggood.com/E(...)5-265V-p-971552.html?
pi_161604523
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:47 schreef larry_flynt het volgende:

Bluetooth?
pi_161611288
quote:
12s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:31 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb van MPOW zo 'n BT dinkie voor in de auto met 'n knop. Erg tevreden over :)
Heb hem besteld, toch beter dan een fm transmitter :Y Voor de prijs is de keuze iig snel gemaakt ;)
You can't be late if you don't show up.
pi_161619721
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:40 schreef Dromer het volgende:

[..]

Hm.. dan moet ik gaan nadenken over wat ze fout hebben gedaan.
Misschien het laat verzenden ivm Chinees nieuwjaar...
Nee...gisteren ook die mail gehad en heb maar 1 ding besteld. Kwam netjes inorde toe na 10 dagen ( 2 dagen geleden nota bene ) dus veel sorry voor mij moeten ze niet hebben.

Ik zie het als een mooie welkomsgift ofzo :6
pi_161622485
Mijn vrouw klaagt over uitvallen oordopjes bij het hardlopen. Iemand ervaring met goede dopjes?

Ik zie genoeg op Ali maar al die types en merken zeggen mij niks....
pi_161622656
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:47 schreef marco_sire het volgende:
Mijn vrouw klaagt over uitvallen oordopjes bij het hardlopen. Iemand ervaring met goede dopjes?

Ik zie genoeg op Ali maar al die types en merken zeggen mij niks....
Pleisters.
pi_161623469
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:56 schreef maartend het volgende:

[..]

Pleisters.
Linkje?

;)


Iemand anders een betere aanrader?
  vrijdag 22 april 2016 @ 12:31:41 #251
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_161623493
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:30 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Linkje?

;)


Iemand anders een betere aanrader?
Er zijn van die oordopjes die om je oor heen zitten maar zou niet weten of je die ook uit China kan halen
pi_161626580
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:30 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Linkje?

;)

Iemand anders een betere aanrader?
Sport oordopjes
  vrijdag 22 april 2016 @ 15:02:24 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161626710
CoGoo T02 bedraad of MPOW Seals bluetooth zou ik zeggen. ;) Over-ears fit.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161633687
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Number: 
Package Status: In Transit
Destination Country: Netherlands
Origin Country: Switzerland
2016-04-21 13:29 NLAMSA, Arrival at border point of destination country
2016-04-16 11:35 Asendia Hong Kong, Departure from border point of origin country
2016-04-16 11:35 Asendia Hong Kong, Arrival at border point of origin country
2016-04-16 11:35 Asendia Hong Kong, Mailed
======================================
Powered by www.17track.net

Met swiss post zo snel? Wat is er aan de hand? Normaal is het tergend langzaam
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_161637203
Ik wordt geloof ik verwend door BG qua verzendtijden die ik bij hen heb want zat me toch aardig op te vreten omdat ik dit pakketje wel eens wil binnenkrijgen. :')
Dus bij toeval eens de tracking gecontroleerd (wel of niet tracking krijgen is volledige willekeur uiteraard) en nou bleek deze toevallig gistermorgen in Nederland aangekomen te zijn en zo'n 3 kwartier geleden binnengekomen bij PostNL. *O*

Wordt morgenvroeg tussen 10:00 - 12:00 uur bezorgd.
Wel bijzonder dat een item van zo'n 100 gram en 53*53*25mm in een doos van 340*360*70mm zit en 650 gram weegt. :o

En dan geen pakketjes meer onderweg. ;(
Tenzij m'n Raspberry Pi project doorgaat; dan komt er nog weer wat deze kant op. :9
  zaterdag 23 april 2016 @ 02:19:26 #256
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_161644145
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:29 schreef relativity het volgende:

[ code verwijderd ]

Met swiss post zo snel? Wat is er aan de hand? Normaal is het tergend langzaam
Swiss post is vaak redelijk snel (gebruikt door BG). Sweden post daarentegen is tergend langzaam: deze 2 haal ik ook nog wel eens door elkaar.
You can't be late if you don't show up.
pi_161645854
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:47 schreef marco_sire het volgende:
Mijn vrouw klaagt over uitvallen oordopjes bij het hardlopen. Iemand ervaring met goede dopjes?

Ik zie genoeg op Ali maar al die types en merken zeggen mij niks....
Dat is wat vrouwen doen hè, klagen...

Probeer dit anders Mpow MBH6 Handsfree Cheetah 4.1 Bluetooth Headset Headphones Wireless Stereo Headphone Microphone AptX Sport Earphone for iPhone
http://s.aliexpress.com/euYZj2Mv
(from AliExpress Android)
pi_161647093
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 02:19 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Swiss post is vaak redelijk snel (gebruikt door BG). Sweden post daarentegen is tergend langzaam: deze 2 haal ik ook nog wel eens door elkaar.
Ah dat zou het wel zijn dan haha. Bedankt :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_161647620
Bedankt voor de review van de Xiaomi Redmi Note Pro 3, RobertNL. Ik ga er een bestellen bij Banggood. Wss wel de "normale" Pro. Ik zie voor mijn gebruik weinig voordelen om de prime versie te pakken. Dus als iemand mij nog goede verkoopargumenten kan geven om toch voor de Prime te gaan, show me :).
pi_161648692
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:30 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Linkje?

;)


Iemand anders een betere aanrader?
Deze;
http://m.everbuying.net/product1112471.html

Veel goede reviews over, ik heb ze zelf ook besteld maar ze zijn nog onderweg
Veni, vidi, vodka.
pi_161648843
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wordt geloof ik verwend door BG qua verzendtijden die ik bij hen heb want zat me toch aardig op te vreten omdat ik dit pakketje wel eens wil binnenkrijgen. :')
Dus bij toeval eens de tracking gecontroleerd (wel of niet tracking krijgen is volledige willekeur uiteraard) en nou bleek deze toevallig gistermorgen in Nederland aangekomen te zijn en zo'n 3 kwartier geleden binnengekomen bij PostNL. *O*

Wordt morgenvroeg tussen 10:00 - 12:00 uur bezorgd.
Wel bijzonder dat een item van zo'n 100 gram en 53*53*25mm in een doos van 340*360*70mm zit en 650 gram weegt. :o

En dan geen pakketjes meer onderweg. ;(
Tenzij m'n Raspberry Pi project doorgaat; dan komt er nog weer wat deze kant op. :9

En dan laat je USB meter maar max. 7 volt door. Kun je QC2.0 ook niet meten. :')
  zaterdag 23 april 2016 @ 15:38:00 #262
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161651042
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 11:52 schreef KdwPPr het volgende:
Bedankt voor de review van de Xiaomi Redmi Note Pro 3, RobertNL. Ik ga er een bestellen bij Banggood. Wss wel de "normale" Pro. Ik zie voor mijn gebruik weinig voordelen om de prime versie te pakken. Dus als iemand mij nog goede verkoopargumenten kan geven om toch voor de Prime te gaan, show me :).
De normale is ook prima, zeker gezien de pro ook gewoon een sd kaartje pakt (ten koste van het tweede simkaartslot.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161652708
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 11:52 schreef KdwPPr het volgende:
Bedankt voor de review van de Xiaomi Redmi Note Pro 3, RobertNL. Ik ga er een bestellen bij Banggood. Wss wel de "normale" Pro. Ik zie voor mijn gebruik weinig voordelen om de prime versie te pakken. Dus als iemand mij nog goede verkoopargumenten kan geven om toch voor de Prime te gaan, show me :).
hoe bedoel je "normale" Pro?
er is een note 3 en een note 3 Pro,
de "normale" heeft 2gb ram en een helio x10 en de pro heeft 3gb ram en een SD650.
ik zou zeker voor de pro gaan aangezien MIUI nogal een geheugenvreter is.
ik heb zelf trouwens ook de redmi note 3 pro :).
pi_161654943
Wat ik nou toch heb.. Hab zo'n simpele casio via ebay gekocht, kostte me 8 euro. Kreeg dat ding vandaag binnen (kwam uit sri lanka blijkbaar) inclusief een brief van PostNL of ik de ~4 euro te weinig aan porto kosten even wilde betalen. Kan ik dit verhalen op de verkoper denk? Nu maakt me die 4 euro niet zo uit maar, vind het een beetje slordig..
  zaterdag 23 april 2016 @ 22:10:44 #265
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_161659103
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 19:16 schreef tharonny het volgende:
Wat ik nou toch heb.. Hab zo'n simpele casio via ebay gekocht, kostte me 8 euro. Kreeg dat ding vandaag binnen (kwam uit sri lanka blijkbaar) inclusief een brief van PostNL of ik de ~4 euro te weinig aan porto kosten even wilde betalen. Kan ik dit verhalen op de verkoper denk? Nu maakt me die 4 euro niet zo uit maar, vind het een beetje slordig..
Voor die paar Euro zou ik niet moeilijk gaan doen.
pi_161659548
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:30 schreef julius123 het volgende:

[..]

hoe bedoel je "normale" Pro?
er is een note 3 en een note 3 Pro,
de "normale" heeft 2gb ram en een helio x10 en de pro heeft 3gb ram en een SD650.
ik zou zeker voor de pro gaan aangezien MIUI nogal een geheugenvreter is.
ik heb zelf trouwens ook de redmi note 3 pro :).
Je hebt nog wel meer versies

pi_161663133
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:30 schreef julius123 het volgende:

[..]

hoe bedoel je "normale" Pro?
er is een note 3 en een note 3 Pro,
de "normale" heeft 2gb ram en een helio x10 en de pro heeft 3gb ram en een SD650.
ik zou zeker voor de pro gaan aangezien MIUI nogal een geheugenvreter is.
ik heb zelf trouwens ook de redmi note 3 pro :).
Ik bedoelde het verschil tussen de Redmi Note 3 Pro 2 GB en 3 GB. En daarnaast heb je ook nog de "normale" Note 3 met slechtere processor, slechtere camera en geen micro SD slot.

Maar heb wat benchmarks gezien, forums gelezen etc. en zag weinig reden om voor de 3gb pro versie te gaan i.p.v. de 2 gb pro versie.

Edit: tijd om mezelf in het Rom flashen te gaan verdiepen.

[ Bericht 2% gewijzigd door KdwPPr op 24-04-2016 00:10:17 (minder spam) ]
pi_161682440
Wat is over het algemeen de beste Chinese webshop (Qua prijs, levertijd, kwaliteit ed.?)
pi_161682725
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 19:59 schreef GeniusJ het volgende:
Wat is over het algemeen de beste Chinese webshop (Qua prijs, levertijd, kwaliteit ed.?)
Banggood naar mijn mening.
  zondag 24 april 2016 @ 20:12:12 #270
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_161682976
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 20:05 schreef J.B. het volgende:

[..]

Banggood naar mijn mening.
Heel erg afhankelijk van wat je koopt. Banggood is betrouwbaar, maar ook niet de goedkoopste. Zeker niet op het gebied van telefoons en tablets.

Daarvoor shop ik liever bij goede adressen op Alieexpress. Ook heb ik persoonlijk goede ervaringen met Gearbest en Geekbuying.
  zondag 24 april 2016 @ 23:55:51 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161692276
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161694624
quote:
Heb ik net 2 dagen geleden eindelijk de nieuwe 1s besteld :(

Maar eerlijk gezegd vind ik deze nieuwe met display niet echt mooi, en ik heb al een horloge voor de tijd dus zo erg is het niet, ik blijf lekker bij de 1s.
  maandag 25 april 2016 @ 09:14:25 #273
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_161695159
Iemand ervaring mee een CooSpo of andere Bluetooth hartslagband?
pi_161695337
Weet iemand een goede oplossing om oude videocasettes te digitaliseren? En liefst dus een deftige tool te kunnen komen in een chinese webshop?
pi_161695409
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 09:14 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand ervaring mee een CooSpo of andere Bluetooth hartslagband?
Ik heb een CooSpo bluetooth hartslagband!
Koppelen gaat supergemakkelijk, werkt goed.

Alleen betwijfel ik of hij mijn hartslag wel correct monitort. In rust is mijn hartslag soms 60 maar meestal ergens rond de 90. Tijdens het lopen zit ik ook gemiddeld tegen de 190.
Maar misschien heb ik gewoon een productiefoutje (of doe ik hem niet goed om).
  maandag 25 april 2016 @ 12:14:00 #276
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_161698271
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 09:33 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ik heb een CooSpo bluetooth hartslagband!
Koppelen gaat supergemakkelijk, werkt goed.

Alleen betwijfel ik of hij mijn hartslag wel correct monitort. In rust is mijn hartslag soms 60 maar meestal ergens rond de 90. Tijdens het lopen zit ik ook gemiddeld tegen de 190.
Maar misschien heb ik gewoon een productiefoutje (of doe ik hem niet goed om).
Nooit gecontroleerd door je vinger op je pols te leggen en mee te tellen? 😋
  maandag 25 april 2016 @ 14:10:20 #277
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161700756


Met bijbehorende win-actie:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161702138
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 12:14 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Nooit gecontroleerd door je vinger op je pols te leggen en mee te tellen? 😋
Nope :)
Zal ik eens moeten testen.
pi_161705811
Even een vraagje voor de eventuele ervaringsdeskundigen en/of kenners:

Via DHL kreeg ik een pakket binnen uit HongKong van 23kg. Nu stond er op de invoice 9cent per piece/500 pieces ~ 60US.
De inklaring/naheffing/administratie was ~100euro. ;(

Via DHL kwam ik erachter dat, omdat er geen shipping costs op stonden, de douane/belasting/inklaring uitgegaan is van het standaard shipping tarief. Zo'n 23kg vanuit HK naar NL.
DHL gaf aan dat dit zeer waarschijnlijk niet de werkelijke shipping costs waren, dus dat je het beste die kan opvragen/aantonen bij de belastingdienst en dan geld terug kan krijgen.

Nou ben ik benieuwd of iemand weet hoe dit in zijn werk gaat. Moet je hier die 35euro onderzoekskosten voor betalen (wat een paar topics terug voorbij kwam)?

Thanks alvast!
  maandag 25 april 2016 @ 18:20:52 #280
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161706894
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 17:29 schreef Rzr101 het volgende:
Even een vraagje voor de eventuele ervaringsdeskundigen en/of kenners:

Via DHL kreeg ik een pakket binnen uit HongKong van 23kg. Nu stond er op de invoice 9cent per piece/500 pieces ~ 60US.
De inklaring/naheffing/administratie was ~100euro. ;(

Via DHL kwam ik erachter dat, omdat er geen shipping costs op stonden, de douane/belasting/inklaring uitgegaan is van het standaard shipping tarief. Zo'n 23kg vanuit HK naar NL.
DHL gaf aan dat dit zeer waarschijnlijk niet de werkelijke shipping costs waren, dus dat je het beste die kan opvragen/aantonen bij de belastingdienst en dan geld terug kan krijgen.

Nou ben ik benieuwd of iemand weet hoe dit in zijn werk gaat. Moet je hier die 35euro onderzoekskosten voor betalen (wat een paar topics terug voorbij kwam)?

Thanks alvast!
Ik zou even gratis bellen met de belastingtelefoon.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_161711564
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:10 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]

Met bijbehorende win-actie:
[ link | afbeelding ]
Spannend :9
  dinsdag 26 april 2016 @ 10:12:27 #282
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161721662
Schaamteloze rip van m'n eigen blog :
quote:
De Xiaomi MiBand 1S (met optische hartslagmonitor) is momenteel in promo bij Banggood voor 13,54¤ zag ik net toevallig. Wel maar een beperkt aantal (nog 200+ beschikbaar op het moment van deze post).
De aanbieding loopt van 25 tot 30 april.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_161721748
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 09:27 schreef ridsel het volgende:
Weet iemand een goede oplossing om oude videocasettes te digitaliseren? En liefst dus een deftige tool te kunnen komen in een chinese webshop?
http://www.ebay.com/itm/H(...)2:g:M-QAAOSwAvJXC057

+

http://link.marktplaats.nl/m1045071891
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:04:10 #284
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_161726982
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 april 2016 10:12 schreef dodge_911 het volgende:
Schaamteloze rip van m'n eigen blog : De Xiaomi MiBand 1S (met optische hartslagmonitor) is momenteel in promo bij Banggood voor 13,54¤ zag ik net toevallig. Wel maar een beperkt aantal (nog 200+ beschikbaar op het moment van deze post).
De aanbieding loopt van 25 tot 30 april.
Mijn gevoel zegt dat deze wel vaker voor die prijs voorbij gaat komen nu der een nieuwe op stapel staat.
pi_161727649
Nog even over de Roidmi, deed 't hier geweldig tot er achterin de auto (waar 't perfect zat onder de antenne) af en toe geen prik op de lijn kwam. 'n Zelf ingebouwde 12v-aansluiting. Zitten kloten, maar meer stuk gemaakt dan me lief is. Nu zoek ik 'n 12v-aansluiting die ik in kan bouwen, waar de Roidmi ook goed in past.

Ik kan ze alleen niet vinden, de nieuwe versie sigarettenaansteker aansluiting dus. Iemand?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_161744570
Weet iemand toevallig nog meer Chinese (of ROW) sites in de trant van cowcow.com waar je je eigen artikelen kan laten maken?
  woensdag 27 april 2016 @ 18:09:56 #287
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_161757057
-nvm-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 27 april 2016 @ 20:23:22 #288
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161760513
Valt RAVPower ook nog een beetje onder Chinashoppen, hoewel het via Amazon te koop is?
If so : check this out; ben weer een beetje aan het hobbyen/lobbyen geweest :)
If not : check it out anyway :)
Fodder for reviews!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_161770347
quote:
12s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:23 schreef dodge_911 het volgende:
Valt RAVPower ook nog een beetje onder Chinashoppen, hoewel het via Amazon te koop is?
If so : check this out; ben weer een beetje aan het hobbyen/lobbyen geweest :)
If not : check it out anyway :)
Fodder for reviews!
Een kleine opmerking vanuit mijn kant over je reviews, niet negatief bedoeld maar meer als tip.

Je zou je reviews net iets langzamer kunnen maken, de tekst gaat nu iets te snel voorbij wat mij betreft.
Als ik de tekst lees heb ik al geen tijd meer om naar de rest van het beeld te kijken.
Maar voor de rest, nette reviews die je maakt.
  donderdag 28 april 2016 @ 12:40:45 #290
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161773277
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:29 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Een kleine opmerking vanuit mijn kant over je reviews, niet negatief bedoeld maar meer als tip.

Je zou je reviews net iets langzamer kunnen maken, de tekst gaat nu iets te snel voorbij wat mij betreft.
Als ik de tekst lees heb ik al geen tijd meer om naar de rest van het beeld te kijken.
Maar voor de rest, nette reviews die je maakt.
Top! Neem ik mee in het volgende filmpje. Dus meer 200% en 400% ipv 800% :D haha
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_161773813
Voor mensen die ook deze Blitwolf lader hebben; maakt die van jullie ook een zacht, fluitend geluid?

Enne, bij Banggood en bij Gearbest is de Wintel W8 Pro in de aanbieding voor respectievelijk ¤71.88 en ¤72.33.
Heb geloof ik niet eerder een Windows player mét LAN-poort zo goedkoop langs zien komen.
Overige specs zijn de Intel x5-Z8300, 2GB werkgeheugen en 32GB opslaggeheugen.

Een prima PC'tje voor erbij dus of als mediaplayer (LibreELEC) voor bij de TV.
(Over afspelen van 4K video, H.256 support en audio-formats lees ik helaas wel uiteenlopende ervaringen)



[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 28-04-2016 13:28:30 ]
  donderdag 28 april 2016 @ 13:32:54 #292
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161774223
Ik heb geen geluiden uit mijn BW lader.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161774774
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:10 schreef Iemand91 het volgende:
Voor mensen die ook deze Blitwolf lader hebben; maakt die van jullie ook een zacht, fluitend geluid?

[...]
Ik heb een andere, wel van BW, maar die maakt ook een geluid.
  donderdag 28 april 2016 @ 14:00:38 #294
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161774856
Is er overigens al een VR content topic? Ik heb vandaag de Shinecon van dealdumpert binnen gekregen, maar moet nog even wat leuke content vinden :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161776349
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:00 schreef Catch22- het volgende:
Is er overigens al een VR content topic? Ik heb vandaag de Shinecon van dealdumpert binnen gekregen, maar moet nog even wat leuke content vinden :)
www.pornhub.com/VR
pi_161776376
quote:
:D
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 28 april 2016 @ 15:11:07 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161776377
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:10 schreef Iemand91 het volgende:
Voor mensen die ook deze Blitwolf lader hebben; maakt die van jullie ook een zacht, fluitend geluid?

Enne, bij Banggood en bij Gearbest is de Wintel W8 Pro in de aanbieding voor respectievelijk ¤71.88 en ¤72.33.
Heb geloof ik niet eerder een Windows player mét LAN-poort zo goedkoop langs zien komen.
Overige specs zijn de Intel x5-Z8300, 2GB werkgeheugen en 32GB opslaggeheugen.

Een prima PC'tje voor erbij dus of als mediaplayer (LibreELEC) voor bij de TV.
(Over afspelen van 4K video, H.256 support en audio-formats lees ik helaas wel uiteenlopende ervaringen)

[ afbeelding ]
Ook bij Geekbuying :Y

Daar heb ik hem weg; zal eens kijken of ik er een review over kan schrijven :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 28 april 2016 @ 15:39:32 #298
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161776926
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:10 schreef Iemand91 het volgende:
Voor mensen die ook deze Blitwolf lader hebben; maakt die van jullie ook een zacht, fluitend geluid?

Yep. Ik moet echt twee devices eraan hangen (hij is 2 ports) wil dat stoppen. Dus gebruik ik er één voor m'n smartwatch en één voor mijn telefoon. Als mijn telefoon vol is, gaat de lader er gewoon uit. (smartwatch is altijd snel vol)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 28 april 2016 @ 15:48:55 #299
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161777128
quote:
en je dacht dat ik die niet had gezien?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 28 april 2016 @ 17:02:16 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161778863
CHI / [Reviews] [mini-review] Alarmsysteem

Toch nog even een mini-reviewtje (mits jullie met input / vragen komen) gemaakt ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 28 april 2016 @ 17:02:23 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161778864
Vol!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')