abonnementen ibood.com bol.com
pi_170199526
Ik kijk weer. Dit keer Coen, snowboardfanaat.
pi_170200119
Haha, mooie gozer. Coen the local.
pi_170200592
Jeetje wat een verhaal weer.
pi_170200846
Ik wil het verhaal niet minder erg maken, maar wat heeft zijn overlijden met zijn passie ('break free') te maken. Gewoon domme pech. Had ook in Nederland kunnen gebeuren.

Vorig seizoen zat er een bergbeklimmer in die van de berg was afgevallen. Dan heeft je overlijden al veel meer te maken met grenzen opzoeken, en net over het randje gaan.
pi_170201096
quote:
2s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:39 schreef Postbus100 het volgende:
Ik wil het verhaal niet minder erg maken, maar wat heeft zijn overlijden met zijn passie ('break free') te maken. Gewoon domme pech. Had ook in Nederland kunnen gebeuren.

Vorig seizoen zat er een bergbeklimmer in die van de berg was afgevallen. Dan heeft je overlijden al veel meer te maken met grenzen opzoeken, en net over het randje gaan.
Klopt maar vorig seizoen was de zeiler ook geschept door een auto. Volgens mij gaat het programma vooral over mensen die hun dromen najagen en overlijden in het buitenland.
pi_170201101
quote:
2s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:39 schreef Postbus100 het volgende:

De rest zijn bijna allemaal zaken geweest waarvan 'jezelf leren kennen' de passie was.

Deze gast had wel echt iets waar hij voor leefde.
A dirty mind is a joy forever
pi_170201615
Ik vond dit eerlijk gezegd de minst bijzondere aflevering. Dit maakt het natuurlijk niet minder sneu.
pi_170201717
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik vond dit eerlijk gezegd de minst bijzondere aflevering. Dit maakt het natuurlijk niet minder sneu.
Dat had ik ook. Wilde het niet posten. :@
pi_170202441
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik juist een van de betere :o
De rest zijn allemaal van die standaard mensen die gaan backpacken.
Doet niks af aan hun dood.
A dirty mind is a joy forever
pi_170230167
ik vond deze ook erg bijzonder.
het bankje op die piste zegt wel genoeg hoe geliefd hij daar was.

prachtig programma b.t.w. ;(
Two hands working can do more than a thousand clasped in prayer.
pi_170402480
De laatste aflevering weer geweest. Stijn in Bonaire.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')