abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_7022524
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 17:07 schreef Jorn_Z het volgende:
nou?

EDIT: Topic: Hoe versier je iemand in het openbaar vervoer? = Topic: Hoe maak je contact met een leuk iemand in het openbaar vervoer?


Ik vin dat zo lekker weetjedat.
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  woensdag 27 november 2002 @ 20:16:24 #52
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_7027980
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:22 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik mis je zonnenbril slarioux


Arg vergeten
pi_7039276
Trein is redelijk makkelijk, de bus is iets moeilijker:

In de trein en bus heb je vaak veel mensen om je heen en het is voor veel mensen voor moeilijk om een gesprek te beginnen. Vaak zijn die mensen dan ook nog eens op weg naar werk/college/school waardoor ze bezig zijn met verplichte zaken en dus een minder vrolijke stemming hebben dan als ze b.v. op vakantie gaan. Het is dus van belang dat je op zo'n moment het gesprek richting leuker. Dus bus is iets moeilijker omdat je nog meer mensen om je heen hebt(de hele bus kan je horen), en je een goede reden moet hebben precies om op die plek naast haar/hem te gaan zitten.

Zeg het volgende in de trein/bus(indien mogelijk): deze stoel is vast wel vrij en vervolgens gaan zitten, even later als ze een tas bij zich heeft vragen, ben je op weg naar het .... college/school, je doet toch ook....(vul een vak in). Is ze daar te oud voor zeg je: Werk jij niet bij Philips(of waar dan ook) en hou daarna het gesprek aan de gang. Praat b.v. nog even over werk en zeg dan iets van gelukkig is het bijna weekend, lekker vrij, ik ga een korte vakantie, blablabla en ga vervolgens verder over vakantie.

Eitje toch?

Sittin' here resting my bones
And this loneliness won't leave me alone, listen
Two thousand miles I roam
Just to make this dock my home, now
pi_7042249
quote:
Op woensdag 27 november 2002 15:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vertel is, hoe ging dat?
Je belde haar op... wat zei je?
Ja hoi, ik ben een goede vriend van ....???
en verder?

Rede waarom ik dit vraag is omdat ik zelf ook wellis in dit soort situaties kom


Het gekke was. Dit was het nummer van haar zusje.. die had ze in die tussentijd aan dr zusje gegeven en een andere foon met nummer genomen.

Dus ik zat eigelijk met dr zus te .. eehm.. maar goed... ik beld eop een gegeven moment op en ze nam op met zo van.. WIE BEN JIJ!!!!! IK KEN JOU NIET!!.

Ik zei dus met dat dat idd zo was, waar dat haar zus mij wel kon.

Zij:'Hoe heet je dan!'.
Ik: 'Pascal'.
Zij: 'Pascal??'
achtergrond: 'PASCAL!????!!!!!!'
*hoop gerommel aan de telefoon'

En jha.. toen had ik haar aan de telefoon.. en zo na het een kwam het ander...

Toen het allemaal gebeurde zat ik medaar te stressen als de neten, maar nu kan ik er gelukkig om lachen

Mja... dusch...
  donderdag 28 november 2002 @ 16:26:05 #55
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_7043073
De ultieme openingszin gebruiken:

"Flippo's ruilen?"

pi_7043361
quote:
Op donderdag 28 november 2002 16:26 schreef Tjabbo het volgende:
De ultieme openingszin gebruiken:

"Flippo's ruilen?"


Slaapt winter
en zomer
pi_7113134
Je geeft het antwoord zelf al in dat andere topic van je: stiekem een visitekaartje in haar zak laten glijden.....

Niet doen.

[Dit bericht is gewijzigd door BBun op 02-12-2002 23:25]

pi_7113156
quote:
Op maandag 2 december 2002 23:24 schreef BBun het volgende:
Stiekem een visitekaartje in haar zak laten glijden.....
pi_7116637
PRAAT en KLETS:

openbaarvervoer... hmm:

- vind jij ook niet dat oude mensen eigenlijk zouden moeten gaan staan voor ons, wij moeten tenslotte nog een leven lang vooruit met onze benen ( werkt alleen als je moet staan)

maak een opmerking over het tijdstip. zet het wel zo neer dat een simpele "ja" niet voldoet.

dus tussen 11:00h en 15:00 uur kun je beginnen met: "zo, ook nu alweer vrij van je werk ?"

na 15:00h " moet je ook weer aan het werk ?"

ze kijken ff vreemd maar het antwoord is waarschijnlijk

nee, blab bla blalala

als je de vraag verkeerd stelt en zij is niet erg assertief krijg je alleen een verlegen ja terug.

jij: "so you speak english.."
zij; "hu watte ?"
jij: "oh, je bent nederlands. Ik wist niet dat we zulke knappe meiden hadden hier."
(meer als grap bedoeld niet echt de opening, maar het is een begin)

mijn laatste gesprek (niet meer dan dat en dat was ook niet de bedoeling) met een vreemde begon zo:

"goh, kom je uit belgie ?"
ze had een beetje brabants accent.

geweldig gewoon wat voor reacties je krijgt. de meest domme zin die je uit kunt kramen maar dat maakt niet uit. gewoon iets zeggen

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_7193274
Het is niet een tip ofzo, maar meer een gebeurtenis die hier wel bij past denk ik.
Afgelopen vrijdagavond was mijn trein in eindhoven een paar minuten te laat, nu wacht de trein richting utrecht altijd op de trein richting den haag voor het overstappen enzo, maar ze horen net na elkaar te vertrekken, het gevolg was nu dus dat ze tegelijk vertrokken en hele tijd een soort van "ik kan harder" achtig iets aan het doen waren. De ene keer werden we ingehaald, dan haalden we hen in etc.. Nu zaten er in de andere trein niet zo veel mensen, althans, niet aan "mijn" kant. Op een bepaald moment zat er dus een meisje in de andere trein ook naar het gespeel van de treinen te kijken, de 2e keer dat ze voorbij kwam, ik lachen, zij lachen, 3e keer: zij zwaaien, 4e keer: ik zwaaien
helaas was er geen 5e keer, maar het is wel leuk
pi_7200581
Ik had laatst ook iets leuks in de bus (bus 42 den haag <-> zoetermeer) zat meisje tegenover me die me af en toe aan keek en ik terug kijken... en toen zat er een mevrouw naast mij die in slaap was gevallen, dus zij lachen ik zo kijken en ook lachen en zo raakten we aan de praat. Ze woont hier wel in de buurt, ik heb der msn ze is alleen nog niet online gekomen
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  maandag 9 december 2002 @ 17:44:47 #62
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7227697
Versieren ? Dat doe je toch met slingers en bloemen, toch ?
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_7230850
de vent of vrouw die ertussen zit aan gaan kijken en dan zo irri dat ie er wat van gaat zeggen. Als hij/zij dan reageert dan hardop zeggen:

ow sorry meneer/mevrouw ik keek niet naar u. Ik keek eigenlijk naar dat superknappe meisje achter U, maar niet doorvertellen hoor! Sjies daar zou ik nou weleens mee uit willen. Als ze dan nog niet reageert, is ze de moeite ook niet waard

pi_7236031
Kleren uit, op handen en voeten door het gangpad lopen en roep "Ik ben een zwijn!! Ik ben een zwiiiijjn!!!
pi_7236549
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 17:15 schreef kwib het volgende:
Openingszin: Ik ben Stan, hoe heet jij?
Ik heet xxxxx.
Ok.....lekker weer hè?
uuu ,ja....
pi_7236945
Wat het probleem altijd is in zulke situaties is het vragen om een adres/mail/telefoonnummer.

Ik heb een lieve vriendin en ga over twee weken samenwonen maar als voorbeeld, dit gebeurde me een paar weken geleden.

Vrijdagavond ging ik naar huis en kwam in de trein richting Leeuwarden een meisje tegen, zij zag er erg cool uit (gothic meisje) en ze ging naast me zitten, haalde haar discman uit haar jaszak en ik vroeg haar wat voor muziek ze op cd had. Toen hebben we gezellig een half uur zitten keuvelen over muziek, ik mocht haar cd ff lenen en uiteindelijk vroeg ze waar ik er uit moest, Steenwijk was dat en dus nog lang niet Leeuwarden...ik had haar best willen vragen om een mailadres gewoon om eens contact te onderhouden, maar dat durf ik op zo'n moment dan niet. Waarschijnlijk bang om afgewezen te worden.

De crux is dus...wanneer kun je het vragen en een vrij grote kans van slagen hebben? Als ik het zo achteraf bekijk dan had ik dat wel maar op dat moment realiseer je je dat niet zo.

pi_7248770
Dit is wat ik heb meegemaakt:

Afgelopen half jaar moest ik stage lopen... Iedere dag met bus, trein en metro. 's Middags op het station zag ik altijd een meisje uit m'n straat. ken haar van gezicht, maar heb haar nog nooit gesproken...

Ik heb zo'n beetje vier maanden lang ieder middag in dezelfde bus en trein met haar gezeten. Beetje kijken over en weer, maar er is eigenlijk nooit een woord gevallen... Nu m'n stage voorbij is zie ik haar niet meer.

Beetje laf misschien om niets te zeggen maar het lukte me gewoon niet.

In dat soort dingen ben ik dus echt niet goed... Misschien moet ik het met oud & nieuw eens proberen

pi_7255752
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 16:51 schreef EriniQuE het volgende:
Dit is wat ik heb meegemaakt:

Afgelopen half jaar moest ik stage lopen... Iedere dag met bus, trein en metro. 's Middags op het station zag ik altijd een meisje uit m'n straat. ken haar van gezicht, maar heb haar nog nooit gesproken...

Ik heb zo'n beetje vier maanden lang ieder middag in dezelfde bus en trein met haar gezeten. Beetje kijken over en weer, maar er is eigenlijk nooit een woord gevallen... Nu m'n stage voorbij is zie ik haar niet meer.

Beetje laf misschien om niets te zeggen maar het lukte me gewoon niet.

In dat soort dingen ben ik dus echt niet goed... Misschien moet ik het met oud & nieuw eens proberen


ik ben ook niet goed in die dingen: iemand die ik op de basisschool leuk heb gevonden(en zij mij waarschijnlijk ook ) zie ik nog wel eens...maar ik durf haar echt geen gedag ofzo te zeggen...maar ik weet wel dat we elkaar herkennen, dat merk je gewoon

voor de rest ben ik niet zo'n casanova...eerder een casanoway (mijn alter ego )

  woensdag 11 december 2002 @ 22:35:55 #69
19057 lennard_de_vries
Knuffelbeer nummer 1
pi_7280728
Je moet gewoon met iemand anders zijn en een gezellig gesprek starten , en dan die "persoon" betrekken in het gesprek. Dat gaat heel makkelijk. Believe me, it Works..... 3 weken geleden ook nog gedaan...
en nu ben ik niet veel meer thuis....
Beter goed gejat dan slecht gemaakt ! :-) Its easier not to be wise..(LIVE Selling the Drama) :-) Speed is the ultimate Kick in Life. :-) Good Leaders avoid War.
pi_7283368
als je een leuk meisje ziet kijk dan ook altijd of ze een ring om haar vinger heeft, hoeft niet direct een trouwring te zijn maar kan ook een vriendsschapsring zijn. heeft ze een ring waarvan jij denkt dat ze die wel eens van haar vriend gekregen zou kunnen hebben. dan moet je wel met een hele goede versiertruuk komen.
pi_7283437
Nou wat ik over het algemeen wel een goede truuk vond is gewoon een kaartje mee hebben met je naam, adres, email kan natuurlijk ook. en voornamelijk JE telefoon nummer, gewoon naar de toe lopen en aan haar geven als zij uitstapt of jij. en then..LET the SMS begin zodoende weet je meteen als ze intresse heeft.
the blade is not a weapon of peace, but one of justice.
pi_13346665
quote:
Op woensdag 27 november 2002 08:50 schreef Tightrope1811 het volgende:

[..]

Deze vind ik écht ontzettend leuk. Als iemand dit tegen mij zou zeggen zou ik acuut verkocht zijn. Buiten dan dat ik geen meisje ben, dus dat zou ik dan weer wat minder vinden, maar goed...

Ik heb trouwens ooit eens iemand een briefje gegeven in de trein. Klein stukje uitleg met mijn telefoonnummer. Die avond ging de telefoon........


Wat stond er dan in die 'uitleg' ?
pi_13347403
He wat een lul ben ik toch, bestwel vaak oogcontact in de bus. Maar ik zeg gewoon niks, moet mezelf toch eens wat meer gaan schoppen...
pi_13347909
quote:
Op maandag 9 december 2002 22:58 schreef FokSpy het volgende:
Kleren uit, op handen en voeten door het gangpad lopen en roep "Ik ben een zwijn!! Ik ben een zwiiiijjn!!!
Of een mars tussen je billen stoppen. Met dat lekkere zachte carameeellll

Hans Teeuwen

Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_13352448
Vragen of ze een beetje bekenend is, en dat jij voor het eerst hier bent en dan moet je vragen of ze wil zeggen wanneer je moet uitstappen!! Kan je soms wel eens een leuk gesprek beginnen.. soms vragen ze dan wat voor opleiding je hebt enzo..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')