abonnement Unibet Coolblue
pi_161238979


WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!



Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden arbeiders van dit topic
• Maharbal (2x: Fiscaal, Notarieel. Tevens advocaat-stagiair, stoer toch?)
• Eriksd (Mr. droogkloot)
• Ryon (Verschillende projecten, breed uiteenlopende interesse van hogerhand. Is volgend jaar miljonair als alles meezit al is daar nogal wat weerstand tegen vanuit de lokale politiek.)
• Sideshowbobbie (Emeritus Novietenhoeder) (Mr. A. R. Beidsrecht)
• Ansu
• Phaelanx_NL
• Actaeon (Emeritus Novietenhoeder)
• IkeDubaku99

Ook leuk: de studenten, op oplopende tofheid van de universiteit:
Rijksuniversiteit Groningen

• Giku
• Valid
• Etsu (Novietenhoeder II)
• Paxcon (voormalig mr. dr. LaPo, prof. mr. emogif)
• Ties02 (Novietenhoeder I; prof. dr. mr. Strafrecht)
• Joosie200
• ManScat
• Athlete
• Argelos
• Fratles
• Krabs
• Thereyougo
• Accursius
• underground1009
• IPA35
• Gustavo_Gaviria

Open Universiteit
• SpotlessMind00 (ook wel bekend als Spotmeister, of gewoon Floormanager)
• nadiyaa

Universiteit van Amsterdam

• Yreal (P is nog lang niet in zicht, laatste horde Rechtsgeschiedenis!)
• Tchock
• Snax

Erasmus Universiteit Rotterdam

• NotGuilty
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• Gekke-Afghaan

Universiteit Leiden

• KOG
• De_Fietser
• Studeur
• Ago-ergo-sum
• Monnet
• DoubleDip

Universiteit Utrecht

• solo020
• hugecooll
• Blistering

Universiteit van Tilburg

• Complexiteit
• Holograph

Radboud Universiteit

• Boterbartje (kwaliteitsuser)

Maastricht University

• GeneraalAdmiraal

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe. Zorg dat de TT de titel van een arrest is. Controleer of het arrest dat je in gedachten hebt nog niet is geweest! De TS typt een korte samenvatting van het gebruikte arrest.

[ Bericht 8% gewijzigd door Joosie200 op 06-04-2016 23:55:09 ]
mag het weten
pi_161239034
Bestuursrechtelijke TT, goed hé Erik?
Gemeente Oldenzaal dus Twente in de TT. Bartje zal blij zijn!

quote:
Oldenzaal houdt 5 stembureaus voor het raadgevend referendum over de goedkeuring van het Associatieverdrag tussen de EU en de Oekraïne op 6 april. De rechtbank Overijssel oordeelt dat de gemeente dat besluit in redelijkheid heeft genomen. Stichting GeenPeil en een inwoner van Oldenzaal waren het niet eens met het besluit van de gemeente en stapten naar de rechter. Zij eisten dat er 17 stembureaus moesten komen, net zoveel als bij de Tweede Kamerverkiezingen.
mag het weten
  woensdag 6 april 2016 @ 22:27:45 #3
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161239261
Geen arrest.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161239304
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:27 schreef eriksd het volgende:
Geen arrest.
Nou, nou. Wel zo actueel gezien vandaag :{w
mag het weten
pi_161239349
Hehehehehe
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161239540
Groningen is een groen bolwerk. :D
mag het weten
  woensdag 6 april 2016 @ 22:32:50 #7
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161239596
Thierry Bidet. _O_
pi_161239765
Zeg Joosie, kan jij die lelijke Nijmeegse nieuwbouw uit de OP flikkeren die BB er neer heeft gezet in plaats van ons prachtige academiegebouw?
pi_161240141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:35 schreef underground1009 het volgende:
Zeg Joosie, kan jij die lelijke Nijmeegse nieuwbouw uit de OP flikkeren die BB er neer heeft gezet in plaats van ons prachtige academiegebouw?
  woensdag 6 april 2016 @ 22:51:55 #10
365082 IPA35
Patriarch
pi_161240655
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef Joosie200 het volgende:
Groningen is een groen bolwerk. :D
Vieze progressieven. Geloven in universele waarden en Utopia. Hebben "intellectuelen" vaak last van. Zelfde reden dat ze vaak links zijn.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161241402
toont toch wel weer aan dat democratie ruim overrated is.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_161242242
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:35 schreef underground1009 het volgende:
Zeg Joosie, kan jij die lelijke Nijmeegse nieuwbouw uit de OP flikkeren die BB er neer heeft gezet in plaats van ons prachtige academiegebouw?
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Work in progress: done :W

[ Bericht 5% gewijzigd door Joosie200 op 06-04-2016 23:33:34 ]
mag het weten
pi_161243799
Mag het KOG ook in de OP?

Verder snap ik ook wel dat het kabinet het naast zich kan neerleggen, maar dat gaat niet gebeuren is nu gezegd. Of dat ook echt zo is is een tweede, maar ik hoop dat het verdrag uiteindelijk niet toepasbaar gaat zijn.
pi_161244022
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:53 schreef DoubleDip het volgende:
Mag het KOG ook in de OP?

Verder snap ik ook wel dat het kabinet het naast zich kan neerleggen, maar dat gaat niet gebeuren is nu gezegd. Of dat ook echt zo is is een tweede, maar ik hoop dat het verdrag uiteindelijk niet toepasbaar gaat zijn.
Ik had het vergeten. Kog staat er nu in.

Verder lijkt de opkomst landelijk op 32% te schommelen met overwegend tegen stemmen vs voor stemmen. Een enkele studentenstad is overstag, de rest kleurt rood. Ik ben benieuwd of Rutte en Samsom zich houden aan hun uitspraak van vanavond. Maar we gaan het wel zien. De sectie over handel uit het verdrag is sowieso al in werking getreden. Dus wat valt er nog echt te onderhandelen?
mag het weten
pi_161244293
Alle uitslagen zijn binnen, 61,1% heeft tegen gestemd.

Maar goed, over een paar weken verzint Nederland een nieuwe naam voor het verdrag en jast het er dan alsnog door, net zoals bij het Verdrag van Lissabon.
  donderdag 7 april 2016 @ 00:51:17 #16
263417 Keyos
Like a Boss
pi_161245437
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:01 schreef Etsu het volgende:
De eerste dag is op 14 augustus, ik wil van te voren een week op m'n kont in Miami zitten.

Dan heb ik ook nog Thanksgiving en voorjaarsvakantie een week (en kerstvakantie). Welke staten/steden zouden jullie dan bezoeken?
Heb zelf een half jaar in de buurt van Manhattan gewoond, dat is altijd een bezoek waard natuurlijk (moet je wel enkele dagen rekenen). Ben zelf een heel groot fan van Boston (zowel door cultuur als sport), absoluut een aanrader, alleen niet de goedkoopste stad om te verblijven. Zo was ik 50 dollar kwijt per nacht in een hostel. Wel by far de mooiste USA stad die ik heb bezocht.

@Joosie

Die stem van dat plaatje is ongeldig :{ . Als mensen op zo'n manier erop schrijven kan het te herleiden zijn naar de persoon --> ongeldig. Zelf ook op een stembureau gezeten, heerlijk om half 11 klaar te zijn , Ka-ching.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_161250194
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 00:51 schreef Keyos het volgende:
Heb zelf een half jaar in de buurt van Manhattan gewoond, dat is altijd een bezoek waard natuurlijk (moet je wel enkele dagen rekenen). Ben zelf een heel groot fan van Boston (zowel door cultuur als sport), absoluut een aanrader, alleen niet de goedkoopste stad om te verblijven. Zo was ik 50 dollar kwijt per nacht in een hostel. Wel by far de mooiste USA stad die ik heb bezocht.
Dankje. Staat nu op het lijstje.
Er zijn gewoon teveel steden die gewoon bezocht moeten worden als je in de buurt bent bent, maarja, dan moet je de tijd ook hebben. ;(

En ik heb een beetje autisme in me, want ik spaar koelkastmagneetjes van de hoofdsteden van de landen/staten. Op het magneetje moet de hoofdstad er staan, en Miami is geen hoofdstad van Florida :'(

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2016 11:33:30 ]
  donderdag 7 april 2016 @ 13:11:05 #19
263417 Keyos
Like a Boss
pi_161252809
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 11:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dankje. Staat nu op het lijstje.
Er zijn gewoon teveel steden die gewoon bezocht moeten worden als je in de buurt bent bent, maarja, dan moet je de tijd ook hebben. ;(

En ik heb een beetje autisme in me, want ik spaar koelkastmagneetjes van de hoofdsteden van de landen/staten. Op het magneetje moet de hoofdstad er staan, en Miami is geen hoofdstad van Florida :'(
Maar Boston is wel de hoofdstad van Massachussets (en ook wel de hoofdstad van heel New England) dus die moet je gewoon bezoeken ;). Tallahassee (als ik het zo goed schrijf) is volgens mij niet echt de moeite waard.

Maar al die steden zijn prima te reizen en te betalen met de verscheidene busmaatschappijen, het is eerder tijd dat een issue wordt dan geld (betaalde volgens mij twee tientjes voor m'n retourtje New York - Boston en twee tientjes voor m'n retour New York - Washington DC). De vroeger je boekt, de goedkoper die bussen zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Keyos op 07-04-2016 13:36:29 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_161257383
Bij ons kan je als je de eerste 5 vakken van B1 gehaald hebt alvast vakken uit B2 gaan volgen, twijfel op zich wel of ik hier alvast mee moet beginnen. Aan de ene kant heb ik genoeg tijd, aan de andere kant kan je het ook 'gewoon' volgend jaar volgen en houd je de structuur vast.
pi_161262722
quote:
6s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:39 schreef Bolasie het volgende:
Bij ons kan je als je de eerste 5 vakken van B1 gehaald hebt alvast vakken uit B2 gaan volgen, twijfel op zich wel of ik hier alvast mee moet beginnen. Aan de ene kant heb ik genoeg tijd, aan de andere kant kan je het ook 'gewoon' volgend jaar volgen en houd je de structuur vast.
Je kunt het altijd proberen, maar houd wel rekening met het niveauverschil tussen B1 en B2. Ik heb destijds 1 P vak niet gehaald, het B2 vervolgvak was erg pittig en alleen te doen als je het B1 vak ook echt had begrepen.
pi_161273178
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 13:11 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar Boston is wel de hoofdstad van Massachussets (en ook wel de hoofdstad van heel New England) dus die moet je gewoon bezoeken ;). Tallahassee (als ik het zo goed schrijf) is volgens mij niet echt de moeite waard.

Maar al die steden zijn prima te reizen en te betalen met de verscheidene busmaatschappijen, het is eerder tijd dat een issue wordt dan geld (betaalde volgens mij twee tientjes voor m'n retourtje New York - Boston en twee tientjes voor m'n retour New York - Washington DC). De vroeger je boekt, de goedkoper die bussen zijn.
En heb je tips waar ik het beste een telefoonabo kan afsluiten? Ik heb een iPhone 6 en ik ga mijn abo hier zo laag mogelijk zetten dat ik een tientje kwijt ben per maand, en dan wil ik in de VS ook 10/12 GB internet hebben en geen belminuten oid. Gewoon kwestie van andere sim-kaart toch? :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 09:29:17 ]
pi_161273557
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:27 schreef Etsu het volgende:

[..]

En heb je tips waar ik het beste een telefoonabo kan afsluiten? Ik heb een iPhone 6 en ik ga mijn abo hier zo laag mogelijk zetten dat ik een tientje kwijt ben per maand, en dan wil ik in de VS ook 10/12 GB internet hebben en geen belminuten oid. Gewoon kwestie van andere sim-kaart toch? :D
Ehm, volgens mij kun je je telefoon daar niet 1 op 1 gebruiken. Iets met een andere frequentie voor bellen/internet. Vriendin van mij ging in die contreien studeren voor een half jaar en heeft het zonder telefoon moeten doen.
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:22:36 #24
263417 Keyos
Like a Boss
pi_161274128
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:27 schreef Etsu het volgende:

[..]

En heb je tips waar ik het beste een telefoonabo kan afsluiten? Ik heb een iPhone 6 en ik ga mijn abo hier zo laag mogelijk zetten dat ik een tientje kwijt ben per maand, en dan wil ik in de VS ook 10/12 GB internet hebben en geen belminuten oid. Gewoon kwestie van andere sim-kaart toch? :D
Bij mij werkte alles gewoon met simkaarten daar. Je moet idd wel even goed opletten met de frequentie, soms willen bepaalde (hogere) snelheden ineens niet werken op een Europese telefoon. Ik heb met mijn iPhone 5S in ieder geval nergens last van gehad.

Ik had trouwens een T-Mobile pre-paid Walmart abonnement en dat werkte helemaal perfect (al was het 5 GB per maand, geen 10). Je koopt je SIM bij de Walmart en het abonnement werkt door zolang je er 30 dollar per maand op zet, goedkoper kon ik toentertijd niet vinden. Ook fijn dat je nergens vast zit met een creditcard.

Ze werken sowieso veel met onbeperkt bellen daar dus al die abonnementen van telefoonaanbieders zijn duur omdat het allemaal met dat bellen is, bij het walmart abonnement kreeg je niet veel minuten.

Edit: Deze moet je dan in de walmart kopen: http://www.walmart.com/ip(...)1&findingMethod=p13n.

Als je écht 10 GB wilt moet je volgens mij diep in de buidel tasten (lees: 50 tot 60 dollar per maand). Houdt er rekening mee dat je (in grote steden) bijna overal wifi hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Keyos op 08-04-2016 10:28:39 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_161277108
Gaat strafproces soms Europees achterna? _O- 41,7% slagingspercentage (200 v/d 343 studenten in de herkansing) en gemiddeld cijfer een 4,99. Ik ga op de FAR-tour en voor een mondeling in de zomer denk ik maar :')
mag het weten
pi_161277388
En de RuG zou een makkie zijn.
pi_161277484
Ik heb helaas een 4 :( Jij dan Joosie?
pi_161277512
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:22 schreef Keyos het volgende:

[..]

Bij mij werkte alles gewoon met simkaarten daar. Je moet idd wel even goed opletten met de frequentie, soms willen bepaalde (hogere) snelheden ineens niet werken op een Europese telefoon. Ik heb met mijn iPhone 5S in ieder geval nergens last van gehad.

Ik had trouwens een T-Mobile pre-paid Walmart abonnement en dat werkte helemaal perfect (al was het 5 GB per maand, geen 10). Je koopt je SIM bij de Walmart en het abonnement werkt door zolang je er 30 dollar per maand op zet, goedkoper kon ik toentertijd niet vinden. Ook fijn dat je nergens vast zit met een creditcard.

Ze werken sowieso veel met onbeperkt bellen daar dus al die abonnementen van telefoonaanbieders zijn duur omdat het allemaal met dat bellen is, bij het walmart abonnement kreeg je niet veel minuten.

Edit: Deze moet je dan in de walmart kopen: http://www.walmart.com/ip(...)1&findingMethod=p13n.

Als je écht 10 GB wilt moet je volgens mij diep in de buidel tasten (lees: 50 tot 60 dollar per maand). Houdt er rekening mee dat je (in grote steden) bijna overal wifi hebt.
Thanks :)
pi_161278204
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:10 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb helaas een 4 :( Jij dan Joosie?
Lager
mag het weten
  vrijdag 8 april 2016 @ 14:08:51 #30
365082 IPA35
Patriarch
pi_161278587
Hoe dan :')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161278622
VMBO niveau he!
pi_161278628
Waar is Henrys?
pi_161279143
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 14:08 schreef IPA35 het volgende:
Hoe dan :')
Dat weet ik woensdag pas :{w
mag het weten
  vrijdag 8 april 2016 @ 14:40:15 #34
365082 IPA35
Patriarch
pi_161279342
Ik had zo graag een 9 gewild voor bedrijfs :'(
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161279412
Hoeveel keer heb je nu Strafproces geprobeerd Joosie? Nog meer dan FAR?
pi_161279518
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 april 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Hoeveel keer heb je nu Strafproces geprobeerd Joosie? Nog meer dan FAR?
Neuh, maar ik ben wel hard op weg :')
mag het weten
pi_161279632
Vies lelijk op de ongeschoonde lijst. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 14:52:49 ]
pi_161279708
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 14:52 schreef Etsu het volgende:
Vies lelijk op de ongeschoonde lijst. :')
/care, die lijst is bij mij sowieso een verloren zaak.
mag het weten
pi_161282167
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:17 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Je kunt het altijd proberen, maar houd wel rekening met het niveauverschil tussen B1 en B2. Ik heb destijds 1 P vak niet gehaald, het B2 vervolgvak was erg pittig en alleen te doen als je het B1 vak ook echt had begrepen.
Ja, ik weet nog niet of je zelf vakken kan kiezen, anders kies ik bijv. materieel strafrecht (B2 vak), B1 strafrecht was namelijk een eitje.

Ik wacht sowieso nog wel even af, volgend blok heb ik fiscaal recht en dat lijkt me interessant, zou zelfs in principe heel makkelijk kunnen switchen van opleiding.
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 14:10 schreef Etsu het volgende:
VMBO niveau he!
Vmbo

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 16:44:26 ]
pi_161283132
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:49 schreef Joosie200 het volgende:
Gaat strafproces soms Europees achterna? _O- 41,7% slagingspercentage (200 v/d 343 studenten in de herkansing) en gemiddeld cijfer een 4,99. Ik ga op de FAR-tour en voor een mondeling in de zomer denk ik maar :')
Dat tentamen was gewoon te doen in tegen stelling tot Europees Recht. Je leert in ieder geval wat je fout hebt gedaan bij inzage ipv Europees recht met die antwoordenmatrijs.
pi_161283137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:32 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dat tentamen was gewoon te doen in tegen stelling tot Europees Recht. Je leert in ieder geval wat je fout hebt gedaan bij inzage ipv Europees recht met die antwoordenmatrijs.
Wat had je?
pi_161283143
Damn allemaal voldoendes voor Successiewet :{ zelfs 8'en

Toch een beetje spijt dat ik de eerste kans niet heb gedaan
pi_161283151
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat had je?
8
pi_161283653
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:32 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dat tentamen was gewoon te doen in tegen stelling tot Europees Recht. Je leert in ieder geval wat je fout hebt gedaan bij inzage ipv Europees recht met die antwoordenmatrijs.
Europees is gewoon te doen zolang je maar genoeg neerpent. Ik heb daar beduidend minder moeite mee gehad. Als Kwakman nog inderdaad de scepter zwaait haal ik strafproces gewoon niet. Maakt niet uit hoe ik me voorbereid, net als bij FAR kom ik iig geen steek verder. En de inzages helpen daarbij mij weinig verder.

Ieder heeft zo zijn mindere vakken ;)
mag het weten
  vrijdag 8 april 2016 @ 22:00:18 #46
263417 Keyos
Like a Boss
pi_161290982
quote:
Kost een beetje maar dan heb je ook een leuke paar uur :W. Knuppels.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zaterdag 9 april 2016 @ 09:52:20 #47
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161298624
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:00 schreef Keyos het volgende:

[..]

Kost een beetje maar dan heb je ook een leuke paar uur :W. Knuppels.
:{
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161298960
Iemand ervaring met de ELSA Law Summer School? Het lijkt mij leuk om een summer school te doen daar in Diplomacy & Law of richting IE-recht, aangezien de kosten hier redelijk laag liggen ivm de summer schools direct bij universiteiten.

Het lijkt mij een mooie ervaring in die zin dat je inhoudelijk in een specifiek gebied iets leert dat je niet in je Bachelor krijgt en tegelijkertijd door de sociale activiteiten (ik ben wel bang dat het met name een zuipfestijn is, vandaar mijn vraag).
Jurist!
pi_161305293
Hallo. Ik heb encele vragen over de studie Rechten (aan Avans).
- Hoeveel lezen is het?
- Zijn de baanperspectief goed?
- Is het een moeilijke studi?
pi_161305327
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:22 schreef Dispenser20 het volgende:
Hallo. Ik heb encele vragen over de studie Rechten (aan Avans).
- Hoeveel lezen is het?
- Zijn de baanperspectief goed?
- Is het een moeilijke studi?
Dit is een topic voor wo rechten. Niet om onbeleefd te doen, maar mensen met hbo-ervaring zijn er dus weinig.

Taalgevoel is wel belangrijk, als je dingen als "enkele" verkeerd schrijft zou ik daar wel nog wat energie in steken.
  zaterdag 9 april 2016 @ 17:48:18 #51
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161307370
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:22 schreef Dispenser20 het volgende:
Hallo. Ik heb encele vragen over de studie Rechten (aan Avans).
- Hoeveel lezen is het?
- Zijn de baanperspectief goed?
- Is het een moeilijke studi?
Wat is dit?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 9 april 2016 @ 17:52:19 #52
365082 IPA35
Patriarch
pi_161307464
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:48 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat is dit?
_O-
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161307655
-nvm

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2016 18:00:40 ]
pi_161323515
quote:
300.000 is wel een aardige klapper
pi_161323526
Tevens, hoi, hoe is het leven?
pi_161324465
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:52 schreef IPA35 het volgende:

[..]

_O-
Nog steeds geen RGR op Nestor. Wat zijn dit voor kutgeintjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2016 11:41:48 ]
pi_161324549
En ik heb mn klappers ook niet binnen, terwijl het donderdag binnen had moeten zijn.

Wat een rampbegin dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2016 11:48:32 ]
  zondag 10 april 2016 @ 11:59:16 #58
365082 IPA35
Patriarch
pi_161324718
quote:
8s.gif Op zondag 10 april 2016 11:48 schreef Etsu het volgende:
En ik heb mn klappers ook niet binnen, terwijl het donderdag binnen had moeten zijn.

Wat een rampbegin dit.
Ik kan pas woensdag het boek afhalen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161324729
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 11:59 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik kan pas woensdag het boek afhalen.
Kutboek.
  zondag 10 april 2016 @ 13:45:56 #60
365082 IPA35
Patriarch
pi_161326281
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 11:59 schreef Etsu het volgende:

[..]

Kutboek.
Staat in één van die klappers wat je lezen moet?? Nee toch?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161326298
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:45 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Staat in één van die klappers wat je lezen moet?? Nee toch?
Voor komende week? Jawel.
  zondag 10 april 2016 @ 13:48:09 #62
365082 IPA35
Patriarch
pi_161326317
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Voor komende week? Jawel.
Wattan? Heb de klappers in m'n kamer liggen en ben daar pas woensdag weer.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 10 april 2016 @ 13:48:21 #63
365082 IPA35
Patriarch
pi_161326322
Waar gaat de eerste week over :') ?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161326344
Vorig jaar was het:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en POG komt er wel 1 vraag over op TT.
1ste college is de basis

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2016 13:50:50 ]
pi_161344081
nou tot straks he IPA
  maandag 11 april 2016 @ 08:09:53 #66
365082 IPA35
Patriarch
pi_161344317
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2016 07:11 schreef Etsu het volgende:
nou tot straks he IPA
Woensdag
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161344322
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 08:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Woensdag
goed begin hoor
  maandag 11 april 2016 @ 08:13:15 #68
365082 IPA35
Patriarch
pi_161344328
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2016 08:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

goed begin hoor
Maak nou maar gewoon aantekeningen :')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161344330
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 08:13 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Maak nou maar gewoon aantekeningen :')
Ik heb al de aantekeningen van vorig jaar geprint, collegeblok in huis gehaald, eerste pagina beschreven met "Registergoederenrecht HC1" bovenaan, straks schrijven. :)
pi_161344334
Proberen weer een 10 te halen via mij. :')

We hadden iets afgesproken jij lulhannes.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2016 08:15:51 ]
pi_161344630
Maandagochtend, strafrecht 1 college tussen alle eerstejaars. Ben ik al de nieuwe Yreal?
Wat een dwazen zijn die sjaarzen :')
  maandag 11 april 2016 @ 09:22:51 #72
365082 IPA35
Patriarch
pi_161344770
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 08:15 schreef Etsu het volgende:
Proberen weer een 10 te halen via mij. :')

We hadden iets afgesproken jij lulhannes.
Vorige keer ging het zo goed op die manier :)
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 11 april 2016 @ 09:35:51 #73
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161344892
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:00 schreef Keyos het volgende:

[..]

Kost een beetje maar dan heb je ook een leuke paar uur :W. Knuppels.
Wat dacht je van een leuke twee weken? Het is geen feest van een avondje.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 11 april 2016 @ 09:48:52 #74
365082 IPA35
Patriarch
pi_161345062
Droevige bende dat Vindicat...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161345065
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 09:22 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Vorige keer ging het zo goed op die manier :)
Ik ben m'n collegeblok vergeten :')
Verder alles herhaling tot nu toe, wel andere planning

Edit: zie mail, worden 5 colleges opgenomen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2016 11:18:46 ]
  maandag 11 april 2016 @ 10:39:51 #76
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161345839
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 09:35 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wat dacht je van een leuke twee weken? Het is geen feest van een avondje.
Keyos haat corpora.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161349986
47% geslaagd voor Vpb.

Gelukkig geskipt.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2016 14:43:32 ]
pi_161353668
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 09:35 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wat dacht je van een leuke twee weken? Het is geen feest van een avondje.
Ergens vind ik 20k teveel per dag er doorheen jagen best indrukwekkend. Na dag 3 moet je dat toch door hebben?
  maandag 11 april 2016 @ 18:41:48 #79
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161354223
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 18:08 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ergens vind ik 20k teveel per dag er doorheen jagen best indrukwekkend. Na dag 3 moet je dat toch door hebben?
Gaat denk ik om een begroting van tussen de 2.5 en 5 miljoen. Dergelijke overschrijdingen zijn vrij normaal. De leden betalen zo'n 1000 a 1500 euro per persoon voor het hele lustrum. Daar zal nu nog 100 euro naheffing bovenop komen als er geen reünist/alumni is die even die 300k bij wil lappen.

Feestje dat ik ooit gaf liep ook een beetje uit de hand. Naheffing van 150 euro per persoon. En dat ging wel maar om 1 avond feest.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 11 april 2016 @ 18:44:15 #80
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161354261
De lustrumfeesten zijn wel de mooiste feesten die erbij zitten. Zeker in Delft gaan ze helemaal los. In Rotterdam hebben ze een keer (voor 4 miljoen euro) een heel strand nagemaakt. Dat was midden tijdens de crisis. Viel niet heel goed bij het volk.

Was voor bepaalde politici een mooie aanleiding om de broekriem nog iets harder aan te trekken op de studenten (hallo Halbe). Maar was wel een mooi feest.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_161357808
Rond de 2.5 ja


Verhalen over naheffingen verschillen van 50 tot 300 de man; op www.corpsfunding.nl is door reünisten al een inzamelingsactie gestart.
Zelf overigens geen lid ;)
pi_161361832
quote:
15s.gif Op maandag 11 april 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
47% geslaagd voor Vpb.

Gelukkig geskipt.
Is al twee keer zoveel als hier...

Vandaag begonnen met stage. Leuk werk, aardige teamgenoten. Helaas wel dikke reiskosten maar ik ga deze week een paar dagkaarten bij AH scoren, bespaar ik me toch een stel duiten.

Verder leuk om veel over het bedrijf te weten te komen op deze manier. Ik denk altijd dat ik inhoudelijk echt zowat niks weet, maar eigenlijk valt het best mee. :+

Oh en weer een 7 binnen, voor m'n beleidsnota deze keer. *O*
  maandag 11 april 2016 @ 22:29:50 #83
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161362838
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:08 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Is al twee keer zoveel als hier...

Vandaag begonnen met stage. Leuk werk, aardige teamgenoten. Helaas wel dikke reiskosten maar ik ga deze week een paar dagkaarten bij AH scoren, bespaar ik me toch een stel duiten.

Verder leuk om veel over het bedrijf te weten te komen op deze manier. Ik denk altijd dat ik inhoudelijk echt zowat niks weet, maar eigenlijk valt het best mee. :+

Oh en weer een 7 binnen, voor m'n beleidsnota deze keer. *O*
Krijg je de reiskosten niet vergoed?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161364457
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2016 18:44 schreef Ryon het volgende:
De lustrumfeesten zijn wel de mooiste feesten die erbij zitten. Zeker in Delft gaan ze helemaal los. In Rotterdam hebben ze een keer (voor 4 miljoen euro) een heel strand nagemaakt. Dat was midden tijdens de crisis. Viel niet heel goed bij het volk.

Was voor bepaalde politici een mooie aanleiding om de broekriem nog iets harder aan te trekken op de studenten (hallo Halbe). Maar was wel een mooi feest.
Super vo man
pi_161368856
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 22:29 schreef eriksd het volgende:

[..]

Krijg je de reiskosten niet vergoed?
Ik werk 2 dagen en krijg betaald voor 5, ter compensatie voor bijvoorbeeld reiskosten. Uiteraard ga ik wel een stel dagkaarten inslaan bij AH zodat ik nog enigszins tegen redelijk tarief die kant uit kan. Maar geen officiële vergoeding dus, al vind ik de oplossing best redelijk, mits ik er niet te vaak heen ga.
pi_161393054
Zo hè, IPA...
pi_161395804
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2016 18:41 schreef Ryon het volgende:

[..]

Gaat denk ik om een begroting van tussen de 2.5 en 5 miljoen. Dergelijke overschrijdingen zijn vrij normaal. De leden betalen zo'n 1000 a 1500 euro per persoon voor het hele lustrum. Daar zal nu nog 100 euro naheffing bovenop komen als er geen reünist/alumni is die even die 300k bij wil lappen.

Feestje dat ik ooit gaf liep ook een beetje uit de hand. Naheffing van 150 euro per persoon. En dat ging wel maar om 1 avond feest.
goed verhaal wel.

Ik had aan het eind van de studiereis nog 7% van het budget over :')
pi_161395832
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:50 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik werk 2 dagen en krijg betaald voor 5, ter compensatie voor bijvoorbeeld reiskosten. Uiteraard ga ik wel een stel dagkaarten inslaan bij AH zodat ik nog enigszins tegen redelijk tarief die kant uit kan. Maar geen officiële vergoeding dus, al vind ik de oplossing best redelijk, mits ik er niet te vaak heen ga.
daar zijn beter opties voor te boeven. Dm me even van waar, naar waar, rond welke tijd je reist.
pi_161396479
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 11:12 schreef Yreal het volgende:

[..]

daar zijn beter opties voor te boeven. Dm me even van waar, naar waar, rond welke tijd je reist.
Ik spreek DD nog vaker dan jij en ik heb geen flauw idee wie het is, dus succes met deze info fixen.
pi_161396803
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 11:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik spreek DD nog vaker dan jij en ik heb geen flauw idee wie het is, dus succes met deze info fixen.
Ja succes haha. Volgens NS was een dagkaart de goedkoopste optie, maar dan kan ik pas vanaf 9 uur weg. Nouja het is niet anders. Dan maar halve dagen ofzo. Of heb jij nog ergens een briljante oplossing Yreal?
pi_161398174
Zo, eerste week RGR gehad. Ik snap alles tot nu toe. Alleen nog even samenvatten en literatuur lezen, maar dat komt nog wel ... :{w
Handels vergeten we maar even, schijtvak

Aldus weekend.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2016 13:19:43 ]
pi_161398704
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2016 13:19 schreef Etsu het volgende:
Zo, eerste week RGR gehad. Ik snap alles tot nu toe. Alleen nog even samenvatten en literatuur lezen, maar dat komt nog wel ... :{w
Handels vergeten we maar even, schijtvak

Aldus weekend.
Van alles door elkaar...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  woensdag 13 april 2016 @ 13:43:44 #93
263417 Keyos
Like a Boss
pi_161398705
quote:
15s.gif Op maandag 11 april 2016 10:39 schreef eriksd het volgende:

[..]

Keyos haat corpora.
Ik dacht dat het een feest was van korte duur, had iets verder moeten lezen. My bad.
Over studentenverenigingen, het is prima dat ze er zijn, ik heb er niets mee, maar dat ligt volstrekt aan mij gezien de aantallen die zich erbij aansluiten. Als mensen een feest willen geven voor een paar duizend euro, dikke prima.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_161398736
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 13:43 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Van alles door elkaar...
Komt omdat je de eerste twee colleges gemist hebt. Ik vind het wel gestructureerd en zie ook logica in.
Vandaag het eerste deel was vervolg van gister.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2016 13:47:58 ]
pi_161400075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 12:05 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja succes haha. Volgens NS was een dagkaart de goedkoopste optie, maar dan kan ik pas vanaf 9 uur weg. Nouja het is niet anders. Dan maar halve dagen ofzo. Of heb jij nog ergens een briljante oplossing Yreal?
Ik heb altijd goede opties, maar dan moet ik wel weten van waar naar waar. Zo is bijvoorbeeld hier in de stad het goedkoper om een NSdalvrij+bus/tram/metro vrij te kopen dan een buskaart naar Leiden.

Zelf gebruik ik ook een dalvrij van 99 euro ipv een trajectkaart van 439 omdat je met twee kaarten om de restricties qua tijd heen kan.

Zo is er altijd wel wat.
pi_161400336
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 14:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik heb altijd goede opties, maar dan moet ik wel weten van waar naar waar. Zo is bijvoorbeeld hier in de stad het goedkoper om een NSdalvrij+bus/tram/metro vrij te kopen dan een buskaart naar Leiden.

Zelf gebruik ik ook een dalvrij van 99 euro ipv een trajectkaart van 439 omdat je met twee kaarten om de restricties qua tijd heen kan.

Zo is er altijd wel wat.
Maar ik heb al een Dal Voordeel, gaan de opties die je noemt dan nog steeds op? Het is maar voor een paar maanden (tot eind dit collegejaar). Mijn huidige abonnement loopt nog tot het einde van de stage.
pi_161400355
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:06 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Maar ik heb al een Dal Voordeel, gaan de opties die je noemt dan nog steeds op? Het is maar voor een paar maanden (tot eind dit collegejaar). Mijn huidige abonnement loopt nog tot het einde van de stage.
Dan moet ik toch echt weten vanaf waar je naar waar reist.
pi_161400476
Maar de clue van dat verhaal is dat je s morgens bij groningen cs incheckt, naar je bestemming gaat, en s middags op je dalvrij terug reist. Die eerste kaart check je dan uit op Groningen europapark, vervolgens stap je weer in de trein en check je op groningen cs de tweede kaart uit.

Kan je iedere reis in Nederland maken voor 2.30. Wel op de poortjes letten, anders ben je je winst snel kwijt.
pi_161400690
Oké ik DM je wel even, dan wordt het iets helderder.
pi_161400822
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:23 schreef DoubleDip het volgende:
Oké ik DM je wel even, dan wordt het iets helderder.
Reageer dan.
  woensdag 13 april 2016 @ 15:34:35 #101
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161400923
Snap er geen reet van maar ziet er weer billig uit.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161401044
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:34 schreef eriksd het volgende:
Snap er geen reet van maar ziet er weer billig uit.
Mmm? Door op je eindbestemming niet uit te checken, terug te reizen en 1 station voor/na je beginpunt uit te checken, bespaar je in de regel een hoop knaakjes.
  woensdag 13 april 2016 @ 15:45:28 #103
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161401102
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mmm? Door op je eindbestemming niet uit te checken, terug te reizen en 1 station voor/na je beginpunt uit te checken, bespaar je in de regel een hoop knaakjes.
Wat een gedoetje zeg. Kost weer tijd.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161401108
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mmm? Door op je eindbestemming niet uit te checken, terug te reizen en 1 station voor/na je beginpunt uit te checken, bespaar je in de regel een hoop knaakjes.
Tot je een conducteur tegenkomt die een beetje snugger is en je doorheeft. Het mag namelijk niet.
pi_161401151
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Tot je een conducteur tegenkomt die een beetje snugger is en je doorheeft. Het mag namelijk niet.
Niet te detecteren, omdat je dus op een andere kaart terug reist.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:45 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat een gedoetje zeg. Kost weer tijd.
Paar minuutjes voor mij. In DD's geval zelfs helemaal niks. Onderweg naar huis rijd ik al langs het tweede station hier, dus gewoon parkeren en bliepen.
pi_161401216
Yreal, nog een tip: als je elke dag in luxe delicatessewinkels van álle hapjes die ze aanbieden om te proeven een handvol in een tas gooit hoef je nooit meer eten te kopen.
pi_161401248
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:50 schreef Tchock het volgende:
Yreal, nog een tip: als je elke dag in luxe delicatessewinkels van álle hapjes die ze aanbieden om te proeven een handvol in een tas gooit hoef je nooit meer eten te kopen.
thanks, goede tip. Ik at namelijk altijd gewoon alleen een handje kaasblokjes bij de AH.
pi_161401253
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

Niet te detecteren, omdat je dus op een andere kaart terug reist.
Ah, maar het kan dus alleen als je naar een station toe gaat dat geen poortjes heeft?
  woensdag 13 april 2016 @ 15:53:05 #109
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161401263
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

thanks, goede tip. Ik at namelijk altijd gewoon alleen een handje kaasblokjes bij de AH.
Gierige tatta.
pi_161401281
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ah, maar het kan dus alleen als je naar een station toe gaat dat geen poortjes heeft?
In principe, al is ook daar weer een methode voor...
pi_161401289
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

In principe, al is ook daar weer een methode voor...
Achter iemand aanlopen die uitcheckt? :')
pi_161401292
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Gierige tatta.
Hey Ike, hoe is de leef?

Ik heb gister nog 18 retourtjes naar berlijn op de kop kunnen tikken voor 3.96
pi_161401326
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Achter iemand aanlopen die uitcheckt? :')
Kan, al is dat tegenwoordig niet helemaal failproof meer. De ns mensjes vatten je vrij snel in de kraag dan.

Nee je koopt gewoon een kaartje van 1,20. Daarmee gaan alle poortjes in Nederland gewoon open...
  woensdag 13 april 2016 @ 15:55:51 #114
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161401331
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:54 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hey Ike, hoe is de leef?

Ik heb gister nog 18 retourtjes naar berlijn op de kop kunnen tikken voor 3.96
Rustig man. Alleen nog geen serveerster weten te hosselen.
pi_161401334
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:54 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hey Ike, hoe is de leef?

Ik heb gister nog 18 retourtjes naar berlijn op de kop kunnen tikken voor 3.96
Hé Y, ik wil naar Londen in juli, ik wil graag landen op (liefst) City airport of Heathrow en ik wil zo min mogelijk betalen. Tips?
pi_161401346
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Rustig man. Alleen nog geen serveerster weten te hosselen.
Moet kunnen
pi_161401352
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hé Y, ik wil naar Londen in juli, ik wil graag landen op (liefst) City airport of Heathrow en ik wil zo min mogelijk betalen. Tips?
Zat. Wat is jouw idee van "zo min mogelijk"?
pi_161401369
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

Zat. Wat is jouw idee van "zo min mogelijk"?
De minimale prijs voor een normale en comfortabele reis (eigenlijk bedoel ik daarmee één vlucht vanaf een Nederlandse luchthaven).
pi_161401467
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

De minimale prijs voor een normale en comfortabele reis (eigenlijk bedoel ik daarmee één vlucht vanaf een Nederlandse luchthaven).
Het goedkoopste is eindhoven - standsted vanaf 40 euro / retour. Amsterdam - heatrow kan rond de 85, Rotterdam - City 120, vanaf amsterdam iets duurder. Daarnaast nog een biljoen easyjet vluchten die daar wat tussen zitten.
pi_161401500
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:03 schreef Yreal het volgende:

[..]

Het goedkoopste is eindhoven - standsted vanaf 40 euro / retour. Amsterdam - heatrow kan rond de 85, Rotterdam - City 120, vanaf amsterdam iets duurder. Daarnaast nog een biljoen easyjet vluchten die daar wat tussen zitten.
Hmm, valt me tegen. Ik had zelf al eentje Amsterdam - City voor rond de 90 retour.
pi_161401515
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hmm, valt me tegen. Ik had zelf al eentje Amsterdam - City voor rond de 90 retour.
Linkje?
pi_161401532
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

Linkje?
¤102 nu, excuus.

https://www.google.nl/flights/#search;f=AMS,ZYA;t=LCY;d=2016-07-13;r=2016-07-19;sel=AMSLCY0WX188,LCYAMS0WX175;q=find+flights

Reisdata zijn trouwens niet echt vast.
pi_161401581
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

¤102 nu, excuus.

https://www.google.nl/flights/#search;f=AMS,ZYA;t=LCY;d=2016-07-13;r=2016-07-19;sel=AMSLCY0WX188,LCYAMS0WX175;q=find+flights

Reisdata zijn trouwens niet echt vast.
Geinig, geen idee dat Cityjet zo goedkoop ging. Thanks.
  woensdag 13 april 2016 @ 16:09:57 #124
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161401625
London City _O_
Mist bij London City :{
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161401681
Al zijn het echt alleen maar een paar heenvluchten die zo cheap lijken te zijn. Als we die nou eens konden linken aan BA's vluchten van heatrow naar amsterdam...
pi_161401686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:09 schreef eriksd het volgende:
London City _O_
Mist bij London City :{
Is Heathrow goed te doen? Heb echt geen zin vanaf Stansted, Luton of Gatwick nog helemaal naar het centrum te reizen. Qua kosten maakt het volgens mij ook weinig uit als je de trein er bij optelt.
pi_161401695
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:12 schreef Yreal het volgende:
Al zijn het echt alleen maar een paar heenvluchten die zo cheap lijken te zijn. Als we die nou eens konden linken aan BA's vluchten van heatrow naar amsterdam...
Hoezo alleen een paar heenvluchten? Ik linkte net toch retour?
pi_161401726
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoezo alleen een paar heenvluchten? Ik linkte net toch retour?
De heenreis is 30, de terugweg 70. Dus als we nou die 30 euro aan een ticket van 40 euro vanaf heatrow hangen..
  woensdag 13 april 2016 @ 16:13:56 #129
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161401727
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Is Heathrow goed te doen? Heb echt geen zin vanaf Stansted, Luton of Gatwick nog helemaal naar het centrum te reizen. Qua kosten maakt het volgens mij ook weinig uit als je de trein er bij optelt.
Heatrow is prima, moet je die express trein nemen naar het centrum. 20 minuten.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161401747
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Is Heathrow goed te doen? Heb echt geen zin vanaf Stansted, Luton of Gatwick nog helemaal naar het centrum te reizen. Qua kosten maakt het volgens mij ook weinig uit als je de trein er bij optelt.
Er rijden wel een paar hele goedkope bussen rond, maar in de regel ontloopt het elkaar in londen echt bizar weinig.
  woensdag 13 april 2016 @ 16:14:45 #131
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161401751
City is nog makkelijker met de metro. Langs Canary Wharf enzo.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161401761
Oh, op Heathrow vliegen is duurder dan die Cityjet. Never mind.
  woensdag 13 april 2016 @ 16:15:38 #133
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161401774
Zou gewoon City nemen als het kan. Ga je op dezelfde dag heen en weer of met een hotel?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161401776
Of gewoon voor 50 euro met de bus naar Londen vanaf Limburg.

Paar jaar geleden ook gedaan.
pi_161401777
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:15 schreef Tchock het volgende:
Oh, op Heathrow vliegen is duurder dan die Cityjet. Never mind.
Ja 100 euro op city zou ik nu pakken. Dat gaat echt niet meer goedkoper worden. Vooral als je al aangeeft gemak te willen.
pi_161401788
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:15 schreef eriksd het volgende:
Zou gewoon City nemen als het kan. Ga je op dezelfde dag heen en weer of met een hotel?
Ga naar een concert, we maken er een lang weekend van denk ik.
  woensdag 13 april 2016 @ 16:16:14 #137
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161401790
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:15 schreef Etsu het volgende:
Of gewoon voor 50 euro met de bus naar Londen vanaf Limburg.

Paar jaar geleden ook gedaan.
:')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161401793
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:15 schreef Etsu het volgende:
Of gewoon voor 50 euro met de bus naar Londen vanaf Limburg.

Paar jaar geleden ook gedaan.
Ik wilde net posten, zolang je maar niet een bus of boot pakt. Man, ik ging nog liever dood...
  woensdag 13 april 2016 @ 16:16:33 #139
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161401797
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ga naar een concert, we maken er een lang weekend van denk ik.
Oh, gaaf. Lekker eten bij Polpo _O_
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161401805
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:16 schreef eriksd het volgende:

[..]

:')
Weet ik, doe ik nooit meer.

Maar iemand vroeg me op een middag mee, en die avond zat ik in die bus. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2016 16:17:25 ]
pi_161401826
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ga naar een concert, we maken er een lang weekend van denk ik.
Top, dan lekker citty pakken. Je geeft al aan dat dat is wat je wil. Goedkoper dan 100 euro gaat dat echt niet worden.
pi_161401842
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Weet ik, doe ik nooit meer.

Maar iemand vroeg me op een middag mee, en die avond zat ik in die bus. :')
Man man, ik stap hier nog niet eens in de stadsbus...
pi_161401850
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

Reageer dan.
Gedaan hoor.
pi_161401856
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

Man man, ik stap hier nog niet eens in de stadsbus...
Ik was toen een beetje verliefd op die jongen, dus logischerwijs zeg ik daar geen nee op...
pi_161401889
Hotels zoeken in Londen is wel echt een crime. Wat is die stad groot.
pi_161401899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hmm, valt me tegen. Ik had zelf al eentje Amsterdam - City voor rond de 90 retour.
Ryanair nemen en dan hopen dat de benzine niet halverwege op is. :D
pi_161401906
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:20 schreef Tchock het volgende:
Hotels zoeken in Londen is wel echt een crime. Wat is die stad groot.
Gewoon filteren op prijs en rond de concerthal gaan kijken
pi_161401910
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:20 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ryanair nemen en dan hopen dat de benzine niet halverwege op is. :D
Ryanair _O_
pi_161401963
Wauw, Cityjet. 30 euro, checked luggage en gratis bier. Wat een club _O_
  woensdag 13 april 2016 @ 16:23:54 #150
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161401989
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:20 schreef Tchock het volgende:
Hotels zoeken in Londen is wel echt een crime. Wat is die stad groot.
Heb je al wat?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161401998
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:23 schreef eriksd het volgende:

[..]

Heb je al wat?
¤640 euro voor zes nachten aan Folgate Street. Kamer zonder ramen. :') Ik zoek verder.
pi_161402026
Stomme vraag hè, maar als je hotelkamers zoekt voor twee personen, dan zijn de prijzen toch per kamer en niet p.p.? :@
  woensdag 13 april 2016 @ 16:25:26 #153
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161402027
Tsja, kost een godsvermogen daar. Waarom ga je niet in een hostel ofzo.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161402029
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

¤640 euro voor zes nachten aan Folgate Street. Kamer zonder ramen. :')
1 of 2 man?
pi_161402035
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:25 schreef Tchock het volgende:
Stomme vraag hè, maar als je hotelkamers zoekt voor twee personen, dan zijn de prijzen toch per kamer en niet p.p.? :@
Ligt aan de site.
pi_161402039
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:25 schreef eriksd het volgende:
Tsja, kost een godsvermogen daar. Waarom ga je niet in een hostel ofzo.
Hoe vind ik dat?
pi_161402071
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoe vind ik dat?
http://www.booking.com/ho(...)n.nl.html?aid=920508;sid=190765f20ea338d5eb7c1b1328b9b408;dcid=1;checkin=2016-07-12;checkout=2016-07-17;dest_id=2280;dest_type=district;dist=0;group_adults=2;highlighted_blocks=26275516_89334205_0_1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;srfid=0cbb2d4c48e7b05e209b0401859b1ef556d1d274X1;type=total;ucfs=1&

Gewoon op booking.com?
pi_161402084
Ben je 100 euro pp kwijt voor je 6 nachten
pi_161402099
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

http://www.booking.com/ho(...)n.nl.html?aid=920508;sid=190765f20ea338d5eb7c1b1328b9b408;dcid=1;checkin=2016-07-12;checkout=2016-07-17;dest_id=2280;dest_type=district;dist=0;group_adults=2;highlighted_blocks=26275516_89334205_0_1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;srfid=0cbb2d4c48e7b05e209b0401859b1ef556d1d274X1;type=total;ucfs=1&

Gewoon op booking.com?
Link kaduuk. Ben wel benieuwd.
pi_161402122
Een eigen kamer zou toch wel chill zijn :@ Om nou zes nachten met je meisje tussen vreemden te gaan liggen is niet echt romantisch.
pi_161402125
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Link kaduuk. Ben wel benieuwd.
Zie je DM. Eerste hit probeerde ik je net te linken. Hostel rekent ie per bed, dus moet je 2x kiezen. Zit nog ontbijt bij ook. Prima deal lijkt mij.
pi_161402135
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:29 schreef Tchock het volgende:
Een eigen kamer zou toch wel chill zijn :@ Om nou zes nachten met je meisje tussen vreemden te gaan liggen is niet echt romantisch.
Haha, dat lijkt mij ook geen goed plan.
pi_161402148
Oooooh Tchock heeft intenties.
pi_161402161
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:30 schreef Etsu het volgende:
Oooooh Tchock heeft intenties.
Dat jouw idee van weg met je crush nou een busreis is...
pi_161402188
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat jouw idee van weg met je crush nou een busreis is...
We hebben wel op elkaars schouder geslapen...
pi_161402190
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat jouw idee van weg met je crush nou een busreis is...
Ik heb je nog een linkje gestuurd. Even op prijs sorteren en dan nog prive accomodaties aanklikken. Prive kammers beginnen bij de 30 euro pp/pn.
pi_161402201
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

We hebben wel op elkaars schouder geslapen...
En nog zou ik geen 10 uur in die kutbus gaan zitten...
pi_161402210
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:32 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik heb je nog een linkje gestuurd. Even op prijs sorteren en dan nog prive accomodaties aanklikken. Prive kammers beginnen bij de 30 euro pp/pn.
Oeh, thanks.
pi_161402232
Nu wil ik ook naar londen
pi_161402246
Mijn 18 retourtjes berlijn waren trouwens 22 cent PP
pi_161402249
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef Yreal het volgende:

[..]

En nog zou ik geen 10 uur in die kutbus gaan zitten...
Yolo. Ik heb erger gehad trouwens. Een keer iets van 20 uur naar Frankrijk.
pi_161402262
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

Yolo. Ik heb erger gehad trouwens. Een keer iets van 20 uur naar Frankrijk.
Ik ga wel kamperen in de achtertuin.
pi_161402266
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

Yolo. Ik heb erger gehad trouwens. Een keer iets van 20 uur naar Frankrijk.
Mijn record is Rome, bijna 30 uur. Hels. Had helaas geen andere keuze.
pi_161402269
Ik ben de grootste vakantiepauper die er is, maar ik ga niet zo'n teringeind met de bus. :W :{w
pi_161402281
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Mijn record is Rome, bijna 30 uur. Hels. Had helaas geen andere keuze.
Niet gaan.
pi_161402297
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Mijn record is Rome, bijna 30 uur. Hels. Had helaas geen andere keuze.
Ja, mijne was voor wintersport in georganiseerde groep zeg maar, dus moest ook.

Ik ga ook nooit meer met de bus. Ik snap echt niet hoe mensen kunnen slapen in de bus.
pi_161402363
Leuk trouwens, die foto's in de OP. Wel beetje sneu contrast tussen de monumentale panden en de nieuwe troep.
pi_161402372
Mijn record was 38 uur. Van punt A tot en met B, en dat was o.a. met het vliegtuig.
  woensdag 13 april 2016 @ 16:43:00 #179
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161402423
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:29 schreef Tchock het volgende:
Een eigen kamer zou toch wel chill zijn :@ Om nou zes nachten met je meisje tussen vreemden te gaan liggen is niet echt romantisch.
Hostels hebben toch ook eigen kamers soms?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161402555
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:40 schreef Tchock het volgende:
Leuk trouwens, die foto's in de OP. Wel beetje sneu contrast tussen de monumentale panden en de nieuwe troep.
DM eens een emailadres waarop ik je hotels kan linken.
pi_161402673
quote:
15s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:43 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hostels hebben toch ook eigen kamers soms?
Sommige wel, maar de echt goedkope niet. Wat natuurlijk ook volstrekt logisch is.
pi_161402757
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Sommige wel, maar de echt goedkope niet. Wat natuurlijk ook volstrekt logisch is.
Hostels zijn natuurlijk geen echte hostels als je in je eentje gaat liggen. Je moet mijn tweede mailtje hebben. 6 nachten voor 500 euro, met ontbijt, op een kilometer van die hal van je.

Overigens ook het hotel het minste ver van die toko gelegen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Yreal op 13-04-2016 17:04:08 ]
  woensdag 13 april 2016 @ 17:06:22 #183
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161402996
London, wat een topstad. Snel weer even heen om troep te kopen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161403073
Y, die tweede van jou is echt top. We kijken nog even naar een appartement dat we misschien gratis zouden kunnen krijgen maar anders is die echt kandidaat nummer 1.
  woensdag 13 april 2016 @ 17:11:22 #185
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161403142
http://www.funda.nl/koop/(...)ninginnegracht-55-b/

Wat een prijzen toch voor zulke chille huizen. Koop je hier een parkeerplaats voor.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161403186
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:09 schreef Tchock het volgende:
Y, die tweede van jou is echt top. We kijken nog even naar een appartement dat we misschien gratis zouden kunnen krijgen maar anders is die echt kandidaat nummer 1.
Graag gedaan. En ik vind je echt heel lief als je ook dat linkje gebruikt om te boeken.
pi_161403195
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:12 schreef Yreal het volgende:

[..]

Graag gedaan. En ik vind je echt heel lief als je ook dat linkje gebruikt om te boeken.
Dan heb jij al mijn gegevens zeker?
pi_161403205
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan heb jij al mijn gegevens zeker?
Nein, dan krijg ik nog een paar euro provisie.
pi_161403215
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ninginnegracht-55-b/

Wat een prijzen toch voor zulke chille huizen. Koop je hier een parkeerplaats voor.
Prachtige buurt is dat. Vooral rond het Vredespaleis O+
pi_161403218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ninginnegracht-55-b/

Wat een prijzen toch voor zulke chille huizen. Koop je hier een parkeerplaats voor.
Leuke buurt is dat ook.
pi_161403448
Godver, ik typ net wedhouder richting een klant. :')
pi_161403642
:')
pi_161404947
Die lawchick van YouTube zie ik nu bij de nabespreking van strafprocesrecht :D _O-
mag het weten
pi_161405151
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:38 schreef Joosie200 het volgende:
Die lawchick van YouTube zie ik nu bij de nabespreking van strafprocesrecht :D _O-
Ze vertegenwoordigt veel van wat er fout is aan het hedendaagse Engelse taalgebruik.
pi_161405185
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:38 schreef Joosie200 het volgende:
Die lawchick van YouTube zie ik nu bij de nabespreking van strafprocesrecht :D _O-
Hossel haar
pi_161405685
quote:
15s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:23 schreef Yreal het volgende:
Godver, ik typ net wedhouder richting een klant. :')
Awkward.

Net maar wat dagkaarten gekocht om de prijs te drukken. Scheelt toch weer een hoop.
pi_161405720
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:50 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hossel haar
Hoe zit het met jou en chicks Ties
  woensdag 13 april 2016 @ 19:18:39 #198
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161405738
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ninginnegracht-55-b/

Wat een prijzen toch voor zulke chille huizen. Koop je hier een parkeerplaats voor.
Ja, de hele reden waarom ik erover na zit te denken richting Den Haag te verhuizen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  woensdag 13 april 2016 @ 19:19:51 #199
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161405762
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:29 schreef Tchock het volgende:
Een eigen kamer zou toch wel chill zijn :@ Om nou zes nachten met je meisje tussen vreemden te gaan liggen is niet echt romantisch.
Jij hebt gewoon geen idee van wat echt geil is.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_161405846
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:17 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hoe zit het met jou en chicks Ties
Matig
pi_161406055
quote:
15s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:19 schreef Ryon het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon geen idee van wat echt geil is.
Ik houd gewoon niet van delen.
pi_161406913
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:18 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, de hele reden waarom ik erover na zit te denken richting Den Haag te verhuizen.
Ik heb er eentje op het oog met een dakterras van 42m2. Dat lijkt me zo magisch.

http://www.funda.nl/koop/(...)192009-maystraat-53/

Verder niet echt veel soeps, maar ik zie mijzelf wel liggen daarboven.
pi_161409968
quote:
15s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:59 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik heb er eentje op het oog met een dakterras van 42m2. Dat lijkt me zo magisch.

http://www.funda.nl/koop/(...)192009-maystraat-53/

Verder niet echt veel soeps, maar ik zie mijzelf wel liggen daarboven.
Ziet er nice uit, al zou ik persoonlijk de voorkeur geven aan meer woonruimte en een kleiner terras. Maar niet verkeerd hoor.
pi_161410071
Ik zou wel in Haren willen wonen.
pi_161410180
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:35 schreef Yreal het volgende:
Mijn 18 retourtjes berlijn waren trouwens 22 cent PP
Wat moet je dan ook in Berlijn. Wel mooi voor de doorverkoop :P
mag het weten
pi_161410250
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:50 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hossel haar
Al kreeg ik geld toe.. Nee dank je. :{w
mag het weten
pi_161410658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:20 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ziet er nice uit, al zou ik persoonlijk de voorkeur geven aan meer woonruimte en een kleiner terras. Maar niet verkeerd hoor.
Achja, moet je ermee? Beetje rotzooi instouwen.
pi_161410758
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:25 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wat moet je dan ook in Berlijn. Wel mooi voor de doorverkoop :P
Goede vraag. Vond het wel humor dat je voor 28 euro het vliegtuig zou kunnen charteren.
  woensdag 13 april 2016 @ 23:08:30 #209
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161413756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:20 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ziet er nice uit, al zou ik persoonlijk de voorkeur geven aan meer woonruimte en een kleiner terras. Maar niet verkeerd hoor.
142k, geen geld. :{
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161415095
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 23:08 schreef eriksd het volgende:

[..]

142k, geen geld. :{
Dat is écht geen geld. Als je kijkt wat je er in Amsterdam voor zou kopen... Zelfs dat krot waar ik in woon moet bijna twee ton kosten.
pi_161422289
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:38 schreef Joosie200 het volgende:
Die lawchick van YouTube zie ik nu bij de nabespreking van strafprocesrecht :D _O-
Ik zag op haar vlog dat ze met dit vak haar eerste onvoldoende had gehaald en haar cum laude-uitzicht daardoor verdwenen was, en dat ze inderdaad naar de nabespreking zou gaan om het hoger te krijgen en dat ze anders ging mailen of voor haar een uitzondering kan worden gemaakt t.a.v. de cum laude eisen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 13:21:01 ]
  donderdag 14 april 2016 @ 13:23:20 #212
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161422372
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:20 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik zag op haar vlog dat ze met dit vak haar eerste onvoldoende had gehaald en haar cum laude-uitzicht daardoor verdwenen was, en dat ze inderdaad naar de nabespreking zou gaan om het hoger te krijgen en dat ze anders ging mailen of voor haar een uitzondering kan worden gemaakt t.a.v. de cum laude eisen :')
Pax gaat haar flowen.
pi_161422393
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Pax gaat haar flowen.
:D Nee het is een soort van zelfkastijding om die ''law school vlogs'' te kijken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 13:26:01 ]
  donderdag 14 april 2016 @ 13:29:47 #214
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161422579
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:23 schreef Paxcon het volgende:

[..]

:D Nee het is een soort van zelfkastijding om die ''law school vlogs'' te kijken
Ik heb even geprobeerd om zo'n vlog van haar te kijken, maar ik blijf haar nep vinden. Ik denk dat een KLB-topic hierover wel gerechtvaardigd is.
pi_161422597
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik heb even geprobeerd om zo'n vlog van haar te kijken, maar ik blijf haar nep vinden. Ik denk dat een KLB-topic hierover wel gerechtvaardigd is.
Open dan.
  donderdag 14 april 2016 @ 13:32:02 #216
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161422664
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Open dan.
Pax kan de klacht beter onderbouwen. Ik ga zijn klacht niet kapen.
pi_161422687
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik heb even geprobeerd om zo'n vlog van haar te kijken, maar ik blijf haar nep vinden. Ik denk dat een KLB-topic hierover wel gerechtvaardigd is.
Ja ze is heel nep en overdreven. En dan doet ze die vlogs ''interessant'' in het Engels, maar die uitspraak is met momenten tenenkrommend. ''Criminal law trie''.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 13:33:05 ]
pi_161422692
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Pax kan de klacht beter onderbouwen. Ik ga zijn klacht niet kapen.
Ik wacht even af.
pi_161422698
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Pax kan de klacht beter onderbouwen. Ik ga zijn klacht niet kapen.
Nehh geen zin in :P
pi_161422748
Hup, Ike.
  donderdag 14 april 2016 @ 13:35:36 #221
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161422780
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nehh geen zin in :P
Eigenlijk moet ik die vlogs beter bekijken om de klacht beter te kunnen onderbouwen. Al vrees ik dat dit mij niet gaat lukken. :')

Ik mag hopen dat ze niet zo in het echt overkomt. :X
pi_161422893
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik die vlogs beter bekijken om de klacht beter te kunnen onderbouwen. Al vrees ik dat dit mij niet gaat lukken. :')

Ik mag hopen dat ze niet zo in het echt overkomt. :X
Dit stoort me ook lichtelijk:



Art. xx ''zegt'' :')
  donderdag 14 april 2016 @ 13:40:43 #223
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161422920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:39 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dit stoort me ook lichtelijk:

[ afbeelding ]

Art. xx ''zegt'' :')
Haar handschrift is tenminste wel mooier dan die van mij.
pi_161422949
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Haar handschrift is tenminste wel mooier dan die van mij.
Ja ook dan het mijne. Soms vraag ik me af of ze m'n tentamens wel kunnen lezen, helemaal als ik van alles heb doorgekrast en ertussen heb gepropt, maar vooralsnog lukt het ze volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 13:46:42 ]
  donderdag 14 april 2016 @ 14:10:48 #225
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161423629
quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:34 schreef Etsu het volgende:
Hup, Ike.
KLB / Vlogster Lily Like
pi_161425097
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ja ze is heel nep en overdreven. En dan doet ze die vlogs ''interessant'' in het Engels, maar die uitspraak is met momenten tenenkrommend. ''Criminal law trie''.

Zou haar wel raken
pi_161426076
quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2016 15:17 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Zou haar wel raken
Zou ook wel vegen.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  donderdag 14 april 2016 @ 15:59:27 #228
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161426099
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2016 15:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Zou ook wel vegen.
Ik doe liever Anna Nooshin.
pi_161426454
Het KLB topic is nog niet zo'n succes zie ik
pi_161426506
quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2016 15:17 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Zou haar wel raken
Ik persoonlijk niet
pi_161426537
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:13 schreef Ties02 het volgende:
Het KLB topic is nog niet zo'n succes zie ik
Zou je haar doen?
pi_161426586
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:20 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik zag op haar vlog dat ze met dit vak haar eerste onvoldoende had gehaald en haar cum laude-uitzicht daardoor verdwenen was, en dat ze inderdaad naar de nabespreking zou gaan om het hoger te krijgen en dat ze anders ging mailen of voor haar een uitzondering kan worden gemaakt t.a.v. de cum laude eisen :')
Ik zag haar in de rij voor me in gesprek met de coördinator van het vak. Ze kreeg een of twee punten erbij. Zo eindigde ze op een 5,1 of 5,2. Het hielp haar niet aan een voldoende. :W
mag het weten
  donderdag 14 april 2016 @ 16:19:25 #233
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161426605
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:15 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik persoonlijk niet
Eigenlijk moet er een polletje gemacht worden.
pi_161426655
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik zag haar in de rij voor me in gesprek met de coördinator van het vak. Ze kreeg een of twee punten erbij. Zo eindigde ze op een 5,1 of 5,2. Het hielp haar niet aan een voldoende. :W
Het zou sowieso een vrij onmogelijke opgave zijn geweest, want bij een 6 ben je je cum laude ook kwijt. Had ze dus minimaal twee volle punten erbij moeten lullen ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 16:21:47 ]
pi_161426718
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:21 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Het zou sowieso een vrij onmogelijke opgave zijn geweest, want bij een 6 ben je je cum laude ook kwijt. Had ze dus minimaal twee volle punten erbij moeten flaunten/twerken ofzo.
Fixed, maar ik denk niet dat universitaire hoofddocenten zo te beïnvloeden zijn. :+

En fair enough qua cum laude.
mag het weten
pi_161426774
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:24 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Fixed, maar ik denk niet dat universitaire hoofddocenten zo te beïnvloeden zijn. :+

En fair enough qua cum laude.
Had je zelf ook een onvoldoende? En heb je er nog wat van kunnen maken op de nabespreking?
pi_161426980
Als ze dat had willen doen had ze die kale knikker, die de nabespreking deed even onder het bureau moeten duiken denk ik :D
Wellicht heeft ze zo ook de rest van haar cijfers op weten te krikken.
pi_161427005
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:37 schreef underground1009 het volgende:
Als ze dat had willen doen had ze die kale knikker, die de nabespreking deed even onder het bureau moeten duiken denk ik :D
Wellicht heeft ze zo ook de rest van haar cijfers op weten te krikken.
Wie is die kale knikker? :D Lindenberg?
pi_161427375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:27 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Had je zelf ook een onvoldoende? En heb je er nog wat van kunnen maken op de nabespreking?
Jup en jup. Niet dat het uitmaakt. Kreeg punten erbij maar het bleef onvoldoende. |:(
mag het weten
pi_161427412
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Jup en jup. Niet dat het uitmaakt. Kreeg punten erbij maar het bleef onvoldoende. |:(
Aah jammer ja... Dit was wel de 1e kans van dit vak dit collegejaar?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 17:00:50 ]
pi_161427435
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:37 schreef underground1009 het volgende:
Als ze dat had willen doen had ze die kale knikker, die de nabespreking deed even onder het bureau moeten duiken denk ik :D
Wellicht heeft ze zo ook de rest van haar cijfers op weten te krikken.
Bwehehe, Anne bedoel je. Tja wie weet hoe anderen hun cijfer omhoog krikken letterlijk of figuurlijk gesproken :+

quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:39 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wie is die kale knikker? :D Lindenberg?
Anne nog wat.
mag het weten
pi_161427513
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:00 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Aah jammer ja... Dit was wel de 1e kans van dit vak dit collegejaar?
Klopt. 21 juni de herkansing. Op een laatst vak regeling kan ik mij als cursist nu niet meer beroepen denk ik. Is niet nodig voor het behalen van een bachelor of master (toegang tot een master krijgen is wat anders dan het halen van een masterbul)
mag het weten
pi_161427531
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Klopt. 21 juni de herkansing. Op een laatst vak regeling kan ik mij als cursist nu niet meer beroepen denk ik. Is niet nodig voor het behalen van een bachelor of master (toegang tot een master krijgen is wat anders dan het halen van een masterbul)
En 1 sept begint volgende inschrijfmogelijkheid weer.
pi_161427579
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:06 schreef Etsu het volgende:

[..]

En 1 sept begint volgende inschrijfmogelijkheid weer.
Niet voor strafprocesrecht en das een semester 2 vak
mag het weten
pi_161427654
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:09 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Niet voor strafprocesrecht en das een semester 2 vak
Pff ingewikkelde regeltjes ook altijd

Veenstra heeft trouwens niet gereageerd op m'n mailtje :') :{w doet prino toch beter

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 17:15:15 ]
pi_161427685
Strafproces niet halen en recht en informatiemanagement wel zou wel weer typisch zijn voor mezelf. Indien ik de her niet haal is strafproces FAR voorbij gestreefd voor de eretitel "meeste pogingen gedaan" :') :X
mag het weten
pi_161427692
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Zou je haar doen?
Wel goede benen

Maar nee
pi_161427696
_O-
Wat heb je Kwakman en zijn onderdanigen misdaan na Bij de Leij?
pi_161427741
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:18 schreef Etsu het volgende:
_O-
Wat heb je Kwakman en zijn onderdanigen misdaan na Bij de Leij?
Dunno _O- Van Bij de Leij had ik echt het idee dat ie mij niet mocht. Bij strafproces zijn ze gewoon heel pietje precies ;)
mag het weten
  donderdag 14 april 2016 @ 19:53:50 #250
365082 IPA35
Patriarch
pi_161430299
Eeeeeehrgens is dit namen en shamen van dat meisje best zielig.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161431486
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 19:53 schreef IPA35 het volgende:
Eeeeeehrgens is dit namen en shamen van dat meisje best zielig.
Doet ze toch zelf.
  donderdag 14 april 2016 @ 20:45:13 #252
365082 IPA35
Patriarch
pi_161431585
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:41 schreef Etsu het volgende:

[..]

Doet ze toch zelf.
Dan nog...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161431594
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:45 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dan nog...
Moet ze geen vlogs plaatsen dan...
Zou ander verhaal zijn als ze hier meepostte.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 20:45:47 ]
pi_161431701
Ik ben mijn studentenkaart kwijt :') Had hem maandag nog in mijn hand om iets te printen, maar nu is het nergens te bekennen...
pi_161433661
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:17 schreef Joosie200 het volgende:
Strafproces niet halen en recht en informatiemanagement wel zou wel weer typisch zijn voor mezelf. Indien ik de her niet haal is strafproces FAR voorbij gestreefd voor de eretitel "meeste pogingen gedaan" :') :X
Hoeveel is 'meeste'? Mijn record staat op vijf.
  donderdag 14 april 2016 @ 21:46:34 #256
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161433681
Vijf keer over een tentamen doen?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161433713
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:46 schreef eriksd het volgende:
Vijf keer over een tentamen doen?
Vijf keer tentamen ja, drie keer een vak gevolgd.

Ik ken iemand wiens record op 9 of 10 zou moeten staan... In ieder geval 9, maar weet niet of hij die gehaald heeft.
pi_161433724
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:46 schreef eriksd het volgende:
Vijf keer over een tentamen doen?
Dat is niks joh, we hebben een Yreal remember?
pi_161433743
Mijn record is 2. Binnenkort 3 en daar blijft het bij hopelijk.
pi_161433774
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat is niks joh, we hebben een Yreal remember?
Wat is zijn record eigenlijk?
pi_161433786
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:49 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Wat is zijn record eigenlijk?
Zal vast 12x zijn. In die richting. Voor een propedeusevak.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 21:50:44 ]
  donderdag 14 april 2016 @ 21:51:32 #262
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161433812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:47 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Vijf keer tentamen ja, drie keer een vak gevolgd.

Ik ken iemand wiens record op 9 of 10 zou moeten staan... In ieder geval 9, maar weet niet of hij die gehaald heeft.
Niet kijken naar mensen die extreem slecht zijn.
Incidentele herkansing, prima. Maar 5x.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161433966
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:45 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hoeveel is 'meeste'? Mijn record staat op vijf.
Bij mij ook, maar het gaat dus nu naar zes :')
mag het weten
pi_161433974
quote:
8s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ben mijn studentenkaart kwijt :') Had hem maandag nog in mijn hand om iets te printen, maar nu is het nergens te bekennen...
Lekker voor je!
pi_161434016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:57 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Lekker voor je!
De nieuwe kost al 15 en dan nog wat administratiekosten bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 21:59:11 ]
pi_161434037
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:59 schreef Etsu het volgende:

[..]

De nieuwe kost al 15 en dan nog wat administratiekosten bij.
*er
pi_161434091
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:59 schreef Ties02 het volgende:

[..]

*er
Nu vind ik je weer aardig.
pi_161434321
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:51 schreef eriksd het volgende:

[..]

Niet kijken naar mensen die extreem slecht zijn.
Incidentele herkansing, prima. Maar 5x.
Genoeg mensen die vakken over moeten doen, zit je sowieso al aan 3 en soms 4.
  donderdag 14 april 2016 @ 22:15:06 #269
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161434419
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 22:10 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Genoeg mensen die vakken over moeten doen, zit je sowieso al aan 3 en soms 4.
Sure.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161435343
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 22:15 schreef eriksd het volgende:

[..]

Sure.
Helaas wel een paar vakken in de bachelor gehad die studenten bijna standaard het jaar daarna overnieuw deden.
  donderdag 14 april 2016 @ 23:11:59 #271
365082 IPA35
Patriarch
pi_161436335
Na lange leegstand een huisgenote... Mbo.... Allemaal negers en mocro in de door mij en m'n ouders helemaal opgeknapte keuken en badkamer.

Godverdegodver.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161436428
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:11 schreef IPA35 het volgende:
Na lange leegstand een huisgenote... Mbo.... Allemaal negers en mocro in de door mij en m'n ouders helemaal opgeknapte keuken en badkamer.

Godverdegodver.
Tja. En?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 23:15:57 ]
pi_161436445
Alsof Nederlanders, blanken, wo'ers en hbo'ers een helemaal opgeknapte keuken en badkamer niet kunnen vernielen.
  donderdag 14 april 2016 @ 23:17:03 #274
365082 IPA35
Patriarch
pi_161436457
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Tja. En?
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Tja. En?
Ze draaien gewoon negermuziek in MIJN fucking huis.

Net hele boze Arabische gesprekken en zo.

Kankervolk.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161436469
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:17 schreef IPA35 het volgende:

[..]

[..]

Ze draaien gewoon negermuziek in MIJN fucking huis.

Net hele boze Arabische gesprekken en zo.

Kankervolk.
Ik snap het niet. Is het nou jouw huis of dat van je ouders? En hoe komen die mensen erin? Wie verhuurt het?
pi_161436522
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik mijn huis moet verhuren als ik in de VS zit of niet. Ik kan makkelijk cashen ervoor, maar straks slopen ze van alles. :')

Hey DD, ik ben weer twee stappen vooruit, eerste vaccin voor hep B is binnen en de papieren zijn aangekomen daar. :)

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 23:21:28 ]
  donderdag 14 april 2016 @ 23:30:49 #277
365082 IPA35
Patriarch
pi_161436804
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:17 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik snap het niet. Is het nou jouw huis of dat van je ouders? En hoe komen die mensen erin? Wie verhuurt het?
Het zijn in principe studentenwoningen. Twee kamers delen keuken/wc/badkamer.
Ik woon er 1,5 jaar en de andere kamer stond al die tijd leeg. Tot ik woensdag j.l. binnenkwam.

Zat iemand in. Okay. Kwestie van keukenkastjes beetje uitruimen om plek te maken etc.
Wel een aardig persoon ook. Niet enorm ernstig. Maar blijkbaar heeft de woningstichting die persoon wijsgemaakt dat "er alles al in zit, een koelkast en zo". Dit is onjuist, die heb ik er in moeten zetten en zelf betaald.

Maar het punt is dus dat het een Mbo'ster is die non-stop vrienden en familie over de vloer heeft.
Mocro's en negers die luide muziek draaien en 5 keer per uur mijn wc besmeuren.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161436931
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:30 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Het zijn in principe studentenwoningen. Twee kamers delen keuken/wc/badkamer.
Ik woon er 1,5 jaar en de andere kamer stond al die tijd leeg. Tot ik woensdag j.l. binnenkwam.

Zat iemand in. Okay. Kwestie van keukenkastjes beetje uitruimen om plek te maken etc.
Wel een aardig persoon ook. Niet enorm ernstig. Maar blijkbaar heeft de woningstichting die persoon wijsgemaakt dat "er alles al in zit, een koelkast en zo". Dit is onjuist, die heb ik er in moeten zetten en zelf betaald.

Maar het punt is dus dat het een Mbo'ster is die non-stop vrienden en familie over de vloer heeft.
Mocro's en negers die luide muziek draaien en 5 keer per uur mijn wc besmeuren.
Tja, mensen over de vloer hebben en 5x per uur de wc gebruiken is niet verboden, maar luide muziek draaien wel. Je kan toch netjes aangeven en overleggen om samen tot een schappelijke oplossing te komen in plaats van het af te schuiven als 'kankervolk' en het allemaal zo te generaliseren?

We zijn nog niet eens 3 dagen verder.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2016 23:35:40 ]
  donderdag 14 april 2016 @ 23:49:29 #279
365082 IPA35
Patriarch
pi_161437368
Ze heeft ze wonder boven wonder uit er geschopt iets na 11 :D
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161439878
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:11 schreef IPA35 het volgende:
Na lange leegstand een huisgenote... Mbo.... Allemaal negers en mocro in de door mij en m'n ouders helemaal opgeknapte keuken en badkamer.

Godverdegodver.
Oh help. In het studentenhuis waar ik woonde moest 1 op de zoveel kamers gereserveerd worden voor een mbo leerling. Op een gegeven moment moest er bij ons ook eentje in. Na een paar telefoontjes en zeer veel smeekbedes mochten we toch iemand van de uni er laten wonen. Die jongen was al ingestemd toen we er achter kwamen namelijk.

Sterkte IPA. Ik woon vlakbij zo'n school en het is echt janken.
pi_161439887
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:19 schreef Etsu het volgende:
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik mijn huis moet verhuren als ik in de VS zit of niet. Ik kan makkelijk cashen ervoor, maar straks slopen ze van alles. :')

Hey DD, ik ben weer twee stappen vooruit, eerste vaccin voor hep B is binnen en de papieren zijn aangekomen daar. :)
Nice! Wat is de volgende stap?
  vrijdag 15 april 2016 @ 09:05:16 #282
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161439906
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

Tja, mensen over de vloer hebben en 5x per uur de wc gebruiken is niet verboden, maar luide muziek draaien wel. Je kan toch netjes aangeven en overleggen om samen tot een schappelijke oplossing te komen in plaats van het af te schuiven als 'kankervolk' en het allemaal zo te generaliseren?

We zijn nog niet eens 3 dagen verder.
Ik snap wel dat IPA er geen zin in heeft. Totaal andere slag mensen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161439954
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:05 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik snap wel dat IPA er geen zin in heeft. Totaal andere slag mensen.
Je bedoelt anders dan de gemiddelde zuipende, brallende en/of (kroeg)joolende student? Zeker.
  vrijdag 15 april 2016 @ 09:31:18 #284
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161440214
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:09 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Je bedoelt anders dan de gemiddelde zuipende, brallende en/of (kroeg)joolende student? Zeker.
Klopt. En dommer.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161443215
quote:
15s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:59 schreef Yreal het volgende:

Yreal, speciaal voor jou:

quote:
De Hoge Raad oordeelt dat het vastgoedconcern met een zeer omvangrijke en diverse onroerendgoedportefeuille werkzaamheden verricht die normaal vermogensbeheer te boven gaan. Er wordt een hoger dan normaal rendement behaald, zodat de SW-bedrijfsopvolgingsfaciliteit van toepassing is.

Belanghebbende, de heer X, krijgt eind 2009 een schenking van zijn ouders. De ouders zijn certificaathouders en bestuurders van Stichting J. Deze stichting houdt 100% van de aandelen in K bv. Deze bv bezit (middellijk) 350 onroerende zaken, veelal verhuurde winkelpanden. Het vastgoed is opgebouwd in ongeveer 20 jaar en is voor een groot deel gefinancierd met vreemd vermogen De schenking aan X bestaat uit 1/100-ste deel van één certificaat. In de aangifte is de schenking gewaardeerd op ¤ 20.000. Dit is gebaseerd op een totale waarde van K bv van ¤ 100.000.000. Volgens de inspecteur is de waarde van K bv echter ¤ 178.811.000, waardoor de schenking ¤ 35.762 is. Bij de aanslagregeling gaat de inspecteur er vanuit dat 90% van K bv bestaat uit beleggingsvermogen. ¤ 6.706 is aangemerkt als voorwaardelijk onbelaste geconserveerde waarde. Het verschuldigde recht van schenking over het restant (¤ 35.762 -/- ¤ 6706 ) is ¤ 1276. In geschil is voor welk deel van de waarde recht bestaat op toepassing van de bedrijfsopvolgingsfaciliteit. Rechtbank Gelderland verlaagt de aanslag tot ¤ 777. Hof Arnhem-Leeuwarden oordeelt dat K bv een rendement behaalt dat het bij normaal vermogensbeheer opkomende rendement te boven gaat. Niet alleen het directe rendement (huuropbrengsten), maar ook het indirecte rendement (waardestijging) moet namelijk worden meegerekend. Een rendement van 20% gaat het bij normaal vermogensbeheer opkomende rendement te boven. Ook de verrichte arbeid is qua aard en omvang meer dan wat bij normaal vermogensbeheer gebruikelijk is. Naast de eigen werknemers van K bv moet ook rekening worden gehouden met het werk van externe deskundigen die op projectbasis worden ingehuurd. De aanslag wordt vernietigd. De Staatssecretaris van Financiën gaat in cassatie.

De Hoge Raad oordeelt dat het vastgoedconcern met een zeer omvangrijke en diverse onroerendgoedportefeuille werkzaamheden verricht die normaal vermogensbeheer te boven gaan. Er wordt een hoger dan normaal rendement behaald, zodat de SW-bedrijfsopvolgingsfaciliteit van toepassing is. Het oordeel van het hof dat het concern met zijn gehele vermogen een materiële onderneming drijft, geeft geen blijk van een onjuiste rechtsopvatting en kan, als verweven met waarderingen van feitelijke aard, voor het overige in cassatie niet op juistheid worden getoetst. Het oordeel is ook voldoende gemotiveerd. Het beroep van de Staatssecretaris is ongegrond.
Bron
  vrijdag 15 april 2016 @ 12:40:26 #286
365082 IPA35
Patriarch
pi_161443533
7 voor Staats2. Voel me nu beetje dom.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161445163
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:17 schreef IPA35 het volgende:

[..]

[..]

Ze draaien gewoon negermuziek in MIJN fucking huis.

Net hele boze Arabische gesprekken en zo.

Kankervolk.
sow :D :D
pi_161446764
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:30 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Het zijn in principe studentenwoningen. Twee kamers delen keuken/wc/badkamer.
Ik woon er 1,5 jaar en de andere kamer stond al die tijd leeg. Tot ik woensdag j.l. binnenkwam.

Zat iemand in. Okay. Kwestie van keukenkastjes beetje uitruimen om plek te maken etc.
Wel een aardig persoon ook. Niet enorm ernstig. Maar blijkbaar heeft de woningstichting die persoon wijsgemaakt dat "er alles al in zit, een koelkast en zo". Dit is onjuist, die heb ik er in moeten zetten en zelf betaald.

Maar het punt is dus dat het een Mbo'ster is die non-stop vrienden en familie over de vloer heeft.
Mocro's en negers die luide muziek draaien en 5 keer per uur mijn wc besmeuren.
Is ze lekker of is het zo'n vieze negerslet met van die ringoorbellen? :9~
  vrijdag 15 april 2016 @ 15:17:05 #289
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161446815
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:15 schreef Henrys het volgende:

[..]

Is ze lekker of is het zo'n vieze negerslet met van die ringoorbellen? :9~
Allesgeiler gespot.
pi_161448549
Europees recht ook bekend, nu een 5 :{ Eens kijken of ik bij de nabespreking er nog wat bij weet te krijgen. Het is in ieder geval hoger dan de eerste kans dus ik zie vooruitgang :P :+
pi_161448702
En wat heeft Henrys?
pi_161448836
Er was maar 1 acht op iets van 500 deelnemers geloof ik, dus de kans is vrij klein dat hij precies die heeft :P
pi_161448946
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 april 2016 16:54 schreef Etsu het volgende:
En wat heeft Henrys?
5

Jaar vertraging door 1 vak straks _O_

Kan ik ieder geval lekker lang op vakantie, moet je dan wel volledige collegegeld betalen?

Ga in ieder geval nog een verzoek voor 3e kans indienen zodra ik de rest van mijn vakken gehaald heb
pi_161448965
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:04 schreef Henrys het volgende:

[..]

5

Jaar vertraging door 1 vak straks _O_

Kan ik ieder geval lekker lang op vakantie, moet je dan wel volledige collegegeld betalen?

Ga in ieder geval nog een verzoek voor 3e kans indienen zodra ik de rest van mijn vakken gehaald heb
Ja.
pi_161448969
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 april 2016 16:54 schreef Etsu het volgende:
En wat heeft Henrys?
Ben ook wel benieuwd.

quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:04 schreef Henrys het volgende:

[..]

5

Jaar vertraging door 1 vak straks _O_

Kan ik ieder geval lekker lang op vakantie, moet je dan wel volledige collegegeld betalen?

Ga in ieder geval nog een verzoek voor 3e kans indienen zodra ik de rest van mijn vakken gehaald heb
Jammer, maar kan je geen beroep doen op een laatstevakregeling? Zodra je de rest binnen hebt een mondeling aanvragen en dan je bachelor op zak? Met een 5 moet dat kunnen lijkt me.

En ja, als je het hele jaar bent ingeschreven voor 1 vak betaal je gewoon 2000 euro. Of je moet een half jaar uitschrijven en dan pas per februari inschrijven, misschien kan dat?
pi_161449009
Ik heb gehoord dat bij ER derde kans ivm laatste vak-regeling ook schriftelijk is, in dezelfde vorm als de eerste en de tweede kans.

En ga maar eerst Handels halen, dat is ook echt zo'n schijtvak.
pi_161449025
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:05 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd.

[..]

Jammer, maar kan je geen beroep doen op een laatstevakregeling? Zodra je de rest binnen hebt een mondeling aanvragen en dan je bachelor op zak? Met een 5 moet dat kunnen lijkt me.

En ja, als je het hele jaar bent ingeschreven voor 1 vak betaal je gewoon 2000 euro. Of je moet een half jaar uitschrijven en dan pas per februari inschrijven, misschien kan dat?
Nope, want bachelor kent geen februari-instroom. Althans, dat was de reden waarom ik ook de volle mep moest betalen.
  vrijdag 15 april 2016 @ 17:14:23 #298
365082 IPA35
Patriarch
pi_161449129
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:15 schreef Henrys het volgende:

[..]

Is ze lekker of is het zo'n vieze negerslet met van die ringoorbellen? :9~
Dik
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 15 april 2016 @ 17:16:16 #299
365082 IPA35
Patriarch
pi_161449154
Kun je niet jaartje uitschrijven en dan EUR pakken via contractonderwijs a ¤400,-?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_161449211
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:04 schreef Henrys het volgende:

[..]

5

Jaar vertraging door 1 vak straks _O_

Kan ik ieder geval lekker lang op vakantie, moet je dan wel volledige collegegeld betalen?

Ga in ieder geval nog een verzoek voor 3e kans indienen zodra ik de rest van mijn vakken gehaald heb
Is het dit jaar door die nieuwe methode lastiger dan voorgaande jaren?
  vrijdag 15 april 2016 @ 17:30:18 #301
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161449387
Vol?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')