abonnement Unibet Coolblue
pi_161369575
Indaha goed dat je er weer bent!

Ben bezig met een locatie voor ons trouwfeest. Die is zo leuk. Hij was nu alleen niet op de zaak en hoor donderdag pas of ze nog plek hebben.

Duimen dus
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 19:12:08 #27
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_161379741
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 07:42 schreef indaha het volgende:
O hoi ik ben er weer , ik hoorde dat jullie me missen O+

Het ging idd even niet zo lekker hier en ik ben afgelopen week echt een beetje ingestort door alles qua werk en verzorging zelf te willen doen. Maar na een heel weekend bijslapen en wat werk delegeren voel ik met nu weer een stuk beter. Dus hopelijk heb ik ook weer wat meer puf om hier bij te lezen :@
Met mijn man gaat het ook iets beter , de pijn in zijn hak was van een aderontsteking en die is vrijwel genezen , de bacterie is als goed is de kop ingedrukt door antbiotica en alleen de wond geneest niet echt snel dus daar hebben we nog wat geduld voor nodig.

Nu even bijlezen
Hé lieverd, ik maakte me al zorgen.
Hoop dat alles gauw over is en jullie kunnen ontspannen.
Heel veel sterkte :* :* .
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 19:13:04 #28
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_161379759
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Indaha goed dat je er weer bent!

Ben bezig met een locatie voor ons trouwfeest. Die is zo leuk. Hij was nu alleen niet op de zaak en hoor donderdag pas of ze nog plek hebben.

Duimen dus
Doen we! Veel voorpret alvast! ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 12 april 2016 @ 19:37:02 #29
386633 Adnap
I love Life !
pi_161380367
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 07:42 schreef indaha het volgende:
O hoi ik ben er weer , ik hoorde dat jullie me missen O+

Het ging idd even niet zo lekker hier en ik ben afgelopen week echt een beetje ingestort door alles qua werk en verzorging zelf te willen doen. Maar na een heel weekend bijslapen en wat werk delegeren voel ik met nu weer een stuk beter. Dus hopelijk heb ik ook weer wat meer puf om hier bij te lezen :@
Met mijn man gaat het ook iets beter , de pijn in zijn hak was van een aderontsteking en die is vrijwel genezen , de bacterie is als goed is de kop ingedrukt door antbiotica en alleen de wond geneest niet echt snel dus daar hebben we nog wat geduld voor nodig.

Nu even bijlezen
*O* watt fij dat je er weer bent! Sterkte meid! En wat de rest al zei...denk om.jezelf :*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  dinsdag 12 april 2016 @ 19:38:55 #30
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_161380418
Hi tante Haha :*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_161410262
Iemand hier ervaring met cacaodoppen en/of houtsnippers in de tuin tegen onkruid?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 april 2016 @ 06:48:33 #32
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_161416498
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:28 schreef roos85 het volgende:
Iemand hier ervaring met cacaodoppen en/of houtsnippers in de tuin tegen onkruid?
Hier liggen zelfgesnipperde houtsnippers :Y Wat wil je weten?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_161417332
Fijn dat je er weer bent Indaha! :* En rustig aan, pas goed op jezelf!

Verder moet ik weer bijlezen. Werk vreet een beetje energie en dan schiet de rest eromheen vaak een beetje bij in. Maar we doen gelukkig ook leuke dingen hoor, zijn vorig weekend naar Landgoed Hoenderdaell in Anna Paulowna geweest. Was erg tof! O+
pi_161418946
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 06:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hier liggen zelfgesnipperde houtsnippers :Y Wat wil je weten?
Of het onkruid tegenhoudt :P
En wil de voortuin er wat fraaier laten uitzien.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 14 april 2016 @ 11:17:28 #35
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_161419352
ik had echt de mooiste verjaardag EVER in Delft!! op mijn 18de verjaardag na dan want die was in Zuid Afrika.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2016 @ 01:05:29 #36
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_161438326
Kunnen de duimen even draaien? Ravi hier begon met maandag overgeven. Volgende dag niet beter, misselijk, kotsen. Gelijk DA, ja idd. geen koorts. Bij onderzoek, alles goed, kerngezonde hond. Prik voor misselijkheid en ABkuurtje. Woensdag geen verbetering, druppels van de Da. Vanochtend geen verbetering, dus DA voor echo. Ondertussen 4 kg afgevallen. Zijn milt was vergroot, alle organen verder goed. Vanmiddag geopereerd, operatie goed gegaan, waarschijnlijk morgen ochtend ophalen. Maar duimen jullie dat hij morgen naar huis mag? Ik hoop het ;( zo, ik heb het 000 x liever zelf.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_161439180
De duimen draaien Strega! :*
pi_161439296
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 01:05 schreef Strega het volgende:
Kunnen de duimen even draaien? Ravi hier begon met maandag overgeven. Volgende dag niet beter, misselijk, kotsen. Gelijk DA, ja idd. geen koorts. Bij onderzoek, alles goed, kerngezonde hond. Prik voor misselijkheid en ABkuurtje. Woensdag geen verbetering, druppels van de Da. Vanochtend geen verbetering, dus DA voor echo. Ondertussen 4 kg afgevallen. Zijn milt was vergroot, alle organen verder goed. Vanmiddag geopereerd, operatie goed gegaan, waarschijnlijk morgen ochtend ophalen. Maar duimen jullie dat hij morgen naar huis mag? Ik hoop het ;( zo, ik heb het 000 x liever zelf.
De duimen draaien en het kaarsje brandt :* , arme Ravi -O- hopelijk is hij snel thuis

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Indaha goed dat je er weer bent!

Ben bezig met een locatie voor ons trouwfeest. Die is zo leuk. Hij was nu alleen niet op de zaak en hoor donderdag pas of ze nog plek hebben.

Duimen dus
Hoe is het afgelopen, heb je de locatie kunnen boeken ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Moderator vrijdag 15 april 2016 @ 08:24:51 #39
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_161439594
Ik duim mee strega!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_161439748
De duimen draaien Strega
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 april 2016 @ 09:23:58 #41
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_161440126
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 01:05 schreef Strega het volgende:
Kunnen de duimen even draaien? Ravi hier begon met maandag overgeven. Volgende dag niet beter, misselijk, kotsen. Gelijk DA, ja idd. geen koorts. Bij onderzoek, alles goed, kerngezonde hond. Prik voor misselijkheid en ABkuurtje. Woensdag geen verbetering, druppels van de Da. Vanochtend geen verbetering, dus DA voor echo. Ondertussen 4 kg afgevallen. Zijn milt was vergroot, alle organen verder goed. Vanmiddag geopereerd, operatie goed gegaan, waarschijnlijk morgen ochtend ophalen. Maar duimen jullie dat hij morgen naar huis mag? Ik hoop het ;( zo, ik heb het 000 x liever zelf.
Ach jeetje, arme Ravi :'( Ik duim heel hard mee! Sterkte jullie :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 april 2016 @ 09:24:45 #42
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_161440135
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 10:53 schreef roos85 het volgende:

Of het onkruid tegenhoudt :P
En wil de voortuin er wat fraaier laten uitzien.
Wij hebben er antiworteldoek onder liggen en dan werkt dat vrij goed ja :Y
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_161442547
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 01:05 schreef Strega het volgende:
Kunnen de duimen even draaien? Ravi hier begon met maandag overgeven. Volgende dag niet beter, misselijk, kotsen. Gelijk DA, ja idd. geen koorts. Bij onderzoek, alles goed, kerngezonde hond. Prik voor misselijkheid en ABkuurtje. Woensdag geen verbetering, druppels van de Da. Vanochtend geen verbetering, dus DA voor echo. Ondertussen 4 kg afgevallen. Zijn milt was vergroot, alle organen verder goed. Vanmiddag geopereerd, operatie goed gegaan, waarschijnlijk morgen ochtend ophalen. Maar duimen jullie dat hij morgen naar huis mag? Ik hoop het ;( zo, ik heb het 000 x liever zelf.
Och arm beessie. Hopelijk mag hij snel weer mee naar huis.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161442569
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 07:32 schreef indaha het volgende:

[..]

De duimen draaien en het kaarsje brandt :* , arme Ravi -O- hopelijk is hij snel thuis

[..]

Hoe is het afgelopen, heb je de locatie kunnen boeken ?
Zijn bezig met een afspraak inplannen. neem aan dat ze dat niet doen als de datum niet vrij zou zijn :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161442890
Ik duim voor ravi. Wat een schrik zeg.

TP fijn dat de locatie doorgaat *O*

Indaha weer bovenwater en met goed nieuws *O* nu rust nemen.

Ik ben 3 we flink beroerd geweest en ben er nog niet helemaal bovenop. Heb gewoon doorgewerkt dus dan duurt het wat langer. Verder heb ik vandaag de uitnodigingen voor het kinderfeestje van aan geschreven. Dat hele kleine mini meisje wordt al bijna 5 :o

Ros leeft ook nog steeds. Ik ruik momenteel geen ontsteking en dus zijn oren zitten er nog op.
pi_161463684
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 12:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik duim voor ravi. Wat een schrik zeg.

TP fijn dat de locatie doorgaat *O*

Indaha weer bovenwater en met goed nieuws *O* nu rust nemen.

Ik ben 3 we flink beroerd geweest en ben er nog niet helemaal bovenop. Heb gewoon doorgewerkt dus dan duurt het wat langer. Verder heb ik vandaag de uitnodigingen voor het kinderfeestje van aan geschreven. Dat hele kleine mini meisje wordt al bijna 5 :o

Ros leeft ook nog steeds. Ik ruik momenteel geen ontsteking en dus zijn oren zitten er nog op.
Ean bijna 5 :o wat vliegt de tijd !
Fijn dat het goed gaat met Rossi nu O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 01:05 schreef Strega het volgende:
Kunnen de duimen even draaien? Ravi hier begon met maandag overgeven. Volgende dag niet beter, misselijk, kotsen. Gelijk DA, ja idd. geen koorts. Bij onderzoek, alles goed, kerngezonde hond. Prik voor misselijkheid en ABkuurtje. Woensdag geen verbetering, druppels van de Da. Vanochtend geen verbetering, dus DA voor echo. Ondertussen 4 kg afgevallen. Zijn milt was vergroot, alle organen verder goed. Vanmiddag geopereerd, operatie goed gegaan, waarschijnlijk morgen ochtend ophalen. Maar duimen jullie dat hij morgen naar huis mag? Ik hoop het ;( zo, ik heb het 000 x liever zelf.
Strega hoe is het nu met Ravi ?

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zijn bezig met een afspraak inplannen. neem aan dat ze dat niet doen als de datum niet vrij zou zijn :P
Dat lijkt me ook niet :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 april 2016 @ 10:43:54 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_161464571
Hoe is het met Ravi, Strega?

Hier alles rustig voor de verandering. Geen nieuws over stiefvader, voorzover we weten nog altijd in Spanje :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 16 april 2016 @ 15:14:49 #48
386633 Adnap
I love Life !
pi_161468783
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met Ravi, Strega?

Hier alles rustig voor de verandering. Geen nieuws over stiefvader, voorzover we weten nog altijd in Spanje :{
T blijft bizar die soep

Tijd vliegt voorbij. Hier wordt jongste 15 over 2 mnd en oudste 17 in oktober :X
Genoeg nog maar ff van je bijna 5 jarige
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2016 @ 17:54:33 #49
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_161471450
Ravi is thuis, maar is er nog niet. De milt is weggehaald, Hij is nog steeds misselijk en wil niet eten. Hij krijgt nutrigel. Hij is wel weer wat meer bij de les. Hij heeft wel flink ingeleverd. ;(
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 april 2016 @ 17:58:36 #50
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_161471539
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 17:54 schreef Strega het volgende:
Ravi is thuis, maar is er nog niet. De milt is weggehaald, Hij is nog steeds misselijk en wil niet eten. Hij krijgt nutrigel. Hij is wel weer wat meer bij de les. Hij heeft wel flink ingeleverd. ;(
Agossie, wat was er mis met zijn milt? Waarom was die vergroot? Logisch dat hij zich nog niet lekker voelt na die operatie.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')