abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 4 april 2016 @ 12:56:28 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_161166753
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2016 11:29 schreef heywoodu het volgende:
Rossi die Pedrosa gaat vervangen en naast Marquez komt te rijden gaat zeker niet gebeuren?
Dat zou helemaal vuurwerk zijn .
pi_161168348
Waarom eigenlijk niet drie rijders bij Honda, Yamaha en Ducati?
pi_161168663
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 14:25 schreef Nober het volgende:
Waarom eigenlijk niet drie rijders bij Honda, Yamaha en Ducati?
Kosten? En zo maken de niet-fabrieksteams natuurlijk helemaal geen kans.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2016 14:42:48 ]
  maandag 4 april 2016 @ 14:55:53 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161168918
ik vind dat ze banden moeten wisselen net zoals in de F!, ipv de hele motor.
pi_161169067
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 14:55 schreef THEFXR het volgende:
ik vind dat ze banden moeten wisselen net zoals in de F!, ipv de hele motor.
Of lootjes maken met alle teams erop en de rijders gaan dan op de motor rijden die ze hebben getrokken.
  maandag 4 april 2016 @ 15:04:24 #81
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161169091
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 15:03 schreef Nober het volgende:

[..]

Of lootjes maken met alle teams erop en de rijders gaan dan op de motor rijden die ze hebben getrokken.
ja, das lekker voor de sponsoren }:|
pi_161170811
Wat was er nou eigenlijk allemaal aan de hand met Lorenzo gisteren?
pi_161170893
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 16:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat was er nou eigenlijk allemaal aan de hand met Lorenzo gisteren?
Hij reed gewoon te voorzichtig met het idee van die klapband in zijn hoofd. Toen ging ie onderuit.
  maandag 4 april 2016 @ 16:31:37 #84
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_161170905
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 10:16 schreef heywoodu het volgende:
Lorenzo bij Ducati, ik zou er niet echt warm van worden eigenlijk :{

Ik vind Ducati wel leuk, maar Lorenzo juist niet..
Zou zijn rijstijl geschikt zijn voor de Duc?

Denk eerlijk gezegd niet dat hij de cojones heeft. T blijft wel een beetje een sissyboy

[ Bericht 6% gewijzigd door fathank op 04-04-2016 16:37:25 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 4 april 2016 @ 16:37:18 #85
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_161171020
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 16:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Zou zijn rijstijl geschikt zijn voor de Duc?
Zowel Doviziosi als Stoner kunnen er goed mee overweg en dat zijn beiden coureurs met een 'smooth' rijstijl. Dovi is een late remmer, daarin verschilt hij met Lorenzo. Als er 1 rijder dicht in de buurt komt van Lorenzo's stijl dan is het Stoner denk ik.
pi_161171198
Net pas kunnen zien. What just happpened. :') Geniale race van Viņales trouwens, hopelijk kan die binnenkort een keer een podium pakken. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_161171809
Oei. :o
quote:
Andrea Iannone has been given a grid penalty of three places for next weekend's Austin MotoGP race after wiping out Ducati teammate Andrea Dovizioso at the final corner of the race in Argentina.

The MotoGP stewards panel ruled that Iannone had attempted to pass his teammate "in a way much too optimistic" and had infringed the rules by causing Dovizioso to crash.

He will therefore be demoted three grid places next time out in Austin, and gets one penalty point added to his record - although Ducati has lodged an appeal, which will be heard before the COTA race.
bron

Dat was dus waarschijnlijk dat "under invesitgation" ding waar ik het gister over had.
It's funny
But not ha-ha funny.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 april 2016 @ 17:16:26 #88
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_161171813
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 16:37 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Zowel Doviziosi als Stoner kunnen er goed mee overweg en dat zijn beiden coureurs met een 'smooth' rijstijl. Dovi is een late remmer, daarin verschilt hij met Lorenzo. Als er 1 rijder dicht in de buurt komt van Lorenzo's stijl dan is het Stoner denk ik.
Las ook een artikel dat Stoner als testrijder sneller was op de Duc dan zowel Iannone als Dovi. Ducati heeft dus een snelle(re) rijder nodig om de volle potentie uit de bike te kunnen halen en te blijven ontwikkelen (ze willen natuurlijk hun bike hardcore verbeteren). Wie is een van de snelste rijders ter wereld op dit moment? Lorenzo. Er is ze dus veel aan gelegen hem binnen te hengelen. Dan hebben ze Stoner als testrijder en Lorenzo als daadwerkelijke rijder. Dat kan mogelijk veel verbeteren binnen Ducati/heeft potentie.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 04-04-2016 17:24:56 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 april 2016 @ 17:18:01 #89
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_161171834
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 16:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Zou zijn rijstijl geschikt zijn voor de Duc?

Denk eerlijk gezegd niet dat hij de cojones heeft. T blijft wel een beetje een sissyboy
Hij heeft wel enorm veel trots en ego. Het zal voor hem ook belangrijk zijn beter te zijn dan Rossi. Als hij bij Ducati tekent en op een Duc Rossi weet te verslaan, of misschien zelfs WK wordt.. dat is natuurlijk perfect voor Lorenzo. Dan flikt-ie iets wat Rossi niet is gelukt en mee faalde.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_161171871
Hij gaat gewoon rijden waar ze het hem het meeste betalen, Ducati dus.
  maandag 4 april 2016 @ 17:20:56 #91
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_161171877
Denken jullie trouwens niet dat Pedrosa op een andere motor ook beter zou zijn? Misschien wordt de Honda wel veel te agressief voor hem omdat Marquez heel anders rijdt.
pi_161172199
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 16:45 schreef Sarasi het volgende:
Net pas kunnen zien. What just happpened. :') Geniale race van Viņales trouwens, hopelijk kan die binnenkort een keer een podium pakken. *O*
Het zou fijn zijn als Suzuki de aansluiting met de drie topteams krijgt gedurende het jaar.

quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 17:20 schreef ErkendFokker het volgende:
Denken jullie trouwens niet dat Pedrosa op een andere motor ook beter zou zijn? Misschien wordt de Honda wel veel te agressief voor hem omdat Marquez heel anders rijdt.
Pedrosa mag van mij wel weg die rijdt al sinds 2005(?) in de MotoGP bij Honda zonder ooit wereldkampioen te zijn geworden, tijd voor iemand anders.
  maandag 4 april 2016 @ 17:44:49 #93
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_161172257
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 17:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Het zou fijn zijn als Suzuki de aansluiting met de drie topteams krijgt gedurende het jaar.

[..]

Pedrosa mag van mij wel weg die rijdt al sinds 2005(?) in de MotoGP bij Honda zonder ooit wereldkampioen te zijn geworden, tijd voor iemand anders.
Ben ook blij dat suzuki het zo goed doet. Of is vinales gewoon zo'n goede coureur? Je ziet dat ze in 1 jaar tijd echt grote stappen hebben gemaakt.

En Pedrosa heeft wel z'n momenten gehad, volgens mij heeft hij ook gewoon veel pech. Hij is wel snel als het eens mee zit
pi_161172259
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 16:37 schreef H1N1 het volgende:
Als er 1 rijder dicht in de buurt komt van Lorenzo's stijl dan is het Stoner denk ik.
:')

Totaal niet vergelijkbaar die twee.

Stoner rijdt met uitbrekende achterkant en lorenzo houdt zijn motor graag neutraal.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2016 17:46:53 ]
pi_161172464
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 17:44 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ben ook blij dat suzuki het zo goed doet. Of is vinales gewoon zo'n goede coureur? Je ziet dat ze in 1 jaar tijd echt grote stappen hebben gemaakt.

En Pedrosa heeft wel z'n momenten gehad, volgens mij heeft hij ook gewoon veel pech. Hij is wel snel als het eens mee zit
Viņales is erg goed, in 2014 volgens mij ook echt een topjaar gehad in de Moto2 (?), leuk om te zien wat hij met de seamless kon zondag. Aleix Espargaro rommelt nog steeds maar wat aan op die Suzuki, dat is echt drama. Maar de motor lijkt wel een flink stuk verbeterd te zijn tov vorig jaar; toen konden ze het tempo echt niet bijbenen.

Ik hoop ook dat Suzuki de aansluiting wat kan houden met Viņales. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_161184922
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:35 schreef THEFXR het volgende:

Umbrella girls





:9

Rossi had wat mazzel deze keer. :7

Die Suzuki snokt anders ook lekker, zonde dat ie op dat natte stukje onderuit ging. In ieder geval goed begin van 2016. :)

Rossi FTW :Y)
pi_161203121
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef killerkip69 het volgende:

[..]

:9

Rossi had wat mazzel deze keer. :7

Die Suzuki snokt anders ook lekker, zonde dat ie op dat natte stukje onderuit ging. In ieder geval goed begin van 2016. :)

Rossi FTW :Y)




Ach ja....
pi_161203219
puntige knieën zou niet raken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 april 2016 @ 20:23:17 #99
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_161204047
Ik blijf maar gewoon een beetje speculeren, omdat het kan :9.

quote:
Rumours that MotoGP world champion Jorge Lorenzo could move from Yamaha to Ducati next season ramped up a level in Argentina.

Indeed, some say a deal has already been done.

But speaking in the paddock on Sunday evening, Ducati Corse Sporting Director Paolo Ciabatti insisted it was too early to decide on the team's 2017 riders - while admitting 'everyone is talking' and pointing out that Lorenzo is not the only MotoGP champion still available...

“We make no secret about knowing that both Marquez and Lorenzo have contracts that expire at the end of this season,” Ciabatti stated.
“We have been looking into the possibilities and talking to our riders. Other teams are also talking to our riders. It's quite normal at the moment. Obviously we wouldn't be doing our job properly if we didn't look into the possibilities.

(...) Dovizioso has said his future will be decided by results, while Iannone is rumoured to have received an offer from Suzuki.

(...) Suzuki's Maverick Vinales is thought to be Yamaha's main target should Lorenzo leave.
Repsol Honda are also likely to be interested in the impressive young Spaniard, who fell from a podium place late in Sunday's race.
Bron.

quote:
Ducati's objective is to see their riders become faster and stronger, Dall'Igna tells the Italian media. Irrespective of what Rossi says, Ducati will always try to go for the best riders that are available. And with the contracts of both Lorenzo and Marquez expiring at the end of the season, it's a tough hunt out there.

If Lorenzo claims that Yamaha has already made an offer, the same thing cannot be said about Marc Marquez. Last week he admitted that his goal was to stay with Honda, but that Tokyo had not made any offer, yet.
Bron

Nu vermoed ik niet direct dat Marquez ook naar Ducati zal gaan (of dat Honda hem überhaupt zo 1-2-3 zal laten gaan), maar het zou wel :9~ spannend zijn. Gewoon, puur omdat alles dan een beetje opgeschud wordt. Iannone zal denk ik niet ingaan op een bod van Suzuki als hij bij Ducati kan blijven. Ik gun Vinales wel een plek bij Yamaha, maar zou liever Iannone daar zien.

[ Bericht 9% gewijzigd door ChipsZak. op 05-04-2016 20:38:04 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_161213282
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf maar gewoon een beetje speculeren, omdat het kan :9.

[..]

Bron.

[..]

Bron

Nu vermoed ik niet direct dat Marquez ook naar Ducati zal gaan (of dat Honda hem überhaupt zo 1-2-3 zal laten gaan), maar het zou wel :9~ spannend zijn. Gewoon, puur omdat alles dan een beetje opgeschud wordt. Iannone zal denk ik niet ingaan op een bod van Suzuki als hij bij Ducati kan blijven. Ik gun Vinales wel een plek bij Yamaha, maar zou liever Iannone daar zien.
Honda
Pedrosa
Rins

Yamaha
Rossi
Viņales

Ducati
Lorenzo
Márquez

Suzuki
Dovizioso
Zarco

U las het hier als eerst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')