Ja, ik vrees al een hele tijd dat ze steeds meer richting 'de gemiddelde smaak van de gemiddelde Nederlander' gaan en dat is allemaal niet zo spannend.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:58 schreef Panthera1984 het volgende:
Binnenkort verhuizen, heb ook alle HF recepten (iets meer dan een jaar) uitgezocht, wat de moeite waard was, zeg maar.
Viel me echt op dat ik de oude recepten veel meer de moeite waard vond, dan de nieuwere (laatste half jaar ofzo).
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)abrikanten-aan.dhtmlquote:Onder druk van toezichthouder ACM kan een abonnement op een maaltijdbox van Hello Fresh of andere bedrijven voortaan binnen 2 weken worden opgezegd. De kleine lettertjes in het contract worden aangepast.
De Autoriteit Consument en Markt komt in actie na honderden klachten over de opdringerige verkoopmethoden van met name het bedrijf Hello Fresh. Veel klanten klagen dat hun abonnement moeilijk valt op te zeggen en dat ze vervolgens nog lange tijd telefonisch worden lastiggevallen.
De laatste jaren zijn maaltijdboxen zeer populair geworden. Honderdduizenden Nederlanders laten dagelijks zo'n 'gemaksdoos' met verse ingrediënten plus recept bezorgen. Maar de wettelijke regels werden daarbij opgerekt. Volgens Hello Fresh en andere aanbieders gold de wettelijke bedenktijd van 2 weken niet bij nieuwe abonnementen, omdat verse producten uitgezonderd waren. De ACM bestrijdt dat.
Bedenktijd
Hello Fresh en aanbieders Beebox, de Krat, Marley Kroon, Mathijs Maaltijdbox en Streekbox hebben nu afgesproken zich tóch aan de bedenktijd van 2 weken te houden. Ook zullen ze nieuwe klanten actief over de opzegmogelijkheden informeren.
De ACM is verheugd. ,,Steeds vaker worden producten als maaltijdboxen in de vorm van een abonnement aangeboden," zegt Anita Vegter, bestuurslid van de ACM. ,,Consumenten moeten weten dat je je kunt bedenken als je zo'n abonnement hebt afgesloten. Ook als het om verse producten gaat."
Hello Fresh, dat 150.000 klanten in ons land en in België heeft, zegt te hebben geleerd van de klachten. ,,Elke klacht is er één te veel, we nemen ze serieus en de afgelopen tijd nóg serieuzer," zegt Maartje Frederiks, directeur van Hello Fresh Nederland.
Wat een onzin Is helemaal niet moeilijk op te zeggen! Juist bijzonder eenvoudig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:08 schreef borisz het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)abrikanten-aan.dhtml
Het gaat inderdaad om die bedenktijd bij koop op afstand en colportage/straatverkoop.quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een onzin Is helemaal niet moeilijk op te zeggen! Juist bijzonder eenvoudig.
Maar misschien kon je het niet opzeggen als je een uurtje na het aangaan van het abonnement al dacht: neuh, toch maar niet...
Maar nu zou je het dus in principe gewoon kunnen opzeggen na 1 box bij hellofresh en kunnen ze je niet verplichten een tweede box af te nemen? Of zou dat dan alsnog een uitzondering zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een onzin Is helemaal niet moeilijk op te zeggen! Juist bijzonder eenvoudig.
Maar misschien kon je het niet opzeggen als je een uurtje na het aangaan van het abonnement al dacht: neuh, toch maar niet...
Dat lijkt me niet. Of ze moeten dat ook aanpassen. Maar het ging dat je geen bedenktijd had als je een box bestelde en b.v de volgende dag besloot het toch niet te doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:53 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar nu zou je het dus in principe gewoon kunnen opzeggen na 1 box bij hellofresh en kunnen ze je niet verplichten een tweede box af te nemen? Of zou dat dan alsnog een uitzondering zijn?
zoals ik het lees gaat je 2 weken pas in nadat je box 1 ontvangen hebt, althans, volgens mij kun je dit niet echt anders opvatten: Op de dag van ontvangst van de eerste maaltijdbox gaan de twee weken bedenktijd in. Het toch afzien van een abonnement kan zonder opgave van redenen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:46 schreef Najieto het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Of ze moeten dat ook aanpassen. Maar het ging dat je geen bedenktijd had als je een box bestelde en b.v de volgende dag besloot het toch niet te doen.
Edit: na wat artikelen gelezen te hebben ben ik naar wat jij bedoeld toch wel benieuwd. Als de eerste box binnen de 2 weken valt of je daarna ook gelijk kunt opzeggen.
quote:Goed geraden Arno! Vanaf vandaag is het mogelijk om de box van week 21 (en alle daarna) zelf samen te stellen en dus jouw eigen maaltijden te kiezen. Morgen ontvang je bericht meer meer informatie en uitleg voor het online account Groetjes,
quote:
Om hier nog even op terug te komen, dit is een reactie van HF zelf op FBquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:55 schreef Panthera1984 het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat ze ipv 'eerste box gratis' naar 'tweede box gratis' gaan. Dan is de kans dat mensen iig ook nog de tweede afnemen veel groter, want ze hebben al betaald voor de eerste.
quote:Hallo Reini, sorry voor de verwarring! Sinds deze woensdag zijn de voorwaarden aangepast, er geldt nu geen minimale afname meer. Je kan de HelloFresh Box nu dus wekelijks opzeggen! Als je dit maar uiterlijk 48 uur voor onze besteldag van donderdag doet smile-emoticon
Zou ik je mogen vragen waar jij dit hebt gelezen? Dan zal ik dit gelijk terugkoppelen naar mijn collega's. Groetjes, Rianne
Oh wow, HF!quote:
Nou,bij MS hoefde je ook nooit te kiezen als je niet wilde. Daar stond dan automatisch 3 maaltijden geselecteerd die je krijgt als je niet kiest. Dus als je niet wilt kiezen, gewoon niet kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:39 schreef AnneX het volgende:
Djeezus...ik heb eigenlijk al weer keuze stress.
Ik ging meteen enthousiast op de site kijken, maar ik vond maar 2,5 gerecht aantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:28 schreef Najieto het volgende:
Ze hebben toch geluisterd
Nice. ik kan vanaf week 21 uit 8 gerechten kiezen
[ afbeelding ]
Nu moet ik wel elkke week uit 15 recepten kiezen welke ik wil hebben. Zoveel keus
Je hoeft niet te kiezen, bijv bij Veggie zou het gek zijn als je ineens vlees krijgt opgestuurd als je niet kiest ;-)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:28 schreef Bleie het volgende:
Ik ben er wel blij mee, maar snapt iemand of er nou nog verschil is tussen de Original-, Veggie- en Familybox? Volgens mij zijn er gewoon 8 gerechten in totaal waar je uit kunt kiezen toch? Dus waarom maken ze dat onderscheid dan nog in je account?
Volgens mij strandde ik op 1....quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ging meteen enthousiast op de site kijken, maar ik vond maar 2,5 gerecht aantrekkelijk.
Haha, ik baalde er stiekem van dat je (net als bij Marley Spoon) (nog) niet voor vier maaltijden kunt kiezenquote:
Vond ik ook, maar het staat bij 'Jouw maaltijden'.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan niet echt vinden op de site hoe ik kan kiezen. Ik vind het vrij onduidelijk.
Ik heb het uiteindelijk ook gevonden, inderdaad. Wel even zoeken, en als ik één ergernis heb over HelloFresh is het hun site wel. Onoverzichtelijk en traag.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:49 schreef Bleie het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar het staat bij 'Jouw maaltijden'.
Wij hadden vandaag trouwens de schelvis met groene asperges. Erg lekker!
Zou ik graag een keer proberen! Tot nu toe Marley Spoon geprobeerd, was prima, dus ben benieuwd naar HelloFresh nu!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:25 schreef Trusten het volgende:
Mocht iemand interesse hebben in gratis HelloFresh Box, ik mag er weer drie weggeven
Wil je je emailadres in een pb sturen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:10 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Zou ik graag een keer proberen! Tot nu toe Marley Spoon geprobeerd, was prima, dus ben benieuwd naar HelloFresh nu!
mquote:Op zondag 22 mei 2016 10:39 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wil je je emailadres in een pb sturen?
Nog 1tje over..
Als je ook je e-mailadres even wil sturen via een pb merci!quote:
Bedankt!quote:Op zondag 22 mei 2016 10:39 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wil je je emailadres in een pb sturen?
Nog 1tje over..
Het is zeker een verbeteringquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zo, ik meld me hier ook weer eens. HF is blijkbaar op zoek naar mij. Hebben al gebeld en kreeg ook al een kortingscode in de mail. Site maar eens bekeken en blijkbaar kun je nu dus ook gerechten kiezen . Dan wordt het mogelijk weer iets aantrekkelijker.
staat die niet onder anuleren net buiten beeld?quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Oh Help
Ik wil opzeggen bij Marley Spoon. dat kan heel eenvoudig in je account volgens de FAQ...
Maarrrrr;
[ afbeelding ]
Nergens zit een [bevestigen] waar je op kan klikken
nee dit is echt alles wat in beeld komt, kan scrollen wat ik wilquote:Op vrijdag 27 mei 2016 06:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
staat die niet onder anuleren net buiten beeld?
aan de manier waarop hij onder recht afgekapt wordt itt ronde hoekjes bovenaan zou je echt vermoeden dat je een deel mist. Valt hij nog binnen scherm naar boven te verplaatsen?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee dit is echt alles wat in beeld komt, kan scrollen wat ik wil
quote:Dominik Richter, medeoprichter van maaltijdboxbezorger HelloFresh, weet als geen ander hoe je een start-up snel kunt laten groeien: in vier jaar tijd steeg de omzet van het Duitse bedrijf van ¤2,3 mln in 2012 naar ¤303 mln in 2015. Dat 140 consumenten met klachten over opdringerige verkooptactieken het succesverhaal van de start-up onderuit kunnen halen, had Richter niet voorzien. De jonge ondernemer heeft zijn les geleerd: ‘De klant heeft altijd gelijk, zelfs al heeft hij dat niet.’
Dat consumenten machtig zijn, wist Richter wel. Maar hoe groot die macht is, heeft hij onderschat, zo zei Richter donderdag op de StartupFest-conferentie F&A Next in Wageningen. ‘Veel kranten hebben over onze verkooptactieken geschreven. In totaal hebben 140 van de 75.000 klanten (Benelux, red.) geklaagd. Op sociale media is de boodschap snel verspreid. Daar heb je geen controle over. Een kleine minderheid kan tot veel opschudding leiden.’
De ondernemer, die met HelloFresh tot nu toe $255,5 mln heeft opgehaald, adviseert start-ups ook om de succesverhalen van andere bedrijven met gezond wantrouwen aan te horen en tegen hypes in te gaan. ‘Achteraf ziet alles er makkelijk uit. Maar zo werkt het niet. Kijk naar Facebook: vier jaar geleden waren er veel vragen bij de introductie van advertenties. Gebruikers zouden weglopen en Facebook zou er geen geld aan kunnen verdienen. Nu is Facebook een van de grootste advertentienetwerken. Houd dat in je achterhoofd als je een beslissing maakt.'
Illusie armer
Startende ondernemers die denken dat ze binnen twee tot vier jaar een succesvol bedrijf hebben, waren na de presentatie van Richter een illusie armer. 'Je doet er geen drie jaar over, maar misschien wel twintig. Je moet er dus zeker van zijn dat jij een verschil kan maken, anders is het lastig om gemotiveerd te blijven.'
HelloFresh is in 2011 opgericht door Richter en zijn studiegenoot Thomas Griesel, die elkaar leerden kennen op de London Business School. Het bedrijf, dat bij de laatste financieringsronde op ¤2,6 mrd werd gewaardeerd, heeft inmiddels 900 werknemers in dienst en bezorgt nu 7,5 miljoen maaltijden per maand. In totaal zijn er 845.000 actieve gebruikers in landen als de Verenigde Staten, Duitsland en Nederland. Plannen voor een beursgang zijn eerder uitgesteld.
ja dat dacht ik ook, maar verplaatsen/uitzoomen etc werkt niet. Nu idd maar gepauzeerd en op pc eens kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
aan de manier waarop hij onder recht afgekapt wordt itt ronde hoekjes bovenaan zou je echt vermoeden dat je een deel mist. Valt hij nog binnen scherm naar boven te verplaatsen?
Ligt aan je browser op je telefoon, denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Oh Help
Ik wil opzeggen bij Marley Spoon. dat kan heel eenvoudig in je account volgens de FAQ...
Maarrrrr;
[ afbeelding ]
Nergens zit een [bevestigen] waar je op kan klikken
HF is al maanden hel erg vlak van smaak aan het worden. Puur om een veilige keuze voor mensen te zijn en zo meer boxen te verkopen. Erg jammer. Persoonlijk neig ik toch steeds meer naar MS wat dat betreft.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:17 schreef gelestipjes het volgende:
Eerste hellofresh box ontvangen (met dank aan Trusten). Kipfiletreepjes met krieltjes en sperziebonen met bospaddestoelenpesto vond ik niet echt een succes, was ook duidelijk meer tijd kwijt dan aangegeven doordat het nogal wat tijd kostte om al het zand van die krieltjes te krijgen. Was allemaal vrij vlak van smaak.
Er is geen minimale afname meer toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:57 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb 2 "gratis" proefboxen van HF in de aanbieding. Je moet er daarna nog wel 2 afnemen voordat je stopt
Was inderdaad heel erg 'mwa' gerecht helaas!quote:Op zondag 29 mei 2016 19:17 schreef gelestipjes het volgende:
Eerste hellofresh box ontvangen (met dank aan Trusten). Kipfiletreepjes met krieltjes en sperziebonen met bospaddestoelenpesto vond ik niet echt een succes, was ook duidelijk meer tijd kwijt dan aangegeven doordat het nogal wat tijd kostte om al het zand van die krieltjes te krijgen. Was allemaal vrij vlak van smaak.
Hoe zien die kartonnen bakjes er precies uit?quote:Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Eerste keer de HF box nieuwe stijl ontvangen. Ik vind het wel handig, die kartonnen bakjes.
Vanavond Jamies zalm klaargemaakt. Smaakte oké, maar was lekkerder geweest als ik de rijst niet had laten aanbranden.
http://persberichten.depe(...)ndelen-krachten.htmlquote:BEEBOX EN WILLEM&DREES FUSEREN:
KOPLOPERS IN VERANTWOORD ETEN BUNDELEN KRACHTEN
Loenen aan de Vecht en Cothen, 27 mei 2016
Beebox en Willem&Drees, koplopers op het gebied van vers, lokaal en biologisch eten, zijn voornemens om te gaan fuseren. Hiermee willen de bedrijven, die onder hun eigen merknamen blijven opereren, hun aanbod en dienstverlening vergroten en hun marktpositie versterken. De vraag naar gezond, en verantwoordelijk geproduceerd eten neemt toe. In de afgelopen jaren zijn daardoor meerdere bedrijven begonnen met het aanbieden van lekker en verantwoord eten. Het aanbod van verse producten, seizoensgebonden en direct van de boer, blijft echter versnipperd. Door de fusie ontstaat een sterke, nieuwe organisatie met de slagkracht om de transitie naar een duurzame voedselketen te versnellen.
Altijd en overal bezorgd
Willem&Drees en beebox zijn koplopers op het gebied van biologisch en verantwoord eten online: beebox met biologische maaltijdboxen en Willem&Drees met lekker en verantwoord eten, vers van de boer. Met de fusie vergroten de partijen hun aanbod en dienstverlening en versterken ze hun marktpositie. Hun gezamenlijke assortiment wordt via meerdere kanalen aangeboden: aan huis, in de supermarkt, op het werk, in de horeca en onderweg.
Gezond, biologisch en goed voor iedereen
Beebox en Willem&Drees streven naar een eerlijke voedselketen met korte lijnen tussen consument en producent. Het verkorten van de keten zorgt bij lokale boeren en burgers voor meer bewustzijn: door het hernieuwde inzicht in de herkomst en de afzet van eten nemen verantwoordelijkheid en waardering toe. Door samen te werken kunnen de partijen meer betekenen en hun gemeenschappelijke missie een impuls geven. De schaalsprong maakt snellere groei en daarmee snellere verandering van de voedselketen mogelijk. Zo wordt gezond, biologisch en lekker eten beter toegankelijk.
Krachten bundelen
“Onze bedrijfsvoeringen sluiten perfect op elkaar aan,” zegt beebox directeur Walter Halberstadt, “maar we bedienden consumenten en bedrijven vooralsnog op verschillende wijze. Door onze krachten te bundelen, kunnen we sneller groeien, zodat meer mensen kunnen genieten van lokale verse en biologische producten.” Beebox werd in 2011 opgericht door boeren en burgers. Het bedrijf biedt consumenten een wekelijkse maaltijdbox met biologische en lokaal geteelde groente, fruit en andere producten. Willem&Drees is in 2009 gestart met de verkoop van lokaal geteelde groente en fruit aan supermarkten, cateraars en consumenten.
Beide B Corp gecertificeerde bedrijven zullen onder hun eigen merknaam blijven opereren. Na de fusie zullen Walter Halberstadt (beebox), Drees Peter van den Bosch en Willem Treep (beiden Willem&Drees) de nieuwe sociale onderneming leiden.
Ha - ha.. ha... wow, dat was zo niet grappig. Toch leuk geprobeerd hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:44 schreef MutedFaith het volgende:
Het zijn bakjes, van karton.
Vier wandjes, bodem, geen deksel.
Toch is het echt zo, zonder gein.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:05 schreef Unites het volgende:
[..]
Ha - ha.. ha... wow, dat was zo niet grappig. Toch leuk geprobeerd hoor.
Oké. Danku.quote:
Ja, per bakje zitten de spullen in per gerechtquote:Op maandag 30 mei 2016 18:31 schreef Unites het volgende:
[..]
Oké. Danku.
Maar het was meer met de achterliggende gedachte van: zitten daar dan de spullen per maaltijd in?
Dus gelijk maar de bovenstaande vraag. Ik dacht dat dat wel duidelijk was
Ik grinnikte er anders om hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:05 schreef Unites het volgende:
[..]
Ha - ha.. ha... wow, dat was zo niet grappig. Toch leuk geprobeerd hoor.
Gut...wij vonden het wel smakelijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:17 schreef gelestipjes het volgende:
Eerste hellofresh box ontvangen (met dank aan Trusten). Kipfiletreepjes met krieltjes en sperziebonen met bospaddestoelenpesto vond ik niet echt een succes, was ook duidelijk meer tijd kwijt dan aangegeven doordat het nogal wat tijd kostte om al het zand van die krieltjes te krijgen. Was allemaal vrij vlak van smaak.
Misschien zat het verschil wel hierin, ik heb dat helemaal niet gelezen / erin gedaanquote:
Het was dan ook niet grappig bedoeld.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:05 schreef Unites het volgende:
[..]
Ha - ha.. ha... wow, dat was zo niet grappig. Toch leuk geprobeerd hoor.
Ja, je krijgt per dag een bakje met daarin alle onderdelen van de maaltijd + het recept.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:31 schreef Unites het volgende:
[..]
Oké. Danku.
Maar het was meer met de achterliggende gedachte van: zitten daar dan de spullen per maaltijd in?
Dus gelijk maar de bovenstaande vraag. Ik dacht dat dat wel duidelijk was
ze hebben ook een app.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook blij met de mogelijkheid om te kiezen, maar wat een drama is die site toch. Echt, dat vind ik werkelijk het ergste aan hellofresh. Zo dramatisch traag en slecht, niet te geloven.
Niet voor windows Phone.quote:
quote:
Gelukkig hoef je niet te kiezenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:44 schreef MutedFaith het volgende:
ik ben denkik de enige HFer die helemaal niet wil kiezen. Ik was door HF net van de keuzestress af .
Marley Spoon heb ik voor je.quote:
Zonder vervolgbox?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:56 schreef agter het volgende:
[..]
Marley Spoon heb ik voor je.
DM me je email en je voornaam.
Heb er 3 weg te geven.
Daar kan ik je niet aan helpen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zonder vervolgbox?
En stiekem was ik eigenlijk op zoek naar HF, die recepten leken me meer jummie.
Ik hou het in m'n achterhoofd. Thanks in ieder geval! Wil ook niet ondankbaar klinken. De recepten van MS voor de komende 2 weken vind ik niet zo interessant, vond juist, voor de verandering, de boks van HF wel leuk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen.
MS eerste box gratis. Wel meteen opzeggen. Geen verplichte 2e box.
Geen probleem hoor!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hou het in m'n achterhoofd. Thanks in ieder geval! Wil ook niet ondankbaar klinken. De recepten van MS voor de komende 2 weken vind ik niet zo interessant, vond juist, voor de verandering, de boks van HF wel leuk.
Ik kan je een gratis HF box geven. Stuur maar je e-mail adres in een dmquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zonder vervolgbox?
En stiekem was ik eigenlijk op zoek naar HF, die recepten leken me meer jummie.
Nee, als je echt een avg-mens bent is het niks voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:31 schreef Geralt het volgende:
Ik ga geen 27 topics doorlezen en al die websites aanklikken en alles. Ik heb even een kort vraagje wat jullie vast wel kunnen beantwoorden.
Zitten er in die boxen allemaal "speciale" maaltijden? Of kun je ook gewoon kiezen voor doodnormaal aardappelen vlees groenten en zonder veel poespas?
Niet per se, maar wat ik zo met wat vlug klikken zie en me tegenstaat is dat ik nergens kan zien zonder te bestellen wat er zoal te eten isquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, als je echt een avg-mens bent is het niks voor je.
Ik wil wel een schermprintje doen. Van MS.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet per se, maar wat ik zo met wat vlug klikken zie en me tegenstaat is dat ik nergens kan zien zonder te bestellen wat er zoal te eten is
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:37 schreef agter het volgende:
[..]
Ik wil wel een schermprintje doen. Van MS.
Yes. Heb ik. PM me even je naam en mailadres en ik regel t voor je.quote:
Tuurlijk wel. Want misschien zijn die andere drie wel lekkerder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |