abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 3 april 2016 @ 18:16:11 #1
409579 LuDann
All the way
pi_161149387
Maaltijdbox ervaringstopic!

Praat hier mee over de diverse maaltijdbox services die op de markt zijn. Een maaltijdbox is een doos vol ingrediėnten met recepten erbij, online te bestellen. Zo hoef je niet meer na te denken over wat je zal gaan eten. Voor de luiwammesen onder ons, voor diegenen die eens wat anders willen en voor diegenen die het gewoon eens uit willen proberen met een kortingscode.

http://maaltijdbox-vergelijken.nl/

Hellofresh

http://www.hellofresh.nl/

Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 34 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 1-6

Extra info: Hellofresh heeft ook een Familybox, geschikt voor kinderen vanaf 2 jaar. Tevens een ontbijtbox, fruitbox en een wijnbox. Een eenmalige proefbox is mogelijk voor 37 euro.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marley Spoon

http://www.marleyspoon.nl

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39,90 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-8

Extra info: bij Marley Spoon kun je zelf kiezen uit 6 verschillende maaltijden per week. De maaltijden zijn altijd per 2 personen per gerecht verpakt, dus als je voor 4 personen bestelt krijg je voor elke maaltijd 2 verpakkingen.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allerhande box

http://www.ah.nl/Allerhande_Box

Abonnement: nee.
Prijs: vanaf 35 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4

Extra info: de Allerhande box is een initiatief van de AH. Bij aanschaf van de Allerhande Box is de bezorging van je reguliere boodschappen gratis.

Mathijs Maaltijdbox

www.mathijsmaaltijdbox.nl

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4

Extra info: Mathijs Maaltijdbox heeft ook een Familybox, deze is geschikt voor mee-etende kinderen (1-3 kinderen).

Beebox

https://beebox.nl/

Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 32,50 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 1-4

Extra info: Biologisch, enige met EKO keurmerk. Alle producten komen van Nederlandse boeren. Zo duurzaam mogelijke werkwijze (zo min mogelijk verpakkingsmateriaal, herbruikbare krat). Ook een koolhydraatarme box. Prijs voor 2 personen nog onder de prijs van HF. Ze hebben af en toe acties dat je bij inschrijving voor 2 boxen bv een brood of sappakket kado krijgt. Ook hebben ze een actie met Goodcoins.

De Krat

https://www.dekrat.nl/

Abonnement: Ja, flexibel lidmaatschap
Prijs: vanaf 37 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-4

Extra info: De Krat biedt ook een Weekendbox aan, die bevat verschillende ingrediėnten en een aantal recepten ter inspiratie. Deze is ook voor 1 persoon bestelbaar. Tevens is er een optie om iemand een krat cadeau te doen.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streekbox

http://www.streekbox.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-4

Extra info: de Streekbox is ook eenmalig te bestellen.

Kromme Rijn Krat

http://krommerijnfruit.luondo.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap met opzegtermijn van 1 maand. De eerste keer betaal je 4 keer vooruit.
Prijs: vanaf 25 euro (maar alleen per 4 keer te bestellen, dus 100 euro).
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4

Extra info: De Kromme Rijn Krat bezorgt alleen in de regio Kromme Rijn (Bunnik, Odijk en Houten). De kratten bevatten lokale producten waarmee 3 a 4 maaltijden bereid kunnen worden maar geen recepten.

Lekker Lokaal

http://lekkerlokaal.nl/

Abonnement: Met en zonder abonnement. Je kunt losse kistjes bestellen of een wekelijks abonnement nemen dat op ieder moment is op te zeggen.
Prijs: Afhankelijk van de inhoud. Statiegeld voor het kistje is ¤10.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: zelf te bepalen

Extra info: Lekker Lokaal levert vanuit het principe van duurzaamheid alleen in het Rijk van Nijmegen, en heeft alleen producten uit het Rijk van Nijmegen in het assortiment. Er zijn twee kistjes: Lokaal en Lokaal Biologisch. De keuze voor de inhoud en hoeveelheid is vrij. Zelf alles bepalen kan, maar de keuze aan Lekker Lokaal laten kan ook. Er zitten groente, aardappelen en fruit in het assortiment, maar ook diverse soorten zuivel, kaas, eieren, brood, vlees, vleeswaren en lokale delicatessen. Kistjes worden op woensdag bezorgd, er komen ook afhaalpunten aan. Er worden geen recepten meegeleverd.

Zoyummy

www.zoyummy.nl

Abonnement: Wekelijks, om de twee weken of maandelijks. Is ieder moment opzegbaar tot 2 dagen voor de volgende levering.
Prijs: Vanaf 23,95 euro
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 1-5

Extra info: Zoyummy heeft ook een Familybox (2 volwassen en 1 of 2 kinderen). Zoyummy heeft ook een Verrassings Maaltijdenbox. Dan beslist Zoyummy voor jou welke box uit welk land je opgestuurd krijgt.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_161150647
Ik vond bij het uitpakken ook al dat de steak erg fors was. Geen mailtje gezien trouwens. Hij ligt nu op het aanrecht, net even gewogen: 530 gram :9~
Wij gaan straks even genieten denk ik :9
pi_161150689
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 19:05 schreef Serinde het volgende:
Ik vond bij het uitpakken ook al dat de steak erg fors was. Geen mailtje gezien trouwens. Hij ligt nu op het aanrecht, net even gewogen: 530 gram :9~
Wij gaan straks even genieten denk ik :9
Simpel maar heerlijk gerecht!
Hebben het net op de bbq klaargemaakt.
Krieltjes in alufolie ook zo er op.
Make my day!
pi_161165244
Ik heb ons ook aangemeld voor een HF box. Alleen kon het niet meer voor deze week, dus volgende week gaan we er mee beginnen.
pi_161165409
Hello Fresh mikt op een upmarket publiek - of in elk geval een upmarket imago, schat ik zo.
De plastic kaartjes met instapaanbiedingen (en twee regels tekst die je echt met een loep moet lezen) die ik ben tegengekomen zaten bij de wat chiquere tijdschriften.
Farts are jazz to assholes
pi_161165772
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2016 11:46 schreef trabant het volgende:
Hello Fresh mikt op een upmarket publiek - of in elk geval een upmarket imago, schat ik zo.
De plastic kaartjes met instapaanbiedingen (en twee regels tekst die je echt met een loep moet lezen) die ik ben tegengekomen zaten bij de wat chiquere tijdschriften.
ik ben die plastic kaarten volgens mij al bij zo'n beetje elk tijdschrift tegen gekomen
pi_161165888
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:06 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ik ben die plastic kaarten volgens mij al bij zo'n beetje elk tijdschrift tegen gekomen
:Y Ik zelfs een keer in de Bobo. _O-

Hier deze week weer een AH-box. Vanochtend opgehaald bij de winkel. Er moesten drie verschillende mensen voor opgeroepen worden, maar toen hadden ze hem. Niet per se handig dus. Maar goed, dat meebestellen van boodschappen is in theorie heel leuk, maar werkt voor mij in praktijk gewoon niet. Ik kan niet zo ver vooruitdenken. ;(
pi_161165895
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:06 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik ben die plastic kaarten volgens mij al bij zo'n beetje elk tijdschrift tegen gekomen
Oeps, dan was dat een 'kijk mij eens dure bladen hebben'-postje...
Wellicht dat ze wel in dat segment zijn begonnen, het is al weer even terug.
Farts are jazz to assholes
pi_161172617
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:12 schreef Bleie het volgende:
Maar goed, dat meebestellen van boodschappen is in theorie heel leuk, maar werkt voor mij in praktijk gewoon niet. Ik kan niet zo ver vooruitdenken. ;(
Je kan dat toch wijzigen tot 1 dag voor de levering?
pi_161174319
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 18:05 schreef Trusten het volgende:

[..]

Je kan dat toch wijzigen tot 1 dag voor de levering?
Ja, maar het gaat meer de andere kant op fout. Dat ik voor maandag twee pakken yoghurt in de bestelling zet, en dat dan zaterdag de yoghurt al op is. En dat dan met heel veel dingen.
pi_161176586
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 19:18 schreef Bleie het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat meer de andere kant op fout. Dat ik voor maandag twee pakken yoghurt in de bestelling zet, en dat dan zaterdag de yoghurt al op is. En dat dan met heel veel dingen.
Haha oke, dat kan ook! Dacht dat je mischien dacht dat je het net als de box vier dagen van te voren niet meer kan wijzigen.
  maandag 4 april 2016 @ 21:32:19 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_161179484
Voor het eerst Marley Spoon genomen deze week :9 Gekruide kip met spliterwten smaakte goddelijk!

Er ontbrak wel één ingrediėnt in de zak, maar daarvoor kregen we ¤6 korting op een volgende doos, dus dat is best netjes opgelost.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_161189696
Misschien hij zwerft hij hier nog steeds, maar LNTGD16 werkt nog steeds voor 5 EUR korting op de AH box.
pi_161190093
Ze worden al aardig hopeloos bij die kutbedrijven of niet. Stond ook al 1 aan de deur laatst om z'n shit te slijten (incl. debiel koksmutsje). Heb hem uitgelachen en gezegd dat ik wel weet waar de supermarkt is.
  dinsdag 5 april 2016 @ 10:44:56 #15
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_161190409
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:30 schreef MCH het volgende:
Ze worden al aardig hopeloos bij die kutbedrijven of niet. Stond ook al 1 aan de deur laatst om z'n shit te slijten (incl. debiel koksmutsje). Heb hem uitgelachen en gezegd dat ik wel weet waar de supermarkt is.
Top post, mooie bijdrage ^O^
The Admirals......1995-2007
pi_161190462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:44 schreef RodenCity het volgende:

[..]

Top post, mooie bijdrage ^O^
Lekker ongefundeerd inderdaad. *O*
  dinsdag 5 april 2016 @ 10:48:25 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161190469
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:06 schreef Trusten het volgende:
Misschien hij zwerft hij hier nog steeds, maar LNTGD16 werkt nog steeds voor 5 EUR korting op de AH box.
Ik kreeg zelfs tien euro korting. Vraag me niet hoe, maar de site dacht dat ik voor het eerst een box bestelde en daar kreeg ik ook nog vijf euro korting door. Gewoon zelfde account waar ik eerder de eerste box mee had besteld. :@
The love you take is equal to the love you make.
pi_161190560
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:44 schreef RodenCity het volgende:

[..]

Top post, mooie bijdrage ^O^
Zijn mensen uit Roden ook al geļnfecteerd met dit soort onzin voor yuppies uit de Randstad?
pi_161191019
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kreeg zelfs tien euro korting. Vraag me niet hoe, maar de site dacht dat ik voor het eerst een box bestelde en daar kreeg ik ook nog vijf euro korting door. Gewoon zelfde account waar ik eerder de eerste box mee had besteld. :@
Je krijgt bij de tweede box die je afneemt 5 euro korting (daarna 7,50, 10eur en 12,50) dus ik denk dat hij nu die tweede box korting en de kortingscode samen heeft gevoegd :)
  dinsdag 5 april 2016 @ 11:18:43 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161191136
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:14 schreef Trusten het volgende:

[..]

Je krijgt bij de tweede box die je afneemt 5 euro korting (daarna 7,50, 10eur en 12,50) dus ik denk dat hij nu die tweede box korting en de kortingscode samen heeft gevoegd :)
Huh?

Er stond toch duidelijk dat ik vijf euro korting kreeg omdat ik voor het eerst een box afnam. Wat niet zo was.

En waarom zou ik die oplopende kortingen krijgen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_161191913
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Huh?

Er stond toch duidelijk dat ik vijf euro korting kreeg omdat ik voor het eerst een box afnam. Wat niet zo was.

En waarom zou ik die oplopende kortingen krijgen?
Ik weet niet waarom precies, maar ik heb dat tijdje geleden via mail gehad en inderdaad op alle boxen oplopende korting gehad. Gisteren moest ik weer de volledige prijs betalen (box 4 of 5 geloof ik) maar kon ik wel die verdwaalde kortingscode succesvol gebruiken...

  dinsdag 5 april 2016 @ 22:50:25 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161209962
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:53 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom precies, maar ik heb dat tijdje geleden via mail gehad en inderdaad op alle boxen oplopende korting gehad. Gisteren moest ik weer de volledige prijs betalen (box 4 of 5 geloof ik) maar kon ik wel die verdwaalde kortingscode succesvol gebruiken...

[ afbeelding ]
Die mail ken ik niet. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_161236755
We kwamen er vandaag achter dat we een AH box van drie weken geleden hebben meegekregen. Vlees was houdbaar tot 21/3. -O- Mail gestuurd, ben benieuwd hoe ze dit goed gaan maken.
  woensdag 6 april 2016 @ 22:08:15 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161237968
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef Bleie het volgende:
We kwamen er vandaag achter dat we een AH box van drie weken geleden hebben meegekregen. Vlees was houdbaar tot 21/3. -O- Mail gestuurd, ben benieuwd hoe ze dit goed gaan maken.
Gįdver!
***
pi_161246842
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef Bleie het volgende:
We kwamen er vandaag achter dat we een AH box van drie weken geleden hebben meegekregen. Vlees was houdbaar tot 21/3. -O- Mail gestuurd, ben benieuwd hoe ze dit goed gaan maken.
Dit geeft me wel een héél fout beeld van de AH box :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 april 2016 @ 22:18:06 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161267024
De libanese platbroden met aubergine hummus was zeer geslaagd. Ook de kinderen aten er goed van! :9

Nu staat HF even stop hier. Het is toch wel prijzig en ik hou het niet over bij de rest ban mijn boodschappen zeg maar. ;)
***
pi_161269729
Vandaag de bloemkoolmacaroni op uit de AH-box. Ik had nog nooit vegetarische spekjes op, maar ik vond het niet echt spekjes, meer een soort Smac qua smaak en structuur. En dat is dus te vlak qua smaak. Ik had nog geraspte kaas in huis en heb een deel door de bechamel gedaan met wat extra melk en ander deel door het panco/knoflook/peterselie mengsel. En in plaats van de kruim te bakken, heb ik alles in een ovenschaal gemikt en de kruim gebruikt voor een lekker korstje onder de grill. Ik vond die aanpassing echt nodig. Dochterlief vond het lekker. Maar ik vond het het minste gerecht en ook wat karig qua groente want van het babybloemkooltje hoefde ik maar de helft te gebruiken. Morgen de hamburgers.
  zaterdag 9 april 2016 @ 10:39:21 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_161299137
Wat is opzeggen bij Marley Spoon lastig!!
Ik heb het online gedaan. Keurig een bevestiging. Week later een mail met de mededeling dat er dinsdag een box zou worden bezorgd. Zónder dat ik heb kunnen kiezen met welke gerechten overigens. Maar goed, op zich was het lekker. En het zou de laatste zijn. Wel nog even erachteraan gebeld om te checken of het dan nu echt over is.
Paar weken niks in mn mail. Krijg ik nu net een mailtje met 'uw box voor 13 april'. Wéer niet kunnen kiezen vooraf. WTF?? Als ik inlog staat er dat mijn account gestopt is, maar daaronder dus gewoon de boxen die toch bezorgd gaan worden. Gebeld, en daar zeiden ze dat het account weer geactiveerd is. Huh? Maar ze gaan het uitzoeken. Nu net weer een mail: 'uw account is opgezegd en uw lastste box komt op 12 april'. Precies dezelfde mail als twee weken geleden dus. Ik wil deze box niet!! Dit is echt absurd? Nog meer ervaringen?
pi_161299833
Grappig de nieuwe track en trace van MS. Kan nu zien dat de bezorger op de pont staat en bijna bij ons huis is *O*
  zaterdag 9 april 2016 @ 11:31:46 #30
409579 LuDann
All the way
pi_161299963
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:53 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom precies, maar ik heb dat tijdje geleden via mail gehad en inderdaad op alle boxen oplopende korting gehad. Gisteren moest ik weer de volledige prijs betalen (box 4 of 5 geloof ik) maar kon ik wel die verdwaalde kortingscode succesvol gebruiken...

[ afbeelding ]
Die oplopende korting was maar een beperkte tijd geldig. Ik was te laat met het bestellen van die laatste box, helaas. Was anders vrijwel gratis geweest.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:39 schreef Aventura het volgende:
Wat is opzeggen bij Marley Spoon lastig!!
Ik heb het online gedaan. Keurig een bevestiging. Week later een mail met de mededeling dat er dinsdag een box zou worden bezorgd. Zónder dat ik heb kunnen kiezen met welke gerechten overigens. Maar goed, op zich was het lekker. En het zou de laatste zijn. Wel nog even erachteraan gebeld om te checken of het dan nu echt over is.
Paar weken niks in mn mail. Krijg ik nu net een mailtje met 'uw box voor 13 april'. Wéer niet kunnen kiezen vooraf. WTF?? Als ik inlog staat er dat mijn account gestopt is, maar daaronder dus gewoon de boxen die toch bezorgd gaan worden. Gebeld, en daar zeiden ze dat het account weer geactiveerd is. Huh? Maar ze gaan het uitzoeken. Nu net weer een mail: 'uw account is opgezegd en uw lastste box komt op 12 april'. Precies dezelfde mail als twee weken geleden dus. Ik wil deze box niet!! Dit is echt absurd? Nog meer ervaringen?
Ik zou die box weigeren en het geld storneren. Is dat een optie? Want dit is een beetje raar natuurlijk.
  zaterdag 9 april 2016 @ 11:32:44 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161299973
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:22 schreef Najieto het volgende:
Grappig de nieuwe track en trace van MS. Kan nu zien dat de bezorger op de pont staat en bijna bij ons huis is *O*
dat je ziet dat hij al een half uur naast je slaapkamerraam staat en de GPS tracker om zijn pols een beetje naar voor en achteren schudt :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 9 april 2016 @ 11:35:06 #32
409579 LuDann
All the way
pi_161300009
Van de AH krijg je een smsje met de tijd, laatst zou de bezorger hier zijn tussen 13:32 en 13:52. Wel heel exact. :P
pi_161300089
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:32 schreef Molo het volgende:

[..]

dat je ziet dat hij al een half uur naast je slaapkamerraam staat en de GPS tracker om zijn pols een beetje naar voor en achteren schudt :+
Dat zou wel heel raar zijn _O-
  zaterdag 9 april 2016 @ 11:48:18 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161300238
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:39 schreef Najieto het volgende:

[..]

Dat zou wel heel raar zijn _O-
Toch wel hč :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161303391
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:39 schreef Aventura het volgende:
Wat is opzeggen bij Marley Spoon lastig!!
Ik heb het online gedaan. Keurig een bevestiging. Week later een mail met de mededeling dat er dinsdag een box zou worden bezorgd. Zónder dat ik heb kunnen kiezen met welke gerechten overigens. Maar goed, op zich was het lekker. En het zou de laatste zijn. Wel nog even erachteraan gebeld om te checken of het dan nu echt over is.
Paar weken niks in mn mail. Krijg ik nu net een mailtje met 'uw box voor 13 april'. Wéer niet kunnen kiezen vooraf. WTF?? Als ik inlog staat er dat mijn account gestopt is, maar daaronder dus gewoon de boxen die toch bezorgd gaan worden. Gebeld, en daar zeiden ze dat het account weer geactiveerd is. Huh? Maar ze gaan het uitzoeken. Nu net weer een mail: 'uw account is opgezegd en uw lastste box komt op 12 april'. Precies dezelfde mail als twee weken geleden dus. Ik wil deze box niet!! Dit is echt absurd? Nog meer ervaringen?
Hm, hier ging opzeggen prima, online opgezegd, meteen een bevestiging per mail ontvangen en daarna er nooit meer wat van gehoord
pi_161323481
Mmmmm, ik heb nog een code voor gratis MS box maar de recepten staan me eigenlijk steeds niet (genoeg) aan :') Nog maar weer een week wachten dan :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_161333505
Ik heb de code die hier laatst gedeeld werd vanmiddag gebruikt bij AH voor mijn bestelling. 5¤ korting.
En net bedacht ik dat ik helemaal geen box heb bij die bestelling 8)7 Ben benieuwd of de korting toch wordt berekend.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_161333633
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:11 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb de code die hier laatst gedeeld werd vanmiddag gebruikt bij AH voor mijn bestelling. 5¤ korting.
En net bedacht ik dat ik helemaal geen box heb bij die bestelling 8)7 Ben benieuwd of de korting toch wordt berekend.
5 euro korting op je boodschappen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 april 2016 @ 16:41:18 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161352306
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef Bleie het volgende:
We kwamen er vandaag achter dat we een AH box van drie weken geleden hebben meegekregen. Vlees was houdbaar tot 21/3. -O- Mail gestuurd, ben benieuwd hoe ze dit goed gaan maken.
Hoe is dit afgelopen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_161358289
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 16:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe is dit afgelopen?
Nog niet. Ik heb een mail gekregen dat ze het heel ernstig vinden, en dat ik gebeld wordt door de betreffende filiaalmanager. Dat laatste is nog niet gebeurd.
pi_161359636
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

5 euro korting op je boodschappen :D
Ja :Y
Stond netjes op de bon :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_161361646
Deze week hier AH box, varkenshaas was lekker! Macaroni grande ook maar had het recept beetje aangepast op basis van tips hier boven (in oven gedaan).

Komende AH box ziet er ook goed uit maar er zit dan ook een lasagne in de Familybox bij HF, keuzes keuzes ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 april 2016 @ 20:51:54 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_161454413
quote:
HelloFresh heeft omzettechnisch een zeer goed boekjaar achter de rug met een groei van 338 procent tot 305 miljoen euro. De maaltijdboxbezorger draaide wel fors meer verlies dankzij investeringen in marketing.
Het bedrijf heeft een bewogen jaar achter de rug met een geopperde en vervolgens uitgestelde beursgang. HelloFresh pompte daarnaast flink wat geld in het verhogen van zijn naamsbekendheid. Om die reden noteert het bedrijf een verlies van 86 miljoen euro voor boekjaar 2014/2015, flink meer dan de 12 miljoen euro uit het jaar ervoor.
Actieve klanten
De - soms ietwat agressieve - marketingstrategie heeft geresulteerd in 49,5 miljoen bezorgde maaltijdboxen in de zeven landen waar HelloFresh aanwezig is, komend van 12,3 miljoen. Het aantal actieve klanten steeg van 172.700 naar 614.500.
Tevredenheidsmanager
HelloFresh start het nieuwe boekjaar met de aanstelling van een ‘tevredenheidsmanager’. Die moet het toenemende aantal klachten over de maaltijdboxleverancier de kop indrukken. Door de sterke groei kon HelloFresh de binnenkomende klachten, onder andere over agressieve verkoopmethoden en onduidelijke kortingskaarten, niet meer goed verwerken. Klanten krijgen voortaan per omgaande een concreet antwoord op hun vragen, er is een chatmogelijkheid op de HelloFresh-site waar klanten met hun vragen, klachten en suggesties terecht kunnen en er wordt nazorg gegeven.
http://twinklemagazine.nl(...)tingbeleid/index.xml
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_161454860
Ik wist dat ze verlies leden, maar zoveel, jeetje. En dan naar de beurs willen. Nou heb ik daar totaal geen verstand van, maar hoe werkt dat met een verliesgevend bedrijf?! Wanneer en hoe willen ze dan winst maken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161458124
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist dat ze verlies leden, maar zoveel, jeetje. En dan naar de beurs willen. Nou heb ik daar totaal geen verstand van, maar hoe werkt dat met een verliesgevend bedrijf?! Wanneer en hoe willen ze dan winst maken?
Volgens mij is dat heel normaal voor de eerste jaren van een bedrijf, omdat ze blijven investeren om te kunnen groeien. Dat is niet erg in dit geval, want er staan grote partijen met veel geld achter om dat verlies op te kunnen vangen.

Sommige bedrijven maken praktisch nooit winst, zoals Disney Land Parijs, maar die wordt puur omhoog gehouden door Amerika.
pi_161544107
Wij hebben vorige week voor het eerst de HF familiebox gehad.
Ik vond het prima, alleen de verhoudingen waren niet helemaal gelijk per dag.
Benieuwd wat het deze week geeft.
pi_161545554
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef Bleie het volgende:
We kwamen er vandaag achter dat we een AH box van drie weken geleden hebben meegekregen. Vlees was houdbaar tot 21/3. -O- Mail gestuurd, ben benieuwd hoe ze dit goed gaan maken.
Nog even een update hiervan. Na een week had ik nog niets gehoord van de filiaalmanager, en omdat ik toch boodschappen moest doen, maar even zelf naar gevraagd. Volledige aankoopbedrag retour + grote bos bloemen + uitgebreide excuses. En ze hebben het systeem van afhalen verandert, zodat er meer controle op is dat je de goede box meekrijgt. Moest er dus even zelf achteraan, maar uiteindelijk prima opgelost.

We hebben maar wel de HF-box genomen deze week, en ik laat de AH-box, als we die weer nemen, toch maar bezorgen, denk ik. :+
pi_161567399
Nouja zeg...moest je er alsnog zelf achteraan?!
Slordig toch!?

Alleen dat switschen tussen boxen vind ik al té vermoeiend om aan te denken!
Pauzeren...uitzoeken welke box dan...en HF bevalt nog steeds prima qua smaak en hoeveelheden. w/
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 08:55:31 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161567947
Komende week weer HF voor het eerst in maanden. Wel weer zin in :9
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 20 april 2016 @ 10:00:38 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161568781
HF staat hier stil maar ik maak elke week nog wel 1-2 HF recepten. :9
***
pi_161569323
Ik vind er zelf achteraan moeten en een bos bloemen een beetje karig eerlijk gezegd.
pi_161583470
Wat een rare verpakking tegenwoordig bij HF, met per gerecht de ingrediėnten in een apart bakje om "in een keer in de koelkast te zetten". Alsof ik bijv. paprika, tomaten of komkommer in de koelkast zou willen.
pi_161583646
quote:
13s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:11 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Wat een rare verpakking tegenwoordig bij HF, met per gerecht de ingrediėnten in een apart bakje om "in een keer in de koelkast te zetten". Alsof ik bijv. paprika, tomaten of komkommer in de koelkast zou willen.
Oh, dat vond ik juist zo handig bij Marley Spoon: alles per gerecht verpakt! En je haalt de tomaten en komkommer en zo er gewoon uit :P

Dat opent ook de weg voor keuze van 3 uit 5 gerechten *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161583666
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat opent ook de weg voor keuze van 3 uit 5 gerechten *O*
oh dat zou echt zo fijn zijn ^O^
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_161585792
quote:
13s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:11 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Wat een rare verpakking tegenwoordig bij HF, met per gerecht de ingrediėnten in een apart bakje om "in een keer in de koelkast te zetten". Alsof ik bijv. paprika, tomaten of komkommer in de koelkast zou willen.
Oh, hadden wij niet deze week. Lijkt mij ook niks.

Vandaag de gerstnasi van HF. Was nogal matig. En de bakbanaan was nog heel erg onrijp, dus niet te eten.

Edit: ik mag drie boxen weggeven. Iemand interesse?
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 22:01:52 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161587879
quote:
13s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:11 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Wat een rare verpakking tegenwoordig bij HF, met per gerecht de ingrediėnten in een apart bakje om "in een keer in de koelkast te zetten". Alsof ik bijv. paprika, tomaten of komkommer in de koelkast zou willen.
ik leg tomaten, komkommer en paprika altijd in de koelkast :D blijft het langer vers.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_161589619
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik leg tomaten, komkommer en paprika altijd in de koelkast :D blijft het langer vers.
Tomaten verliezen smaak in de koelkast en bederven juist sneller (koudebederf)
  woensdag 20 april 2016 @ 22:36:32 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161589713
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:34 schreef Trusten het volgende:

[..]

Tomaten verliezen smaak in de koelkast en bederven juist sneller (koudebederf)
Zelfde geldt volgens mij voor komkommer en paprika. Ik doe ze alledrie niet in de koelkast.
The love you take is equal to the love you make.
pi_161589885
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zelfde geldt volgens mij voor komkommer en paprika. Ik doe ze alledrie niet in de koelkast.
Ow...koudebederf O-)

Nieuw voor mij en weer wat geleerd.
Tomaten deed ik al niet...komkommer vind ik zo lekker frips koel smaken.
En rode paprika eet ik bijna rauw al op uit de koelkast.
pi_161594653
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:40 schreef AnneX het volgende:
Ow...koudebederf O-)

Nieuw voor mij en weer wat geleerd.
Tomaten deed ik al niet...komkommer vind ik zo lekker frips koel smaken.
En rode paprika eet ik bijna rauw al op uit de koelkast.
Als je het snel na aanschaf op eet kan het ook wel. Als je het echt even wilt bewaren dan krijg je dus smaakbederf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 08:40:09 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161595093
Maar je moet nachtschade ook niet bij elkaar in de buurt leggen toch? Dat is de reden dat ik de tomaten naar de koelkast verplaatst heb _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 21 april 2016 @ 08:41:57 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161595111
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:18 schreef Bleie het volgende:

[..]

Oh, hadden wij niet deze week. Lijkt mij ook niks.

Vandaag de gerstnasi van HF. Was nogal matig. En de bakbanaan was nog heel erg onrijp, dus niet te eten.

Edit: ik mag drie boxen weggeven. Iemand interesse?
Zit je dan ergens aan vast, of is het echt puur proberen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161595163
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 08:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Zit je dan ergens aan vast, of is het echt puur proberen?
Je moet minimaal 2 boxen afnemen. De eerste box is gratis en voor de 2e betaal je de normale prijs. Na de 2e box kun je evt je account opzeggen. Je bent overigens niet verplicht de box 2 weken na elkaar te nemen. Je kunt, meen ik tot ~ een jaar pauzeren.

Marley spoon heeft dat niet en kun je 1 box bestellen zonder verdere verplichting. Laat ik daar nu 3 boxen van weg mogen geven :P
  donderdag 21 april 2016 @ 08:50:32 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161595201
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 08:46 schreef Najieto het volgende:

[..]

Je moet minimaal 2 boxen afnemen. De eerste box is gratis en voor de 2e betaal je de normale prijs. Na de 2e box kun je evt je account opzeggen. Je bent overigens niet verplicht de box 2 weken na elkaar te nemen. Je kunt, meen ik tot ~ een jaar pauzeren.

Marley spoon heeft dat niet en kun je 1 box bestellen zonder verdere verplichting. Laat ik daar nu 3 boxen van weg mogen geven :P
LOL. Ja ik denk namelijk dat het helemaal niets voor ons hier is (met zijn twee en impulsief met wat we koken).
Maar toch nieuwsgierig :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161595231
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 08:50 schreef Molo het volgende:

[..]

LOL. Ja ik denk namelijk dat het helemaal niets voor ons hier is (met zijn twee en impulsief met wat we koken).
Maar toch nieuwsgierig :')
Dan moet je er ook niet aan beginnen. Maar zoals ik al zei, ik mag 3 gratis boxen weggeven van Marley spoon. Daar zit verder geen verplichting aan. Alleen moet je na de levering wel je account opzeggen.
  donderdag 21 april 2016 @ 08:54:03 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161595250
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 08:52 schreef Najieto het volgende:

[..]

Dan moet je er ook niet aan beginnen. Maar zoals ik al zei, ik mag 3 gratis boxen weggeven van Marley spoon. Daar zit verder geen verplichting aan. Alleen moet je na de levering wel je account opzeggen.
Nee heb je denk ik gelijk in hoor. Geef maar lekker weg aan iemand die er wel wat aan heeft.

Het idee van thuis moeten zijn als ze komen brengen vind ik al irritanter dan even naar de Lidl of AH lopen hier, dus dat zegt me bij nader inzien wel genoeg voor mezelf ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161606010
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:18 schreef Bleie het volgende:

[..]

Oh, hadden wij niet deze week. Lijkt mij ook niks.

Vandaag de gerstnasi van HF. Was nogal matig. En de bakbanaan was nog heel erg onrijp, dus niet te eten.

Edit: ik mag drie boxen weggeven. Iemand interesse?
Wij hadden ook een onrijpe bakbanaan, zoals voorgesteld in plastic zakje laten liggen. Drie dagen.
Was nog steeds groen. Uiteindelijk mee gedaan wat moet, maar was idd niet te eten. Gelukkig was het meer dan genoeg en de komkommer was wel erg lekker. Beetje onhandig eten in linten, volgende keer maak ik halve linten denk ik...
And the druids turn to stone...
pi_161606629
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 08:52 schreef Najieto het volgende:

[..]

Dan moet je er ook niet aan beginnen. Maar zoals ik al zei, ik mag 3 gratis boxen weggeven van Marley spoon. Daar zit verder geen verplichting aan. Alleen moet je na de levering wel je account opzeggen.
Ik zou ter afwisseling van HF Marley Spoon wel eens willen proberen dus ben geļnteresseerd :Y
pi_161606793
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2016 18:46 schreef OutOfThisWorld het volgende:

[..]

Ik zou ter afwisseling van HF Marley Spoon wel eens willen proberen dus ben geļnteresseerd :Y
Stuur je e-mail adres in een pm. Krijg je een code toegestuurd.
pi_161610538
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 18:54 schreef Najieto het volgende:

[..]

Stuur je e-mail adres in een pm. Krijg je een code toegestuurd.
^O^ 3 mei komt ie; bedankt!
pi_161610566
Volgende week weer een HF-box! Zoveel zin in! *O* *O*
pi_161613199
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 18:14 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Wij hadden ook een onrijpe bakbanaan, zoals voorgesteld in plastic zakje laten liggen. Drie dagen.
Was nog steeds groen. Uiteindelijk mee gedaan wat moet, maar was idd niet te eten. Gelukkig was het meer dan genoeg en de komkommer was wel erg lekker. Beetje onhandig eten in linten, volgende keer maak ik halve linten denk ik...
Ja, die komkommer zo hadden we al eerder gehad, en staat hier wel vaker op tafel. Heerlijk! Doe het altijd wel gewoon in plakjes, doet mijn keukenmachine in tien seconden.
  dinsdag 26 april 2016 @ 16:17:38 #74
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_161728672
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 08:52 schreef Najieto het volgende:

[..]

Dan moet je er ook niet aan beginnen. Maar zoals ik al zei, ik mag 3 gratis boxen weggeven van Marley spoon. Daar zit verder geen verplichting aan. Alleen moet je na de levering wel je account opzeggen.
ik heb ook wel interesse. Heb tijden geleden HF een tijd gehad, maar wil deze ook weleens proberen.
Is het makkelijk ook weer afmelden bij Marley Spoon?
Rayen 2½ jaar!
pi_161756624
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:17 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

ik heb ook wel interesse. Heb tijden geleden HF een tijd gehad, maar wil deze ook weleens proberen.
Is het makkelijk ook weer afmelden bij Marley Spoon?
Stuur maar je e-mailadres in een dm. Krijg je een code toegestuurd.
pi_161759074
Met de code
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijg je weer 5 EU korting op de Allerhande Box :). Komende week asperges met pastrami, ben wel benieuwd naar die combi!
  woensdag 27 april 2016 @ 19:58:26 #77
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_161759758
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:48 schreef Najieto het volgende:

[..]

Stuur maar je e-mailadres in een dm. Krijg je een code toegestuurd.
Hi,
Mijn mailadres is monique2016 at ziggo.nl

Alvast bedankt voor je code!

Groetjes,
Monique

Oops nog niet gewend aan mijn iPad en kan hier Pm niet vinden
Rayen 2½ jaar!
pi_161759930
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:58 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Hi,
Mijn mailadres is .....

Alvast bedankt voor je code!

Groetjes,
Monique

Oops nog niet gewend aan mijn iPad en kan hier Pm niet vinden
op iemands plaatje klikken, dan zit er een knop met envelop iccon.
Doe anders je mailadres en spoiler
pi_161764871
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:37 schreef Trusten het volgende:
Met de code
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijg je weer 5 EU korting op de Allerhande Box :). Komende week asperges met pastrami, ben wel benieuwd naar die combi!
Dankje :) toevallig net gekeken, wilde de box evt volgende week vrijdag laten bezorgen (dan doen we normaal de wekelijkse boodschappen) maar dinsdag krijgen we de MS box en daar hebben we ook al asperges in zitten. Nog een weekje wachten om het uit te proberen :)
pi_161799223
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:58 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Hi,
Mijn mailadres is..
Alvast bedankt voor je code!

Groetjes,
Monique

Oops nog niet gewend aan mijn iPad en kan hier Pm niet vinden
Code is verzonden. Eetsmakelijk ^O^
pi_161821082
Deze week weer eens MS besteld (als iemand een code voor een gratis box wil dan DM me maar met een mailadres waar hij naartoe kan).

Plus:
Produkten zien er goed uit
Doos is aangepast, gaat makkelijker open en de receptenbriefjes zitten er bovenop geklemd, onder kartonlaag 1. In de doos was ook prima, maar dit is net wat verzorgder. Ik las ook iets van herbruikbare koelelementen, maar die zaten niet in de doos.
Produkten zijn minimaal een week houdbaar. Normaliter moet ik de box in drie dagen opmaken, of vlees invriezen omdat het al een tijdje in de opslag was bewaard of zo.

Min:
Lang bezorgvenster en je hoort pas laat op de avond voor bezorging wanneer ze precies komen.
Was vandaag tussen 8.45-9.45 uur. En dat vind ik niet best voor een verkoper die adverteert met bezorgen vanaf 9.00 uur. Zeker niet toen om 8.35 uur de bel al ging... :7

Maar vanavond wel kip in citroenjasje met oven aardappeltjes. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 2 mei 2016 @ 12:38:34 #82
174266 Sirmixalot
SirMixALot
pi_161869184
Wij hadden afgelopen week voor het eerst een maaltijdbox uitgeprobeerd. We hadden vanwege de recensies en een leuke kortingsbon voor MS gekozen. 3 gerechten (Bouef stroganof, bonen puree met bloemkool en rookworst met groentjes uit de over), opzich heel tevreden erover!

Maar we weten nog niet of we hier mee door zouden gaan. De afwisseling is heel fijn en de producten zijn top, alleen er zitten vaak rare gerechten tussen :@

Wisselen jullie de verschillende aanbieders vaak af? Of blijven jullie bij 1 en dan gewoon af en toe een weekje overslaan of zo?
HIER KAN UW RECLAME STAAN!!
bel nu naar: 0900 MIJNRECLAME
  maandag 2 mei 2016 @ 13:46:05 #83
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_161870646
Ik hou het bij 1, geen pauze en geen wissel.

De afwisseling en "rare" gerechten is voor mij juist 1 van de redenen om er gebruik van te maken.

Zie het als vroeger thuis; je eet maar wat de pot schaft, en als dat "raar" is, so be it.
Tot nu toe nog nooit iets tegen gekomen wat niet te eten is.
Hier en daar een kleine aanpassing aan het gerecht voor iets meer smaak, maar das ook alles.
The Admirals......1995-2007
pi_161870711
Ik wissel tussen hellofresh en Marley spoon. Ik heb alles standaard op pauze staan dus geen last van dubbele bestellingen. Ik kijk elke zondag bij de gerechten van HF of MS en dan kies ik welke ik neem. Momenteel is het meer MS dan HF. Al komt zaterdag weer een HF box omdat die gerechten me meer aanspreken dan alle 7 van MS.
pi_161871203
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 13:49 schreef Najieto het volgende:
Ik wissel tussen hellofresh en Marley spoon. Ik heb alles standaard op pauze staan dus geen last van dubbele bestellingen. Ik kijk elke zondag bij de gerechten van HF of MS en dan kies ik welke ik neem. Momenteel is het meer MS dan HF. Al komt zaterdag weer een HF box omdat die gerechten me meer aanspreken dan alle 7 van MS.
Zo hebben we het ook een hele tijd gedaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161880377
Ik heb MS en HF en die staan allebei op pauze. Ik depauzeer de box die me die week aanstaat qua gerechten en past qua levertijd.
De laatste tijd merk ik dat ik 'boxmoe' ben en komt er gemiddeld per aanbieder eentje per maand binnen. De rest van de tijd kook ik zelf of eet ik buitenshuis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:18:26 #87
201020 OutOfThisWorld
Fuori dal Mondo
pi_161916404
Gisteren met dank aan Najieto m'n eerste MS box binnengekregen. Ziet er allemaal verzorgd uit (hoewel ik weiger om die complete zakken in de koelkast te leggen).

Vanavond klassiekertje Asperges met ham, aardappels en botersaus. Flesje Elzasser pinot blanc staat al gekoeld klaar :9
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:21:44 #88
409579 LuDann
All the way
pi_161917361
Hier staan de maaltijdboxen al een tijdje op pauze. Mijn dochter van 8 maanden blijkt allergisch en omdat ik nog borstvoeding geef mag ik dus ook geen melk, soya, ei en noten. Dat is nogal onhandig met zo'n maaltijdbox.

Ik mis het wel zeg, ik merk dat ik niet erg creatief ben met afwisselen. Ik grijp toch vooral terug naar 3 of 4 gerechten die ik dan rouleer.
  woensdag 4 mei 2016 @ 14:22:15 #89
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161921060
Ik gebruik alleen HF, kijk wel af en toe naar de andere boxen maar vindt er nooit dingen tussenzitten waar ik voor over zou stappen.

Heb nu een paar weken 3 dagen ipv 5 gehad, zodat we nog wat 'eigen' recepten tussendoor konden gooien. Volgende 2 weken op pause ivm vakantie en daarna weer terug naar de 5 dagen box.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161963769
quote:
Niemand minder dan Vivian Reijs deelt 4 van haar favoriete recepten met ons, gerechten die ook regelmatig bij haar thuis op tafel staan. Het zijn gezonde maaltijden die in de smaak zullen vallen bij de hele familie. Wanneer je nu een bestelling aanmaakt voor de Familie Box van Marley Spoon, kun je in mei wekelijks kennismaken met één van Vivian's creaties!
pi_161984993
Net de nieuwe HF box binnen gekregen. Ziet er goed uit met alle ingredienten per recept in een kartonnen bakje. Is een mooie verbetering.
pi_161991706
Oké, ik word geen veganist. :P
De vega pasta van MS met sojaroom is het toch net niet. Nooit eerder mee gekookt, maar sojaroom schift dus blijkbaar als je het even mee laat koken (moest van het recept). Verder was het wel oke, met amandelschaafsel en kerstomaatjes en champignons. Maar wel apart dat de pasta meekomt in een zakje zonder ingrediėntenlijst erop. Voor de echte veganisten hoop ik dat er geen ei bij de bereiding gebruikt is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 mei 2016 @ 18:54:10 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_161991833
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Oké, ik word geen veganist. :P
De vega pasta van MS met sojaroom is het toch net niet. Nooit eerder mee gekookt, maar sojaroom schift dus blijkbaar als je het even mee laat koken (moest van het recept). Verder was het wel oke, met amandelschaafsel en kerstomaatjes en champignons. Maar wel apart dat de pasta meekomt in een zakje zonder ingrediėntenlijst erop. Voor de echte veganisten hoop ik dat er geen ei bij de bereiding gebruikt is.
ik gebruik vaak die soyaroom maar is nog nooit gaan schiften :o
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_162031488
Gesorteerd in kartonnen dozen de maaltijden aanbieden hoeft voor mij dus niét!

Want je schuift de dozen niet zó in de koelkast, inclusief uien( koelkast?) tomaten ( zie advies en eerdere diskussie hiero) en kruidenbuiltjes en aardappelen?!
Sta ik het nog eens te sorteren om het eten op te bergen, zoals ik inmiddels gewend ben.
Groentenla, evt. vriezer ( vlees/ vis) , kruidenbakje etc.

En gisteravond aan de witte kool met pinda en ei.
Daar heb ik zelf nog een handvol rozijnen doorgedaan.
Éen van de héel weinige mindere recepten eigenlijk.

Zijn er mensen blķj _O- met de doos in een doos?
  maandag 9 mei 2016 @ 09:22:03 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162031518
Doos-ception? :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162031531
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:22 schreef Molo het volgende:
Doos-ception? :+
:D
Verveel jij je, dat je hier meeleest? of blijf je nieuwsgierig... 8-)
  maandag 9 mei 2016 @ 09:24:34 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162031548
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

:D
Verveel jij je, dat je hier meeleest? of blijf je nieuwsgierig... 8-)
Staan soms leuke ideeėn in qua recepten, die ik dan vervolgens zelf (deels) maak :D

Geen witte kool met pinda en ei overigens :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162031615
Okee.
Kijk je op de HF site of hier?.
Anders wil ik je wel receptenkaarten sturen, heb er nog van een jaar.
En ik blijk er niks mee te doen -O-
  maandag 9 mei 2016 @ 09:32:49 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162031629
Meestal hier als iemand zegt iets lekker te vinden. En heeeeel soms HF website.
Maar ik ben te lui/digitaal voor receptkaartjes dus die hoef ik niet, maar thanks voor het aanbod :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162034095
Binnenkort verhuizen, heb ook alle HF recepten (iets meer dan een jaar) uitgezocht, wat de moeite waard was, zeg maar.

Viel me echt op dat ik de oude recepten veel meer de moeite waard vond, dan de nieuwere (laatste half jaar ofzo).
And the druids turn to stone...
pi_162035646
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:58 schreef Panthera1984 het volgende:
Binnenkort verhuizen, heb ook alle HF recepten (iets meer dan een jaar) uitgezocht, wat de moeite waard was, zeg maar.

Viel me echt op dat ik de oude recepten veel meer de moeite waard vond, dan de nieuwere (laatste half jaar ofzo).
Ja, ik vrees al een hele tijd dat ze steeds meer richting 'de gemiddelde smaak van de gemiddelde Nederlander' gaan en dat is allemaal niet zo spannend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162043697
Had ik toch bijna mijn pauzes laten verlopen :o
Had ik volgende week twee onverwachte dozen gekregen _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162045109
Ik kreeg mijn eerste 'kom terug we missen je zo'n aanbod. 20 euro korting. Nog steeds saai dus? Dan lijkt me die korting ook niet de moeite.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 mei 2016 @ 07:08:39 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_162083394
quote:
Onder druk van toezichthouder ACM kan een abonnement op een maaltijdbox van Hello Fresh of andere bedrijven voortaan binnen 2 weken worden opgezegd. De kleine lettertjes in het contract worden aangepast.

De Autoriteit Consument en Markt komt in actie na honderden klachten over de opdringerige verkoopmethoden van met name het bedrijf Hello Fresh. Veel klanten klagen dat hun abonnement moeilijk valt op te zeggen en dat ze vervolgens nog lange tijd telefonisch worden lastiggevallen.

De laatste jaren zijn maaltijdboxen zeer populair geworden. Honderdduizenden Nederlanders laten dagelijks zo'n 'gemaksdoos' met verse ingrediėnten plus recept bezorgen. Maar de wettelijke regels werden daarbij opgerekt. Volgens Hello Fresh en andere aanbieders gold de wettelijke bedenktijd van 2 weken niet bij nieuwe abonnementen, omdat verse producten uitgezonderd waren. De ACM bestrijdt dat.
Bedenktijd

Hello Fresh en aanbieders Beebox, de Krat, Marley Kroon, Mathijs Maaltijdbox en Streekbox hebben nu afgesproken zich tóch aan de bedenktijd van 2 weken te houden. Ook zullen ze nieuwe klanten actief over de opzegmogelijkheden informeren.

De ACM is verheugd. ,,Steeds vaker worden producten als maaltijdboxen in de vorm van een abonnement aangeboden," zegt Anita Vegter, bestuurslid van de ACM. ,,Consumenten moeten weten dat je je kunt bedenken als je zo'n abonnement hebt afgesloten. Ook als het om verse producten gaat."

Hello Fresh, dat 150.000 klanten in ons land en in Belgiė heeft, zegt te hebben geleerd van de klachten. ,,Elke klacht is er één te veel, we nemen ze serieus en de afgelopen tijd nóg serieuzer," zegt Maartje Frederiks, directeur van Hello Fresh Nederland.
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)abrikanten-aan.dhtml
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_162083436
quote:
Wat een onzin :o Is helemaal niet moeilijk op te zeggen! :o Juist bijzonder eenvoudig.

Maar misschien kon je het niet opzeggen als je een uurtje na het aangaan van het abonnement al dacht: neuh, toch maar niet...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162083657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 07:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een onzin :o Is helemaal niet moeilijk op te zeggen! :o Juist bijzonder eenvoudig.

Maar misschien kon je het niet opzeggen als je een uurtje na het aangaan van het abonnement al dacht: neuh, toch maar niet...
Het gaat inderdaad om die bedenktijd bij koop op afstand en colportage/straatverkoop.

Maar wat jij ook aangeeft, 2 boxen en je bent er zo wee me vanaf (bij MS maar 1, weet niet precies hoe het bij anderen zit).

Vorige week hadden we o.a. de gnocchi met een saus met salccicia en vijgen, die is mijn top vijf binnen gekomen! Gisteren weer een keer een oud recept herhaald (broodjes met gebakken tofu, avocado en tomaat), dat doen we best regelmatig :)
pi_162084061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 07:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een onzin :o Is helemaal niet moeilijk op te zeggen! :o Juist bijzonder eenvoudig.

Maar misschien kon je het niet opzeggen als je een uurtje na het aangaan van het abonnement al dacht: neuh, toch maar niet...
Maar nu zou je het dus in principe gewoon kunnen opzeggen na 1 box bij hellofresh en kunnen ze je niet verplichten een tweede box af te nemen? Of zou dat dan alsnog een uitzondering zijn?
pi_162084764
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:53 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar nu zou je het dus in principe gewoon kunnen opzeggen na 1 box bij hellofresh en kunnen ze je niet verplichten een tweede box af te nemen? Of zou dat dan alsnog een uitzondering zijn?

Dat lijkt me niet. Of ze moeten dat ook aanpassen. Maar het ging dat je geen bedenktijd had als je een box bestelde en b.v de volgende dag besloot het toch niet te doen.

Edit: na wat artikelen gelezen te hebben ben ik naar wat jij bedoeld toch wel benieuwd. Als de eerste box binnen de 2 weken valt of je daarna ook gelijk kunt opzeggen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Najieto op 11-05-2016 10:14:48 ]
pi_162085511
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:46 schreef Najieto het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet. Of ze moeten dat ook aanpassen. Maar het ging dat je geen bedenktijd had als je een box bestelde en b.v de volgende dag besloot het toch niet te doen.

Edit: na wat artikelen gelezen te hebben ben ik naar wat jij bedoeld toch wel benieuwd. Als de eerste box binnen de 2 weken valt of je daarna ook gelijk kunt opzeggen.
zoals ik het lees gaat je 2 weken pas in nadat je box 1 ontvangen hebt, althans, volgens mij kun je dit niet echt anders opvatten: Op de dag van ontvangst van de eerste maaltijdbox gaan de twee weken bedenktijd in. Het toch afzien van een abonnement kan zonder opgave van redenen.

Dus dan zou je denken dat je op die manier erg makkelijk onder de "verplicht 2 boxen afnemen"-voorwaarde uit kunt komen
pi_162086938
Het kan natuurlijk zijn dat ze ipv 'eerste box gratis' naar 'tweede box gratis' gaan. Dan is de kans dat mensen iig ook nog de tweede afnemen veel groter, want ze hebben al betaald voor de eerste.
And the druids turn to stone...
pi_162138790
Yeehaa, zag dit op FB

quote:
Goed geraden Arno! ;) Vanaf vandaag is het mogelijk om de box van week 21 (en alle daarna) zelf samen te stellen en dus jouw eigen maaltijden te kiezen. Morgen ontvang je bericht meer meer informatie en uitleg voor het online account :) Groetjes,
pi_162139427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef Trusten het volgende:
Yeehaa, zag dit op FB

[..]

*O* *O* *O*

Die richting was natuurlijk al ingezet toen ze de ingrediėnten per maaltijd gingen inboxen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162140281
Ze hebben toch geluisterd _O_ _O_

Nice. ik kan vanaf week 21 uit 8 gerechten kiezen *O*



Nu moet ik wel elkke week uit 15 recepten kiezen welke ik wil hebben. Zoveel keus ;( >:)
pi_162140659
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:55 schreef Panthera1984 het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat ze ipv 'eerste box gratis' naar 'tweede box gratis' gaan. Dan is de kans dat mensen iig ook nog de tweede afnemen veel groter, want ze hebben al betaald voor de eerste.
Om hier nog even op terug te komen, dit is een reactie van HF zelf op FB

quote:
Hallo Reini, sorry voor de verwarring! Sinds deze woensdag zijn de voorwaarden aangepast, er geldt nu geen minimale afname meer. Je kan de HelloFresh Box nu dus wekelijks opzeggen! Als je dit maar uiterlijk 48 uur voor onze besteldag van donderdag doet smile-emoticon

Zou ik je mogen vragen waar jij dit hebt gelezen? Dan zal ik dit gelijk terugkoppelen naar mijn collega's. Groetjes, Rianne
pi_162140770
Djeezus...ik heb eigenlijk al weer keuze stress. -O-
  vrijdag 13 mei 2016 @ 00:28:54 #116
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_162142278
Humz, wie vond de sla met gerst en radijs tof? Bij ons ging het er met niet al te veel liefde er in.... :(
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_162144255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:58 schreef Trusten het volgende:
Yeehaa, zag dit op FB

Oh wow, HF! _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162144258
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:39 schreef AnneX het volgende:
Djeezus...ik heb eigenlijk al weer keuze stress. -O-
Nou,bij MS hoefde je ook nooit te kiezen als je niet wilde. Daar stond dan automatisch 3 maaltijden geselecteerd die je krijgt als je niet kiest. Dus als je niet wilt kiezen, gewoon niet kijken :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 13 mei 2016 @ 09:19:12 #119
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_162146092
Hier is inmiddels de MS-box die ik dankzij de gratis code van Cat22 kreeg, gearriveerd.
De eerste indruk was redelijk goed. Netjes op tijd bezorgt, goed verpakt en vers. Helaas waren wel beide cougettes gebroken maar aangezien ik het gerecht toch als eerste wilde maken viel de schade mee.

Het eerste gerecht was kip-kokoscurry met cougette en bruine rijst. Makkelijk om te maken, en smaakte heel goed.
Ik was nogal sceptisch vanwege de kokosmelk, maar het gerecht was licht zoet met een pittige ondertoon erin.
Huishoudelijke score: 3/4 (alleen mijn man at het niet, maar die is anti kokos).

Gisteren aten we de tomatensoep met balletjes, knolselderij en macaroni. Het bereiden was een hel, de halve knolselderij en de wortel moesten geraspt worden en dat kostte me zowaar een half uur (en m'n knokkels) met een handrasp :X . Een keukenmachine was dan toch wel handig geweest.
En omdat ik geen blender heb, heb ik de basilicum fijngesneden en zo door de gehaktballen gedaan.
De smaak, nou, uhm, welke smaak? De tomatensoep was waterig, en de gehaktballen waren smaakloos en vet door de olijfolie. Geen succes helaas.
Huishoudelijke score: 1/4 (alleen mijn kruipende vuilnisbak van 16 maanden at het met smaak op, maar hij eet ook alles :')).

Nog 2 gerechten te gaan. Dochterlief van 4 mag elke dag kiezen dus wat we 's avonds eten is nog een raadsel. We hebben nog zachte koolvis uit de oven met tomaten, aardappels en remoulade en groene lenterisotto met prei en snijbonen.
Dus over 2 dagen zal ik weer verslag doen ;).
pi_162158654
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:28 schreef Najieto het volgende:
Ze hebben toch geluisterd _O_ _O_

Nice. ik kan vanaf week 21 uit 8 gerechten kiezen *O*

[ afbeelding ]

Nu moet ik wel elkke week uit 15 recepten kiezen welke ik wil hebben. Zoveel keus ;( >:)
Ik ging meteen enthousiast op de site kijken, maar ik vond maar 2,5 gerecht aantrekkelijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_162182695
Ik ben er wel blij mee, maar snapt iemand of er nou nog verschil is tussen de Original-, Veggie- en Familybox? Volgens mij zijn er gewoon 8 gerechten in totaal waar je uit kunt kiezen toch? Dus waarom maken ze dat onderscheid dan nog in je account?
pi_162183720
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:28 schreef Bleie het volgende:
Ik ben er wel blij mee, maar snapt iemand of er nou nog verschil is tussen de Original-, Veggie- en Familybox? Volgens mij zijn er gewoon 8 gerechten in totaal waar je uit kunt kiezen toch? Dus waarom maken ze dat onderscheid dan nog in je account?
Je hoeft niet te kiezen, bijv bij Veggie zou het gek zijn als je ineens vlees krijgt opgestuurd als je niet kiest ;-)
pi_162189296
Wil ook weleens een box bestellen maar hier in Duitsland kan je nog niet kiezen uit 8 recepten volgens mij...als ze dat ook gaan doen, ga ik wel een keertje bestellen.
pi_162190443
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ging meteen enthousiast op de site kijken, maar ik vond maar 2,5 gerecht aantrekkelijk.
Volgens mij strandde ik op 1.... -O-

Maar dat is niet zo erg, nu toch aspergetijd dus ik ga regelmatig langs bij de boer :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162211213
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 21:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgens mij strandde ik op 1.... -O-

Haha, ik baalde er stiekem van dat je (net als bij Marley Spoon) (nog) niet voor vier maaltijden kunt kiezen ;)
  Moderator maandag 16 mei 2016 @ 19:40:55 #127
5428 crew  miss_sly
pi_162251718
Ik kan niet echt vinden op de site hoe ik kan kiezen. Ik vind het vrij onduidelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_162251905
Hoera ! eindelijk een jamie recept mét (veel) groenten en uitstekend met veel smaakjes w/

Het kiezen is een weekje uitgesteld/ gepauzeerd vanwege afwezig.
Ben benieuwd naar jullie ervaring.
pi_162252023
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan niet echt vinden op de site hoe ik kan kiezen. Ik vind het vrij onduidelijk.
Vond ik ook, maar het staat bij 'Jouw maaltijden'.

Wij hadden vandaag trouwens de schelvis met groene asperges. Erg lekker!
  Moderator maandag 16 mei 2016 @ 20:04:42 #130
5428 crew  miss_sly
pi_162252532
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 19:49 schreef Bleie het volgende:

[..]

Vond ik ook, maar het staat bij 'Jouw maaltijden'.

Wij hadden vandaag trouwens de schelvis met groene asperges. Erg lekker!
Ik heb het uiteindelijk ook gevonden, inderdaad. Wel even zoeken, en als ik één ergernis heb over HelloFresh is het hun site wel. Onoverzichtelijk en traag.

Wij krijge de box dadelijk en eten deze week ook de schelvis met asperges. Ben benieuwd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 16 mei 2016 @ 21:57:13 #131
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_162256067
Het vervolg van de MS box...
Vrijdagavond aten we dus de zachte koolvis uit de oven met tomaten, aardappels en remoulade. Daar konden we heel erg kort over zijn: dat was ook niet in ons straatje :N.De remoulade werd vakkundig van het bord geveegd, gekookte aardappels werden na 3 happen ook niet meer aangeroerd en de vis zat zo vol graten (ondanks dat ik een half uur graten heb getrokken) dat ik deze niet aan de kinderen durfde te geven.
Huishoudelijke score: 0/4.

Als laatste vandaag de groene lenterisotto met prei en snijbonen. Eerlijk gezegt had ik de moed al een beetje opgegeven dat dit gegeten ging worden, want zowel prei als snijbonen zijn een no-go bij de kinderen. Het was een makkelijk, vegetarisch eenpansgerecht.De smaak liet wederom wat te wensen over en ik miste toch wel het vlees, maar het was zeker niet slecht.
Huishoudelijke score: 3/4

Eindoordeel: Prima box, alles word vers geleverd en blijft ook lang vers. Alles in papieren zakken laat het milieubewust ogen. Recepten zijn zeer duidelijk uitgelegd.

Helaas vallen de recepten niet in de smaak hier. Wij eten graag kruidig en pittig en dat was helaas in deze box niet aanwezig.
Ik denk dat de kans erg klein is dat wij nog ooit een box zullen bestellen helaas...

Cat22, nogmaals heel erg bedankt voor de code!
pi_162257210
Bedankt voor de uitgebreide review. En daar is de code voor, lekker een keer proberen. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:09:09 #133
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_162266778
Na 2 weken zijn we gekapt met MS. Er ging beide weken wat mis met bezorging (ontbrekende ingrediėnten), lastige of onvolledig omschreven recepten (wij zijn allebei geen kookprinsessen, het moet echt autistisch omschreven worden anders fucken we het up). ;( Wel een sympathieke helpdesk die netjes reageerde, maar al met al was het geen succes bij ons. Deze week weer 'gewoon' Hello Fresh :9
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_162377628
Mocht iemand interesse hebben in gratis HelloFresh Box, ik mag er weer drie weggeven :)
pi_162384997
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 13:25 schreef Trusten het volgende:
Mocht iemand interesse hebben in gratis HelloFresh Box, ik mag er weer drie weggeven :)
Zou ik graag een keer proberen! Tot nu toe Marley Spoon geprobeerd, was prima, dus ben benieuwd naar HelloFresh nu!
murp: murpmurpmurpmurpmurpmurpmurp
  zaterdag 21 mei 2016 @ 19:13:00 #136
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_162385059
Vandaag na een lange tijd weer een HF box afgenomen. Deze keer de Family Box (want korting enzo). Had aan de telefoon aangegeven dat ik toch vond dat ik te lang in de keuken stond. Daarop adviseerden ze mij de Family Box en was nu vrij snel klaar. Ook super dat je nu kunt kiezen uit verschillende gerechten en dat je niet meer alles bij elkaar hoeft te zoeken :) Gaat de goede kant op
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_162398604
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 19:10 schreef Bevestigingsmail het volgende:

[..]

Zou ik graag een keer proberen! Tot nu toe Marley Spoon geprobeerd, was prima, dus ben benieuwd naar HelloFresh nu!
Wil je je emailadres in een pb sturen?

Nog 1tje over..
pi_162402194
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 10:39 schreef Trusten het volgende:

[..]

Wil je je emailadres in een pb sturen?

Nog 1tje over..
m

Graag! 😊
pi_162419570
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 13:00 schreef Rixtje het volgende:

Graag! 😊
Als je ook je e-mailadres even wil sturen via een pb :) merci!
pi_162458531
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 10:39 schreef Trusten het volgende:

[..]

Wil je je emailadres in een pb sturen?

Nog 1tje over..
Bedankt!
murp: murpmurpmurpmurpmurpmurpmurp
pi_162469651
Zo, ik meld me hier ook weer eens. HF is blijkbaar op zoek naar mij. Hebben al gebeld en kreeg ook al een kortingscode in de mail. Site maar eens bekeken en blijkbaar kun je nu dus ook gerechten kiezen :o. Dan wordt het mogelijk weer iets aantrekkelijker.
Schip ahoy!
  dinsdag 24 mei 2016 @ 19:14:25 #142
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_162469705
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zo, ik meld me hier ook weer eens. HF is blijkbaar op zoek naar mij. Hebben al gebeld en kreeg ook al een kortingscode in de mail. Site maar eens bekeken en blijkbaar kun je nu dus ook gerechten kiezen :o. Dan wordt het mogelijk weer iets aantrekkelijker.
Het is zeker een verbetering :Y

Zit nu aan de 3 sausjes die ze als cadeau hadden toegevoegd :9 mogen ze vaker doen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_162472905
Ja, eens. De sausjes zijn heerlijk. Ben aan het verhuizen komende tijd, dus heb komende twee weken de boxen op pauze.
And the druids turn to stone...
pi_162529980
Oh Help :')

Ik wil opzeggen bij Marley Spoon. dat kan heel eenvoudig in je account volgens de FAQ...
Maarrrrr;

Nergens zit een [bevestigen] waar je op kan klikken :'( :'(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_162531856
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Oh Help :')

Ik wil opzeggen bij Marley Spoon. dat kan heel eenvoudig in je account volgens de FAQ...
Maarrrrr;
[ afbeelding ]
Nergens zit een [bevestigen] waar je op kan klikken :'( :'(
staat die niet onder anuleren net buiten beeld?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 07:00:49 #146
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_162531956
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 06:22 schreef computergirl het volgende:

[..]

staat die niet onder anuleren net buiten beeld?
nee dit is echt alles wat in beeld komt, kan scrollen wat ik wil :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_162532270
Ik vind dat bord wel cute O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162532331
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 07:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

nee dit is echt alles wat in beeld komt, kan scrollen wat ik wil :D
aan de manier waarop hij onder recht afgekapt wordt itt ronde hoekjes bovenaan zou je echt vermoeden dat je een deel mist. Valt hij nog binnen scherm naar boven te verplaatsen?
pi_162532396
Telefoon kantelen? Soms past ie dan goed aan.
Anders: bestellingen op overslaan zetten en later op pc proberen.
pi_162532419
pi_162533707
Via de site moet het wel kunnen. Althans, daar heb ik MS laatst gewoon gestopt.
Schip ahoy!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 mei 2016 @ 10:03:50 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_162533850
Het FD met de oprichter van HF
http://fd.nl/ondernemen/1(...)n-les-geleerd-strong

quote:
Dominik Richter, medeoprichter van maaltijdboxbezorger HelloFresh, weet als geen ander hoe je een start-up snel kunt laten groeien: in vier jaar tijd steeg de omzet van het Duitse bedrijf van ¤2,3 mln in 2012 naar ¤303 mln in 2015. Dat 140 consumenten met klachten over opdringerige verkooptactieken het succesverhaal van de start-up onderuit kunnen halen, had Richter niet voorzien. De jonge ondernemer heeft zijn les geleerd: ‘De klant heeft altijd gelijk, zelfs al heeft hij dat niet.’

Dat consumenten machtig zijn, wist Richter wel. Maar hoe groot die macht is, heeft hij onderschat, zo zei Richter donderdag op de StartupFest-conferentie F&A Next in Wageningen. ‘Veel kranten hebben over onze verkooptactieken geschreven. In totaal hebben 140 van de 75.000 klanten (Benelux, red.) geklaagd. Op sociale media is de boodschap snel verspreid. Daar heb je geen controle over. Een kleine minderheid kan tot veel opschudding leiden.’

Facebook

De ondernemer, die met HelloFresh tot nu toe $255,5 mln heeft opgehaald, adviseert start-ups ook om de succesverhalen van andere bedrijven met gezond wantrouwen aan te horen en tegen hypes in te gaan. ‘Achteraf ziet alles er makkelijk uit. Maar zo werkt het niet. Kijk naar Facebook: vier jaar geleden waren er veel vragen bij de introductie van advertenties. Gebruikers zouden weglopen en Facebook zou er geen geld aan kunnen verdienen. Nu is Facebook een van de grootste advertentienetwerken. Houd dat in je achterhoofd als je een beslissing maakt.'

Illusie armer

Startende ondernemers die denken dat ze binnen twee tot vier jaar een succesvol bedrijf hebben, waren na de presentatie van Richter een illusie armer. 'Je doet er geen drie jaar over, maar misschien wel twintig. Je moet er dus zeker van zijn dat jij een verschil kan maken, anders is het lastig om gemotiveerd te blijven.'

HelloFresh is in 2011 opgericht door Richter en zijn studiegenoot Thomas Griesel, die elkaar leerden kennen op de London Business School. Het bedrijf, dat bij de laatste financieringsronde op ¤2,6 mrd werd gewaardeerd, heeft inmiddels 900 werknemers in dienst en bezorgt nu 7,5 miljoen maaltijden per maand. In totaal zijn er 845.000 actieve gebruikers in landen als de Verenigde Staten, Duitsland en Nederland. Plannen voor een beursgang zijn eerder uitgesteld.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:55:36 #153
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_162534802
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 08:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

aan de manier waarop hij onder recht afgekapt wordt itt ronde hoekjes bovenaan zou je echt vermoeden dat je een deel mist. Valt hij nog binnen scherm naar boven te verplaatsen?
ja dat dacht ik ook, maar verplaatsen/uitzoomen etc werkt niet. Nu idd maar gepauzeerd en op pc eens kijken :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_162535114
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Oh Help :')

Ik wil opzeggen bij Marley Spoon. dat kan heel eenvoudig in je account volgens de FAQ...
Maarrrrr;
[ afbeelding ]
Nergens zit een [bevestigen] waar je op kan klikken :'( :'(
Ligt aan je browser op je telefoon, denk ik.
Bij mij ziet het er zo uit (iPhone):

Make my day!
  vrijdag 27 mei 2016 @ 11:57:29 #155
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_162536214
Ik heb 2 "gratis" proefboxen van HF in de aanbieding. Je moet er daarna nog wel 2 afnemen voordat je stopt
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_162599174
Eerste hellofresh box ontvangen (met dank aan Trusten). Kipfiletreepjes met krieltjes en sperziebonen met bospaddestoelenpesto vond ik niet echt een succes, was ook duidelijk meer tijd kwijt dan aangegeven doordat het nogal wat tijd kostte om al het zand van die krieltjes te krijgen. Was allemaal vrij vlak van smaak.
pi_162599577
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:17 schreef gelestipjes het volgende:
Eerste hellofresh box ontvangen (met dank aan Trusten). Kipfiletreepjes met krieltjes en sperziebonen met bospaddestoelenpesto vond ik niet echt een succes, was ook duidelijk meer tijd kwijt dan aangegeven doordat het nogal wat tijd kostte om al het zand van die krieltjes te krijgen. Was allemaal vrij vlak van smaak.
HF is al maanden hel erg vlak van smaak aan het worden. Puur om een veilige keuze voor mensen te zijn en zo meer boxen te verkopen. Erg jammer. Persoonlijk neig ik toch steeds meer naar MS wat dat betreft.
pi_162599693
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 11:57 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb 2 "gratis" proefboxen van HF in de aanbieding. Je moet er daarna nog wel 2 afnemen voordat je stopt
Er is geen minimale afname meer toch?
pi_162600021
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:17 schreef gelestipjes het volgende:
Eerste hellofresh box ontvangen (met dank aan Trusten). Kipfiletreepjes met krieltjes en sperziebonen met bospaddestoelenpesto vond ik niet echt een succes, was ook duidelijk meer tijd kwijt dan aangegeven doordat het nogal wat tijd kostte om al het zand van die krieltjes te krijgen. Was allemaal vrij vlak van smaak.
Was inderdaad heel erg 'mwa' gerecht helaas!
pi_162600316
Eerste keer de HF box nieuwe stijl ontvangen. Ik vind het wel handig, die kartonnen bakjes.
Vanavond Jamies zalm klaargemaakt. Smaakte oké, maar was lekkerder geweest als ik de rijst niet had laten aanbranden. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162615255
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Eerste keer de HF box nieuwe stijl ontvangen. Ik vind het wel handig, die kartonnen bakjes.
Vanavond Jamies zalm klaargemaakt. Smaakte oké, maar was lekkerder geweest als ik de rijst niet had laten aanbranden. :@
Hoe zien die kartonnen bakjes er precies uit? :)
  maandag 30 mei 2016 @ 11:44:38 #162
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162615312
Het zijn bakjes, van karton.

Vier wandjes, bodem, geen deksel.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 mei 2016 @ 16:54:22 #163
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_162622549
quote:
BEEBOX EN WILLEM&DREES FUSEREN:
KOPLOPERS IN VERANTWOORD ETEN BUNDELEN KRACHTEN

Loenen aan de Vecht en Cothen, 27 mei 2016

Beebox en Willem&Drees, koplopers op het gebied van vers, lokaal en biologisch eten, zijn voornemens om te gaan fuseren. Hiermee willen de bedrijven, die onder hun eigen merknamen blijven opereren, hun aanbod en dienstverlening vergroten en hun marktpositie versterken. De vraag naar gezond, en verantwoordelijk geproduceerd eten neemt toe. In de afgelopen jaren zijn daardoor meerdere bedrijven begonnen met het aanbieden van lekker en verantwoord eten. Het aanbod van verse producten, seizoensgebonden en direct van de boer, blijft echter versnipperd. Door de fusie ontstaat een sterke, nieuwe organisatie met de slagkracht om de transitie naar een duurzame voedselketen te versnellen.

Altijd en overal bezorgd
Willem&Drees en beebox zijn koplopers op het gebied van biologisch en verantwoord eten online: beebox met biologische maaltijdboxen en Willem&Drees met lekker en verantwoord eten, vers van de boer. Met de fusie vergroten de partijen hun aanbod en dienstverlening en versterken ze hun marktpositie. Hun gezamenlijke assortiment wordt via meerdere kanalen aangeboden: aan huis, in de supermarkt, op het werk, in de horeca en onderweg.

Gezond, biologisch en goed voor iedereen
Beebox en Willem&Drees streven naar een eerlijke voedselketen met korte lijnen tussen consument en producent. Het verkorten van de keten zorgt bij lokale boeren en burgers voor meer bewustzijn: door het hernieuwde inzicht in de herkomst en de afzet van eten nemen verantwoordelijkheid en waardering toe. Door samen te werken kunnen de partijen meer betekenen en hun gemeenschappelijke missie een impuls geven. De schaalsprong maakt snellere groei en daarmee snellere verandering van de voedselketen mogelijk. Zo wordt gezond, biologisch en lekker eten beter toegankelijk.

Krachten bundelen
“Onze bedrijfsvoeringen sluiten perfect op elkaar aan,” zegt beebox directeur Walter Halberstadt, “maar we bedienden consumenten en bedrijven vooralsnog op verschillende wijze. Door onze krachten te bundelen, kunnen we sneller groeien, zodat meer mensen kunnen genieten van lokale verse en biologische producten.” Beebox werd in 2011 opgericht door boeren en burgers. Het bedrijf biedt consumenten een wekelijkse maaltijdbox met biologische en lokaal geteelde groente, fruit en andere producten. Willem&Drees is in 2009 gestart met de verkoop van lokaal geteelde groente en fruit aan supermarkten, cateraars en consumenten.

Beide B Corp gecertificeerde bedrijven zullen onder hun eigen merknaam blijven opereren. Na de fusie zullen Walter Halberstadt (beebox), Drees Peter van den Bosch en Willem Treep (beiden Willem&Drees) de nieuwe sociale onderneming leiden.
http://persberichten.depe(...)ndelen-krachten.html
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_162624007
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 11:44 schreef MutedFaith het volgende:
Het zijn bakjes, van karton.

Vier wandjes, bodem, geen deksel.
Ha - ha.. ha... wow, dat was zo niet grappig. Toch leuk geprobeerd hoor.
pi_162624068
Iemand een foto van de bakjes van HF?
Make my day!
pi_162624396
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:05 schreef Unites het volgende:

[..]

Ha - ha.. ha... wow, dat was zo niet grappig. Toch leuk geprobeerd hoor.
Toch is het echt zo, zonder gein.
pi_162624529
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:28 schreef Najieto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oké. Danku.

Maar het was meer met de achterliggende gedachte van: zitten daar dan de spullen per maaltijd in?

Dus gelijk maar de bovenstaande vraag. Ik dacht dat dat wel duidelijk was :')
pi_162624600
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:31 schreef Unites het volgende:

[..]

Oké. Danku.

Maar het was meer met de achterliggende gedachte van: zitten daar dan de spullen per maaltijd in?

Dus gelijk maar de bovenstaande vraag. Ik dacht dat dat wel duidelijk was :')
Ja, per bakje zitten de spullen in per gerecht :Y
pi_162625034
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:05 schreef Unites het volgende:

[..]

Ha - ha.. ha... wow, dat was zo niet grappig. Toch leuk geprobeerd hoor.
Ik grinnikte er anders om hoor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_162625242
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:28 schreef Najieto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks!
Make my day!
pi_162625931
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:17 schreef gelestipjes het volgende:
Eerste hellofresh box ontvangen (met dank aan Trusten). Kipfiletreepjes met krieltjes en sperziebonen met bospaddestoelenpesto vond ik niet echt een succes, was ook duidelijk meer tijd kwijt dan aangegeven doordat het nogal wat tijd kostte om al het zand van die krieltjes te krijgen. Was allemaal vrij vlak van smaak.
Gut...wij vonden het wel smakelijk.
Ik begin wel te wennen aan aardappeltjes in alle maten te schrobben vooraf aan koken en/of bakken.
Het lag met drie kwartier in het bord.

Na afgieten van kriel en sperciebonen, bij de kip in de pan gedaan en een minuutje samen met de pesto + balsamico.
pi_162628184
quote:
18s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:18 schreef AnneX het volgende:
+ balsamico.
Misschien zat het verschil wel hierin, ik heb dat helemaal niet gelezen / erin gedaan 8)7
pi_162628289
Vast B-) niet (8>

Specifieke smaak hoor, de balsamico.
Het lekkerst toch wel, over kerstomaatjes in de oven...
  dinsdag 31 mei 2016 @ 09:18:49 #175
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162637959
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:05 schreef Unites het volgende:

[..]

Ha - ha.. ha... wow, dat was zo niet grappig. Toch leuk geprobeerd hoor.
Het was dan ook niet grappig bedoeld.

quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:31 schreef Unites het volgende:

[..]

Oké. Danku.

Maar het was meer met de achterliggende gedachte van: zitten daar dan de spullen per maaltijd in?

Dus gelijk maar de bovenstaande vraag. Ik dacht dat dat wel duidelijk was :')
Ja, je krijgt per dag een bakje met daarin alle onderdelen van de maaltijd + het recept.

Het idee van bakjes is wel makkelijk. Ik zag alleen liever een onderscheid in koelkast vs voorraadkast in plaats van per gerecht/dag.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162638559
Ik ben niet zo'n fan van die bakjes, maar snap wel dat het in combinatie met de keuzemogelijkheid nodig is. En ook dat je dan niet kunt ordenen op koelkast / voorraadkast. Bij mij zijn de bakjes trouwens meer van stevig papier (waar ze ook wel draagtassen van maken) dan van karton.

Ik ben wel echt blij met de mogelijkheid van maaltijden kiezen; kan nu veel beter afstemmen op de smaak van mijn gezin. En deze week leidde dat tot 3 vegetarische recepten (waar mijn man de carnivoor dan niet weer onverdeeld gelukkig mee is). Gisteren de venkel-peensoep. Vond de currysmaak wat overheersend, maar prima te doen.
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 17:31:42 #177
5428 crew  miss_sly
pi_162648306
Ik ben ook blij met de mogelijkheid om te kiezen, maar wat een drama is die site toch. Echt, dat vind ik werkelijk het ergste aan hellofresh. Zo dramatisch traag en slecht, niet te geloven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_162648423
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 17:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook blij met de mogelijkheid om te kiezen, maar wat een drama is die site toch. Echt, dat vind ik werkelijk het ergste aan hellofresh. Zo dramatisch traag en slecht, niet te geloven.
ze hebben ook een app.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 17:41:32 #179
5428 crew  miss_sly
pi_162648481
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 17:38 schreef Skoap het volgende:

[..]

ze hebben ook een app.
Niet voor windows Phone.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_162651990
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 17:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet voor windows Phone.
:(
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_162654688
Ja, de site is heel slecht. De app is nog erger.

Wij hadden vanavond trouwens de beestenboelpasta. Kinderen vonden het prachtig, al wilde mijn zoon de olifanten eigenlijk niet opeten. Ze hebben op de bso net een heel 'red de olifant'-project afgerond. _O- O+
Ik vond t prima, maar niet heel spannend.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 21:44:42 #182
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162655113
ik ben denkik de enige HFer die helemaal niet wil kiezen. Ik was door HF net van de keuzestress af :').
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162655145
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:44 schreef MutedFaith het volgende:
ik ben denkik de enige HFer die helemaal niet wil kiezen. Ik was door HF net van de keuzestress af :').
Gelukkig hoef je niet te kiezen :P
  dinsdag 31 mei 2016 @ 21:51:53 #184
217702 Lonaa
Honger!
pi_162655344
Heeft er iemand nog een gratisproefding? :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162655486
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:51 schreef Lonaa het volgende:
Heeft er iemand nog een gratisproefding? :)
Marley Spoon heb ik voor je.
DM me je email en je voornaam.

Heb er 3 weg te geven.
Make my day!
  dinsdag 31 mei 2016 @ 21:57:38 #186
217702 Lonaa
Honger!
pi_162655524
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:56 schreef agter het volgende:

[..]

Marley Spoon heb ik voor je.
DM me je email en je voornaam.

Heb er 3 weg te geven.
Zonder vervolgbox? :@

En stiekem was ik eigenlijk op zoek naar HF, die recepten leken me meer jummie. :@ :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162655569
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zonder vervolgbox? :@

En stiekem was ik eigenlijk op zoek naar HF, die recepten leken me meer jummie. :@ :@
Daar kan ik je niet aan helpen.
:)

MS eerste box gratis. Wel meteen opzeggen. Geen verplichte 2e box.
Make my day!
  dinsdag 31 mei 2016 @ 22:00:23 #188
217702 Lonaa
Honger!
pi_162655620
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:58 schreef agter het volgende:

[..]

Daar kan ik je niet aan helpen.
:)

MS eerste box gratis. Wel meteen opzeggen. Geen verplichte 2e box.
Ik hou het in m'n achterhoofd. Thanks in ieder geval! Wil ook niet ondankbaar klinken. :@ De recepten van MS voor de komende 2 weken vind ik niet zo interessant, vond juist, voor de verandering, de boks van HF wel leuk. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162655670
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 22:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik hou het in m'n achterhoofd. Thanks in ieder geval! Wil ook niet ondankbaar klinken. :@ De recepten van MS voor de komende 2 weken vind ik niet zo interessant, vond juist, voor de verandering, de boks van HF wel leuk. :@
Geen probleem hoor!
HF is ook gewoon lekker. :D
Make my day!
pi_162656084
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zonder vervolgbox? :@

En stiekem was ik eigenlijk op zoek naar HF, die recepten leken me meer jummie. :@ :@
Ik kan je een gratis HF box geven. Stuur maar je e-mail adres in een dm

Blijkbaar kan dat dus nier meer ;(
  dinsdag 31 mei 2016 @ 22:31:25 #191
369251 Geralt
of Rivia
pi_162656695
Ik ga geen 27 topics doorlezen en al die websites aanklikken en alles. Ik heb even een kort vraagje wat jullie vast wel kunnen beantwoorden.

Zitten er in die boxen allemaal "speciale" maaltijden? Of kun je ook gewoon kiezen voor doodnormaal aardappelen vlees groenten en zonder veel poespas?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 31 mei 2016 @ 22:34:11 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162656800
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 22:31 schreef Geralt het volgende:
Ik ga geen 27 topics doorlezen en al die websites aanklikken en alles. Ik heb even een kort vraagje wat jullie vast wel kunnen beantwoorden.

Zitten er in die boxen allemaal "speciale" maaltijden? Of kun je ook gewoon kiezen voor doodnormaal aardappelen vlees groenten en zonder veel poespas?
Nee, als je echt een avg-mens bent is het niks voor je.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 22:36:27 #193
369251 Geralt
of Rivia
pi_162656868
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 22:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, als je echt een avg-mens bent is het niks voor je.
Niet per se, maar wat ik zo met wat vlug klikken zie en me tegenstaat is dat ik nergens kan zien zonder te bestellen wat er zoal te eten is :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_162656902
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 22:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

Niet per se, maar wat ik zo met wat vlug klikken zie en me tegenstaat is dat ik nergens kan zien zonder te bestellen wat er zoal te eten is :@
Ik wil wel een schermprintje doen. Van MS.
Make my day!
  dinsdag 31 mei 2016 @ 22:37:43 #195
369251 Geralt
of Rivia
pi_162656917
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 22:37 schreef agter het volgende:

[..]

Ik wil wel een schermprintje doen. Van MS.
:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_162657066
Dit hebben we afgelopen week gegeten:


Maar ja, we kiezen er een paar uit 7 recepten. En als het niets is, slaan we een week over. En soms nemen we 3 en soms 4 recepten.

Oh, en ik had laatst tomatensoep met biefstuk. Zou ik nooit bedacht hebben. Maar super lekker!

Al zou ik jou kennende voor HF gaan. Die recepten zijn vaak wat sneller op tafel. 30 min.

[ Bericht 17% gewijzigd door agter op 31-05-2016 22:48:22 ]
Make my day!
pi_162657363
Iemand de fruitbox van MS al eens geprobeerd?
Ze vragen 12,90 voor 3,5 kilo fruit, 5 a 6 soorten.
Make my day!
  dinsdag 31 mei 2016 @ 22:53:26 #198
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162657431
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:51 schreef Lonaa het volgende:
Heeft er iemand nog een gratisproefding? :)
Yes. Heb ik. PM me even je naam en mailadres en ik regel t voor je.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 22:54:19 #199
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162657463
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 21:45 schreef Najieto het volgende:

[..]

Gelukkig hoef je niet te kiezen :P
Tuurlijk wel. Want misschien zijn die andere drie wel lekkerder. :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162663752
Gister Marley Spoon geprobeerd. Biefstuk met groenten. Heerlijk zeg!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_162722807
Nou, na mijn weekje hellofresh moet ik zeggen dat ik het geen groot succes vond. Het gerecht met de kipreepjes en krieltjes was maar zozo, de stamppot postelein met gehaktballetjes vond ik helemaal niks, alleen de tomatenrijst met paprika en feta was best goed te eten.
Dan is marley spoon me toch beter bevallen (al staat hellofresh voor mij nog wel boven zoyummy)
pi_162733665
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 19:52 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, na mijn weekje hellofresh moet ik zeggen dat ik het geen groot succes vond. Het gerecht met de kipreepjes en krieltjes was maar zozo, de stamppot postelein met gehaktballetjes vond ik helemaal niks, alleen de tomatenrijst met paprika en feta was best goed te eten.
Jammer dat dit je testweek was, was inderdaad vrij matig. Ik vond Marley Spoon echt slecht, niet kloppende recepten etc. Maar misschien moet ik die binnenkort tweede kans geven..
  zondag 5 juni 2016 @ 20:25:44 #204
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_162769358
M'n vriendin had de hele harrisa door de yoguhrt geroerd van Jaimie's kip, man man man man man

Overigens heeft Jaimie een obsessie met kip en citroen :{
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_162769681
Protip: als je een maaltijd krijgt met een zakje zwarte bonensaus, doe dan niet als ik... zuinigjes openknippen en dan in een bakje proberen te prutten, zodat de saus lekker op volle kracht de verkeerde kant op spuit...


Je proeft het toch wel, een kipgerecht met maar de helft van de hoeveelheid saus. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162770710
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 20:25 schreef Psy-freak het volgende:
M'n vriendin had de hele harrisa door de yoguhrt geroerd van Jaimie's kip, man man man man man

Overigens heeft Jaimie een obsessie met kip en citroen :{
Ik denk niet dat dat zo zeer aan Jamie ligt, maar meer aan HF. Jamie heeft honderden, zo niet duizenden onwijs lekker recepten. HF lijkt er de miste uit te halen en in hun box te stoppen.
  zondag 5 juni 2016 @ 21:58:25 #207
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_162772933
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 21:05 schreef Najieto het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat zo zeer aan Jamie ligt, maar meer aan HF. Jamie heeft honderden, zo niet duizenden onwijs lekker recepten. HF lijkt er de miste uit te halen en in hun box te stoppen.
Ik ken hem ook heel anders, nu lijkt het een kipfetisjist. Zou 'ie 'm er ook tussen steken?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_162812146
Ik zou graag een keer een maaltijdbox proberen. Is er iemand die toevallig nog een kortingscode heeft met no strings attached?

Ik zou het graag eens een keer willen proberen omdat ik hier 2 kleine jongens heb rondlopen van 2 en net 1 jaar oud. En het eten is hier altijd een drama (vaak dezelfde gerechten) ik ben dan ook erg benieuwd of een maaltijdbox ons de variatie kan brengen die we zoeken. (En tijdsbesparing uiteraard)
pi_162812899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:26 schreef Twiveo het volgende:
Ik zou graag een keer een maaltijdbox proberen. Is er iemand die toevallig nog een kortingscode heeft met no strings attached?

Ik zou het graag eens een keer willen proberen omdat ik hier 2 kleine jongens heb rondlopen van 2 en net 1 jaar oud. En het eten is hier altijd een drama (vaak dezelfde gerechten) ik ben dan ook erg benieuwd of een maaltijdbox ons de variatie kan brengen die we zoeken. (En tijdsbesparing uiteraard)
Ik heb een algemene kortingscode voor HelloFresh. Krijg jij 20 euro korting, en ik 12 op mijn volgende box. Je kan meteen weer opzeggen na de eerste box. Code is 9C2532.
pi_162813945
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:26 schreef Twiveo het volgende:
Ik zou graag een keer een maaltijdbox proberen. Is er iemand die toevallig nog een kortingscode heeft met no strings attached?

Ik zou het graag eens een keer willen proberen omdat ik hier 2 kleine jongens heb rondlopen van 2 en net 1 jaar oud. En het eten is hier altijd een drama (vaak dezelfde gerechten) ik ben dan ook erg benieuwd of een maaltijdbox ons de variatie kan brengen die we zoeken. (En tijdsbesparing uiteraard)
Ik kan je een gratis marley spoon box geven. Zonder verdere verplichting. Je moet alleen zelf je account opzeggen mocht je het niks vinden.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:22:08 #211
217702 Lonaa
Honger!
pi_162816905
Eerste HF box besteld (dank MutedFaith _O_ )

Hij wordt 15 juni bezorgd, maar als ik nou geen vervolgbox wil, kan ik hem dan bijv. nu vrijdag al opzeggen?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162822185
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:22 schreef Lonaa het volgende:
Eerste HF box besteld (dank MutedFaith _O_ )

Hij wordt 15 juni bezorgd, maar als ik nou geen vervolgbox wil, kan ik hem dan bijv. nu vrijdag al opzeggen?
Ik zou in je account even kijken of je alles al kan blokkeren, krijg je in ieder geval niets per ongeluk en je kan het per week aanzetten als iets je wel lekker lijkt.

HF heeft ook nieuwe marketingstrategie. In een tijdschrift zat een 'gewone' receptenkaart van HF met een gratis zakje oregano er aan vast. Vond het wel een leuke manier van reclame maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162822288
Van de week nog even de stamppot met postelein en gehaktballetjes gemaakt. De saus van de balletjes fikte heel snel aan, de aardappelen en koolrabi waren met twintig minuten bij lange na niet gaar en de postelein zat na drie keer wassen nog vol met zand. Zonde.
Schip ahoy!
  dinsdag 7 juni 2016 @ 22:45:38 #214
217702 Lonaa
Honger!
pi_162829415
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou in je account even kijken of je alles al kan blokkeren, krijg je in ieder geval niets per ongeluk en je kan het per week aanzetten als iets je wel lekker lijkt.

HF heeft ook nieuwe marketingstrategie. In een tijdschrift zat een 'gewone' receptenkaart van HF met een gratis zakje oregano er aan vast. Vond het wel een leuke manier van reclame maken.
Oh, dat is wel grappig ja. :)

Ik heb alle volgende leveringen 'gepauzeerd' als ik mijn box heb, zeg ik mijn account op. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162837404
Over een paar weken komt er hier, met dank aan Najieto, ook een Marley Spoonbox. Net na onze verhuizing is dat heel welkom, even geen menu bedenken en boodschappen doen (op een paar worstjes na die ik bij 1 vegetarisch gerecht ga toevoegen).
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:46:10 #216
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162837607
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
Van de week nog even de stamppot met postelein en gehaktballetjes gemaakt. De saus van de balletjes fikte heel snel aan, de aardappelen en koolrabi waren met twintig minuten bij lange na niet gaar en de postelein zat na drie keer wassen nog vol met zand. Zonde.
Beste gerecht van de week. Maar bij mij ging t dan ook allemaal goed.

Ik had vooral moeite met Jamies zalm. Die moest op de huid gebakken, maar zat heul geen huid op.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:47:59 #217
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162837649
Gratis Pure Leaf Ice Tea in de HF box van gisteren. Dat doen ze de laatste tijd ook steeds vaker. Lijkt wel alsof de marketingafdelingen van andere bedrijven eindelijk doorhebben dat ze hiermee toch een aardig publiek kunnen bereiken, zonder zelf te hoeven bezorgen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162837794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:47 schreef MutedFaith het volgende:
Gratis Pure Leaf Ice Tea in de HF box van gisteren. Dat doen ze de laatste tijd ook steeds vaker. Lijkt wel alsof de marketingafdelingen van andere bedrijven eindelijk doorhebben dat ze hiermee toch een aardig publiek kunnen bereiken, zonder zelf te hoeven bezorgen.
Die gratis producten zijn leuk maar hier in Belgiė kan je ze niet in de winkel krijgen. Die koekjes die er een paar weken geleden in zaten vonden we lekker maar nog nergens gevonden hier.
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:58:13 #219
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162837840
Hier in Nederland alles wat ik erbij krijg gewoon kunnen vinden in de winkel.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162838762
Ik zou ook wel eens een box willen proberen, is er misschien iemand die mij ook gratis van zo'n box kan voorzien? Dan kan ik mijn ervaring in CUL eens uitbreiden van louter het McD en Thuisbezorgd topic :P
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_162839847
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:41 schreef WebHawk het volgende:
Ik zou ook wel eens een box willen proberen, is er misschien iemand die mij ook gratis van zo'n box kan voorzien? Dan kan ik mijn ervaring in CUL eens uitbreiden van louter het McD en Thuisbezorgd topic :P
Ik kan je een gratis MS box geven. Dat is tevens momenteel mijn laatste :P
pi_162840204
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:47 schreef MutedFaith het volgende:
Gratis Pure Leaf Ice Tea in de HF box van gisteren. Dat doen ze de laatste tijd ook steeds vaker. Lijkt wel alsof de marketingafdelingen van andere bedrijven eindelijk doorhebben dat ze hiermee toch een aardig publiek kunnen bereiken, zonder zelf te hoeven bezorgen.
Lekker is die!

Wij kregen deze week ook nog een houten snijplank, omdat we al zo lang klant zijn. Leuke extraatjes wel.
pi_162840272
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:46 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Beste gerecht van de week. Maar bij mij ging t dan ook allemaal goed.

Ik had vooral moeite met Jamies zalm. Die moest op de huid gebakken, maar zat heul geen huid op.
Ik vond de smaak ook niet verkeerd, maar doordat ik constant zand zat te happen is nagenoeg alles in de prullenbak verdwenen. Superjammer. Maar goed, de gehaktballetjes smaakten best prima. Heeft iemand er op gelet welke kruiden daar in zaten? Want ik vond ze zo klaargemaakt wel erg lekker, dus ik wil ze zelf nog wel eens maken.

Jamies zalm ging hier dan weer prima, al had ik inderdaad ook geen huid. Maar die smaakte top. De rest van het gerecht vond ik echter erg saai. Ik neem nog één box af omdat ik me daartoe verplicht heb, maar waarschijnlijk stop ik daarna weer. Er is tot nu toe toch regelmatig wel iets mis, waardoor ik het de investering niet meer echt waard vind.
Schip ahoy!
  woensdag 8 juni 2016 @ 14:32:12 #224
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162840992
De pasta met zalm was ook top. Sowieso ben ik door HF de warmgerookte zalm erg gaan waarderen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 8 juni 2016 @ 14:33:08 #225
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162841018
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:51 schreef Bleie het volgende:

[..]

Lekker is die!

Wij kregen deze week ook nog een houten snijplank, omdat we al zo lang klant zijn. Leuke extraatjes wel.
Ik kreeg laatst een ovenwant omdat ik X boxen had afgenomen. Altijd makkelijk.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162841076
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:31 schreef Najieto het volgende:

[..]

Ik kan je een gratis MS box geven. Dat is tevens momenteel mijn laatste :P
Daar zeg ik geen nee tegen :+
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_162877596
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:35 schreef Najieto het volgende:

[..]

Ik kan je een gratis marley spoon box geven. Zonder verdere verplichting. Je moet alleen zelf je account opzeggen mocht je het niks vinden.
Nogmaals bedankt voor de box! Ik zal de 1e As dinsdag ontvangen. Ben erg benieuwd of dit de variatie gaat brengen die we zoeken. En of onze zoons hier ook mee uit de voeten kunnen. Of dat alle gerechten tegen het plafond belanden :'(
pi_162910664
Net de MS box binnen gekregen. Zit er geen fruitbox bij die ik wel besteld had. Snel nog naar buiten gerend om de bezorger tegen te houden maar ik zie hem in de verte wegrijden ;(. Heb MS zelf maar gebeld en ze zouden er snel achteraan gaan. Zit een beetje krap in tijd heb ik dit weer _O-

Edit, het blijkt dat ze de fruitbox kwijt zijn. De bezorger had em niet in de auto staan en ze wisten bij MS niet of de box überhaupt ingepakt was. Ze gaan er nog achteraan en als de box nog bij de bezorger staat dan krijgen we een nalevering. Zo niet dan geld terug. Top service weer ^O^

[ Bericht 29% gewijzigd door Najieto op 11-06-2016 10:56:52 ]
  zaterdag 11 juni 2016 @ 11:45:45 #229
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_162911860
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:40 schreef Najieto het volgende:
Net de MS box binnen gekregen. Zit er geen fruitbox bij die ik wel besteld had. Snel nog naar buiten gerend om de bezorger tegen te houden maar ik zie hem in de verte wegrijden ;(. Heb MS zelf maar gebeld en ze zouden er snel achteraan gaan. Zit een beetje krap in tijd heb ik dit weer _O-

Edit, het blijkt dat ze de fruitbox kwijt zijn. De bezorger had em niet in de auto staan en ze wisten bij MS niet of de box überhaupt ingepakt was. Ze gaan er nog achteraan en als de box nog bij de bezorger staat dan krijgen we een nalevering. Zo niet dan geld terug. Top service weer ^O^
Hoe is de prijs/kwaliteit verhouding van de fruitbox van MS? Vind die van HF namelijk best aan de prijs als je kijkt wat je ervoor krijgt. :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_162912244
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:40 schreef Najieto het volgende:
Net de MS box binnen gekregen. Zit er geen fruitbox bij die ik wel besteld had. Snel nog naar buiten gerend om de bezorger tegen te houden maar ik zie hem in de verte wegrijden ;(. Heb MS zelf maar gebeld en ze zouden er snel achteraan gaan. Zit een beetje krap in tijd heb ik dit weer _O-

Edit, het blijkt dat ze de fruitbox kwijt zijn. De bezorger had em niet in de auto staan en ze wisten bij MS niet of de box überhaupt ingepakt was. Ze gaan er nog achteraan en als de box nog bij de bezorger staat dan krijgen we een nalevering. Zo niet dan geld terug. Top service weer ^O^
Nou, dat is nog wel het minste wat ze kunnen doen. Het is eigenlijk al compleet belachelijk dat ze dat ding überhaupt 'kwijt zijn'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2016 12:02:17 ]
pi_162912960
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hoe is de prijs/kwaliteit verhouding van de fruitbox van MS? Vind die van HF namelijk best aan de prijs als je kijkt wat je ervoor krijgt. :o
12,90 voor 3,5 kilo fruit. Ik heb de box nog niet binnen dus kan nog niet oordelen. Zal wat foto's maken als ik de fruitbox gekregen heb.
pi_162913003
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:02 schreef Unites het volgende:

[..]

Nou, dat is nog wel het minste wat ze kunnen doen. Het is eigenlijk al compleet belachelijk dat ze dat ding überhaupt 'kwijt zijn'.
Ja dat wel, maar ze belden al vrij snel terug nadat ze de bezorger gebeld hadden en die zei dat hij überhaupt geen fruitbox voor mij in de auto had staan. Ze kunnen natuurlijk niet binnen 10 minuten achterhalen waar de box wel is. Ze zouden me op de hoogte houden via mail dus ik vind het wel prima zo. Overal worden weleens foutjes gemaakt :).
pi_162915602
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:37 schreef Najieto het volgende:

[..]

12,90 voor 3,5 kilo fruit. Ik heb de box nog niet binnen dus kan nog niet oordelen. Zal wat foto's maken als ik de fruitbox gekregen heb.
Dit is hem. De abrikozen zijn al opgegeten.
Make my day!
pi_162916923
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:42 schreef agter het volgende:

[..]

Dit is hem. De abrikozen zijn al opgegeten.
[ afbeelding ]
Netjes. Vind jij het het geld waard?
pi_162917513
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:33 schreef Najieto het volgende:

[..]

Netjes. Vind jij het het geld waard?
Voor een keertje wel. Zo af en toe.
We doen het niet iedere week.
Make my day!
pi_162921060
Ik kreeg vanochtend /gisteren opeens weer mail van HF dat ik 3 boxen weg mag geven. Heb er nog 1 over. Geļnteresseerden?
  zaterdag 11 juni 2016 @ 21:37:31 #237
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_162928016
Ik kreeg vandaag confetti opgestuurd van Hello Fresh om te vieren dat er gekozen kan worden tussen maaltijden. De confettisnippers waren in de vorm van bloemetjes en er zit bloemzaad in dat ontkiemd als je de confetti uitstrooit in de tuin.
Spoilers!
  zaterdag 11 juni 2016 @ 21:40:47 #238
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_162928115
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:42 schreef agter het volgende:

[..]

Dit is hem. De abrikozen zijn al opgegeten.
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit! Maar denk dat ik dit soort dingen dan toch zelf haal, dan door HF/MS laat bezorgen :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_162928144
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:54 schreef agter het volgende:

[..]

Voor een keertje wel. Zo af en toe.
We doen het niet iedere week.
Okee, ben benieuwd als de fruitbox hier geleverd wordt. Ik was het ook niet van plan om iedere week te nemen en zo afentoe een keertje tussendoor.

De nalevering van mijn fruitbox gaat helaas niet gebeuren. Blijkbaar zijn ze de box ergens in het proces helemaal kwijt geraakt en/of zal een nalevering zoveel geld kosten dat ze maar het geld terug storten op mijn rekening. Nja ook prima. Dan bestellen we volgende week weer opnieuw :+
pi_162931180
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg vandaag confetti opgestuurd van Hello Fresh om te vieren dat er gekozen kan worden tussen maaltijden. De confettisnippers waren in de vorm van bloemetjes en er zit bloemzaad in dat ontkiemd als je de confetti uitstrooit in de tuin.
Wat leuk *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162934522
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg vandaag confetti opgestuurd van Hello Fresh om te vieren dat er gekozen kan worden tussen maaltijden. De confettisnippers waren in de vorm van bloemetjes en er zit bloemzaad in dat ontkiemd als je de confetti uitstrooit in de tuin.
Ik ook :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162934634
Ligt het aan mij of zijn al deze boxen schrikbarend duur? 39 euro 3 maaltijden 2 personen is dus 20 euro per persoon voor 3 x eten. Dat is bijna 7 euro per maaltijd. Ik ben nooit meer kwijt dan 2-3 euro per persoon voor iedere maaltijd?
  zondag 12 juni 2016 @ 09:29:51 #243
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162936643
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
Ligt het aan mij of zijn al deze boxen schrikbarend duur? 39 euro 3 maaltijden 2 personen is dus 20 euro per persoon voor 3 x eten. Dat is bijna 7 euro per maaltijd. Ik ben nooit meer kwijt dan 2-3 euro per persoon voor iedere maaltijd?
De 5dagen box zit op 5 euro per dag, per persoon. Daar kan ik zelf over t algemeen niet voor koken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162936758
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
Ligt het aan mij of zijn al deze boxen schrikbarend duur? 39 euro 3 maaltijden 2 personen is dus 20 euro per persoon voor 3 x eten. Dat is bijna 7 euro per maaltijd. Ik ben nooit meer kwijt dan 2-3 euro per persoon voor iedere maaltijd?
Zelf geef je 2 euro per maaltijd uit?
Wat eet je dan?

Persoonlijk vind ik 5 euro per maaltijd prima. Maar ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken.
Make my day!
  zondag 12 juni 2016 @ 10:02:22 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_162937081
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 09:29 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

De 5dagen box zit op 5 euro per dag, per persoon. Daar kan ik zelf over t algemeen niet voor koken.
Ik ook niet. Zeker als eenpersoonshuishouden, waarbij je anders een koelkast vol zooi hebt staan dat per saldo duurder is en niet op komt :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_162937872
Ik vind het ook wel vrij duur hoor, als ik zelf gewoon mijn inkopen doe kan ik ook gewoon zo inkopen dat ik van alles 2 keer kan eten. De meesten zullen als eenpersoonshuishouden denk ik ook gewoon een box voor 2 personen nemen en dan dus alle maaltijden 2 keer eten. Bij zo'n maaltijdbox kost dat dan dus zo'n 14 euro voor 2 dagen hetzelfde, dat ben ik echt lang niet kwijt als ik zelf de inkopen doe voor 2 dagen hetzelfde hoor.
pi_162961140
Maar wat kun je nu voor gezonds en afwisselends eten als je 2,- per maaltijd uitgeeft?
Make my day!
pi_162961599
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:19 schreef agter het volgende:
Maar wat kun je nu voor gezonds en afwisselends eten als je 2,- per maaltijd uitgeeft?
Nee, 2 euro lijkt mij ook niet reeel nee, dat is wel extreem weinig. Maar een stuk goedkoper dan een maaltijdbox kan natuurlijk wel. Maar goed, mensen nemen zo'n box natuurlijk ook niet omdat het zo goedkoop is. Het is maar net of je het het geld waard vind.
pi_162967296
Het lijkt mij dan niet dat je er een fatsoenlijk goed stukje vlees of vis bij je maaltijd hebt voor 2 euro. Tenzij je vegetariėr bent. Maar dan nog vind ik het aan de lage kant. Eet jij elke dag dan alleen maar sla met een paprika en tomaat erdoor ? :P
pi_162971556
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 06:35 schreef Najieto het volgende:
Het lijkt mij dan niet dat je er een fatsoenlijk goed stukje vlees of vis bij je maaltijd hebt voor 2 euro. Tenzij je vegetariėr bent. Maar dan nog vind ik het aan de lage kant. Eet jij elke dag dan alleen maar sla met een paprika en tomaat erdoor ? :P
Slechts een voorbeeld;

Je neemt een zak rijst (2-3 euro) waar je sowieso erg lang mee kunt doen met 2 personen

Grote zak 1,5 kilo wokgroente (Lidl heeft die) a 1,70, hier neem je 2-3 scheppen p.p van.

Eventueel doe je er nog wat kalkoenfilet door of kipfilet en voila maaltijd.

Ook een simpel gerecht als sla met aardappelen ofzo is niet duur aangezien je met 2 personen altijd maar een deel van je ingrediėnten gebruikt (aardappelen).
pi_162972255
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Slechts een voorbeeld;

Je neemt een zak rijst (2-3 euro) waar je sowieso erg lang mee kunt doen met 2 personen

Grote zak 1,5 kilo wokgroente (Lidl heeft die) a 1,70, hier neem je 2-3 scheppen p.p van.

Eventueel doe je er nog wat kalkoenfilet door of kipfilet en voila maaltijd.

Ook een simpel gerecht als sla met aardappelen ofzo is niet duur aangezien je met 2 personen altijd maar een deel van je ingrediėnten gebruikt (aardappelen).

Wel een verdomd saaie maaltijd. Zo kan ik ook voor 2 euro koken. Waar haal je het vlees vandaan? Er is echt wel een enorm verschil van vlees bij de Lidl 5 euro voor een kilo kippenvlees met water en een goede slager.
pi_162972288
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Slechts een voorbeeld;

Je neemt een zak rijst (2-3 euro) waar je sowieso erg lang mee kunt doen met 2 personen

Grote zak 1,5 kilo wokgroente (Lidl heeft die) a 1,70, hier neem je 2-3 scheppen p.p van.

Eventueel doe je er nog wat kalkoenfilet door of kipfilet en voila maaltijd.

Ook een simpel gerecht als sla met aardappelen ofzo is niet duur aangezien je met 2 personen altijd maar een deel van je ingrediėnten gebruikt (aardappelen).
En zo eet jij week in/week uit?
Geen probleem hoor. Maar vergelijk dat dan niet met deze boxen. :P
Make my day!
pi_162976733
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:08 schreef agter het volgende:

[..]

En zo eet jij week in/week uit?
Geen probleem hoor. Maar vergelijk dat dan niet met deze boxen. :P
Nee natuurlijk niet, dat zou snel saai worden :) Ik zou zeggen leg je meer toe op de Aziatische keuken, bespaart zoveel geld. Groenten etc kosten echt geen drol. Vlees haal ik gewoon bij de slager overigens (die geen cent duurder is als de AH ofzo). Alleen is er wel verschil met ''exotisch vlees''

Macaroni, lasagna etc is ook allemaal niet duur, zeker niet als je genoeg maakt voor 2 dagen, iets wat wij altijd doen bij dit soort gerechten. Maaltijdboxen prima hoor maar ze zijn veel te duur, overhyped (gerechten kun je zelf ook maken) en weinig vernieuwends - in de zin van wow dit heb ik nog nooit gegeten ofzo - dat gevoel.
pi_162977239
Je kan voor 2/3 euro per persoon prima eten als je niet alleen bent, maar deze boxen zijn er dan ook niet om zo voordelig mogelijk te eten. Ze zijn er om er zonder zelf over na te denken toch gevarieerde maar makkelijk gerechten op tafel te kunnen zetten met fatsoenlijke producten.
pi_162978731
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:42 schreef agter het volgende:

[..]

Dit is hem. De abrikozen zijn al opgegeten.
[ afbeelding ]
Dit koop je voor de helft op de markt.
pi_162978786
En die bananen zien er vies uit.
pi_162978797
Die peer met die bruine steeltjes ook trouwens.
pi_162978849
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:37 schreef MCH het volgende:
Die peer met die bruine steeltjes ook trouwens.
eet jij de steeltjes? :D
pi_162978908
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:39 schreef computergirl het volgende:

[..]

eet jij de steeltjes? :D
Als je al zo'n premiumprijs betaald voor fruit dan verwacht ik wel dat het er vers en proper uitziet. Niet alleen de steeltjes zien er dor uit, de bovenkant van die peren waar de steeltjes aanzaten ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 16:45:04 ]
pi_162983595
Najieto heeft me een code voor een box van Marley Spoon gegeven, en die heb ik voor woensdag besteld. Ik kreeg keuze uit 7 maaltijden waarvan 3 gerechten moest kiezen. Ondanks dat ik ik vrij picky ben en nagenoeg geen varkensvlees lust, heb ik een aardige keuze kunnen maken:

• Indiase kikkererwtencurry met tomatenchutney
• Surinaamse broodjes met hete kip en frisse salade
• Linguine alla Calabrese met geitenkaas en gele paprika

Ik wacht in spanning af! :9
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_162984027
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:34 schreef MCH het volgende:

[..]

Dit koop je voor de helft op de markt.
Markt?
Sorry geen tijd voor en geen interesse in op m'n vrije zaterdag. :P
Make my day!
pi_162984127
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, dat zou snel saai worden :) Ik zou zeggen leg je meer toe op de Aziatische keuken, bespaart zoveel geld. Groenten etc kosten echt geen drol. Vlees haal ik gewoon bij de slager overigens (die geen cent duurder is als de AH ofzo). Alleen is er wel verschil met ''exotisch vlees''

Macaroni, lasagna etc is ook allemaal niet duur, zeker niet als je genoeg maakt voor 2 dagen, iets wat wij altijd doen bij dit soort gerechten. Maaltijdboxen prima hoor maar ze zijn veel te duur, overhyped (gerechten kun je zelf ook maken) en weinig vernieuwends - in de zin van wow dit heb ik nog nooit gegeten ofzo - dat gevoel.
Pasta voor 2 dagen koken, en het dan weer opnieuw opwarmen? Yak.
Maar veel plezier hoor.
:D

Inmiddels ongeveer 2,5 jaar doen wij die maaltijdboxen. Voor ons het een uitkomst.
Maar als je 2 euro per maaltijd uit kunt of wilt geven, dan snap ik dat je het duur vindt.
Iedereen heeft een budget en bepaalt zelf wat ie ermee doet.
Make my day!
pi_162990575
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:29 schreef WebHawk het volgende:
Najieto heeft me een code voor een box van Marley Spoon gegeven, en die heb ik voor woensdag besteld. Ik kreeg keuze uit 7 maaltijden waarvan 3 gerechten moest kiezen. Ondanks dat ik ik vrij picky ben en nagenoeg geen varkensvlees lust, heb ik een aardige keuze kunnen maken:

• Indiase kikkererwtencurry met tomatenchutney
• Surinaamse broodjes met hete kip en frisse salade
• Linguine alla Calabrese met geitenkaas en gele paprika

Ik wacht in spanning af! :9
De Surinaamse broodjes hebben er eerder ingezeten. Ik vond die zó lekker :9~
De linguine krijgen wij ook, ben er erg benieuwd naar!
pi_162996236
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:43 schreef agter het volgende:

[..]

Pasta voor 2 dagen koken, en het dan weer opnieuw opwarmen? Yak.
Maar veel plezier hoor.
:D

Inmiddels ongeveer 2,5 jaar doen wij die maaltijdboxen. Voor ons het een uitkomst.
Maar als je 2 euro per maaltijd uit kunt of wilt geven, dan snap ik dat je het duur vindt.
Iedereen heeft een budget en bepaalt zelf wat ie ermee doet.
Ik bak het een dag later in de pan op, worden de penne heerlijk krokant van. Ik wil best meer uitgeven geen probleem maar niet 5x zoveel komop zeg. Zelfde als dat je normaliter 20 euro voor een shirt betaald en dan ineens 100 euro neerlegt voor exact hetzelfde materiaal.
pi_162996862
Het is dan ook niet hetzelfde materiaal. Bovendien wordt het dure shirt voor je op maat gemaakt en thuisgebracht. Dat scheelt nogal in prijs.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_162996888
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 06:43 schreef Vanyel het volgende:
Het is dan ook niet hetzelfde materiaal. Bovendien wordt het dure shirt voor je op maat gemaakt en thuisgebracht. Dat scheelt nogal in prijs.
in een (aparte) kleurencombi die je niet zelf verzonnen zou hebben
  dinsdag 14 juni 2016 @ 07:21:19 #267
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162997016
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 06:49 schreef computergirl het volgende:

[..]

in een (aparte) kleurencombi die je niet zelf verzonnen zou hebben
En je hebt ook nog eens minder kans dat je naast dat shirt waar je voor ging ook nog eens thuis komt met 2 broeken en een trui die je eigenlijk niet nodig had.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162997161
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 01:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik bak het een dag later in de pan op, worden de penne heerlijk krokant van. Ik wil best meer uitgeven geen probleem maar niet 5x zoveel komop zeg. Zelfde als dat je normaliter 20 euro voor een shirt betaald en dan ineens 100 euro neerlegt voor exact hetzelfde materiaal.
Hoe kom je aan 5x zo veel? Zoals beschreven betalen we ongeveer 5 euro per maaltijd (en m'n 4 jarige eet gratis mee).

Overigens vraag ik me af wat er gezond en/of smakelijk is aan opgebakken penne. En ik denk ook niet dat je dat kunt vergelijken met een maaltijdbox.. Opgebakken penne.
Make my day!
pi_162997403
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 07:48 schreef agter het volgende:


Overigens vraag ik me af wat er gezond en/of smakelijk is aan opgebakken penne.
smakelijk is persoonlijk, maar het is bepaald niet ongezond :+
Resistant starch
http://www.medicaldaily.c(...)-calories-fat-307300
pi_162997536
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 07:21 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

En je hebt ook nog eens minder kans dat je naast dat shirt waar je voor ging ook nog eens thuis komt met 2 broeken en een trui die je eigenlijk niet nodig had.
Het is wel een topmetafoor he :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 15 juni 2016 @ 16:24:26 #271
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_163035457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 01:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik bak het een dag later in de pan op, worden de penne heerlijk krokant van. Ik wil best meer uitgeven geen probleem maar niet 5x zoveel komop zeg. Zelfde als dat je normaliter 20 euro voor een shirt betaald en dan ineens 100 euro neerlegt voor exact hetzelfde materiaal.
Het is echt niet duur voor de kwaliteit die je krijgt. Als je voor 2 euro per dag eet kom je niet eens in de buurt van een HF maatlijd.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_163036773
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:24 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Het is echt niet duur voor de kwaliteit die je krijgt. Als je voor 2 euro per dag eet kom je niet eens in de buurt van een HF maatlijd.
Het is wel duur. Reken de ingrediėnten zelf uit en ga ze zelf maar eens halen. Je betaald ruim 10-15 euro puur voor het gemak. Als de boxen 25 euro waren geweest had dat meer in de richting geweest.
  woensdag 15 juni 2016 @ 17:47:05 #273
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163037346
Het is niet duur. Natuurlijk betaal je iets mee voor het gemak, maar echt geen 10-15 euro. Daarnaast heb je t voordeel dat je niet naar de winkel moet, geen open verpakkingen staat de hoarden, geen halve bakken vlees in je diepvries moet laten verdwijnen en je toch gevarieerd kunt eten.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163037402
Altijd mooi, the lone wolf in een maaltijdboxen fantopic. O+

Ja, het is duurder dan zelf koken (boodschappen doen, met meer terugkomen, benzine en parkeergeld en in ieder geval tijd kwijt zijn)
Nee, het is niet te vergelijken met wat jij met je lidl ingredienten veeeeeel goedkoper klaarmaakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 15 juni 2016 @ 18:02:17 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_163037703
Lekker belangrijk ook of het duur is. Niet iedereen hoeft de bezuinigen op eten.
Spoilers!
pi_163038300
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:50 schreef Cat22 het volgende:
Altijd mooi, the lone wolf in een maaltijdboxen fantopic. O+

weet je wel dat het allemaal niet biologisch is?

[ Bericht 0% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 15-06-2016 18:34:58 ]
pi_163038606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:29 schreef Najieto het volgende:

[..]

Plz no ;(
:D
pi_163038671
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:24 schreef computergirl het volgende:

weet je wel dat het allemaal niet biologisch is?
_O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163039629
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is wel duur. Reken de ingrediėnten zelf uit en ga ze zelf maar eens halen. Je betaald ruim 10-15 euro puur voor het gemak. Als de boxen 25 euro waren geweest had dat meer in de richting geweest.
Dat jij het duur noemt zegt wat over jouw budget.
Je hebt het geld kennelijk niet, of wil het niet aan eten uitgeven.

Je zegt zelf 2 euro per avondmaaltijd uit te geven.
En dus vergelijk je de prijs van een maaltijdbox met opgebakken penne.
En dat alleen al geeft aan dat je niet weet waarover je praat.
Make my day!
pi_163039886
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:21 schreef Poepz0r het volgende:

Het is wel duur. Reken de ingrediėnten zelf uit en ga ze zelf maar eens halen. Je betaald ruim 10-15 euro puur voor het gemak. Als de boxen 25 euro waren geweest had dat meer in de richting geweest.
Ja, dat heb ik dus gedaan, exact kopen wat er in de gerechten van HF ging. En soms was ik toch echt méér geld kwijt. Hield je wel ingrediėnten over natuurlijk, maar dat wil ik niet eens altijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163040430
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus gedaan, exact kopen wat er in de gerechten van HF ging. En soms was ik toch echt méér geld kwijt. Hield je wel ingrediėnten over natuurlijk, maar dat wil ik niet eens altijd.
Waar koop je je ingrediėnten? Supermarkt? (ja duur over het algemeen)
pi_163040945
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waar koop je je ingrediėnten? Supermarkt? (ja duur over het algemeen)
Niet iedereen heeft een markt dicht bij huis. In mijn dorp is er elke vrijdag een minimarkt. De groenteboer daar is op zich wel goedkoop maar zijn waren zijn niet altijd van even goede kwaliteit. Vaker van matige kwaliteit dan goede kwaliteit. Voor een goede en grote markt moet ik met de auto. Kost dus benzine, extra tijd etc. Dat is voor mij het geld waard om een maaltijdbox te laten komen.
pi_163040967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:45 schreef Najieto het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft een markt dicht bij huis. In mijn dorp is er elke vrijdag een minimarkt. De groenteboer daar is op zich wel goedkoop maar zijn waren zijn niet altijd van even goede kwaliteit. Vaker van matige kwaliteit dan goede kwaliteit. Voor een goede en grote markt moet ik met de auto. Kost dus benzine, extra tijd etc. Dat is voor mij het geld waard om een maaltijdbox te laten komen.
Je kan toch ook via internet alles thuis laten bezorgen? Er zijn van die speciale winkels die dat doen.
pi_163041024
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je kan toch ook via internet alles thuis laten bezorgen? Er zijn van die speciale winkels die dat doen.
Wat denk je wat dat (extra) kost? En in principe doe ik dat nu ook al in de vorm van een maaltijdbox.
pi_163041049
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:47 schreef Najieto het volgende:

[..]

Wat denk je dat (extra) dat kost? En in principe doe ik dat nu ook al in de vorm van een maaltijdbox.
Uhh niks? Zeker niet bij bepaalde bedragen. Tevens zijn er vaak zat kortingsbonnen te vinden etc. Mijn vriendin doet dat altijd. Naar de AH is voor mij duurder dan via AH zelf bestellen bijvoorbeeld etc etc.
pi_163041198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Uhh niks? Zeker niet bij bepaalde bedragen. Tevens zijn er vaak zat kortingsbonnen te vinden etc. Mijn vriendin doet dat altijd. Naar de AH is voor mij duurder dan via AH zelf bestellen bijvoorbeeld etc etc.
Dan moet je boodschappenlijstjes maken, je producten opzoeken, allerlei kortingsbonnen opzoeken uitknippen, invoeren, weet ik niet wat nog meer. Dat is allemaal tijd die ik daar niet aan wil besteden.
pi_163041213
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:52 schreef Najieto het volgende:

[..]

Dan moet je boodschappenlijstjes maken, je producten opzoeken, allerlei kortingsbonnen opzoeken uitknippen, invoeren weet ik niet wat nog meer. Dat is allemaal tijd die ik daar niet aan wil besteden.
Weet niet in welke tijd jij leeft maar nee dat hoeft niet hoor :)
pi_163041251
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Weet niet in welke tijd jij leeft maar nee dat hoeft niet hoor :)
Hoe kan jij dat weten? Je vriendin doet dat allemaal voor je :).
pi_163041273
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:53 schreef Najieto het volgende:

[..]

Hoe kan jij dat weten? Je vriendin doet dat allemaal voor je :).
We doen dat ook weleens samen etc :) Of ik etc etc. Zeker bij AH is het super simpel. Eenmalig bonuskaartje invoeren, automatisch korting, geschiedenis van je bestellingen en hatseflats.
pi_163041800
Wij geven toch echt minder uit aan boodschappen in periodes dat ik elke week HF bestel... (en dan ga ik op de fiets naar de AH, dus hoef geen benzine te regelen.

Maar goed, voor volgende week kon ik echt niet 3 gerechten vinden die hier in de smaak vallen, dus dan moet ik het allemaal wel even zelf bedenken. :'(
pi_163047730
Vandaag maakte we de champignoncurry van Jamie, ondanks dat de smaken wel in orde waren vond ik het geen HelloFresh gerecht. Het was niet makkelijk en snel op tafel. Daarbuiten vond ik het recept ook karig omschreven.
Verder merk ik wel dat de kwaliteit van de recepten het afgelopen half jaar wat afneemt, maar dat ik niet meer hoef na te denken, geen (grote) boodschappen hoef te doen en niet meer met restjes aan het koken ben, is me de meerprijs nog steeds wel waard.
And the druids turn to stone...
  woensdag 15 juni 2016 @ 22:32:48 #293
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_163047837
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 20:10 schreef Bleie het volgende:
Wij geven toch echt minder uit aan boodschappen in periodes dat ik elke week HF bestel... (en dan ga ik op de fiets naar de AH, dus hoef geen benzine te regelen.

Maar goed, voor volgende week kon ik echt niet 3 gerechten vinden die hier in de smaak vallen, dus dan moet ik het allemaal wel even zelf bedenken. :'(
Volgende week heb ik de salades _O_ even kijken of het bevalt en dan kan ik ze zelf eens maken :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_163050134
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:24 schreef computergirl het volgende:

[..]

weet je wel dat het allemaal niet biologisch is?
Bedoel je niet allemaal? :+
pi_163053002
quote:
12s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:24 schreef Serinde het volgende:

[..]

Bedoel je niet allemaal? :+
oh ja, dat was het.
pi_163105017
Gisteren mijn eerste HF maaltijd ooit. Vispakketje met wortel, aardappel en little gem.

Was prima, wel wat saai en HEEL VEEL (voornamleijk aardappels). En ik heb maar 2 little gems weer in de koelkast gelegd. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163105073
Ja, HF vonden wij ook altijd veel. Maar houdt blijkbaar rekening met grote eters. En vroeger was het minder saai. Ik denk dat het saaier is geworden door de vele klanten en als je die gemiddeld tevreden wilt houden dan moet je een gemiddelde smaak hanteren = saai.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163105087
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 09:18 schreef Isabeau het volgende:
Ja, HF vonden wij ook altijd veel. Maar houdt blijkbaar rekening met grote eters. En vroeger was het minder saai. Ik denk dat het saaier is geworden door de vele klanten en als je die gemiddeld tevreden wilt houden dan moet je een gemiddelde smaak hanteren = saai.
Ik was ook niet verbaasd, het was allemaal redelijk naar verwachting, zeg maar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163105559
Eerste fruitbox van MS binnen. Eerste gedachte na het open maken: Eens maar nooit meer. Een trosje bananen een aantal peren en appels. Dat voor 12.90.. _O-. Gelijk ook maar even op de weegschaal gezet. Met doos en al woog de box krap aan 2.8 kilo. 3.5 kilo fruit? Dat is nergens aan te zien. De HF fruitbox is dan echt een stuk beter. Owja, ze adverteren zelf dat er 5 tot 6 soorten fruit in moeten zitten. Ik kom maar tot 3. Heeft de bezorger soms wat gesnoept onderweg :+





[ Bericht 5% gewijzigd door Najieto op 18-06-2016 10:24:21 ]
pi_163106444
Het moet wel dat ze daar wat vergeten zijn.... In ieder geval: mailen!
pi_163106604
Hopsa!
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')