abonnement Unibet Coolblue
pi_161192148
Wat een lelijk shirt zeg. Lijkt inderdaad totaal niet op het oude shirt dat Romario droeg. Het oude PSV logo is dan wel weer mooi.
Land of the free. Home of the brave.
pi_161192150
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee. Ik durf zelfs te stellen dat je er niet heel veel op achteruit gaat. Ik vind namelijk dat Hendrix altijd moet spelen.
Ik eigenlijk ook wel.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_161192325
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee. Ik durf zelfs te stellen dat je er niet heel veel op achteruit gaat. Ik vind namelijk dat Hendrix altijd moet spelen.
4-2-4. _O_
pi_161192343
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee. Ik durf zelfs te stellen dat je er niet heel veel op achteruit gaat. Ik vind namelijk dat Hendrix altijd moet spelen.
Hendrix kan er bar weinig van
  Redactie Sport dinsdag 5 april 2016 @ 12:43:28 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_161193080
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:12 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hendrix kan er bar weinig van
Ik vind m ook overrated maar als je zo'n speler op de bank hebt zitten PSV zijnde mag je ook weer niet klagen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_161193173
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:27 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:

[..]

Hmmm, ik vond die presentatiepak net zo gaaf alleen die broekspijpen lijken me alleen te wijd. Dan lijkt mij de trainingsbroek beter zitten, maar dan heb je weer niet zo'n gaaf jasje er bij :P
Ik vind de trui mooier eerlijk gezegd, straks bestellen denk ik.
pi_161194276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:12 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hendrix kan er bar weinig van
Verbeterde versie van Johann Vogel wordt dat. Mark my words.
pi_161194801
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Guardado onmisbaar is tegen Willem II, Roda JC, Cambuur.
Onmisbaar niet, maar liever heb ik hem er gewoon bij. Maar goed, we moeten idd niet gaan doen of dít nu uitgerekend de titel gaat kosten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161195332
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Verbeterde versie van Johann Vogel wordt dat. Mark my words.
Als ie serieus de kans krijgt moet dat er in zitten ja. Vogel vond ik trouwens wat overgewaardeerd. Was gewoon een beperkte voetballer die vooral heel goed wist wat hij níét moest doen. Dat werd door de media op een gegeven moment wel heel erg geromantiseerd. Dan was het fantastisch dat hij zo onzichtbaar was in wedstrijden :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:41:14 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_161195753
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ie serieus de kans krijgt moet dat er in zitten ja. Vogel vond ik trouwens wat overgewaardeerd. Was gewoon een beperkte voetballer die vooral heel goed wist wat hij níét moest doen. Dat werd door de media op een gegeven moment wel heel erg geromantiseerd. Dan was het fantastisch dat hij zo onzichtbaar was in wedstrijden :D
Met Hendrix is er meer balans op het middenveld en hij is de beste cvm die PSV heeft, dat neemt niet weg dat Guardado een groot gemis is.
pi_161195938
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind m ook overrated maar als je zo'n speler op de bank hebt zitten PSV zijnde mag je ook weer niet klagen.
Heb je gelijk in, maar er werd hier zelfs even geroepen dat hij oranje in moest.
pi_161195946
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Verbeterde versie van Johann Vogel wordt dat. Mark my words.
Deze moeten we even onthouden :P
pi_161196157
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:50 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Deze moeten we even onthouden :P
Niet opeens verdwijnen als Hendrix dadelijk jouw ongelijk heeft bewezen he ;) In hoeverre hij dat niet al gedaan heeft natuurlijk :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_161197179
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:50 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar er werd hier zelfs even geroepen dat hij oranje in moest.
Een Hendrix in vorm bij het Oranje van afgelopen jaar zou niet vreemd zijn geweest. Niet dat ik hem meteen tot basisspeler wil bombarderen hoor. Maar als hij na de winterstop gewoon was blijven staan bij PSV zou het me niet verbaasd hebben als hij bij de selectie had gezeten onlangs.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2016 @ 16:15:04 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_161197807
Prachtig shirt

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ie serieus de kans krijgt moet dat er in zitten ja. Vogel vond ik trouwens wat overgewaardeerd. Was gewoon een beperkte voetballer die vooral heel goed wist wat hij níét moest doen. Dat werd door de media op een gegeven moment wel heel erg geromantiseerd. Dan was het fantastisch dat hij zo onzichtbaar was in wedstrijden :D
Je wordt niet zomaar beste voetballer van het jaar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_161198574
Hendrix moet altijd spelen, de grootste fout van dit seizoen om hem niet basis te laten starten tegen ajax thuis
pi_161199183
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:45 schreef PSVCL het volgende:
Hendrix moet altijd spelen, de grootste fout van dit seizoen om hem niet basis te laten starten tegen ajax thuis
Dan had je nog steeds verloren.
pi_161200821
Shirt blijkt een exacte kopie te zijn van Salford City. En maar roepen dat Umbro uniek is en niet zoals Nike een op een shirts van andere clubs kopieert :')



Land of the free. Home of the brave.
pi_161200931
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:08 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Dan had je nog steeds verloren.
Niet.
pi_161200939
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:27 schreef Scarface88 het volgende:
Shirt blijkt een exacte kopie te zijn van Salford City. En maar roepen dat Umbro uniek is en niet zoals Nike een op een shirts van andere clubs kopieert :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Alle shirts zijn zo'n beetje wel gemaakt he met zoveel clubs
pi_161201022
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:32 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Alle shirts zijn zo'n beetje wel gemaakt he met zoveel clubs
PSV is bij Nike weggegaan zodat het meer inspraak heeft op de shirts. De Nike shirts waren altijd een exacte kopie van andere clubs. Zelfs het jubileum shirt. En nu blijkt Umbro ook gewoon 1 op 1 copy/paste te doen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_161201578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ie serieus de kans krijgt moet dat er in zitten ja. Vogel vond ik trouwens wat overgewaardeerd. Was gewoon een beperkte voetballer die vooral heel goed wist wat hij níét moest doen. Dat werd door de media op een gegeven moment wel heel erg geromantiseerd. Dan was het fantastisch dat hij zo onzichtbaar was in wedstrijden :D
Is daarna ook overal geflopt. Maar Hendrix is perfect in dit systeem. Zoals mijn vriend Tarado ook al stelt is er meer balans op het middenveld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Met Hendrix is er meer balans op het middenveld en hij is de beste cvm die PSV heeft, dat neemt niet weg dat Guardado een groot gemis is.
De huur van Van Ginkel had niet per se nodig geweest vind ik. Guardado hadden ze nog hangend op links kunnen zetten.
pi_161220092
Yo 'boertjes. Is jullie TT niet wat misleidend nu jullie gewoon ons aller Ajax volgen. Dat op de hielen zitten of de druk opvoeren is zo 'fout' want wij zitten in de kampioensflow en jullie niet dus..weinig druk.
pi_161220574
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Iwanius het volgende:
Yo 'boertjes. Is jullie TT niet wat misleidend nu jullie gewoon ons aller Ajax volgen. Dat op de hielen zitten of de druk opvoeren is zo 'fout' want wij zitten in de kampioensflow en jullie niet dus..weinig druk.
Ga jij nou maar lekker eten :')
pi_161224523
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ga jij nou maar lekker eten :')
Mad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')