abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 april 2016 @ 12:26:14 #1
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161115014
Ik raak teleurgesteld in vele vrouwen. Deze morgen had ik voor mijn studie/werk even gekeken op de website van een project. Daar stonden alle werknemers met hun functie en pasfoto op. Eén vrouw zag er zeer leuk uit. Ze had geen make-up op, haar haren waren weliswaar verzorgd maar niet geverfd en ze had bescheiden oorknopjes in. Ik zie liever geen sieraden, maar oorknopjes moet kunnen, vind ik.

Haar werkzaamheden stonden weliswaar uiteengezet op die website, maar ik werd nieuwsgierig naar haar opleiding. Dus heb ik haar LinkedIn profiel bezocht. Dit was een enorme shock voor mij. Ze had daar enigszins highlights in haar haren, oorbellen in en het meest opvallende: makeup. Daardoor zag ze er totaal anders uit dan op de site van haar werkgever waar ze onschuldig, bescheiden en intelligent overkwam. Op LinkedIn zag ze er ordinair en arrogant uit i.t.t. op de website van haar werkgever. Haar bescheidenheid en generositeit die ze uitstraalde in de eerste foto was nergens meer te bekennen. Op haar Facebook profiel was ze te zien op een foto waar ze opstond met twee andere vrouwen. Alle drie stonden ze met hun rug naar de camera en ze waren discutabel gekleed met strakke kleding. De reacties op deze foto verraadde wat de achterliggende gedachte was van deze pose. Dit soort onreine vrouwen vind ik onbegrijpelijk, zeker omdat de eerste foto van haar mij de indruk gaf van doen te hebben met een pure vrouw.

Bescheiden en pure vrouwen zijn aardiger en liever, en laten ook eerder hun waardering naar mij toe blijken. Als ik bijvoorbeeld iemand goedendag zeg voor aanvang van een college, dan zijn het de puur en bescheiden uitziende vrouwen die iets terug zeggen, terwijl de meer extravagant uitgedoste vrouwen mij een argeloze, arrogante en onverschillige blik toewerpen zonder iets terug te zeggen. In eerste instantie leek me die vrouw zeer aardig op basis van de foto op die website, totdat ik haar LinkedIn en Facebook profiel heb bekeken.

Enkele jaren terug zou ik zo'n vrouw meteen een bericht hebben gestuurd om mijn ongenoegen en teleurstelling kenbaar te maken en om opheldering te vragen waarom zij op foto's zo verschillend uitziet. Mensen van mijn universiteit stuurde ik dan een mail via de uni-mail en als ze elders studeerden, kregen ze een bericht via Facebook. Maar op Facebook worden berichten van onbekenden tegenwoordig in de map 'Overige' geplaatst. Dan lezen mensen ze minder snel. Vroeger kwam alles samen in Postvak IN en werden mijn berichten meer gelezen. Soms reageerden mensen erop en lang niet altijd waren mensen hiervan gediend. Maar toen hadden mijn berichten tenminste nog zin.

Ik ben nu ook ouder, niet iedereen studeert meer en dus verloopt steeds meer contact via LinkedIn. Geen problemen verder met LinkedIn, afgezien dat LinkedIn het net als Facebook moeilijk maakt om contact op te nemen met mensen die je niet kent. Je kan alleen een verzoek sturen, maar er is geen plaats om een bericht te typen op LinkedIn aan onbekenden. Alleen de titel kan je dan invullen en nog een regel daaronder met de reden waarvan je iemand kent (contact n.a.v. opleiding, werk, etc.), maar de inhoud van mijn berichten zijn te genuanceerd om in één regel te vatten.

Klacht: de meeste vrouwen zijn en doen niet zoals ik het graag zie, ze niet aardig naar mij toe en ze zijn tevens moeilijk bereikbaar om dit op te lossen.
  Forum Admin zaterdag 2 april 2016 @ 12:29:20 #2
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_161115061
Praat je er met een professional over? Je weet toch wel dat niet iedereen zich naar jouw wereldbeeld zal vervormen?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_161115073
:D
compact en kleverig.
pi_161115487
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:26 schreef AquaPur het volgende:
Klacht: de meeste vrouwen zijn en doen niet zoals ik het graag zie, ze niet aardig naar mij toe en ze zijn tevens moeilijk bereikbaar om dit op te lossen.
Start een politieke partij. Misschien willen ze daarna wel met je gaan zwemmen. Of naast je in de auto zitten.
pi_161115570
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:43 schreef Fatoeman het volgende:
Hey erno
pi_161115680
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:53 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Start een politieke partij. Misschien willen ze daarna wel met je gaan zwemmen. Of naast je in de auto zitten.
Hij kan zich gewoon aansluiten bij de SGP.
  zaterdag 2 april 2016 @ 13:25:15 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_161116219
Als ik jou was zou ik die vrouwen op hun adres op gaan zoeken. Een beetje je berichtjes negeren terwijl je gewoon hele normale vragen hebt. Jij verdient een antwoord!

Of... of... en laat me even uitspreken voordat je dit af doet als onzin... OF..... je neemt even contact op met een psychiater want dit lijkt mij een vrij ongezonde obsessie.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_161116702
Tregte klahcgt

Sws vrouwen die helemaal naar de tering gaan door marxistische hersenspoeling :')

Pure, mooie, bescheiden, christelijke dames vind je bijna nergens meer. Het is nu allemaal feministische Bagger geworden met dikke wijven met hun felgekleurde haarstijlen :')

De degeneratie gaat alleen maar verder wanneer we weg blijven slippen van onze conservatieve en christelijke normen en waarden.

Je kunt nu lachen, maar je zult straks zien hoe je vrouwtje later vreemdgaan met Achmed want dat is progressief en multicultureel!! xD. Of dat ze dik wordt, oranje gekleurde haar heeft, piercing, tatoeages, mannen haat etc., dan zul je beseffen wtf feministische Bagger met onze samenleving doet. Geniet nu maar nog van de mooie dames om je heen, want die zul je niet meer zien als het zo door gaat.
  zaterdag 2 april 2016 @ 13:55:26 #10
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161116848
Zoek hulp, gast. :')
pi_161116855
Wat een tyfus op.
  zaterdag 2 april 2016 @ 14:16:49 #12
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161117211
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:29 schreef Pharkus het volgende:
Praat je er met een professional over?
Nee.
quote:
Je weet toch wel dat niet iedereen zich naar jouw wereldbeeld zal vervormen?
Natuurlijk besef ik dat. Door hierover te praten probeer ik deze vrouwen te redden zodat ze nog mooier en beter worden. Het gaat hier om vrouwen met potentie, maar deze moeten dan ook ten volle benut worden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:53 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Start een politieke partij. Misschien willen ze daarna wel met je gaan zwemmen. Of naast je in de auto zitten.
Politiek vind ik te weinig op ratio en systematiek gebaseerd, tenzij het over meer technische zaken gaat. Dan is politiek wel interessant, maar dan speelt het ook een kleinere rol. Zwemmen en op vakantie gaan lijken me leuk, evenals ze uitnodigen om met mij te gaan zeilen, wandelen in de natuur of stedentrips te houden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:00 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hij kan zich gewoon aansluiten bij de SGP.
Ik houd niet van die Christelijke toestanden, waarbij vrouwen ondergeschikt zijn aan de man en horen te trouwen met gevolg dat er zo'n kleffe en onnatuurlijke relatie ontstaat. Vrouwen moeten zich niet binden aan één persoon binnen een relatie. Ik vind het onbegrijpelijk dat sommige mensen volgzaam naar en gehoorzaam zijn aan één persoon binnen een relatie en verder aan andere mensen veel minder aandacht schenken. Ik zie het liefst onafhankelijke en vrije mensen die naar iedereen toe aardig zijn.

Seks ontregelt de maatschappij en ik kan hierdoor niet mijn sociale vaardigheden, die uitstekend zijn, ten volle benutten. Vrouwen en mannen beoordelen elkaar op hoe ze eruitzien, hoe je je gedraagt en of ze zich aangetrokken voelen tot elkaar. Zo sluiten ze zich af voor andere contacten en ik waardeer juist mensen die zich niet afsluiten en openstaan voor nieuwe contacten en invloeden. Daarnaast heb je nog mensen die wel aardig zijn tegen anderen, maar die doen het puur voor de seks. Met onafhankelijke en vrije mensen doel ik niet op deze seksuele vrijheid.

Daarom beschouw ik seks, seksuele aantrekkingskracht, relaties e.d. als een beperking op een leuk en gezellig leven.
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:25 schreef SpecialK het volgende:
Als ik jou was zou ik die vrouwen op hun adres op gaan zoeken. Een beetje je berichtjes negeren terwijl je gewoon hele normale vragen hebt. Jij verdient een antwoord!

Of... of... en laat me even uitspreken voordat je dit af doet als onzin... OF..... je neemt even contact op met een psychiater want dit lijkt mij een vrij ongezonde obsessie.
Adressen heb ik soms als ze aan dezelfde uni studeren. Anders maakt me in eerste instantie een adres niet zoveel uit. Mijn intentie is immers niet om met ze af te spreken. Mocht mijn bericht over hun voorkomen en gedragingen dermate in de smaak vallen dat er een afspraak uitrolt, dan is dat prima. Maar dat is geen vooropgestelde noodzaak. Mocht het tot een afspraak komen, dan liever op een neutrale plek waar we wat leuks kunnen doen. Uiteraard zijn ze niet verplicht te antwoorden op mijn berichtjes, maar niet reageren laat mijn in het ongewisse. Dat levert onnodige twijfel op of ze het nou wel of niet met me eens zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:48 schreef topdeck het volgende:
Tregte klahcgt

Sws vrouwen die helemaal naar de tering gaan door marxistische hersenspoeling :')

Pure, mooie, bescheiden, christelijke dames vind je bijna nergens meer. Het is nu allemaal feministische Bagger geworden met dikke wijven met hun felgekleurde haarstijlen :')

De degeneratie gaat alleen maar verder wanneer we weg blijven slippen van onze conservatieve en christelijke normen en waarden.

Je kunt nu lachen, maar je zult straks zien hoe je vrouwtje later vreemdgaan met Achmed want dat is progressief en multicultureel!! xD. Of dat ze dik wordt, oranje gekleurde haar heeft, piercing, tatoeages, mannen haat etc., dan zul je beseffen wtf feministische Bagger met onze samenleving doet. Geniet nu maar nog van de mooie dames om je heen, want die zul je niet meer zien als het zo door gaat.
Dit onderschrijf ik, afgezien van de Christelijke waarden met redenen zoals hieroven uiteengezet. Verder ga ik sowieso niet om met vrouwen die dik en zijn en felgekleurde haren hebben. Deze komen ook gelukkig ook nauwelijks voor in het milieu waar ik verkeer.
  zaterdag 2 april 2016 @ 14:21:48 #13
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161117296
Pareltje weer dit _O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161117656
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zoek hulp, gast. :')
  zaterdag 2 april 2016 @ 14:52:10 #15
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161117834
Een goed voorbeeld hieronder dat sterk lijkt op de vrouw die 's morgens tegenkwam op internet qua hoe contrastrijk iemand kan zijn met en zonder make-up. Links komt op mij spontaner over en met haar zou ik eerder contact leggen dan met de rechtse. Die rechts kijkt erg afstandelijk en arrogant. Toch gaat het om de zelfde persoon! Komt nog bij dat die rechts geen oorbellen in heeft, dat zou het contrast nog meer vergroten.
pi_161117951
Ik zit sterk te twijfelen om mezelf maar wat meer op te gaan maken als ik dit soort dingen lees :X
compact en kleverig.
pi_161118940
Wat voor autist is dit dan? Je bent aan het trollen hoop ik?
pi_161119067
Hier is een simpele oplossing voor. Ga in het Kalifaat wonen. Je zult versteld staan, geen vrouwen in te strakke, verhullende kleding meer en een maatschappij waar de vrouw nog - zoals het hoort - respect heeft voor de mening van de man.

Enkeltjes Syrië zijn tegenwoordig goed betaalbaar. De huizenprijs daar schijnt de laatste tijd ook flink gedaald te zijn dus dit lijkt me je kans.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  zaterdag 2 april 2016 @ 16:03:32 #19
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161119146
U got some serious issues, brah

Cool story tho
wooblabalurg
  zaterdag 2 april 2016 @ 16:05:37 #20
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161119189
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:00 schreef nightsleeper het volgende:
Hier is een simpele oplossing voor. Ga in het Kalifaat wonen. Je zult versteld staan, geen vrouwen in te strakke, verhullende kleding meer en een maatschappij waar de vrouw nog - zoals het hoort - respect heeft voor de mening van de man.

Enkeltjes Syrië zijn tegenwoordig goed betaalbaar. De huizenprijs daar schijnt de laatste tijd ook flink gedaald te zijn dus dit lijkt me je kans.
Jouw aanbeveling sluit niet aan op mijn levensvisie zoals ik hier eerder uiteen heb gezet:
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:16 schreef AquaPur het volgende:
Ik houd niet van die Christelijke toestanden, waarbij vrouwen ondergeschikt zijn aan de man en horen te trouwen met gevolg dat er zo'n kleffe en onnatuurlijke relatie ontstaat. Vrouwen moeten zich niet binden aan één persoon binnen een relatie. Ik vind het onbegrijpelijk dat sommige mensen volgzaam naar en gehoorzaam zijn aan één persoon binnen een relatie en verder aan andere mensen veel minder aandacht schenken. Ik zie het liefst onafhankelijke en vrije mensen die naar iedereen toe aardig zijn.

Seks ontregelt de maatschappij en ik kan hierdoor niet mijn sociale vaardigheden, die uitstekend zijn, ten volle benutten. Vrouwen en mannen beoordelen elkaar op hoe ze eruitzien, hoe je je gedraagt en of ze zich aangetrokken voelen tot elkaar. Zo sluiten ze zich af voor andere contacten en ik waardeer juist mensen die zich niet afsluiten en openstaan voor nieuwe contacten en invloeden. Daarnaast heb je nog mensen die wel aardig zijn tegen anderen, maar die doen het puur voor de seks. Met onafhankelijke en vrije mensen doel ik niet op deze seksuele vrijheid.
pi_161119527
TS, je bent aan het trollen hoop ik?
pi_161120108
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:03 schreef Baconbus het volgende:
U got some serious issues, brah

Cool story tho
zou ie veel vlees eten, denk je?
  zaterdag 2 april 2016 @ 16:55:13 #23
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161120312
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:29 schreef Pharkus het volgende:
Praat je er met een professional over? Je weet toch wel dat niet iedereen zich naar jouw wereldbeeld zal vervormen?
Ik zie dat jij de moderator hier bent, alleen kan ik jou niks sturen. Daarom vraag ik het maar hier: zou jij dit topic naar R&P kunnen verplaatsen? Ik heb dat sub-forum bekeken en dit topic lijkt me daar beter te passen dan hier. Daarnaast bestaan de reacties hier doorgaans uit niet meer dan één regel en ik ben op zoek naar iets meer constructiefs.
pi_161120321
_O-

Goed bezig man, ik zou ze alleen opbellen, dat komt veel beter over als een bericht via FB!

_O-
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_161120597
Dit is een troll hoop ik? Anders moet je wel zwaar autistisch zijn.
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:09:52 #26
396888 PriesterB
The Silencer
pi_161120656
TS is een kaolo boeler. :')
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:33:49 #27
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161121236
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zoek hulp, gast. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:54 schreef Sander166 het volgende:
Wat voor autist is dit dan? Je bent aan het trollen hoop ik?
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:21 schreef Regilio_ het volgende:
TS, je bent aan het trollen hoop ik?
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:06 schreef Zure het volgende:
Dit is een troll hoop ik? Anders moet je wel zwaar autistisch zijn.
Ik zie dat ik voor troll wordt uitgemaakt en hulp zou moeten zoeken. Ik ben hier niet om mijn tijd te verdoen aan flauwekul en sta achter alles wat ik hier heb geschreven.

Het is alleen dat ik mijn leeftijdsgenoten sinds de puberteit niet meer snap. Leven op de basisschool was leuk en afwisselend, maar op de middelbare en universiteit niet. Op de middelbare en uni zie en zag ik machtsverhoudingen, sociale status toestanden met kliekjes, jaloezie, competitief gedoe (zowel op privé als zakelijk vlak), mysterieus en schijnheilig gedoe over het andere geslacht (in de vorm van flirten en daten) en daar doe ik niet aan mee. Tegenwoordig kan je nog niet eens iemand zomaar aankijken, aanspreken of een mailtje naar iemand sturen om te vragen of we samen iets gaan doen: een vrouw denkt waarschijnlijk dat ik seks met haar wil of haar wil aanranden en verkrachten, en mannen vragen of ik nog wat vrouwen kan regelen en of hetgeen we gaan doen een competitieelement bevat.

Op de basisschool werd niet naar uiterlijk en status gekeken en was ik een echte allemansvriend, zowel met mannen als vrouwen kon ik het prima vinden. Vroeger ging iedereen met elkaar om ongeacht geslacht, uiterlijk of weet ik wat welk criterium. Er werd altijd gechilld. Zo zou het leven weer moeten zijn, maar zo is het nu niet... Daarom doe ik hier mijn beklag, op zoek naar gelijkgestemden.

Maar dat kan beter in R&P denk ik. Kan dit naar R&P?
pi_161123346
Erno gonna Erno.
  zaterdag 2 april 2016 @ 18:58:01 #29
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161123510
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:43 schreef Fatoeman het volgende:
Hey erno
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Erno gonna Erno.
Ik ben geen emo. Het klinkt misschien allemaal een beetje down, maar ik ben juist zeer sociaal. Ik ben veel socialer dan al die vrouwen die niet aardig tegen mij doen en mij negeren. Ik kan dus mijn sociale vaardigheden niet ten volle benutten omdat vrouwen anders zijn en doen dan ik zou willen.
  Forum Admin zaterdag 2 april 2016 @ 20:20:35 #30
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_161126114
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:16 schreef AquaPur het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Natuurlijk besef ik dat. Door hierover te praten probeer ik deze vrouwen te redden zodat ze nog mooier en beter worden. Het gaat hier om vrouwen met potentie, maar deze moeten dan ook ten volle benut worden.
Je snapt toch wel dat zij waarschijnlijk hun potentie en heil zien in een oorbel of wat make up? Lijkt me niet dat ze er op zitten te wachten op een heer die ze even komt vertellen hoe ze zich moeten gedragen op social media.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 2 april 2016 @ 20:27:12 #31
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161126349
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:20 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat zij waarschijnlijk hun potentie en heil zien in een oorbel of wat make up?
Ik veronderstel dat ze er enige potentie en heil inzien, want er zal wel een reden voor zijn waarom ze dat dragen. Maar wat houdt die potentie en heil dan precies in?
quote:
Lijkt me niet dat ze er op zitten te wachten op een heer die ze even komt vertellen hoe ze zich moeten gedragen op social media.
Snap ik, maar ik word dan gewoon boos en een gevoel van onmacht maakt zich meester van mij. Dit betreffen dan ook niet sloeries die aan reality series meedoen en die al van ver aan hun tijgerprintjes te herkennen zijn. Dit betreffen vrouwen die modest en puur zijn, tot dat ze bijvoorbeeld hun haar achter hun oor doen en daar zo'n piercing, anders dan in de oorlel, zichtbaar wordt. Dat vind ik dan zo'n tegenvaller... Waarom heeft ze dat dan? Met welk doel? Ik snap er helemaal niks van.
pi_161126366
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:58 schreef AquaPur het volgende:

[..]


[..]

Ik ben geen emo. Het klinkt misschien allemaal een beetje down, maar ik ben juist zeer sociaal. Ik ben veel socialer dan al die vrouwen die niet aardig tegen mij doen en mij negeren. Ik kan dus mijn sociale vaardigheden niet ten volle benutten omdat vrouwen anders zijn en doen dan ik zou willen.
Hoe gaat het met Jantje? En die dikke met die Ford Mondeo?
  zaterdag 2 april 2016 @ 20:29:29 #33
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161126437
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:27 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Hoe gaat het met Jantje? En die dikke met die Ford Mondeo?
Wat bedoel je?
  zaterdag 2 april 2016 @ 20:39:52 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_161126829
_O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_161127359
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:26 schreef AquaPur het volgende:

Op LinkedIn zag ze er ordinair en arrogant uit

Alle drie stonden ze met hun rug naar de camera en ze waren discutabel gekleed met strakke kleding. De reacties op deze foto verraadde wat de achterliggende gedachte was van deze pose. Dit soort onreine vrouwen vind ik onbegrijpelijk..

Enkele jaren terug zou ik zo'n vrouw meteen een bericht hebben gestuurd om mijn ongenoegen en teleurstelling kenbaar te maken en om opheldering te vragen waarom zij op foto's zo verschillend uitziet.

Geen problemen verder met LinkedIn, afgezien dat LinkedIn het net als Facebook moeilijk maakt om contact op te nemen met mensen die je niet kent. Je kan alleen een verzoek sturen, maar er is geen plaats om een bericht te typen op LinkedIn aan onbekenden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:16 schreef AquaPur het volgende:

Ik vind het onbegrijpelijk dat sommige mensen volgzaam naar en gehoorzaam zijn aan één persoon binnen een relatie en verder aan andere mensen veel minder aandacht schenken. Ik zie het liefst onafhankelijke en vrije mensen die naar iedereen toe aardig zijn. :+

mijn sociale vaardigheden, die uitstekend zijn :+

Vrouwen en mannen beoordelen elkaar op hoe ze eruitzien, ... Zo sluiten ze zich af voor andere contacten en ik waardeer juist mensen die zich niet afsluiten en openstaan voor nieuwe contacten en invloeden.

Verder ga ik sowieso niet om met vrouwen die dik en zijn en felgekleurde haren hebben.
Slechte trol of een zieke geest. In beide gevallen denk ik dat linkedin en FB een beperkte mailfunctie hebben door types zoals jij. :D
  zaterdag 2 april 2016 @ 21:02:16 #36
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161127727
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:53 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

[..]

Slechte trol of een zieke geest. In beide gevallen denk ik dat linkedin en FB een beperkte mailfunctie hebben door types zoals jij. :D
Beide gevallen? Als ik een troll was, zouden LinkedIn en Facebook niet hun privacy beleid hoeven aan te passen. Wie gaat nou iets aanpassen aan een niet-bestaande handeling, die louter fantasie is van een troll op een forum? Dacht het ook niet...

Laat trouwens mijn quotes in hun waarde zonder dat je ze wijzigt en er halve zinnen van maakt. Dank bij voorbaat.
pi_161127795
TS is teleurgesteld dat ie geen chicks regelt
pi_161127846
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:02 schreef AquaPur het volgende:

[..]

Beide gevallen? :o Als ik een troll was, zouden LinkedIn <O) en Facebook (8> niet hun privacy beleid hoeven aan te passen. Wie gaat nou iets aanpassen aan een niet-bestaande handeling, die louter fantasie is van een troll op een forum? ^O^ Dacht het ook niet... :')

Laat trouwens mijn quotes in hun waarde zonder dat je ze wijzigt en er halve zinnen van maakt. >:O Dank bij voorbaat. ^O^
Als dit uit je geest zou komen uit verveling, zal er in het echt ook wel iets goed scheef zitten!

En je quotes.. Tja.
  zaterdag 2 april 2016 @ 21:12:01 #39
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161128053
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:05 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Als dit uit je geest zou komen uit verveling, zal er in het echt ook wel iets goed scheef zitten!

En je quotes.. Tja.
Ik neem niks van iemand aan die bezopen Nederlands typt met over je 'beide gevallen'. Nogmaals, als dit een troll was, zou dit niet in het echt plaatsvinden en zouden Facebook en LinkedIn hun beleid niet hoeven aan te passen. Dus je hele stelling met je "beide gevallen" heeft nergens betrekking op. Laat die veronderstellingen van je maar achterwege als je met zo'n formuleringen aankomt.

Duidelijk toch, of moet het een derde keer voor jou worden uitgelegd?
pi_161128129
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:12 schreef AquaPur het volgende:

[..]

Ik neem niks van iemand aan die bezopen Nederlands typt met over je 'beide gevallen'. Nogmaals, als dit een troll was, zou dit niet in het echt plaatsvinden en zouden Facebook en LinkedIn hun beleid niet hoeven aan te passen. Dus je hele stelling met je "beide gevallen" heeft nergens betrekking op. Laat die veronderstellingen van je maar achterwege als je met zo'n formuleringen aankomt.

Duidelijk toch, of moet het een derde keer voor jou worden uitgelegd?
Mag. Als je niets anders te doen hebt.
  zondag 3 april 2016 @ 16:38:31 #41
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161146654
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:43 schreef Fatoeman het volgende:
Hey erno
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Erno gonna Erno.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:58 schreef AquaPur het volgende:
Ik ben geen emo. Het klinkt misschien allemaal een beetje down, maar ik ben juist zeer sociaal. Ik ben veel socialer dan al die vrouwen die niet aardig tegen mij doen en mij negeren. Ik kan dus mijn sociale vaardigheden niet ten volle benutten omdat vrouwen anders zijn en doen dan ik zou willen.
Dat ik Erno-BE zou zijn zoals gesuggereerd, klopt niet. Aanvankelijk las ik EMO ipv ERNO. Ook even het repertoire van Erno-BE doorgekeken en dit is een van de betere users hier op Fok, dat lijkt me duidelijk. Duidelijke visie heeft die man, daar kunnen veel types hier nog wat van leren. Duidelijke voorkeuren ook over wat hij wil aanvangen met de jonge deernes. Ook ik heb uitgesproken voorkeuren, echter zijn die verschillend van hem. Hij met de deernes in de auto, ik in een zeilboot. Dan is er nog een verschil:

Ik ga voor de internationale (eventueel licht getinte) studentes met donkerkleurige haren en ogen, waarvan een deel afkomstig zijn uit Centraal- en Oost-Europa, Erno-BE heeft juist een voorkeur voor Nederlandse blondines en een afkeur voor Oost-Europa, iets dat zijn goed recht is, maar dat ik absoluut niet onderschrijf:
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:52 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik wil geen Oost-Europese vrouw. Die kunnen niet eens fatsoenlijk autorijden en komen hier niet aan de bak door het slechte onderwijs in Oost-Europa
pi_161146799
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 16:38 schreef AquaPur het volgende:

[..]


[..]


[..]

Dat ik Erno-BE zou zijn zoals gesuggereerd, klopt niet. Aanvankelijk las ik EMO ipv ERNO. Ook even het repertoire van Erno-BE doorgekeken en dit is een van de betere users hier op Fok, dat lijkt me duidelijk. Duidelijke visie heeft die man, daar kunnen veel types hier nog wat van leren. Duidelijke voorkeuren ook over wat hij wil aanvangen met de jonge deernes. Ook ik heb uitgesproken voorkeuren, echter zijn die verschillend van hem. Hij met de deernes in de auto, ik in een zeilboot. Dan is er nog een verschil:

Ik ga voor de internationale (eventueel licht getinte) studentes met donkerkleurige haren en ogen, waarvan een deel afkomstig zijn uit Centraal- en Oost-Europa, Erno-BE heeft juist een voorkeur voor Nederlandse blondines en een afkeur voor Oost-Europa, iets dat zijn goed recht is, maar dat ik absoluut niet onderschrijf:

[..]

Ja, dus...... :')
  zondag 3 april 2016 @ 16:44:22 #43
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161146834
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2016 16:43 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ja, dus...... :')
Conclusie: er zijn vele overeenkomsten tussen mij en Erno-BE, beiden zijn kwaliteitsusers zo blijkt, maar er zijn ook duidelijk contrasten, waardoor ik niet Erno-BE ben.
  zondag 3 april 2016 @ 16:44:53 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161146855
Je kunt de vrouwen die je hebben wilt dus niet krijgen, en de vrouwen waarvan je denkt dat je ze wel kunt krijgen (je betitelt ze immers als sloeries), wil je niet hebben....

Newsflash: die "sloeries" willen je waarschijnlijk ook niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161146902
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 16:44 schreef AquaPur het volgende:

[..]

Conclusie: er zijn vele overeenkomsten tussen mij en Erno-BE, beiden zijn kwaliteitsusers zo blijkt, maar er zijn ook duidelijk contrasten, waardoor ik niet Erno-BE ben.
Echt zeer overtuigend!
  zondag 3 april 2016 @ 16:50:21 #46
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161147026
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 16:44 schreef Leandra het volgende:
Je kunt de vrouwen die je hebben wilt dus niet krijgen, en de vrouwen waarvan je denkt dat je ze wel kunt krijgen (je betitelt ze immers als sloeries), wil je niet hebben....

Newsflash: die "sloeries" willen je waarschijnlijk ook niet.
Krijgen? Ik wil met ze zeilen, ze moeten mij aandacht geven, mij adoreren... Ik hoef ze niet te hebben. Lees anders mijn gedachtegoed even door om te zien dat ik dat 'krijgen' niet onderschrijf.
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2016 16:46 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Echt zeer overtuigend!
Prima! Moet je nog meer verschillen horen?
  zondag 3 april 2016 @ 18:39:08 #47
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161149980
quote:
6s.gif Op zondag 3 april 2016 17:43 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Het gebrek aan subtiliteit. Het overduidelijke geknutsel aan je internet identiteit door je opvallende taalgebruik.
Mooi, dan is binnen een paar zinnen duidelijk waar iemand voor staat. Dat jij hier meer dan 37.000 posts hebt en het nog onduidelijk is wie je bent, is veelzeggend over jou. Blijkbaar ben jij hier om maar wat zwalkend mee te zwetsen. Prima, dat is jouw keuze. Je lijkt een beetje op figuren die na maanden nog steeds hun onderzoeksvoorstel nog niet hebben kunnen afbakenen doordat ze te vaag of te dom zijn.
pi_161149981
zo'n type ben ik die jij wilt. Ook van die ene foto met 2 vrouwen ben ik echt zaols de linkse
Maar stom dat je je laat afschrikken door een laag make-up. Alsof je daardoor gelijk arrogant bent.
FOK! is net een groot tijdschrift
  zondag 3 april 2016 @ 19:39:25 #49
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_161151415
Heb je het nou over de foto's van je moeder Ts?!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_161151795
Bazen topic :D
Soms
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')