abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161099411
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
Gerard_Geit, merkgeil aan Ford, Mercedes-Benz, Audi en Jaguar. Rijdt zelf Ford
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Dubai
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161099414
Laatste post:

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe kan dat

De Golf/Polo zijn de populairste blikken
Met het aantal Polo's dat ik heb gehad kan ik een hele parkeergarage vullen :').

Vorige week nota bene een Polo afgeleverd bij een drukwerk bedrijf voor een klant van NL waarvan ik de oude Polo een paar weken eerder al had opgehaald. Kwam daar dezelfde cp weer tegen, kreeg nog zijn visitekaartje in mijn handen gedrukt :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161099444
Geen idee hoe dat kan, maar ik klaag niet natuurlijk. :9
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:19:31 #4
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161099525
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:11 schreef Sarasi het volgende:
Geen idee hoe dat kan, maar ik klaag niet natuurlijk. :9
Of je weet gewoon het verschil niet
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161099563
Ik heb komende periode maar twee dagen per week college. Denken jullie dat dit goed valt te doen in zo'n periode?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:31:02 #6
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161099682
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:22 schreef Rezania het volgende:
Ik heb komende periode maar twee dagen per week college. Denken jullie dat dit goed valt te doen in zo'n periode?
Ja en de zomervakantie is sowieso lekker
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161099702
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja en de zomervakantie is sowieso lekker
Oh, kan ook in de zomervakantie? Dat is wel chill. Wat is handiger dan, als hiker of als chauffeur?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_161099724
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:46 schreef Volluto het volgende:

[..]

was er wel een blikje drinken zoals het hoort?
Ja en een reep Fruitella B-)
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:35:28 #9
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161099753
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:32 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, kan ook in de zomervakantie? Dat is wel chill. Wat is handiger dan, als hiker of als chauffeur?
Hiker :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161099754
Je moet eerstejaars zijn? Wat?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:36:00 #11
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161099761
Ik heb maandag ook eindelijk een high-performance auto! Audi RS5 coupé! Kon m'n ogen niet geloven toen ik de mail kreeg, ben heel benieuwd.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:36:10 #12
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161099766
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:35 schreef Rezania het volgende:
Je moet eerstejaars zijn? Wat?
Je kunt als tweedejaars ook wel sollicieren
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:36:28 #13
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161099774
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:36 schreef McAwesome het volgende:
Ik heb maandag ook eindelijk een high-performance auto! Audi RS5 coupé! Kon m'n ogen niet geloven toen ik de mail kreeg, ben heel benieuwd.
Hoe ging je sollicatie?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161099779
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je kunt als tweedejaars ook wel sollicieren
Ik ben derdejaars. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:39:17 #15
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161099828
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:36 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik ben derdejaars. :P
Dan ben je wellicht al te duur :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161099846
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:36 schreef McAwesome het volgende:
Ik heb maandag ook eindelijk een high-performance auto! Audi RS5 coupé! Kon m'n ogen niet geloven toen ik de mail kreeg, ben heel benieuwd.
Nice! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_161099884
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dan ben je wellicht al te duur :')
Tsk, dan bekijken ze het maar.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_161099888
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dan ben je wellicht al te duur :')
Denk dat ze een afweging maken tussen het aanbod werk in de regio van de sollicitant en het aanbod van beschikbare studenten.

Zou het gewoon proberen, ook als derdejaars. Bij twijfel eerst gewoon een mailtje sturen of belletje.
pi_161099903
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Denk dat ze een afweging maken tussen het aanbod werk in de regio van de sollicitant en het aanbod van beschikbare studenten.

Zou het gewoon proberen, ook als derdejaars. Bij twijfel eerst gewoon een mailtje sturen of belletje.
Zat net ff naar dat uursalaris in de OP te kijken, zit nu al hoger dan dat voor iemand van 23. Kan alleen lang niet zo veel uren maken helaas.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_161099946
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zat net ff naar dat uursalaris in de OP te kijken, zit nu al hoger dan dat voor iemand van 23. Kan alleen lang niet zo veel uren maken helaas.
Het salaris moet niet de hoofdreden zijn om dit te gaan doen, dat klopt. Maar wat heb je te verliezen als je toch drie dagen per week thuis zit? Je kan je beschikbaarheid helemaal zelf bepalen, en het werk is fantastisch :P

Soms maak je daagjes van 10-11 uur, dan tikt het salaris toch wel aan.
pi_161099973
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:46 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Het salaris moet niet de hoofdreden zijn om dit te gaan doen, dat klopt. Maar wat heb je te verliezen als je toch drie dagen per week thuis zit? Je kan je beschikbaarheid helemaal zelf bepalen, en het werk is fantastisch :P

Soms maak je daagjes van 10-11 uur, dan tikt het salaris toch wel aan.
Ja, dat is wel een goed punt. Kan sowieso het formulier invullen, als ik te oud ben hoor ik het wel (of juist niet).
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_161100047
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, dat is wel een goed punt. Kan sowieso het formulier invullen, als ik te oud ben hoor ik het wel (of juist niet).
Ik was 21 jaar toen ik dat formulier invulde en 22 jaar toen ik op mijn verjaardag de rijtest deed en werd aangenomen.
pi_161100061
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik was 21 jaar toen ik dat formulier invulde en 22 jaar toen ik op mijn verjaardag de rijtest deed en werd aangenomen.
Oh, dan is er nog hoop. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_161100823
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik was 21 jaar toen ik dat formulier invulde en 22 jaar toen ik op mijn verjaardag de rijtest deed en werd aangenomen.
Vriend van me solliciteerde tegelijk met zijn broertje bij AR. Z'n broertje werd wel uitgenodigd voor een sollicitatie, hij niet :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161100999
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:58 schreef RacerDKB het volgende:
Zowaar vandaag de beruchte werkcontrole meegemaakt, maar uiteraard was alles in orde :T
Was dit in Almere? Vandaag voor het eerst meegemaakt dat iemand even checkten hoe alles was gegaan. Weet niet wat ze wouden checken. Misschien kleding en of de juiste formulieren gebruikt zijn.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_161101087
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:43 schreef Pespre1 het volgende:

[..]

Was dit in Almere? Vandaag voor het eerst meegemaakt dat iemand even checkten hoe alles was gegaan. Weet niet wat ze wouden checken. Misschien kleding en of de juiste formulieren gebruikt zijn.
Ja bij de A in Almere. Ze kijken inderdaad of je er representatief uit ziet, of je de instructies van je ritgegevens volgt, en of je rustig aan komt rijden et cetera. Ik reed met dimlichten aan en dat was wat hij graag wilde zien, zei ie nog expliciet.

Wat leverde jij af? Heb met twee collega's een babbeltje gehad, misschien wel met jou :@
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:50:51 #27
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161101151
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe ging je sollicatie?
Goed gesprek gehad! Uitgenodigd voor de rijtest (ergens over twee weken, datum volgt nog) en dan zien we verder!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161105269
Ik ben als vijfdejaars (als 21-jarige) aangenomen bij EW, dus als ze maar desperate genoeg zijn voor mensen in je regio dan zou ik het gewoon proberen Rezania.

Woensdag bijna 500km gemaakt in een Audi A5 als PC, maandag staat er weer een dagje hiken op het programma. Nissan Qashqai en Opel Combo ( :'( ). Vroeg opstaan, veel lopen (>1 uur) en superveel in het OV ('s ochtends 1 uur, tussendoor 3 uur, terug naar huis 3 uur), maarja, werk is werk.
pi_161107681
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:23 schreef SytseH het volgende:
Ik ben als vijfdejaars (als 21-jarige) aangenomen bij EW, dus als ze maar desperate genoeg zijn voor mensen in je regio dan zou ik het gewoon proberen Rezania.

Woensdag bijna 500km gemaakt in een Audi A5 als PC, maandag staat er weer een dagje hiken op het programma. Nissan Qashqai en Opel Combo ( :'( ). Vroeg opstaan, veel lopen (>1 uur) en superveel in het OV ('s ochtends 1 uur, tussendoor 3 uur, terug naar huis 3 uur), maarja, werk is werk.
Maandag ook een Opel Combo voor mij :+ Vogel in Groningen?
pi_161109518
Nah, Rijssen-Nieuwegein in de Qashqai en Stellendam-Meerkerk met de Combo. Echt dramatisch aansluitende ritten, zal wel weinig werk zijn maandag :/
  zaterdag 2 april 2016 @ 11:38:21 #31
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161114406
Grote opdracht gekregen voor maandag t/m woensdag: 3 dagen naar Duitsland waarvoor de overnachtingen en dergelijke reeds geboekt zijn. Globaal gezien richting het zuidwesten van Duitsland en daar meerdere adressen langs gedurende die dagen. Zin in! :D

Gaaf trouwens die RS5 McAwesome, heb er zelf ook een paar keer in gereden, maakt echt een heel dik (hoogtoerig) motorgeluid!
pi_161115162
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:47 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja bij de A in Almere. Ze kijken inderdaad of je er representatief uit ziet, of je de instructies van je ritgegevens volgt, en of je rustig aan komt rijden et cetera. Ik reed met dimlichten aan en dat was wat hij graag wilde zien, zei ie nog expliciet.

Wat leverde jij af? Heb met twee collega's een babbeltje gehad, misschien wel met jou :@
Ik kwam met een seat ibiza st aan. Was er rond 1uur. Verder geen praatjes gemaakt maar meteen op naar huis. :')
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_161121050
In ruim twee jaar EW nog nooit die controle gezien en ik kom heel vaak bij A in Almere. Dat is trouwens ook de enige plek waar ze volgens mij consequent controleren als ik men zo hoor.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:36:03 #34
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161121304
Zaterdag is wel een kutdag om in Leuven te zitten. Gelukkig was ik daar voor half 10 al weg voordat het verkeer op gang kwam.

Morgen gelukkig niet zo ver België in, ik blijf rond Valkenswaard/Lommel hangen volgens mij.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161122742
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:26 schreef DireStraits7 het volgende:
In ruim twee jaar EW nog nooit die controle gezien en ik kom heel vaak bij A in Almere. Dat is trouwens ook de enige plek waar ze volgens mij consequent controleren als ik men zo hoor.
En in Breda (industrieterrein, vanaf de snelweg kan je het zien) controleren ze ook vaak vertelde hij tijdens de rijtest. Ben zelf nog nooit op die locatie geweest.
pi_161154838
Bedoel je A-Z in Breda?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161158283
Ik heb even snel gezocht naar de salarissen van AR, maar ik heb niks kunnen vinden. Iemand die misschien een overzichtje heeft of waar ik het makkelijk kan vinden? Alvast bedankt!

Een hiker die binnenkort 22 wordt en wilt weten wat hij extra gaat verdienen :Y
pi_161165031
Die zon was ook van korte duur, zo lekker 15 min door de regen lopen.
pi_161165844
Even naar Amsterdam, auto halen en in Leeuwarden neer gooien :+
pi_161166472
Tjongejonge wat ik vanochtend heb meegemaakt.

Ik moest een auto ophalen bij een dealer in Lelystad. Dus ik loop naar de balie zeg dat ik van EW ben en dat ik een auto kom ophalen. Verkeerde balie, toen werd ik naar een andere balie gestuurd, de meneer daar was aan het telefoneren dus ik wacht even netjes. Komt er even later een andere man met een chagrijnig gezicht op me af lopen. Hij: "ben jij van Easy Way?"
ik: ja, ik kom een auto ophalen.
Hij: nou dan moet je in ieder geval niet bij deze man zijn!
Ik: oh, ik ben net door de receptie hier naartoe gestuurd.
Hij: ja je moet niet hier zijn!
Ik: waar moet ik me dan melden? ik heb alleen maar iemand nodig die mij de sleutels kan geven.
Hij: HE DOE EVEN NORMAL JA!!!
Ik: meneer, ik heb me gewoon netjes voorgesteld bij de balie en werd toen naar die andere meneer gestuurd. Het is toch nergens voor nodig om zo te reageren. We kunnen toch gewoon normaal praten.
Hij: IK VIND DIT ONBESCHOFT, IK HOEF NIET TERECHTGEWEZEN TE WORDEN DOOR EEN SNOTJONG VAN (korte stilte ) 18 JAAR!!! (ben trouwens 22 maar dat terzijde)
Ik: nou kennelijk wilt u me niet helpen, prettige dag verder (ik loop weer terug naar de balie waar ik mij eerst meldde)
Hij: HE NIET TERUGLOPEN NAAR DE BALIE, DAT IS EEN VERONDERSTELLING DAT IK JE NIET WIL HELPEN JA!! WAT IS JE NAAM IK GA EASY WAY BELLEN!!


Ik gaf toen gewoon rustig mijn naam en wachtte even af wat hij ging doen, toen heeft hij mij weggebonjourd, want hij ging natuurlijk niet echt bellen, gewoon blufferij.

Ik heb het daarna aan EW gemeld en zal verder wel geen probleem zijn. Maar het was een wisselrit, dus ik moest vandaag ook weer terug naar die dealer, heb die man niet meer gezien verder. Maar dit heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt, hij zal zijn dag wel niet hebben.

Duidelijk is dat ik hier nooit een auto zou kopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door MG_13 op 04-04-2016 12:51:50 ]
pi_161166515
Dubbelpost

[ Bericht 100% gewijzigd door MG_13 op 04-04-2016 12:46:33 (Dubbelpost ) ]
pi_161167563
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 12:42 schreef MG_13 het volgende:
Tjongejonge wat ik vanochtend heb meegemaakt.

Ik moest een auto ophalen bij een dealer in Lelystad. Dus ik loop naar de balie zeg dat ik van EW ben en dat ik een auto kom ophalen. Verkeerde balie, toen werd ik naar een andere balie gestuurd, de meneer daar was aan het telefoneren dus ik wacht even netjes. Komt er even later een andere man met een chagrijnig gezicht op me af lopen. Hij: "ben jij van Easy Way?"
ik: ja, ik kom een auto ophalen.
Hij: nou dan moet je in ieder geval niet bij deze man zijn!
Ik: oh, ik ben net door de receptie hier naartoe gestuurd.
Hij: ja je moet niet hier zijn!
Ik: waar moet ik me dan melden? ik heb alleen maar iemand nodig die mij de sleutels kan geven.
Hij: HE DOE EVEN NORMAL JA!!!
Ik: meneer, ik heb me gewoon netjes voorgesteld bij de balie en werd toen naar die andere meneer gestuurd. Het is toch nergens voor nodig om zo te reageren. We kunnen toch gewoon normaal praten.
Hij: IK VIND DIT ONBESCHOFT, IK HOEF NIET TERECHTGEWEZEN TE WORDEN DOOR EEN SNOTJONG VAN (korte stilte ) 18 JAAR!!! (ben trouwens 22 maar dat terzijde)
Ik: nou kennelijk wilt u me niet helpen, prettige dag verder (ik loop weer terug naar de balie waar ik mij eerst meldde)
Hij: HE NIET TERUGLOPEN NAAR DE BALIE, DAT IS EEN VERONDERSTELLING DAT IK JE NIET WIL HELPEN JA!! WAT IS JE NAAM IK GA EASY WAY BELLEN!!


Ik gaf toen gewoon rustig mijn naam en wachtte even af wat hij ging doen, toen heeft hij mij weggebonjourd, want hij ging natuurlijk niet echt bellen, gewoon blufferij.

Ik heb het daarna aan EW gemeld en zal verder wel geen probleem zijn. Maar het was een wisselrit, dus ik moest vandaag ook weer terug naar die dealer, heb die man niet meer gezien verder. Maar dit heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt, hij zal zijn dag wel niet hebben.

Duidelijk is dat ik hier nooit een auto zou kopen.
Huh, bij de Peugeot in Lelystad? Vorige week ook geweest, was toen een hele aardige man.. Ik denk 50-60 jaar o.i.d. de rest van de crew daar ook aardige lui, vaag verhaal. Idd even bij EW melden dat je zulk gedrag niet leuk vindt.
pi_161168007
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 13:41 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Huh, bij de Peugeot in Lelystad? Vorige week ook geweest, was toen een hele aardige man.. Ik denk 50-60 jaar o.i.d. de rest van de crew daar ook aardige lui, vaag verhaal. Idd even bij EW melden dat je zulk gedrag niet leuk vindt.
Ja klopt, die man waar jij het over hebt heeft mij denk ik uiteindelijk ook geholpen, hij en de rest van het personeel was wel gewoon vriendelijk. Behalve die ene man, zal wel net gescheiden zijn,te lang droog staan, weet ik het.
pi_161168168
Zonet ook het toppunt van kleding gezien van een hiker. Kwam gewoon een auto afleveren in z'n Nike trainingspak en gympies :+
pi_161170523
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2016 22:35 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik heb even snel gezocht naar de salarissen van AR, maar ik heb niks kunnen vinden. Iemand die misschien een overzichtje heeft of waar ik het makkelijk kan vinden? Alvast bedankt!

Een hiker die binnenkort 22 wordt en wilt weten wat hij extra gaat verdienen :Y
Toen ik 22 was verdiende ik tussen de 7 euro nog wat en 10,75 :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161171248
Vandaag drie man op en neer gependeld in Meerkerk, waarvan een iemand op z'n eerste werkdag die volgens mij verrast was door m'n collegialiteit :) Zelf geen geluk gehad, ik moest gewoon lopen.

In totaal 11 uur gemaakt voor 2 ritten, ik kan me niet voorstellen dat EW nog heel veel winst maakt op zo'n dag. Kan me ook niet voorstellen dat dit optimaal gepland was.
pi_161172545
Ik hoorde eerst van de duitse dealer in Rotterdam dat zij een kwart van 200 euro betalen per rit. Of die rit nou 10 minuten of 2 uur duurt. De rit die jij doet is wellicht verliesgevend, een ander compenseert hem weer. Als de rit gewoon wordt uitgevoerd is dat beter voor je klant en de contracten.
Bij ons rijden sommige ritten ook gewoon leeg, ergens anders rijden ze weer stampvol. Ze rijden gewoon omdat het verplicht is.
pi_161173291
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 16:13 schreef yosander het volgende:

[..]

Toen ik 22 was verdiende ik tussen de 7 euro nog wat en 10,75 :P
kan niet wachten :D
  maandag 4 april 2016 @ 21:54:31 #49
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161180542
Vandaag door 5 landen gereden, Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk en nu overnachten in een hotel in Duitsland. Morgen naar een paar adressen hier in de buurt en dan woensdag weer terug naar Nederland. Aardige man die ik moet rijden, echt een topopdracht zo! In België helaas wel een half uur vertraging gehad vanwege de stakingen, er bleek uiteindelijk een goede 30km aan vrachtwagen stil te staan op de snelweg :o

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjouveur op 04-04-2016 22:04:13 ]
pi_161180868
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2016 18:36 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

kan niet wachten :D
Prima loonsverhoging idd :+

Morgen trouwens staking van buschauffeurs in Almere.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 4 april 2016 @ 23:07:47 #51
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161184051

Wat een MONSTER was dit! Qua bediening niet veel anders dan een A4 (zelfde basis), maar qua rijden... Zet hem in Dynamic en je hoort het motorgeluid merkbaar luider worden, de vering wordt plankhard en hij gaat wat zwaarder sturen. De wagen ligt als een blok op de weg en geeft bergen met vertrouwen. Met name dat motorgeluid van die 4.2-liter V8: fantastisch! Jammer dat alles vandaag de dag gedownsized (kleinere motoren, gebruik van turbo's) wordt, de nieuwe RS5 gaat namelijk niet meer zo klinken als deze.

Het mooie van de RS5 is echter z'n gespleten persoonlijkheid: zet alles weer terug in comfort en hij wordt zo mak als een lammetje (mits je het gas niet vol instampt, want dan gaat ie nog steeds wel hoor).

Concluderend: wat een topdag! Dit zal toch zeer zeker een van de hoogtepunten zo niet het hoogtepunt van mijn AR-carrière zijn.

De Passat 1.6 TDI die erna kwam, tja... Moet ik daar echt aandacht aan gaan besteden? :')
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  maandag 4 april 2016 @ 23:54:39 #52
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161185896
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 12:42 schreef MG_13 het volgende:
Tjongejonge wat ik vanochtend heb meegemaakt.

Ik moest een auto ophalen bij een dealer in Lelystad. Dus ik loop naar de balie zeg dat ik van EW ben en dat ik een auto kom ophalen. Verkeerde balie, toen werd ik naar een andere balie gestuurd, de meneer daar was aan het telefoneren dus ik wacht even netjes. Komt er even later een andere man met een chagrijnig gezicht op me af lopen. Hij: "ben jij van Easy Way?"
ik: ja, ik kom een auto ophalen.
Hij: nou dan moet je in ieder geval niet bij deze man zijn!
Ik: oh, ik ben net door de receptie hier naartoe gestuurd.
Hij: ja je moet niet hier zijn!
Ik: waar moet ik me dan melden? ik heb alleen maar iemand nodig die mij de sleutels kan geven.
Hij: HE DOE EVEN NORMAL JA!!!
Ik: meneer, ik heb me gewoon netjes voorgesteld bij de balie en werd toen naar die andere meneer gestuurd. Het is toch nergens voor nodig om zo te reageren. We kunnen toch gewoon normaal praten.
Hij: IK VIND DIT ONBESCHOFT, IK HOEF NIET TERECHTGEWEZEN TE WORDEN DOOR EEN SNOTJONG VAN (korte stilte ) 18 JAAR!!! (ben trouwens 22 maar dat terzijde)
Ik: nou kennelijk wilt u me niet helpen, prettige dag verder (ik loop weer terug naar de balie waar ik mij eerst meldde)
Hij: HE NIET TERUGLOPEN NAAR DE BALIE, DAT IS EEN VERONDERSTELLING DAT IK JE NIET WIL HELPEN JA!! WAT IS JE NAAM IK GA EASY WAY BELLEN!!


Ik gaf toen gewoon rustig mijn naam en wachtte even af wat hij ging doen, toen heeft hij mij weggebonjourd, want hij ging natuurlijk niet echt bellen, gewoon blufferij.

Ik heb het daarna aan EW gemeld en zal verder wel geen probleem zijn. Maar het was een wisselrit, dus ik moest vandaag ook weer terug naar die dealer, heb die man niet meer gezien verder. Maar dit heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt, hij zal zijn dag wel niet hebben.

Duidelijk is dat ik hier nooit een auto zou kopen.
Wat een stoeptegel :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 5 april 2016 @ 06:47:46 #53
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_161188091
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 23:07 schreef McAwesome het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een MONSTER was dit! Qua bediening niet veel anders dan een A4 (zelfde basis), maar qua rijden... Zet hem in Dynamic en je hoort het motorgeluid merkbaar luider worden, de vering wordt plankhard en hij gaat wat zwaarder sturen. De wagen ligt als een blok op de weg en geeft bergen met vertrouwen. Met name dat motorgeluid van die 4.2-liter V8: fantastisch! Jammer dat alles vandaag de dag gedownsized (kleinere motoren, gebruik van turbo's) wordt, de nieuwe RS5 gaat namelijk niet meer zo klinken als deze.

Het mooie van de RS5 is echter z'n gespleten persoonlijkheid: zet alles weer terug in comfort en hij wordt zo mak als een lammetje (mits je het gas niet vol instampt, want dan gaat ie nog steeds wel hoor).

Concluderend: wat een topdag! Dit zal toch zeer zeker een van de hoogtepunten zo niet het hoogtepunt van mijn AR-carrière zijn.

De Passat 1.6 TDI die erna kwam, tja... Moet ik daar echt aandacht aan gaan besteden? :')
Bruut apart, beetje fatsoenlijke rit mogen maken?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 5 april 2016 @ 09:27:28 #54
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161189143
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 06:47 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Bruut apart, beetje fatsoenlijke rit mogen maken?
Helaas maar 30km, alleen ook nog een stukje binnendoor. Genoeg om ervan te kunnen genieten, laat ik zeggen dat de V8 prima tot zijn recht kwam :P
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161197210
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 23:07 schreef McAwesome het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een MONSTER was dit! Qua bediening niet veel anders dan een A4 (zelfde basis), maar qua rijden... Zet hem in Dynamic en je hoort het motorgeluid merkbaar luider worden, de vering wordt plankhard en hij gaat wat zwaarder sturen. De wagen ligt als een blok op de weg en geeft bergen met vertrouwen. Met name dat motorgeluid van die 4.2-liter V8: fantastisch! Jammer dat alles vandaag de dag gedownsized (kleinere motoren, gebruik van turbo's) wordt, de nieuwe RS5 gaat namelijk niet meer zo klinken als deze.

Het mooie van de RS5 is echter z'n gespleten persoonlijkheid: zet alles weer terug in comfort en hij wordt zo mak als een lammetje (mits je het gas niet vol instampt, want dan gaat ie nog steeds wel hoor).

Concluderend: wat een topdag! Dit zal toch zeer zeker een van de hoogtepunten zo niet het hoogtepunt van mijn AR-carrière zijn.

De Passat 1.6 TDI die erna kwam, tja... Moet ik daar echt aandacht aan gaan besteden? :')
Gaaf, heb hem zelf ook een keer mogen rijden als PC. Jammer dat deze er nogal braaf uit ziet, mede door de kleur en meegespoten onderlip lijkt het een typische lease A5 met sportpakketje.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:01:22 #56
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161200252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:49 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Gaaf, heb hem zelf ook een keer mogen rijden als PC. Jammer dat deze er nogal braaf uit ziet, mede door de kleur en meegespoten onderlip lijkt het een typische lease A5 met sportpakketje.
Klopt, de velgen waren daarnaast ook een tikkeltje braaf, ik meen dat het de 18-inchers waren. Wellicht wintervelgjes, aangezien de auto nu weer naar de dealer moest voor onderhoud (soms nemen ze de zomerbanden dan direct mee). Aan de ene kant vind ik dat ook wel weer mooi, als je een Sepangblauwe RS5 met Alu-accenten en 20/21 inch wielen rijdt weet iedereen meteen dat je een hele dikke bak hebt. Als je eentje hebt in dit grijs, zonder al te veel opsmuk erop, ziet bijna niemand dat je in een hele snelle auto rijdt. Kun je mensen vaak leuk mee verassen, en je komt niet al te protserig over. Verder ben ik het met je eens hoor, ik zou hem zelf waarschijnlijk in het rood bestellen met een blacklinepakket en de 21-inch rotor velgen van Audi.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161200386
Vind het nog steeds vreemd dat AR de ene keer belt of je beschikbaar bent de volgende dag en de andere keer meteen een mailtje naar je toe stuurt. Als je beschikbaar staat lijkt het mij logisch dat je dan kan werken. Vandaag namelijk weer een telefoontje gehad die ik niet kon opnemen. Hopelijk ontvang ik nog wel een mailtje maar ik denk van niet.. :')
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_161200871
Ja ik begrijp dat ook nooit. Zeker omdat ik in college best binnen een kwartier kan terugmailen, maar niet kan opnemen. En een kwartier lang een ritje voor je reserveren moet toch te doen zijn. Sowieso inderdaad, zolang het gangbare ophaal- en aflevertijden zijn: beschikbaar is beschikbaar. Als het nou gaat om een rit vanuit Herten die voor twee uur in Groningen moet zijn (ja, die had ik; eerste trein gepakt, twee uur net niet gehaald vanwege file op de ringweg in Groningen :') ), ja, dan waardeer ik een belletje wel even. Zelfde voor een avondrit en locatiewerk. Maar verder...

Overigens mag dat systeem sowieso wel op de schop van mij. Ochtend/middag is echt kut als ik net een meeting heb om negen uur, of een doktersafspraak om acht uur. Doe dat gewoon in blokken van 1 à 2 uur. En geef de optie om de standplaats tijdelijk te veranderen (beschikbaar vanuit:).
Your opinion of me is none of my business.
pi_161200881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:09 schreef Pespre1 het volgende:
Vind het nog steeds vreemd dat AR de ene keer belt of je beschikbaar bent de volgende dag en de andere keer meteen een mailtje naar je toe stuurt. Als je beschikbaar staat lijkt het mij logisch dat je dan kan werken. Vandaag namelijk weer een telefoontje gehad die ik niet kon opnemen. Hopelijk ontvang ik nog wel een mailtje maar ik denk van niet.. :')
Kan het te maken hebben met het 24 uur van te voren aankondigen van werkzaamheden?

Maandag 10:00 zou je direct ingepland kunnen worden voor een ritje van dinsdag 12:00 als je beschikbaar bent, dus via de mail. Maar als het een ritje op dinsdag om 08:00 is moeten ze je bellen voor goedkeuring?

Werk zelf niet bij AR maar dit kan ik er over bedenken.
pi_161200959
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kan het te maken hebben met het 24 uur van te voren aankondigen van werkzaamheden?

Maandag 10:00 zou je direct ingepland kunnen worden voor een ritje van dinsdag 12:00 als je beschikbaar bent, dus via de mail. Maar als het een ritje op dinsdag om 08:00 is moeten ze je bellen voor goedkeuring?

Werk zelf niet bij AR maar dit kan ik er over bedenken.
Nee, het is echt random. Ik word ook weleens pas om zeven uur 's avonds gemaild voor een rit die op acht uur moet worden opgehaald. Sowieso is AR 's ochtends alleen bezig met spoedjes en hikers die bellen met problemen, en gaan ze pas om negen uur open (geloof ik, of acht uur). Eerder gebeld of gemaild worden dan twee uur heb ik nog nooit meegemaakt, en later ophalen dan negen uur komt bij mij amper voor.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161201060
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:09 schreef Pespre1 het volgende:
Vind het nog steeds vreemd dat AR de ene keer belt of je beschikbaar bent de volgende dag en de andere keer meteen een mailtje naar je toe stuurt. Als je beschikbaar staat lijkt het mij logisch dat je dan kan werken. Vandaag namelijk weer een telefoontje gehad die ik niet kon opnemen. Hopelijk ontvang ik nog wel een mailtje maar ik denk van niet.. :')
Kreeg zonet ook alleen een mailtje voor twee ritten met wissel :+
pi_161201357
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kan het te maken hebben met het 24 uur van te voren aankondigen van werkzaamheden?

Maandag 10:00 zou je direct ingepland kunnen worden voor een ritje van dinsdag 12:00 als je beschikbaar bent, dus via de mail. Maar als het een ritje op dinsdag om 08:00 is moeten ze je bellen voor goedkeuring?

Werk zelf niet bij AR maar dit kan ik er over bedenken.
Ik stond op dinsdag tm vrijdag beschikbaar. Heb gisteren wel de vrijdag weggehaald. Heel misschien zou het hierdoor kunnen komen maar volgens mij heb ik dit wel eens vaker gehad zonder dat ik iets gewijzigd had.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:30:51 #63
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161211501
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kan het te maken hebben met het 24 uur van te voren aankondigen van werkzaamheden?

Maandag 10:00 zou je direct ingepland kunnen worden voor een ritje van dinsdag 12:00 als je beschikbaar bent, dus via de mail. Maar als het een ritje op dinsdag om 08:00 is moeten ze je bellen voor goedkeuring?

Werk zelf niet bij AR maar dit kan ik er over bedenken.
Nee want er is echt geen touw aan vast te knopen. Mailtjes gehad om 7 uur voor de middag de dag erop, en daar zit geen 24 uur tussen.

Mijn week zit er weer op. Een tentamen gruwelijk verkloot :'( en drie dagen gewerkt. Vandaag een keer in NL gebleven, wat blijft Valkenburg een mooi plaatsje zeg. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161223627
Ik kreeg altijd de indruk dat ze de goede combinaties die in de middag werden gemaakt per telefoon doorbelden, en dan 's avonds tegen 19 uur alle enkele ritten die nog over waren per mail eruit stuurden. Paar maanden terug had ik elke vrijdag beschikbaar, en kreeg ik 4 weken op rij rond 19 uur een mail voor een rit om 16u op halen en minder dan 30 km rijden..

Maar bovenal is het idd vrij random
pi_161227172
hmm ik moet morgen naar een Schadebedrijf in Amersfoort, maar het adres daarvan is anders dan dat ik heb opgekregen in de opdracht... Morgen maar rondjes gaan rijden denk ik :P
Het is wel een Focus 3-cilinder, dus lekker gaan genieten van die brom _O_
pi_161227558
Telefoontje dit keer op de valreep gemist. Wou net swipen om op te nemen maar helaas. Terugbellen heeft eigenlijk ook nooit zin door de drukte. Hopen op een mailtje anders deze week 0x gewerkt met 3 dagen beschikbaar. :(
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
  woensdag 6 april 2016 @ 18:14:08 #67
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161227571
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
hmm ik moet morgen naar een Schadebedrijf in Amersfoort, maar het adres daarvan is anders dan dat ik heb opgekregen in de opdracht... Morgen maar rondjes gaan rijden denk ik :P
Het is wel een Focus 3-cilinder, dus lekker gaan genieten van die brom _O_
Fluorweg?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161227792
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
hmm ik moet morgen naar een Schadebedrijf in Amersfoort, maar het adres daarvan is anders dan dat ik heb opgekregen in de opdracht... Morgen maar rondjes gaan rijden denk ik :P
Het is wel een Focus 3-cilinder, dus lekker gaan genieten van die brom _O_
Had vandaag eentje waar het ook anders was.
Chromiumweg?
pi_161228318
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:22 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Had vandaag eentje waar het ook anders was.
Chromiumweg?
amsterdamseweg, maar daarachter staat inderdaad chromiumweg. Moet je hem dan gewoon op die parkeerplaats dumpen en sleutel inleveren bij dat autobedrijf wat er tegenover zit?
  woensdag 6 april 2016 @ 19:27:26 #70
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161229742
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

amsterdamseweg, maar daarachter staat inderdaad chromiumweg. Moet je hem dan gewoon op die parkeerplaats dumpen en sleutel inleveren bij dat autobedrijf wat er tegenover zit?
Ik heb ook een dergelijke opdracht... Telefoontje net gemist, dus dan krijg je dit. Misschien in Amersfoort nog maar even bellen wat de bedoeling is. Moet er eigenlijk een formulier meegenomen worden? Nee toch?
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161230012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Ik heb ook een dergelijke opdracht... Telefoontje net gemist, dus dan krijg je dit. Misschien in Amersfoort nog maar even bellen wat de bedoeling is. Moet er eigenlijk een formulier meegenomen worden? Nee toch?
er staat niks bij, maar ik neem denk ik gewoon een Leaseplan overdrachtformulier mee, voor mijn eigen boekhouding. Misschien zie ik je daar wel :P
pi_161231349
Amsterdamseweg is het adres aan de voorkant. Chromiumweg is waar je de auto moet neerzetten. Staan heel veel auto's en gewoon in 1 van de aangegeven vakken parkeren en dan naar de receptie.

Ik hoefde ook geen formulier te gebruiken van ze en kon gewoon de sleutels inleveren.
pi_161231637
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:17 schreef Nucleass het volgende:
Amsterdamseweg is het adres aan de voorkant. Chromiumweg is waar je de auto moet neerzetten. Staan heel veel auto's en gewoon in 1 van de aangegeven vakken parkeren en dan naar de receptie.

Ik hoefde ook geen formulier te gebruiken van ze en kon gewoon de sleutels inleveren.
danke schön, is bij dat autobedrijf dan neem ik aan, niet het tankstation :P
pi_161231986
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

danke schön, is bij dat autobedrijf dan neem ik aan, niet het tankstation :P
Correct :)
  woensdag 6 april 2016 @ 23:21:13 #75
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161242329
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:17 schreef Nucleass het volgende:
Amsterdamseweg is het adres aan de voorkant. Chromiumweg is waar je de auto moet neerzetten. Staan heel veel auto's en gewoon in 1 van de aangegeven vakken parkeren en dan naar de receptie.

Ik hoefde ook geen formulier te gebruiken van ze en kon gewoon de sleutels inleveren.
Top, thanks!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161253767
Het was veel makkelijker te vinden dan ik dacht, staan ook gewoon borden buiten _O- wel een heerlijke auto, die Focus 3-cilinder :) Heerlijk geluid en solide wegligging
pi_161257361
Weinig werk ook weer hier, maar één dag werk aangeboden gekregen deze week. Of er moet binnen nu en een half uur nog een belletje voor morgen komen.

edit: toch goedgekomen *O* drie ritjes morgen, beginnen met een nieuwe Volvo v60 2.4 d6 awd plug-in hybrid, dan een kort stukje Golf Cabriolet en dan terug richting huis met een Sprinter.

Die Volvo kijk ik naar uit :~

[ Bericht 30% gewijzigd door pfefferkatze op 08-04-2016 00:56:20 ]
  donderdag 7 april 2016 @ 18:32:09 #78
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161259778
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:38 schreef RacerDKB het volgende:
Weinig werk ook weer hier, maar één dag werk aangeboden gekregen deze week. Of er moet binnen nu en een half uur nog een belletje voor morgen komen.

edit: toch goedgekomen *O* drie ritjes morgen, beginnen met een nieuwe Volvo v60 2.4 d6 awd plug-in hybrid, dan een kort stukje Golf Cabriolet en dan terug richting huis met een Sprinter.

Die Volvo kijk ik naar uit :~
Lekker hoor! Een cabrio lijkt me ook wel geinig om eens te hebben.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 7 april 2016 @ 18:33:54 #79
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161259808
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Het was veel makkelijker te vinden dan ik dacht, staan ook gewoon borden buiten _O- wel een heerlijke auto, die Focus 3-cilinder :) Heerlijk geluid en solide wegligging
Focus is inderdaad een fijne auto, mijn Mégane 1.5 dci was iets minder... Op zich is het qua rijden wel een fijne auto alleen die motor heeft gewoon net niet genoeg vermogen onderin, terugschakelen is wel vereist voor een beetje een snelle tussensprint.

Chromiumweg was inderdaad makkelijk te vinden, alleen ik was blij dat ik toch een formulier mee had. Vroegen ze wel naar.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 7 april 2016 @ 18:42:17 #80
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_161259987
Reed gisteren achter een hagelnieuwe Audi RS6 :9~ :9~ 4.0 V8 met 605pk en 750nm en 0-100 in 3,7s _O_

Toen die gas gaf was mijn 1.8T'tje ineens net een Toyota Aygo _O-
  donderdag 7 april 2016 @ 19:00:41 #81
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161260442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Reed gisteren achter een hagelnieuwe Audi RS6 :9~ :9~ 4.0 V8 met 605pk en 750nm en 0-100 in 3,7s _O_

Toen die gas gaf was mijn 1.8T'tje ineens net een Toyota Aygo _O-
605 pk? Dan was het de performance! Wel echt netjes dat ding!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 7 april 2016 @ 19:13:49 #82
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_161260788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:00 schreef McAwesome het volgende:

[..]

605 pk? Dan was het de performance! Wel echt netjes dat ding!
Ja, ik had hem even door m'n app heen gehaald :7
Zag er ook een stuk dikker uit dan een "normale" RS6, dus had al het idee dat er iets meer aan de hand moest zijn :D
pi_161268533
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:32 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Lekker hoor! Een cabrio lijkt me ook wel geinig om eens te hebben.
Mijn moeke heeft een MG F cabrio die ik ook wel kan lenen. Zit nu alleen nog wel de hardtop op.
pi_161272261
Vanmiddag een Peugeot Boxer Velsen-Noord naar Almere, ben benieuwd, eerste keer met zo'n groot ding.

Verder vandaag nog een bandenwisseltje met een Clio, moet ik daarvoor eigenlijk 1 of 2 ritbonnen invullen?
pi_161272456
Gewoon ééntje doen, bespaar jezelf zoveel mogelijk moeite ;)
pi_161282297
Krijg je serieus ook bandenwisselopdrachten? Hoe lui kan een mens zijn. :')

Vandaag lekker dagje gehad. Vianen - Groningen en Groningen - Apeldoorn. 9 uurtjes gewerkt.

Ik heb in april nu al bijna evenveel uren gemaakt als in de hele maand maart.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161284982
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 16:52 schreef DireStraits7 het volgende:
Krijg je serieus ook bandenwisselopdrachten? Hoe lui kan een mens zijn. :')

Vandaag lekker dagje gehad. Vianen - Groningen en Groningen - Apeldoorn. 9 uurtjes gewerkt.

Ik heb in april nu al bijna evenveel uren gemaakt als in de hele maand maart.
Wij zijn nu eenmaal goedkoper per uur dan de berijder :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161285431
Als je als berijder die service krijgt aangeboden ga je het niet weigeren lijkt me. Prima, verschaft werk voor ons.

Maandag weer eens een Kia Venga :~ rijden. En een A3 e-tron.
pi_161287941
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:55 schreef yosander het volgende:

[..]

Wij zijn nu eenmaal goedkoper per uur dan de berijder :+
Alleen moeten wij ook nog reizen. Maar zo iemand kan tijdens het wachten makkelijk nog even doorwerken met een laptop. Als dat al een probleem zou zijn.

Desnoods vraag je een stagiair even op en neer te rijden. Toen ik full-time stage liep, was ik enorm blij even uit die sleur te zijn met een dergelijk klusje.

Dit soort 'services' zijn pure geldverspilling als je 't mij vraagt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161291108
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 16:52 schreef DireStraits7 het volgende:
Krijg je serieus ook bandenwisselopdrachten? Hoe lui kan een mens zijn :')
Ik had laatst een privechauffeur rit, Enschede-Eindhoven-Enschede, voor een bandenwissel. De klant zat de hele tijd achterin de auto te werken. Verder niks gedaan, alleen de bandenwissel.
Toen ik opmerkte dat ik dan ook wel zonder hem had kunnen rijden zei hij "nee, dat is onhandig met betalen, dan moet je voorschieten enzo".
  vrijdag 8 april 2016 @ 23:21:33 #91
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_161293394
Paar dagen geleden die RS6 Performance gespot, vandaag werd ik ingehaald door een splinternieuwe Huracan :9~ :9~
Wat een geil apparaat _O_ _O_ _O_

@bandenwissels: toen ik nog actief hiker was (dus dat is al echt jaaaaren geleden ;() was er 1 winter waar er gigantisch veel ritten waren voor bandenwissels in Putten. En dat waren bijna altijd avondritten, dus als je geluk had, had je overdag "gewoon" werk en 's avonds zo'n bandenwissel.
pi_161295621
Man man man wat een drama dat bellen. Deze week al 2 telefoontjes gemist waardoor ik niet kon werken. Bellen ze vandaag om 19.00. Sta ik precies in de sportschool met mijn telefoon in het kluisje. Maandag dus weer niks of er moet nog een spoedje komen. Bad luck brian.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
  maandag 11 april 2016 @ 08:07:00 #93
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_161344297
Gezellig met de bus door Gasselternijeveenschemond. Tussen 8:00 en 8:30 ophalen in Stadskanaal, leuk hoor. :P

Nou ja, ik ben blij dat ik eindelijk weer eens kan werken. Heel maart niks van gekomen vanwege tentamens.
pi_161350374
Spoedje! *O* Voor acht uur afleveren op Schiphol, na vier uur ophalen. Opel Zafira. Dus ik zit nog even met koffie op de bank. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_161353937
Morgen een BMW X1 M sport naar Maastricht brengen. Kan de auto alleen pas om 13:30 ophalen in Groningen, dus een latertje morgen.
  dinsdag 12 april 2016 @ 01:06:27 #96
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161366823
Kaaak

Weer een prent binnengeharkt. Dacht wel even vlug te kunnen keren voor het stoplicht toen ik m'n afslag daar vlak voor gemist had maar de polizei was zoals gewoonlijk net om de hoek.

In België doen ze niet aan stoptekens dus met zwaailichten staande gehouden en als ik niet direct bij de pinautomaat de 165 piek zou voldoen voor de doorgetrokken witte streep zouden ze m'n busje in beslag nemen.

Dat leek me ook weer niet zo'n puik plan dus hop achterin het politiebusje: pinautomaat storing.

Gelukkig mocht ik toen wel voorin en werd keurig met een flinke flap geld lichter weer afgezet. Maak dan je dag nog maar eens af. :'(

Zuur geld :r Ik moet mezelf niet zo opnaaien als ik even verkeerd rijd
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161367566
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2016 01:06 schreef Amoeba het volgende:
Kaaak

Weer een prent binnengeharkt. Dacht wel even vlug te kunnen keren voor het stoplicht toen ik m'n afslag daar vlak voor gemist had maar de polizei was zoals gewoonlijk net om de hoek.

In België doen ze niet aan stoptekens dus met zwaailichten staande gehouden en als ik niet direct bij de pinautomaat de 165 piek zou voldoen voor de doorgetrokken witte streep zouden ze m'n busje in beslag nemen.

Dat leek me ook weer niet zo'n puik plan dus hop achterin het politiebusje: pinautomaat storing.

Gelukkig mocht ik toen wel voorin en werd keurig met een flinke flap geld lichter weer afgezet. Maak dan je dag nog maar eens af. :'(

Zuur geld :r Ik moet mezelf niet zo opnaaien als ik even verkeerd rijd
Dat is balen :') ik zou niet graag dat werk doen in België trouwens, wat je nu doet. Liever gewoon Nederland haha
  woensdag 13 april 2016 @ 12:17:21 #98
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161397060
Gisteren even een dagje kennis mogen maken met de McLaren 570S! :D Foto's volgen nog.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 13 april 2016 @ 15:04:50 #99
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_161400318
Met een gloednieuwe auto bij de klant aangekomen, vraagt ie of ik ff de trekhaak er onder wil zetten. (Wist überhaupt niet dat ie er bij zat :') ). Met een staal gezicht maar gedaan alsof ik wist wat ik aan het doen was. In combinatie met 't boekje toch gelukt :D
pi_161401209
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:04 schreef CruisinDen het volgende:
Met een gloednieuwe auto bij de klant aangekomen, vraagt ie of ik ff de trekhaak er onder wil zetten. (Wist überhaupt niet dat ie er bij zat :') ). Met een staal gezicht maar gedaan alsof ik wist wat ik aan het doen was. In combinatie met 't boekje toch gelukt :D
Haha dat zijn wel leuke klusjes :D
pi_161403049
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 12:17 schreef McAwesome het volgende:
Gisteren even een dagje kennis mogen maken met de McLaren 570S! :D Foto's volgen nog.
Niet voor EW/AR neem ik aan :+?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 13 april 2016 @ 18:04:23 #102
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161404442
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:08 schreef yosander het volgende:

[..]

Niet voor EW/AR neem ik aan :+?
Nee haha, is voor mijn andere 'baantje' als schrijver/autojournalist! Wel echt een beest van een wagen.

Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161404995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:04 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Nee haha, is voor mijn andere 'baantje' als schrijver/autojournalist! Wel echt een beest van een wagen.

[ afbeelding ]
Foto doet t niet
pi_161416771
Ik had gisteren deze machine voor EW
Nee.
pi_161420190
Grappig dat AR nieuwe hikers zoekt in regio Groningen. Sta vaak genoeg beschikbaar en krijg alsnog geen ritten..
pi_161422986
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 07:49 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik had gisteren deze machine voor EW
[ link | afbeelding ]
Nice. :7

En ja, ik had ook al gereageerd op die facebookpost. Alsjeblieft zeg. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_161423208
Ze willen goedkopere medewerkers, geen oude maiden als Sarasi :P

8-)
pi_161423881
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:52 schreef underground1009 het volgende:
Ze willen goedkopere medewerkers, geen oude maiden als Sarasi :P

8-)
Ik ben niet oud. }:|
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 14 april 2016 @ 14:35:33 #109
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_161424227
Ze willen gewoon mannen, die kunnen tenminste inparkeren enzo.
pi_161424295
quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze willen gewoon mannen, die kunnen tenminste inparkeren enzo.
Jij bent stom.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161424943
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 07:49 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik had gisteren deze machine voor EW
[ link | afbeelding ]
Dik haha, daar stond al een oproep voor op facebook toch?
pi_161425095
Nog hopen op een belletje van EW voor morgen...
  donderdag 14 april 2016 @ 20:32:00 #113
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161431213
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nice. :7

En ja, ik had ook al gereageerd op die facebookpost. Alsjeblieft zeg. :')
Wel een snerende reactie zeg. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 14 april 2016 @ 20:33:07 #114
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161431240
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:59 schreef Nucleass het volgende:
Grappig dat AR nieuwe hikers zoekt in regio Groningen. Sta vaak genoeg beschikbaar en krijg alsnog geen ritten..
Daarom heb ik ook besloten om te gaan solliciteren als privéchauffeur, heb het idee dat iets niet helemaal klopt met het aannamebeleid van AR.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 14 april 2016 @ 20:33:32 #115
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161431252
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:41 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Foto doet t niet


Bij deze alsnog!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 14 april 2016 @ 20:34:16 #116
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161431276
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:33 schreef McAwesome het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bij deze alsnog!
Dit is gewoon geil.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161431304
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wel een snerende reactie zeg. _O-
Je wil niet weten wat ik eerst getypt en toen weer verwijderd heb. :@ Het is oprecht best frustrerend namelijk, als je regelmatig dagen achtereen beschikbaar bent en alleen rond de maandwissel eens echt wordt ingepland, met daar naast nog een aantal spoedjes wat op één hand te tellen is. En dan vervolgens zien dat je werkgever meer mensen 'nodig' heeft in jouw regio. Alsjeblieft zeg. Zeker omdat het hier in het topic wel vaker voorbij komt voor Groningen.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 14 april 2016 @ 20:39:44 #118
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161431436
quote:
13s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Je wil niet weten wat ik eerst getypt en toen weer verwijderd heb. :@ Het is oprecht best frustrerend namelijk, als je regelmatig dagen achtereen beschikbaar bent en alleen rond de maandwissel eens echt wordt ingepland, met daar naast nog een aantal spoedjes wat op één hand te tellen is. En dan vervolgens zien dat je werkgever meer mensen 'nodig' heeft in jouw regio. Alsjeblieft zeg. Zeker omdat het hier in het topic wel vaker voorbij komt voor Groningen.
Uit de vacature kon je eigenlijk al opmaken dat Sternrent of Noordlease een Autoreset hikertje als oproepkracht op woensdag wil ofzo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161431453
Ik heb morgen waarschijnlijk mijn meest bijzondere dag ooit voor EW.

Amsterdam - Charleroi (Brussel Zuid Airport) totaal 263 km.

Aan de telefoon dacht ik even dat Charlois werd bedoeld in de buurt van Rotterdam, maar nee, België! Ik heb nog nooit een buitenlandse rit gehad! :D

Type auto is nog een verassing. Ook bijzonder, in mijn ritgegevens staat dat ik bij het ophaaladres wordt opgehaald en gebracht naar een schip waar de auto op staat. :)

En vanaf België kan ik 4,5 uur terug naar huis treinen. Ik vraag me af hoe het zit met internationaal reizen, ik heb in Nederland nog steeds recht op gratis reizen maar ik kan in België natuurlijk niet inchecken met mijn OV-chipkaart. Dus ik hoop niet dat ik in Nederland dan gezeik krijg dat ik niet ben ingecheckt.

Ben verder benieuwd hoe de dag zal verlopen met eventuele grenscontroles en de huidige veiligheidssituatie in België.
pi_161431598
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Uit de vacature kon je eigenlijk al opmaken dat vogel of NL een Autoreset hikertje als oproepkracht op woensdag wil ofzo.
Klantnamen.

En NL doet niet aan oproepkrachten voor zover ik weet, maar ze hebben wel mijn privenummer. Waarom? Omdat AR blijkbaar regelmatig geen hikers voor ze heeft, terwijl, als ze de studenten zelf opbellen, bijna iedereen wel een ritje kan doen. De vogel heeft mijn nummer ook, daar doe ik weleens locatiewerk voor en die mogen me altijd privé bellen of sms'en. Blijft mijn achternaam over, maar die meldde laatst ook al dat AR soms geen hikers voor ze heeft omdat al hun ritten worden geclassificeerd als 'spoed' door AR (vanwege tijdstip invoeren de dag ervoor).

Kortom: ergens gaat iets heel erg mis bij AR. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_161431620
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:40 schreef MG_13 het volgende:
Ik heb morgen waarschijnlijk mijn meest bijzondere dag ooit voor EW.

Amsterdam - Charleroi (Brussel Zuid Airport) totaal 263 km.

Aan de telefoon dacht ik even dat Charlois werd bedoeld in de buurt van Rotterdam, maar nee, België! Ik heb nog nooit een buitenlandse rit gehad! :D

Type auto is nog een verassing. Ook bijzonder, in mijn ritgegevens staat dat ik bij het ophaaladres wordt opgehaald en gebracht naar een schip waar de auto op staat. :)

En vanaf België kan ik 4,5 uur terug naar huis treinen. Ik vraag me af hoe het zit met internationaal reizen, ik heb in Nederland nog steeds recht op gratis reizen maar ik kan in België natuurlijk niet inchecken met mijn OV-chipkaart. Dus ik hoop niet dat ik in Nederland dan gezeik krijg dat ik niet ben ingecheckt.

Ben verder benieuwd hoe de dag zal verlopen met eventuele grenscontroles en de huidige veiligheidssituatie in België.
Wooooooot, awesome! :D Wel even een berichtje doen zodra je weet wat het is hè. :9
Your opinion of me is none of my business.
pi_161431719
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wooooooot, awesome! :D Wel even een berichtje doen zodra je weet wat het is hè. :9
Vanzelfsprekend! ;)
  donderdag 14 april 2016 @ 20:57:51 #123
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161431911
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:40 schreef MG_13 het volgende:
Ik heb morgen waarschijnlijk mijn meest bijzondere dag ooit voor EW.

Amsterdam - Charleroi (Brussel Zuid Airport) totaal 263 km.

Aan de telefoon dacht ik even dat Charlois werd bedoeld in de buurt van Rotterdam, maar nee, België! Ik heb nog nooit een buitenlandse rit gehad! :D

Type auto is nog een verassing. Ook bijzonder, in mijn ritgegevens staat dat ik bij het ophaaladres wordt opgehaald en gebracht naar een schip waar de auto op staat. :)

En vanaf België kan ik 4,5 uur terug naar huis treinen. Ik vraag me af hoe het zit met internationaal reizen, ik heb in Nederland nog steeds recht op gratis reizen maar ik kan in België natuurlijk niet inchecken met mijn OV-chipkaart. Dus ik hoop niet dat ik in Nederland dan gezeik krijg dat ik niet ben ingecheckt.

Ben verder benieuwd hoe de dag zal verlopen met eventuele grenscontroles en de huidige veiligheidssituatie in België.
Charleroi is een van de mooiste plekken in België om eens te gaan urbexen. Ik heb verleden jaar daar het verlaten metrostation bezocht en de Gravestone Church.



W.b. OV, je pakt de trein van Charleroi naar Brussel en dan kun je de Thalys/Intercity naar Roosendaal/Rotterdam pakken. Tot daar moet je dus een Belgisch treinticket kopen en daarna gewoon inchecken met je OV.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:45 schreef Sarasi het volgende:

Kortom: ergens gaat iets heel erg mis bij AR. :')
No shit. Die app is misschien wel het mooiste voorbeeld.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161432314
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Charleroi is een van de mooiste plekken in België om eens te gaan urbexen. Ik heb verleden jaar daar het verlaten metrostation bezocht en de Gravestone Church.

[ afbeelding ]

W.b. OV, je pakt de trein van Charleroi naar Brussel en dan kun je de Thalys/Intercity naar Roosendaal/Rotterdam pakken. Tot daar moet je dus een Belgisch treinticket kopen en daarna gewoon inchecken met je OV.

Vet, dan zal ik nog een keertje terug moeten keren. :)
pi_161436008
De goedkoopste manier om met de trein te reizen in België is een speciaal ticket kopen (Roosendaal grensticket o.i.d.) Dan mag je van elke station in België tot de grens reizen voor een vast bedrag, bijna altijd goedkoper dan een normaal ticket. Met thalys zal ew/ar niet echt waarderen denk ik, kost meestal vanaf 50 euro als je last minute reserveert en in België hebben ze niet eens een HSL tussen Antwerpen en Brussel.
pi_161437672
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:01 schreef Volluto het volgende:
De goedkoopste manier om met de trein te reizen in België is een speciaal ticket kopen (Roosendaal grensticket o.i.d.) Dan mag je van elke station in België tot de grens reizen voor een vast bedrag, bijna altijd goedkoper dan een normaal ticket. Met thalys zal ew/ar niet echt waarderen denk ik, kost meestal vanaf 50 euro als je last minute reserveert en in België hebben ze niet eens een HSL tussen Antwerpen en Brussel.
Ja, Thalys is veel te duur, dat zou zo'n 90 euro gaan kosten. Wat natuurlijk een absurde prijs is voor zo'n korte afstand. De tijdswinst van de Thalys weegt met mijn uurtarief natuurlijk niet op tegen wat de Thalys extra kost. Ik zag op NS International dat ik voor 16,50 met normale treinen binnen België kan reizen. Dus ik denk dat ik dat maar doe.
  vrijdag 15 april 2016 @ 07:26:21 #127
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_161439276
Die wijk in Neerlands mooiste stad Rotterdam heet ook Sjaarloos en niet Sjarlewa.

Maar goed, toffe rit! Bestaat de 'gewone' intercity tussen Brussel en Amsterdam nog? Dat was altijd best een prima ding.

Thalys is overigens duur zeg :') ik had ooit een rit naar Keulen voor EW, toen heb ik op de terugweg mooi mijn kont in de ICE geparkeerd voor een euro of 25-30 _O_
pi_161439322
Ik snap je punt Sarasi, maar ik ben echt bang dat je leeftijd er wel wat mee te maken heeft. Ik ben 20 en ben deze week van m'n 2 dagen beschikbaar beide keren ingepland.
Straks een Polo ophalen die naar Amersfoort mag, nog geen vervolgrit gekregen; wat kan ik het beste doen? Een mail naar de planning sturen wordt aan de telefoon gezegd maar daar heb ik nog nooit iets mee bewerkstelligd volgens mij :+ Wil echter ook niet dat ik bel en afgesnauwd wordt zoals eerder wel eens is gebeurd.
pi_161439394
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 07:39 schreef underground1009 het volgende:
Ik snap je punt Sarasi, maar ik ben echt bang dat je leeftijd er wel wat mee te maken heeft. Ik ben 20 en ben deze week van m'n 2 dagen beschikbaar beide keren ingepland.
Straks een Polo ophalen die naar Amersfoort mag, nog geen vervolgrit gekregen; wat kan ik het beste doen? Een mail naar de planning sturen wordt aan de telefoon gezegd maar daar heb ik nog nooit iets mee bewerkstelligd volgens mij :+ Wil echter ook niet dat ik bel en afgesnauwd wordt zoals eerder wel eens is gebeurd.
Nou, gaan ze je echt afsnauwen? Bij ew zijn ze blij als je belt met de vraag of je nog iets op kan lossen :+ meestal is 't wel 'nee' maar ach
pi_161439425
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 07:53 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Nou, gaan ze je echt afsnauwen? Bij ew zijn ze blij als je belt met de vraag of je nog iets op kan lossen :+ meestal is 't wel 'nee' maar ach
Niet structureel gelukkig, maar ik ben er wel eens vrij duidelijk op gewezen dat ik maar een email moest sturen naar de planning :)
We zullen zien wat er van komt, mocht ik bij aankomst nog niks hebben gekregen kan ik altijd nog een belletje doen :P
pi_161441850
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 07:39 schreef underground1009 het volgende:
Ik snap je punt Sarasi, maar ik ben echt bang dat je leeftijd er wel wat mee te maken heeft. Ik ben 20 en ben deze week van m'n 2 dagen beschikbaar beide keren ingepland.
Straks een Polo ophalen die naar Amersfoort mag, nog geen vervolgrit gekregen; wat kan ik het beste doen? Een mail naar de planning sturen wordt aan de telefoon gezegd maar daar heb ik nog nooit iets mee bewerkstelligd volgens mij :+ Wil echter ook niet dat ik bel en afgesnauwd wordt zoals eerder wel eens is gebeurd.
Tuurlijk heeft leeftijd er wat mee te maken, ik ben ook niet blond. Maar los daarvan gaat er ook iets fout als meerdere hikers klagen over te weinig werk en de leasemaatschappijen klagen over te weinig hikers, natuurlijk. ;) En je hebt geen vervolgrot, dat gebeurt wel vaker toch. Ik zou daar helemaal niet voor mailen of bellen, tenzij ze aan de telefoon gezegd hebben dat je straks ter plekke even moet bellen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161442476
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft leeftijd er wat mee te maken, ik ben ook niet blond. Maar los daarvan gaat er ook iets fout als meerdere hikers klagen over te weinig werk en de leasemaatschappijen klagen over te weinig hikers, natuurlijk. ;) En je hebt geen vervolgrot, dat gebeurt wel vaker toch. Ik zou daar helemaal niet voor mailen of bellen, tenzij ze aan de telefoon gezegd hebben dat je straks ter plekke even moet bellen.
Uiteindelijk moest ik die eerste auto tanken en heb ik gebeld om dat door te geven en meteen om nog een rit gevraagd :) Ben nu onderweg naar Harderwijk voor een Seat.
Ik ben dus wel happy ^O^
pi_161443886
Rare dag vandaag.
Eerst een auto ophalen op 10 minuten lopen van mijn huis (en ik heb nog nooit korter dan een half uur moeten reizen). Tweede rit was de kortste ooit, 6 minuten met de bus (binnen Nieuwegein) en nog geen 10 minuten rijden (naar Houten). Uiteindelijk zou ik om kwart voor 12 al op de eindlocatie kunnen zijn (3e rit), maar moet hem pas om 15 uur afleveren. De contactpersoon neemt niet op, EW gebeld en lang verhaal kort: ik zit nu al anderhalf uur thuis en ik moet pas over ruim een uur weg. :D
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 15 april 2016 @ 13:45:01 #134
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161444803
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft leeftijd er wat mee te maken, ik ben ook niet blond. Maar los daarvan gaat er ook iets fout als meerdere hikers klagen over te weinig werk en de leasemaatschappijen klagen over te weinig hikers, natuurlijk. ;) En je hebt geen vervolgrot, dat gebeurt wel vaker toch. Ik zou daar helemaal niet voor mailen of bellen, tenzij ze aan de telefoon gezegd hebben dat je straks ter plekke even moet bellen.
Juist voor een vervolgrit wordt het wél gewaardeerd als je belletje doet was mijn idee. 's Ochtends bedelen om werk dan inderdaad weer niet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161450455
Geweldig weer geen rit voor maandag :r

Weet iemand op welke dag het salaris deze maand wordt uitbetaald?
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161457949
Maandag tussen 6:30 en 7:00 auto ophalen. Bus gaat 6.40, zou dan 6.55 aankomen. Maar looproute van 9292ov vertrouw ik niet helemaal, want Google maps gooit er zo vijf minuten bij qua looptijd. Wordt dus waarschijnlijk 6:20 de deur uit om gewoon een half uur te lopen naar de locatie. Vroegste rit ooit tot nu toe haha.
pi_161458057
Morgen ook vroeg op, maar dan om naar de TT te gaan. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_161468421
Maandag een rit om 8:30. Met de fiets is het 1 uhr 30 naar het startadres en met het OV 2 uur... :')
pi_161468911
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 22:29 schreef Kartmans het volgende:
Maandag tussen 6:30 en 7:00 auto ophalen. Bus gaat 6.40, zou dan 6.55 aankomen. Maar looproute van 9292ov vertrouw ik niet helemaal, want Google maps gooit er zo vijf minuten bij qua looptijd. Wordt dus waarschijnlijk 6:20 de deur uit om gewoon een half uur te lopen naar de locatie. Vroegste rit ooit tot nu toe haha.
Ach, die paar minuten... Ik zou gewoon de bus pakken.
pi_161469584
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 14:56 schreef Quattroporte47 het volgende:
Maandag een rit om 8:30. Met de fiets is het 1 uhr 30 naar het startadres en met het OV 2 uur... :')
Ben sochtends wel eens met de fiets naar het ophaaladres gegaan en dan savonds weer opgehaald met de auto. Maar 1,5uur fietsen is wel een beetje ver. Of als het een wisselrit is pak ik soms een OV fiets. Kost wel 3/euro maar je bespaart er zoveel tijd mee.
  zaterdag 16 april 2016 @ 17:18:08 #141
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161470743
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:05 schreef Volluto het volgende:

[..]

Ben sochtends wel eens met de fiets naar het ophaaladres gegaan en dan savonds weer opgehaald met de auto. Maar 1,5uur fietsen is wel een beetje ver. Of als het een wisselrit is pak ik soms een OV fiets. Kost wel 3/euro maar je bespaart er zoveel tijd mee.
Echt :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 16 april 2016 @ 17:20:07 #142
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161470784
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 22:33 schreef Sarasi het volgende:
Morgen ook vroeg op, maar dan om naar de TT te gaan. *O*
Ook achterlijk vroeg op, maar Record Store Day! Was om half 6 al taxi aan het spelen om iedereen op tijd bij Sounds Venlo te krijgen.

Nog even de nieuwe releases van Metallic K.O. en de EP's van Iron Maiden en Star Wars meegenomen. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 16 april 2016 @ 17:25:15 #143
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_161470883
Vanmorgen 4.25 opgestaan op de Amstel Gold Race te fietsen...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_161488728
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 15:20 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ach, die paar minuten... Ik zou gewoon de bus pakken.
Ja maar auto moet om 08:00 weer afgeleverd zijn, dus kan dan niet te laat op het ophaaladres zijn. Ach, weersvoorspelling is goed, dus een ochtendwandeling met zonsopgang is dan prima.
pi_161494135
Ben van België en heb hier al wat meegelezen, onder andere omdat ik zelf wou solliciteren voor zo'n bedrijf hier (Mobiliteitsdiensten België) en de sollicitatieprocedure is volgens mij zowat hetzelfde. Met een rijtest die evengoed weinig voorstelt, moest samen met 3 anderen misschien 10 minuten rondrijden in Antwerpen met een A6 Avant. :P Werk nu af en toe (als het lukt met school enz.) als privéchauffeur. Weet eigenlijk niet of hier ook van die hikebedrijven actief zijn, want hier lijken ze alleen naar student-privéchauffeurs opzoek te zijn en niet naar hikers. Zou hiken ook wel leuk vinden, alleen het heen en weer reizen zou ik me soms aan irriteren want bij een pc-rit heb je dit meestal niet (al heb ik ook al enkele ritten gereden). Vind het wel een superleuke job als student, rij-ervaring opdoen in verschillende wagens en er nog vrij goed voor betaald worden ook. En natuurlijk de wachttijden waarin je lekker kan doen wat je wilt.

Heb al in een 535d mogen rijden, natuurlijk zijn er ook wel normale wagens tussen. Morgen iemand naar Brussel rijden in een S500h, heel benieuwd naar die wagen.
pi_161500019
Vanmiddag nog gebeld voor 3 ritjes voor morgen vanwege een ziekmelding.

Eerste rit is 8 uur ophalen bij A. in Almere. Heb al tientallen auto's moeten afleveren, maar nog nooit hier moeten ophalen. Iemand die weet waar ik me zou moeten melden?
pi_161500053
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:45 schreef Mustang001 het volgende:
Vanmiddag nog gebeld voor 3 ritjes voor morgen vanwege een ziekmelding.

Eerste rit is 8 uur ophalen bij A. in Almere. Heb al tientallen auto's moeten afleveren, maar nog nooit hier moeten ophalen. Iemand die weet waar ik me zou moeten melden?
Bij hetzelfde kantoortje als wanneer je een auto aflevert ;)
pi_161500814
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:47 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Bij hetzelfde kantoortje als wanneer je een auto aflevert ;)
Ooh, thanks!
  zondag 17 april 2016 @ 19:45:28 #149
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161503157
Morgen om 05:00 opstaan voor een pc ritje in een bmw 640i, leuke auto, maar veel te vroeg :p
pi_161503987
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:45 schreef Sjouveur het volgende:
Morgen om 05:00 opstaan voor een pc ritje in een bmw 640i, leuke auto, maar veel te vroeg :p
Ruilen met college om 13 uur? :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161504150
Ja of met mijn werk van één tot vijf. Waarschijnlijk geen kut te doen, maar je moet wel aanwezig zijn. Goed moment om een paar series in te halen ofzo. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 17 april 2016 @ 20:18:41 #152
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161504216
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 20:10 schreef yosander het volgende:

[..]

Ruilen met college om 13 uur? :P
Betaald dat goed? :s)
pi_161504502
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:18 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Betaald dat goed? :s)
In de toekomst hopelijk wel :+

Heb zo goed als elke dag verplicht college dit blok, dag werk :'(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161504801
Hoe zit het eigenlijk met die aflevertijden? Je bent er altijd ruim (>1 uur) van te voren en het lijkt wel alsof de klant altijd blij is dat je al zo vroeg er bent. Morgen moet ik echter ergens een auto afleveren waar in de omgeving iets staat dat ik zou wel willen bezoeken, en ben er als het goed is dik een uur eerder, zou je dan gewoon mogen wachten of moet je altijd eerst kijken of je de auto al mag afleveren?
pi_161505615
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:18 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Betaald dat goed? :s)
Als het een college Nederlandse taal is, zou je misschien yosanders aanbod serieus moeten overwegen. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_161505653
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 21:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als het een college Nederlandse taal is, zou je misschien yosanders aanbod serieus moeten overwegen. :P
_O-
Nee, helaas.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 17 april 2016 @ 21:09:33 #157
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161505839
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2016 21:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als het een college Nederlandse taal is, zou je misschien yosanders aanbod serieus moeten overwegen. :P
Shit 8)7
pi_161514256
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Klantnamen.

En NL doet niet aan oproepkrachten voor zover ik weet, maar ze hebben wel mijn privenummer. Waarom? Omdat AR blijkbaar regelmatig geen hikers voor ze heeft, terwijl, als ze de studenten zelf opbellen, bijna iedereen wel een ritje kan doen. De vogel heeft mijn nummer ook, daar doe ik weleens locatiewerk voor en die mogen me altijd privé bellen of sms'en. Blijft mijn achternaam over, maar die meldde laatst ook al dat AR soms geen hikers voor ze heeft omdat al hun ritten worden geclassificeerd als 'spoed' door AR (vanwege tijdstip invoeren de dag ervoor).

Kortom: ergens gaat iets heel erg mis bij AR. :')
Terugkomend hierop. Als nl je belt buiten AR om, hoe doe je dat dan verzekeringstechnisch? Bij schade oid?
  maandag 18 april 2016 @ 08:27:52 #159
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161514467
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 07:47 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Terugkomend hierop. Als nl je belt buiten AR om, hoe doe je dat dan verzekeringstechnisch? Bij schade oid?
Je wordt gewoon via AR ingezet
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161515343
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 07:47 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Terugkomend hierop. Als nl je belt buiten AR om, hoe doe je dat dan verzekeringstechnisch? Bij schade oid?
Gaat gewoon via AR. Zelfde met de vogel.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161515896
Eerste ritje stond een week verkeerd ingepland door klant, dus dan maar door naar het volgende ritje.

Werkdag is zojuist twee uur korter geworden helaas.
pi_161519371
Met enige vertraging hier nog het verhaal over mijn rit naar Charleroi van afgelopen vrijdag voor wie het interesseert.

In de ritgegevens stond dat ik opgehaald zou worden bij station Amsterdam Zuid en naar het ophaaladres van de auto gebracht zou worden die op een schip stond. Aanvankelijk klonk dat als een hele bijzondere rit en het type auto was ook onbekend. Maar toen ik in de auto zat en gebracht werd naar het ophaaladres en ik Schiphol zag liggen begreep ik het, de auto stond dus gewoon op Schiphol niet op een schip. De auto was volgens mij gewoon privébezit want het was een Polo van op z'n minst 12 jaar oud met bijna 2 ton op de teller met Belgisch kenteken. De auto lag vol rommel, lege blikjes energydrank, nog meer blikjes frisdrank, 4 Dopper-flessen, jas en vest, sigaretten en nog een hoop zooi. Maar goed, de auto startte gelukkig en heb verder geen problemen gehad gedurende de rit, al waren er toch een aantal opmerkelijke dingen met de auto aan de hand.
- De 12v uitgang van de auto deed het niet, dus ik kon mijn telefoon niet gebruiken voor navigatie omdat dat veel te veel stroom zou gaan kosten terwijl ik mijn telefoon vooral nodig zou hebben voor de terugreis. Ik heb toen maar ouderwets met pen een routebeschrijving opgeschreven en later bijna op eindbestemming navigatie weer aangezet.
- Verder brandde een oranje motorlampje soms en had ik continu een ABS-melding.
- En de snelheidsmeter gaf aan dat je ongeveer 10 km/h langzamer reed dan je daadwerkelijk reed, op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht viel me namelijk op dat iedereen 90 reed, en dat kan natuurlijk niet.
- ook apart was dat als je de linker buitenspiegel verstelde de rechter buitenspiegel ook van positie veranderde.

Maar ondanks de auto, die verder eigenlijk wel ok reed was het natuurlijk nog steeds een fantastische rit! Ik werd nog naar de tramhalte gebracht door een personeelslid van het parkeerbedrijf (vliegveld) waar ik de auto moest afleveren. Uiteindelijk heb ik een kleine 4 uur over de rit gedaan en de terugreis met het OV duurde dankzij werkzaamheden op het spoor en vertraagde treinen 6,5 uur.

Ik kom niet zo vaak in België, maar ik vond de omgeving en de mensen in Charleroi er maar armzalig uitzien. Toch wel een verschil met wat ik van Vlaanderen ken.
  maandag 18 april 2016 @ 13:45:20 #163
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_161520424
Dat van die spiegels is (of was iig in die tijd) standaard bij VAG, mijn Skoda doet dat ook namelijk.

Klinkt verder als een prima rit ja! Altijd leuk zo'n avontuur :D
Charleroi staat inderdaad niet echt bekend om zijn mooie binnenstad nee :')

Zelf ga ik binnenkort 2 daagjes naar Leuven, daar verwacht ik wel wat meer van :P
  maandag 18 april 2016 @ 14:16:05 #164
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161521148
België kan inderdaad behoorlijk lelijk zijn, ook de buitenwijken van Brussel vind ik er soms enorm grauw uit zien, lelijke betonbende dat het is. De volgende keer maar hopen op een exclusievere auto ;)
pi_161521740
12v is wel zo'n beetje de belangrijkste optie in een auto tegenwoordig, of gewoon een 220v aansluiting zoals bij skoda superb.
pi_161522346
Sinds vorige week medewerker bij Easyway :) . Woensdag mn eerste rit gehad. De dagen daarna volledige beschikbaar geweest, maar helaas niet ingepland.. Wat is normaal gesproken een normale tijd dat er gebeld wordt voor ritten bij EW?
pi_161522828
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:04 schreef FH_2 het volgende:
Sinds vorige week medewerker bij Easyway :) . Woensdag mn eerste rit gehad. De dagen daarna volledige beschikbaar geweest, maar helaas niet ingepland.. Wat is normaal gesproken een normale tijd dat er gebeld wordt voor ritten bij EW?
Krijg meestal tussen 4 en 6 een belletje, maar zal wel per regio verschillen.
pi_161523230
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef PizzametKebab het volgende:

[..]

Krijg meestal tussen 4 en 6 een belletje, maar zal wel per regio verschillen.
Ik zit in regio Den Haag/Rotterdam. Maar thanks, ik wacht het maar af!
pi_161523279
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:35 schreef FH_2 het volgende:

[..]

Ik zit in regio Den Haag/Rotterdam. Maar thanks, ik wacht het maar af!
Formeel kunnen ze tot 17:30 bellen
pi_161523509
Ben 2 weken geleden 22 geworden (dus duurder voor het eerst), en heb gelijk het idee dat ik eigenlijk niet meer wordt ingepland terwijl ik vroeger bij beschikbaar altijd gebeld werd.

Heeft iemand ook deze ervaring?
pi_161523686
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:45 schreef cheese. het volgende:
Ben 2 weken geleden 22 geworden (dus duurder voor het eerst), en heb gelijk het idee dat ik eigenlijk niet meer wordt ingepland terwijl ik vroeger bij beschikbaar altijd gebeld werd.

Heeft iemand ook deze ervaring?
Ben zelf ook 22 en krijg bijna altijd werk, maar ik zit dan ook in een gunstige regio aangezien ik in Almere woon. Maar aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat hun planningssysteem zo is ingericht dat ze in een regio kunnen zoeken op de goedkoopste hiker.
pi_161523786
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef MG_13 het volgende:

[..]

Ben zelf ook 22 en krijg bijna altijd werk, maar ik zit dan ook in een gunstige regio aangezien ik in Almere woon. Maar aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat hun planningssysteem zo is ingericht dat ze in een regio kunnen zoeken op de goedkoopste hiker.
Als ik een dergelijk planningssysteem mocht ontwerpen had ik er wel ingebouwd dat ik het uurloon van degene die ik indeel voor me zie. Ze weten wel het uurloon per hiker, want in je e-mail staat het CAO-loon altijd al. Misschien vraag ik het wel een keer als ze bellen.
  maandag 18 april 2016 @ 16:08:35 #173
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161524102
Morgen een dagje draaien van 09:30-23:30 exclusief reistijd, heerlijk wat uurtjes maken :)
pi_161524731
Nog steeds niet gebeld morgen :(

Voor vandaag was er ook geen rit voor me, mag toch hopen dat er morgen tenminste iets is... Nog anderhalf uur dan maar..
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161528299
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef MG_13 het volgende:

[..]

Ben zelf ook 22 en krijg bijna altijd werk, maar ik zit dan ook in een gunstige regio aangezien ik in Almere woon. Maar aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat hun planningssysteem zo is ingericht dat ze in een regio kunnen zoeken op de goedkoopste hiker.
Volgens mij mag dat juridisch gezien niet eens. Wat natuurlijk niet betekent dat ze het niet zouden doen, want wie controleert dat nou?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:51:01 #176
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_161551659
Is een chino of soortgelijke nette niet-spijkerbroek toegestaan als hiker? Of moet het per se een pantalon zijn?
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:14:52 #177
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161552250
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:51 schreef Keukendrol het volgende:
Is een chino of soortgelijke nette niet-spijkerbroek toegestaan als hiker? Of moet het per se een pantalon zijn?
Jawel. Spijkerbroek ook wel, mits donker en gewoon heel. Petjes en kapotte exemplaren mag je thuis laten. Dat geldt ook voor nektasjes.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161553800
Eindelijk weer werk *O*

Het nadeel is dat het een Toyota Auris en een Skoda Citigo is :')
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:28:15 #179
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161558394
Ben nu bezig met een heerlijke opdracht. Aardige man rijden in een Audi A6 Allroad biturbo 3.0 TDI. Samen met die opdracht van gisteren echt helemaal niets te klagen qua auto's en klanten. :)
pi_161562663
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jawel. Spijkerbroek ook wel, mits donker en gewoon heel. Petjes en kapotte exemplaren mag je thuis laten. Dat geldt ook voor nektasjes.
EW is geloof ik wel wat strenger dan AR. Voor beide geldt dat een (nette) chino gewoon prima is. Een donkere spijkerbroek, zoals deze lijkt me ook wel: http://www.landaustore.co(...)enim-jeans-39887.jpg
(dit is een vrouwenmodel, maar het idee is duidelijk denk ik)

Zelf loop ik eigenlijk altijd in een chino.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161563362
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:26 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

EW is geloof ik wel wat strenger dan AR. Voor beide geldt dat een (nette) chino gewoon prima is. Een donkere spijkerbroek, zoals deze lijkt me ook wel: http://www.landaustore.co(...)enim-jeans-39887.jpg
(dit is een vrouwenmodel, maar het idee is duidelijk denk ik)

Zelf loop ik eigenlijk altijd in een chino.
Kont. Voor ew loop ik altijd in m'n cheapy v&d (Rip) pantalon :)
pi_161567940
Vandaag weer een hikerrit.

540 de trein om om 930 in Wieuwerd te zijn...
Nee.
  woensdag 20 april 2016 @ 09:47:55 #183
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161568574
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:28 schreef Sjouveur het volgende:
Ben nu bezig met een heerlijke opdracht. Aardige man rijden in een Audi A6 Allroad biturbo 3.0 TDI. Samen met die opdracht van gisteren echt helemaal niets te klagen qua auto's en klanten. :)
Lekker! Ik heb vandaag de rijtest, ben benieuwd!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  woensdag 20 april 2016 @ 10:04:53 #184
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_161568859
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:47 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Lekker! Ik heb vandaag de rijtest, ben benieuwd!
Rijtest? Jij bent al werkzaam bij EW of AR toch? Anyway, succes!
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_161568927
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:54 schreef Dimitri_ het volgende:
Vandaag weer een hikerrit.

540 de trein om om 930 in Wieuwerd te zijn...
Wat moet jij vanuit Breda naar wieuwerd, terwijl ik als Hiker gewoon beschikbaar stond voor vandaag in Friesland?
pi_161569750
Ik heb ook net een auto afgeleverd in Almere en moet nu met het OV naar de volgende auto in Almelo :+
2 uur en 20 min ...
pi_161571020
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:09 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wat moet jij vanuit Breda naar wieuwerd, terwijl ik als Hiker gewoon beschikbaar stond voor vandaag in Friesland?
Is waarschijnlijk die taxirit die op Facebook stond.
pi_161572958
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:55 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Is waarschijnlijk die taxirit die op Facebook stond.
Exact! De eigenaar van de taxi heeft me nog naar schiphol gebracht alwaar de ICdirect naar Breda niet reed, nu dus via Den Bosch naar Breda..

Al met al een uur of 10 gewerkt waarvan 1.5 uur gereden. Nieuw record.

Taxi was wel een hele dikke A6 3.0 station, mooie auto om te zien.
Nee.
pi_161573038
Vandaag ook weer een keer hiken voor mij, alle deadlines van vorig kwartiel achter de rug dus eindelijk weer tijd om te werken. Had vanochtend een Upje van Oldenzaal naar Amstelveen. Afgeleverd bij een Amerikaanse die net geïmmigreerd was en heel blij was dat ze hier nu een auto had, ze zei me nog heel schattig in gebrekkig Nederlands gedag toen ik naar de volgende opdracht ging. Heb daarna geruime tijd in de zon zitten chillen in Amsterdam, nu in de wachtruimte van een dealer in Duivendrecht terwijl ze een gloednieuwe DS4 voor me aan het ophalen zijn die ik zo naar Rijssen ga rijden. Ben best benieuwd naar die auto! Prima dagje :)
pi_161576138
Kwartiel blijft een dom woord, zeker UT?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161577253
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Kwartiel blijft een dom woord, zeker UT?
Ben ik met je eens, en jup.

Ds4 beviel goed. Voelt toch net wat meer premium dan zo'n c4 Picasso of c4 cactus. De automaat viel me mee, ben slechter gewend van Franse auto's. Twee minpuntjes: door de zon was het touchscreen compleet onleesbaar en de cruise control deed dat typisch Franse ding waar je hem instelt op snelheid X en constant X-1 of X+1 blijft rijden. Superirritant.
pi_161578418
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:09 schreef SytseH het volgende:
Ds4 beviel goed. Voelt toch net wat meer premium dan zo'n c4 Picasso of c4 cactus. De automaat viel me mee, ben slechter gewend van Franse auto's. Twee minpuntjes: door de zon was het touchscreen compleet onleesbaar en de cruise control deed dat typisch Franse ding waar je hem instelt op snelheid X en constant X-1 of X+1 blijft rijden. Superirritant.
Vond hem ook wel zeker lekker rijden maar het zicht naar achteren was echt belabberd, de hele auto voelde van binnen een beetje krap.

En de USB-poort zat op een verschrikkelijk onhandige plek, denk dat ik een minuut of twee bezig was om mijn USB-stick er in te pluggen.
pi_161579200
Hele week al op beschikbaar staan, 0x gebeld. Sinds vorige week aamgenomen bij EW, wel al een rit gehad afgelopen woensdag, maar dit was 'n spoedrit waarvoor ik zelf belde. Zit in regio Den Haag. Meer mensen de ervaring dat ze eerste we(e)k(en) totaal niet werden ingepland? (Voor velen al tijd geleden denk ik). Of moet ik even contact opnemen met EW of is het gewoon toeval (kan ook natuurlijk)?
pi_161579220
Yes, twee goede punten. Die USB-poort was inderdaad slecht te bereiken en naar er zat inderdaad vaak een auto precies achter een hoofdsteun verscholen. Zicht vooruit en naar de zijkanten overigens wel super, net als bij de C4 picasso. Ik vind die lange voorruit best prettig.
pi_161579238
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 17:41 schreef FH_2 het volgende:
Hele week al op beschikbaar staan, 0x gebeld. Sinds vorige week aamgenomen bij EW, wel al een rit gehad afgelopen woensdag, maar dit was 'n spoedrit waarvoor ik zelf belde. Zit in regio Den Haag. Meer mensen de ervaring dat ze eerste we(e)k(en) totaal niet werden ingepland? (Voor velen al tijd geleden denk ik). Of moet ik even contact opnemen met EW of is het gewoon toeval (kan ook natuurlijk)?
Het is gewoon erg rustig nu. Niks aan te doen.
  woensdag 20 april 2016 @ 18:02:08 #196
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_161579666
2 mei brengen ze m'n Opel Karl *O*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 20 april 2016 @ 21:27:49 #197
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_161586250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 17:41 schreef FH_2 het volgende:
Hele week al op beschikbaar staan, 0x gebeld. Sinds vorige week aamgenomen bij EW, wel al een rit gehad afgelopen woensdag, maar dit was 'n spoedrit waarvoor ik zelf belde. Zit in regio Den Haag. Meer mensen de ervaring dat ze eerste we(e)k(en) totaal niet werden ingepland? (Voor velen al tijd geleden denk ik). Of moet ik even contact opnemen met EW of is het gewoon toeval (kan ook natuurlijk)?
Denk dat het gewoon erg rustig is, al kan je uiteraard even navragen als je denkt dat er iets fout is gegaan.

Moet zeggen dat ik hier in Amsterdam (toch vrij gunstige locatie) vorige week ook van die onmogelijke startadressen kreeg als Lelystad (2 uur reizen) en zo. :7 Ik klaag niet. Uiteindelijk eindigen in Almere, wat ook al met al een goede 5 kwartier reizen is. Easy money. :D
pi_161591987
In ander positief nieuws overigens; Sinds twee weken staat m'n auto weer op zomerwielen. Eindelijk weer 17" :)

pi_161594554
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:43 schreef SytseH het volgende:
In ander positief nieuws overigens; Sinds twee weken staat m'n auto weer op zomerwielen. Eindelijk weer 17" :)

[ afbeelding ]
Hij kan wel wat omlaag :+
pi_161598689
Contrast met géén werk krijgen; vanochtend al om 08:45 gebeld voor ritjes voor morgen.

Waaronder een Renault Talisman, die wilde ik graag proefrijden _O_
  donderdag 21 april 2016 @ 13:34:20 #201
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161600575
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:04 schreef Keukendrol het volgende:

[..]

Rijtest? Jij bent al werkzaam bij EW of AR toch? Anyway, succes!
Ik ben nu werkzaam bij AR, maar ik wil ook graag weten hoe privéchauffeur bevalt.

Helaas is het hem niet geworden bij het bedrijf waar ik de rijtest nu had... Ik moest rijden in een 20 jaar oude Volvo, en ik matchte niet echt lekker met die auto. De instructeur vond dat ik steeds te laat remde, maar mijns inziens kwam dat door de lange pedaalslag van de rem waardoor ik niet lekker aanvoelde waar het rempunt lag. Verder waren er nog wel wat andere dingetjes onderweg, ik zag een OV-Fietser over het hoofd die op het laatste moment besloot van richting te veranderen en buiten de bebouwde kom reed ik 'te sportief'...

Anyway, ook hier weer wat van geleerd, maar het blijft toch zuur als je af moet druipen daar (met een flinke deuk in je ego :') )

Instructeur gaf wel toe dat ze de laatste tijd wat strenger zijn geworden, en dat ik het een paar jaar terug waarschijnlijk wel gehaald zou hebben, maar dat voelt natuurlijk een beetje als mosterd na de maaltijd...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 21 april 2016 @ 14:10:42 #202
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161601291
Ik snap precies wat je bedoelt over dat rempedaal in die Volvo, we gebruiken die auto regelmatig voor andere dingen en het is inderdaad een oud lijk. Jammer dat je de test niet hebt gehaald. Ik zou graag zien dat ze een nettere auto aanschaffen voor dit soort dingen. Toen ik 5 jaar terug de test deed hadden ze trouwens een drietal Mercedessen gehuurd voor die dag, dat is eigenlijk wel fijner al.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de Talisman!
pi_161601437
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:10 schreef Sjouveur het volgende:
Ik snap precies wat je bedoelt over dat rempedaal in die Volvo, we gebruiken die auto regelmatig voor andere dingen en het is inderdaad een oud lijk. Jammer dat je de test niet hebt gehaald. Ik zou graag zien dat ze een nettere auto aanschaffen voor dit soort dingen. Toen ik 5 jaar terug de test deed hadden ze trouwens een drietal Mercedessen gehuurd voor die dag, dat is eigenlijk wel fijner al.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de Talisman!
Ik heb vorige week de rijtest bij EW gehad. Daar hebben ze twee auto's voor de rijtest. Eén hele dikke Mercedes (reed heerlijk) en een mooie Passat station. Prima auto's voor de rijtest. Waren beide automaten. Het enige gekke was dat er geen pook zat bij de Mercedes. Die zat aan het stuur vast (waar normaal het ruitenwisserhendeltje zit. Voor velen za dit al bekend zijn, maar was het voor mij nog niet. Was dus even gek met parkeren, maar verder mocht je met deze auto's zeker niet klagen.
  donderdag 21 april 2016 @ 16:48:26 #204
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161604381
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:34 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Ik ben nu werkzaam bij AR, maar ik wil ook graag weten hoe privéchauffeur bevalt.

Helaas is het hem niet geworden bij het bedrijf waar ik de rijtest nu had... Ik moest rijden in een 20 jaar oude Volvo, en ik matchte niet echt lekker met die auto. De instructeur vond dat ik steeds te laat remde, maar mijns inziens kwam dat door de lange pedaalslag van de rem waardoor ik niet lekker aanvoelde waar het rempunt lag. Verder waren er nog wel wat andere dingetjes onderweg, ik zag een OV-Fietser over het hoofd die op het laatste moment besloot van richting te veranderen en buiten de bebouwde kom reed ik 'te sportief'...

Anyway, ook hier weer wat van geleerd, maar het blijft toch zuur als je af moet druipen daar (met een flinke deuk in je ego :') )

Instructeur gaf wel toe dat ze de laatste tijd wat strenger zijn geworden, en dat ik het een paar jaar terug waarschijnlijk wel gehaald zou hebben, maar dat voelt natuurlijk een beetje als mosterd na de maaltijd...
Ze hadden andere mensen aangenomen in Eindhoven dus ik hoef voorlopig niet te denken aan mijn herkansing voor de PC rijtest.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161604603
Ik heb morgen twee ritjes, ondanks wat gedoe met communicatie en heen en weer bellen en gemiste oproepen :+
Groningen - Den Bosch per VW Passat GTE, erg benieuwd naar hoe die rijdt!
Vervolgens Oss - Amersfoort in een Focus Station.
Prima wel :)
pi_161605379
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:10 schreef Sjouveur het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd naar de Talisman!
Nou het blijft voor mij ook bij "benieuwd zijn", daar ik net een SMS van EW ontvang dat dat ritje is geannuleerd. Helaas.
pi_161606894
Godverdomme :')

Weer niet gebeld terwijl ik de hele week beschikbaar was. Ik sluit de week af met slechts 6 te declareren uurtjes.. :')
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161610015
Had laatst een EW'er in de bus. Hij had wat slechte ervaringen. Was ik toch even blij dat ik ieder weekend meer dan nodig ben.
pi_161615117
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:59 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb morgen twee ritjes, ondanks wat gedoe met communicatie en heen en weer bellen en gemiste oproepen :+
Groningen - Den Bosch per VW Passat GTE, erg benieuwd naar hoe die rijdt!
Vervolgens Oss - Amersfoort in een Focus Station.
Prima wel :)
Met een beetje geluk heb je een gte met adaptieve cc, ideaaaaal was dat toen ik m mee had.
pi_161615482
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:55 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Met een beetje geluk heb je een gte met adaptieve cc, ideaaaaal was dat toen ik m mee had.
Het is als het goed is een Highline, dus ik hoop idd van wel :) Ben benieuwd hoe die is in vergelijking met die van de C63 die ik heb gereden. Die wilde iets meer afstand houden dan op de Nederlandse snelweg praktisch was, aangezien er dan steeds mensen genoeg ruimte zagen om hun auto er voor te gooien waardoor die weer flink in de remmen moest :+ Tevens daarna afstand houden en snelheid van voorganger aanhouden waardoor ze lang links bleven rijden ipv door te rijden :')
pi_161621246
Je krijgt tegenwoordig een mail met een link naar je rit als je werk krijgt.
pi_161630252
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:29 schreef Volluto het volgende:
Je krijgt tegenwoordig een mail met een link naar je rit als je werk krijgt.
AR?
pi_161630307
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 17:48 schreef Drowzz het volgende:

[..]

AR?
Nee bij ew, vanochtend bij een spoed ritje. Maar ik ga maandag ook werken en daarvoor nog niks ontvangen.
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:35:38 #214
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161633855
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:10 schreef Sjouveur het volgende:
Ik snap precies wat je bedoelt over dat rempedaal in die Volvo, we gebruiken die auto regelmatig voor andere dingen en het is inderdaad een oud lijk. Jammer dat je de test niet hebt gehaald. Ik zou graag zien dat ze een nettere auto aanschaffen voor dit soort dingen. Toen ik 5 jaar terug de test deed hadden ze trouwens een drietal Mercedessen gehuurd voor die dag, dat is eigenlijk wel fijner al.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de Talisman!
Ja dat is al een heel stuk beter! Ik denk ook een heel stuk representatiever voor wat je verderop in je carrière als PC'er zult gaan rijden, die Volvo was in ieder geval de op één na oudste (oudste is de Volvo Amazon 123 GT uit 1967 van m'n neef) auto waarmee ik ooit gereden heb.

Maar goed, de volgende sollicitatie bij een ander (vrij groot) studentchauffeursbedrijf staat alweer op de planning voor na de meivakantie. De auto's zijn hier al bekend, het wordt óf een V60 óf een Passat. Ik ben benieuwd of het hier beter gaat, maar ik vermoed haast van wel!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:37:11 #215
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161633889
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:18 schreef FH_2 het volgende:

[..]

Ik heb vorige week de rijtest bij EW gehad. Daar hebben ze twee auto's voor de rijtest. Eén hele dikke Mercedes (reed heerlijk) en een mooie Passat station. Prima auto's voor de rijtest. Waren beide automaten. Het enige gekke was dat er geen pook zat bij de Mercedes. Die zat aan het stuur vast (waar normaal het ruitenwisserhendeltje zit. Voor velen za dit al bekend zijn, maar was het voor mij nog niet. Was dus even gek met parkeren, maar verder mocht je met deze auto's zeker niet klagen.
Ja ik geloof dat ze bij EW een S500 Lang hebben voor de rijtest, dat rijdt natuurlijk fenomenaal! Je bent een hele baas als je oncomfortabel kunt rijden met die auto.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:40:06 #216
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161633953
Vandaag trouwens een A3 G-Tron en een Peugeot 308 SW gehad. Moet zeggen dat beide auto's me goed bevielen, al heeft de A3 eigenlijk wel baat bij minimaal de 1.4 TFSI van 140 pk om de boel nét even wat vlotter te laten verlopen. Verder wel echt een heel fijne auto.

Peugeot had me positief verrast. Nog nooit in een 308 gereden, maar de diesel met 120 pk pakt lekker door, de auto rijdt comfortabel en het entertainment-systeem is goed.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161634263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:40 schreef McAwesome het volgende:
Vandaag trouwens een A3 G-Tron en een Peugeot 308 SW gehad. Moet zeggen dat beide auto's me goed bevielen, al heeft de A3 eigenlijk wel baat bij minimaal de 1.4 TFSI van 140 pk om de boel nét even wat vlotter te laten verlopen. Verder wel echt een heel fijne auto.

Peugeot had me positief verrast. Nog nooit in een 308 gereden, maar de diesel met 120 pk pakt lekker door, de auto rijdt comfortabel en het entertainment-systeem is goed.
Entertainment/navi systemen van peugeot/citroen zijn juist ruk vind ik. Zo traag als dikke stront en onoverzichtelijk.
pi_161634456
Precies dat!
Ook de Passat had met de adaptive cruise last van een te grote afstand willen houden. Voor de rest wel een erg mooie en fijne auto :)
De Focus reedt ook errug fijn! Mooie dag gehad zo :)
  vrijdag 22 april 2016 @ 22:01:47 #219
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161636972
Alvast succes bij het andere bedrijf McAwesome, een V60 of Passat zijn inderdaad makkelijker te rijden dan die rampenbak.
Vandaag trouwens een prima dagje gehad als valet bij een 5 sterren hotel: onder andere een paar Porsches en een nieuwe Audi TT die ik erg mooi vond gereden.
pi_161637078
Ik had eerst een peugeot 308 waar je kon instellen hoeveel secondes je achter je voorganger wilde rijden. Dat was echt precies goed.
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:44:04 #221
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161641018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:52 schreef br210 het volgende:

[..]

Entertainment/navi systemen van peugeot/citroen zijn juist ruk vind ik. Zo traag als dikke stront en onoverzichtelijk.
Bij mij deed het wat het moest doen: iPhone ingeplugd in de USB, hij neemt zo m'n nummers over van Spotify en ik kan via het stuur vooruitspoelen als ik geen zin heb in een bepaald nummer. Dit is wel eens anders bij andere entertainmentsystemen, dan moet ik op de telefoon zelf gaan flashforwarden. Navigatie was tevens duidelijk en bestemming invoeren ging gewoon vlot. Dit was nog een betrekkelijk nieuwe auto, dus misschien ligt het daar aan. Citroën vind ik inderdaad drie keer niks...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:45:47 #222
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161641086
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 22:01 schreef Sjouveur het volgende:
Alvast succes bij het andere bedrijf McAwesome, een V60 of Passat zijn inderdaad makkelijker te rijden dan die rampenbak.
Vandaag trouwens een prima dagje gehad als valet bij een 5 sterren hotel: onder andere een paar Porsches en een nieuwe Audi TT die ik erg mooi vond gereden.
Dankje! Klinkt wel goed weer zo'n dagje van jou, hopelijk bieden ze bij het andere bedrijf ook dergelijke 'arrangementen' mocht ik worden aangenomen :)
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161693253
Iemand een idee of Easyway met koningsdag ook werkt?
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161697564
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 00:50 schreef SR4 het volgende:
Iemand een idee of Easyway met koningsdag ook werkt?
Staat op Facebook dat ze dan geen ritten hebben
pi_161700348
Koningsdag is een officiële feestdag, dus er is toch geen bedrijf open.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161705933
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:52 schreef DireStraits7 het volgende:
Koningsdag is een officiële feestdag, dus er is toch geen bedrijf open.
Het een nationale feestdag, geen officiele feestdag, sommige bedrijven zijn gewoon open.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161707177
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 17:37 schreef SR4 het volgende:

[..]

Het een nationale feestdag, geen officiele feestdag, sommige bedrijven zijn gewoon open.
"Koningsdag (27 april) is een officiële feestdag in Nederland, maar niet iedereen is dan vrij."
https://www.rijksoverheid(...)g-27-april-vrije-dag

Eigenlijk vooral de retail en horeca die open zijn (is natuurlijk gouden business). Over het algemeen niet de klanten waar wij voor rijden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161709429
Vandaag dagje gehad in een Seat Leon FR. Morgen mijn allereerste keer in een Alfa romeo (giulietta).

Als adres staat er alleen dit:
A---weg 55 ( nav : B---weg 9 )

Heb al even op google maps gekeken maar werd mij niet echt duidelijk wat ik moet aanhouden.
Iemand enig idee welke ik moet aanhouden?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
  maandag 25 april 2016 @ 19:55:12 #229
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_161709961
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:39 schreef Pespre1 het volgende:
Vandaag dagje gehad in een Seat Leon FR. Morgen mijn allereerste keer in een Alfa romeo (giulietta).

Als adres staat er alleen dit:
A---weg 55 ( nav : B---weg 9 )

Heb al even op google maps gekeken maar werd mij niet echt duidelijk wat ik moet aanhouden.
Iemand enig idee welke ik moet aanhouden?
Als er staat dat je in je navigatie B---weg 9 moet invoeren zou ik vooral a---weg invoeren... :')
pi_161715600
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 19:55 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Als er staat dat je in je navigatie B---weg 9 moet invoeren zou ik vooral a---weg invoeren... :')
Ja snap ik. Alleen via google Maps zag ik het bedrijf niet. Morgen maar even zoeken dan.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_161715631
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:19 schreef Pespre1 het volgende:

[..]

Ja snap ik. Alleen via google Maps zag ik het bedrijf niet. Morgen maar even zoeken dan.
In welke stad is het? Niet toevallig Waalwijk?
pi_161716204
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 22:20 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

In welke stad is het? Niet toevallig Waalwijk?
Amersfoort.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_161722425
Wat een ongelooflijk gekut vandaag op de weg zeg. Ritje van drie kwartier duurde nu ruim anderhalf uur.

Hele tijd stilgestaan met ontzettend veel verkeer op de A9, op de A10 kilometers file door een klein ongeluk, en zie net op de A28 drie individuele groepjes auto's na kettingsbotsingen midden op de snelweg stilstaan.

Leer afstand houden met slecht weer ;(

Zat wel lekker in een VW Passat en daarna Audi A4, allebei automaat gelukkig.
  dinsdag 26 april 2016 @ 12:09:13 #234
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161723388
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:39 schreef Pespre1 het volgende:
Vandaag dagje gehad in een Seat Leon FR. Morgen mijn allereerste keer in een Alfa romeo (giulietta).

Als adres staat er alleen dit:
A---weg 55 ( nav : B---weg 9 )

Heb al even op google maps gekeken maar werd mij niet echt duidelijk wat ik moet aanhouden.
Iemand enig idee welke ik moet aanhouden?
Waarschijnlijk zit de officiële ingang van het bedrijf op weg A, maar zit de parkeerplaats waar jij moet zijn op weg B
pi_161730427
Zijn er al mensen gebeld voor donderdag? Ben de hele dag beschikbaar maar heb geen ritjes.

Ondanks de oproep van EW op FB om donderdag beschikbaar te zijn en dat er volop werk zou zijn :o
pi_161731893
Ik ben gebeld, maar slechts één ritje gekregen. Met het OV is het wel 3 à 4 uur terug naar huis, dus uiteindelijk maak ik alsnog een volle dag. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161776423
Geen vervolgrit gekregen, dus inderdaad met het OV naar huis. Ik vertrok daar om 11.30. Was vlak voor 15 uur weer thuis. Gelukkig lekker lange treinrit(ten), dus onderweg de - overigens geweldige - film Le Samouraï (1967) kunnen (her)kijken. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  donderdag 28 april 2016 @ 18:22:42 #238
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161780562
Vandaag nog gebeld voor een spoedje, Citroën DS3 van Heteren naar Oosterhout. Toevallig moest ik de DS3 ophalen in de buurt van Porsche Centrum Gelderland, en omdat ik iets te vroeg ter plaatse was ben ik daar nog even wezen kijken. Smullen!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161780671
Morgen drie ritjes. *O*

Groningen - Utrecht in een Alto, Breukelen - vaag dorpje 20km verderop in een V70 en Hilversum - Almere in een Fiat500. :D

Dagje van zo'n tien uur, als alles meezit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 28-04-2016 18:34:28 ]
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 28 april 2016 @ 18:29:29 #240
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161780713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 18:27 schreef Sarasi het volgende:
Morgen drie ruitjes. *O*

Groningen - Utrecht in een Alto, Breukelen - vaag dorpje 20km verderop in een V70 en Hilversum - Almere in een Fiat500. :D

Dagje van zo'n tien uur, als alles meezit.
Netjes! Ik heb nog helemaal niks. Bummer.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161780865
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 18:29 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Netjes! Ik heb nog helemaal niks. Bummer.
Ik werd om half vier al gebeld, echt idioot. :P En zondag wordt het mooi weer dus dan lekker een dagje op de motor tuffen. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_161781632
Scheelt het dus dat ik morgen niet beschikbaar ben :D
Maandag wel weer aan de slag hopelijk
pi_161782869
Afgelopen dinsdag geen ritjes gekregen voor vandaag. Dus gister met koningsdag weer behoorlijk laat geworden.. Vanmorgen dus half 12 wakker met twee gemiste oproepen van EW. Uiteindelijk rit Maassluis - Wormerveer en retour gekregen.

Heen kreeg ik een Mercedes Citan mee. De rit terug kreeg ik een Renault werkbusje met een blackbox erin mee. De medewerker moet dan met een drupper inchecken. De persoon die de auto overleverde wilde helaas niet inchecken. Gevolg was dat ik 2,5 uur (incl bijna een uur file op A4) met een onuitstaanbare piep in de auto heb gereden.. Zijn betere ritten als hiker te bedenken :p
pi_161783132
Ik had vandaag ook een auto mee met een druppel. Gelukkig werd die wel uitgezet, maar ik kreeg de druppel niet mee. Bijgevolg kon ik dus nergens stoppen. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161787365
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:47 schreef FH_2 het volgende:
Afgelopen dinsdag geen ritjes gekregen voor vandaag. Dus gister met koningsdag weer behoorlijk laat geworden.. Vanmorgen dus half 12 wakker met twee gemiste oproepen van EW. Uiteindelijk rit Maassluis - Wormerveer en retour gekregen.

Heen kreeg ik een Mercedes Citan mee. De rit terug kreeg ik een Renault werkbusje met een blackbox erin mee. De medewerker moet dan met een drupper inchecken. De persoon die de auto overleverde wilde helaas niet inchecken. Gevolg was dat ik 2,5 uur (incl bijna een uur file op A4) met een onuitstaanbare piep in de auto heb gereden.. Zijn betere ritten als hiker te bedenken :p
Als ze die druppel niet mee willen geven/inchecken, zou ik die rit mooi weigeren :'). Zo'n piep is toch niet uit te houden? Heb regelmatig busjes met een druppel gehad, een keer daarvan moest ik 'm per post terugsturen en een keer kreeg ik 'm niet mee, maar werd er wel voor me ingecheckt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_161790212
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:53 schreef yosander het volgende:

[..]

Als ze die druppel niet mee willen geven/inchecken, zou ik die rit mooi weigeren :'). Zo'n piep is toch niet uit te houden? Heb regelmatig busjes met een druppel gehad, een keer daarvan moest ik 'm per post terugsturen en een keer kreeg ik 'm niet mee, maar werd er wel voor me ingecheckt.
Lol ik heb s een bus gereden van wieuwerd (Friesland) naar Sittard met zo'n piep. Radio op standje 100 en gaan. Had oordoppen meegekregen haha :+
pi_161800224
Overal zit een verhaal achter. Deze week in de AR-nieuwsbrief :')

''Wildplassen

Dit bericht zal u waarschijnlijk wel verrassen. Het verraste ons ook… Wij krijgen namelijk wekelijks! klachten van onze klanten over wildplassen op/om of in de buurt van het terrein van de klant.

Elk bedrijf heeft een toilet, vraag beleefd of u gebruik zou kunnen maken van het toilet en late het toilet netjes achter!

Wanneer de klant melding maakt over wildplassen, heeft dit direct ontslag tot gevolg.''


Ik begin zo langzamerhand toch het vertrouwen te verliezen in sommige collega's als je op het terrein van een klant zoiets doet.
pi_161800276
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:54 schreef maxjuhhhh het volgende:
Overal zit een verhaal achter. Deze week in de AR-nieuwsbrief :')

''Wildplassen

Dit bericht zal u waarschijnlijk wel verrassen. Het verraste ons ook… Wij krijgen namelijk wekelijks! klachten van onze klanten over wildplassen op/om of in de buurt van het terrein van de klant.

Elk bedrijf heeft een toilet, vraag beleefd of u gebruik zou kunnen maken van het toilet en late het toilet netjes achter!

Wanneer de klant melding maakt over wildplassen, heeft dit direct ontslag tot gevolg.''


Ik begin zo langzamerhand toch het vertrouwen te verliezen in sommige collega's als je op het terrein van een klant zoiets doet.
Wtf... :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_161800847
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:54 schreef maxjuhhhh het volgende:
Overal zit een verhaal achter. Deze week in de AR-nieuwsbrief :')

''Wildplassen

Dit bericht zal u waarschijnlijk wel verrassen. Het verraste ons ook… Wij krijgen namelijk wekelijks! klachten van onze klanten over wildplassen op/om of in de buurt van het terrein van de klant.

Elk bedrijf heeft een toilet, vraag beleefd of u gebruik zou kunnen maken van het toilet en late het toilet netjes achter!

Wanneer de klant melding maakt over wildplassen, heeft dit direct ontslag tot gevolg.''


Ik begin zo langzamerhand toch het vertrouwen te verliezen in sommige collega's als je op het terrein van een klant zoiets doet.
dit wilde ik ook posten :D _O- dan spoor je ook niet hoor 8)7
pi_161801559
Controle bij Almere! M'n eerste controle! *O* Maar ik kreeg niks, geen drinken, geen mars, nada, en die vent was halfdoof begreep m'n achternaam niet dus nu heb ik de bus gemist. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_161801891
Goed verhaal, lekker kort. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161801994
Lekker dagje vandaag. Rondje Noord-Holland met o.a. Velsen/IJmuiden, Haarlem, Amsterdam en Volendam. En de (flinke) regenbuien alleen maar in de auto. En passant ook nog even iemand geholpen die vandaag z'n eerste dag had. :)

Oh ja, ook nog prima auto's. Peugeot 508sw, nieuwe Opel Astra en een Audi A3. Laatstgenoemde was echt een vette auto. Trok lekker op, heerlijk rijcomfort. Alleen jammer dat er zo'n rare Audi-stekker benodigd was om je iPod aan te sluiten. En die zat er uiteraard niet in...

Alleen wel veel te vroeg eruit (kwart over zeven de trein..). Als ik de verhalen hier soms lees, zouden sommigen daar helemaal niet ontevreden mee zijn, maar ik ben zeer zelden voor kwart voor acht in de trein te vinden, dus... :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161803309
Ik moest een auto in middle of nowhere in Belgie ophalen. Eindstand: Geen auto en een uur of 8 later weer met het openbaar vervoer naar huis. Wat een drama is dat netwerk daar zeg (en bizar dat een grensovergang voor zoveel problemen zorgt als het gaat over correcte OV-informatie).
  vrijdag 29 april 2016 @ 17:27:55 #254
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_161803465
Hoe lang doen jullie gemiddeld over het invullen van het formulier en alle formaliteiten bij het ophalen van een auto? Dus hoe lang zit er tussen aankomst en vertrek?
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_161803617
Gewoon als je aankomt op het terrein dan noteer je dat. Als je begint te rijden is dat je volgende tijd. Ik had vaak iets van 15-20 min. Incl navigatie etc instellen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 17:48:27 #256
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_161803843
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:35 schreef Gliderfighter het volgende:
Gewoon als je aankomt op het terrein dan noteer je dat. Als je begint te rijden is dat je volgende tijd. Ik had vaak iets van 15-20 min. Incl navigatie etc instellen.
En maak je dan ook altijd foto's van de auto?
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_161803984
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:48 schreef Keukendrol het volgende:

[..]

En maak je dan ook altijd foto's van de auto?
Alleen als het een bijzondere auto is en ik dat wil delen met een vriend.
pi_161805336
Wat vandaag één relatief kort ritje zou worden, om 14 uur thuis, heeft zich met bijna 5 uur uitgebreid :P Wel m'n langste rit tot nu toe, Schiphol-Helmond.
pi_161815835
Vandaag met het dispuut naar Duitsland gereden voor een weekendje escalatie. Ik in de Ibiza, een aantal leasebakken van de oude lullen en de Model S van de succesvolle oude lul. Op een gegeven moment op een 100-weg die bij een zijweg opeens 70 werd zijn de Tesla op 110 en ik op ruim 100 geflitst :/ Gelukkig vallen de boetebedragen in Duitsland mee tov Nederland. Ze hebben ook besloten als grap tijdens een stop mijn ruitenwissers omhoog te zetten en spiegels in te klappen - waarbij ze de motor van m'n elektrisch inklapbare buitenspiegel hebben gesloopt. Weekend begint goed, gelukkig nu aan het bier.
pi_161823188
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:54 schreef maxjuhhhh het volgende:
Overal zit een verhaal achter. Deze week in de AR-nieuwsbrief :')

''Wildplassen

Dit bericht zal u waarschijnlijk wel verrassen. Het verraste ons ook… Wij krijgen namelijk wekelijks! klachten van onze klanten over wildplassen op/om of in de buurt van het terrein van de klant.

Elk bedrijf heeft een toilet, vraag beleefd of u gebruik zou kunnen maken van het toilet en late het toilet netjes achter!

Wanneer de klant melding maakt over wildplassen, heeft dit direct ontslag tot gevolg.''


Ik begin zo langzamerhand toch het vertrouwen te verliezen in sommige collega's als je op het terrein van een klant zoiets doet.
Ergens niet vreemd. Een tijd geleden bij de feestlocatie nog in Meerkerk, spotte ik een wildplassen de oude man. Bij de bushalte vertelde hij dat er in de instructies van AR staat dat hij niet mocht vragen naar het toilet. Het lijkt me dat die man dat niet verzint, zou toch schandalig zijn dat een werknemer niet naar het toilet zou mogen. Helemaal oudere mensen.. Dan krijg je dit wel, wat mot dat mot toch?
pi_161824394
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Ergens niet vreemd. Een tijd geleden bij de feestlocatie nog in Meerkerk, spotte ik een wildplassen de oude man. Bij de bushalte vertelde hij dat er in de instructies van AR staat dat hij niet mocht vragen naar het toilet. Het lijkt me dat die man dat niet verzint, zou toch schandalig zijn dat een werknemer niet naar het toilet zou mogen. Helemaal oudere mensen.. Dan krijg je dit wel, wat mot dat mot toch?
Want het is schier onmogelijk om met de auto even langs een Shell te rijden en daar te lossen? Of op het station? En de logica ontgaat me sowieso volledig dat die gast blijkbaar dacht dat wildplassen op het terrein minder erg zou zijn dan vragen naar het toilet ondanks instructies. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_161825570
Wat is "de feestlocatie" (zal wel heel sarcastisch zijn :P )?

Aangezien ik meerdere keren in de week wel in Meerkerk kom/industrieterrein daar.
pi_161825717
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 16:35 schreef Pap89 het volgende:
Wat is "de feestlocatie" (zal wel heel sarcastisch zijn :P )?

Aangezien ik meerdere keren in de week wel in Meerkerk kom/industrieterrein daar.
Vast de snelweg locatie, heet vast feestlocatie omdat je een stukje moet wandelen
  zaterdag 30 april 2016 @ 17:47:18 #264
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_161827291
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 16:40 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Vast de snelweg locatie, heet vast feestlocatie omdat je een stukje moet wandelen
De feestlocatie bestaat niet meer geloof ik (althans, die is verplaatst naar Nijkerk als ik het goed begrepen heb). De feestlocatie zat een stukje verder het industrieterrein op vanaf de snelweglocatie.
pi_161828949
Op beide locaties heb ik gewoon de WC gebruikt. Bij snelweglocatie is het gewoon gaan. Bij het terrein dat nu verhuisd is vroeg ik het gewoon. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn. Wat betreft die foto, als de LM daar specifiek om vroeg ivm gedwongen inname, dan deed ik dat uiteraard. Zal de eerste niet zijn die zijn baan+auto kwijtraakt en ik hem even kwam ophalen. Dan was ieder deukje mijn schuld. Gelukkig zijn mijn bussen eigenlijk nooit schadevrij :P Wie weet kan ik vanavond in Eindhoven nog wat mensen blij maken :W
  zaterdag 30 april 2016 @ 21:00:42 #266
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_161832189
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:19 schreef Shefkee het volgende:
Ik moest een auto in middle of nowhere in Belgie ophalen. Eindstand: Geen auto en een uur of 8 later weer met het openbaar vervoer naar huis. Wat een drama is dat netwerk daar zeg (en bizar dat een grensovergang voor zoveel problemen zorgt als het gaat over correcte OV-informatie).
Waar moest je zijn in Bels?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_161842096
Hoe lang duurt het bij jullie normaliter voordat locatiewerk uren zijn ingevoerd (AR)? Bij mij staan de uren er na 2 dagen nog niet in namelijk.
pi_161844643
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Ergens niet vreemd. Een tijd geleden bij de feestlocatie nog in Meerkerk, spotte ik een wildplassen de oude man. Bij de bushalte vertelde hij dat er in de instructies van AR staat dat hij niet mocht vragen naar het toilet. Het lijkt me dat die man dat niet verzint, zou toch schandalig zijn dat een werknemer niet naar het toilet zou mogen. Helemaal oudere mensen.. Dan krijg je dit wel, wat mot dat mot toch?
Bij Meerkerk kan je toch gewoon even de maccie binnenlopen daar...

Topdrukte bij EW voor maandag, maar afgelopen vrijdag niet gebeld helaas. Zit laatste tijden wel schaars met werk, terwijl ik toch de nodige dagen beschikbaar heb gestaan. Helaas.
  zondag 1 mei 2016 @ 22:16:50 #269
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_161859048
Morgen een ritje Groningen - Born. Ruim 300 kilometer rijden in een Seat Leon, en vervolgens de hele middag met het ov terug naar huis. Uurtje of 10 werken voor één rit, ik vind mooi. :P
  maandag 2 mei 2016 @ 13:07:10 #270
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_161869767
Nieuwe waggie binnen

Van binnen iniedergeval van alle gemakken voorzien inclusief dab+ touchscreen navigatie


[img]https://i.imgur.com/M1t0wvI.jpg/[img]

[ Bericht 18% gewijzigd door Fiorano op 02-05-2016 13:42:50 ]
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 2 mei 2016 @ 13:38:19 #271
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_161870470
Klacht: ik sta op station Sittard te wachten op mijn trein en word gebeld door EW. Planster blij dat ik op Sittard stond, want ze had nog wel een ritje voor me vanuit Sittard. Nice! :D Ritinfo zou binnen 15 minuten op de site staan. Even later word ik weer gebeld: ritje gecanceld. Ik draai me om en zie mijn trein wegrijden. Ja hoor :')

Edit: toch nog een ritje Roermond - Naarden gekregen. *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door Schaafkaas op 02-05-2016 13:47:45 ]
  maandag 2 mei 2016 @ 14:03:29 #272
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_161870989
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 13:07 schreef Fiorano het volgende:
Nieuwe waggie binnen

Van binnen iniedergeval van alle gemakken voorzien inclusief dab+ touchscreen navigatie



Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 2 mei 2016 @ 14:20:48 #273
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_161871333
Nice, veel plezier ermee! :)
pi_161875549
Vandaag al geen rit gekregen ondanks de maandwissel en voor de ritten van morgen hebben ze nog een halfuur om te bellen... :{

Dat wordt financieel lastig als het de hele maand zo door gaat..
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161879642
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef SR4 het volgende:
Vandaag al geen rit gekregen ondanks de maandwissel en voor de ritten van morgen hebben ze nog een halfuur om te bellen... :{

Dat wordt financieel lastig als het de hele maand zo door gaat..
Hier helaas hetzelfde. Vandaag en morgen geen ritjes, zal ook wel door de vakantie komen, maar wel apart ondanks de maanwissel.
  maandag 2 mei 2016 @ 23:35:28 #276
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161887797
Vandaag toch iets aparts meegemaakt. 's Ochtends een 108 ophalen in Ewijk. Ik kom daar aan, CP is niet thuis, maar er bevinden zich wel twee Surinaamse vrouwen in zijn huis. Oke, apart, maarja wat iemand privé uitspookt bemoei ik me natuurlijk niet mee. Wat wel vreemd was, was dat de auto er ook stond. Ja hoor, deur was open en sleutels zaten erin. Na de checklist afgelopen te zijn probeer ik hem te starten maar het ding werkt niet. Even bellen natuurlijk, want dat was wel apart. Blijkt dus dat ze (de LM) het ding met een startonderbreker op afstand hebben geblokkeerd. Of dit nu een operation repo rit was weet ik niet, maar apart was het wel. De auto werkte na een tijdje weer en ik kon op pad. Later op de dag nog een ritje met een VW Polo van Den Bosch naar Amersfoort, verliep vlotjes.

Morgen een MB Sprinter van Wijchen naar Almere en een Volvo V50 van Naarden naar Amersfoort. Hadden ze die nou maar omgedraaid :P
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  maandag 2 mei 2016 @ 23:49:03 #277
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_161888215
Vandaag weer lekker 3 ritten gereden, inclusief een gat waarbij ik eerst 25 minuten moest lopen om vervolgens 3 kwartier op de bus te moeten wachten. :') Gelukkig goed weer en zo tikken de uurtjes wel aan. Voor 1 van de ritten een BMW 428i gereden, eerste keer in een 4-serie maar wat een heerlijke auto! :D
pi_161900750
Oke ik ben er klaar mee :')

Ik ga morgen de eerste sollicitaties voor een andere bijbaan de deur uit sturen, ik word gek van het continue niet gebeld worden :')
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161901281
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:57 schreef SR4 het volgende:
Oke ik ben er klaar mee :')

Ik ga morgen de eerste sollicitaties voor een andere bijbaan de deur uit sturen, ik word gek van het continue niet gebeld worden :')
Werkte jij niet net een maandje als hiker? :')

Ik heb gisteren nog een fijne dag met Groningen - Amersfoort en Zeewolde - Groningen gehad, Peug 308 en Focus wagon. Relaxte dag, mooi weer, niet te veel lopen. Alleen wat pech met de ov-verbindingen maar goed, lekker voor de uurtjes he.

Beetje relativeren, scheelt veel in dit werk ;) Anders wordt je helemaal gek
pi_161901555
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:57 schreef SR4 het volgende:
Oke ik ben er klaar mee :')

Ik ga morgen de eerste sollicitaties voor een andere bijbaan de deur uit sturen, ik word gek van het continue niet gebeld worden :')
Waar ga je eens solliciteren? :p
pi_161901816
morgen om 3 uur een auto ophalen in venlo. Ik zat er eerst over na te denken om hem te weigeren omdat je hele dag dan weg is, maar ik dacht laat ik eerst eens even de auto opzoeken.

zo barmhartig als ik ben heb ik het toch maar aangenomen, heeft de planning toch weer een ritje minder te verdelen :D
pi_161901858
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:49 schreef maxjuhhhh het volgende:
morgen om 3 uur een auto ophalen in venlo. Ik zat er eerst over na te denken om hem te weigeren omdat je hele dag dan weg is, maar ik dacht laat ik eerst eens even de auto opzoeken. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo barmhartig als ik ben heb ik het toch maar aangenomen, heeft de planning toch weer een ritje minder te verdelen :D
Nice, wat is t?
pi_161901891
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:50 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Nice, wat is t?
het is een Mercedes-Benz ML 350 BlueTec 4Matic. Gaat mijn duurste auto tot nu toe worden.
pi_161903099
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd extreem goede auto's heb. De laatste keer dat ik een busje heb gehad is misschien wel 2015. Zo incidenteel krijg ik geen werk. Ik gok 1 van de 10 keer geen werk in de laatste 5-6 maanden. Zou dit komen omdat ik er toch al twee jaar zit en alleen een keer een lullig verkeersboete heb gehad en voor de rest geen problemen veroorzaakt? Of zouden ze daar niet naar kijken?
pi_161903512
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:27 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Werkte jij niet net een maandje als hiker? :')

Ik heb gisteren nog een fijne dag met Groningen - Amersfoort en Zeewolde - Groningen gehad, Peug 308 en Focus wagon. Relaxte dag, mooi weer, niet te veel lopen. Alleen wat pech met de ov-verbindingen maar goed, lekker voor de uurtjes he.

Beetje relativeren, scheelt veel in dit werk ;) Anders wordt je helemaal gek
Iets meer dan een jaar.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161903525
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:39 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Waar ga je eens solliciteren? :p
Nog geen idee :')
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161906558
Ik zag op Facebook ook maar één spoedje. Normaal zijn dat er met de maandwissel minimaal 10.

Iemand die trouwens weet of er vrijdag a.s. gewerkt kan worden?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161906694
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:41 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd extreem goede auto's heb. De laatste keer dat ik een busje heb gehad is misschien wel 2015. Zo incidenteel krijg ik geen werk. Ik gok 1 van de 10 keer geen werk in de laatste 5-6 maanden. Zou dit komen omdat ik er toch al twee jaar zit en alleen een keer een lullig verkeersboete heb gehad en voor de rest geen problemen veroorzaakt? Of zouden ze daar niet naar kijken?
Het lijkt me bijzonder sterk dat ze daar naar kijken. Aan de andere kant, ik heb hetzelfde; ik zit er ook ruim twee jaar en nog nooit een boete gehad (dat laatste zal hopelijk niet zo speciaal zijn?). Maar ik krijg überhaupt zelden busjes. Heb ook het idee dat dat meer iets is voor buiten de Randstad. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_161910863
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het lijkt me bijzonder sterk dat ze daar naar kijken. Aan de andere kant, ik heb hetzelfde; ik zit er ook ruim twee jaar en nog nooit een boete gehad (dat laatste zal hopelijk niet zo speciaal zijn?). Maar ik krijg überhaupt zelden busjes. Heb ook het idee dat dat meer iets is voor buiten de Randstad. :P
Ik hoorde wel eens van een andere hiker dat er een soort klassensysteem bestond. (Sommige) klanten geven reviews over je, en zo kan je een klasse omhoog (of omlaag :P) gaan. Die verschillende klassen zouden dan ook de soort auto's bepalen die je maximaal zal gaan rijden (bv. Als je in de "klasse Mercedes" zit om maar wat te zeggen kan je alles rijden van Dacia t/m Mercedes maar dan geen Rolls-Royce bijvoorbeeld). Hij had het verder ook via-via hoor dus het kan ook een fabeltje zijn.
pi_161911185
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Ik hoorde wel eens van een andere hiker dat er een soort klassensysteem bestond. (Sommige) klanten geven reviews over je, en zo kan je een klasse omhoog (of omlaag :P) gaan. Die verschillende klassen zouden dan ook de soort auto's bepalen die je maximaal zal gaan rijden (bv. Als je in de "klasse Mercedes" zit om maar wat te zeggen kan je alles rijden van Dacia t/m Mercedes maar dan geen Rolls-Royce bijvoorbeeld). Hij had het verder ook via-via hoor dus het kan ook een fabeltje zijn.
lijkt mij sterk dat de planning al die moeite doet
pi_161911845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het lijkt me bijzonder sterk dat ze daar naar kijken. Aan de andere kant, ik heb hetzelfde; ik zit er ook ruim twee jaar en nog nooit een boete gehad (dat laatste zal hopelijk niet zo speciaal zijn?). Maar ik krijg überhaupt zelden busjes. Heb ook het idee dat dat meer iets is voor buiten de Randstad. :P
`
Breda is buiten de randstad, dus ervan uitgaande dat het klassensysteem er is heb ik toch iets goeds gedaan denk ik. :') Mijn laatste tien auto's waren:

MERCEDES-BENZ ML 350 BLUETEC 4MATIC
Mercedes C350e Hybrid
Kia Sportage 1.6 T-GDi DCT AWD GT-Line
Kia Sportage 1.6 T-GDi DCT7 4WD GT-Line
Volkswagen Up!
BMW X3
Seat Ibiza
MERCEDES-BENZ B 160
VW Golf
Peugeot 508 sw

Hiervoor zou ik vantevoren altijd tekenen. Ik denk dat ik 'in de mercedes-klasse' op mijn cv ga zetten :D .
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:27:42 #292
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_161916520
Mercedes ML is echt zo'n bizar comfortabele wagen, heerlijk. Volgens mij is die auto ook meer voor de Amerikaanse markt ontworpen.
pi_161916784
Beetje hooghartig om te denken dat je betere auto's krijgt als je je werk "beter" doet :')

Het lijkt mij volstrekt willekeurig, aanbod van ritjes gewoon zo goed mogelijk afstemmen op de beschikbare hikers/regio's en een zo compleet mogelijk rondje van begin- terug naar beginplaats te maken.

De planning op zich lijkt me al genoeg werk om volledig te krijgen, denk je nou echt dat er iemand de ritjes op fiscale waarde gaat sorteren en die aan de superhikers gaat verdelen?

Op mijn eerste werkdag had ik een gloednieuwe auto van ruim ¤45 000 en heb ook wel werkdagen gehad waar ik begon in een Audi A7 en eindigde in een vercrackte Opel Combo van 8 jaar oud.
pi_161916843
Het enige criteria waar AR en EW naar kijken voordat ze je bellen is of er niet een jongere hiker (die minder betaald krijgt) in dezelfde buurt woont.
pi_161916901
De enige keer dat ik zoiets hoorde was voor de Tesla die voor een directeur was. Toen hebben ze gekeken of ik geen boetes had gereden. Verder heb ik nog nooit boetes of schades gereden, krijg ik net zo vaak hele dikke auto's als busjes en heb ik vrij vaak geen werk. Ik denk dat leeftijd inderdaad een veel belangrijkere factor is dan hoe je rijdt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_161917495
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:27 schreef Sjouveur het volgende:
Mercedes ML is echt zo'n bizar comfortabele wagen, heerlijk. Volgens mij is die auto ook meer voor de Amerikaanse markt ontworpen.
Of de R-klasse.. Wat een apparaat is dat om te rijden.

Ultieme familiebak.
Nee.
pi_161927131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:51 schreef stripe het volgende:
Het enige criteria waar AR en EW naar kijken voordat ze je bellen is of er niet een jongere hiker (die minder betaald krijgt) in dezelfde buurt woont.
Dat denk ik ook weer niet, tegendeel bewijst zich vaak met een paar vrienden van mij die ouder zijn dan ik...
  woensdag 4 mei 2016 @ 20:25:42 #298
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_161928813
Ik reed in mijn eerste half jaar juist de dikste auto's. Denk dat er geen enkele selectie plaatsvindt, behalve dan voor de Tesla's en Porsche's die zo heel af en toe voorbij komen.
  donderdag 5 mei 2016 @ 00:04:13 #299
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161936789
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:41 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd extreem goede auto's heb. De laatste keer dat ik een busje heb gehad is misschien wel 2015. Zo incidenteel krijg ik geen werk. Ik gok 1 van de 10 keer geen werk in de laatste 5-6 maanden. Zou dit komen omdat ik er toch al twee jaar zit en alleen een keer een lullig verkeersboete heb gehad en voor de rest geen problemen veroorzaakt? Of zouden ze daar niet naar kijken?
Ik denk dat het pure willekeur is. Zo kreeg ik op een dag ook zomaar een RS5 toegewezen tussen alle Golfjes 1.2 TDI. ML 350 Bluetec is wel echt netjes, heb zelf veel gereden in een E 350 CDI 4matic (zelfde motor). Die 620 nm koppel is echt fantastisch!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 5 mei 2016 @ 00:07:52 #300
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_161936879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:57 schreef SR4 het volgende:

[..]

Nog geen idee :')
Ik zat eigenlijk een beetje met hetzelfde probleem als jij. De laatste dag dat ik 3 of meer ritten had is inmiddels wel weer een dikke 2 maanden geleden. Nu draai ik meestal dagen van maximaal 6 uur. Opzich niet heel slecht, maar ik wil eigenlijk gewoon minimaal van 9 tot 5 (in aantal uren) op pad zijn als ik een dag vrij ben om te kunnen werken. Tja, dat is natuurlijk wel een beetje de prijs die je betaalt (letterlijk) voor een flexibele baan als deze, maar dat betekent niet dat het soms knap vervelend kan zijn dat je maar 3-4 uurtjes werk hebt. Ik heb aanstaande maandag rijtest nummer 2 voor privéchauffeur. Ben benieuwd!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_161944226
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')