Prima allemaal, maar dat punten scoren bij zijn debuut hoort daar niet thuis. Die had Max ook gescored was hij niet uitgevallen en als Sainz hetzelfde euvel aan zijn auto was dan was hij ook uitgevallen. Het is niet alsof Max er iets aan kon doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:39 schreef aesop het volgende:
Je moet niet lezen als: Sainz kende een beter debuut maar toch ging de aandacht naar Max. Meer als: Sainz is kampioen Fr3.5 en scoorde punten bij zijn debuut, maar hij staat desondanks in de schaduw van zijn teamgenoot. Het is geen diskwalificatie van Max, maar een herwaardering van Sainz.
Waarom haal je Max er steeds bij? Het gaat nl niet over Max.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Prima allemaal, maar dat punten scoren bij zijn debuut hoort daar niet thuis. Die had Max ook gescored was hij niet uitgevallen en als Sainz hetzelfde euvel aan zijn auto was dan was hij ook uitgevallen. Het is niet alsof Max er iets aan kon doen.
Laat dat dan gewoon weg. We weten allemaal dat Sainz geen pannenkoek is.
Er staat niet dat hij credits verdient omdat hij wel punten scoorde en max niet. Er staat dat Sainz ook gewoon in zijn eerste race een sterk resultaat neerzette en dat toch het hele 2015 seizoen alleen maar over Max werd gepraat. Dat terwijl Carlos weinig fout deed en zelfs enorm mooie dingen heeft laten zien.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gaat specifiek over die race. Over de titel in de 3.5 en over de punten in zijn eerste race. Maar Max krijgt alle credits. Dat is wat er staat.
Leuk en alles, maar punten scoren in je eerste race aanhalen bij zo een stuk en erachter roepen maar die andere krijgt de credits slaat nergens op als die andere 2 posities voor je gefinished was als hij niet een paar rondjes voor het einde buiten zijn schuld om stuk ging.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:44 schreef aesop het volgende:
[..]
Waarom haal je Max er steeds bij? Het gaat nl niet over Max.
Die alinea gaat ook over Max.quote:Here is a guy who has earned his way into Formula 1 through the Red Bull Junior programme, been a champion at the level just below in Formula Renault 3.5, and scored points on his F1 debut. Yet it's the teenage sensation in the other car hogging the limelight.
Precies Max was spectaculairder qua acties en betere prestaties qua punten, maar Sainz deed het ook gewoon goed.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Er staat nergens dat de aandacht voor Max onterecht is. Er staat dat het niet terecht is dat Sainz minder aandacht krijgt. Ze zijn beide ontzettend goed.
Ik zou het nog iets willen nuanceren, nl dat het niet terecht is dat Sainz zo weinig aandacht krijgt, omdat hij ook erg goed is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Er staat nergens dat de aandacht voor Max onterecht is. Er staat dat het niet terecht is dat Sainz minder aandacht krijgt. Ze zijn beide ontzettend goed.
Ferrari sowieso in Spanje, maar mogelijk wordt die upgrade al voor Rusland uitgevoerd.quote:Op zondag 24 april 2016 22:35 schreef LWD-Godius het volgende:
Kan zeer leuk worden inderdaad maar ik verwacht dat de concurrenten ook wel met motorupgrades komen.
quote:Formula 1 bosses have come to an agreement on the supply and price of power units from 2017 until 2020, Autosport understands.
FIA president Jean Todt set the power unit manufacturers a target of addressing the cost, availability of supply, performance convergence and noise of F1 engines with a deadline of this Saturday.
Following lengthy talks, a way forward has been agreed that allows the FIA to achieve its cost-saving objectives - with price reductions on engine supply set to be enforced from next season.
It is believed the cost of an engine supply will be reduced by ¤1million in 2017 compared to this year's prices.
From 2018 to '20, when the current bilateral agreements between F1's organisers and the teams expire, the price will drop by a further ¤3million compared to '17 prices.
A principle of obligation to supply engines has been agreed by all manufacturers.
A price of ¤12million for the power unit will be added to the 2017 sporting regulations as a fallback position only.
Autosport understands this will only be enforced if there is a breach of the rules and has been put in place to ensure that all teams have access to a power unit.
Regarding power convergence, it is believed the token system will be removed while there will be additional limits on weights, dimensions and boost pressure from 2018.
There are also expected to be limitations on packaging in a bid to prevent an 'arms race'.
Measurement systems will be implemented by the FIA on an annual basis to ensure targets are met.
It is believed there will be a reduction in the number of power unit parts per driver and per season and a standardisation of most of the pressure and temperature sensors in 2018.
On the fourth point of noise, there is understood to be a commitment from engine manufacturers to implement a standard power unit exhaust sound generator.
The target is to introduce this generator as soon as possible but by 2018 at the very latest.
Furthermore, it is believed the FIA has committed to all manufacturers that there will be stability on power unit technical and sporting regulations unless the championship finds itself in a very adverse situation or if power unit convergence is not achieved.
Autosport understands there has also been a commitment from the FIA to all teams to guarantee the stability of the current governance structure from next season through to 2020.
These engine regulations now require ratification by the World Motor Sport Council.
quote:Sportcommentator Peter Baert is deze morgen overleden aan de gevolgen van huidkanker. "Als partner, zoon en familie van Peter, zouden we jullie willen meedelen dat Peter deze morgen van ons is heen gegaan ten gevolge van zijn slepende ziekte", klinkt het in een bericht op zijn Facebookpagina. Baert werd 52.
Ook Play Sports, het sportkanaal van Telenet en een van de zenders waar Baert als autosportcommentator voor werkte, bevestigde het nieuws.
Baert begon zijn carrière bij de openbare omroep en ging in 1989 voor de sportredactie van VTM werken. Hij was ook een tijdje actief bij TV Limburg en was presentator van PitstopTV. De autosportliefhebber en -kenner werkte ook voor Eurosport en was tot vorige week nog te horen bij Play Sports. Tijdens de uitzending van de Formule E werd hij toen onwel.
Ik las het daarstraks.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:07 schreef wimderon het volgende:
De meesten zullen hem kennen van Eurosport, de Belg die vaak bij o.a. Le Mans commentaar gaf.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |