abonnement Unibet Coolblue
pi_161626286
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 14:39 schreef aesop het volgende:
Je moet niet lezen als: Sainz kende een beter debuut maar toch ging de aandacht naar Max. Meer als: Sainz is kampioen Fr3.5 en scoorde punten bij zijn debuut, maar hij staat desondanks in de schaduw van zijn teamgenoot. Het is geen diskwalificatie van Max, maar een herwaardering van Sainz.
Prima allemaal, maar dat punten scoren bij zijn debuut hoort daar niet thuis. Die had Max ook gescored was hij niet uitgevallen en als Sainz hetzelfde euvel aan zijn auto was dan was hij ook uitgevallen. Het is niet alsof Max er iets aan kon doen.

Laat dat dan gewoon weg. We weten allemaal dat Sainz geen pannenkoek is. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_161626365
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2016 14:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Prima allemaal, maar dat punten scoren bij zijn debuut hoort daar niet thuis. Die had Max ook gescored was hij niet uitgevallen en als Sainz hetzelfde euvel aan zijn auto was dan was hij ook uitgevallen. Het is niet alsof Max er iets aan kon doen.

Laat dat dan gewoon weg. We weten allemaal dat Sainz geen pannenkoek is. :)
Waarom haal je Max er steeds bij? Het gaat nl niet over Max.
  vrijdag 22 april 2016 @ 14:50:18 #278
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161626486
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2016 14:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het gaat specifiek over die race. Over de titel in de 3.5 en over de punten in zijn eerste race. Maar Max krijgt alle credits. Dat is wat er staat.

Leuk en alles, maar punten scoren in je eerste race aanhalen bij zo een stuk en erachter roepen maar die andere krijgt de credits slaat nergens op als die andere 2 posities voor je gefinished was als hij niet een paar rondjes voor het einde buiten zijn schuld om stuk ging.

:)
Er staat niet dat hij credits verdient omdat hij wel punten scoorde en max niet. Er staat dat Sainz ook gewoon in zijn eerste race een sterk resultaat neerzette en dat toch het hele 2015 seizoen alleen maar over Max werd gepraat. Dat terwijl Carlos weinig fout deed en zelfs enorm mooie dingen heeft laten zien.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_161626524
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 14:44 schreef aesop het volgende:

[..]

Waarom haal je Max er steeds bij? Het gaat nl niet over Max.
quote:
Here is a guy who has earned his way into Formula 1 through the Red Bull Junior programme, been a champion at the level just below in Formula Renault 3.5, and scored points on his F1 debut. Yet it's the teenage sensation in the other car hogging the limelight.
Die alinea gaat ook over Max.

Hier is een kerel die zijn weg naar de F1 verdient heeft via het Red Bull Junior programma. Hij is kampioen geweest op het niveau net onder de F1 in de Formule Renault 3.5, en hij heeft punten gescored in zijn F1 debut.

Echter is het de tienersensatie in de andere auto die alle aandacht opeist.

Dat gaat dus ook over Max. En het impliceert dat het onterecht is. Want hij is kampioen geweest in de 3.5 én heeft in zijn eerste race punten gescoor, máár Max eist de aandacht op.

Dat is nogmaals leuk en aardig, maar die P9 van hem tijdens zijn debuut aanhalen is nogal bullshit zoals ik al zei aangezien Max het een stuk beter deed. Zonder kampioen te zijn geweest in de 3.5 en met slechts 1 jaar singleseater ervaring. Dat maakt die P9 dus mogelijk nóg zinlozer om te vermelden en vervolgens te roepen maar Max eist de aandacht op.

Er zijn genoeg andere voorbeelden aan te halen die het stuk recht zouden doen, maar die punten bij zijn debuut doen dat zeer zeker niet.

Verder ben ik het er gewoon mee eens dat Sainz geen pannenkoek is hoor. Ik vind alleen de argumentatie nogal een beetje niet ter zake doende zegmaar. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 22 april 2016 @ 15:49:08 #280
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161627680
Er staat nergens dat de aandacht voor Max onterecht is. Er staat dat het niet terecht is dat Sainz minder aandacht krijgt. Ze zijn beide ontzettend goed.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 22 april 2016 @ 15:58:27 #281
194695 franklop
Fran knock
pi_161627906
Het is ook maar net hoe je het wil lezen he :')
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 april 2016 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Er staat nergens dat de aandacht voor Max onterecht is. Er staat dat het niet terecht is dat Sainz minder aandacht krijgt. Ze zijn beide ontzettend goed.
Precies :Y Max was spectaculairder qua acties en betere prestaties qua punten, maar Sainz deed het ook gewoon goed.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_161631009
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 april 2016 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Er staat nergens dat de aandacht voor Max onterecht is. Er staat dat het niet terecht is dat Sainz minder aandacht krijgt. Ze zijn beide ontzettend goed.
Ik zou het nog iets willen nuanceren, nl dat het niet terecht is dat Sainz zo weinig aandacht krijgt, omdat hij ook erg goed is.
Wat overigens niet helemaal waar is, want door de meeste volgers en journalisten wordt erkend dat Sainz talentvol is en dat lees je vaak genoeg.
Je kunt je bovendien afvragen of wat Sainz tot nu toe heeft laten zien bijzondere aandacht verdient. Hij doet het absoluut goed, maar hadden we zonder Max veel meer over hem gesproken? Hoe vaak hadden we het over Kvyat twee jaar geleden?
  vrijdag 22 april 2016 @ 19:09:34 #283
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161632091
Ik lees vaker artikelen en commentaar over hoe goed Sainz wel niet is en hoe weinig dat belicht wordt dan over Verstappen eigenlijk :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161651774
Wat heeft Sainz precies laten zien dat zo goed is dan?
pi_161688779
Hmm, RedBull verwacht een halve seconde winst vanaf Canada met de Renaultupgrade. Kan nog leuk worden.
pi_161689332
Kan zeer leuk worden inderdaad maar ik verwacht dat de concurrenten ook wel met motorupgrades komen.
  zondag 24 april 2016 @ 22:39:25 #287
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_161689513
De druk van achteruit op de 8e plaats waar Torro Rosso nu een abonnement op heeft wordt trouwens ook steeds groter.
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 april 2016 @ 22:43:39 #288
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161689667
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 22:35 schreef LWD-Godius het volgende:
Kan zeer leuk worden inderdaad maar ik verwacht dat de concurrenten ook wel met motorupgrades komen.
Ferrari sowieso in Spanje, maar mogelijk wordt die upgrade al voor Rusland uitgevoerd.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 24 april 2016 @ 22:53:57 #289
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161690040
Ik vind het altijd wel grappig, die verhalen. "<Team X> komt met upgrades, dus die winnen zeker weten <y tijd>". Ja, want de andere teams zitten uit de neus te vreten en ontwikkelen niet, zeker. Dat geld alleen voor Sauber, maar die kunnen dan ook niet eens het pleepapier meer betalen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_161720959
Ik denk wel dat teams als RB, Mercedes, Mclaren en Ferrari vaker met upgrades komen, dan de andere teams die daar gewoon het budget niet voor hebben.
pi_161722056
Wat de motoren betreft max 4x per jaar omdat ze maar per coureur 5 motoren mogen gebruiken.
En voor Honda is het nu al 1x minder omdat ze al voor beide coureurs een tweede motor hebben ingezet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161723731
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161728561
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 26 april 2016 @ 16:45:27 #294
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161729389
Artikel is een beetje misleidend, Booth is ook nog gewoon onderdeel van het Manor team in WEC.

https://twitter.com/graeme_lowdon/status/724970532026880000
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161752227
Een docufilm over het Britse Formule 3 kampioenschap van 1983, de legendarische strijd tussen Brundle en Senna. Interessant. https://joesaward.wordpress.com/2016/04/27/a-film-to-watch/
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:50:20 #296
194695 franklop
Fran knock
pi_161794130
quote:
Formula 1 bosses have come to an agreement on the supply and price of power units from 2017 until 2020, Autosport understands.

FIA president Jean Todt set the power unit manufacturers a target of addressing the cost, availability of supply, performance convergence and noise of F1 engines with a deadline of this Saturday.

Following lengthy talks, a way forward has been agreed that allows the FIA to achieve its cost-saving objectives - with price reductions on engine supply set to be enforced from next season.

It is believed the cost of an engine supply will be reduced by ¤1million in 2017 compared to this year's prices.

From 2018 to '20, when the current bilateral agreements between F1's organisers and the teams expire, the price will drop by a further ¤3million compared to '17 prices.

A principle of obligation to supply engines has been agreed by all manufacturers.

A price of ¤12million for the power unit will be added to the 2017 sporting regulations as a fallback position only.

Autosport understands this will only be enforced if there is a breach of the rules and has been put in place to ensure that all teams have access to a power unit.

Regarding power convergence, it is believed the token system will be removed while there will be additional limits on weights, dimensions and boost pressure from 2018.

There are also expected to be limitations on packaging in a bid to prevent an 'arms race'.

Measurement systems will be implemented by the FIA on an annual basis to ensure targets are met.

It is believed there will be a reduction in the number of power unit parts per driver and per season and a standardisation of most of the pressure and temperature sensors in 2018.

On the fourth point of noise, there is understood to be a commitment from engine manufacturers to implement a standard power unit exhaust sound generator.

The target is to introduce this generator as soon as possible but by 2018 at the very latest.

Furthermore, it is believed the FIA has committed to all manufacturers that there will be stability on power unit technical and sporting regulations unless the championship finds itself in a very adverse situation or if power unit convergence is not achieved.

Autosport understands there has also been a commitment from the FIA to all teams to guarantee the stability of the current governance structure from next season through to 2020.

These engine regulations now require ratification by the World Motor Sport Council.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 29 april 2016 @ 13:12:33 #297
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161797936
Meer limieten, een 'sound generator'... :'). Weer een hoop kleine pleistertjes zonder daadwerkelijk te kijken naar de problemen.

Maar goed, we zijn tegenwoordig niet anders gewend.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 april 2016 @ 13:16:54 #298
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161798041
tsja, de FIA heeft zichzelf in ruil voor geld uitgehuwelijkt aan veel partijen en wordt nu van alle kanten tegelijk genomen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_161823816
De meesten zullen hem kennen van Eurosport, de Belg die vaak bij o.a. Le Mans commentaar gaf.

quote:
Sportcommentator Peter Baert is deze morgen overleden aan de gevolgen van huidkanker. "Als partner, zoon en familie van Peter, zouden we jullie willen meedelen dat Peter deze morgen van ons is heen gegaan ten gevolge van zijn slepende ziekte", klinkt het in een bericht op zijn Facebookpagina. Baert werd 52.

Ook Play Sports, het sportkanaal van Telenet en een van de zenders waar Baert als autosportcommentator voor werkte, bevestigde het nieuws.

Baert begon zijn carrière bij de openbare omroep en ging in 1989 voor de sportredactie van VTM werken. Hij was ook een tijdje actief bij TV Limburg en was presentator van PitstopTV. De autosportliefhebber en -kenner werkte ook voor Eurosport en was tot vorige week nog te horen bij Play Sports. Tijdens de uitzending van de Formule E werd hij toen onwel.
pi_161824331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 15:07 schreef wimderon het volgende:
De meesten zullen hem kennen van Eurosport, de Belg die vaak bij o.a. Le Mans commentaar gaf.

[..]

Ik las het daarstraks. :{
Altijd een prettige commentator gevonden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')