abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 maart 2016 @ 16:15:12 #1
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161075790




SPOILER: OP, the looooong version.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mai pben rai~!
pi_161115715
Zojuist bij Rookwinkel geweest en dat was een fijne ervaring. T meisje achter de toonbank wist veel en ik kon alles uitproberen. Ik heb een paar smaakjes getest en nieuwe batterij gekocht van 900 mah en een clearomizer van Jostfog 1453, damn wat een verschil. Was na tien minuten lurken helemaal woozy. Heb ik met de andere setjes nooit gehad.

Zit nu op t terras lekker te genieten van lemon met een drupje munt.
pi_161164704
Fasttech :r

Ik weet dat het een chinese webshop is en dat levering lang kan duren, maar eerst was het kreng niet op voorraad (itt tot de info op de productpagina) en nu is het pakketje al sinds 23/3 verstuurd, maar nog niet eens aangekomen bij het postbedrijf wat het oorspronkelijk moet verzenden (Singapore Post).

En dan krijg je via de supporttickets dit soort ge-heen en weer:
quote:
Information received tracking status means that Singapore post has received posting notification but have not yet received the parcel physically or they have not had a chance to take the initial acceptance scan after receiving the item.

Could you please give it 2-5 days more for the tracking update? If there is no update then, please get back to us and we will send an inquiry to the post office.

Thank you for your understanding.
quote:
Well, it's almost 2 days now and i want to kindly ask you to check in with the postal company. I've been waiting for this product for a while now (where it originally stated shipping in 5 business days, it's now 20 business days since order and not shipped yet apparently) and i would like to receive it asap. So if you can make an effort to speed up the process? I would really appreciate that. Thanks in advance!
quote:
We have asked the ship agent for information and please come back after 2-3 working days ,thank you.
7 maart besteld, maar ze geven geen neuk natuurlijk :')
pi_161164909
Is Gearbest ook legit als het om vapespullen gaat? De Nautilus mini die ik daar besteld heb wel dacht ik. Ik ben in staat om die Fasttech order van m'n VTC mini te cancellen en het bij Gearbest te bestellen. Nog een paar dollar goedkoper ook :')

http://www.gearbest.com/temperature-control-mods/pp_239873.html
pi_161165622
Vandaag ben ik op een missie om de vetste vape te rippen. Iemand tips?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 4 april 2016 @ 12:01:01 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161165658
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2016 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Is Gearbest ook legit als het om vapespullen gaat? De Nautilus mini die ik daar besteld heb wel dacht ik. Ik ben in staat om die Fasttech order van m'n VTC mini te cancellen en het bij Gearbest te bestellen. Nog een paar dollar goedkoper ook :')

http://www.gearbest.com/temperature-control-mods/pp_239873.html
Ik vind t een kuttent. Zo gauw je de klantenservice nodig hebt ben je de lul.

Ik bestel alleen bij FT en 3fvape omdat t dan wel goed komt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161165764
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 12:01 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik vind t een kuttent. Zo gauw je de klantenservice nodig hebt ben je de lul.

Ik bestel alleen bij FT en 3fvape omdat t dan wel goed komt.
3fvape, nog nooit van gehoord, maar ze hebben wel de vtc mini met binnen 24 uur shipping :'(

Hoe makkelijk is Fasttech met orders die net wel of net niet verzonden zijn cancellen?
  maandag 4 april 2016 @ 12:08:29 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161165820
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2016 12:05 schreef no1uknow het volgende:

[..]

3fvape, nog nooit van gehoord, maar ze hebben wel de vtc mini met binnen 24 uur shipping :'(

Hoe makkelijk is Fasttech met orders die net wel of net niet verzonden zijn cancellen?
Als ze verzonden zijn is cancellen niet meer mogelijk.

Die tracking wil overigens nogal eens achter lopen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161165851
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 12:08 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als ze verzonden zijn is cancellen niet meer mogelijk.

Die tracking wil overigens nogal eens achter lopen.
24-03-2016
Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

:')
  maandag 4 april 2016 @ 12:12:15 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161165872
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2016 12:10 schreef no1uknow het volgende:

[..]

24-03-2016
Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

:')
Ja, maar soms wordt dat niet goed geupdate. Je moet bij China shops pas zenuwachtig worden als t langer dan een maand duurt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161165874
En nu is ook m'n iStick mini een beetje kapot aan het gaan, laadt nauwelijks meer op, doet vreemd. Vandaag terugsturen naar Zwoofs (4 maanden oud), terug naar m'n oude Vision Spinner met oud Kangertankje erop. Oldskool.

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 12:12 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja, maar soms wordt dat niet goed geupdate. Je moet bij China shops pas zenuwachtig worden als t langer dan een maand duurt.
Ah, dan kan ik nog 3 dagen in alle rust afwachten.
  maandag 4 april 2016 @ 12:23:46 #12
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161166066
FT ...

Alle bestellingen hebben mij altijd bereikt, en ik heb behoorlijk wat besteld de laatste 12 maanden.
Zoals een paar wijze users hier dat zo mooi mij wisten te vertellen; Bij FT bestellen om je bestelling vervolgens te vergeten. Laat je maar verrassen

Enfin
Smokerainbow gaat z'n shop sluiten. Code "CLOSE" geeft 50% discount
Mai pben rai~!
  maandag 4 april 2016 @ 13:20:00 #13
366512 BakkieDoen
Lekker tjoffie drinken....
pi_161167138
Bestel ondertussen al 3 jaar bij FT m'n vape spulletjes, maar alles nog binnen gekregen tot nu toe....af en toe duurt het wat lang en soms schrik je hoe snel het er is :s)
  maandag 4 april 2016 @ 13:25:33 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161167237
Als je het snel snel wil, moet je het dubbele lappen en het in nl halen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 april 2016 @ 16:58:37 #15
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161171491


Fat Boy dripper
https://www.fasttech.com/forums/4468700

8)7

Denk dat ik eindelijk een soort van limiet voor mijzelf gevonden heb. Dat is toch wel erg gortig :')
Mai pben rai~!
pi_161203823
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2016 12:12 schreef no1uknow het volgende:
En nu is ook m'n iStick mini een beetje kapot aan het gaan, laadt nauwelijks meer op, doet vreemd.
Dat heb ik ook met mijn mini istick. Sommige usb-kabels pakt hij al niet meer en degene die het doen moet ik een beetje schuin er in steken. De mijne is bijna een jaar oud.
pi_161203999
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:14 schreef RodimusPrime het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met mijn mini istick. Sommige usb-kabels pakt hij al niet meer en degene die het doen moet ik een beetje schuin er in steken. De mijne is bijna een jaar oud.
Gister teruggestuurd naar Zwoofs, nog geen bericht ontvangen maar ze mailden van te voren dat snel te doen. 4 maanden oud, ben benieuwd.
pi_161204289


Catch22 is that you?
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:46:19 #19
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161204845
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 16:58 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]

Fat Boy dripper
https://www.fasttech.com/forums/4468700

8)7

Denk dat ik eindelijk een soort van limiet voor mijzelf gevonden heb. Dat is toch wel erg gortig :')
Sjezus. :')

Ik ben juist bezig om te focussen op single coil aangezien ik dual coil al wat te veel van het goede vind, afgezien van 's avonds op de bank een uurtje. :{
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:50:10 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161204987
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:31 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]

Catch22 is that you?
Mij zie je niet met een dripper.

:P

En als ik een tattoo zou nemen, zou ik een goede artist zoeken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:11:03 #21
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161205650
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Mij zie je niet met een dripper.

:P

En als ik een tattoo zou nemen, zou ik een goede artist zoeken
1 die knopjes recht weet te plaatsen :')

Voor de meeste mensen zal dit een portofoon met een -wat voor dier het ook moge zijn- kop An de zijkant .. Of een vreemde locomotief ...
Kansloze tattoo :D
Mai pben rai~!
pi_161225210
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:21 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Gister teruggestuurd naar Zwoofs, nog geen bericht ontvangen maar ze mailden van te voren dat snel te doen. 4 maanden oud, ben benieuwd.
En wordt vervangen, nice.
pi_161299790
Had wat liquids uit het buitenland gekocht, kon ik nog 30eu invoerkosten aftikken aan de postbode
Is dit normaal of heb ik gewoon pech gehad ?
pi_161299867
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:20 schreef Pussywagon het volgende:
Had wat liquids uit het buitenland gekocht, kon ik nog 30eu invoerkosten aftikken aan de postbode
Is dit normaal of heb ik gewoon pech gehad ?
nog niet gehad.
maar boven de 22 euro loop je dat risico, ja.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_161302787
WTF, bij een bekende NL eshop wat juice in de sale gekocht. Krijg ik het vandaag binnen blijkt het een paar weken over de expiring date te zijn. Vervelend, maar kan gebeuren. Mailtje gestuurd of ze nog een correcte nalevering kunnen uitvoeren of anders mijn geld kunnen terugstorten. Mailen ze terug:

''Dat is ook de reden dat ze in uitverkoop staan. Liquids hebben op zich geen houdbaarheids datum. Wel kan smaak naar verloop van tijd minder worden. Maar dat heeft meer te maken met hoe de liquids bewaard worden.''

Lijkt me geen normale gang van zaken, vooral als het niet vermeld wordt op de site.
We komen hard, zo hard.
  zaterdag 9 april 2016 @ 14:27:38 #26
366512 BakkieDoen
Lekker tjoffie drinken....
pi_161302995
Hun antwoord klopt, je kunt het gewoon nog gebruiken. Maar ze hadden het op de site wel even mogen vermelden, dan kun je tenminste zelf de keus nog maken of je ze wil bestellen.
pi_161306761
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:27 schreef BakkieDoen het volgende:
Hun antwoord klopt, je kunt het gewoon nog gebruiken. Maar ze hadden het op de site wel even mogen vermelden, dan kun je tenminste zelf de keus nog maken of je ze wil bestellen.
Ja heb er eentje geprobeerd en smaak is inderdaad prima, eerste barrel aged juice die ik probeer en de smaak is erg apart. Maar neem verder geen genoegen met hun antwoord. Ik had er al een aantal open gemaakt om te ruiken voor de data me opvielen dus kan helaas niet gewoon wet-koop-op-afstand terugsturen. Ik vind een oude voorraad die over de datum is dumpen onder het noemertje sale geen manier van met je klanten omgaan.

[ Bericht 17% gewijzigd door focal op 09-04-2016 17:32:00 ]
We komen hard, zo hard.
pi_161306849
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:27 schreef BakkieDoen het volgende:
Hun antwoord klopt, je kunt het gewoon nog gebruiken. Maar ze hadden het op de site wel even mogen vermelden, dan kun je tenminste zelf de keus nog maken of je ze wil bestellen.
Volgens mij mogen ze het op die manier niet eens verkopen :@, toch?
In de supermarkt vind je ook geen eieren die over de datum zijn, terwijl ze meestal gewoon nog wel te eten zijn.
  zaterdag 9 april 2016 @ 18:31:08 #29
366512 BakkieDoen
Lekker tjoffie drinken....
pi_161308305
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Anne het volgende:

[..]

Volgens mij mogen ze het op die manier niet eens verkopen :@, toch?
In de supermarkt vind je ook geen eieren die over de datum zijn, terwijl ze meestal gewoon nog wel te eten zijn.
Weet het niet, misschien omdat het geen voedingsmiddel is? Geen idee eigenlijk.
  zaterdag 9 april 2016 @ 18:34:08 #30
366512 BakkieDoen
Lekker tjoffie drinken....
pi_161308382
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:23 schreef focal het volgende:

[..]

Ja heb er eentje geprobeerd en smaak is inderdaad prima, eerste barrel aged juice die ik probeer en de smaak is erg apart. Maar neem verder geen genoegen met hun antwoord. Ik had er al een aantal open gemaakt om te ruiken voor de data me opvielen dus kan helaas niet gewoon wet-koop-op-afstand terugsturen. Ik vind een oude voorraad die over de datum is dumpen onder het noemertje sale geen manier van met je klanten omgaan.
Nee, is idd lullig. Die flesjes kunnen ze beter gewoon meegeven met een bestelling. Vinden de klanten dan weer leuk ( wel met een briefje er bij dat ze over de datum zijn dan)

Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.
pi_161322693
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:23 schreef focal het volgende:

[..]

Ja heb er eentje geprobeerd en smaak is inderdaad prima, eerste barrel aged juice die ik probeer en de smaak is erg apart. Maar neem verder geen genoegen met hun antwoord. Ik had er al een aantal open gemaakt om te ruiken voor de data me opvielen dus kan helaas niet gewoon wet-koop-op-afstand terugsturen. Ik vind een oude voorraad die over de datum is dumpen onder het noemertje sale geen manier van met je klanten omgaan.
dubbeltje en eerste rang

[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 10-04-2016 10:10:42 ]
  zondag 10 april 2016 @ 15:57:05 #32
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161329041
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef focal het volgende:
WTF, bij een bekende NL eshop wat juice in de sale gekocht. Krijg ik het vandaag binnen blijkt het een paar weken over de expiring date te zijn. Vervelend, maar kan gebeuren. Mailtje gestuurd of ze nog een correcte nalevering kunnen uitvoeren of anders mijn geld kunnen terugstorten. Mailen ze terug:

''Dat is ook de reden dat ze in uitverkoop staan. Liquids hebben op zich geen houdbaarheids datum. Wel kan smaak naar verloop van tijd minder worden. Maar dat heeft meer te maken met hoe de liquids bewaard worden.''

Lijkt me geen normale gang van zaken, vooral als het niet vermeld wordt op de site.
rookwinkel.nl?

Mijn eerste bestelde liquid ooit was over de datum en had ik bij hen gekocht. Ook mailtje gestuurd maar geen nieuwe liquid gekregen. Verder nog wel meer gezeur had gehad met deze winkel. Hebben een hele slechte service.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_161329245
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 09:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

dubbeltje en eerste rang

Haha doe niet zo zuur man. Ik geef toe dat ik een beetje een snob ben als het over klantvriendelijkheid gaat, dat is immers een groot gedeelte van mijn baan. Ik zou daar niet kunnen functioneren als het me niets zou doen. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij wel van mening bent dat je bullshit mag leveren zodra je korting biedt?
Of verlopen e-juice wel of niet oke is kun je over discussiëren. Feit is dat ik het niet hoef te hebben en dat ik als klant zelf de keuze had moeten hebben. Als zij gewoon netjes zouden melden waarom ze korting geven zat ik nu niet met een paar tientjes aan afval.
We komen hard, zo hard.
pi_161331076
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 16:09 schreef focal het volgende:

[..]
Maar ik kan me niet voorstellen dat jij wel van mening bent dat je bullshit mag leveren zodra je korting biedt?
Of verlopen e-juice wel of niet oke is kun je over discussiëren. Feit is dat ik het niet hoef te hebben en dat ik als klant zelf de keuze had moeten hebben. Als zij gewoon netjes zouden melden waarom ze korting geven zat ik nu niet met een paar tientjes aan afval.
voor fatsoenlijke webshops is het ook gebruikelijk om te melden als producten bijna over datum zijn. ook bij producten waarbij het niet heel belangrijk is (bv supplementen etc). een shop die niet alles doet om klanten tevreden houden vind ik sowieso verdacht (ook als de ontevredenheid misplaatst is).
..///
pi_161338965
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 16:09 schreef focal het volgende:

[..]

Haha doe niet zo zuur man. Ik geef toe dat ik een beetje een snob ben als het over klantvriendelijkheid gaat, dat is immers een groot gedeelte van mijn baan. Ik zou daar niet kunnen functioneren als het me niets zou doen. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij wel van mening bent dat je bullshit mag leveren zodra je korting biedt?
Of verlopen e-juice wel of niet oke is kun je over discussiëren. Feit is dat ik het niet hoef te hebben en dat ik als klant zelf de keuze had moeten hebben. Als zij gewoon netjes zouden melden waarom ze korting geven zat ik nu niet met een paar tientjes aan afval.
bla bla, hoezo afval? Zwaar overtrokken, de e-liquid is prima zeg je zelf:
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:23 schreef focal het volgende:

[..]

Ja heb er eentje geprobeerd en smaak is inderdaad prima, eerste barrel aged juice die ik probeer en de smaak is erg apart. Maar neem verder geen genoegen met hun antwoord.
En die tweede zin is dus gewoon zeuren om het zeuren. Waar maak je je druk om man, om een tht datum die er alleen maar opstaat omdat het verplicht is? Jankerd

Wie doet er nou zuur :')
  † In Memoriam † zondag 10 april 2016 @ 21:49:06 #36
230491 Zith
pls tip
pi_161339236
Ik vind dat jij nogal zuur bent, no1uknow. Er gaan wel degelijk producteigenschappen verloren na enige tijd. Als de vloeistof niet in de vriezer zat dan kan je er bijna van uit gaan dat de nicotine niet meer werkzaam is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_161339456
Na mn vapeonly aura mini en de istick mini nog wat aankoopjes gedaan..

- evic vtc mini; ik ben nog bezig met dr juiste instellingen icm mn 2 nieuwe tanks

- cubis tank; geen vrienden mee. Hij bubbelt teveel en hij schiet liquid. Zelfs een keer in mn oog.

- nautilus mini; geweldige tank icm de vtc mini. Ik haal een veel betere smaak met de muffin man hieruit dan uit de cubis.

- istick basic. Handige mod voor onderweg. Ligt lekker in de hand, alleen de tank is, als ik het vergelijk met de nautilus mini, echt beduidend minder.

- joyetech aio. Nog onderweg ben heel benieuwd.

Verder nog een stuk of 10 millers liquids gehaald. Liquids die geldig zijn tot mei. Voor een euro per flesje om uit te testen.Fruit ligt me niet. Caramel ook niet echt. Drop vind ik weer wel lekker.
pi_161340253
Zojuist weer nieuwe coils in me Velocity clone gedaan. Best leuk tijd verdrijf maar ik wil ze mooier en strakker hebben. Het staat verder wel gelijk weer blauw hier :')

Ik moet ook nog een nieuwe mod hebben. De kbox gaat maar tot 50 watt...



pi_161342781
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:12 schreef Wisheh het volgende:
Zojuist weer nieuwe coils in me Velocity clone gedaan. Best leuk tijd verdrijf maar ik wil ze mooier en strakker hebben. Het staat verder wel gelijk weer blauw hier :')

Ik moet ook nog een nieuwe mod hebben. De kbox gaat maar tot 50 watt...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
je zou ze even kunnen laten gloeien en ze daarna met een pincet of een tangetje samenknijpen.
voor de rest zien ze er strak genoeg uit.

vtc mini schijnt nogal populair te zijn.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 11 april 2016 @ 00:21:37 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161342846
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 21:49 schreef Zith het volgende:
Ik vind dat jij nogal zuur bent, no1uknow. Er gaan wel degelijk producteigenschappen verloren na enige tijd. Als de vloeistof niet in de vriezer zat dan kan je er bijna van uit gaan dat de nicotine niet meer werkzaam is.
Dat waag ik ten zeerste te betwijfelen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 11 april 2016 @ 01:34:05 #41
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161343535
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:12 schreef Wisheh het volgende:
Zojuist weer nieuwe coils in me Velocity clone gedaan. Best leuk tijd verdrijf maar ik wil ze mooier en strakker hebben. Het staat verder wel gelijk weer blauw hier :')

Ik moet ook nog een nieuwe mod hebben. De kbox gaat maar tot 50 watt...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Velocity _O_

Heb er 3 liggen. Zit te denken om de V2 te halen, al is ie niet zo heel erg veel anders dan de V1

Heb er nog geen build op gehad waar ik de volle 200w uit m'n Reuleaux op kan loslaten. 130w op dual fused clapton is vooralsnog prima. Zalige smaak, wolken waar je taartpunten uit kan snijden. Het zuipt alleen liquid als een malle :')
Mai pben rai~!
pi_161343584
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 01:34 schreef KNAK het volgende:

[..]

Velocity _O_

Heb er 3 liggen. Zit te denken om de V2 te halen, al is ie niet zo heel erg veel anders dan de V1

Heb er nog geen build op gehad waar ik de volle 200w uit m'n Reuleaux op kan loslaten. 130w op dual fused clapton is vooralsnog prima. Zalige smaak, wolken waar je taartpunten uit kan snijden. Het zuipt alleen liquid als een malle :')
Welke heb je? de DNA200 of de RX200? Zat zelf eraan te denken om de RX200 te halen.

Was van plan om goedkopere te gaan "roken" maar met al die nieuwe shit ben ik als nog duurder uit. Beetje liquids maken, nieuwe mod, nieuwe tanks etc.. ;(
  maandag 11 april 2016 @ 01:59:03 #43
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161343660
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 01:44 schreef Wisheh het volgende:

[..]

Welke heb je? de DNA200 of de RX200? Zat zelf eraan te denken om de RX200 te halen.

Was van plan om goedkopere te gaan "roken" maar met al die nieuwe shit ben ik als nog duurder uit. Beetje liquids maken, nieuwe mod, nieuwe tanks etc.. ;(
Heb de DNA in bezit, al zal ik als deze het begeeft direct een RX gaan kopen (tenzij er op dat moment een andere/betere 3 batterij mod aanwezig is). Met de DNA kan je een hoop zien/doen met de software aangesloten op een computer , echter heb ik daar al een flink lange tijd geen gebruik meer van gemaakt. Ik laat daarnaast ook TC geheel links liggen dus voor mij is het eigenlijk een beetje overkill, maar ja,.. Koopzieke trekjes hebben en dan mensen zoals SoundDragon melden dat er weer iets nieuws te koop is :D.

Enige wat mij nu nog geld kost is DIY ejuice, en dat is niet echt schokkend te noemen
Mai pben rai~!
pi_161345430
Jeetje, wat een materie! Coil's, wattages etc etc. Verdwaal bijna in de tekst!

Ik ben zelf aan het rondkijken voor een esmoker, hele tijd terug een keer zo'n kleine e sig gehad maar dat vond ik na een tijdje niks en ben toen weer overgegaan op de normale sigaretten.. Maar wil het weer eens proberen! Maar snap er de ballen van :- )

Zit er zelf aan te denken om deze aan te schaffen : https://roken.nl/product/eleaf-istick-pico-kit
Is dit een goede? of raden jullie een andere aan?
  maandag 11 april 2016 @ 15:18:47 #45
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161350763
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:14 schreef Kevin24 het volgende:
Jeetje, wat een materie! Coil's, wattages etc etc. Verdwaal bijna in de tekst!

Ik ben zelf aan het rondkijken voor een esmoker, hele tijd terug een keer zo'n kleine e sig gehad maar dat vond ik na een tijdje niks en ben toen weer overgegaan op de normale sigaretten.. Maar wil het weer eens proberen! Maar snap er de ballen van :- )

Zit er zelf aan te denken om deze aan te schaffen : https://roken.nl/product/eleaf-istick-pico-kit
Is dit een goede? of raden jullie een andere aan?
Ik heb hem zelf niet maar ik hoor er erg goede verhalen over. Schijnt een uitstekende set te zijn voor beginners die de ego fase zijn ontgroeid of over willen slaan. En dat voor een prima prijs.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_161373587
ein-de-lijk m'n eVic VTC Mini binnen! Meteen een vraag: na lang snuffelen op internet ben ik op het volgende uitgekomen. Ik heb een Kanger SSOCC Nichrome coil van 0,5 ohm in m'n Toptank zitten, en draai nu op 'POWER' mode (variabele wattage als ik het goed begrepen heb) op 20w momenteel (probeer nog een beetje hoger daar 20 tot 25 watt op internet wordt geroepen). Smaak zit wel goed, krijg geen dry hits, nog wel een beetje een ijzersmaakje maar dat kan komen doordat ik er een verse coil in heb gedaan (kan dat uberhaupt? Wel goed de coil gesoaked met eliquid uiteraard).

Zit ik hiermee op de goede weg?

edit: als ik bijna op de 25watt zit begint het minder lekker te smaken. Misschien ook wat minder hits achter elkaar nemen? :')

edit 2: als ik 'm op bypassmode zet bepaalt de batterij het ideale wattage, correct?

[ Bericht 10% gewijzigd door no1uknow op 12-04-2016 14:15:28 ]
pi_161373802
En nog 1, enkelen van jullie hebben deze en zijn daar tevreden over toch?

http://www.dampaccu.nl/nitecore-digiicharger-d2.html
pi_161374182
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 14:09 schreef no1uknow het volgende:
En nog 1, enkelen van jullie hebben deze en zijn daar tevreden over toch?

http://www.dampaccu.nl/nitecore-digiicharger-d2.html
Ik heb hem en bevalt prima. 1 op de 20 keer ofzo dan zegt de lader dat ie aan het opladen is maar de volgende ochtend is me batterij nog net zo leeg. Keer opnieuw erin doen en dan gaat ie weer als de brandweer.

Dit was voor mij een logische keuze aangezien ik een lader wou met een stekker eraan en niet 1 die via een usb poort/lader werkt. Maat van me heeft zon USB nitecore voor 2 batterijen maar dat vertrouw ik toch niet helemaal.
  dinsdag 12 april 2016 @ 14:43:15 #49
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161374453
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 14:09 schreef no1uknow het volgende:
En nog 1, enkelen van jullie hebben deze en zijn daar tevreden over toch?

http://www.dampaccu.nl/nitecore-digiicharger-d2.html
Ik heb die andere nitecore en die doet precies wat hij moet doen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 12 april 2016 @ 16:20:22 #50
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_161376282
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 21:53 schreef Pindasoepje het volgende:
Na mn vapeonly aura mini en de istick mini nog wat aankoopjes gedaan..

- evic vtc mini; ik ben nog bezig met dr juiste instellingen icm mn 2 nieuwe tanks

- cubis tank; geen vrienden mee. Hij bubbelt teveel en hij schiet liquid. Zelfs een keer in mn oog.

- nautilus mini; geweldige tank icm de vtc mini. Ik haal een veel betere smaak met de muffin man hieruit dan uit de cubis.

- istick basic. Handige mod voor onderweg. Ligt lekker in de hand, alleen de tank is, als ik het vergelijk met de nautilus mini, echt beduidend minder.

- joyetech aio. Nog onderweg ben heel benieuwd.

Verder nog een stuk of 10 millers liquids gehaald. Liquids die geldig zijn tot mei. Voor een euro per flesje om uit te testen.Fruit ligt me niet. Caramel ook niet echt. Drop vind ik weer wel lekker.
Ik gebruik zelf ook de cubis, maar ken dat verhaal niet van opschietend liquid. Komt dat niet door de coils? En de juiste samenhangende watt/volt sterkte?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_161381907
Het is verslavend :')



0,3 ohm en de ramp up is verschrikkelijk op 50 watt. Zeker 2 seconden voordat dat er damp vanaf komt :') Wil eigenlijk een dual coil maar ik mag maar tot 0,3 ohm gaan op de deze mod.
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:31:51 #52
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161384171
Andere mod erbij? ;)



-->



En ja, tijd voor een dryburn. Alweer een week geleden
Mai pben rai~!
pi_161384604
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:31 schreef KNAK het volgende:
Andere mod erbij? ;)

[ afbeelding ]

-->

[ [url=http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/pics/4kl/109.gif]afbeelding[/url] ]

En ja, tijd voor een dryburn. Alweer een week geleden
'k wou al zeggen. die zijn er hard aan toe.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:23:52 #54
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161386583
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:42 schreef marc0871 het volgende:

[..]

'k wou al zeggen. die zijn er hard aan toe.
:+

Sinds het DIY gebeuren is de noodzaak een stuk minder om geregeld te re-wicken/dryburnen. Niet zo veel als bij sapjes vol kleurstoffen. Alleen T-juice - Red Astair heeft bij mij nog een kleurtje. Bovenstaande build heeft minimaal 150ml opgestookt, dus het valt nog mee :p

Nog steeds tevreden met de RX?
Mai pben rai~!
pi_161388138
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:23 schreef KNAK het volgende:

[..]

:+

Sinds het DIY gebeuren is de noodzaak een stuk minder om geregeld te re-wicken/dryburnen. Niet zo veel als bij sapjes vol kleurstoffen. Alleen T-juice - Red Astair heeft bij mij nog een kleurtje. Bovenstaande build heeft minimaal 150ml opgestookt, dus het valt nog mee :p

Nog steeds tevreden met de RX?
doet nog steeds wat 'ie moet doen.

in mijn aardbei/perzik/sinaasappel (extract) mengsel, denk ik dat de perzik de grootste coilkiller was.
nu ik framboos/citroen damp, denk ik dat de zure citroen de coils zelfs schoon houden.
ik doe iig 2X zo lang met een wick en de coils zijn nog niet half zo vuil.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_161404432
Hallo schatjes, ik heb ook maar een goedkope aangeschaft om te kijken of ik het wat vind (en er dus meer aan wil uitgeven). Maar waar haal ik goede bijvulling? Is er een winkel/supermarkt die gewoon vullingen verkoopt zonder al te veel gedoe?

Online zie ik tientallen merken, en ik zou bij god niet weten welke ik wel, en vooral niet moet kopen..
  woensdag 13 april 2016 @ 20:41:17 #57
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161408540
Wat is je wens wat smaak betreft? Neem aan dat je met bijvulling de juice bedoelt.

Heb ook even een vraag
Ik heb een verstokte roker, dame van 60 enkele maanden geleden de e-weg laten zien. Uiteindelijk is ze naar een istick 30 gestapt en onlangs liet ze me haar nieuwe aanwinst, de istick 40TC zien.
Echter is en blijft ze aan de gang met de tankjes van Puff en moet dan ook de coils van Puff gebruiken. Deze zijn behoorlijk prijzig heb ik begrepen

Als ze ziet hoe ik - dripper, aromamizer , zelf coils maken etc - bezig ben zegt ze dat ze daar niet aan gaat beginnen, dus wil ze in de pre-coil wereld blijven hangen.
Welke tank is aan te raden als het gaat om iets wat goed samen gaat met de 40TC, goede damp/smaak en niet al te stervensdure coils?
Mai pben rai~!
pi_161409599
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:41 schreef KNAK het volgende:
Wat is je wens wat smaak betreft? Neem aan dat je met bijvulling de juice bedoelt.

Heb ook even een vraag
Ik heb een verstokte roker, dame van 60 enkele maanden geleden de e-weg laten zien. Uiteindelijk is ze naar een istick 30 gestapt en onlangs liet ze me haar nieuwe aanwinst, de istick 40TC zien.
Echter is en blijft ze aan de gang met de tankjes van Puff en moet dan ook de coils van Puff gebruiken. Deze zijn behoorlijk prijzig heb ik begrepen

Als ze ziet hoe ik - dripper, aromamizer , zelf coils maken etc - bezig ben zegt ze dat ze daar niet aan gaat beginnen, dus wil ze in de pre-coil wereld blijven hangen.
Welke tank is aan te raden als het gaat om iets wat goed samen gaat met de 40TC, goede damp/smaak en niet al te stervensdure coils?
Dat veronderstel ik dat ik dat bedoel ja. Ik heb gewoon zo'n pen en een flesje met een naald om dat reservoir goed te kunnen vullen.. Reservoir zit bij het mondstuk zegmaar.

Ik zat te denken eentje met (fruit)smaak en een normale (in de zin van tabak) aan te schaffen, liefst wel met een redelijk nicotinegehalte.. Zijn er niet drogisterijen of andere winkels die dat gewoon verkopen, of moet ik speciaal naar een tabakswinkel? Die heb je hier niet heel dichtbij namelijk..
  woensdag 13 april 2016 @ 21:12:06 #59
256666 leeell
I know you're lonely
pi_161409689
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:08 schreef Xetran het volgende:

[..]

Dat veronderstel ik dat ik dat bedoel ja. Ik heb gewoon zo'n pen en een flesje met een naald om dat reservoir goed te kunnen vullen.. Reservoir zit bij het mondstuk zegmaar.

Ik zat te denken eentje met (fruit)smaak en een normale (in de zin van tabak) aan te schaffen, liefst wel met een redelijk nicotinegehalte.. Zijn er niet drogisterijen of andere winkels die dat gewoon verkopen, of moet ik speciaal naar een tabakswinkel? Die heb je hier niet heel dichtbij namelijk..
Het is 2016 , tegenwoordig gooien ze het gewoon door je brievenbus.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_161409917
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:12 schreef leeell het volgende:

[..]

Het is 2016 , tegenwoordig gooien ze het gewoon door je brievenbus.
Ja, daarmee kom ik wel nog terug op m'n originele vraag. Er staan echt idioot veel merken daar, en ik hoef ook geen longkanker te krijgen omdat ik een gaar Chinees merk in huis blijk te hebben gehaald.
  woensdag 13 april 2016 @ 21:20:25 #61
256666 leeell
I know you're lonely
pi_161409962
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:18 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ja, daarmee kom ik wel nog terug op m'n originele vraag. Er staan echt idioot veel merken daar, en ik hoef ook geen longkanker te krijgen omdat ik een gaar Chinees merk in huis blijk te hebben gehaald.
Diamond flavours en Collins zijn mijn favoriete merken. Meest constante kwaliteit van vloeistof
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 13 april 2016 @ 21:21:29 #62
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161410020
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:08 schreef Xetran het volgende:

[..]

Dat veronderstel ik dat ik dat bedoel ja. Ik heb gewoon zo'n pen en een flesje met een naald om dat reservoir goed te kunnen vullen.. Reservoir zit bij het mondstuk zegmaar.

Ik zat te denken eentje met (fruit)smaak en een normale (in de zin van tabak) aan te schaffen, liefst wel met een redelijk nicotinegehalte.. Zijn er niet drogisterijen of andere winkels die dat gewoon verkopen, of moet ik speciaal naar een tabakswinkel? Die heb je hier niet heel dichtbij namelijk..
Na dik een jaar dampen heb ik veel geleerd, de meeste hindernissen overwonnen, de logica van bepaalde semi-geavanceerde zaken weten te begrijpen. De moeilijkste kwestie is en blijft voor mij het vinden van lekkere smaken. Sinds dag 1 was dat het geval en tot op heden ben ik nog steeds aan het speuren en goochelen, proberen en achterhalen :p

Ik zou zeggen, bestel iets wat lekker lijkt. Iets wat in algemeen goed bevonden wordt door reviewers wat enigszins aansluit bij jouw smaak/wens. Niet bij een sigarenboer maar online. Smokesmarter.nl Zwoofs.nl e-sigaretnederland.nl etc etc. Helaas is er maar weinig kant en klaar vloeistof beschikbaar in testflesjes (1ml) dus moet je een klein financieel risicotje lopen iets aan te schaffen van 10ml á ~¤5 / flesje wat mogelijkerwijs (voor jou) ranzig kan zijn ;)
Mai pben rai~!
pi_161410675
Bah, net 21:00 geweest helaas. Maar bedankt beiden. Hier kan ik wat mee :)
  woensdag 13 april 2016 @ 21:46:59 #64
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161410854
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:40 schreef Xetran het volgende:
Bah, net 21:00 geweest helaas. Maar bedankt beiden. Hier kan ik wat mee :)
Alsnog bestellen, heb je het vrijdag ;)
Mai pben rai~!
pi_161418233
Inmiddels ben ik alweer een maand gestopt met analoog roken. Nog wel een keer of twee een sigaret gerookt maar het smaakt me niet, sterker nog, ik vind de geur die erna blijft hangen misselijkmakend.

Af en toe heb ik nog wel eens trek in een peukje hoor, bij vapen ervaar ik de Nicotinerush amper en dat mis ik wel eens.

Verder zie ik vooral de voordelen, geen stank meer en mijn conditie is stukken beter, ook het gevoel dat je MOET is weg. Vind ik overigens wel apart, ik heb veel minder het gevoel steeds mijn verslaving te moeten onderhouden, heb ook minder vaak trek in vapen dan dat ik trek in roken had.

Erg positief dus allemaal. En nu even afwachten op mijn bestelling, mijn liquids zijn bijna op, heb vandaag nog wel genoeg maar morgen...
  donderdag 14 april 2016 @ 10:49:09 #66
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161418873
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2016 @ 12:04:03 #67
230491 Zith
pls tip
pi_161420296
Bij de Primera hier verkopen ze FlavourArt vloeistof, dat is behoortlijk goed spul.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_161420450
Mijn huisgenoot had de Joyetech AIO kit (28,- in NL) gekocht, moet zeggen dat ik best onder de indruk ben van de rookproductie. Fijn apparaat voor het geld. Misschien goede tip voor mensen die een goedkoop startsetje zoeken.
We komen hard, zo hard.
pi_161420502
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 10:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Af en toe heb ik nog wel eens trek in een peukje hoor, bij vapen ervaar ik de Nicotinerush amper en dat mis ik wel eens.
ja het voelt wel een beetje anders.. volgens mij komt dat ook doordat er in een sigaret allemaal hulpstoffen zitten om de nicotine opname te maximaliseren.

edit:

quote:
tabaksrook bevat duizenden verschillende stoffen. Van honderden stoffen daarvan is bekend dat ze schadelijk zijn voor de gezondheid. Van ongeveer 70 stoffen in tabaksrook is aangetoond is dat ze een carcinogene werking hebben.1,2

Teer is een mengsel van stoffen dat vrijkomt bij de verbranding van organisch materiaal zoals tabak, anders dan nicotine en koolmonoxide.
Koolmonoxide neemt in het bloed de plaats in van zuurstof. Hierdoor vermindert het zuurstoftransport in het bloed en verslechtert de conditie.3

Tabaksproducten bevatten vele additieven (toegevoegde stoffen). Er zijn 673 verschillende soorten additieven bekend die aan Nederlandse tabaksproducten worden toegevoegd. Voorbeelden hiervan zijn de smaakstoffen suiker, cacao en vanilline. Naast smaakstoffen bevatten tabaksproducten ook bindmiddelen, vulmiddelen, bevochtigers, lijm en kleurstoffen. Bij sigaretten bestaat ongeveer 30% van het gewicht uit dit soort toegevoegde stoffen.4,5

Stoffen die in voeding onschadelijk zijn, zijn dit soms niet meer wanneer ze worden toegevoegd aan sigaretten. Bij verbranding kunnen toxische stoffen ontstaan.
Additieven kunnen de verslavende werking van tabak beïnvloeden en versterken. Suiker bijvoorbeeld maakt de smaak aantrekkelijker en bovendien versterkt een van de verbrandingsproducten van suiker (aceetaldehyde) de verslavende werking van nicotine. Menthol zorgt ervoor dat rook dieper geïnhaleerd kan worden, terwijl ammoniumverbindingen de nicotine-opname in de longen mogelijk verhogen. 4,6

http://www.rokeninfo.nl/p(...)-van-overige-stoffen
overigens is dit ook wel interessant om te lezen..

quote:
Nicotine is a chemical that is dangerous not because it causes cancer but because it can addict you to cigarettes. As Michael Russell, the father of tobacco harm reduction theory and the developer of nicotine gum, put it in 1976: "People smoke for nicotine but they die from the tar."

..

The nature of e-cigarettes is that, like Russell's gum, they contain nicotine and thus satisfy the cravings of smokers, but vaping - as puffing on an e-cigarette is called - doesn't burn tobacco and release those carcinogens. Unfortunately, many Americans don't understand that nicotine itself isn't the villain.

..

Nicotine is a mild stimulant and poses negligible risks in healthy people. It enhances the performance of some tasks, especially those involving vigilance and rapid visual cue processing. It can also sharpen memory, concentration and attention in the short term.

..

Also, because nicotine receptors appear to regulate other receptor systems, its effect can vary according to one's mood and level of arousal. A smoker who feels anxious or stressed can be calmed with nicotine, and a smoker who is tired will perk up with nicotine.

..

The relative safety of nicotine alone is clear from animal studies and long-term observations of people who have used medicinal nicotine for years. As a result, researcherscan be far more definitive when they conclude that gum, patches, lozenges, inhalers, and sprays - all of which contain medicinal nicotine -- are not carcinogenic and do not increase the risk of heart attack or stroke, even in people with pre-existing cardiac disease.

Although nicotine is an addictive substance, e-cigarette vapor appears to be less addictive than cigarette smoke.

http://www.forbes.com/sit(...)-lives/#1f66b6312cdf


[ Bericht 34% gewijzigd door wipes66 op 14-04-2016 12:23:18 ]
..///
  donderdag 14 april 2016 @ 12:49:09 #70
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161421445
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 12:10 schreef focal het volgende:
moet zeggen dat ik best onder de indruk ben van de rookproductie.
Je moet die dingen ook niet in de brand steken.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 14 april 2016 @ 15:19:30 #71
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161425150
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:41 schreef KNAK het volgende:
.

Heb ook even een vraag
Ik heb een verstokte roker, dame van 60 enkele maanden geleden de e-weg laten zien. Uiteindelijk is ze naar een istick 30 gestapt en onlangs liet ze me haar nieuwe aanwinst, de istick 40TC zien.
Echter is en blijft ze aan de gang met de tankjes van Puff en moet dan ook de coils van Puff gebruiken. Deze zijn behoorlijk prijzig heb ik begrepen

Als ze ziet hoe ik - dripper, aromamizer , zelf coils maken etc - bezig ben zegt ze dat ze daar niet aan gaat beginnen, dus wil ze in de pre-coil wereld blijven hangen.
Welke tank is aan te raden als het gaat om iets wat goed samen gaat met de 40TC, goede damp/smaak en niet al te stervensdure coils?
Iemand nog raadgevend advies over bovenstaande ?
Mai pben rai~!
pi_161425999
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 01:34 schreef KNAK het volgende:

[..]

Velocity _O_

Heb er 3 liggen. Zit te denken om de V2 te halen, al is ie niet zo heel erg veel anders dan de V1

Heb er nog geen build op gehad waar ik de volle 200w uit m'n Reuleaux op kan loslaten. 130w op dual fused clapton is vooralsnog prima. Zalige smaak, wolken waar je taartpunten uit kan snijden. Het zuipt alleen liquid als een malle :')
Van Fasttech? Wil hem nog steeds een keer proberen :9
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 14 april 2016 @ 18:21:51 #73
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161428539
De velocity bedoel je? Ja, deze heb ik allen van fasttech geplukt
Mai pben rai~!
  vrijdag 15 april 2016 @ 04:03:20 #74
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161438981
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 00:17 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Op zoek naar een fasttech code voor aanschaf van ook een RX200 (want ik wil deze er bij heb ik besloten) zag ik dat er een update is voor jouw knaldoosje. V3.10 Daarmee kan je op 250 watten knallen _O-

Overigens geen code te bekennen, helaas. Dat heeft de koopwoede iets weten te drukken
Mai pben rai~!
pi_161441962
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:21 schreef KNAK het volgende:
De velocity bedoel je? Ja, deze heb ik allen van fasttech geplukt
Weet je nog welke? Zijn redelijk veel "verschillende" :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 15 april 2016 @ 14:33:40 #76
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161445795
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Weet je nog welke? Zijn redelijk veel "verschillende" :P
https://www.fasttech.com/products/2482500

Hier heb ik er 2 van
Mai pben rai~!
pi_161449604
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 04:03 schreef KNAK het volgende:

[..]

Op zoek naar een fasttech code voor aanschaf van ook een RX200 (want ik wil deze er bij heb ik besloten) zag ik dat er een update is voor jouw knaldoosje. V3.10 Daarmee kan je op 250 watten knallen _O-

Overigens geen code te bekennen, helaas. Dat heeft de koopwoede iets weten te drukken
waanzin :|W :{w
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_161452999
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 14:33 schreef KNAK het volgende:

[..]

https://www.fasttech.com/products/2482500

Hier heb ik er 2 van
thx! ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 15 april 2016 @ 23:37:57 #79
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161459962
In de categorie beginnersfouten:
Heel avontuurlijk hadden ik koord gekocht om wicks van te maken, want ik vind die in de coils van mijn justfog zitten irritant kort.

Niet gehinderd door enige kennis begon ik aan dit avontuur.

Zojuist stukje afgeknipt op de lengte die ik wil, mn apparaat opengemaakt, coiltje eruitgedraaid en even schoongemaakt. Vervolgens met een pincet het stukje wick eruitgetrokken. Zit daar dus een ijzerdraadje aan vast :D dat ik meteen vakkundig sloopte ;( Wist ik veel dat dat eromheengedraaid zat. Ik heb nu in elk geval geleerd wat 'coils draaien' betekent en waarom mensen daar ook ijzerdraad voor nodig hebben. *)

Ik hoop in de afgelopen minuut een glimlach op jullie gezicht getoverd te hebben met deze heerlijke noobventure. ;)

Mijn vervangende coil heeft tijdens het typen van dit verhaal lang genoeg kunnen inwerken en ik ga nu even fijn genieten van mijn limoen-munt mixje. O+
  vrijdag 15 april 2016 @ 23:39:07 #80
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161460001
Koord?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 15 april 2016 @ 23:46:05 #81
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161460209
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 23:39 schreef Catch22- het volgende:
Koord?
Dat touw wat in je coil zit war je wicks van zijn gemaakt.

Ik kon dat los kopen bij rookwinkel, dus ik dacht mooi, stop ik een langer stukje erin. Dan hoef ik mn apparaatje niet steeds zo schuin te houden. 8-)
pi_161460461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 04:03 schreef KNAK het volgende:

[..]

Op zoek naar een fasttech code voor aanschaf van ook een RX200 (want ik wil deze er bij heb ik besloten) zag ik dat er een update is voor jouw knaldoosje. V3.10 Daarmee kan je op 250 watten knallen _O-

Overigens geen code te bekennen, helaas. Dat heeft de koopwoede iets weten te drukken
Als je een code vind dan wil ik hem ook graag voor een RX200.
  zaterdag 16 april 2016 @ 00:38:23 #83
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161461179
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef Wisheh het volgende:

[..]

Als je een code vind dan wil ik hem ook graag voor een RX200.
Heb flink gezocht en de enige lopende code voor fasttech op het moment is "DEALS", maar geldt helaas niet voor de RX.
Zal het melden als ik iets tegenkom, hopende dat andere dat ook doen als ze er tegenaan lopen :)
Mai pben rai~!
  zaterdag 16 april 2016 @ 14:22:59 #84
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161467829
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 23:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
In de categorie beginnersfouten:
Heel avontuurlijk hadden ik koord gekocht om wicks van te maken, want ik vind die in de coils van mijn justfog zitten irritant kort.

Niet gehinderd door enige kennis begon ik aan dit avontuur.

Zojuist stukje afgeknipt op de lengte die ik wil, mn apparaat opengemaakt, coiltje eruitgedraaid en even schoongemaakt. Vervolgens met een pincet het stukje wick eruitgetrokken. Zit daar dus een ijzerdraadje aan vast :D dat ik meteen vakkundig sloopte ;( Wist ik veel dat dat eromheengedraaid zat. Ik heb nu in elk geval geleerd wat 'coils draaien' betekent en waarom mensen daar ook ijzerdraad voor nodig hebben. *)

Ik hoop in de afgelopen minuut een glimlach op jullie gezicht getoverd te hebben met deze heerlijke noobventure. ;)

Mijn vervangende coil heeft tijdens het typen van dit verhaal lang genoeg kunnen inwerken en ik ga nu even fijn genieten van mijn limoen-munt mixje. O+
Dat stukje 'ijzerdraad' is de coil (de spoel) en de katoen of (in jouw geval) silica die er in zit is de wick (lont).
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_161470105
Een vraag, inmiddels wil ik na het wickavontuur eens helemaal zelf liquid gaan mixen. Alleen zie ik op diverse sites dat de base met nicotine hier niet verkocht wordt.

Inmiddels gevonden dat het te maken heeft met de max 10 ml die in Nederland verkocht mag worden. Had daar even niet bij stilgestaan.

Waar kopen jullie je base? Ik zie een Duitse webwinkel die het wel verkoopt en ook naar Nederland verscheept. Werkt dat?

[ Bericht 38% gewijzigd door Mevrouw_voor_jou op 16-04-2016 17:59:59 ]
pi_161470132
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 14:22 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat stukje 'ijzerdraad' is de coil (de spoel) en de katoen of (in jouw geval) silica die er in zit is de wick (lont).
Dank voor de correctie.
pi_161471575
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Een vraag, inmiddels wil ik na het wickavontuur eens helemaal zelf liquid gaan mixen. Alleen zie ik op diverse sites dat de base met nicotine hier niet verkocht wordt.

Weet iemand of dat vanwege regelgeving is, of dat er sites zijn die wel in grotere hoeveelheden (1 liter oid) leveren?

Eventueel kan ik ook wel naar Duitsland om het te halen, maar online bestellen is natuurlijk zoveel makkelijker.
online bestellen bij vapebase
moet je het wel binnen 2 weken doen, anders mogen zij het ook niet meer leveren.
idd vanwege (europese) regelgeving.

als je toch wil gaan mengen, kan je misschien beter een liter 36mg kopen en deze aanlengen met neutrale base. 1:10 voor 3mg. 1:5 voor 6mg. 1:3 voor 12mg.
ben je voorlopig even onder de pannen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 16 april 2016 @ 18:10:07 #88
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161471772
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Een vraag, inmiddels wil ik na het wickavontuur eens helemaal zelf liquid gaan mixen. Alleen zie ik op diverse sites dat de base met nicotine hier niet verkocht wordt.

Inmiddels gevonden dat het te maken heeft met de max 10 ml die in Nederland verkocht mag worden. Had daar even niet bij stilgestaan.

Waar kopen jullie je base? Ik zie een Duitse webwinkel die het wel verkoopt en ook naar Nederland verscheept. Werkt dat?
Ik haal al m'n base bij savevape.nl, evenals een groot deel van m'n aroma's

Je kan een 50/50 base bestellen op je gewenste nicotine%, en ze krijgen steeds meer testflesjes van 1ml voor minder dan een ¤ om juice uit te proberen.

[ Bericht 8% gewijzigd door KNAK op 16-04-2016 18:39:20 ]
Mai pben rai~!
pi_161476941
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 18:00 schreef marc0871 het volgende:

[..]

online bestellen bij vapebase
moet je het wel binnen 2 weken doen, anders mogen zij het ook niet meer leveren.
idd vanwege (europese) regelgeving.

als je toch wil gaan mengen, kan je misschien beter een liter 36mg kopen en deze aanlengen met neutrale base. 1:10 voor 3mg. 1:5 voor 6mg. 1:3 voor 12mg.
ben je voorlopig even onder de pannen.
Dank je voor de headsup! Die site had ik inderdaad gezien. Ik ga snel maar eens bestellen dan.
pi_161477000
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 18:10 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik haal al m'n base bij savevape.nl, evenals een groot deel van m'n aroma's

Je kan een 50/50 base bestellen op je gewenste nicotine%, en ze krijgen steeds meer testflesjes van 1ml voor minder dan een ¤ om juice uit te proberen.
Op savevape heb ik ook even gekeken. Maar daar hebben ze geen grotere flessen, of wel? Ook dank voor de tip. :)
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:43:07 #91
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161477274
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Op savevape heb ik ook even gekeken. Maar daar hebben ze geen grotere flessen, of wel? Ook dank voor de tip. :)
Grote flessen base? Er is 100ml, er zijn 1 liter flessen, genoeg te doen. Aroma's ook in 10ml als je dat bedoelt
Mai pben rai~!
pi_161477784
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:43 schreef KNAK het volgende:

[..]

Grote flessen base? Er is 100ml, er zijn 1 liter flessen, genoeg te doen. Aroma's ook in 10ml als je dat bedoelt
Ik zie het nu inderdaad. Heb ik eerder over het hoofd gezien denk ik. Dank je!

Ik ga aroma's van BumbleBee uit de uk bestellen als die weer in de aanbieding zijn. Heb ik via smokerainbow ontdekt en hoewel ik al wat verschillende dingen geprobeerd heb vind ik niks dat in de buurt komt van hun limoen, honing en munt mixje.
  zondag 17 april 2016 @ 00:57:07 #93
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161482742
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 18:00 schreef marc0871 het volgende:

[..]

online bestellen bij vapebase
moet je het wel binnen 2 weken doen, anders mogen zij het ook niet meer leveren.
idd vanwege (europese) regelgeving..
Savevape geeft aan dat zij op grond van de overgangsregeling nog tot 20 mei 2017 mogen leveren.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  † In Memoriam † zondag 17 april 2016 @ 03:03:25 #94
230491 Zith
pls tip
pi_161484043
De kerel van DIYorDIE heeft zijn recept beste recept Rhodonite nu ook als premade concentrate te koop, hier. Hoef je niet meer 10 verschillende flavors te kopen.. en het is 30ml voor ~10 EUR wat veel goedkoper is per ML dan zelf de verschillende flavors kopen. Die kosten 4 / 5 EUR per stuk..

Volgens de uitleg maak je er zo'n 300ml eindproduct van.

Shipping 3.75 GBP en ik gebruikte ook code BOFV voor 10% eraf..
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 17 april 2016 @ 11:19:08 #95
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161488169
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:43 schreef KNAK het volgende:

[..]

Grote flessen base? Er is 100ml, er zijn 1 liter flessen, genoeg te doen. Aroma's ook in 10ml als je dat bedoelt
Ik heb uiteindelijk bij savevape besteld, ze hadden een aanbieding van 10 flessen 100ml 48 mg basevloeistof die goedkoper uitkwam dan 1 liter 36mg uit Duitsland halen. Overigens is dat voor mij en nog iemand samen, ook al is dat nog steeds een shitload aan liquid aangezien ik zelf 12 mg vape.
pi_161515841
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:58 schreef no1uknow het volgende:
ein-de-lijk m'n eVic VTC Mini binnen! Meteen een vraag: na lang snuffelen op internet ben ik op het volgende uitgekomen. Ik heb een Kanger SSOCC Nichrome coil van 0,5 ohm in m'n Toptank zitten, en draai nu op 'POWER' mode (variabele wattage als ik het goed begrepen heb) op 20w momenteel (probeer nog een beetje hoger daar 20 tot 25 watt op internet wordt geroepen). Smaak zit wel goed, krijg geen dry hits, nog wel een beetje een ijzersmaakje maar dat kan komen doordat ik er een verse coil in heb gedaan (kan dat uberhaupt? Wel goed de coil gesoaked met eliquid uiteraard).

Zit ik hiermee op de goede weg?

edit: als ik bijna op de 25watt zit begint het minder lekker te smaken. Misschien ook wat minder hits achter elkaar nemen? :')

edit 2: als ik 'm op bypassmode zet bepaalt de batterij het ideale wattage, correct?
iemand hier nog een reactie op?
pi_161516184
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2016 10:27 schreef no1uknow het volgende:

[..]

iemand hier nog een reactie op?
een nieuwe coil heeft altijd even nodig om in te werken.
bij een nieuwe wick, en zeker met een verse coil, heb ik ook wel een paar ml nodig, voordat de smaak goed doorkomt.

niet te veel afgaan op wat je leest. gewoon doen wat jij prettig/lekker vind. is allemaal subjectief.
laag beginnen en langzaam opbouwen, totdat je op een wattage zit wat jou bevalt.

in by-pass zou je mod moeten gaan werken als een mech. dus ja, dan zou de coil het wattage moeten bepalen.
dat, en de spanning van je batterij (een volle batterij op 4,2V geeft meer watts, dan een batterij die nog maar 3,6V spanning heeft). alhoewel ik me afvraag in hoeverre de chip daar nog tussen zit, om het gevraagde wattage op niveau te houden.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_161516276
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 10:45 schreef marc0871 het volgende:

[..]

een nieuwe coil heeft altijd even nodig om in te werken.
bij een nieuwe wick, en zeker met een verse coil, heb ik ook wel een paar ml nodig, voordat de smaak goed doorkomt.

niet te veel afgaan op wat je leest. gewoon doen wat jij prettig/lekker vind. is allemaal subjectief.
laag beginnen en langzaam opbouwen, totdat je op een wattage zit wat jou bevalt.

in by-pass zou je mod moeten gaan werken als een mech. dus ja, dan zou de coil het wattage moeten bepalen.
dat, en de spanning van je batterij (een volle batterij op 4,2V geeft meer watts, dan een batterij die nog maar 3,6V spanning heeft). alhoewel ik me afvraag in hoeverre de chip daar nog tussen zit, om het gevraagde wattage op niveau te houden.
Dank! Ondertussen inderdaad wel uitgevogeld dat zo rond de 20watt prima is bij een 0.5ohm coil. Vapen gaat als een malle, liquid verdampt waar je bij staat :') Binnenkort 0.15 ohm coils binnen, dat maar eens proberen.
  † In Memoriam † maandag 18 april 2016 @ 12:12:50 #99
230491 Zith
pls tip
pi_161518235
De 0.15 zijn waarschijnlijk ni200 oftewel alleen geschikt voor temperature control (TC), dat kan prima op de evic maar niet vergeten de weerstand te 'locken' als die nog op kamertemperatuur is (erin draaien, 3x fire, naar de ohm functie scrollen met rechter knopje, linkerknopje indrukken zodat je een slot icoon ziet, en fire button om het af te maken. Dan kan je de temperatuur kiezen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_161518322
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 12:12 schreef Zith het volgende:
De 0.15 zijn waarschijnlijk ni200 oftewel alleen geschikt voor temperature control (TC), dat kan prima op de evic maar niet vergeten de weerstand te 'locken' als die nog op kamertemperatuur is (erin draaien, 3x fire, naar de ohm functie scrollen met rechter knopje, linkerknopje indrukken zodat je een slot icoon ziet, en fire button om het af te maken. Dan kan je de temperatuur kiezen.
Zoiets had ik al gelezen ja, ik bookmark je reactie even, thanks a bunch!
pi_161523875
heeft iemand trouwens ervaring met zeer goedkope ni200 coils voor de nautilus? ik lees er weinig goeds over, maar ik ben toch geneigd om het eens uit te proberen :P
..///
pi_161525196
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161534232
Iemand nog suggesties voor een goede verdamper? M'n Nautilus Mini heeft het begeven, ben er op gaan zitten. ;( Zit te denken om weer een Nautilus mini te bestellen, of is er ondertussen al iets beters op de markt, met betaalbare coils?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_161537631
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 21:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goede verdamper? M'n Nautilus Mini heeft het begeven, ben er op gaan zitten. ;( Zit te denken om weer een Nautilus mini te bestellen, of is er ondertussen al iets beters op de markt, met betaalbare coils?
Ik ben van mijn Nautilus Mini overgestapt naar de Triton 2 van hetzelfde merk. Voor mij een verbetering. Met de 1.8 coil vind ik hem prettiger MTL dampen dan de nautilus en met de 0.5 clapton coil vind ik hem geweldig voor straight lung hits. Wat ook prettig is is dat de 1.8 coil stuk grotere juice holes heeft dan de nautilus coil, dus hij presteert beter met high VG juice of spul waar veel zoetigheid/drap in zit. Daar komt nog bij dat hij top filled is. Voor MTL zou ik wel aanraden je nautilus mini drip tip te bewaren, die is prettiger.
We komen hard, zo hard.
  dinsdag 19 april 2016 @ 02:01:39 #105
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161541161
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 03:03 schreef Zith het volgende:
De kerel van DIYorDIE heeft zijn recept beste recept Rhodonite nu ook als premade concentrate te koop, hier. Hoef je niet meer 10 verschillende flavors te kopen.. en het is 30ml voor ~10 EUR wat veel goedkoper is per ML dan zelf de verschillende flavors kopen. Die kosten 4 / 5 EUR per stuk..

Volgens de uitleg maak je er zo'n 300ml eindproduct van.

Shipping 3.75 GBP en ik gebruikte ook code BOFV voor 10% eraf..
Heb je al wat in huis van dit sapje?
Mai pben rai~!
  dinsdag 19 april 2016 @ 02:29:32 #106
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161541307
Bij gebrek aan een goede 30mm tank clone maar eens een 30mm dripper proberen :+



Voor die joet wel even het proberen waard.
Mai pben rai~!
pi_161545601
Ik heb een nautilus mini gekregen van iemand, alleen nu kreeg ik eerst de onderkant niet los. En nu dat me eindelijk is gelukt, krijg ik de coil er niet uit om te vervangen. Iemand tips voor mij?
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2016 @ 12:23:27 #108
230491 Zith
pls tip
pi_161546351
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 02:01 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb je al wat in huis van dit sapje?
Nog niet :s)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:44:03 #109
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161551477
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Nog niet :s)
Dat recept al een aantal keer bekeken, ben benieuwd of het wat is
Mai pben rai~!
pi_161557828
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:55 schreef focal het volgende:

[..]

Ik ben van mijn Nautilus Mini overgestapt naar de Triton 2 van hetzelfde merk. Voor mij een verbetering. Met de 1.8 coil vind ik hem prettiger MTL dampen dan de nautilus en met de 0.5 clapton coil vind ik hem geweldig voor straight lung hits. Wat ook prettig is is dat de 1.8 coil stuk grotere juice holes heeft dan de nautilus coil, dus hij presteert beter met high VG juice of spul waar veel zoetigheid/drap in zit. Daar komt nog bij dat hij top filled is. Voor MTL zou ik wel aanraden je nautilus mini drip tip te bewaren, die is prettiger.
Thanks! Triton besteld inmiddels, ben erg benieuwd. Wat is precies het verschil tussen die coils (clapton coil?) en kun je ook zelf coils maken voor de Triton?
Abracadabra, tapate guarra!
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2016 @ 20:07:41 #111
230491 Zith
pls tip
pi_161557837
Net materiaal binnen om Sicle te maken, draai ik de hals van de mandarijn concentraat kapot :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 21 april 2016 @ 03:28:05 #112
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161594213
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 23:56 schreef Wisheh het volgende:

[..]

Als je een code vind dan wil ik hem ook graag voor een RX200.
Zondag 24 even kijken of DEALS code werkt, mogelijk 15% eraf

Enfin, zag dat de Avocado 24mm van Geekvape op fasttech te koop is begin juni
Mooie tank!
Mai pben rai~!
  vrijdag 22 april 2016 @ 18:21:03 #113
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161630886
Bij savevape.nl hebben ze nu een bunkerbase aktie. 1 liter 48mg PG, VG of 50/50 voor ¤65 inclusief verzending. In het kortingscodevakje bunkeraktie (met een K) invullen en op toepassen drukken.

[ Bericht 2% gewijzigd door PalmRoyale op 22-04-2016 20:48:18 ]
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  vrijdag 22 april 2016 @ 19:40:21 #114
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161632807
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef PalmRoyale het volgende:
Bij savevape.nl hebben ze nu een bunkerbase aktie. 48mg PG, VG of 50/50 voor ¤65 inclusief verzending. In het kortingscodevakje bunkeraktie (met een K) invullen en op toepassen drukken.
Die heb ik besteld. En 5 liter vg en 1 liter PG van avoria voor 50 euro. Dus 115 euro voor 8 liter base.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:49:08 #115
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161634179
5+1+1 is volgens mij 7 :P
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:56:39 #116
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161634358
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:49 schreef PalmRoyale het volgende:
5+1+1 is volgens mij 7 :P
Dat heb je mooi goed. Ik had voor 8 liter aan nicotine als je met 6mg rekent
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:19:11 #117
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161635061
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 19:40 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Die heb ik besteld. En 5 liter vg en 1 liter PG van avoria voor 50 euro. Dus 115 euro voor 8 liter base.
Ik was net te vroeg met bestellen. Maar ik heb nog nicotinevrije base nodig, dus koop ik die wel.
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2016 @ 21:54:15 #118
230491 Zith
pls tip
pi_161636576
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef PalmRoyale het volgende:
Bij savevape.nl hebben ze nu een bunkerbase aktie. 1 liter 48mg PG, VG of 50/50 voor ¤65 inclusief verzending. In het kortingscodevakje bunkeraktie (met een K) invullen en op toepassen drukken.
Hmm, even aan een maat vragen of hij meekoopt :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dat recept al een aantal keer bekeken, ben benieuwd of het wat is
Nu wel ontvangen, mooi flesje van 30ml, met 11% gemixd ipv 9.3% omdat ik VG base gebruik ipv 70%vg.. Toch wel mooi dat je er ~300ml juice van kan maken en dat het in totaal -met base- ~50 cent per 10ml kost. Ruikt heel lekker naar warm gebak.

Gaat het weekend steepen, eerst snel nog mijn restant Unicorn Milk clone opmaken.. :P Ook tegelijk Sparkling Apple Peach Cider gemaakt.



[ Bericht 0% gewijzigd door Zith op 22-04-2016 22:52:35 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 22 april 2016 @ 22:06:49 #119
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161637212
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 03:03 schreef Zith het volgende:
De kerel van DIYorDIE heeft zijn recept beste recept Rhodonite nu ook als premade concentrate te koop, hier. Hoef je niet meer 10 verschillende flavors te kopen.. en het is 30ml voor ~10 EUR wat veel goedkoper is per ML dan zelf de verschillende flavors kopen. Die kosten 4 / 5 EUR per stuk..

Volgens de uitleg maak je er zo'n 300ml eindproduct van.

Shipping 3.75 GBP en ik gebruikte ook code BOFV voor 10% eraf..
Heb 2x 30ml rhodon besteld en 2x 30ml van dat taartding. Hoop dat t wat is :P

Was nu 50 euro bij elkaar.

Even gerekend, ben nu ongeveer 16 cent per 10ml aan base kwijt.

Deze liquid is 42 cent per 10ml. Dan zit je dus op 58cent per 10ml.

Met mijn vaste merk, Lord of The juice, zit je op 20 cent per 10 ml ongeveer. Kost 4 euro voor 10ml die je op 4-5% kan mengen .

En dan bedenken dat je gauw 8-10 euro voor 10ml goede liquid lapt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:28:55 #120
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161640518
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 21:54 schreef Zith het volgende:

[..]

Hmm, even aan een maat vragen of hij meekoopt :P

[..]

Nu wel ontvangen, mooi flesje van 30ml, met 11% gemixd ipv 9.3% omdat ik VG base gebruik ipv 70%vg.. Toch wel mooi dat je er ~300ml juice van kan maken en dat het in totaal -met base- ~50 cent per 10ml kost. Ruikt heel lekker naar warm gebak.

Gaat het weekend steepen, eerst snel nog mijn restant Unicorn Milk clone opmaken.. :P Ook tegelijk Sparkling Apple Peach Cider gemaakt.

[ afbeelding ]
Klinkt goed, echter is het altijd een riskante onderneming iets in die hoeveelheid te bestellen. Er zijn zoveel niet zo lekker tot aan regelrechte ranzige liquids dat ik eerst een kleine hoeveelheid wil proberen. Zeker niet mogelijk bij die toko?
unicorn Mothers Milk is trouwens lekker. Heb al 80ml weg zitten blazen in minder dan 2 weken en heb weer genoeg ingrediënten voor 150ml

Het in huis halen van grote hoeveelheden base is nog niet echt nodig, voorlopig blijft de mogelijkheid mijn 0.6% base a 100ml te bestellen aanwezig dit jaar volgens de tent waar ik het bestel.
Mai pben rai~!
pi_161640593
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef PalmRoyale het volgende:
Bij savevape.nl hebben ze nu een bunkerbase aktie. 1 liter 48mg PG, VG of 50/50 voor ¤65 inclusief verzending. In het kortingscodevakje bunkeraktie (met een K) invullen en op toepassen drukken.
Godver, heb net gister avond 1 liter 48mg PG besteld voor 90 euro ofzo... }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Wisheh op 22-04-2016 23:36:34 ]
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2016 @ 23:32:15 #122
230491 Zith
pls tip
pi_161640626
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 22:06 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Heb 2x 30ml rhodon besteld en 2x 30ml van dat taartding. Hoop dat t wat is :P

Was nu 50 euro bij elkaar.

Even gerekend, ben nu ongeveer 16 cent per 10ml aan base kwijt.

Deze liquid is 42 cent per 10ml. Dan zit je dus op 58cent per 10ml.

Met mijn vaste merk, Lord of The juice, zit je op 20 cent per 10 ml ongeveer. Kost 4 euro voor 10ml die je op 4-5% kan mengen .

En dan bedenken dat je gauw 8-10 euro voor 10ml goede liquid lapt
Ik heb een 10ml INAWERA Lemon Cake hier, op 1.5% zit de base al bomvol lagen van smaak, citroen cake waar het vet van af druipt, helft sap, helft schil, zoet, romig, zuur... En kost maar 3.50 EUR per 10ml ofzo :.. kan je ~600 ml van maken!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:51:07 #123
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161641272
Ik stond vandaag op station Den Bosch te lurken. Wordt ik aangesproken met dat het niet mag. Ik van huh, maar ik rook toch niet, dit is damp en helemaal niet schadelijk voor anderen? Ja maar t mag niet, en dat ik maar in de rookzone moest gaan staan. Ik van eh, ja maar dan sta ik in de stank van de sigarettenrook en het is superslecht voor mn gezondheid. Kreeg ik zo'n blik van eh....nooit over nagedacht. Maar zo is het nou eenmaal geregeld. Pfff flauw...en zonde. En jammer van ns. Ga ik wel n eindje verderop staan, maar mooi niet dat ik tussen de rokers ga staan.
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:56:55 #124
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161641458
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik stond vandaag op station Den Bosch te lurken. Wordt ik aangesproken met dat het niet mag. Ik van huh, maar ik rook toch niet, dit is damp en helemaal niet schadelijk voor anderen? Ja maar t mag niet, en dat ik maar in de rookzone moest gaan staan. Ik van eh, ja maar dan sta ik in de stank van de sigarettenrook en het is superslecht voor mn gezondheid. Kreeg ik zo'n blik van eh....nooit over nagedacht. Maar zo is het nou eenmaal geregeld. Pfff flauw...en zonde. En jammer van ns. Ga ik wel n eindje verderop staan, maar mooi niet dat ik tussen de rokers ga staan.
NS heeft dampen gelijk getrokken met roken. Maarja treinen zijn voor plebs
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:32 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik heb een 10ml INAWERA Lemon Cake hier, op 1.5% zit de base al bomvol lagen van smaak, citroen cake waar het vet van af druipt, helft sap, helft schil, zoet, romig, zuur... En kost maar 3.50 EUR per 10ml ofzo :.. kan je ~600 ml van maken!
Thanks voor de tip
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 23 april 2016 @ 00:11:40 #125
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161641947
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

NS heeft dampen gelijk getrokken met roken. Maarja treinen zijn voor plebs

[..]

Thanks voor de tip
Nee in de file staat en een half uur langer kwijt zijn terwijl je geconcentreerd zit op te letten op de rest van t verkeer is natuurlijk ver verheven boven rustig uit t raam kijken terwijl je naar je bestemming gebracht wordt.
  zaterdag 23 april 2016 @ 00:13:34 #126
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161642002
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Nee in de file staat en een half uur langer kwijt zijn terwijl je geconcentreerd zit op te letten op de rest van t verkeer is natuurlijk ver verheven boven rustig uit t raam kijken terwijl je naar je bestemming gebracht wordt.
Er zijn ook motoren ^O^ of je kan in de buurt van je werk wonen. 3 minuten fietsen ftw
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 23 april 2016 @ 00:29:09 #127
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161642426
Ben even aan het onderzoeken of het voordelig is ook die bulk van 48mg te bestellen.

Volgens steam kom ik uit op 70vg / 24pg en 6 nicotine PG ( ik damp al maanden 70/30 op <3mg door VG 0% met PG 6mg te mixen.)

Ik maak als ik ga mixen van base/aroma's altijd 100ml flesjes base klaar.
6ml van die bulk PG toevoegen per 100ml is een hele hoop keertjes flesjes van 100ml maken. Nu moet ik toch elke 3 beurten een nieuw flesje PG 6mg bestellen á ¤5

Zal het dan toch op lange termijn voordelig zijn?
Mai pben rai~!
pi_161642741
Voor de fokkers die niet zelf juice maken, waar bestellen jullie? Heb onlangs wat bij novavapes besteld wat erg, maar dan ook erg goed bevallen is, maar nu een verzending van northland vapour onderweg. Met een actiecode op iets van 1,8 euro per 10 ml (is makkelijk te vergelijken met nederlandse webshop :P ). Nog aanraders?
  zaterdag 23 april 2016 @ 00:51:41 #129
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161642890
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:29 schreef KNAK het volgende:
Ben even aan het onderzoeken of het voordelig is ook die bulk van 48mg te bestellen.

Volgens steam kom ik uit op 70vg / 24pg en 6 nicotine PG ( ik damp al maanden 70/30 op <3mg door VG 0% met PG 6mg te mixen.)

Ik maak als ik ga mixen van base/aroma's altijd 100ml flesjes base klaar.
6ml van die bulk PG toevoegen per 100ml is een hele hoop keertjes flesjes van 100ml maken. Nu moet ik toch elke 3 beurten een nieuw flesje PG 6mg bestellen á ¤5

Zal het dan toch op lange termijn voordelig zijn?
sowieso goedkoper. Wel wat meer werk. Ik maak meestal 600-800ml base klaar in een maatbeker. Dan Vul ik de flesjes met smaakstof en dan top ik het af met base.

Je moet losse PG en vg erg goed roeren om het te laten mengen.

Je moet voor mei nicotine scoren want daarna kan je het niet meer krijgen . PG, vg en aroma zal wel gewoon te koop blijven, dus dat maakt weinig uit. Ik heb 5 liter vg gekocht omdat 1 zo'n jerrycan goedkoper is dan losse flessen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 23 april 2016 @ 01:24:39 #130
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161643457
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

sowieso goedkoper. Wel wat meer werk. Ik maak meestal 600-800ml base klaar in een maatbeker. Dan Vul ik de flesjes met smaakstof en dan top ik het af met base.

Je moet losse PG en vg erg goed roeren om het te laten mengen.

Je moet voor mei nicotine scoren want daarna kan je het niet meer krijgen . PG, vg en aroma zal wel gewoon te koop blijven, dus dat maakt weinig uit. Ik heb 5 liter vg gekocht omdat 1 zo'n jerrycan goedkoper is dan losse flessen.
Volgens Savevape waar ik mijn base bestel is tot mei 2017 nog steeds de nic base te halen. Hamsteren om deze reden is dan niet nodig. Als er financieel voordeel uit gehaald kan worden is dat dan weer wel interessant. Denkt dat ik het maar bestel en van de 100ml flesjes ga afstappen en met literflessen verder ga. Wat mixen betreft, mijn melkopschuimer werkt als een gigant ;)

War is die tijd van het klooien met 5ml flesjes toch gebleven :')
Mai pben rai~!
  zaterdag 23 april 2016 @ 01:28:16 #131
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161643495
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:41 schreef no1uknow het volgende:
Voor de fokkers die niet zelf juice maken, waar bestellen jullie? Heb onlangs wat bij novavapes besteld wat erg, maar dan ook erg goed bevallen is, maar nu een verzending van northland vapour onderweg. Met een actiecode op iets van 1,8 euro per 10 ml (is makkelijk te vergelijken met nederlandse webshop :P ). Nog aanraders?
e-sigaretnederland.nl
Savevape.nl
Cloudhousevapor.com
http://happysmokes.nl/DIY(...)aroma/proef-eppy-1ml alleen gebruikt om alles van capella te proberen. Verder niet boeiend
Clubderdampfer.com
Dan nog de Nederlandse zoals smokesmarter.nl, Zwoofs.nl. Steeds meer shops voegen aroma's toe wat erg fijn te noemen is
Mai pben rai~!
  zaterdag 23 april 2016 @ 08:36:25 #132
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161645495
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 01:24 schreef KNAK het volgende:

[..]

Volgens Savevape waar ik mijn base bestel is tot mei 2017 nog steeds de nic base te halen. Hamsteren om deze reden is dan niet nodig. Als er financieel voordeel uit gehaald kan worden is dat dan weer wel interessant. Denkt dat ik het maar bestel en van de 100ml flesjes ga afstappen en met literflessen verder ga. Wat mixen betreft, mijn melkopschuimer werkt als een gigant ;)

War is die tijd van het klooien met 5ml flesjes toch gebleven :')
Ja dat las ik ook, maar ik durfde er niet van uit te gaan.

Ik roer gewoon even met een injectie spuit. Wil ook wel.

Die 5ml flesjes man :') ik Doe nu 10-12ml per dag, zelfs 30 of 50 vind ik de moeite al niet meer. Ga nog wel even unicorn bottles kopen voor feestjes enzo, dan is 100ml niet echt nodig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161646581
Vraagje aan de mensen met zowel de Crius als de Griffin. Merken jullie ook dat de wick van de Griffin vele malen sneller naar de mallemoer is? De Crius kan ik zo 2 weken vapen en dan is de wick nog redelijk schoon. De Griffin is na 1-2 dagen al smerig.

Ik heb het idee dat de juice minder snel naar de wick gaat, omdat de coilchamber erg dicht tegen het glas aan zit....gaat allemaal zo langzaaaaam.
  zaterdag 23 april 2016 @ 10:36:10 #134
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161646721
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Er zijn ook motoren ^O^ of je kan in de buurt van je werk wonen. 3 minuten fietsen ftw
Die optie is er ook inderdaad. Ik heb n hele tijd naar mn werk gefietst, was heerlijk. Maar heb n nieuwe baan en 40 km is me dan iets te ver.
  zaterdag 23 april 2016 @ 11:05:31 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_161647031
Kan mijn tank veel VG aan? Nieuwe juice bestellen. Ik damp graag hoog VG maar merk dat de smaak anders uitpakt dan ik verwachtte. Ligt dat aan mijn beginnerskit?

https://www.ukecigstore.com/the-one-kit-by-uk-ecig-store.html/
Resistance is futile.
  zaterdag 23 april 2016 @ 11:26:06 #136
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161647296
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2016 11:05 schreef Seven. het volgende:
Kan mijn tank veel VG aan? Nieuwe juice bestellen. Ik damp graag hoog VG maar merk dat de smaak anders uitpakt dan ik verwachtte. Ligt dat aan mijn beginnerskit?

https://www.ukecigstore.com/the-one-kit-by-uk-ecig-store.html/
Vg bindt smaak veel minder dan PG. Dus het zou ook aan de liquid kunnen liggen. En je hebt naar mijn idee ook meer lucht nodig, daar kan het ook aan schorten met je tank
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 april 2016 10:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Die optie is er ook inderdaad. Ik heb n hele tijd naar mn werk gefietst, was heerlijk. Maar heb n nieuwe baan en 40 km is me dan iets te ver.
Ik snap het wel hoor. Maar ik haat de trein echt dus ik Doe er alles aan om niet met de trein te hoeven :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 23 april 2016 @ 16:38:53 #137
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161651940
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 11:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Vg bindt smaak veel minder dan PG. Dus het zou ook aan de liquid kunnen liggen. En je hebt naar mijn idee ook meer lucht nodig, daar kan het ook aan schorten met je tank

[..]

Ik snap het wel hoor. Maar ik haat de trein echt dus ik Doe er alles aan om niet met de trein te hoeven :P
[/quote]

Ieder zijn voorkeuren natuurlijk. Ik hou niet van spitstreinen, veel te vol. Maar daarbuiten als het me ook nog tijd scheelt is de keuze snel gemaakt. :)
  zondag 24 april 2016 @ 22:17:41 #138
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_161688542
Bij het browsen van de new arrivals op FT kwam ik deze tegen : een UD multitool voor vapers :)


Wel geinig, maar vind 'm 'n beetje duur voor de gein...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 24 april 2016 @ 23:25:50 #139
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161691249
20 EUR !
Voor die knaken kloot ik wel met m'n schroevendraaier en nagelknipper ( al is ie wel handig idd. )

Mijn Temple 30mm is dispatched naar NL c_/ Daar even een flinke dual clapton 10 wrap 4mm diameters in knallen.
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † maandag 25 april 2016 @ 12:58:51 #140
230491 Zith
pls tip
pi_161699266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 02:01 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb je al wat in huis van dit sapje?


Lekker sapje, het plaatje hierboven is representatief: kruimelend frambozen macaron, droog maar toch smeuig van binnen. Lichte gemalen amandelen erdoor. Krijg het idee van een poedersuiker (/verpoederd meringue) op mijn lippen, maar toch is het niet zo zoet als bijvoorbeeld de Unicorn Milk. Heb het idee dat het toch iets hoger kan dan 11% bij VG base.

Goede complexe smaak maar zou van mij wat intensiever mogen, zoals bijv. Unicorn Milk dat heeft.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 25 april 2016 @ 13:21:44 #141
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161699704
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:58 schreef Zith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lekker sapje, het plaatje hierboven is representatief: kruimelend frambozen macaron, droog maar toch smeuig van binnen. Lichte gemalen amandelen erdoor. Krijg het idee van een poedersuiker (/verpoederd meringue) op mijn lippen, maar toch is het niet zo zoet als bijvoorbeeld de Unicorn Milk. Heb het idee dat het toch iets hoger kan dan 11% bij VG base.

Goede complexe smaak maar zou van mij wat intensiever mogen, zoals bijv. Unicorn Milk dat heeft.
Ietwat tegenvaller dus?
Unicorn is al tegen het minimale aan wat ik van een zoete aardbei-achtige custard wil hebben ( wil eens capella aardbei gaan proberen ipv TPA / of ietsepietsie meer TPA strawberry Ripe er in )
Mai pben rai~!
  maandag 25 april 2016 @ 13:40:07 #142
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161700071
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 12:58 schreef Zith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lekker sapje, het plaatje hierboven is representatief: kruimelend frambozen macaron, droog maar toch smeuig van binnen. Lichte gemalen amandelen erdoor. Krijg het idee van een poedersuiker (/verpoederd meringue) op mijn lippen, maar toch is het niet zo zoet als bijvoorbeeld de Unicorn Milk. Heb het idee dat het toch iets hoger kan dan 11% bij VG base.

Goede complexe smaak maar zou van mij wat intensiever mogen, zoals bijv. Unicorn Milk dat heeft.
hoe lang was het onderweg?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  † In Memoriam † maandag 25 april 2016 @ 15:18:55 #143
230491 Zith
pls tip
pi_161702523
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:21 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ietwat tegenvaller dus?
Unicorn is al tegen het minimale aan wat ik van een zoete aardbei-achtige custard wil hebben ( wil eens capella aardbei gaan proberen ipv TPA / of ietsepietsie meer TPA strawberry Ripe er in )
Had er iets meer van verwacht, wel zeer originele smaak, en ook gewoon lekker.. Maar voor mij (op 11% en 3 dagen steepen) nog niet godlike.

En het is geen custard en ook geen aardbeien hé 😃 het is een notig frambozenkoekje met een beetje kruimel en een beetje crème.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † maandag 25 april 2016 @ 15:22:23 #144
230491 Zith
pls tip
pi_161702622
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2016 13:40 schreef Catch22- het volgende:

[..]

hoe lang was het onderweg?
3 dagen ofzo? Besteld tegelijk met mijn eerste post erover.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 25 april 2016 @ 16:04:50 #145
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161703760
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 15:22 schreef Zith het volgende:

[..]

3 dagen ofzo? Besteld tegelijk met mijn eerste post erover.
Oké. Weet ik een beetje waar ik op kan rekenen. Ik ga hem op 30/70 maken.

Koek en crème smaken hebben soms wel iets langer nodig om op smaak te komen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 25 april 2016 @ 23:34:22 #146
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161717905
Na lang wikken en wegen de Provape Radius aangeschaft en ik heb er geen moment spijt van. De ergonomie is geweldig (wat voor een groot deel te danken is aan de perfecte plaatsing, de grote en de vorm van de vuurknop) en de algehele bouwkwaliteit is zoals je van Provape mag verwachten van het hoogste niveau. Laden doet ie ook lekker snel. Ik heb er meteen een nieuwe LG HG2 (3000mAh) bij gekocht en de Radius laad deze in 3.5 uur op. Niet verkeerd. Het enige nadeel is dat batterijen wisselen iets minder handig is door het ontwerp van de bodemplaat met de 2 duimschroeven. Maar goed, de Radius is ontworpen voor intern laden en zo gebruik ik hem ook. Het vermogen is voor mij ook meer dan voldoende. Ik damp zelden hoger dan 34 watt dus de max van 40 watt gebruik ik toch nooit.


"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  maandag 25 april 2016 @ 23:50:37 #147
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161718299
Op zich wel een leuk ding, maar na de rdna koop ik geen dure devices meer. Viel me tegen qua bouwkwaliteit. Dan haal ik liever 5 evic vtc minis.

En voor mij is 40 watt ook niet meer genoeg.

Maar het gaat er om dat jij er blij mee bent natuurlijk :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 25 april 2016 @ 23:56:57 #148
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161718447
Er zit wel een wereld van verschil tussen een Vaporshark en een Provape wat betreft bouwkwaliteit. Zo zit in de Radius een klasse 3 PCB en zijn alle componenten van militaire specs. Dat ga je in niet 1 andere mod vinden.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  dinsdag 26 april 2016 @ 00:16:42 #149
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161718820
NKON.nl heeft voor de verandering weer eens HG2's in voorraad. 1/3e goedkoper dan bij welk andere webshop ik heb kunnen vinden. ¤6.nogwat
Heb een setje vtc4's en een setje HG's voor in de Reuleaux in gebruik. Die HG's gaan een kwart á halve dag langer mee. Dus de VTC's gaan met pensioen

Wat voor tank knal je op die mod, Palm?

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 26-04-2016 02:13:20 ]
Mai pben rai~!
pi_161719061
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 13:21 schreef KNAK het volgende:

[..]

( wil eens capella aardbei gaan proberen ipv TPA / of ietsepietsie meer TPA strawberry Ripe er in )
Ik gebruik de sweet strawberry van Cappella en dat is echt een topper!
  dinsdag 26 april 2016 @ 02:11:43 #151
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161719851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 00:32 schreef Bowny het volgende:

[..]

Ik gebruik de sweet strawberry van Cappella en dat is echt een topper!
Heb deze ook al als stand-alone geprobeerd. Inderdaad niet vies te noemen. Denk dat ik bij de volgende ronde Unicorn Milkman die Capella ga proberen. Capella o.a. is bij savevape in bulk te bestellen. Van 30 to 150ml :)
Mai pben rai~!
  dinsdag 26 april 2016 @ 17:43:52 #152
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161730902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 00:16 schreef KNAK het volgende:
Wat voor tank knal je op die mod, Palm?
Op het moment heb ik de TOBH 2.5 dripper er op zitten. 0.46 ohm dual coil op 32 watt. Vanochtend gebruikte ik de Subtank Mini op 21 watt.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:38:53 #153
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161735565
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 17:43 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Op het moment heb ik de TOBH 2.5 dripper er op zitten. 0.46 ohm dual coil op 32 watt. Vanochtend gebruikte ik de Subtank Mini op 21 watt.
Is die subtank aan te raden voor een dame van 55 die nu met Puff tankjes en dure coils aan het kloten is? Mouth to lung?

Overigens

FastTech Labor Day Sale (Sitewide 15% off)! Code: LABORDAY
To celebrate the Labor Day, FastTech is going to have a 1 day site-wide promotion on May 1 (US central time). All the products will be 15% off! Grab the chance to get this big offer!

Voor als mensen zeer binnenkort iets willen kopen bij FT; doe het 1 mei met die code :)
Mai pben rai~!
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:28:39 #154
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161737439
Is aan te raden. Gewoon beginnen met 1.2ohm coils.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161737740
beetje 12mg nicotine juice op 0.5 ohm op relatief hoog wattage vapen is geen pretje voor je keel :')
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:47:47 #156
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_161738136
Zo, helemaal gestopt.

Van bijna 30 jaar zware van Nelle kettingroker naar dampen en in ongeveer twee jaar tijd afgebouwd van 23mg nicotine naar 6mg. Een paar maanden geleden een weekje ziek geweest en totaal niet naar de e-smoker omgekeken... Ergo, in de kast gegooid en zonder problemen helemaal gestopt.
  woensdag 27 april 2016 @ 00:53:04 #157
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161743580
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:28 schreef Catch22- het volgende:
Is aan te raden. Gewoon beginnen met 1.2ohm coils.
Subtank zeker niet in NL te koop, is het niet?
Fasttech zal dat worden, evenals de coils...

Dame in kwestie heeft een istick 40tc. Gebruikt alleen de watt-modus tot dusver. Daar ook de 1.2ohm voor aanschaffen ?

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:47 schreef AchJa het volgende:
Zo, helemaal gestopt.

Van bijna 30 jaar zware van Nelle kettingroker naar dampen en in ongeveer twee jaar tijd afgebouwd van 23mg nicotine naar 6mg. Een paar maanden geleden een weekje ziek geweest en totaal niet naar de e-smoker omgekeken... Ergo, in de kast gegooid en zonder problemen helemaal gestopt.
20 jaar roken geweest en sinds dik een jaar gestopt/damper, nu op 0.3%.
Ga nog een liter 48mg base kopen en als dat op is kap ik er ook mee ;)
Mai pben rai~!
  woensdag 27 april 2016 @ 01:09:34 #158
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161743756
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:56 schreef PalmRoyale het volgende:
Er zit wel een wereld van verschil tussen een Vaporshark en een Provape wat betreft bouwkwaliteit. Zo zit in de Radius een klasse 3 PCB en zijn alle componenten van militaire specs. Dat ga je in niet 1 andere mod vinden.
En wat kun je er mee, met die militaire shizzle?

Ik vraag me al tijden af waarom mensen mods kopen van meer dan 100 euro of zelfs nog veel extremer als je ook uitstekend kunt dampen met iets van een paar tientjes. Wat is de meerwaarde, naast patsmogelijkheden op fora en bij de bushalte?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2016 @ 01:14:13 #159
230491 Zith
pls tip
pi_161743812
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:09 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

En wat kun je er mee, met die militaire shizzle?

Ik vraag me al tijden af waarom mensen mods kopen van meer dan 100 euro of zelfs nog veel extremer als je ook uitstekend kunt dampen met iets van een paar tientjes. Wat is de meerwaarde, naast patsmogelijkheden op fora en bij de bushalte?
Militaire specs? :P Naja, als je het kan en wil betalen is het prima toch. Ik snap ook niet dat mensen Corneliani pakken kopen :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 27 april 2016 @ 01:20:44 #160
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161743886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:38 schreef KNAK het volgende:

[..]

Is die subtank aan te raden voor een dame van 55 die nu met Puff tankjes en dure coils aan het kloten is? Mouth to lung?
Is prima aan te raden voor MTL met een hogere weerstand coil en je kunt de Toptank (de opvolger van de Subtank) kopen bij liquidsmoker.nl. Hij wordt dan vanuit BE verzonden en zo omzeilen ze de AMvB. Savevape heeft 'm ook nog en aangezien zij in DE gevestigd zijn en vlak aan de grens zitten doen ze 'm gewoon in NL op de post.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:09 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

En wat kun je er mee, met die militaire shizzle?
Het gaat om betrouwbaarheid en veiligheid. Van een ProVari weet je dat die het over 10 jaar nog steeds doet. Dat kun je van de doorsnee Chinese mod van een paar tientjes niet zeggen. En wat is uiteindelijk goedkoper, om de paar maanden weer een nieuwe mod van een paar tientjes kopen of eenmalig wat meer uitgeven? En trouwens, de prijs van de Radius is niet hoger dan die van andere hoge kwaliteit mods. Kijk naar de SX Mini, een Dicodes of een Vaporshark, die zitten ook allemaal op ¤200.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  woensdag 27 april 2016 @ 01:46:04 #161
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161744127
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:20 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Is prima aan te raden voor MTL met een hogere weerstand coil en je kunt de Toptank (de opvolger van de Subtank) kopen bij liquidsmoker.nl. Hij wordt dan vanuit BE verzonden en zo omzeilen ze de AMvB. Savevape heeft 'm ook nog en aangezien zij in DE gevestigd zijn en vlak aan de grens zitten doen ze 'm gewoon in NL op de post.

[..]
Ben van starterset (aspire / nautilus ) vrij snel naar istick 30 gestapt en daarmee direct naar zelf coils bouwen. Ben dus niet op de hoogte van wat de mogelijkheden zijn mbt pre-made coils.

Subtank heeft keuze tussen premade coils en zelf bouwen, kan handig zijn daar ik voor haar wel wat kan bouwen. Zelf zou ze dat niet doen dus zal ze de premade gebruiken.
Airflow moet ook goed verstelbaar zijn, want mouth-to-lung. Als ze mij zo tekeer ziet gaan met mijn airflow en direct lung hits kijkt ze me ernstig aan :')

Toptank is dus eigenlijk een betere keuze?
Mai pben rai~!
  woensdag 27 april 2016 @ 02:31:06 #162
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161744389
De Toptank is precies hetzelfde als de Subtank met als enige verschil dat je de bovenkant er af kunt draaien en zo makkelijker kunt bijvullen. Het enige nadeel is dat je het snel moet doen want je kunt de luchttoevoer niet afsluiten dus als je te lang wacht kun je lekkage krijgen. Dat is de reden dat ik de Subtank prefereer. De Subtank is trouwens bij savevape niet op voorraad maar e-wolk heeft de Toptank op voorraad.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  woensdag 27 april 2016 @ 03:51:21 #163
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161744556
Denk dat als de tank gekocht gaat worden dat het bij FT gaat gebeuren. Zooitje coils erbij wat een goedkoop prijsje oplevert. Op 1 mei 15% korting dus dat er ook nog eens overheen. Het is voor een dame in de WAO dus elke euro besparen vind zij prima, ook al duurt het 2 weken. Alles moet relatief simpel blijven dus het gaat wel een subtank worden

Enige wat ik nog wil bekijken is dus de driptip diameters, ze gebruikt nu Puff tankjes en de subtank lijkt vergelijken met die Puff situatie behoorlijk wide-bore. Wellicht een andere driptip bij bestellen (?)
Mai pben rai~!
  woensdag 27 april 2016 @ 08:58:12 #164
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161745341
Valt wel mee hoor, zo wide bore is de subtank driptip niet.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  woensdag 27 april 2016 @ 13:21:31 #165
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161751304
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:20 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Is prima aan te raden voor MTL met een hogere weerstand coil en je kunt de Toptank (de opvolger van de Subtank) kopen bij liquidsmoker.nl. Hij wordt dan vanuit BE verzonden en zo omzeilen ze de AMvB. Savevape heeft 'm ook nog en aangezien zij in DE gevestigd zijn en vlak aan de grens zitten doen ze 'm gewoon in NL op de post.

[..]

Het gaat om betrouwbaarheid en veiligheid. Van een ProVari weet je dat die het over 10 jaar nog steeds doet. Dat kun je van de doorsnee Chinese mod van een paar tientjes niet zeggen.
Oh? En waar baseer jij dat precies op? Jij hebt ProVari's gezien die al 10 jaar in gebruik zijn?

quote:
En wat is uiteindelijk goedkoper, om de paar maanden weer een nieuwe mod van een paar tientjes kopen of eenmalig wat meer uitgeven?
Om de paar maanden een nieuwe mod van een paar tientjes? Ik weet niet waar jij je apparatuur allemaal aan blootstelt maar van mijn dampgerei is nog geen enkel item of onderdeel stuk gegaan.

quote:
En trouwens, de prijs van de Radius is niet hoger dan die van andere hoge kwaliteit mods. Kijk naar de SX Mini, een Dicodes of een Vaporshark, die zitten ook allemaal op ¤200.
200 euro voor een mod uitgeven als je er ook eentje voor 30 Euro kunt kopen. Ik zou dat soort onzin niet aan mezelf kunnen verantwoorden.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 27 april 2016 @ 13:56:55 #166
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161752075
Ik heb dat dus 1x gedaan, maar Doe het ook niet weer. deels omdat je na een jaar weer allemaal nieuwe features en wattages hebt.

Maar als hij zichzelf wil verwennen met een device dat hij helemaal te gek vindt, moet hij dat vooral doen :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer woensdag 27 april 2016 @ 14:02:48 #167
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_161752202
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:47 schreef AchJa het volgende:
Zo, helemaal gestopt.

Van bijna 30 jaar zware van Nelle kettingroker naar dampen en in ongeveer twee jaar tijd afgebouwd van 23mg nicotine naar 6mg. Een paar maanden geleden een weekje ziek geweest en totaal niet naar de e-smoker omgekeken... Ergo, in de kast gegooid en zonder problemen helemaal gestopt.
Congrats. Ik ben ook aardig aan het afbouwen nu.
  woensdag 27 april 2016 @ 15:19:49 #168
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161753676
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:56 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb dat dus 1x gedaan, maar Doe het ook niet weer. deels omdat je na een jaar weer allemaal nieuwe features en wattages hebt.

Maar als hij zichzelf wil verwennen met een device dat hij helemaal te gek vindt, moet hij dat vooral doen :)
Dat zeker. Doen wat je niet laten kunt natuurlijk. Ik vraag me alleen gewoon echt af wat de meerwaarde is.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2016 @ 17:31:36 #169
230491 Zith
pls tip
pi_161756330
De Rhodonite is ondertussen wel mijn lievelingssmaak geworden. Amandel en Framboos zijn minder onderscheidbaar, het is nu beter met elkaar vermengd.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 27 april 2016 @ 23:16:59 #170
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161766348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
200 euro voor een mod uitgeven als je er ook eentje voor 30 Euro kunt kopen. Ik zou dat soort onzin niet aan mezelf kunnen verantwoorden.
Met alle extreem zware regulering die er aan zit te komen kan er zo maar een moment komen dat mod makers moeten aantonen hoe veilig hun apparaten zijn. Een ProVari zal dan zonder problemen aan de eisen voldoen. Iedere ProVari is ontworpen volgens het principe: "Als je de vuurknop indrukt en er gaat stroom naar de atty dan weet je dat het veilig is. Nu maar ook over 10 jaar." Kan je dat ook van een doorsnee Chinese mod van 3 tientjes zeggen? Ik denk het niet.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 28 april 2016 @ 00:23:53 #171
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161767628
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 23:16 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Met alle extreem zware regulering die er aan zit te komen kan er zo maar een moment komen dat mod makers moeten aantonen hoe veilig hun apparaten zijn. Een ProVari zal dan zonder problemen aan de eisen voldoen. Iedere ProVari is ontworpen volgens het principe: "Als je de vuurknop indrukt en er gaat stroom naar de atty dan weet je dat het veilig is. Nu maar ook over 10 jaar." Kan je dat ook van een doorsnee Chinese mod van 3 tientjes zeggen? Ik denk het niet.
En waarom dan precies niet? Wat is het verschil tussen de ProVari en de Chinees dat het een wel voldoet aan de eisen en de ander niet?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_161779585
Er gaat heus niet een dergelijke controle komen, daar hebben ze echt niet de mensen voor. Misschien in een verre toekomst ooit dat ze een spec sheet moeten aanleveren of iets dergelijk, maar ook dat zie ik niet gebeuren.

Dat gezegd hebbende: ik begrijp prima waarom mensen high end devices kopen, waarom kopen sommigen een porsche als een fiat ook voldoet?
Zaken als kwaliteit, garantie, uiterlijk,opties spelen gewoon een rol. En tot een half jaar geleden waren de duurdere devices ook de enigen met bijv. TCR, powerboost , memory functies, tuning software etc.
Joyetech heeft echter de markt goed opgeschud met hun chipset die ook een aantal (maar nog niet alle) van dit soort functies bied voor weinig.

Ik zelf heb gewoon beiden, ik heb ook een Radius, een aantal Dicodes, een Sx mini, een authentic Xvostick, maar ook gewoon een Evic vtc mini, een Aspire plato, een mini volt etc.
Ik koop wat leuk vind, en kijk dan of het binnen mijn budget past, waarbij het mij soms wat meer en soms wat minder waard is.

Btw: gaat iemand hier nog naar Vapeland zaterdag?
  donderdag 28 april 2016 @ 18:12:31 #173
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161780364
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 00:23 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

En waarom dan precies niet? Wat is het verschil tussen de ProVari en de Chinees dat het een wel voldoet aan de eisen en de ander niet?
De oprichters en ingenieurs van Provape hebben een achtergrond in de ruimte en luchtvaartindustrie en de zware eisen die daar gelden hebben ze meegenomen en dat zijn de eisen waaraan een ProVari voldoet. Een ProVari, of het nu de 2.5, de P3, de Radius of de Procyon is, zal nooit iets doen wat onveilig is. Daar is de hele ontwerpfilosofie van Provape op gestoeld. "If it fires, it's safe."
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 28 april 2016 @ 18:37:33 #174
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161780918
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 18:12 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

De oprichters en ingenieurs van Provape hebben een achtergrond in de ruimte en luchtvaartindustrie en de zware eisen die daar gelden hebben ze meegenomen en dat zijn de eisen waaraan een ProVari voldoet. Een ProVari, of het nu de 2.5, de P3, de Radius of de Procyon is, zal nooit iets doen wat onveilig is. Daar is de hele ontwerpfilosofie van Provape op gestoeld. "If it fires, it's safe."
Ten eerste is dat een volstrekte drogreden. Als het gegarandeerd 10 jaar veilig is dan moet je dat aan kunnen tonen. En dat doe je niet door te stellen dat de makers in de luchtvaartindustrie hebben gewerkt.

Verder stelde je dat de ProVari 10 jaar veilig is en een Chinese mod niet. Dus dien je beide aan te tonen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 28 april 2016 @ 18:45:12 #175
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161781078
Weet je, ik heb hier geen zin in. Blijf jij lekker met je Chinese mod van 3 tientjes dampen en als het ding uit elkaar klapt kom ik je in je gezicht uitlachen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 28 april 2016 @ 18:52:40 #176
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161781188
Make clouds, not war O+
Mai pben rai~!
pi_161781447
Er zijn ook leuke mods die niet teveel kosten buiten de chinese mods.,als je niet het nieuwste van het nieuwste wilt maar een oudere versie kom je een heel eind voor een paar tientjes bv. de kbox kost +/- 3 tientjes of de ipv mini kost ook maar een paar tientjes.

Mijn 3 mg base is bijna op denk nog een maandje dan over op de 0 mg en dan de gewenning afbouwen :)
  donderdag 28 april 2016 @ 19:23:03 #178
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161781985
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 18:45 schreef PalmRoyale het volgende:
Weet je, ik heb hier geen zin in. Blijf jij lekker met je Chinese mod van 3 tientjes dampen en als het ding uit elkaar klapt kom ik je in je gezicht uitlachen.
Dat dacht ik al; veel geschreeuw, weinig wol.

Veel plezier met je 200 euro mod met militaire shizzle. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 28 april 2016 @ 19:35:57 #179
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161782483
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:23 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat dacht ik al; veel geschreeuw, weinig wol.

Veel plezier met je 200 euro mod met militaire shizzle. :')
Ik ben ook zeer tevreden met de Radius.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 28 april 2016 @ 19:59:03 #180
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161783187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:23 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat dacht ik al; veel geschreeuw, weinig wol.

Veel plezier met je 200 euro mod met militaire shizzle. :')
Doe niet zo intens sneu man.

Ga je ook lopen jankballen als iemand een BMW of Porsche rijdt?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 28 april 2016 @ 20:04:33 #181
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161783313
Ben geheel tevreden met de fused clapton maar ben even nieuwsgierig naar SS
Iemand daar ervaring mee? TC mogelijk ?
Mai pben rai~!
  donderdag 28 april 2016 @ 20:08:38 #182
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161783403
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:04 schreef KNAK het volgende:
Ben geheel tevreden met de fused clapton maar ben even nieuwsgierig naar SS
Iemand daar ervaring mee? TC mogelijk ?
Sommige devices kunnen er mee omgaan. Vtc mini bijvoorbeeld
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 28 april 2016 @ 20:10:58 #183
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161783461
Ga maar wat lezen erover. Keertje proberen al ben ik niet echt toe aan TC. Power is prima. Ben wel benieuwd of er enig verschil te bespeuren valt tov kanthal
Mai pben rai~!
  donderdag 28 april 2016 @ 20:18:08 #184
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161783617
Trouwens heel goed nieuws van het Engelse Royal College of Physicians.
De belangrijkste conclusies zijn:
quote:
Rokers kunnen gerustgesteld en aangemoedigd worden om e-cigaretten te gebruiken en de rest van de bevolking kan gerustgesteld worden dat e-cigaretten veel veiliger zijn dan roken.
E-cigaretten zetten niet aan tot roken.
E-cigaretten zorgen niet voor normalisatie van het roken.
Regulatie mag niet leiden tot significante beperkingen in de ontwikkeling en gebruik van gevaar reducerende producten, voor rokers.
E-cigaretten blijken effectief, wanneer rokers dit gebruiken als een hulpmiddel voor het stoppen met roken.
E-cigaretten worden commercieel aangeboden als een consumenten product en bewijzen reeds veel populairder te zijn dan NRT's (nicotine kauwgom, nicotinepleisters, etc.) als vervangingsmiddel en concurrent voor reguliere cigaretten.
Van de risico's voor de gezondheid, die voortkomen uit het langdurig inhaleren van damp, zal het onwaarschijnlijk zijn dat deze hoger worden dan vijf procent van de risico's van het roken van tabak.
Bewijs toont aan dat e-cigaretten bijna altijd en exclusief gebruikt worden als een veiliger alternatief voor het roken van tabak, dit wordt bevestigd door rokers die proberen om de risico's gebonden aan het roken, voor hun zelf of anderen te beperken, dan wel volledig te stoppen met roken.
In het belang van de volksgezondheid, is het belangrijk om het gebruik van e-cigaretten, NRT's en andere nicotine vrije producten, zo breed mogelijk te promoten als alternatief voor het roken, in de UK.
https://www.rcplondon.ac.(...)cco-harm-reduction-0
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 28 april 2016 @ 20:49:25 #185
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161784611
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Doe niet zo intens sneu man.
Wat nou sneu, die Palmkneus van hierboven is degene die stelt dat de ene mod 10 jaar meegaat en de andere niet. Vervolgens vraag ik hem waarop hij dat baseert en dan komt 'ie met een of ander vaag kutverhaal over dat de makers in de luchtvaartindustrie hebben gewerkt. Kom op zeg.

Als je een stelling neemt moet je die staven met houtsnijdende argumenten, niet met drogredenen en vervolgens besluiten met iemand een ongeluk toe te wensen.

quote:
Ga je ook lopen jankballen als iemand een BMW of Porsche rijdt?
Ik heb geen verstand van auto's dus geen idee of een BMW of Porsche duurder is of beter dan de ander en waarom. Maar hetzelfde principe blijft natuurlijk gelden.

En voor de duidelijkheid; ik vind het prima waar iemand zijn of haar geld aan uitgeeft, ik vroeg me alleen af wat de reden er van was.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 28 april 2016 @ 21:13:19 #186
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161785566
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:49 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat nou sneu, die Palmkneus van hierboven is degene die stelt dat de ene mod 10 jaar meegaat en de andere niet. Vervolgens vraag ik hem waarop hij dat baseert en dan komt 'ie met een of ander vaag kutverhaal over dat de makers in de luchtvaartindustrie hebben gewerkt. Kom op zeg.

Als je een stelling neemt moet je die staven met houtsnijdende argumenten, niet met drogredenen en vervolgens besluiten met iemand een ongeluk toe te wensen.

[..]

Ik heb geen verstand van auto's dus geen idee of een BMW of Porsche duurder is of beter dan de ander en waarom. Maar hetzelfde principe blijft natuurlijk gelden.

En voor de duidelijkheid; ik vind het prima waar iemand zijn of haar geld aan uitgeeft, ik vroeg me alleen af wat de reden er van was.
In de Radius zit dus een klasse 3 PCB. Dat is de klasse die in bv in beademingsmachines, militaire systemen en andere kritieke systemen word gebruikt. Koppel dat aan een ontwerp dat gemaakt is volgens militaire specificaties en je hebt een heel ander product dan een Chinese mod van 3 tientjes dat van de lopende band afrolt. Wat snap je daar niet aan?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 28 april 2016 @ 21:17:38 #187
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161785780
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:13 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

In de Radius zit dus een klasse 3 PCB. Dat is de klasse die in bv in beademingsmachines, militaire systemen en andere kritieke systemen word gebruikt. Koppel dat aan een ontwerp dat gemaakt is volgens militaire specificaties en je hebt een heel ander product dan een Chinese mod van 3 tientjes dat van de lopende band afrolt. Wat snap je daar niet aan?
Je stelling was dat de ene mod 10 jaar gegarandeerd meegaat en de andere niet. Daar vroeg ik een reden voor. Bovenstaande verklaart dat niet. Zoek anders het begrip 'drogreden' eens op.

Dat ze verschillend zijn snap maar dat zegt helemaal niets over de duurzaamheid. De prijs doet dat ook niet en de vorige baan van de makers al helemaal niet.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 28 april 2016 @ 21:19:59 #188
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161785886
Uhm, een klasse 3 PCB en een ontwerp volgens militaire specificaties zegt niets over duurzaamheid? Dus in militaire systemen kunnen ze net zo goed goedkope zooi stoppen? Dat is dan eigenlijk wat je zegt.

Oh, en de vorige baan van de maker maakt wel degelijk een verschil. De hoofdingenieur van Provape heeft meer dan 40 jaar ervaring met luchtvaartsystemen. Zo iemand zal met een heel ander ontwerp komen dan een doorsnee ingenieur.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 28 april 2016 @ 21:22:04 #189
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161785991
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:19 schreef PalmRoyale het volgende:
Uhm, een klasse 3 PCB en een ontwerp volgens militaire specificaties zegt niets over duurzaamheid? Dus in militaire systemen kunnen ze net zo goed goedkope zooi stoppen? Dat is dan eigenlijk wat je zegt.
Vertel dan maar wat het precies over duurzaamheid zegt.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2016 @ 21:24:23 #190
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_161786102
Wat maakt het uit. Als jij het niks vindt, koop je het niet.

Ik koop wat ik zelf wil, waar ik lekker mee damp. (En dat is in mijn geval chineze hardware) Maar kan me goed voorstellen dat iemand andefs liever voor meer kwaliteit gaat.

Leven en laten leven.
  donderdag 28 april 2016 @ 21:30:22 #191
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161786371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:24 schreef Kreator het volgende:
Wat maakt het uit. Als jij het niks vindt, koop je het niet.

Ik koop wat ik zelf wil, waar ik lekker mee damp. (En dat is in mijn geval chineze hardware) Maar kan me goed voorstellen dat iemand andefs liever voor meer kwaliteit gaat.

Leven en laten leven.
Precies wat ik ook zeg.

Ik vroeg slechts om een verklaring voor de stelling, maar dat blijk moeilijk.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2016 @ 23:08:11 #192
230491 Zith
pls tip
pi_161789792
Ik zie mijn $30 Cuboid ook wel 10 jaar meegaan (niet dat ik hem dan al lang in de prullenbak heb gegooid omdat er iets beters is) zolang ik hem niet uit helicopters gooi, helemaal staal van buiten en geen bewegende onderdelen.

Mijn tv-afstandsbediening ook trouwens, en die is van het goedkoopste plastic ter wereld.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_161791066
Zojuist heb ik het 'bunker' pakket besteld, 10 keer 100 ml PG 48 mg.
Ik kan weer even vooruit. :9~
  vrijdag 29 april 2016 @ 02:17:18 #194
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161792717
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:46 schreef DarkMinded het volgende:
Zojuist heb ik het 'bunker' pakket besteld, 10 keer 100 ml PG 48 mg.
Ik kan weer even vooruit. :9~
Dan is deze vandaag aangevuld. Vanmorgen was het nog niet aanwezig

Gelijk nu even doen :p 'Bunkeraktie' is de code voor de korting - niet vergeten voor wie gaat bestellen. Litertje PG en VG erbij en ben weer even zoet met base kopen voor een maand

9 potjes direct maar in de vriezer flikkeren. Neem aan dat het overgieten niet nodig is?
Flesjes waar het in zit zijn prima?

[ Bericht 10% gewijzigd door KNAK op 29-04-2016 03:09:11 ]
Mai pben rai~!
pi_161792841
Hier bewaar ik het in de originele fles in de vriezer en dat gaat tot nu toe prima.
De base is erg dik als je hem er uithaald, laat het een dagje op temperatuur komen.
Damp nu 50/50 mix die meer dan een jaar over de datum is, deze heeft anderhalf jaar in de vriezer gelegen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 07:47:33 #196
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161793102
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 02:17 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dan is deze vandaag aangevuld. Vanmorgen was het nog niet aanwezig

Gelijk nu even doen :p 'Bunkeraktie' is de code voor de korting - niet vergeten voor wie gaat bestellen. Litertje PG en VG erbij en ben weer even zoet met base kopen voor een maand

9 potjes direct maar in de vriezer flikkeren. Neem aan dat het overgieten niet nodig is?
Flesjes waar het in zit zijn prima?

Zo snel gaat die zooi niet stuk. Ik denk dat ik 3 liter premix en de rest ergens wegleg.

7 liter ga ik net geen twee jaar mee doen, er van uitgaande dat ik nog wel eens wat weggeef (tegen kostprijs)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161795241
mooie discussie hier :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_161799510
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
mooie discussie hier :')
:')
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:49:19 #199
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161802658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:30 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Precies wat ik ook zeg.

Ik vroeg slechts om een verklaring voor de stelling, maar dat blijk moeilijk.
Oké, ik zal het nog één keer zeggen. Een klasse 3 PCB en componenten van militaire klasse worden gebruikt in systemen waar uitval onder geen enkele voorwaarde word getolereerd. Denk aan beademingsmachines, raketgeleidingssystemen, vliegtuigen en zelfs satellieten. En nog steeds snap je niet wat dat zegt over de duurzaamheid?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_161803890
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:49 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Oké, ik zal het nog één keer zeggen. Een klasse 3 PCB en componenten van militaire klasse worden gebruikt in systemen waar uitval onder geen enkele voorwaarde word getolereerd. Denk aan beademingsmachines, raketgeleidingssystemen, vliegtuigen en zelfs satellieten. En nog steeds snap je niet wat dat zegt over de duurzaamheid?
over de deugdzaamheid wel. dat trekt ook niemand in twijfel.
over de duurzaamheid stel je enkel dat ze het zijn.

deugdzaam=kwaliteit.
duurzaamheid=milieu.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 29 april 2016 @ 17:55:33 #201
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161803973
Net als je dacht dat het niet dommer kon...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161813310
Vandaag de istick pico binnengekregen uit Polen. Ik ben gelukkig..

43 euro incl verzenden en het was er in 2 dagen.
  zaterdag 30 april 2016 @ 00:34:53 #203
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161815627
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:03 schreef Pindasoepje het volgende:
Vandaag de istick pico binnengekregen uit Polen. Ik ben gelukkig..

43 euro incl verzenden en het was er in 2 dagen.
Wel een mooi dingetje. Leuke wraps ervoor; http://zapwrapz.co.uk/products/istickpico of sleeves/accessoires https://www.fasttech.com/search?Pico
Eleaf knalt de ene na de andere op de markt. Een jaar geleden was mijn nog in bezit zijnde istick 30 zo een beetje de shit van het moment. Als je ziet wat ze nu allemaal te koop aanbieden 8)7

Iemand van de DIY gang weleens (een kloon van) Suicide Bunny - Mothersmilk gemaakt?
Zag op een webshop een recept staan waar ze zo een pakket van verkopen. Denk de meest simpele variant van MM die ik tot nu toe heb gezien

Graham cracker clear 3% TFA
Sweet strawberry 5% Capella
Vanilla bean icecream 6% TFA
Vanilla custard 6% TFA

Maar keertje proberen

[ Bericht 5% gewijzigd door KNAK op 30-04-2016 01:34:48 ]
Mai pben rai~!
pi_161816267
Tering, die Mason 40mm. Want een kanon is dat zeg _O-



Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 30 april 2016 @ 01:25:55 #205
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161816344
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 01:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tering, die Mason 40mm. Want een kanon is dat zeg _O-

[ afbeelding ]

Net zoiets als de Fat Boy


Krijg de 30mm Temple RDA zeer snel binnen. Ligt nu in sorteer centrum. Maar even kijken wat een 10 wrap 4mm fused Clapton op 200w er mee doet :9
Mai pben rai~!
pi_161816387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 01:25 schreef KNAK het volgende:

[..]

Net zoiets als de Fat Boy
[ afbeelding ]

Krijg de 30mm Temple RDA zeer snel binnen. Ligt nu in sorteer centrum. Maar even kijken wat een 10 wrap 4mm fused Clapton op 200w er mee doet :9
Lijkt er idd wel op ja, man man man _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 30 april 2016 @ 01:37:10 #207
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161816464
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 01:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Lijkt er idd wel op ja, man man man _O-
https://www.fasttech.com/(...)rebuildable-dripping

46mm :{w

Zondag wel 15% korting ;)
Ziet er alleen niet uit op 99% van alle mods

[ Bericht 7% gewijzigd door KNAK op 30-04-2016 01:42:13 ]
Mai pben rai~!
  zaterdag 30 april 2016 @ 09:40:13 #208
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161818842
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 00:34 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wel een mooi dingetje. Leuke wraps ervoor; http://zapwrapz.co.uk/products/istickpico of sleeves/accessoires https://www.fasttech.com/search?Pico
Eleaf knalt de ene na de andere op de markt. Een jaar geleden was mijn nog in bezit zijnde istick 30 zo een beetje de shit van het moment. Als je ziet wat ze nu allemaal te koop aanbieden 8)7

Iemand van de DIY gang weleens (een kloon van) Suicide Bunny - Mothersmilk gemaakt?
Zag op een webshop een recept staan waar ze zo een pakket van verkopen. Denk de meest simpele variant van MM die ik tot nu toe heb gezien

Graham cracker clear 3% TFA
Sweet strawberry 5% Capella
Vanilla bean icecream 6% TFA
Vanilla custard 6% TFA

Maar keertje proberen
*triggered*

Waar zag je dat?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161818889
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 01:37 schreef KNAK het volgende:

[..]

https://www.fasttech.com/(...)rebuildable-dripping

46mm :{w
[ afbeelding ]
Zondag wel 15% korting ;)
Ziet er alleen niet uit op 99% van alle mods
Nee dat is niks voor mij :P
Ja zondag even kijken of er nog iets in de cart zit ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_161819729
Welke coils heb ik nodig voor de KangerTech Toptank Mini Sub Ohm Tank Clearomizer. dan ga ik die morgen even bestellen bij ft.
pi_161819855
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 10:58 schreef Sorella het volgende:
Welke coils heb ik nodig voor de KangerTech Toptank Mini Sub Ohm Tank Clearomizer. dan ga ik die morgen even bestellen bij ft.
https://www.fasttech.com/products/3007/10009412/3848003

die bv. Volgens mij passen de CLOCC coils niet, die zijn van de CLtank
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_161820219
https://www.fasttech.com/(...)ature-control-50w-vw

Is dit een goede om mee te beginnnen? Zijn er nog bepaalde liquids die ik kan kiezen om een tabakssmaak na te bootsen of is dat niet de bedoeling? Wat moet ik er zoal bij kopen?
pi_161820585
Een tank zou wel handig zijn glasbak :)
Denk dat de meeste begonnen zijn met hun tabakssmaak maar heel rap overgestapt zijn op andere smaakjes omdat het toch niet hetzelfde is als de real thing, in mijn geval de fruitsmaakjes :)
pi_161820929
Ik wil net voor de deadline ook maar wat base bestellen. Heb alleen geen idee hoe dat nou precies werkt. Als ik uiteindelijk juice wil maken op 80/20 of 70/30 VG/PG op 3mg nic. Welke bases kan ik dan kostentechnisch het beste bestellen?
We komen hard, zo hard.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 30 april 2016 @ 12:34:17 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_161820933
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 11:35 schreef Glasbak5 het volgende:
https://www.fasttech.com/(...)ature-control-50w-vw

Is dit een goede om mee te beginnnen? Zijn er nog bepaalde liquids die ik kan kiezen om een tabakssmaak na te bootsen of is dat niet de bedoeling? Wat moet ik er zoal bij kopen?
Heb er nog nooit van gehoord. Zou persoonlijk voor een gevestigd merk gaan als Kangertech of Evic (vtc mini)

Je zou rrn kit kunnen kopen:
https://www.fasttech.com/(...)c-mini-75w-tc-vw-apv

En anders los een subtank (mini). Verder heb je coils nodig, batterijen (18650, nirt bij fasttech kopen, maar in NL bij bv nkon), oplader en liquid.

Liquid is zo persoonlijk.. Koop her en der wat van die testpakketjes om het uit te proberen.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 30 april 2016 @ 12:36:49 #216
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_161820970
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:33 schreef focal het volgende:
Ik wil net voor de deadline ook maar wat base bestellen. Heb alleen geen idee hoe dat nou precies werkt. Als ik uiteindelijk juice wil maken op 80/20 of 70/30 VG/PG op 3mg nic. Welke bases kan ik dan kostentechnisch het beste bestellen?
Kun je ook kant en klaar base voor kopen. Pink Muke heeft hele goede kwaliteit base vind ik.

http://pink-mule.com/e-liquid-uk/nicotine-bases-uk
pi_161821137
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kun je ook kant en klaar base voor kopen. Pink Muke heeft hele goede kwaliteit base vind ik.

http://pink-mule.com/e-liquid-uk/nicotine-bases-uk
Oke doe ik dat! Thanks voor de tip.
We komen hard, zo hard.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:24:26 #218
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161821787
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 09:40 schreef Catch22- het volgende:

[..]

*triggered*

Waar zag je dat?
http://www.e-sigaretnederland.nl/c-3238208/liquid-recepten/

Echter niet op voorraad. Ik was dan ook alleen nieuwsgierig naar de samenstelling. Op die e-liquid receipe site staan ook MM kloontjes, echter veel gecompliceerder
Mai pben rai~!
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:30:38 #219
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161821907
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:48 schreef focal het volgende:

[..]

Oke doe ik dat! Thanks voor de tip.
Als je veel wilt hebben kan je naar savevape.nl. Er is een actie gaande voor 1 liter 48mg PG met code 'bunkeraktie'. Als je dat bestelt en een liter PG en VG erbij neemt ben je wel even zoet. Ik damp ook op 3mg en op 1 liter gaat er iets van 60ml van die 48mg in. Meer dan 20 liter kan je er mee maken ;)

Kant en klaar kopen is overigens net zo makkelijk, wellicht iets minder voordelig op lange termijn. Tot nu toe heb ik altijd flesjes van 6mg besteld met daarbij om de zoveel tijd een liter VG op 0mg en deze gemixt. Nu maar eens de goedkopere bulk-weg ingeslagen ;)
Mai pben rai~!
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:39:20 #220
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161822133
http://www.steam-engine.org/juice.asp
Voor uwe berekeningen met nic

Nicotine base (PG) 62.5
VG 299.1
PG 638.4

1 liter totaal. Op 70vg/30pg gemixt @ 3mg nic

[ Bericht 28% gewijzigd door KNAK op 30-04-2016 13:49:24 ]
Mai pben rai~!
pi_161824304
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:30 schreef KNAK het volgende:

[..]

Als je veel wilt hebben kan je naar savevape.nl. Er is een actie gaande voor 1 liter 48mg PG met code 'bunkeraktie'. Als je dat bestelt en een liter PG en VG erbij neemt ben je wel even zoet. Ik damp ook op 3mg en op 1 liter gaat er iets van 60ml van die 48mg in. Meer dan 20 liter kan je er mee maken ;)

Kant en klaar kopen is overigens net zo makkelijk, wellicht iets minder voordelig op lange termijn. Tot nu toe heb ik altijd flesjes van 6mg besteld met daarbij om de zoveel tijd een liter VG op 0mg en deze gemixt. Nu maar eens de goedkopere bulk-weg ingeslagen ;)
Ja ik snapte de DIY mensen nooit zo, vond juice prima te betalen. Dat was tot ik mijn Nautilus Mini 1.8 inruilde voor een Triton2 met 0.5 clapton coil... Gebruik nu oprecht 4x zoveel juice denk ik. Op een vrije dag doe ik nu 8ml waar ik vroeger aan zo'n 2ml wel genoeg had. Eigenlijk best spijt dat ik overgestapt ben op een sub-ohm tank. Was heel tevreden met mouth to lung maar als ik dat nu probeer geeft het niet meer de voldoening die het ooit gaf.
We komen hard, zo hard.
  zaterdag 30 april 2016 @ 16:13:25 #222
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161825118
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 15:36 schreef focal het volgende:

[..]

Ja ik snapte de DIY mensen nooit zo, vond juice prima te betalen. Dat was tot ik mijn Nautilus Mini 1.8 inruilde voor een Triton2 met 0.5 clapton coil... Gebruik nu oprecht 4x zoveel juice denk ik. Op een vrije dag doe ik nu 8ml waar ik vroeger aan zo'n 2ml wel genoeg had. Eigenlijk best spijt dat ik overgestapt ben op een sub-ohm tank. Was heel tevreden met mouth to lung maar als ik dat nu probeer geeft het niet meer de voldoening die het ooit gaf.
Ik damp gemiddeld tussen 15 a 30ml per dag weg. Ik moet wel DIY-en :')
Mai pben rai~!
pi_161826686
Ik ken dat probleem vandaar dat ik ook overgestapt ben op diy, anders had ik qua geld net zo goed kunnen blijven roken.
  zaterdag 30 april 2016 @ 17:32:15 #224
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161826973
Diy kost nauwelijks tijd ook. Ik maak 6x100ml per keer en dat kost een half uur ofzo.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 30 april 2016 @ 18:01:46 #225
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161827617
Ik heb nog geen berekening gemaakt van wat ik totaal bespaar met die liter 48mg, maar het zal ongetwijfeld goedkoper zijn dan die 100ml 6mg PG à ¤5 (ex verzenden) om de week/twee weken op lange termijn.

Kom maar op met die debiele nic drooglegging
Mai pben rai~!
pi_161830702
Ik vape (nog) niet, maar is het zo dat bij elke 'digital mod' heel veel rook uit je mond komt? Zijn er goede epeukies beschikbaar die niet zo'n enorme hoeveelheid rook produceren? Van rond de 50,-
  zaterdag 30 april 2016 @ 20:11:46 #227
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161830800
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:08 schreef Glasbak5 het volgende:
Ik vape (nog) niet, maar is het zo dat bij elke 'digital mod' heel veel rook uit je mond komt? Zijn er goede epeukies beschikbaar die niet zo'n enorme hoeveelheid rook produceren? Van rond de 50,-
Nee hoor. Met iets als de joyetech aio heb je dat minder. Ligt ook aan je eliquid

https://www.rookesigaret.nl/joyetech-aio-start-kit/
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161831013
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nee hoor. Met iets als de joyetech aio heb je dat minder. Ligt ook aan je eliquid

https://www.rookesigaret.nl/joyetech-aio-start-kit/
Dank. Hier zit alles bij zie ik, misschien deze maar even bestellen. Ervaring mee toevallig? Gebruiksvriendelijk?
  zaterdag 30 april 2016 @ 20:31:22 #229
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161831385
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:17 schreef Glasbak5 het volgende:

[..]

Dank. Hier zit alles bij zie ik, misschien deze maar even bestellen. Ervaring mee toevallig? Gebruiksvriendelijk?
Ik zag wel een Review. Prima beginnersapparaat.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 30 april 2016 @ 21:23:34 #230
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161832815
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:17 schreef Glasbak5 het volgende:

[..]

Dank. Hier zit alles bij zie ik, misschien deze maar even bestellen. Ervaring mee toevallig? Gebruiksvriendelijk?
Reviews leZen her en der. Van YouTube tot aan www.dampforum.nu
Mai pben rai~!
pi_161840206
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:17 schreef Glasbak5 het volgende:

[..]

Dank. Hier zit alles bij zie ik, misschien deze maar even bestellen. Ervaring mee toevallig? Gebruiksvriendelijk?
Heb dat ding voor 2 vrienden van me besteld, prima apparaatje. Zij zijn er blij mee. Enige waar je aan moet denken is dat je af en toe die coil vervangt. Je merkt vanzelf wel wanneer de smaak en dampproductie achteruit gaat.
We komen hard, zo hard.
  zondag 1 mei 2016 @ 12:53:24 #232
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161843629
Code 'Laborday' nu werkzaam op Fasttech :)

De RX200 is onderweg :Y)
Mai pben rai~!
  zondag 1 mei 2016 @ 14:32:44 #233
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161845552
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 12:53 schreef KNAK het volgende:
Code 'Laborday' nu werkzaam op Fasttech :)

De RX200 is onderweg :Y)
Tempting. De dag door zonder batterijen wisselen klinkt aantrekkelijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 1 mei 2016 @ 14:42:31 #234
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161845907
34 eurootjes met die korting
70 hier in de winkel

3 HG2s erin en langdurig knallen ermee
Mai pben rai~!
  zondag 1 mei 2016 @ 14:43:50 #235
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161845957
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef KNAK het volgende:
34 eurootjes met die korting
70 hier in de winkel

3 HG2s erin en langdurig knallen ermee
Denk er nog even over na. Mijn d2s doen het prima.

Wel 10*100ml flesjes gekocht. En 10*30ml (die dunne langwerpige) voor onderweg.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 1 mei 2016 @ 14:48:52 #236
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161846182
Hah! Ook al aan de flesjes gegaan
Ik heb die en een 5 pack 50ml er ook bij. Rolletje SS erbij en verder kappen met dat gekoop!!
Blijf bezig :')

Die 48mg actie is nog steeds gaande... Moet me ervan weerhouden geen 2e bestelling te plaatsen. 20 liter output móet gewoon voldoende zijn voor een tijd ;)

Ik heb al een half jaar de DNA200 in gebruik en kan um (de RX) toch zeer sterk aanraden voor die 3 joeten.
Mai pben rai~!
pi_161847765
Cart zit ook weer vol :')

Twijfel nog over die Dripbox, want de V2 zal niet lang meer duren
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_161847796
Ja ook maar de RX200 besteld... 31 euro... Kon niet laten liggen

EDIT
En de Uwell crown met 8x de 0.25 coil. Het vlees is zwak... En ook nog maar 3x de HG2 op nkon om de rx200 van stroom te voorzien.

[ Bericht 54% gewijzigd door focal op 01-05-2016 18:35:54 ]
We komen hard, zo hard.
  zondag 1 mei 2016 @ 15:52:04 #239
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161848232
Gelijk voor die ¤1.5 een zwarte sleeve erbij

Verder niets meer nodig denk ik zo :')

Maar goed dat de Avocado 25 er nog niet is .. 40 dagen wachten o.i.d

melding van Catch dat hij ook de RX heeft besteld in 3,..2,..1,...
Mai pben rai~!
pi_161855317
Iemand een tip voor een betaalbare charger om drie LG HG2 18650 batterijen mee op te laden?
We komen hard, zo hard.
  zondag 1 mei 2016 @ 20:39:46 #241
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161855506
Ben blij met mijn Nitecore i4
Te koop op NKON.nl. Tevens ook de goedkoopste shop wat ik toen heb kunnen vinden
Mai pben rai~!
pi_161855885
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:39 schreef KNAK het volgende:
Ben blij met mijn Nitecore i4
Te koop op NKON.nl. Tevens ook de goedkoopste shop wat ik toen heb kunnen vinden
Die is helaas niet op voorraad. De xtar-vp4 hebben ze wel. Maar kost in principe ongeveer hetzelfde als de i4 op andere sites.
We komen hard, zo hard.
  zondag 1 mei 2016 @ 21:02:45 #243
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161856427
Xstar is ook prima heb ik altijd het en der gelezen.
Mai pben rai~!
  zondag 1 mei 2016 @ 21:45:32 #244
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161857987
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 15:52 schreef KNAK het volgende:
Gelijk voor die ¤1.5 een zwarte sleeve erbij

Verder niets meer nodig denk ik zo :')

Maar goed dat de Avocado 25 er nog niet is .. 40 dagen wachten o.i.d

melding van Catch dat hij ook de RX heeft besteld in 3,..2,..1,...
0!

Want heb een dripper (El cabron) van een maat overgenomen en die heeft toch wat meer Power nodig. Gelijk drie hg2's erbij.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161859665
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

0!

Want heb een dripper (El cabron) van een maat overgenomen en die heeft toch wat meer Power nodig. Gelijk drie hg2's erbij.
met de firmware update tot 250W.
dus je kan je gang gaan.

mijn 0,4ohm dualcoil vuurt 'ie trouwens niet hoger dan 198W (9V).
blijkbaar het hoogste voltage dat 'ie nog vuurt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 1 mei 2016 @ 23:04:33 #246
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161860713
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 22:32 schreef marc0871 het volgende:

[..]

met de firmware update tot 250W.
dus je kan je gang gaan.

mijn 0,4ohm dualcoil vuurt 'ie trouwens niet hoger dan 198W (9V).
blijkbaar het hoogste voltage dat 'ie nog vuurt.
Dat zou afdoende moeten zijn :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 1 mei 2016 @ 23:08:16 #247
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161860821
*O*

Marc, heb jij TC al gebruikt met die RX?
Mai pben rai~!
pi_161862242
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:08 schreef KNAK het volgende:
*O*

Marc, heb jij TC al gebruikt met die RX?
nope.
niet echt interesse in ook.
misschien doe ik nog eens SS. nikkel en titanium pas ik voor.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 2 mei 2016 @ 00:32:12 #249
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161862962
Schijnbaar kan SS power en TC hebben. Heb vandaag rolletje 28g gekocht, toch een keertje proberen voor die 3 euro. Genoeg verhalen over dampers die kanthal geheel links laat liggen na een sessie met SS

[ Bericht 4% gewijzigd door KNAK op 02-05-2016 00:56:23 ]
Mai pben rai~!
  maandag 2 mei 2016 @ 11:08:22 #250
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161867085
Ik heb mijn eerste liquid zelf gemixt! 25% 48mg, 70% 0.0 en 5% aroma. Ik had hier gelezen dat je beter iets teveel dan te weinig aroma kunt gebruiken en voor deze staat 1 tot 4%. Ik ben benieuwd.

Klopt het dat je fruit en muntaroma niet hoeft te laten steepen? Ik heb een munt limoenaroma gebruikt.
  maandag 2 mei 2016 @ 11:15:41 #251
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161867251
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb mijn eerste liquid zelf gemixt! 25% 48mg, 70% 0.0 en 5% aroma. Ik had hier gelezen dat je beter iets teveel dan te weinig aroma kunt gebruiken en voor deze staat 1 tot 4%. Ik ben benieuwd.

Klopt het dat je fruit en muntaroma niet hoeft te laten steepen? Ik heb een munt limoenaroma gebruikt.
Heeft niet lang nodig. wat heb je er voor 0% in gedaan?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 mei 2016 @ 11:52:37 #252
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161868137
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:15 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Heeft niet lang nodig. wat heb je er voor 0% in gedaan?
50/50 base. Ik vape alleen 50/50 liquids dus dat leek me t handigst.
pi_161872840
Net voor het eerst een uitgebreide prime/inbrand sessie gedaan op een nieuwe coil aan de hand van een youtube filmpje.


Moet eerlijk zeggen dat dit inderdaad beter werkt dan hem gewoon er 10 minuten in laten wicken en gaan. Heb nu geen last van 'nieuwe coil smaak'. Tuurlijk proef je het katoen een beetje, dat is logisch, maar het nare smaakje is er wel af. Voor iedereen hier waarschijnlijk vrij logisch, maar ik was te eigenwijs eerst.
We komen hard, zo hard.
  maandag 2 mei 2016 @ 16:52:24 #254
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161874836
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb mijn eerste liquid zelf gemixt! 25% 48mg, 70% 0.0 en 5% aroma. Ik had hier gelezen dat je beter iets teveel dan te weinig aroma kunt gebruiken en voor deze staat 1 tot 4%. Ik ben benieuwd.

Klopt het dat je fruit en muntaroma niet hoeft te laten steepen? Ik heb een munt limoenaroma gebruikt.
Bakery, tabak, custards, crèmes worden beter na een tijdje te hebben gestaan. De meeste fruit flavors zijn vrijwel direct te dampen. De 1 knalt z'n sapje in de yoghurt machine, de ander in een ultrasoon machine, of men doet de dop er op en laat het flesje weken lang in de kast staan met zo nu en dan schudden/luchten. Denk dat het erg verschillend is voor een ieder. De ene smaakpapil is de andere niet,.. Sommige mensen gebruiken veel nicotine wat de smaak ook iets kan drukken., of gebruiken veel VG. Verschil in aroma's zorgt er ook voor; de ene aroma is prima op 3%, en bij de ander moet je voor een beetje smaak mixen op 20%.
Ik vind het allemaal wel best. Ik damp alleen fruit/zoet en maak minimaal 100ml van meerdere smaken. Ik heb nu zoveel juice dat het rijpen automatisch gebeurt door de hoeveelheid die ik heb. Ik knal wel elk mixje een aantal uur in de yoghurt machine alvorens ie in de voorraadkast wordt geplaatst

Heb mij trouwens laten verleiden door de Aromamizer Supreme 25mm :@
Met code MAP is ie ¤20 goedkoper. Zwart glaasje erbij en dat zal leuk staan op de zwarte RX200
Aromamizer V1 was al voortreffelijk, dus ben benieuwd met die 25mm/juice control/topfill

...en nu kap ik echt met kopen :(
Mai pben rai~!
  maandag 2 mei 2016 @ 16:53:28 #255
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161874863
De gevolg kosten van de rx200 zijn ook significant.

3 batterijen en een nieuwe lader. Kaching, zo weer 40 euro.

Achjaaa
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161882510
ben ook een beetje los gegaan op de FT sale:
-2 * avocado 24mm
- serpent mini
- tfv4 micro (erg fijn tankje, en bijzonder veelzijdig)
- nog maar een mini volt
- en wat tools etc.

Nu lonkt alleen de Sigelei 213w nog, mooie kleine dual batterij....maar ik wacht nog even af wat de mesne er over gaan roepen.
  maandag 2 mei 2016 @ 21:45:53 #257
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161883425
Avocado
Moet je niet tot juni wachten tot ie - dan pas - verstuurd gaat worden ?
Mai pben rai~!
  dinsdag 3 mei 2016 @ 10:21:08 #258
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161891992
Heb overigens maar LG HG2's besteld voor de RX, dan kan ik ze iig apart houden van de Samsungs. Kan je ze makkelijker married houden :P

Succes met die avocado, Genesis is een bitch :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161894778
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Catch22- het volgende:
De gevolg kosten van de rx200 zijn ook significant.

3 batterijen en een nieuwe lader. Kaching, zo weer 40 euro.

Achjaaa
Same story hier, maarja...

Welke lader heb jij gedaan dan? Ben nog zoekende.
We komen hard, zo hard.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:11:34 #260
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_161895027
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:52 schreef KNAK het volgende:

[..]

Bakery, tabak, custards, crèmes worden beter na een tijdje te hebben gestaan. De meeste fruit flavors zijn vrijwel direct te dampen. De 1 knalt z'n sapje in de yoghurt machine, de ander in een ultrasoon machine, of men doet de dop er op en laat het flesje weken lang in de kast staan met zo nu en dan schudden/luchten. Denk dat het erg verschillend is voor een ieder. De ene smaakpapil is de andere niet,.. Sommige mensen gebruiken veel nicotine wat de smaak ook iets kan drukken., of gebruiken veel VG. Verschil in aroma's zorgt er ook voor; de ene aroma is prima op 3%, en bij de ander moet je voor een beetje smaak mixen op 20%.
Ik vind het allemaal wel best. Ik damp alleen fruit/zoet en maak minimaal 100ml van meerdere smaken. Ik heb nu zoveel juice dat het rijpen automatisch gebeurt door de hoeveelheid die ik heb. Ik knal wel elk mixje een aantal uur in de yoghurt machine alvorens ie in de voorraadkast wordt geplaatst

Heb mij trouwens laten verleiden door de Aromamizer Supreme 25mm :@
Met code MAP is ie ¤20 goedkoper. Zwart glaasje erbij en dat zal leuk staan op de zwarte RX200
Aromamizer V1 was al voortreffelijk, dus ben benieuwd met die 25mm/juice control/topfill

...en nu kap ik echt met kopen :(
Ik heb het allemaal in een flesje gedaan en een tijdje geschud om het goed te laten mengen. Inmiddels vapet het prima. Qua mix nog niet helemaal wat ik zoek, maar dat is een kwestie van experimenteren. Wat doet een yoghurtmachine eigenlijk?

Dat verschil tussen percentages die je nodig hebt van de aroma's viel mij ook op, dat is best enorm. Gelukkig heb ik het vooraf even opgezocht, anders had ik m veel te sterk gemaakt.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:25:57 #261
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161895220
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:57 schreef focal het volgende:

[..]

Same story hier, maarja...

Welke lader heb jij gedaan dan? Ben nog zoekende.
Nitecore i4 van dampaccu. De goedkoopste
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161900814
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:21 schreef Catch22- het volgende:
Heb overigens maar LG HG2's besteld voor de RX, dan kan ik ze iig apart houden van de Samsungs. Kan je ze makkelijker married houden :P

Succes met die avocado, Genesis is een bitch :P
ik heb 2 setjes 25r's een nieuw jasje gegeven.
die hou ik ook wel bij/uit elkaar ;)
ik had nog een paar rolletjes shrink-wrap in verschillende kleuren liggen, om beschadigde batterijen een tweede leven te geven.
kwam nu mooi van pas.

is wel een tip om bij de volgende fasttech bestelling mee te pakken.
nog geen 2 euro voor 2X een meter (genoeg voor 28 wraps :o ) is het niet waard om met beschadigde wraps rond te lopen.
en een stuk goedkoper dan nieuwe batterijen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:31:31 #263
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161906708
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb het allemaal in een flesje gedaan en een tijdje geschud om het goed te laten mengen. Inmiddels vapet het prima. Qua mix nog niet helemaal wat ik zoek, maar dat is een kwestie van experimenteren. Wat doet een yoghurtmachine eigenlijk?

Dat verschil tussen percentages die je nodig hebt van de aroma's viel mij ook op, dat is best enorm. Gelukkig heb ik het vooraf even opgezocht, anders had ik m veel te sterk gemaakt.
Altijd handig om te kijken wat de fabrikant zegt over %.
Wellicht handig om ook https://docs.google.com/s(...)JdfY/htmlview?pli=1# te raadplegen. Sheet met percentages, ingevuld door users wat zij het beste vinden. Bovenaan staan alle merken.

Yoghurt machine verwarmd je sapje tot 40 graden, iets wat het rijpen versnelt. Vaak helpt het wel, soms moet een sapje nog wat langer ergens rustig in een kast blijven staan. Ik zet ze er 6 - 8 uur in en aan het einde duw ik een melkopschuimer er in,.. Zo een lange dunne steel met aan het einde een kloppertje, gaat als een tierelier. Na een dik jaar ben ik nog steeds niet klaar met zoeken en experimenteren. Zo heb ik nu wel een standaard setje aroma's die ik blijf bestellen maar bestel er nog steeds eppies bij om nog meer lekkere smaken te ontdekken. Langzaam ga ik ook de kant op van aroma's met elkaar mixen dus het idee van 'dampen om te stoppen met roken' ben ik al voorbijgestreefd. Het is nu een smakelijke hobby geworden :p

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 03-05-2016 22:06:39 ]
Mai pben rai~!
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:34:01 #264
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161906788
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:01 schreef marc0871 het volgende:

[..]

ik heb 2 setjes 25r's een nieuw jasje gegeven.
die hou ik ook wel bij/uit elkaar ;)
ik had nog een paar rolletjes shrink-wrap in verschillende kleuren liggen, om beschadigde batterijen een tweede leven te geven.
kwam nu mooi van pas.

is wel een tip om bij de volgende fasttech bestelling mee te pakken.
nog geen 2 euro voor 2X een meter (genoeg voor 28 wraps :o ) is het niet waard om met beschadigde wraps rond te lopen.
en een stuk goedkoper dan nieuwe batterijen.
Volgens mij was jij dat, die een filmpje postte, kleine uitleg erover gaf. Ondertussen ook voor weinâg wat van die sleeves binnen en het zit als gegoten. Föhn erop en klaar.

Moet ook nieuwe HG's hebben. NKON gaat ze goedkoper maken binnen 6 weken - melden ze -, daar maar even op wachten ;)
Mai pben rai~!
pi_161907638
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:34 schreef KNAK het volgende:

[..]

Volgens mij was jij dat, die een filmpje postte, kleine uitleg erover gaf.
zou zomaar kunnen ;)

quote:
Ondertussen ook voor weinâg wat van die sleeves binnen en het zit als gegoten. Föhn erop en klaar.
zei ik toch; het moeilijkste is ze op maat knippen.
en die van jou waren al op maat ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:59:49 #266
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161907980
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:54 schreef marc0871 het volgende:

[..]

zou zomaar kunnen ;)

[..]

zei ik toch; het moeilijkste is ze op maat knippen.
en die van jou waren al op maat ;)
Het moeilijkste was een föhn van een vriendin meekrijgen met als reden dat het voor batterijen nodig is :')
Mai pben rai~!
pi_161908649
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:59 schreef KNAK het volgende:

[..]

Het moeilijkste was een föhn van een vriendin meekrijgen met als reden dat het voor batterijen nodig is :')
:')
kan ook met een vlammetje (gasfornuis, aansteker, etc...).
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_161923842
Sinds lange tijd weer eens hier actief, net een bestelling geplaatst bij savevape (happy ending en O+ :9 rip tide ) en nog wat samples van TPA
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:37:37 #269
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161924621
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:48 schreef mtchel112 het volgende:
Sinds lange tijd weer eens hier actief, net een bestelling geplaatst bij savevape (happy ending en O+ :9 rip tide ) en nog wat samples van TPA
Dat blijven zalige sapjes
Alleen die ¤7.70/10ml en de noodzaak dicht op de 20% te mixen.
Omdat ie zo lekker is heb die 40/50ml binnen 3 dagen op
Mai pben rai~!
pi_161924943
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 21:45 schreef KNAK het volgende:
Avocado
Moet je niet tot juni wachten tot ie - dan pas - verstuurd gaat worden ?
Kans is aanwezig, mar ik ben geduldig O~) Maar zag dat de ETA nu naar 4 dagen is gegaan, we gaan het zien :-)
De mini serpent is daarintegen weer naar ETA 16 dagen gegaan :-(
  woensdag 4 mei 2016 @ 19:11:42 #271
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161926541
Zag dat het een pre order was , verzending begin juni. Uiteindelijke aankomst thuis pas eind juni. Ben daarom verder gaan kijken (en ben op de aromamizer suprême gestuit)
Mai pben rai~!
pi_161927358
Ik kwam nog wat smaakstofjes tegen in de koelkast houdbaar tot september 2015 van lounge liquid kan ik die nog gebruiken of maar beter weggooien ?
pi_161927490
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 17:37 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dat blijven zalige sapjes
Alleen die ¤7.70/10ml en de noodzaak dicht op de 20% te mixen.
Omdat ie zo lekker is heb die 40/50ml binnen 3 dagen op
Blijven wel mijn lievelings sapjes, nu maar wat tpa eppies erbij bestelt in de hoop een goedkopere ernaast te hebben.
  woensdag 4 mei 2016 @ 20:23:52 #274
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161928753
Zijn maar weinig van TPA die stand-alone lekker zijn. Ik mix ze tegenwoordig met elkaar adhv recepten. Dat is wel een succes. Savevape gaat tzt de eppies collectie enorm uitbreiden,.. Kan er weer volop geproefd worden :)
Mai pben rai~!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:25:03 #275
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161970332


_O-

....airflow als een stofzuiger.

Had even heel snel dual fused clapton in geflikkerd, 10 wraps/3.5mm diameter coil @ .6ohm. Met de DNA200 direct al een melding " ohms too high ". Wattage ging dus niet hoger dan 136

Net even de tijd genomen, 6 wraps dual clapton om 3mm @ .39ohm. Heerlijk warm dampje op 160w
Scottish wick er in en de juice well goed benut. Denk dat ik op buienradar nu wel te zien ben :')

Flinke knaller voor die 12 eurootjes. Kan deze alleen aanraden voor de die hard drippers.
Erorme build deck!

[ Bericht 1% gewijzigd door KNAK op 06-05-2016 20:33:16 ]
Mai pben rai~!
pi_161971377
Iemand een tip waar ik de nieuwere Geek Vape Griffin 25 RTA (met top airflow) kan bestellen met een redelijke levertijd? Had vd week even van iemand geprobeerd bij de lokale vape shop en was amazing.
We komen hard, zo hard.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:07:47 #277
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161971485
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:03 schreef focal het volgende:
Iemand een tip waar ik de nieuwere Geek Vape Griffin 25 RTA (met top airflow) kan bestellen met een redelijke levertijd? Had vd week even van iemand geprobeerd bij de lokale vape shop en was amazing.
http://www.e-wolk.nl/en/griffin-25mm-top-airflow-rta.html
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161971560
quote:
Thanks, jezus wat heb ik slecht gezocht... Alleen wil ik de zwarte voor bij de reulaux :@ Dus ik zoek nog even verder. Zie dat hij op Fasttech nauwelijks goedkoper is.
We komen hard, zo hard.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:14:00 #279
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161971702
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:09 schreef focal het volgende:

[..]

Thanks, jezus wat heb ik slecht gezocht... Alleen wil ik de zwarte voor bij de reulaux :@ Dus ik zoek nog even verder. Zie dat hij op Fasttech nauwelijks goedkoper is.
https://www.dampftbeidir.(...)stwickler-Tanksystem

http://www.vapingman.co.u(...)airflow-edition.html
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161972448
quote:
Thanks! Blijkbaar kan niemand die zwarte leveren nu. Ik wacht wel even ;)

Moet ik er toch een keer aan om zelf coils te bouwen. Man man man, dit is een snel escalerende hobby. 2 maanden terug begon ik zo braaf met mijn nautilus tankje op 8 watt. Nu heb ik een rx200 op de post en zit ik hier al met een sub-ohm tank op de VTC mini.
We komen hard, zo hard.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:39:41 #281
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161972569
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:36 schreef focal het volgende:

[..]

Thanks! Blijkbaar kan niemand die zwarte leveren nu. Ik wacht wel even ;)
Ik hou hem ook in de gaten. De gewone had iets te weinig capaciteit, de grote lijkt wel goed. Qua vape ongeveer gelijk aan de crius.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:51:30 #282
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161973012
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:36 schreef focal het volgende:

[..]

Thanks! Blijkbaar kan niemand die zwarte leveren nu. Ik wacht wel even ;)

Moet ik er toch een keer aan om zelf coils te bouwen. Man man man, dit is een snel escalerende hobby. 2 maanden terug begon ik zo braaf met mijn nautilus tankje op 8 watt. Nu heb ik een rx200 op de post en zit ik hier al met een sub-ohm tank op de VTC mini.
Mai pben rai~!
pi_161973240
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:51 schreef KNAK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vannacht voor het eerst de brandmelder laten afgaan met vapen -_-
We komen hard, zo hard.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 22:00:09 #284
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161973393
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:36 schreef focal het volgende:

[..]

Thanks! Blijkbaar kan niemand die zwarte leveren nu. Ik wacht wel even ;)

Moet ik er toch een keer aan om zelf coils te bouwen. Man man man, dit is een snel escalerende hobby. 2 maanden terug begon ik zo braaf met mijn nautilus tankje op 8 watt. Nu heb ik een rx200 op de post en zit ik hier al met een sub-ohm tank op de VTC mini.
https://www.fasttech.com/(...)ap-and-in-the-cart/2

Hij is $30
Staat omschreven op die pagina hoe of wat

"Hello, odino. The price after discounted is $30.75. Once your order is submitted, you may create a ticket and ask staff to refund $9.24 for this item."

En heb al 2x een alarm laten afgaan. Beide keren in hotels :')
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2016 @ 22:59:22 #285
230491 Zith
pls tip
pi_161975661
Odino? Odino & Valhalla! _0_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 08:19:13 #286
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_161981419
Een paar pagina's terug zei ik dat ik me kan voorstellen dat er een tijd komt dat Provape moet demonstreren hoe veilig hun apparaten zijn en daar werd nogal lacherig over gedaan. Nou, als er niets verandert aan de nieuwe FDA regels voor tabaksproducten, waaronder in de US nu ook mods vallen, dan zullen ze wel moeten willen ze door kunnen blijven gaan. Maar aangezien iedere aanvraag een minimum van $1.200.000 kost voor ieder model en het niet zeker is dat hun mods dan ook worden goedgekeurd kunnen ze er wel mee stoppen. Doe daar maar eens lacherig over.

Ik ben in ieder geval blij dat ik de Provape Radius heb gekocht en er gaat nu nog één bij komen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_161987754
Zijn de smaken van pink spot veranderd? Toen ik vorig jaar wat aroma's kocht was de kleur en geur anders, nog niet gevapet omdat ze nu steepen.

Had ook even een goedkope evod mt3 erbij besteld omdat ik nog coils moet binnen krijgen voor mn vaste aerotank, alleen heb ik alleen maar een verbrande smaak (terwijl de juice al een tijdje erin zit) iemand tips?

Edit: al opgelost, rubber ringetje drukte tegen de wicks aan vandaar de verbrandde smaak denk ik

[ Bericht 13% gewijzigd door mtchel112 op 07-05-2016 15:45:40 ]
  zaterdag 7 mei 2016 @ 16:36:13 #288
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161989186
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 15:23 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn de smaken van pink spot veranderd? Toen ik vorig jaar wat aroma's kocht was de kleur en geur anders, nog niet gevapet omdat ze nu steepen.

Had ook even een goedkope evod mt3 erbij besteld omdat ik nog coils moet binnen krijgen voor mn vaste aerotank, alleen heb ik alleen maar een verbrande smaak (terwijl de juice al een tijdje erin zit) iemand tips?

Edit: al opgelost, rubber ringetje drukte tegen de wicks aan vandaar de verbrandde smaak denk ik
Er worden geen kleurstoffen meer toegevoegd heb ik gelezen. Smaak zal wel hetzelfde zijn / blijven lijkt mij. Heb nog voorraden van maanden geleden dus weet niet of ze aan de smaak hebben liggen kloten



Kon het niet laten even te proberen
Quad clapton. 0.29ohm
Voor het eerst de 200w op een lekkere wijze kunnen gebruiken. 4ml juice wat er in gaat als ie droog staat :'). Na 10 flinke hijsen is ie weer bijna droog
Geen goed idee om dit buiten op publieke plaatsen te gebruiken kan ik melden .. Ziekelijk veel damp. Smaak blijft wel redelijk tot goed. De dwaze airflow houdt de atty goed gekoeld.
Mai pben rai~!
pi_161996603
Nog steeds problemen met mn clearomizer, als ik een aantal ''hijs'' zonder power, en daarna een hijs neem met dan heb ik geen verbrande smaak alleen 1-2 hijsjes erna krijg ik weer die verbrande smaak.
Lijkt wel alsof de liquid niet goed in de coil komt oid. Verder echt 0% verstand ervan...
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2016 @ 23:47:11 #290
230491 Zith
pls tip
pi_161998970
liquid komt niet genoeg/goed in de coil.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_162002029
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 22:18 schreef mtchel112 het volgende:
Nog steeds problemen met mn clearomizer, als ik een aantal ''hijs'' zonder power, en daarna een hijs neem met dan heb ik geen verbrande smaak alleen 1-2 hijsjes erna krijg ik weer die verbrande smaak.
Lijkt wel alsof de liquid niet goed in de coil komt oid. Verder echt 0% verstand ervan...
Welke clearomizer gebruik je?
Welke juice gebruik je?
En hoe lang gebruik je de coil al?

Door te hijsen zonder power krijg je een onderdruk die juice je coil in zuigt. Dus het probleem ligt daar aan. Dus of je coil is slecht, of je juice is veel te dik voor je set-up.

[ Bericht 3% gewijzigd door focal op 08-05-2016 03:59:48 ]
We komen hard, zo hard.
pi_162003081
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 03:49 schreef focal het volgende:

[..]

Welke clearomizer gebruik je?
Welke juice gebruik je?
En hoe lang gebruik je de coil al?

Door te hijsen zonder power krijg je een onderdruk die juice je coil in zuigt. Dus het probleem ligt daar aan. Dus of je coil is slecht, of je juice is veel te dik voor je set-up.
Heb een MT3 clearomizer. Ik damp nu diy 50/50 juice. Coil is sinds gisteren in gebruik (nieuw binnen gekregen)
pi_162006778
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 09:38 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Heb een MT3 clearomizer. Ik damp nu diy 50/50 juice. Coil is sinds gisteren in gebruik (nieuw binnen gekregen)
Heeft hij met andere coils het wel goed gedaan?

BTW, niet om snobistisch te klinken, maar als vapen echt iets is wat je regelmatig doet zou ik je aanraden meer dan 5,- aan een tankje uit te geven. Met een kleine investering is het veel fijner dampen.

[ Bericht 15% gewijzigd door focal op 08-05-2016 13:32:34 ]
We komen hard, zo hard.
pi_162008973
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:26 schreef focal het volgende:

[..]

Heeft hij met andere coils het wel goed gedaan?

BTW, niet om snobistisch te klinken, maar als vapen echt iets is wat je regelmatig doet zou ik je aanraden meer dan 5,- aan een tankje uit te geven. Met een kleine investering is het veel fijner dampen.
Je hebt helemaal gelijk, had deze even mee besteld omdat ik m'n coils nog moet binnen krijgen voor mijn aerotank v2 die ik normaal gebruik.

Ik kan nu redelijk normaal dampen met de mt3 zolang ik regelmatig zonder power hijs om de liquidatie erin te krijgen
pi_162039653


Griffin gehaald. Coating bij de top airflow control heeft nu al kale plekjes en lijkt met een nagel er af te halen. Zou iedereen aanraden de SS versie te nemen, want dit voorspelt niet veel goeds.
We komen hard, zo hard.
  maandag 9 mei 2016 @ 19:55:30 #296
24329 KNAK
ff w88,......
pi_162043685
Bah

Het is een gebruiksvoorwerp en je kan verwachten dat het op den duur verslijt, maár dat is wel heel snel. Over een maand of 3 heb je de SS versie automatisch :p
Ben benieuwd hoe snel het bij mijn Aromamizer Suprême er aan toe gaat; die is ook zwart

De RX200s is uit. En dat 1 week na bestellen van de RX200 :')
Nagenoeg geen extreme veranderingen anders dan een groter display, dus boeit het niet echt. Wel even opletten bij die 510 connectie..schijnt dat sommige tanks/drippers de pin in de mod zelf te diep kunnen indrukken wat voor problemen zou kunnen zorgen. Nooit enig probleem ondervonden met mijn DNA200, maar weet niet of dit onderdeel anders is dan de RX200
Mai pben rai~!
pi_162052690
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 19:55 schreef KNAK het volgende:
Bah

Het is een gebruiksvoorwerp en je kan verwachten dat het op den duur verslijt, maár dat is wel heel snel. Over een maand of 3 heb je de SS versie automatisch :p
Ben benieuwd hoe snel het bij mijn Aromamizer Suprême er aan toe gaat; die is ook zwart

De RX200s is uit. En dat 1 week na bestellen van de RX200 :')
Nagenoeg geen extreme veranderingen anders dan een groter display, dus boeit het niet echt. Wel even opletten bij die 510 connectie..schijnt dat sommige tanks/drippers de pin in de mod zelf te diep kunnen indrukken wat voor problemen zou kunnen zorgen. Nooit enig probleem ondervonden met mijn DNA200, maar weet niet of dit onderdeel anders is dan de RX200
Same same, rx200 zit net op de post. Ach ik negeer vakkundig alle reviews van de rx200s, net doen alsof hij niet bestaat :)

En snel, sja hij kwam uit de gesealde verpakking al met die kale plekjes...
We komen hard, zo hard.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 11:27:42 #298
24329 KNAK
ff w88,......
pi_162057046
En er zit ook zwarte coating/verf op de schoorsteen in de tank zelf(?) daar waar Griffin op gedrukt staat.... Mag hopen dat dat niet dezelfde kwaliteit als dat wat nu al loslaat is
Mai pben rai~!
pi_162067902
Voor wie nog een juice zoekt die echt naar skittles smaakt: pinkman van vampire vape !
pi_162068571
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:27 schreef mtchel112 het volgende:
Voor wie nog een juice zoekt die echt naar skittles smaakt: pinkman van vampire vape !
taste the rainbow ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_162068579
einde
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')