bij mijn bug zag ik idd pas bubbels verschijnen toen ik genber van de biowinkel gebruikte ipv die van AH, maar dat kan toeval zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:51 schreef camaron het volgende:
Het proberen waard Manke. Ik wil ook bubbels
Alles wat plantaardig is wordt eerst compleet gesteriliseerd voor het de VS in mag.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
bij mijn bug zag ik idd pas bubbels verschijnen toen ik genber van de biowinkel gebruikte ipv die van AH, maar dat kan toeval zijn.
Je moet volgens mij altijd een beetje voorzichtig zijn met teksten uit de usa, daar gaan ze toch anders met etenswaren en drinkwater om dan wij.
zo'n idee had ik al, maar wij doen toch niet zo spastisch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alles wat plantaardig is wordt eerst compleet gesteriliseerd voor het de VS in mag.
Klopt. Gisten zitten wel aan de buitenkant dus was niet te enthousiast.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
zo'n idee had ik al, maar wij doen toch niet zo spastisch?
Heb ik ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
De eerste keer ging de zuurkool hier in een emmertje.
Denk dat ik de muesli dan maar uit mijn (enige) weckpot ga halen...quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:58 schreef RobinOok het volgende:
Dan doe je toch lekker een halve kool? Of twee potten? Of vier.
wil je vertellen hoe jij het hebt gemaakt?quote:Op zondag 17 april 2016 10:04 schreef computergirl het volgende:
Gingerbeer is donker vanwege de kokosbloesemsuiker. Maar al wel bubbels zichtbaar en flessen zijn nu al moeilijker in te drukken.
[ link | afbeelding ]
als je het topic leest zie je in #39 een beschrijving staanquote:Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef Manke het volgende:
[..]
wil je vertellen hoe jij het hebt gemaakt?
ik zag het, maar zie nu dat het recept een reactie was op jouw vraag.quote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je het topic leest zie je in #39 een beschrijving staan
Ik had inderdaad op diverse plekken gelezen dat de flakes niet zo pittig waren (o.a. jouw site), vandaar dat ik vrij royaal was. Daarna vond ik de verse mix een stuk heter dan verwacht. Nu (na 48 uur) lijkt het al minder te zijn, maar het geheel mag wel nog zuurder. De bacteriën zijn nu flink actief: wekpot liep over en bij het ontluchten vlogen de spetters in rond. Is wel iets om rekening mee te houden voor wie het nog niet gemaakt heeft.quote:Op zondag 17 april 2016 22:31 schreef RobinOok het volgende:
Neuh, met Koreaanse chiliflakes is het niet snel teveel.
Komt goed!
Pot gebruiken met waterslotquote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ik had inderdaad op diverse plekken gelezen dat de flakes niet zo pittig waren (o.a. jouw site), vandaar dat ik vrij royaal was. Daarna vond ik de verse mix een stuk heter dan verwacht. Nu (na 48 uur) lijkt het al minder te zijn, maar het geheel mag wel nog zuurder. De bacteriën zijn nu flink actief: wekpot liep over en bij het ontluchten vlogen de spetters in rond. Is wel iets om rekening mee te houden voor wie het nog niet gemaakt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |