abonnement Unibet Coolblue
pi_161069118


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen :~
SOONY
pi_161069133
SOONY
pi_161069217
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:55 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Speel de demo maar. Zelden zoiets meegemaakt.
Ik heb dan ook veel hogere verwachtingen van Persona V, dat gaat mijn JRPG worden dit jaar.

Persona V > FFXV
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:09:04 #4
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161069278
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik heb dan ook veel hogere verwachtingen van Persona V, dat gaat mijn JRPG worden dit jaar.

Persona V > FFXV
Dat ken ik niet. Heb ook nooit een FF echt serieus gespeeld hoor dus wellicht snap ik het niet helemaal.

Maar ik zie, aan de hand van deze demo, niet in waarom dit een goed spel is. Sterker nog, als de demo moet laten zien hoe de echte game is ga ik dat no way kopen.

Het slaat gewoon helemaal nergens op. Het begint er mee met een of andere rare vos die in je droom zit. Dan loop je wat rond en krijg je een speelgoed zwaard, dan hak je wat. Stap je af en toe in een auto om een stukje te rijden, slaat ook nergens op want je kunt net zo goed lopen. Het dient geen enkel doel.

Dan heb je platen op de grond die iets doen, de vreemdste was wel dat je ineens veranderde in een hert met een enorme nek. Ook geen idee waarom, maar dat kon dus. Het hert kan niet langs de fietspaaltjes dus dan moet je weer terug naar je character.

Uiteindelijk komt er een groot beest, je houdt de O knop in en hij is dood. Dan mag je je naam invullen en mag je de game kopen. Nadat de pluizige vos heeft verteld dat je altijd bij je vader bent als je in zijn auto zit.

Dat bedoel ik, het zal wel komen omdat ik FF niet goed ken. Maar voor de leek is dit niet te begrijpen.
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:19:28 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_161069433
Heeft iemand een linkje naar de store voor die demo?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:21:06 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_161069474
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:09 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat ken ik niet. Heb ook nooit een FF echt serieus gespeeld hoor dus wellicht snap ik het niet helemaal.

Maar ik zie, aan de hand van deze demo, niet in waarom dit een goed spel is. Sterker nog, als de demo moet laten zien hoe de echte game is ga ik dat no way kopen.

Het slaat gewoon helemaal nergens op. Het begint er mee met een of andere rare vos die in je droom zit. Dan loop je wat rond en krijg je een speelgoed zwaard, dan hak je wat. Stap je af en toe in een auto om een stukje te rijden, slaat ook nergens op want je kunt net zo goed lopen. Het dient geen enkel doel.

Dan heb je platen op de grond die iets doen, de vreemdste was wel dat je ineens veranderde in een hert met een enorme nek. Ook geen idee waarom, maar dat kon dus. Het hert kan niet langs de fietspaaltjes dus dan moet je weer terug naar je character.

Uiteindelijk komt er een groot beest, je houdt de O knop in en hij is dood. Dan mag je je naam invullen en mag je de game kopen. Nadat de pluizige vos heeft verteld dat je altijd bij je vader bent als je in zijn auto zit.

Dat bedoel ik, het zal wel komen omdat ik FF niet goed ken. Maar voor de leek is dit niet te begrijpen.
Het is een intro prequel demo voor het volledige spel tho. ff verhaal is sws meestal onbegrijpelijk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_161070432
Carbuncle is wel leuk voor de fans van FF. Maar dat was dan ook het enige wat mij aan Final Fantasy deed denken. Verder heeft het mij geenszins er van overtuigd dat deze game de moeite waard is. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar voor mooie plaatjes ga ik wel naar de film. De gameplay in de battles vond ik vrij matig.

De gameplay op YT heeft me ook nog niet kunnen overtuigen, helaas.
pi_161071298
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:09 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat ken ik niet. Heb ook nooit een FF echt serieus gespeeld hoor dus wellicht snap ik het niet helemaal.

Maar ik zie, aan de hand van deze demo, niet in waarom dit een goed spel is. Sterker nog, als de demo moet laten zien hoe de echte game is ga ik dat no way kopen.

Het slaat gewoon helemaal nergens op. Het begint er mee met een of andere rare vos die in je droom zit. Dan loop je wat rond en krijg je een speelgoed zwaard, dan hak je wat. Stap je af en toe in een auto om een stukje te rijden, slaat ook nergens op want je kunt net zo goed lopen. Het dient geen enkel doel.

Dan heb je platen op de grond die iets doen, de vreemdste was wel dat je ineens veranderde in een hert met een enorme nek. Ook geen idee waarom, maar dat kon dus. Het hert kan niet langs de fietspaaltjes dus dan moet je weer terug naar je character.

Uiteindelijk komt er een groot beest, je houdt de O knop in en hij is dood. Dan mag je je naam invullen en mag je de game kopen. Nadat de pluizige vos heeft verteld dat je altijd bij je vader bent als je in zijn auto zit.

Dat bedoel ik, het zal wel komen omdat ik FF niet goed ken. Maar voor de leek is dit niet te begrijpen.
het is dan ook een droom. Maar als JRPG's niets voor je zijn moet je het zeker naast je leggen. Je kunt ook niet alles leuk vinden :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161071808
Wel een grappige demo :P
SOONY
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:14:56 #10
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161071887
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:12 schreef DKUp het volgende:
Wel een grappige demo :P
Vond je? Wat trekt jou aan dat spel dan want ik snap serieus niet wat iemand hier leuk of grappig aan kan vinden. :P
pi_161071966
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:14 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vond je? Wat trekt jou aan dat spel dan want ik snap serieus niet wat iemand hier leuk of grappig aan kan vinden. :P
Ik heb nog nooit een FF gespeeld en ik vind de sfeer wel tof. Tevens is er straks een grote, diverse open wereld _O_
SOONY
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:20:44 #12
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161072003
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:18 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een FF gespeeld en ik vind de sfeer wel tof. Tevens is er straks een grote, diverse open wereld _O_
Hmm, dan ligt het echt aan mij. :P
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:46:03 #13
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161072436
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

het is dan ook een droom. Maar als JRPG's niets voor je zijn moet je het zeker naast je leggen. Je kunt ook niet alles leuk vinden :P
Zeg nou dat iemand nog niet veel Final Fantasy gespeeld heeft! Welke is dan goed om te beginnen? :P

Gewoon 1 of?
pi_161072459
quote:
Lijken me toffe games ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:49:51 #15
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161072497
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Lijken me toffe games ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZombiU had ik echt al maanden in seal liggen :@ toen WiiU verkocht _O-

Maar ga hem wel een keertje opstarten aangezien ik zombie games wel tof vind :D
pi_161072531
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Zeg nou dat iemand nog niet veel Final Fantasy gespeeld heeft! Welke is dan goed om te beginnen? :P

Gewoon 1 of?
Als je kutgraphics wil :P

Elk deel is los van elkaar te spelen. Voor PS4 is er volgens mij alleen X en X-II gebundeld, op zich geven die wel het FF-gevoel. Op die stomme lach-scene na, mijn god, hoe tenenkrommend... Wel een tip: ga niet grinden om alles te maken, dat is teringsaai, in elke FF :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161072545
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:49 schreef Friday12 het volgende:

[..]

ZombiU had ik echt al maanden in seal liggen :@ toen WiiU verkocht _O-

Maar ga hem wel een keertje opstarten aangezien ik zombie games wel tof vind :D
Is sowieso weinig 1st person shooter plezier geweest voor de PS4 de laatste maanden.
Die realistische WW2 shooter is nog even afwachten voor die uitkomt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_161072559
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Zeg nou dat iemand nog niet veel Final Fantasy gespeeld heeft! Welke is dan goed om te beginnen? :P

Gewoon 1 of?
Als je met oldschool 2d wil beginnen zou ik zeggen VI, wil je iets moderners dan zou ik met IX beginnen of de recente remaster van VII.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:55:02 #19
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161072605
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je kutgraphics wil :P

Elk deel is los van elkaar te spelen. Voor PS4 is er volgens mij alleen X en X-II gebundeld, op zich geven die wel het FF-gevoel. Op die stomme lach-scene na, mijn god, hoe tenenkrommend... Wel een tip: ga niet grinden om alles te maken, dat is teringsaai, in elke FF :P
Graphics boeit ook niet echt :P Maar welke is bv de leukste?
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Is sowieso weinig 1st person shooter plezier geweest voor de PS4 de laatste maanden.
Die realistische WW2 shooter is nog even afwachten voor die uitkomt.
Nu je het erover hebt inderdaad :P
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Als je met oldschool 2d wil beginnen zou ik zeggen VI, wil je iets moderners dan zou ik met IX beginnen of de recente remaster van VII.
Thanks :)
pi_161072663
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Als je met oldschool 2d wil beginnen zou ik zeggen VI, wil je iets moderners dan zou ik met IX beginnen of de recente remaster van VII.
Als platform niet boeit dan zeker
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161072696
En als je van games als UFO, Banner Saga of Fire emblem houdt, dan is FF tactics een dikke aanrader... Een van de beste games in z'n genre.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:01:19 #22
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161072731
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als platform niet boeit dan zeker
Daar heb je emulators voor toch :P

Of eventueel de vita
pi_161072761
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als platform niet boeit dan zeker
Op de PS4 alleen zou ik voor VII kiezen, helemaal als graphics niet zoveel boeien. Die overige games kan je trouwens tegenwoordig prima op je telefoon spelen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:03:15 #24
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161072775
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die overige games kan je trouwens tegenwoordig prima op je telefoon spelen.
Dat doe ik sowieso niet :')
pi_161072832
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:

. Die overige games kan je trouwens tegenwoordig prima op je telefoon spelen.
Daar heb je indies voor
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')