abonnement Unibet Coolblue
pi_6999978
quote:
ROME - Twee Italiaanse artsen zijn maandag ieder tot twintig jaar cel veroordeeld wegens het uitvoeren van illegale abortussen in een kliniek in Rome. Dat maakte een rechtbankfunctionaris bekend.

De artsen Ilio Spallone en zijn neef Marcello Spallone werden veroordeeld voor het overtreden van 's lands twintig jaar oude abortuswet. Die staat de onderbreking van zwangerschappen alleen in de eerste negentig dagen na conceptie toe.

Veertien en twaalf jaar

Een betrokken verloskundige kreeg veertien jaar en een anesthesist en secretaris ieder twaalf jaar. Nog eens twee anderen kregen een lage straf en vier mensen werden vrijgesproken. Ze werden veroordeeld voor twaalf illegale abortussen gepleegd tussen 1995 en 1997 in Spallones Villa Gina kliniek in Rome. In totaal zijn 67 mensen in deze zaak aangeklaagd. Het proces tegen de andere 56 verdachten begint in maart 2003.


Kijk, dat soort straffen schrikken af. Geen Italiaanse arts die nog een illegale abortus zal plegen
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7000000
Liever een illegale abortus door een echte arts dan geen abortussmogelijkheden of abortussen door prutsers
en aan bakboord zwemmen haaien......
pi_7000015
inderdaad echt kickuh, ongewenste kinderen. Die hebben het vast leuk....
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_7000017
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 11:05 schreef TheHolyOne het volgende:
Liever een illegale abortus door een echte arts dan geen abortussmogelijkheden of abortussen door prutsers
Er zijn wel degelijk mogelijkheden. Ten eerste: Voorbehoedsmiddelen, en ten tweede: Een abortus binnen 90 dagen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 26 november 2002 @ 11:07:42 #5
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_7000022
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 11:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Kijk, dat soort straffen schrikken af. Geen Italiaanse arts die nog een illegale abortus zal plegen


Helemaal mee eens... en terecht dat ze straf krijgen... de idioten!!
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
  dinsdag 26 november 2002 @ 11:08:40 #6
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7000033
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 11:05 schreef TheHolyOne het volgende:
Liever een illegale abortus door een echte arts dan geen abortussmogelijkheden of abortussen door prutsers
Idd, met dat meisje uit Ierland als treffend voorbeeld (alhoewel dat goed afgelopen is).
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  FOK!fotograaf dinsdag 26 november 2002 @ 11:54:16 #7
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7000635
Er staat niet bij na hoeveel dagen ze het deden, 91 dagen lijkt me minder erg dan 8 maanden. Maar toch, liever een wat latere abortus dan dat het kind een leven lang ongelukkig is. En er zijn gewoon vrouwen die het niet door hebben binnen 90 dagen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_7000642
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 11:54 schreef freud het volgende:
Er staat niet bij na hoeveel dagen ze het deden, 91 dagen lijkt me minder erg dan 8 maanden. Maar toch, liever een wat latere abortus dan dat het kind een leven lang ongelukkig is. En er zijn gewoon vrouwen die het niet door hebben binnen 90 dagen.
Bestaan dat soort mensen nog steeds?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7002390
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 11:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bestaan dat soort mensen nog steeds?


Man je moest eens weten hoeveel er bij de huisarts binnen wandelen met klachten en dan opeens te horen krijgen dat ze al een geruime tijd zwanger zijn.
pi_7002472
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 13:47 schreef Chadi het volgende:
Man je moest eens weten hoeveel er bij de huisarts binnen wandelen met klachten en dan opeens te horen krijgen dat ze al een geruime tijd zwanger zijn.
Aan de ene kant vind ik niet dat dat soort mensen kinderen moeten opvoeden, aan de andere kant vind ik abortus toch moord.

Veel vrouwen houden er ook psychische letsel aan over. Maar je hebt er ook die al twee keer geaborteerd zijn op hun 20ste

  dinsdag 26 november 2002 @ 13:53:40 #11
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7002507
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 13:51 schreef battlesickloner het volgende:

Aan de ene kant vind ik niet dat dat soort mensen kinderen moeten opvoeden, aan de andere kant vind ik abortus toch moord.

Veel vrouwen houden er ook psychische letsel aan over. Maar je hebt er ook die al twee keer geaborteerd zijn op hun 20ste


Lekker kortzichtig weer. Hoe krijg je het in je botte kop dat een abortus een goede opvoeding van een kind in de weg staat?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7002569
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 13:53 schreef robh het volgende:
Hoe krijg je het in je botte kop dat een abortus een goede opvoeding van een kind in de weg staat?

ik zou het niet weten sjaak

  dinsdag 26 november 2002 @ 13:58:17 #13
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7002615
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 13:56 schreef battlesickloner het volgende:

ik zou het niet weten sjaak


waarom roep je het dan?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7002647
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 13:58 schreef robh het volgende:
waarom roep je het dan?
OK, ga jij maar geaborteerde foetussen opvoeden dan
  dinsdag 26 november 2002 @ 14:02:01 #15
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7002694
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 13:59 schreef battlesickloner het volgende:

OK, ga jij maar geaborteerde foetussen opvoeden dan


quote:
Aan de ene kant vind ik niet dat dat soort mensen kinderen moeten opvoeden, aan de andere kant vind ik abortus toch moord.
Geef dan ook niet van die rare reply's

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7002697
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 13:59 schreef battlesickloner het volgende:
OK, ga jij maar geaborteerde foetussen opvoeden dan
Ga jij eens een beetje normaal reageren a.u.b.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_7002773
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 14:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ga jij eens een beetje normaal reageren a.u.b.


OK sorry, maar hij vraagt er toch ook om? Zijn toch vrij domme opmerkingen dat ie maakt, dus ik moet het wel erg duidelijk maken anders snapt ie het niet.
  dinsdag 26 november 2002 @ 14:07:22 #18
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7002805
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 14:06 schreef battlesickloner het volgende:

OK sorry, maar hij vraagt er toch ook om? Zijn toch vrij domme opmerkingen dat ie maakt, dus ik moet het wel erg duidelijk maken anders snapt ie het niet.


jaja. sorry.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 26 november 2002 @ 14:11:50 #19
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7002893
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 13:51 schreef battlesickloner het volgende:

Aan de ene kant vind ik niet dat dat soort mensen kinderen moeten opvoeden, aan de andere kant vind ik abortus toch moord.

Veel vrouwen houden er ook psychische letsel aan over. Maar je hebt er ook die al twee keer geaborteerd zijn op hun 20ste


Ik probeer het nog een keer:

Dat je tegen abortus bent, dat mag. Maar denk je niet dat er uitzonderingen moeten zijn? Neem maar weer dat meisje uit Ierland als voorbeeld. Ze werd verkracht, werd daardoor zwanger, maar mocht geen abortus plegen. Is dat terecht? Is dat ?

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7002936
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 14:11 schreef robh het volgende:
Dat je tegen abortus bent, dat mag. Maar denk je niet dat er uitzonderingen moeten zijn? Neem maar weer dat meisje uit Ierland als voorbeeld. Ze werd verkracht, werd daardoor zwanger, maar mocht geen abortus plegen. Is dat terecht? Is dat ?
Nee daar heb ik begrip voor. Maar dit is wel degelijk een uitzondering.

Maar voor mensen die maar raak neuken en als het fout gaat hun verantwoordelijkheid niet nemen daar heb ik heel erg weinig respect voor (en dat is door de legalisatie van abourtus wel degelijk in de hand gewerkt)

  dinsdag 26 november 2002 @ 14:15:52 #21
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7002961
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 14:14 schreef battlesickloner het volgende:

Maar voor mensen die maar raak neuken en als het fout gaat hun verantwoordelijkheid niet nemen daar heb ik heel erg weinig respect voor (en dat is door de legalisatie van abourtus wel degelijk in de hand gewerkt)


Abortus is natuurlijk een paardemiddel. Maar geloof het of niet, er zijn gewoon vrouwen die zwanger zijn en netjes op tijd ongesteld worden en ook niet noemenswaardig dikker worden. Dus dat opvoeden....
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7003069
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 14:15 schreef robh het volgende:
Maar geloof het of niet, er zijn gewoon vrouwen die zwanger zijn en netjes op tijd ongesteld worden en ook niet noemenswaardig dikker worden. Dus dat opvoeden....
Euh je wordt niet zomaar zwanger hoor.
pi_7003104
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 14:22 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Euh je wordt niet zomaar zwanger hoor.


Klopt. Maar je kunt ook zwanger worden terwijl je dacht dat je voldoende voorbereiding getroffen had. De pil werkt tenslotte niet altijd, en condooms kunnen lekken.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_7003158
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 14:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Klopt. Maar je kunt ook zwanger worden terwijl je dacht dat je voldoende voorbereiding getroffen had. De pil werkt tenslotte niet altijd, en condooms kunnen lekken.
Dat kan idd gebeuren. Toch vind ik het niet normaal dat er jonge meisjes zijn die zich al meer dan 1x laten aborteren.
pi_7003190
het gaat in nederland om 400-450 gevallen maximaal die na de 13de week een abortus plegen. Per jaar zijn er ongeveer 18.000 abortussen. Jaaaah schrik niet!
  dinsdag 26 november 2002 @ 15:06:50 #26
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7003334
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 14:49 schreef Chadi het volgende:
het gaat in nederland om 400-450 gevallen maximaal die na de 13de week een abortus plegen. Per jaar zijn er ongeveer 18.000 abortussen. Jaaaah schrik niet!
quote:
RIJSWIJK - Op de Fransen na duiken Nederlanders wereldwijd het vaakst het bed in met hun partner. Nederlanders hebben gemiddeld 158 maal per jaar seks, Fransen 167 keer.

Dat blijkt uit de jaarlijkse wereldwijde enquête van condoomfabrikant Durex. Het onderzoek is dinsdag gepresenteerd.

De Durex Global Sex Survey, waaraan dit jaar bijna 50.000 mensen deelnamen, gaf vorig jaar nog aan dat Amerikanen de meeste seks hadden.


158 * 10 miljoen /2 = 7,9 miljoen wipjes per jaar. Daar gaat natuurlijk wel eens wat mis
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7005119
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 14:11 schreef robh het volgende:

[..]

Ik probeer het nog een keer:

Dat je tegen abortus bent, dat mag. Maar denk je niet dat er uitzonderingen moeten zijn? Neem maar weer dat meisje uit Ierland als voorbeeld. Ze werd verkracht, werd daardoor zwanger, maar mocht geen abortus plegen. Is dat terecht? Is dat ?


Je zegt het zelf al: een uitzondering. Al moet je eigenlijk na een verkrachting meteen een test laten doen, kun je meteen een abortus laten doen als er wat is en je wilt het kind niet. Kan allemaal makkelijk binnen 90 dagen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 26 november 2002 @ 16:36:47 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_7005459
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al: een uitzondering. Al moet je eigenlijk na een verkrachting meteen een test laten doen, kun je meteen een abortus laten doen als er wat is en je wilt het kind niet. Kan allemaal makkelijk binnen 90 dagen.


maar niet in Ierland
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_7006190
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al: een uitzondering. Al moet je eigenlijk na een verkrachting meteen een test laten doen, kun je meteen een abortus laten doen als er wat is en je wilt het kind niet. Kan allemaal makkelijk binnen 90 dagen.


ik weet niet uit welk ei je komt maar bij een verkrachting is de grootste schade GEESTELIJK. Dus mensen die verkracht zijn vertrouwen niet zo snel anderen hun lijf toe! Dus noem een abortus voor elkaar krijgen na een verkrachting niet makkelijk. Nu ga ik hem toch een keer gebruiken hoor
pi_7006324
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

ik weet niet uit welk ei je komt maar bij een verkrachting is de grootste schade GEESTELIJK. Dus mensen die verkracht zijn vertrouwen niet zo snel anderen hun lijf toe! Dus noem een abortus voor elkaar krijgen na een verkrachting niet makkelijk. Nu ga ik hem toch een keer gebruiken hoor


Ja dat weet ik ook wel. Zoals ik al zei: Verkrachtig mag als uitzondering aangemerkt worden. Trouwens, als een vrouw verkracht is lijkt het me dat ze wel eventjes wil weten of ze niet onverhoopt zwanger is van die verkrachter. Lijkt me wel zo handig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 26 november 2002 @ 19:02:34 #31
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7007093
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ja dat weet ik ook wel. Zoals ik al zei: Verkrachtig mag als uitzondering aangemerkt worden. Trouwens, als een vrouw verkracht is lijkt het me dat ze wel eventjes wil weten of ze niet onverhoopt zwanger is van die verkrachter. Lijkt me wel zo handig.


Zou idd handig zijn. Op het politiebureau, tijden de aangifte, stokje erin. ... en klaar. Maar zo werkt dat dus niet.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')