abonnement Unibet Coolblue
pi_161183142
Zijn jullie soms al vergeten hoe Glenn stond te kijken naar die foto's van ingeslagen hoofden? :P
  maandag 4 april 2016 @ 22:52:50 #227
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_161183359
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 22:25 schreef OMG het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan? Niet uit dat gelinkte artikel, geloof ik.
Staat toch echt dat de dood van het karakter het einde van het verhaal is en het begin van het volgende verhaal:

quote:
"When we reveal who was on the receiving end there, that's going to be the start of another story. The kickback effects from that — what it makes everyone into, how they react, how the world changes for everyone — that's the next part of the story."
quote:
[..]

Op die manier had het seizoen ook al kunnen eindigen vlak voor of nadat Rick die kale gozer meteen na "I'm Negan" neerschoot.
Had gekund, al had dan alleen het scherm op zwart moeten gaan voor die hem neer schiet en daarna horen we een schot.

quote:
[..]

Ik zie echt niet hoe de rol van Negan al uitgespeeld zou zijn.
Dat is wat de schrijvers zeggen, het is niet Negan die belangrijk is, maar hoe de personages gaan reageren op de dood van het andere karakter. Wie het ook mogen zijn.

Het is dus niet dat ze machteloos zijn tegen The Saviors in deze aflevering, want dat is al duidelijk. Het is niet de genadeloosheid of sadisme van Negan, want dan zouden we weten wie het was. En afhankelijk van welk karakter het is, wordt de dreiging pas echt gevaarlijk. Is het Michonne of Daryll dan is er een belangrijk karakter dood, is het Eugene of Aaron, dan boeit het minder.

Het gaat erom wie het was en welke impact het heeft op de groep. De makers willen dus dat we speculeren over wie het was en hoe de andere daar op reageren. Niet over de dreiging die Negan en zijn groep vormen, want laten we wel zijn Alexandria is daar niet tegen opgewassen en Hilltop ook niet.

Dus de groep gaat slaafje spelen voor Negan, want ervan winnen kunnen ze niet. Aangezien dat al duidelijk was voordat Negan in beeld kwam, heb je hem niet meer nodig. Noem een paar keer ze naam en je kan weer door.

Maar wie gaat er aan onderdoor omdat ze maatje is vermoord? Dat is een beetje de vraag.
pi_161183454
Ik denk dat het Eugiene is. Bij die trailer had hij even een momentje met Rick en gaf het recept van de kogels af. Er werd 2x vermeld dat ze zelf kogels kunnen/willen maken. Abraham weet waar dus die is nog nodig. En Abraham gaf een opmerking dat hij dacht dat hij het niet kon, de trailer besturen. Het zou wel passen, weer een karakter welke zich begint te ontwikkelen en wat meer op de voorgrond te zien is.
  maandag 4 april 2016 @ 23:00:32 #229
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161183713
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Tweek het volgende:
Het gaat erom wie het was en welke impact het heeft op de groep. De makers willen dus dat we speculeren over wie het was en hoe de andere daar op reageren. Niet over de dreiging die Negan en zijn groep vormen, want laten we wel zijn Alexandria is daar niet tegen opgewassen en Hilltop ook niet.

Dus de groep gaat slaafje spelen voor Negan, want ervan winnen kunnen ze niet. Aangezien dat al duidelijk was voordat Negan in beeld kwam, heb je hem niet meer nodig. Noem een paar keer ze naam en je kan weer door.

Maar wie gaat er aan onderdoor omdat ze maatje is vermoord? Dat is een beetje de vraag.
Inderdaad een interessanter uitgangspunt dan het zoveelste Governor-verhaal; welke posities nemen ze nu in, ook onderling, wat gebeurt er met huidige 'rangen en standen', wie loopt er (zogenaamd?) over om z'n eigen hachje te redden? Lijkt me boeiender dan alleen maar Denny Duquette die eng doet met een knuppel.
  maandag 4 april 2016 @ 23:08:25 #230
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_161184079
Rick en Carl zijn het niet volgens de aflevering.

Dus wat zijn de implicaties voor de andere:
Michonne, Rick heeft net weer liefde gevonden en pats boem weg.
Glenn: Maggie verliest haar man, de vader van haar kind, best kut.
Maggie: Glenn verliest ze vrouw en kind.
Daryll: Kut voor Carol
Abraham: Geloofd net weer in het leven door Sasha.
Sasha: Abraham geloofd net weer in het leven door Sasha
Rosita: Was niet gepakt als Abraham haar niet gedumpt had, dus kut voor Abraham
Eugene: Maakt niemand wat uit, heeft toch net het recept voor kogels door gegeven.
Aaron: Laten we wel zijn niemand geeft wat om mensen uit Alexandria.

Schrijvers hebben aangegeven dat de dood van het karakter belangrijk is voor de groep en hun zal vormen.

Dus we kunnen Aaron en Eugene doorstrepen. Rosita is alleen belangrijk voor Abraham, maar Abraham is niet belangrijk dus die zijn het ook niet. Daarmee is Sasha ook in the clear.
Dus Daryll, Glenn, Michonne of Maggie.
Babies zijn heilig, dus Maggie is in the clear.

Daryll is populair, een loner en nou niet de beste vriend van iedereen. Zou kut zijn, maar wat maakt het uit. Daarnaast is hij gewond, dus waarvoor zou je je punt maken door iemand die al zwak is dood te maken.

Michonne of Glenn dus.

Glenn is ervan af het begin bij, krijgt een kind, heeft Rick gered, is "getrouwd", was al een keer dood.
TWD is niet origineel en heeft al te veel zwarte karakters dood laten gaan, dus Michonne is ook veilig.

Dan maar de enige Aziaat, die heeft toch de meeste impact op de rest.
pi_161184095
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 21:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
Goede vertolking van Negan. ^O^

Al die sneue rukkertjes hierboven die janken om een cliffhanger. :')
Als de serie zolang naar dit moment toe aan het werken is en de fans aan het lijntje houdt met allerlei filler, dan is een cliffhanger een dikke vinger naar het publiek toe.
  maandag 4 april 2016 @ 23:09:56 #232
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161184144
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef budha het volgende:

[..]

Als de serie zolang naar dit moment toe aan het werken is en de fans aan het lijntje houdt met allerlei filler, dan is een cliffhanger een dikke vinger naar het publiek toe.
Misschien wil je mama je wel even troosten dan.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_161184167
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Misschien wil je mama je wel even troosten dan.
Kan ze jou meteen een schone luier omdoen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 april 2016 @ 23:14:28 #234
426493 crew  PippenScottie
pi_161184334
Anticlimax zo... weer een halfjaar wachten. :(
pi_161184350
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef budha het volgende:

[..]

Kan ze jou meteen een schone luier omdoen.
_O-
Twinning = boring
pi_161184377
Denk toch dat het Abraham was
Twinning = boring
pi_161184444
Het zou toch echt wel perfect geweest zijn als ze het net zoals in de comics lieten zien. Ja, dan zou ik echt heel tevreden met dit seizoen zijn geweest. Deze aflevering had echt geschiedenis kunnen zijn, 10/10. Maar die cliffhanger brengt het wel heel erg omlaag. Alsnog ben ik wel erg tevreden, maar toch...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 4 april 2016 @ 23:17:24 #238
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161184456
Dit is best wel een naaistreek
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_161184484
Wat een kutfinale zeg... Helemaal opbouwen naar het moment dat er iemand doodgaat en dan niet laten zien wie
pi_161184565
Dat gezicht van Rick de hele tijd, gaat een leuk nieuw seizoen worden. Die gaat niet netjes in de maat lopen met zo'n gezicht wat hij trok.
pi_161184590
Wat een serie _O_

Goddelijk genot, telkens opnieuw. Ik kan nu al niet meer wachten tot het volgende seizoen.

Zelden zo op het puntje van m'n bank gezeten.
  maandag 4 april 2016 @ 23:20:54 #242
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_161184620
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 23:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dat gezicht van Rick de hele tijd, gaat een leuk nieuw seizoen worden. Die gaat niet netjes in de maat lopen met zo'n gezicht wat hij trok.
Die gaat weer bellen met ze dode vrouw.
pi_161184646
Vette ep! Vette cliffhanger, word weer een lange zomer. Ik heb geen enkel idee wie er nou gelagen werd, behalve dat het Carl of Rick niet is. Vond Negan wel een beetje langdradig, wel goede intro met alles wat er vooraf gebeurde.
pi_161184683
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Tweek het volgende:

[..]

Die gaat weer bellen met ze dode vrouw.
_O-
pi_161184781
Wel ongelofelijk goed gecast (en gespeeld), die Negan. Zelden zo snel zo'n hekel aan een personage uit een serie gekregen :').

Overigens denk ik nu toch dat Glenn het is die neer is gegaan. Zit er al te lang aan te komen.
pi_161184833
Ik dacht dat Glenn een free pass kreeg van Negan?
Ik ga voor Abraham en daarna een hoop drama omdat Sasha zwanger blijkt te zijn van hem.
pi_161184878
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht dat Glenn een free pass kreeg van Negan?
Alleen dat ene moment. Wat ik er van begreep was dat wat hij deed, uit de rij gaan (voor Maggie), normaal bestraft werd met de dood.
pi_161184996
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 22:03 schreef SunChaser het volgende:
Dit zeggen de makers zelf over de cliffhanger
http://www.serietotaal.nl(...)ger-the-walking-dead
Ik vond dat opgepompte zelfvertrouwen van Rick al opvallend. Dat hij tegen Michonne zei dat er problemen zouden zijn, en dat het ook deze keer zijn groep zouden winnen. Precies dezelfde mindset als tijdens dit camperritje, en er dan achter komen dat het groepje steeds groter lijkt en zich niet eventjes laat overwinnen.

Wijze les voor Rick, dus hij is het in ieder geval niet.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_161185086
Morgan heeft trouwens een moord gepleegd om Carol te redden, ook best een ommezwaai (ik had z'n stok verwacht).
  maandag 4 april 2016 @ 23:32:06 #250
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_161185105
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 23:29 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik vond dat opgepompte zelfvertrouwen van Rick al opvallend. Dat hij tegen Michonne zei dat er problemen zouden zijn, en dat het ook deze keer zijn groep zouden winnen. Precies dezelfde mindset als tijdens dit camperritje, en er dan achter komen dat het groepje steeds groter lijkt en zich niet eventjes laat overwinnen.

Wijze les voor Rick, dus hij is het in ieder geval niet.
Ja naast dat de aflevering dat al bevestigd heeft. Feed his other eye to his father en zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')