abonnement Unibet Coolblue
pi_161263448
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:32 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Chill out man, alsof jij nooit fouten maakt?
Zit niet andere users na te praten, josti. :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  donderdag 7 april 2016 @ 20:41:05 #102
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_161263478
quote:
13s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:40 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Zit niet andere users na te praten, josti. :')
Bek dicht tegen mijn dikke vriend kutuser
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_161263492
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Bek dicht tegen mijn dikke vriend kutuser
Wie ben jij?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  donderdag 7 april 2016 @ 20:42:33 #104
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_161263530
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:41 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wie ben jij?
Gaat je geen fuck aan.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 7 april 2016 @ 20:42:39 #105
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_161263535
En we hebben een vloggert in ons midden!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 13:08 schreef PizzametKebab het volgende:
En ja het moet allemaal wel heel diep zitten als je die vloggende knaapjes haat, maar tegelijkertijd wel al hun filmpjes kijkt. Haten om het haten.

Wonderbaarlijk hoeveel sommigen hier dan ook van die vliggers af weten. Heb je ook nog zo'n knuppel hierboven die moeite gaat doen om te bewijzen dat een video fake is, tja dan zak je wel heel erg door de grond.

Hou je lekker met nuttige dingen bezig

-1 voor dit topic
-100 voor de kneusjes die hier allemaal so serieus op in gaan
En hier was je ook zo zo lekker bezig:

quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:46 schreef PizzametKebab het volgende:
Anders tyf je eens op en maak je je druk om iets anders. Hoe hypocriet ben je wel niet als je deze ongein steeds zelf opzoekt.
:') |:(
pi_161263557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Gaat je geen fuck aan.
OK. Ik ken je niet, dus ben je irrelevant.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  donderdag 7 april 2016 @ 20:49:03 #107
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_161263745
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:39 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

wie?
Nu al Cas Seegers vergeten?
Hier bij 0:34 de uitleg waarom hij niet naar Eindhoven ging om te meeten met zijn fans. Voor dat je eerder weg zou klikken. :)

pi_161263970
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:49 schreef JK het volgende:

[..]

Nu al Cas Seegers vergeten?
Hier bij 0:34 de uitleg waarom hij niet naar Eindhoven ging om te meeten met zijn fans. Voor dat je eerder weg zou klikken. :)

Aaaahahahaha op de foto gaan en handtekeningen uitdelen _O-

Niet gaan omdat niemand zin had om hem naar het station te brengen _O-
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161264271
quote:
5s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:10 schreef KosterT het volgende:

[..]

Wat is het nut van een voetballer?
Een top voetballer motiveert de jeugd om eens uit hun kamertje te komen en wat te doen aan sport. Waar een youtube dat volledig nalaat. Er gaat veel geld om in het voetbal maar tevens geven ze ook gigantisch veel geld uit aan goede doelen en maatschappelijke projecten. Dit zie ik ook nog niet van Youtube kan vandaan komen.

Ook creëert de voetballerij veel meer banen dan dat youtube dat doet omdat er veel meer mensen aan deelnemen. Dus op alle punten is een voetballer nuttiger voor onze maatschappij dan een youtuber ja. Daarnaast zoeken voetballers nog tegenstanders van in het zelfde kaliber, waar in youtube wereld volwassen mannen zich nog met kinderen bezig houden.

Ik zou Messi of Ronaldo ook gigantische paupers vinden als ze een kind van 14 jaar gaan bedreigen met rechtszaken omdat ze een keer vanuit de tribune wat geroepen hebben naar ze.
pi_161264423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Een top voetballer motiveert de jeugd om eens uit hun kamertje te komen en wat te doen aan sport. Waar een youtube dat volledig nalaat. Er gaat veel geld om in het voetbal maar tevens geven ze ook gigantisch veel geld uit aan goede doelen en maatschappelijke projecten. Dit zie ik ook nog niet van Youtube kan vandaan komen.

Ook creëert de voetballerij veel meer banen dan dat youtube dat doet omdat er veel meer mensen aan deelnemen. Dus op alle punten is een voetballer nuttiger voor onze maatschappij dan een youtuber ja. Daarnaast zoeken voetballers nog tegenstanders van in het zelfde kaliber, waar in youtube wereld volwassen mannen zich nog met kinderen bezig houden.

Ik zou Messi of Ronaldo ook gigantische paupers vinden als ze een kind van 14 jaar gaan bedreigen met rechtszaken omdat ze een keer vanuit de tribune wat geroepen hebben naar ze.
Wat een onzin. Enig idee wat voor belachelijke salarissen dat soort spelers krijgen? Totaal niet vergelijkbaar met 'youtubers'.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161264812
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wat een onzin. Enig idee wat voor belachelijke salarissen dat soort spelers krijgen? Totaal niet vergelijkbaar met 'youtubers'.
Het ging toch niet over salarissen maar over nuttigheid van iets?

Voetballen is ook niet het meest nuttigste beroep van de wereld nee... maar ze hebben meer nut in het leven dan 30 jarige kerels die pubertjes bedreigen met rechtzaken imo :P.
pi_161268045
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het ging toch niet over salarissen maar over nuttigheid van iets?

Voetballen is ook niet het meest nuttigste beroep van de wereld nee... maar ze hebben meer nut in het leven dan 30 jarige kerels die pubertjes bedreigen met rechtzaken imo :P.
Je hebt het o.a. over geld geven aan goede doelen. Nou, dat mag met een salaris van 50 miljoen inderdaad best. En nee, die klagen niet want ze hoeven niet bang te zijn dat ook maar iets dat in gevaar brengt. Zelfs een blessure voor de rest van hun contractduur niet.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161268625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:45 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je hebt het o.a. over geld geven aan goede doelen. Nou, dat mag met een salaris van 50 miljoen inderdaad best. En nee, die klagen niet want ze hoeven niet bang te zijn dat ook maar iets dat in gevaar brengt. Zelfs een blessure voor de rest van hun contractduur niet.
Daarom zijn ze toch ook nuttiger voor onze maatschappij dan een vlogger?

Natuurlijk verdienen die gasten belachelijk veel. Maar daar gaat het hier niet om ;)

Kijk is wat het aan banen oplevert. Als de voetballerij er morgen mee gaat stoppen dan ga je dat veel harder merken in de maatschappij dan dat vloggers er morgen mee kappen.
pi_161269391
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Daarom zijn ze toch ook nuttiger voor onze maatschappij dan een vlogger?

Natuurlijk verdienen die gasten belachelijk veel. Maar daar gaat het hier niet om ;)

Kijk is wat het aan banen oplevert. Als de voetballerij er morgen mee gaat stoppen dan ga je dat veel harder merken in de maatschappij dan dat vloggers er morgen mee kappen.
Je hebt alleen een punt met dat ze kinderen wellicht tot beweging/sport kunnen brengen. Qua werkgelegenheid valt het erg tegen en het kost ook veel geld omdat er veel politie wordt ingezet bij wedstrijden.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161269718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het ging toch niet over salarissen maar over nuttigheid van iets?

Voetballen is ook niet het meest nuttigste beroep van de wereld nee... maar ze hebben meer nut in het leven dan 30 jarige kerels die pubertjes bedreigen met rechtzaken imo :P.
YouTuber heeft meer nut dan een voetballer.
pi_161269897
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:23 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je hebt alleen een punt met dat ze kinderen wellicht tot beweging/sport kunnen brengen. Qua werkgelegenheid valt het erg tegen en het kost ook veel geld omdat er veel politie wordt ingezet bij wedstrijden.
Politie zijn toch ook gewoon extra banen?
pi_161269936
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:37 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Politie zijn toch ook gewoon extra banen?
Die worden betaald uit gemeenschapsgeld wat dus niet wenselijk is. Heel raar argument.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161270200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:39 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Die worden betaald uit gemeenschapsgeld wat dus niet wenselijk is. Heel raar argument.
Dat is geld wat toch weer terug in de eigen economie wordt gepompt. De politie mensen en beveiligers van NL moeten toch ook hun boterham verdienen? Zodat ze dat vervolgens weer kunnen uitgeven in onze eigen economie?

Dat je het niet hebt op voetbal vind ik best hoor. Wat denk je van de bedrijven die bijv. stadions onderhouden, bouwen en verbouwen? Dat kost geld ja, maar dat gaat ook weer gewoon bij arbeiders de portemonnee in.

Geloof me nou maar dat het arbeidsmarkt van NL veel sneller te merken is als Ajax/Feyenoord/PSV er mee stopt dan dat Enzo Knol met youtuben stopt.
pi_161270415
Maar uh... vloggers :P..
pi_161270443
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:49 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat is geld wat toch weer terug in de eigen economie wordt gepompt. De politie mensen en beveiligers van NL moeten toch ook hun boterham verdienen? Zodat ze dat vervolgens weer kunnen uitgeven in onze eigen economie?

Dat je het niet hebt op voetbal vind ik best hoor. Wat denk je van de bedrijven die bijv. stadions onderhouden, bouwen en verbouwen? Dat kost geld ja, maar dat gaat ook weer gewoon bij arbeiders de portemonnee in.

Geloof me nou maar dat het arbeidsmarkt van NL veel sneller te merken is als Ajax/Feyenoord/PSV er mee stopt dan dat Enzo Knol met youtuben stopt.
Je argumenten slaan helemaal nergens op. Ik kan ook wel banen creëren zodat mensen loon krijgen en dat uitgeven. 8)7

Laatste alinea heb ik nooit betwist en ik ben eerlijk gezegd van mening dat de meeste van die vlogs zo slecht zijn dat het kinderen hersendood maakt.

Verders heb ik nooit gezegd dat ik het niet op voetbal heb en dat is ook niet zo.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161350552


Ik heb wel eens een betere ademhaling aangehoord bij iemand die circa 1km heeft gelopen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_161350672
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:08 schreef chroestjov het volgende:


Ik heb wel eens een betere ademhaling aangehoord bij iemand die circa 1km heeft gelopen.
Hij zal wel diabetes hebben.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 11 april 2016 @ 15:18:18 #123
206322 Seam
Pillz-E
pi_161350750
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:08 schreef chroestjov het volgende:


Ik heb wel eens een betere ademhaling aangehoord bij iemand die circa 1km heeft gelopen.
_O- 143 kcal verbrandt, ja denk je het zelf van 1km wandelen _O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_161350975
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 15:14 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Hij zal wel diabetes hebben.
Zijn bijnaam is niet voor niets Diabeethoven.


Niets meer eten na 20:00 klinkt wel als een degelijk plan maar hoe ga je dat volhouden als je gemiddeld om 04:00 naar bed gaat?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_161353351
Diabeethoven _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')