Betrokkenheid, inzet tisk tisk...quote:Op zondag 27 maart 2016 16:13 schreef VixenFromHell het volgende:
Ha, Pieter is niet de enige die verzaakt...
Maar wat dudor in zijn vrije tijd doet moet ie zelf wetenquote:Op zondag 27 maart 2016 17:55 schreef V__L_N het volgende:
We hebben dudor toch al? Die heeft ervaring met de zweep er over halen.
als ie nog maar op tijd weet te remmenquote:Op maandag 28 maart 2016 13:42 schreef Pietertje71 het volgende:
PostNL laat door een zelf geplaatste foto zien waar het heengaat met de scooterrijders
[ afbeelding ]
Het vrijwillig verloop een handje helpenquote:Op maandag 28 maart 2016 13:42 schreef Pietertje71 het volgende:
PostNL laat door een zelf geplaatste foto zien waar het heengaat met de scooterrijders
[ afbeelding ]
Hier ook. Er staat overal "Geen dienst"quote:Op maandag 28 maart 2016 12:50 schreef zombo het volgende:
Haha, mijn wijken zijn van mijn rooster gewaaid Bij jullie ook?
Das toch gas terug nemen, uitlatenrollen, dan proberen te remmenquote:Op maandag 28 maart 2016 13:58 schreef bikkie het volgende:
[..]
als ie nog maar op tijd weet te remmen
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de zendingen gewoon bij de geadresseerde bezorgd worden. Als jij duidelijk op het pakket staat vermeld als afzender zullen de portokosten(inclusief "administratiekosten") gewoon bij jou in rekening worden gebracht.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien iemand die hier een antwoord heeft omdat de klantenservice niet bereikbaar is.
Voor mijn webshops gebruik ik MyParcel om postnl verzendlabels aan te maken. Deze barcode is natuurlijk maar 1x geldig maar nu heeft iemand vrijdag een fout gemaakt door een aantal klanten een nieuwe zending (retour/ruilen) toegestuurd met het label wat al gebruikt was voor de eerste zending. In plaats van een nieuw label aan te maken. Stomme fout maar de pakketten zijn al vertrokken (PostNL haalservice)
Die barcode is dus niet actief en de pakketten zijn zo ook niet te traceren. Komen deze hier retour of bij de klant + boete voor niet betalen portokosten?
Alle gegevens staan er netjes op dus dat zou mooi zijn Bedankt voor de reactie.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:27 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de zendingen gewoon bij de geadresseerde bezorgd worden. Als jij duidelijk op het pakket staat vermeld als afzender zullen de portokosten(inclusief "administratiekosten") gewoon bij jou in rekening worden gebracht.
Ohw, het zal de beloofde volumedaling wel zijn. Nou, tot volgende week danquote:Op maandag 28 maart 2016 14:17 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Hier ook. Er staat overal "Geen dienst"
Okee. Kom ik ook niet opdagen!
Ik verpak ze in zakken en zij halen dan die zakken hier op, als ze alle pakketjes iedere los moeten gaan scannen en dan weer in zakken doen ben je een hoop tijd extra per dag kwijt.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:13 schreef V__L_N het volgende:
Voortaan doen we ook nog maar om de week bezorgen
Dribbel, die komen wel aan. Wel apart scannen ze bij jullie bij de afhaal niet? Hier namelijk wel en dan komt het wel uit.
Ah, wij doen niet aan zakken. We leggen hier alle pakketten op een rolkar (of 2). Stapel ze zo dat ze te scannen zijn van de stapel. Wil zeker weten dat ze ook aangemeld zijn. Zeker verzekerde verzendingen...quote:Op maandag 28 maart 2016 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik verpak ze in zakken en zij halen dan die zakken hier op, als ze alle pakketjes iedere los moeten gaan scannen en dan weer in zakken doen ben je een hoop tijd extra per dag kwijt.
Vond het in het begin wel tricky want ik heb geen bewijs hoeveel pakketjes er daadwerkelijk mee gaan, maar tot nu toe nog niks kwijt.
dat herken ik eigenlijk niet. Moeten de postverdelers bij jullie aan het eind van de ochtend niet de lege oranje tassen van de vloer halen, juist zodat er zeker weten niks blijft liggen? En hebben ze bij jullie niet van die borden waar je de wijken die klaar zijn moet omschuiven zodat je weet dat alles op de container ligt?quote:Op zondag 27 maart 2016 10:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zo'n prestatie is het niet hoor. Als je ziet wat voor puinhoop het op zo'n vestiging is. Bij elk team ligt de vloer bezaaid met oranje tassen die weer gevuld zijn met andere oranje tassen of met elastieken. Als daar nog een tas post tussen ligt (of 2) valt dat niet zo snel op, zeker als de voorbereider vergeten is er een label op te doen.
Hier moeten pakjes nu inderdaad ook apart. Vaak komen die dozen al geplet uit die oranje tenten maar goed. En inderdaad, ook als je ze apart in een tas doet en er komt vervolgens tig kilo aan andere tassen bovenop, dan worden ze ook aardig geplet. Je had er nu alleen wel zo af en toe iemand tussen zitten die zo'n pakje dan met grof geweld toch nog aan de zijkant erbij wilde drukken. Maar een beetje onzinnig is de regel wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, nieuwe werkwijze ineens: tas 1 is voor de pakketjes (ook al heb je er maar 1).
Meer vestigingen die zo moeten werken?
Ik heb hier zo mijn bedenkingen bij, zeker omdat de reden die ze aangeven dat de pakjes geplet worden. Hoe denken ze dat er met een vrijwel lege tas, de pakjes niet geplet worden onderop een volle container?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |