abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 maart 2016 @ 01:04:15 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160970430
"Tijdlijnen Sylvie-Rafaël, Sabia-Khalid, en Khalid, onder de spoiler, voor ingelogden, opklikken,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie Meis.


Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: Relatie van mei-augustus, Momo, Maurice Mobetie: Het is uit. Ik heb zelf een eind aan de relatie gemaakt.
2015: 22 oktober, Sylvie is gezien met de Duitse voetballer Sami Khedira in het 5 * Hotel "Vier Jahreszeiten" .
2015: 4 januari, Sylvie heeft last van een Nederlands stalker.
2016: 5 januari, Sylvie Meis zoenend in brasserie Seaspice, Miami , Florida.
2016: 9 februari, Ex- Momo Maurice Mobetie twittert dat zijn MTV realitysoap er aankomt.,,Zet je schrap."
2016: 24 februari, Sylvie gunt Rafaël zijn relatie met Estavana Polman. "Ik ben blij voor ze."
2016: 27 februari, Geen kaartje voor de Oscar-uitreiking, wel voor het Charity-event dat Elton John organiseert.
2016: 13 april, Sylvie Meis is jarig.

Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 15 juni, Rafaël van der Vaart: "Ik wil de rest van mijn leven doorbrengen met Sabia. We passen nou eenmaal goed bij elkaar. Ik kan bij Sabia honderd procent mezelf zijn". Sabia:'"Rafaël geeft me het gevoel dat ik de mooiste en meest begerenswaardige vrouw op aarde ben. Rafaël zegt dat ik zijn koningin ben en zo behandelt hij me ook. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt, dit is wat ik me voorstel bij echte pure liefde."
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alster.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 5 december, Rafaël en Sabia laten weten dat Solana na zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich verbonden aan Real Betis, Sevilla voor drie jaar.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 22 juli, Sabia was bij de gynaecoloog, Standort Winterhude. Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 26 juli, Vader Ramon van der Vaart kwam met 'n broer spullen ophalen in de villa. Ook Rafaël's BMW, waarin Sabia rijdt. Vader Ramon: ''Ze zijn 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of Sabia echt zwanger is. Rafaël helpt niet mee met de verhuizing, hij wilt Sabia niet meer zien, mijn vrouw ook niet. En ik ben blij met de breuk.''
2015: 28 juli, Oom van Rafaël: ''Huur van de villa is 5.000 per maand. Dat kan Sabia nooit in haar eentje betalen.
2015: 12 augustus, Sabia Boulahrouz: "Ja, het is over en uit. Dit is besloten in een telefoongesprek."
2016: 1 maart. Sabia: "We waren zielsverwanten en ik geloof niet dat Rafaël dat zo bij een ander zal vinden."
2016: 3 april, Huurcontract villa loopt tot 30 juli 2016.

Rafaël
2015 3 mei, Ajax-trainer Frank de Boer polst Rafaël van der Vaart voor een terugkeer Ajax.
2015: 15 juni, Rafaël tekent voor drie jaar Real Betis Sevilla en woont met broer Fernando in Sevilla.
2015: EK 10 juni 2016, Rafaël: 'Via Real Betis wil ik terugkeren bij het Nederlands elftal'. Ik ben nog maar 32.
2015: 4 augustus, Sevilla. Rafaël ging tijdens training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat vijf weken duren.
2015: 24 september, Rafaël is pas hersteld van de enkelblessure en vandaag een hamstringblessure opgelopen.
2015: 21 oktober, Rafaël heeft een vriendin, Christie, uit Amsterdam, 24 jaar, alleenstaande moeder van zoon 7 jaar.
2015 3 november, Lolita van der Vaart in de AD: "De relatie van Rafaël en Christie is een fabeltje."
2015: 29 december. Geruchten dat het uit is tussen Christie en Rafaël? Christie: 'Ik praat niet over mijn privéleven."
2016: 14 januari, Rafaël kwam maar zeven wedstrijden in actie. Betis contract tot half 2017. Trainer Pepe Mel is ontslagen.
2016: 15 januari, Ajax zoekt een nieuwe spits, dat zal Rafaël van der Vaart niet worden. Ajax- trainer Frank de Boer: "Rafaël heeft al een hele tijd niet gespeeld. Een mooie naam is leuk, maar we kijken naar waar ze hebben gespeeld en dan blijkt dat ze helemaal niet hebben gespeeld. Met die jongens willen we geen risico nemen. "
2016: 25 januari, nieuwe Real Betis trainer, Juan Merino neemt Rafaël niet op in de wedstrijdselectie.
2016: 8 februari, Rafaël en Christie in Amsterdam, Rafaël schrikt van een fotograaf en smeekt de foto's niet te publiceren.
2016: 18 februari, Is het uit of aan tussen Christie en Rafaël? Christie is gezien in Sevilla.
2016: 19 februari, Rafaël van der Vaart en handbalster Estavana Polman op een terras in Sevilla.
2016: 1 maart, Rafaël heeft Christie niet verteld dat hij een relatie met Estavana Polman heeft.

Rafaël en Estavana
2016: 30 maart. Geruchten dat Rafaël en Estavana dit jaar gaan trouwen, dat de bruiloft slechts een kwestie van tijd is.
2016: 31 maart, Verslaggevers van de Deense krant suggereren dat Rafaël prima zijn voetbalcarrière in Denemarken, bij Esbjerg fb voort kan zetten, er wordt op het hoogste niveau gevoetbald en ze zouden best wat versterking kunnen gebruiken. Rafaël moet lachen. Estavana: "Het zou mooi zijn, maar we moeten zien wat er gebeurt in de toekomst''. Rafaël zei: "dat zou heel leuk zijn. Ik ben hier voor de eerste keer, ik heb het naar mijn zin en ik vind Esbjerg een schitterende stad."
2016: 9 april, Estavana Polman heeft zaterdag in de Keukenhof de naar haar vernoemde tulp gedoopt. 'Tulipa Estavana'.
2016: 9 april, Rafaël en Damián op visite bij ouders Estavana in Arnhem. Estavana reikt Rafaël het magazine Helden uit.
2016:20 april, Estavana en Rafaël bellen elke dag.



Sabia
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz : Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 4 september, Sabia Boulahrouz wil logeren in het Duitse Celebrity Big Brother-huis.
2015: 25 september, Sabia zou in gesprek zijn met de Amsterdamse producent Stepping Stone voor een reallifesoap.
2015: 2 oktober, Ted Linow van Mega Model Agency, Hamburg heeft Sabia een modellencontract aangeboden.
2015: 30 oktober, Spanje, Dolores, Oma van Rafaël: "Sabia liegt. Ik geloof er niets van dat ik overgrootoma ga worden".
2015: 2 november, Spanje, RTL Exclusiv: "Sabia zwanger?" Opa Garcia: "Dat is een groot sprookje. Het zijn leugens."
2015: 20 november, Sabia is jurylid in SBS 6 MindMasters live, locatie: tv-studio Aalsmeer. Producent is Stepping Stone.
2015: 28 november, SBS 6 heeft besloten per direct te stoppen met MindMasters live. 27 november: 496.000 kijkers.
2015: 15 december wordt bekend dat Sabia zondag 13 december van een doodgeboren kindje bevallen is.
2015: 20 december, Er gaan verhalen dat Sabia naar Amsterdam zou verhuizen.
2016: 7 januari, Ted Linow manager Sabia: "Sabia heeft haar kindje verloren. Dat is onbevattelijk tragisch"
2016: 20 januari, Sabia:"We waren zielsverwanten en ik geloof niet dat Rafaël dat zo bij een ander zal vinden."
2016: 1 februari, Fotosessie magazine Linda.
2016: 24 februari, Sabia Boulahrouz en haar manager Wolfhard Münter zijn verliefd?
2016: 25 februari,Rafaël en Estavana? Sabia:" Ik wens Estavana en Rafaël veel geluk''.
2016: 2 maart, Sabia: ”Estavana is niet de eerste en ook zeker niet de laatste met wie Rafaël flikflooit. Rafaël staat altijd wel open voor een leuke tijd met een vrouw. Totdat hij weer iets anders spannends tegenkomt."
2016: 31 maart, Sabia is jarig, ze kreeg een smarties taart, bloemen en een cake met daarop haar naam.
2016: 4 april, Sabia: "Een jaar geleden dacht ik huisvrouw te blijven, dat is nu anders. Ik zit bij een fantastisch modellenbureau en ik heb een contract getekend voor iets op televisie. Ik heb geen rijke kerel meer nodig die mij moet onderhouden."
2016: 7 april, Sabia Boulahrouz en Leonard Freier ( bekend van Der Bachelor’) zijn binnenkort te zien in het programma "Grill der Henssler". Leonard: "Ik heb Sabia onlangs leren kennen, het is een erg leuke vrouw. We hebben urenlang gepraat.''
2016: 10 april, In de Hamburger Morgenpost. Sabia: "Ik zal blij zijn wanneer ik uit de villa kan vertrekken waar ik met Rafaël heb gewoond. Uiteindelijk is elke streep eronder, weer een nieuw begin."
2016:20 april, Sabia heeft vier weken acteerlessen gevolgd bij Hollywoodgoeroe Bernhard Hiller.


[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 20-04-2016 15:44:11 ]
  zondag 27 maart 2016 @ 01:10:47 #2
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160970496
Deze week o.a. in weekblad Story nummer 12:
Christie: ''Ik heb verteld hoe het zat tussen mij en Rafaël, daarmee was het voor mij klaar. Maar nu Lolita van der Vaart mij beticht van leugens en zegt: "ik ken dat hele kind niet, Christie heeft geen relatie met mijn zoon Rafaël gehad, dat kind liegt dat ze barst", wil ik niet zwijgen. "Ik heb genoeg bewijs dat ik een relatie met Rafaël van der Vaart heb gehad. Een half jaar vloog ik wekelijks naar Rafaël in Sevilla. Ik laat me niet voor leugenaar uitmaken. Ik begrijp die aanval van Lolita niet. Ik heb haar niets misdaan, ik ben alleen maar goed geweest voor haar zoon. Zes maanden heb ik lief en leed gedeeld met Rafaël en hem gesteund tijdens de moeilijke periode die hij door Sabia meemaakte. Kennelijk heeft Lolita altijd een vooroordeel over mij gehad, maar die vrouw kent mij niet eens! Als je zoon vertelt dat hij een nieuwe vriendin heeft, dan is het toch normaal dat je haar wilt ontmoeten? Rafaël zei dat dit niets met mij als persoon te maken had, maar met het feit dat zijn ouders helemaal geen vrouw aan zijn zijde wilden zien na alles wat er gebeurd is met Sylvie en Sabia. Rafaël zei: "Ze willen dat ik me focus op het voetballen." Als alle ellende met zijn exen achter de rug was, zou Rafaël mij voorstellen aan zijn ouders Lolita en Ramon. Ik had begrip voor de situatie.

Christie: Nooit heb ik van Rafaël willen profiteren. Wekelijks ging ik naar hem toe in Sevilla. Ja, Rafaël heeft weleens mijn vliegtickets betaald en etentjes. Maar ik heb zelf ook met grote regelmaat mijn eigen ticket of een etentje betaald. Daar stond ik op, ook wanneer Rafaël mij geld wilde geven. En ik heb zeker geen carrière willen maken dankzij Rafaël's bekende naam. Ik deed al modellenwerk voordat ik hem leerde kennen. En toen het serieus werd tussen ons, heb ik juist allerlei klussen laten liggen. Je moet eens weten waarvoor ik allemaal ben gevraagd: foto-opdrachten, lintjes doorknippen, interviews. Ik deed het niet. Omwille van onze relatie. Ik wilde niet bekend staan als "de vrouw van Rafaël van der Vaart."

Christie: "Lolita zegt dat ik lieg! Maar haar uitlatingen zijn gebaseerd op niets. Zoals ik al zei: Lolita kent me niet eens! Kennelijk weet Lolita helemaal niet hoe het echt zat tussen Rafaël en mij! Lolita moet niet roepen dat ik lieg over onze relatie, dat we nooit iets hebben gehad en dat Rafaël niet verliefd op mij is geweest.
  zondag 27 maart 2016 @ 01:17:36 #3
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160970568
In de nieuweStory, nummer 12:
Christie: "Ik heb genoeg achter de hand om te kunnen bewijzen dat we zes maanden samen zijn geweest, en een serieuze relatie hadden. Rafaël appte mij zo vaak dat hij mij miste en van me hield. We telden de dagen af dat we elkaar weer zouden zien. Nou dat doe je toch niet als je geen relatie hebt! Het is jammer dat Rafaël blijft zwijgen.
"Toen Story ons betrapte in Sevilla, we waren net samen, bekende Rafaël wel dat we een relatie hadden. "Ja, ik ben verliefd, zei hij. Daarom zou het fijn en respectvol naar mij toe zijn geweest als Rafaël ook nu open kaart zou spelen.


Christie: "Waarom zegt Rafaël niet gewoon: "ja we hebben een relatie gehad. Christie heeft de waarheid verteld. Maar dat durft hij kennelijk niet. Vanwege zijn ouders. Ik vermoed dat zijn ouders mij niet zagen zitten. Rafaël is bang voor zijn ouders, doet alles wat zij zeggen. Rafaëls ouders bepalen, zoals ook Sabia al vertelde, zijn leven. Ze willen bij alles een vinger in de pap hebben. Het is hoog tijd dat Rafaël de regie over zijn eigen leven durft te nemen.
pi_160972445
Even terug komend op een eerdere tweet.
Volgens mij heeft Real Betis de laatste wedstrijd op 15 mei . Dan misschien in juni vrij daar hij niet naar EK gaat ?
Es had heb ik gelezen 30 maart de laatste comp.wedstrijd met Esbjerg, of ze daarna vrij heeft weet ik niet maar op 1 en 4 juni weer Ned. Handbalteam ik denk dat ze eerder samenkomen dan .
De laatste week van juni komt het handbalteam samen voor 4 weken in Papendal en dan twee weken training in Rio en 6 t/m 21 aug. De olympische spelen in Rio.
Drukke tijd dus.
Nu is mij wel eens opgevallen dat terwijl Real Betis moest spelen Rafael in Hamburg was bij zijn zoon ,ik denk daar hij geen basisplaats meer heeft , Real Betis niet zo moeilijk doet als hij niet op de tribune zit maar elders is.

Rafael was gisteren in Esbjerg (Denemarken ) Es speelde een wedstrijd en hij was aanwezig ,maandag gaat hij terug naar Sevilla . Misschien wel via Hamburg , als Damian ook vakantie heeft ?
Ik heb geprobeerd de twee foto' s hier op te zetten naar lukt mij niet. IEMAND ANDERS misschien
op Twitter @JacobRavnJV
jv.dk/artikel/226309
  zondag 27 maart 2016 @ 11:53:40 #5
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160973735
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 09:37 schreef jaargetijden het volgende:

Nu is mij wel eens opgevallen dat terwijl Real Betis moest spelen Rafael in Hamburg was bij zijn zoon, ik denk daar hij geen basisplaats meer heeft , Real Betis niet zo moeilijk doet als hij niet op de tribune zit maar elders is.

14 januari, Rafaël kwam maar zeven wedstrijden in actie. Betis contract tot half 2017. Trainer Pepe Mel is ontslagen.
25 januari, nieuwe Real Betis trainer, Juan Merino neemt Rafaël niet op in de wedstrijdselectie.

^O^ Gevonden. Die tweede foto zie ik niet.
  zondag 27 maart 2016 @ 11:54:01 #6
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160973741
Rafaël : "Het is de eerste keer dat ik hier ben in Esbjerg. Het is een mooie plek. Ik ben blij dat Team Esbjerg de wedstrijd won. Ik heb een paar dagen extra vrij, het is nu interland pauze. Maandag, tweede paasdag reis ik weer terug naar Sevilla".
Estavana: "Ik vind dat we Rafaël naar Esbjerg moeten halen, hij is zeer goed in bewegen en voetballen. Dat zou mooi zijn, maar we moeten zien wat de toekomst ons brengt."
pi_160973938
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 11:53 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

14 januari, Rafaël kwam maar zeven wedstrijden in actie. Betis contract tot half 2017. Trainer Pepe Mel is ontslagen.
25 januari, nieuwe Real Betis trainer, Juan Merino neemt Rafaël niet op in de wedstrijdselectie.

^O^ Gevonden. Die tweede foto zie ik niet.
Geweldig, bedankt dat je het hebt opgezocht.

Vooral Estavana staat er stralend op vind ik.
Rafael zeg ik niets van want die heeft al zovaak stralend op foto's gestaan terwijl de relatie bagger bleek te zijn .

Als je de fito van twitter account van Jacob hebt staat de tweede foto er ook op
Onder de foto staat 1/2 als je naar links veeg over t scherm komt foto 2 waarin ze elkaar omhelzen.

[ Bericht 15% gewijzigd door jaargetijden op 27-03-2016 12:12:50 ]
  zondag 27 maart 2016 @ 14:17:41 #8
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160976559
jaargetijden twee foto Raf en Es lukt niet, krijg deze niet te zien.

quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 09:37 schreef jaargetijden het volgende:

De laatste week van juni komt het handbalteam samen voor 4 weken in Papendal en dan twee weken training in Rio en 6 t/m 21 aug. De olympische spelen in Rio.
Drukke tijd dus.

De Olympische Spelen 2016 in Rio de Janeiro vinden plaats van 5 augustus 2016 tot 21 augustus 2016 De voetbalcompetitie start echter al op 5 augustus, twee dagen voor de openingsceremonie.

Het enige wat Rafaël weet is dat hij er zelf alles aan doet om zo snel mogelijk terug te keren in het elftal.

Nu zou een zekere Marcos Leite namens Rafaël van der Vaart druk in onderhandeling zijn met allerlei Braziliaanse clubs, waar de transfermarkt nog tot 16 april geopend is. Ramon en Lolita van der Vaart laten weten meneer Marcos Leite niet te kennen.
  zondag 27 maart 2016 @ 14:21:15 #9
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160976751


Haar lichaam hier. ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ Hoe kan het dat ze op sommige foto's te dun lijkt en op andere foto's weer perfect?
pi_160976769
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 11:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rafaël : "Het is de eerste keer dat ik hier ben in Esbjerg. Het is een mooie plek. Ik ben blij dat Team Esbjerg de wedstrijd won. Ik heb een paar dagen extra vrij, het is nu interland pauze. Maandag, tweede paasdag reis ik weer terug naar Sevilla".
Estavana: "Ik vind dat we Rafaël naar Esbjerg moeten halen, hij is zeer goed in bewegen en voetballen. Dat zou mooi zijn, maar we moeten zien wat de toekomst ons brengt."
[ afbeelding ]
Hij gaat steeds met normalere meisjes. Of zo. Dit meisje had zo je studiegenootje kunnen zijn bij wijze van. Wel leuk! Maaar ff kijken met welk nieuw exemplaar hij over 2 maandjes komt, toch weer spannend :Y Dit meisje heeft ook echt zo'n accent trouwens. :D
  zondag 27 maart 2016 @ 14:42:33 #12
123170 alors
zlata1234
pi_160977056
quote:
Leuk voor Damian ook dit :')

Papa heeft elke maand een ander, staan zoenend met 2 verschillende vrouwen in de bladen, goed voorbeeld voor je kind ^O^
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 27 maart 2016 @ 14:48:48 #13
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160977162
frietenstamp tweede foto is je gelukt.

quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:26 schreef Wimperkruller het volgende:

Hij gaat steeds met normalere meisjes. Of zo. Dit meisje had zo je studiegenootje kunnen zijn bij wijze van. Wel leuk! Maaar ff kijken met welk nieuw exemplaar hij over 2 maandjes komt, toch weer spannend :Y Dit meisje heeft ook echt zo'n accent trouwens. :D
Nog niet gehoord.

Geboorteplaats Arnhem, speelde in Amsterdam, woont alweer vijf jaar in Denemarken, eerst in het zuiden van Jutland en nu in Esbjerg.
pi_160977189
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:42 schreef alors het volgende:

[..]

Leuk voor Damian ook dit :')

Papa heeft elke maand een ander, staan zoenend met 2 verschillende vrouwen in de bladen, goed voorbeeld voor je kind ^O^
Ja en brengt zijn tijd nu dus in Denemarken door deze dagen en vorig weekend (zo en ma ) in Westervoort om Es en het nederlands handbalteam op te wachten.
Als hij Damian zo erg mist kon hij ook even naar Hamburg gaan , toch ? In een eerder interview vertelde hij dat als hij een vrije dag had snel even naar Hamburg ging. Nu komt zoon op tweede plaats , is dit wat LOLITA wilde ?? Lijkt mij niet ?
  zondag 27 maart 2016 @ 14:52:47 #15
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160977228

Door Mark van den Heuvel : "Bij Betis Sevilla vinden ze Rafaël van der Vaart te goed?
Omdat ik het liefst eerst even ga kijken voordat ik een oordeel vel, stond ik vorige week aan de rand van het trainingsveld bij het Spaanse Betis Sevilla. Wat ik zag, kan ik nog steeds nauwelijks geloven. Rafaël van der Vaart is met afstand de beste voetballer op het veld, dat valt ploeggenoot Ricky van Wolfswinkel ook dagelijks op. Maar ze hebben geen behoefte aan goede voetballers bij Real Betis, zo heeft Rafaël letterlijk te verstaan gekregen. Ook balkunstenaar Joaquín Sánchez Rodríguez zit geregeld op de bank. Krachtpatsers en hardlopers genieten de voorkeur. Het enige wat Rafaël kan doen, is zijn best. De wet van de kerende kansen is dit seizoen niet op hem van toepassing, zo is gebleken. Hij traint alleen voor zichzelf, daar komt het zo langzamerhand op neer. Rafaël van der Vaart speelt zijn directe tegenstander door de benen, kapt behendig naar binnen en krult de bal fraai achter een stokstijve doelman. “Goed gedaan,” schreeuwt Real Betis trainer Juan Merino, die in januari werd aangesteld na het ontslag van Pepe Mel. Er klinkt een flauw applaus. Minuten later verovert Rafaël de bal met een ultieme tackle; de technische staf reageert lyrisch. De waardering is vele malen groter. Liever dan een Rafaël van der Vaart die beslissend is in de aanval, zien ze een strijdende Rafaël voor de eigen verdediging.

Hij wil en kan het nog altijd, zegt Rafaël van der Vaart na de oefensessie. Alleen wordt het voetballen hem onmogelijk gemaakt. Door wie of wat? Hij heeft geen flauw idee. Het enige wat Rafaël weet is dat hij er zelf alles aan doet om zo snel mogelijk terug te keren in het elftal.

Volgens Real Betis trainer is Rafaël te dik?
"Hij oogt eerder te dun, dan te dik. Rafaël van der Vaart is een voetballer zoals ze niet meer worden gemaakt, zo snel evolueert die sport. De Rafaël van der Vaart van twaalf jaar geleden heet nu Davy Klaassen. Het type is veranderd, de verschillen zijn overduidelijk. Na een verdienstelijke invalbeurt tegen Barcelona, speelde Rafaël dit jaar geen minuut meer voor Real Betis. Wel werd hem beloofd dat hij alle bekerwedstrijden zou spelen, maar ook die afspraak is niet nagekomen."

"Wat kan Rafaël van der Vaart nog verwachten in Sevilla? Ze hebben zijn grenzen al eerder verkend, door hem op het laatste moment als negentiende man op de tribune te zetten bijvoorbeeld, uit bij Real Sociedad. Toch móet hij er in blijven geloven, zegt Rafaël van der Vaart. Het is geen optie om het bijltje erbij neer te leggen. Noem het een positieve levensinstelling, noem het naïef, maar vergis je niet in de vechter die Rafaël van der Vaart ook kan zijn."

"In de winterstop was er even sprake van dat Rafaël voor een half jaar verhuurd zou worden aan Ajax. Volgens Sjaak Swart, was Frank de Boer persoonlijk akkoord met zijn komst naar Ajax in Amsterdam. Maar toen de overgang geconcretiseerd moest worden, blies Marc Overmars de tijdelijke transfer weer net zo makkelijk af. En daarmee lijkt van een terugkeer naar Amsterdam nooit meer iets terecht te zullen komen."

"En nu? Nu zou een zekere Marcos Leite namens Rafaël van der Vaart druk in onderhandeling zijn met allerlei Braziliaanse clubs, waar de transfermarkt nog tot 16 april geopend is. Ramon en Lolita van der Vaart laten desgevraagd weten meneer Marcos Leite niet te kennen. Waar Rafaël zijn carrière zal voortzetten blijft dus nog even ongewis.
Een troost heeft hij: Betis Sevilla verdient veel slechtere spelers dan Rafael van der Vaart."

http://www.hpdetijd.nl/20(...)n-der-vaart-te-goed/
  zondag 27 maart 2016 @ 14:53:06 #16
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160977238
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:25 schreef Wimperkruller het volgende:
[ afbeelding ]

Haar lichaam hier. ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ Hoe kan het dat ze op sommige foto's te dun lijkt en op andere foto's weer perfect?
Photoshop.

[ Bericht 6% gewijzigd door frietenstamp op 27-03-2016 15:02:28 ]
  zondag 27 maart 2016 @ 14:59:58 #17
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160977322
Christie liep een bruidsshow.


Weekblad Story-12:
Christie: ''Toen Rafaël afgelopen kerst bij mij in Nederland was, belden zijn ouders voortdurend op dat hij naar hen moest komen. Ze wilden hem aan het kerstontbijt, hij moest mee naar het wokrestaurant en naar het bowlingcentrum. En de verjaardag van zijn oma (moeder van vader Ramon) moest gevierd worden. Zij is overleden, maar de hele familie komt elk jaar bij elkaar om haar te herdenken. Lolita wist dat Rafaël bij mij was, maar zij hadden alle dagen al volgepland met uitstapjes. Uitstapjes waar Rafaël aanwezig moest zijn. Toen hij tegen mij zei dat hij ook graag bij mij wilde zijn, zei ik: "je bent 33, geen 12 jaar. Neem je eigen beslissingen".

Christie: "Serieus, zijn ouders hebben nog net geen enkelband bij hem omgedaan. Ik liet Rafaël vrij. Maar het was niet meer dan normaal geweest dat ik, als zijn vriendin, een van die dagen was meegegaan naar zijn familie. Maar ik deed er niet moeilijk over, want Rafaël had mij verteld dat hij tijdens zijn relatie met Sylvie en ook met Sabia, door hen werd geclaimd, en alles moest doen wat zij wilden. Terwijl hij hunkerde naar ruimte! En ik gaf hem de ruimte om met zijn ouders en familie uitstapjes te maken. Zodra Rafaël echter weer terug was van het bowlen of het wokken, belde hij me meteen op. Hij vertelde dan niet alleen dat hij het gezellig en leuk had gehad met zijn familie, maar er kwamen ook weer die tranen om zijn scheiding, ellende met Sabia, het grote gemis van zijn zoon. Rafaël zat er echt heel vaak doorheen. Na zo'n gesprek bedankte hij mij: "Ik voel me zoveel beter nu ik jou heb gesproken. Als Rafaël het niet serieus met mij meende, dan had hij me toch niet zijn geheimen toevertrouwd? Hij stuurde me vaak ook filmpjes van hem en zijn zoon. Nou, als ik een eendagsvlieg was geweest, ga je toch geen filmpjes van je kind toesturen?''

  zondag 27 maart 2016 @ 15:05:10 #18
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_160977423
Lucht je hart maar meis.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160977498
Etstavana is 9 1/2 jaar jonger dan Rafael maar waarschijnlijk volwassener dan Rafael .
Wat is het toch een watje , hij kan niet tegen conflicten en dan loop je maar weg.
Zo is het dus bij Sabia ook gegaan en zij dacht dat maken we wel weer goed tot hij 11 augustus opeens belde om het definitief uit te maakten (Telefonisch net als bij Christie) . Hij had toen via zijn fysiotherapeut het telefoonnummer van Christie gehad.

Ik ben eigenlijk nog steeds erg benieuwd hoe de soap verlopen zou zijn als de familie geen fotograaf naar Sevilla had gestuurd dat weekend dat Estavana er was. Zou die donderdag Christie dan weer in Rafael zijn bed hebben gelegen, want hij maakt het alleen uit via de telefoon en niet face to face.
  zondag 27 maart 2016 @ 15:16:03 #20
123170 alors
zlata1234
pi_160977625
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Door Mark van den Heuvel : "Bij Betis Sevilla vinden ze Rafaël van der Vaart te goed?

http://www.hpdetijd.nl/20(...)n-der-vaart-te-goed/
[ afbeelding ]
Hahaha is dit een vriend van de familie ofzo :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_160977719
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:16 schreef alors het volgende:

[..]

Hahaha is dit een vriend van de familie ofzo :')
Jazeker, kijk maar op de FB van Lolita , Fernando en Christie en hij heeft een ooit een boek over Rafel geschreven .
  zondag 27 maart 2016 @ 15:24:56 #22
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160977838
Khalid en zijn vriendin Yasmin.
  zondag 27 maart 2016 @ 15:45:09 #23
123170 alors
zlata1234
pi_160978317
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:20 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Jazeker, kijk maar op de FB van Lolita , Fernando en Christie en hij heeft een ooit een boek over Rafel geschreven .
Ah dat verklaart het idd wel. Het ligt er wel heel dik bovenop allemaal, Rafael het arme slachtoffer van zijn club die hem pest.

Ik had alleen niet verwacht dat een blad als HP de Tijd daarin mee zou gaan.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator / Miss SHO zondag 27 maart 2016 @ 15:46:39 #24
22592 crew  Ole
pi_160978351
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Lucht je hart maar meis.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_160978520
quote:
"Hij ziet er gelukkig uit. We hopen dat die 2 hele gelukkige weken heeft. Alle succes en liefde."
grgr alle ex-en
Go hard or go home
pi_160978575
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:42 schreef alors het volgende:

[..]

Leuk voor Damian ook dit :')

Papa heeft elke maand een ander, staan zoenend met 2 verschillende vrouwen in de bladen, goed voorbeeld voor je kind ^O^
En zn moeder staat enkel in haar ondergoed al likkend aan een ijsje.

Hij houdt er vast niks aan over hoor maar grappig is t wel. Het is allemaal zo lekker verknipt.
Go hard or go home
  zondag 27 maart 2016 @ 16:54:02 #27
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160979498
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:10 schreef jaargetijden het volgende:

Ik ben eigenlijk nog steeds erg benieuwd hoe de soap verlopen zou zijn als de familie geen fotograaf naar Sevilla had gestuurd dat weekend dat Estavana er was. Zou die donderdag Christie dan weer in Rafael zijn bed hebben gelegen, want hij maakt het alleen uit via de telefoon en niet face to face.
Sorry, een rommeltje van mijn post gemaakt.

Die kans zit er in,
Christie: "Rafaël zegt niet eens te weten of het wel wat wordt met Estavana, ze woont immers in Denemarken.

18 februari vloog Christie naar Amsterdam om haar verjaardag met haar zoon en familie te vieren, daarna zou ze weer terugvliegen naar Rafaël.

Christie in weekblad Story: "We waren smoorverliefd. Ik had net een paar super romantische dagen doorgebracht met Rafaël in Sevilla. Donderdag 18 februari ging ik terug naar huis. Vrijdag 19 februari was Estavana bij Rafaël in Sevilla. Toen Estavana bij hem was, heeft Rafaël mij gewoon nog opgebeld en zei dat hij mij enorm miste.
Totdat ik 23 februari geappt werd, ik open het bericht, dat van een vriendin afkomstig was "Rafaël van der Vaart weer verliefd " met een innige foto van Rafaël en Estavana. Als ik de foto's bekijk van Rafaël en Estavana, dan weet ik dat hij met Estavana op plekken is geweest waar hij mij ook naartoe heeft genomen. Het gemak waarmee Rafaëls hart is te veroveren. Ongelooflijk! Ik heb er geen woorden voor. Ik vind het schandalig en respectloos. Zijn ex-vriendin Sabia heeft in een interview gezegd dat Sabia en Rafaël zielsverwanten zijn. Ik begrijp goed waarom Sabia dat zei, want zo ervaar ik het ook. Ik voel precies hetzelfde. Vanaf de allereerste dag dat we contact kregen, waren Rafaël en ik heel close. Rafaël belde soms wel vijf keer per dag, en vaak tot diep in de nacht. Rafaël deelde al zijn leed met mij.

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:10 schreef jaargetijden het volgende:

Etstavana is 9 1/2 jaar jonger dan Rafael maar waarschijnlijk volwassener dan Rafael .
Estavana woont al vanaf haar zeventiende jaar op zichzelf etc,

quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:10 schreef jaargetijden het volgende:

Etstavana is 9 1/2 jaar jonger dan Rafael maar waarschijnlijk volwassener dan Rafael .
Wat is het toch een watje , hij kan niet tegen conflicten en dan loop je maar weg.
Zo is het dus bij Sabia ook gegaan en zij dacht dat maken we wel weer goed tot hij 11 augustus opeens belde om het definitief uit te maakten (Telefonisch net als bij Christie) . Hij had toen via zijn fysiotherapeut het telefoonnummer van Christie gehad.
Misschien een slappe zak, maar wel weer een liefje achter de hand hebben waar hij zijn hart lucht en vanaf de tweede dag het bed mee deelt en een ander liefje op het oog heeft. (Estavana)

Slopend voor Sabia om geen contact meer te kunnen krijgen met Rafaël, hij uiteindelijk een half uurtje tijd had in Sevilla, en hij haar verteld dat hij een nieuwe vriendin heeft: Christie.

Rafaël : "Neem verder maar contact op met mijn advocaat."

Christie: "Het gemak waarmee Rafaëls hart is te veroveren. Ongelooflijk! Ik heb er geen woorden voor. Ik vind het schandalig en respectloos. Zodra zijn training voorbij was, heb ik Rafaël gebeld. Ik vroeg heel rustig wat dit bericht en foto te betekenen hadden, of dat het klopte dat hij een ander heeft? Tot mijn verbijstering antwoordde hij: "ja het klopt, ik ben een slapjanus en ik heb een ander ontmoet." Rafaël deed geen enkele moeite om het te ontkennen. Ik was in shock. Rafaël zei dat hij zelf ook niet snapt hoe dit heeft kunnen gebeuren. Wat heb ik me ongelooflijk in Rafaël van der Vaart vergist. Het zal lang duren voor mijn hart weer geheeld is.

pi_160981382
Waarschijnlijk was van der Vaart alleen vrijdag en zaterdag in Denemarken. Zie net een twitter bericht van iemand die hem heeft gespot in een Grand Café in Beverwijk ( vermoed ik ). Zie een nederlands menu tekst op de achtergrond.
Toch weer geen "dubbele " agenda zeker ?

[ Bericht 8% gewijzigd door jaargetijden op 27-03-2016 19:13:22 ]
  zondag 27 maart 2016 @ 19:16:37 #29
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160982502
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:15 schreef jaargetijden het volgende:

Waarschijnlijk was van der Vaart alleen vrijdag en zaterdag in Denemarken. Zie net een twitter bericht van iemand die hem heeft gespot in een Grand Café in Beverwijk ( vermoed ik ). Zie een nederlands menu tekst op de achtergrond.
Toch weer geen "dubbele " agenda zeker ?
Kan. Zijn ouders wonen daar. Is toch pasen, misschien gezellig samen uit eten.

Heb je een linkje?
pi_160982703
[quote]0s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:16 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Kan. Zijn ouders wonen daar. Is toch pasen, misschien gezellig samen uit eten.

Heb je een linkje?
[/
Ik weet echter niet of je deze foto zomaar over kan nemen staat ook een zoon van die meneer op ? Privacy regels ? Geen idee ?

[ Bericht 9% gewijzigd door jaargetijden op 27-03-2016 20:07:44 ]
  zondag 27 maart 2016 @ 19:37:50 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160982866
michelvlogt twitterde op zondag 27-03-2016 om 16:21:36 Mijn zoon zijn dag kan niet meer stuk. Wow, onverwacht ontmoette hij vanmiddag Rafael van der Vaart. https://t.co/3MJKVbf9go reageer retweet
Plaatje hoeft van mij niet hier, ook al heeft zijn vader het zelf de wereld in geslingerd... daar hoeft dat arme joch niet voor gestraft te worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 maart 2016 @ 20:00:17 #32
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160983324
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:29 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Weer een twitterberichtje van @michelvlogt
Ik weet echter niet of je deze foto zomaar over kan nemen staat ook een zoon van die meneer op ? Privacy regels ? Geen idee ?
Die andere meneer heet JacobRavnJV, Deense sportredacteur.

Inderdaad inverband met privacy deze foto niet in dit topic, kunnen trouwens niet alle facebookberichten plaatsen, dat laten we over aan de vader en moeders, :Y Wel een grote verrassing voor deze jongen,
pi_160983813
Waar maken jullie je druk om. Alsof mensen iets met die foto's doen.
  zondag 27 maart 2016 @ 21:25:27 #34
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160985721
In Story van deze week:
Christie: "Ik ben ervan overtuigd dat moeder Lolita niet weet wat zich echt afspeelde tussen mij en Rafaël. Ik denk niet dat zij weet hoe serieus we met elkaar waren. Ik herinner me nog goed dat Lolita in het AD riep dat de relatie van mij en Rafaël "een fabeltje" was. We zaten op dat moment bij Rafaël's advocaat. Ik zei: "hoezo een fabeltje. Waarom zegt Lolita dat?'' Zijn advocaat zei: " zijn moeder bedoelt het niet zo. Ze is gefrustreerd over al dat gedoe met Sabia. Als alles straks achter de rug is, ontmoet je Lolita en ik weet zeker dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden. Het belangrijkste is dat het goed zit tussen jou en Rafaël, en ik weet wat Rafaël voor jou voelt."

Christie: "Rafaël was boos op zijn moeder, maar durfde haar er niet op aan te spreken.
Ook op 8 februari, toen Rafaël bij mij in Nederland was, gebeurde er iets waarvan hij schrok omdat hij kennelijk de reactie van zijn ouders vreesde. We werden samen gezien door Story-fotograaf Edwin Smulders. Rafaël smeekte hem de foto's niet te publiceren, want er moest nog van alles opgelost worden met Sabia. Verliefde foto's van ons zou die zaak kunnen traineren. Ik vond dat vreemd dat Rafaël daar zo moeilijk over deed, want toen Story ons eerder samen zag in Sevilla maakte hij daar geen probleem van. Nu vermoed ik dat zijn ouders niet mochten weten dat hij hier samen met mij was. Of had Rafaël soms al een dubbele agenda en mocht Estavana er niet achter komen dat Rafaël nog een relatie met mij had?

Estavana met donkere haren.
  zondag 27 maart 2016 @ 21:53:05 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160986717
Ik gok op: er speelde al behoorlijk wat met Estavana en Rafael wilde de foto's daarom niet gepubliceerd hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 maart 2016 @ 22:16:30 #36
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160987557
Ik gok er ook op.

Rafaël zei niet eens te weten of het wel wat wordt met Estavana. Zag hij Christie vooral als een hartsvriendin? En was het makkelijk om ook de sex te delen? Dan hoefde hij niet zelf op jacht?

Story van deze week:
Christie: ''Onlangs vertelde iemand mij dat de foto's van Rafaël en Estavana zijn gearrangeerd door zijn familie, en dat was iemand die dicht bij hem staat. Een half jaar lang was ik wekelijks bij Rafaël en werden nauwelijks samen gezien. En nu, het eerste weekeinde dat Estavana bij hem was, werden ze overal samen gefotografeerd. Ik zag overigens dat Rafaël met Estavana in hetzelfde horeca-etablissement is geweest als met mij. In restaurant Quay zaten ze in hetzelfde hoekje als waar wij altijd zaten. Lolita stuurde me na het verhaal in de Story nog een berichtje via facebook: "waar ben jij mee bezig?"
Maar diezelfde Lolita wilde niets van mij weten toen ik een relatie had met haar zoon, dus waarom zou ik haar nu wel antwoorden?"
  † In Memoriam † zondag 27 maart 2016 @ 22:35:23 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160988180
Zo'n Christie is SHO-technisch gezien absoluut goud waard! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 27 maart 2016 @ 22:51:40 #38
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160988611
In weekblad Story o.a.:
Christie: "Wat Rafaël betreft: van mij mag hij heel gelukkig worden met Estavana! Het is jammer dat het zo naar is gelopen. Dat had niet gehoeven als hij eerlijk tegen mij was geweest over het feit dat er een ander in het spel was. Rafaël heeft wel spijt betuigd voor zijn overspel, maar toen was het voor mij al te laat. Als een relatie op een respectvolle manier eindigt, dan kun je mooie herinneringen koesteren.Maar ik koester niets meer. Ik ben eerlijk gezegd opgelucht dat ik niets meer met dat voetbalwereldje te maken heb. Relaties stellen in dat wereldje niets voor. Ik zal geen namen noemen, maar Rafaël vertelde mij over bekende Nederlandse voetballers die vreemdgaan. Naar de buitenwereld pochen ze over hun geweldige huwelijk, maar ondertussen bedriegen ze hun vrouw. Gelukkig ben ik er vrij snel achter gekomen dat ook ik werd bedrogen. Ik ben heel erg verliefd geweest op Rafaël. Maar met alles wat ik nu weet, had ik het hoofdstuk Rafaël liever overgeslagen. Ik zou willen dat ik hem nooit had ontmoet."

Pfff, als ik dit allemaal zo vertel, dan denk ik: in wat voor soap ben ik beland?!
pi_160989315
Ze melkt haar 3 minutes of fame tot de laatste drup uit
  † In Memoriam † zondag 27 maart 2016 @ 23:23:20 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160989362
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:20 schreef computergirl het volgende:
Ze melkt haar 3 minutes of fame tot de laatste drup uit
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Christie: Pfff, als ik dit allemaal zo vertel, dan denk ik: in wat voor soap ben ik beland?!
Ze zou zich vast thuis voelen op FOK! Wij denken ongeveer hetzelfde. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO zondag 27 maart 2016 @ 23:35:41 #41
22592 crew  Ole
pi_160989626
Kom maar hier hoor Christie! Je kunt ons alles vertellen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_160989817
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
In weekblad Story o.a.:
Christie: "Wat Rafaël betreft: van mij mag hij heel gelukkig worden met Estavana!
:D
Go hard or go home
  zondag 27 maart 2016 @ 23:46:51 #43
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160989882
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:43 schreef Noek het volgende:

[..]

:D
:D
  zondag 27 maart 2016 @ 23:47:02 #44
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160989887
In de nieuwe Story, nummer 12:
Christie: ''Eigenlijk was het boek voor mij al dicht. Klaar! Maar na Lolita's gemene opmerkingen wilde ik mijn naam zuiveren. Ik heb niets verzonnen of gelogen over mijn relatie met Rafaël en de dingen die hij mij heeft verteld. Je moet wel heel ziek zijn als je zo gedetailleerd verhalen zou vertellen die niet waar zijn!
  Moderator / Miss SHO maandag 28 maart 2016 @ 04:13:51 #45
22592 crew  Ole
pi_160992874
Deze soap blijft maar erger en erger worden *O*
Waar houdt het op?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_160993252
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 04:13 schreef Ole het volgende:
Deze soap blijft maar erger en erger worden *O*
Waar houdt het op?
Voor ons als omstanders: beter dan GTST, maar ik mag toch hopen dat deze.niet ook 25 jaar duurt.

Ik denk trouwens dat die Lolita er eentje is die in de categorie

schoonloeder valt. Het lijkt mij een bemoeizuchtige tang die niet los kan laten en zichzelf als een soort mater familias ziet.

Imo passen een punthoed en een bezemsteel wel aardig bij haar.

En Raf? Serieus knul, grow a pair, slappe dweil.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2016 @ 19:46:59 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161005274
Yep, Lolita is ongeveer net zo'n bitch als Raggel. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161005624
Tijdens een relatie gaat het prima (Sylvie ging volgens mij met moeder en schoonmoeder een trouwjurk passen, Saba had er ooit goed contact mee), maar zodra de relatie over is, bijt Lolita nog een tijdje na _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Trouwste user 2022 maandag 28 maart 2016 @ 20:01:51 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_161005700
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:35 schreef Ole het volgende:
Kom maar hier hoor Christie! Je kunt ons alles vertellen!
Ha ha ha

Rafael van der Vaart is smoorverliefd op Estavana Polman. De twee werden zaterdag zoenend gefotografeerd door een Deense fotografe, nadat de voetballer zijn vriendin kwam aanmoedigen bij een handbalwedstrijd.

De 23-jarige blondine sprong na de wedstrijd in de armen van de breed lachende Raf, die haar feliciteerde met een zoen. “Hij had een grote lach op zijn gezicht en was erg blij om haar te zien en zij zag er ook gelukkig uit”, aldus Soffi Larsen, de fotografe die de tortelduifjes op de gevoelige plaat zetten.

“Het is de eerste keer dat ik hier ben in Esbjerg. Het is een mooie plek'', vertelde Rafael aan een journalist van het Deense blad Jydske Vestkuyten. Er gaan dan ook al geruchten dat Rafael zijn voetbalcarrière naar Denemarken zou willen verplaatsen en daar staat Estavana niet negatief tegenover. “Het zou mooi zijn, maar we moeten zien wat er gebeurt in de toekomst'', zei ze met een glimlach.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 28 maart 2016 @ 20:03:51 #50
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161005767
Heet ze echt Lolita die schoonmoeder?
pi_161005785
Heeft Christie zichzelf al zwanger verklaart?
pi_161005883
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:03 schreef frietenstamp het volgende:
Heet ze echt Lolita die schoonmoeder?
Heel normaal hoor, op het kamp.
pi_161006135
Sylvie lacht in haar vuistjes, nu eens geen ex van haar die alle dirt naar buiten brengt.
pi_161006817
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Sylvie lacht in haar vuistjes, nu eens geen ex van haar die alle dirt naar buiten brengt.
Nou, heb wel het idee dat Rafael en Sylvie elkaar het beste gunnen.
  Trouwste user 2022 maandag 28 maart 2016 @ 20:50:04 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_161007281


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161017976
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou, heb wel het idee dat Rafael en Sylvie elkaar het beste gunnen.
Denk je dat echt?
Ik denk dat die ontzettend klaar met elkaar zijn. Al tijdens hun SBS huwelijk.
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 maart 2016 @ 10:44:21 #57
163650 Greys
pi_161018577
Ik heb niet het gevoel dat daar veel haat zit.
Die lijken de hele tijd alles netjes naar elkaar te willen doen. Volgens mij gunnen die elkaar heus dat ze gewoon happy zijn. Dat kan ook zonder dat je elkaar constant om de nek valt. Wel zo fijn voor hun kind, namelijk, blije ouders. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161018589
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:00 schreef Noek het volgende:

[..]

Denk je dat echt?
Ik denk dat die ontzettend klaar met elkaar zijn. Al tijdens hun SBS huwelijk.
Denk ik ook ja. Maar hier zijn best wat rosewolkenmensen, die zelfs denken/hopen dat ze ooit weer bij elkaar gaan komen...
pi_161018608
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Denk ik ook ja. Maar hier zijn best wat rosewolkenmensen, die zelfs denken/hopen dat ze ooit weer bij elkaar gaan komen...
ja <3
dat zou echt geweldig zijn, die verdienen elkaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 maart 2016 @ 10:48:22 #60
163650 Greys
pi_161018627
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Denk ik ook ja. Maar hier zijn best wat rosewolkenmensen, die zelfs denken/hopen dat ze ooit weer bij elkaar gaan komen...
Heb dat hier ook heus wel eens geroepen maar dat was meer omdat het toen komkommertijd in gateland was :+
Denk dat ze wat dát betreft inderdaad wel klaar met elkaar zijn, maar dat ze als mens en ouders van Damian nog best aardig door één deur kunnen en elkaar best een rustig gelukkig leven gunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 29-03-2016 10:55:32 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 maart 2016 @ 10:48:44 #61
40566 Ericr
Livewrong
pi_161018633


Geef het een half jaartje voordat Rafael weer een andere vlam heeft.
pi_161018669
Half jaar, zolang? Dan zijn ze praktisch al getrouwd en minimaal 2x bijna / net niet / niet meer zwanger geweest.
Echt, ik vond het wel een vermakelijke gate maar inmiddels zijn het gewoon een paar irritante kleine kutkoters die doen of ze nog steeds op het lagere schoolplein rondspelen, niet normaal zo ongelooflijk kinderlijk als deze mensen zich weten te gedragen.
Ik heb geen ervaring met kampers maar is dit het normale gedrag daar?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_161018670
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:48 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Geef het een half jaartje voordat Rafael weer een andere vlam heeft.
Toch wel een half jaartje ja?

Hij zou graag nog meer kinderen willen, zij zit in dr hoogtij dagen qua topsport, no way dat ze zich zwanger laat schoppen door de lamzak...

Ik geef het minder dan 3 maanden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161018934
Ik gok dat ze binnen 6 maanden samenwonen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2016 @ 11:14:21 #65
43556 miss_dynastie
pi_161018978
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Toch wel een half jaartje ja?

Hij zou graag nog meer kinderen willen, zij zit in dr hoogtij dagen qua topsport, no way dat ze zich zwanger laat schoppen door de lamzak...

Ik geef het minder dan 3 maanden.
Ja maar, ja maar.... als man heb je toch zo'n beetje alle tijd van de wereld? _O-

Verder eens, trouwens :P
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:32:11 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_161019266
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:51 schreef WRH het volgende:
Half jaar, zolang? Dan zijn ze praktisch al getrouwd en minimaal 2x bijna / net niet / niet meer zwanger geweest.
Echt, ik vond het wel een vermakelijke gate maar inmiddels zijn het gewoon een paar irritante kleine kutkoters die doen of ze nog steeds op het lagere schoolplein rondspelen, niet normaal zo ongelooflijk kinderlijk als deze mensen zich weten te gedragen.
Ik heb geen ervaring met kampers maar is dit het normale gedrag daar?
Hangt er vanaf wat je als kampers definieert, maar volgens mij staat trouw nog erg hoog in het vaandel. Dit is gewoon onvolwassen gedrag wat erg te maken heeft met het milieu waar je uit komt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_161019626
Juist, daarom wil ze nog wat extra geld van hem. Ze ziet hem graag gelukkig. Dat doen al z'n ex-en namelijk.
Ze zijn tijdens hun sprookjeshuwelijk ook flink vreemdgegaan. Ik vind t raar om te denken dat ze elkaar al het goeds wensen. Al verklaren ze in de media niets anders. "ik hoop dat die gelukkig wordt." kun je prima lezen als:" ik hoop dat die vd hoogste berg springt met Lolita op zn rug."
Go hard or go home
  dinsdag 29 maart 2016 @ 12:15:01 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161019976
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161020712
Ze zien er op de foto happy uit met elkaar EN Lolita zal er alles aan doen dat dit zo blijft.

Al moet ze iemand inhuren om Rafael te schaduwen om hem op het rechte pad te houden .
Maar ik hoop echter dat het niets worden gaat.
Dat hij deze keer eens op zijn bek gaat en Christie een man tegenkomt waar ze gelukkig mee word.
Zodat Raffie jankend achterblijft onder de Spaanse zon en Lolita niet meer weet wat ze ermee aanmoet.

Ik vind Estavana een leuke spontane meid en gun haar het BESTE en dat is Rafael van der Vaart zeker niet.
Nu is hij stapel op haar maar het is wel gebleken dat hij wel erg vaak en snel weer stapel is op een volgende.
pi_161020932
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:01 schreef jaargetijden het volgende:
Ze zien er op de foto happy uit met elkaar EN Lolita zal er alles aan doen dat dit zo blijft.

Al moet ze iemand inhuren om Rafael te schaduwen om hem op het rechte pad te houden .
Maar ik hoop echter dat het niets worden gaat.
Dat hij deze keer eens op zijn bek gaat en Christie een man tegenkomt waar ze gelukkig mee word.
Zodat Raffie jankend achterblijft onder de Spaanse zon en Lolita niet meer weet wat ze ermee aanmoet.

Ik vind Estavana een leuke spontane meid en gun haar het BESTE en dat is Rafael van der Vaart zeker niet.
Nu is hij stapel op haar maar het is wel gebleken dat hij wel erg vaak en snel weer stapel is op een volgende.
Ok Christie, bedankt.
pi_161021019
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ok Christie, bedankt.
:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? dinsdag 29 maart 2016 @ 13:20:42 #72
70532 loveli
N
pi_161021077
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:01 schreef jaargetijden het volgende:
Al moet ze iemand inhuren om Rafael te schaduwen om hem op het rechte pad te houden .
Houden? Die man is mijlenver afgekronkeld van dat pad..
crap in = crap out
  dinsdag 29 maart 2016 @ 13:23:58 #73
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_161021143
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:01 schreef jaargetijden het volgende:
en gun haar het BESTE en

Evert, welkom! :D
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_161021343
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:23 schreef Andromache het volgende:

[..]

Evert, welkom! :D
Nee , Evert is voor kamp van der vaart ! Ik ben voor iedereen BEHALVE voor kamp Rafael !
  dinsdag 29 maart 2016 @ 13:36:18 #75
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_161021411
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:32 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Nee , Evert is voor kamp van der vaart ! Ik ben voor iedereen BEHALVE voor kamp Rafael !
O shit ja. Dus je bent wel van DE KLEINE DIVA?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 29 maart 2016 @ 13:43:52 #76
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161021584
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Toch wel een half jaartje ja?

Hij zou graag nog meer kinderen willen, zij zit in dr hoogtij dagen qua topsport, no way dat ze zich zwanger laat schoppen door de lamzak...

Ik geef het minder dan 3 maanden.
Liefdesbaby na nachtelijk bezoek in het Olympisch dorp.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_161021813
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Toch wel een half jaartje ja?

Hij zou graag nog meer kinderen willen, zij zit in dr hoogtij dagen qua topsport, no way dat ze zich zwanger laat schoppen door de lamzak...

Ik geef het minder dan 3 maanden.
Dit is natuurlijk wel de beste pensioenregeling die ze kan vinden. Geen idee wat een tophandbalster verdiend, maar heb niet het idee dat het ook maar in de buurt komt van Raf's salaris.

Maar goed, het lijkt me niet het typje dat voor zoiets zou gaan, maar you never know.
pi_161021912
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel de beste pensioenregeling die ze kan vinden. Geen idee wat een tophandbalster verdiend, maar heb niet het idee dat het ook maar in de buurt komt van Raf's salaris.

Maar goed, het lijkt me niet het typje dat voor zoiets zou gaan, maar you never know.
Hij valt wel op van die instabiele afhankelijke types...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161022030
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij valt wel op van die instabiele afhankelijke types...
Ja maar, dat lijkt zij me dan weer niet.
pi_161022417
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja maar, dat lijkt zij me dan weer niet.
Dat weten we over 3 maanden pas.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 14:41:45 #81
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161023047
Handbalster Estavana Polman is hard op weg een van de populairste sporters van Nederland te worden. Als ze zich dit weekeinde met Oranje voor de Olympische Spelen weet te kwalificeren, zal de aandacht alleen maar toenemen.
Sinds het WK zijn de handbalsters 'hot'. Na het EK-kwalificatieduel met Spanje werden ze vorige week in Almere bestormd door honderden tieners. Estavana Polman had veruit de grootste groep fans achter zich aan. ,,Bizar, maar wel geweldig. We kwamen ruim een uur voor de wedstrijd in Almere aan en toen zat de zaal al bijna helemaal vol. Het WK heeft echt iets gedaan in Nederland. We hebben het handbal op de kaart gezet. Ik vond de enorme drukte soms ook best wel een beetje eng. Maar het zal mijn parfumgeurtje wel zijn.

De ware redenen zijn natuurlijk niet zo moeilijk te raden. Estavana is meestal de topscoorster van Oranje, ze ziet er stralend uit én heeft volgens recente showbizzberichten ook nog verkering met een Rafael van der Vaart. Jouw foto's zullen menig kinderkamer sieren? ,,Denk je?,'' ,,ik kan me niet voorstellen dat iemand mij boven zijn bed hangt. "

Ik had vroeger geen idolen of toch, wel eentje. Ik was vroeger heel erg fan van een Deense voetballer, Jesper Grønkjær.
Hij heeft voor Ajax gespeeld. Ik was niet voor Ajax en kwam ook nooit in de Arena, maar hij scoorde een keer met zijn rug en sindsdien was ik verkocht. Ik was heel jong, hoor. Zes? Nee, tien misschien. Hij is de enige van wie ik ooit wel een shirtje had gewild.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zijn-bed-hangt.dhtml
pi_161023299
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel de beste pensioenregeling die ze kan vinden. Geen idee wat een tophandbalster verdiend, maar heb niet het idee dat het ook maar in de buurt komt van Raf's salaris.

Maar goed, het lijkt me niet het typje dat voor zoiets zou gaan, maar you never know.
Niet veel volgens mij. Dat zijn toch eigenlijk amateurs? Heb vroeger wel een collega gehad die in het Olympisch Hockeyelftal zat en hoog hockey speelde. Die moest er dus wel gewoon bij werken, dat hockey bracht financieel geen zak.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 14:57:01 #83
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161023381
Verhuizing Rafaël van der Vaart van Sevilla naar Esbjerg?
Als het aan de dolgelukkige Estavana ligt, is dit niet de laatste wedstrijd die Rafaël zal aanschouwen. Deense journalisten suggereren dat Rafaël prima zijn voetbalcarrière in Denemarken kan voortzetten en daar staat Estavana niet negatief tegenover. ,,Het zou mooi zijn, maar we moeten zien wat er gebeurt in de toekomst''.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-vurige-zoen.dhtml
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2016 @ 15:01:15 #84
43556 miss_dynastie
pi_161023491
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel de beste pensioenregeling die ze kan vinden. Geen idee wat een tophandbalster verdiend, maar heb niet het idee dat het ook maar in de buurt komt van Raf's salaris.

Maar goed, het lijkt me niet het typje dat voor zoiets zou gaan, maar you never know.
Zij valt in elk geval wel op voetballers....
http://spelersvrouw.nl/es(...)een-van-mart-lieder/
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 maart 2016 @ 16:46:58 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_161025819
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij valt wel op van die instabiele afhankelijke types...
Ze slaat hem in elkaar tijdens de vechtscheiding.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 maart 2016 @ 16:48:18 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_161025855
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Niet veel volgens mij. Dat zijn toch eigenlijk amateurs? Heb vroeger wel een collega gehad die in het Olympisch Hockeyelftal zat en hoog hockey speelde. Die moest er dus wel gewoon bij werken, dat hockey bracht financieel geen zak.
Ze speelt niet voor niets in Denemarken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161025944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ze speelt niet voor niets in Denemarken.

:P
Letterlijk zeker dan.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:52:51 #88
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161025982
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel de beste pensioenregeling die ze kan vinden. Geen idee wat een tophandbalster verdiend, maar heb niet het idee dat het ook maar in de buurt komt van Raf's salaris.

Maar goed, het lijkt me niet het typje dat voor zoiets zou gaan, maar you never know.
Niet genoeg, denk dat ze er wel van kan leven maar na je pensioen moet je gewoon een andere baan zoeken.
En ze krijgen nu toch ook geld van het noc-nsf.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:02:06 #89
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161031259
Sabia Boulahrouz en haar zus. Foto en tekst van twee dagen eerder,
I wish you all a very happy Easter#myfamilyiseverythingtome #family #easter # blessed #happy #friends ❤️
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:03:18 #90
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161031299
En een foto van Sylvie Meis.
pi_161031550
Ze zal er ook nooit eens een foto op zetten dat ze een boek aan het lezen is of zo.
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2016 @ 20:14:31 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161031687
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet veel volgens mij. Dat zijn toch eigenlijk amateurs? Heb vroeger wel een collega gehad die in het Olympisch Hockeyelftal zat en hoog hockey speelde. Die moest er dus wel gewoon bij werken, dat hockey bracht financieel geen zak.
quote:
Polman is professioneel handbalster en speelt in de sterke Deense competitie voor Esbjerg. Ze is niet alleen beresterk, maar ook nog eens bloedmooi: Estavana Polman, de ex-vriendin van Mart Lieder.
Professioneel betekent dat je serieus bezig bent met je vak, maar toch ook dat het je beroep is? Dan zal ze er toch wel iets meer aan over houden dan gratis schoenen en een rookworst? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2016 @ 20:15:46 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161031725
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze zal er ook nooit eens een foto op zetten dat ze een boek aan het lezen is of zo.
Lezen? Daar zal dan zeker Photoshop aan te pas moeten komen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 maart 2016 @ 20:35:09 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_161032388
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze zal er ook nooit eens een foto op zetten dat ze een boek aan het lezen is of zo.
Ze heeft al een boek.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161037390
Die Cristie was dus een tussendoortje waarover Raf niet eens zijn ouders heeft ingelicht en met wie hij niet gezien wilde worden in het openbaar. Dat lijkt er sterk op dat hij haar nooit als serieus relatiemateriaal heeft gezien. Het is grappig voor ons dat ze nu vanalles vertelt, maar om haar gezicht te redden kan ze denk ik beter haar mond verder houden.
pi_161038713
Wat ik me nu afvraag he..zouden die eh...lui nu hier ook weleens meelezen? Ze lijken me er narcistisch genoeg voor en de plaat staal voor hun kop is volgens mij van verdomd goede kwaliteit.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:38:34 #97
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161040603
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:55 schreef totebel het volgende:

Wat ik me nu afvraag he..zouden die eh...lui nu hier ook weleens meelezen? Ze lijken me er narcistisch genoeg voor en de plaat staal voor hun kop is volgens mij van verdomd goede kwaliteit.
Denk dat Syl, Raf , Sab, Chris , Es, Ramon , Lolita , Fernando van der Vaart het daar te druk voor hebben.
Via google zijn de verzamel topics van Syl, Raf en Sab te vinden, wat hier staat is meestal nieuws wat ook in de Story, Telegraaf, Weekeinde, Duitse Closer etc. te lezen was.

Dit is de nieuwe Weekeinde van morgen? Nou die zoenfoto van Rafael en Estavana staat hier al. Daar zijn wij dan weer snel mee.

pi_161040770
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:55 schreef totebel het volgende:
Wat ik me nu afvraag he..zouden die eh...lui nu hier ook weleens meelezen? Ze lijken me er narcistisch genoeg voor en de plaat staal voor hun kop is volgens mij van verdomd goede kwaliteit.
Ik zou er bijna mijn hand voor in het vuur steken dat bepaalde lui uit die kringen hier meelezen. Ze zijn er iig Fok!waardig genoeg voor. 8-)
´
pi_161041501
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:38 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Denk dat Syl, Raf , Sab, Chris , Es, Ramon , Lolita , Fernando van der Vaart het daar te druk voor hebben.
Via google zijn de verzamel topics van Syl, Raf en Sab te vinden, wat hier staat is meestal nieuws wat ook in de Story, Telegraaf, Weekeinde, Duitse Closer etc. te lezen was.

Dit is de nieuwe Weekeinde van morgen? Nou die zoenfoto van Rafael en Estavana staat hier al. Daar zijn wij dan weer snel mee.

[ afbeelding ]
Te druk? Waarmee?
pi_161041567
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef MariMiep het volgende:
Die Cristie was dus een tussendoortje waarover Raf niet eens zijn ouders heeft ingelicht en met wie hij niet gezien wilde worden in het openbaar. Dat lijkt er sterk op dat hij haar nooit als serieus relatiemateriaal heeft gezien. Het is grappig voor ons dat ze nu vanalles vertelt, maar om haar gezicht te redden kan ze denk ik beter haar mond verder houden.
Maar hij had toch gewoon gezegd in de media dat hij verliefd op haar was?
pi_161041709
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 00:10 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Te druk? Waarmee?
En dit.
Een gemiddelde bijstandsgerechtigde heeft meer nuttiger dingen te doen.
´
  Trouwste user 2022 donderdag 31 maart 2016 @ 16:53:03 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_161076588
Sabia Boulahrouz (38), de ex-vriendin van Rafael van der Vaart, is donderdag op haar verjaardag flink door haar kinderen - zoontje Daamin (4) en dochtertje Amaya (5) - verwend. De alleenstaande Turks-Duitse kreeg bij het ontbijt een door de kleintjes gedecoreerde smartiestaart, een bos tulpen en een cake met daarop haar naam en een felicitatieboodschap.



Vorig jaar liep Sabia's relatie met Rafael na twee jaar op de klippen. Kort na de breuk bleek ze zwanger te zijn van zeer waarschijnlijk de voetballer. Haar kindje werd in december na zes maanden stil geboren, waarna de brunette geestelijk in een diep dal belandde. Inmiddels zou ze haar leven weer enigszins op de rails hebben. Recent vertelde ze in de glossy Linda dat het naar omstandigheden weer goed gaat met haar. Ze heeft werk als fotomodel en concentreert zich in haar woonplaats Hamburg vooral op de opvoeding van haar kroost.

Rijke mannen
Een nieuwe liefde heeft zich nog niet aangediend. Mocht dat binnenkort zo zijn, dan zal het volgens Sabia 'wel weer een rijke man zijn'. Want de afgelopen jaren, zo zei ze in Linda, kwamen er toevallig steeds gefortuneerde kerels zoals Rafael en zijn voorganger Khalid Boulahrouz op haar levenspad. Van een eventueel imago als slinkse golddigger wil ze niks weten: ,,Ik ken niet veel vrouwen die hun eigen geld verdienen en niet afhankelijk zijn van hun partner'', aldus Sabia die zich regelmatig eenzaam zou voelen.

Rafael heeft inmiddels, na een korte affaire met het Nederlandse model Christie Bokma, in tophandbalster Estavana Polman een nieuwe liefde gevonden. Raf en Estavana zijn al op visite geweest bij hun wederzijdse ouders en wonen elkaars wedstrijden bij. In eerste instantie zeiden de twee niks over hun romance, maar recent kwamen ze toch nog met een bevestiging.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-met-kinderen.dhtml

Die kinderen moeten wel geniaal zijn. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161077781
In Magazin IN hebben ze het er al over dat Rafael en Estavana waarschijnlijk snel trouwen misschien nog dit jaar . Is er iets wat wij nog niet weten :-) ? Wie is die insider ? Lolita ?

Blitz-Beziehung
31.03.2016
Heiratet Rafael seine Estavana?
Insider meint, die Hochzeit der beiden sei nur noch eine Frage der Zeit.
Blitz-Beziehung: Heiratet Rafael seine Estavana? © Bongarts, Instagram



Ob Rafael van der Vaarts Liebes-Karussell jetzt endlich zum Stillstand gekommen ist? Wenn es nach Insidern geht, dann ja. Nach einer kurzen Liaison mit Christie Bokma ist er jetzt mit der Handball-Spielerin Estavan Polman liiert. Sogar von Hochzeit ist bereits die Rede.

Blitz-Beziehung
"Rafael und Estavana sind sehr verliebt", plauderte ein Vertrauter gegenüber dem Magazin IN aus und geht sogar noch weiter. Die beiden sollen schon nach wenigen Monaten Beziehung vor den Altar treten wollen. "Die Hochzeit ist nur noch eine Frage der Zeit", will der Insider wissen. Angeblich könnte es noch in diesem Jahr so weit sein.

Die Liebe der zwei scheint wirklich schnell voranzuschreiten, denn auch Rafaels und Estavanas Eltern haben einander bereits kennengelernt. Lolita und Ramon van der Vaart und Winnifred und Willem Polman besuchten gemeinsam ein Handball-Match von Estavana.
pi_161087665
Die estavana heeft echt een mannelijke stem vind ik. Maar ze lijkt me best tof en super nuchter. Heel anders dan z'n exen.

pi_161092432
'Rafaels liefdescarroussel' Wat een goeie term weer :D
  vrijdag 1 april 2016 @ 11:51:25 #106
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161093486
Trouwen zelfs?

Dat hebben we eerder gehoord.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161107074
Televaag

‘Huwelijk Rafael en Estavana kwestie van tijd’
1 uur geleden

Rafael en Estavana laten er geen gras over groeien. Niet alleen hebben ze elkaars ouders al ontmoet, Rafael zou zijn zoontje Damian (9) ook al aan zijn nieuwe vlam hebben voorgesteld.

Dat meldt Bunte.

Wat Christie Bokma in een half jaar nog niet voor elkaar kreeg, wist Estavana Polman dus al binnen drie maanden te bewerkstelligen. Maar volgens insiders is dit pas het begin. Eén anonieme bron wist het Duitse blad zelfs te vertellen dat een huwelijk “slechts een kwestie van tijd is.” De geruchten gaan dat het stel elkaar dit jaar nog het ja-woord zouden willen geven.
Advertentie

En aan de beelden van Estavana's handbalwedstrijd, waarbij Rafaels ouders Lolita en Ramon van der Vaart gemoedelijk naast Estavana’s ouders Winnifred en Willem Polman zaten, hebben de families daar geen problemen mee.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_161107176
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:14 schreef LLgetikt het volgende:
Televaag

‘Huwelijk Rafael en Estavana kwestie van tijd’
1 uur geleden

Rafael en Estavana laten er geen gras over groeien. Niet alleen hebben ze elkaars ouders al ontmoet, Rafael zou zijn zoontje Damian (9) ook al aan zijn nieuwe vlam hebben voorgesteld.

Dat meldt Bunte.

Wat Christie Bokma in een half jaar nog niet voor elkaar kreeg, wist Estavana Polman dus al binnen drie maanden te bewerkstelligen. Maar volgens insiders is dit pas het begin. Eén anonieme bron wist het Duitse blad zelfs te vertellen dat een huwelijk “slechts een kwestie van tijd is.” De geruchten gaan dat het stel elkaar dit jaar nog het ja-woord zouden willen geven.
Advertentie

En aan de beelden van Estavana's handbalwedstrijd, waarbij Rafaels ouders Lolita en Ramon van der Vaart gemoedelijk naast Estavana’s ouders Winnifred en Willem Polman zaten, hebben de families daar geen problemen mee.
Kan niet. Hij heeft al twee soulmates die beiden menen dat hij dat niet bij een ander zal vinden :')
pi_161107238
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Kan niet. Hij heeft al twee soulmates die beiden menen dat hij dat niet bij een ander zal vinden :')
Ik weet niet wat hij bij al die dames losmaakt maarre...

wel apart ja _O-

al vind ik estavana ook een aparte type vrouw :')


toen ik dit zag dacht ik, ze is het mannetje in de relatie :s) ~O>

'' doe fftjes '' .... lekker netjes hoor :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_161107352
Ze is mannelijk. :+ Scheldt ook lekker veel.
pi_161107699
Het nieuwe powerkoppel van de lage landen



>:)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:38:43 #112
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161107733
Zij kan die heks van een schoonmoeder wel aan. ~O>
pi_161107807
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:38 schreef frietenstamp het volgende:
Zij kan die heks van een schoonmoeder wel aan. ~O>
hij straalt helemaal bij die gedachte

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  vrijdag 1 april 2016 @ 23:41:31 #114
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_161109386
Wat een haast weer :')
´
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:09:26 #115
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161110050
Extra veel vaart in deze relatie. :')
pi_161110153
Lijkt wel een Estafette :')
´
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:58:48 #117
123170 alors
zlata1234
pi_161110906
Ja natuurlijk heeft Damian haar al gezien :') Surrogaatmoeder nummer 5.

Hou het eerst eens minimaal een jaar vol met iemand en ga dan verder kijken. Echt :')
know'm sayin?
×
word? word.
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2016 @ 01:05:33 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161111013
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 00:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Lijkt wel een Estafette :')
Estavette. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161111061
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 april 2016 01:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Estavette. :')
..vd Vaart.
Moet goed komen met de nieuwe telg! ^O^
Is ze al zwanger? :X
´
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2016 @ 01:09:26 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161111079
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 01:08 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

..vd Vaart.
Moet goed komen met de nieuwe telg! ^O^
Is ze al zwanger? :X
Met een beetje geluk werpt die nog in 2016. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161111116
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 april 2016 01:09 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Met een beetje geluk werpt die nog in 2016. :Y
Dan moeten ze toch enigzins vaart[!] maken. We zitten alweer bijna op de helft van het jaar
´
pi_161111129
Dan zou ze al een maand zwanger moeten zijn :o
´
  zaterdag 2 april 2016 @ 01:30:07 #123
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_161111388
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:38 schreef frietenstamp het volgende:
Zij kan die heks van een schoonmoeder wel aan. ~O>
Tuurlijk, handbalsters kunnen wel tegen een stootje.
吴 曼 迪
pi_161111558
Zelfs een Russische zwaar gewichtheffert zal niet kunnen concurreren met Moeder Maria Lolita.
´
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 april 2016 @ 03:38:49 #125
22592 crew  Ole
pi_161112341
:') c_/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_161112625
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 00:58 schreef alors het volgende:
Ja natuurlijk heeft Damian haar al gezien :') Surrogaatmoeder nummer 5.

Hou het eerst eens minimaal een jaar vol met iemand en ga dan verder kijken. Echt :')
Evert, ben jij het? Eens dat het snel is, maar vijfde surrogaatmoeder? Volgens mij is Damian alleen aan Sabia "blootgesteld".
pi_161112700
Damjan heeft meer scharrels gezien in zijn ouderS leven dan dat hij zelf zal aankunnen in de toekomst :X
´
  zaterdag 2 april 2016 @ 10:32:37 #128
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161113689

Over enkele maanden loopt het huurcontract af van de villa, die op naam staat van ex-vriend Rafaël van der Vaart. De problemen stapelen zich op voor de gevallen voetbalvrouw, want geld om er te blijven wonen, heeft ze niet. Komt Sabia noodgedwongen driehoog achter te wonen?

Er zijn vast betere verjaardagen geweest voor Sabia Boulahrouz. Donderdag 31 maart blies Sabia 38 kaarsjes uit in de Hamburgse villa, waar ze nog altijd woont. Het was een sober feestje, dat in kleine kring met haar twee kinderen Amaya, Daamin en zus Lydia is gevierd. In deze setting heeft ze ook de afgelopen paasdagen doorgebracht. Veel vrienden zijn er niet meer die haar opzoeken...
http://www.telegraaf.nl/p(...)eenzame_Sabia__.html
  zaterdag 2 april 2016 @ 10:35:09 #129
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161113711
Sabia kreeg bij het ontbijt een door haar kinderen gedecoreerde Smartiestaart, een bos tulpen en een cake met daarop haar naam en een felicitatieboodschap.


Een geweldige fijne verjaardag van Sabia Boulahrouz met haar kinderen Amaya, Daamin en Katharina, zus Lydia en haar gezin, beste vriendinnen, de nanny's, manager en goede vriend Wolfhard Münter e.a.


Vele bloemen en verjaardagswensen voor Sabia.
pi_161128773
quote:
Rafaël en Christie Bokma, Sevilla, donderdag 18 februari.
[ afbeelding ]
Deze foto is niet van 18 februari .... deze foto heeft Christie al eerder gebruikt om te "bewijzen" dat het niet uit was ;)

Dit bericht is van 30 december , maar die foto kan dus nog wel ouder zijn
http://www.telegraaf.nl/p(...)_breuk_Rafael__.html
pi_161129226
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 01:08 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

..vd Vaart.
Moet goed komen met de nieuwe telg! ^O^
Is ze al zwanger? :X
Die gaat echt nu niet zwanger raken joh.
Ze moet eerst nog even handballen in Rio!
pi_161129242
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:58 schreef Wimperkruller het volgende:
Die estavana heeft echt een mannelijke stem vind ik. Maar ze lijkt me best tof en super nuchter. Heel anders dan z'n exen.

Ik vind het een verademing na al die neppers, eindelijk eentje die met beide benen op de grond staat en wars is van glamour.
pi_161172104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:47 schreef utopinee het volgende:

[..]

Ik vind het een verademing na al die neppers, eindelijk eentje die met beide benen op de grond staat en wars is van glamour.
Die Tess is echt cute!

Oh, en:

quote:
maandag 4 april 2016, 14:27Sabia heeft geen rijke man nodig© ANP Kippa

Sabia Engizek kan prima voor zichzelf zorgen en is niet meer afhankelijk van rijke mannen in haar leven.

Sabia – die donderdag haar 38-ste verjaardag vierde – zegt in een interview met de Duitse krant Hamburger Morgenpost: "Een jaar geleden dacht ik huisvrouw te blijven, maar dat is nu anders. Ik zit bij een fantastisch modellenbureau en ik heb een contract getekend voor iets op tv. Ik heb in ieder geval geen rijke kerel meer nodig die mij moet onderhouden."

De ex van onder anderen Khalid Boulahrouzen Rafael van der Vaart heeft het de afgelopen maanden erg zwaar gehad en schakelde daarom de hulp in van een coach: “Die heeft me geleerd de dingen positiever in te zien en dat heeft wat mij betreft de hoogste prioriteit. Mijn glas is vanaf nu half vol, in plaats van half leeg."

Niet MEER :')
  Trouwste user 2022 maandag 4 april 2016 @ 19:02:28 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_161173903
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 17:34 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Die Tess is echt cute!

Oh, en:

[..]

Niet MEER :')
Goed lezen idd. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † maandag 4 april 2016 @ 19:21:09 #135
368283 ato
pi_161174419
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:47 schreef utopinee het volgende:

[..]

Ik vind het een verademing na al die neppers, eindelijk eentje die met beide benen op de grond staat en wars is van glamour.
Wat een verschil inderdaad, leuke meid
Life can be a bitch, so like it..
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 april 2016 @ 20:48:20 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_161204931
Sabia Boulahrouz (38) vertelde afgelopen weekend aan de Duitse krant Hamburger Morgenpost hoe blij ze is met het contract dat ze binnenhaalde bij Mega Model. ,,Geen rijke man die mij voedt. Ik kan zelf werken.'' Dat ze, ook kort na de veelbesproken vermeende zwangerschap, een lichaam heeft dat een model waardig is, bewees ze vandaag op Instagram. ,,Exiting", luidde het korte, maar krachtige commentaar. En getuige de reacties van haar volgers, is iedereen het daarmee eens.



:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:03:07 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161205377
Exiting?
Waar gaat ze naartoe, door de uitgang van de steenkoolmijn?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 april 2016 @ 21:06:47 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_161205506
Lelijke benen trouwens

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:07:31 #139
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_161205531
Ze was mooier in standje bierkip 'ik eet het hoorntje op, wel twee'.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 april 2016 @ 21:09:02 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_161205576
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:03 schreef Copycat het volgende:
Exiting?

Dat noemen we een Sylvana Simonsje. Door gebrek aan taalvaardigheid en om indruk te maken, gebruik maken van Engelse woorden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:11:46 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161205671
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:09 schreef tong80 het volgende:

Dat noemen we een Sylvana Simonsje. Door gebrek aan taalvaardigheid en om indruk te maken, gebruik maken van Engelse woorden.

:P
Om zo ook het gebrek aan Engelse taalvaardigheid tentoon te stellen?
Exit through the gift shop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161217093
Maar wat houdt dat modellenwerk nou precies in? Ze is overduidelijk geen modellentype. ..heb tot nu toe alleen testshoots en dergelijke gezien voor haar modellenbureau en foto's bij interviews. De shoot in Linda heeft ze zelf afgedwongen; ze wilde alleen geïnterviewd worden als daar een fotosessie aan vast zat.

Ik vind het een beetje sneu eigenlijk aangezien ze volgens mij zelf hoge verwachtingen heeft terwijl de kans groot is dat haar carrière als een nachtkaars uitdooft. Na een tijdje is ze ook als "ex-van" niet meer interessant.
  Vis een optie? woensdag 6 april 2016 @ 11:18:41 #143
70532 loveli
N
pi_161217340
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:48 schreef tong80 het volgende:
,,Geen rijke man die mij voedt.'
En dat is te zien.

On the bright side, ze gaat nu werken voor haar geld en als je model bent kan het handig zijn als je weet hoe je de pers haalt.
crap in = crap out
  woensdag 6 april 2016 @ 11:48:47 #144
40566 Ericr
Livewrong
pi_161217991


Ze eet wel normaal, of zou dat witte monster alles hebben opgegeten?
pi_161220377
Afgelopen weekend was Estavana bij Rafael in Sevilla en ze ging ook de Familie van Rafael bezoeken , die in de buurt van het strand wonen en toevallig of niet maar weer waren "zij" daar waar de fotografen waren.
Weer staat DE Weekend vol met foto's van Rafael en Estavana.

Het zijn er veel en van verschillende kanten en ook niet in 1 minuut gemaakt en vrij scherp.
Op het strand, waar volgens mij weinig beschutting is voor de paparazzi .
En ook weer toevallig " De Weekend " en niet een ander blad

Je zou bijna Christie gaan geloven die zei, dat iemand haar verteld heeft dat de foto's gearrangeerd waren door de familie van der Vaart.

[ Bericht 13% gewijzigd door jaargetijden op 06-04-2016 13:45:12 ]
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2016 @ 13:51:28 #146
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161220827
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 11:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Maar wat houdt dat modellenwerk nou precies in? Ze is overduidelijk geen modellentype. ..heb tot nu toe alleen testshoots en dergelijke gezien voor haar modellenbureau en foto's bij interviews.
Ik denk eerlijk gezegd toch een beetje aan werk voor Wehkamp of Gerry Weber of zo. Ze is niet lelijk, maar ook geen écht model om puur op mooi zijn binnen te lopen. En de klok tikt natuurlijk ook nog eens door.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 6 april 2016 @ 15:14:36 #147
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161222845
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef jaargetijden het volgende:

Afgelopen weekend was Estavana bij Rafael in Sevilla en ze ging ook de Familie van Rafael bezoeken , die in de buurt van het strand wonen en toevallig of niet maar weer waren "zij" daar waar de fotografen waren.
Weer staat DE Weekend vol met foto's van Rafael en Estavana.

Het zijn er veel en van verschillende kanten en ook niet in 1 minuut gemaakt en vrij scherp.
Op het strand, waar volgens mij weinig beschutting is voor de paparazzi .
En ook weer toevallig " De Weekend " en niet een ander blad

Je zou bijna Christie gaan geloven die zei, dat iemand haar verteld heeft dat de foto's gearrangeerd waren door de familie van der Vaart.
Bedankt weer voor de tip foto's weekblad Weekend van Raf en Es. Dus vol met foto's en geen interview?

Jammer, ik had "Christie Bokma haar verhaal deel drie "willen lezen.

Ik kan de nieuwe Weekend zo best kopen, maar mocht er geen nieuws in staan, dan ga ik toch in de kiosk wat bladeren en plaatjes kijken. :Y
pi_161223196
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd toch een beetje aan werk voor Wehkamp of Gerry Weber of zo. Ze is niet lelijk, maar ook geen écht model om puur op mooi zijn binnen te lopen. En de klok tikt natuurlijk ook nog eens door.
Vind haar ook zeker wel knap, maar inderdaad niet genoeg. En de meesten beginnen in de tienerjaren aan zulke carrières. En iemand hierboven had het over het genereren van aandacht. Dat zal kloppen maar of het nou goede aandacht is....Ze heeft niet zo'n denderend imago.
  Vis een optie? woensdag 6 april 2016 @ 16:40:08 #149
70532 loveli
N
pi_161225050
Ik zie een rol voor haar in de campagne van Suit Supply. Die zijn niet vies van wat negatieve aandacht.
crap in = crap out
  woensdag 6 april 2016 @ 17:00:26 #150
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_161225576
Catalogusmodel is een prima baantje voor haar.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_161225739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef Andromache het volgende:
Catalogusmodel is een prima baantje voor haar.
lukt dat met die opblaastieten? Je moet dan in standaard maat passen :D
pi_161227350
Zaterdag 9 april in de Keukenhof Tulpdoop Estavana Polman

Heeft Raf ook al een tulp ?
Waarom niet het hele handbalteam ?

1 uur geleden
Vers voor de Pers @versvoordepers
Persuitnodiging Keukenhof: Tulpdoop voor Estavana Polman http://goo.gl/fb/Vt8ByG #persbericht #nieuws
pi_161238547
Nou ik heb de foto's gezien in de Weekend. Lijkt wel afgesproken werk inderdaad. Scherpe foto's en ze gaan helemaal in elkaar op, ook als ze recht in de lens kijken. Raf heeft ook gewoon zijn hand in haar broek. Ze zijn ook overdreven positief over zijn vlam en noemen haar "minstens zo mooi als Sylvie ".

[ Bericht 1% gewijzigd door letmehearyouscream op 06-04-2016 23:28:00 ]
  woensdag 6 april 2016 @ 22:22:16 #154
123170 alors
zlata1234
pi_161238895
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou ik heb de foto's gezien in de Weekend. Lijkt wel afgesproken werk inderdaad. Scherpe foto's en ze gaan helemaal in elkaar, ook als ze recht in de lens kijken. Raf heeft ook gewoon zijn hand in haat broek. Ze zijn ook overdreven positief over zijn vlam en normen haar "minstens zo mooi als Sylvie ".
Mijn gedachte ook. Wat een tokkievolk om je zo te laten fotograferen :')
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 6 april 2016 @ 22:39:17 #155
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161239967
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

Nou ik heb de foto's gezien in de Weekend. Lijkt wel afgesproken werk inderdaad. Scherpe foto's en ze gaan helemaal in elkaar, ook als ze recht in de lens kijken. Raf heeft ook gewoon zijn hand in haar broek. Ze zijn ook overdreven positief over zijn vlam en noemen haar "minstens zo mooi als Sylvie ".
Ja, heb de vijftien foto's ook gezien. Zien er erg verliefd uit. Fotosessie op het strand lijkt het wel. Wel foto's maar geen interview. Allemaal oud nieuws, samenvattingen.

Morgen is Estavana dus in Nederland, Keukenhof, Tulpdoop, misschien ook bij a.s. schoonouders op de koffie?
pi_161242211
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:39 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Ja, heb de vijftien foto's ook gezien. Zien er erg verliefd uit. Fotosessie op het strand lijkt het wel. Wel foto's maar geen interview. Allemaal oud nieuws, samenvattingen.

Morgen is Estavana dus in Nederland, Keukenhof, Tulpdoop, misschien ook bij a.s. schoonouders op de koffie?
Hij ziet d'r altijd verliefd uit.
pi_161242666
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 15:30 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Vind haar ook zeker wel knap, maar inderdaad niet genoeg. En de meesten beginnen in de tienerjaren aan zulke carrières. En iemand hierboven had het over het genereren van aandacht. Dat zal kloppen maar of het nou goede aandacht is....Ze heeft niet zo'n denderend imago.
Maar om model te zijn hoef je ook niet echt knap te zijn. Vind sommige toppers objectief gezien best lelijk. En zij is gewoon mooooooi! Maar eerder zo'n promotie model. :P
pi_161246449
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:28 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Maar om model te zijn hoef je ook niet echt knap te zijn. Vind sommige toppers objectief gezien best lelijk. En zij is gewoon mooooooi! Maar eerder zo'n promotie model. :P
Klopt. Niet alle mooie meisjes zijn model en niet alle modellen zijn mooie meisjes. Ik vind haar ook echt wel mooi, maar gewoon niet modellenachtig. Geen "blank canvas" waar je alle kanten mee op kunt, zeg maar.
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2016 @ 06:35:59 #159
240917 Mula
pi_161246463
Ik vind haar niet lelijk, maar ze begint wel erg dun te worden. Haar benen en de laatste tijd ook vooral haar gezicht.
  Trouwste user 2022 donderdag 7 april 2016 @ 16:14:31 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_161256903
Sabia Boulahrouz (38), de ex-vriendin van Rafael van der Vaart, gaat op de Duitse zender ProSieben een kookprogramma presenteren met één van de meest begeerde vrijgezellen bij onze oosterenburen: Leonard 'The Bachelor' Freier (31). Volgens de gespierde hunk hadden hij en Sabia tijdens de opnamen een enorm goede klik. ,,We hebben urenlang gepraat.''



De kookshow waarin Sabia en Leonard vanaf mei dit jaar te zien zullen zijn heet Grill der Henssler. Op de site van ProSieben vertelt de alleenstaande Duitser annex sportschoolfanaat enthousiast: ,,Het klopt! Ik heb Sabia recent leren kennen. We hebben samen gedraaid voor het kookprogramma en ik heb me enorm geamuseerd met haar; het is een erg leuke, sympathieke vrouw." Terzijde merkt hij op naarstig op zoek te zijn naar een nieuwe, vrouwelijke liefde in zijn leven. Sabia heeft nog niet gereageerd op de samenwerking. Maar recent vertelde ze het te druk te hebben voor een man. ,,Daarvoor is mijn leventje te turbulent.''

Hobbykok
Mochten de twee ooit iets krijgen, dan haalt Sabia niet alleen een fijn wasbordje in huis maar ook een begaafde hobbykok. Volgens de moeder van Leonard kan hij goed koken, zo vertelde ze in het Duitse datingprogramma The Bachelor 2016 dat nog steeds loopt. Daaraan doen 22 dames (exclusief Sabia, red.) mee om het hart van de slimme sportinstructeur te veroveren.



Vorig jaar liep Sabia's relatie met Rafael na twee jaar op de klippen. Kort na de breuk bleek ze zwanger te zijn van zeer waarschijnlijk de voetballer. Haar kindje werd in december na zes maanden stil geboren, waarna de brunette geestelijk in een diep dal belandde. Inmiddels zou ze haar leven weer enigszins op de rails hebben. Recent vertelde ze in de glossy Linda dat het naar omstandigheden weer goed gaat met haar. Ze heeft werk als fotomodel en concentreert zich in haar woonplaats Hamburg vooral op de opvoeding van haar kroost.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iend-van-Sabia.dhtml

Zeg het maar dames. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161256970
Ik zou m geven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Trouwste user 2022 donderdag 7 april 2016 @ 16:18:10 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_161256991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou m geven.
Dat vermoeden had ik al. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161257034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al. :)

:P
Wat impliceer je?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161258806
Leuk lichaam, leuke ogen.
pi_161259820
HOMO
...
  Trouwste user 2022 donderdag 7 april 2016 @ 19:58:51 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_161262136
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat impliceer je?
Ik haat impliceren. Laatst iets te veel geïmpliceert. 3 dagen aan de schijt geweest. Even geen geïmpliceer voor mij. Ik laat het impliceren aan anderen over. Dat impliceert niet dat ik nooit meer ga impliceren.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161262302
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:34 schreef sacha het volgende:
HOMO
Dit.
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2016 @ 20:15:03 #168
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161262613
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:34 schreef sacha het volgende:
HOMO
De wijzer viel hier doorgedraaid en wel gewoon van de meter.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161263374


'The Bachelor'? Is zeker zo'n programma?
Hadden we ook al niet zoiets in Nederlander met Ja, ik wil... een miljonair!'



Die zag er helemaal niet lekker uit trouwens :') maar hij bleek achteraf ook Homo te zijn :D

vond ik wel grappig toen :@ :')

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-kijkersbedrog.dhtml
  donderdag 7 april 2016 @ 20:40:54 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161263468
Schwull.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 donderdag 7 april 2016 @ 21:31:19 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_161265238
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:40 schreef Copycat het volgende:
Schwull.
Nu ik er op ben gaan letten. En dan ook nog een moeder die zegt dat ie goed in de keuken is. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161267376
Misschien een homo, maar zeker een mietje.
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 april 2016 @ 08:36:43 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_161297940
Estavana Polman, de nieuwe vlam van Rafael van der Vaart (33), heeft in elk geval één ding waarmee ze haar voorgangster Sylvie de ogen kan uitsteken: een eigen tulp die ze zaterdag doopt in de Keukenhof. En zo zijn er meer verschillen tussen de twee. Toch hebben ze meer overeenkomsten dan je zou verwachten.



Estavana
- 23 jaar.
- Maakt furore bij tophandbalclub Esjberg in Denemarken en is de ster van het Nederlandse team.
- Maalt nauwelijks om haar uiterlijk. Romantische strandwandeling met haar nieuwe beau doet ze gewoon in een ruimvallende joggingbroek en wijd T-shirt.
- Host in de kroeg met een biertje in haar hand.
- Handbalt door als haar vinger uit de kom ligt.
- Post onflatteuze selfies als ze autopech heeft of in een ziekenhuisbed ligt.
- Heeft sinds vandaag een eigen tulp: Tulipa Estavana.



De bladen weten het zeker: er is een huwelijk op komst tussen Rafael van der Vaart en Estavana Polman. Zelf zeggen ze er niets over. Maar we kunnen veilig concluderen dat het serieus is tussen de geplaagde voetballer en de bekendste handbalster van ons land.

Pa en ma Van der Vaart zijn niet van de tribune te slaan als hun nieuwe schoondochter moet spelen. Dikke kans dat ze vandaag ook in de Keukenhof te vinden zijn als Estavana de naar haar vernoemde tulp onthult. Dat wil wat zeggen. Want Sabia keurden ze in de nadagen van haar relatie met Rafael geen blik waardig.

En van de week doken foto's op van het prille stel waarop ze op het strand duidelijk niet van elkaar konden afblijven. En met nog een belangrijk detail: Rafael die straalde zoals hij al lang niet heeft gedaan.

Het is wel een opmerkelijk stel. Rafael is van een met poeha omgeven vrouw (Sylvie Meis) die zich wentelt in de flitslichten van paparazzi gegaan naar een nuchter, stoer type. Dat zich lekkerder voelt in een vormloze joggingbroek dan op een paar naaldhakken. En zo zijn er meer verschillen.

Silvie
- 37 jaar.
- Verdient miljoenen met haar lucratieve contract bij de Duitse RTL.
- Altijd op en top gestyled en tuigt nog op hakken de kerstboom op. Zelfs als ze gaat sporten, loopt ze er nog bij om door een ringetje te halen.
- Nipt van champagne aan de viptafel van de meest luxe clubs
- Brengt haar hulptroepen direct in stelling als haar nagel breekt.
- Post continu selfies van Sylvies perfecte wereld.
- Heeft een eigen lingerie-, badkleding-, parfum- en schoenenlijn en schittert daarmee
levensgroot op billboards.



Entourage
Sylvie is een ster in het bewaken van haar ijzersterke, glamoureuze imago - waar een complete entourage haar graag in ondersteunt. Estavana is wars van dat soort opsmuk en post zonder pardon foto's van zichzelf in ziekenhuishemd en zonder make-up. En als Syl nipt aan een cocktail, klokt Estavana een pilsje achterover.

Maar er is ook een belangrijke overeenkomst tussen de twee. Het zijn allebei doorzetters. Voor zowel Sylvie als Estavana geldt 2009 als rampjaar. Meis' wonderschone wereld stortte in door de diagnose borstkanker.

Polman vreesde dat de door haar zo vurig gewenste topsportcarrière niet van de grond zou komen toen ze bij een zwaar auto-ongeluk twee rugwervels brak. Beiden spraken achteraf over het engeltje dat op hun schouder zat.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Sylvie-Of-niet.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 april 2016 @ 16:57:55 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_161306083
Handbalster Estavana Polman heeft zaterdag in de Keukenhof de naar haar vernoemde tulp gedoopt. De grote afwezige tijdens de ceremonie voor de 'Tulipa Estavana', een helder-rode triumph tulp, was Rafael van der Vaart.



Bij de doop was wel de moeder van de sportvrouw aanwezig. De tulp is naar <b>>Estavana vernoemd ter ere van de prestatie van het Nederlands dames handbalteam. De Nederlandse handbalsters hebben zich geplaatst voor de Olympische Spelen in Rio de Janeiro.

Het is de eerste keer in de geschiedenis dat een Nederlands handbalteam meedoet aan de Olympische Spelen. Keukenhof directeur<b> Bart Siemerink </b> benadrukte zaterdag de positieve Holland-uitstraling van sport en bloemen over de gehele wereld.



http://www.telegraaf.nl/p(...)pt_eigen_tulp__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 9 april 2016 @ 17:21:35 #175
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_161306700
Rafael is alweer met iemand anders bezig? :p
With love :*
pi_161308716
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:57 schreef tong80 het volgende:
Handbalster Estavana Polman heeft zaterdag in de Keukenhof de naar haar vernoemde tulp gedoopt. De grote afwezige tijdens de ceremonie voor de 'Tulipa Estavana', een helder-rode triumph tulp, was Rafael van der Vaart.

[ afbeelding ]

Bij de doop was wel de moeder van de sportvrouw aanwezig. De tulp is naar <b>>Estavana vernoemd ter ere van de prestatie van het Nederlands dames handbalteam. De Nederlandse handbalsters hebben zich geplaatst voor de Olympische Spelen in Rio de Janeiro.

Het is de eerste keer in de geschiedenis dat een Nederlands handbalteam meedoet aan de Olympische Spelen. Keukenhof directeur<b> Bart Siemerink </b> benadrukte zaterdag de positieve Holland-uitstraling van sport en bloemen over de gehele wereld.

[ afbeelding ]


http://www.telegraaf.nl/p(...)pt_eigen_tulp__.html

:P
Ja nu ik deze foto's zie:
"Net zo mooi als Sylvie, misschien wel mooier".

Uhhuh.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 9 april 2016 @ 18:57:35 #177
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161308984
Het is een beetje een mannelijke vrouw.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2016 @ 18:59:35 #178
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161309029
Gewoon een leuke Hollandse meid. Hoewel ze op de bovenste tulpenfoto wel wat ouwelijk overkomt en er eerder als 30 dan als 23 uitziet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161322317
Wat is dat toch altijd met dat vergelijken van partners en ex- partners.
Ik heb nooit de behoefte gehad om mijn ex en huidige partner langs de lat te leggen en een vergelijkend waren onderzoek te doen. Vind het redelijk respectloos maarja, de bladen...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_161323989
Trouwens... misschien een beetje oud nieuws, maar toen vorige week Wim Brands overleed (VPRO-presentator van 'Brands met boeken') kwam dit filmpje van Koefnoen voorbij: Rafael vertelt over zijn kinderboek bij 'Brands met boeken'. Niet alleen vind ik Wim Brands heel goed getroffen, met die serieuze kop en die borende blik, ook Rafael is fantastisch.

Dus voor de liefhebber:

pi_161324177
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 09:11 schreef WRH het volgende:
Wat is dat toch altijd met dat vergelijken van partners en ex- partners.
Ik heb nooit de behoefte gehad om mijn ex en huidige partner langs de lat te leggen en een vergelijkend waren onderzoek te doen. Vind het redelijk respectloos maarja, de bladen...
Och, dat gebeurt vanzelf, gewone constateringen als er grote verschillen zijn, zonder dat je per se respectloos doet of ze expres langs de lat legt.

Als je een jarenlang een stevige partner hebt, en daarna een partner met sixpack, dan valt dat toch écht wel op.
Hetzelfde als je ineens een actieve partner hebt, itt iemand die altijd lui en moe was.

En ook mensen om je heen roepen vanzelf wat. Dat valt toch ook op als je ineens een sociale partner hebt, en de vorige jarenlang zwijgzaam was op elke verjaardag. Om maar eens iets te noemen...

Estavana oogt gewoon als een nuchtere ietwat lompere meid, dat zie je vanzelf, zonder de boel te onderzoeken :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161324229
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 09:11 schreef WRH het volgende:
Wat is dat toch altijd met dat vergelijken van partners en ex- partners.
Ik heb nooit de behoefte gehad om mijn ex en huidige partner langs de lat te leggen en een vergelijkend waren onderzoek te doen. Vind het redelijk respectloos maarja, de bladen...
Er stond ook dat hij nog nooit zo verliefd is geweest. Hoe weten zij dat nou? Bij zijn bruiloft kwam hij ook verliefd over.

Ik gok sowieso op een dealtje tussen kamp van der Vaart en Weekend; ze zijn overdreven positief en dat in combinatie met de ietwat geënsceneerd ogende foto's. ..
  † In Memoriam † zondag 10 april 2016 @ 11:48:13 #183
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161324546
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 11:10 schreef Nadine26 het volgende:
Dus voor de liefhebber:
Leuk fragment! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 zondag 10 april 2016 @ 21:11:08 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_161337403
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 11:10 schreef Nadine26 het volgende:
Trouwens... misschien een beetje oud nieuws, maar toen vorige week Wim Brands overleed (VPRO-presentator van 'Brands met boeken') kwam dit filmpje van Koefnoen voorbij: Rafael vertelt over zijn kinderboek bij 'Brands met boeken'. Niet alleen vind ik Wim Brands heel goed getroffen, met die serieuze kop en die borende blik, ook Rafael is fantastisch.

Dus voor de liefhebber:

Zo eens kijken

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161338124
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2016 18:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja nu ik deze foto's zie:
"Net zo mooi als Sylvie, misschien wel mooier".

Uhhuh.
Hahaha omg die foto's.. 👌🏻 Maar ze is zeker wel een mooie meid hoor!
pi_161342529
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 21:25 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Maar ze is zeker wel een mooie meid hoor!
écht wel....



  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 april 2016 @ 00:20:38 #187
163650 Greys
pi_161342834
Riepen ze precies hetzelfde in het begin niet over Sabia..? "Saab is zo lekker gewoon, Saab eet tenminste bierkip, Saab houdt tenminste niet zo van de media als Syl." Nou, inderdaad, kijk wat daarmee gebeurde :')
Die bleek uiteindelijk nóg doller op media aandacht dan Syl, bleek alles behalve 'zo lekker normaal' en eet zo te zien ook al heel lang geen bierkip meer.

We zullen zien hoe lang deze droomaffaire van ons Rafje duurt :D Het lijkt meer alsof Estevana ingehuurd is door Ma vd Vaart inclusief hulp van ome Evert S. om de naam van haar zoon uit het slop te trekken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161347951
" Raf is zo gewoon gebleven " . Hij ging gisteren frietjes halen in een snackbar in Arnhem.
Hij trakteerde zijn schoonfamilie denk , om de doop van de tulp te vieren.
Lekker gewoon toch ?
Krijg via de ipad foto van twitter hier niet , maar hij was het echt.
  maandag 11 april 2016 @ 13:53:26 #189
285174 Evienne
never odd or even
pi_161349060
Euh, Estavana zo gewoon? Ze staat nog net iets te kort in de publiciteit om dat al te concluderen. Van wat ik zie, laat ze zich alle aandacht welgevallen!

De tulp was voor het hele team, maar heet toch Estavana? Waren er wel andere speelsters aanwezig?

Iets lichter wenkbrauwpotlood zou haar gezicht wat zachter maken.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  Trouwste user 2022 maandag 11 april 2016 @ 13:58:21 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_161349153
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 12:39 schreef jaargetijden het volgende:
" Raf is zo gewoon gebleven " . Hij ging gisteren frietjes halen in een snackbar in Arnhem.
Hij trakteerde zijn schoonfamilie denk , om de doop van de tulp te vieren.
Lekker gewoon toch ?
Krijg via de ipad foto van twitter hier niet , maar hij was het echt.
Met aanleg voor dik worden gaat een profvoetballer frituur eten. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161349161
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:53 schreef Evienne het volgende:
Euh, Estavana zo gewoon? Ze staat nog net iets te kort in de publiciteit om dat al te concluderen. Van wat ik zie, laat ze zich alle aandacht welgevallen!

De tulp was voor het hele team, maar heet toch Estavana? Waren er wel andere speelsters aanwezig?

die andere speelsters zorgen niet voor opkomst van pers, als ze niet met Rafaël was was alleen plaatselijke suffertje gekomen
pi_161349232
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Met aanleg voor dik worden gaat een profvoetballer frituur eten. :{

:P
En fristi drinken . Hahaha
  maandag 11 april 2016 @ 14:04:01 #193
285174 Evienne
never odd or even
pi_161349254
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 13:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

die andere speelsters zorgen niet voor opkomst van pers, als ze niet met Rafaël was was alleen plaatselijke suffertje gekomen
Het waren ook een beetje retorische vragen. :P

Leuk voor de rest van het handbalteam wel. ^O^
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_161349306
Die foto hier boven in het oranje shirt is volgens mij bewerkt , was deze niet voor het team.

De foto's op de Keukenhof zijn echter en daarop vind ik haar niet zo knap eerder ouder dan 23 jaar.
Of ze zo gewoon is zullen we nog moeten kijken maar ze kan haar mondje aardig roeren .
  Trouwste user 2022 maandag 11 april 2016 @ 14:23:49 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_161349629
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 14:03 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

En fristi drinken . Hahaha
Meen je dat ?

Ik ben begonnen met afvallen. Alle zoetprodukten en vet en frituur in de ban. Als je dat beroep hebt zorg je toch optimaal voor je lichaam ? Kijk eens waar dat Lendl, Navratilova, Muster, Coulthard of Ronaldo heeft gebracht.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 11 april 2016 @ 14:24:56 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_161349650
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 14:06 schreef jaargetijden het volgende:

Of ze zo gewoon is zullen we nog moeten kijken maar ze kan haar mondje aardig roeren .
Dat staat als een paal boven water. ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161354139
Straks een item over ze bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_161354383
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 13:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

die andere speelsters zorgen niet voor opkomst van pers, als ze niet met Rafaël was was alleen plaatselijke suffertje gekomen
Ze zijn niet helemaal onbekend, al had ik ook nog nooit van haar gehoord hoor :D


Misschien dan fanatieke sporters of mensen die er naar kijken haar kende...

http://heldenonline.nl/fanpages/estavana-polman

ESTAVANA POLMAN

De handbalvrouwen zijn aan een flinke opmars bezig. Het grote doel is een medaille veroveren op de Olympische Spelen van 2016 in Rio de Janeiro. Een van de grote blikvangers van de ploeg is Estavana Polman.

Haar doel is de beste van de wereld worden en ze besluit daarom al op achttienjarige leeftijd naar Denemarken, hét handballand, te vertrekken. Het tekent haar eindeloze ambities. Polman wil een speelster zijn die het verschil maakt en voor wie mensen speciaal naar de hal komen. Dat kan arrogant overkomen, maar zo is het niet bedoeld en ze kan zich er ook niet druk om maken als mensen het zo zien.

Het is precies deze mentaliteit die het Nederlands handbalteam uitstekend kan gebruiken richting Rio 2016.
pi_161354444
straks in rtl boulevard is te zien hoe estavana het eerste exemplaar van helden magazine, waar zij in staat, uitreikt aan raf... ook is ze samen met damían te zien

hoe zo wars van media aandacht en publiciteit?
  maandag 11 april 2016 @ 19:07:44 #200
123170 alors
zlata1234
pi_161354745
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef JaneDoe het volgende:
straks in rtl boulevard is te zien hoe estavana het eerste exemplaar van helden magazine, waar zij in staat, uitreikt aan raf... ook is ze samen met damían te zien

hoe zo wars van media aandacht en publiciteit?
Tsja, en na 2 maanden alweer voorgesteld aan die arme Damian...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_161354951
Ze doet me denken aan Britt Dekker. Zelfde neus, zelfde lompe uitspraken, alleen kan ze wat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161354981
Winniefred? Wat een naam heeft de moeder. :D O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161354989
ze komt nogal aso over, weet t niet hoor
  Moderator / Miss SHO maandag 11 april 2016 @ 19:18:15 #204
22592 crew  Ole
pi_161355050
Arme Damian
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 april 2016 @ 19:19:35 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161355086
Tenenkrommend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161355096
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:16 schreef JaneDoe het volgende:
ze komt nogal aso over, weet t niet hoor
Het is net of ze bij elk interview aangeschoten is.

Ik heb er ook niks mee, maar vind haar prima bij Raf passen :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161355126
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef JaneDoe het volgende:
straks in rtl boulevard is te zien hoe estavana het eerste exemplaar van helden magazine, waar zij in staat, uitreikt aan raf... ook is ze samen met damían te zien

hoe zo wars van media aandacht en publiciteit?
Dit is een item van heldenmagazine. Dat is een integer medium.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_161355134
damían in een shirt van estavana :')
pi_161355303
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 19:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het is net of ze bij elk interview aangeschoten is.

Ik heb er ook niks mee, maar vind haar prima bij Raf passen :+
dat ja, zo druk en hsrd praten steeds

zie dr voor t eerst op bewegend beeld en vind er ook niet overkomen als een 23 jarige
pi_161355442
Het ligt er allemaal wel erg dik op .

Wat is nou de bedoeling van dit interview ?
Dat we heldenmagazine gaan kopen ?
Of is het om Sabia en Christie te laten zien hoe Raf en Damian zijn opgenomen in de familie Polman ?

Mijn inziens zoeken ze steeds zelf de media op , net als die foto's in het weekblad Weekend.
pi_161355450
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet me denken aan Britt Dekker. Zelfde neus, zelfde lompe uitspraken, alleen kan ze wat.
Ha, exactly my thought. Zo mannelijk en boers.

Snap ook niet waar mensen op baseren dat ze zo gewoon is. Het zal best hoor, maar je moet dat nog maar zien als het straks uit is. Met Sabia liepen Lolita en consorten ook helemaal weg omdat dat zo'n verademing was na Sylvie en Christie wilde nooit wat kwijt toen het nog aan was.

En het blijft campy en corny; Raf met eerst Sabia's naam op zijn voetbalschoenen en nu weer dat shirt.
pi_161355454
Ik denk dat Raf niet de broek aan heeft :+

En áls ze ruzie krijgen, berg je dan maar _O- Ik denk dat ze Raf zijn ballen uitwringt, als ze boos is :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 11 april 2016 @ 19:33:52 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161355485
Ik denk wel dat ze goed bij de familie past.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161355493
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 19:33 schreef Copycat het volgende:
Ik denk wel dat ze goed bij de familie past.
+1
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161356029
Nou ik vermoed dat Christie tenenkrommend in Amsterdam heeft zitten kijken naar rtl en shownieuws.

Ben benieuwd of ze nog wat appies van Raf bewaard heeft waarin hij
"haar" schrijft dat "zij" er voor zorgt dat hij weer vertrouwen in de liefde heeft .
En dat hij zo blij is dat "zij" begrijpt dat Damian op de eerste plaats komt.

Woensdag de Story maar even inzien. ,
pi_161356148
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:52 schreef jaargetijden het volgende:
Nou ik vermoed dat Christie tenenkrommend in Amsterdam heeft zitten kijken naar rtl en shownieuws.

Ben benieuwd of ze nog wat appies van Raf bewaard heeft waarin hij
"haar" schrijft dat "zij" er voor zorgt dat hij weer vertrouwen in de liefde heeft .
En dat hij zo blij is dat "zij" begrijpt dat Damian op de eerste plaats komt.

Woensdag de Story maar even inzien. ,
Soort Poppetijn :9~
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_161356378
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:18 schreef Ole het volgende:
Arme Damian
Volgens mij heeft dat kind zuurstofgebrek gehad. Man man man. Dat wordt een homo later.
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:16 schreef JaneDoe het volgende:
ze komt nogal aso over, weet t niet hoor
Dat is nogal zwak uitgedrukt.
  † In Memoriam † maandag 11 april 2016 @ 20:53:14 #218
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161358423
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:16 schreef JaneDoe het volgende:
ze komt nogal aso over, weet t niet hoor
Of ze asociaal is weet ik niet, maar ze lijkt wel naadloos in het kampmilieu te passen. Ze is wel érg bezig met zo gewoon mogelijk overkomen.

Nou ja, ze lijken goed bij elkaar te passen. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161358786
quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2016 20:53 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Of ze asociaal is weet ik niet, maar ze lijkt wel naadloos in het kampmilieu te passen. Ze is wel érg bezig met zo gewoon mogelijk overkomen.

Nou ja, ze lijken goed bij elkaar te passen. :')
Waarop baseer je dat ze ermee bezig is om gewoon over te komen?
pi_161358790
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 19:33 schreef Copycat het volgende:
Ik denk wel dat ze goed bij de familie past.
Of de familie bij haar,
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_161358799
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:31 schreef jaargetijden het volgende:
Het ligt er allemaal wel erg dik op .

Wat is nou de bedoeling van dit interview ?
Dat we heldenmagazine gaan kopen ?
Of is het om Sabia en Christie te laten zien hoe Raf en Damian zijn opgenomen in de familie Polman ?

Mijn inziens zoeken ze steeds zelf de media op , net als die foto's in het weekblad Weekend.
Ik had net mijn kies kapot vanmorgen. In de wachtkamer bij de tandarts lag een 'Helden' met een groot interview met Estavana. Ik dikke letters in de kantlijn stond dat zij jong moeder wilde worden, alleen moest zij dan eerst nog wel de goede man tegenkomen.
pi_161358849
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:01 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik had net mijn kies kapot vanmorgen. In de wachtkamer bij de tandarts lag een 'Helden' met een groot interview met Estavana. Ik dikke letters in de kantlijn stond dat zij jong moeder wilde worden, alleen moest zij dan eerst nog wel de goede man tegenkomen.
Een kies trekken is minder erg
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_161358967
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:01 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik had net mijn kies kapot vanmorgen. In de wachtkamer bij de tandarts lag een 'Helden' met een groot interview met Estavana. Ik dikke letters in de kantlijn stond dat zij jong moeder wilde worden, alleen moest zij dan eerst nog wel de goede man tegenkomen.
Tja, definitie 'goede man'....... :D
Is dat zo?
  † In Memoriam † maandag 11 april 2016 @ 21:07:32 #224
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161359053
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:01 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat ze ermee bezig is om gewoon over te komen?
Ik ken haar natuurlijk niet, maar het lijkt me in het dagelijks leven toch niet zo'n tokkie als die ze bij dat overhandigen van dat blad probeerde te zijn? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161359083
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 19:26 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat ja, zo druk en hsrd praten steeds

zie dr voor t eerst op bewegend beeld en vind er ook niet overkomen als een 23 jarige
Denk dat ze er niks aan kan doen dat ze een harde/mannelijke stem heeft. :'(
pi_161359144
quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2016 21:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ken haar natuurlijk niet, maar het lijkt me in het dagelijks leven toch niet zo'n tokkie als die ze bij dat overhandigen van dat blad probeerde te zijn? :?
Ik heb het niet gezien helaas. Maar ook in voorgaande interviews (voor ze met Rafaël had) komt ze een beetje mannelijk, lomp en grof over. Ze vloekt enzo.
pi_161359310
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:10 schreef Wimperkruller het volgende:
. Ze vloekt enzo.
:D
pi_161359412
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:10 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien helaas. Maar ook in voorgaande interviews (voor ze met Rafaël had) komt ze een beetje mannelijk, lomp en grof over. Ze vloekt enzo.
Wat fijn de bierkip overtreffende trap
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_161359432
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:15 schreef computergirl het volgende:

[..]

:D
:D
Is dat zo?
pi_161359466
Geen 'meisjemeisje' dus...
Is dat zo?
  maandag 11 april 2016 @ 21:21:09 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161359560
Het wachten is op de sekstape waarbij die van die ene keeper verbleekt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161359776
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op de sekstape waarbij die van die ene keeper verbleekt.
Jezus! :D :D :D
Is dat zo?
  maandag 11 april 2016 @ 21:27:52 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161359799
:@
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161359845
En wiens bitch is Raf dan?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO maandag 11 april 2016 @ 21:29:07 #235
22592 crew  Ole
pi_161359864
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op de sekstape waarbij die van die ene keeper verbleekt.
_O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_161359866
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2016 21:27 schreef Copycat het volgende:
:@
:D ~O>
Is dat zo?
pi_161360115
Sylvie wil dat Damian niet meer in beeld komt .
Rafael laat foto's maken voor in het blad Helden en geeft interviews met Damian naast zich.

Daarmee wil het van der Vaart kamp even laten weten wat ze van Sykvie haar zelf bedachte mediacode vinden.
Ze zijn allemaal met hetzelfde sop overgoten, als ze elkaar kunnen tegenwerken zullen ze het niet laten.
pi_161360179
Wat dat betreft ben ik het wel met Syl eens, dat stukje met Damian bij boulevard, te treurig voor woorden gewoon.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_161360306
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:36 schreef roos85 het volgende:
Wat dat betreft ben ik het wel met Syl eens, dat stukje met Damian bij boulevard, te treurig voor woorden gewoon.
Dat bedoel ik, het had toch geen meerwaarde voor het interview.
pi_161360478
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:01 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik had net mijn kies kapot vanmorgen. In de wachtkamer bij de tandarts lag een 'Helden' met een groot interview met Estavana. Ik dikke letters in de kantlijn stond dat zij jong moeder wilde worden, alleen moest zij dan eerst nog wel de goede man tegenkomen.
Op het woonwagenkamp hebben ze vaak lekker jong kinderen. Ik zie steeds meer overeenkomsten :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161360722
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:36 schreef roos85 het volgende:
Wat dat betreft ben ik het wel met Syl eens, dat stukje met Damian bij boulevard, te treurig voor woorden gewoon.
Dat.

Treurig inderdaad.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161361147
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Op het woonwagenkamp hebben ze vaak lekker jong kinderen. Ik zie steeds meer overeenkomsten :+
Het was in dit winternummer


In dit nummer was er voor Estavana wel zo'n 8 bladzijden ingeruimd (inclusief foto's)

Zie bij seconde 32 waarin staat dat: "Ik heb altijd gezegd dat ik jong moeder wil worden, maar ja, dan moet ik eerst een man zien te vinden".

[ Bericht 12% gewijzigd door Idisrom op 11-04-2016 22:07:34 ]
  maandag 11 april 2016 @ 22:28:55 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161362807
quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2016 21:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ken haar natuurlijk niet, maar het lijkt me in het dagelijks leven toch niet zo'n tokkie als die ze bij dat overhandigen van dat blad probeerde te zijn? :?
Ik heb het niet gezien, maar het idee dat mensen zich on-cam beroerder gedragen dan off-cam is wel heel New Kids Turbo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 12 april 2016 @ 08:27:25 #244
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_161367931
Het zal voor Raf een verademing zijn 's ochtends wakker te worden naast een vrouwpersoon die in plaats van een selfie eerst een flinke scheet laat.
pi_161368151
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2016 08:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Het zal voor Raf een verademing zijn 's ochtends wakker te worden naast een vrouwpersoon die in plaats van een selfie eerst een flinke scheet laat.
:D
pi_161368290
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, het had toch geen meerwaarde voor het interview.
Syl moet niet janken. Ze heeft jaren foto's van hem geplaatst. Zij wel op de voorgrond uiteraard. Hij wat blurry achter haar.

Tot zover dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden.
Go hard or go home
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 april 2016 @ 14:55:13 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_161374658
Na het aanstellerige geschreeuw, en het heen en weer springen, als een debiel hinnekend roepen dat het haar moeder was en als een vent de champagne naar binnen schrokkend zei Albert:

Wat een leuke meid is het toch :{

Het is zo'n griet die gaat zeggen dat ze zo'n gekke meid is en dat je de dag moet plukken. Wat een mallerd en wat een manwijf.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 12 april 2016 @ 15:08:41 #248
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161374881
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2016 08:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Het zal voor Raf een verademing zijn 's ochtends wakker te worden naast een vrouwpersoon die in plaats van een selfie eerst een flinke scheet laat.
:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161375251
In het blad Helden zegt Rafael :

" ik geloofde niet meer in een echte relatie , ik was mijn vertrouwen in vrouwen en in de liefde totaal verloren "
en vervolgens
" dat bepaalde ook mijn leven een beetje "

Wil hij daar dan mee zeggen dat nadat Sylvie vreemd was gegaan hij alle vertrouwen kwijt was en dat dat een EXCUUS zou zijn voor wat hij daarna allemaal heeft gedaan ??

Tijdens huwelijk rommelen met Nikky en Sabia en o.a. Christie 6 maanden lang gebruiken als therapeute en onderwijl ook nog eens twee maanden van twee walletjes eten.

Lekker makkelijk maar ja als Es het pikt dan is alles toch goed. Gun ze hun geluk.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 15:47:52 #250
43556 miss_dynastie
pi_161375602
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:34 schreef jaargetijden het volgende:
Sylvie wil dat Damian niet meer in beeld komt .
Rafael laat foto's maken voor in het blad Helden en geeft interviews met Damian naast zich.

Daarmee wil het van der Vaart kamp even laten weten wat ze van Sykvie haar zelf bedachte mediacode vinden.
Ze zijn allemaal met hetzelfde sop overgoten, als ze elkaar kunnen tegenwerken zullen ze het niet laten.
Serieus? Als er nou iemand dat kind heeft ingezet als foto-accessoire... De enige die dat wat mij betreft in het geval van Meis zou mogen zeggen, is Damian zelf. Hij zal wel te knap worden en mama zal wel bang zijn dat ze er niet leuk meer bij af steekt :7
pi_161375967
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Serieus? Als er nou iemand dat kind heeft ingezet als foto-accessoire...
voortschrijdend inzicht? Leren van je fouten ?
pi_161376464
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:08 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Denk dat ze er niks aan kan doen dat ze een harde/mannelijke stem heeft. :'(
ik heb zelf ook best voor de gemiddelde vrouw lage stem, maar mag toch hopen dat ik niet zo overkom als zij
t ging mij ook niet om de toonhoogte van haar stem, maar deed zo druk en aanstellerig, in mijn ogen dan
pi_161376601
Ik kan me wél voorstellen dat Syl wat moeite heeft met het feit dat er weer een ander "moederfiguur" in het leven van haar kind is. Dat lijkt me godsgruwelijk vervelend, al wenst ze Raf al het geluk van de wereld natuurlijk. :') Dan kun je dus vallen over het feit dat ze je kind in de publiciteit brengen. Ik denk dat het voor haar vervelender is dan voor Damian.
Go hard or go home
  dinsdag 12 april 2016 @ 16:36:28 #254
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161376665
Hoeveel neukertjes van Syl heeft Damian al mee moeten ontbijten?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 17:10:34 #255
43556 miss_dynastie
pi_161377512
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:05 schreef computergirl het volgende:

[..]

voortschrijdend inzicht? Leren van je fouten ?
Geloof je dat echt? Ik denk eerder dat ze jaloers is op het kind of hem te lelijk vindt voor op de foto :+
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 17:48:52 #256
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161378143
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:34 schreef Noek het volgende:
Ik kan me wél voorstellen dat Syl wat moeite heeft met het feit dat er weer een ander "moederfiguur" in het leven van haar kind is. Dat lijkt me godsgruwelijk vervelend, al wenst ze Raf al het geluk van de wereld natuurlijk. :')
Mwoa, Ze ontlopen elkaar toch niet zoveel qua relaties of avontuurtjes of je hoe je het ook noemt?
En het is toch niet wekelijks een ander? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 12 april 2016 @ 18:19:08 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161378681
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2016 17:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mwoa, Ze ontlopen elkaar toch niet zoveel qua relaties of avontuurtjes of je hoe je het ook noemt?
En het is toch niet wekelijks een ander? :?
Iedere vermeende relatie komt volgens mij voornamelijk doordat de bladen van iedere date al een relatie maken.

Sylvie ontbijt met Damian en een vriendin: Sylvie stort haar hart uit in het bijzijn van Damian.
Sylvie ontbijt met Damian en een man: Sylvie heeft een nieuwe relatie en sleurt Damian er gelijk in mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161402759
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2016 17:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mwoa, Ze ontlopen elkaar toch niet zoveel qua relaties of avontuurtjes of je hoe je het ook noemt?
En het is toch niet wekelijks een ander? :?
Dat is ook waar.
Niet wekelijks maar Sabia, Christie en die nieuwe binnen een half jaar?
Go hard or go home
pi_161404751
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Hoeveel neukertjes van Syl heeft Damian al mee moeten ontbijten?
Hij heeft Momo echt om zich heen gehad en volgens mij die Zarka en Deutsch amper. Ik vind het altijd zo overdreven om te stellen dat ze van de ene naar de andere hopt en haar kind daaraan blootstelt. Het blijft hardnekkig.

Christie staat inderdaad weer in de Story maar dan met een metamorfose. Een "nieuw begin" na een moeilijke tijd zegt ze. Alsof ze een relatie van tien jaar heeft gehad :')
pi_161404936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:57 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat is ook waar.
Niet wekelijks maar Sabia, Christie en die nieuwe binnen een half jaar?
Die nieuwe is Estavana Polman
By the way, dit fimpje was hier nog niet gepost, wel meermalen besproken.
Vandaar voor het naslagwerk
  woensdag 13 april 2016 @ 19:21:10 #261
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161405804
Sylvie is vandaag jarig, 38 jaar. Gefeliciteerd. Oogt trouwens veel jonger, ik zou haar 28, 31 jaar geven.


pi_161406351
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sylvie is vandaag jarig, 38 jaar. Gefeliciteerd. Oogt trouwens veel jonger, ik zou haar 28, 31 jaar geven.


[ afbeelding ]
met botox ben ik net 12 :D
pi_161406376
Proficiat!
Ik durf te zweren dat ze geen hap neemt van die taart.
´
pi_161406494
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

met botox ben ik net 12 :D
Met botox moest ik nog afgetrokken worden :o
´
pi_161407023
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

met botox ben ik net 12 :D
met botox zit mn vader nog in de zak van mn opa
pi_161407281
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:02 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

met botox zit mn vader nog in de zak van mn opa
:D ;( :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_161409944
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:37 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Die nieuwe is Estavana Polman
By the way, dit fimpje was hier nog niet gepost, wel meermalen besproken.
Vandaar voor het naslagwerk
Wat is hier nou zo vreselijk aan? :@

Leuk kind die Damian trouwens O+ Raf eigenlijk ook wel :D

en wat is er nou zo vreselijk aan Estavana? :o
pi_161409961
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

met botox ben ik net 12 :D
:D
pi_161410756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:

[..]

Wat is hier nou zo vreselijk aan? :@

Leuk kind die Damian trouwens O+ Raf eigenlijk ook wel :D

en wat is er nou zo vreselijk aan Estavana? :o
Wat een lomp mokkel!
Lief ventje die Damian. Raf is gewoon een rat.

En Sylvie viert haar verjaardag vast met t staren naar een taart. Ze is nu de hoera van Amsterdam. Hebben we al meer selfies van haar party?
Go hard or go home
pi_161410823
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:43 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat een lomp mokkel!
Lief ventje die Damian. Raf is gewoon een rat.

En Sylvie viert haar verjaardag vast met t staren naar een taart. Ze is nu de hoera van Amsterdam. Hebben we al meer selfies van haar party?
:D

Damian is een moppie, Raf weet ik eigenlijk niet maar zo op het filmpje viel hij me reuze mee :P

Is dat mokkel zo lomp? Het viel me best mee na wat ik hier gelezen had, ik verwachte een vloekende bootwerker _O-
pi_161411187
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:

[..]

Wat is hier nou zo vreselijk aan? :@

Leuk kind die Damian trouwens O+ Raf eigenlijk ook wel :D

en wat is er nou zo vreselijk aan Estavana? :o
Het is ook niet zozeer vreselijk maar wel wat....ongemakkelijk.

Heb wel het idee dat Raf en Damian oprecht dol op elkaar zijn.
pi_161411229
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het is ook niet zozeer vreselijk maar wel wat....ongemakkelijk.

Heb wel het idee dat Raf en Damian oprecht dol op elkaar zijn.
ah... ongemakkelijk.... :+ ja zal wel even wennen zijn zo in de spotlights ...

Raf en Damian waren écht *;
pi_161411485
Dat mokkel lijkt me eigenlijk best een grappige vrouw.
pi_161416472
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat mokkel lijkt me eigenlijk best een grappige vrouw.
Ik kan er op dit moment ook niet zoveel mis aan ontdekken eigenlijk....
pi_161416644
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 06:42 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik kan er op dit moment ook niet zoveel mis aan ontdekken eigenlijk....
er zat nog een stukje voor van rtl boulevard zelf, gefilmd bij de onthulling van die tulp
pi_161417096
Niks mis met een lomp mokkel hoor. Ga mezelf niet verloochenen maar ze is gewoon anders dan die poppetjes die zitten te kirren die hij voorheen had. Daar schaar ik Syl, Sab en dinges ook bij.
Go hard or go home
pi_161417206
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 08:29 schreef Noek het volgende:
Niks mis met een lomp mokkel hoor. Ga mezelf niet verloochenen maar ze is gewoon anders dan die poppetjes die zitten te kirren die hij voorheen had. Daar schaar ik Syl, Sab en dinges ook bij.
christie...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161419285
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:46 schreef FANN het volgende:

[..]

:D

Damian is een moppie, Raf weet ik eigenlijk niet maar zo op het filmpje viel hij me reuze mee :P

Is dat mokkel zo lomp? Het viel me best mee na wat ik hier gelezen had, ik verwachte een vloekende bootwerker _O-
Ze scheldt dus ook best veel en is een beetje mannelijk/boers. Door hoe ze praat of zo.
pi_161419549
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:13 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ze scheldt dus ook best veel en is een beetje mannelijk/boers. Door hoe ze praat of zo.
ah... oké :+ ik heb dat stukje bij RTL Boulevard niet gezien hoor moet ik eerlijk zeggen
dus dat heb ik dan gemist...
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2016 @ 19:38:52 #280
368283 ato
pi_161430006
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 08:29 schreef Noek het volgende:
Niks mis met een lomp mokkel hoor. Ga mezelf niet verloochenen maar ze is gewoon anders dan die poppetjes die zitten te kirren die hij voorheen had. Daar schaar ik Syl, Sab en dinges ook bij.
Leuke meid, zit tenminste humor in..
Life can be a bitch, so like it..
pi_161430738
Burrpp! :o
Hoe gaat het met Sab en Dorte? De rest boeit me weinig meer. :O
´
pi_161439335
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Hoeveel neukertjes van Syl heeft Damian al mee moeten ontbijten?
Niet op een hand te tellen meer :P
pi_161468396
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:13 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ze scheldt dus ook best veel en is een beetje mannelijk/boers. Door hoe ze praat of zo.
Schelden? Het "heftigste" dat ik haar heb horen zeggen dat ze naar "FUCKING RIO" gaat ... na de plaatsing voor de Olympische Spelen. Dat vind ik geen schelden hoor.
Ze komt op mij over als een nuchtere meid met humor en wat ik heb gezien hebben ze samen ook lol, prima toch!
pi_161468863
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 14:54 schreef utopinee het volgende:

[..]

Schelden? Het "heftigste" dat ik haar heb horen zeggen dat ze naar "FUCKING RIO" gaat ... na de plaatsing voor de Olympische Spelen. Dat vind ik geen schelden hoor.
Ze komt op mij over als een nuchtere meid met humor en wat ik heb gezien hebben ze samen ook lol, prima toch!
Ja, schelden tijdens RTL late night nog. Gewoon echt schelden en niet fucking. Gewoon een beetje lomp, meer niet. Dat mag ik toch wel zeggen. :)
pi_161469765
Voor de derde week op rij weer zeker 10 foto's van Raf en Es in " De Weekend ".

Raf en Es gaan tennissen,
Es met de opa van Raf.
Raf met zijn opa.
Raf en Es samen eten
Enz.

Steeds weer fotos op ander plekken en erg scherp.
Al drie weken lang heeft een fotograaf ze " toevallig " gespot , ik geloof dat het inderdaad gearrangeerd is.
We geloven wel dat ze erg verliefd zijn en het gezellig hebben maar als ik de familie van de Vaart was zou ik maar niet te hoog van de toren blazen . Zo sneu die foto's steeds. Ook altijd in de weekend ??

[ Bericht 0% gewijzigd door jaargetijden op 16-04-2016 16:37:28 ]
pi_161470565
Die gaan vast de babykamer sponsoren , of het huwelijk, of allebei :D
pi_161470821
Vreselijk lijkt me dat om steeds met die hele familie opgescheept te moeten zitten. :{w
´
pi_161485913
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 15:18 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja, schelden tijdens RTL late night nog. Gewoon echt schelden en niet fucking. Gewoon een beetje lomp, meer niet. Dat mag ik toch wel zeggen. :)
Uiteraard mag je dat zeggen :)

Ik heb waarschijnlijk een andere versie van de RTL late night uitzending gezien dan :Y
  zondag 17 april 2016 @ 10:03:19 #289
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_161486698
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:37 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Die nieuwe is Estavana Polman
By the way, dit fimpje was hier nog niet gepost, wel meermalen besproken.
Vandaar voor het naslagwerk
ik denk dat ze wel bij elkaar passen....
  zondag 17 april 2016 @ 11:02:27 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161487805
Raf blijkt idd weer zo vies te zijn van publiciteit als hij altijd deed voorkomen.
Oh wacht... hij is alleen maar vies van publiciteit als hem dat beter uitkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161488742
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 10:03 schreef Marrije het volgende:


ik denk dat ze wel bij elkaar passen....
.
Ik mag het toch hopen want anders wordt het toch wel een erg dik boek dat hij gaat schrijven pffffffffffffff
pi_161489732
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 09:18 schreef utopinee het volgende:

[..]

Uiteraard mag je dat zeggen :)

Ik heb waarschijnlijk een andere versie van de RTL late night uitzending gezien dan :Y
Oke, dan heeft ze niet gevloekt. Super vrouwelijk en net meisje daarnaast, ze weet precies wat ze moet zeggen en doen.
  Trouwste user 2022 zondag 17 april 2016 @ 12:58:35 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_161490371
Vind het ook een lompehork. Beetje mannelijke trekjes zijn leuk, net als bij mannen andersom. Dit is te ver voor mijn bedshow.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 17 april 2016 @ 13:00:20 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_161490413
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 11:49 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

.
Ik mag het toch hopen want anders wordt het toch wel een erg dik boek dat hij gaat schrijven pffffffffffffff
Flink hoofdstuk 'Geer en Goor'.
pi_161572839
quote:
'Verliefde Estavana belt Rafael elke dag'

De kersverse romance van de in Denemarken wonende tophandbalster Estavana Polman (23) en de 33-jarige Sevilla-voetballer Rafael van der Vaart - ze wonen exact 2889 kilometer bij elkaar vandaan - domineert wederom de roddelbladen. Privé citeert de blondine die in een oud interview dieper zou zijn ingegaan op hoe zij omgaat met langeafstandsrelaties. Volgens Estavana was haar vorige relatie - met de Purmerendse oud-snowboardleraar en tegenwoordig voetballer Mart Lieder (25) - geen enkel probleem. Zij woonde toen in het Deense Esbjerg en hij in Zwitserland. Over Lieder (die Estavana's billen het mooiste aan haar vond) vertelde de sportvrouw openhartig: ,,We bellen elke avond voor we gaan slapen, omdat we welterusten willen zeggen. Verder spreken we elkaar voortdurend via Skype.'' Hoe Estavana en Raf momenteel contact houden vertelt het verhaal helaas niet.

pi_161573171
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

is ook balen als je iemand's billen het mooist vindt en je moet de rest van de dag tegen een hoofd aan kijken :@ :')
pi_161573696
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:21 schreef FANN het volgende:

[..]

is ook balen als je iemand's billen het mooist vindt en je moet de rest van de dag tegen een hoofd aan kijken :@ :')
:D :P Da's inderdaad minder
  woensdag 20 april 2016 @ 13:54:20 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161573980
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

:')

quote:
'Verliefde Estavana belt Rafael elke dag'
[....]
Hoe Estavana en Raf momenteel contact houden vertelt het verhaal helaas niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161574060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

:')

[..]

Ik denk dat ze whatsapp-contact hebben maar dat vertelt het verhaal HELAAS NIET.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2016 @ 15:22:08 #300
368283 ato
pi_161576043
Ik wist niet dat Sylvie een broer had die getrouwd is met een man.
Tenminste dat hoorde ik gisteren bij RTL boulevard .
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 20 april 2016 @ 15:46:56 #301
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161576690

Rafael van der Vaart wil zich nog niet neerleggen bij de reserverol bij Real Betis. Toch zijn er genoeg ploegen die zich melden voor de ex-Oranje international.
Er vond een trainerswissel plaats bij Betis waardoor Van der Vaart zijn plek in de ploeg verloor. Toch gelooft de middenvelder er in dat hij het tij kan keren en binnenkort weer in de basis kan starten.,,Er wordt veel gezegd en geschreven en er bellen wel clubs uit Mexico en Brazilië, van overal vandaan. Maar ik praat daar liever niet over, want ik heb veel respect voor Betis'', zo meldt Rafael aan Televisa de México.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kans-bij-Betis.dhtml


Dit topic is gesloten, nieuwe topic: SHO / [FAKEGATE] Syl, Raf &Sab #78 Sabia naar Hollywood?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')