abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:36:07 #226
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164633981
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:52 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Het werk op zich heb ik altijd leuk gevonden. Inhoudelijk nog steeds wel, maar de projecten zijn omgeslagen van heel ambitieus naar compleet onrealistisch qua budgetten, planning en resources. Aangezien ik in principe verantwoording daarover moet afleggen, heb ik de laatste tijd steeds meer moeite hiermee. En inderdaad vooral het nadenken in m'n eigen tijd begint me te slopen.
verder kijken, geloof me, t is slopend. Voor jezelf als je relatie/gezin
pi_164635740
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Stel dat je op je 24e begint met een magere 1600

24: 1600 - 19.328 per jaar
28: 3200 - 38.656 per jaar
32: 6400 - 77.312 per jaar
36: 12.800 - 154.624 per jaar
40: 25.600 - 309.248 per jaar
44: 51.200 - 618.496 per jaar
48: 102.400 - 1.236.992 per jaar
52: 208.800 - 2.522.304 per jaar
56: 409.600 - 4.947.968 per jaar
60: 819.200 - 9.895.936 per jaar
64: 1.638.400 - 19.791.872 per jaar

Lekker hoor, even 39,6 miljoen verdienen :9
Ik gok dat ik de laatste vier staffels zou skippen.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 23:48:18 #228
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164636499
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:48 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Nee. We hadden poolauto's die ik regelmatig mee had, maar die zijn weg vanwege bezuinigingen. Heb zelf ook geen auto, dus leen regelmatig de auto van de baas. Misschien dat hij het ooit nog irritant gaat vinden en wat gaat regelen, maar vooralsnog niet.

[..]

Toen ik startte was het allemaal wel prima. Aardig salaris en veel betaalde overuren. Nu veel meer verantwoordelijkheden en druk. In die tijd wel een paar keer verhoging gehad, maar ook wegvallen van betaalde overuren en nog wat andere regelingen. Zeker zonder pensioenregeling begint het als wat mager te voelen.
Ik ging als maritiem project manager naar de overheid. Echt beter veel beter
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 23:52:48 #229
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_164636630
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 16:50 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb als vuistregel dat het salaris iedere vier jaar moet verdubbelen. Ik voorzie wel langzaam dat het moeilijk gaat worden, maar dat komt vooral omdat ik al wat langer werk.
als ik het me goed herinner schelen wij maar een paar jaar en het is mij alleen gelukt door voor mezelf te beginnen. Ben benieuwd hoe het jou dan lukt, want dat soort stappen maak je niet door bij je werkgever te blijven.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_164642074
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:48 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik ging als maritiem project manager naar de overheid. Echt beter veel beter
Is ook niet altijd waar. Veel gezeik Rn regeltjes, salaris is ook niet zo best.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 07:54:33 #231
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164642137
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 07:37 schreef Skv het volgende:

[..]

Is ook niet altijd waar. Veel gezeik Rn regeltjes, salaris is ook niet zo best.
Okok in mijn geval beter :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164643578
Ik vraag me af waar een ambulancechauffeur netto mee thuis komt als hij een vol continu dienst draait.
Ze vragen vrij vaak mensen en het lijkt me wel leuk werk.
Ik kan op internet niet echt duidelijke informatie vinden.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:13:30 #233
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_164643626
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:09 schreef vaginabeheerder het volgende:
Ik vraag me af waar een ambulancechauffeur netto mee thuis komt als hij een vol continu dienst draait.
Ze vragen vrij vaak mensen en het lijkt me wel leuk werk.
Ik kan op internet niet echt duidelijke informatie vinden.
Die krijgen echt te weinig en leuk is volgens mij niet het juiste woord. Je bent de hele dag tussen mensen in paniek, leven en dood. Dat werk laat je echt niet los als je om 17:30 thuis de keuken in stapt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:21:33 #234
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_164643737
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:52 schreef stinkie het volgende:

[..]

als ik het me goed herinner schelen wij maar een paar jaar en het is mij alleen gelukt door voor mezelf te beginnen. Ben benieuwd hoe het jou dan lukt, want dat soort stappen maak je niet door bij je werkgever te blijven.
Ik ga er vanuit dat iedereen zich realiseert dat ik niet verwacht 40 jaar lang mijn salaris iedere 4 jaar te verdubbelen. Ik vond het alleen zo leuk dat het percentage 70% opslag in 7 jaar bij 1 baas vernoemd moest worden. Het is weliswaar heel knap, het kan niet overal.

De vier jaar regel heb ik van 16 naar 20 (kranten), van 20 naar 24 (supermarkt/winkel), 24 naar 28 (1ste baan) 28 naar 32 (3de baan) waar kunnen maken, als ik het richting 36 weer flik lach ik mezelf helemaal kapot. Dat doe ik nu al.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_164643826
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:00 schreef Spatzmann het volgende:
Ik heb een stapje terug gedaan richting het hbo onderwijs, blij dat ik dit gedaan heb. Een win-win situatie :) Dan maar minder loon, maar meer geluk.
Het is wat je er zelf van maakt als we het over "een stap terug nemen" hebben. Heb docenten op het WO gehad die het lesgeven er maar met wat tegenzin er bij leken te doen, en zich vooral wilden richten op onderzoek.

Op het HBO heb ik docenten gezien die heel druk waren met projecten/studenten begeleiden, met het curriculum aanvullen/aanpassen enz enz. Zou me niet verbazen als ze meer uren in het werk stoken dan die professoren die alleen onderzoek (willen) doen.
Why stay small, if you can grow big..
pi_164643914
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:13 schreef XL het volgende:

[..]

Die krijgen echt te weinig en leuk is volgens mij niet het juiste woord. Je bent de hele dag tussen mensen in paniek, leven en dood. Dat werk laat je echt niet los als je om 17:30 thuis de keuken in stapt.
Als je het leuk vind om mensen te helpen is het wel leuk werk.
De één gaat beter met de omstandigheden om dan de ander.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 16:44:58 #237
450647 LekkerVerfrissend
We gaan er tegenaan!
pi_164651528
Was:

01: Bedrijfstak: Rechtbank. (extern)
02: Functie: Beveiliger/Gerechtsbode
03: Opleiding: Beveiliging.
04: Leeftijd: 25
05: Aantal uren per week: 42 (contract was 0-uren)
06: Aantal vakantiedagen: 0
07: 13e maand: Nee
08: Bruto maand salaris: ¤1647,-
09: Netto maand salaris: ¤1490,-
10: Overuren betaald: Ja.
11: Werkervaring: 0 Jaar.
12: Goodies: Helemaal niets.
13: Tevreden: Nee. Voor de hoeveelheid uren verwacht ik een iets wat beter salaris. Plus mijn salaris is een all incl. Dus vakantie geld- dagen etc. Ik bouw niets op. Heb natuurlijk de baan aangenomen omdat ik anders geen werkervaring opbouw.


Kleine update van mijn vorige post uit 2015

2016

01: Bedrijfstak: Rechtbank Gelderland. (intern)
02: Functie: Beveiliger/Rijksambtenaar.
03: Opleiding: Beveiliging.
04: Leeftijd: 26
05: Aantal uren per week: Contract 36, werk er 40. (meer met piket diensten)
06: Aantal vakantiedagen: 21 + 24 ADV opbouw.
07: 13e maand: Ja. ¤175,- p/m bouw ik op.
08: Bruto maand salaris: ¤1875,- excl. toeslagen
09: Netto maand salaris: ¤1617,- excl. toeslagen. Incl. zou ik op ¤1850,- ongeveer uitkomen.
10: Overuren betaald: Nee. Bouw wel meer vrije dagen op. Eigen keuze.
11: Werkervaring: 1 jaar.
12: Goodies: Pensioen gedeeltelijk betaald. Collectieve zorgverzekering. Reiskosten vergoeding. Eventuele opleidingen worden vergoed.
13: Tevreden: Ja. Een hele verbetering tegenover mijn vorige werkgever (was particuliere beveiliging). Nu eindelijk uren op papier en gewoon door betaalde vakantie. Zit ook veel lekkerder in mijn vel nu ik meer duidelijkheid heb. Salaris mag nog wat hoger, maar dat komt vanzelf met de jaren. 13de maand en vakantiegeld krijg ik nu wel eindelijk. Helemaal tevreden dus
pi_164652419
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:44 schreef LekkerVerfrissend het volgende:
Was:

01: Bedrijfstak: Rechtbank. (extern)
02: Functie: Beveiliger/Gerechtsbode
03: Opleiding: Beveiliging.
04: Leeftijd: 25
05: Aantal uren per week: 42 (contract was 0-uren)
06: Aantal vakantiedagen: 0
07: 13e maand: Nee
08: Bruto maand salaris: ¤1647,-
09: Netto maand salaris: ¤1490,-
10: Overuren betaald: Ja.
11: Werkervaring: 0 Jaar.
12: Goodies: Helemaal niets.
13: Tevreden: Nee. Voor de hoeveelheid uren verwacht ik een iets wat beter salaris. Plus mijn salaris is een all incl. Dus vakantie geld- dagen etc. Ik bouw niets op. Heb natuurlijk de baan aangenomen omdat ik anders geen werkervaring opbouw.


Kleine update van mijn vorige post uit 2015

2016

01: Bedrijfstak: Rechtbank Gelderland. (intern)
02: Functie: Beveiliger/Rijksambtenaar.
03: Opleiding: Beveiliging.
04: Leeftijd: 26
05: Aantal uren per week: Contract 36, werk er 40. (meer met piket diensten)
06: Aantal vakantiedagen: 21 + 24 ADV opbouw.
07: 13e maand: Ja. ¤175,- p/m bouw ik op.
08: Bruto maand salaris: ¤1875,- excl. toeslagen
09: Netto maand salaris: ¤1617,- excl. toeslagen. Incl. zou ik op ¤1850,- ongeveer uitkomen.
10: Overuren betaald: Nee. Bouw wel meer vrije dagen op. Eigen keuze.
11: Werkervaring: 1 jaar.
12: Goodies: Pensioen gedeeltelijk betaald. Collectieve zorgverzekering. Reiskosten vergoeding. Eventuele opleidingen worden vergoed.
13: Tevreden: Ja. Een hele verbetering tegenover mijn vorige werkgever (was particuliere beveiliging). Nu eindelijk uren op papier en gewoon door betaalde vakantie. Zit ook veel lekkerder in mijn vel nu ik meer duidelijkheid heb. Salaris mag nog wat hoger, maar dat komt vanzelf met de jaren. 13de maand en vakantiegeld krijg ik nu wel eindelijk. Helemaal tevreden dus
Fijn dat je beter op je plek zit. Is dat een MBO opleiding trouwens? Vind het netto best een mooi bedrag nog. Zelf ook nieuwe uitdaging gevonden, zal binnenkort lijstje posten :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_164655859
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:13 schreef XL het volgende:

[..]

Die krijgen echt te weinig en leuk is volgens mij niet het juiste woord. Je bent de hele dag tussen mensen in paniek, leven en dood. Dat werk laat je echt niet los als je om 17:30 thuis de keuken in stapt.
Dat laatste is onzin, je zit echt niet continu tussen paniek, leven en dood. Je hebt ook rustige diensten met alleen besteld vervoer. Je moet er wel de persoon voor zijn om het te gaan doen, vaak komen er op deze functie veel sollicitanten. Of je het wel of niet los kan laten na einde dienst ligt geheel aan jezelf, de mannen die het doen vinden het prachtig en willen vaak niet anders. Loon durf ik zo niet te zeggen maar Google kan je daar wel bij helpen denk ik!
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:05:31 #240
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_164729789
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:52 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Het werk op zich heb ik altijd leuk gevonden. Inhoudelijk nog steeds wel, maar de projecten zijn omgeslagen van heel ambitieus naar compleet onrealistisch qua budgetten, planning en resources. Aangezien ik in principe verantwoording daarover moet afleggen, heb ik de laatste tijd steeds meer moeite hiermee. En inderdaad vooral het nadenken in m'n eigen tijd begint me te slopen.
Dat klinkt als het begin van de weg naar overspannen/burn out. Vooral dat laatste zinnetje.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_164730476
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:52 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Het werk op zich heb ik altijd leuk gevonden. Inhoudelijk nog steeds wel, maar de projecten zijn omgeslagen van heel ambitieus naar compleet onrealistisch qua budgetten, planning en resources. Aangezien ik in principe verantwoording daarover moet afleggen, heb ik de laatste tijd steeds meer moeite hiermee. En inderdaad vooral het nadenken in m'n eigen tijd begint me te slopen.
Waarom accepteer je dergelijke projecten? Onrealistische planning en resources is een recept voor teleurgestelde opdrachtgevers. Als er vooraf niet over dergelijke zaken te praten is.. Wegwezen.

Overigens is er een verschil tussen ambitieus en onrealistisch.
Whatever...
pi_164732867
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:38 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Waarom accepteer je dergelijke projecten? Onrealistische planning en resources is een recept voor teleurgestelde opdrachtgevers. Als er vooraf niet over dergelijke zaken te praten is.. Wegwezen.

Overigens is er een verschil tussen ambitieus en onrealistisch.
In bepaalde branches waar ik werkzaam ben zie ik continue projecten voorbij komen die voornamelijk qua planning onrealistisch zijn. Schijnbaar is dat de manier om projecten binnen te halen.

Voor mij niet zo'n probleem, ik verdien mijn geld met het weer recht trekken.
pi_164734763
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2016 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

In bepaalde branches waar ik werkzaam ben zie ik continue projecten voorbij komen die voornamelijk qua planning onrealistisch zijn. Schijnbaar is dat de manier om projecten binnen te halen.

Voor mij niet zo'n probleem, ik verdien mijn geld met het weer recht trekken.
Nja, hangt inderdaad ook wel een beetje af van de sector. Maar uiteindelijk gaat dan elk project over d3 deadline, want onrealistisch. Ik ben zelf richting mijn board het liefst gewoon eerlijk en geef een ambitieuze deadline. Die we halen als we geen grote tegenslag hebben. Overigens heb ik het dan ook wel over projecten waarbij eerst een stuk moet worden onderzocht en uitgewerkt, daarna geïmplementeerd in de vorm van machines en werkende processen in een fabriek.

In sommige dienstensectoren wordt een opdracht binnengehaald door een ander dan wie het moet uitvoeren... de contracten zijn vaak ook weer voor een ander. Recept voor standaard gelazer, want in theorie werkt het, in de praktijk lopen er een hoop incompetente lapzwansen rond die graag over de rug van een ander hun bonus halen.
Whatever...
pi_164739347
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:09 schreef vaginabeheerder het volgende:
Ik vraag me af waar een ambulancechauffeur netto mee thuis komt als hij een vol continu dienst draait.
Ze vragen vrij vaak mensen en het lijkt me wel leuk werk.
Ik kan op internet niet echt duidelijke informatie vinden.
Maximaal ongeveer 2000 netto.. Door onregelmatig werken kan er nog 200 bijkomen ofzo.
pi_164739394
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:13 schreef XL het volgende:

[..]

Die krijgen echt te weinig en leuk is volgens mij niet het juiste woord. Je bent de hele dag tussen mensen in paniek, leven en dood. Dat werk laat je echt niet los als je om 17:30 thuis de keuken in stapt.
Dat valt best mee.. 50 procent van het ambulance werk is besteld vervoer.
pi_164741440
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

verder kijken, geloof me, t is slopend. Voor jezelf als je relatie/gezin
Die heb ik niet, dus dat scheelt. Al is het wel een nadeel, want ik 'kan' altijd. Met een gezin heb je een reden om op tijd naar huis te gaan of een keer in het weekend niet te kunnen.
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:38 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Waarom accepteer je dergelijke projecten? Onrealistische planning en resources is een recept voor teleurgestelde opdrachtgevers. Als er vooraf niet over dergelijke zaken te praten is.. Wegwezen.

Overige is er een verschil tussen ambitieus en onrealistisch.
Dat bedoel ik inderdaad met het laatste. Vroeger was het ambitieus, maar was het met goede wil wel mogelijk. De laatste tijd ben ik vaak van mening dat het gewoon echt niet meer mogelijk is. Projecten die complexer zijn dan die ambitieuze projecten en in minder dan 2/3 van de tijd moeten, met niet eens de helft van aantal FTE, etc.

En waarom ik die projecten accepteer? Ik heb niet het idee dat ik daar een keus in heb. Dan moet ik werk gaan weigeren. Ik ben niet degene die dit aan de klant verkoopt. Ik maak vooraf de inschatting van benodigde tijd, FTE en de kostprijs. Vervolgens gaat dat naar verkoop. Die zetten de marges en risico op nul, geven wat korting en opties weg en zeggen toe dat het ook wel in bijvoorbeeld 10 maanden kan ipv 14 maanden. Vervolgens 'krijg' ik een aantal mensen voor die 10 maanden. Bijvoorbeeld 4 FTE voor 10 maanden, terwijl ik 5 FTE voor 14 maanden had ingeschat.

Uiteraard heb ik dan al heel vaak aangegeven, maar daar kom ik niet uit met m'n baas. De laatste 2 weken heb ik dit zeker 4x besproken. Dan krijg ik nog wat halfbakken toezeggingen van collega's uit andere projecten die kunnen bijstaan, terwijl dit in de praktijk gewoon niet zo is. Andersom gebeurt het ook, dus van de 4 FTE ik die op mijn project staat, wordt er in de praktijk ook nog eens minder aan besteed. Verder krijg ik te horen dat ik dan maar meer moet uitbesteden, terwijl daar geen budget voor is meegenomen. En buiten de kosten is er wat mij betreft een grens aan de hoeveelheid werk dat je kan uitbesteden. Ook dat moet aangestuurd worden, etc.

Frustraties. :P
  zondag 21 augustus 2016 @ 20:53:44 #247
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_164743472
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 19:49 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Die heb ik niet, dus dat scheelt. Al is het wel een nadeel, want ik 'kan' altijd. Met een gezin heb je een reden om op tijd naar huis te gaan of een keer in het weekend niet te kunnen.

[..]

Dat bedoel ik inderdaad met het laatste. Vroeger was het ambitieus, maar was het met goede wil wel mogelijk. De laatste tijd ben ik vaak van mening dat het gewoon echt niet meer mogelijk is. Projecten die complexer zijn dan die ambitieuze projecten en in minder dan 2/3 van de tijd moeten, met niet eens de helft van aantal FTE, etc.

En waarom ik die projecten accepteer? Ik heb niet het idee dat ik daar een keus in heb. Dan moet ik werk gaan weigeren. Ik ben niet degene die dit aan de klant verkoopt. Ik maak vooraf de inschatting van benodigde tijd, FTE en de kostprijs. Vervolgens gaat dat naar verkoop. Die zetten de marges en risico op nul, geven wat korting en opties weg en zeggen toe dat het ook wel in bijvoorbeeld 10 maanden kan ipv 14 maanden. Vervolgens 'krijg' ik een aantal mensen voor die 10 maanden. Bijvoorbeeld 4 FTE voor 10 maanden, terwijl ik 5 FTE voor 14 maanden had ingeschat.

Uiteraard heb ik dan al heel vaak aangegeven, maar daar kom ik niet uit met m'n baas. De laatste 2 weken heb ik dit zeker 4x besproken. Dan krijg ik nog wat halfbakken toezeggingen van collega's uit andere projecten die kunnen bijstaan, terwijl dit in de praktijk gewoon niet zo is. Andersom gebeurt het ook, dus van de 4 FTE ik die op mijn project staat, wordt er in de praktijk ook nog eens minder aan besteed. Verder krijg ik te horen dat ik dan maar meer moet uitbesteden, terwijl daar geen budget voor is meegenomen. En buiten de kosten is er wat mij betreft een grens aan de hoeveelheid werk dat je kan uitbesteden. Ook dat moet aangestuurd worden, etc.

Frustraties. :P
Werkweigering is wat heel anders. Je moet niet weigeren, je geeft vooraf aan dat het niet kan. Vervolgens onderhandel je daarover met je baas. Ik zou het bij onenigheid met de baas zelfs direct de klant vertellen. Ik heb dit ingeschat als 14 weken, het moet nu in 10. Ik ga mijn best doen, maar denk dat het niet kan op basis van dit en dat en zus. We moeten daarom dit en dat goed in de gatem houden. Verwachtingenmanagement is heel wat anders dan werkweigering.

Als je het niet op voorhand doet en na 8 weken vaststelt dat het niet lukt, dan ben jij de sukkel en zondebok. Zeg je dat het niet kan en lukt het is iedereen gelukkig en kun je zelf volgende keer beter schatten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_164744367
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 18:33 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Maximaal ongeveer 2000 netto.. Door onregelmatig werken kan er nog 200 bijkomen ofzo.
Ok bedankt.
pi_164745784
Alweer snel een andere functie gevonden:

Vorige:

01: Bedrijfstak: Financiële dienstverlening
02: Functie: Administratief medewerker
03: Opleiding: WO Sociologie
04: Leeftijd: 27
05: Aantal uren per week: 40
06: Aantal vakantiedagen: 26
07: 13e maand: ja
08: Bruto maand salaris: 2550
09: Netto maand salaris: 1850
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: 4 jaar financiële dienstverlening
12: Goodies: laptop, pensioen
13: Tevreden?: Jawel, veel ruimte voor het volgen van opleidingen, tijd- en plaatsonafhankelijk werken, gezellige collega's.

Huidige:

01: Bedrijfstak: Financiële dienstverlening
02: Functie: Project Manager IT
03: Opleiding: WO Sociologie
04: Leeftijd: 27
05: Aantal uren per week: 40
06: Aantal vakantiedagen: 26
07: 13e maand: ja
08: Bruto maand salaris: 3150
09: Netto maand salaris: 2320
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: 4 jaar financiële dienstverlening
12: Goodies: laptop, mobiel, pensioen en gunstige secundaire voorwaarden.
13: Tevreden?: Jawel, veel ruimte voor het volgen van opleidingen, tijd- en plaatsonafhankelijk werken, gezellige collega's. Wel een stukje verder reizen dan eerst.

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjacq op 22-08-2016 18:41:01 ]
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:04:28 #250
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164745876
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 22:01 schreef Sjacq het volgende:
Alweer snel een andere functie gevonden:

Vorige:

01: Bedrijfstak: Financiële dienstverlening
02: Functie: Administratief medewerker
03: Opleiding: WO Sociologie
04: Leeftijd: 27
05: Aantal uren per week: 40
06: Aantal vakantiedagen: 26
07: 13e maand: ja
08: Bruto maand salaris: 2550
09: Netto maand salaris: 1850
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: 4 jaar financiële dienstverlening
12: Goodies: laptop, pensioen
13: Tevreden?: Jawel, veel ruimte voor het volgen van opleidingen, tijd- en plaatsonafhankelijk werken, gezellige collega's.

Huidige:

01: Bedrijfstak: Financiële dienstverlening
02: Functie: Project Manager IT
03: Opleiding: WO Sociologie
04: Leeftijd: 27
05: Aantal uren per week: 40
06: Aantal vakantiedagen: 26
07: 13e maand: ja
08: Bruto maand salaris: 3150
09: Netto maand salaris: 2320
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: 4 jaar financiële dienstverlening
12: Goodies: laptop, mobiel, pensioen en gunstige secundaire voorwaarden.
13: Tevreden?: Jawel, veel ruimte voor het volgen van opleidingen, tijd- en plaatsonafhankelijk werken, gezellige collega's. Wel een stukje verder reizen dan eerst.
Mooie stap :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')