abonnement Unibet Coolblue
pi_160949664


De makers van onder andere Rollercoaster Tycoon 3, zijn bezig met een nieuwe game, Planet Coaster.
Sinds enkele dagen is de game te pre-orderen en zijn er gameplay videos uit gekomen.

Filmpjes van de devs:

SPOILER: En meer:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gameplay beelden:



Een vergelijking van de huidige staat van de 3 pre-release coaster games:

Pre-order link:
https://www.frontierstore.net/planet-coaster-game-pre-order.html
(copy-paste in adresbalk als je in de algemene store terecht komt)

Mocht je perse nu al willen spelen kan je tegen extra betaling de alpha spelen, de volledige release kan nog wel even duren (~6 maanden)

Screenshots van spelers:



SPOILER: Een van de bijzondere dingen van dit spel is dat je elk gebouw, stukje voor stukje, naar je eigen smaak kan bouwen. De eerste spelers vinden dat helemaal geweldig en zijn massaal belachelijke toiletten aan het bouwen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door 2dope op 19-05-2016 20:13:50 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_160949823
Nice :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_160949988
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 00:00 schreef DjinN het volgende:
Nice :D
Moet je eens alle filmpjes kijken. Het is nog veel vetter dan nice :D helemaal zelf de gebouwen per stukje in elkaar knutselen (als je dat wilt), vet! (Zoals in het filmpje van nerd3 vanaf 18:30)

[ Bericht 5% gewijzigd door DX11 op 26-03-2016 00:32:24 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_160950373
45 dollar extra voor early access. :') Ziet er veelbelovend uit, maar dat gaat hem echt niet worden.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160950386
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 00:33 schreef Rezania het volgende:
45 dollar extra voor early access. :') Ziet er veelbelovend uit, maar dat gaat hem echt niet worden.
Dat snap ik ook niet helemaal. Ik wacht wel lekker. Heb de normale versie wel besteld.
Edit: blijkbaar heeft het deels te maken met de belachelijke euro/pond momenteel (UK bedrijf), en daarnaast is door de devs gezegd: "The high price for early access means only people who are enthusiastic will be testing it". Tja. Ik vind het ook niet zo nodig om de alpha te spelen dus dan maar niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door DX11 op 26-03-2016 00:48:00 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_160951091
_O_
(she/her)
pi_160951095
Duurde ff voor hier een topic voor was. Iedereen achter die slechte RCT remake aanlopen, terwijl dit de echte nieuwe bazen game wordt _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_160954621
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 00:33 schreef Rezania het volgende:
45 dollar extra voor early access. :') Ziet er veelbelovend uit, maar dat gaat hem echt niet worden.
Haha wow, ik ben eventueel best bereid iets extra te betalen, maar dat is wat te veel van het goede.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_160954839
Heeft dit spel ook al een "campaign" zoals Roller Coaster tycoon 1 dat had? Dat je binnen x aantal jaar zoveel bezoekers moest halen? Van alleen maar sandbox zou ik mij na een tijdje wel vervelen. Vind het wel fijn als er doelen zijn!
pi_160954899
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:26 schreef LethalNinja het volgende:
Heeft dit spel ook al een "campaign" zoals Roller Coaster tycoon 1 dat had? Dat je binnen x aantal jaar zoveel bezoekers moest halen? Van alleen maar sandbox zou ik mij na een tijdje wel vervelen. Vind het wel fijn als er doelen zijn!
Spel komt voorlopig nog niet uit dus denk dat dit soort dingen nog niet besloten zijn. De Alpha is meer een tech demo, en mist nog heel veel functionaliteit.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_160954964
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:26 schreef LethalNinja het volgende:
Heeft dit spel ook al een "campaign" zoals Roller Coaster tycoon 1 dat had? Dat je binnen x aantal jaar zoveel bezoekers moest halen? Van alleen maar sandbox zou ik mij na een tijdje wel vervelen. Vind het wel fijn als er doelen zijn!
Het "tycoon/management" gedeelte zit er ook nog niet. De game is nog +/- 6 maanden van de release verwijdert. Er zullen dus nog meerdere alpha builds en een beta gaan volgen. Ik hoop ook dat er een campaign in zit, maar aangezien de game gemaakt word door de makers van RCT3 zal deze er hoogstwaarschijnlijk wel in zitten.
pi_160955288
thx
pi_160964080
Ik heb het maar getorrent (vind de early access op dit moment echt niet het dubbele bedrag waard) maar hij lagt als de tyfus zodra ik begin te bouwen. Echt m'n hele PC wordt 80 graden of zo en ik ga terug naar 20fps

:') En speel gta5 wel gewoon dik 60fps op high

Nee er moet echt nog veel aan gedaan worden. Ze zitten wel op de goede weg het ziet er erg nice uit en zo maar ik vind het nog niet het geld waard
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160964152
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:25 schreef Baas_bas het volgende:
Ik heb het maar getorrent (vind de early access op dit moment echt niet het dubbele bedrag waard) maar hij lagt als de tyfus zodra ik begin te bouwen. Echt m'n hele PC wordt 80 graden of zo en ik ga terug naar 20fps

:') En speel gta5 wel gewoon dik 60fps op high

Nee er moet echt nog veel aan gedaan worden. Ze zitten wel op de goede weg het ziet er erg nice uit en zo maar ik vind het nog niet het geld waard
Ik heb nergens last van. GTX 970, i5, 8GB ram.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160964206
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:27 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb nergens last van. GTX 970, i5, 8GB ram.
Ik heb wel last met een GTX 780 i7 12gb ram, maar mn processor is een oude generatie i7 ik denk dat daar het probleem ligt

Maar goed qua game: Als ze zo doorgaan wordt de full game echt wel dubbel en dwars het geld waard, maar om teleurstellingen te voorkomen zal ik de early access nog niet kopen als ik jullie was, just my 2 cents :P

De flatrides en ride cams zijn wel erg tof en ik vind de graphics en de emoties en animations van de guests wel tof maar ja het voelt gewoon nog niet als een spel. Was het na een uurtje ook wel zat. Moet gewoon nog veel aan gebeuren :P Maar zeker potentie, is een sure thing als dit spel eenmaal uit is
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160964238
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:29 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ik heb wel last met een GTX 780 i7 12gb ram, maar mn processor is een oude generatie i7 ik denk dat daar het probleem ligt

Maar goed qua game: Als ze zo doorgaan wordt de full game echt wel dubbel en dwars het geld waard, maar om teleurstellingen te voorkomen zal ik de early access nog niet kopen als ik jullie was, just my 2 cents :P

De flatrides en ride cams zijn wel erg tof en ik vind de graphics en de emoties en animations van de guests wel tof maar ja het voelt gewoon nog niet als een spel. Was het na een uurtje ook wel zat. Moet gewoon nog veel aan gebeuren :P Maar zeker potentie, is een sure thing als dit spel eenmaal uit is
Dat was ook mij impressie ja. Ik wacht rustig op de voltooide versie.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160964299
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat was ook mij impressie ja. Ik wacht rustig op de voltooide versie.
Ja je raakt er anders snel op uit gekeken denk ik. Ik moest hem wel ff voelen, hoe het paden leggen gaat, de camera en de flatrides bouwen en zo maar het voelt gewoon nog niet goed, dus ik wacht het nog maar af. Final game ga ik denk ik sowieso wel kopen maar als ik nu al het dubbele betaal voor de early access dan weet ik van mezelf dat ik het spel ga haten

maar ja het lijkt erop dat het de Cities Skylines van RCT gaat worden dus dat kan alleen maar goed zijn
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160965647
hmm.. na het een en ander geprobeerd te hebben: ja hij kan best goed worden, maar het voelt allemaal wat "klunky" aan (log zeg maar)
ook zijn die stations een beetje jammerlijk groot :X
de 3D camera blijft een min puntje voor het bouwen bij dit soort spellen imho..
maar wellicht komt het nu bij dit spel zo over omdat ik hier op 3x 1920x1200 speel :')
pi_160965796
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:25 schreef Baas_bas het volgende:
Ik heb het maar getorrent (vind de early access op dit moment echt niet het dubbele bedrag waard) maar hij lagt als de tyfus zodra ik begin te bouwen. Echt m'n hele PC wordt 80 graden of zo en ik ga terug naar 20fps

:') En speel gta5 wel gewoon dik 60fps op high

Nee er moet echt nog veel aan gedaan worden. Ze zitten wel op de goede weg het ziet er erg nice uit en zo maar ik vind het nog niet het geld waard
Op welke setings speel je?
pi_160980993
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:28 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Op welke setings speel je?
gewoon high bij Planet Coaster maar low verandert niet veel

miss omdat ik niet de patch heb of zo dat die daarom lagt
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160981116
Het hele spel schijnt bij release trouwens duurder te worden. Dus voor die 27 euro kopen nu is best slim. Als hij op steam komt krijgen we ook een steam key daarvoor. Plus dat de euro steeds minder waard word. Dus kan alleen maar duurder worden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_160987432
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:01 schreef delano.888 het volgende:
Het hele spel schijnt bij release trouwens duurder te worden. Dus voor die 27 euro kopen nu is best slim. Als hij op steam komt krijgen we ook een steam key daarvoor. Plus dat de euro steeds minder waard word. Dus kan alleen maar duurder worden.
Wie verwacht dan ook dat zo'n 'goed' spel wat het gaat worden slechts 27 euro gaat kosten.
Het gaat sowieso over de 30 euro.
pi_160990394
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:13 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Wie verwacht dan ook dat zo'n 'goed' spel wat het gaat worden slechts 27 euro gaat kosten.
Het gaat sowieso over de 30 euro.
prijs zegt gelukkig helemaal niets over de kwaliteit van een game..
pi_160990700
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:13 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Wie verwacht dan ook dat zo'n 'goed' spel wat het gaat worden slechts 27 euro gaat kosten.
Het gaat sowieso over de 30 euro.
Een hoge prijs staat niet gelijk aan hoge kwaliteit en een lage prijs ook niet gelijk aan een lage kwaliteit. Zie Starwars Battlefront en Stardew Valley.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160991666
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:13 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Wie verwacht dan ook dat zo'n 'goed' spel wat het gaat worden slechts 27 euro gaat kosten.
Het gaat sowieso over de 30 euro.
Ben jij van het Planetcoaster promotie team? We moeten nog maar zien wat de prijs gaat doen. Wellicht is hij kort na de release wel de helft van 30 euro omdat er te weinig van de game afweten en andere hem wellicht te duur vinden ;)...

Ik hoop dat ze er een toffe campaign in stoppen, ik vergelijkhem een beetje met City skylines, heb ik mij goed mee vermaakt maar ik miste na een tijdje toch wel iets van missies/ objectives...
pi_160991758
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:13 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ben jij van het Planetcoaster promotie team? We moeten nog maar zien wat de prijs gaat doen. Wellicht is hij kort na de release wel de helft van 30 euro omdat er te weinig van de game afweten en andere hem wellicht te duur vinden ;)...

Ik hoop dat ze er een toffe campaign in stoppen, ik vergelijkhem een beetje met City skylines, heb ik mij goed mee vermaakt maar ik miste na een tijdje toch wel iets van missies/ objectives...
ik verwacht stiekem ook wel een beetje een cities skylines effect: goed uitgewerkt, maar toch ergens de flair van het originele spel missen waardoor hij niet zo goed pakt..
pi_160994891
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:20 schreef mschol het volgende:

[..]

ik verwacht stiekem ook wel een beetje een cities skylines effect: goed uitgewerkt, maar toch ergens de flair van het originele spel missen waardoor hij niet zo goed pakt..
Ben ik ook bang voor. Dat de customization opties zo overweldigend zijn dat dat het doel op zich wordt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_160995153
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:20 schreef mschol het volgende:

[..]

ik verwacht stiekem ook wel een beetje een cities skylines effect: goed uitgewerkt, maar toch ergens de flair van het originele spel missen waardoor hij niet zo goed pakt..
Wacht, Cities Skylines pakt niet goed?
Is volgens mij een stuk populairder dan Simcity ooit was!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_160997163
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:20 schreef mschol het volgende:

[..]

ik verwacht stiekem ook wel een beetje een cities skylines effect: goed uitgewerkt, maar toch ergens de flair van het originele spel missen waardoor hij niet zo goed pakt..
Dit dus!
pi_160997205
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:06 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wacht, Cities Skylines pakt niet goed?
Is volgens mij een stuk populairder dan Simcity ooit was!
Tja gaat nu om een stukje flair/ passie/ emotie hoe je 't ook maar wilt noemen maar bij RCTW zat je er echt midden in. Super veel fun maar ook uitdaging, je kon gefrustreerd raken omdat 't bezoekers aantal toch naar beneden ging of omdat die achtbaan waar je zoveel tijd in had gestoken gewoon niet werd gebruikt. Tegelijkertijd, als 't goed ging met je park kon 't voor veel geluk zorgen!
pi_160997353
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:06 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wacht, Cities Skylines pakt niet goed?
Is volgens mij een stuk populairder dan Simcity ooit was!
Dan heb jij geen idee hoe populair SimCity 4 was en nog steeds is..

SC4 heeft iets waardoor je het blijft spelen (althans bij mij ;) )
cities skylines heeft dit deels, maar op een gegeven moment is het vooral knoeien met wegen, en dat is echt maar beperkt leuk..
pi_161001576
Inmiddels is mijn piratenschip + alle scenery al flink gevorderd.





pi_161005024


Lijkt me wel onhandig in en uitstappen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161005716
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:38 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt me wel onhandig in en uitstappen.
Gebruik je een oudere versie of is dat een bug?
pi_161005985
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:02 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Gebruik je een oudere versie of is dat een bug?
Is niet van mij ik ga echt niet voor de Alpha betalen. Iemand op reddit heeft met config files zitten kloten.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161006220
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:10 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Is niet van mij ik ga echt niet voor de Alpha betalen. Iemand op reddit heeft met config files zitten kloten.
Er zijn nog andere manieren om het spel te spelen he ;) haha.
Ahh waarschijnlijk gebruikt diegene dan ook de cheat engine.
Ben nog bezig om de juiste files te bekijken welke worden gebruikt voor de scenery.
Dit is zegmaar voorwerk om het modden in de toekomst te versnellen.
Tussendoor natuurlijk nog lekker spelen :p
pi_161006652
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:19 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Er zijn nog andere manieren om het spel te spelen he ;) haha.
Niet iedereen doet dat hè, sommige mensen supporten graag de game devs zodat ze geld verdienen om games te blijven maken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161011769
Heb zelf ook even voor de gein 16 karretjes toegevoegd aan een test achtbaan :P

pi_161015047
ik hoop op kleinere stations, of stations waarbij ze echt in rijen voor de verschillende karretjes gaan staan bij die achtbanen.. (dan gebruik je dat mega station nog ergens nuttigs voor..)
  dinsdag 29 maart 2016 @ 17:39:06 #40
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_161026990
_O_

wtf man


Zoveel detail. Check vanaf 17:26.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_161027479
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
_O_

wtf man


Zoveel detail. Check vanaf 17:26.
Dit icm de share features is wel echt tof. Na enkele weken (dagen?) kan je de tofste dingen downloaden en een prachtig park bouwen met andermans creaties, of zelf veel te veel tijd stoppen in zulke gebouwen. Ik als iemand die in de sims ook altijd "te mooie" huizen bouwde, zal me hier zeker mee vermaken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161027656
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
_O_

wtf man


Zoveel detail. Check vanaf 17:26.
Wow. I just went full derp.

:~ _O_ :~
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161030454
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
_O_

wtf man


Zoveel detail. Check vanaf 17:26.
straks thuis even kijken, de screenshot bij het filmpje ziet er wel tof uit, maar dan krijg je bijna meer een attractiedesigner dan een themepark designer.

Achja later zien we wel hoe het uitpakt
pi_161033067
ik merk wel 1 grote bug bij bouwen van coasters: ik krijg bij een complete achtbaan meer dan eens dat hij incomplete zou zijn, vaak rest er dan niets anders dan het hele ding te verwijderen...

en hier gaat wat mis :D


[ Bericht 37% gewijzigd door mschol op 29-03-2016 21:20:28 ]
pi_161040838
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:54 schreef mschol het volgende:
ik merk wel 1 grote bug bij bouwen van coasters: ik krijg bij een complete achtbaan meer dan eens dat hij incomplete zou zijn, vaak rest er dan niets anders dan het hele ding te verwijderen...

en hier gaat wat mis :D
[ afbeelding ]
Heb je wel rechtsbovenin bij de coasters alle benodigde stappen uitgevoerd?

@foto: wat gaat er daar mis?
pi_161041197
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:44 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Heb je wel rechtsbovenin bij de coasters alle benodigde stappen uitgevoerd?
yep, meestal gebeurd het na het bouwen (dan issie OK) en dan editten van een track.. (b.v. extra ketting erin)
quote:
@foto: wat gaat er daar mis?
check even hoe hoog de poppetjes zijn en waar de toonbank zit :P
pi_161043529
Holy shit.


Kijk op 0:55 hoe verwarrend. Als je dit spel hebt + oculus rift hoef je nooit meer naar een pretpark!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161043698
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:10 schreef delano.888 het volgende:
Holy shit.


Kijk op 0:55 hoe verwarrend. Als je dit spel hebt + oculus rift hoef je nooit meer naar een pretpark!
haha vet
pi_161044299
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:10 schreef delano.888 het volgende:
Holy shit.


Kijk op 0:55 hoe verwarrend. Als je dit spel hebt + oculus rift hoef je nooit meer naar een pretpark!
Oculus rift word nog niet ondersteund.
Hoewel ik hoop dat dat wel gaat gebeuren denk ik zelf van niet.
De makers willen er een tycoon/arcade game van maken die zo realistisch mogelijk is.
Bij nolimits 2 draait het niet om arcade maar om simulatie waarbij daar de oculus rift meer tot zijn recht kom.
  woensdag 30 maart 2016 @ 11:36:40 #50
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_161045382
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 30 maart 2016 @ 13:17:22 #51
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_161047665
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:10 schreef 0108daniel het volgende:
Inmiddels is mijn piratenschip + alle scenery al flink gevorderd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Opzich wel jammer dat een ride als dat nogsteeds op een blok, op het vaste land staat.
In het echt staat een ride als dat ook gewoon in 't water, zonder dat je met een trap een of ander blok op moet :@
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_161048094
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:17 schreef Civilian het volgende:

[..]

Opzich wel jammer dat een ride als dat nogsteeds op een blok, op het vaste land staat.
In het echt staat een ride als dat ook gewoon in 't water, zonder dat je met een trap een of ander blok op moet :@
Klopt.
Omdat dit nog een Alpha fase 1 is is iedereen gelimiteerd aan de objects en tools die er tot op dit moment nog zijn.
pi_161048314
Weer een stapje verder gegaan met het piraten thema.
De poppen zijn geplaatst + wat thematisatie erbij.
Voor de middelste pop wil ik nog wel wat tonnetjes plaatsen waardoor je de rails niet ziet waarover ze beweegt.





pi_161053053
Wanneer komt de alpha #2 nou? en is er al bekend wat er dan in het spel komt?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161065544
quote:
ga Silvarret volgen _O_, volg hem soms Cities Skylines. Vanochtend vijfde video geupload op YouTube over PC, prachtig weer.
pi_161070331
quote:
Even subben. Laat echt zien wat er mogelijk is met al die onderdelen. Ben nu wel hyped. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_161070584
3d :r

/tvp
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:57:44 #58
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161072664
Zit er aan te denken om mijn macbook pro (2015 retina) te gaan bootcampen voor deze game.

Alleen heb ik mijn twijfels of mijn macbook het aankan. Hoe is de game? Is hij zwaarder dan bv fallout 4? Zwaarder dan cities skylines?
pi_161072712
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:57 schreef BarryOSeven het volgende:
Zit er aan te denken om mijn macbook pro (2015 retina) te gaan bootcampen voor deze game.

Alleen heb ik mijn twijfels of mijn macbook het aankan. Hoe is de game? Is hij zwaarder dan bv fallout 4? Zwaarder dan cities skylines?
De Alpha zweeft ergens rond als je die wilt testen, persoonlijk denk ik vergelijkbaar met Cities. Maar ik weet niet de exacte systeemeisen.
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:01:44 #60
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161072742
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:00 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De Alpha zweeft ergens rond als je die wilt testen, persoonlijk denk ik vergelijkbaar met Cities. Maar ik weet niet de exacte systeemeisen.
ga het vanmiddag even doen, heb anno 1404 op de kop getikt en die is sowieso niet te spelen op osx (wine)
pi_161076589
hopelijk loopt hij beter dan city skyline, die heeft als je een beetje stad hebt echt een magere framerate
pi_161080547
quote:
15s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:53 schreef LethalNinja het volgende:
hopelijk loopt hij beter dan city skyline, die heeft als je een beetje stad hebt echt een magere framerate
Zal wel aan je toaster liggen :6

Hebben jullie trouwens meegekregen wat voor megafaal die RCTW is geworden?

Planet Coaster gaat sws winnen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161081420
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 20:00 schreef Baas_bas het volgende:

[..]


Hebben jullie trouwens meegekregen wat voor megafaal die RCTW is geworden?

Planet Coaster gaat sws winnen
Dat was rctw al voordat de beta was XD
pi_161083888
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 20:00 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Zal wel aan je toaster liggen :6

Hebben jullie trouwens meegekregen wat voor megafaal die RCTW is geworden?

Planet Coaster gaat sws winnen
i7 3770K en een GTX 980 ;)
pi_161090239
Ik snap al die lage framerates niet, ik heb 6GB ram, een i7 uit het jaar 2009 en sapphire radeon 7850 en het spel loopt als een jekko
pi_161092513
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 07:50 schreef Gutanoth het volgende:
Ik snap al die lage framerates niet, ik heb 6GB ram, een i7 uit het jaar 2009 en sapphire radeon 7850 en het spel loopt als een jekko
Maar jij bent baas.
pi_161092602
Ik ga aankomende maand een nieuwe pc kopen hiervoor :@
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_161092685
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 07:50 schreef Gutanoth het volgende:
Ik snap al die lage framerates niet, ik heb 6GB ram, een i7 uit het jaar 2009 en sapphire radeon 7850 en het spel loopt als een jekko
Het is een alpfa, zelfs met hogh-end hardware kan je dus nog tegen problemen aanlopen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_161092693
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:06 schreef renwan het volgende:
Ik ga aankomende maand een nieuwe pc kopen hiervoor :@
eind van het jaar ofzo misschien een upgrade van mijn r9 290
  vrijdag 1 april 2016 @ 11:18:03 #70
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161092817
Hopelijk kunnen we de gebouwen van andere downloaden en als blok gelijk in je eigen park plaatsen. Want ik heb al gezien dat het mij niet gaat lukken om zulke mooie creaties zelf te maken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161092997
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hopelijk kunnen we de gebouwen van andere downloaden en als blok gelijk in je eigen park plaatsen. Want ik heb al gezien dat het mij niet gaat lukken om zulke mooie creaties zelf te maken.
ik hoop dat er een hoop overloop stukken komen om de verschillende stylen aan elkaar te knopen (ik had een soort halletje van sandstone, met daarop de glass arch ofzo voor lichtinval, maar die sluiten nu nog niet goed aan)

Custom content daarvoor is uiteraard ook prima :P
  vrijdag 1 april 2016 @ 11:28:39 #72
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161093044
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:26 schreef mschol het volgende:

[..]

ik hoop dat er een hoop overloop stukken komen om de verschillende stylen aan elkaar te knopen (ik had een soort halletje van sandstone, met daarop de glass arch ofzo voor lichtinval, maar die sluiten nu nog niet goed aan)

Custom content daarvoor is uiteraard ook prima :P
Één ding weet ik al wel. Zodra ie uitkomt op Steam, koop ik 'm.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161093152
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Één ding weet ik al wel. Zodra ie uitkomt op Steam, koop ik 'm.
ik heb em al gekocht, gewoon omdat het wel tof lijkt.

Het bouwen vind ik nog niet geweldig, maar dat went wellicht nog
  vrijdag 1 april 2016 @ 11:36:24 #74
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161093194
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:34 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb em al gekocht, gewoon omdat het wel tof lijkt.

Het bouwen vind ik nog niet geweldig, maar dat went wellicht nog
Ik vind ¤ 41,- extra voor early access nogal veel, zeker voor de vrije tijd die ik (niet) heb.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161093285
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik vind ¤ 41,- extra voor early access nogal veel, zeker voor de vrije tijd die ik (niet) heb.
ik heb elke avond wel een paar en zowiezo nog wat vrije dagen in de week
pi_161094459
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:03 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Maar jij bent baas.
Dat terzijde natuurlijk
  vrijdag 1 april 2016 @ 13:39:51 #77
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_161095594
Planet Coaster gaat de slag zo gigantisch winnen, niet normaal :P En terecht overigens. RCTW ziet er echt niet uit.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_161095770
Bij deze nog een screenshot gemaakt van een simpel huis.

  vrijdag 1 april 2016 @ 13:50:59 #79
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161095814
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:48 schreef 0108daniel het volgende:
Bij deze nog een screenshot gemaakt van een simpel huis.

[ afbeelding ]
Simpel noemt hij dat. _O-

Zoiets 'simpels' gaat mij al niet eens lukken. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161096045

:o

Jammer dat mn PC dit nooit gaat draaien.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_161097559
Als je Cities Skylines op je pc kan draaien kan deze dan ook?
pi_161097702
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je Cities Skylines op je pc kan draaien kan deze dan ook?
Twijfelgevalletje
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161097764
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:32 schreef Divje het volgende:

[..]

Twijfelgevalletje
Nooo :'(

Dit spel lijkt mij zo vet.
pi_161097844
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nooo :'(

Dit spel lijkt mij zo vet.
1 April :+
Als je pc Cities Skylines goed kan draaien gaat dat met dit spel ook wel goed komen denk ik :)
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 1 april 2016 @ 15:41:56 #85
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161097852
Is er iets bekend over de overzichtelijkheid van de scenery en buildings tabjes? Want vind het nu namelijk erg veel in bepaalde tabjes, wat de overzichtelijkheid natuurlijk niet ten goede komt. Zou fijn zijn als er in de uiteindelijke versie meer tabjes zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161097891
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:41 schreef Divje het volgende:

[..]

1 April :+
Als je pc Cities Skylines goed kan draaien gaat dat met dit spel ook wel goed komen denk ik :)
Ik trapte er in :(
pi_161097998
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik trapte er in :(
Sorry :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161098788
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:02 schreef ThePlaneteer het volgende:

:o

Jammer dat mn PC dit nooit gaat draaien.
Damn _O_

En dan te bedenken dat dit nog lang niet alles is wat je kunt gebruiken in je park. Sci-fi theme parks etc O+ Vraag me echt af hoe ze hier bij RCTW tegenaan kijken, want hier gaan ze nooit bij in de buurt komen.
  vrijdag 1 april 2016 @ 16:47:21 #89
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161099087
Net even opgestart op macbook pro 2015 retina, resolutie 1650x1080 en preset op medium. Draait prima ^O^

Wellicht dat hij nog op low moet als ik daadwerkelijk rollercoasters ga maken. Nu nog even snel een uurtje aan het werk en dan rammen met de geit! ^O^
pi_161100016
quote:
16s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:01 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

i7 3770K en een GTX 980 ;)
Ok naja de spellen zijn beiden slecht geoptimaliseerd of ging het daar niet over?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161100038
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je Cities Skylines op je pc kan draaien kan deze dan ook?
Kan wel als het spel eenmaal 'officieel' uit is, maar de huidige alpha versies hebben nog niks gehad qua optimalisatie dus ik zal er niet op rekenen. Nu heb ik best wel een goede PC (op verouderde processor na) maar heb 12gb ram en een gtx780 en ik heb echt moeite met beide spellen draaien terwijl ik GTA5 wel gewoon 1080p en alles op high draai dus ja het is nog ff om te huilen

Ik hoop dat het bij allebei snel beter gaat bij de volgende versies
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161100050
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:51 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Kan wel als het spel eenmaal 'officieel' uit is, maar de huidige alpha versies hebben nog niks gehad qua optimalisatie dus ik zal er niet op rekenen. Nu heb ik best wel een goede PC (op verouderde processor na) maar heb 12gb ram en een gtx780 en ik heb echt moeite met beide spellen draaien terwijl ik GTA5 wel gewoon 1080p en alles op high draai dus ja het is nog ff om te huilen

Ik hoop dat het bij allebei snel beter gaat bij de volgende versies
Ik ga sowieso wachten totdat het spel uit is :)
pi_161100079
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ga sowieso wachten totdat het spel uit is :)
Je kan toch wel de alpha piraten :7

ik heb dat wel gedaan maar het is gewoon dat het ruk draait en 2x zo duur is als het final spel. Het final spel koop ik sowieso, dat is het zeker waard
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zaterdag 2 april 2016 @ 11:25:00 #94
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161114236
Gisteren maar eens aangeschaft.

Wel jammer dat er nog geen enkel gameplay element in zit. Iemand enig idee of ze dat tijdens de alpha al willen implementeren?

Verder denk ik dat deze game enorm veel potentie heeft, het ziet er strak uit en de 1.3 alpha loopt nog beter dan de 1.2 alpha en dat op een macbook pro.

Ben alleen wel benieuwd wat ze met de daadwerkelijke inhoud willen gaan doen (de tycoon-style gameengine)

Daar staat of valt het spel imho mee. Aangezien de makers de originele RCT ontwikkelaars zijn heb ik daar wel vertrouwen in.

Toch zou het tijdens de alpha wel leuk zijn om er toch iets van een uitdaging in te brengen. Geld verdienen met shops en entree, uitgeven aan attracties.

Heeft iemand al wat gehoord of ze van plan zijn deze game moddable te maken?

Welke engine wordt eigenlijk gebruikt? Het voelt als Unity maar volgens mij loopt het wat te snel voor unity.
pi_161114361
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren maar eens aangeschaft.

Wel jammer dat er nog geen enkel gameplay element in zit. Iemand enig idee of ze dat tijdens de alpha al willen implementeren?

Verder denk ik dat deze game enorm veel potentie heeft, het ziet er strak uit en de 1.3 alpha loopt nog beter dan de 1.2 alpha en dat op een macbook pro.

Ben alleen wel benieuwd wat ze met de daadwerkelijke inhoud willen gaan doen (de tycoon-style gameengine)

Daar staat of valt het spel imho mee. Aangezien de makers de originele RCT ontwikkelaars zijn heb ik daar wel vertrouwen in.

Toch zou het tijdens de alpha wel leuk zijn om er toch iets van een uitdaging in te brengen. Geld verdienen met shops en entree, uitgeven aan attracties.

Heeft iemand al wat gehoord of ze van plan zijn deze game moddable te maken?

Welke engine wordt eigenlijk gebruikt? Het voelt als Unity maar volgens mij loopt het wat te snel voor unity.
Ze gebruiken hun eigen "Cobra engine", ook gebruikt in Elite: Dangerous.

Overigens noem je allemaal elementen op die er waarschijnlijk pas rond de beta/release in komen te zitten. De alpha is op het moment puur om verschillende aspecten te testen. Denk dat er nog een alpha versie komt om de coaster engine te testen, de huidige rollercoasters zaten eigenlijk niet in deze alpha. Tools om het landschap aan te passen zal ook nog wel in de alpha getest gaan worden. Vraag me af of ze het tycoon gedeelte al in de alpha laten testen. Ben ik ook erg benieuwd naar hoe ze dit gaan doen.

Mods zijn nog niet bevestigd of ontkend. Als het goed is kun je straks wel creaties delen en creaties van anderen in je park gebruiken.
pi_161114565
Ik kan nergens van de site de 1.3 versie downloaden ook niet bij een updater oid.
Krijg je daar een melding van wanneer er een update is?
  zaterdag 2 april 2016 @ 11:53:11 #97
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161114584
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:34 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ze gebruiken hun eigen "Cobra engine", ook gebruikt in Elite: Dangerous.

Overigens noem je allemaal elementen op die er waarschijnlijk pas rond de beta/release in komen te zitten. De alpha is op het moment puur om verschillende aspecten te testen. Denk dat er nog een alpha versie komt om de coaster engine te testen, de huidige rollercoasters zaten eigenlijk niet in deze alpha. Tools om het landschap aan te passen zal ook nog wel in de alpha getest gaan worden. Vraag me af of ze het tycoon gedeelte al in de alpha laten testen. Ben ik ook erg benieuwd naar hoe ze dit gaan doen.

Mods zijn nog niet bevestigd of ontkend. Als het goed is kun je straks wel creaties delen en creaties van anderen in je park gebruiken.
Ah de engine die unity had moeten zijn })

Ben er al achter dat als je 'underconstruction' invult bij zoekvelden dat je dan wel coasters kunt bouwen.

Hoop dat ze mod's willen gaan implementeren, al met al denk ik dat dit een van de beste spellen ooit wordt. Mits ze de passie er in weten te houden bij development.
  zaterdag 2 april 2016 @ 11:53:31 #98
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161114588
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:51 schreef 0108daniel het volgende:
Ik kan nergens van de site de 1.3 versie downloaden ook niet bij een updater oid.
Krijg je daar een melding van wanneer er een update is?
Probeer je dat via de Frontier Launchpad?
pi_161114630
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren maar eens aangeschaft.

Wel jammer dat er nog geen enkel gameplay element in zit. Iemand enig idee of ze dat tijdens de alpha al willen implementeren?

Ben alleen wel benieuwd wat ze met de daadwerkelijke inhoud willen gaan doen (de tycoon-style gameengine)

Daar staat of valt het spel imho mee. Aangezien de makers de originele RCT ontwikkelaars zijn heb ik daar wel vertrouwen in.

Toch zou het tijdens de alpha wel leuk zijn om er toch iets van een uitdaging in te brengen. Geld verdienen met shops en entree, uitgeven aan attracties.

Heeft iemand al wat gehoord of ze van plan zijn deze game moddable te maken?

Welke engine wordt eigenlijk gebruikt? Het voelt als Unity maar volgens mij loopt het wat te snel voor unity.
Alpha is om te testen, dus denk ik niet dat ze daar een gameplay in doen omdat het dan al veel meer op een spel gaat lijken.
Mods zullen er ongetwijfeld komen, daar ben ik zelf ook al mee bezig zoals te lezen is in vorige posts.
Ze doen het via de steam workshop dat was al bevestigd, dus vermoed ik dat daar de mods zullen verschijnen.
Het spel loopt onder de cobra engine.
pi_161114640
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:53 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Probeer je dat via de Frontier Launchpad?
Dat klopt, maar ik kan daar niets vinden.
  zaterdag 2 april 2016 @ 11:58:37 #101
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161114656
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:56 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Alpha is om te testen, dus denk ik niet dat ze daar een gameplay in doen omdat het dan al veel meer op een spel gaat lijken.
Mods zullen er ongetwijfeld komen, daar ben ik zelf ook al mee bezig zoals te lezen is in vorige posts.
Ze doen het via de steam workshop dat was al bevestigd, dus vermoed ik dat daar de mods zullen verschijnen.
Het spel loopt onder de cobra engine.
Hoe ben je daar mee bezig? Zal eens teruglezen.
  zaterdag 2 april 2016 @ 12:00:11 #102
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161114676
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:57 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik kan daar niets vinden.
Als je naar de properties van de daadwerkelijke executable gaat, staat er dan 0.1.2 of 0.1.3

Wellicht wordt er automatisch geupdate, anders zou ik het opnieuw installeren.
  zaterdag 2 april 2016 @ 12:01:43 #103
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161114692
pi_161114800
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:58 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hoe ben je daar mee bezig? Zal eens teruglezen.
Ik ben momenteel nog bezig met alle OVL bestanden uit te pluizen en tussendoor te spelen :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:00 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Als je naar de properties van de daadwerkelijke executable gaat, staat er dan 0.1.2 of 0.1.3

Wellicht wordt er automatisch geupdate, anders zou ik het opnieuw installeren.
Ik heb 0.1.2.17302
  zaterdag 2 april 2016 @ 12:10:08 #105
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161114816
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:08 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Ik ben momenteel nog bezig met alle OVL bestanden uit te pluizen en tussendoor te spelen :P

[..]

Ik heb 0.1.2.17302
Hmm vreemd dat er geen auto update functie in zit dan. Heb het pas sinds gisteren dus heb geen idee of het werkt maar er staat een: Remove local content knop bij de settings.

Wellicht dat je daarmee kunt updaten?

Ah zo, de ovl ja die kwam ik net ook al tegen ;)

Maar heeft weinig zin zo denk ik, als er geen daadwerkelijke gameengine draait zal je hooguit een texture kunnen vervangen of zo.

Geen echte mod API nog dus.
pi_161114825
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:10 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hmm vreemd dat er geen auto update functie in zit dan. Heb het pas sinds gisteren dus heb geen idee of het werkt maar er staat een: Remove local content knop bij de settings.

Wellicht dat je daarmee kunt updaten?
Dankje, ik zal eens kijken.
pi_161136182
Ik heb nog een bug gevonden in het spel.
De mensen vooraan de rij die als eerste aan de beurt zijn staan omgedraaid.
Dit is alleen bij de coasters het geval.

pi_161136286
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 01:18 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb nog een bug gevonden in het spel.
De mensen vooraan de rij die als eerste aan de beurt zijn staan omgedraaid.
Dit is alleen bij de coasters het geval.

[ afbeelding ]
Op Themepark.nl zouden ze trots op je zijn, gefeliciteerd!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_161136452
ze mogen wel eens die auto reboot uit de launcher weghalen :r
  maandag 4 april 2016 @ 18:07:11 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161172657
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161173158
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 01:18 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb nog een bug gevonden in het spel.
De mensen vooraan de rij die als eerste aan de beurt zijn staan omgedraaid.
Dit is alleen bij de coasters het geval.

[ afbeelding ]
Rare fout. Hoe gaat dat dan in z'n werk bij het instappen? De poppetjes die net niet naar binnen kunnen draaien heel random om? :P
gr gr
pi_161174455
Ik hoop dat er uiteindelijk nog een hoop feature's bijkomen zoals treinen toevoegen als het druk is, instappoortjes etc
pi_161174535
lijkt me een leuk spel binnekort maar eens ordere^^
Geniet van het leven:):)
pi_161187848
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 01:18 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb nog een bug gevonden in het spel.
De mensen vooraan de rij die als eerste aan de beurt zijn staan omgedraaid.
Dit is alleen bij de coasters het geval.

[ afbeelding ]
Rollercoasters maken officieel ook geen deel uit van de eerste alpha, dus niet gek dat er bugs in zitten. Vind het persoonlijk een erg goede alpha, geen hele gekke dingen gekomen.
pi_161188223
De alpha geeft me alleen maar meer zin in de volledige game, kan niet wachten tot de tweede alpha komt :(
  dinsdag 5 april 2016 @ 09:10:00 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161188928
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 07:33 schreef Gutanoth het volgende:
De alpha geeft me alleen maar meer zin in de volledige game, kan niet wachten tot de tweede alpha komt :(
Is al bekend wanneer de tweede alpha komt?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161190454
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Is al bekend wanneer de tweede alpha komt?
Niet dat ik weet :(
  dinsdag 5 april 2016 @ 11:01:31 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161190726
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:47 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Niet dat ik weet :(
Dat is jammer. Ik denk dat ik alpha binnenkort ook maar ga aanschaffen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 5 april 2016 @ 15:32:57 #120
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_161196796
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Is al bekend wanneer de tweede alpha komt?
Begin mei komt fase 2 uit, althans dat is de doelstelling. Dan kunnen we ook met de landschappen zelf aan de slag. :9~
  dinsdag 5 april 2016 @ 15:47:45 #121
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161197154
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:32 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Begin mei komt fase 2 uit, althans dat is de doelstelling. Dan kunnen we ook met de landschappen zelf aan de slag. :9~
Dan ga ik 'm dan ook maar aanschaffen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161202040
Na die video van het Colosseum vraag ik me af wat er niet mogelijk is. Echt briljant.

Het is dat ik de prijs wat erg gortig vindt maar haal hem sowieso als hij uit is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_161202310
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Na die video van het Colosseum vraag ik me af wat er niet mogelijk is. Echt briljant.

Het is dat ik de prijs wat erg gortig vindt maar haal hem sowieso als hij uit is.
Als je de release versie nu koopt is hij 27 euro. En je krijgt een steam code als hij op steam uit komt. Vind ik niet gortig.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161226071
ff een vraagje van mijn kant, is het tot nu toe alleen maar dingen bouwen of kan je ook money verdienen met kaart verkoop ingame en drankjes en eten enzo verkopen?

[ Bericht 13% gewijzigd door prefix1 op 06-04-2016 17:26:22 ]
Geniet van het leven:):)
pi_161227346
Wanneer komt de alpha #2 en wat zit er allemaal in?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161227405
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:04 schreef Baas_bas het volgende:
Wanneer komt de alpha #2 en wat zit er allemaal in?
Lezen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161227427
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:07 schreef Divje het volgende:

[..]

Lezen.
staat t in dit topic? dan zal ik zo wel ff tijd vrij maken dan
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  woensdag 6 april 2016 @ 20:38:23 #129
277865 Sejt
Ondertitel
pi_161232124
Flux' creaties in Cities:Skylines zijn ook enorm vet. :o
I love my mispoken words.
pi_161232413
Onze Nederlander Silvarret zal z'n subs ook wel omhoog zien schieten nu hij zovaak genoemd wordt :D _O-

Hmm.. volgens mij heeft ie de sinds een week ofzo al 8000+ subs erbij? :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161241952
quote:
Jaaaaa die zag ik ook langs komen, heel ziek.

Echt zon game waar ik liever anderen aan het werk zie :o
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_161246098
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:20 schreef prefix1 het volgende:
ff een vraagje van mijn kant, is het tot nu toe alleen maar dingen bouwen of kan je ook money verdienen met kaart verkoop ingame en drankjes en eten enzo verkopen?

Alpha versie, dus alleen bouwen met de beschikbare items en attracties. Het tycoon gedeelte zal er waarschijnlijk pas in de beta bij komen.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:14 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Jaaaaa die zag ik ook langs komen, heel ziek.

Echt zon game waar ik liever anderen aan het werk zie :o
Hoop zo erg dat user generated content goed beschikbaar gaat worden. Via Steam Workshop of vergelijkbare service. Wil zelf graag bouwen, maar met sommige creaties zou ik echt een week bezig zijn :P
pi_161246304
Ik ga deze als ex RTC verslaafde zeker in de gaten houden :9

Hoewel NoLimits kwa achtbanen nog steeds koning is.
pi_161246755
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 02:44 schreef Faxie het volgende:
Ik ga deze als ex RTC verslaafde zeker in de gaten houden :9

Hoewel NoLimits kwa achtbanen nog steeds koning is.
Nolimits is toch echt niets anders da achtbanen? zit geen spelelement in toch?
pi_161249098
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 07:50 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nolimits is toch echt niets anders da achtbanen? zit geen spelelement in toch?
Nee, daarom zeg ik ook kwa achtbanen :P Puur bouwen en rijden :P

Deze ziet er nog heel ongepolijst uit. Hopelijk trekken ze dat goed recht.
pi_161251192
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 10:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, daarom zeg ik ook kwa achtbanen :P Puur bouwen en rijden :P

Deze ziet er nog heel ongepolijst uit. Hopelijk trekken ze dat goed recht.
Nog ruim 6 maanden de tijd voor :O
pi_161252278
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 12:08 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Nog ruim 6 maanden de tijd voor :O
Echt een fucking tease dat het nog zo lang moet duren :(
pi_161261224
Is het al bekend wanneer de nieuwe alpha uit gaat komen?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161261925
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161262132
ziet er vet uit _O_
pi_161263343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:29 schreef Baas_bas het volgende:
Is het al bekend wanneer de nieuwe alpha uit gaat komen?
Dat zal nog wel langer dan een maand gaan duren.
De Alpha is ook nog maar 'net' uit.
pi_161265034
Is deze ook te verkrijgen qua torrent? Om even te testen en dan te kopen.
pi_161265198
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dat zal nog wel langer dan een maand gaan duren.
De Alpha is ook nog maar 'net' uit.
begin mei las ik ergens, dus niet langer dan een maand
pi_161266463
quote:
Die weet wel hoe die een theme park maakt.
pi_161266688
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161266698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:03 schreef davedavy het volgende:

[..]

Die weet wel hoe die een theme park maakt.
En dat met een redelijk beperkt aantal props _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161271357
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:25 schreef koningshof111 het volgende:
Is deze ook te verkrijgen qua torrent? Om even te testen en dan te kopen.
Een echte piraat stelt geen domme vragen.
pi_161283105
Holy shit wat mensen al niet maken zo snel al :D


En als het spel straks uit is kan je dus gewoon met een paar klikken zo'n heel gebouwd delen. Download je gewoon even een megakasteel of het colosseum je game in. Damn.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 8 april 2016 @ 17:48:41 #149
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_161283432
Twijfel tussen Parkitecht en deze :@ Zeker na Nerd^3's vergelijking :o
pi_161283471
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Twijfel tussen Parkitecht en deze :@ Zeker na Nerd^3's vergelijking :o
Parkitect is echt een totaal andere stijl. Kan me bijna niet voorstellen dat je beide graag zou spelen, het is zo verschillend...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161285321
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:50 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Parkitect is echt een totaal andere stijl. Kan me bijna niet voorstellen dat je beide graag zou spelen, het is zo verschillend...
Dit inderdaad.

Parkitect af en toe iets van gezien, maar ziet er ook uitstekend uit. Mooi in de stijl van de oude RCT. Wellicht dat ik hem ook nog ga kopen. Zoals je zegt zijn het totaal verschillende games. Alleen Planet Coaster en RCTW mag je direct met elkaar vergelijken, welke daarvan de "beste" gaat worden is afwachten. Al staat Planet Coaster toch al 5-0 voor in de eerste helft.
pi_161287186
Rollercoaster tycoon world is wel echt een dikke faal zeg :')
pi_161287248
EGX twitterde op vrijdag 08-04-2016 om 17:57:33 Happy to reveal that Alpha 2 will be arriving May 24th, with landscaping and coaster construction! #egxasks https://t.co/RxjK5Iifxr reageer retweet
pi_161289968
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:10 schreef Gutanoth het volgende:
Rollercoaster tycoon world is wel echt een dikke faal zeg :')
ik vind het allemaal wel meevallen, hij werkt best lekker...
pi_161297948
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:27 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind het allemaal wel meevallen, hij werkt best lekker...
Serieus? als je het vergelijkt met de andere 2 (parkitect en planet coaster) zie je wat er allemaal mogelijk is en op al die punten loopt RCTW gewoon ver achter op de concurrentie. En dan te denken dat je van zo'n grote studio veel meer mag verwachten.
  zaterdag 9 april 2016 @ 09:21:00 #156
445795 Boma
De Voorzitter
pi_161298341
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 08:37 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Serieus? als je het vergelijkt met de andere 2 (parkitect en planet coaster) zie je wat er allemaal mogelijk is en op al die punten loopt RCTW gewoon ver achter op de concurrentie. En dan te denken dat je van zo'n grote studio veel meer mag verwachten.
Grote studio? Ik denk dat jeje een beetje blind staart op de franchise naam van RCTW :D
Mijn gedacht!
pi_161298401
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 09:21 schreef Boma het volgende:

[..]

Grote studio? Ik denk dat jeje een beetje blind staart op de franchise naam van RCTW :D
Atari maakt RCTW momenteel. Is dat geen grote studio? :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 9 april 2016 @ 09:27:16 #158
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_161298410
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 09:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Atari maakt RCTW momenteel. Is dat geen grote studio? :P
Atari maakt de game toch niet?
pi_161298556
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 08:37 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Serieus? als je het vergelijkt met de andere 2 (parkitect en planet coaster) zie je wat er allemaal mogelijk is en op al die punten loopt RCTW gewoon ver achter op de concurrentie. En dan te denken dat je van zo'n grote studio veel meer mag verwachten.
planet coaster is op dit moment geen concurrent, ze beloven een hoop, maar veel werkt nog niet (logisch want alpha), maar het is dus maar te hopen dat ze waarmaken wat ze zeggen..
de coaster builder van PC is goed, maar die van RCTW werkt ook prima, PC heeft als voordeel dat het makkelijker is om een aangepast winkeltje te maken..

Parkitect heb ik nog niet heel lang gespeeld maar daar mis ik stiekem 1 ding echt om te kunnen beginnen: een staff only entrance.. ze hebben ze gezegd dat ze zich zouden richten op het management en dat je vooral moest zorgen dat leveringen niet zichtbaar mochten zijn, maar dat werkt op dit moment niet echt, of ik heb een ander idee erbij dat kan natuurlijk ook :P

het grootste nadeel van RCTW op dit moment vind ik dat alles zo mega groot is en dat al je staff maar beperkt van 1 gebouw gebruik kan maken.. (ik wil gewoon staff kunnen inhuren en er geen gebouw voor moeten plaatsen)

dat is zo even wat mij nu te binnen schiet
pi_161298615
Lol leveringen en staff gebouwen enz zou mij echt zo ontzettend niet boeien in een coaster game :D
Sterker nog, heb helemaal geen zin om dat te doen, dus hoop dat, als het er in zit, het uit te zetten is.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161298625
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 09:51 schreef delano.888 het volgende:
Lol leveringen en staff gebouwen enz zou mij echt zo ontzettend niet boeien in een coaster game :D
Sterker nog, heb helemaal geen zin om dat te doen, dus hoop dat, als het er in zit, het uit te zetten is.
het zijn dan ook geen coaster games, het zijn theme park simulatoren, daar hoort dus ook een flink stuk park managment bij wat het juist intressant maakt
pi_161298641
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 09:52 schreef mschol het volgende:

[..]

het zijn dan ook geen coaster games, het zijn theme park simulatoren, daar hoort dus ook een flink stuk park managment bij wat het juist intressant maakt
Ja maar leveringen verwerken? Pff daar heb ik echt geen zin in :{
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161298687
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 09:52 schreef mschol het volgende:

[..]

het zijn dan ook geen coaster games, het zijn theme park simulatoren, daar hoort dus ook een flink stuk park managment bij wat het juist intressant maakt
Het management van rct tot deel 3 was niet meer wat poetsers neer kwakken bepaalde gebieden waar ze zich mogen bevind afbakenen en bij veel vervuiling kleinere gebieden toewijzen. En dan je ergeren dat ze sommige tiles niet mee namen zodat deze met een dikke laag vervuiling bleef. _O-
  zaterdag 9 april 2016 @ 10:08:28 #164
445795 Boma
De Voorzitter
pi_161298768
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 09:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Atari maakt RCTW momenteel. Is dat geen grote studio? :P
Atari is slechts de uitgever, Nvizzio Creations de developer. Overigens ook al de derde of vierde developer die eraan werkt.

Frontier (developer van Planet Coaster) was dan weer verantwoordelijk voor RCT3. Niet zo heel gek dat PC er atm dus het meest gepolijst uitziet ;)
Mijn gedacht!
pi_161298776
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 09:44 schreef mschol het volgende:

[..]

planet coaster is op dit moment geen concurrent, ze beloven een hoop, maar veel werkt nog niet (logisch want alpha), maar het is dus maar te hopen dat ze waarmaken wat ze zeggen..
de coaster builder van PC is goed, maar die van RCTW werkt ook prima, PC heeft als voordeel dat het makkelijker is om een aangepast winkeltje te maken..

Parkitect heb ik nog niet heel lang gespeeld maar daar mis ik stiekem 1 ding echt om te kunnen beginnen: een staff only entrance.. ze hebben ze gezegd dat ze zich zouden richten op het management en dat je vooral moest zorgen dat leveringen niet zichtbaar mochten zijn, maar dat werkt op dit moment niet echt, of ik heb een ander idee erbij dat kan natuurlijk ook :P

het grootste nadeel van RCTW op dit moment vind ik dat alles zo mega groot is en dat al je staff maar beperkt van 1 gebouw gebruik kan maken.. (ik wil gewoon staff kunnen inhuren en er geen gebouw voor moeten plaatsen)

dat is zo even wat mij nu te binnen schiet
decoraties stacken niet, het leggen van voetpaden is omslachtig en kut, een eettentje maakt zichzelf alleen maar vast aan een pad als je snapping aan zet en dan kan je hem alleen op de meest absurde plekken plaatsen, de graphics zijn echt ruk voor wat ze beloofden en de game is zo zwaar om te laden dat je soms wel 10 minuten moet wachten voor je in de game zit.
pi_161298928
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:09 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

decoraties stacken niet,
kan, zelf nog geen last van gehad omdat het nog niet nodig was.
quote:
het leggen van voetpaden is omslachtig en kut,
net zo omslachtig en kut als in PC dus
quote:
een eettentje maakt zichzelf alleen maar vast aan een pad als je snapping aan zet en dan kan je hem alleen op de meest absurde plekken plaatsen,
dat is wel echt een groot nadeel ja, en de meest absurde plekken? ik kon ze vrijwel overal plaatsen

quote:
de graphics zijn echt ruk voor wat ze beloofden en de game is zo zwaar om te laden dat je soms wel 10 minuten moet wachten voor je in de game zit.
tja, sinds wanneer moeten we beloftes gaan geloven dan?, sorry maar dat is echt zeuren om het zeuren.. Het had vast mooier kunnen zijn, maar liever iets slechtere graphics en meer tijd aan de gameplay dan fancy graphics en een helemaal ruk gameplay

Hier issie zo geladen, dus dat is vermoedelijk gewoon een, relatief, trage pc..
pi_161300962
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:21 schreef mschol het volgende:

[..]

kan, zelf nog geen last van gehad omdat het nog niet nodig was.

[..]

net zo omslachtig en kut als in PC dus

[..]

dat is wel echt een groot nadeel ja, en de meest absurde plekken? ik kon ze vrijwel overal plaatsen

[..]

tja, sinds wanneer moeten we beloftes gaan geloven dan?, sorry maar dat is echt zeuren om het zeuren.. Het had vast mooier kunnen zijn, maar liever iets slechtere graphics en meer tijd aan de gameplay dan fancy graphics en een helemaal ruk gameplay

Hier issie zo geladen, dus dat is vermoedelijk gewoon een, relatief, trage pc..
Misschien moet je even die vergelijkingsvideo kijken die hier eerder in het topic gepost is. Ik heb iig mijn geld teruggevraagd binnen de tijd. Het gaat er niet om wat jij allemaal wel of niet vind kunnen (want het stacken van stenen op elkaar enzo is mij iig niet gelukt). het gaat er om dat de game goed aanvoelt en dat doet het niet.
pi_161301004
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 12:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Misschien moet je even die vergelijkingsvideo kijken die hier eerder in het topic gepost is. Ik heb iig mijn geld teruggevraagd binnen de tijd. Het gaat er niet om wat jij allemaal wel of niet vind kunnen (want het stacken van stenen op elkaar enzo is mij iig niet gelukt). het gaat er om dat de game goed aanvoelt en dat doet het niet.
en ik spreek dat dus tegen, dat moge duidelijk zijn...
pi_161301028
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 12:37 schreef mschol het volgende:

[..]

en ik spreek dat dus tegen, dat moge duidelijk zijn...
Let's agree to disagree.
pi_161301100
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2016 12:38 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Let's agree to disagree.
goed plan :)
pi_161313260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 09:54 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja maar leveringen verwerken? Pff daar heb ik echt geen zin in :{
jij hebt toch in de bestanden van planet coaster zitten zoeken voor mods enzo?
Enig idee hoe ik, zonder in de frontier launcher apart PC te moeten starten, PC kan starten?

tot nu toe heb ik nog niks gevonden :(
pi_161318741
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 21:10 schreef mschol het volgende:

[..]

jij hebt toch in de bestanden van planet coaster zitten zoeken voor mods enzo?
Enig idee hoe ik, zonder in de frontier launcher apart PC te moeten starten, PC kan starten?

tot nu toe heb ik nog niks gevonden :(
Nee geen idee waar je het over hebt. Ik heb de release versie wel gekocht maar niet de alpha.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161319804
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 23:57 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee geen idee waar je het over hebt. Ik heb de release versie wel gekocht maar niet de alpha.
ah, het was 0108daniel die daarin had zitten spitten.. :P


nice :D

[ Bericht 13% gewijzigd door mschol op 10-04-2016 01:17:19 ]
  zondag 10 april 2016 @ 01:24:43 #175
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161320324
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 00:52 schreef mschol het volgende:

[..]

ah, het was 0108daniel die daarin had zitten spitten.. :P

[ afbeelding ]
nice :D
Gezellig park! ;) ^O^
pi_161321106
Ik heb nog een beetje naar Parkitect staan kijken, maar op een of andere manier spreekt die mij niet zo aan. Ziet er uit als een tablet game als je 't mij vraagt.
pi_161321302
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 02:26 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nog een beetje naar Parkitect staan kijken, maar op een of andere manier spreekt die mij niet zo aan. Ziet er uit als een tablet game als je 't mij vraagt.
dat komt denk ik door de cartoony graphics, ik nam hem eerst ook niet echt serieus
  zondag 10 april 2016 @ 13:25:02 #178
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_161325970
Vandaag de alpha gekocht maar ik heb geen achtbanen die ik kan neerzetten/bouwen. Iemand een idee hoe dat kan?
Heb al wel de nieuwste versie.
pi_161326165
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:25 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Vandaag de alpha gekocht maar ik heb geen achtbanen die ik kan neerzetten/bouwen. Iemand een idee hoe dat kan?
Heb al wel de nieuwste versie.
In-game moet je in de zoekvakje "underconstruction" typen, dan unlock je 2 type achtbanen. De eerst volgende alpha update, in mei, krijgt officieel de achtbanen erbij.
  zondag 10 april 2016 @ 13:42:08 #180
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_161326222
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

In-game moet je in de zoekvakje "underconstruction" typen, dan unlock je 2 type achtbanen. De eerst volgende alpha update, in mei, krijgt officieel de achtbanen erbij.
Top! Bedankt!
  zondag 10 april 2016 @ 16:09:09 #181
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_161329246
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 13:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

In-game moet je in de zoekvakje "underconstruction" typen, dan unlock je 2 type achtbanen. De eerst volgende alpha update, in mei, krijgt officieel de achtbanen erbij.
Is het niet een idee om in de OP een kopje met alpha tips&tricks te maken met dit soort info er is?
pi_161329644
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 16:09 schreef hiddit het volgende:

[..]

Is het niet een idee om in de OP een kopje met alpha tips&tricks te maken met dit soort info er is?
op 24 mei is dat alweer achterhaald... Moeite voor niks..
pi_161413665
Laat dit alsjeblieft Oculus support krijgen. Ik ga nooit meer mijn huis uit.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161419014
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef delano.888 het volgende:
Laat dit alsjeblieft Oculus support krijgen. Ik ga nooit meer mijn huis uit.

En dan zo'n stoel erbij, die hydrolisch beweegt _O_

pi_161419029
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2016 10:58 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

En dan zo'n stoel erbij, die hydrolisch beweegt _O_

[ afbeelding ]
Haha ja de schermen heb je dan niet eens nodig.

Kost maar $22.500 _O- _O- _O-
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161419250
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 10:58 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Haha ja de schermen heb je dan niet eens nodig.

Kost maar $22.500 _O- _O- _O-
Als ik ooit >20k teveel heb, dan wordt dit een goed doel :D
pi_161419727
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef delano.888 het volgende:
Laat dit alsjeblieft Oculus support krijgen. Ik ga nooit meer mijn huis uit.

Holy shit wat een achtbaan _O_ Mooi park ook :)

En inderdaad, als dit Oculus/VR support krijgt :9~
  zondag 17 april 2016 @ 21:30:29 #188
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161506692
De theme song zit on mijn hoofd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161517683
Ik ga deze game echt nooit spelen aangezien ik geen goede game PC heb, maar ik zal de filmpjes van Silvarret altijd trouw blijven volgen:


_O_
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 18 april 2016 @ 12:55:06 #190
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161519245
Ik heb wel een redelijke game laptop, maar weet niet zeker of ik het kan spelen.

Door de filmpjes van onder andere Silvarret heb ik wel zin om 'm zelf ook te spelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 18 april 2016 @ 13:09:07 #191
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_161519559
Echt ziekelijk om te zien hoe goed die gozer is in het ontwerpen van die gebouwen. :D
pi_161519722
Dutch Pride _O_
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 18 april 2016 @ 13:18:55 #193
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161519809
quote:
11s.gif Op maandag 18 april 2016 13:09 schreef Lastpost het volgende:
Echt ziekelijk om te zien hoe goed die gozer is in het ontwerpen van die gebouwen. :D
Ja, echt wel. En het ziet er ook zo makkelijk uit hoe hij dat doet.

Mijn creaties zullen, verwacht ik, niet eens in de buurt ervan komen. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161520434
Ik ga denk gewoon lekker Parkitect spelen.

Alhoewel ook in die game Silvarret iedereen het nakijken geeft trouwens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_161526961
hmm 67 euro voor Planet Coaster... twijfel twijfel :P
pi_161527782
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:14 schreef Abdus18 het volgende:
hmm 67 euro voor Planet Coaster... twijfel twijfel :P
Nee 27 plus gratis geduld O-)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161530910
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 18:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee 27 plus gratis geduld O-)
geduld is duur :x
  maandag 18 april 2016 @ 21:29:46 #198
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161533854
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 20:12 schreef Abdus18 het volgende:

[..]

geduld is duur :x
¤ 40,-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 20 april 2016 @ 19:58:13 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161583050
Heb PC ook aangeschaft en even geprobeerd een gebouwtje te maken. Er gaat stiekem, zelf voor een vrij eenvoudig gebouwtje best snel veel tijd in zitten. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161660234
Je wilt een waterval bouwen, maar het spel bevat nog geen water. Wat doe je dan?

Je koopt 48 6 meter hoge zeemeermin beelden, en 35 mega schelpen natuurlijk. Logisch.

Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162123729
:o
Van de tweede beta gaan er weer een heleboel toffe filmpjes verschijnen *O*
pi_162123899
Ik zie een heleboel toffe filmpjes langskomen op het pc kanaal btw. Kan alleen even hier linken nu.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162128222
Zou er in mei niet een update komen?

is er al bekend wanneer & wat erin komt? Ik heb al een tijdje niet gegamed maar als het dit weekend wat koeler wordt heb ik er wellicht wel zin in.

Mits iemand het weer op kickass zet want vorige keer duurde dat een week of zo :P
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  donderdag 12 mei 2016 @ 19:50:02 #204
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_162128606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 19:39 schreef Baas_bas het volgende:
Zou er in mei niet een update komen?

is er al bekend wanneer & wat erin komt? Ik heb al een tijdje niet gegamed maar als het dit weekend wat koeler wordt heb ik er wellicht wel zin in.

Mits iemand het weer op kickass zet want vorige keer duurde dat een week of zo :P
Eind mei, rond de 25ste ergens komt de tweede alpha uit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_162128670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Eind mei, rond de 25ste ergens komt de tweede alpha uit.
gvd dan pas

had ik ff hoop dat die er al was ;(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162137352
Best wel vervelend eigenlijk dat ik het spel al gekocht heb maar het nog ontzettend lang duurt voor ik kan spelen, en dan andere mensen die nog veel meer hebben uitgegeven nu wel al kunnen spelen, ok dat is kut maarja daar hebben ze voor betaald. En dan heb je nog wat van die kutjostis die EN helemaal nergens voor betalen EN toch ook al nu spelen. Echt, zou een permban van fok op moeten staan. Maarja.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162302763
de alpha #2 komt de 26ste of zo heb ik vernomen en er zullen nieuwe paden zijn en achtbanen en terrein editor en wat extra attracties

en er komt over 30min een nieuwe livestream staat op de site https://www.youtube.com/c/planetcoaster/live

gvd heb opeens zin om te gamen :D
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162302855
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Best wel vervelend eigenlijk dat ik het spel al gekocht heb maar het nog ontzettend lang duurt voor ik kan spelen, en dan andere mensen die nog veel meer hebben uitgegeven nu wel al kunnen spelen, ok dat is kut maarja daar hebben ze voor betaald. En dan heb je nog wat van die kutjostis die EN helemaal nergens voor betalen EN toch ook al nu spelen. Echt, zou een permban van fok op moeten staan. Maarja.
Ja waarom doe je dat dan ook :') Je kiest er toch zelf voor om het driedubbele voor een incomplete demo te betalen xd

maar ja tegenwoordig krijgt alles denuvo dus het zal me weinig verbazen als dit het ook gaat krijgen, dus misschien ontkomt niemand er meer aan bij de full release
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  woensdag 18 mei 2016 @ 19:34:44 #209
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162302910
Voor een alpha ziet dit er al erg tof uit. Lang de hype vermeden maar een aantal gameplay filmpjes heeft me we nieuwsgierig gemaakt...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_162302961
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
Voor een alpha ziet dit er al erg tof uit. Lang de hype vermeden maar een aantal gameplay filmpjes heeft me we nieuwsgierig gemaakt...
het is bij mij zo'n beetje het enige spel waar ik een beetje interesse in heb

en dat is knap want gamen boeit me echt totaal niet meer. Ik wil de hobby wel leuk vinden maar het lukt me gewoon niet meer :'(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162303150
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 19:33 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ja waarom doe je dat dan ook :') Je kiest er toch zelf voor om het driedubbele voor een incomplete demo te betalen xd

maar ja tegenwoordig krijgt alles denuvo dus het zal me weinig verbazen als dit het ook gaat krijgen, dus misschien ontkomt niemand er meer aan bij de full release
Even beter lezen, ik heb de normale versie gekocht en moet dus nog een aardige tijd wachten voor ik aan de slag kan.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162303213
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 19:40 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Even beter lezen, ik heb de normale versie gekocht en moet dus nog een aardige tijd wachten voor ik aan de slag kan.
oh, ja dat is al helemaal :P

sowieso preorderen heeft totaal geen zin
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162304170
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

oh, ja dat is al helemaal :P

sowieso preorderen heeft totaal geen zin
Wel, ik heb 27 euro betaald. Hij kan duurder worden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162327953
Zo heb even de stream bekeken, dit spel gaat echt baas worden.

RCT4 en RCTW hebben hun beste dagen wel gehad.

Dit is de enige echte waardige opvolger van RCT3 _O_

Echt wat ziet het er gruwelijk uit, wat is die terrain editor vet en wat zijn die achtbanen geweldig. Man man man, heb stiekem wel een beetje erg veel zin hierin. Hopen dat ik door dit spel gamen weer een beetje leuk ga vinden. Maar het is nog zo lang wachten ;(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162329424
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 18:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee 27 plus gratis geduld O-)
Leg uit aub
blablablabla
pi_162332545
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Leg uit aub
Hij kost 27 euro op de site?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162363050
FYI:

quote:
Today we can confirm that the final release price for Planet Coaster will be £29.99, $49.99 (USD) and ¤39.99. However, our very special exclusive pre-order price of £19.99, $29.99 and ¤26.99 is still available so make sure to join us for the ride early and get the best possible price.
Dus dan weten we dat ook alvast.

[ Bericht 5% gewijzigd door DX11 op 20-05-2016 20:30:07 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162410817
fuck pre-orderen :r
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162410915
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 17:53 schreef Baas_bas het volgende:
fuck pre-orderen :r
Misschien moet jij anders gewoon lekker oppleuren uit dit topic als je alleen maar kan vertellen hoe slecht betalen is en hoe goed torrents zijn. We zijn niet allemaal zo armoedig als jou.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162411835
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 17:56 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Misschien moet jij anders gewoon lekker oppleuren uit dit topic als je alleen maar kan vertellen hoe slecht betalen is en hoe goed torrents zijn. We zijn niet allemaal zo armoedig als jou.
Tegen pre-orderen zijn is wat anders dan weigeren te betalen of torrents promoten. Lees je eens in voordat je gaat bashen.

On-topic: kijk hier zeer naar uit, het is te lang geweest dat we een goeie pretparksim hadden. :)
pi_162411950
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:29 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Tegen pre-orderen zijn is wat anders dan weigeren te betalen of torrents promoten. Lees je eens in voordat je gaat bashen.

Misschien moet je zelf even terug lezen, hij zit telkens te zeggen dat betalen dom is en te vragen of de torrent er al is enz.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162411978
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:29 schreef Inaithnir het volgende:

On-topic: kijk hier zeer naar uit, het is te lang geweest dat we een goeie pretparksim hadden. :)
Ik ben zo bang dat dit net zoals Cities:Skylines uit gaat pakken. In theorie een prachtig spel, maar uiteindelijk te weinig dat je echt in het spel houdt.

Hoop natuurlijk dat ik het verkeerd heb, maar ik wacht even met kopen tot hij een tijdje op de markt is.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_162412271
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:35 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik ben zo bang dat dit net zoals Cities:Skylines uit gaat pakken. In theorie een prachtig spel, maar uiteindelijk te weinig dat je echt in het spel houdt.

Hoop natuurlijk dat ik het verkeerd heb, maar ik wacht even met kopen tot hij een tijdje op de markt is.
Ja, ik had ook last van het feit dat Skylines bijna te open en vrij was. Ik ben meer van een campagnemodus of iets dergelijks, dus ik hoop dat PC dat ook zal hebben.

quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:34 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Misschien moet je zelf even terug lezen, hij zit telkens te zeggen dat betalen dom is en te vragen of de torrent er al is enz.
Ik ga geen heel topic teruglezen, maar ik zie alleen dat hij tegen preorderen is, en dat hij vraagt om de torrent van een alpha. Het laatste kun je over debatteren (is een torrent van een demo nou echt zo'n ramp?). Wat betreft preorderen ben ik het met hem eens, dat is gewoon dom om te doen in (bijna) elk geval.
pi_162412396
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 17:53 schreef Baas_bas het volgende:
fuck pre-orderen :r
Pre-orderen is niet per definitie slecht, zeker niet als je alles rondom Planet Coaster gevolgd hebt. Maar aan je reactie te zien heb je dat niet. Na de eerste beelden van Beta 1 wist ik zeker dat dit een game voor mij zou worden. Overigens is ¤40,- nog steeds een prima prijs, ter vergelijking RCT:W kost ¤46,-.
pi_162413571
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 17:56 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Misschien moet jij anders gewoon lekker oppleuren uit dit topic als je alleen maar kan vertellen hoe slecht betalen is en hoe goed torrents zijn. We zijn niet allemaal zo armoedig als jou.
wtf ik zeg dat nergens
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162413624
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:34 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Misschien moet je zelf even terug lezen, hij zit telkens te zeggen dat betalen dom is en te vragen of de torrent er al is enz.
Nee ik zeg gewoon dat het niet de prijs waard is voor wat je nu hebt. Zeker niet omdat het 3x zo duur is als de final game. En pre-orderen is sowieso gewoon dom. Als de final complete game goed is dan koop ik hem wel hoor. Deed ik ook met Skylines zo
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162424449
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:42 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nee ik zeg gewoon dat het niet de prijs waard is voor wat je nu hebt. Zeker niet omdat het 3x zo duur is als de final game. En pre-orderen is sowieso gewoon dom. Als de final complete game goed is dan koop ik hem wel hoor. Deed ik ook met Skylines zo
sommige games zijn zelfs al in hun alpha stadium van zulke kwaliteit dat het een eventuele meerprijs dubbel en dwars waard is.. (of dat bij deze al zo is laat ik in het midden, maar ik heb wel wat spellen in Early access gekocht waar ik een heleboel uurtjes in gestoken heb)
pi_162484121
Zojuist planet coaster alpha 2 gespeeld.
De terrein editor is erg leuk en kan je zelfs vliegende eilanden in maken.
Ook nu met de 11 coasters erbij bied dit veel perspectief.
pi_162488746
Wachten tot de eerste Alpha 2 video van Sivarret dus :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_162497743
Vandaag nieuwe pc besteld, als die binnen is volgt Planet Coaster snel!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_162498562
alpha 2 is uit dus?
mooi, morgen toch vrij :9
pi_162506255
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef mschol het volgende:
alpha 2 is uit dus?
mooi, morgen toch vrij :9
Dinsdag al
pi_162524323
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 00:12 schreef mschol het volgende:

[..]

sommige games zijn zelfs al in hun alpha stadium van zulke kwaliteit dat het een eventuele meerprijs dubbel en dwars waard is.. (of dat bij deze al zo is laat ik in het midden, maar ik heb wel wat spellen in Early access gekocht waar ik een heleboel uurtjes in gestoken heb)
Ik heb de alpha #2 even geprobeerd maar ik vind het helaas nog niet het geld waard, laat staan het dubbele van het volledige spel. Was er na 15minuten ook wel klaar mee, ik merkte niet echt verschil met #1.

Maar de game gaat sowieso geweldig worden als die eenmaal klaar is, maar voorlopig bewaar ik t maar een beetje zodat het niet zat wordt of me ga irriteren aan de nog ontbrekende functionaliteit.

Maar verder wel toppie spel hoor alleen mijn PC wordt echt 80 graden van die shit
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  donderdag 26 mei 2016 @ 22:01:57 #234
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162527280
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 20:24 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ik heb de alpha #2 even geprobeerd maar ik vind het helaas nog niet het geld waard, laat staan het dubbele van het volledige spel. Was er na 15minuten ook wel klaar mee, ik merkte niet echt verschil met #1.

Maar de game gaat sowieso geweldig worden als die eenmaal klaar is, maar voorlopig bewaar ik t maar een beetje zodat het niet zat wordt of me ga irriteren aan de nog ontbrekende functionaliteit.

Maar verder wel toppie spel hoor alleen mijn PC wordt echt 80 graden van die shit
Kun je inmiddels al gebouwen kopen of is het nog steeds gewoon een veredelde zandbak?

Vond het gemis aan uitdaging toch wel het meest teleurstellend van de alpha #1, had me dan gewoon een zak geld gegeven die op kon zodat ik nog iets van gameplay had.
pi_162528767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 22:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Kun je inmiddels al gebouwen kopen of is het nog steeds gewoon een veredelde zandbak?

Vond het gemis aan uitdaging toch wel het meest teleurstellend van de alpha #1, had me dan gewoon een zak geld gegeven die op kon zodat ik nog iets van gameplay had.
het is een alpha! geld en managment is in dit stadium wel het laatste waar ze aan denken..
pi_162528805
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 22:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Kun je inmiddels al gebouwen kopen of is het nog steeds gewoon een veredelde zandbak?

Vond het gemis aan uitdaging toch wel het meest teleurstellend van de alpha #1, had me dan gewoon een zak geld gegeven die op kon zodat ik nog iets van gameplay had.
Het blijft een alpha test, echte gameplay zal er pas in de beta komen (vermoeden). En die is nog wel een paar maanden verwijderd van release.

Denk dat de mensen die gameplay verwachten, alpha en early-access als hetzelfde zien. Maar daar is toch nog een wereld van verschil tussen.
pi_162529295
Het grappige is dat deze alpha nu al beter is dan RCT:W, en dat de makers van PC ook de makers zijn van de (wel goede) RCT3.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162532642
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 22:54 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Het blijft een alpha test, echte gameplay zal er pas in de beta komen (vermoeden). En die is nog wel een paar maanden verwijderd van release.

Denk dat de mensen die gameplay verwachten, alpha en early-access als hetzelfde zien. Maar daar is toch nog een wereld van verschil tussen.
Probleem is meer dat early-access echt alles kan betekenen tussen proof-of-concept en eindproduct. Alpha/beta zijn (redelijk) goed gedefinieerde stadia. Early access kan alpha zijn, beta, of eindproduct-dat-eigenlijk-complete-bagger-is-maar-we-noemen-het-early-access-dus-hebben-we-een-excuus.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 11:04:58 #239
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_162534996
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:11 schreef delano.888 het volgende:
Het grappige is dat deze alpha nu al beter is dan RCT:W, en dat de makers van PC ook de makers zijn van de (wel goede) RCT3.
Terwijl RCT3 voor de aankondiging van PC vaak werd afgekraakt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_162543283
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Terwijl RCT3 voor de aankondiging van PC vaak werd afgekraakt.
rct3 is dan ook niet geweldig, imho slechtste uit de serie, zelfs rct:w vind ik prettiger spelen
pi_162632770

Ze zijn wel goed bezig moet ik zeggen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:29:39 #242
339824 Totem_paal
Er moet meer......
pi_162861039

Even het begin van mijn park promoten! ;-)
-<Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen.>-
pi_162910825
Dit ding sloopt echt m'n PC. Alles wordt 80 graden. :')

Ik ben trouwens nog niet helemaal te spreken over de coaster builder. Het gaat er mooi uitzien maar compleet is het nog niet. Ik mis stiekem een beetje de manier van bouwen zoals bij RCT. Dat je gewoon per stuk baan kan bouwen. Eigenlijk moet het zo zijn zoals bij RCTW. Dat je wel stukje bij stukje kan bouwen en vooraf gemaakte onderdelen kan plaatsen maar dat je wel kan switchen en dan weer vrijuit kan bouwen zegmaar. Dat is denk ik het makkelijkst/snelst en ook mooist.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162911706
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:56 schreef Baas_bas het volgende:
Dit ding sloopt echt m'n PC. Alles wordt 80 graden. :')

Ik ben trouwens nog niet helemaal te spreken over de coaster builder. Het gaat er mooi uitzien maar compleet is het nog niet. Ik mis stiekem een beetje de manier van bouwen zoals bij RCT. Dat je gewoon per stuk baan kan bouwen. Eigenlijk moet het zo zijn zoals bij RCTW. Dat je wel stukje bij stukje kan bouwen en vooraf gemaakte onderdelen kan plaatsen maar dat je wel kan switchen en dan weer vrijuit kan bouwen zegmaar. Dat is denk ik het makkelijkst/snelst en ook mooist.
-80 graden terwijl het buiten 20+ is is warm, maar niet schadelijk voor je componenten.

-We zitten nog steeds in de ALPHA. Nog niet eens BETA. Voordat ze klaar zijn duurt nog een aantal maanden. Alles kan nog veranderen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162967053
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:56 schreef Baas_bas het volgende:
Dit ding sloopt echt m'n PC. Alles wordt 80 graden. :')

Ik ben trouwens nog niet helemaal te spreken over de coaster builder. Het gaat er mooi uitzien maar compleet is het nog niet. Ik mis stiekem een beetje de manier van bouwen zoals bij RCT. Dat je gewoon per stuk baan kan bouwen. Eigenlijk moet het zo zijn zoals bij RCTW. Dat je wel stukje bij stukje kan bouwen en vooraf gemaakte onderdelen kan plaatsen maar dat je wel kan switchen en dan weer vrijuit kan bouwen zegmaar. Dat is denk ik het makkelijkst/snelst en ook mooist.
Ik heb vorige week een nieuwe pc gekocht (speciaal hiervoor :') ) en het spel even gedownload om te testen hoe goed het draaide. Geen paniek, dinsdag komt het salaris binnen en koop ik braaf de alpha!

Maar hier gaat ook de videokaart richting de 70/80 graden en draait de cpu op ongeveer 90% :')

Het draait daarentegen wel als een zonnetje :)
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_162967718
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 02:51 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik heb vorige week een nieuwe pc gekocht (speciaal hiervoor :') ) en het spel even gedownload om te testen hoe goed het draaide. Geen paniek, dinsdag komt het salaris binnen en koop ik braaf de alpha!

Maar hier gaat ook de videokaart richting de 70/80 graden en draait de cpu op ongeveer 90% :')

Het draait daarentegen wel als een zonnetje :)
70/80 is doodnormaal voor een videokaart, je zou zelfs kunnen spreken van koel, want die dingen zijn gebouwd voor een max van iets van 100+ graden

Welke cpu gebruik je
  maandag 13 juni 2016 @ 08:59:30 #247
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_162968166
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:29 schreef Totem_paal het volgende:

Even het begin van mijn park promoten! ;-)
Ziet er mooi uit. Mooi gethematiseerd. De bochten van de achtbanen zouden echter wel wat beter mogen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_162973529
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:15 schreef mschol het volgende:

[..]

70/80 is doodnormaal voor een videokaart, je zou zelfs kunnen spreken van koel, want die dingen zijn gebouwd voor een max van iets van 100+ graden

Welke cpu gebruik je
i5-6500 deze om precies te zijn :)
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_162982003
100+ op een videokaart? -O-

ik vind 80 al warm. Weet dat die het aankan maar het is gewoon warm en je wordt schijtziek van die ventilatoren.

Ik heb het liefst alles op 60 graden under load
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  donderdag 16 juni 2016 @ 07:54:21 #250
339824 Totem_paal
Er moet meer......
pi_163053291
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit. Mooi gethematiseerd. De bochten van de achtbanen zouden echter wel wat beter mogen.
Ja dat ben ik zeker met je eens!
-<Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen.>-
  donderdag 16 juni 2016 @ 07:59:55 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_163053320
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 07:54 schreef Totem_paal het volgende:

[..]

Ja dat ben ik zeker met je eens!
Ben benieuwd naar het vervolg.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 16 juni 2016 @ 19:22:32 #252
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_163067696


[ Bericht 100% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 16-06-2016 19:22:54 (dubbel) ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 27 juni 2016 @ 20:58:09 #253
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_163351408
Mijn eerste achtbaan ook gemaakt. Moet nog wel wat oefenen om tot een mooie aankleding verder te komen. :@ ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 18:18:49 #254
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163440243
Ben ook even bezig geweest

pi_163440843
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 18:18 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben ook even bezig geweest

[ afbeelding ]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 19:48:19 #256
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_163441869
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 18:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik denk dat je in het verkeerde topic zit :P
De graphics zijn wel erg achteruit gegaan sinds de laatste update. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_163441992
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

De graphics zijn wel erg achteruit gegaan sinds de laatste update. :o
Haha Watch Dogs taferelen dit.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164024394
Steam integratie aangekondigd:

quote:
Hey everyone!
We have exciting news and some important information for all Planet Coaster Pre-order members including Early bird bundle, Coaster Head bundle, Deluxe bundle and Standard pre-order.


After many requests, we have decided to re-assure you by confirming early that Planet Coaster will be available on Steam. Every one of our amazing community of players and future players who have already ordered the game will be able to generate a free Steam code key from our Frontier Store which they can add to their Steam game library.


We can also reveal today that Alpha 3 will release on August 23 - we’re really excited to share development progress with you! Another benefit of announcing Steam integration early is that the community features that debut in Planet Coaster’s Alpha 3 build on Steamworks functionality, so we can prioritize and test the Steam support as early as possible.

Although Alpha will not be available to buy through Steam, if you are an Alpha player you will need to have a Steam account to access Alpha 3. This is because we are adding Steamworks at this stage in development. We will contact you shortly nearer the time with details on how to redeem your free Steam key.
Finally, we wanted to let you know that we are going to be closing Alpha to new players on August 25. Current Alpha players or those who upgrade or order before that date will continue to be able to play the Alpha until just before Beta (dates to be announced in due course), and we will continue to support the Alpha until that time.

We have a detailed FAQ available here including details on how to create a free Steam account if you don’t already have one - please do take a look and if you have any questions at all, don't hesitate to ask.

Thanks,

The Frontier Team
Online versie
pi_164596373
Goed nieuws! Iedereen die hem al gekocht heeft (welke versie dan ook), krijgt straks bij de steam release de deluxe (thrillseeker) editie, inclusief béta acces! (En nog wat andere kleine dingen) Die editie gaat op 25 augustus voorbesteld kunnen worden voor 37 euro. Dus pre-order was sowieso al 10 euro korting. Bij de echte release gaat hij nog duurder worden.

quote:
Hello coaster creators!

As we prepare to move to the next phase of development, Alpha 3, we have some important news concerning the Steam Store.

A quick recap: on August 23, 2016, the Planet Coaster Alpha 3 will officially be released. As of Alpha 3, Planet Coaster will require Steam to run, meaning you need a (free) Steam account to be able to play the game.

On August 25, 2016, Alpha will be closing to new players; current players or those who upgrade before this date will be able to play all the way through to Beta and release.

As of August 25, the following products will be removed from the Frontier Store:

• Planet Coaster: Early Bird Alpha Edition
• Planet Coaster: Coaster Head Edition
• Planet Coaster: Deluxe Edition
• Planet Coaster: Early Bird Upgrade
• Coaster Head Club Upgrade
• Planet Coaster In-game VIP Single Ticket
• Planet Coaster In-game VIP Group Ticket
• Planet Coaster In-game VIP Staff Pass
• Planet Coaster Foundation Stone

The Frontier and Steam store will then have the following products available until release:

Planet Coaster £26.99/¤33.99/$40.99
Planet Coaster: Thrillseeker Edition £29.99/¤37.99/$44.99 – this version includes an in-game Golden Hat for your avatar, a Gold King Coaster mascot, a digital sketchbook, the Planet Coaster Official Soundtrack and access to the Planet Coaster beta.

Please note that these new editions do NOT give you access to Alpha and this can only be purchased by getting the Early Bird edition of the game before 25 August.

Anyone who has already purchased a pre-order of Planet Coaster will be given ALL the extras of the Thrillseeker Edition including Beta access, as a thank you for your continued support and feedback during the development of Planet Coaster. So with the current lower price of pre-order until the 25 August it’s the perfect time to pre-order or join the other Early Birds in Alpha now.

Please see the general Steam FAQ here.
https://forums.planetcoas(...)3-Steam-Store-Update

Vind t erg netjes van ze aangezien de normale versie 27 was (is tot 25 augu).

[ Bericht 1% gewijzigd door DX11 op 16-08-2016 20:27:20 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:15:19 #260
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_164622478
Er is een release date! *O*
quote:
To start ‪#‎GamesCom2016‬ tomorrow in the most awesome way possible, we are extremely happy to announce that the official release date for Planet Coaster is November 17, 2016!
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_164622510
Zitten er nu al wat missies en doelen in planet coaster of is het nog steeds een veredelde zandbox?
pi_164699468
In de Alpha 3 zitten de volgende delen :D

Fastpasses voor attracties
Water
Woestijn gebieden
Een geheel nieuw thema
Heel veel nieuwe scenery, bomen, struiken en planten
Alle loopings, immelmans en andere zaken in achtbanen zijn vernieuwd waardoor ze nu veel beter aanvoelen
Je kunt nu de supports verwijderen bij achtbanen en paden
Je kunt op paden nu een grid aanzetten zodat je gebouwen er recht omheen kan maken
Gebouwen kunnen nu van kleur veranderen
Je kunt nu zelf een ingang voor attracties maken
Park management werkt nu (gedeeltelijk): je kunt zelf mascottes en schoonmakers neerzetten
Nieuwe flatrides
Steam Workshop support
Kleuren van spotlights kunnen nu aangepast worden
Nieuwe coaster types
Smoothing bij achtbanen is volledig aangepast
Statistieken voor achtbanen werken

Hier een filmpje van de livestream:

En extra losse delen :D













pi_164703661
Het ziet er echt goed uit, ook de gameplay. Deze heb ik toch gepreordered.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:16:23 #264
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_164703903
Werkt dit spel op een laptop computer? Of enkel op desktop?
pi_164703937
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:16 schreef borbit het volgende:
Werkt dit spel op een laptop computer? Of enkel op desktop?
ligt geheel aan de specs van die laptop..
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:23:12 #266
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_164704029
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:18 schreef mschol het volgende:

[..]

ligt geheel aan de specs van die laptop..
Hoe bedoel je? Hij is zwart. Je kan hem dichtklappen en hij blijft dan ook dicht. Je moet een soort schuifje verzetten om hem weer open te doen. De cd rom speler is wel kapot. Maar als dit spel werkt op een laptop ben ik wel bereid een nieuwe cd rom speler te kopen?
pi_164704082
Er staan trouwens nog veel meer toffe nieuwe filmpjes op dat kanaal.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164704104
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:23 schreef borbit het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Hij is zwart. Je kan hem dichtklappen en hij blijft dan ook dicht. Je moet een soort schuifje verzetten om hem weer open te doen. De cd rom speler is wel kapot. Maar als dit spel werkt op een laptop ben ik wel bereid een nieuwe cd rom speler te kopen?
not sure if serious.....

specificaties: cpu/geheugen/videokaart e.d. (als er geen losse nvidia of amd videokaart inzit maar een intel ding kan je het vermoedelijk al vergeten)
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:31:14 #269
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_164704196
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:26 schreef mschol het volgende:

[..]

not sure if serious.....

specificaties: cpu/geheugen/videokaart e.d. (als er geen losse nvidia of amd videokaart inzit maar een intel ding kan je het vermoedelijk al vergeten)
Ik heb het even gebeld naar de winkel waar ik de laptop heb gekocht. En de laptop is uitgerust met onder andere processoren van Intel en Nvidia. En geheugen heeft ie ook maar ik weet niet welk merk het geheugen is. Welk merk geheugen heb ik nodig voor dit spel? De jongen van de winkel zei dat het wel mogelijk is een nieuwe cd rom speler er in te zetten. Kost wel 500 euro.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:32:30 #270
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_164704218
Spel kun je gewoon digitaal aanschaffen. En met je overige info kunnen we niets. :')
pi_164704240
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:32 schreef Lastpost het volgende:
Spel kun je gewoon digitaal aanschaffen. En met je overige info kunnen we niets. :')
Je ziet toch hopelijk wel dat dat een (hele slechte) trol is?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:46:15 #272
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_164704494
Sta nergens van te kijken hier. :')
Maar game ziet er goed uit, hoop alleen dat ze niet teveel gaan rushen richting de releasedatum.

Ben benieuwd naar het eindresultaat.
pi_164704529
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:31 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik heb het even gebeld naar de winkel waar ik de laptop heb gekocht. En de laptop is uitgerust met onder andere processoren van Intel en Nvidia. En geheugen heeft ie ook maar ik weet niet welk merk het geheugen is. Welk merk geheugen heb ik nodig voor dit spel? De jongen van de winkel zei dat het wel mogelijk is een nieuwe cd rom speler er in te zetten. Kost wel 500 euro.
:')
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:51:39 #274
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_164704597
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:32 schreef Lastpost het volgende:
Spel kun je gewoon digitaal aanschaffen. En met je overige info kunnen we niets. :')
Ik koop liever dingen in een winkel. Niet op het internet.Maar goed ik kan het dus beter op de desktop computer gebruiken? Die heeft ook nog een werkende cd-rom speler.
pi_164704663
Edit, dubbel
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164704671
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:51 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik koop liever dingen in een winkel. Niet op het internet.Maar goed ik kan het dus beter op de desktop computer gebruiken? Die heeft ook nog een werkende cd-rom speler.
Jaja je bent heel grappig hoor. We lachen ons allemaal dood.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164705570
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:51 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik koop liever dingen in een winkel. Niet op het internet.Maar goed ik kan het dus beter op de desktop computer gebruiken? Die heeft ook nog een werkende cd-rom speler.
Gooi jezelf weg aub
pi_164706137
Dit spel word echt geweldig!
De graphics zien er gewoon heel goed uit.
Ook is de steam workshop bevestigd en is in de live stream al een aantal objecten van te zien :D
Nu hopen dat het niet te moeilijk word op creaties te ontwerpen via Blender of sketchup oid.
pi_164706482
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:31 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik heb het even gebeld naar de winkel waar ik de laptop heb gekocht. En de laptop is uitgerust met onder andere processoren van Intel en Nvidia. En geheugen heeft ie ook maar ik weet niet welk merk het geheugen is. Welk merk geheugen heb ik nodig voor dit spel? De jongen van de winkel zei dat het wel mogelijk is een nieuwe cd rom speler er in te zetten. Kost wel 500 euro.
op de onderkant van je laptop zit (of zou moeten zitten) een sticker van de fabrikant waar de naam van de fabrikant, model en typenummer van de laptop op staan..
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:51 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik koop liever dingen in een winkel. Niet op het internet.Maar goed ik kan het dus beter op de desktop computer gebruiken? Die heeft ook nog een werkende cd-rom speler.
:{

grote kans dat hij niet eens in een fysieke winkel te koop komt..
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:27:02 #280
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_164706505
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:24 schreef mschol het volgende:

[..]

op de onderkant van je laptop zit (of zou moeten zitten) een sticker van de fabrikant waar de naam van de fabrikant, model en typenummer van de laptop op staan..
Er zaten allerlei stickers op. Deels op de onderkant en een paar op het gedeelte onder het toetsenbord. Maar ik heb die allemaal er af gehaald want ik vond de stickers lelijk.
pi_164706705
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:27 schreef borbit het volgende:

[..]

Er zaten allerlei stickers op. Deels op de onderkant en een paar op het gedeelte onder het toetsenbord. Maar ik heb die allemaal er af gehaald want ik vond de stickers lelijk.
Niet te geloven dat ik op je ga reageren, maar staat er ergens op de laptop niet een merknaam en een combinatie van lettertjes en cijfertjes?
pi_164706772
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:27 schreef borbit het volgende:

[..]

Er zaten allerlei stickers op. Deels op de onderkant en een paar op het gedeelte onder het toetsenbord. Maar ik heb die allemaal er af gehaald want ik vond de stickers lelijk.
tja... dat moet je dan ook niet doen, iig niet de stickers aan de onderkant..

in other news: dragonpoo Confirmed ingame (in de gamescom stream)
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:54:18 #283
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_164706947
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:37 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Niet te geloven dat ik op je ga reageren, maar staat er ergens op de laptop niet een merknaam en een combinatie van lettertjes en cijfertjes?
Alle toetsen hebben natuurlijk lettertjes enzo. Maar daarnaast staat er thinkVantage, Thinkpad, t420, lenovo. Op de zijkant staat SATA en wat symbooltjes.
pi_164707005
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:54 schreef borbit het volgende:

[..]

Alle toetsen hebben natuurlijk lettertjes enzo. Maar daarnaast staat er thinkVantage, Thinkpad, t420, lenovo. Op de zijkant staat SATA en wat symbooltjes.
Als er geen achtbaan symbooltje tussen staat kun je dit spel niet spelen.
pi_164707225
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:54 schreef borbit het volgende:

[..]

Alle toetsen hebben natuurlijk lettertjes enzo. Maar daarnaast staat er thinkVantage, Thinkpad, t420, lenovo. Op de zijkant staat SATA en wat symbooltjes.
T420 dus, vergeet het maar wat betreft enigsinds serieus gamen, een Intel HD graphics 3000 videokaart :X
pi_164707269
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:08 schreef mschol het volgende:

[..]

T420 dus, vergeet het maar wat betreft enigsinds serieus gamen, een Intel HD graphics 3000 videokaart :X
Dat is nieteens een videokaart, maar een CPU met onboard gpu :')

Inderdaad, vergeet het maar dat je deze game fijn kan spelen.
pi_164707324
Hij kan hem sowieso niet spelen want zijn cd speler is stuk :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164707458
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 00:33 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Edit: blijkbaar heeft het deels te maken met de belachelijke euro/pond momenteel (UK bedrijf)
Het zelfde met No man's sky, gewoon meer dan 10 euro duurder. En dat terwijl we buren zijn en beide in de EU. Met No man's sky is het mogelijk om het spel via een UK proxy te kopen en dan betaal je gewoon pond. (Niet dat je dat spel nog wil kopen... maar toen ik het wilde kopen heb ik even wat uitgeprobeerd.)
pi_164708635
De beelden wat ze laten zien blijven me verbazen. Zeker als je ziet wat mensen in de alpha versie voor elkaar krijgen. Ook prachtig dat Planet Coaster Youtubers live laat spelen! Met de juiste community support gaat dit echt een pareltje worden.
pi_164708874
elke keer als ik dat soort streams zie dan denk ik "had ik maar zulke creativiteit"
pi_164712137
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:32 schreef mschol het volgende:
elke keer als ik dat soort streams zie dan denk ik "had ik maar zulke creativiteit"
Haha, dat wel ja. Als je ziet dat ze hele straten met oude huizen maken met alleen de basis, alpha 1. Ik zou blij zijn als ik een simpel huisje gebouwd krijg. Maar met de Steam Workshop gaan we wel toegang krijgen tot alle creaties.
pi_164729669
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164731139
beter komen die steam keys snel :s)
pi_164736383
Ik snap iets niet.
Als ik de early bird alpha edition wil kopen kost mij dat 67,99 euro.
Daaronder staat dit:
Early Bird Alpha Content:

Early Bird Access will grant your first access to Planet Coaster months before its official release, and full access to the complete game upon its release.

Is het zo als ik het spel koop dat ik dan Alpha 3 erbij heb en dat ik het volledige spel eerder heb dan 17 november?
  zondag 21 augustus 2016 @ 16:56:18 #295
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164736770
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 16:42 schreef 0108daniel het volgende:
Ik snap iets niet.
Als ik de early bird alpha edition wil kopen kost mij dat 67,99 euro.
Daaronder staat dit:
Early Bird Alpha Content:

Early Bird Access will grant your first access to Planet Coaster months before its official release, and full access to the complete game upon its release.

Is het zo als ik het spel koop dat ik dan Alpha 3 erbij heb en dat ik het volledige spel eerder heb dan 17 november?
Het betekent dat je toegang krijgt tot de Alpha, waaronder dus Alpha 3 en dat je op 17 november, officiële releasedate van PC, krijg je toegang tot het volledige spel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_164738671
Je kan gewoon de normale versie kopen die is nog 4 dagen 27. Dan krijg je de bèta gratis.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164743713
Die ¤27,- gaat het sowieso waard worden. Prijs op release gaat ¤40,- worden, wat ook niet duur is natuurlijk.
pi_164744953
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:01 schreef lord_bono het volgende:
Die ¤27,- gaat het sowieso waard worden. Prijs op release gaat ¤40,- worden, wat ook niet duur is natuurlijk.
En dan krijg je nog de trillseeker editie ook!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164745451
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:01 schreef lord_bono het volgende:
Die ¤27,- gaat het sowieso waard worden. Prijs op release gaat ¤40,- worden, wat ook niet duur is natuurlijk.
Oh dat is wel een goeden tip. Dank!
No amount of money ever bought a second of time.
pi_164761236
Met een Pre Order via Frontier krijg je denk ik gewoon een steam key of niet? Zodat ik ook de Mac versie kan spelen zodra die uit is?

Edit:

Ik weet niet of ik wel moet pre orderen met een MacBook Air als ik de specs zo zie..
pi_164761309
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')