abonnement Unibet Coolblue
pi_161037412
Gm je peuter :o

Stoere F met auto ♡

Hier nog bewegend materiaal met smetvrees op het einde :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161037524
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:19 schreef Dyre het volgende:
Blue, wat heb je een grote vent al joh :o Ik verbaas me er echt iedere keer over dat die 2 van ons bijna even oud zijn... Maar stiekem is mijn babietje natuurlijk ook allang geen baby meer :D

En het theekransje met A O+ Wat is het toch een vrolijkerd!

Ik heb me vandaag op de eerste officiele dag van mijn verlof bezig gehouden met documentaires kijken, webshoppen, doelloos internetten en slapen. Héérlijk! Morgen ga ik een to-do-lijstje maken voor de komende weken, maar vandaag mocht ik echt even lekker niks doen, om in te halen dat ik vorige keer geen pre-baby-verof heb gehad :D
En L is zo zoet geweest vandaag. Lekker gedanst en gezongen O+
Ze kletst echt steeds meer, iedere dag komen er woorden bij waarvan we denken: dat zei ze gisteren nog niet! Ze verzint zelf spelletjes, zo schattig. Kwestie van tijd voordat de nieuwe sprong moet komen, want het gaat té goed :P
Verlof!
Ga er dubbel en dwars van genieten en vooral ver en veel over de uitgerekende datum heen incl goede bloeddrukken :* O+
pi_161037760
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef BlueEyes het volgende:
Gm je peuter :o

Stoere F met auto ♡

Hier nog bewegend materiaal met smetvrees op het einde :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooeeeeeeh bah! O+

Daar is ook niks kleins meer aan he... ze gaan hard! Dreumespeuters.
S. 2014
J. 2016
pi_161037976
BE je groterd! :o

Even een vraag tussen door: Hoe lang doen dreumesbabypeuters er over om on het nieuwe klokverzetritme te komen?
Een bedtijd voor 21:30 zou fijn zijn. :(
pi_161038168
Hoelaat ging ze voor de zomertijd?

Ik kan je niet helpen, voor de klok ging ze om 20.00 en nu gaat ze om 20.00
S. 2014
J. 2016
  woensdag 30 maart 2016 @ 08:07:05 #206
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_161043146
Melle gaat nog wel om de gewone tijd maar is vervolgens wakker van 21.00-22.30 tot wij ook maar naar bed gaan...

S ochtends slaapt hij nu een uur langer, maar dat kon vandaag dus niet, dus een heel chaggo kind wakkergemaakt om 6.45 :+ hoop dat het nu elke dag een kwartiertje verschuift...
Kwak
pi_161043175
Wij hadden gisteravond weer Grote Huils ;( En toen slaaps van 20-5.50, daarna nog wel wat gedommeld maar allemaal niet meer echt geslapen :O Best vroeg c_/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_161043860
Hier hebben we nooit echt problemen gehad met zomer-/wintertijd gelukkig. Ze gaan steevast rond 18.30 naar boven waarna het om 19.00 muisstil is. Het maakt ook niet uit hoe vroeg ze de volgende ochtend wakker zijn. 's Middags doet oudste soms nog een slaapje, Boaz over het algemeen tussen 13 - 15 uur. En dan heeft ie het wel weer gehad om 18.30 uur.

Maar ik lees o.a. hier en op Facebook dat het soms ook wel eens anders kan :X

En hier ging het vannacht weer best aardig. We hebben een klein lampje op zijn kamertje staan en sindsdien lijkt het best goed te gaan. Vannacht nog wel een keer heel kort huils. Maar op de camerababyfoon zag ik dat hij alweer ging liggen en lekker verder ging slapen.

Eer dat je de gebruiksaanwijzing gevonden hebt he.. :') ... Het leven kan soms zo simpel zijn :')
pi_161044293
Gister hadden beide kindjes een autoslaapje van 20 minuten aan het einde van de middag. Dus hier sliepen ze ook pas *laat*. En ik was alleen thuis, dus ik stond om 21.30 nog de keuken op te ruimen :').

Het zal overigens ook niet helpen dat we in het afgelopen dagen zo enorm genoten van het uitslapen tot 7.15 O+ O+. Als ik ze 's avonds eerder in bed wil hebben, zal ik ze ook eerder op moeten laten staan :+. Met vandaag en morgen weer werk, zal het wel snel normaler worden.

Hoewel we ook 1 jaar met de oudste gehad hebben dat het echt onmogelijk was om hem eerder in bed te krijgen na de klok omging. Toen was de oplossing om het slaapje overdag er helemaal uit te halen. Toen sliep hij weer om 19 uur. Maar toen was hij tussen de 2 en 2,5. Technisch gezien een peuter (maar toen de klok omging, was hij nog dreumes).

[ Bericht 61% gewijzigd door Phaidra op 30-03-2016 10:25:03 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 maart 2016 @ 10:30:01 #210
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161044436
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef BlueEyes het volgende:
Gm je peuter :o

Stoere F met auto ♡

Hier nog bewegend materiaal met smetvrees op het einde :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha jouw jochie is zo anders dan die van mij :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161045938
Inge, ik heb mijnes gewoon op zijn normale tijd in bed gedaan die dag, hij was moe zat. Lastig als ze niet meewillen!

Hier ook geen smetvrees; vanmorgen dacht ik leuk te gaan wandelen in het bos met W, maar we zijn maar 50 meter en 2 plassen van de fiets gekomen in totaal :') lekker stampen en wroeten in de modder is het helemaal! En lachend op grote honden aflopen om ze te aaien O+.
  woensdag 30 maart 2016 @ 12:21:45 #212
73386 Fazz
onderweg
pi_161046227
Hier ook geen probleem met de klok gelukkig :) Hopelijk trekt het over een paar dagen weer recht Ingee!

Crump, lekker he dat buiten spelen O+ F is er ook gek op.

Vanochtend een zeer verdrietig & huilend kind achtergelaten op het kdv -O- Echt voor het eerst dat dit gebeurde. Ik denk dat er, naast het besef van hoogte, ook wat verlatingsangst inzit nu. Vriend zit in't buitenland en als mama je dan ook (weer) achterlaat is dat natuurlijk heel verdrietig :{
Gelukkig kreeg ik toen ik in de trein zat al een foto door van het kdv waarop hij weer lachte :)
pi_161046322
Ah ja, besef van dingen komt in golven soms lijkt het he? Misschien ziet hij ineens de afstand tot de grond? En de afstand tot mama? Eens in de zoveel tijd ben ik met W in een alledaagse situatie, en ineens vallen hem allemaal nieuwe dingen op! Dan is zijn bewustzijn weer duidelijk gegroeid :Y.
pi_161047506
Die foto van Melba :') ! Dat gefrustreerde hoofd er ook bij "ja, help me dan!!" :P

Verder nog geen bijlees. Zometeen is er hier een de speelotheek iemand die muziekles geeft aan (kleine) kinderen, zo nu en dan komt ze even les geven waarbij je zo mee mag doen. Ben heel benieuwd! Zag dat ik vandaag niet ingeroosterd ben en wilde met Q gaan, maar kreeg paar dagen terug een mail dat er een foutje in het rooster zat en ik wel moet werken, dus maar aan m'n moeder gevraagd of zij met Q wil gaan. Hoop dat het rustig is met uitlenen, zodat ik tussendoor ook met Q muziek kan maken, want ik werk in diezelfde speelotheek :P Ben zo benieuwd wat hij ervan zal vinden!!
  woensdag 30 maart 2016 @ 15:02:20 #215
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161049734
Och arme F. Stom hoe die fases ineens de kop opsteken.

En heb hard gelachen om Melba :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161050074
Saar is zo ontzettend gezellig vandaag! Samen puzzelen en knuffelen, en alles brengt ze bij me want ik moet met mn voet omhoog zitten ivm gescheurde enkelband }:|
En dan krijgt mn voet weer kusjes om daarna er weer op te meppen :')

Baal er wel van, De zon schijnt heerlijk en ik moet binnen zitten ipv naar de speeltuin oid met saar. Gelukkig kan ze zo lekker met papa naar buiten.
S. 2014
J. 2016
pi_161052236
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 10:30 schreef Chanty het volgende:

[..]

Hahaha jouw jochie is zo anders dan die van mij :D
Hoe dan? Die van mij is wat doldriester en lomper zeker ;)
pi_161053146
We gaan over een paar weken de tuin helemaal opnieuw laten inrichten, en daarop vooruitlopend kon ik het niet laten om een glijbaantje te kopen. Staat nu midden in de woonkamer en dreumes is er al 100x - zonder hulp! - op en af gegaan :o O+
pi_161053419
Leuk amsel! O+ supertof toch!
pi_161059666
BE wat een actieveling heb je! :o Kan me nog slecht voorstellen dat R er ook zo bij loopt over een aantal maanden.

Grote honden aaien las ik. R denkt dat grote honden schapen zijn. Of eigenlijk zijn er maar 2 diersoorten: poezen (miew!) en alles verder zijn schapen (meeeh).

Mijn boodschappenhulpje, past net!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelotheek, he leuk! Eens kijken of wij dat ook hebben hier...
pi_161059773
Uitslaaps was prima trouwens: 8:15. Voordelen van de klok verzetten. O+ En vanavond is ze een nachtje uit logeren, want M moet morgen naar de tandarts. (Slaat dit ergens op? Volgens M wel. :') )
pi_161060527
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:11 schreef Gevalletje het volgende:
Die foto van Melba :') ! Dat gefrustreerde hoofd er ook bij "ja, help me dan!!" :P

Verder nog geen bijlees. Zometeen is er hier een de speelotheek iemand die muziekles geeft aan (kleine) kinderen, zo nu en dan komt ze even les geven waarbij je zo mee mag doen. Ben heel benieuwd! Zag dat ik vandaag niet ingeroosterd ben en wilde met Q gaan, maar kreeg paar dagen terug een mail dat er een foutje in het rooster zat en ik wel moet werken, dus maar aan m'n moeder gevraagd of zij met Q wil gaan. Hoop dat het rustig is met uitlenen, zodat ik tussendoor ook met Q muziek kan maken, want ik werk in diezelfde speelotheek :P Ben zo benieuwd wat hij ervan zal vinden!!
Ah bij Els! Zij doet het echt heel leuk, ze doet ook de muzieklessen op ons kdv. Ze had me ook uitgenodigd, maar het is voor mij een werkdag en kindjes zijn dan natuurlijk op het kdv :P. Hoe vond Q het?

Oh en lees nu pas dat je zelf ook in de speelotheek werkt! :o. Ook wel eens op dinsdagochtend? Dan kom ik geregeld langs met de kindjes! :D. Heb ook wel eens gedacht om me op te geven als vrijwilliger. Maar het is er niet van gekomen nog. Denk dat het sowieso handiger is als peuter op school zit, hoeft er maar 1 mee ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_161060831
Mnoh ingee O+! Dat pukje bij het wagentje! :D

Tof Amsel!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 maart 2016 @ 22:03:55 #224
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161061703
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:12 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Hoe dan? Die van mij is wat doldriester en lomper zeker ;)
Ja echt zo'n klein wild jongetje. Lucas is gewoon veel bedachtzamer en voorzichtiger.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161061903
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:12 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Hoe dan? Die van mij is wat doldriester en lomper zeker ;)
Sumoworsteltackelknuffellaar toch? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')