abonnement Unibet Coolblue
pi_169353115
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:26 schreef Blik het volgende:
route-kaartje klopt niet, je vliegt vanaf Sint Maarten terug via New York. Maar wel een leuk tripje, als ik geen kinderen had...
Weet ik, maar ik wilde het een beetje duidelijk houden. ;)
pi_169391117
Diverse steden in Europa (waaronder Amsterdam) naar diverse steden in Azië vanaf ¤167

Meer info hier.
pi_169392113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:24 schreef Iemand91 het volgende:
Diverse steden in Europa (waaronder Amsterdam) naar diverse steden in Azië vanaf ¤167

Meer info hier.
:o Geen vakantiedagen meer :'(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169787101
quote:
WOW in MIAMI ✈️☀️🌴

Get 50% OFF Miami flights using the WOWLYMPICS promo code

Learn more: https://wowair.com/socialmedia/terms/
Van april tm juni, terugreis op een Dinsdag.
pi_170431166
De wereld rond, van Londen naar Singapore, door naar Auckland, dan naar Los Angeles en weer terug naar Londen voor £860 / ¤1028.

Meer info hier.

pi_170658460
Düsseldorf - New York: ¤288.

Meer info hier.
  One tough cookie donderdag 4 mei 2017 @ 21:31:33 #107
169210 liesje1979
pi_170692280
-Foutje-

[ Bericht 58% gewijzigd door liesje1979 op 04-05-2017 22:18:01 ]
pi_170693322
niet kunnen vinden :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  One tough cookie donderdag 4 mei 2017 @ 22:17:34 #109
169210 liesje1979
pi_170693656
Ohnee, ik zie nu dat als je doorklikt het veel duurder is. Sorry. :@
pi_170696128
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ohnee, ik zie nu dat als je doorklikt het veel duurder is. Sorry. :@
Had je dit zelf gevonden of via een site?
pi_170850514
Düsseldorf - Los Angeles: ¤298.
Düsseldorf - San Francisco: ¤348.

Meer info hier.
pi_171708265
1 maand onbeperkt treinen in het weekend voor 39 euro.

http://www.ns.nl/abonnementen/actie-weekend-vrij.html
pi_173118589
Voor de liefhebbers die nog een leuke treinreis op korte termijn willen maken: Via de E shop van de Tsjechische Spoorwegen ( https://old.cd.cz/en/default.htm ) kun je goedkoop vanuit Luik, Brussel of vrijwel elk station in Duitsland goedkoop naar elk station in Tsjechië reizen, met als enige voorwaarde dat je dit via Cheb (grensplaats tussen Plzen en Nürnberg) doet.

Dit zouden eigenlijk first-minute tickets moeten zijn, die je ver tevoren bestelt, maar ze werken ook voor vertrek over een paar dagen. Zo kan je bijvoorbeeld van Brussel of Emmerich naar Praag voor 19 euro. Zolang je maar als 'via station' 'Cheb' invult. Het is een e-ticket, dus je hoeft er niet voor naar Tsjechië.

Zelf ging ik met Wizzair vanaf Eindhoven Airport (16 euro vanaf elk station in NL, via Spoordeelwinkel) naar Brno (kan al voor 10 euro) en van daar de trein terug voor 21 euro naar Luik. En dat aangevuld met een treinkaartje Aachen - elk station in Nederland via Bahn.de voor 19.90, maar een trein en vliegreis voor 67 euro mogelijk vanaf vrijwel elke plek in Nederland naar Tsjechië.

En de handige puzzelaar zal zien dat dit voor bestemmingen als Nürnberg of Frankfurt ook soms goedkoper is vanuit Nederland :)
pi_173123158
quote:
6s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:56 schreef DutchTrain het volgende:
Voor de liefhebbers die nog een leuke treinreis op korte termijn willen maken: Via de E shop van de Tsjechische Spoorwegen ( https://old.cd.cz/en/default.htm ) kun je goedkoop vanuit Luik, Brussel of vrijwel elk station in Duitsland goedkoop naar elk station in Tsjechië reizen, met als enige voorwaarde dat je dit via Cheb (grensplaats tussen Plzen en Nürnberg) doet.

Dit zouden eigenlijk first-minute tickets moeten zijn, die je ver tevoren bestelt, maar ze werken ook voor vertrek over een paar dagen. Zo kan je bijvoorbeeld van Brussel of Emmerich naar Praag voor 19 euro. Zolang je maar als 'via station' 'Cheb' invult. Het is een e-ticket, dus je hoeft er niet voor naar Tsjechië.

Zelf ging ik met Wizzair vanaf Eindhoven Airport (16 euro vanaf elk station in NL, via Spoordeelwinkel) naar Brno (kan al voor 10 euro) en van daar de trein terug voor 21 euro naar Luik. En dat aangevuld met een treinkaartje Aachen - elk station in Nederland via Bahn.de voor 19.90, maar een trein en vliegreis voor 67 euro mogelijk vanaf vrijwel elke plek in Nederland naar Tsjechië.

En de handige puzzelaar zal zien dat dit voor bestemmingen als Nürnberg of Frankfurt ook soms goedkoper is vanuit Nederland :)
Deze tip heb ik al maaaaaandennnn geleden gepost, eigenlijk moet deze secret blijven.
pi_173123820
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:04 schreef MCH het volgende:
Deze tip heb ik al maaaaaandennnn geleden gepost
Niet in dit topic :p

Maar ik kende 'm ook al langer, heb er nu alleen gebruik van gemaakt en gezien dat het nog steeds werkt :)
pi_173123911
quote:
14s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:21 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Niet in dit topic :p

Maar ik kende 'm ook al langer, heb er nu alleen gebruik van gemaakt en gezien dat het nog steeds werkt :)
Jij ging richting Praag? Ik deed Praag - NL en vond het wel vroeg opstaan met die eerste trein. Later weggaan durfde ik niet aan vanwege de relatief vele overstappen die al niet al te ruim zijn.
pi_173124109
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:23 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij ging richting Praag? Ik deed Praag - NL en vond het wel vroeg opstaan met die eerste trein. Later weggaan durfde ik niet aan vanwege de relatief vele overstappen die al niet al te ruim zijn.
Ik had de nachttrein uit Budapest met aankomst rond 6.00 in Praag, toen de aansluitende trein naar Plzen, daar drie uur rondgelopen, want ik wilde met de Pendolino verder, toen wat kortere overstappen in Cheb en een hele korte in Nürnberg (maar daar had ik ook de volgende trein nog kunnen hebben) en nog twee ruime overstappen in Frankfurt Flughafen en Luik. Toen nog even kort in Maastricht en een kwartiertje in Eindhoven en toen was ik 16 uur na vertrek uit Praag ook wel thuis.
Disclaimer: Deze reis was niet aan te raden voor mensen die niet tegen overstapstress kunnen en/of de reizigersrechten niet kennen ;)

Ook wel zo dus:


[ Bericht 2% gewijzigd door DutchTrain op 13-08-2017 22:38:40 ]
pi_173141009
quote:
6s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:56 schreef DutchTrain het volgende:
Voor de liefhebbers die nog een leuke treinreis op korte termijn willen maken: Via de E shop van de Tsjechische Spoorwegen ( https://old.cd.cz/en/default.htm ) kun je goedkoop vanuit Luik, Brussel of vrijwel elk station in Duitsland goedkoop naar elk station in Tsjechië reizen, met als enige voorwaarde dat je dit via Cheb (grensplaats tussen Plzen en Nürnberg) doet.

Dit zouden eigenlijk first-minute tickets moeten zijn, die je ver tevoren bestelt, maar ze werken ook voor vertrek over een paar dagen. Zo kan je bijvoorbeeld van Brussel of Emmerich naar Praag voor 19 euro. Zolang je maar als 'via station' 'Cheb' invult. Het is een e-ticket, dus je hoeft er niet voor naar Tsjechië.

Zelf ging ik met Wizzair vanaf Eindhoven Airport (16 euro vanaf elk station in NL, via Spoordeelwinkel) naar Brno (kan al voor 10 euro) en van daar de trein terug voor 21 euro naar Luik. En dat aangevuld met een treinkaartje Aachen - elk station in Nederland via Bahn.de voor 19.90, maar een trein en vliegreis voor 67 euro mogelijk vanaf vrijwel elke plek in Nederland naar Tsjechië.

En de handige puzzelaar zal zien dat dit voor bestemmingen als Nürnberg of Frankfurt ook soms goedkoper is vanuit Nederland :)
Voor 4 tientjes kun je zelfs eerste klas. Vorig jaar eerste klas Praag - Plzen gedaan en dat was echt prima. Bijna lege trein, glas sekt, flesje water, klein hapje, wifi.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 10:16:37 #119
45833 crew  Fogel
pi_173177826
Wie wil goedkoop naar centraal-america?

ERROR FARE: Amsterdam, Netherlands or Paris, France to Central America from only ¤218 roundtrip

Bij dit soort error fares bestaat altijd de mogelijkheid dat de luchtvaartmaatschappij de tickets alsnog terugtrekt, hou daar rekening mee.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_173179484
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:16 schreef Fogel het volgende:
Wie wil goedkoop naar centraal-america?

ERROR FARE: Amsterdam, Netherlands or Paris, France to Central America from only ¤218 roundtrip

Bij dit soort error fares bestaat altijd de mogelijkheid dat de luchtvaartmaatschappij de tickets alsnog terugtrekt, hou daar rekening mee.
Ik heb Amsterdam-Managua geboekt voor ¤ 211,59 _O_ Nu maar hopen dat het doorgaat :D

Thanks voor de tip! ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 11:39:30 #121
62913 Blik
The one and Only!
pi_173179674
Het is idd wel bizar goedkoop. Jammer dat ik kinderen heb, anders wist ik het wel :D
pi_173180206
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:39 schreef Blik het volgende:
Het is idd wel bizar goedkoop. Jammer dat ik kinderen heb, anders wist ik het wel :D
Kinderen dumpen bij de moeder en gaan! ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_173180689
Ticket is binnen _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 12:27:28 #124
45833 crew  Fogel
pi_173180756
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:25 schreef Hallojo het volgende:
Ticket is binnen _O_
Cool! ^O^
Maar ze kunnen er nog steeds voor kiezen om het in te trekken, dus boek je hotels op de flex-rate zodat je gratis kan annuleren.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_173180884
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:27 schreef Fogel het volgende:

[..]

Cool! ^O^
Maar ze kunnen er nog steeds voor kiezen om het in te trekken, dus boek je hotels op de flex-rate zodat je gratis kan annuleren.
Dat zullen ze dan toch niet op al te lange termijn doen? Ik vlieg eind april pas, dus ik heb nog even voor het boeken van andere dingen :D

Straks even een Nicaraguatopic opzoeken :D :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')