abonnement Unibet Coolblue
pi_161374939
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Heus ja? Vandaar het gejank om ieder slotje, tot aan Feedback aan toe. En het is rinse & repeat. Bezemen terwijl je weet dat het er morgen weer staat. Stukje feedback voor jullie; doe dáár eens wat aan en het wordt een stuk gezelliger. Dit is gewoon een stukje symptoombestrijding om de bron maar niet aan te hoeven pakken.

Tegenwoordig verschijnen er al magische slotjes zonder sluitpost op z'n topics, aangezien wss een van je collega's geen zin heeft in het persoonlijke gemiep wat hier ongetwijfeld verschijnt van hem als je één van z'n 'pareltjes' sluit.

Maar nee hoor, van Tong hebben we allemaal écht geen last, het zijn vooral z'n fans. Keep telling yourself that.
Nogmaals: hij wordt niet anders behandeld dan andere users. Als je iets merkt dat niet conform de policy is, kun je een TR aanmaken. We zitten niet te wachten op geflame in de betreffende topics of hier.
BFF met GGMM
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 april 2016 @ 15:13:55 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_161374971
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 14:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nou ik moet wel eerlijk zeggen dat er een aantal nogal bot reageren.
Een aantal :?

Ze verzieken elk topic. Ik ben meestal het slachtoffer. Maar oh wee als een newbie of iemand van buiten het kliekje een topic opent. Dan zijn "Ok Hans" "Ok" "Lekker belangrijk" of andere afzeikerige posts schering na de inslag. Er wordt nooit wat aan gedaan. Als ik er wat van zeg of het aankaart bij de mods wordt er gezegd dat ik een TR moet plaatsen. Dit beleid is er al lang en er komt geen verandering in. Ik post dit nu. En je kunt er op rekenen dat er weer persoonlijk op wordt gereageerd. Ben ik de huilie. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161374976
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Vandaar jankt hij dan altijd direct feedback vol of opent een topic erover.
Als er een topic gesloten wordt kan je hier om additionele uitleg om vragen. Lemmingtopics worden genote en gesloten.
BFF met GGMM
  dinsdag 12 april 2016 @ 15:15:28 #129
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161375009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dan heb ik dat verkeerd doen voor komen.

Het slotje staat er. Totaal onnodig. Terwijl ik het al vermoedde voordat ik op invoeren klikte. Had een beetje hoop dat het een normaal topic zou worden. Helaas, was tegen beter weten in.

:P
Net als dat je het verkeerd over hebt doen komen over het dreigen en dat er iets zou zwaaien als je je niet aanpast.

Jammer dat je nu wel over het slotje doorgaat, maar op dat andere niet in gaat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Een aantal :?

Ze verzieken elk topic. Ik ben meestal het slachtoffer. Maar oh wee als een newbie of iemand van buiten het kliekje een topic opent. Dan zijn "Ok Hans" "Ok" "Lekker belangrijk" of andere afzeikerige posts schering na de inslag. Er wordt nooit wat aan gedaan. Als ik er wat van zeg of het aankaart bij de mods wordt er gezegd dat ik een TR moet plaatsen. Dit beleid is er al lang en er komt geen verandering in. Ik post dit nu. En je kunt er op rekenen dat er weer persoonlijk op wordt gereageerd. Ben ik de huilie. :D

:P
Ik keur dat nergens goed he? Sterker nog, ik sta wat dat aan gaat achter je. Net als zo te lezen de mods hier als ik het zo zie. Maar je kan van hen ook niet verwachten dat ze alles zien.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_161375012
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Een aantal :?

Ze verzieken elk topic. Ik ben meestal het slachtoffer. Maar oh wee als een newbie of iemand van buiten het kliekje een topic opent. Dan zijn "Ok Hans" "Ok" "Lekker belangrijk" of andere afzeikerige posts schering na de inslag. Er wordt nooit wat aan gedaan. Als ik er wat van zeg of het aankaart bij de mods wordt er gezegd dat ik een TR moet plaatsen. Dit beleid is er al lang en er komt geen verandering in. Ik post dit nu. En je kunt er op rekenen dat er weer persoonlijk op wordt gereageerd. Ben ik de huilie. :D

:P
Klopt. Dat geldt voor alle users. En net als alle andere users mag je erop vertrouwen dat wij ons werk doen en de TR's behandelen.
BFF met GGMM
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 april 2016 @ 15:31:07 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_161375300
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Heus ja? Vandaar het gejank om ieder slotje, tot aan Feedback aan toe. En het is rinse & repeat. Bezemen terwijl je weet dat het er morgen weer staat. Stukje feedback voor jullie; doe dáár eens wat aan en het wordt een stuk gezelliger. Dit is gewoon een stukje symptoombestrijding om de bron maar niet aan te hoeven pakken.

Tegenwoordig verschijnen er al magische slotjes zonder sluitpost op z'n topics, aangezien wss een van je collega's geen zin heeft in het persoonlijke gemiep wat hier ongetwijfeld verschijnt van hem als je één van z'n 'pareltjes' sluit.

Maar nee hoor, van Tong hebben we allemaal écht geen last, het zijn vooral z'n fans. Keep telling yourself that.
Haal eens recente topics naar boven die terecht zijn gesloten.

Mijn 1 april topic was erg leuk. Mijn Ronaldo topic in zijn geposeerde houding in onderbroek was met een leuke OP. In elke krant en TV programma's was het nieuws. Hier wordt het gesloten nadat er geklaagd werd over de TT, waar ik gekscherend het woord homo had ingezet.
Ze deden voorkomen alsof ik een homofoob zou zijn. :D Ze hadden op een gegeven moment hun zin. Leuk topic naar de klote en een slotje. Konden ze verder met het achter gesloten deuren schelden met Aids Kanker en Vieze Homo.

Jij volgt me niet alleen in VBL ook in MuZ weet je me te vinden. En topics naar je jhand te zetten of te verkloten. Jij bestaat niet voor me totdat je me weer eens komt stalken en probeert me te kleineren. Ik ben je de baas. Dat kun je moeilijk accepteren. Leer er mee leven. Verder ben je een bloeiende bloesem in het met cactussen vervuilde FOK!landschap. Een genot om naar je te kijken, een werelds genoegen steeds weer met je geconfronteerd te worden. Vincent van Gogh heeft jouw aardse, stralende aura, vaak vast gelegd. De akkers komen tot leven, de aardappelen koken spontaan van vreugde over, de lucht schijnt in alle kleuren terwijl het wolkendek verdwijnt achter de regenboog. De sprankelende regendruppels onder de felle zon, zetten jouw persoonlijkheid precies neer zoals je verdient. Een aanbeden zonnegod, gloeiend aan het firmament, ééndrachtig van geest en aards wel vinden. De ploegende boer is verguld van vreugde als ie merkt dat je zijn leven verblijdt met potige, edoch smaakvolle, ranke levensvruchten. Iedere avond bid ie tot het hoogste wezen dat jij zijn leven blijft stimuleren, zijn vibrerende energie onderhoudt en de smaakvolle messias blijft in zijn bestaan. Ik zou ook niet meer zonder jou kunnen. Het FOK!en zou doelloos worden, mijn leven decimeren tot oneindig verdriet. Ik hoop dat het licht uit jouw tunnel nog lang op mijn pad blijft komen. Dat we samen het eindeloze bestaan rekken en ons onsterfbaar wanen. Bedankt vriend. Ik heb geen woord gelogen van het voorgaande. Hier en daar de waarheid aangepast. Anders wordt het onleesbaar.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 april 2016 @ 15:33:23 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_161375344
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nogmaals: hij wordt niet anders behandeld dan andere users. Als je iets merkt dat niet conform de policy is, kun je een TR aanmaken. We zitten niet te wachten op geflame in de betreffende topics of hier.
Heb 625 notes. en 20 bans. Die accepteer ik 95 %. Met 600.000 posts en 25.000 topics kun je geen moeder Theresa spelen. Ik kan niet tegen onrecht. Ook niet bij anderen. Dan meld ik dat. Daar is FB volgens mij voor.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 april 2016 @ 15:35:23 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_161375380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Net als dat je het verkeerd over hebt doen komen over het dreigen en dat er iets zou zwaaien als je je niet aanpast.

Jammer dat je nu wel over het slotje doorgaat, maar op dat andere niet in gaat.

[..]

Ik keur dat nergens goed he? Sterker nog, ik sta wat dat aan gaat achter je. Net als zo te lezen de mods hier als ik het zo zie. Maar je kan van hen ook niet verwachten dat ze alles zien.
Daar heb je een punt. Ik zal er op gaan letten. Mijn fout. Komt ook omdat er al zo negatief in het topic werd gereageerd. Soort druppel. Ik pakte het te negatief op. Excuses. Waren wel erg veel aparte posts. Je hebt gelijk realiseerde ik me later.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 12 april 2016 @ 15:35:49 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161375392
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Haal eens recente topics naar boven die terecht zijn gesloten.

Mijn 1 april topic was erg leuk. Mijn Ronaldo topic in zijn geposeerde houding in onderbroek was met een leuke OP. In elke krant en TV programma's was het nieuws. Hier wordt het gesloten nadat er geklaagd werd over de TT, waar ik gekscherend het woord homo had ingezet.
Ze deden voorkomen alsof ik een homofoob zou zijn. :D Ze hadden op een gegeven moment hun zin. Leuk topic naar de klote en een slotje. Konden ze verder met het achter gesloten deuren schelden met Aids Kanker en Vieze Homo.

Jij volgt me niet alleen in VBL ook in MuZ weet je me te vinden. En topics naar je jhand te zetten of te verkloten. Jij bestaat niet voor me totdat je me weer eens komt stalken en probeert me te kleineren. Ik ben je de baas. Dat kun je moeilijk accepteren. Leer er mee leven. Verder ben je een bloeiende bloesem in het met cactussen vervuilde FOK!landschap. Een genot om naar je te kijken, een werelds genoegen steeds weer met je geconfronteerd te worden. Vincent van Gogh heeft jouw aardse, stralende aura, vaak vast gelegd. De akkers komen tot leven, de aardappelen koken spontaan van vreugde over, de lucht schijnt in alle kleuren terwijl het wolkendek verdwijnt achter de regenboog. De sprankelende regendruppels onder de felle zon, zetten jouw persoonlijkheid precies neer zoals je verdient. Een aanbeden zonnegod, gloeiend aan het firmament, ééndrachtig van geest en aards wel vinden. De ploegende boer is verguld van vreugde als ie merkt dat je zijn leven verblijdt met potige, edoch smaakvolle, ranke levensvruchten. Iedere avond bid ie tot het hoogste wezen dat jij zijn leven blijft stimuleren, zijn vibrerende energie onderhoudt en de smaakvolle messias blijft in zijn bestaan. Ik zou ook niet meer zonder jou kunnen. Het FOK!en zou doelloos worden, mijn leven decimeren tot oneindig verdriet. Ik hoop dat het licht uit jouw tunnel nog lang op mijn pad blijft komen. Dat we samen het eindeloze bestaan rekken en ons onsterfbaar wanen. Bedankt vriend. Ik heb geen woord gelogen van het voorgaande. Hier en daar de waarheid aangepast. Anders wordt het onleesbaar.

:P
Wauw.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_161375416
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 14:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nou ik moet wel eerlijk zeggen dat er een aantal nogal bot reageren.
Wat vind je van deze reactie? Ook nogal bot en vrij onaardig:
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jij volgt me niet alleen in VBL ook in MuZ weet je me te vinden. En topics naar je jhand te zetten of te verkloten. Jij bestaat niet voor me totdat je me weer eens komt stalken en probeert me te kleineren. Ik ben je de baas. Dat kun je moeilijk accepteren. Leer er mee leven. Verder ben je een bloeiende bloesem in het met cactussen vervuilde FOK!landschap. Een genot om naar je te kijken, een werelds genoegen steeds weer met je geconfronteerd te worden. Vincent van Gogh heeft jouw aardse, stralende aura, vaak vast gelegd. De akkers komen tot leven, de aardappelen koken spontaan van vreugde over, de lucht schijnt in alle kleuren terwijl het wolkendek verdwijnt achter de regenboog. De sprankelende regendruppels onder de felle zon, zetten jouw persoonlijkheid precies neer zoals je verdient. Een aanbeden zonnegod, gloeiend aan het firmament, ééndrachtig van geest en aards wel vinden. De ploegende boer is verguld van vreugde als ie merkt dat je zijn leven verblijdt met potige, edoch smaakvolle, ranke levensvruchten. Iedere avond bid ie tot het hoogste wezen dat jij zijn leven blijft stimuleren, zijn vibrerende energie onderhoudt en de smaakvolle messias blijft in zijn bestaan. Ik zou ook niet meer zonder jou kunnen. Het FOK!en zou doelloos worden, mijn leven decimeren tot oneindig verdriet. Ik hoop dat het licht uit jouw tunnel nog lang op mijn pad blijft komen. Dat we samen het eindeloze bestaan rekken en ons onsterfbaar wanen. Bedankt vriend. Ik heb geen woord gelogen van het voorgaande. Hier en daar de waarheid aangepast. Anders wordt het onleesbaar.

:P
pi_161375419
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Een aantal :?

Ze verzieken elk topic. Ik ben meestal het slachtoffer. Maar oh wee als een newbie of iemand van buiten het kliekje een topic opent. Dan zijn "Ok Hans" "Ok" "Lekker belangrijk" of andere afzeikerige posts schering na de inslag. Er wordt nooit wat aan gedaan. Als ik er wat van zeg of het aankaart bij de mods wordt er gezegd dat ik een TR moet plaatsen. Dit beleid is er al lang en er komt geen verandering in. Ik post dit nu. En je kunt er op rekenen dat er weer persoonlijk op wordt gereageerd. Ben ik de huilie. :D

:P
Dit is je probleem tong. Als je dat gevoel wat kunt onderdrukken en het allemaal iets minder serieus neemt, is er helemaal niets aan de hand. Maar bij iedere kritische post spring jij er bovenop en daarmee versterk je je gevoel. Doe gewoon even feng shui op het moment dat een post je ergert en lees er overheen. De meeste van de slotjes op je normale topics komen voort uit het feit dat je alleen maar reageert op de users die aan het trollen zijn. Jij gaat er tegenin en het ontspoort. Logisch dat het topic dan gesloten wordt. Of niet?
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 april 2016 @ 15:41:58 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_161375490
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Wauw.
Wat bedoel je :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 april 2016 @ 15:45:49 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_161375560
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit is je probleem tong. Als je dat gevoel wat kunt onderdrukken en het allemaal iets minder serieus neemt, is er helemaal niets aan de hand. Maar bij iedere kritische post spring jij er bovenop en daarmee versterk je je gevoel. Doe gewoon even feng shui op het moment dat een post je ergert en lees er overheen. De meeste van de slotjes op je normale topics komen voort uit het feit dat je alleen maar reageert op de users die aan het trollen zijn. Jij gaat er tegenin en het ontspoort. Logisch dat het topic dan gesloten wordt. Of niet?
Gelul.

Als ik niet reageer verzieken ze het topic als ik wel reageer verzieken ze het topic ook en kunnen ze het aan mijn reacties wijten. Maakt geen verschil. Nogmaals ik ben moeder Theresa niet. En kan fel reageren. Maar ik ga nooit iemand zijn topic naar de kloten helpen. Eerder het tegendeel. Ik ben inmiddels het pispaaltje van de school. Met dit verschil dat ik me niet laat verpissen. Ver pissen kan ik als de beste. Ik vermoed dat er veel users zijn of zijn geweest die geen topics openen of hun muil open trekken bang voor lul gezet te worden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 april 2016 @ 15:56:07 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_161375757
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je bent een werkeloze 50er, met een kwakkelende gezondheid en geen baan, vrouw, kinderen of eigen woning. Je leeft bij de gratie van de maatschappij. Misschien moet je eens ophouden je superieur voelen t.o.v. anderen omdat je 600k posts op een forumpje hebt.
:D

Je kent me beter dan ik zelf :D Waar zeg ik dat ik me superieur voel ? Ik voel me superieur ten opzichte van jou. Deze post van je getuigt weer van een ontzettende zelfoverschatting. Je denkt te weten hoe mijn leven is en hoe ik geleefd heb. Als ik zeg dat Frénk van der Linden me wil interviewen voor zijn radio-1 programma kunstuur en daarna eventueel op NPO1 op tv. Moet ik niet zo pochen. Als ik zegt dat er een column aan mij gewijd is in het Streekblad "De Toren" moet ik niet zo stoer doen. Als op de vraag van Interviewer Dr Paul van Dijk wie zijn favoriete hedendaagse schrijvers zijn de recensent en schrijver Jan Schouten antwoord, de Franse Filosoof Fauceout en de Bommelse Columnist Herman van Tongerlo, die op treffende wijze situaties en personen uit Zaltbommel beschrijft, geloof je me niet. Als ik zeg dat ik 15 jaar op redelijk niveau in het eerste van NIVO-Sparta heb gespeeld, vind je het niveau niks. Als ik mel;d dat ik op tv was in een kwis en uit alle kandidaten 2e werd mag ik het er niet over hebben en een tweede plaats wordt gebaggataliseer. Het belangrijkste van mijn privé leven is voor mij persoonlijk. Is cruciaal. Maar heb jij nis mee te maken. Het is al absurd genoeg dat ik me op internet verantwoord tegenover een nobody die een lachwekkend zeg maar schrijnend gebrek aan zelf kennis heeft en het woord megalomaan eens moet opzoeken 9in de Dikke van Dalen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 12 april 2016 @ 15:57:55 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_161375801
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Gelul.

Als ik niet reageer verzieken ze het topic als ik wel reageer verzieken ze het topic ook en kunnen ze het aan mijn reacties wijten. Maakt geen verschil. Nogmaals ik ben moeder Theresa niet. En kan fel reageren. Maar ik ga nooit iemand zijn topic naar de kloten helpen. Eerder het tegendeel. Ik ben inmiddels het pispaaltje van de school. Met dit verschil dat ik me niet laat verpissen. Ver pissen kan ik als de beste. Ik vermoed dat er veel users zijn of zijn geweest die geen topics openen of hun muil open trekken bang voor lul gezet te worden.

:P
Tong waarom ga je geen boek schrijven? Of poëzie. Een zin als deze ' Verder ben je een bloeiende bloesem in het met cactussen vervuilde FOK!landschap' is pure poëzie.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 april 2016 @ 16:00:16 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_161375846
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tong waarom ga je geen boek schrijven? Of poëzie. Een zin als deze ' Verder ben je een bloeiende bloesem in het met cactussen vervuilde FOK!landschap' is pure poëzie.
Ik schrijf al poëzie. Boek misschien. Ben meer van de korte adem. Er zijn al wel vragen bij de boekhandel en op internet of mijn columns/verhalen in boekvorm zijn verschenen of dat er plannen voor zijn. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 12 april 2016 @ 16:01:21 #142
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161375869
Ik stel voor dat we de persoonlijke aanvallen achterwege laten, daar schieten we niets mee op.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator dinsdag 12 april 2016 @ 16:04:40 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_161375938
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik schrijf al poëzie. Boek misschien. Ben meer van de korte adem. Er zijn al wel vragen bij de boekhandel en op internet of mijn columns/verhalen in boekvorm zijn verschenen of dat er plannen voor zijn. :)

:P
Stel dan een bundel samen en publiceer. Denk dat je daar veel voldoening uit gaat krijgen. Meer dan hier steeds in de verdediging gaan.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 april 2016 @ 16:06:03 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_161375974
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Stel dan een bundel samen en publiceer. Denk dat je daar veel voldoening uit gaat krijgen. Meer dan hier steeds in de verdediging gaan.
Ik krijg al veel voldoening via internet. Ik zit niet alleen op FOK!

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161376129
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik krijg al veel voldoening via internet. Ik zit niet alleen op FOK!

:P
Ouwe viespeuk.
pi_161376349
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Een aantal :?

Ze verzieken elk topic. Ik ben meestal het slachtoffer. Maar oh wee als een newbie of iemand van buiten het kliekje een topic opent. Dan zijn "Ok Hans" "Ok" "Lekker belangrijk" of andere afzeikerige posts schering na de inslag. Er wordt nooit wat aan gedaan. Als ik er wat van zeg of het aankaart bij de mods wordt er gezegd dat ik een TR moet plaatsen. Dit beleid is er al lang en er komt geen verandering in. Ik post dit nu. En je kunt er op rekenen dat er weer persoonlijk op wordt gereageerd. Ben ik de huilie. :D

:P
Nooit wat aan gedaan? Daar doe je Don , Roland en 422 tekort mee. Die straffen zulke inhoudsloze posts gelijk af hoor. Ze zijn juist strenger geworden mbt inhoudsloze posts..

Maar het is weer 'me against the world' zie ik.

Uh ok
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 april 2016 @ 16:25:06 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_161376389
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ouwe viespeuk.
'Ik tong80, de grenzeloze rukker.' ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 april 2016 @ 16:26:14 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_161376412
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nooit wat aan gedaan? Daar doe je Don , Roland en 422 tekort mee. Die straffen zulke inhoudsloze posts gelijk af hoor. Ze zijn juist strenger geworden mbt inhoudsloze posts..

Maar het is weer 'me against the world' zie ik.

Uh ok
Jij was de eerste die het Ronaldo in ondergoed topic kwam verkloten.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161376439
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jij was de eerste die het Ronaldo in ondergoed topic kwam verkloten.

:P
Goed dat je het aanhaalt, dit had nog geen reactie

quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2016 16:09 schreef Doublepain het volgende:
Je wil dat homo's geaccepteerd worden in het voetbal, maar toch gadverdamme ervoor?

Ik vat hem niet
Vandaar mijn reactie destijds. :)
pi_161378748


[ Bericht 100% gewijzigd door DonRaja op 12-04-2016 18:33:00 (Normaal doen) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')