abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 30 maart 2016 @ 20:16:51 #176
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_161057029
Homefront :) dinges speelt een slechterik dit keer
pi_161070191
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:54 schreef aquawoman het volgende:
Heeft er iemand ook de docu Winter On Fire gekeken? Zo niet, ik vind het een enorme aanrader.

Gaat hierover:
A documentary on the unrest in Ukraine during 2013 and 2014, as student demonstrations supporting European integration grew into a violent revolution calling for the resignation of President Viktor F. Yanukovich.

Klinkt misschien saai, is het zeker niet. Heel goed gedraaid en gemonteerd en superboeiende materie.
ja ik heb hem gezien. ik vind het echt een hele goede documentaire. ook heel erg actueel nu in Nederland met het referendum. eigenlijk zou iedereen voordat hij gaat stemmen deze documentaire moeten bekijken.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:56:30 #178
441440 aquawoman
Bitch please
pi_161070281
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:52 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

ja ik heb hem gezien. ik vind het echt een hele goede documentaire. ook heel erg actueel nu in Nederland met het referendum. eigenlijk zou iedereen voordat hij gaat stemmen deze documentaire moeten bekijken.
Ik vond hem ook erg goed en heel aangrijpend. Het kijkt weg als een fictiefilm, het is ook enorm goed gedraaid.

Op geenstijl wordt de docu behoorlijk verketterd als eenzijdig, maar ik kon me niet zo goed vinden in hun argumenten.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_161071626
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:56 schreef aquawoman het volgende:
Op geenstijl wordt de docu behoorlijk verketterd als eenzijdig, maar ik kon me niet zo goed vinden in hun argumenten.
Nee eenzijdig vond ik hem zeker niet. er wordt gewoon een goed beeld gegeven van wat daar allemaal is gebeurd
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  roze donderdag 31 maart 2016 @ 15:23:38 #180
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161074538
Hachi staat er nu ook op. Heb hem al een keer gezien maar binnenkort toch nog een keer... Weer 1 uur lang huilen haha :@ En The Wolf of Wall Street ook weer een keer kijken!
Your beauty never ever scared me.
pi_161076949
quote:
From The Director And Producers Of Velvet And Gran Hotel, Comes The First Netflix Original Series Shot And Produced In Spain
Director Carlos Sedes And Producers Ramón Campos And Teresa Fernández Valdés Reunite For Netflix


Amsterdam - March 31, 2016 - Netflix, the world’s leading Internet television network, announced today that its first original series filmed entirely in Spain, will start production in Madrid in 2016 and debut exclusively on Netflix around the globe in 2017.

The drama is centered upon four women from different backgrounds, hired to be switchboard operators for the country’s only telephone company in 1920s Spain. These women have come from all over Spain to work at the forefront of a communication revolution in the middle of Madrid - a place which represents progress and modernity, where jealousy, envy and betrayal get mixed up with a hunger for success, with friendship and love, but, above all, with dreams.

The series is produced by Madrid-based Bambú Producciones, led by Ramón Campos and Teresa Fernández Valdés, producers of the acclaimed Spanish series Gran Hotel and Velvet, and co-created by Gema Neira. The 16 episode first season will begin shooting later this year. Episodes will run 50 minutes.

“It is incredibly exciting to have Netflix in Spain. We are enthusiastic fans of its original series and it is a real honor for us to now be part of this project," said Ramón Campos, co-creator and executive producer of the show. "It is a joy to work with Netflix’s extremely talented team, who is revolutionizing the television industry worldwide," added Teresa Fernández Valdés, executive producer of the series.

“We’re delighted to be working with Bambú Producciones, director Carlos Sedes and co-creator Gema Neira on our first original series filmed in Spain. We’re huge fans of their work on Gran Hotel and Velvet, epic romances that have been embraced by our members around the world” said Erik Barmack, vice president of international original series at Netflix. “We’re certain that our members will love this unique and engaging drama created by some of the best storytellers in Spain.”
Be curious, not judgmental
pi_161077173
Binnenkort op vakantie, maar dan weinig tot geen internet bij de hand (ja het bestaat nog). Kennen jullie handige software om films van netflix op te slaan?
  donderdag 31 maart 2016 @ 20:44:28 #184
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_161081576
Ik ben verliefd op Homeland. Wel balen dat ik net keek hoeveel afleveringen ik dit seizoen nog moet en toen toevalligerwijs een DIKKE spoiler las...echt een minpunt van Netflix.
pi_161081993
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben verliefd op Homeland. Wel balen dat ik net keek hoeveel afleveringen ik dit seizoen nog moet en toen toevalligerwijs een DIKKE spoiler las...echt een minpunt van Netflix.
Oh. Ik vind de teksten van Netflix juist soms te vaag. Heb al meerdere keren een film of serie gestart die leuk leek door de tekst te lezen, maar enorm tegenviel. Of andersom.
pi_161082168
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22 Bullets – 2010 16 1:56 uur
♫ Frans / CC Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Charly heeft al jaren geleden zijn criminele verleden achter zich gelaten. Als hij echter ternauwernood een aanslag overleeft, neemt hij wraak.

A History of Violence – 2005 16 1:35 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Nadat een restauranthouder een overval heeft verijdeld, wordt hij een held in de media. Al gauw trekt hij de aandacht van gangsters die denken dat hij iemand anders is.

Auschwitz: The nazis and the final solution – 2005 16
♫ o.a. Engels / CC o.a. Nederlands
Genre: Britse TV, Documentarire, Intellectueel
Deze documentaire portretteert één van de meest zorgwekkende onderwerpen uit de geschiedenis: de Holocaust en het beruchte Auschwitz-Birkenau concentratiekamp.

Backstreet Boys: Show 'Em What You're Made Of – 2015 AL 1:45 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Nederlands
Genre: Britse TV, Documentaire
Deze documentaire volgt de supersterband The Backstreet Boys tijdens de opname van hun album 'In a World Like This' en hun wereldtournee.

Big Wedding, The – 2013 12 1:29 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Een lang gescheiden stel doet net alsof ze al jaren gelukkig getrouwd zijn om een speciale gast op de bruiloft van hun zoon te plezieren: zijn biologische moeder.

Boondock Saints, The – 1999 16 1:48 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Twee broers voelen de hand van God in hun strijd tegen het wereldwijde kwaad en ze beginnen hun missie in Boston.

Courageous Heart of Irena Sendler, The – 2009 16 1:31 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Oorlog, Waargebeurd
In de begindagen van de tweede wereldoorlog bedenkt een Poolse maatschappelijk werker een plan om 2500 joodse kinderen in Warschau naar een veilige plek te smokkelen.

Covered: Alive in Asia – 2016 AL 1:15 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
De christelijke musicus Israel Houghton leidt zijn band Israel & New Breed tijdens een tour naar aanleiding van hun nieuwe album met multiculturele, hybride nummers.

Dan in Real Life – 2007 6 1:34 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Dan Burns is columnist en weduwnaar met drie kinderen. Hij ontmoet een mooie vrouw die toevallig ook de vriendin van zijn broer Mitch is.

Deep Web – 2015 9 1:29 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Controversieel, Documentaire, Misdaad
Een spannend kijkje in de duistere diepten van cyberspace met aandacht voor de arrestatie en rechtszaak van de maker van Silk Road, een online zwarte markt.

Edge of Darkness – 2010 16 1:56 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Misdaad, Thriller
Thomas Craven heeft de meest duistere kanten van de mensheid gezien, maar staat nu voor zijn zwaarste onderzoek ooit: de speurtocht naar de moordenaar van zijn dochter.

Fair Game – 2010 12 1:47 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel, Waargebeurd
Het leven van Valerie Plame wordt op zijn kop gezet als de Amerikaanse regering haar status als CIA-agent onthult in een politiek spel.

Final Destination 3 – 2006 16 1:33 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror
Als een meisje voorkomt dat haar visioen over een dodelijk achtbaanongeluk uitkomt, moeten de overlevenden die aan de dood zijn ontsnapt de gevolgen dragen.

Hachi: A Dog's Tale – 2009 AL 1:32 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama
Als zijn baasje sterft, wacht de trouwe hond Hachiko elke dag bij het station voor meer dan tien jaar omdat hij daar altijd zijn baasje begroette.

Hairspray – 2007 AL 1:56 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Feelgood
In 1962 leert de ambitieuze, mollige Tracy de racistische inwoners van Baltimore al dansend een lesje over samenhorigheid.

Highways – 2016 12 1:10 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Documentaire, Sociocultureel
Een groep onverschrokken avonturiers stapt op hun oldtimer-motorfietsen en begint aan een reis van twee weken door de mooiste landschappen van Amerika.

Hiroshima: BBC History of World War II – 2005 16 1:29 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Britse TV, Documentaire, Oorlog
Met archiefmateriaal, speciale effecten en nagespeelde scènes verhaalt deze documentaire de allereerste nucleaire aanval en onderzoekt de gevolgen daarvan.

Killer Elite – 2011 16 1:56 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
In deze globetrotter-thriller, wordt een voormalige special ops-agent gedwongen z'n werk weer op te pakken als zijn mentor wordt ontvoerd door een meedogenloze crimineel.

Law Abiding Citizen – 2009 16 1:48 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Misdaad, Thriller
Getraumatiseerd door de afschuwelijke moord op zijn vrouw en dochter geeft een rouwende man toe aan zijn woede en wil hij maar één ding: wraak.

Letters to Juliet – 2010 AL 1:45 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Feelgood, Romantisch
Door een brief te beantwoorden die geadresseerd was aan Juliet Capulet van Shakespeare gaat een Amerikaanse vrouw in Verona, Italië, op zoek naar de liefde.

Pride and Glory – 2007 16 2:10 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Misdaad
Een corruptieschandaal verscheurt een familie van New Yorkse politieagenten als een rechercheur onderzoek moet doen naar een door zijn broer geleid politiebureau.

Scary Movie – 2000 12 1:28 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Horror, Satire
De Wayans broers maken parodieën op enkele van Hollywoods grootste kaskrakers waaronder Scream, I Know What You Did Last Summer, The Matrix and American Pie.

Scary Movie 2 – 2001 12 1:22 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Horror, Satire
Terwijl de oorspronkelijk film een parodie was op slashers als Scream, richt het vervolg van Keenen Ivory Wayans zich op komische wijze op spookfilms.

Scary Movie 3 – 2003 6 1:24 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Horror, Satire
In deze derde aflevering van de serie maken de Wayans broers plaats voor comedymeester David Zucker. Maar verwacht niet dat het bij Zucker alleen bij horror blijft.

Scary Movie 5 – 2013 12 1:25 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Satire
Door zich naast het horrorgenre ook te richten op films als Black Swan en Inception, verbreedt Scary Movie 5 het onderwerp van spot van de franchise.

Seabiscuit – 2003 6 2:20 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Waargebeurd
Een veulen met knobbelige knieën wordt een winnende volbloed in dit drama dat zich afspeelt tijdens de depressie en gebaseerd is op het waargebeurde verhaal van het renpaard Seabiscuit.

Steve Jobs: Billion Dollar Hippy – 2011 AL 0:49 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Britse TV, Documentaire, Intellectueel
Insiders (onder wie Steve Wozniak, mede-oprichter van Apple) vertellen bijzondere verhalen over de opkomst, val en herrijzenis van Apple met Steve Jobs aan het roer.

Top Gear (seizoen 22) – 2015 12
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Britse TV, Reality
Jeremy Clarkson en zijn team van autoliefhebbers testen de grenzen van luxe auto's in deze populaire serie waarin ook beroemdheden achter het stuur kruipen.
Be curious, not judgmental
  roze donderdag 31 maart 2016 @ 21:13:43 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161082385
Jammer, geen scary movie 4? Dacht ga ze allemaal eens weer kijken maar mist er een deel ;(
Your beauty never ever scared me.
pi_161082554
Hachi, ik moet nu al huilen. :@
  donderdag 31 maart 2016 @ 21:21:43 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161082662
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Jammer, geen scary movie 4? Dacht ga ze allemaal eens weer kijken maar mist er een deel ;(
Dat viel mij ook al op ja :D :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  roze donderdag 31 maart 2016 @ 21:23:22 #190
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161082738
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:18 schreef _Arual_ het volgende:
Hachi, ik moet nu al huilen. :@
Haha same here. Ik ga hem sowieso binnenkort kijken!
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 31 maart 2016 @ 21:24:12 #191
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161082766
quote:
19s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op ja :D :')
Ah toch wat ik dacht.. hij stond er al op :)!
Your beauty never ever scared me.
pi_161082834
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Jammer, geen scary movie 4? Dacht ga ze allemaal eens weer kijken maar mist er een deel ;(
Die stond er (volgens mij) al op ;)

Edit: te laat :(
Be curious, not judgmental
pi_161082922
Nice. De hele Scream-serie *O*

Ik wil ook de hele Saw-serie :7
  ESF Reporter donderdag 31 maart 2016 @ 21:37:13 #194
87554 Cee
Welluk?
pi_161083165
Meteen de Backstreet Boys documentaire gekeken. :@ Niet teleurgesteld. ^O^ Ik hou wel van die 'the rise and fall and rise again' documentaries. Everybooooddayyyyyy yeaheah.
pi_161083384
Is die Steve Jobs-doc iets?
pi_161083592
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:43 schreef _Arual_ het volgende:
Is die Steve Jobs-doc iets?
Als je nog niet zoveel van Jobs afweet dan wel.
pi_161084494


[ Bericht 100% gewijzigd door Forbry op 31-03-2016 22:20:58 (verkeerde topic) ]
Tails tell tales
  donderdag 31 maart 2016 @ 23:10:11 #198
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_161086141
waar ik me aan kapot erger bij Netflix is, als je aan een aflevering van een serie gaat beginnen..

Er een afbeelding staat van een scène van die aflevering. Staat vaak een spoiler in.
pi_161090146
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 10:41 schreef Unites het volgende:

[..]

Nog geen Arrow :'(
Seizoen 3 staat er nu op.
Be curious, not judgmental
pi_161090169
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:43 schreef _Arual_ het volgende:
Is die Steve Jobs-doc iets?
Niet veel nieuws -- meer een soort samenvatting.
Be curious, not judgmental
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')