abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 maart 2016 @ 02:28:37 #1
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160903331


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen :~
  donderdag 24 maart 2016 @ 02:40:32 #2
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160903345
Ik zie gewoon niet als ik een topic sluit... Je hele pagina moet rood worden ofzo ;(
pi_160904006
quote:
13s.gif Op donderdag 24 maart 2016 02:28 schreef Yi-Long het volgende:
Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen :~
Zou wel handig zijn als we weten wat de precieze naam is van de community :)
  donderdag 24 maart 2016 @ 08:55:46 #4
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_160904311
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 08:19 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Zou wel handig zijn als we weten wat de precieze naam is van de community :)
Gewoon fok community maar het is toch dood.
pi_160904440
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2016 08:55 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Gewoon fok community maar het is toch dood.
Net als alle andere communities? :P
pi_160904910
PS Plus games?
Of volgende week :+
SOONY
pi_160904951
Hmm bloodborne aanschaffen in de sale?
Of Until Dawn...
Built for Speed
pi_160905005
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 09:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm bloodborne aanschaffen in de sale?
Of Until Dawn...
Wil je een Dark Souls game of een interactieve horror met een boeiend verhaal ^O^
SOONY
  donderdag 24 maart 2016 @ 09:57:24 #9
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160905075
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 09:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm bloodborne aanschaffen in de sale?
Of Until Dawn...
Bloodborne _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator donderdag 24 maart 2016 @ 10:12:15 #10
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_160905300
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 09:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm bloodborne aanschaffen in de sale?
Of Until Dawn...
bloodborne _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 24 maart 2016 @ 10:12:33 #11
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_160905306
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2016 09:46 schreef DKUp het volgende:
PS Plus games?
Of volgende week :+
laatste dinsdag/woensdag vd maand melden ze ze aan, eerste di/wo doen ze ze releasen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 24 maart 2016 @ 10:12:39 #12
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160905308
GTA Online is eigenlijk niet echt speelbaar. 4 heist gedaan allemaal niet gehaald door connection problems. En dan de laadtijden :')
  Moderator donderdag 24 maart 2016 @ 10:12:58 #13
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_160905316
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:12 schreef BarryOSeven het volgende:
GTA Online is eigenlijk niet echt speelbaar. 4 heist gedaan allemaal niet gehaald door connection problems. En dan de laadtijden :')
dan ligt het toch echt aan jou :*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_160905327
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:12 schreef Jimbo het volgende:

[..]

laatste dinsdag/woensdag vd maand melden ze ze aan, eerste di/wo doen ze ze releasen
Volgende week dus -O-
SOONY
  donderdag 24 maart 2016 @ 10:14:48 #15
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160905339
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:12 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dan ligt het toch echt aan jou :*
ach het is het alombekende: "kutspel" gevoel waarna de PS4 uit gaat, maar 5 minuten later alweer aan het ratelen is.
pi_160905364
Gisteren een stukje van Dark Souls 3 gekeken, welke ik voor het gemak maar even 1 op 1 gelijktrek aan bloodborne.
De games ademen echt sfeer en de gameplay/bosses zien er fantastisch uit.

Alleen de speler gaat op een punt dood, respawned op een plek "5 minuten" voor de plek waar hij doodging en begint opnieuw.
Daarna ging hij nog twee keer dood ophetzelfde punt. 15minuten heen en waar wandelen op dezelfde plek....
Built for Speed
  donderdag 24 maart 2016 @ 10:24:15 #17
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160905490
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:14 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

ach het is het alombekende: "kutspel" gevoel waarna de PS4 uit gaat, maar 5 minuten later alweer aan het ratelen is.
nouja moet er toch wat op terug komen, probeer GTA op te starten maar werkt gewoon voor geen meter.

Meer mensen last van het volgende:

Settings worden niet opgeslagen
Soms moet je alles opnieuw instellen (brightness) en zelfs rockstar account
PSN connection problem
Random crashes van GTA zelf
Ontzettend lange laadtijden
Ontzettend vaak mensen die er gewoon uit worden gegooid

Vind dit persoonlijk wel extreem slecht, je hoeft het maar voor 1 device goed te doen: PS4. Lijkt me dat je dan na 2 jaar toch wel een ietwat stabiele versie hebt.

In de tussentijd sinds mijn laatste post ben ik er alweer 4x uitgegooid.
  Moderator donderdag 24 maart 2016 @ 10:25:14 #18
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_160905508
ja darksouls 3 _O_ nu al zin an!
mooi op tijd zo na the division!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_160905520
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:16 schreef HansvanOchten het volgende:
Gisteren een stukje van Dark Souls 3 gekeken, welke ik voor het gemak maar even 1 op 1 gelijktrek aan bloodborne.
De games ademen echt sfeer en de gameplay/bosses zien er fantastisch uit.

Alleen de speler gaat op een punt dood, respawned op een plek "5 minuten" voor de plek waar hij doodging en begint opnieuw.
Daarna ging hij nog twee keer dood ophetzelfde punt. 15minuten heen en waar wandelen op dezelfde plek....
Dat is ook voor mij de dealbreaker. Ik kan daar helaas te weinig plezier aan beleven. Zonde ook, want de gameplay is wel heel goed. Alleen zitten er teveel elementen in die pure frustratie oproepen bij mij.
  Moderator donderdag 24 maart 2016 @ 10:30:17 #20
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_160905590
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is ook voor mij de dealbreaker. Ik kan daar helaas te weinig plezier aan beleven. Zonde ook, want de gameplay is wel heel goed. Alleen zitten er teveel elementen in die pure frustratie oproepen bij mij.
dat is juist "part of the fun", dat is wat het moeilijk maakt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_160905706
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dat is juist "part of the fun", dat is wat het moeilijk maakt
Ieder zijn ding. Persoonlijk houd ik niet van games die dood gaan afstraffen met verlies van dingen die je daarvoor verzameld hebt. Prima als iemand anders het wel tof vindt, dat kan ik wel begrijpen.

Ik houd overigens best van moeilijke games, maar niet van de Souls games. Ik lees veel dat de games 'eerlijk' zouden zijn en juist geen flauwekul bevatten om de moeilijkheidsgraad op te krikken, maar ik zie toch echt dat deze game ook in die vijver vist, naar mijn mening.
  donderdag 24 maart 2016 @ 10:41:35 #22
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160905826
Ok ik stop er mee. Wat een schraal kutspel.

2,5 uur lang geprobeerd een heist te doen maar niet gelukt. Prutsers.
  Eindredactie Games donderdag 24 maart 2016 @ 10:51:37 #23
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160906016
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:16 schreef HansvanOchten het volgende:
Gisteren een stukje van Dark Souls 3 gekeken, welke ik voor het gemak maar even 1 op 1 gelijktrek aan bloodborne.
De games ademen echt sfeer en de gameplay/bosses zien er fantastisch uit.

Alleen de speler gaat op een punt dood, respawned op een plek "5 minuten" voor de plek waar hij doodging en begint opnieuw.
Daarna ging hij nog twee keer dood ophetzelfde punt. 15minuten heen en waar wandelen op dezelfde plek....
Vijf minuten valt toch wel mee?

Het is natuurlijk wat anders dan een Far Cry/Ubisoft-game die na iedere tien stappen auto-saved.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 24 maart 2016 @ 10:54:36 #24
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160906065
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik houd overigens best van moeilijke games, maar niet van de Souls games. Ik lees veel dat de games 'eerlijk' zouden zijn en juist geen flauwekul bevatten om de moeilijkheidsgraad op te krikken, maar ik zie toch echt dat deze game ook in die vijver vist, naar mijn mening.
Welke flauwekul doel je dan op?

Die moeilijkheidsgraad of de 'eerlijkheid' schuilt in mijn ogen vooral in zaken als timing, het moeten leren kennen van je vijanden (zowel gewone als bosses) en je eigen movesets/wapens meester maken. Dat de games bezaaid zijn met vallen, afgronden en tegen troll-aangrenzende manieren om dood te gaan vind ik eigenlijk wel vet O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 24 maart 2016 @ 11:10:33 #25
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160906354
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ieder zijn ding. Persoonlijk houd ik niet van games die dood gaan afstraffen met verlies van dingen die je daarvoor verzameld hebt. Prima als iemand anders het wel tof vindt, dat kan ik wel begrijpen.

Ik houd overigens best van moeilijke games, maar niet van de Souls games. Ik lees veel dat de games 'eerlijk' zouden zijn en juist geen flauwekul bevatten om de moeilijkheidsgraad op te krikken, maar ik zie toch echt dat deze game ook in die vijver vist, naar mijn mening.
Uhm.. je verliest niks behalve wat geld wat makkelijk terug te krijgen is. Als jij de patterns van de enemy's kent heb je er helemaal geen moeite meer met die vijanden en ben je binnen 1min weer terug op de plek waar je dood ging.

Rare reden om het niet te spelen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 24 maart 2016 @ 11:11:37 #26
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160906368
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ieder zijn ding. Persoonlijk houd ik niet van games die dood gaan afstraffen met verlies van dingen die je daarvoor verzameld hebt. Prima als iemand anders het wel tof vindt, dat kan ik wel begrijpen.

Ik houd overigens best van moeilijke games, maar niet van de Souls games. Ik lees veel dat de games 'eerlijk' zouden zijn en juist geen flauwekul bevatten om de moeilijkheidsgraad op te krikken, maar ik zie toch echt dat deze game ook in die vijver vist, naar mijn mening.
De games zijn ook eerlijk. Het is duidelijk dat je het nog nooit hebt gedaan.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160906597
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:16 schreef HansvanOchten het volgende:
Gisteren een stukje van Dark Souls 3 gekeken, welke ik voor het gemak maar even 1 op 1 gelijktrek aan bloodborne.
De games ademen echt sfeer en de gameplay/bosses zien er fantastisch uit.

Alleen de speler gaat op een punt dood, respawned op een plek "5 minuten" voor de plek waar hij doodging en begint opnieuw.
Daarna ging hij nog twee keer dood ophetzelfde punt. 15minuten heen en waar wandelen op dezelfde plek....
Git gud O+
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 24 maart 2016 @ 11:54:39 #28
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_160907241
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 11:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De games zijn ook eerlijk. Het is duidelijk dat je het nog nooit hebt gedaan.
Heerlijke games. Heb niet eens verwacht dat ie al in april uitkwam though, dikke meevaller :D
pi_160907535
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 11:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De games zijn ook eerlijk. Het is duidelijk dat je het nog nooit hebt gedaan.
Jawel. Zowel DS1 als DS2.
pi_160907627
quote:
2s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

Welke flauwekul doel je dan op?

Die moeilijkheidsgraad of de 'eerlijkheid' schuilt in mijn ogen vooral in zaken als timing, het moeten leren kennen van je vijanden (zowel gewone als bosses) en je eigen movesets/wapens meester maken. Dat de games bezaaid zijn met vallen, afgronden en tegen troll-aangrenzende manieren om dood te gaan vind ik eigenlijk wel vet O+
Ik niet :)

Ik heb DMC3, Ninja Gaiden en nog een hoop andere frustrerende games met plezier uitgespeeld. Het trage tempo van de Souls games trekt me niet. Ik wil graag een beetje tempo maken en het genadeloos afstraffen van een kleine fout waardoor je weer een stuk opnieuw moet doen vind ik gewoon niet leuk.

Ik zeg niet dat de games slecht zijn, integendeel. Ik zeg alleen dat het niet voldoet aan mijn idee van plezier. Prima toch? Er zijn zoveel games die ik tof vind waar anderen zich bij afvragen op welke manier ik daar plezier aan kan beleven.
  Eindredactie Games donderdag 24 maart 2016 @ 12:22:21 #31
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160907855
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik niet :)

Ik heb DMC3, Ninja Gaiden en nog een hoop andere frustrerende games met plezier uitgespeeld. Het trage tempo van de Souls games trekt me niet. Ik wil graag een beetje tempo maken en het genadeloos afstraffen van een kleine fout waardoor je weer een stuk opnieuw moet doen vind ik gewoon niet leuk.

Ik zeg niet dat de games slecht zijn, integendeel. Ik zeg alleen dat het niet voldoet aan mijn idee van plezier. Prima toch? Er zijn zoveel games die ik tof vind waar anderen zich bij afvragen op welke manier ik daar plezier aan kan beleven.
Zeker prima. Ninja Gaiden (2) is idd weer op een andere manier frustrerend.

Ik heb zelf bij heel veel games echt een bloedhekel aan dezelfde stukjes steeds opnieuw moeten doen, maar bij Dark Souls heb ik dat op een of andere manier nauwelijks.

Wat daarbij helpt is dat je na doodgaan weer opnieuw kunt 'grinden' onderweg naar je verloren souls. Het feit dat je je verloren souls terug moet zien te pakken maakt het al extra spannend/motiverend, en de weg ernaartoe - waarbij alle vijanden opnieuw gespawned zijn - kun je weer een heleboel extra souls verzamelen zodat je uiteindelijk beter af bent met meer Souls.

Als je begrijpt wat ik bedoel :') lekker duidelijk verhaal ofniedan.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 24 maart 2016 @ 12:26:27 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160907970
Ach je moet het gewoon een x proberen ipv afgaan op filmpjes van anderen die het wellicht niet kunnen.

Als je NG1 Black op hard enz hebt uitgespeeld is Dark Souls een peulenschil.

Ng2 is ook niet makkelijk op hard :').

Als je daar een paar x een fout maakt mag je ook weer vanaf t vorige checkpoint beginnen.

En dat t moeilijk is ( maar fair ) maakt juist dat het gevoel dat je krijgt wanneer je een obstakel na 3/4x eindelijk kapot kan krijgen des te groter.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160907982
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik niet :)

Ik heb DMC3, Ninja Gaiden en nog een hoop andere frustrerende games met plezier uitgespeeld. Het trage tempo van de Souls games trekt me niet. Ik wil graag een beetje tempo maken en het genadeloos afstraffen van een kleine fout waardoor je weer een stuk opnieuw moet doen vind ik gewoon niet leuk.

Ik zeg niet dat de games slecht zijn, integendeel. Ik zeg alleen dat het niet voldoet aan mijn idee van plezier. Prima toch? Er zijn zoveel games die ik tof vind waar anderen zich bij afvragen op welke manier ik daar plezier aan kan beleven.
Sommige mensen kunnen er niet zo goed mee omgaan dat andere mensen een andere smaak hebben. Jij hebt iig nog het vermogen om je eigen smaak niet als maatstaf te gebruiken voor het beoordelen van de kwaliteit van een game, dat is voor het gros van de mensen niet eens weggelegd. Die roepen gewoon "ik vind het kut, dus het is slecht".
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_160908119
quote:
2s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:22 schreef 2dope het volgende:

[..]

Zeker prima. Ninja Gaiden (2) is idd weer op een andere manier frustrerend.

Ik heb zelf bij heel veel games echt een bloedhekel aan dezelfde stukjes steeds opnieuw moeten doen, maar bij Dark Souls heb ik dat op een of andere manier nauwelijks.

Wat daarbij helpt is dat je na doodgaan weer opnieuw kunt 'grinden' onderweg naar je verloren souls. Het feit dat je je verloren souls terug moet zien te pakken maakt het al extra spannend/motiverend, en de weg ernaartoe - waarbij alle vijanden opnieuw gespawned zijn - kun je weer een heleboel extra souls verzamelen zodat je uiteindelijk beter af bent met meer Souls.

Als je begrijpt wat ik bedoel :') lekker duidelijk verhaal ofniedan.
Nee, ik snap het. Alleen kun je ze dus ook weer kwijt raken, wat voor extra frustratie zorgt bij mij.

Ik kwam niet echt in de 'flow' die ik bij snelle games wel heb. In bijvoorbeeld NG2 of een bullet hell shooter word ik er in gezogen en maal ik er niet om als ik dood ga, je hebt toch niks te verliezen. Gewoon resetten en nog een keer gaan, veel adrenaline en zo. Als je goed patterns onthoudt wordt het bijna een rhythmgame omdat alles in dezelfde volgorde gebeurt. DS is daarvoor net te traag en te onvoorspelbaar. Denk ook dat het daarom te moeilijk wordt voor mij. Dus nee, ik vind het goede games en had er graag meer van willen zien maar ik moet me er bij neerleggen dat ze niet voor mij weggelegd zijn.
pi_160909143
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 10:24 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

nouja moet er toch wat op terug komen, probeer GTA op te starten maar werkt gewoon voor geen meter.

Meer mensen last van het volgende:

Settings worden niet opgeslagen
Soms moet je alles opnieuw instellen (brightness) en zelfs rockstar account
PSN connection problem
Random crashes van GTA zelf
Ontzettend lange laadtijden
Ontzettend vaak mensen die er gewoon uit worden gegooid

Vind dit persoonlijk wel extreem slecht, je hoeft het maar voor 1 device goed te doen: PS4. Lijkt me dat je dan na 2 jaar toch wel een ietwat stabiele versie hebt.

In de tussentijd sinds mijn laatste post ben ik er alweer 4x uitgegooid.
Ik had ook een hoop problemen, maar daarnaast vond ik er ook niets aan. Meeste random mensen kloten maar een beetje aan. Ik denk dat de MP alleen leuk is als je met een serieuze vaste crew bent.

Heb me wel bijzonder goed vermaakt met de SP van GTA V.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_160909542
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, ik snap het. Alleen kun je ze dus ook weer kwijt raken, wat voor extra frustratie zorgt bij mij.

Ik kwam niet echt in de 'flow' die ik bij snelle games wel heb. In bijvoorbeeld NG2 of een bullet hell shooter word ik er in gezogen en maal ik er niet om als ik dood ga, je hebt toch niks te verliezen. Gewoon resetten en nog een keer gaan, veel adrenaline en zo. Als je goed patterns onthoudt wordt het bijna een rhythmgame omdat alles in dezelfde volgorde gebeurt. DS is daarvoor net te traag en te onvoorspelbaar. Denk ook dat het daarom te moeilijk wordt voor mij. Dus nee, ik vind het goede games en had er graag meer van willen zien maar ik moet me er bij neerleggen dat ze niet voor mij weggelegd zijn.
Dan denk ik dat Bloodborne bij je past, dat is een stuk agressiever en sneller dan Dark Souls, maar heeft er wel alles van weg!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_160909996
tering jantje, liggen de Rainbow servers al bijna 24u plat? Gisteren kon het niet en nu weer errors...
pi_160910205
Is Track mania Turbo het geld waard?
pi_160910352
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is Track mania Turbo het geld waard?
5 maps en 1 uur online voor 36 euro. mehh :(

pre-orders hebben een demo gekregen ipv full version.
Hell To The Liars
pi_160910361
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:02 schreef Droopie het volgende:

[..]

5 maps en 1 uur online voor 36 euro. mehh :(
Hoezo 1 uur online?
pi_160910384
quote:
4s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:03 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoezo 1 uur online?
we hebben een demo gekregen
Hell To The Liars
pi_160910440
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:03 schreef Droopie het volgende:

[..]

we hebben een demo gekregen
?
pi_160910524
Hell To The Liars
  donderdag 24 maart 2016 @ 14:16:06 #44
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160910676
... dus als je nu een gratis trial neemt, heb je kans dat ze straks bij hun volgende screw-up jou de complete license geven, zodra ze het proberen te herstellen..? :P
pi_160910929
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:16 schreef Yi-Long het volgende:
... dus als je nu een gratis trial neemt, heb je kans dat ze straks bij hun volgende screw-up jou de complete license geven, zodra ze het proberen te herstellen..? :P
ik sluit niets uit
Hell To The Liars
pi_160911004
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:16 schreef Yi-Long het volgende:
... dus als je nu een gratis trial neemt, heb je kans dat ze straks bij hun volgende screw-up jou de complete license geven, zodra ze het proberen te herstellen..? :P
Bij de season pass van Fallout 4 was dat ook zo. Werd weer ingetrokken :)
pi_160911225
Verder is het spel wel 36 euro waard hoor.
Het is even geduld hebben
Hell To The Liars
  donderdag 24 maart 2016 @ 15:27:23 #48
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160912130
Mwah, beta gespeeld, maar vond het ook niet geweldig ofzo. Muziek wel lekker, maar had er verder weinig mee.
  donderdag 24 maart 2016 @ 15:37:28 #49
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_160912329
Trackmania vind ik nou wel echt zo'n spel wat ik op mijn telefoon zou spelen, in tegenstelling tot de maandelijkse indies waarvan ik dat op een enkeling na helemaal niet vind.

Vrijwel hetzelfde als Asphalt

Maar daar hoor je dan weer niemand over :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_160912827
Ik heb geen usb poort op mijn televisie zitten, kan ik een usb met daarop mkv bestanden in de playstation 4 doen en het dan afspelen? Dit geeft namelijk denk ik mooier beeld dan de usb in mijn laptop en dan laptop met hdmi aansluiten.

Moet ik nog iets omzetten? Deed de stick erin en hij zei dat het bestandstype niet werd ondersteund. Hij staat nu op NTFS.
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:08:10 #51
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_160912842
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb geen usb poort op mijn televisie zitten, kan ik een usb met daarop mkv bestanden in de playstation 4 doen en het dan afspelen? Dit geeft namelijk denk ik mooier beeld dan de usb in mijn laptop en dan laptop met hdmi aansluiten.

Moet ik nog iets omzetten? Deed de stick erin en hij zei dat het bestandstype niet werd ondersteund. Hij staat nu op NTFS.
Moet FAT32 zijn
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_160912856
quote:
3s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Moet FAT32 zijn
Thanks, zo'n vermoeden had ik al. Ga het ff omzetten.
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:08:58 #53
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_160912863
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_160912897
Wolf Among Us gratis bij Xbox de maand april.

Ik vrees het ergste :'(
pi_160913002
Als k nu een film wil kopieren (7,95 gb) op een stick van 16 gb geeft ie aan dat het bestand te groot is. Net toen ie op ntfs stond was dat geen probleem?

Kan ik eventueel ook streamen? Want om nou een tv met usb stick aansluiting te kopen is ook zoiets haha :6
pi_160913018
quote:
Schijnt ook meer op te kunnen qua ruimte. Hoe zet ik het om naar exfat?
pi_160913028
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:16 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Schijnt ook meer op te kunnen qua ruimte. Hoe zet ik het om naar exfat?
Al gevonden :)

Ga het nu op deze manier eens proberen :)
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:22:07 #58
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_160913103
Salt & Santuary uit _O_ . Wat een lekker spel
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:44:08 #59
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160913510
quote:
3s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:37 schreef Rossdale het volgende:
Trackmania vind ik nou wel echt zo'n spel wat ik op mijn telefoon zou spelen, in tegenstelling tot de maandelijkse indies waarvan ik dat op een enkeling na helemaal niet vind.

Vrijwel hetzelfde als Asphalt

Maar daar hoor je dan weer niemand over :D
Gast maak je nou een grapje :'). Op welke mobiel wil je zoveel controle hebben over je bewegingen dat je elke x honderste van secondes je tijd kan verbeteren?

Trackmania past totaal niet op een mobiel. Als je denkt van wel vraag ik me af of je ooit Trackmania hebt gespeeld :/.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160915710
Volgens steeds meer bronnen bestaat de nieuwe PS4.
SOONY
pi_160917532
Waar zijn die bronnen dan?
pi_160922016
quote:
Prima, zolang de bestaande userbase maar niet genaaid wordt vind ik het prima, als ik nog een jaar of 2-3 met mijn ps4 kan doen. Ik snap het ergens wel, met name het PSVR gebeuren lijkt mij een goede reden.

Maar op welke termijn? Zal wel tegelijkertijd met de PSVR uitkomen dan, onder het mom van voor VR de nieuwe PS4k, voor de beste ervaring.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_160926252
trackmania preorders zijn compleet unlocked nu
Hell To The Liars
pi_160926998
Ik kreeg deze mail trouwens van Sony :') flauw hoor.

pi_160932488
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 08:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kreeg deze mail trouwens van Sony :') flauw hoor.

[ afbeelding ]
Gelukkig ben je niet zo woedend als MMaRsu:

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 07:05 schreef MMaRsu het volgende:
Bethesda :'). Tyf dan maar lekker op met je gare Fallout 4 dlc. Hoef t niet eens :r.

( lees : de 'gratis' fallout 4 season pass is uit mijn library gehaald door Sony/Bethesda ).
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 25 maart 2016 @ 14:49:06 #68
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160932958
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gelukkig ben je niet zo woedend als MMaRsu:

[..]

:')
Die gast is sowieso al deze emoticon waard -> :')
pi_160933179
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Als k nu een film wil kopieren (7,95 gb) op een stick van 16 gb geeft ie aan dat het bestand te groot is. Net toen ie op ntfs stond was dat geen probleem?

Kan ik eventueel ook streamen? Want om nou een tv met usb stick aansluiting te kopen is ook zoiets haha :6
Fat32 kan niet werken met bestanden groter dan 4gb.
What Would Goku Do
pi_160933425
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:49 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Die gast is sowieso al deze emoticon waard -> :')
Yi-Long heeft een Japanse stemmen fetish. Jiang studeert blijkbaar rechten, maar is er tevens trots op zijn games op illegale wijze te verkrijgen.
Pizzapuntje koopt en verkoopt de meeste games van deze reeks, dit terwijl een bewindvoerder hoort te bepalen wat ze mag kopen.
Om over SodaPoppin en Utopie nog maar te zwijgen.

En zo heeft iedereen wel wat aparts.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 25 maart 2016 @ 15:13:15 #71
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160933487
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Yi-Long heeft een Japanse stemmen fetish. Jiang studeert blijkbaar rechten, maar is er tevens trots op zijn games op illegale wijze te verkrijgen.
Pizzapuntje koopt en verkoopt de meeste games van deze reeks, dit terwijl een bewindvoerder hoort te bepalen wat ze mag kopen.
Om over SodaPoppin en Utopie nog maar te zwijgen.

En zo heeft iedereen wel wat aparts.
Maar MMaRsu is altijd ruzie aan het zoeken als iemand zijn mening niet deelt :')
pi_160933490
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gelukkig ben je niet zo woedend als MMaRsu:

[..]

:')
Jeetje :')
Ik vind het jammer dat ze niet gewoon die kleine groep die hem gratis heeft 'gekocht' tegemoet komen, maar ik snap het ook wel.
Je zal er maar kwaad om worden omdat je iets niet gratis hebt gekregen.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 15:14:05 #73
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160933506
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:13 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Jeetje :')
Ik vind het jammer dat ze niet gewoon die kleine groep die hem gratis heeft 'gekocht' tegemoet komen, maar ik snap het ook wel.
Je zal er maar kwaad om worden omdat je iets niet gratis hebt gekregen.
Kleine groep? Ja ik denk ook echt dat 10 man dit maar heeft gedaan... :')
pi_160933607
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Kleine groep? Ja ik denk ook echt dat 10 man dit maar heeft gedaan... :')
Relatief kleine groep dan, het heeft toch echt maar een uur op gratis gestaan?
  vrijdag 25 maart 2016 @ 15:19:25 #75
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160933640
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gelukkig ben je niet zo woedend als MMaRsu:

[..]

:')
Nouja, eigenlijk is gekocht wel gekocht natuurlijk. Kunnen ze dat straks ook doen als ze per ongeluk een game van 20 euro voor een tientje hebben aangeboden?

Kan MMaRsu wel begrijpen, het maakt de PSN store er nou niet betrouwbaarder op als je de kans loopt dat ze je game terugtrekken. Hoewel het hier natuurlijk wel een obvious fout was, maar goed. Het had ze gesierd als ze het hadden laten staan.
pi_160933668
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:19 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nouja, eigenlijk is gekocht wel gekocht natuurlijk. Kunnen ze dat straks ook doen als ze per ongeluk een game van 20 euro voor een tientje hebben aangeboden?

Kan MMaRsu wel begrijpen, het maakt de PSN store er nou niet betrouwbaarder op als je de kans loopt dat ze je game terugtrekken. Hoewel het hier natuurlijk wel een obvious fout was, maar goed.
Kunnen ze wel ja, doen ze niet. En zo wel dan geven ze je netjes je geld terug met een kortingscode oid.
pi_160933784
Zo, Dying Light uitgespeeld, de main game althans.
Absolute aanrader voor wie hem nog nooit gespeeld heeft _O_

Straks maar eens aan Dying Light The Following beginnen, ben benieuwd :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 15:25:31 #78
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160933816
UFC 2 net binnen, wat een spel _O_. Ook voor deze platinum halen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 16:53:42 #79
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160936148
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gelukkig ben je niet zo woedend als MMaRsu:

[..]

:')
Hahaha woedend.. jullie zijn echt van het overdrijven in dit topic of niet :'). Ik was er niet eens 'kwaad' over, maar eerder geirriteerd :).

Komop man, Bethesda heeft gewoon geklaagd bij Sony en zij halen voot het eerst sinds het ontstaan van de psn store die licentie eraf. Dat is bij andere prijsglitches en bv P.T nooit gebeurd.

Grappig dat wanneer je per ongeluk iets koopt je door hoepels mag springen om je geld terug te krijgen, en dan moet je nog geluk hebben. Wanneer zij een fout maken en een paar duizend x die season pass gratis "verkopen" is het allemaal snel teruggedraait. Dat vind ik wel matig ja

Daarbij staan ze in hun recht maar het is wel stom. Daarnaast ziet alle f4 dlc er enorm matig uit, ik had die pass sowieso niet gekocht na hoe enorm Fallout 4 tegenvalt.

Maar woedend? rofl
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 maart 2016 @ 17:04:51 #80
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_160936363
Een spel van €30 per ongeluk voor €25 of misschien zelfs €20 er op zetten kan gebeuren en dan mogen ze het volgens NL wetgeving niet eens terugdraaien.

Echter een spel + DLC met een waarde van ver over €50 voor €0 was duidelijk een fout. Het is dan ook niet meer dan normaal dat ze dit terugdraaien. Zou tof zijn geweest als ze het niet hadden gedaan, maar snap heel goed dat ze het wel doen.
pi_160936957
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:24 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, Dying Light uitgespeeld, de main game althans.
Absolute aanrader voor wie hem nog nooit gespeeld heeft _O_

Straks maar eens aan Dying Light The Following beginnen, ben benieuwd :Y
Nice, vette game he!

Ik wil die ook nog wel gaan halen, The Following, maar vind het wel duur voor wat je er voor krijgt.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:36:43 #82
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160936992
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:34 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Nice, vette game he!

Ik wil die ook nog wel gaan halen, The Following, maar vind het wel duur voor wat je er voor krijgt.
Valt wel mee :P The Following is eigenlijk gewoon een nieuwe game/expansion voor 20 euro
pi_160937087
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:34 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Nice, vette game he!

Ik wil die ook nog wel gaan halen, The Following, maar vind het wel duur voor wat je er voor krijgt.
Een nieuwe map groter dan de 2 area's van de main game bij elkaar + nieuwe mechanics in de vorm van buggy's niet genoeg voor 20 euro?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:47:38 #84
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160937190
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Een nieuwe map groter dan de 2 area's van de main game bij elkaar + nieuwe mechanics in de vorm van buggy's niet genoeg voor 20 euro?
Mogelijk moet hij Dying Light zelf ook halen... En dan is het nog steeds 45e waard voor die enhanced edition :Y
pi_160937500
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC 2 net binnen, wat een spel _O_. Ook voor deze platinum halen.
als ik zie hoe die ground and pound eruit ziet hoeft het voor mij al niet meer. ;(

pi_160939040
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Mogelijk moet hij Dying Light zelf ook halen... En dan is het nog steeds 45e waard voor die enhanced edition :Y
Ik heb zelf ook de Enhanced Edition, en ondanks dat ik echt helemaal niks met zombies heb, vind ik het zelfs een van de tofste games die ik de afgelopen paar jaar gespeeld heb :Y

Het lijkt een beetje een ondergewaardeerde game te zijn, maar het is echt een absolute aanrader, elke euro méér dan waard.

En de maps van de main game zelf (Slums en The Old Town) zijn al groot met meer dan genoeg verschillende, en leuke, dingen te doen.

Ik heb 53 uur in de main game zitten, en alleen de main story en de sidemissions gedaan.
De challenges, Be the Zombie en de Bozak Horde heb ik nog niks mee gedaan.

De uitbreiding The Following schijnt nog veel groter te zijn dan die 2 gecombineerd.

Heb ik iig genoeg te doen totdat Dark Souls 3 er is :9

[ Bericht 6% gewijzigd door StateOfMind op 25-03-2016 19:30:21 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_160939197
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hahaha woedend.. jullie zijn echt van het overdrijven in dit topic of niet :'). Ik was er niet eens 'kwaad' over, maar eerder geirriteerd :).

Komop man, Bethesda heeft gewoon geklaagd bij Sony en zij halen voot het eerst sinds het ontstaan van de psn store die licentie eraf. Dat is bij andere prijsglitches en bv P.T nooit gebeurd.

Grappig dat wanneer je per ongeluk iets koopt je door hoepels mag springen om je geld terug te krijgen, en dan moet je nog geluk hebben. Wanneer zij een fout maken en een paar duizend x die season pass gratis "verkopen" is het allemaal snel teruggedraait. Dat vind ik wel matig ja

Daarbij staan ze in hun recht maar het is wel stom. Daarnaast ziet alle f4 dlc er enorm matig uit, ik had die pass sowieso niet gekocht na hoe enorm Fallout 4 tegenvalt.

Maar woedend? rofl
Erg raar inderdaad. :') :')
  vrijdag 25 maart 2016 @ 19:51:32 #88
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_160940185
Sleeping Dogs voor de Ps4 uit de store gehaald. Koopje voor € 9,99. Ook nog eens de definitve collection. :s)
You dont believe me ? Read this line again.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:12:25 #89
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160940826
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hahaha woedend.. jullie zijn echt van het overdrijven in dit topic of niet :'). Ik was er niet eens 'kwaad' over, maar eerder geirriteerd :).

Komop man, Bethesda heeft gewoon geklaagd bij Sony en zij halen voot het eerst sinds het ontstaan van de psn store die licentie eraf. Dat is bij andere prijsglitches en bv P.T nooit gebeurd.

Grappig dat wanneer je per ongeluk iets koopt je door hoepels mag springen om je geld terug te krijgen, en dan moet je nog geluk hebben. Wanneer zij een fout maken en een paar duizend x die season pass gratis "verkopen" is het allemaal snel teruggedraait. Dat vind ik wel matig ja

Daarbij staan ze in hun recht maar het is wel stom. Daarnaast ziet alle f4 dlc er enorm matig uit, ik had die pass sowieso niet gekocht na hoe enorm Fallout 4 tegenvalt.

Maar woedend? rofl
Je klinkt mad
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:49:14 #90
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160942160
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:12 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Je klinkt mad
Ok goed verhaal man
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160942228
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Een nieuwe map groter dan de 2 area's van de main game bij elkaar + nieuwe mechanics in de vorm van buggy's niet genoeg voor 20 euro?
Holy crap, wist niet dat die zo groot was :) Dacht dat het wel meeviel, maar dit lijkt wel waar voor je geld. Na Bloodborne maar eens aanschaffen dan.
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:47 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Mogelijk moet hij Dying Light zelf ook halen... En dan is het nog steeds 45e waard voor die enhanced edition :Y
Nee heb hem wel hoor, maar dacht dat het niet zoveel uitbreiding was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook de Enhanced Edition, en ondanks dat ik echt helemaal niks met zombies heb, vind ik het zelfs een van de tofste games die ik de afgelopen paar jaar gespeeld heb :Y

Het lijkt een beetje een ondergewaardeerde game te zijn, maar het is echt een absolute aanrader, elke euro méér dan waard.

En de maps van de main game zelf (Slums en The Old Town) zijn al groot met meer dan genoeg verschillende, en leuke, dingen te doen.

Ik heb 53 uur in de main game zitten, en alleen de main story en de sidemissions gedaan.
De challenges, Be the Zombie en de Bozak Horde heb ik nog niks mee gedaan.

De uitbreiding The Following schijnt nog veel groter te zijn dan die 2 gecombineerd.

Heb ik iig genoeg te doen totdat Dark Souls 3 er is :9
Inderdaad, ik heb ook het idee dat het erg ondergewaardeerd is, het is echt fantastische gameplay en voor coop is er wat mij betreft echt niks beters :o
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:57:37 #92
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160942540
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:50 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Holy crap, wist niet dat die zo groot was :) Dacht dat het wel meeviel, maar dit lijkt wel waar voor je geld. Na Bloodborne maar eens aanschaffen dan.

[..]

Nee heb hem wel hoor, maar dacht dat het niet zoveel uitbreiding was.

[..]

Inderdaad, ik heb ook het idee dat het erg ondergewaardeerd is, het is echt fantastische gameplay en voor coop is er wat mij betreft echt niks beters :o
Je kan het zien als een aparte game :P
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:56:58 #93
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_160948192
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hahaha woedend.. jullie zijn echt van het overdrijven in dit topic of niet :'). Ik was er niet eens 'kwaad' over, maar eerder geirriteerd :).

Komop man, Bethesda heeft gewoon geklaagd bij Sony en zij halen voot het eerst sinds het ontstaan van de psn store die licentie eraf. Dat is bij andere prijsglitches en bv P.T nooit gebeurd.

Grappig dat wanneer je per ongeluk iets koopt je door hoepels mag springen om je geld terug te krijgen, en dan moet je nog geluk hebben. Wanneer zij een fout maken en een paar duizend x die season pass gratis "verkopen" is het allemaal snel teruggedraait. Dat vind ik wel matig ja

Daarbij staan ze in hun recht maar het is wel stom. Daarnaast ziet alle f4 dlc er enorm matig uit, ik had die pass sowieso niet gekocht na hoe enorm Fallout 4 tegenvalt.

Maar woedend? rofl rolling on floor laughing
rofl lmao get rekt m8

Irene is bae <3
  vrijdag 25 maart 2016 @ 23:40:07 #94
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_160949399
Trackmania _O_
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_160949983
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 23:40 schreef Fopje het volgende:
Trackmania _O_
ja he, en zo divers.
dat online korte stunt tot lange full speed banen
Hell To The Liars
  zaterdag 26 maart 2016 @ 00:51:15 #96
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160950717
Wat een ko online. :D


[ Bericht 25% gewijzigd door MisterJ.Lo op 26-03-2016 01:29:22 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_160952325
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 00:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een ko online. :D
ondanks dat ik bij sommige reviews en beelden ook wel wat grafische foutjes zag, ziet dit er toch prima uit.
Hell To The Liars
pi_160954213
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 23:40 schreef Fopje het volgende:
Trackmania _O_
ja is die goed? vond de beta niet zo geweldig....istie veel groter/beter dan de beta?
  zaterdag 26 maart 2016 @ 11:21:19 #99
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_160954780
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 10:34 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

ja is die goed? vond de beta niet zo geweldig....istie veel groter/beter dan de beta?
Geen idee, ik kende heel het spel niet. Gisteren gekocht en ik ben er verslaafd aan, het speelt zo ontzettend lekker weg :P

Als ik overal de reviews lees vinden ze het allemaal een zeer uitgebreid spel.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_160954885
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 10:34 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

ja is die goed? vond de beta niet zo geweldig....istie veel groter/beter dan de beta?
200 tracks en dan ook nog de zelfgemaakte tracks door de gebruikers.
Hell To The Liars
  zaterdag 26 maart 2016 @ 12:35:01 #101
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_160955801
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:29 schreef Droopie het volgende:

[..]

200 tracks en dan ook nog de zelfgemaakte tracks door de gebruikers.
Ik vind vooral de leaderboards een reden om maar heel veel te spelen :P Je wil steeds hogerop komen en sneller worden *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 13:35:54 #102
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_160956792
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:35 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ik vind vooral de leaderboards een reden om maar heel veel te spelen :P Je wil steeds hogerop komen en sneller worden *O*
Dat kan.
Irene is bae <3
  zaterdag 26 maart 2016 @ 13:56:51 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160957182
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

rofl lmao get rekt m8

[ afbeelding ]
Haha ok whatever gast :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160957196
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:35 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ik vind vooral de leaderboards een reden om maar heel veel te spelen :P Je wil steeds hogerop komen en sneller worden *O*
dat je 50e van NL bent bij track 1 en je maten binnen 15 minuten je tijd verpulveren
Hell To The Liars
  zaterdag 26 maart 2016 @ 14:07:34 #105
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_160957343
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

dat je 50e van NL bent bij track 1 en je maten binnen 15 minuten je tijd verpulveren
Kusjes! Maar je bent me wel alweer voorbij :p
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_160957516
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC 2 net binnen, wat een spel _O_. Ook voor deze platinum halen.
Zeker goed spel maar die platinum ga je nooit halen door die challenges :P
  zaterdag 26 maart 2016 @ 14:21:52 #107
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_160957581
quote:
2s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:22 schreef 2dope het volgende:

[..]
Wat daarbij helpt is dat je na doodgaan weer opnieuw kunt 'grinden' onderweg naar je verloren souls. Het feit dat je je verloren souls terug moet zien te pakken maakt het al extra spannend/motiverend, en de weg ernaartoe - waarbij alle vijanden opnieuw gespawned zijn - kun je weer een heleboel extra souls verzamelen zodat je uiteindelijk beter af bent met meer Souls.
En dat is het ook in deze serie... je krijgt 1 kans om je fout goed te maken. En dat gaat vaak samen met "oh dat doen we wel even" en dan gevolgd door een "kut kut kut kut" en grandioos fout. Of met een "opletten hier moet het zo, opletten even wachten en ja nu, opletten daar liggen ze JAAAA". _O-

Salt & Sanctuary heeft dit ook :D Der zitten bazen in die zijn gewoon ronduit niet te doen :X :X Tot nu toe.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_160957663
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:21 schreef wdn het volgende:

[..]

Salt & Sanctuary heeft dit ook :D Der zitten bazen in die zijn gewoon ronduit niet te doen :X :X Tot nu toe.
Valt toch wel mee? Heb 'm al 2 keer uitgespeeld, als swordfighter en als dagger/gun class. Welke heb je moeite mee?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 14:35:41 #109
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_160957762
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Heb 'm al 2 keer uitgespeeld, als swordfighter en als dagger/gun class. Welke heb je moeite mee?
Hijs oud dus heeft een minder snelle reactievermogen.

Zag je bij Bloodborne ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jiang153 op 26-03-2016 16:38:53 ]
Irene is bae <3
  zaterdag 26 maart 2016 @ 16:31:22 #110
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_160959815
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

dat je 50e van NL bent bij track 1 en je maten binnen 15 minuten je tijd verpulveren
Zijn er meerdere FOK!ers die spelen dat je weet?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_160960548
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:31 schreef Fopje het volgende:

[..]

Zijn er meerdere FOK!ers die spelen dat je weet?
teveel ;)

bonsie91
koekenbakker28
johan5324

als je onze tijden wil zien voeg maar toe, accepteren ze je niet merk je het vanzelf :p
Hell To The Liars
pi_160960687
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:31 schreef Fopje het volgende:

[..]

Zijn er meerdere FOK!ers die spelen dat je weet?
* admiraal_anaal speelt ook
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:48:58 #113
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_160961057
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:26 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

* admiraal_anaal speelt ook
Hoe typ je in het rood?
Irene is bae <3
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:53:03 #114
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160961113
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:48 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Hoe typ je in het rood?
Hahaha n0000b

* Catch22- lacht je uit
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:01:07 #115
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160961283
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:48 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Hoe typ je in het rood?
* Friday12 Lacht deze noob uit
pi_160961427
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:21 schreef wdn het volgende:

[..]

En dat is het ook in deze serie... je krijgt 1 kans om je fout goed te maken. En dat gaat vaak samen met "oh dat doen we wel even" en dan gevolgd door een "kut kut kut kut" en grandioos fout. Of met een "opletten hier moet het zo, opletten even wachten en ja nu, opletten daar liggen ze JAAAA". _O-

Salt & Sanctuary heeft dit ook :D Der zitten bazen in die zijn gewoon ronduit niet te doen :X :X Tot nu toe.
Ja inderdaad herkenbaar dit :')

Even mijn 250k aan echoes terug halen, o fuck shit shit shit nee nee gaat me niet gebeuren hier..
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_160961463
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:48 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Hoe typ je in het rood?
* admiraal_anaal kan alleen verklappen dat hij daar grof geld voor betaald heeft
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:14:17 #118
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_160961556
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:10 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

* admiraal_anaal kan alleen verklappen dat hij daar grof geld voor betaald heeft
* Buitendam zit nog steeds in de schuldsanering om er financieel weer bovenop te komen, maar het rode kleurtje is elke cent waard.
Dit, dus.
pi_160961826
* DKUp moest lachen!
SOONY
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:33:31 #120
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_160961947
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Heb 'm al 2 keer uitgespeeld, als swordfighter en als dagger/gun class. Welke heb je moeite mee?
Vooral met die 2 onderin. Dat vlieg ding en die met dat grote zwaard

Ben een spear user tot nu toe.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:47:51 #121
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160964755
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 01:05:28 #122
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_160970445
quote:
de gameplay ziet er nog steeds houterig uit en zo traag als dikke stront door een trechter.

dit is toch totaal niet te vergelijken met de echte UFC sport?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 27 maart 2016 @ 01:08:47 #123
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_160970472
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 01:05 schreef Jimbo het volgende:

[..]

de gameplay ziet er nog steeds houterig uit en zo traag als dikke stront door een trechter.

dit is toch totaal niet te vergelijken met de echte UFC sport?
Ja maar die vloeiende ninja ginger Mmarsu kicks in de nutsack game Iggy T.I. Team kan je nooit verwerken in een game.
Irene is bae <3
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 01:10:44 #124
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_160970494
quote:
6s.gif Op zondag 27 maart 2016 01:08 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja maar die vloeiende ninja ginger Mmarsu kicks in de nutsack game Iggy T.I. Team kan je nooit verwerken in een game.
goed verhaal,

tijd voor ds3 zie ik al
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 27 maart 2016 @ 01:23:21 #125
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_160970617
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 01:10 schreef Jimbo het volgende:

[..]

goed verhaal,

tijd voor ds3 zie ik al
Ga je kopen en dan uitspelen en weer doorverkopen?
Irene is bae <3
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 01:27:47 #126
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_160970657
quote:
6s.gif Op zondag 27 maart 2016 01:23 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ga je kopen en dan uitspelen en weer doorverkopen?
vast wel, net als jij
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 27 maart 2016 @ 01:46:31 #127
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160970815
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 01:27 schreef Jimbo het volgende:

[..]

vast wel, net als jij
Deze man verkoopt alleen maar dat weet jij ook!

Ik moet eerst bloordborne nog doen ;( ik ben echt te slecht en mijn maatje heeft al plat gehaald :(
pi_160971990
Waarom zijn tweedehands PS4 games nog steeds achterlijk duur?GTA 5 bvb is bij GameMania te koop voor €50. :')
pi_160972181
quote:
6s.gif Op zondag 27 maart 2016 01:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Deze man verkoopt alleen maar dat weet jij ook!

Ik moet eerst bloordborne nog doen ;( ik ben echt te slecht en mijn maatje heeft al plat gehaald :(
Ben je al begonnen dan ? Kwestie van leren, elke gamer met een beetje skill en geduld kan het !

quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 07:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom zijn tweedehands PS4 games nog steeds achterlijk duur?GTA 5 bvb is bij GameMania te koop voor €50. :')
Slaat nergens op he, maar het is wat de gek er voor over heeft
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 27 maart 2016 @ 10:12:16 #130
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_160972684
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 07:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom zijn tweedehands PS4 games nog steeds achterlijk duur?GTA 5 bvb is bij GameMania te koop voor €50. :')
Omdat je ook nooit iets bij gamemania moet kopen, tenzij het nieuwe games zijn. Die winkel is gewoon erg duur, zeker tweedehands games
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 27 maart 2016 @ 10:19:42 #131
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160972733
Gta5 is in de aanbieding nu, net als bf4
pi_160973176
Ok bloodborne gekocht, en inmiddels al 40 minuten bezig met doodgaan in het eerste level
Built for Speed
  zondag 27 maart 2016 @ 11:21:18 #133
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160973307
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 08:52 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ben je al begonnen dan ? Kwestie van leren, elke gamer met een beetje skill en geduld kan het !

[..]

Slaat nergens op he, maar het is wat de gek er voor over heeft
Yup.. Ik kom alleen niet voorbij het eerst stuk :')
  zondag 27 maart 2016 @ 11:29:00 #134
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_160973404
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 11:08 schreef HansvanOchten het volgende:
Ok bloodborne gekocht, en inmiddels al 40 minuten bezig met doodgaan in het eerste level
Dat wordt nog wat als je straks tegen de bosses mag aantreden.
Dit, dus.
pi_160973422
Haha herkenbaar. Ik zit ook nog bij de eerste sectie
Built for Speed
  zondag 27 maart 2016 @ 11:31:25 #136
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_160973429
Anders kan het Bloodborne topic wel gekickt worden, nu er een aantal nieuwe spelers zijn.
Dit, dus.
pi_160973500
Bij die plek met een soort kampvuur met 15 enemies eromheen en zelf geen items ga ik er gewoon aan.
Built for Speed
pi_160974006
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 11:37 schreef HansvanOchten het volgende:
Bij die plek met een soort kampvuur met 15 enemies eromheen en zelf geen items ga ik er gewoon aan.
Je moet ze ook niet allemaal tegelijk willen afmaken. Het beste werkt om ze per paar te lokken naar achteren of rechts op het verhoogde pad via de trap.
pi_160974054
Inmiddels kom ik daar af en toe voorbij, maar daarna wordt ik GE ass whooped door dat beest/ding wat tegen de deur staat te beuken.

Echt pfff

Nadeel is ook dat je geen enkel item meer hebt
Built for Speed
  zondag 27 maart 2016 @ 12:39:21 #140
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_160974540
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 12:12 schreef HansvanOchten het volgende:
Inmiddels kom ik daar af en toe voorbij, maar daarna wordt ik GE ass whooped door dat beest/ding wat tegen de deur staat te beuken.

Echt pfff

Nadeel is ook dat je geen enkel item meer hebt
Oh dat ding dat je niet eens hoeft te killen bedoel je?

Anders dan doe je toch een super rugsteek aanval.
Irene is bae <3
pi_160976192
3 uur verder, nog steeds op hetzelfde stuk......

Echt wtf
Built for Speed
pi_160976548
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:59 schreef HansvanOchten het volgende:
3 uur verder, nog steeds op hetzelfde stuk......

Echt wtf
Wees gerust, ik heb daar precies hetzelfde ervaren, er komt een punt waarop je het ineens begrijpt. Het is echt de truc van geduld in het begin. O en 1 tip: zodra je 1 insight punt hebt, direct naar de hunters dream terug om je echoes te spenderen :)

Zullen we Bloodborne topic weer actief maken anders? Dan bevuilen we dit topic niet zo.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_160977103
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 10:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Gta5 is in de aanbieding nu, net als bf4
Nou, wat een aanbieding van GTA5, een aanfluiting dat is het :X

We praten verder als de prijs rond €30 ligt..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2016 14:46:03 ]
  zondag 27 maart 2016 @ 14:54:39 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160977258
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nou, wat een aanbieding van GTA5, een aanfluiting dat is het :X

We praten verder als de prijs rond €30 ligt..
Als er een game 50 EU waard is, is het GTA wel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 27 maart 2016 @ 15:17:34 #145
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160977658
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nou, wat een aanbieding van GTA5, een aanfluiting dat is het :X

We praten verder als de prijs rond €30 ligt..
Nouja ik heb deze ellende twee weken geleden aangeschaft voor de volle pond, zelfde geldt voor BF4. :P

Hoewel BF4 wel echt mega gaaf is. En de gameplay van GTA5 ook. Alleen de matchmaking en stabiliteit zijn echt om te janken. Bijna onspeelbaar.

Gisteren wilde ik een heist doen vanuit mijn eigen huis. Heb de hele avond gespeeld (6 uur) en heb 1 setup weten te voltooien. Ik mag ook niet meer meedoen met setups van anderen omdat ik dan de "all in order" challenge van 1 miljoen knaken verlies.

Vanavond maar weer een setup proberen :')

Ligt het aan mij trouwens of is PSN en general gewoon brak de laatste week? Zelf een party met friends weet niet langer dan een uur stand te houden voordat hij er zomaar mee ophoudt.
  zondag 27 maart 2016 @ 18:37:07 #146
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160981788
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 07:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom zijn tweedehands PS4 games nog steeds achterlijk duur?GTA 5 bvb is bij GameMania te koop voor €50. :')
Omdat hun naaiers zijn
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 27 maart 2016 @ 18:38:32 #147
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160981805
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 12:12 schreef HansvanOchten het volgende:
Inmiddels kom ik daar af en toe voorbij, maar daarna wordt ik GE ass whooped door dat beest/ding wat tegen de deur staat te beuken.

Echt pfff

Nadeel is ook dat je geen enkel item meer hebt
Parry die mofo je hebt geen items nodig. Gun parry. Schieten als hij jou bijna raakt en als die op zn knieen gaat ervoor staan en r1 drukken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 27 maart 2016 @ 18:41:46 #148
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_160981856
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 07:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom zijn tweedehands PS4 games nog steeds achterlijk duur?GTA 5 bvb is bij GameMania te koop voor €50. :')
prijs wordt bepaald door wat ze inkopen aan 2de hands
weinig gta 5 -> hogere prijs.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 19:17:40 #149
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_160982517
quote:
6s.gif Op zondag 27 maart 2016 01:46 schreef Friday12 het volgende:
eerst bloordborne nog doen ik ben echt te slecht en mijn ma
haal ds3 en dan spelen we met zn 3en
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 27 maart 2016 @ 19:30:26 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160982724
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:41 schreef wdn het volgende:

[..]

prijs wordt bepaald door wat ze inkopen aan 2de hands
weinig gta 5 -> hogere prijs.
Mwah das onzin. gtav is nog full price dus die ze niet voor veel minder 2e hands verkopen als die voor 40 of meer ook verkocht word.

De inruilwaarde is wel gekoppeld aan hoeveel exemplaren ze hebben.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160986641
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:41 schreef wdn het volgende:

[..]

prijs wordt bepaald door wat ze inkopen aan 2de hands
weinig gta 5 -> hogere prijs.
LOL
pi_160987431
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als er een game 50 EU waard is, is het GTA wel
Ik heb de game al op de ps3, en ga hem niet nog een keer kopen voor €50 :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2016 22:13:20 ]
pi_160987843
Fok Yeah cleric beast First try!
Built for Speed
  zondag 27 maart 2016 @ 22:30:58 #154
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_160988024
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:24 schreef HansvanOchten het volgende:
Fok Yeah cleric beast First try!
Netjes... maarre Father Gascoigne is iets meer om over te juichen.

En pas op voor de vuurbal >:-D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 27 maart 2016 @ 22:36:26 #155
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_160988209
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:30 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Mwah das onzin. gtav is nog full price dus die ze niet voor veel minder 2e hands verkopen als die voor 40 of meer ook verkocht word.

De inruilwaarde is wel gekoppeld aan hoeveel exemplaren ze hebben.
De verkoopwaarde 2de hands zit net zo'n berekening op.
2de hands verkoopprijs wordt bepaald door iets als inruilprijs + toeslag voor hoe nieuw en hoe populair de betreffende game is + vaste winstopslag. Misschien nog wat toeslagen. Maar die prijs wordt ook automatisch bepaald.

En zeg nou zelf... als jij als bedrijf 2x dezelfde game kunt verkopen voor 45 euro dan ga je die niet in de winkel leggen voor 40 euro. Ik zelf vind eerder die mensen idioot dat ze een game verkopen aan GM en niet zo zeer dat GM slechte inruilprijzen heeft. Je zult mij geen games zien verkopen aan GM en ook niet echt veel games komen (mijn games komen van videogamesplus dus accepteren ze toch niet ;) )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_160993862
Sleeping Dogs toch maar gekocht. Had m al op de xbox 360 uitgespeeld, alleen dan zonder de dlc.

Had Life is Strange ook willen kopen, maar die is helaas (nog) niet in de aanbieding.
pi_160994132
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:30 schreef wdn het volgende:

[..]

Netjes... maarre Father Gascoigne is iets meer om over te juichen.

En pas op voor de vuurbal >:-D
Father Gascoigne, mensen gaan huilen hier O+ Ik denk wel een van de meest extreme difficulty spikes die ik tegen ben gekomen in huidige games :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 28 maart 2016 @ 10:43:44 #158
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_160994192
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Father Gascoigne, mensen gaan huilen hier O+ Ik denk wel een van de meest extreme difficulty spikes die ik tegen ben gekomen in huidige games :')
Echt he D: D:
Ik heb hem vastgepinnend tegen de deur aan. Dat zorgde ervoor dat ik geen health potions hoefde te gebruiken voor deel 1. Deel 2 was rondjes rennen _O-

Alle hunter type monsters waren erg :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_160994370
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:43 schreef wdn het volgende:

[..]

Echt he D: D:
Ik heb hem vastgepinnend tegen de deur aan. Dat zorgde ervoor dat ik geen health potions hoefde te gebruiken voor deel 1. Deel 2 was rondjes rennen _O-

Alle hunter type monsters waren erg :P
Bij mij glitchte hij vast en daarom kon ik hem verslaan gelukkig :') Vooral die groepjes hunters waren erg, of die ene die je net voor Ron the Spider kreeg :X
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 28 maart 2016 @ 11:14:18 #160
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_160994501
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Bij mij glitchte hij vast en daarom kon ik hem verslaan gelukkig :') Vooral die groepjes hunters waren erg, of die ene die je net voor Ron the Spider kreeg :X
2mm vooruit.
2mm vooruit.
2mm vooruit.
2mm vooruit.
ah crap all 3 getriggerd.
Opnieuw
2mm vooruit
2mm vooruit
2mm vooruit
1mm vooruit
Ja komt er 1.
1 mm vooruit
Ja komt er 1.
nu die laatste hunter.
Jaaaaaaaaaa

alleen daar zit dan een keer of 20 dood gaan aan vooraf om te achterhalen dat het 7 en niet 8 mm moest zijn :P

Ik heb hele mappen teruggerend vanwege die hunters :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 28 maart 2016 @ 11:36:40 #161
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_160994757
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Father Gascoigne, mensen gaan huilen hier O+ Ik denk wel een van de meest extreme difficulty spikes die ik tegen ben gekomen in huidige games :')
Maar die was easy. :{

Vond Bloodletting beast/Bloodstarved beast of Amygdala pas kut.
Irene is bae <3
pi_160995080
Trackmania Turbo toch maar gekocht, kon het niet laten, campaign is wel leuk :) Maar weet iemand hoe je online op de tracks van mensen die ze zelf hebben gemaakt rijd?
pi_160995097
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:00 schreef kreuk050 het volgende:
Trackmania Turbo toch maar gekocht, kon het niet laten, campaign is wel leuk :) Maar weet iemand hoe je online op de tracks van mensen die ze zelf hebben gemaakt rijd?
ja, via die worldwide challenges.
en daar heb je ook verschillende modi in.
Hell To The Liars
pi_160995106
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:02 schreef Droopie het volgende:

[..]

ja, via die worldwide challenges.
en daar heb je ook verschillende modi in.
Ok, ga het eens proberen.
pi_160995494
quote:
6s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:36 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Maar die was easy. :{

Vond Bloodletting beast/Bloodstarved beast of Amygdala pas kut.
Ebrietas was ook feest :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_160995592
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:14 schreef wdn het volgende:

[..]

2mm vooruit.
2mm vooruit.
2mm vooruit.
2mm vooruit.
ah crap all 3 getriggerd.
Opnieuw
2mm vooruit
2mm vooruit
2mm vooruit
1mm vooruit
Ja komt er 1.
1 mm vooruit
Ja komt er 1.
nu die laatste hunter.
Jaaaaaaaaaa

alleen daar zit dan een keer of 20 dood gaan aan vooraf om te achterhalen dat het 7 en niet 8 mm moest zijn :P

Ik heb hele mappen teruggerend vanwege die hunters :P
Die fucking sinister bell ringing woman in Nightmare Mensis was ook vervelend. Dodgend tussen de bliksemschichten en weerwolven door dat kutwijf vinden omdat je anders ook nog PVP op je ass krijgt :') Such good memories, nu al zin in DSIII.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 28 maart 2016 @ 12:48:35 #167
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_160995788
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Die fucking sinister bell ringing woman in Nightmare Mensis was ook vervelend. Dodgend tussen de bliksemschichten en weerwolven door dat kutwijf vinden omdat je anders ook nog PVP op je ass krijgt :') Such good memories, nu al zin in DSIII.
Ohja die aidsplek. Als echte veteraan was dit één van de kutste gebieden ooit.

Constant frenzy + weerwolven dodgen en dan nog vlak voor de deur nog 4 reuzen die stenen op je gooien waarbij 1 hit insta-kill is.

Maar is voornamelijk de frenzy dat mij pakt en weet tot op heden toe nog steeds niet waar ze die dmg op baseren.
Irene is bae <3
pi_160996106
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Father Gascoigne, mensen gaan huilen hier O+ Ik denk wel een van de meest extreme difficulty spikes die ik tegen ben gekomen in huidige games :')
Geslaagd bij poging 4!
Built for Speed
  maandag 28 maart 2016 @ 13:21:22 #169
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160996435
Black Ops 3 - Zombie mode is awesome :D

Meer mensen die dat spelen?
  maandag 28 maart 2016 @ 15:46:53 #170
429367 DKUp
ON TOUR
pi_160999872
quote:
Sony Plans New PlayStation for Graphics-Heavy Games

Sony Corp. is planning to sell a more powerful version of its PlayStation 4 machine to handle higher-end gaming experiences, including virtual reality, people familiar with the matter said, while continuing production of its existing console that has so far sold more than 36 million units world-wide.

Existing PlayStation 4 owners would need to buy the new model to take full advantage of the enhanced graphics and power, though it is likely that the current model and the coming one would share the same software catalog, one of the people said.

The new console would be announced before the planned October release of the PlayStation VR, Sony’s new virtual-reality headset, the people said. It would be able to handle ultra-high-definition resolution graphics. The upgraded console would also provide more power for running the PlayStation VR, whose main competitors, Facebook Inc.’s Oculus Rift and HTC Corp.’s Vive, are designed to work with top-shelf computers.
Bron: http://www.wsj.com/articl(...)avy-games-1459152941
SOONY
pi_161000634
quote:
Nou, ik voel me nu wel erg genaaid door Sony. 2 jaar geleden gekocht voor de volle prijs en nu brengen ze alweer een betere versie uit.
pi_161000783
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:05 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Geslaagd bij poging 4!
Netjes.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_161000800
ik vind het dubbel.
enerzijds heb je gewoon met de huidige ps4 dezelfde catalogus.

aan de andere kant je kan mij niet wijsmaken dat uit deze ps4 niet veel meer te halen is.
Hell To The Liars
  maandag 28 maart 2016 @ 16:50:12 #174
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161001158
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Die fucking sinister bell ringing woman in Nightmare Mensis was ook vervelend. Dodgend tussen de bliksemschichten en weerwolven door dat kutwijf vinden omdat je anders ook nog PVP op je ass krijgt :') Such good memories, nu al zin in DSIII.
Dat viel wel mee. Plankje <3 Daar heb ik goede herinneringen aan. Aan Plankje.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_161001796
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:21 schreef Rijst het volgende:

[..]

Nou, ik voel me nu wel erg genaaid door Sony. 2 jaar geleden gekocht voor de volle prijs en nu brengen ze alweer een betere versie uit.
Ach, zolang je geen 4K of Ultra HD tv hebt en geen VR gaat kopen zul je er niet zo gek veel van gaan merken denk ik.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 28 maart 2016 @ 17:20:35 #176
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_161001797
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:21 schreef Rijst het volgende:

[..]

Nou, ik voel me nu wel erg genaaid door Sony. 2 jaar geleden gekocht voor de volle prijs en nu brengen ze alweer een betere versie uit.
Dit
You dont believe me ? Read this line again.
pi_161001847
En door dat gepraat over Bloodborne heb ik er spijt van gekregen dat ik die ooit verkocht heb :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161002243
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:31 schreef Droopie het volgende:
ik vind het dubbel.
enerzijds heb je gewoon met de huidige ps4 dezelfde catalogus.

aan de andere kant je kan mij niet wijsmaken dat uit deze ps4 niet veel meer te halen is.
Ik vind het schandalig en voel mij ook genaaid op deze manier. Op het moment dat de nieuwe "ps4.5" uit is, dan storten waarschijnlijk alle ontwikkelaars zich daarop en gaan ze de huidige ps4 echt niet meer pushen tot de limiet van mogelijkheden.

En dan over 2 jaar weer een nieuwe zeker? Ik koop juist een console om er 3 tot 5 jaar mee te doen en geen 2..
  maandag 28 maart 2016 @ 18:40:41 #179
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_161003569
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:22 schreef StateOfMind het volgende:
En door dat gepraat over Bloodborne heb ik er spijt van gekregen dat ik die ooit verkocht heb :'(
Koop mijnes dan wil er vanaf
  Moderator maandag 28 maart 2016 @ 21:54:36 #180
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_161010012
quote:
6s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:40 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Koop mijnes dan wil er vanaf
KOST DA DAN HE?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_161010593
quote:
Fuck you Sony, Fuck you! Moge jullie hetzelfde lot als Sega te wachten staan met dit geneuk.
Narf!
pi_161010639
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Black Ops 3 - Zombie mode is awesome :D

Meer mensen die dat spelen?
Mn neefje van 12, en hij heeft oom je moeder geneukt!
Narf!
  Moderator maandag 28 maart 2016 @ 22:57:15 #183
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_161012531
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 22:08 schreef Sickert het volgende:

[..]

Mn neefje van 12, en hij heeft oom je moeder geneukt!
het enige wat die comment nog triester maakt is de spelfout die er in zit
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_161012855
Ik vroeg me af: als je een game uit de US Store koopt, maar hem speelt op je EU account kom je dan op de Amerikaanse of Europese servers terecht wanneer je online gaat? Of werkt het überhaupt niet zo?
  maandag 28 maart 2016 @ 23:26:18 #185
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161013463
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 22:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

het enige wat die comment nog triester maakt is de spelfout die er in zit
Wat verwacht je van een hipster met dierenshirt en stekeltjes
Irene is bae &lt;3
pi_161017727
Probeer ik een keer grappig te doen maak ik spelfout een :'(
Sorry jongens, zal het niet meer doen.
Narf!
  dinsdag 29 maart 2016 @ 10:31:14 #187
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_161018402
Steeds meer websites kopiëren het nieuws over de Ps4k. Maar nog steeds geen bericht van Sony. Ik hoop echt op een 1 april grap.
You dont believe me ? Read this line again.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:00:38 #188
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161018799
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Steeds meer websites kopiëren het nieuws over de Ps4k. Maar nog steeds geen bericht van Sony. Ik hoop echt op een 1 april grap.
Zou een betere zijn dan die Flow van vorig jaar :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_161019323
Het is een 1 april grap.
pi_161019399
Is Ass creed Black Flag leuk? Heb alleen Ass creed 1 gespeeld en black flag lijkt mij wel wat. Beetje varen enzo.
pi_161019463
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:08 schreef Cikx het volgende:
Ik vroeg me af: als je een game uit de US Store koopt, maar hem speelt op je EU account kom je dan op de Amerikaanse of Europese servers terecht wanneer je online gaat? Of werkt het überhaupt niet zo?
zover ik weet gewoon op de europese
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:56:24 #192
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161019680
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:40 schreef Drankster het volgende:
Is Ass creed Black Flag leuk? Heb alleen Ass creed 1 gespeeld en black flag lijkt mij wel wat. Beetje varen enzo.
Ja _O_
SOONY
  dinsdag 29 maart 2016 @ 12:01:46 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161019766
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:40 schreef Drankster het volgende:
Is Ass creed Black Flag leuk? Heb alleen Ass creed 1 gespeeld en black flag lijkt mij wel wat. Beetje varen enzo.
Jep, doen. Toffe game :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_161020264
quote:
Ik lees overal dat mensen er geen kut van begrijpen en dat het om 4k bluray support gaat ipv gamen op 4k.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_161020367
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:44 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

zover ik weet gewoon op de europese
Top, thanks!
pi_161020585
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:35 schreef Drankster het volgende:
Het is een 1 april grap.
Dit. Deze actie is echt ondenkbaar.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_161020602
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jep, doen. Toffe game :)
Beter dan deel 3? Die vond ik nogal tegenvallen. :{

Ik wist trouwens niet dat Black Flag ook voor de PS4 was.
ROBODEMONS..................|:(
pi_161020633
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Black Ops 3 - Zombie mode is awesome :D

Meer mensen die dat spelen?
Bedoel je SP? Ik heb ooit zombie mode in Black Ops gespeeld. Voor een keer was dat wel geinig.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 29 maart 2016 @ 13:16:41 #199
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161021002
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:54 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Beter dan deel 3? Die vond ik nogal tegenvallen. :{

Ik wist trouwens niet dat Black Flag ook voor de PS4 was.
Ja deel 3 was een aanfluiting, Black Flag is tof :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_161021347
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:56 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja _O_

quote:
3s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jep, doen. Toffe game :)
Cool, hij is nu 18,- bij Cex en ik woon daar 2 minuten vandaan dus dat is prima te doen.

Hoe is de DLC?
  dinsdag 29 maart 2016 @ 13:39:11 #201
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_161021486
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:21 schreef Rijst het volgende:

[..]

Nou, ik voel me nu wel erg genaaid door Sony. 2 jaar geleden gekocht voor de volle prijs en nu brengen ze alweer een betere versie uit.
Tis altijd nog een gerucht
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_161021841
Normaal geen fan van thema's maar het Geralt & Ciri thema met het muziekje van White Orchard is wel dikke _O_
  dinsdag 29 maart 2016 @ 14:04:09 #203
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161022098
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:40 schreef Drankster het volgende:
Is Ass creed Black Flag leuk? Heb alleen Ass creed 1 gespeeld en black flag lijkt mij wel wat. Beetje varen enzo.
Ik vond het een leuk spel :P zeker dat varen was verslavend _O-
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:01:35 #204
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161023500
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:56 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Bedoel je SP? Ik heb ooit zombie mode in Black Ops gespeeld. Voor een keer was dat wel geinig.
Vroeger was dat een gimmick, nu zit dat er default in als gamemode.

Is multiplayer. Met wapenlevels, gummyball verzamelen en zo.

Soort van Gears of War online dat je van die waves moet verslaan maar dan met verhaal.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:15:35 #205
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161023796
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik lees overal dat mensen er geen kut van begrijpen en dat het om 4k bluray support gaat ipv gamen op 4k.
Ik vind 4K gaming ook ongeloofwaardig klinken.

Misschien horen we op 1 april dat het nep is of op de E3 een heel ander verhaal van Sony.
SOONY
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:16:10 #206
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161023807
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:53 schreef Drankster het volgende:
Normaal geen fan van thema's maar het Geralt & Ciri thema met het muziekje van White Orchard is wel dikke _O_
Nassau Ambient van AC IV: Black Flag _O_
SOONY
pi_161024067
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:15 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik vind 4K gaming ook ongeloofwaardig klinken.

Tuurlijk is dat ongeloofwaardig. Op de PC kost het je al honderden euro's aan alleen al grafische kaarten om dat te kunnen, de PS4 gaat nooit games op 4k runnen. Dit gaat over 4k bluray support, let maar op.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:45:52 #208
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161024336
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat ongeloofwaardig. Op de PC kost het je al honderden euro's aan alleen al grafische kaarten om dat te kunnen, de PS4 gaat nooit games op 4k runnen. Dit gaat over 4k bluray support, let maar op.
Netflix zei een jaar geleden ook al dat de PS4 4K/Ultra HD video zal gaan ondersteunen :Y
SOONY
  Moderator dinsdag 29 maart 2016 @ 17:38:09 #209
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_161026959
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:26 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Wat verwacht je van een hipster met dierenshirt en stekeltjes
ik verkoop dieren shirts :@
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_161026989
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vroeger was dat een gimmick, nu zit dat er default in als gamemode.

Is multiplayer. Met wapenlevels, gummyball verzamelen en zo.

Soort van Gears of War online dat je van die waves moet verslaan maar dan met verhaal.
Oh, ik doe niet aan multiplayer. :')
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 29 maart 2016 @ 17:39:51 #211
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_161027012
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:38 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik verkoop dieren shirts :@
Wolven shirts ? :D
You dont believe me ? Read this line again.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 17:48:16 #212
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_161027254
Oh mennnn ik kan niet w8en op Overwatch _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_161027688
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
Oh mennnn ik kan niet w8en op Overwatch _O_
Hier nog een, al gaat Enter the Gungeon volgende week me wel een tijdje zoet houden. :)
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:19:25 #214
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161031862
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:38 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Oh, ik doe niet aan multiplayer. :')
;( ik niet snappen
pi_161032252
Hmm een Unravel demo. Even proberen :)
pi_161032274
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:19 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

;( ik niet snappen
Soort van zelfbescherming. :') Voor ik het weet zit ik 's nachts weer urenlang te gamen. Had ik ook met Mario Kart online.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:41:35 #217
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161032612
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:31 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Soort van zelfbescherming. :') Voor ik het weet zit ik 's nachts weer urenlang te gamen. Had ik ook met Mario Kart online.
In dat geval wellicht verstandig :P
pi_161032904
Pfff Bloodborne, het ging net lekker,maar na het stukje van the Healing workshop kom ik alleen vijanden tegen die me zo goed als oneshotten

[ Bericht 5% gewijzigd door HansvanOchten op 29-03-2016 20:56:24 ]
Built for Speed
pi_161032923
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmm een Unravel demo. Even proberen :)
Noice! Thanks voor de tip! :)
pi_161033189
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Godverdomme Bloodborne, het ging net lekker,maar nu het stukje van the Healing workshop kom ik alleen vijanden tegen die me zo goed als oneshotten
Dat is een mooi stukje man! Genieten daar, welke enemies one hitten je daar dan ? Kidnapper? Heb je die beast rune al gevonden ?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:03:42 #221
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_161033483
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:49 schreef Drankster het volgende:

[..]

Noice! Thanks voor de tip! :)
Wie dit leest is hek.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:10:24 #222
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161033779
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:03 schreef Cikx het volgende:
Enter the Gungeon
Wats dit?

Zelda zonder zwaarden?
Irene is bae &lt;3
pi_161034263
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:10 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Wats dit?

Zelda zonder zwaarden?
Zo zou je het kunnen noemen ja. :P Ook een soort combinatie van Nuclear Throne en Binding of Isaac.


Ook wel kutindie genoemd :+
pi_161034506
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:20 schreef Cikx het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen noemen ja. :P Ook een soort combinatie van Nuclear Throne en Binding of Isaac.


Ook wel kutindie genoemd :+
Ik heb 'm ook al gekocht, die let's play van Nothern Lion ziet er super chill uit. Echt een combi tussen BOI en NT idd.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_161034568
Unravel ziet er echt prachtig uit. _O_

Dit in 4K op een OLED TV. :9~
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:28:15 #226
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161034607
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:27 schreef Drankster het volgende:
Unravel ziet er echt prachtig uit. _O_

Dit in 4K op een OLED TV. :9~
hipster
Irene is bae &lt;3
pi_161034707
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:57 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Dat is een mooi stukje man! Genieten daar, welke enemies one hitten je daar dan ? Kidnapper? Heb je die beast rune al gevonden ?
De kidnappers inderdaad, maar ook die "reguliere" mobs. Gemiddelde grote met een "cane"
De beast rune heb ik al.
Built for Speed
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:43:31 #228
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_161035210
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:27 schreef Drankster het volgende:
Unravel ziet er echt prachtig uit. _O_

Dit in 4K op een OLED TV. :9~
Op een nintendo 64 scart kabel zeker

:D :D :):)11)-)2€1€1€1€!!!HIEHEUEHEUEH
pi_161035360
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:28 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

hipster
Ik probeer te zeggen hoe vet mij dat lijkt, ik heb geen 4k oled tv helaas.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:43 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Op een nintendo 64 scart kabel zeker

:D :D :):)11)-)2€1€1€1€!!!HIEHEUEHEUEH
Nee g met een HDMI kabel van 80 euro want die zijn sowieso beter dan goedkope kabels.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161036942
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:30 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

De kidnappers inderdaad, maar ook die "reguliere" mobs. Gemiddelde grote met een "cane"
De beast rune heb ik al.
Nice als het goed is vind je die beast rune daar toch ?

Ja die dudes die eruit zien als mimespelers (thans dat vind ik :o) Vind die kidnappers inmiddels niet zo irritant meer, ben vooral geen fan van die rabid dogs en die skull plants, man man man. Die geluiden die ze maken ook :') Creepy mofo's
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 30 maart 2016 @ 01:07:51 #231
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_161042233
Ik heb ook de duurste hdmi kabels gekocht bij de dixons want met die gouden stekkers geven het beste beeld zei de verkopert
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 maart 2016 @ 01:21:41 #232
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161042349
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 01:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb ook de duurste hdmi kabels gekocht bij de dixons want met die gouden stekkers geven het beste beeld zei de verkopert
:')

Ik weet niet of je nu serieus bent? Maar die verkoper zegt natuurlijk alles zodat je de duurste shit koopt
  woensdag 30 maart 2016 @ 01:25:24 #233
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161042381
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2016 01:21 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:')

Ik weet niet of je nu serieus bent? Maar die verkoper zegt natuurlijk alles zodat je de duurste shit koopt
Het is een ginger wat verwacht je dan.

http://www.dumpert.nl/med(...)ooier_kopt_auto.html
Irene is bae &lt;3
  woensdag 30 maart 2016 @ 02:07:18 #234
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_161042585
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2016 01:21 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:')

Ik weet niet of je nu serieus bent? Maar die verkoper zegt natuurlijk alles zodat je de duurste shit koopt
Haha ja natuurlijk nie serieus :P

En ik heb blond haar Jiang weet nie waarom je denkt dat ik een ginger ben :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_161042899
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 01:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb ook de duurste hdmi kabels gekocht bij de dixons want met die gouden stekkers geven het beste beeld zei de verkopert
Er zouden meer mensen zoals jij moeten zijn dan waren de dixons niet failliet gegaan. :D
pi_161043011
Mensen die geen sarcasme herkennen :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_161043158
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:22 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Nice als het goed is vind je die beast rune daar toch ?

Ja die dudes die eruit zien als mimespelers (thans dat vind ik :o) Vind die kidnappers inmiddels niet zo irritant meer, ben vooral geen fan van die rabid dogs en die skull plants, man man man. Die geluiden die ze maken ook :') Creepy mofo's
Klopt die inderdaad. Eerst maar even wat grinden om 1 of 2 levels omhoog te gaan dan zal het vast lukken.
Het stomme is ook, soms wandel ik er zo doorheen zonder enige dmg te pakken, en soms wordt ik gewoon zo goed al ge one shot.
Wat kan ik doen tegen Frenzy overigens?
Built for Speed
pi_161043327
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 08:09 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Klopt die inderdaad. Eerst maar even wat grinden om 1 of 2 levels omhoog te gaan dan zal het vast lukken.
Het stomme is ook, soms wandel ik er zo doorheen zonder enige dmg te pakken, en soms wordt ik gewoon zo goed al ge one shot.
Wat kan ik doen tegen Frenzy overigens?
Ja ik herken dat ja.

Frenzy resistance krijgen, net zoals poison resistance. Sommige kleding heeft betere frenzy res, maar er is ook een rune die +200 Frenzy RES geeft, die kun je equippen, die ga je later zeker nog nodig hebben namelijk. Verder ben ik ook nog op zoek naar goede kledij die frenzy RES heeft.

Ondertussen moet ik ff stoppen met spelen omdat maatje van me anders te ver achter komt :')
Dus ben ondertussen maar Rayman Legends aan het doen, ook echt een pareltje wat mij betreft hoor :o
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  Moderator woensdag 30 maart 2016 @ 08:59:48 #239
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_161043449
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:39 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Wolven shirts ? :D
oa
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 30 maart 2016 @ 17:07:56 #240
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_161052170
Even via een omweg vragen of er nog interesse is voor iemand voor een hyperx cloud gaming headset nieuw in doos (wit) V&A / [TK]Kingston HyperX Pro Cloud gaming headset Wit - nieuw in doos
  woensdag 30 maart 2016 @ 17:12:02 #241
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161052234
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:07 schreef utopie het volgende:
Even via een omweg vragen of er nog interesse is voor iemand voor een hyperx cloud gaming headset nieuw in doos (wit) V&A / [TK]Kingston HyperX Pro Cloud gaming headset Wit - nieuw in doos
Oh wel tof ding en zou een goeie upgrade zijn voor die huidige ps4 oortje :+
Irene is bae &lt;3
pi_161052777
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:12 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Oh wel tof ding en zou een goeie upgrade zijn voor die huidige ps4 oortje :+
Ik zou dan de originele wireless headset halen, top apparaat.
  woensdag 30 maart 2016 @ 17:38:22 #244
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161052792
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:37 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik zou dan de originele wireless headset halen, top apparaat.
Wireless is kut want ze kunnen mijn gamesessies niet handelen.

Ga toch niet om de paar uur opladen

Irene is bae &lt;3
  woensdag 30 maart 2016 @ 17:41:51 #245
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161052852
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:38 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Wireless is kut want ze kunnen mijn gamesessies niet handelen.

Ga toch niet om de paar uur opladen

[ afbeelding ]
Gewoon 2 kopen jeweet
  woensdag 30 maart 2016 @ 18:24:23 #246
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_161053785
Zombi is cool, jammergenoeg al gekocht :P.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 maart 2016 @ 18:27:13 #247
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161053851
Zombi, nice! :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 30 maart 2016 @ 18:33:09 #248
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161053977
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:27 schreef Rossdale het volgende:
Zombi, nice! :D
Zombi?
pi_161054021
(YO)U
SOONY
pi_161054046
Zombi is die Wii U game toch? Lijkt me wel tof!
pi_161055112
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:38 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Wireless is kut want ze kunnen mijn gamesessies niet handelen.

Ga toch niet om de paar uur opladen

[ afbeelding ]
Je kan er gewoon bedraad mee gamen en de accu gaat 10 uur mee.. :')
pi_161055818
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:36 schreef magikmichael het volgende:
Zombi is die Wii U game toch? Lijkt me wel tof!
Yep :Y
SOONY
pi_161057273
quote:
En Shutshimi, een raar uitziende shmup met local coop.


doet me een beetje denken aan Parodius op de NES.

tevreden met zombi ^O^
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 30 maart 2016 @ 20:59:07 #254
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_161058826
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:12 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Oh wel tof ding en zou een goeie upgrade zijn voor die huidige ps4 oortje :+
voor 52 mag je hem overnemen :D hyperx is ongekend beter dan de wireless gold. enige voordeel van de wireless gold is dat die wireless is. build quality is echt onwijs slecht. hyperx is toch een allround super goeie headset die vaak toch weer naar boven komt als beste aanrader in prijsklasse 50-200 euro :7
  woensdag 30 maart 2016 @ 22:09:48 #255
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_161061991
Until dawn uitgespeeld! Wat een toffe game, wel een paar moment 7 kleuren gehad.

Ben eigenlijk absoluut niet van de horror, ben er geen held in. Maar dit was tof!
Blub
  woensdag 30 maart 2016 @ 22:12:51 #256
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_161062114
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1202462&page=1

K.u.t

Nog meer 'bevestiging' van de ps4k. Poster is door een mod daar approved dat te mogen posten, zonder bron. waarschijnlijk een dev? Of misschien via een gamestop ofzo.

Maar shit dat zou echt fucked up zijn. Ga die sws niet halen, dan spaar ik wel voor een goede game pc.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_161062268
quote:
CEO Kaz Hirai – @KazHiraiCEO

I can reveal that the official name for the rumored “PlayStation 4K“ will be ”PlayStation 4: Remastered“
13:03 - 30 mrt. 2016
414RETWEETS380 VIND-IK-LEUKS
SOONY
  woensdag 30 maart 2016 @ 22:19:44 #258
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161062329
Gelukkig is het overmorgen 1 april. Hoeven we het er daarna niet meer over te hebben :)
Dit, dus.
pi_161063090
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:12 schreef MMaRsu het volgende:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1202462&page=1

K.u.t

Nog meer 'bevestiging' van de ps4k. Poster is door een mod daar approved dat te mogen posten, zonder bron. waarschijnlijk een dev? Of misschien via een gamestop ofzo.

Maar shit dat zou echt fucked up zijn. Ga die sws niet halen, dan spaar ik wel voor een goede game pc.
Deep Down en GoW4 maar meteen er even bij. Iemand bij Sony lacht de tranen in zijn broek om deze matige grap :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161063132
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Deep Down en GoW4 maar meteen er even bij. Iemand bij Sony lacht de tranen in zijn broek om deze matige grap :')
De ps4k launched in een bundel met Half Life 3, Ps4k exclusive _O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 maart 2016 @ 22:46:06 #261
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_161063154
Het is wel een erg gevaarlijke grap om mensen lekker pissig te maken, dus verwacht niet dat het een 1 april grap is. Zo wel, dan goeie actie :P
pi_161063340
Mocht het waar zijn is het wel belachelijk. Ik koop niks voor niks een console. Als ik om 2/3 jaar voor honderden euro's spullen wil vervangen dan koop ik wel een PC.
pi_161064508
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:59 schreef utopie het volgende:

[..]

voor 52 mag je hem overnemen :D hyperx is ongekend beter dan de wireless gold. enige voordeel van de wireless gold is dat die wireless is. build quality is echt onwijs slecht. hyperx is toch een allround super goeie headset die vaak toch weer naar boven komt als beste aanrader in prijsklasse 50-200 euro :7
Hoop wel dat je daar beter mee om bent gegaan dan met je controllers.
  donderdag 31 maart 2016 @ 00:06:44 #264
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161065239
Kikx - Ik ben een robot
Irene is bae &lt;3
  donderdag 31 maart 2016 @ 00:26:18 #265
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161065508
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:53 schreef Drankster het volgende:
Mocht het waar zijn is het wel belachelijk. Ik koop niks voor niks een console. Als ik om 2/3 jaar voor honderden euro's spullen wil vervangen dan koop ik wel een PC.
Je kan gewoon alle games spelen die ze uitbrengen :')
pi_161065887
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2016 00:26 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Je kan gewoon alle games spelen die ze uitbrengen :')
+1

kom trouwens niet meer bij als het 1 april grap blijkt te zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Droopie op 31-03-2016 01:13:14 ]
Hell To The Liars
pi_161066130
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2016 00:26 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Je kan gewoon alle games spelen die ze uitbrengen :')
Klopt maar ik ben toch iemand die dan het nieuwste van het nieuwste wil hebben dus zou hem blind kopen.
  donderdag 31 maart 2016 @ 02:00:28 #268
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161066233
Heb net 3 weken een ps4 krijg je dit :')

Als dit waar is verkoop ik de hele rommel en koop ik een pc.
  donderdag 31 maart 2016 @ 03:18:34 #269
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161066559
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:41 schreef Drankster het volgende:

[..]

Klopt maar ik ben toch iemand die dan het nieuwste van het nieuwste wil hebben dus zou hem blind kopen.
Dan moet je ook niet zeiken over geld :')

En ik snap niet waarom mensen zo zeiken.. Spel je games gewoon lekker :|W
  donderdag 31 maart 2016 @ 03:24:37 #270
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161066567
komt allemaal door de moslims!!!111!!
Irene is bae &lt;3
pi_161066623
Final Fantasy XV komt uit op 30 september. Er komt ook een film en anime genaamd brotherhood Final Fantasy XV. 1e episode is al te downloaden. Demo dat straks te downloaden is en ios game later. Leuke presentatie.
pi_161066633
square store ligt al plat vanwege de ultimate collectors edition die straks te pre orderen is ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_161066678
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 05:51 schreef DJ_ het volgende:
square store ligt al plat vanwege de ultimate collectors edition die straks te pre orderen is ;(
269,99 dollar voor die ultimate collector's edition. Vind dat echt te duur. Pass. Haal misschien wel die Deluxe edition. 89,99. FFXV + Kingsglaive blu-ray.
pi_161066705
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 06:37 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

269,99 dollar voor die ultimate collector's edition. Vind dat echt te duur. Pass. Haal misschien wel die Deluxe edition. 89,99. FFXV + Kingsglaive blu-ray.
Must have , zit nog steeds op F5 te rammen om mijn winkelmandje geladen te krijgen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_161066719
270 dollar, doet het dan ook de afwas?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161066721
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2016 06:56 schreef Pheno het volgende:
270 dollar, doet het dan ook de afwas?
nee maar heeft wel veel stuff

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_161066731
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 06:57 schreef DJ_ het volgende:

[..]

nee maar heeft wel veel stuff

[ afbeelding ]
Mij echt te duur voor dat soort prullaria. En dan zijn er mensen die het nog allemaal in plastic laten omdat er maar 30k zijn gemaakt en dus in mint condition willen houden om ooit weer door te verkopen voor nog meer geld :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161066735
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mij echt te duur voor dat soort prullaria. En dan zijn er mensen die het nog allemaal in plastic laten omdat er maar 30k zijn gemaakt en dus in mint condition willen houden om ooit weer door te verkopen voor nog meer geld :')
tja dat kan je ook doen, maar dan moet je er 2 kopen.
want die andere moet natuurlijk gebruikt worden :P

PS4 versie is uitverkocht in noord amerika zie ik, europa krijg ik de store nog steeds niet aan de praat ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_161066765
Krijgt Europa het wel of staan ze allemaal in de US store :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161066776
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:09 schreef Pheno het volgende:
Krijgt Europa het wel of staan ze allemaal in de US store :P
ja die krijgt ze ook, heb de link wel maar alles ligt steeds plat.

stonden er net 3 in mijn winkel wagen ( want tabbladen ) , maar na het aantal aanpassen en op checkout te klikken lag alles weer plat.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_161066783
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ja die krijgt ze ook, heb de link wel maar alles ligt steeds plat.
Ach, de US-store was al in 15 minuten uitverkocht, dus iets zegt me dat die amerikanen nu naar de Eu store gaan :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161066793
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, de US-store was al in 15 minuten uitverkocht, dus iets zegt me dat die amerikanen nu naar de Eu store gaan :')
moeten ze wel een shipping adres hebben hier in europa, want amerikaanse adressen staat die niet toe.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_161066797
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:18 schreef DJ_ het volgende:

[..]

moeten ze wel een shipping adres hebben hier in europa, want amerikaanse adressen staat die niet toe.
En dat is precies waarom lastig? Ik importeer uit Azie, Amerika en wat dan wat meer op dezelfde manier. Er zijn gewoon zakenlui die er sites voor hebben opgericht om als shipping address te dienen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161066804
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

En dat is precies waarom lastig? Ik importeer uit Azie, Amerika en wat dan wat meer op dezelfde manier. Er zijn gewoon zakenlui die er sites voor hebben opgericht om als shipping address te dienen :P
Nooit geweten, geen idee of billing en shipping adres overeen moeten komen btw.
( sommige sites wel verplicht, andere niet. geen idee hoe SE daar over denkt )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_161066836
Platinum Final Fantasy XV demo is al te downloaden btw.
pi_161066839
Het gebeurde ook met de Amiibo bv, in Amerika uitverkocht en dan hier ook nog de markt komen verstoren. Ah well, als ik iets graag wil hebben zou ik het ook doen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_161066854
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:35 schreef Pheno het volgende:
Het gebeurde ook met de Amiibo bv, in Amerika uitverkocht en dan hier ook nog de markt komen verstoren. Ah well, als ik iets graag wil hebben zou ik het ook doen :+
quote:
VAT region: Netherlands

Description Quantity VAT Rate (%) Price Amount in EUR
FINAL FANTASY XV Ultimate Collector´s Edition (Xbox One) 1 20.00 269.99 269.99
Total excl. VAT: 224.99
Postage & Packing: 0.00
VAT: 45.00
Order Total: 269.99
hoefde niet in te loggen met paypal, en zie ook niks in mijn paypall overzicht.
maar heb wel een email bevestiging dus zal wel goed zitten dan denk ik ? :@

quote:
"FINAL FANTASY XV ULTIMATE COLLECTOR?S EDITION" - YOUR PRE-ORDER
When the product is released, it will be shipped to your delivery address.

You will usually be charged for the product ten days before the expected release date although this can vary.
Nevermind :9

[ Bericht 15% gewijzigd door DJ_ op 31-03-2016 07:44:56 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_161067125
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:38 schreef DJ_ het volgende:

[..]


[..]

hoefde niet in te loggen met paypal, en zie ook niks in mijn paypall overzicht.
maar heb wel een email bevestiging dus zal wel goed zitten dan denk ik ? :@

[..]

Nevermind :9
je hebt een X1-editie en post dat in het ps4-topic :P

Maar congratz, altijd leuk als je iets gelimiteerds kunt kopen wat je wil hebben.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 maart 2016 @ 09:01:47 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_161067411
Demo uitgespeeld. Wel erg kort.

Eerste gedeelte lijkt wel Kingdom Hearts, laatste gevecht is meer wat ik er van verwacht ;) Komt volgens mij wel goed.
  donderdag 31 maart 2016 @ 09:02:30 #290
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_161067417
Hmmmm, de geruchten over de ps4k worden steeds sterker als ik neogaf en reddit lees. Zou het dan toch ........ :?


Hoop het niet
You dont believe me ? Read this line again.
pi_161067420
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:22 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Nooit geweten, geen idee of billing en shipping adres overeen moeten komen btw.
( sommige sites wel verplicht, andere niet. geen idee hoe SE daar over denkt )
Nooit van proxy´s gehoord nee? Er zijn gewoon hele sites voor opgericht om dat soort dingen te omzeilen. Die mensen laten het gewoon thuis bezorgen en sturen het dan door voor een kleine vergoeding.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_161067524
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:01 schreef Kyran het volgende:
Demo uitgespeeld. Wel erg kort.

Eerste gedeelte lijkt wel Kingdom Hearts, laatste gevecht is meer wat ik er van verwacht ;) Komt volgens mij wel goed.
Ik vond het niks. Het zegt me niks over de uiteindelijke game.

Ik houd ook niet van real time battles, overigens. Wat ik leuk vind aan Final Fantasy is het tactische aspect, dat elke battle een soort van clou heeft die je moet vinden. Wat ik niet leuk vind is rondjes rennen en af en toe een klap uitdelen. Ik denk dat ik deze ga skippen. Ook al heeft deze demo maar weinig te maken met de uiteindelijke game, denk ik.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 maart 2016 @ 09:15:33 #293
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_161067565
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vond het niks. Het zegt me niks over de uiteindelijke game.

Ik houd ook niet van real time battles, overigens. Wat ik leuk vind aan Final Fantasy is het tactische aspect, dat elke battle een soort van clou heeft die je moet vinden. Wat ik niet leuk vind is rondjes rennen en af en toe een klap uitdelen. Ik denk dat ik deze ga skippen. Ook al heeft deze demo maar weinig te maken met de uiteindelijke game, denk ik.
Mee eens. Ik vind de battles van 7 en 8 bijvoorbeeld ook veel interessanter. Al denk ik dat er wel wat tactiek zit in gevecht aan het einde. Ze leggen het helemaal niet uit, maar dat warpen en op tijd op defend rammen etc. is volgens mij wel nodig bij moeilijke gevechten. Even afwachten nog.
  donderdag 31 maart 2016 @ 09:24:15 #294
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_161067657
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mee eens. Ik vind de battles van 7 en 8 bijvoorbeeld ook veel interessanter. Al denk ik dat er wel wat tactiek zit in gevecht aan het einde. Ze leggen het helemaal niet uit, maar dat warpen en op tijd op defend rammen etc. is volgens mij wel nodig bij moeilijke gevechten. Even afwachten nog.
Ik wil gewoon mijn turn based battles. Ik zal wel een ouwe zak zijn die teveel terug verlangt naar de oude tijd. Als ik Final Fantasy wil spelen verwacht ik ook iets wat lijkt op de voorgaande 13 games, niet een actie-RPG waarbij het aankomt op de juiste timing en of je wel handig genoeg bent met je controller.

Het zal niet slechter dan FF13 worden. Maar ik heb hier ook weer het gevoel bij dat ze de formule zo toegankelijk mogelijk willen maken voor 'Westerse gamers'. Alsof die alleen maar hack and slash games willen met zoveel mogelijk actie. Waarom iets opnieuw uitvinden terwijl het oude nog prima werkte?

FF12 was een prima vernieuwende game in de geest van Final Fantasy. Ik had liever gezien dat ze op die voet verder gingen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 maart 2016 @ 09:50:12 #296
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_161067915
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik wil gewoon mijn turn based battles. Ik zal wel een ouwe zak zijn die teveel terug verlangt naar de oude tijd. Als ik Final Fantasy wil spelen verwacht ik ook iets wat lijkt op de voorgaande 13 games, niet een actie-RPG waarbij het aankomt op de juiste timing en of je wel handig genoeg bent met je controller.

Het zal niet slechter dan FF13 worden. Maar ik heb hier ook weer het gevoel bij dat ze de formule zo toegankelijk mogelijk willen maken voor 'Westerse gamers'. Alsof die alleen maar hack and slash games willen met zoveel mogelijk actie. Waarom iets opnieuw uitvinden terwijl het oude nog prima werkte?

FF12 was een prima vernieuwende game in de geest van Final Fantasy. Ik had liever gezien dat ze op die voet verder gingen.
Square Enix is te hard aan het proberen inderdaad, terwijl het volgens mij ook niet nodig is. Ik speel zelf ook al jaren FF14 (MMORPG) en ook daar doen ze er alles aan om meer richting WoW te gaan, alles zo toegangkelijk mogelijk te houden en steeds weer iets opnieuw proberen uit te vinden terwijl hun oude MMORPG FF11 een prima game was die juist afweek van alle standaard dertien in een dozijn MMORPG's.

Zoveel potentie en talent bij SE, maar ze geven echt geen creatieve ruimte en alles moet volgens standaard regeltjes en binnen de lijnen. Terwijl de meeste gamers niet eens staan te wachten op een hack & slash FF15 volgens mij.
  donderdag 31 maart 2016 @ 10:15:26 #297
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161068317
Die FFXV demo :D

10 minuten totale verwarring.

Kan nou niet echt zeggen dat ik er warm van ben geworden. Dit word hem niet, met dat gekke pluizige beest.

Nul context ook. Het zal aan mij liggen.

Super linear, paar platen waar je op kunt staan waarna er iets gebeurt. Ben bijvoorbeeld een eland geworden.

Maar geen idee waarom dit gebeurde. Al met al een hele vage demo die er mee afsluit dat je je naam mag invullen en dat zegt hij: "Dank je Barry, dit was de demo: wil je de game kopen?"
pi_161068763
Ik koop de normale editie wel van FF XV :+
SOONY
pi_161068996
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:40 schreef DKUp het volgende:
Ik koop de normale editie wel van FF XV :+
Eerst de reviews maar eens afwachten voordat ik überhaupt iets koop.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 31 maart 2016 @ 10:55:15 #300
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161069029
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Eerst de reviews maar eens afwachten voordat ik überhaupt iets koop.
Speel de demo maar. Zelden zoiets meegemaakt.
pi_161069095
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Eerst de reviews maar eens afwachten voordat ik überhaupt iets koop.
Dat ook nog :P
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')