abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 mei 2016 @ 09:57:03 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162084929
Ik zou niet mijn adem inhouden, was ik jou.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162085014
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik zou niet mijn adem inhouden, was ik jou.
:')
pi_162085064
Vooral doorgaan, Copycat!
pi_162085693
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het zijn de toon en smilies die de ongewenste muziek maken.
Daar kunnen we lang en breed over bakkeleien. Ga ik iig niet doen, je weer nu wat niet gewenst is.
Nu wil ik mij nergens mee bemoeien Copycat, maar ik zie jou ook vaak genoeg (al dan niet buiten R&P) steken onder water geven die niet altijd even subtiel overkomen. Ik begrijp best dat het geen flamewar moet worden, maar wees dan zelf ook een beetje consequent. Het is ergens een klein beetje tenenkrommend dat je mensen gaat straffen voor iets waar jezelf nou ook niet bepaald een voorbeeld in bent.
pi_162085734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nu wil ik mij nergens mee bemoeien Copycat, maar ik zie jou ook vaak genoeg (al dan niet buiten R&P) steken onder water geven die niet altijd even subtiel overkomen. Ik begrijp best dat het geen flamewar moet worden, maar wees dan zelf ook een beetje consequent. Het is ergens een klein beetje tenenkrommend dat je mensen gaat straffen voor iets waar jezelf nou ook niet bepaald een voorbeeld in bent.
Dit. ^O^
pi_162085790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nu wil ik mij nergens mee bemoeien Copycat, maar ik zie jou ook vaak genoeg (al dan niet buiten R&P) steken onder water geven die niet altijd even subtiel overkomen. Ik begrijp best dat het geen flamewar moet worden, maar wees dan zelf ook een beetje consequent. Het is ergens een klein beetje tenenkrommend dat je mensen gaat straffen voor iets waar jezelf nou ook niet bepaald een voorbeeld in bent.
Dit inderdaad. Ik heb niets tegen Cc of in het algemeen met haar modwerk, alleen dit vind ik wel een beetje raar.
pi_162086066
Tja mods zijn ook maar mensen. Het alternatief is dat mods als een agent elke keer moeten verwijzen naar regels ofzo.

Een beetje persoonlijke aanpak, en iemand die een steek geeft er 1 terug geven (iets met spiegel enzo), als iemand al herhaaldelijk is aangesproken moet toch ook kunnen?

Het is dan eerder aan de deelnemer het respect te tonen en te laten zien dat je er iets mee doet, dan spreekwoordelijk de reet mee af te vegen, en onveranderd door te gaan.

Oorzaak en gevolg. Wat hier gebeurd is het gevolg aanspreken op het achterblijven van het zgn goede voorbeeld. Beetje raar dat diezelfde mensen dan niet de oorzaak ook aanspreken zodat het niet elke keer van de mod hoeft te komen. :?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162086220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:54 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je laat je niet de kaas van het brood eten. _O_
Vraag jij je nooit eens af waarom jij bijna nooit in bescherming wordt genomen door mods, en bv Deezertje wel (zowel tegen zichzelf als tegen anderen) met enige regelmaat?

Dat zegt mij dat de mods het hart toch wel op de goede plaats hebben, en kun je je zelf misschien beter afvragen waarom dat jou weinig overkomt?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162086912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:02 schreef Koral het volgende:
Tja mods zijn ook maar mensen. Het alternatief is dat mods als een agent elke keer moeten verwijzen naar regels ofzo.

Een beetje persoonlijke aanpak, en iemand die een steek geeft er 1 terug geven (iets met spiegel enzo), als iemand al herhaaldelijk is aangesproken moet toch ook kunnen?

Het is dan eerder aan de deelnemer het respect te tonen en te laten zien dat je er iets mee doet, dan spreekwoordelijk de reet mee af te vegen, en onveranderd door te gaan.

Oorzaak en gevolg. Wat hier gebeurd is het gevolg aanspreken op het achterblijven van het zgn goede voorbeeld. Beetje raar dat diezelfde mensen dan niet de oorzaak ook aanspreken zodat het niet elke keer van de mod hoeft te komen. :?
Muah, ik zie het als een bibliothecaresse die je er op wijst niet te mogen eten in de bibliotheek en een seconde later een koekje in haar eigen mond steekt.
pi_162121161
Sorry hoor, maar als ik door Snakelady op een toevalligheid wordt aangesproken en er een komische en leuke dialoog tussen ons ontstaat (deze)
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Oke, dit moet ik gewoon even vertellen omdat het gewoon te vreemd is, ik vroeg mijn man of hij van Alan Turning heeft gehoord, hij keek mij heel vreemd aan en zei ''Ja, ik ben nu over hem aan het lezen''
We zaten dus toevallig op twee verschillende sites te lezen over dezelfde man. :P
die eindigt met dit
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben dan wel met jou getrouwd, maar ga voor m'n gevoel toch elke dag weer een beetje vreemd met mijn dinnetje "Google" die mij elke keer trouw met vertalen helpt.
sorry ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het is je vergeven! :P
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, als dit geen cyberneukeh wordt vannacht 8-)

En nu maar weer on-topic, krijg er anders nog een paar digitale noten bij :P.

Kan verder niet op andere namen komen (behalve dan Stephen Hawking), heb er al een paar genoemd vandaag.
waarna Copycat (voor de 2e keer overigens) overdreven reageert door de middelste zin van mijn laatste post daar te zien als een aanval, dan moet je eens je eigen tip gaan opvolgen en die zelfreflectie die je mij verwijt niet te hebben bij jezelf eens te gaan zoeken.

quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, als dit geen cyberneukeh wordt vannacht 8-)

-Hou eens op met dat sneue gesneer naar moderatie-

Kan verder niet op andere namen komen (behalve dan Stephen Hawking), heb er al een paar genoemd vandaag.
Dat is geen gesneer Copycat (je weet dat 'noten' in deze context staat voor testikels?), dat is je eigen onvermogen om met mij te dealen.

Want serieus? Kritiek kunnen jullie niet hebben, komen jullie met argumenten dat ik het niet goed heb gezien en zo. Lul ik 1 van jullie vervolgens klem (door de voedingsbodem van alle argumenten te ontkrachten), dan worden jullie boos en -dat- is de reden waarom jij zo heftig mijn posts modereert Copycat.

Ik zei het eerder al, dat topic van mij over gevoeligheid liep meerdere dagen. Oeps, hadden jullie over het hoofd gezien, en dan nog is er daar nauwelijks geveegd (niet dat dat nog helpt als niemand meer daar gaat posten met die onaantrekkelijke 'ietswat kritische posts die niet helemaal naar mijn zin zouden zijn'.

En leuk dat ik vanuit het niets ineens een compliment krijg voor mijn berichten in een reeks waar ik in de afgelopen jaren maar 5 berichten had geplaatst, maar mijn 1000+ berichten in D&A? Heb ik jullie nooit over gehoord, denk je nou echt dat ik jullie nog ga geloven? Ik weet dat die niet gemeend was, kreeg niks van jullie te horen voor 100x beter.
Wel 'toevallig' trouwens dat ik alleen maar van jou hoorde, Copycat, maar ik begrijp het wel.

Ik heb jullie de afgelopen maanden niet voor niets genegeerd, want een dialoog met jullie is met jouw houding niet meer zinvol, dezelfde houding die jij nu (nog steeds) lijkt aan te nemen en dezelfde houding die in de loop van vorig jaar uiteindelijk resulteerde in die walgelijke PM van jullie afgelopen januari.

Dat jullie wel eens zeggen dingen te missen is jammer, maar laat het werk dan anders doen door mensen die er wel tijd en energie voor kunnen vrijmaken...onee...want kritiek tegen jullie is altijd een sneer.

Jullie PM afgelopen januari was niet mals en nergens voor nodig, maar liet mij wel zien uit wat voor materiaal jullie gebouwd zijn en hoe jullie mij (willen) zien.

Copycat, je moet niet steeds alles van mij als een aanval zien. Slaat nergens op.

Wat ik wil is nog steeds hetzelfde als nu ruim een jaar geleden: Dat jullie gewoon jullie werk doen en niets anders. Ik ben nooit een fan van kusjekroel geweest als het toch maar een facade is.

groet
pi_162121446
We hebben je al vaker gezegd dat we niet vegen op commando, en dat wat jij als 'niet zo fijn' ziet niet per se veegbaar is, en dat is gewoon de kern van dit hele eiereten. We zijn met drie mods, met hele andere insteken en persoonlijkheden, en dat is handig op R&P, zodat je elkaar om advies kunt vragen over 'mag dit of kan dit', en dat doen we dan ook dagelijks zodat we niet gaan vegen op alles wat we persoonlijk niet zien zitten of dat soort dingen. Er is dus een goede 'controle' aanwezig op 'partijdig' modden van 3 heel verschillende personen met 3 heel verschillende achtergronden. Jammer als we inderdaad dingen over het hoofd gezien hebben, maar daar zijn ook TR-knoppen voor (met wederom de kanttekening dat een TR niet betekent dat we ook de gewenste actie ondernemen, het is geen afstandsbediening om mods aan te zetten zodat ze doen wat je wilt).

Blijven doorhameren over het al dan niet verkrijgen van notes is nergens op FOK! gezellig en gewenst en wordt overal gemod als dat even kan en opvalt. Daarom is dat deel van die post weggegaan en is de rest gewoon netjes blijven staan, inclusief het grappigehihaho 1-2tje met snakelady.

En dat we jouw topics niet op de voet volgen betekent niet dat 'we' geen tijd hebben om R&P te modden. We hebben bijna 18-uurs dekking hier per dag en zelden hoeft iemand langer dan een kwartiertje op een dm of pm of FB-post te wachten. Dat is dus ook wederom jouw persoonlijke interpretatie van onze beschikbaarheid, ik zou die niet meten op jouw persoonlijke ervaring gebaseerd op jouw persoonlijke topics met jouw persoonlijke wensen.
Ja doei.
pi_162121485
Ah, een zinnige reactie kan ineens wel.
Alleen mis ik die van Copycat, maar dat komt vanzelf wel.
  donderdag 12 mei 2016 @ 16:05:42 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162122064
ik lees terug maar snap er weinig van waarom er nou eigenlijk discussie is of waarover eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_162122161
quote:
3s.gif Op donderdag 12 mei 2016 16:05 schreef Re het volgende:
ik lees terug maar snap er weinig van waarom er nou eigenlijk discussie is of waarover eigenlijk
Het verwijderen van een stukje over het al dan niet 'weer krijgen van notes' uit een post door Cc.
Ja doei.
  donderdag 12 mei 2016 @ 16:58:48 #215
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162123494
oh ja nou, laten we een keertje diep adem halen en daarna gewoon weer verder posten, zoveel energie is het allemaal niet waard en het staat verder genoteerd (hihi pun intended) dat niet alles een sneer is en niet alles er op gericht is 1 persoon het leven zuur te maken.

ok?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_162124614
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorry hoor, maar als ik door Snakelady op een toevalligheid wordt aangesproken en er een komische en leuke dialoog tussen ons ontstaat (deze)

[..]

die eindigt met dit

[..]


[..]


[..]

waarna Copycat (voor de 2e keer overigens) overdreven reageert door de middelste zin van mijn laatste post daar te zien als een aanval, dan moet je eens je eigen tip gaan opvolgen en die zelfreflectie die je mij verwijt niet te hebben bij jezelf eens te gaan zoeken.

[..]

Dat is geen gesneer Copycat (je weet dat 'noten' in deze context staat voor testikels?), dat is je eigen onvermogen om met mij te dealen.

Want serieus? Kritiek kunnen jullie niet hebben, komen jullie met argumenten dat ik het niet goed heb gezien en zo. Lul ik 1 van jullie vervolgens klem (door de voedingsbodem van alle argumenten te ontkrachten), dan worden jullie boos en -dat- is de reden waarom jij zo heftig mijn posts modereert Copycat.

Ik zei het eerder al, dat topic van mij over gevoeligheid liep meerdere dagen. Oeps, hadden jullie over het hoofd gezien, en dan nog is er daar nauwelijks geveegd (niet dat dat nog helpt als niemand meer daar gaat posten met die onaantrekkelijke 'ietswat kritische posts die niet helemaal naar mijn zin zouden zijn'.

En leuk dat ik vanuit het niets ineens een compliment krijg voor mijn berichten in een reeks waar ik in de afgelopen jaren maar 5 berichten had geplaatst, maar mijn 1000+ berichten in D&A? Heb ik jullie nooit over gehoord, denk je nou echt dat ik jullie nog ga geloven? Ik weet dat die niet gemeend was, kreeg niks van jullie te horen voor 100x beter.
Wel 'toevallig' trouwens dat ik alleen maar van jou hoorde, Copycat, maar ik begrijp het wel.

Ik heb jullie de afgelopen maanden niet voor niets genegeerd, want een dialoog met jullie is met jouw houding niet meer zinvol, dezelfde houding die jij nu (nog steeds) lijkt aan te nemen en dezelfde houding die in de loop van vorig jaar uiteindelijk resulteerde in die walgelijke PM van jullie afgelopen januari.

Dat jullie wel eens zeggen dingen te missen is jammer, maar laat het werk dan anders doen door mensen die er wel tijd en energie voor kunnen vrijmaken...onee...want kritiek tegen jullie is altijd een sneer.

Jullie PM afgelopen januari was niet mals en nergens voor nodig, maar liet mij wel zien uit wat voor materiaal jullie gebouwd zijn en hoe jullie mij (willen) zien.

Copycat, je moet niet steeds alles van mij als een aanval zien. Slaat nergens op.

Wat ik wil is nog steeds hetzelfde als nu ruim een jaar geleden: Dat jullie gewoon jullie werk doen en niets anders. Ik ben nooit een fan van kusjekroel geweest als het toch maar een facade is.

groet
Ik denk dat jouw struikelblok is dat je alles veel te serieus en letterlijk opvat. Ik snap wel dat het voor jou moeilijk is om hierin wat flexibeler te worden, maar ik vrees toch dat je geen andere keuze hebt en dat je je soms moet neerleggen bij dingen waar je het niet mee eens bent. Anders gaat het jou teveel energie kosten, maar ook anderen en dan krijg je frictie en loop je kans dat ze echt de pik op je krijgen.

Ik ben het ook niet altijd eens met moderators en zo zijn er een heleboel andere users die tegen hen ingaan. Maar uiteindelijk ligt de bal toch bij hen, daar kan je weinig tegenin brengen. Als ze echt misbruik zouden maken van hun 'macht', hebben ze daar uiteindelijk zichzelf mee, want dan zijn er zoveel users ontevreden dat het subforum leegstroomt of dat de FA's ze ontheven van hun functie.

Misschien moet je je conflict met Copycat per PM of DM uitpraten? Kan jij toelichten waarom jij denkt dat ze de pik op je heeft en zij toelichten of ze jou inderdaad wil kwetsen of er andere bedoelingen mee heeft.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 00:05:52 #217
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162141691
Sorry hoor, maar de moderatrixes hier zijn fantastisch.
1 + 1 = blauw
pi_162144548
Misschien tijd voor frisse wind?
  vrijdag 13 mei 2016 @ 07:21:28 #219
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_162144647
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 06:59 schreef IceMaiden het volgende:
Misschien tijd voor frisse wind?
Nieuwe mods bedoel je? Nee man, die van nu zijn gewoon top.
#teammodsvanr&p
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 07:24:47 #220
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162144668
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:36 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw struikelblok is dat je alles veel te serieus en letterlijk opvat. Ik snap wel dat het voor jou moeilijk is om hierin wat flexibeler te worden, maar ik vrees toch dat je geen andere keuze hebt en dat je je soms moet neerleggen bij dingen waar je het niet mee eens bent. Anders gaat het jou teveel energie kosten, maar ook anderen en dan krijg je frictie en loop je kans dat ze echt de pik op je krijgen.

Ik ben het ook niet altijd eens met moderators en zo zijn er een heleboel andere users die tegen hen ingaan. Maar uiteindelijk ligt de bal toch bij hen, daar kan je weinig tegenin brengen. Als ze echt misbruik zouden maken van hun 'macht', hebben ze daar uiteindelijk zichzelf mee, want dan zijn er zoveel users ontevreden dat het subforum leegstroomt of dat de FA's ze ontheven van hun functie.

Misschien moet je je conflict met Copycat per PM of DM uitpraten? Kan jij toelichten waarom jij denkt dat ze de pik op je heeft en zij toelichten of ze jou inderdaad wil kwetsen of er andere bedoelingen mee heeft.
Hear hear. Toppost (geen sarcasme).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_162145067
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 07:21 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Nieuwe mods bedoel je? Nee man, die van nu zijn gewoon top.
#teammodsvanr&p
Och, ik zeg dat alleen omdat de "problemen" na zo lang nog niet schijnen te zijn opgelost. Ik heb een paar delen teruggelezen. Weet niet precies hoelang het al speelt. Maar als er "constant" botsingen zijn is een frisse wind misschien te proberen. Nieuwe mensen, nieuwe aanpak. Is maar een ideetje :)
pi_162145077
lalalala.. :s)

[ Bericht 67% gewijzigd door _I op 13-05-2016 08:30:26 ]
  vrijdag 13 mei 2016 @ 08:12:08 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162145078
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:11 schreef IceMaiden het volgende:

Och, ik zeg dat alleen omdat de "problemen" na zo lang nog niet schijnen te zijn opgelost. Ik heb een paar delen teruggelezen. Weet niet precies hoelang het al speelt. Maar als er "constant" botsingen zijn is een frisse wind misschien te proberen. Nieuwe mensen, andere aanpak. Is maar een ideetje :)
Mods zijn geen op zichzelf staande entiteiten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162145106
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 07:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hear hear. Toppost (geen sarcasme).
Thanks :)

Ik hoop dat het allemaal wat gaat luwen. Magnetronkoffie is verder een hele goede serieuze user met zinnige posts.
pi_162145155
Regenbogen en eenhoorns.

[ Bericht 49% gewijzigd door _I op 13-05-2016 08:28:44 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')