abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 17 april 2016 @ 15:08:42 #151
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161494793
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
En weer ontslagen :')
:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 17 april 2016 @ 15:13:20 #152
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161494955
Ga je nu LLM doen, JR?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 17 april 2016 @ 17:47:22 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161500059
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga je nu LLM doen, JR?
Game begonnen met West Ham maar.
Oh.
  Moderator zondag 17 april 2016 @ 17:51:26 #154
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161500169
Ik wil zomaar eens voor de lol zo in de database gaan kloten dat FC Twente in Duitsland komt te spelen :D

Heb zoiets al eens gedaan met Twente naar Engeland, maar vergat aan te geven dat alle jongens of minstens 3 jaar bij Twente hadden gespeeld, of 3 jaar tussen hun 15e en 21e, of Engelsman waren, waardoor ik na 10 duels niemand meer op kon stellen. Dat was wel jammer ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_161501070
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat was wel jammer ;(
:D :D :D Understatement of the year
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator zondag 17 april 2016 @ 18:43:39 #156
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161501221
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:36 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

:D :D :D Understatement of the year
:+

Ik ga nu even een verhaaltje verzinnen, in de database rommelen en dan met 1. FC Twente spielen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_161501526
En maar weer een game met psv :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator zondag 17 april 2016 @ 19:42:23 #158
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161503064
NIEUWSBERICHT: Enschede geannexeerd door de Duitsers!

Op vrijdagochtend 31 mei werden Enschede en omliggende dorpen door Duitsland bezet. Door een combinatie van lichte stoottroepen met klapperpistooltjes, anderhalve Tiger-tank en een colonne Volkswagens wisten de oosterburen het Nederlands grondgebied te bezetten.

Mark Rutte hoorde het nieuws en haalde zijn schouders op, gevolgd door de woorden "ach, het waren toch altijd al Duitsers. Tevens boeit alleen de randstad ons wat." Andere notabele bestuursleden leken meer interesse te hebben in hun nieuwe dienstwagen.

Alleen de KNVB zat met de handen in het haar. Hun plannetje om FC Twente helemaal af te breken is mislukt nu de club per direct in de 3e liga instroomt. Bert van Oostveen deed nog een mediaverhaaltje, dat doorspekt was met krokodillentranen. Hieronder de reactie van de nieuwe voorzitter:



Nieuwe voorzitter? Ja. Joop Munsterman is, onder luid gejuich van de morrende achterban, halsoverkop vertrokken, mede omdat hij niet dag in dag uit verplicht BRATWURST MIT SAUERKRAUT wil vreten. Jeroen Heubach greep het moment aan om de leiding over te nemen, iets wat tot grote tevredenheid leidde. Geen gekonkel, geen "alles komt goed"-praatje, nee, duidelijke, harde taal zal vanaf nu de boventoon voeren.

Bondskanselier Merkel kwam de geannexeerde streek bekijken, was tevreden met de omgeving en regelde meteen dat een groot natuurgebied gekapt zal worden zodat er immigranten te wonen kunnen komen. De toekomst zal uitwijzen of de culturele schok de regio goed zal doen.

Tevens hebben alle Nederlandse spelers per direct de Duitse nationalteit gekregen zodat er met een minimum aan gesteggel aan seizoen 2013-14 begonnen kan worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 17-04-2016 21:09:38 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_161503345
_O- _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_161503608
:D :D :D Lekker bezig
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_161504104


ik geef geen fuck ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_161537351
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]

Goeie carriere move :P
Voor die club wel :P
Children of the night. What music they make.
pi_161543933
Inmiddels begonnen aan nieuwe game. Startte werkloos en vond al vrij snel chemlsford in de vanarama south(6e divisie Engeland). Prognose is 22e en staan na 7 wedstrijden met 11 punten in de middenmoot. Heb geen scouts, dus geen idee hoe ik spelers moet gaan vinden. Ook is er natuurlijk geen geld, dus kan ook amper contracten verlengen. Hopen op een paar bekerrondes overleven. Speel overigens 3-1-4-2 bij gebrek aan goede backs. Bevalt vrij aardig tot nu toe.
pi_161569131


Eerste seizoen halve finale van de Champions League bereiken _O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_161569159
En AS Roma in de halve finale loten _O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  woensdag 20 april 2016 @ 18:37:11 #166
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161580527
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef Matip het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste seizoen halve finale van de Champions League bereiken _O_
Dat is toch geen kut aan :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 21 april 2016 @ 19:53:29 #167
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_161608855
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NIEUWSBERICHT: Enschede geannexeerd door de Duitsers!

Op vrijdagochtend 31 mei werden Enschede en omliggende dorpen door Duitsland bezet. Door een combinatie van lichte stoottroepen met klapperpistooltjes, anderhalve Tiger-tank en een colonne Volkswagens wisten de oosterburen het Nederlands grondgebied te bezetten.

Mark Rutte hoorde het nieuws en haalde zijn schouders op, gevolgd door de woorden "ach, het waren toch altijd al Duitsers. Tevens boeit alleen de randstad ons wat." Andere notabele bestuursleden leken meer interesse te hebben in hun nieuwe dienstwagen.

Alleen de KNVB zat met de handen in het haar. Hun plannetje om FC Twente helemaal af te breken is mislukt nu de club per direct in de 3e liga instroomt. Bert van Oostveen deed nog een mediaverhaaltje, dat doorspekt was met krokodillentranen. Hieronder de reactie van de nieuwe voorzitter:

[ afbeelding ]

Nieuwe voorzitter? Ja. Joop Munsterman is, onder luid gejuich van de morrende achterban, halsoverkop vertrokken, mede omdat hij niet dag in dag uit verplicht BRATWURST MIT SAUERKRAUT wil vreten. Jeroen Heubach greep het moment aan om de leiding over te nemen, iets wat tot grote tevredenheid leidde. Geen gekonkel, geen "alles komt goed"-praatje, nee, duidelijke, harde taal zal vanaf nu de boventoon voeren.

Bondskanselier Merkel kwam de geannexeerde streek bekijken, was tevreden met de omgeving en regelde meteen dat een groot natuurgebied gekapt zal worden zodat er immigranten te wonen kunnen komen. De toekomst zal uitwijzen of de culturele schok de regio goed zal doen.

Tevens hebben alle Nederlandse spelers per direct de Duitse nationalteit gekregen zodat er met een minimum aan gesteggel aan seizoen 2013-14 begonnen kan worden.
Als twente fan kan ik hier hartelijk om lachen, geniaal :D
  donderdag 21 april 2016 @ 20:20:49 #168
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161609627
Godverdomme Hoe doen jullie dat toch? Al het 4e seizoen eredivisie achter elkaar en nog steeds "slechts" een subtopper met Almere city.

Ik deed aardig mee om de titel maar kreeg 3-0 op de klote bij Ajax en toen begon een matige reeks. Sta 4e nu met 9 punten achter op 1 en 3 voor op 5. Ik snap er geen kut van hoe je met die kutteams kampioen wordt. De beker wel weer in de finale though.

Moet ik gewoon geduld hebben? :'(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_161609769
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Godverdomme Hoe doen jullie dat toch? Al het 4e seizoen eredivisie achter elkaar en nog steeds "slechts" een subtopper met Almere city.

Ik deed aardig mee om de titel maar kreeg 3-0 op de klote bij Ajax en toen begon een matige reeks. Sta 4e nu met 9 punten achter op 1 en 3 voor op 5. Ik snap er geen kut van hoe je met die kutteams kampioen wordt. De beker wel weer in de finale though.

Moet ik gewoon geduld hebben? :'(
Eerste seizoen MVV in de eredivisie en sta halverwege achtste. Als ik niet zoveel blessures had gehad stond ik er denk ik nog beter voor. Ik heb wel de beschikking over toppers als Schalk, Lieder, Thijs Bouma en Stef Peeters. Bij nader inzien is het heel logisch dat ik er zo goed voor sta.
  donderdag 21 april 2016 @ 20:44:03 #170
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161610332
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Eerste seizoen MVV in de eredivisie en sta halverwege achtste. Als ik niet zoveel blessures had gehad stond ik er denk ik nog beter voor. Ik heb wel de beschikking over toppers als Schalk, Lieder, Thijs Bouma en Stef Peeters. Bij nader inzien is het heel logisch dat ik er zo goed voor sta.
Juist eerste 2 seizoenen gelijk 5e en 6e geworden. Maar daarna zit er heel weinig progressie in. Ik weet gewoon niet hoe ik een kampioensteam moet bouwen met zulke bescheiden middelen. 1 blessure of schorsing en het zooitje zakt in elkaar.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_161610551
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Juist eerste 2 seizoenen gelijk 5e en 6e geworden. Maar daarna zit er heel weinig progressie in. Ik weet gewoon niet hoe ik een kampioensteam moet bouwen met zulke bescheiden middelen. 1 blessure of schorsing en het zooitje zakt in elkaar.
Met Real Oviedo ben ik in seizoen 4 kampioen geworden. Ook niet met wereldsterren. Assane Plea was mijn topper. Wie zeg je? Assane Plea. De rechtsbuiten van Nice. transfervrij overgenomen in seizoen 3. Seizoen 3 Europees voetbal gehaald en toen wilde er wat betere spelers komen. Weliswaar transfervrij want nog steeds 0 middelen.

Het is natuurlijk niet realistisch. Zoals het bijvoorbeeld wel realistisch is dat je van Almere of MVV niet heel snel een kampioenschap maakt.
  donderdag 21 april 2016 @ 21:12:54 #172
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161611355
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Met Real Oviedo ben ik in seizoen 4 kampioen geworden. Ook niet met wereldsterren. Assane Plea was mijn topper. Wie zeg je? Assane Plea. De rechtsbuiten van Nice. transfervrij overgenomen in seizoen 3. Seizoen 3 Europees voetbal gehaald en toen wilde er wat betere spelers komen. Weliswaar transfervrij want nog steeds 0 middelen.

Het is natuurlijk niet realistisch. Zoals het bijvoorbeeld wel realistisch is dat je van Almere of MVV niet heel snel een kampioenschap maakt.
Dat heb je dan goed gedaan zeg. Ik krijg wel steeds betere spelers maargoed het is ook voor de lange baan. Nu weer meedoen om plek 5 begint een beetje same old shit different season te worden :P

Zou niet weten hoe de stap te maken naar de CL plaatsen :'(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 21 april 2016 @ 21:14:02 #173
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161611405
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Met Real Oviedo ben ik in seizoen 4 kampioen geworden. Ook niet met wereldsterren. Assane Plea was mijn topper. Wie zeg je? Assane Plea. De rechtsbuiten van Nice. transfervrij overgenomen in seizoen 3. Seizoen 3 Europees voetbal gehaald en toen wilde er wat betere spelers komen. Weliswaar transfervrij want nog steeds 0 middelen.

Het is natuurlijk niet realistisch. Zoals het bijvoorbeeld wel realistisch is dat je van Almere of MVV niet heel snel een kampioenschap maakt.
Dat heb je dan goed gedaan zeg. Ik krijg wel steeds betere spelers maargoed het is ook voor de lange baan. Nu weer meedoen om plek 5 begint een beetje same old shit different season te worden :P

Zou niet weten hoe de stap te maken naar de CL plaatsen :'(

Edit- heb nu 4 miljoen uitgetrokken voor 2 talenten. Een Hongaars middenveldertje en een back. Laten we hopen dat dat wat toevoegt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_161612591
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat heb je dan goed gedaan zeg. Ik krijg wel steeds betere spelers maargoed het is ook voor de lange baan. Nu weer meedoen om plek 5 begint een beetje same old shit different season te worden :P

Zou niet weten hoe de stap te maken naar de CL plaatsen :'(

Edit- heb nu 4 miljoen uitgetrokken voor 2 talenten. Een Hongaars middenveldertje en een back. Laten we hopen dat dat wat toevoegt.
Bij zulke clubs moet je eigenlijk alles zsm verkopen tot je aardige regens goedkoop op kunt pikken die om de een of andere reden geen contract hebben gekregen.
  donderdag 21 april 2016 @ 21:47:59 #175
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161612841
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bij zulke clubs moet je eigenlijk alles zsm verkopen tot je aardige regens goedkoop op kunt pikken die om de een of andere reden geen contract hebben gekregen.
Goedkoop oppikken? Hoe bedoel je dat? En hoe krijg ik dat in kaart? :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')