abonnement Unibet Coolblue
pi_165743133
De rechter heeft beslist dat Moszkowicz geen getuigen meer mag horen, aangezien ze de hele serie op het Filmfestival hebben gezien en het horen van nieuwe getuigen dus niet meer van belang is.

http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:RBNNE:2016:4397
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:38:54 #52
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_165745298
Yehudi Moszkowicz: 'Ik zal nooit een procedure starten die ik niet kan winnen.' :|W _O-

Goed bezig weer :|W :|W
pi_165746102
Tja..tanende als je verder weinig meer hebt om op terug te vallen. Van een grote gevestigde naam naar het niveau waar het wachten is op de reality serie op RTL5 om het blazoen op te schonen.
Volgens mij zou de vader van Bram zich doodschamen hoe zijn zonen wat hij ooit opbouwde hebben verkwanselt.
pi_165746521
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:42 schreef Iwanius het volgende:
Tja..tanende als je verder weinig meer hebt om op terug te vallen. Van een grote gevestigde naam naar het niveau waar het wachten is op de reality serie op RTL5 om het blazoen op te schonen.
Volgens mij zou de vader van Bram zich doodschamen hoe zijn zonen wat hij ooit opbouwde hebben verkwanselt.
Misschien ben ik nu een beetje te hard maar sinds van der Meyde en zijn vriendin het onderwerp van een reality serie zijn vind ik dat format in Nederland wel heel erg aan devaluatie onderhevig. Het is zonde dat die jongen niet uit een wat 'beter' milieu kwam, hij had een zeldzaam goede buitenspeler kunnen worden in de internationale top van het voetbal.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165749079
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Misschien ben ik nu een beetje te hard maar sinds van der Meyde en zijn vriendin het onderwerp van een reality serie zijn vind ik dat format in Nederland wel heel erg aan devaluatie onderhevig. Het is zonde dat die jongen niet uit een wat 'beter' milieu kwam, hij had een zeldzaam goede buitenspeler kunnen worden in de internationale top van het voetbal.
Er zijn genoeg spelers die uit een voldoende milieu komen maar niet om kunnen gaan met de verleidingen des levens, lees coke, vrouwen, auto's en bakken met geld.
Niet voor niks hebben ook de nieuwe K3 meisjes een coach die hun om leert gaan met de roem. Zeker aangezien roem vergankelijk is en je dan met lege handen staat als je niks hebt gespaard.
Kijk maar naar enkele BN'ers die in de jaren 90 tonnen zo niet miljoenen verdienden en nu nauwelijks meer wat doen en overal kritiek op hebben.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_165759466
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:54 schreef W00fer het volgende:

[..]

Er zijn genoeg spelers die uit een voldoende milieu komen maar niet om kunnen gaan met de verleidingen des levens, lees coke, vrouwen, auto's en bakken met geld.
Niet voor niks hebben ook de nieuwe K3 meisjes een coach die hun om leert gaan met de roem. Zeker aangezien roem vergankelijk is en je dan met lege handen staat als je niks hebt gespaard.
Kijk maar naar enkele BN'ers die in de jaren 90 tonnen zo niet miljoenen verdienden en nu nauwelijks meer wat doen en overal kritiek op hebben.
Dat klopt maar met milieu doelde ik niet zo zeer op kak vs. volks of hoe je het ook wil noemen maar op de normen, karkatereigenschappen en gewoontes die je van jongs af aan hebt aangeleerd. Het gaat natuurlijk om de combinatie van de persoon en het milieu maar ik geloof dat iedereen in het juiste milieu tot bloei kan komen. Hoe dan ook, het is zonde, hij had voldoende talent om tot Europa's beste spelers te kunnen behoren, hij had een goede techniek, veel snelheid en voldoende gogme en creativiteit. Helaas zie je de veel talentvolle voetballers op een gegeven moment afglijden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 22:11:35 #57
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_165759631
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:54 schreef W00fer het volgende:
Er zijn genoeg spelers die uit een voldoende milieu komen maar niet om kunnen gaan met de verleidingen des levens, lees coke, vrouwen, auto's en bakken met geld.
Zeker aangezien roem vergankelijk is en je dan met lege handen staat als je niks hebt gespaard.
Kijk maar naar enkele BN'ers die in de jaren 90 tonnen zo niet miljoenen verdienden en nu nauwelijks meer wat doen en overal kritiek op hebben.
Kuch klein voorbeeldje als het mag :@
SHO / [GATENIET] Peter Jan Rens #31 In Paniek :D :D
pi_165760898
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 22:11 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Kuch klein voorbeeldje als het mag :@
SHO / [GATENIET] Peter Jan Rens #31 In Paniek :D :D
LOL
Ik dacht aan hem bij het lezen van zijn reactie.
"Kijk maar naar enkele BN'ers die in de jaren 90 tonnen zo niet miljoenen verdienden en nu nauwelijks meer wat doen en overal kritiek op hebben. "
Het ultieme voorbeeld van een aan lager wal geraakte succesvolle presentator uit de jaren 80/90. Maar wellicht niet helemaal vergelijkbaar omdat de tand des tijds meespeelt, wat in de jaren 80 goed werkte werkt niet per se nu goed, al kwam die behoefte aan show wel weer terug (waar de producenten m.i. onvoldoende op zijn ingesprongen). AvdM heeft het enkel zelf laten liggen terwijl bij de clubs mensen alles eraan deden om die jongen te helpen om het beste eruit te halen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bram_van_Loon op 04-10-2016 23:00:20 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165760997
Ik vind Peter wel een baas. 42 jaar jongere vriendin, zie dat maar eens na te doen op je 62e ^O^
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_165761107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 22:55 schreef W00fer het volgende:
Ik vind Peter wel een baas. 42 jaar jongere vriendin, zie dat maar eens na te doen op je 62e ^O^
Ik kan het een 62-jarige man niet kwalijk nemen om een vriendin van 32 te hebben maar 20 jaar is wel heel erg jong, het is ook wel fijn als ze een klein beetje volwassen is en niet enkel voor de wet. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165761185
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 22:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het ultieme voorbeeld van een aan lager wal geraakte succesvolle presentator uit de jaren 80/90.
Is dat niet Frank Masmeijer? :P
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:22:39 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_165893915
Dikke vette LOL:

Bram Moszkowicz geeft @thierrybaudet als tip mee zich vooral te omringen met betrouwbare mensen. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Hij was 9-okt-2016 bij Bussiness Class bij Harry Mens :D :D
( Als dat niet betrouwbaar is _O- _O- _O- )

Bram Moszkowicz vertelt over zijn werkzaamheden voor het bedrijf Claim it. Dit bedrijf werd opgericht in 2012 door ondernemer Ralph Pais. Het idee ontstond toen Ralph tijdens een vliegreis te maken kreeg met een langdurige vertraging. Hij verdiepte zich in de materie van passagiersrechten. Daaruit bleek dat er elk jaar maar liefst 3 miljard euro niet geclaimd wordt in Europa; terwijl de miljoenen personen die hier jaarlijks mee te maken krijgen hier simpelweg recht op hebben. Slechts 7 procent van de passagiers die recht hebben op een vergoeding, claimen die ook daadwerkelijk.

Bram Moszkowicz staat aan het hoofd van de internationale juridische afdeling van Claim it. Vanuit het kantoor in Amsterdam bouwt hij de juridische teams in de verschillende kantoren verder uit.

Meer informatie kunt u vinden op www.claimit.eu

Uitzending met Bram stukje terugkijken doen we hier

http://www.business-class(...)erp/claim_it/id/1877

Binnenkort dus afgeknald of in het gevang :P _O- _O-
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:27:43 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_165893978


2 mogelijke formules

CLASSIC *
No-Cure-No-Pay
25% commissie + BTW, indien succes werd behaald
GEEN ANDERE KOSTEN, NOCH ENIG RISICO VOOR U
Gemiddelde duur: tussen 6 weken en 1 jaar
Geen resultaatsgarantie :P (handig als je het Bram laat doen _O- _O- )
Claim hier

FAST CASH **
ONMIDDELLIJKE en EENMALIGE uibetaling aan de klant van 25% van het te vorderen bedrag, ongeacht het eindresultaat. (Uiteindelijke verliezen / winsten zijn voor rekening van Claim it)
Geen administratiekosten
Geen risico, geen lange wachttijden
Duur: betaling wordt binnen de 5 dagen uitgevoerd, na acceptatie door Claim it
Garantie voor onmiddelijk resultaat

en wel 25% :') _O- _O-

Nou ik kan niet wachten om klant te worden bij hun :7 :+ :+ :+
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:29:34 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_165894006
Leave a message :D

Our agents are not available right now.
:D

Please leave a message and we'll get back to you.

Zo kennen we Bram weer _O- _O- _O-
Gelukkig maakte me al zorgen dat hij veranderd zou zijn _O- _O-
pi_165894212
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Leave a message :D

Our agents are not available right now.
:D

Please leave a message and we'll get back to you.

Zo kennen we Bram weer _O- _O- _O-
Gelukkig maakte me al zorgen dat hij veranderd zou zijn _O- _O-
Ik had wel een stagiare verwacht eigenlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Misschien ben ik nu een beetje te hard maar sinds van der Meyde en zijn vriendin het onderwerp van een reality serie zijn vind ik dat format in Nederland wel heel erg aan devaluatie onderhevig. Het is zonde dat die jongen niet uit een wat 'beter' milieu kwam, hij had een zeldzaam goede buitenspeler kunnen worden in de internationale top van het voetbal.
Waarschijnlijk niet, zowel het amateurvoetbal als een heleboel andere sporten en horeca-gelegenheden her en der liggen bezaaid met getalenteerde voetballers die gewoon niet graag genoeg wilden en het dus niet hebben gered. Spelers als hij en Van der Gijp waren dan zo getalenteerd dat ze ondanks hun mentaliteit er toch nog wat uitgesleept hebben, maar daar hebben ze dan nog mazzel mee.

Hetzelfde amateurvoetbal, de andere sporten en de horeca liggen ook bezaaid met getalenteeerde voetballers die misschein wel graag genoeg wilden, maar te blessuregevoelig waren. Voor een geslaagde profcarriere moeten er een heleboel dingen samenkomen, waaronder talent. Ik kom echt zo vaak mensen tegen die ooit in een jeugdopleiding hebben gezeten en dachten dat ze profvoetballer zouden worden, tegenover de sterkste die overleeft staan er 100 talenten die ergens in de loop der tijd uitgeselecteerd zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_165894703
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarschijnlijk niet, zowel het amateurvoetbal als een heleboel andere sporten en horeca-gelegenheden her en der liggen bezaaid met getalenteerde voetballers die gewoon niet graag genoeg wilden en het dus niet hebben gered. Spelers als hij en Van der Gijp waren dan zo getalenteerd dat ze ondanks hun mentaliteit er toch nog wat uitgesleept hebben, maar daar hebben ze dan nog mazzel mee.

Hetzelfde amateurvoetbal, de andere sporten en de horeca liggen ook bezaaid met getalenteeerde voetballers die misschein wel graag genoeg wilden, maar te blessuregevoelig waren. Voor een geslaagde profcarriere moeten er een heleboel dingen samenkomen, waaronder talent. Ik kom echt zo vaak mensen tegen die ooit in een jeugdopleiding hebben gezeten en dachten dat ze profvoetballer zouden worden, tegenover de sterkste die overleeft staan er 100 talenten die ergens in de loop der tijd uitgeselecteerd zijn.
Daar ben ik het volledig mee eens. Dat was dan ook mijn punt, qua voetbaltalent had hij de top van de internationale top (op zijn positie, buitenspeler) kunnen bereiken, dat geldt inderdaad voor veel meer jongens. Van der Gijp is inderdaad ook een mooi voorbeeld. :)
Wat betreft die blessuregevoelige toptalenten (ik denk aan Robben), mijn theorie is dat juist die snelste voetballers die de meeste souplesse hebben en het meest wendbaar zijn eveneens het meest blessuregevoelig zijn door die explosiviteit en souplesse: meer kracht, meer extreme hoeken van de gewrichten, meer extreme posities voor de spieren => eerder een blessure. Ik vraag me af in welke mate dit trainbaar is voor die jongens door buiten het voetbal meer aan het juiste soort conditionering te doen. Bepaalde spieren die bij het voetbal minder worden ontwikkeld (zo zijn bij voetballers de hamstringspieren zwakker dan de quadricepsspieren (meervoud, want meerdere spieren die daaronder vallen) wat mogelijk een belangrijke oorzaak is van het grote aantal hamstringspierblessures onder voetballers. Train die hamstrinspieren meer buiten het voetbal en misschien kunnen die spieren meer opvangen? Dan nog kan je gemakkelijk een ontwrichting oplopen of zo, als je met zoiets pech hebt is het nog altijd het einde van je carrière, je moet er dus niet teveel heil van verwachten maar het zou misschien wel het aantal chronische spierblessures kunnen beperken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mooi voorbeeld van een niet-toptalent die wel de internationale top heeft bereikt, naar mijn mening: Philip Cocu. Ja, hij had talent en hij was een van de beste spelers in de jeugdopleiding van zijn club (Vitesse als ik me niet vergis) maar hij had niet dat extreme talent wat jongens zoals Robben en van Persie hebben (laat staan jongens zoals Cruijff en Maradona). Hij heeft alles uit zijn mogelijkheden gehaald. Hij was een dienende speler maar dat deed hij wel verdomd goed.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165895262
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Bepaalde spieren die bij het voetbal minder worden ontwikkeld (zo zijn bij voetballers de hamstringspieren zwakker dan de quadricepsspieren (meervoud, want meerdere spieren die daaronder vallen) wat mogelijk een belangrijke oorzaak is van het grote aantal hamstringspierblessures onder voetballers. Train die hamstrinspieren meer buiten het voetbal en misschien kunnen die spieren meer opvangen? Dan nog kan je gemakkelijk een ontwrichting oplopen of zo, als je met zoiets pech hebt is het nog altijd het einde van je carrière, je moet er dus niet teveel heil van verwachten maar het zou misschien wel het aantal chronische spierblessures kunnen beperken.
Ik hou het kort want het is behoorlijk off topic: Topsport brengt met zich mee dat alles op scherp komt te staan, in de top zijn de marges extreem krap, daar is het top voor. Dus kom je de grenzen van het lichaam tegen, ook qua overbelastingsblessures. Meer trainen? Lastig, de benodigde hersteltijd begrenst de trainingsmogelijkheden. Trainers zouden hun voetballers graag 8 uur per dag laten trainen, maar dat kan fysiek niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_165895343
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik hou het kort want het is behoorlijk off topic: Topsport brengt met zich mee dat alles op scherp komt te staan, in de top zijn de marges extreem krap, daar is het top voor. Dus kom je de grenzen van het lichaam tegen, ook qua overbelastingsblessures. Meer trainen? Lastig, de benodigde hersteltijd begrenst de trainingsmogelijkheden. Trainers zouden hun voetballers graag 8 uur per dag laten trainen, maar dat kan fysiek niet.
Dat klopt maar het is wellicht wel mogelijk om in het een wat te snijden ten gunste van het ander. Zo hebben wij in Nederland de gewoonte om erg veel te trainen in vergelijking met de andere landen (dat zou ik zeker niet overboord gooien), het is best mogelijk dat je hier wat kan snijden in de fysieke belasting en dit kan inruilen voor 2 uurtjes extra conditionering (specifieke spieroefeningen, balansoefeningen...) in de week. Misschien eens wat vaker voetvollyën als alternatief voor een veldpotje, misschien wat vaker de focus op techniek in plaats van een veldpotje, zodoende ruimte scheppen om elders fysiek wat ruimte te hebben. Moeilijk is het sowieso, daar zijn we het over eens.

Jammer dat je in het VBL-subforum niet zo'n discussie kan voeren. Het is interessant genoeg.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:08:04 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_165896474
Zojuist nog maar eens geprobeerd te chatten :P

Claim It Assistance
Hello. How may I help you?
jort kelder
Hallo
Ben op zoek naar Bram
Claim It Assistance
U kunt een email sturen naar info@claimit.be, wij zullen het naar hem doorsturen.
jort kelder
Aha
zit hij tegenwoordig in belgie ?
Claim It Assistance
Nee
jort kelder
waarom dan mailen naar claimit. BE ?
Claim It Assistance
Generaal email adres van de maatschappij
jort kelder
aha
Is hij wel 5 dagen per week aanwezig ?
Claim It Assistance
Neen
jort kelder
oh hij werkt part time ?
of een dag in de week ?
Claim It Assistance
Hangt ervan af
Welke is uw vraag juist?
jort kelder
wanneer ik hem het beste kan bereiken?
Claim It Assistance
Dit kan enkel via email
jort kelder
aha
Gezellig langskomen is dus niet mogelijk?
Claim It Assistance
Hélaas niet
jort kelder
ok
Jammer
Is altijd gezellig met Bram
Claim It Assistance
Uiteraard
jort kelder
Doe hem de hartelijke groeten
Claim It Assistance
Zal ik zeker doen
jort kelder
5:05 pm
Dank u wel
Tot de volgende keer
Claim It Assistance
Prettige dag verder
jort kelder
idem
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:49:42 #70
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_166350191
De nationale verkeerstest

1 november 2016, 20:31 - 22:24 uur

Ook in deze Verkeerstest wordt gekeken naar de kennis van specifieke groepen, waaronder rijinstructeurs, de vaak verguisde vrachtwagenchauffeurs en senioren die al meer dan vijftig jaar hun rijbewijs hebben. Er komen deskundigen aan het woord, en natuurlijk nemen ook enkele BN'ers plaats in de studio. Hoe is het bijvoorbeeld gesteld met de verkeerskennis van Michael Boogerd, Bram Moszkowicz, Shelly Sterk, Dave Roelvink en Bridget Maasland?

:|W :|W
pi_166572799
Oudere broer Bram verdachte van fraude met omzetbelasting
Moszkowicz-telg in de cel


Opnieuw ligt een lid van de advocatenfamilie Moszkowicz onder de loep wegens gesjoemel met geld. Woensdag is ’het zwarte schaap van de familie’ Robert Moszkowicz opgepakt op verdenking van fraude.

Dat melden goed ingevoerde bronnen aan De Telegraaf. Het Functioneel Parket van het Openbaar Ministerie bevestigt dat een 63-jarige man uit Monnickendam is aangehouden op verdenking van fraude met omzetbelasting, maar wil om privacyredenen niet zeggen dat het om Robert Moszkowicz gaat. Monnickendam is de woonplaats van de 63-jarige oud-advocaat die nu een juristenkantoor in Amstelveen leidt.

Het onderzoek naar de belastingadviseur :D _O- en jurist wordt gedaan door de FIOD onder leiding van het Functioneel Parket. Moszkowicz heeft één nacht in de cel gezeten. Hij is inmiddels weer vrij, maar nog steeds verdachte. Naast de oud-advocaat is ook een 70-jarige man uit Nieuwegein aangehouden. „In belang van het onderzoek doen wij verder geen mededelingen”, aldus een woordvoerder van het OM.

http://www.telegraaf.nl/b(...)elg_in_de_cel__.html

Ik zou zeggen bel ff een goede advocaat ene Bram M. _O- _O-
Ohh wacht :% daar was iets mee _O- _O-
  maandag 21 november 2016 @ 23:38:22 #72
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_166816146
Yehudi is nu bij Pauw omdat hij een boek geschreven heeft
Spong is er ook :7
  zondag 27 november 2016 @ 14:37:49 #73
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_166931080
Moszkowicz-telg blijft strijden tegen tv-serie :|W

Advocaat Yehudi Moszkowicz heeft zijn verzet tegen de aangekondigde VPRO-dramaserie De Maatschap nog niet opgegeven. Moszkowicz spant een kort geding aan tegen uitzending van de serie op televisie, kondigde hij vandaag aan in De Overnachting op Radio 1.

De rechtszaak zal medio december dienen. De VPRO wil de productie met in de hoofdrollen onder anderen Pierre Bokma en Daan Schuurmans vanaf eind januari gaan uitzenden. De Maatschap gaat over de opkomst en ondergang van advocatenfamilie Meyer en is gebaseerd op de familie Moszkowicz.

Eerder probeerden Yehudi Moszkowicz en zijn vader Robert vergeefs de productie te verbieden. Ze meenden dat er zonder toestemming geput was uit de autobiografie van Robert Moszkowicz.

http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)n-tv-serie~a2a3e928/

Slechte verliezer :7
pi_166947162
quote:
6s.gif Op zondag 27 november 2016 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Slechte verliezer :7
Een advocaat hoort een slechte verliezer te zijn natuurlijk. O wacht...
  dinsdag 29 november 2016 @ 00:45:55 #75
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_166970468
Dat dat zooitje een hele tv serie krijgt :')
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')