abonnement Unibet Coolblue
pi_160829926






Dit is het topic voor alles wat met tennissen te maken heeft. Hier wordt de algemene info van het tennis besproken en de gewone toernooien. Maar natuurlijk wel van het

Mannentennis.


Het vrouwentennis bespreek je in het WTA Topic.

De Masters toernooien en de Grand Slams bespreek je hier niet. Die krijgen altijd een eigen topic.

Officiele Site ATP Tour Klik
Toernooien + Datums 2010: Klik
Informatie over toernooien: Klik
ATP Rankings: Klik
Spelers Profielen: Klik
NOS Teletekst: Pagina's 649 t/m 657

ATP Bracket: Klik









Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open



Indian Wells
Miami
Monte Carlo (niet verplicht)
Rome
Madrid
Montreal / Toronto
Cincinnati
Shanghai
Paris
London





















Poll: Wat is je favoriete speler op de ATP Tour
Novak Djokovic
Roger Federer
Rafael Nadal
Andy Murray
Kei Nishikori
Milos Raonic
Stan Wawrinka
Thomas Berdych
Rooooowbin
Thiemooooooow
Joop Bos
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier






Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Roddick
David Nalbandian
Andy Murray
Teimuraz Gabashvili
Robin Haase
Martin Verkerk
Matwé Middelkoop
Donald Young
Thiemo de Bakker
Michel Koning
Dick Norman
Juan Martin Del Potro
Radek Stepanek
Radek Stevanek
Hesse Huta Galung
Jan Silva
Igor Sijsling
Jo Wilfried Tsonga
Joop Bos


De OpeningsPost van dit topic is ---- hier ---- te vinden.

Game On!

Als het maar goed klinkt.
pi_160829951
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:52 schreef Knedle het volgende:

[..]

Sterker nog: de voorouders van Djoko en Milos zijn Serviers die uit vrijwel dezelfde streek van Montenegro komen. ;)
Sterker nog: de voorouders van Djokovic en Raonic waren ontzettend goeie vrienden!
Als het maar goed klinkt.
pi_160830030
Waarom begint Roland Garros niet gewoon morgen ofzo. Ik ben zo benieuwd.

Nadal lijkt er echt wat beter in te komen en zo'n eerste set van zaterdag wint hij op gravel waarschijnlijk net wél. Kan nog spannend worden in Parijs.
Als het maar goed klinkt.
pi_160830228
Het gravelseizoen start pas over een week. Het gaat een titanenstrijd worden het gravelseizoen tussen Rafa en Djoker. Zoveel is nu al wel duidelijk.
pi_160830245
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:03 schreef geitenbrei het volgende:
Waarom begint Roland Garros niet gewoon morgen ofzo. Ik ben zo benieuwd.

Nadal lijkt er echt wat beter in te komen en zo'n eerste set van zaterdag wint hij op gravel waarschijnlijk net wél. Kan nog spannend worden in Parijs.
Het is waarschijnlijk dat Djokovic ook een stuk beter zal spelen tegen een Rafa op gravel. Dan staat toch mentaal alles net wat scherper.
pi_160830343
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:17 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk dat Djokovic ook een stuk beter zal spelen tegen een Rafa op gravel. Dan staat toch mentaal alles net wat scherper.
Op grand slam niveau is dat altijd wel zo ja. Maar ben benieuwd, als Nadal naar zijn oude niveau terug kan krabbelen dan wint Djokovic niet zo maar op gravel.
Als het maar goed klinkt.
  maandag 21 maart 2016 @ 11:32:15 #7
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_160830441
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:24 schreef geitenbrei het volgende:

[..]

Op grand slam niveau is dat altijd wel zo ja. Maar ben benieuwd, als Nadal naar zijn oude niveau terug kan krabbelen dan wint Djokovic niet zo maar op gravel.
Dat is wel keyword, ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_160833220
Djokovic _O_

quote:
Novak Djokovic vindt dat mannelijke tennissers meer prijzengeld zouden moeten krijgen dan hun vrouwelijke collega's.



"De ATP, onze organisatie, zou zich sterk moeten maken voor een hogere beloning", zei de Serviër zondagavond na het veroveren van de titel op het Masterstoernooi in Indian Wells.

"De statistieken tonen aan dat er meer mensen kijken naar wedstrijden van mannen. Natuurlijk moeten vrouwen ook vechten voor wat ze denken te verdienen, dat moeten wij alleen ook doen."

Bij de Grand Slam-toernooien (Australian Open, Roland Garros, Wimbledon en de US Open) verdienen vrouwen sinds enkele jaren net zoveel als mannen.

De eeuwenoude discussie over prijzengeld laaide afgelopen weekend weer op door uitspraken van Raymond Moore, de toernooidirecteur van Indian Wells.

De Zuid-Afrikaan poneerde de stelling dat tennis vooral zo populair is door mannelijke topspelers. "Als ik een tennisster was geweest, zou ik god elke dag op mijn blote knieën danken dat Roger Federer en Rafael Nadal ooit zijn geboren. Want zij zijn het die deze sport dragen."
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 21 maart 2016 @ 14:22:00 #9
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160833634
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:16 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Het gravelseizoen start pas over een week. Het gaat een titanenstrijd worden het gravelseizoen tussen Rafa en Djoker. Zoveel is nu al wel duidelijk.
Is dat zo? Ik hoop het je helpen, maar dan zal Nadal nog wel iets meer vertrouwen moeten hebben. Hoop dat hij dat wint. Van mij mag Djokovic dit jaar nog vijf keer van Nadal winnen als Nadal de RG-finale van Djokovic wint.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 21 maart 2016 @ 14:23:18 #10
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160833658
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 14:03 schreef nostra het volgende:
Djokovic _O_

[..]

Ja, goed argument ook. Dat mannen bij de GS'en langer op de baan staan, zegt mij nooit zo veel. Het prijzengeld zou een weerspiegeling moeten zijn van de omzet die de spelers helpen genereren.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160833980
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 14:22 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik hoop het je helpen, maar dan zal Nadal nog wel iets meer vertrouwen moeten hebben. Hoop dat hij dat wint. Van mij mag Djokovic dit jaar nog vijf keer van Nadal winnen als Nadal de RG-finale van Djokovic wint.
Ik hoop het je helpen.. Talenwonder hoor, die Fed-Fan ;)
pi_160834027
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 14:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, goed argument ook. Dat mannen bij de GS'en langer op de baan staan, zegt mij nooit zo veel. Het prijzengeld zou een weerspiegeling moeten zijn van de omzet die de spelers helpen genereren.
Lijkt me niet. Dan zou een Federer, Nadal of Djokovic met een eerste ronde exit al veel meer moeten verdienen dan een speler als Haasse met een toernooiwinst.
  maandag 21 maart 2016 @ 16:48:15 #13
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160836800
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 14:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ik hoop het je helpen.. Talenwonder hoor, die Fed-Fan ;)
Ach, ik help het je hopen is zo standaard. Ik zeg altijd 'ik hoop het je helpen'. Een collega van mij zei net 'Ik ben best bereid om de boezem in eigen hand te steken'. Vond ik ook niet onaardig.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160838252
TT'tje hoor ☺
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_160839557
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 14:03 schreef nostra het volgende:
Djokovic _O_

[..]

Oh, man. Heel goed gesproken. De dames verdienen in de NBA (basketbal), profvoetbal, boksen, rugby en veel meer sporten ook minder dan mannen. Alleen bij het tennis zijn ze doodgeslagen door de feministen. Niet specifiek omdat mannen veel langer bezig zijn op grandslams dan vrouwen, maar het mannentennis zorgt voor meer toeschouwers, spektakel en sponsors. Als het ware liften de vrouwen mee op het mannentennis. Ik zou zeggen schaf het mannentennis af en laat de WTA bestaan, dan sterft dat ook een langzame pijnlijke dood. Veel tennisliefhebbers doen 'vrouwentennis' bij. Als ze toch bezig zijn met tennis volgen, dan doen ze het vrouwentennis bij. Natuurlijk helpt het ook dat vrouwen als Sharapova en Wozniacki rondlopen. Laten we eerlijk zijn.
pi_160839619
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_160839718
Raymond Moore is overigens al gevild door Serena Williams en Azarenka! Dat durven ze bij Novak Djokovic niet een / twee / drie.
pi_160840935
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 14:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Dan zou een Federer, Nadal of Djokovic met een eerste ronde exit al veel meer moeten verdienen dan een speler als Haasse met een toernooiwinst.
Dat volgt helemaal niet.
Je kan prima naar elke tour apart kijken. Haase maakt deel uit van de ATP tour, staat in de draws, speelt zijn potjes etc.. Dat gehele product (de tour, mannentennis in het algemeen) vinden wij interessant en die interesse levert op de een of andere manier geld op. Het is een sport, dus daar hoort een bepaalde vorm van eerlijkheid bij zoals prijzengeld, ranking en seeding naar prestaties, vind ook de spectator, want dat hoort bij sport. Minder populaire spelers zijn radartjes in de ATP machine die geld verdient, ze horen erbij en delen in de winst.
Sharapova of Rus dragen daar niet aan bij. Zij staan compleet los van die tour: zij spelen op de WTA.

Het idee dat de WTA en ATP los van elkaar moeten staan en spelers als percentage van de revenue beloond moeten worden betekent niet dat je de twee tours zelf verder moet onderverdelen in individuele spelers op het gebied van beloningen.

Djokovic framed het niet zo lekker, maar ik ben het in grote lijnen wel met hem eens. Ik ben helemaal voor gelijkheid in de zin dat ik geloof dat mannen en vrouwen per individu meer van elkaar verschillen dan in groepen voor 90% van de dingen: zowel mannen en vrouwen kunnen prima voor van alles geschikt zijn (dokter, elektriciën, docent, directeur, ouder etc.).
Ze kunnen echter niet even goed tennissen, daarom zijn er verschillende tours en als blijkt dat de ene vorm van entertainment meer oplevert dan de andere, mag het salaris gewoon verschillen.
pi_160841411
Tja ik vind het sowieso onzin dat er onderscheid wordt gemaakt tussen mannen en vrouwen bij sporten. Ik snap niet waarom emancipatie overal opgaat maar niet bij sport.
Gehandicapten hebben ook een aparte competitie moeten die dan ook maar hetzelfde prijzengeld krijgen? Ik zou zeggen dat vrouwen en gehandicapten gewoon met de mannen mee moeten doen wat er waarschijnlijk op neerkomt dat ze niet verder dan aardig amateurniveau komen.

Sowieso mag er wel eens naar de verdeling van het geld gekregen worden, Djoker zou veel minder moeten krijgen en van die mannen als van de Duim een stuk meer, misschien houd het dan ook eens op met het wedstrijdfixen. Van de bedragen die in het challengercircuit verdient worden is toch eigenlijk niet te leven terwijl de top zoveel krijgt dat ze allemaal hun eigen goede doel beginnen.
pi_160841429
pi_160841777
Del Potro Federer 2de ronde.
pi_160845341
Haase mogelijk tegen Goffin dus, gelukkig is die niet echt in vorm..
pi_160847151
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:44 schreef Marcoss het volgende:
Haase mogelijk tegen Goffin dus, gelukkig is die niet echt in vorm..
Ach, verloor die niet laatst van die speler die de volgende wedstrijd maar 2 games pakte?
pi_160877662
Serena Williams en Murray 'teleurgesteld' over uitlatingen Djokovic



Serena Williams en Andy Murray hebben dinsdag uitgehaald naar Novak Djokovic, die van mening is dat mannelijke tennissers recht hebben op meer prijzengeld dan vrouwen.

De Serviër liet zondag optekenen dat hij vindt dat de ATP zich sterk zou moeten maken voor een hogere beloning, omdat mannelijke tennissers meer publiek zouden trekken.

Djokovic, de huidige nummer één van de wereld, sloot zich daarmee aan bij Raymond Moore. De Zuid-Afrikaanse toernooidirecteur van Indian Wells diende zijn ontslag in nadat hij zich eerder liet ontvallen dat de sport gedragen wordt door de mannen.

"Teleurstellend", reageert Williams tegenover The Guardian op de uitlatingen van Djokovic. "Als ik een dochter en een zoon zou hebben die allebei tennis speelden, zou ik niet van mening zijn dat mijn zoon meer zou moeten verdienen omdat hij een man is. Dat zou schokkend zijn."


Het zoontje van Novak Djokovic

Grootste sport
Williams, 21-voudig Grand Slam-winnares, vindt sowieso dat de discussie over het prijzengeld irrelevant is. "Novak heeft recht op zijn mening", aldus de Amerikaanse. "Maar stel dat hij naast een zoon ook een dochter zou hebben, dan moet hij haar maar eens uitleggen waarom zijn zoon recht heeft op meer geld omdat hij een jongen is."

De 34-jarige wereldranglijstaanvoerster vindt het verder oneerlijk om mannentennis en vrouwentennis met elkaar te vergelijken. "Er zijn zulke grote kampioenen in het vrouwentennis geweest die veel hebben bijgedragen aan de sport."

"Tennis is de grootste vrouwensport, punt. Mannentennis is ook groot, maar niet de grootste sport voor mannen. Je hebt ook nog voetbal, American football en basketbal. Uiteindelijk komt het erop aan hoe je het aan je kinderen uitlegt."

Murray
Ook Murray kan zich niet vinden in de opvattingen van zijn concurrent Djokovic. "Novak zegt bijvoorbeeld dat vrouwen ook meer zouden mogen verdienen als ze voor meer kaartverkoop en gevulde stoeltjes zorgen."

"Maar kijk bijvoorbeeld naar dit toernooi", doelt de Schot op de Miami Open. "Als Serena hier op centre court speelt en er wordt tegelijkertijd een mannenpartij met Sergiy Stakhovsky gespeeld, dan komen de mensen naar Serena kijken."

Bron

Tja, Serena. Alleen in het voetbal, american footbal en basketball verdienen de mannen veel meer. Een heel slecht voorbeeld om het punt te maken. Ik ben hartstikke blij met een mannelijke toptennisser die wat meer durft dan Rafael Nadal en Roger Federer. We kunnen binnenkort vrouwen verwachten die hem gaan uitjoelen tijdens wedstrijden. Gelukkig is Djoker mentaal ijzersterk. :7
pi_160877721
Die Williams verdraait het ook helemaal he.. ''omdat die een jongen is'' :') . Nee, niet omdat die een jongen is. Omdat hij veel meer geld opbrengt
pi_160877850
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 00:22 schreef Gruisman het volgende:
Die Williams verdraait het ook helemaal he.. ''omdat die een jongen is'' :') . Nee, niet omdat die een jongen is. Omdat hij veel meer geld opbrengt
Ik heb vandaag een zwak gekregen voor Djoker. Hij is wat 'wilder' dan Rafa en Fed! Eindelijk iemand die ook op komt voor de mannen. Die Williams ziet in alles het slechte. Misschien komt het door die minderwaardigheidscomplex.
pi_160878164
We missen nog de mening van Nadal en Federer over dit onderwerp. Ik hoop dat de journalisten snel actie ondernemen en vragen naar hun mening. Die van Fed kunnen we wel al raden: heeft een tweelingdochter. Nadal is kinderloos dus dat is wel gissen.

[ Bericht 32% gewijzigd door George_Zina op 23-03-2016 00:56:40 ]
  woensdag 23 maart 2016 @ 09:04:54 #28
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_160880071
Jammer dat Djoko zijn standpunt een soort van intrekt. Natuurlijk zouden mannen meer geld dan vrouwen moeten verdienen in het tennis. Mannen trekken meer toeschouwers + meer tv kijkers dan vrouwen en dat zijn dus meer inkomsten. Denk trouwens dat 1 vd redenen dat vrouwen geen bo5 spelen is omdat het vrouwentennis minder interessant is voor de kijker en dat het anders gewoon te lang duurt.

De spelers van PSV zouden toch ook niet net zoveel moeten verdienen als de spelers van Barcelona? Het is nou eenmaal een feit dat veel meer mensen liever naar Barcelona willen kijken.
  woensdag 23 maart 2016 @ 09:15:37 #29
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_160880183
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 00:49 schreef George_Zina het volgende:
We missen nog de mening van Nadal en Federer over dit onderwerp. Ik hoop dat de journalisten snel actie ondernemen en vragen naar hun mening. Die van Fed kunnen we wel al raden: heeft een tweelingdochter. Nadal is kinderloos dus dat is wel gissen.
Nah, denk dat Federer toch wel objectief kan kijken naar dit onderwerp. Ik zou mijn dochter prima kunnen uitleggen dat als ze gaat tennissen en in de top komt ze iets minder geld zal verdienen als haar broertje dan evt ook in de top speelt. Daar is namelijk een hele duidelijk reden voor.
pi_160880467
Dat argument van Murray :').

Krajicek, die deed pas uitspraken. Federer is ook wel eens kritisch geweest op de vrouwtjes trouwens, had toen ook meteen alle poppen aan het dansen. Gebruikelijke reflex.

Persoonlijk heb ik niet zo veel problemen met de positieve discriminatie van vrouwen in het tennis, het is vaak genoeg andersom en ik denk dat het verminderend effect op het inkomen van mannen minimaal is. Sterker: de kans bestaat dat mannen ook minder zouden verdienen als vrouwentennis niet zou bestaan.
pi_160884002
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:52 schreef TennispeRFect het volgende:
TT'tje hoor ☺
Schud 'm zo uit m'n mouw.

quote:
"Maar stel dat hij naast een zoon ook een dochter zou hebben, dan moet hij haar maar eens uitleggen waarom zijn zoon recht heeft op meer geld omdat hij een jongen is."

Murray
"Maar kijk bijvoorbeeld naar dit toernooi", doelt de Schot op de Miami Open. "Als Serena hier op centre court speelt en er wordt tegelijkertijd een mannenpartij met Sergiy Stakhovsky gespeeld, dan komen de mensen naar Serena kijken."
Ik heb hier nog wel een boekje ''Argumenteren'' voor ze liggen. Jammer dat het in het Nederlands geschreven is. Ze gaan allebei niet in op wat Djokovic zegt. Murray nog enigszins, maar met een slap argument. Want Williams is de uitzondering die de regel bevestigt. Politiek correct gelul.
Als het maar goed klinkt.
pi_160887771
Het is ook niet eerlijk omdat Serena Williams waarschijnlijk bij de mannen door de nummer 200 van de wereld weg gespeeld zou worden. Alleen die nummer 200 van de wereld verdient maar een habbekrats in vergelijking met haar. In mijn opinie moeten vrouwen pas even veel betaald krijgen als de nummer 1 van de dames kan winnen van haar tegenpool bij de mannen. Het niveau van de WTA ligt veel lager en natuurlijk veel minder spectaculair. Een nummer 100 van de wereld bij de mannen zou jaar op jaar een Grandslam pakken bij de dames. Dit jaar waarschijnlijk zelfs de Golden Slam. Daar knijpt het hem. Genders zijn gelijk maar niet gelijkwaardig. Het lijf is anders opgebouwd. Mannen presteren in veel facetten op de wereld beter dan dames en tennis is daar geen uitzondering op.
pi_160888478
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:51 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Het is ook niet eerlijk omdat Serena Williams waarschijnlijk bij de mannen door de nummer 200 van de wereld weg gespeeld zou worden. Alleen die nummer 200 van de wereld verdient maar een habbekrats in vergelijking met haar. In mijn opinie moeten vrouwen pas even veel betaald krijgen als de nummer 1 van de dames kan winnen van haar tegenpool bij de mannen. Het niveau van de WTA ligt veel lager en natuurlijk veel minder spectaculair. Een nummer 100 van de wereld bij de mannen zou jaar op jaar een Grandslam pakken bij de dames. Dit jaar waarschijnlijk zelfs de Golden Slam. Daar knijpt het hem. Genders zijn gelijk maar niet gelijkwaardig. Het lijf is anders opgebouwd. Mannen presteren in veel facetten op de wereld beter dan dames en tennis is daar geen uitzondering op.
Dit vind ik alleen niet helemaal fair. Als we bijvoorbeeld kijken naar de trainingsarbeid van vrouwen ivm mannen zal het niet enorm veel verschillen denk ik. Er zit bij de vrouwen nou eenmaal blijkbaar niet veel meer in dan dit, maar ze doen wel 100% hun best en halen er in zekere zin dus wel het maximale uit (op de paar dikzakjes na dan).
pi_160888630
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:34 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Dit vind ik alleen niet helemaal fair. Als we bijvoorbeeld kijken naar de trainingsarbeid van vrouwen ivm mannen zal het niet enorm veel verschillen denk ik. Er zit bij de vrouwen nou eenmaal blijkbaar niet veel meer in dan dit, maar ze doen wel 100% hun best en halen er in zekere zin dus wel het maximale uit (op de paar dikzakjes na dan).
Gaat wel verder dan een paar dikzakjes. Daarom zitten er bij de vrouwen ook zoveel met overgewicht in de top 100. Zelfs GS winnaars met flink wat overgewicht. Dat is bij de mannen echt ondenkbaar. Als er een keer eentje is dan is het een mega getalenteerde speler die zichtbaar problemen heeft door zijn gebrek aan fitheid.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_160889020
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gaat wel verder dan een paar dikzakjes. Daarom zitten er bij de vrouwen ook zoveel met overgewicht in de top 100. Zelfs GS winnaars met flink wat overgewicht. Dat is bij de mannen echt ondenkbaar. Als er een keer eentje is dan is het een mega getalenteerde speler die zichtbaar problemen heeft door zijn gebrek aan fitheid.
Ik wilde Wawrinka te berde brengen, maar Google Afbeeldingen is het daar niet helemaal mee eens.
pi_160889078
quote:
11s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik wilde Wawrinka te berde brengen, maar Google Afbeeldingen is het daar niet helemaal mee eens.
Wawa en Tsonga hebben wel een wat bredere bouw dan de meeste spelers ja, zeker in de top. Zitten soms wel tegen het punt aan waar ze iets te zwaar lijken, maar als dat een keer zo is herstellen ze het doorgaans vrij snel weer. Net alsof ze af en toe wat meer vocht vasthouden ofzo :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_160890850
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:34 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Dit vind ik alleen niet helemaal fair. Als we bijvoorbeeld kijken naar de trainingsarbeid van vrouwen ivm mannen zal het niet enorm veel verschillen denk ik. Er zit bij de vrouwen nou eenmaal blijkbaar niet veel meer in dan dit, maar ze doen wel 100% hun best en halen er in zekere zin dus wel het maximale uit (op de paar dikzakjes na dan).
Vooruit, ik geef toe dat het overtrokken is van mijn kant om van dames te verlangen dat ze op het niveau komen van mannen. Ongeacht talent hebben ze daar de bouw niet voor. Alleen doet verder geen recht aan het prijzengeld. Het mannentennis heeft een veel hogere omzet dan de WTA-tour! Een Serena Williams uitgezonderd, die zal veel Amerikaanse kijkers trekken, maar de WTA-tour in haar algemeenheid is aanzienlijk minder populair dan de ATP.
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:12:52 #38
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160898788
Hee, Brian Baker morgen op de baan. Benieuwd wat die nog kan na zoveel pech.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_160938524
Federer
pi_160939564
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:46 schreef wimderon het volgende:
Federer
He fuck, zonde.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:00:28 #41
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160940436
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:46 schreef wimderon het volgende:
Federer
Erg jammer, keek uit naar zijn wedstrijd tegen JMDP. Die moet daardoor tegen Zeballos.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:26:16 #42
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160941262
Hoe zit het nu met Haase - speelt die gewoon? Lijkt me dat je wel even uit je doen bent als je coach wordt gearresteerd als moordverdachte.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160941512
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe zit het nu met Haase - speelt die gewoon? Lijkt me dat je wel even uit je doen bent als je coach wordt gearresteerd als moordverdachte.
Had zich al geblesseerd teruggetrokken, hij was tegelijk met zijn coach teruggevlogen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:40:53 #44
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160941807
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:32 schreef franklop het volgende:

[..]

Had zich al geblesseerd teruggetrokken, hij was tegelijk met zijn coach teruggevlogen
O, oké, dank je wel. Lijkt me prettiger voor hem om even thus te zijn dan om daar te zijn. Wat een verhaal is dat zeg.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160942098
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:46 schreef wimderon het volgende:
Federer
De leeftijd? Hij wordt in augustus 35 jaar! Hij is nog steeds goed maar niet wat we ooit van hem waren gewend. Hij heeft al een veteranenschema.
pi_160942170
Na Miami gaat eindelijk het gravelseizoen (1 april - 6 juni) van start.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:03:22 #47
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160942860
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:49 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Na Miami gaat eindelijk het gravelseizoen (1 april - 6 juni) van start.
Ik zou willen dat ik nu al wist dat Nadal RG zou winnen. Dan kan ik heel rustig naar het hele gravelseizoen kijken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160943765
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:03 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik nu al wist dat Nadal RG zou winnen. Dan kan ik heel rustig naar het hele gravelseizoen kijken.
Het was veelbelovend de eerste set tegen Djokovic in Indian Wells! De tweede set sloeg nergens op.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:31:03 #49
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160944248
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:20 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Het was veelbelovend de eerste set tegen Djokovic in Indian Wells! De tweede set sloeg nergens op.
Inderdaad.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:32:16 #50
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160944305
Wat een raar beeld van Hawk-Eye. De bal landde precies in de T maar op het beeld was alleen de zijlijn en niet de servicelijn te zien.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160944777
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:03 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik nu al wist dat Nadal RG zou winnen. Dan kan ik heel rustig naar het hele gravelseizoen kijken.
en rijk worden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:50:00 #52
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160945043
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

en rijk worden
Ja, klopt. Zo suf is dat. Als je maar één tennisuitslag van tevoren wist zou je in één klap rijk kunnen zijn. Bijvoorbeeld dat Kyle Edmund van Djokovic wint. 26 keer je inzet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:54:43 #53
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160962335
Of Kuznetsov van Wawrinka
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_160962380
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:50 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, klopt. Zo suf is dat. Als je maar één tennisuitslag van tevoren wist zou je in één klap rijk kunnen zijn. Bijvoorbeeld dat Kyle Edmund van Djokovic wint. 26 keer je inzet.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 19:30:31 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160962870
Stan :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_160962882
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:30 schreef Szura het volgende:
Stan :')
Heb je 'm gepickt in de XL-game zeker
  zaterdag 26 maart 2016 @ 19:32:15 #57
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160962892
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:31 schreef luckass het volgende:

[..]

Heb je 'm gepickt in de XL-game zeker
Denken dat ik er nog in zit _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_160963045
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:32 schreef Szura het volgende:

[..]

Denken dat ik er nog in zit _O-
Sorry
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:07:29 #59
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160963564
Nadal krijgt in de eerste servicegame van Dzumhur negen BP's maar benut er geeneen (al kun je natuurlijk maximaal één BP per game benutten.)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:37:09 #60
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160964407
De broek van die dokter. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160965200
Rojer weer verloren :')
  zaterdag 26 maart 2016 @ 21:11:47 #62
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160965383
Dat Engels van Nadal:

"In my opinion, it's not good if win a tournament every week a different player." :')

Bron.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 26 maart 2016 @ 21:34:00 #63
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160965932
Nadal won de eerste set met 6-2 van Dzumhur. Vervolgens verliest hij de tweede met 6-4 en nu staat hij *3-0 achter. Eerder was Dzumhur misselijk en duizelig maar nu voelt Nadal zich niet goed. Wel klasse dat hij doorspeelt, al betwijfel ik of het verstandig is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160966047
Wat een overdreven gedoe van die commentator op FOX. Die doet net alsof Nadal bijna dood is en toch op die baan blijft staan.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:00:12 #65
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_160966683
Dzumhur werd uitgefloten :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_160967253
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:00 schreef Anonymousz het volgende:
Dzumhur werd uitgefloten :')
DzumhurGoat
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:24:51 #67
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_160967471
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:18 schreef luckass het volgende:

[..]

DzumhurGoat
genot
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 27 maart 2016 @ 00:28:55 #68
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160970043
Wat een belachelijk aantal opgaves vandaag :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_160981592
quote:
Een wel heel curieus moment tijdens het duel van Andy Murray met Denis Istomin in Miami: 6-3 en 7-5. De Brit verloor naar eigen zeggen zijn servicegame omdat er een bal van het vrouwentoernooi tussen de mannenballen was beland.

"De vrouwenballen zijn compleet anders dan de mannenballen", foeterde Murray. Daar heeft de Brit gelijk in. Bij het toernooi van Miami zijn de ballen in het vrouwentoernooi wat lichter en bevatten daarom een rode stempel.

Op 2-2 in de tweede set en breekpunt tegen had Murray door dat er een andere bal in omloop was. Prompt verloor hij zijn opslag. "Dat is ongelooflijk. Dat is één van de vrouwenballen. Dit klopt niet. Weet je wel hoe anders die ballen zijn?", zei de nummer twee van de wereld tegen Mohamed Lahyani, de referee van dienst. "Dat weet ik, maar ik kan nu niets meer doen. Jullie hadden er allebei last van", antwoordde de zeer ervaren Zweed op zijn beurt.

Murry brak overigens direct terug en besliste het duel bij 6-5 in zijn voordeel Na afloop was de frustratie bij de Schot alweer verdwenen. "De ballen van het vrouwentoernooi zijn veel kleiner en sneller. Als je op breekpunt achterstaat wil je niet plotseling met een andere bal serveren. Daarom was ik wat gefrustreerd."
Is dit alleen in Miami of spelen vrouwen vaker met andere ballen _O-
pi_160981641
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:27 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Is dit alleen in Miami of spelen vrouwen vaker met andere ballen _O-
de volgende stap is dat we het net lager gaan hangen voor de vrouwen? Manmanman
pi_160982334
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:29 schreef luckass het volgende:

[..]

de volgende stap is dat we het net lager gaan hangen voor de vrouwen? Manmanman
Gewoon mini-tennis. Hoeven ze niet zo ver te lopen en rennen met hun dikke reet.
Maar serieus vrouwenballen? Nooit van gehoord. Wat is dat voor iets geks?

[ Bericht 6% gewijzigd door TennispeRFect op 27-03-2016 20:47:14 ]
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_160989919
Dat is nieuw voor mij: vrouwenballen? Dus lichtere ballen voor de dames? Waarom? Omdat ze veel minder kracht hebben en het toch nog enigszins leuk blijft voor de kijkers? Andy Murray baalde. Als hij het had geweten, dan had hij makkelijk een ace kunnen slaan en was die rally hem bespaard gebleven.
pi_160991159
Verschillende ballen voor mannen en vrouwen is al heel lang gaande.
Geloof dat het vooral om de service gaat.
pi_160991231
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Verschillende ballen voor mannen en vrouwen is al heel lang gaande.
Geloof dat het vooral om de service gaat.
Hoe bedoel je? En nog meer verschillen zoals lage netten?
pi_160991417
Service versus de rest van het spel is een groter punt bij de heren dan de vrouwen. Met vrouwenballen kan je beter serveren. Rally-en is natuurlijk ook anders, maar dat is meer te compenseren met spin en meer power.

Netten zijn verder gewoon hetzelfde.
  maandag 28 maart 2016 @ 01:01:44 #76
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160991467
Staat die Zeballos, de vervanger van Fed, zomaar in de vierde ronde
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_160991538
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Service versus de rest van het spel is een groter punt bij de heren dan de vrouwen. Met vrouwenballen kan je beter serveren. Rally-en is natuurlijk ook anders, maar dat is meer te compenseren met spin en meer power.

Netten zijn verder gewoon hetzelfde.
Aha, ik snap het. Als ze dat soort ballen bij de mannen zouden gebruiken dan geven de heren gewoon een knal aan en is het klaar. Dan wordt het natuurlijk een dode boel om naar die wedstrijden te kijken.
pi_160991640
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:05 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Aha, ik snap het. Als ze dat soort ballen bij de mannen zouden gebruiken dan geven de heren gewoon een knal aan en is het klaar. Dan wordt het natuurlijk een dode boel om naar die wedstrijden te kijken.
Jep, dat is min of meer de reden voor veel veranderingen op technisch gebied in de laatste 20-30 jaar. Hoewel er zeker fans zijn en waren van het servicegeweld van de jaren 90, was het over het algemeen niet super populair. Zwaardere ballen en tragere banen waren het resultaat.
Meerdere oud top tennissers hebben opgemerkt dat het zwaarder serveren is tegenwoordig dan toen.
pi_160991694
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Jep, dat is min of meer de reden voor veel veranderingen op technisch gebied in de laatste 20-30 jaar. Hoewel er zeker fans zijn en waren van het servicegeweld van de jaren 90, was het over het algemeen niet super populair. Zwaardere ballen en tragere banen waren het resultaat.
Meerdere oud top tennissers hebben opgemerkt dat het zwaarder serveren is tegenwoordig dan toen.
Ik kom vandaag pas achter. Nooit bij stil gestaan maar het was mij al opgevallen dat het servicegeweld minder was dan de jaren 90. Ik dacht dat het hing aan verschillende speelstijlen, maar ze hebben dus stevig zitten sleutelen aan de ballen en (langzamere) hardcourt / grasbanen. Het valt nu allemaal op zijn plaats.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 10:09:57 #80
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161018097
Zitten zo even naar de overgebleven namen te kijken in Miami en er zit geen spelers meer bij die eventueel een heel klein kansje tegen Djoko zou maken. Of misschien dan Dimitrov? Berdych en Gasquet lijken me kanslozer.
pi_161020042
Ik zou een finale tussen Djokovic en Kyrgios toch ook wel heel interessant vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spetie op 29-03-2016 22:54:35 ]
pi_161037048
Hmm, Dimitrov ik weet niet. De toptennissers zijn vaak stabiel in hun relatie (Djokovic al 10 jaar bij een vrouw / zoontje), Federer (al jaren bij een vrouw / twee dochtertjes / twee zoontjes), Nadal (al vanaf mensenheugenis bij Xisca / kinderloos) en Murray (al jaren bij een vrouw / dochtertje). Dimitrov dat is een man die is niet stabiel op de baan en niet stabiel in de relaties. Als hij die stabiliteit wel krijgt dan is top 10 een kwestie van aantal maanden. Ik verwacht tot dusver niet veel van. Djokovic gaat zijn 28ste mastertitel / 63ste ATP-titel winnen in Miami, tenzij hij twee niveaus slechter gaat spelen of iemand een zeer goede dag heeft.

[ Bericht 8% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 29-03-2016 23:00:45 ]
pi_161038812
Als je naar Djokovic speelschema kijkt. Alleen maar masters en grandslams. Heel af en toe een 500-toernooi. Heel af en toe.

April: Monte Carlo 1000
Mei: Madrid 1000 / Rome 1000 / Roland Garros
Juni: Wimbledon
pi_161038970
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:24 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Hmm, Dimitrov ik weet niet. De toptennissers zijn vaak stabiel in hun relatie (Djokovic al 10 jaar bij een vrouw), Federer (al jaren bij een vrouw), Nadal (al vanaf mensenheugenis bij Xisca) en Murray (al jaren bij een vrouw). Dimitrov dat is een man die is niet stabiel op de baan en niet stabiel in de relaties. Als hij die stabiliteit wel krijgt dan is top 10 een kwestie van aantal maanden. Ik verwacht tot dusver niet veel van. Djokovic gaat zijn 28ste mastertitel / 63ste ATP-titel winnen in Miami, tenzij hij twee niveaus slechter gaat spelen of iemand een zeer goede dag heeft.
ah, dat is de reden dat ik niet kan tennissen.
pi_161039030
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:01 schreef luckass het volgende:
ah, dat is de reden dat ik niet kan tennissen.
Ik heb het over mensen die kunnen tennissen. Je wilt toch niet ontkennen dat stabiliteit belangrijk is? Dat is wat mij opvalt aan de vier beste tennissers van de laatste 16 jaar.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:11:47 #86
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161039466
Spectaculair begin bij Djokovic-Thiem. Wat een enorme power heeft Thiem. Zelfs Djokovic heeft er moeite mee. Wel 3-0* Djokovic. Zwaarbevochten derde game.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161039580
Ja zaten een paar erg mooie rally's tussen. Ben ook benieuwd wat Thiem op de grote graveltoernooien gaat laten zien, want dat is zijn sterkste ondergrond.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:15:49 #88
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161039649
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:14 schreef Spetie het volgende:
Ja zaten een paar erg mooie rally's tussen. Ben ook benieuwd wat Thiem op de grote graveltoernooien gaat laten zien, want dat is zijn sterkste ondergrond.
Nadal mag hopen dat hij Thiem op RG niet (vroeg) tegenkomt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161039910
Thiem dwingt Djoko toch in al z'n servicegames minimaal tot deuce, doet leuk mee. Jammer dat 'ie meteen z'n service inleverde.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:30:18 #90
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161040294
Djokovic heeft best moeite met het tempo en de snelheid van Thiem.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:31:03 #91
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161040331
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:18 schreef Spetie het volgende:
Ik zou een finale tussen Djokovic en Kyrgios toch ook wel heel interessant vinden.
Ja, lijkt me tof, al lijkt Thiem me gevaarlijker dan Kyrgios.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161040468
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, lijkt me tof, al lijkt Thiem me gevaarlijker dan Kyrgios.
Mwah, Djokovic verslaan kan eigenlijk alleen maar als je hem overpowered. Wat dat betreft heeft Kyrgios met zijn service en harde slagen wel een betere kans.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:36:29 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161040518
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:34 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Mwah, Djokovic verslaan kan eigenlijk alleen maar als je hem overpowered. Wat dat betreft heeft Kyrgios met zijn service en harde slagen wel een betere kans.
Maar die kwaliteiten heeft Thiem toch net zozeer als Kyrgios?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161040624
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:36 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar die kwaliteiten heeft Thiem toch net zozeer als Kyrgios?
Op Hardcourt is Kyrgios op zijn top toch wel gevaarlijker dan Thiem denk ik. Vooral de Kyrgios die zijn eerste toernooi dit jaar won speelde in die week echt zeer goed tennis. Zijn service is van de buitencategorie, die van Thiem niet.

Maar Thiem zie ik Roland Garros wel een keer winnen. Kyrgios zie ik daarentegen wel een andere slam pakken binnen nu en een paar jaar.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:40:58 #95
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161040694
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:39 schreef Spetie het volgende:

[..]

Op Hardcourt is Kyrgios op zijn top toch wel gevaarlijker dan Thiem denk ik. Vooral de Kyrgios die zijn eerste toernooi dit jaar won speelde in die week echt zeer goed tennis. Zijn service is van de buitencategorie, die van Thiem niet.

Maar Thiem zie ik Roland Garros wel een keer winnen. Kyrgios zie ik daarentegen wel een andere slam pakken binnen nu en een paar jaar.
Oké, kan heel goed ja. Thiem is misschien al dit jaar een serieuze outsider voor RG.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:42:34 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161040766
Rebreak, maar toch niet...
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161040848
Proficiat aan Thiem. De eerste die Djoker partij geeft in Miami.
pi_161041854
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:39 schreef Spetie het volgende:

[..]

Op Hardcourt is Kyrgios op zijn top toch wel gevaarlijker dan Thiem denk ik. Vooral de Kyrgios die zijn eerste toernooi dit jaar won speelde in die week echt zeer goed tennis. Zijn service is van de buitencategorie, die van Thiem niet.

Maar Thiem zie ik Roland Garros wel een keer winnen. Kyrgios zie ik daarentegen wel een andere slam pakken binnen nu en een paar jaar.
De echte uitdaging voor Thiem, als hij mee wil gaan draaien met de top, is als ze op het veel snellere gras gaan tennissen en het hardcourtseizoen na Wimbledon. Die hardcourtbanen zijn sneller dan in Indian Wells en Miami. Op gravel zal hij zich zeer thuis voelen. Dat is bekend.
pi_161041950
Thiem op break points ;(
  woensdag 30 maart 2016 @ 02:24:17 #100
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161042618
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, lijkt me tof, al lijkt Thiem me gevaarlijker dan Kyrgios.
niet helemaal met je eens

Gravel en (trage) HC's: Thiem
Grass en (mid snelle/snelle) HC's: Kyrgios
Indoors: Kyrgios

Best of 5 geef ik Kyrgios meer kans
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 30 maart 2016 @ 02:25:24 #101
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161042620
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 00:40 schreef BobW het volgende:
Thiem op break points ;(
te veel naar federer gekeken
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_161042733
Nick Kyrgios is een moederskindje.



Nick Kyrgios als volslanke den in zijn jeugd.



Oh yeah, baby. Roze is de bom.

pi_161042737

Haha. Tomic en Kyrgios. Wat een prachtige duo.
pi_161042911
Waar is Tomic eigenlijk, behalve in zijn Ferrari rijden? Heeft ie überhaupt meegedaan?
U MAD?
pi_161042921
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 07:19 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is Tomic eigenlijk, behalve in zijn Ferrari rijden? Heeft ie überhaupt meegedaan?
Blijft sukkelen met een polsblessure geloof ik.
pi_161042933
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 07:22 schreef luckass het volgende:

[..]

Blijft sukkelen met een polsblessure geloof ik.
Moet ie vooral aan het stuur van z'n Ferrari blijven draaien. Ik gun die kneus echt helemaal niks. Die kerel is gewoon dom, echt dom. Is geen imago wat hij zich aan meet maar gewoon pure dommigheid.
U MAD?
  woensdag 30 maart 2016 @ 08:17:03 #107
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161043197
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 07:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Moet ie vooral aan het stuur van z'n Ferrari blijven draaien. Ik gun die kneus echt helemaal niks. Die kerel is gewoon dom, echt dom. Is geen imago wat hij zich aan meet maar gewoon pure dommigheid.
Haters gonna hate ;)

Stuur hem een haattweet!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 30 maart 2016 @ 08:17:42 #108
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161043201
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 04:38 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

Haha. Tomic en Kyrgios. Wat een prachtige duo.
Dit!

Geen sympathie, meer entertainment.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_161043534
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2016 08:17 schreef XL het volgende:

[..]

Haters gonna hate ;)

Stuur hem een haattweet!
Ik heet geen Mark de Jong.
U MAD?
pi_161050480
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2016 08:17 schreef XL het volgende:

[..]

Dit!

Geen sympathie, meer entertainment.
Vooral entertainment. Waarschijnlijk leeftijd. Willen graag nog de bad boy uithangen. Strakke chickies, dure auto's, bling bling, roze etc.
  donderdag 31 maart 2016 @ 01:33:57 #111
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_161066086
Waarom kan zo'n mannetje zonder charisma als Goffin wel wat die van 'ons' niet kunnen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_161076324
Alsof Haase en de Bakker van het charisma overlopen. :D
De reden is duidelijk. Hij is beter en vooral mentaal minder een wrak.
Daarnaast zijn die twee semi's een mooie prestatie, maar ik gok min of meer zijn piek, gehaald toen hij in vorm was met een zachte loting.
pi_161076897
Goffin is ook geen mentaal wonder maar gewoon heel goed :) daar is wel een knop omgegaan hoor met die winst op Wawa.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 31 maart 2016 @ 21:48:28 #114
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161083539
Masterlijke dubbelrally dit. _O_ _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161087020
Kei redt 4MP tegen Monfils, 5-5 in de derde.
sig verwijderd door FA
pi_161087051
Monfils :'). Doet zo te zien weer helemaal niets vandaag behalve hoog terugduwen.
pi_161087454
Kei belachelijk clutch op de matchpoints tegen nu _O-
  donderdag 31 maart 2016 @ 23:57:50 #118
75556 erkel
back from Dagestan
pi_161087643
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:35 schreef luckass het volgende:
Monfils :'). Doet zo te zien weer helemaal niets vandaag behalve hoog terugduwen.
Is wel aan het vechten nu voor zijn kans op winst ipv als een faalhaas bij de eerste tegenstand het simpel weggeven. Maar lijkt nu toch aan kortste eind te trekken.
Weisst
pi_161087647
Monfils geeft de tie-break weg.
sig verwijderd door FA
pi_161087690
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils geeft de tie-break weg.
Die Roowbin-dropshot van Kei op 4-3 :') en Monfils met een compleet mislukte re-dropshot :').
  vrijdag 1 april 2016 @ 00:25:57 #121
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161088197
Djokovic is voor het eerste de oudste halve finalist meestal was hij de jongste
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_161089500
Hij gaat hard Djokovic. Heel wat anders dan zijn leeftijdsgenoot Ivanovic waarmee hij is opgegroeid in Servië. Kennen elkaar al vanaf hun 5de levensjaar. Had ook veel potentie maar anorexia heeft voor een groot deel roet in het eten gegooid. Met alleen een skelet en laagje huid wordt het natuurlijk een lastig verhaal om te spelen voor de titels. Het zou alweer de 4de titel van het jaar worden als hij Miami wint. Ik ben benieuwd wat het gravelseizoen ons brengt. Hoewel Djoker op gravel zich ook gewoon thuis voelt. Alleen zijn grastennis is niet om aan te gluren maar dat vind ik van meer spelers. Heel weinig die het spel op die ondergrond goed beheersen, maar ook niet gek want het grasseizoen duurt maar een maand.

[ Bericht 12% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 01-04-2016 03:24:28 ]
pi_161091488
Kyrgios _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161096121
Als Kyrgios niet zo enorm zijn best deed om onsympathiek te zijn, zou ik het best een leuke speler vinden. Beetje een servebot, maar niet zo saai als Raonic.

Wat is het toch met Australiërs? Laver, Rosewall en Rafter stonden bekend als gentleman, maar jonge Hewitt, Tomic, Kyrgios en Kok zijn allemaal rampen.
pi_161096297
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 00:25 schreef Anonymousz het volgende:
Djokovic is voor het eerste de oudste halve finalist meestal was hij de jongste
Omdat Djokovic net iets jonger is dan Murray heeft hij veel van dat soort statistieken. 140-9 tegen jongere spelers, 80-1 sinds Dimitrov in Madrid.
Ook bijna 9 jaar de jongste speler met een master titel, sinds Miami 2007. _O-
pi_161096299
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Kyrgios niet zo enorm zijn best deed om onsympathiek te zijn, zou ik het best een leuke speler vinden. Beetje een servebot, maar niet zo saai als Raonic.

Wat is het toch met Australiërs? Laver, Rosewall en Rafter stonden bekend als gentleman, maar jonge Hewitt, Tomic, Kyrgios en Kok zijn allemaal rampen.
Scud was ook een rare kerel :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_161097294
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_161098533
quote:
Een van de betere uitgewerkte in ieder geval :P
pi_161099143
quote:
Het zou wel 'anders' zijn als ze gaan tennissen op een houten ondergrond. Even wennen.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:19:00 #131
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161099513
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Omdat Djokovic net iets jonger is dan Murray heeft hij veel van dat soort statistieken. 140-9 tegen jongere spelers, 80-1 sinds Dimitrov in Madrid.
Ook bijna 9 jaar de jongste speler met een master titel, sinds Miami 2007. _O-
ja, ze schelen maar een week van elkaar :D
de jongste master kampioen sinds 2007 hij was 19 ofzo :o
De kans is 50% dat er een einde aan komt, tijd voor een nieuwe jonge kampioen ;)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_161099558
Hoe kom je aan 50%? :D
Als je ervanuit gaat dat elke wedstrijd 50/50 is, is het 75%, als je van de bookie odds uitgaat is het 20%. ;)
pi_161099839
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe kom je aan 50%? :D
Als je ervanuit gaat dat elke wedstrijd 50/50 is, is het 75%, als je van de bookie odds uitgaat is het 20%. ;)
Het gebeurt of het gebeurt niet. 50-50 dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_161100018
Ivanovic 2014





:') ''Toptennisster''. Het kan toch niet. Hoe wil je een bal goed kunnen wegleggen met zo'n ultrazwak lichaam. Geen coach die haar advies geeft dat ze goed voor zich zelf moet zorgen? Gelukkig volg ik WTA zeer zelden.
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:48:11 #135
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161101096
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe kom je aan 50%? :D
Als je ervanuit gaat dat elke wedstrijd 50/50 is, is het 75%, als je van de bookie odds uitgaat is het 20%. ;)
was gewoon een slechte gok ;(
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_161102812
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 00:25 schreef Anonymousz het volgende:
Djokovic is voor het eerste de oudste halve finalist meestal was hij de jongste
nieuwe generatie genot
  vrijdag 1 april 2016 @ 20:52:23 #137
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161104215
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:01 schreef luckass het volgende:

[..]

nieuwe generatie genot
:)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:30:08 #138
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161105447
Ik heb het niet gezien. Dacht dat het pas om 21.00 u. begon. Heb ik nog iets gemist of was het niet veel bijzonders?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:41:23 #139
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161105865
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb het niet gezien. Dacht dat het pas om 21.00 u. begon. Heb ik nog iets gemist of was het niet veel bijzonders?
leuke 1e set
Goffin was de betere speler in de 1e set mistte een eenvoudige smash in de tb djokovic had geluk moest ik eerlijk zeggen
2e set had ik niet gezien
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:58:57 #140
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161106539
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

leuke 1e set
Goffin was de betere speler in de 1e set mistte een eenvoudige smash in de tb djokovic had geluk moest ik eerlijk zeggen
2e set had ik niet gezien
Oké, dank je wel.

Waardeloos dat de andere halve finale pas om 01.00 u. begint.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161106736
Vanaf volgende week de komende drie maanden alleen maar vanuit Europa gelukkig. Eindelijk normale tijden.
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:08:43 #142
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161106901
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:04 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Vanaf volgende week de komende drie maanden alleen maar vanuit Europa gelukkig. Eindelijk normale tijden.
Ja, klopt, al is het nadeel dat het overdags is en we dan moeten werken. :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161106990
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:08 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, klopt, al is het nadeel dat het overdags is en we dan moeten werken. :{
De eerste paar rondes kijken wordt een lastig verhaal, tenzij vrije opdagen opnemen / werkloos / student, maar de semis / finales in het weekend kunnen we wel op normale tijden volgen en daarnaast wat wedstrijden pakken na het middaguur. De belangrijke wedstrijden op Roland Garros / Wimbledon plannen ze later in de middag en dat doen ze met opzet zodat zoveel mensen die kunnen zien.
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:16:13 #144
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161107131
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:11 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

De eerste paar rondes kijken wordt een lastig verhaal, tenzij vrije opdagen opnemen / werkloos / student, maar de semis / finales in het weekend kunnen we wel op normale tijden volgen en daarnaast wat wedstrijden pakken na het middaguur.
Ja, dat is zo. Ik wil het allemaal graag vanaf vrijdag zien.
quote:
De belangrijke wedstrijden op Roland Garros / Wimbledon plannen ze later in de middag en dat doen ze met opzet zodat zoveel mensen die kunnen zien.
Ja, voor RG neem ik altijd vrij. Dit jaar wil ik heel veel zien, omdat ik het idee heb dat het wel bijzonder kan worden. Dat zeg ik vooral omdat Djokovic misschien het gevoel heeft dat het nu of nooit is (wat wat mij betreft niet zo is, want hij kan het ook over vier jaar winnen, maar goed.)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161107335
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Ik wil het allemaal graag vanaf vrijdag zien.

[..]

Ja, voor RG neem ik altijd vrij. Dit jaar wil ik heel veel zien, omdat ik het idee heb dat het wel bijzonder kan worden. Dat zeg ik vooral omdat Djokovic misschien het gevoel heeft dat het nu of nooit is (wat wat mij betreft niet zo is, want hij kan het ook over vier jaar winnen, maar goed.)
Roland Garros wordt wel speciaal. Ik denk ook dat Djoker met zo'n idee rond loopt. Het zou mij niks verbazen. Ik heb een interview met Becker (CNN) gezien en volgens Becker is hij geobsedeerd om in de tennisboeken te geraken. Het hangt ook deels van Nadal af, als die op zijn topniveau geraakt dan wordt het een titanenstrijd, en goed om te zien dat jongens als Kyrgios / Thiem opkomend zijn. Hopelijk houden die knullen het vast. Ze zijn nog niet maar ook nog piepjong.

  vrijdag 1 april 2016 @ 22:26:44 #146
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161107427
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:22 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Roland Garros wordt wel speciaal. Ik denk ook dat Djoker met zo'n idee rond loopt. Het zou mij niks verbazen. Ik heb een interview met Becker (CNN) gezien en volgens Becker is hij geobsedeerd om in de tennisboeken te geraken. Het hangt ook deels van Nadal af, als die op zijn topniveau geraakt dan wordt het een titanenstrijd, en goed om te zien dat jongens als Kyrgios / Thiem opkomend zijn. Hopelijk houden die knullen het vast. Ze zijn nog niet maar ook nog piepjong.

Ik teken ervoor als Nadal RG wint en verder alle wedstrijden dit jaar verliest.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161107528
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik teken ervoor als Nadal RG wint en verder alle wedstrijden dit jaar verliest.
Als het maar goed spannend wordt. Een spannende 5-setter en daarvoor moet Nadal aan niveau winnen. Het zal al blijken in Monte Carlo / Rome / Madrid.
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:42:39 #148
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161107815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:30 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Als het maar goed spannend wordt. Een spannende 5-setter en daarvoor moet Nadal aan niveau winnen. Het zal al blijken in Monte Carlo / Rome / Madrid.
Ja, zeker, hoop ook op een vijfsetter van Nadal tegen Djokovic waarin Djokovic matchpoints heeft maar Nadal wint. Alleen zou ik graag van tevoren weten dat Nadal wint.

Had het laatst ook al gezegd, maar ik vind het altijd zo mooi als commentatorren zeggen dat een speler bijvoorbeeld 12 BP's in een game had en er niet één won. Alsof je meer dan één BP in een game kunt winnen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:44:07 #149
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161107849
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Ik wil het allemaal graag vanaf vrijdag zien.

[..]

Ja, voor RG neem ik altijd vrij. Dit jaar wil ik heel veel zien, omdat ik het idee heb dat het wel bijzonder kan worden. Dat zeg ik vooral omdat Djokovic misschien het gevoel heeft dat het nu of nooit is (wat wat mij betreft niet zo is, want hij kan het ook over vier jaar winnen, maar goed.)
eens de tijd is aan het tikken iedere jaar wordt het moeilijker Hij weet het zelf ook denk ik
dit jaar moet het gebeuren of anders gaat hij het nooit winnen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:45:27 #150
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161107894
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:44 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

eens de tijd is aan het tikken iedere wordt het moeilijker Hij weet het zelf ook denk ik
dit jaar moet het gebeuren of anders gaat hij het nooit winnen
Dat zal hij misschien zo voelen maar het is gwoon niet waar. Dat kun je niet zeggen. Voor hetzelfde geld verliest hij dit jaar en wint hij het volgend jaar, al is het alleen maar door een goede loting en helemaal geen Nadal/Thiem/Murray tegen te komen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:45:53 #151
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161107900
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik teken ervoor als Nadal RG wint en verder alle wedstrijden dit jaar verliest.
net als in 2014?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:47:43 #152
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161107947
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:45 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

net als in 2014?
:Y *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:57:28 #153
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161108224
Blijven jullie op voor Kyrgios-Nishikori?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:58:44 #154
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161108260
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
Blijven jullie op voor Kyrgios-Nishikori?
ik ga wel kijken want ik hoef morgen niet te werken
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 1 april 2016 @ 23:01:24 #155
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161108319
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:58 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik ga wel kijken want ik hoef morgen niet te werken
Oké, ik ook niet, maar ik moet wel om klokslag 10.15 u. op de baan staan. ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 1 april 2016 @ 23:19:10 #156
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161108806
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 23:01 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké, ik ook niet, maar ik moet wel om klokslag 10.15 u. op de baan staan. ;(
;(
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_161109127
Mocht iemand een euro of wat kunnen missen dan zie link.

Crowdfunding voor FOK!ker met MS
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:06:17 #158
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161109976
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:47 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:Y *O*
goffin had die smash niet gemist
ik had mij vergist

https://m.facebook.com/st(...)-5-6-4-a-4.html&_rdr
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_161110368
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 00:06 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

goffin had die smash niet gemist
ik had mij vergist

https://m.facebook.com/st(...)-5-6-4-a-4.html&_rdr
mooi punt :)
  zaterdag 2 april 2016 @ 00:56:51 #160
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161110878
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 00:24 schreef luckass het volgende:

[..]

mooi punt :)
ja maar die smash van goffin was zwak
Hij had de andere kant moeten smashen en niet naar djokovic's kant
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_161111534
Setje van Nishikori hoor. _O_

Te snel, te precies, te scherp voor Kyrgios. De Japanner gebruikt zijn eigen vermogen om het initiatief te nemen om Kyrgios in het defensief te houden waar hij gewoon minder gevaarlijk is.
pi_161111976
Op die ene servicegames na fantastische wedstrijd van Nishikori.

Jammer dat hij van hypochondrisch glas is. -O-

Kijken wat hij in deze vorm tegen Djokovic kan.
pi_161113604
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 00:56 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ja maar die smash van goffin was zwak
Hij had de andere kant moeten smashen en niet naar djokovic's kant
Waarvan akte
  zaterdag 2 april 2016 @ 14:20:45 #164
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161117273
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 10:21 schreef luckass het volgende:

[..]

Waarvan akte
Ja is toch zo.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161117358
quote:
8s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:20 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja is toch zo.
quote:
waarvan akte

[burgerlijk procesrecht] kreet die in conclusies wordt gebruikt om een erkenning aan de zijde van de wederpartij of een eigen standpunt te benadrukken
  zaterdag 2 april 2016 @ 14:48:20 #166
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161117781
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:25 schreef luckass het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht dat je het ironisch bedoelde. :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161125980
R1 Marrakech: Bagnis - Ouahab _O_
  zaterdag 2 april 2016 @ 20:41:54 #168
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161126913
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:16 schreef luckass het volgende:
R1 Marrakech: Bagnis - Ouahab _O_
genot
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 2 april 2016 @ 21:03:57 #169
379445 TennispeRFect
Roger Federer
pi_161127793
Hoe laat begint Djoko met het verder verpulveren van Federer zn status?
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_161128363
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:03 schreef TennispeRFect het volgende:
Hoe laat begint Djoko met het verder verpulveren van Federer zn status?
over 24 uur ofzo
  zaterdag 2 april 2016 @ 21:33:41 #171
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_161128786
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:16 schreef luckass het volgende:
R1 Marrakech: Bagnis - Ouahab _O_
Ff vrij pakken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 2 april 2016 @ 21:44:45 #172
379445 TennispeRFect
Roger Federer
pi_161129138
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:21 schreef luckass het volgende:

[..]

over 24 uur ofzo
Thx
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_161130827
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:03 schreef TennispeRFect het volgende:
Hoe laat begint Djoko met het verder verpulveren van Federer zn status?
Verpulveren? Eh, toen ik gisteren nog keek had Federer 17 en Djokovic 11 grandslams. Van verpulveren is geen sprake.
  zaterdag 2 april 2016 @ 22:48:41 #174
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161131879
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:44 schreef TennispeRFect het volgende:

[..]

Thx
7 uur
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 2 april 2016 @ 23:14:10 #175
379445 TennispeRFect
Roger Federer
pi_161132921
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:22 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Verpulveren? Eh, toen ik gisteren nog keek had Federer 17 en Djokovic 11 grandslams. Van verpulveren is geen sprake.
Dat klopt maar Djoko speelt nu qua resultaten beter dan Federer rond 2006. Nog ongenaakbaarder.
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_161153045
Business as usual. Djokovic wint, Nishikori neemt een MTO... :P

Makkelijke overwinning, Nishikori kon zijn stempel niet drukken zoals hij tegen Kyrgios kon overheersen. Deed het beter dan Raonic iig.

Nieuw record aantal ms1000 titels, nu Nadal voorbij. ^O^
Ook nog een slow hardcourt' tripple: AO, IW, Miami.
  zondag 3 april 2016 @ 21:47:53 #177
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161156101
So, the only guy to have taken a set off Djokovic in the last three weeks is - Bjorn Fratangelo. #MiamiOpen


Gênant
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 3 april 2016 @ 22:17:41 #178
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161157513
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Business as usual. Djokovic wint, Nishikori neemt een MTO... :P

Makkelijke overwinning, Nishikori kon zijn stempel niet drukken zoals hij tegen Kyrgios kon overheersen. Deed het beter dan Raonic iig.

Nieuw record aantal ms1000 titels, nu Nadal voorbij. ^O^
Ook nog een slow hardcourt' tripple: AO, IW, Miami.
te vroeg gepiekt
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_161157585
We zien Djoker over een week weer in Monte Carlo. Hij gaat spelen in MC, Rome en Madrid. Een beetje veel voor Roland Garros. Hij bijt zich dan wel in de hand door overambitie niet? Ik bedoel als hij fris wil zijn voor RG is het dan niet verstandig Madrid te laten vallen?
  zondag 3 april 2016 @ 22:29:08 #180
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161158066
Nole begint nu wel erg veel records te pakken. Ben echt 0,0 Nole fan, maar als hij nu ook nog over Federer heen gaat qua GS titels is hij toch wel echt GOAT lijkt me.
pi_161158334
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
Nole begint nu wel erg veel records te pakken. Ben echt 0,0 Nole fan, maar als hij nu ook nog over Federer heen gaat qua GS titels is hij toch wel echt GOAT lijkt me.
Te ambitieus voor het moment. Hij heeft nog steeds minder statuur dan Nadal en Sampras. Pas al hij op gelijke voet staat met die twee kan hij aan Federer gaan denken. Niet eerder. In deze vorm zal dat al het geval zijn eind 2016 / begin 2017. Alleen kan zoveel gebeuren in die tijd. Nadal was de man die Federer van de troon zou stoten. We weten wat zijn verhaal is afgelopen 1,5 jaar.
pi_161158422
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 22:36 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Te ambitieus voor het moment. Hij heeft nog steeds minder statuur dan Nadal en Sampras. Pas al hij op gelijke voet staat met die twee kan hij aan Federer gaan denken. Niet eerder.
Hij is Sampras al voorbij imo.

Het zijn eerder de Borgs, Lavers en Gonzalezen van de wereld waar hij nog achter staat.
pi_161158487
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 22:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Hij is Sampras al voorbij imo.

Het zijn eerder de Borgs, Lavers en Gonzalezen van de wereld waar hij nog achter staat.
Sampras voorbij? Aantal grandslamtitels en aantal weken nummer 1 van de wereld heeft Djoker een aanzienlijke achterstand op Sampras. Nole is in mijn ogen van gelijke statuur als Borg.
pi_161158795
Dat we het hier over hebben is veelzeggend. Djoker heeft alles al. Het enige waar hij nog voor speelt is om de grootste tennisser allertijden te worden. Ik denk wel dat arme mensen zich meer met hem kunnen identificeren. Tennis stond bekend als een rijkeluissport maar Djoker komt uit een gezin van arbeiders. Indrukwekkend.
pi_161159038
Weken op nummer 1 boeit mij geen fuck. De manier waarop je nummer 1 bent is al veel relevanter voor mij. Wilanders +/- 15 weken in een legendarisch jaar na een dominante Lendl van de troon te hebben gestoten >>>> Hewitts 80 weken door iets constanter te zijn dan al je inconsistente medespelers, maar nog steeds mwa resultaten (3 grote titels per jaar).

Grandslamtitels telt wel natuurlijk en is belangrijk, maar is overrated als je het 'alles' maakt. Toen Sampras in de buurt kwam van Emerson (die om goede reden door niemand als de GOAT werd gezien) werd dat plotseling het ding. Naast die onzinnige weken op nummer 1 natuurlijk. Niet geheel toevallig de enige twee statistieken waarin Sampras uitblinkt (voor een grote kampioen)...


Als je kijkt naar top 10 overwinningen, MS titels, GS finales en semifinales, wie je hoe versloeg voor je titels en door wie je verslagen werd in slams, dominante jaren (3+ slams), streaks (18 top level finales op rij, 2011 winning streak, semi finale en kwartfinale streaks), compleetheid etc..
In dat soort opzichten zit Sampras gewoon ver onder Federer, Borg, Nadal en ook Djokovic. Zelfs Lendl scoort beter in veel van dat soort opzichten.
In mijn mening zijn dit soort dingen meer dan genoeg om die 3 slams te compenseren.
  zondag 3 april 2016 @ 23:16:45 #186
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161159407
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 22:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Hij is Sampras al voorbij imo.


zeker als hij rg wint
Sampras had de finale nooit bereikt
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_161159474
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 23:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Weken op nummer 1 boeit mij geen fuck. De manier waarop je nummer 1 bent is al veel relevanter voor mij. Wilanders +/- 15 weken in een legendarisch jaar na een dominante Lendl van de troon te hebben gestoten >>>> Hewitts 80 weken door iets constanter te zijn dan al je inconsistente medespelers, maar nog steeds mwa resultaten (3 grote titels per jaar).

Grandslamtitels telt wel natuurlijk en is belangrijk, maar is overrated als je het 'alles' maakt. Toen Sampras in de buurt kwam van Emerson (die om goede reden door niemand als de GOAT werd gezien) werd dat plotseling het ding. Naast die onzinnige weken op nummer 1 natuurlijk. Niet geheel toevallig de enige twee statistieken waarin Sampras uitblinkt (voor een grote kampioen)...


Als je kijkt naar top 10 overwinningen, MS titels, GS finales en semifinales, wie je hoe versloeg voor je titels en door wie je verslagen werd in slams, dominante jaren (3+ slams), streaks (18 top level finales op rij, 2011 winning streak, semi finale en kwartfinale streaks), compleetheid etc..
In dat soort opzichten zit Sampras gewoon ver onder Federer, Borg, Nadal en ook Djokovic. Zelfs Lendl scoort beter in veel van dat soort opzichten.
In mijn mening zijn dit soort dingen meer dan genoeg om die 3 slams te compenseren.
Heel verfrissend om te lezen. _O_ Ik ben het met je eens dat Djoker groter is op alle fronten dan Sampras. Alleen het aantal grandslamtitels doet nog twijfelen dus ben ik voorzichtig. Voor nu kleiner maar dan ook echt alleen maar omdat Sampras drie meer grandslamtitels heeft. Als ze gelijk staan of Djoker een slam minder heeft dan is Djoker zonder twijfel groter dan Sampras.
pi_161171299
Geen godmode voor Ouahab in Marrakech ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_161171926
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Geen godmode voor Ouahab in Marrakech ;(
kebabje is verkeerd gevallen vanmiddag ;(
pi_161204674
Baggy - Schwartzman 6-0 6-0 _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:55:58 #191
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161210213
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:42 schreef Tim86 het volgende:
Baggy - Schwartzman 6-0 6-0 _O-
gênant
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_161211752
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 23:01 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké, ik ook niet, maar ik moet wel om klokslag 10.15 u. op de baan staan. ;(
er slaat helemaal geen klok om 10:15 _O-
pi_161213053
Een dag na zijn overwinning in Miami alweer klaar staan voor de volgende toernooi.

pi_161213530
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:42 schreef Tim86 het volgende:
Baggy - Schwartzman 6-0 6-0 _O-
Hoeveel punten heeft Schwartzman gepakt?
pi_161213576
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 01:30 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Hoeveel punten heeft Schwartzman gepakt?
22
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_161232330
Ik heb overigens wel zin in het gravelseizoen. Laat MC snel beginnen. Lekker lange rallies en grinden / glijden. _O_

pi_161243944
Even een leuk feitje dat ik net heb uitgezocht: Djokovic staat nu ruim twee keer zoveel punten voor op nummer 2 Murray (16.540 om 7.815).

Dat betekent tegelijkertijd dat het verschil tussen de nummers 1 en 2 van de ranglijst, groter is dan het verschil tussen de nummers 2 en 2.256 van de ranglijst (het einde van de ranking).

Ik weet niet of dit al gepost is, maar ik vind het postenswaardig omdat het verdomde geinig is en verdomde veel dominantie aangeeft. Denk ook niet dat dit al eerder is voorgekomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door geitenbrei op 07-04-2016 00:29:43 ]
Als het maar goed klinkt.
pi_161244069
Inderdaad zeer stevig aan de leiding. Zelfs met zeer slechte resultaten zal het een aantal maanden voordat de nummer 2 hem heeft ingehaald. Top 5 wat betreft meeste aantal weken op de nummer 1 positie. Djokovic momenteel al 92 weken aan een stuk door aan de leiding!

1. Roger Federer 302
2. Pete Sampras 286
3. Ivan Lendl 270
4. Jimmy Connors 268
5. Novak Djokovic 193*

[ Bericht 5% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 07-04-2016 00:05:48 ]
pi_161244975
Ja doodzonde dat niemand hem echt partij kan geven.. Al twee jaar niet
pi_161245060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 00:28 schreef Gruisman het volgende:
Ja doodzonde dat niemand hem echt partij kan geven.. Al twee jaar niet
Een Nadal op de toppen van zijn kunnen is van gelijkwaardig niveau, maar welke speler kan dat ongelofelijk hoge niveau benaderen? Ik zie ze niet. Alleen als Djoker slechter gaat spelen gaat hij partijen verliezen eerder niet. Op gravel is hij wel het meest kwetsbaar van alle ondergronden. Dat weer wel. We zullen zien in MC. De klassieke top 4 is compleet in Monaco.

[ Bericht 6% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 07-04-2016 00:43:55 ]
  donderdag 7 april 2016 @ 17:02:37 #201
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161257886
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 00:28 schreef Gruisman het volgende:
Ja doodzonde dat niemand hem echt partij kan geven.. Al twee jaar niet
Alleen Wawrinka kan hem aan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161271852
Roger Federer aan het sparren met de jeugdige Zverev in Monte Carlo.

https://www.facebook.com/(...)os/1033329196742714/
pi_161284233

Pooltjes zijn hiervoor gediskwalificeerd :')

Laatste berichten dat Junaid deze aanslag overleefd heeft, dus hij kan z'n oscar binnenkort zelf in ontvangst nemen.
pi_161284718
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:25 schreef wimderon het volgende:

Pooltjes zijn hiervoor gediskwalificeerd :')

Laatste berichten dat Junaid deze aanslag overleefd heeft, dus hij kan z'n oscar binnenkort zelf in ontvangst nemen.
Kansloos, is toch overduidelijk dat hij gewoon de bal naar de overkant slaat omdat hij zijn service verloren heeft?
pi_161284847
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:25 schreef wimderon het volgende:

Pooltjes zijn hiervoor gediskwalificeerd :')

Laatste berichten dat Junaid deze aanslag overleefd heeft, dus hij kan z'n oscar binnenkort zelf in ontvangst nemen.
Die Junaid heeft zeker goed naar Marcelo gekeken. Triest.
pi_161287174
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:25 schreef wimderon het volgende:

Pooltjes zijn hiervoor gediskwalificeerd :')

Laatste berichten dat Junaid deze aanslag overleefd heeft, dus hij kan z'n oscar binnenkort zelf in ontvangst nemen.
Hahaha :') Weet je zeker niet dat dit in het kader van een toneelvoorstelling was ofzo?
pi_161287366
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Kansloos, is toch overduidelijk dat hij gewoon de bal naar de overkant slaat omdat hij zijn service verloren heeft?
Ach, het is maar challengersniveau. Niemand geeft een fuck. Minimale aandacht alles. Dus ze kunnen doorgaan met die kinderspeeltuin.
pi_161375497
De doper terug op de baan na zijn silent ban ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 12 april 2016 @ 15:43:29 #209
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161375514
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:42 schreef Norrage het volgende:
De doper terug op de baan na zijn silent ban ^O^
Arroganterer bedoel je denk ik. Cute.
pi_161375549
Ja daar is Arroganterer ja. Met weer zo'n tenenkrommend oorverdovend fanboy applaus van het publiek. En ik zat een andere wedstrijd te kijken op de stream en nog hoorde ik het _O- :') :( :N
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 12 april 2016 @ 15:54:33 #211
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_161375722
:')
Maak je niet zo druk man. Met je 'Arroganterer'. Slechtere nicknames heb ik nog niet gezien hier.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_161375841
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:54 schreef Szura het volgende:
:')
Maak je niet zo druk man. Met je 'Arroganterer'. Slechtere nicknames heb ik nog niet gezien hier.
^O^
Dat is de bedoeling ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161376102
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:54 schreef Szura het volgende:
:')
Maak je niet zo druk man. Met je 'Arroganterer'. Slechtere nicknames heb ik nog niet gezien hier.
Sow
pi_161376710
Fedje speelt wel erg goed. Misschien wel te goed voor iemand die net een relatief lange knieblessure heeft gehad O-)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161377626
Fog tanked even de tweede set, bagel voor Lorenzi. Fog gewoon alles uit stilstand proberen ;p
pi_161377981
Fabio :').
pi_161378115
Hij tankt ook de 3e set
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161380446
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:38 schreef Norrage het volgende:
Fedje speelt wel erg goed. Misschien wel te goed voor iemand die net een relatief lange knieblessure heeft gehad O-)
Die knieblessure heeft hij ook al een tijdje niet meer O-)
pi_161386835
Dimonator twitterde op dinsdag 12-04-2016 om 20:51:24 Chardy WHIFFS an overhead to get broken at 5-5 in the third set reageer retweet
Zo kennen we hem weer, onze Sjeremy
pi_161394334
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Kansloos, is toch overduidelijk dat hij gewoon de bal naar de overkant slaat omdat hij zijn service verloren heeft?
Wat een aansteller zeg :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 13 april 2016 @ 09:45:30 #221
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_161394518
Fognini was weer koning _O_
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_161398642
Dzumhur is een goede jongen hoor, verslaat na Haase nu ook Berdych.
pi_161400811
Djoko heeft het lastig.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161400932
Djoko verliest de 1e set zelfs.
pi_161400946
GOAT performance van Vesely. 2 punten verloren op service :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 13 april 2016 @ 15:36:42 #226
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_161400961
Nu 6-2 6-1
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_161401016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:36 schreef Szura het volgende:
Nu 6-2 6-1
Ik zou denken dat Vesely daar te goed voor serveert, maar het zal wel ja...

Goffin ook lekker bezig de laatste tijd zeg. Echt leuke tennisser als hij ze lekker staat te raken ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161401020
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:36 schreef Szura het volgende:
Nu 6-2 6-1
Wie wat, waar?
pi_161401670
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wie wat, waar?
Djokovic tegen Vesely op Centre court in Monte Carlo
Die 6-2 lijkt er al vast te komen
pi_161401884
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:11 schreef JimMH het volgende:

[..]

Djokovic tegen Vesely op Centre court in Monte Carlo
Die 6-2 lijkt er al vast te komen
Oh ok ik dacht dat hij bedoelde dat Djokovic 6-2 6-1 had verloren. Dus ik naar de site van Monte Carlo staat er eerste set 6-4 voor Vesely. En geen enkele andere pot in MC had een 6-2 6-1 stand.
pi_161402192
quote:
Tommy Haas moet een kruis maken over het gravelseizoen. De Duitse veteraan ondergaat vandaag in de Verenigde Staten een operatie aan de rechtervoet. Hij hoopt klaar te raken voor het grastoernooi van Stuttgart begin juni.

De 38-jarige Haas speelde door blessureleed geen officiële wedstrijd meer sinds zijn verlies tegen Jo-Wilfried Tsonga in de eerste ronde van het toernooi in Wenen in oktober. De ingreep aan zijn voet is al de negende operatie die de voormalige top 10-speler moet ondergaan.

Volgens zijn manager gaat het om een “kleine ingreep” en is het plan begin juni te hervatten op het gras van Stuttgart. Roland Garros (16 mei-5 juni) komt te vroeg.
pi_161402630
5-3 voor Vesely, nog 1 game
  woensdag 13 april 2016 @ 16:52:09 #233
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161402634
Komtiedanhe
pi_161402909
en MP's 2 en 3 op eigen service !!
  woensdag 13 april 2016 @ 17:04:55 #235
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_161402958
6-4 de laatste set
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_161402960
wtf _O- _O-

en Vesely of all people _O- :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161402968
GSM Vesely _O_
  woensdag 13 april 2016 @ 17:05:22 #238
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161402970
#Wateenverrassing.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161403022
Vond Djoko niet eens zooo slecht...Echt heel knap van Vesely :o :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 13 april 2016 @ 17:09:00 #240
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_161403068
Nou Federer, minstens de finale halen nu.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_161403081
Wow. The Djoko in zn prime Slayer. Wat een held.
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_161403112
Vesely stond de vorige ronde nog 3-6 3-5 achter tegen Gabashvili :P

Gravel blijft toch mooi, dat wordt hopelijk weer spannend met Djoko op RG
  woensdag 13 april 2016 @ 17:15:58 #243
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_161403268
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:10 schreef BobW het volgende:
[...]

Gravel blijft toch mooi, dat wordt hopelijk weer spannend met Djoko op RG
Ja, zeg dat. Het is toch wel mijn favoriete ondergrond.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_161403623
gvd Rafa WIN DIT TOERNOOI, dit is wel echt een unieke kans
pi_161403845
Wat een bizar resultaat zeg. Djoko die verliest okee, maar tegen Vesely _O- _O-
Eerste keer in 6 jaar verslagen door iemand buiten de top 50. Eerste 1e ronde exit in weet ik niet hoeveel jaar, etc etc.
En dat tegen Vesely _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161404242
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:39 schreef Norrage het volgende:
Wat een bizar resultaat zeg. Djoko die verliest okee, maar tegen Vesely _O- _O-
Eerste keer in 6 jaar verslagen door iemand buiten de top 50. Eerste 1e ronde exit in weet ik niet hoeveel jaar, etc etc.
En dat tegen Vesely _O-
Het was de tweede ronde.
sig verwijderd door FA
pi_161404566
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:53 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het was de tweede ronde.
Eerste wedstrijd van toernooi, I don't care.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161404675
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:53 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het was de tweede ronde.
:') ! Wijsneus.
pi_161406083
Goed voor het tennis, zulke verrassingen. Ben wel benieuwd wie er nu gaat winnen. Federer heeft een niet al te zware kant, maar weet niet hoe goed hij momenteel is. Aan de andere kant zitten Murray, Nadal en Wawrinka. Wordt een leuk toernooi, met Thiem - Nadal morgen.

Nu even Zverev kijken. Wat heeft hij toch een goede slagen nu al en een heerlijk spelletje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spetie op 13-04-2016 22:54:06 ]
pi_161409464
Op gravel komt Zverev nog niet echt zo uit de verf in vergelijking met hardcourt
pi_161410886
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:05 schreef Mercurial het volgende:
Op gravel komt Zverev nog niet echt zo uit de verf in vergelijking met hardcourt
Tsja, in de regen tegen zo'n pusher als Granollers....hij kon er geen winners omheen slaan :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161411200
Ik denk dat een complete nobuddy nu gaat winnen.
  woensdag 13 april 2016 @ 21:59:17 #253
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161411291
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik denk dat een complete nobuddy nu gaat winnen.
Simon
  donderdag 14 april 2016 @ 00:11:16 #254
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_161415219
dat is djokovic nieuwe plan? vroeg verliezen in mc (waarschijnlijk ook in madrid & rome) en dan RG winnen?

bij wawrinka was het gelukt vorig jaar
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_161419873
Murray :N Wordt volledig weggespeeld door Paire.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161419987
Paire vaagt Murray echt hélemaal weg. Gaat zo makkelijk :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161420051
Een 1e service percentage van 25% helpt Murray niet echt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 14 april 2016 @ 12:32:45 #258
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161421019
Andy komt terug
  donderdag 14 april 2016 @ 12:51:36 #259
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161421509
Uiteindelijk is Andy toch gewoon te goed voor Paire.
  donderdag 14 april 2016 @ 12:56:17 #260
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161421650
Tecau en Rojer worden er helemaal afgeslagen. Hoe is dat mogelijk? Die zijn niet zo lekker meer bezig de laatste tijd he?
pi_161421741
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 12:56 schreef GwaiLow het volgende:
Tecau en Rojer worden er helemaal afgeslagen. Hoe is dat mogelijk? Die zijn niet zo lekker meer bezig de laatste tijd he?
http://www.atpworldtour.c(...)ty?matchType=doubles

Nog geen finale dit jaar nee, veel early exits ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_161421849
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 12:56 schreef GwaiLow het volgende:
Tecau en Rojer worden er helemaal afgeslagen. Hoe is dat mogelijk? Die zijn niet zo lekker meer bezig de laatste tijd he?
Ze waren zo fenomenaal goed bij de WTF< en sindsdien niks meer...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161422298
Paire slaat zo makkelijk winners _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161422523
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 12:56 schreef GwaiLow het volgende:
Tecau en Rojer worden er helemaal afgeslagen. Hoe is dat mogelijk? Die zijn niet zo lekker meer bezig de laatste tijd he?
Ruzie. Tecau schijnt de biatch van Rojer gepakt te hebben.
U MAD?
pi_161422552
Dzumhur bied ook aardig partij aan Raonic
U MAD?
pi_161422602
quote:
3s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
Dzumhur bied ook aardig partij aan Raonic
Medical time out Raonic nu
pi_161422621
*5-4 Paire _O-
pi_161422654
Break Paire. Gaat ie het dan toch afmaken? Zulke fenomenale punten af en toe :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161422735
Gaat een walk in the park worden voor FedEx en Nadal zo.
U MAD?
pi_161422836
Een Roowbin :')
pi_161422865
Toch wel frapant hoor van Paire en Dzumhur
U MAD?
pi_161422892
Murray forehand is toch zo ontzettend slecht.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 14 april 2016 @ 13:40:27 #273
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_161422911
Wel een goeie jongen die Dzumhur
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_161422967
Oooooo Paire, als hij zo tennist moet iedereen oppassen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_161423007
Paire laat stiekem de verkeerde afdruk zien, maar de umpire trapt er niet in :P

Vorig jaar op RG was hij ook af en toe strontvervelend, maar had Nederland maar zo'n spelertje
pi_161423056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:43 schreef BobW het volgende:
Paire laat stiekem de verkeerde afdruk zien, maar de umpire trapt er niet in :P

Vorig jaar op RG was hij ook af en toe strontvervelend, maar had Nederland maar zo'n spelertje
Strontvervelende mannetjes genoeg in Nederland.

MP Murray
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_161423059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Strontvervelende mannetjes genoeg in Nederland.

MP Murray
En chokers ook _O-
pi_161423065
En GSM na een Roowbin. Vintage Paire die laatste games
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_161423075
Roowbin _O-
pi_161423110
Man man man, die Paire _O-
Murray was nergens te bekennen. Maar hopelijk speelt die zichzelf langzaam in vorm. De Murray op gravel van vorig jaar was heerlijk :D Raonic moet haalbaar zijn, die speelde ook net zo dramatisch. En die moet wel moe zijn na 2 7-6 3e sets en blessurebehandelingen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 14 april 2016 @ 13:58:31 #281
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161423343
quote:
3s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ruzie. Tecau schijnt de biatch van Rojer gepakt te hebben.
Wie is dat ook alweer? Elize of Everink ofzo?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 14 april 2016 @ 14:16:28 #282
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161423768
Gaat Thiem onze Rafa pakken denken jullie?
pi_161423821
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:16 schreef GwaiLow het volgende:
Gaat Thiem onze Rafa pakken denken jullie?
6-2 6-2 Rafa. Thiem heeft een ontstoken teen en speelt waardeloos.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 14 april 2016 @ 14:20:13 #284
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161423859
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

6-2 6-2 Rafa. Thiem heeft een ontstoken teen en speelt waardeloos.
Gelijk een berg breakpoints voor Thiem :p
pi_161423928
Ok Thiem begint wel aardig :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 14 april 2016 @ 14:35:53 #286
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161424234
Is Nadal nou veel spiermassa kwijtgeraakt of niet? Zit een beetje te twijfelen
pi_161424297
Begint lekker deze pot ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 14 april 2016 @ 14:39:21 #288
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161424306
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:38 schreef Norrage het volgende:
Begint lekker deze pot ^O^
Heerlijk, schitterende game dit. Rafa breakt terug :)
pi_161424476
Zon, zweet en gravel _O_ zomer komt eraan
pi_161424893
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:47 schreef Gruisman het volgende:
Zon, zweet en gravel _O_ zomer komt eraan
the next level
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_161424905
Thiem _O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_161424929
1 van de 15 bp's benutten _O-
  donderdag 14 april 2016 @ 15:10:28 #293
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161424947
Had echt verwacht dat Wawrinka andere plannen had dit weekend in Monaco, maar blijkbaar staat hij ze redelijk te raken.
  donderdag 14 april 2016 @ 15:10:57 #294
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161424958
Hehe game van 16 minuten bij Rafa.
pi_161425215
Lekker aan het Federeren die Thiem _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161425303
Rafa :') krijgt 2 SP's cadeau en slaat dan twee enorme kutreturns
pi_161425338
Thiem :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161425345
Zoveel beter en toch de set verneuken..met een Roowbin zelfs :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 14 april 2016 @ 15:31:02 #299
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_161425354
Roooowwwwbbbiinnnnn
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 14 april 2016 @ 15:31:12 #300
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161425359
Die Thiem lijkt minder gefrustreerd dan net nu hij de set heeft verloren. Komt waarschijnlijk omdat hij redelijk kapot zit. Geen kracht en energie meer om gefrustreerd te zijn.
pi_161425903
:')
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')