abonnementen ibood.com bol.com
pi_169637714
registreer om deze reclame te verbergen
Je kunt op die streams vanuit reddit bekijken, dat amerikaans commentaar en midgame analsys maakt de vertier des te groter. Ik heb het niet zo op nederlandse commentatoren bij basketbal, zeker niet college basketbal. Die hebben het nog nooit echt bekeken of gevolgd en er daarom geen echte feeling bij. Dit terwijl tig jaar terug al collegeteams hier in Nederland tijdens de haarlem basketbalweek eredivisie teams kwamen oprollen.
pi_169638029
Op de site van NCAA kun je (met VPN) ook de wedstrijden kijken.
pi_169638180
A mind with a heart of it's own
pi_169638404
Wel spannende wedstrijd.
pi_169638684
Het is volgens mij al een paar jaar zo dat Kentucky veel NBA prospects heeft rondlopen, maar het in het NCAA torunament niet waar kunnen maken.
pi_169638793
Grote scholen trekken vaak ook goede highschool spelers, kunnen veel bieden.
pi_169639075
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:23 schreef govie het volgende:
Grote scholen trekken vaak ook goede highschool spelers, kunnen veel bieden.
Het is ook een beetje een zelfversterkend effect. John Calipari kan naar een recruit toegaan en een lijstje overhandigen met John Wall, Boogie Cousins, Anthony Davis, Eric Bledsoe, Nerlens Noel, Julius Randle, Devin Booker.. etc. Er zijn 25 voormalige Wildcats die nu in de NBA spelen.
pi_169640823
Kansas-speler Josh Jackson wordt gezien als n van de hoogste picks in de komende draft.
pi_169640974
Ik ben bijna altijd voor de underdog dus huphup michigan state!
pi_169677801
Ik heb eens een artikeltje getikt.
Zoveel wordt er niet in het Nederlands over college basketbal geschreven.

March Madness: van vliegtuigcrash naar Sweet Sixteen

Ben zelf ook niet echt een kenner, maar hopelijk dekt dit een beetje de lading en is het voor de niet-college-volger ook leuk om te lezen.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')