abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 maart 2016 @ 11:35:34 #1
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160782184


Als je een paar jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire merken (klikbaar!). Onder ons forumusers is vooral Jiayu erg geliefd.








Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

OnePlus topicreeks op FOK!
Algemene info Chinese webshops & coupons

OP Version 2.0 by shiznuts | İ 2012-2015 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 12:28:06 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160783110
Hoe bevalt die Nubia media player?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 13:30:00 #3
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160784045
Mist in mijn ogen toch nog wel een paar essentiële features...

break-break. Back to phone talk. :9 P9000 is verzonden (Pandawill)!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160784135
Ik heb een probleem met mijn Jiayu S3. De camera doet het niet meer. Bij het openen van de camera geeft die een zwart scherm en later zegt die 'Galerij is gestopt'. Enkele dagen geleden heb ik m nog gebruikt en na die tijd heb ik niets bijzonders met mijn telefoon gedaan. Bij Snapchat werkt de selfiefunctie nog wel :') maar ook hier de achtercamera niet.

Ik heb al geprobeerd om bij Apps alle gegevens te wissen (inc. cache) maar dit haalt niets uit.

:?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 14:07:52 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160784690
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:35 schreef MeesterBier het volgende:
Ik heb een probleem met mijn Jiayu S3. De camera doet het niet meer. Bij het openen van de camera geeft die een zwart scherm en later zegt die 'Galerij is gestopt'. Enkele dagen geleden heb ik m nog gebruikt en na die tijd heb ik niets bijzonders met mijn telefoon gedaan. Bij Snapchat werkt de selfiefunctie nog wel :') maar ook hier de achtercamera niet.

Ik heb al geprobeerd om bij Apps alle gegevens te wissen (inc. cache) maar dit haalt niets uit.

:?
Opnieuw flashen proberen. Anders de camera module proberen te vervangen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160786708
Na bijna 2 jaar gedaan te hebben met mijn ZTE nubia Z7 max is hij toe aan vervanging. Allemaal kleine bugs en nog draaiend op 4.2. En een custom rom gaat mij niet lukken, dus op zoek naar wat nieuws.
Mijn eisen zijn:
- Scherm 5,5 inch
- Resolutie min. 1920*1080
- Geheugen min. 32gb mits uitbreidbaar, niet uitbreidbaar min. 64gb
- Accu min. 3000 mAh
- Géén on screen toetsen
- Het liefst even snel of sneller dan mijn huidige snapdragon 801
- Ram 2gb of hoger
- Werkende gps
- Android 5.0 of hoger
- Nederlandse taal en playstore geïnstalleerd
- Goede camera’s

Prijs max 300 euro, liefst wat minder natuurlijk

Kan iemand me helpen? Ik ben er een beetje uitgeraakt sinds ik mijn huidige telefoon heb.
Alvast bedankt!
  zaterdag 19 maart 2016 @ 16:13:35 #7
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160786834
Heb je zelf al rondgekeken?

W.m.b. zijn de hits van Q1 2016 so far de Elephone P9000 (die dus vandaag naar me is opgestuurd) en de UMI Touch. Kijk daar bijvoorbeeld eens naar. Xiaomi en Meizu hebben ook wat aardige budgetfriendly en gewoon solide foons, maar dan iets minder spectaculair gespecced.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160787075
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:13 schreef shiznuts het volgende:
Heb je zelf al rondgekeken?

W.m.b. zijn de hits van Q1 2016 so far de Elephone P9000 (die dus vandaag naar me is opgestuurd) en de UMI Touch. Kijk daar bijvoorbeeld eens naar. Xiaomi en Meizu hebben ook wat aardige budgetfriendly en gewoon solide foons, maar dan iets minder spectaculair gespecced.
Elephone ben ik een beetje huiverig voor, heb het idee dat die standaard tegenvallen in vergelijking met de specs die opgegeven zijn en gewoon niet lang meegaan. Umi touch vond ik er wel mooi uitzien, maar die 1,5ghz lijkt me zo weinig aangezien ik 2,5 gewend ben.
Had de zuk z1 gevonden als een van de weinigen die echt aan alles voldoet, maar die heeft een zwarte rand rond het scherm wat ik nogal lelijk vind
  zaterdag 19 maart 2016 @ 16:39:30 #9
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160787298
Verder ook niet echt suggesties. Moet je ff op http://www.kimovil.com/en/ kijken. Misschien nog ideeën opdoen op http://www.gizchina.com ( https://www.youtube.com/user/Gizchina/videos ).

En wat betreft processor is het natuurlijk een oude gen 4-core tegen een new gen 64-bit 8-core. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160787845
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:35 schreef MeesterBier het volgende:
Ik heb een probleem met mijn Jiayu S3. De camera doet het niet meer. Bij het openen van de camera geeft die een zwart scherm en later zegt die 'Galerij is gestopt'. Enkele dagen geleden heb ik m nog gebruikt en na die tijd heb ik niets bijzonders met mijn telefoon gedaan. Bij Snapchat werkt de selfiefunctie nog wel :') maar ook hier de achtercamera niet.

Ik heb al geprobeerd om bij Apps alle gegevens te wissen (inc. cache) maar dit haalt niets uit.

:?
En in engineering mode?
pi_160788872
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:06 schreef beelzaboot het volgende:
Na bijna 2 jaar gedaan te hebben met mijn ZTE nubia Z7 max is hij toe aan vervanging. Allemaal kleine bugs en nog draaiend op 4.2. En een custom rom gaat mij niet lukken, dus op zoek naar wat nieuws.
Mijn eisen zijn:
- Scherm 5,5 inch
- Resolutie min. 1920*1080
- Geheugen min. 32gb mits uitbreidbaar, niet uitbreidbaar min. 64gb
- Accu min. 3000 mAh
- Géén on screen toetsen
- Het liefst even snel of sneller dan mijn huidige snapdragon 801
- Ram 2gb of hoger
- Werkende gps
- Android 5.0 of hoger
- Nederlandse taal en playstore geïnstalleerd
- Goede camera’s

Prijs max 300 euro, liefst wat minder natuurlijk

Kan iemand me helpen? Ik ben er een beetje uitgeraakt sinds ik mijn huidige telefoon heb.
Alvast bedankt!
Klinkt alsof de oneplus one en de oneplus x in aanmerking komen.
pi_160789022
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:54 schreef Elvander het volgende:

[..]

Klinkt alsof de oneplus one en de oneplus x in aanmerking komen.
Matige accu vind ik. Ik heb na nog even zoeken de xiaomi redmi note 3 pro gevonden, denk zomaar dat dat hem gaat worden :)
  zaterdag 19 maart 2016 @ 19:02:20 #13
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160790055
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:06 schreef beelzaboot het volgende:
Na bijna 2 jaar gedaan te hebben met mijn ZTE nubia Z7 max is hij toe aan vervanging. Allemaal kleine bugs en nog draaiend op 4.2. En een custom rom gaat mij niet lukken, dus op zoek naar wat nieuws.
Mijn eisen zijn:
- Scherm 5,5 inch
- Resolutie min. 1920*1080
- Geheugen min. 32gb mits uitbreidbaar, niet uitbreidbaar min. 64gb
- Accu min. 3000 mAh
- Géén on screen toetsen
- Het liefst even snel of sneller dan mijn huidige snapdragon 801
- Ram 2gb of hoger
- Werkende gps
- Android 5.0 of hoger
- Nederlandse taal en playstore geïnstalleerd
- Goede camera’s

Prijs max 300 euro, liefst wat minder natuurlijk

Kan iemand me helpen? Ik ben er een beetje uitgeraakt sinds ik mijn huidige telefoon heb.
Alvast bedankt!
Xaomi redmi note 3 of anders een Meizu m1 metal. Of een LETV le pro. Kun je voor ongeveer 300 euro wel vinden en anders hier.
http://www.honorbuy.com/5(...)smartphone-gold.html
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:06:57 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160791704
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Xaomi redmi note 3 of anders een Meizu m1 metal. Of een LETV le pro. Kun je voor ongeveer 300 euro wel vinden en anders hier.
http://www.honorbuy.com/5(...)smartphone-gold.html
LETV heeft geen playstore, lijkt mij dus ook niet helemaal een optie voor iemand die geen roms wil flashen. Al heb je met de Redmi natuurlijk het zelfde.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160792183
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Neen. Dat is de doos; doos.
Aha. :P
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:33:17 #16
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_160792713
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:06 schreef beelzaboot het volgende:
Na bijna 2 jaar gedaan te hebben met mijn ZTE nubia Z7 max is hij toe aan vervanging. Allemaal kleine bugs en nog draaiend op 4.2. En een custom rom gaat mij niet lukken, dus op zoek naar wat nieuws.
Mijn eisen zijn:
- Scherm 5,5 inch
- Resolutie min. 1920*1080
- Geheugen min. 32gb mits uitbreidbaar, niet uitbreidbaar min. 64gb
- Accu min. 3000 mAh
- Géén on screen toetsen
- Het liefst even snel of sneller dan mijn huidige snapdragon 801
- Ram 2gb of hoger
- Werkende gps
- Android 5.0 of hoger
- Nederlandse taal en playstore geïnstalleerd
- Goede camera’s

Prijs max 300 euro, liefst wat minder natuurlijk

Kan iemand me helpen? Ik ben er een beetje uitgeraakt sinds ik mijn huidige telefoon heb.
Alvast bedankt!
Ik zit zelf te kjiken naar de Jiayu S3+.

Het enige waar deze, net zoals eerder genoemde toestellen, te kort schiet(en): In ROM geheugen. 16Gb, maar is wel uit te breiden.
nec cito nec tarde
pi_160793560
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:33 schreef irish.joe het volgende:

[..]

Ik zit zelf te kjiken naar de Jiayu S3+.

Het enige waar deze, net zoals eerder genoemde toestellen, te kort schiet(en): In ROM geheugen. 16Gb, maar is wel uit te breiden.
De 1,3 ghz staat me een beetje tegen. Ben niet helemaal thuis in cpu's, maar het klinkt toch erg traag
pi_160793615
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

LETV heeft geen playstore, lijkt mij dus ook niet helemaal een optie voor iemand die geen roms wil flashen. Al heb je met de Redmi natuurlijk het zelfde.
Ahh zie nu idd pas dat er geen playstore opstaat standaard :( het is niet zozeer niet willen, maar ik zou niet weten hoe. Heb het met mijn nubia ook geprobeerd met een uitgebreid stappenplan, maar bij stap 1 snapte ik er al niks meer van.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 21:32:30 #19
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160795024
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

LETV heeft geen playstore, lijkt mij dus ook niet helemaal een optie voor iemand die geen roms wil flashen. Al heb je met de Redmi natuurlijk het zelfde.
Dat is ook niet nodig, Playstore staat er automatisch op via Honorbuy of Ibuygou.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_160795781
Is het niet een idee als iemand als Rene of een andere Fokker in the know met een soort best buy komt in verschillende prijsklassen? zoiets doet of heeft men op Tweakers ook gedaan met bv laptops.

Ik zou bv wel willen weten welke Chiphone zij zouden aanraden onder de 75 Euro.

Heel erg uitgebreid hoeft het natuurlijk niet te zijn.. het is maar een idee ;)
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:07:34 #21
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160796070
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Is het niet een idee als iemand als Rene of een andere Fokker in the know met een soort best buy komt in verschillende prijsklassen? zoiets doet of heeft men op Tweakers ook gedaan met bv laptops.

Ik zou bv wel willen weten welke Chiphone zij zouden aanraden onder de 75 Euro.

Heel erg uitgebreid hoeft het natuurlijk niet te zijn.. het is maar een idee ;)
Zo veel toestellen zo weinig tijd. Toestellen aanraden zonder testen is niet te doen bij Chinezen.
Als je een goedkoop toestel zoekt dan moet je de frontpage de komende dagen even in de gaten houden ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 20 maart 2016 @ 05:40:57 #22
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160801412
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 22:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zo veel toestellen zo weinig tijd. Toestellen aanraden zonder testen is niet te doen bij Chinezen.
Als je een goedkoop toestel zoekt dan moet je de frontpage de komende dagen even in de gaten houden ;)
+1, z'n lijst is echt niet bij te houden ;) Veels te veel keus en veels te weinig echt getest om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Behalve dan, kies voor een wat lange bestaand, en aangeraden merk door de users hier. Al zit zelfs dan niet altijd goed. Chinaphones is gewoonweg een te lastig wereldje om te zegen van dit wel dit niet ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_160802074
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dat is ook niet nodig, Playstore staat er automatisch op via Honorbuy of Ibuygou.
Mijn redmi note 3 komt van ibuygou met een originele chineze rom, dus zonder playstore.
Al is dat makkelijk op te lossen:
http://en.miui.com/forum.(...)ra=page%3D1&mobile=2
  zondag 20 maart 2016 @ 14:31:45 #24
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160809066
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 07:12 schreef julius123 het volgende:

[..]

Mijn redmi note 3 komt van ibuygou met een originele chineze rom, dus zonder playstore.
Al is dat makkelijk op te lossen:
http://en.miui.com/forum.(...)ra=page%3D1&mobile=2
Je moet ze mailen en het hangt er natuurlijk ook vanaf of je het besteld hebt via hun Europe warehouse of China. Op de Xiaomi mi Note stond het er wel op.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_160809075
4u16m schermtijd, en nog altijd 48% over. Ik denk dat ik wel aan de batterij van mijn redmi kan gaan wennen :D
pi_160817427
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 14:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Je moet ze mailen en het hangt er natuurlijk ook vanaf of je het besteld hebt via hun Europe warehouse of China. Op de Xiaomi mi Note stond het er wel op.
ik was er wel blij mee eerlijk gezegd,
anders krijg je een Vendor rom met allerlei rommel erop (malware en spyware)
pi_160818906
Ik kreeg van gearbest de MIUI vresie MIUI global 7.1 | stable 7.1.91.99 (LHPCKCN) erop. Nu krijg ik als ik op "MIUI 7.1.91.99" google maar 34 resultaten.... Ik heb niet het gevoel dat er troep op deze ROM rit, maar zeker weten doe je natuurlijk nooit. Nog meer mensen met deze ROM? Hij lijkt iig wel zeer stabiel en vlot te lopen, daar geen klachten over.
pi_160824714
Ik zoek een 5 inch smartphone
Android 5.0 of hoger
Minimaal 2GB RAM
Werkende GPS
4G
Goede camera’s
Corning Gorilla glass
Fingerprint sensor
Prijs: minder dan ¤ 200,-

Via http://www.kimovil.com/ ben ik uitgekomen op de Bluboo Xtouch X500, ¤ 154.26 via GearBest HK.

Voor deze prijs lijkt mij dit de beste keuze of heeft er iemand nog een alternatief?
  zondag 20 maart 2016 @ 23:25:46 #29
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160826121
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 19:08 schreef julius123 het volgende:

[..]

ik was er wel blij mee eerlijk gezegd,
anders krijg je een Vendor rom met allerlei rommel erop (malware en spyware)
Niet wanneer je de multirom van Xiaomi installeert.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 21 maart 2016 @ 00:47:28 #30
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_160827294
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:40 schreef mrbombastic het volgende:
Ik zoek een 5 inch smartphone
Android 5.0 of hoger
Minimaal 2GB RAM
Werkende GPS
4G
Goede camera’s
Corning Gorilla glass
Fingerprint sensor
Prijs: minder dan ¤ 200,-

Via http://www.kimovil.com/ ben ik uitgekomen op de Bluboo Xtouch X500, ¤ 154.26 via GearBest HK.

Voor deze prijs lijkt mij dit de beste keuze of heeft er iemand nog een alternatief?
Voor dat gedl zou ik dus voor de eerder door mij genoemde Jiayu S3+ gaan. ;)
nec cito nec tarde
  maandag 21 maart 2016 @ 00:59:56 #31
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160827365
Volgens mij is Jiayu een dood einde. Kun je eerder voor een Xiaomi Mi4c gaan ofzo. Kingzone K2. Nubia Z9 Mini.
Helaas is 5" meteen wat lastiger al. Een ZTE Axon Mini anders misschien: http://www.ebay.nl/itm/ZT(...)141834276?rmvSB=true .

[ Bericht 9% gewijzigd door shiz op 21-03-2016 01:13:52 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160829834
Waarom een Xiaomi Mi4c en geen Xiaomi Mi4s? :) zelf opgezocht en blijkbaar toch een meerprijs van ¤100

Trouwens, zolang de .de ontwikkelaars actief blijven is Jiayu S3 geen slechte keus. Het kopen van deze gsm heeft me veel plezier gegeven. Buiten een Xiaomi / Oneplus zegt geen enkel ander merk me veel, qua (engelstalige) support.

aanvulling: Maar idd, als Jiayu snel geen nieuwe kwaliteitsvolle smartphone op de markt brengt, dan wordt dit wel het einde van het merk.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jonmen op 21-03-2016 11:50:26 ]
pi_160829980
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 00:47 schreef irish.joe het volgende:
Jiayu S3+
is geen 5 inch
  maandag 21 maart 2016 @ 11:44:24 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160830644
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 10:48 schreef Jonmen het volgende:
Waarom een Xiaomi Mi4c en geen Xiaomi Mi4s? :) zelf opgezocht en blijkbaar toch een meerprijs van ¤100

Trouwens, zolang de .de ontwikkelaars actief blijven is Jiayu S3 geen slechte keus. Het kopen van deze gsm heeft me veel plezier gegeven. Buiten een Xiaomi / Oneplus zegt geen enkel ander merk me veel, qua (engelstalige) support.
De s3 community in Duitsland lijkt inderdaad prima, daardoor ook nog wel een solide keuze inderdaad.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160831353
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Opnieuw flashen proberen. Anders de camera module proberen te vervangen.
Opnieuw flashen? Hoe doe ik dat? Probeer ook de engineering mode te bereiken door *#*#*5429873#*#* in te toetsen maar er gebeurt bij mij dan vrijwel niets.

Ik denk zelf dat als ik de camera moet vervangen dat ik dat laat doen door die Duitse Jiayu-gasten. Ik heb nul verstand van smartphone hardware dus durf het sowieso niet zelf te doen. Desondanks wil ik eerst kijken of het probleem softwarematig op te lossen is.
pi_160831747
Om in engineering mode te komen zijn diverse apps in de playstore beschikbaar.
pi_160832115
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:49 schreef Mehari het volgende:
Om in engineering mode te komen zijn diverse apps in de playstore beschikbaar.
Oja, bedankt! In de engineering mode dus nu de camera getest, maar daar doet hij het dus ook niet. Waarschijnlijk moet de camera dus vervangen worden?
pi_160832203
Lijkt het dan wel op.
Camera kan ik ook wel vervangen hoor.
pi_160834303
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2016 14:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
4u16m schermtijd, en nog altijd 48% over. Ik denk dat ik wel aan de batterij van mijn redmi kan gaan wennen :D
redmi wie wat waar?:D
  maandag 21 maart 2016 @ 14:56:35 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160834335
Zou eerst nog opnieuw flashen maar anders inderdaad vervangen. Niet heel lastig en met een kwartier zeker gefixt :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160835198
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 14:56 schreef RobertNL het volgende:
Zou eerst nog opnieuw flashen maar anders inderdaad vervangen. Niet heel lastig en met een kwartier zeker gefixt :)
Hoe flash ik dan mijn telefoon? Dan raak ik toch al mijn bestanden kwijt?
pi_160835703
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 22:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zo veel toestellen zo weinig tijd. Toestellen aanraden zonder testen is niet te doen bij Chinezen.
Als je een goedkoop toestel zoekt dan moet je de frontpage de komende dagen even in de gaten houden ;)
Begrepen :)
Mijn Sony telt zijn laatste dagen ;(


Dan moet ik mij ook gaan verdiepen in het flashen van roms neem ik aan, dat zou weleens pittig kunnen zijn daar mijn (privé)computers draaien op Linux en Windows XP. :@
pi_160837338
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Dan moet ik mij ook gaan verdiepen in het flashen van roms neem ik aan, dat zou weleens pittig kunnen zijn daar mijn (privé)computers draaien op Linux en Windows XP. :@
Hoeft niet persé. Op Jiayu en Xiaomi telefoons draaien prima ROM's vanaf de shop.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160837601
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:11 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hoeft niet persé. Op Jiayu en Xiaomi telefoons draaien prima ROM's vanaf de shop.
ligt er wel aan waar die vandaan komt,
mn telefoon van gearbest zat toen vol met spyware enzo
pi_160839327
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 14:12 schreef Brecht35 het volgende:
Hey, ik zoek een app die ik vroeger had die je GPS stresste als daarom gevraagd werd.

Situatie: Mijn GPS werkt perfect, hij is zeer accuraat. Als ik GPS test run en daarna Swarm gebruik om m'n locatie te bepalen, zit ik meteen goed.

MAARRRRRR

Als ik me ergens wil inchecken op Swarm en ik heb dat 5 minuten eerder al gedaan bvb, dan neemt hij gewoon die vorige locatie(kan zelfs zijn dat er uur tussenzit, dus dat die locatie helemaal fout is).

Nog mensen die dit probleem hebben? Vroeger had ik een app die wanneer er om locatie gevraagd werd, je GPS stresste voor een goeie fix. Het is best een omweg om steeds via GPS test een fix te krijgen om dan naar Swarm te gaan met de juiste fix.

Alvast bedankt.
Iemand? Ik moet nu echt altijd opnieuw naar GPS Test gaan vooraleer ik een goede fix heb.
  maandag 21 maart 2016 @ 18:55:31 #46
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160839819
Nubia Z11 mini variant.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_160849139
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nubia Z11 mini variant.
[ afbeelding ]
Specs?
pi_160853375
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:13 schreef shiznuts het volgende:
Heb je zelf al rondgekeken?

W.m.b. zijn de hits van Q1 2016 so far de Elephone P9000 (die dus vandaag naar me is opgestuurd) en de UMI Touch. Kijk daar bijvoorbeeld eens naar. Xiaomi en Meizu hebben ook wat aardige budgetfriendly en gewoon solide foons, maar dan iets minder spectaculair gespecced.
Ik zie je nu al voor de tweede keer de Umi Touch aanraden: wat is hier zo bijzonder aan volgens jou (en zeker als je die in 1 en dezelfde zin noemt als de P9000)?

Btw ik heb zelf pas geleden een Umi Touch aangeschaft bij Tomtop vanwege een goede aanbieding (70 dollar korting) vanwege Android 6.0.
pi_160855759
Ik zie nu dat de Elephone P9000 qua afmetingen ongeveer even groot is als de Bluboo Xtouch die ik eerder overwoog.

Ik heb gisteren nog een coupon kunnen kopen op elephone.cc voor $5 die recht geeft op $50 korting. Enige minpunt is dat ze wel $ 10.93 aan verzendkosten rekenen voor Singapore Mail, maar goed dat valt ook wel te overzien.

Andere optie is DHL/EMS shipping, maar dat geeft een grotere kans om eruit gehaald te worden bij de douane toch?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 13:11:30 #50
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160857336
Jup. Hier bij PW besteld met Singapore Post (incl. en met speciale instructies). Is onderweg. :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ik zie je nu al voor de tweede keer de Umi Touch aanraden: wat is hier zo bijzonder aan volgens jou (en zeker als je die in 1 en dezelfde zin noemt als de P9000)?

Btw ik heb zelf pas geleden een Umi Touch aangeschaft bij Tomtop vanwege een goede aanbieding (70 dollar korting) vanwege Android 6.0.
Vind het beide mooie toestellen waar veel aan gewoon klopt. Belangrijk voor mij:
• mooi design met zwarte front, schermranden die daarin opgaan en dus niet het design 'breken'
• FHD 1080p scherm (kom op, 2016 en er worden nog phones uitgebracht met 720p :N ), P9000 haast zonder bezel
• Powerhouse, de P9000 met Helio P10 (MT6755), Mali-T860 & 4GB RAM. De Touch met MT6753, Mali-T720 & 3GB. Hetgeen grotendeels het prijsverschil maakt, dunkt me, maar
• zo heeft de Touch dan ook weer 16GB tegenover de P9000's 32GB ROM, bij beide uitbreidbaar per microSD, maar dan moet je geloof ik wel afstand doen van dualSIM-functionaliteit (omdat het kaartje dan een slot inneemt)
• accuduur dat boven de 2500mAh zit Nou ja, voor de Touch: 4000mAh. De P9000 met 3000mAh wat minder. Zal zijn om de foon zo compact mogelijk te houden
• camera's... beide maken gebruik van 13MP Sony hoofdcamera's, maar in verschillende klassen. De frontfacing is bij de Touch maar 5MP vergeleken met de 8MP op de P9000, dus ook daar zet de P9000 dus wat higher-end in
• dat zie je dan ook bijvoorbeeld dat de P9000 al inzet op USB-C, wat bij de Touch nog microUSB is
• ook zet de P9000 in met ingebouwd wireless chargen en biedt een user-customizable smartkey en NFC
• dan heb je nog bij beide verdere feats als GPS, 4G, wat eigenlijk toch wel als standaard beschouwd mag worden, maar t.o.v. sommige concurrentie wel ook een fingerprint ID sensor
• Android 6.0 is natuurlijk een killer feature en een van de eerste Chineesjes die daarmee komen

Al met al kun je met beide een tijdje vooruit en zijn ze volgespecced maar zien ze er ook erg attractief uit. In plaats van een bij elkaar geraapt zooitje, lijken dit toch twee serieuze pogingen, ook met de hele campagnes eromheen, om mensen te overtuigen dat een Chinese smartphone best wat te bieden heeft. Ik was in het verleden ook niet echt gecharmeerd van UMI of Elephone ofzo, maar denk dat deze flagships toch een kansje waard zijn om eens uit te proberen.

De no.1 reden voor mij persoonlijk om naar dit soort smartphones te kijken is de overvloed aan dualSIM-opties die China je biedt. Dat heb je hier toch niet zo. Ander puntje is natuurlijk dat het moeilijk is niet enthousiast te raken over de prijzen. Als je incl. korting zo rond de 150 USD een UMI Touch hebt en voor 150% daarvan, dus rond de 225 USD, een Elephone P9000, wat naar euro's omgerekend natuurlijk nog leuker staat... ja, dan is dat allemaal niet zo gek. En als je je dan realiseert dat het allemaal begon met zo'n Jiayu G2, Neomobile N002, Jiayu G3, Jiayu G4 enz etc en dat het toen allemaal gedoe was met rooten en flashen en je nu gewoon OTA support hebt en dat alles gewoon een stuk beter geregeld is... tja. We zijn een aardig eind gekomen! Dit zijn gewoon prima alternatieven voor alles wat je hier bij een abonnement aangesmeerd krijgt, zelfs Samsungs en iPhones. 't Blijven natuurlijk wel Chineesjes, maar wat wil je voor die prijs.

Echter... er zijn ook tig andere merken en modellen, maar deze twee spreken me op het moment het meest aan, ondanks dat het 5.5" modellen zijn (iets dat ik al eens geprobeerd had, maar niks vond, ik vind 5" prima, 5.2" met echte edge-to-edge display als de Nubia Z9 toch wel de max). Maar ik ga ze proberen, want de P9000 heeft dan toch wel een paar tech-firsts voor me in petto (Helio processor, 4GB RAM, USB-C, Wireless charging, Fingerprint ID, Android 6.0). En ben ook wel benieuwd wat je voor de prijs van de UMI nu daadwerkelijk krijgt, want dat is natuurlijk al helemaal een koopje. En die heeft dan weer dat UMI Rootjoy met verschillende OS schillen dat ik wel eens in persoon wil zien functioneren. Maar beide zien er uit als goede opties en volwaardige smartphones die op hun eigen manier wel een leuk totaalplaatje weten te maken en me meer aanspreken dan andere opties die op dit moment op de markt zijn/komen. My 2cts natuurlijk, maar ik zou ze zeker overwegen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160859253
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef shiznuts het volgende:
En die heeft dan weer dat UMI Rootjoy met verschillende OS schillen dat ik wel eens in persoon wil zien functioneren.
Rootjoy is voor de huidige toestellen van Umi een flop. Veel beloven en niks waar maken. Maar ik heb het met je eens dat deze 2 toestellen wel een gamechangers kunnen worden voor China phones.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160859385
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef shiznuts het volgende:
Jup. Hier bij PW besteld met Singapore Post (incl. en met speciale instructies). Is onderweg. :)
Wat voor speciale instructies geef je ze mee dan? :)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 14:35:30 #53
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160859583
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 14:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

Rootjoy is voor de huidige toestellen van Umi een flop. Veel beloven en niks waar maken. Maar ik heb het met je eens dat deze 2 toestellen wel een gamechangers kunnen worden voor China phones.
Dat is dan ook de reden dat ik vooralsnog sceptisch ben over deze toestellen. Ga ze / wil ze zelf zien voordat ik een definitieve conclusie tref maar de P7000 had een even veel reclame en kon het niet waarmaken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 14:27 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

Wat voor speciale instructies geef je ze mee dan? :)
Dat mag je zelf invullen. Er mag daar hier niet over gepraat worden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 22 maart 2016 @ 14:52:34 #54
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160859902
De usual 'a.u.b. goed inpakken en voorzichtig mee zijn! Misschien 'fragile' erop zetten! Bedankt.' natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160861707
Ik ben er ook wel over uit. Ik ga een P9000 kopen. Nu nog even een shop uitzoeken.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 16:19:15 #56
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_160861935
Wat maakt de P9000 zo aantrekkelijk? Ik heb veel negatieve ervaringen gelezen van Elephone met zeer wisselende kwaliteit tussen toestellen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_160862442
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 16:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat maakt de P9000 zo aantrekkelijk? Ik heb veel negatieve ervaringen gelezen van Elephone met zeer wisselende kwaliteit tussen toestellen.
Lees een paar posts boven je eens.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160862512
Wow......Shiznuts: mooi verhaal. Ben ik nog blijer met mijn Umi Touch (die ik overigens voor 109 dollar heb gekocht dankzij een discount van 70 dollar). Voor mij gaf die prijs en Android 6 (en ook nog wel micro usb omdat ik nog de Kickstarter Znaps micro usb onderweg heb) de doorslag. Wilde eigenlijk de P9000 maar die was dus twee maal zo duur .....

De contactpersoon van Tomtop op dit forum zegt dattie waarschijnlijk over 2 dagen al verstuurd gaat worden :)
pi_160862870
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef shiznuts het volgende:
Jup. Hier bij PW besteld met Singapore Post (incl. en met speciale instructies). Is onderweg. :)

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang gaat batterij mee?
pi_160863333
Op heb moment supreme natuurlijk weer aan het twijfelen. Ik twijfel of ik wel om kan gaan met 5,5 inch. Als andere optie heb ik dan de Xiaomi Mi4c Prime. Maar dan moet ik inleveren op vingerscan en NFC. ;( Keuzes..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160866530
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:20 schreef dimmak het volgende:
Op heb moment supreme natuurlijk weer aan het twijfelen. Ik twijfel of ik wel om kan gaan met 5,5 inch. Als andere optie heb ik dan de Xiaomi Mi4c Prime. Maar dan moet ik inleveren op vingerscan en NFC. ;( Keuzes..
Wat is je budget?
pi_160867279
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat is je budget?
Max. 250, anders ga ik voor een nieuwe Nexus.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160868376
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Max. 250, anders ga ik voor een nieuwe Nexus.
Doe maar geen nieuwe Nexus.
pi_160880868
Ik neig nu meer naar de Mi4c. De unofficial build van Cyanogenmod is aardig stabiel (groot pluspunt). En binnenkort worden de kernel sources vrijgegeven. Geen NFC en fingerprint scanner neem ik dan voor lief.

[ Bericht 5% gewijzigd door dimmak op 23-03-2016 11:06:36 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:48:28 #65
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160882974
En geen microSD-mogelijkheden. Dat is dan weer het kutte aan de filosofie van de top names in de bizz, al die verschillende versies en maar geen microSD-slot. Hoewel dualSIM opgeven voor een kaartje ook kudt is. Neways, de Mi4C heeft wel weer een IR blaster. Maar als je zegt:
quote:
Ik twijfel of ik wel om kan gaan met 5,5 inch.
Dan is de Xiaomi toch wel een aardig idee. Heb nog wat van de nieuwere vids gekeken, soms zien die 5.5" phones er toch ook nog wel gigantisch groot uit. :X Ik weet al van de Kingzone K1 Turbo dat 5.5" m'n formaat niet zo is, maar goed, toch wel benieuwd en eerst vind je 4.7" ook groot en dan 5" en dan 5.2", dus misschien stel je dat na loop v/d tijd onbewust bij. In ieder geval wordt dat ff fun met de features (heb al de high-end Nubia Z9, dus zit niet echt te wachten om 'em met een mid-range foon te vervangen). 't Zou in ieder geval makkelijker zijn als ze gewoon eerder richting 5" zouden focussen, maar het is allemaal 'bigger = better' helaas, dus je moet ook wel. Verder... met Xiaomi haal je ook zekerste weten en superdegelijk en manufacturer & community supported foon in huis.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160883615
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:48 schreef shiznuts het volgende:
En geen microSD-mogelijkheden. Dat is dan weer het kutte aan de filosofie van de top names in de bizz, al die verschillende versies en maar geen microSD-slot. Hoewel dualSIM opgeven voor een kaartje ook kudt is. Neways, de Mi4C heeft wel weer een IR blaster. Maar als je zegt:

[..]

Dan is de Xiaomi toch wel een aardig idee. Heb nog wat van de nieuwere vids gekeken, soms zien die 5.5" phones er toch ook nog wel gigantisch groot uit. :X Ik weet al van de Kingzone K1 Turbo dat 5.5" m'n formaat niet zo is, maar goed, toch wel benieuwd en eerst vind je 4.7" ook groot en dan 5" en dan 5.2", dus misschien stel je dat na loop v/d tijd onbewust bij. In ieder geval wordt dat ff fun met de features (heb al de high-end Nubia Z9, dus zit niet echt te wachten om 'em met een mid-range foon te vervangen). 't Zou in ieder geval makkelijker zijn als ze gewoon eerder richting 5" zouden focussen, maar het is allemaal 'bigger = better' helaas, dus je moet ook wel. Verder... met Xiaomi haal je ook zekerste weten en superdegelijk en manufacturer & community supported foon in huis.
Ik vond de Umi Hammer S (ook 5,5) te groot eigenlijk. Bij veel jeans van mij stak hij toch wat uit de broekzak, daardoor viel hij er ook af en toe uit. 32GB vind ik voor mij zelf voldoende, meer heb ik echt niet nodig. Maar ik twijfel echt over NFC en fingerprint scanner. Die ING app is echt makkelijk met NFC betalen. Daarnaast is een fingerprint scanner echt een makkelijke beveiliging om mee om te gaan.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:37:29 #67
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160883926
Tijd voor het merk Shizphone.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:42:26 #68
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160888625


Voor wie het (toevallig) gemist heeft, review van een (budget) toestel op de frontpage :).
160318_327191_P1060395_800_1065.JPG
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 23 maart 2016 @ 17:49:29 #69
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160890015
Het topic zou China budget kunnen heten. Nog nooit een high end smartphone review hier gezien :P.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:00:38 #70
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160890293
Dat krijg je met gierige Nederlanders (en Chinezen als het gaat om proefexemplaren ter beschikking stellen voor reviews).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:47:00 #71
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160893130
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik vond de Umi Hammer S (ook 5,5) te groot eigenlijk. Bij veel jeans van mij stak hij toch wat uit de broekzak, daardoor viel hij er ook af en toe uit.
Ik ben heel snel van 3,75" (Sony Sola) via stappen naar 5,5" gegaan, maar toen toch weer snel terug naar 5" omdat dat de grens voor mij lijkt te zijn. Die 5,5" was overal net wat te lomp voor. Misschien als ze de casing eromheen zo kunnen beperken dat ie net zo groot wordt als een 5" nu is.. (of 5,1"; dat ging ook nog wel bij m'n S5-kloon)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160901095
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:48 schreef shiznuts het volgende:
En geen microSD-mogelijkheden. Dat is dan weer het kutte aan de filosofie van de top names in de bizz, al die verschillende versies en maar geen microSD-slot. Hoewel dualSIM opgeven voor een kaartje ook kudt is. Neways, de Mi4C heeft wel weer een IR blaster. Maar als je zegt:

[..]

Dan is de Xiaomi toch wel een aardig idee. Heb nog wat van de nieuwere vids gekeken, soms zien die 5.5" phones er toch ook nog wel gigantisch groot uit. :X Ik weet al van de Kingzone K1 Turbo dat 5.5" m'n formaat niet zo is, maar goed, toch wel benieuwd en eerst vind je 4.7" ook groot en dan 5" en dan 5.2", dus misschien stel je dat na loop v/d tijd onbewust bij. In ieder geval wordt dat ff fun met de features (heb al de high-end Nubia Z9, dus zit niet echt te wachten om 'em met een mid-range foon te vervangen). 't Zou in ieder geval makkelijker zijn als ze gewoon eerder richting 5" zouden focussen, maar het is allemaal 'bigger = better' helaas, dus je moet ook wel. Verder... met Xiaomi haal je ook zekerste weten en superdegelijk en manufacturer & community supported foon in huis.
Ik vraag me af wat de reden eigenlijk is dat MicroSD slot er uit worden gehaald bij hen,zo duur is het nou ook weer niet.

Zeker als je bedenkt dat goedkopere merken het wel hebben. 8)7
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:26:42 #73
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160901388
Dan kun je een 16GB, 32GB, 64GB en 128GB uitbrengen. Waarbij de 64GB en 128GB versies exclusief in goud zijn ofzo en respectievelijk 799 en 1099 kosten ofzo. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:54:16 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160902188
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:42 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]

Voor wie het (toevallig) gemist heeft, review van een (budget) toestel op de frontpage :).
[ afbeelding ]
Is het artikel herschreven van de ik- naar de we-vorm?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160904153
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Dan kun je een 16GB, 32GB, 64GB en 128GB uitbrengen. Waarbij de 64GB en 128GB versies exclusief in goud zijn ofzo en respectievelijk 799 en 1099 kosten ofzo. :')
Sad but true.
  donderdag 24 maart 2016 @ 15:07:13 #76
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_160911709
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 16:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Lees een paar posts boven je eens.
Heb ik gelezen. Het gaat er mij om dat voor mijn gevoel Elephone niet zo nauw is met het uitbrengen van kwaliteit.

Ik heb twee elephones in mijn handen gehad en deze waren redelijke budget modellen ¤150-¤200, echter was er van alles mis mee. Software en hardwarematig. Nu is dit al een jaar, misschien 1,5 jaar terug. Echter vraag ik me daarom af: is een elephone het risico waard ten opzichte van andere merken die consistent kwaliteit uitbrengen en waar je verzekerd is dat je kwaliteit krijgt.

Met elephone heb ik altijd het idee dat het een gokje is. En dan een telefoon op release kopen zou ik vrienden van mij niet per se aanraden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 24 maart 2016 @ 15:33:57 #77
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160912259
Ik was nooit overtuigd omdat het me idd prut leek en slechte dingen hoorde.
Maar ze zetten nu toch best hoog in en ziet er gewoon als een goede optie uit. Eerste ervaringen van mensen zoals Gizchina's Andi klinken uiterst positief. Dus dan rest de vraag: durf je het aan? Mja, ik wel. ^^

Daarentegen heb ik juist de verwachtingen van de UMI Touch omlaaggesteld na deze video:
Ziet er toch iets groot en last gen plastic fantastic uit... maar goed, benefit of the doubt. Is de prijs ook naar.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160928250
Ik heb recent een HomTom HT7 gekocht om deze om te toveren tot een smartphone voor een onervaren oudere gebruiker.
Omdat ik nog helemaal niet weet of de telefoon veel gebruikt zal worden, was de prijs de belangrijkste factor.

Ik dacht dat ik me redelijk goed georiënteerd had, maar kwam er helaas pas tijdens het inrichten achter dat er malware in de originele rom ingebakken zat :o

Toen ik daar verder onderzoek naar deed kwam ik diverse verhalen hierover tegen, en gelukkig ook een oplossing. Maar het was wel even schrikken dat ik de telefoon moest gaan rooten om hem op te kunnen schonen. Ik had daar nog geen ervaring mee namelijk. Gelukkig was de prijs er wel naar om de gok te wagen ;)

Tijdens de zoektocht naar wat het probleem was, kwam ik diverse opmerkingen tegen dat malware in de originele rom bij meerdere chinese budgetphones voorkwam. Hebben meer mensen hier ervaring mee?
pi_160928714
In de 4.4 rom van de Jiayu S3 zat ook wat, dat presenteerde reclames over het volledige scherm.
Valt meer onder adware dan malware maar wel irritant.
pi_160928837
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 10:51 schreef Mehari het volgende:
In de 4.4 rom van de Jiayu S3 zat ook wat, dat presenteerde reclames over het volledige scherm.
Valt meer onder adware dan malware maar wel irritant.
Oh was dat het :P Ik had dat probleem ook, ik het me wezenloos gezocht naar een oplossing maar nooit gevonden.
pi_160929951
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 10:51 schreef Mehari het volgende:
In de 4.4 rom van de Jiayu S3 zat ook wat, dat presenteerde reclames over het volledige scherm.
Valt meer onder adware dan malware maar wel irritant.
Dat is ook irritant inderdaad!

Op de HomTom HT7 zat echt malware. Na een week of 2 werden er allemaal nieuwe dubieuze apps automatisch op je telefoon gedownload en op zo'n manier dat het ook niet door een firewall te blocken was :(
pi_160929982
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:11 schreef piglet het volgende:

[..]

Dat is ook irritant inderdaad!

Op de HomTom HT7 zat echt malware. Na een week of 2 werden er allemaal nieuwe dubieuze apps automatisch op je telefoon gedownload en op zo'n manier dat het ook niet door een firewall te blocken was :(
Je kan in je instellingen apps uitschakelen / stoppen, voor zover ik heb ervaren lost dat je probleem meestal wel op. Op de Xiaomi Mi Pad had je 't zelfde gezeik met cpu boosters en zulke grappen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_160930170
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je kan in je instellingen apps uitschakelen / stoppen, voor zover ik heb ervaren lost dat je probleem meestal wel op. Op de Xiaomi Mi Pad had je 't zelfde gezeik met cpu boosters en zulke grappen.
Dat was hierbij helaas geen oplossing. Maar het lijkt er op dat het dus niet iets is wat heel veel voorkomt. Gelukkig maar!
pi_160931676
In mijn zoektocht naar een nieuwe telefoon met een budget van max 70 Euro met minimaal 2 GB RAM kwam ik de Bluboo Picasso tegen a 69.99 USD.

Dit zou mijn eerste Chiphone worden, niet te duur dus als het helemaal niks is blijft de schade binnen de perken..
Hebben jullie enig idee of het iets zou kunnen zijn?


http://m.gearbest.com/cell-phones/pp_333164.html
pi_160933871
Gisteren de mi4c voor mijn vrouw ontvangen van Ibuygou. Netjes in het nederlands en met google play. Wel een paar chinese apps maar die kon ik gewoon verwijderen. Verder een top telefoontje voor wat ik zover gezien heb.
Nog een kleine vraag. Er zit ook een europese plug bij. Maar als ik de oplader uit het stopcontact haal blijft die vaak zitten. Kan ik ook gewoon de kabel van de mi4c in de oplader van mijn oude windows phone doen? Of werkt dat niet met het fast charging wat er op zit?
pi_160938747
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:27 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren de mi4c voor mijn vrouw ontvangen van Ibuygou. Netjes in het nederlands en met google play. Wel een paar chinese apps maar die kon ik gewoon verwijderen. Verder een top telefoontje voor wat ik zover gezien heb.
Nog een kleine vraag. Er zit ook een europese plug bij. Maar als ik de oplader uit het stopcontact haal blijft die vaak zitten. Kan ik ook gewoon de kabel van de mi4c in de oplader van mijn oude windows phone doen? Of werkt dat niet met het fast charging wat er op zit?
Gebruik aub niet die Chinese lader in combinatie met die EU plug...Het is gewoon te gevaarlijk. Koop een lader in de winkel. Je bent een eurootje of 20 kwijt, maar je bent er tenminste zeker van dat je huis niet zal afbranden.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 19:02:21 #87
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160938867
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 25 maart 2016 @ 19:59:01 #88
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160940387
quote:
Die heb ik en vooralsnog is m'n huis niet afgebrand! ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:27 schreef Stansfield het volgende:
Kan ik ook gewoon de kabel van de mi4c in de oplader van mijn oude windows phone doen? Of werkt dat niet met het fast charging wat er op zit?
Als het een usb-adapter is, zal er niks ontploffen. De meegeleverde adapter zou ik, zoals brecht ook al zegt, niet gebruiken.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160941779
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:59 schreef Dromer het volgende:

[..]

Die heb ik en vooralsnog is m'n huis niet afgebrand! ^O^

[..]

Als het een usb-adapter is, zal er niks ontploffen. De meegeleverde adapter zou ik, zoals brecht ook al zegt, niet gebruiken.
Dat is inderdaad gewoon een usb adapter. Maar ik vroeg me af of dat nog uitmaakt welke je gebruikt voor quick charging?

Anders kan ik inderdaad gewoon die gebruiken. Of die van banggood bestellen.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 12:57:55 #90
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160956216
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:40 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat is inderdaad gewoon een usb adapter. Maar ik vroeg me af of dat nog uitmaakt welke je gebruikt voor quick charging?

Anders kan ik inderdaad gewoon die gebruiken. Of die van banggood bestellen.
Ik gebruik de quick-charge port van de Blitzwolf voor 'normaal' opladen, als je dat bedoelt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160956442
Ik ben aan het twijfelen tussen de Xiaomi Redmi note 3 pro 2gb en de 3gb versie.
De extra storage heb ik niet echt nodig. Maakt de extra 1gb ram een merkbaar verschil, als ik geen zware multitaskende user ben? Of kan ik de $45 die ik bespaar beter opzijleggen voor de Redmi note 5 pro die ik over anderhalf jaar ga kopen ;)
pi_160957163
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:12 schreef Capitan het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen de Xiaomi Redmi note 3 pro 2gb en de 3gb versie.
De extra storage heb ik niet echt nodig. Maakt de extra 1gb ram een merkbaar verschil, als ik geen zware multitaskende user ben? Of kan ik de $45 die ik bespaar beter opzijleggen voor de Redmi note 5 pro die ik over anderhalf jaar ga kopen ;)
Als je toch over anderhalf jaar een nieuwe telefoon gaat kopen, kun je wel voor de 2gb versie gaan ja...
pi_160961297
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Dan kun je een 16GB, 32GB, 64GB en 128GB uitbrengen. Waarbij de 64GB en 128GB versies exclusief in goud zijn ofzo en respectievelijk 799 en 1099 kosten ofzo. :')
Dat is dus grotendeels strategie van Apple Corp. _O-
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:04:50 #94
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160961345
Samsung, maar ook Xiaomi/Meizu bijv. kunnen er ook heus wat van hoor...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160994574
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:12 schreef Capitan het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen de Xiaomi Redmi note 3 pro 2gb en de 3gb versie.
De extra storage heb ik niet echt nodig. Maakt de extra 1gb ram een merkbaar verschil, als ik geen zware multitaskende user ben? Of kan ik de $45 die ik bespaar beter opzijleggen voor de Redmi note 5 pro die ik over anderhalf jaar ga kopen ;)
Ik zou voor de 3GB gaan!
MIUI is een flinke geheugen gebruiker. Ik Typ dit op de redmi note 3 en ik heb op dit moment 615MB van de 3GB over :)
pi_160994792
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:22 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ik zou voor de 3GB gaan!
MIUI is een flinke geheugen gebruiker. Ik Typ dit op de redmi note 3 en ik heb op dit moment 615MB van de 3GB over :)
dat klinkt alsof ze een keer moeten leren optimaliseren.. :X
pi_160994801
Nou ik heb de Bluboo Picasso in de bestelling staan, de levering zal in half Mei zo zijn.
pi_160995048
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:11 schreef piglet het volgende:

[..]

Dat is ook irritant inderdaad!

Op de HomTom HT7 zat echt malware. Na een week of 2 werden er allemaal nieuwe dubieuze apps automatisch op je telefoon gedownload en op zo'n manier dat het ook niet door een firewall te blocken was :(
Na een week of 2?
Ben je dan niet gewoon al besmet geraakt meer malware door een besmette app te downloaden of vage website te bezoeken??

HT6 hier in huis voor mijn moeder, totaal geen problemen met malware gehad.

Dus lijkt me eerder dat hij niet vanuit de homtom/doogee fabriek met malware kwam.


Waar heb je hem gekocht?
pi_160999156
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Nou ik heb de Bluboo Picasso in de bestelling staan, de levering zal in half Mei zo zijn.
Heb je een plaatje ervan?Hoe ziet het eruit?
  maandag 28 maart 2016 @ 15:16:12 #100
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_160999201
Again. Gebruik Google eens. Je hebt dezelfde resourcen tot je beschikking als elk ander persoon. Man man man.

P.s.
~

[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 28-03-2016 15:26:47 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160999976
Ja, die. :P
Besteld bij Gearbest, is wat goedkoper bij Aliexpress maar daar werkt mijn account niet en zonder account is het onmogelijk om contact daarover te maken met de klantenservice :')

Het zal mij benieuwen, de eerste Chiphone in huize Waggel :7


http://m.gearbest.com/cell-phones/pp_333166.html
  maandag 28 maart 2016 @ 16:41:40 #102
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161000996
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Nou ik heb de Bluboo Picasso in de bestelling staan, de levering zal in half Mei zo zijn.
Leuk telefoontje voor die prijs! Specs zijn aardig; nu de kwaliteit nog. Van bv. de camera moet je waarschijnlijk geen wonderen verwachten, maar ja.. voor een budgettelefoon..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_161001832
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 12:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik gebruik de quick-charge port van de Blitzwolf voor 'normaal' opladen, als je dat bedoelt.
Oh heeft die een quick-charge port voor het snel opladen van de mi4c? Ik weet nu nog steeds niet of dat quick-chargen met alleen de xiaomi oplader kan of met elke willekeurige oplader waar je het snoertje van de xiaomi in steekt.
  maandag 28 maart 2016 @ 20:00:26 #104
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161005654
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:21 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Oh heeft die een quick-charge port voor het snel opladen van de mi4c? Ik weet nu nog steeds niet of dat quick-chargen met alleen de xiaomi oplader kan of met elke willekeurige oplader waar je het snoertje van de xiaomi in steekt.
Nee, geen idee. Ze noemen alleen Samsung, geloof ik.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_161018212
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Na een week of 2?
Ben je dan niet gewoon al besmet geraakt meer malware door een besmette app te downloaden of vage website te bezoeken??

HT6 hier in huis voor mijn moeder, totaal geen problemen met malware gehad.

Dus lijkt me eerder dat hij niet vanuit de homtom/doogee fabriek met malware kwam.

Waar heb je hem gekocht?
Niet heel waarschijnlijk, ik had alleen een paar heel bekende apps gedownload en nog nergens heen gesurfd.
Ik had ook nog geen echte problemen, maar vond het wel raar dat ik al heel snel een schermpje kreeg van 1 van de vooraf geïnstalleerde apps waarop ik alleen toestemming kon geven voor locatiebepaling en dit niet kon weigeren. Dat ben ik gaan Googlen en toen vond ik dus meerdere meldingen van malware. Daarom heb direct een scan gedaan van de telefoon en de vooraf geïnstalleerde Uni Launcher kwam toen naar voren als malware. Dit was precies waar anderen ook problemen mee hadden, dus dat lijkt me geen toeval ;)

Omdat ik las dat firewalls en andere oplossingen niet leken te helpen en eigenlijk alleen maar met rooten het probleem definitief verwijderd werd, heb ik besloten dit ook maar direct te doen en niet af te wachten of ik ook binnen 2 weken troep op deze mobiel zou krijgen :)

Ik las wel dat HomTom inmiddels een nieuwe versie van de ROM heeft die virus-vrij is. Dus misschien had ik pech met een oude voorraad? Ik heb hem gekocht via het Europese warehouse van Tinydeal.

[ Bericht 1% gewijzigd door piglet op 29-03-2016 22:41:53 ]
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:52:20 #106
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161019611
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:00 schreef Dromer het volgende:

[..]

Nee, geen idee. Ze noemen alleen Samsung, geloof ik.
Het is de qualcomm quick charge standaard. Werkt dus ook op mijn g4 en de Moto x 2014 van mijn vriendin. En ook op die Xiaomi als die de qualcomm quick charge ondersteund
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161021844
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:41 schreef Dromer het volgende:

[..]

Leuk telefoontje voor die prijs! Specs zijn aardig; nu de kwaliteit nog. Van bv. de camera moet je waarschijnlijk geen wonderen verwachten, maar ja.. voor een budgettelefoon..
Tja zolang het maar net wat vloeiender loopt dan mijn Sony Xperia L met Android 4.2 van 2,5 half jaar oud ben ik happy. :)
Zo niet.. dan is de schade van een beperkte natuur en is die Bluboo mijn nieuwe afspeler van audioboeken en podcasts in de slaapkamer :P
pi_161023937
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:52 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Het is de qualcomm quick charge standaard. Werkt dus ook op mijn g4 en de Moto x 2014 van mijn vriendin. En ook op die Xiaomi als die de qualcomm quick charge ondersteund
Aha dus het ligt eraan of oude telefoon waar je de oplader van gebruikt ook qualcomm quck charge had?
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:40:22 #109
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161024230
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:22 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Aha dus het ligt eraan of oude telefoon waar je de oplader van gebruikt ook qualcomm quck charge had?
Nouja, dat is dus ook weer fraai. Zowel de LG G4 als de Moto X 2014 ondersteunen quick-charge, maar de meegeleverde lader niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161024775
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:40 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nouja, dat is dus ook weer fraai. Zowel de LG G4 als de Moto X 2014 ondersteunen quick-charge, maar de meegeleverde lader niet.
Oh dat schiet dus ook niet op. Maar als ik dus die blitzwolf lader bestel werkt dit wel gewoon goed en met quick-charge?

http://m.banggood.com/search/blitzwolf-wall-eu.html
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:08:16 #111
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161024797
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:07 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Oh dat schiet dus ook niet op. Maar als ik dus die blitzwolf lader bestel werkt dit wel gewoon goed en met quick-charge?

http://m.banggood.com/search/blitzwolf-wall-eu.html
als het er bij staat en je telefoon het ondersteund zou dat wel zo moeten zijn ja :)

http://m.banggood.com/search/blitzwolf-wall-qualcomm.html
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161024867
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:08 schreef Catch22- het volgende:

[..]

als het er bij staat en je telefoon het ondersteund zou dat wel zo moeten zijn ja :)

http://m.banggood.com/search/blitzwolf-wall-qualcomm.html
Mijn telefoon ondersteunt dat wel. Maar ik kan het alleen niet zo duidelijk vinden bij het blitzwolf.
Behalve dat hij de telefoon herkent en de snelst mogelijke manier van opladen kiest dan. Dus dan kan ik daar wel van uit gaan lijkt me?
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:27:32 #113
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161025257
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:11 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Mijn telefoon ondersteunt dat wel. Maar ik kan het alleen niet zo duidelijk vinden bij het blitzwolf.
Behalve dat hij de telefoon herkent en de snelst mogelijke manier van opladen kiest dan. Dus dan kan ik daar wel van uit gaan lijkt me?
er staat toch duidelijk QC2.0 bij?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161025497
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

er staat toch duidelijk QC2.0 bij?
Oh dat zag ik er niet in staan. Maar dat heeft mijn mi4c ook dus dat moet dan wel werken.

Edit. Zat bij een verkeerde te kijken. Het staat gewoon op de adapter |:(

[ Bericht 14% gewijzigd door Stansfield op 29-03-2016 20:17:33 ]
pi_161026330
Voor het eerst een China-phone gekocht. De Cubot Note S. Ik heb geen torenhoge verwachtingen, maar ik heb onlangs eens een Cubot opgelapt en vond het scherm wel mooi. Nou is het zo dat er hier in huis nog wel eens een smartphone stuk gaat. Daarom wil ik eigenlijk er eentje bij hebben 'voor de heb', om op terug te vallen als er hier eens een smartphone stukgaat.

Heeft me 70 euro's gekost en besteld via GearBest. Mét expresverzenden en de verzekering. Benieuwd hoe ie gaat bevallen. Met 2GB RAM en 16GB ROM aan boord moeten we in ieder geval een heel end kunnen komen. Leuk om straks op vakantie mee te nemen naar Centraal/Oost-Europa.
pi_161027765
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 23:23 schreef dj-mike het volgende:
Ik heb jullie advies nodig :)!
Ik zit nu met een HTC One Mini 2 die aan vervanging toe is. Heeft te weinig RAM, waardoor multitasken niet te doen is.

Heb een $50-coupon voor de Elephone P9000 bij Pandawill, ook kan ik tegen een leuke prijs een Xiaomi Mi4i van een Fok!-er overnemen.

Klein lijstje qua voorkeuren:
- min. 2GB ram (liefst 3GB ivm multitaksen)
- goede ondersteuning op het gebied van updates/software
- betrouwbare GPS
- 4G ondersteuning
- budget +- ¤200

Ik begrijp dat de support van Elephone waardeloos te noemen is. Xiaomi staat daarentegen weer hoog aangeschreven. Ook zie ik de UMi Touch veel voorbij komen.

Ben alle reviews aan het doorlezen. Maar ik zou graag wat advies van jullie kant ontvangen. Thanks!
De keuze is toch gevallen op de Xiaomi Redmi Note 3 (3GB versie). Ik twijfel nu alleen of ik de Snapdragon-CPU of Mediatek-CPU moet kiezen.. Iemand tips?
pi_161028043
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:06 schreef dj-mike het volgende:

[..]

De keuze is toch gevallen op de Xiaomi Redmi Note 3 (3GB versie). Ik twijfel nu alleen of ik de Snapdragon-CPU of Mediatek-CPU moet kiezen.. Iemand tips?
De snapdragon versie kan een SD-kaart in
pi_161029635
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 11:02 schreef J.B. het volgende:

[..]

Oh was dat het :P Ik had dat probleem ook, ik het me wezenloos gezocht naar een oplossing maar nooit gevonden.
Dat heb ik ook gehad! Ook rot gezocht naar een oplossing ervoor, maar niets gevonden. En later was het eigenlijk vanzelf een keer weer weg..
pi_161042796
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:06 schreef dj-mike het volgende:

[..]

De keuze is toch gevallen op de Xiaomi Redmi Note 3 (3GB versie). Ik twijfel nu alleen of ik de Snapdragon-CPU of Mediatek-CPU moet kiezen.. Iemand tips?
SD versie is sneller,
En heeft een Global rom(niet met NL)
  woensdag 30 maart 2016 @ 13:29:24 #120
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161047965
De normale redmi note 3 is ook een rom met Nederlands voor :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161048740



Als het toestel bevalt koop ik ook zo'n hoesje :P
Is dat voldoende om het scherm te beschermen bij een val? Is een screenprotector er alleen tegen krassen van bv een sleutel in de broekzak?
pi_161074133
Mijn oude Jiayu is echt aan vervanging toe. Meer dan 3 jaar oud intussen, en begint echt gammel te worden. Maar het is zo'n fijne telefoon, en ik kan er zo moeilijk afscheid van nemen :'(

Ik twijfel nu vreselijk tussen:

JIAYU S3 Plus S3+ 5.5 Inch 3GB RAM 16GB ROM MTK6753

en

Xiaomi Redmi Note 3 Pro 5.5-inch 3GB RAM 32GB

en

XIAOMI Mi4C 5-inch 4G LTE 3GB RAM 32GB

De Jiayu is een voor mij vertrouwd merk. Alleen jammer van de 5,5 inch en de nogal slechte camera en GPS van de S3 (meende ik ergens gelezen te hebben). Daarentegen is de prijs dan wel weer lekker.
De Mi4C is 5 inch, en dat spreekt me wel aan, maar het geheugen is niet uitbreidbaar, helaas.
De Note heeft weer extras die me wel aanspreken, en de camera is schijnbaar beter. Maar helaas ook 5,5 inch.

En ik zie niet helemaal terug of er Google Play op zit? Heeft iemand hier ervaring mee?
  donderdag 31 maart 2016 @ 15:26:42 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161074618
Gps van mijn s3 is prima. En neem ook de normale redmi note 3 mee in je lijstje :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161075060
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:26 schreef RobertNL het volgende:
Gps van mijn s3 is prima. En neem ook de normale redmi note 3 mee in je lijstje :)
Mja, die is net een paar euro goedkoper dan de Pro, maar is octacore (en de Pro hexacore). Wat is er verder zo bijzonder aan de 'normale'?

En de camera van de S3?
  donderdag 31 maart 2016 @ 15:58:45 #125
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161075351
Ah, ik zie dat het prijsverschil kleiner is geworden bij resellers. Nouja dan inderdaad de pro pakken.

De camera van de s3 is redelijk, niet veel slechter dan voorgaande toestellen. Alhoewel de voorgaande toestellen ook alles behalve uitblonken natuurlijk.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161075749
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:58 schreef RobertNL het volgende:

De camera van de s3 is redelijk, niet veel slechter dan voorgaande toestellen. Alhoewel de voorgaande toestellen ook alles behalve uitblonken natuurlijk.
Die cameras blonken inderdaad niet uit. Maar voor de prijs valt er mee te leven.

Twijfel...
  roze donderdag 31 maart 2016 @ 17:02:27 #127
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161076784
De S3 bevalt mij prima, camera vind/vond ik ook wat tegenvallen maar inmiddels mee leren leven en ik maak er gelukkig ook vaak genoeg goede foto's mee. GPS werkt gewoon prima hoor bij mij!
Your beauty never ever scared me.
pi_161079271
Zojuist de S3 toch maar besteld :D
Ben benieuwd wanneer die aankomt. Kon alleen geen track & trace doen. Geen idee waarom ik die optie niet kreeg.
pi_161080220
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 19:13 schreef Morri het volgende:
Zojuist de S3 toch maar besteld :D
Ben benieuwd wanneer die aankomt. Kon alleen geen track & trace doen. Geen idee waarom ik die optie niet kreeg.
Good choice ;)
Ga je veel plezier aan hebben.
  donderdag 31 maart 2016 @ 19:57:39 #130
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161080469
Is die niet superachterhaald eigs? :P
2 jaar oud design en half jaar+ oude hardware?
't Is dat Jiayu nog wat community had, maar een Redmi ofzo geen beter idee?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 31 maart 2016 @ 20:01:54 #131
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161080572
Als ik hem niet te groot had gevonden, had ik de Jiayu S3 nog gehad, want was er verder erg tevreden mee. Foto's vielen best wel mee, GPS werkte prima.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_161081197
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 19:57 schreef shiznuts het volgende:
Is die niet superachterhaald eigs? :P
2 jaar oud design en half jaar+ oude hardware?
't Is dat Jiayu nog wat community had, maar een Redmi ofzo geen beter idee?
Eigenlijk wel :p maar bevat nog wel alle pluspunten en weinig tot geen negatieve punten (sd-kaart slot, 2 sims, nfc, android 5.1, verwisselbare batterij, alle 4G banden, super gps...)

Maar ja, al een oude gsm wel. Dezelfde gsm met fingerprint en ik ben verkocht :)
  donderdag 31 maart 2016 @ 20:31:46 #133
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161081235
Well, you know what they say 'if it ain't broke, don't fix it'. ;)

- Hier nog ff een untouched pica van eergister in Stockholm straight out of de Nubia Z9...

Not terrible.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161081771
Ik heb gisteren nog een tweedehands Jiayu G4S gekocht voor 55 euro. Vandaag een beetje mee gespeeld en een Android 5.1.1 CM ROM werkend gekregen. Ik had eerder een G4A, die was gesneuveld maar ik had nog 3 accu's waarvan ik het zonde vond ze weg te gooien. Nu voor een zacht prijsje dus die andere gekocht, desalniettemin dient hij slechts als reservetelefoon en heb ik een S3 voor dagelijks gebruik.
pi_161082988
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2016 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Well, you know what they say 'if it ain't broke, don't fix it'. ;)

- Hier nog ff een untouched pica van eergister in Stockholm straight out of de Nubia Z9...
[ afbeelding ]
Not terrible.
Kan Jiayu niet tegenop :o
Zeker niet met zoweinig zonlicht. Hoelang is het al jou telefoon?

Stockholm btw, zot koninklijk paleis he? :P
  donderdag 31 maart 2016 @ 21:40:30 #136
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161083275
Juni 2015 alweer. Tijd voor de Z11 zeg ik. :P
Maar eerst ff de Elephone P9000 (bijna zo ver, hij is al in 't land!) en UMI Touch checken. :Y)

Stockholm is nice. Helaas een lightning business visit, dus weinig tijd voor pleasure dit keer. Wel nog tijd gevonden om er net voor sluitingstijd een camera (Panasonic G7) kopen omdat ze daar best nog wat goedkoper zijn. :s) ( http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3144178&o=inkfrakt VS http://geizhals.eu/panaso(...)haeuse-a1270154.html VS http://tweakers.net/price(...)c-g7-body-zwart.html )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161085171
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 19:57 schreef shiznuts het volgende:
Is die niet superachterhaald eigs? :P
2 jaar oud design en half jaar+ oude hardware?
't Is dat Jiayu nog wat community had, maar een Redmi ofzo geen beter idee?
Eigenlijk wel, maar ja. Prijs is leuk en zoals iemand al zei: er zitten weinig nadelen aan. Behalve dan de afmeting, die ik persoonlijk toch wel groot vind. En bovendien heb ik ook goede ervaringen met Jiayu. Misschien een volgende keer iets anders :)
  roze donderdag 31 maart 2016 @ 22:43:51 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161085255
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 19:13 schreef Morri het volgende:
Zojuist de S3 toch maar besteld :D
Ben benieuwd wanneer die aankomt. Kon alleen geen track & trace doen. Geen idee waarom ik die optie niet kreeg.
Ga je vast geen spijt van krijgen. Ben er na een half jaar nog steeds happy mee! En het grotere scherm is echt geweldig voor filmpjes, spelletjes enz _O_ Maar moet zeggen dat ik het scherm inmiddels helemaal niet meer zo groot vind haha. Wen je heel snel aan.
Your beauty never ever scared me.
pi_161085472
De S3 camera is echt wel beter dan de G4 en zeker beter dan de G3.
De G4S gaf dan weer iets meer details met extra ruis als bonus.
Best wel mooie plaatjes gemaakt met de S3, de kleuren zijn vooral best wel goed.
Met de TF rom was alleen onvoorspelbaar wat het resultaat was, kon een detailrijk plaatje zijn met ruis of een volledige soft resultaat.
Overigens met FreeDCam kan je raw plaatjes schieten die je daarna kan omzetten met meegeleverde tool naar dng.
Het is mij trouwens opgevallen dat veel recent uitgebrachte telefoons niet meer prestaties bieden dan de S3, op zijn best alleen meer opties.
Er zijn een aantal nieuwe modellen aangekondigd trouwens.
  vrijdag 1 april 2016 @ 00:00:40 #140
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161087702
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 1 april 2016 @ 00:56:08 #141
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161088681
Denkt men hier trouwens van? http://www.vernee.cc/product/thor/
Buiten de 720p en de onbewezen reputatie, best geinig voor 129,99 USD?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161089039
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 00:56 schreef shiznuts het volgende:
Denkt men hier trouwens van? http://www.vernee.cc/product/thor/
Buiten de 720p en de onbewezen reputatie, best geinig voor 129,99 USD?
Behalve die 720p is er ook nog de 2800 mAh (toch ook net iets minder dan gemiddeld), maar plek voor 1 simkaart en verder ontbrekende specs (GPS? Geheugen uitbreidbaar?). Wel Android 6.0 dan weer. Lijkt op het eerste oog best leuk voor de prijs.
  vrijdag 1 april 2016 @ 01:46:28 #143
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161089075
Ik weet dat het laat is, maar ff beter naar die pagina kijken... ;)

• 'Supports 128G TF Expansion'
• 'Dual SIM Cards'
• 'Enhanced GPS signal'
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161089083
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 01:46 schreef shiznuts het volgende:
Ik weet dat het laat is, maar ff beter naar die pagina kijken... ;)

• 'Supports 128G TF Expansion'
• 'Dual SIM Cards'
• 'Enhanced GPS signal'
Erh, ja...bedtijd :Z
  vrijdag 1 april 2016 @ 01:48:18 #145
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161089086
Trusten. :*
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161090336
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 00:56 schreef shiznuts het volgende:
Denkt men hier trouwens van? http://www.vernee.cc/product/thor/
Buiten de 720p en de onbewezen reputatie, best geinig voor 129,99 USD?
Dat stukje 'onbewezen reputatie' doet hem nogal inderdaad. Heb wel contact met ze dus kan hopelijk wat meer vertellen over de kwaliteit. Maar dat is altijd een dingetje met nieuwe Chinese fabrikanten natuurlijk. Ook met huidige fabrikanten die nog steeds twijfelachtige toestellen kunnen uitbrengen en niet echt een stabiele kwaliteit leveren.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  roze vrijdag 1 april 2016 @ 12:44:55 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161094448
Misschien weet iemand hier dat. Hoe kan ik de foto's op mijn S3 kleiner zetten? Ze komen er zo groot uit. Heb al verschillende dingen geprobeerd maar ze blijven groot.
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 1 april 2016 @ 12:48:54 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161094508
En wat ik zelf ook wel mooi vind aan mijn S3 is dat ik in bijvoorbeeld een kelder betere wifi verbinding heb dan ik had met mijn Samsung (ook een S3 hehe). Met mijn Samsung pakte hij de wifi helemaal niet als het te ver weg was, mijn huidige telefoon heeft vaak nog wel 1 of 2 streepjes op dat soort plekken.

_O_
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:03:56 #149
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_161096065
Voor wie een hoop S3 voorbeeldfoto's wil zien, kan mijn vakantieverslag even doorbladeren: TRV / Fietsvakantie

Ik heb een probleem. Mijn S3 is sinds eergisteren helemaal naar de getsie. Van het ene op het andere moment stroomde m'n tel vol met malware, reclameshit, apps met alle permissies etc. Ik heb inmiddels van alles geprobeerd, maar het is onbegonnen werk.

Als ik een factory reset doe (via volume down+aan/uitknop), begint er na het opstarten al van alles zichzelf te installeren. De setting "geen apps uit onbekende bron installeren" wordt elke paar seconden aangezet. Er zit dus een stuk malware in de image van het interne geheugen. Ik krijg het niet voor elkaar om er een andere image op te zetten mbv SP flash tools omdat bij elke image ik de melding krijg dat de scatter file corrupt is. Is er nog een andere manier om dit voor elkaar te krijgen?

Het zal toch niet zo zijn dat ik deze fijne tel moet wegflikkeren vanwege een stuk malware, maar inmiddels begin ik behoorlijk wanhopig te worden. Zo lang ik geen verbinding met internet maak, kan ik in ieder geval nog bellen/sms'en. Zodra ik met internet verbinding maak, komen er apps, spam en reclame binnen en crasht de tel binnen een paar minuten.
pi_161098972
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Voor wie een hoop S3 voorbeeldfoto's wil zien, kan mijn vakantieverslag even doorbladeren: TRV / Fietsvakantie

Ik heb een probleem. Mijn S3 is sinds eergisteren helemaal naar de getsie. Van het ene op het andere moment stroomde m'n tel vol met malware, reclameshit, apps met alle permissies etc. Ik heb inmiddels van alles geprobeerd, maar het is onbegonnen werk.

Als ik een factory reset doe (via volume down+aan/uitknop), begint er na het opstarten al van alles zichzelf te installeren. De setting "geen apps uit onbekende bron installeren" wordt elke paar seconden aangezet. Er zit dus een stuk malware in de image van het interne geheugen. Ik krijg het niet voor elkaar om er een andere image op te zetten mbv SP flash tools omdat bij elke image ik de melding krijg dat de scatter file corrupt is. Is er nog een andere manier om dit voor elkaar te krijgen?
Wat voor ons belangrijk is, welke android versie staat erop?
Je moet deze handleiding eens proberen. Misschien doe je iets verkeerd met SP Flashtool of heb je het verkeerde besrand gedownload.
  roze vrijdag 1 april 2016 @ 17:26:15 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161099617
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat ik deze fijne tel moet wegflikkeren vanwege een stuk malware, maar inmiddels begin ik behoorlijk wanhopig te worden. Zo lang ik geen verbinding met internet maak, kan ik in ieder geval nog bellen/sms'en. Zodra ik met internet verbinding maak, komen er apps, spam en reclame binnen en crasht de tel binnen een paar minuten.
Op dat crashen na had ik het ook. Maar bij ons was het een probleem in het draadloos netwerk. Sinds dat is opgelost ben ik er vanaf.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 2 april 2016 @ 21:52:27 #152
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_161129441
Nieuwe accu gekocht bij BG voor mijn Redmi Note 2, aangezien de originele (nu al) best slecht was geworden.

Ik krijg bijna het vermoeden dat ze me een omgelabelde, oude accu hebben gestuurd.
Ging met 95% de deur uit om 20:50, heb nu nog maar 65% over, screentime van 45 minuten totaal sinds ie van de lader is :') Helderheid e.d. staat laag, heb geen onnodig functies aan staan.
Huilen dit.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zaterdag 2 april 2016 @ 22:18:09 #153
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161130630
Of het probleem zit niet in de accu ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Voor wie een hoop S3 voorbeeldfoto's wil zien, kan mijn vakantieverslag even doorbladeren: TRV / Fietsvakantie

Ik heb een probleem. Mijn S3 is sinds eergisteren helemaal naar de getsie.
Erg vervelend inderdaad. Heb er nu de rc 4 rom van Jiayu Duitsland op en die is echt prima.
Mocht je in het noorden van het land / komen dan wil ik hem best flashen. Althans even poging doen tot.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 3 april 2016 @ 14:19:44 #154
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161143514
Meizu Pro 6 krijgt een edge to edge scherm.







[ Bericht 26% gewijzigd door MisterJ.Lo op 03-04-2016 14:25:52 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 3 april 2016 @ 14:32:31 #155
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_161143831
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:18 schreef RobertNL het volgende:
Of het probleem zit niet in de accu ;)
Nou, met de oude accu er nu weer in is er compleet geen sprake van dergelijke absurd snelle afnames in percentage. Daar had ik ook nooit last mee, totdat ik die "nieuwe" accu erin stopte. Enige wat ik nog ga proberen is de nieuwe accu callibreren, als dat niet werkt ga ik een refund aanvragen, want er is overduidelijk iets mis met de ontvangen accu.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  roze zondag 3 april 2016 @ 14:51:21 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161144221
Binnenkort maar even een nieuwe achterkant bestellen voor mijn S3 (beetje vaak op tafel enz "gegooid" dus zitten krassen op). Alleen jammer dat ze die niet in het roze hebben volgens mij :@
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 3 april 2016 @ 15:01:51 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161144435
Was trouwens mijn oude berichten hier nog eens aan het na lezen. En toen las ik dat dit werd gezegd tegen mij:
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:08 schreef Downstar het volgende:
Ja ik ben nog steeds van mening dat ik hem te glad vind.
Ging over de achterkant van de S3. Ik heb alleen een hoesje om hem in te doen voor mijn tas maar gebruik hem verder zonder iets maar ik heb er totaal geen last van dat de achterkant glad is ofzo :o Ben nu wel nieuwsgierig of andere mensen dat wel vinden.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 3 april 2016 @ 17:00:09 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161147255
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Binnenkort maar even een nieuwe achterkant bestellen voor mijn S3 (beetje vaak op tafel enz "gegooid" dus zitten krassen op). Alleen jammer dat ze die niet in het roze hebben volgens mij :@
De rode is wat roze achtig :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  roze zondag 3 april 2016 @ 17:00:37 #159
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161147267
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 17:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De rode is wat roze achtig :)
Oeh O+
Your beauty never ever scared me.
pi_161147909
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2016 17:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oeh O+
Heb al meermaals iets "rood"-"peachy" besteld dat op foto rood is maar in RL gewoon keihard roze. :+
  roze zondag 3 april 2016 @ 17:20:12 #161
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161147919
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 17:19 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Heb al meermaals iets "rood"-"peachy" besteld dat op foto rood is maar in RL gewoon keihard roze. :+
:9~ Nice. Dan ga ik de rode achterkant binnenkort wel bestellen!
Your beauty never ever scared me.
pi_161155171
Vraag. Bij de Xiaomi mi4c van mijn vrouw zie ik bij de standaard mail maar paar dagen mail. Ik heb al gezocht maar ik kan niet vinden waar je dit wijzigt zodat je al je mail kunt zien.

Weet iemand dit?
pi_161155202
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 14:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meizu Pro 6 krijgt een edge to edge scherm.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D
  zondag 3 april 2016 @ 21:31:25 #164
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161155234
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:30 schreef Stansfield het volgende:
Vraag. Bij de Xiaomi mi4c van mijn vrouw zie ik bij de standaard mail maar paar dagen mail. Ik heb al gezocht maar ik kan niet vinden waar je dit wijzigt zodat je al je mail kunt zien.

Weet iemand dit?
Andere mail app wellicht? G-mail / inbox hebben het ook dat de mail naar verloop van tijd uit de chace verdwijnt erg irritant soms als je geen verbinding hebt.

Staat niets in de instellingen verder?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161155279
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Andere mail app wellicht? G-mail / inbox hebben het ook dat de mail naar verloop van tijd uit de chace verdwijnt
Mijn mijn windows phone kan ik gewoon selecteren hoeveel dagen/weken/maanden mail ik wil zien.
Is er ook niet zoiets in android/Miu?
  maandag 4 april 2016 @ 10:04:02 #166
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_161163655
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:41 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Wat voor ons belangrijk is, welke android versie staat erop?
Je moet deze handleiding eens proberen. Misschien doe je iets verkeerd met SP Flashtool of heb je het verkeerde besrand gedownload.
Bedankt, maar ook hierbij krijg ik weer de melding dat de scatter file invalid is, welke rom ik ook gebruik en zowel thuis als op m'n werk.

Moet zeggen dat telefoonloos leven ook wel iets prettigs heeft :P
  maandag 4 april 2016 @ 10:20:30 #167
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_161163909
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:18 schreef RobertNL het volgende:
Of het probleem zit niet in de accu ;)

[..]

Erg vervelend inderdaad. Heb er nu de rc 4 rom van Jiayu Duitsland op en die is echt prima.
Mocht je in het noorden van het land / komen dan wil ik hem best flashen. Althans even poging doen tot.
Bedankt voor je aanbod, alleen zit ik tweehonderd kilometer te zuidelijk :P
pi_161164163
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 10:04 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Bedankt, maar ook hierbij krijg ik weer de melding dat de scatter file invalid is, welke rom ik ook gebruik en zowel thuis als op m'n werk.

Moet zeggen dat telefoonloos leven ook wel iets prettigs heeft :P
Dus je hebt een probleem met SP Flashtools, voordat je de telefoon aansluit zelfs?
En met welke windowsversies heb je geprobeerd?
  maandag 4 april 2016 @ 10:38:59 #169
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_161164211
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 10:35 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Dus je hebt een probleem met SP Flashtools, voordat je de telefoon aansluit zelfs?
En met welke windowsversies heb je geprobeerd?
W7 op mn werk, W10 thuis. Ik probeer nog een oude versie te vinden van SP Flash tools; wellicht dat dat nog verschil maakt.
pi_161164269
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 10:38 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

W7 op mn werk, W10 thuis. Ik probeer nog een oude versie te vinden van SP Flash tools; wellicht dat dat nog verschil maakt.
Dat heeft voor mij uiteindelijk geholpen inderdaad, ik had hetzelfde gekloot.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 4 april 2016 @ 11:50:32 #171
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_161165478
Is dit te mooi om waar te zijn??

http://www.aliexpress.com(...)331_32476798619.html
pi_161165654
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 11:50 schreef ThaBrain het volgende:
Is dit te mooi om waar te zijn??

http://www.aliexpress.com(...)331_32476798619.html
Nee, dat is ook een bekende shop. Let wel: dit is de 2GB RAM versie. Dit is de prime.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 4 april 2016 @ 13:18:11 #173
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_161167104
Bij versie drie van SP flash tools krijg ik dit:

Met de melding "Error: Initializing scatter file failed. Please check the name of scatter file which you load is legal."

Ik sta op het punt om het op te geven....
  maandag 4 april 2016 @ 13:20:28 #174
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161167143
Oudere computer geprobeerd?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 4 april 2016 @ 13:29:28 #175
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_161167323
Ik kan het thuis nog een keer proberen; die pc is jaren ouder, maar draait wel W10...
pi_161167511
Kan je wel in de recovery komen? Daar zou je ook de zaak kunnen resetten.

Ook zou je een custom recovery kunnen installeren en vanuit daar schoon verder gaan.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 4 april 2016 @ 13:53:43 #177
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_161167797
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:38 schreef dimmak het volgende:
Kan je wel in de recovery komen? Daar zou je ook de zaak kunnen resetten.

Ook zou je een custom recovery kunnen installeren en vanuit daar schoon verder gaan.
Met volumedown+power on kom ik wel in recovery, maar dat lost niks op omdat er malware op het interne geheugenkaartje staat. Of bedoel je een ander soort recovery? Er staat nu nog kitkat op.
pi_161167851
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Met volumedown+power on kom ik wel in recovery, maar dat lost niks op omdat er malware op het interne geheugenkaartje staat. Of bedoel je een ander soort recovery? Er staat nu nog kitkat op.
Als je een custom recovery erop zet kun je het interne geheugen wissen. Vervolgens kun je via de recovery weer een ROM installeren.

http://www.needrom.com/do(...)-0-0-0-test-version/

Als Flashtool dat ook tegen houdt, kun je het proberen met Flashfire via deze weg..

[ Bericht 8% gewijzigd door dimmak op 04-04-2016 15:23:05 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 4 april 2016 @ 14:32:32 #179
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161168484
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Als je een custom recovery erop zet kun je het interne geheugen wissen. Vervolgens kun je via de recovery weer een ROM installeren.

http://www.needrom.com/do(...)-0-0-0-test-version/

Als Flashtool dat ook tegen houdt, kun je het proberen met Flashfire.
Support Android 5.x.x Niet 4.4 (of wel ;)?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161169425
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 14:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Support Android 5.x.x Niet 4.4 (of wel ;)?)
Aangepast. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161169597
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:18 schreef Hi_flyer het volgende:
Bij versie drie van SP flash tools krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Met de melding "Error: Initializing scatter file failed. Please check the name of scatter file which you load is legal."

Ik sta op het punt om het op te geven....
Heb net dezelfde fout met versie 3 :P
Was het ook eens een keertje aan het proberen. Eens zien of ik het met de nieuwere versie van Flashtool wel klaarkrijg

Edit: bij de nieuwe versie van Flashtool krijg ik toch geen foutmelding wanneer ik het scatterfile laad..
  maandag 4 april 2016 @ 16:54:53 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161171406
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 15:31 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Heb net dezelfde fout met versie 3 :P
Was het ook eens een keertje aan het proberen. Eens zien of ik het met de nieuwere versie van Flashtool wel klaarkrijg

Edit: bij de nieuwe versie van Flashtool krijg ik toch geen foutmelding wanneer ik het scatterfile laad..
Gok dat je inderdaad de nieuwste flashtools moet hebben. De oude versies hebben nog nooit van de MTK5752 chipset gehoord :)

quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik kan het thuis nog een keer proberen; die pc is jaren ouder, maar draait wel W10...
Direct maar even een linkje naar 1 v/d laatste versies met drivers; wellicht heb je er iets aan :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door RobertNL op 04-04-2016 17:06:44 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161172934
Hallo allemaal

Heb 4 jaar geleden een jiayu g3s gehad, daarna een LG G2 maar deze is nu aan vervanging toe.
Ben hier en op google aan het zoeken geweest en kom uit op de Redmi note 3 pro 3GB RAM. (snapdragon)

Heb even 1 vraagje over de frequenties:

Xiaomi 4G: FDD-LTE 1800/2100/2600MHz
Kpn 4G 800 MHz, 1800 MHz en 2600 MHz (voornamelijk 800MHz)

Zijn er problemen met het bereik omdat de 800MHz niet ondersteund word? Of is dit goed opgevangen door de andere 2?
  maandag 4 april 2016 @ 18:40:20 #184
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_161173380
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 18:22 schreef Giel_gssl het volgende:
Hallo allemaal

Heb 4 jaar geleden een jiayu g3s gehad, daarna een LG G2 maar deze is nu aan vervanging toe.
Ben hier en op google aan het zoeken geweest en kom uit op de Redmi note 3 pro 3GB RAM. (snapdragon)

Heb even 1 vraagje over de frequenties:

Xiaomi 4G: FDD-LTE 1800/2100/2600MHz
Kpn 4G 800 MHz, 1800 MHz en 2600 MHz (voornamelijk 800MHz)

Zijn er problemen met het bereik omdat de 800MHz niet ondersteund word? Of is dit goed opgevangen door de andere 2?
1800Mhz en 2600Mhz zijn enkel in grotere steden.

https://www.kpn.com/prive/mobiel/informatie/4g/dekkingskaart.htm

Enkel in de donkergroene gebieden zul je 4G hebben.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 4 april 2016 @ 19:35:25 #185
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_161174795
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 16:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gok dat je inderdaad de nieuwste flashtools moet hebben. De oude versies hebben nog nooit van de MTK5752 chipset gehoord :)

[..]

Direct maar even een linkje naar 1 v/d laatste versies met drivers; wellicht heb je er iets aan :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een kleine slag om de arm lijkt het erop dat het gelukt is! ^O^ Iedereen hartelijk dank voor het meehelpen aan de oplossing!
pi_161174966
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik kan het thuis nog een keer proberen; die pc is jaren ouder, maar draait wel W10...
Bij mij werkt het gewoon op windows 10 :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_161183999


Nu ga ik steeds meer uitzien naar mijn nieuwe speeltje :)
pi_161194682
Goede ervaringen met Jiayu Deutschland. Hebben mijn S3 camera succesvol gerepareerd en na een week alweer terug in huis. Weliswaar verzonden binnen Duitsland, maar dan nog erg snel.
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:02:41 #189
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161194969
Waar de Nubia fans opgewacht hebben.
http://m.gsmarena.com/nub(...)ement-news-17621.php
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:32:40 #190
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161195588
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:49 schreef MeesterBier het volgende:
Goede ervaringen met Jiayu Deutschland. Hebben mijn S3 camera succesvol gerepareerd en na een week alweer terug in huis. Weliswaar verzonden binnen Duitsland, maar dan nog erg snel.
Netjes,

Wat koste dat nu achteraf?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161195783
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 19:35 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Met een kleine slag om de arm lijkt het erop dat het gelukt is! ^O^ Iedereen hartelijk dank voor het meehelpen aan de oplossing!
En hoe is het nu gelukt? Misschien wel handig voor mensen die er in de toekomst problemen mee hebben. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161196523
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Netjes,

Wat koste dat nu achteraf?
50 euro voor de camera inclusief inbouwen en het versturen binnen Duitsland kostte 2 en 7 euro. Denk dat jullie 't teveel vinden maar voor mij een snelle en makkelijke manier om weer een werkende camera te hebben.
pi_161199228
Zo. Mijn 75 euro kostende Cubot Note S gisteren gebruikt waar ik 'm voor gekocht heb: meer ervaring opdoen met rooten en flashen. Het is me gisteren gelukt, dus nu is het wachten tot er meer custom roms beschikbaar komen. Verder best een leuk ding voor het geld. De camera is wel prut. net als de GPU die nog geen 300 punten scoort bij AnTuTu. Maar er moest natuurlijk ergens op bezuinigd worden.
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:54:34 #194
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161200125
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:21 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

50 euro voor de camera inclusief inbouwen en het versturen binnen Duitsland kostte 2 en 7 euro. Denk dat jullie 't teveel vinden maar voor mij een snelle en makkelijke manier om weer een werkende camera te hebben.
Nee, zellf doen is vast goedkoper maar dit is mijn inziens geen te hoge prijs.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:05:15 #195
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161203582
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:21 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

50 euro voor de camera inclusief inbouwen en het versturen binnen Duitsland kostte 2 en 7 euro. Denk dat jullie 't teveel vinden maar voor mij een snelle en makkelijke manier om weer een werkende camera te hebben.
Goedkoper dan een nieuwe. Als ik zoiets zelf zou moeten doen, zou het (waarschijnlijk) resulteren in een telefoon die helemaal niks meer doet, dus zou dat ook wel overwogen hebben, denk ik.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_161204191
Vind ik best een nette prijs.
Camera kost bij Ali al meer dan 30¤ voor de goedkoopste.
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:39:19 #197
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_161209471
Redmi 3 gaat al 5 volle dagen mee zonder op te laden, en tikte zonet de 15% aan.
Daarbij stond aan
-het scherm (actief gebruik) 4 uur 45 min
-wifi 2 dagen 15 uur

Ik ben echt onder de indruk van de batterijduur!
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:56:05 #198
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161210217
Dan doe je er echt geen fuck mee. No way dat je dat haalt met on-screen time.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161210320
Bluboo is verzonden vernam ik zojuist, hij ligt inmiddels voor minder bij DX.com :P
pi_161210499
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Bluboo is verzonden vernam ik zojuist, hij ligt inmiddels voor minder bij DX.com :P
Hoe kan dat zolang duren? Ik bestelde dinsdagmiddag een Cubot, werd op woensdag verzonden en op vrijdag in huis. Voor 2,50 euro extra per Express via DHL laten verzenden.

Dat was bij Gearbest.
pi_161210838
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:03 schreef Dennisweb het volgende:

[..]

Hoe kan dat zolang duren? Ik bestelde dinsdagmiddag een Cubot, werd op woensdag verzonden en op vrijdag in huis. Voor 2,50 euro extra per Express via DHL laten verzenden.

Dat was bij Gearbest.
Ik was te gierig om 2,50 extra te betalen :@ :+

Het moment van verzending zou eigenlijk nog later zijn dus het valt mij nog mee, wellicht dat de bevoorraading vanuit Bluboo minder efficiënt verloopt.. en nu heb ik dus ook nog voor een trage verzending gekozen dus moet nog maar afwachten :+
  woensdag 6 april 2016 @ 08:04:19 #202
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_161214494
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

En hoe is het nu gelukt? Misschien wel handig voor mensen die er in de toekomst problemen mee hebben. :)
De combinatie van windows 10, de laatste SP flash tool versie uit de post van RobertNL en de rom van jiayu.de (RC4). Voor mij is dat de enige combinatie van 3 pc's, twee windowsversies en 8 roms waarbij de scatterfile geen error gaf....
  woensdag 6 april 2016 @ 11:30:45 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161217587
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:03 schreef Dennisweb het volgende:

[..]

Hoe kan dat zolang duren? Ik bestelde dinsdagmiddag een Cubot, werd op woensdag verzonden en op vrijdag in huis. Voor 2,50 euro extra per Express via DHL laten verzenden.

Dat was bij Gearbest.
Dat is gewoon geluk ;). DHL was dan wel enorm goedkoop.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 08:04 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

De combinatie van windows 10, de laatste SP flash tool versie uit de post van RobertNL en de rom van jiayu.de (RC4). Voor mij is dat de enige combinatie van 3 pc's, twee windowsversies en 8 roms waarbij de scatterfile geen error gaf....
Goed om te horen dat het daarmee gelukt is. Het is zover ik weet 1 v/d nieuwste flashtools. Oudere flashtools kunnen niet altijd overweg met nieuwe chipsets en scatter files met een andere indeling. Tenminste daar lijkt het op ;)

Heb ook even met een oudere geprobeerd en kreeg ook een scatter file error.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161217895
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dan doe je er echt geen fuck mee. No way dat je dat haalt met on-screen time.
met bijna 5 uur schermtijd in 5 dagen, zit ik toch op bijna een uur per dag gemiddeld.
pi_161217926
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, zellf doen is vast goedkoper maar dit is mijn inziens geen te hoge prijs.
Vond ik ook niet. Een nieuwe camera uit China kost al ongeveer 30 euro en de Duitsers rekenen 40 euro voor de camera en 10 euro voor het inbouwen (wat ik niet zelf kan). Daarbij is hij maar een weekje weg geweest, dus wat mij betreft prima :) .
  woensdag 6 april 2016 @ 13:00:59 #206
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161219707
De nieuwe Meizu m3 note. Budget smartphones hoeven niet lelijk te zijn. Geen excuses meer om nog die lelijke plastic dingen aan te schaffen.

Specs:

5.5-inch 2.5D display
mTouch 2.1 fingerprint scanner
Mediatek Helio P10 chipset
3GB + 32GB or 2GB + 16GB
4100mAh battery
All metal body
13 mega-pixel main camera
5 mega-pixel front


Rond de 140 dollar, tel daarbij de 50 dollar van resellers op en je zit nog onder de ¤200,- euro.


Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 6 april 2016 @ 13:17:12 #207
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_161220022
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2016 11:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

met bijna 5 uur schermtijd in 5 dagen, zit ik toch op bijna een uur per dag gemiddeld.
Met 120 uur actief zou je exclusief gebruik ieder uur 0,83% verbruiken. De Redmi 3 is echt geweldig qua standby tijd, echter betekend dit: Weinig gebruiken. 2,5 dagen WiFi aan, wat doe je de rest van de tijd? Hoe staat het scherm helderheid, etc?

Veel dingen die de accuduur impacten, ook welke applicaties je gebruikt. Als je dus 5 uur screen on time met minder dan gemiddelde helderheid, amper de camera hebt gebruikt, amper hebt gebeld, dan is dat heel goed te halen. Zeker dankzij de 4.000mAh en Snapdragon 650.

Ter vergelijking zit bij een gemiddelde batterij test mijn S7 Edge ongeveer 10% onder jouw batterij performance. Maar na 5 uur SoT moet ik hem gewoon opladen 's avonds. Op dit moment bijna 6 uur op accu, met 1 uur SoT en nog op 80%. Dan zou ik tot 30 uur totaal komen met 5 uur SoT, dan is hij leeg. Dit komt door het gebruik van andere apps, zoals Soundcloud, Android wear, MyFitnessPal, Snapchat en Camera.

[ Bericht 22% gewijzigd door Brammetjuh94 op 06-04-2016 13:23:12 ]
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_161221301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 13:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Met 120 uur actief zou je exclusief gebruik ieder uur 0,83% verbruiken. De Redmi 3 is echt geweldig qua standby tijd, echter betekend dit: Weinig gebruiken. 2,5 dagen WiFi aan, wat doe je de rest van de tijd? Hoe staat het scherm helderheid, etc?

Veel dingen die de accuduur impacten, ook welke applicaties je gebruikt. Als je dus 5 uur screen on time met minder dan gemiddelde helderheid, amper de camera hebt gebruikt, amper hebt gebeld, dan is dat heel goed te halen. Zeker dankzij de 4.000mAh en Snapdragon 650.

Ter vergelijking zit bij een gemiddelde batterij test mijn S7 Edge ongeveer 10% onder jouw batterij performance. Maar na 5 uur SoT moet ik hem gewoon opladen 's avonds. Op dit moment bijna 6 uur op accu, met 1 uur SoT en nog op 80%. Dan zou ik tot 30 uur totaal komen met 5 uur SoT, dan is hij leeg. Dit komt door het gebruik van andere apps, zoals Soundcloud, Android wear, MyFitnessPal, Snapchat en Camera.
Ik probeer ook helemaal niet te zeggen dat dit de allerbeste batterij/tel ooit is, ik wou alleen zeggen dat ik er erg onder de indruk door was!
  woensdag 6 april 2016 @ 14:26:19 #209
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_161221754
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

Ik probeer ook helemaal niet te zeggen dat dit de allerbeste batterij/tel ooit is, ik wou alleen zeggen dat ik er erg onder de indruk door was!
Dat begrijp ik! :) Was ook geen verwijt, enkel even voor de mensen die het lezen even een verklaring. ;) Niet iedereen zal dezelfde getallen halen, zoals iemand al claimde.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_161227747
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 13:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De nieuwe Meizu m3 note. Budget smartphones hoeven niet lelijk te zijn. Geen excuses meer om nog die lelijke plastic dingen aan te schaffen.

Specs:

5.5-inch 2.5D display
mTouch 2.1 fingerprint scanner
Mediatek Helio P10 chipset
3GB + 32GB or 2GB + 16GB
4100mAh battery
All metal body
13 mega-pixel main camera
5 mega-pixel front

Rond de 140 dollar, tel daarbij de 50 dollar van resellers op en je zit nog onder de ¤200,- euro.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best redelijke specs :P Al zal ik mijn Jiayu S3 er nog niet voor inruilen. Ik wacht nog eventjes denk ik. Al gaat het de goede kant op zo te zien :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 6 april 2016 @ 20:48:41 #211
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161232645
Not bad, not bad at all. Maar dan zeker alleen in witte front? ;(
Dan kun je misschien beter alsnog een P9000 hebben.
Speaking of which... I'll have a hands on soon enough! :D

-- hum, niet eens...


dope. Kun je op zoiets ook Stock Android draaien?

[ Bericht 16% gewijzigd door shiz op 06-04-2016 20:57:41 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 6 april 2016 @ 23:35:26 #212
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161243009
Volgens mij niet.

Waarom ze zo'n gaar eigen os maken is mij een raadsel. Niemand koopt een meizu om flyme, ik denk dat er wel mensen zijn die het merk daardoor links laten liggen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161244704
Hey iedereen

Heeft iemand een idee hoe de helio p10 presteert tov de helio x10 en de snapdragon 650?
En dat er op de xiaomi note3 (snapdragon) cyanogenmod of iets dergelijk geflasht kan worden?

Alvast bedankt :)
pi_161245079
De Meizu m3 note 32gb grijs voor 159.99 te bestellen op aliexpress.
http://s.aliexpress.com/ji6ZNR3M
Wel heeft de winkel erg veel negatieve reviews gekregen.....dus ik durf het niet aan.
  donderdag 7 april 2016 @ 00:34:47 #215
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161245109
Just...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161245742
Net een redmi 3 besteld voor familielid. *O* Ben benieuwd of de bootloader nou ontgrendelt is en zoja welke rom erop staat. Ik lees op verschillende sites dat ze hem gewoon unlocked naar je versturen. Wat heeft dat hele bootloader locken dan nog voor zin? Unlocken en xiaomi.eu rom flashen is toch een fluitje van een cent maar toch. Het lijkt niet echt de uitwerking te hebben die ze dachten te creëren. Gelukkig heb ik daar met mn mi4 nooit mee te maken gehad.
pi_161246155
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 01:06 schreef ketamientje het volgende:
Net een redmi 3 besteld ...................
Ben benieuwd of de bootloader nou ontgrendelt is en zoja welke rom erop staat. Ik lees op verschillende sites dat ze hem gewoon unlocked naar je versturen. .......................
Ben benieuwd op welke sites dat zijn, want voor zover ik weet is unlocken gelinkt aan je Mi account en kan je dat slechts één keer doen per maand. Dat schiet dus niet op voor handelaren.
pi_161246568
Nouja ik meen te begrijpen dat de bootloader ook te bypassen is. Zelf heb ik wel beschikking over een account met diamond status op het xiaomi forum dus is niet zo'n probleem. Maar of ze met multilanguage nou de global rom bedoelen, de xiaomi.eu rom, of misschien wel een eigen rom vol met bloatware en dat ze de vertaalbestanden gewoon uit de xiaomi.eu rom jatten. Ik ga het zien. Trouwens besteld bij banggood. Op mijn mi4 stond destijds wel gewoon de xiaomi.eu rom toen ik hem kreeg, maar die is besteld bij ibuygou en gelockte bootloaders waren toen helemaal nog niet aan de orde.
pi_161247043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 00:17 schreef zik3100 het volgende:
Hey iedereen

Heeft iemand een idee hoe de helio p10 presteert tov de helio x10 en de snapdragon 650?
En dat er op de xiaomi note3 (snapdragon) cyanogenmod of iets dergelijk geflasht kan worden?

Alvast bedankt :)
CM 12.1
CM 13

En de 650 presteert het beste van die 3.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 7 april 2016 @ 08:24:59 #220
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161247049
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 07:17 schreef ketamientje het volgende:
Nouja ik meen te begrijpen dat de bootloader ook te bypassen is. Zelf heb ik wel beschikking over een account met diamond status op het xiaomi forum dus is niet zo'n probleem. Maar of ze met multilanguage nou de global rom bedoelen, de xiaomi.eu rom, of misschien wel een eigen rom vol met bloatware en dat ze de vertaalbestanden gewoon uit de xiaomi.eu rom jatten. Ik ga het zien. Trouwens besteld bij banggood. Op mijn mi4 stond destijds wel gewoon de xiaomi.eu rom toen ik hem kreeg, maar die is besteld bij ibuygou en gelockte bootloaders waren toen helemaal nog niet aan de orde.
De xiaomi toestellen van banggood zijn zeker niet altijd unlocked. Maar komen wel met een andere rom.

Je kan overigens prima de xiaomi.eu rom flashen zonder Bootloader unlock.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161247419
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:48 schreef shiznuts het volgende:
Not bad, not bad at all. Maar dan zeker alleen in witte front? ;(
Dan kun je misschien beter alsnog een P9000 hebben.
Speaking of which... I'll have a hands on soon enough! :D

-- hum, niet eens...

[ afbeelding ][ afbeelding ]
dope. Kun je op zoiets ook Stock Android draaien?
Wanneer krijg jij je P9000 binnen? Ben eigenlijk wel benieuwd. Ik ben er nog steeds niet over uit. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 7 april 2016 @ 11:23:58 #222
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161249922
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 09:04 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wanneer krijg jij je P9000 binnen? Ben eigenlijk wel benieuwd. Ik ben er nog steeds niet over uit. _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:48 schreef shiznuts het volgende:
Dan kun je misschien beter alsnog een P9000 hebben.
Speaking of which... I'll have a hands on soon enough!

MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 7 april 2016 @ 14:01:17 #223
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161253871
Nou ja, je kent het spreekwoord: 'als de kat van huis is... brengt de bezorger de pakjes bij de buren'.

:+

Alleen is het dan ruk als de kat thuis is en de buren weg. }:| Maar waarschijnlijk wel een goed genoeg excuus om met geweld in te breken... of wat denken jullie? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 7 april 2016 @ 14:24:57 #224
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161254474
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161254946
quote:
Ziet er wel goed uit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161255089
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:01 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, je kent het spreekwoord: 'als de kat van huis is... brengt de bezorger de pakjes bij de buren'.

:+

Alleen is het dan ruk als de kat thuis is en de buren weg. }:| Maar waarschijnlijk wel een goed genoeg excuus om met geweld in te breken... of wat denken jullie? :P
Hahaha...

Ik zeg: doen! :+
pi_161258045
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ziet er wel goed uit.
Als dit de echte foto's zijn :o :9~ :9~ :9~
pi_161258650
ik denk dat ik de xiaomi redmi note 3 pro hier ga bestellen: http://www.aliexpress.com(...).99999999.261.Yp5G0P

Heeft iemand nog een tip voor het vinden van een kortingscode? Ik heb op de site zelf gekeken en een paar andere sites maar ik kan niks vinden helaas.
  donderdag 7 april 2016 @ 18:06:22 #229
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161259224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 17:10 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Als dit de echte foto's zijn :o :9~ :9~ :9~
Ga er maar vanuit dat de renders kloppen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161262421
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat de renders kloppen.
[ afbeelding ]
Ziet er wel gaaf uit zeg :P Ben benieuwd. Wordt er een beetje actief voor ontwikkeld qua roms?

Iemand trouwens al Cm12.1 geprobeerd op de Jiayu S3?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 7 april 2016 @ 21:12:34 #231
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161264568
Kudt mensen. ;( Echt kudt.


Ik bedoel... loop ik de hele tijd op 5.5" te kutten... 'en het is veel te groot' en 'koelkast dit en dat' en 'nevernooit niet; 5" is de max, misschien 5.2" zonder bezels'... maar man. Die 5.5" phones... ze zijn helemaal niet zoveel groter meer opeens (en dat terwijl ik de 5.5" Kingzone K1 Turbo best joekeloeris groot vond). Kweenie, is misschien de 5.2" die over tijd toch een groter formaat ook wat normaliseert, maar die 5.5" valt eigenlijk hartstikke mee. :o :@

Korte initiële impressie van de Elephone P9000... is een betere verschijning dan verwacht. Echt supernice design en bouw. Scherm is grandioos. Knoppen zitten lekker laag voor one hand operation. Alles supersnel. Android 6.0 is lekker clean, geen nonsens installs behalve een ElE Service app.

Speaker... mweh... nou zijn speakers van smartphones meestal niet geweldig, maar dit is er in ieder geval geen uitzondering op zeg maar. Fingerprint ID... mweh, misschien moet ik die nog eens herscannen, want nu is de misrate hoger dan de succesrate. Ik mis serieus nu de Frame Interactive Technology, of F.I.T. in't kort van de Nubia Z9, dat blijft echt een ding van de toekomst met z'n edgy tech. Je hebt ook maar een enkele navigatieknop, waarbij de Nubia nog twee verborgen klassieke knoppen heeft er links en rechts van. Werkt wel en je kunt zelfs nog onscreen keys activeren (die te verbergen en tevoorschijn te swipen is), maar, zal wel kwestie van gewenning zijn, maar ik weet niet wat er mis is met twee extra fysieke touchknoppen? Achterkant is zo'n sandpaper surface. Kweenie. Ik heb normaalgesproken een hoesje om de Z9 omdat 'ie anders alle kanten op glijdt, maar dit is nou niet echt chique ofzo. Ook zie je hier gewoon smudges op, ziet er waarschijnlijk niet meer uit na een paar weken/maanden, waar je tenminste een glazen panel nog een beetje makkelijk reinigt.

Mja, zover kan ik er nog niet over zeggen, behalve dus: nette foon. :D Formaat valt me eigenlijk verrassenderwijs super mee. Paar minmuntjes al wel, een paar dingen die met tweaken en gewenning wel prima zijn. We'll see on the longer run.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 7 april 2016 @ 21:19:19 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161264805
Klinkt alvast beter dan de P7000. Ben benieuwd keep us posted :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 7 april 2016 @ 21:23:19 #233
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161264953
Er gaat wel een wereld voor open als je je beseft dat 5.5" opeens reële opties zijn (basically zo groot als Z9 met cover). :o
Ik dacht ik ga ermee spelen en dan vind 'ie wel een nieuw baasje. Echt nooit gedacht dat 't qua scherm/design zou bevallen. But you've got to admit when you're wrong.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator vrijdag 8 april 2016 @ 04:55:47 #234
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_161271877
De batterij van m'n z7 Mini is dood aan het gaan. Uitvallen met 50-60% en dan helemaal leeg zijn. Vanaf 30% naar 0 in een halve minuut.(als die al niet uitgevallen is rond de 50%)
Batterij kalibreren al gedaan maakte niks uit.
Nou de vraag ga ik een hele nieuwe telefoon aanschaffen of alleen de batterij vervangen. Lastige keuzes :'(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 8 april 2016 @ 08:15:26 #235
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161272436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:12 schreef shiznuts het volgende:
Ik bedoel... loop ik de hele tijd op 5.5" te kutten... 'en het is veel te groot' en 'koelkast dit en dat' en 'nevernooit niet; 5" is de max, misschien 5.2" zonder bezels'... maar man. Die 5.5" phones... ze zijn helemaal niet zoveel groter meer opeens (en dat terwijl ik de 5.5" Kingzone K1 Turbo best joekeloeris groot vond). Kweenie, is misschien de 5.2" die over tijd toch een groter formaat ook wat normaliseert, maar die 5.5" valt eigenlijk hartstikke mee.
Meh, ze zijn ook steeds wat breder hè, en wat zwaarder. (breedte zie je niet goed op die foto) Ik vond de S3 wel een joekel, al valt die voor een 5,5" wat groot uit, geloof ik.
Probeer het eens, zou ik zeggen. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_161272478
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:12 schreef shiznuts het volgende:
Kudt mensen. ;( Echt kudt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel... loop ik de hele tijd op 5.5" te kutten... 'en het is veel te groot' en 'koelkast dit en dat' en 'nevernooit niet; 5" is de max, misschien 5.2" zonder bezels'... maar man. Die 5.5" phones... ze zijn helemaal niet zoveel groter meer opeens (en dat terwijl ik de 5.5" Kingzone K1 Turbo best joekeloeris groot vond). Kweenie, is misschien de 5.2" die over tijd toch een groter formaat ook wat normaliseert, maar die 5.5" valt eigenlijk hartstikke mee. :o :@

Korte initiële impressie van de Elephone P9000... is een betere verschijning dan verwacht. Echt supernice design en bouw. Scherm is grandioos. Knoppen zitten lekker laag voor one hand operation. Alles supersnel. Android 6.0 is lekker clean, geen nonsens installs behalve een ElE Service app.

Speaker... mweh... nou zijn speakers van smartphones meestal niet geweldig, maar dit is er in ieder geval geen uitzondering op zeg maar. Fingerprint ID... mweh, misschien moet ik die nog eens herscannen, want nu is de misrate hoger dan de succesrate. Ik mis serieus nu de Frame Interactive Technology, of F.I.T. in't kort van de Nubia Z9, dat blijft echt een ding van de toekomst met z'n edgy tech. Je hebt ook maar een enkele navigatieknop, waarbij de Nubia nog twee verborgen klassieke knoppen heeft er links en rechts van. Werkt wel en je kunt zelfs nog onscreen keys activeren (die te verbergen en tevoorschijn te swipen is), maar, zal wel kwestie van gewenning zijn, maar ik weet niet wat er mis is met twee extra fysieke touchknoppen? Achterkant is zo'n sandpaper surface. Kweenie. Ik heb normaalgesproken een hoesje om de Z9 omdat 'ie anders alle kanten op glijdt, maar dit is nou niet echt chique ofzo. Ook zie je hier gewoon smudges op, ziet er waarschijnlijk niet meer uit na een paar weken/maanden, waar je tenminste een glazen panel nog een beetje makkelijk reinigt.

Mja, zover kan ik er nog niet over zeggen, behalve dus: nette foon. :D Formaat valt me eigenlijk verrassenderwijs super mee. Paar minmuntjes al wel, een paar dingen die met tweaken en gewenning wel prima zijn. We'll see on the longer run.
Nice. En draait het nog een beetje smooth? En hoe zit het met de vertalingen?
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 8 april 2016 @ 13:08:33 #237
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161277452
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 08:15 schreef Dromer het volgende:

[..]

Meh, ze zijn ook steeds wat breder hè, en wat zwaarder. (breedte zie je niet goed op die foto) Ik vond de S3 wel een joekel, al valt die voor een 5,5" wat groot uit, geloof ik.
Probeer het eens, zou ik zeggen. :)
Ja, ik ga 't zeker ff een tijdje aankijken. Ja, m'n broer heeft een S3 gehad en ikzelf heb nog een Kingzone K1 Turbo gereviewd, maar ook nieuwe smartphones gewoon in de winkels die groter zijn en toch weleens door m'n handen laat gaan konden me niet bekoren. En als je je bedenkt dat ik altijd een cover met rubberized coating heb om de Z9 vanwege de slippery achterkant, dan kom je vrijwel op hetzelfde formaat als de P9000 zonder cover (maar goed, die achterkant is al grippy). Dus dat is echt ff mind-blown. Kan ook het design zijn van de P9000 die gewoon heel erg binnen de perken gehouden is. Zal me dan benieuwen hoe de UMI Touch uitvalt...

-- btw, nog ff terugkomend op gewicht. De P9000 is toch vrij aanzienlijk lichter dan de Z9. De Nubia Z9 is superdegelijk en high quality met veel metaal en glas wat 'em zwaarder maakt. Dat is ook het eerste wat mensen opvalt als ze 'em even mogen uitproberen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 08:20 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nice. En draait het nog een beetje smooth? En hoe zit het met de vertalingen?
Jup. Zoals gezegd: 'supersnel'. Navigeren, browsen, ik denk dat je 't voornamelijk merkt bij apps installeren. Daar is 't toch veel download - read - write enzo dat je smartphone ff een bezige indruk maakt. Maar 't is bij de P9000 echt: klik - whop - BAM!. Not bad. Color me impressed. Vertalingen... zo goed als Stock Android dus alles Mögliche incl. NL. :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 08-04-2016 13:34:11 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 8 april 2016 @ 13:24:46 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161277744
Laten we hopen dat de bèta toestellen van de touch niet representatief zijn. Heb er al 2 negatieve verhalen over gehoord helaas...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 8 april 2016 @ 13:26:08 #239
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161277767
Touch -T = Ouch.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 8 april 2016 @ 13:28:18 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161277797
In ieder geval lekker dat de p9000 wel goed lijkt. Al wat meer met de vingerafdruk scanner kunnen spelen?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 8 april 2016 @ 13:30:03 #241
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161277825
Neuh, moet nog ff tips researchen hoe je het beste je vinger kan inscannen. Daarover gesproken...
Is trouwens denk ik ook het betere idee een fingerprint ID scanner op de voorkant te hebben dan op de achterkant, vind het niet echt je-van-het daar. Verder ziet de UMI Touch er van de videos uitgaand uit, wel een stuk meer plastic fantastic Chinese quality uit. Al met al, die Meizu ziet eruit als het beste van both worlds (al heeft 'ie geloof ik niet wireless charging en USB-C bijv).

En de comment daar van hen:
quote:
sorry for delay so much. There are some quality problems when the manufacture fabricated this products, we really hope we can send the UMi Touch to the you in time, but at the same time, we must be responsible for you, we can't sale the unqualified products. Now, our manufacture has sent out the Umi Touch to each resseller, but because of the district different, so each reseller will receive them at different time, sorry for delay so much, but I think just these two days resellers will send out them to each customer.
Dus kan zijn dat consumenten gewoon een foon krijgen die naar behoren werkt. :Y

-- Flashprijs 109,99 USD (via app: 108,60 ) voor de Vernee Thor trouwens: http://www.aliexpress.com(...)176_32643470247.html incl. free Singapore Post shipping (voor Nederland tenminste, }:| ).
Behalve 720p valt er niet veel over te mekkeren, mooie (back-up) foon of voor een niet al te veeleisend familielid ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 08-04-2016 14:03:46 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161278767
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, ik ga 't zeker ff een tijdje aankijken. Ja, m'n broer heeft een S3 gehad en ikzelf heb nog een Kingzone K1 Turbo gereviewd, maar ook nieuwe smartphones gewoon in de winkels die groter zijn en toch weleens door m'n handen laat gaan konden me niet bekoren. En als je je bedenkt dat ik altijd een cover met rubberized coating heb om de Z9 vanwege de slippery achterkant, dan kom je vrijwel op hetzelfde formaat als de P9000 zonder cover (maar goed, die achterkant is al grippy). Dus dat is echt ff mind-blown. Kan ook het design zijn van de P9000 die gewoon heel erg binnen de perken gehouden is. Zal me dan benieuwen hoe de UMI Touch uitvalt...

-- btw, nog ff terugkomend op gewicht. De P9000 is toch vrij aanzienlijk lichter dan de Z9. De Nubia Z9 is superdegelijk en high quality met veel metaal en glas wat 'em zwaarder maakt. Dat is ook het eerste wat mensen opvalt als ze 'em even mogen uitproberen.

[..]

Jup. Zoals gezegd: 'supersnel'. Navigeren, browsen, ik denk dat je 't voornamelijk merkt bij apps installeren. Daar is 't toch veel download - read - write enzo dat je smartphone ff een bezige indruk maakt. Maar 't is bij de P9000 echt: klik - whop - BAM!. Not bad. Color me impressed. Vertalingen... zo goed als Stock Android dus alles Mögliche incl. NL. :Y
Nice. Ik ben benieuwd naar je bevindingen na een week.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 8 april 2016 @ 14:20:12 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161278843
Zelf geen problemen met fingerprint op de achterkant. Alleen op tafel is het lastiger maar anders is de achterkant voor mij beter.

Eén van de verhalen met betrekking tot de umi touch ging over de scanner, die opende met alle vingers :') tja dan heeft het weinig zin natuurlijk...

We gaan het binnenkort wel zien :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 8 april 2016 @ 14:23:23 #244
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161278918
Ik wil ook wel vaak i.p.v. met m'n rechterhand met m'n linkerhand het toestel unlocken, zag wel dat je tot 5 vingers kon laten inscannen. Dus dat zal dan best wel kunnen i.i.g. .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161283031
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 01:44 schreef elinx het volgende:

[..]

Ben benieuwd op welke sites dat zijn, want voor zover ik weet is unlocken gelinkt aan je Mi account en kan je dat slechts één keer doen per maand. Dat schiet dus niet op voor handelaren.
Ik heb het even nagevraagd. De bootloader is locked, maar er staat wel een andere rom op. Geen xiaomi.eu en geen china stable rom. Maar waarschijnlijk een eigen creatie van de leverancier. Klinkt een beetje shady maar ik zet er toch zo snel mogelijk een xiaomi.eu rom op. Dat is waarom ik zei, wat heeft dat bootloader locken nou voor zin als een leverancier alsnog in staat is om ladingen telefoons met eigen roms te shippen, waarschijnlijk met allemaal bloatware en smerige spyware.
pi_161284159
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 07:17 schreef ketamientje het volgende:
Nouja ik meen te begrijpen dat de bootloader ook te bypassen is. ............
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:27 schreef ketamientje het volgende:
...........
Ik heb het even nagevraagd. De bootloader is locked, ............. wat heeft dat bootloader locken nou voor zin als een leverancier alsnog in staat is om ladingen telefoons met eigen roms te shippen,.....................
De bypass die is gepubliceerd, is geen gewone unlock en kan zelfs de consequentie hebben dat het toestel niet meer toegankelijk is als er daarna een originele Miui rom wordt geflasht. Ik weet niet of ik daar zo blij mee zou zijn. Even een ongelukkig momentje en je hebt een presse papier.
Dan maar geduldig afwachten tot unlock rechten worden toegewezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door elinx op 08-04-2016 22:52:14 ]
pi_161285480
Unlock rechten zijn al voor elkaar. Maar dacht juist dat xiaomi dit had gedaan om dat soort eigen gemaakte roms op hun telefoons tegen te gaan. Zie ook niet in waarom het de moeite waard is voor zo'n leverancier om de officiële xiaomi rom eraf te gooien en hun eigen troep erop te flashen. Er moet wel iets achter zitten lijkt me dan. Gewoon lekker de hele boel wipen en xiaomi.eu flashen.
  vrijdag 8 april 2016 @ 19:47:10 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161286407
Banggood stuurt ze met een eigen ROM, gewoon de China stable met wat extra talen zo lijkt. Maar goed op zowel de Redmi Snap en MTK kan je gewoon flashen zonder bootlaoder unlock, heb je alleen geen weekly updates.

Unlock code duurt helaas een dag of 10, waardoor ik nog steeds niet kan updaten :P

__

Kwam een paar weken geleden ook WileyFox tegen op de mobile meetup van Tweakers. Niet geheel Chinees meer, maar toch ook wel :+ (hardware Chinees, software westers).
De software maakt de toestellen wel interessanter, maar de prijs is ook alweer een stapje hoger natuurlijk. Ben benieuwd of het wat is :Y

[ Bericht 36% gewijzigd door RobertNL op 08-04-2016 20:04:36 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161295975
Even een screengrab betreffende de verzending van mijn Bluboo:





Waar zou dat pre-advised voor staan? :)
pi_161296030
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 01:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Even een screengrab betreffende de verzending van mijn Bluboo:


[ afbeelding ]


Waar zou dat pre-advised voor staan? :)
dat hij is aangemeld maar nog niet is aangekomen bij postnl.
:]
pi_161298964
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 01:45 schreef wootahH het volgende:

[..]

dat hij is aangemeld maar nog niet is aangekomen bij postnl.
Okay dat is best goed nieuws dan :)
pi_161302305
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Okay dat is best goed nieuws dan :)
Ook net een telefoon besteld. Die heeft 2 dagen op pre-advised gestaan. Status nu:

2016-04-08 10:34 The item is ready for shipment
2016-04-06 09:55 The item is pre-advised
  zaterdag 9 april 2016 @ 16:38:06 #253
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161305605
Ja, 'pre-advised' wil ook niks meer zeggen dan 'vooraangemeld'. Dat betekent dat ze ter voorbereiding al een shipping reservation, zeg maar, aangemaakt hebben en misschien en stickerlabel hebben uitgedrukt. Wil niet zeggen dat je product al ingepakt is en opgehaald. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]

-- Flashprijs 109,99 USD (via app: 108,60 ) voor de Vernee Thor trouwens: http://www.aliexpress.com(...)176_32643470247.html incl. free Singapore Post shipping (voor Nederland tenminste, }:| ).
Behalve 720p valt er niet veel over te mekkeren, mooie (back-up) foon of voor een niet al te veeleisend familielid ofzo.
Promo price drop: http://www.aliexpress.com/item/-/32649115901.html 102,99 USD.
Grey version only (schijnbaar): http://www.tomtop.com/ver(...)arge-p1455gy-eu.html 99 excl. 8.07 USD shipping -5 USD VE5OFF coupon -0.50 USD sign-up bonus -> 102.56 USD =< 95 EUR (Sale Ends in 03h16m).

[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 09-04-2016 22:43:26 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161339156
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 14:20 schreef RobertNL het volgende:
Zelf geen problemen met fingerprint op de achterkant. Alleen op tafel is het lastiger maar anders is de achterkant voor mij beter.

Eén van de verhalen met betrekking tot de umi touch ging over de scanner, die opende met alle vingers :') tja dan heeft het weinig zin natuurlijk...

We gaan het binnenkort wel zien :)
Mijn Umi Touch is verzonden . raar verhaal: ik las ook over quality issues maar was niet duidelijk wat dat nu was. Umi zou dat op gaan lossen. Twee dagen later was mijn toestel toch ineens verzonden.....ik heb er een raar gevoel bij eigenlijk.....
  zondag 10 april 2016 @ 22:45:33 #255
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161341262
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 21:46 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Mijn Umi Touch is verzonden . raar verhaal: ik las ook over quality issues maar was niet duidelijk wat dat nu was. Umi zou dat op gaan lossen. Twee dagen later was mijn toestel toch ineens verzonden.....ik heb er een raar gevoel bij eigenlijk.....
Wellicht hebben een nieuwe ROM erop gezet :). Zou een prima oplossing zijn voor een software probleem en minimale vertraging opleveren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161345528
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 08:04 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

De combinatie van windows 10, de laatste SP flash tool versie uit de post van RobertNL en de rom van jiayu.de (RC4). Voor mij is dat de enige combinatie van 3 pc's, twee windowsversies en 8 roms waarbij de scatterfile geen error gaf....
Een collega heeft nu dus hetzelfde probleem. Ik probeer het op te lossen maar krijg bij het flashen ook een error, namelijk dat het proces is onderbroken is (wat dus niet het geval is).

Goed, dat gaat leuk worden.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 11 april 2016 @ 10:29:42 #257
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161345673
Dang...
ZTE Axon Elite - EU Warehouse - 384.99 199 USD ( ZTEAXONEU )
Lenovo ZUK Z1 - HK Warehouse - Pre-sale - 255.99 179.99 USD ( GBZUKZ1 )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161346211
Het lijkt een driver probleem te zijn.

Ik heb andere kabels geprobeerd, andere SP Tool versies, andere drivers. Ik loop nu echt vast. ;(

Elke x krijg ik na 16 seconden error 2004.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161348282
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2016 10:29 schreef shiznuts het volgende:
Dang...
ZTE Axon Elite - EU Warehouse - 384.99 199 USD ( ZTEAXONEU )
Lenovo ZUK Z1 - HK Warehouse - Pre-sale - 255.99 179.99 USD ( GBZUKZ1 )
Als ik een blonde stoot / Gordon was dat kocht ik die ZTE. Mooie specs hoor.
  maandag 11 april 2016 @ 13:20:40 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161348589
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 11:04 schreef dimmak het volgende:
Het lijkt een driver probleem te zijn.

Ik heb andere kabels geprobeerd, andere SP Tool versies, andere drivers. Ik loop nu echt vast. ;(

Elke x krijg ik na 16 seconden error 2004.
Ook met de drivers uit mijn post?
Als je eenmaal meerdere drivers geïnstalleerd hebt staan geeft het soms (helaas) ook vage problemen.
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2016 10:29 schreef shiznuts het volgende:
Dang...
ZTE Axon Elite - EU Warehouse - 384.99 199 USD ( ZTEAXONEU )
Lenovo ZUK Z1 - HK Warehouse - Pre-sale - 255.99 179.99 USD ( GBZUKZ1 )
De prijs van de ZTE is mooi; maar de rest van het toestel :D
ZUK is ook wel een toppertje, voor de prijs ook prima specs met een S801; Al is de LTE wel beperkt tot 1800 / 2600 :'(. 900 of 800 erbij zou erg fijn zijn :)

Edit: Hij is alweer even beschikbaar: ZUK Z1, een Chinaphone van Lenovo
September dus :o

[ Bericht 21% gewijzigd door RobertNL op 11-04-2016 13:33:23 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161349203
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ook met de drivers uit mijn post?
Als je eenmaal meerdere drivers geïnstalleerd hebt staan geeft het soms (helaas) ook vage problemen.

[..]

De prijs van de ZTE is mooi; maar de rest van het toestel :D
ZUK is ook wel een toppertje, voor de prijs ook prima specs met een S801; Al is de LTE wel beperkt tot 1800 / 2600 :'(. 900 of 800 erbij zou erg fijn zijn :)

Edit: Hij is alweer even beschikbaar: ZUK Z1, een Chinaphone van Lenovo
September dus :o
Ook met die drivers, en steeds alle driver verwijderd. Ik ga het straks even met een andere PC proberen.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 11 april 2016 @ 15:48:49 #262
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161351355
Mocht het niet lukken; dan moet je het maar laten weten. Altijd bereid om te helpen in dat soort gevallen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161351677
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:48 schreef RobertNL het volgende:
Mocht het niet lukken; dan moet je het maar laten weten. Altijd bereid om te helpen in dat soort gevallen ;)
Andere PC gepakt en het werkte meteen. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 11 april 2016 @ 16:43:12 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161352336
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:05 schreef dimmak het volgende:

[..]

Andere PC gepakt en het werkte meteen. :)
Top; wellicht toch nog ergens een achtergebleven driver(tje)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161374540
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, 'pre-advised' wil ook niks meer zeggen dan 'vooraangemeld'. Dat betekent dat ze ter voorbereiding al een shipping reservation, zeg maar, aangemaakt hebben en misschien en stickerlabel hebben uitgedrukt. Wil niet zeggen dat je product al ingepakt is en opgehaald. ;)

Wel suf dan dat zij er zo In Transit bij kalken, dan nemen de meeste mensen toch aan dat hij het veilige magazijn heeft verlaten en op weg is naar een nieuw baasje...
Er is inmiddels nog geen update op de site dus ik wacht maar af.
  dinsdag 12 april 2016 @ 15:21:58 #266
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161375153
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 12 april 2016 @ 15:46:33 #267
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_161375572
Is dat ook al Chinees tegenwoordig?
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 12 april 2016 @ 15:52:26 #268
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161375690
Volgens de Chinezen wel. En ligt gewoon naast elkaar. Prima voor dit topic.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 12 april 2016 @ 15:53:04 #269
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_161375700
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 15:46 schreef Dromer het volgende:
Is dat ook al Chinees tegenwoordig?
Ik geloof Taiwanees.

Leuk die HTC 10, maar na het debakel van de HTC M9 en de flop die dat is gebleken denk ik dat het een "oké", maar niet sterk herstel is.

Ja de hardware is nieuw en ready for 2016, maar wat zorgt ervoor dat jij je 700 euro uitgeeft aan deze telefoon over de marktleider's flagship: Samsung Galaxy S7?

Ze zijn hun signature boom-sound speakers kwijt en hebben nog steeds een LCD paneel. Of deze zo goed is, net zoals de camera zal nog de vraag zijn. Ook is hij een stukje groter op ieder vlak dan zijn concurrent.

Ik zie niet echt de "meerwaarde" van deze telefoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Brammetjuh94 op 12-04-2016 15:58:23 ]
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_161387643
Ik denk dat HTC hier weer een stap in de goede richting mee maakt.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 13 april 2016 @ 15:21:20 #271
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_161400637
Die P9000 ziet er wel erg goed uit...wellicht een vakantiegeld-aankoop!

Iemand trouwens een idee of er alternatieven voor de stock rom op een Jiayu G4T mogelijk zijn? De originele rom verveelt + is buggy.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_161403635
Shiz, waar blijven je bevindingen van de P9000? You're killing me :P
pi_161406299
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2016 10:29 schreef shiznuts het volgende:
Dang...
ZTE Axon Elite - EU Warehouse - 384.99 199 USD ( ZTEAXONEU )
Lenovo ZUK Z1 - HK Warehouse - Pre-sale - 255.99 179.99 USD ( GBZUKZ1 )
Gaaf zeg. Nu begin ik wel te twijfelen. Die ZTE ziet er wel nice uit. Specs ook wel oke. Hoe zit het eigenlijk met de 4G enzo? En rom updates?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 13 april 2016 @ 19:58:37 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161406889
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:41 schreef relativity het volgende:

[..]

Gaaf zeg. Nu begin ik wel te twijfelen. Die ZTE ziet er wel nice uit. Specs ook wel oke. Hoe zit het eigenlijk met de 4G enzo? En rom updates?
700/800/850/900/1800/2100/2600MHz
800: VF / KPN
900: T-mob
1800: VF / KPN / T-mob

Meer dan goed dus; qua updates is het bij ZTE Wisselend dacht ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161407090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

700/800/850/900/1800/2100/2600MHz
800: VF / KPN
900: T-mob
1800: VF / KPN / T-mob

Meer dan goed dus; qua updates is het bij ZTE Wisselend dacht ik.
Hmm oke bedankt. Ja de specs zien er erg goed uit voor die prijs. Erg aan het twijfelen. Bij mijn jiayu s3 is namelijk de speaker kapot :P en de camera vind ik maar ruk.

Ik ga eens kijken of custom roms beschikbaar zijn.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 13 april 2016 @ 20:09:13 #276
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161407295
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:04 schreef relativity het volgende:

[..]

Hmm oke bedankt. Ja de specs zien er erg goed uit voor die prijs. Erg aan het twijfelen. Bij mijn jiayu s3 is namelijk de speaker kapot :P en de camera vind ik maar ruk.

Ik ga eens kijken of custom roms beschikbaar zijn.
Spec price-wise zeker goed met de korting. De looks in het goud helaas minder naar mijn mening :). En inderdaad software...

Welke speaker is er stuk dan?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161407380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Spec price-wise zeker goed met de korting. De looks in het goud helaas minder naar mijn mening :). En inderdaad software...

Welke speaker is er stuk dan?
De interne, om te bellen zeg maar. Ik heb nieuwe besteld, maar krijg de cover er zelf niet vanaf. Die zit veel te vast en heb geen backup telefoon om hem even terug te sturen voor reparatie.

Er zijn trouwens totaal geen custom roms te vinden voor de ZTE axon. Helaas.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 13 april 2016 @ 20:33:57 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161408259
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:11 schreef relativity het volgende:

[..]

De interne, om te bellen zeg maar. Ik heb nieuwe besteld, maar krijg de cover er zelf niet vanaf. Die zit veel te vast en heb geen backup telefoon om hem even terug te sturen voor reparatie.

Er zijn trouwens totaal geen custom roms te vinden voor de ZTE axon. Helaas.
De axon lijkt wel 6.0 te hebben op de Chinese versie; maar welke ROM je krijgt vanuit GB en welke versie van de telefoon het is durf ik niet te zeggen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161409090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De axon lijkt wel 6.0 te hebben op de Chinese versie; maar welke ROM je krijgt vanuit GB en welke versie van de telefoon het is durf ik niet te zeggen.
De EU stock is al op :( :P maar toch bedankt voor de tip.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_161410760
Pfffff.......stom spelltje geinstalleerd (pool 8 ball), per ongeluk op de banner geklikt en nu een 'virus' op mijn Jiayu S3. Hij is retetraag en er worden apps automatisch geinstalleerd.

Alles veilig gesteld en een factory reset gedaan. Heeft niet geholpen. Op internet me ingelezen en het installeren van een clean rom wordt aangeraden......nu wordt het eng!!!!!

Iemand in de regio Utrecht/Rotterdam die ervaring heeft en de helpende hand wil bieden?
Of iemand die een superduidelijke handleiding heeft? Needrom, xda en tweakers al gelezen maar er is zo veel aanbod. Ik weet niet wat de makkelijkste manier is en welke rom wordt aangeraden :)

Hulp is welkom.

Ik ben blij als mijn Umi Touch er is (is al verzonden) want met deze Jiayu heb ik alleen maar pech gehad....
pi_161410872
een virus dat je rom infecteert? dat is een nieuwe voor mij..
  woensdag 13 april 2016 @ 21:51:27 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161411000
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:43 schreef marco_sire het volgende:
Pfffff.......stom spelltje geinstalleerd (pool 8 ball), per ongeluk op de banner geklikt en nu een 'virus' op mijn Jiayu S3. Hij is retetraag en er worden apps automatisch geinstalleerd.

Alles veilig gesteld en een factory reset gedaan. Heeft niet geholpen. Op internet me ingelezen en het installeren van een clean rom wordt aangeraden......nu wordt het eng!!!!!

Iemand in de regio Utrecht/Rotterdam die ervaring heeft en de helpende hand wil bieden?
Of iemand die een superduidelijke handleiding heeft? Needrom, xda en tweakers al gelezen maar er is zo veel aanbod. Ik weet niet wat de makkelijkste manier is en welke rom wordt aangeraden :)

Hulp is welkom.

Ik ben blij als mijn Umi Touch er is (is al verzonden) want met deze Jiayu heb ik alleen maar pech gehad....
Flashen is niet heel lastig:
- Download de driver + flashtool.
- Download Jiayu.de RC 4 (eerste link)

Installeer de drivers
Pak de gedownloade ROM uit in een mapje waar je hem makkelijk kan vinden
Open de flashtool
Selecteer de scatter file (uit de ROM)
Zet je telefoon uit
Druk op downlaod in de flashtool
Connect je telefoon (uit) met de PC
Rom zou moeten downloaden

Kom je er niet uit dan moet je het maar laten weten; woon niet in de buurt maar een oplossing is er wel voor een tientje (heen en terug verzenden dus).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 13 april 2016 @ 22:25:19 #283
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_161412213
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef mschol het volgende:
een virus dat je rom infecteert? dat is een nieuwe voor mij..
Voor mij en een hoop anderen niet meer....

Marco_sire, als je het er voor over hebt om naar Dordrecht te rijden, wil ik het wel proberen; zie mijn opgeloste probleem een paar pagina's terug. Aangezien we hetzelfde toestel hebben en de scatterfile werkt, zou het zo moeten lukken.
  donderdag 14 april 2016 @ 01:47:25 #284
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161416083
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_161416755
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Flashen is niet heel lastig:
- Download de driver + flashtool.
- Download Jiayu.de RC 4 (eerste link)

Installeer de drivers
Pak de gedownloade ROM uit in een mapje waar je hem makkelijk kan vinden
Open de flashtool
Selecteer de scatter file (uit de ROM)
Zet je telefoon uit
Druk op downlaod in de flashtool
Connect je telefoon (uit) met de PC
Rom zou moeten downloaden

Kom je er niet uit dan moet je het maar laten weten; woon niet in de buurt maar een oplossing is er wel voor een tientje (heen en terug verzenden dus).
Behulpzaam als altijd!!!! Ik ga knutselen en hoop dat mijn Umi Touch snel komt. Tot die tijd even gebruik maken van mijn Nokia 1600 ;)

Over de Umi Touch gesproken.......iemand deze melding wel eens gehad:

13/04/16 22:03
Due to recent terrorist activities in Europe,increased security measures are now in forceindefinitely.Your package may be delayed dueto these precautions. We apologise for anyinconvenience caused

quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef mschol het volgende:
een virus dat je rom infecteert? dat is een nieuwe voor mij..
Er worden apps automatisch geinstalleerd (DU Cleaner, 360 protection, Pornhub en veel andere meuk. Als ik een factory reset doe dan is het probleem er nog steeds. Zoekend op internet dan zie ik dat het probleem in 2014 ook al gemeld was....

quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:25 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Voor mij en een hoop anderen niet meer....

Marco_sire, als je het er voor over hebt om naar Dordrecht te rijden, wil ik het wel proberen; zie mijn opgeloste probleem een paar pagina's terug. Aangezien we hetzelfde toestel hebben en de scatterfile werkt, zou het zo moeten lukken.
Wow....dank voor het aanbod! Ik ga dit weekend eerst nog zelf even pielen en anders wil ik zeker gebruik maken van je aanbod. Zijn er nog zaken waar ik rekening mee moet houden: een bepaalde versie van de S3, bepaalde roms die worden afgeraden o.i.d.?
Ik kijk even of ik jouw oplossing terug kan vinden :)
Gevonden: dat wordt lekker proberen de goede combi te vinden van kabel, pc, OS, enz enz. Ik hou je aanbod in gedachte ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door marco_sire op 14-04-2016 07:57:34 ]
  donderdag 14 april 2016 @ 08:18:42 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161416999
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 07:47 schreef marco_sire het volgende:
Over de Umi Touch gesproken.......iemand deze melding wel eens gehad:

13/04/16 22:03
Due to recent terrorist activities in Europe,increased security measures are now in forceindefinitely.Your package may be delayed dueto these precautions. We apologise for anyinconvenience caused
Beetje standaard bla bla om in te dekken. De controles zijn vast niet ineens 10x zo lang ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161417065
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 08:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Beetje standaard bla bla om in te dekken. De controles zijn vast niet ineens 10x zo lang ;).
Helaas wel een SE-trackingcode dus dat wordt laaaaaaaang wachten.
  donderdag 14 april 2016 @ 08:47:17 #288
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_161417264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 07:47 schreef marco_sire het volgende:

Wow....dank voor het aanbod! Ik ga dit weekend eerst nog zelf even pielen en anders wil ik zeker gebruik maken van je aanbod. Zijn er nog zaken waar ik rekening mee moet houden: een bepaalde versie van de S3, bepaalde roms die worden afgeraden o.i.d.?
Ik kijk even of ik jouw oplossing terug kan vinden :)
Gevonden: dat wordt lekker proberen de goede combi te vinden van kabel, pc, OS, enz enz. Ik hou je aanbod in gedachte ;)
Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit. De RC4 rom van jiayu.de vind ik heerlijk werken tot nu toe. Veel beter zal het voor dit toestel niet werken. Elke andere rom heb ik niet kunnen flashen.
Laat maar weten of het gelukt is.
pi_161417443
Komt weer een leuk give-awaytje aan, niet iets super speciaals qua phone maar wel gratis natuurlijk. I'll keep you posted
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_161417473
"Latest Event -- 2016-04-08 10:34 The item is ready for shipment"

Het wil niet echt vooruit. Ben wel erg benieuwd :) Kan meteen ook aan de slag met flashen zie ik.
pi_161419337
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 09:04 schreef rene90 het volgende:
Komt weer een leuk give-awaytje aan, niet iets super speciaals qua phone maar wel gratis natuurlijk. I'll keep you posted
Toppie.
pi_161421444
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 09:04 schreef rene90 het volgende:
Komt weer een leuk give-awaytje aan, niet iets super speciaals qua phone maar wel gratis natuurlijk. I'll keep you posted
vast leuk genoeg voor "me mommy"
:]
pi_161423480
Vanavond komt de bezorger mijn Bluboo brengen, spannend! zou de douane nog een centje eisen? :P
  donderdag 14 april 2016 @ 15:43:36 #294
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161425650
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Vanavond komt de bezorger mijn Bluboo brengen, spannend! zou de douane nog een centje eisen? :P
Dan kan je dat toch al wel zien :) ?
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 09:04 schreef rene90 het volgende:
Komen weer een leuke give-awaytjeS aan, niet iets super speciaals qua phone maar wel gratis natuurlijk. I'll keep you posted
Correctie :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_161427318
Zag net de Meizu Pro 6. In alle opzichten een iPhone met Android erop.
  donderdag 14 april 2016 @ 18:45:22 #296
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161428872
Heb je er weer zo een :'). Net of de iPhone het alleenrecht heeft om aluminium toe te passen in hun smartphone.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 14 april 2016 @ 19:00:33 #297
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161429169
Ja, idd. :') Hoe zou jij anno 2016 een toestel ontwerpen? Ze komen gewoon allemaal op 't zelfde neer. Veel scherm, klein randje boven, onder en iets om te navigeren. Tenzij je een foon lelijk wilt maken door er je eigen stempel op te drukken, laatste de Medion X5004 gezien, yuk.

Wat betreft de P9000, tenzij je iets specifieks wilt weten komt meer info later als de UMI Touch er is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_161429265
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 19:00 schreef shiznuts het volgende:
Ja, idd. :') Hoe zou jij anno 2016 een toestel ontwerpen? Ze komen gewoon allemaal op 't zelfde neer. Veel scherm, klein randje boven, onder en iets om te navigeren. Tenzij je een foon lelijk wilt maken door er je eigen stempel op te drukken, laatste de Medion X5004 gezien, yuk.
als de UMI Touch er is.
Behoorlijk zwaar en groot voor een 5,5-incher dus ga maar alvast die armspieren trainen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 14 april 2016 @ 19:29:50 #299
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161429766
Echt? Oef... ;( Ja, ik houd er al licht rekening mee dat dit een tegenvallertje wordt (toen ik real-life examples zag i.p.v. renders)...
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Daarentegen heb ik juist de verwachtingen van de UMI Touch omlaaggesteld

[..]

Ziet er toch iets groot en last gen plastic fantastic uit... maar goed, benefit of the doubt. Is de prijs ook naar.
Vernee Thor lijkt weer up in price te zijn. :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 april 2016 @ 19:43:13 #300
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_161430099
Eerste leaks van de Nubia Z11. Blijkbaar zijn alleen ik en Shitznuts fan van het merk :6. Het zal aan beide zijden curved glass hebben.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 14 april 2016 @ 19:56:06 #301
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_161430342
For the life of me kan ik me niet voorstellen nog door het leven te moeten zonder F.I.T. :o . Nubia. _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 april 2016 @ 19:58:11 #302
327191 RobertNL
For your gear.
pi_161430375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 19:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

Behoorlijk zwaar en groot voor een 5,5-incher dus ga maar alvast die armspieren trainen.
Wat zo erg als een Oukitel kan het niet zijn toch _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')