abonnement Unibet Coolblue
pi_160773301
SAMENVATTING:

Super leuke man leren kennen - man heeft hele lelijke handen - altijd een fetish gehad voor handen - man is los van de handen woest aantrekkelijk - niet weten of ik nu met hem verder wil of niet.

VERHAAL

Dat is dus precies het probleem waar ik nu mee zit. Ik heb een man leren kennen die ik enerzijds super aantrekkelijk vind. Tegelijkertijd heeft deze man hetgeen wat voor mij afknapper #1 is: hij heeft spuug lelijke handen!

Al mijn leven lang heb ik iets met handen gehad. Ik lette er als kind al op wat mensen voor handen hebben. En het is voor mij gedurende mijn pubertijd iets geworden dat me seksueel aantrekt of afstoot aan een persoon.

Toen ik deze man leerde kennen via het internet dacht ik ook gelijk bij onze eerste ontmoeting ''dit gaat hem niet worden''. Het is niet dat ik zijn handen ''niet mooi'' vind, het is echt dat ik ze ''super lelijk'' vind. De gemiddelde mens op straat of waar dan ook heeft mooiere exemplaren.

Maar ondanks dit voelde ik me bizar genoeg toch tot hem aangetrokken. Hij heeft echt prachtige ogen waar ik helemaal in weg kan dromen. En we hebben elkaar zoveel te vertellen. Ik kan uren met hem praten tot midden in de nacht. Vanaf het eerste moment voelde ik me op mijn gemak bij hem.

Het was dan ook onvermijdelijk dat ik uiteindelijk toch met hem naar bed ben gegaan. Maar tegelijkertijd probeer ik dus de hele tijd niet naar zijn handen te kijken. Want dat is dan ook het enige dat me aan hem stoort. Maar niet zo'n beetje ook. Terwijl alles verder aan hem gewoon helemaal super is.

Dus wat moet ik hiermee? Ik was sowieso niet opzoek naar een relatie of iets dergelijks. Maar ik voel hem aankomen dat dit wel eens de eerste persoon in m'n leven zou kunnen zijn voor wie ik werkelijk iets zou kunnen gaan voelen.

Het klinkt ook belachelijk om iemand te dumpen omdat je z'n handen niet mooi vind. Maar voor mij is dat nu eenmaal zeer belangrijk. En ik weet ook niet of ik me daar op de langere termijn ooit overheen zou kunnen zetten. Het zal denk ik altijd een storende factor blijven. En ik kan niet steeds langs die handen blijven kijken.

Begrijpt iemand dit dilemma? Voor sommige mensen is het de penis, of de borsten, of het gezicht, voor mij zijn het de handen. Kan dit overgaan naarmate je je meer aan iemand gaat hechten? Heeft iemand een vergelijkbare situatie meegemaakt?

Het is namelijk echt zo dat als hij gewoon normale tot mooie handen had gehad ik nu in de 7e hemel was geweest. Maar nu dus niet. En tegelijkertijd wil ik hem ook (nog) niet aan de dijk zetten. Want ik heb me nog nooit zo vertrouwd en fijn bij een man gevoeld.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 22:12:21 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_160773522
Omschrijf eens hoe zijn handen eruitzien
pi_160773624
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:12 schreef hugecooll het volgende:
Omschrijf eens hoe zijn handen eruitzien
Te klein, dunne vingers, lelijke vorm van vingertoppen en nagels. Ze zijn niet anatomisch afwijkend. Maar gewoon echt niet mooi. Net zoals iemands gezicht gewoon echt niet mooi kan zijn.
pi_160773733
Dus hij is het echt helemaal, alles wat je zoekt, iemand waarmee je jezelf wel oud ziet worden.

Maar hij heeft dunne vingers.


Weeg die twee dingen nou eens tegen elkaar af...
pi_160773822
Handjes afhakken een optie? :+
pi_160773920
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:20 schreef mootie het volgende:
Dus hij is het echt helemaal, alles wat je zoekt, iemand waarmee je jezelf wel oud ziet worden.

Maar hij heeft dunne vingers.

Weeg die twee dingen nou eens tegen elkaar af...
Nou oud worden met hem kan ik niet, want we verschillen nogal van leeftijd. Hij is al oud en ik nog niet. Daarom nam ik het contact in eerste instantie ook niet serieus. Maar in tegenstelling tot het cliché van de generatiekloof heb ik me met hem veel meer te vertellen dan met een leeftijdsgenoot. Het gaat ook allemaal zo vanzelf, en het is niet puur gebaseerd op iets seksueels.

Maar al gaan we uit van een paar jaar. Dan staat dit probleem me waarschijnlijk al die tijd in de weg. Daarom denk ik bij mezelf dat ik het misschien moet afbreken nu het nog kan. Dat is mijn grootste twijfel momenteel. Ik ben namelijk een beetje bang dat ik verliefd op hem zou kunnen worden. Wat misschien veel te voorbarig is, maar toch...
pi_160774108
Is dit een grap? Denk eens een beetje rationeel na. Wat maken handen uit als hij verder bijna perfect is (voor jou)? Het zit in je hoofd.
pi_160774178
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:35 schreef Kaptali het volgende:
Is dit een grap? Denk eens een beetje rationeel na. Wat maken handen uit als hij verder bijna perfect is (voor jou)? Het zit in je hoofd.
Als je het fenomeen in betrekking tot handen niet begrijp, vervang handen dan door tieten, of een kont, of een gezicht. Wat het ook moge zijn dat voor jou erg belangrijk is in de seksuele aantrekking tot een ander. Zou je er dan nog altijd zo tegenover staan?
pi_160774234
pi_160774999
Dit moet wel nep zijn.
Ура для россии
pi_160775996
Voel je niets van met het licht uit misschien hebben zulke misvormde handjes wel betere technieken ;)
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_160776087
Van die kromme oude vingers :9
pi_160776099
:D ik heb wijn op exuseer mij :+
pi_160776187
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 23:44 schreef Neverknown het volgende:
Voel je niets van met het licht uit misschien hebben zulke misvormde handjes wel betere technieken ;)
Nou dat heb ik aan de levende lijven ervaren. Als hij aan me zit tijdens de seks boeit niet zoveel. Maar als hij mijn handen vastpakt weer wel. Omdat mijn handen gevoelig zijn voor het waarnemen van details. Dus dan voel ik de vorm etc. veel beter. En dat stoort dan. Vooral bij de vingers.
pi_160776203
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
:D ik heb wijn op exuseer mij :+
Een wijntje moet wel eens kunnen op zijn tijd :+
pi_160776251
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 23:51 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Een wijntje moet wel eens kunnen op zijn tijd :+
vind ik ook :P
pi_160780618
Kun je niet een setje mooie handschoenen voor hem kopen die hij gewoon altijd aantrekt als hij met jou samen is? Dan zie je de vorm van zijn handen ook niet meer en kun je gewoon fantaseren hoe zijn handen eruit zien.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 09:28:10 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_160780674
Om welk lichaamsdeel het ook gaat: als je van (een deel van) iemand walgt, niet aan beginnen. Niet fijn voor jou, niet fijn voor je partner.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_160784567
_O-
Grote stevige werkhanden aan een gespierde arm waarvan de aders en slagaderen goed zichtbaar zijn als blijk van de ultieme mannelijkheid O+

Ja ik begrijp dat TS niet op kabouterhanden zit te wachten :D
pi_160784788
haha geen idee wat hier goed advies is. het beste zou zijn als jij je eroverheen zou kunnen zetten, maar ik ben zelf net zo, vrees ik. als ik iets aan iemand afstotelijk vind, en dat gebeurt best vaak, dan word het niks.
pi_160786682
Weel blij dat het "hele lelijke" handen zijn en geen "halve lelijke" handen, want dat zou pas echt "heel lelijk" zijn. ;)
pi_160791661
Geef hem een paar handschoenen en carry on.
pi_160798327
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:21 schreef nightsleeper het volgende:
Kun je niet een setje mooie handschoenen voor hem kopen die hij gewoon altijd aantrekt als hij met jou samen is? Dan zie je de vorm van zijn handen ook niet meer en kun je gewoon fantaseren hoe zijn handen eruit zien.
Nou lijkt me niet. Hoe breng je zoiets; ''Hey trek deze eens aan want ik wil je handen niet zien''. Da's pas echt lullig.
pi_160798368
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Om welk lichaamsdeel het ook gaat: als je van (een deel van) iemand walgt, niet aan beginnen. Niet fijn voor jou, niet fijn voor je partner.
Spreek je uit ervaring?
pi_160798392
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:00 schreef Melanthi het volgende:
_O-
Grote stevige werkhanden aan een gespierde arm waarvan de aders en slagaderen goed zichtbaar zijn als blijk van de ultieme mannelijkheid O+
Ja dat is precies waar ik altijd alm naar verlangt heb O+
pi_160798423
Ik zou er niet voor gaan. Als iets je echt afstoot, juist iets waar je normaal op valt gaat dat wringen uiteindelijk.
  Milf zaterdag 19 maart 2016 @ 23:29:06 #27
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_160798487
Wat je moet doen?

Naar de psycholoog om van je obsessie af te komen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_160798648
Dit is echt zo frustrerend. Voor de rest ben ik echt een beetje verkikkerd op hem. Het maakt me ronduit pissig op mijn karma. Waarom kan de man die ik leuk vind nou niet gewoon mooie handen hebben ;(

Zo iemand als hem ga ik ook echt niet zomaar ergens anders vinden. Ik kan letterlijk van 's middags tot 's nachts met hem praten. En ik wil zelfs nu weer graag bij hem zijn. Mijn gevoelens naar hem zijn momenteel zo extreem tegenstrijdig 8)7
pi_160798686
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:29 schreef nikky het volgende:
Wat je moet doen?

Naar de psycholoog om van je obsessie af te komen.
Denk je niet dat er een verschil zit tussen een fetish en een obsessie?
pi_160799026
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:34 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Dit is echt zo frustrerend. Voor de rest ben ik echt een beetje verkikkerd op hem. Het maakt me ronduit pissig op mijn karma. Waarom kan de man die ik leuk vind nou niet gewoon mooie handen hebben ;(

Zo iemand als hem ga ik ook echt niet zomaar ergens anders vinden. Ik kan letterlijk van 's middags tot 's nachts met hem praten. En ik wil zelfs nu weer graag bij hem zijn. Mijn gevoelens naar hem zijn momenteel zo extreem tegenstrijdig 8)7
Je kan het altijd proberen natuurlijk. Maar heb dit ook gehad met een exscharrel. Niet met handen dan maar hij ging eens in de zoveel tijd helemaal kaal. Heb geen fetisj voor haar ofzo maar ik kan niet zo goed tegen mensen met lelijke kapsels in mijn ogen. En hij was echt lelijk kaal. Verder leuke jongen maja. Werd er echt niet meer nat van dus dan houdt het op.
pi_160799136
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:46 schreef Koettie het volgende:

[..]

Je kan het altijd proberen natuurlijk. Maar heb dit ook gehad met een exscharrel. Niet met handen dan maar hij ging eens in de zoveel tijd helemaal kaal. Heb geen fetisj voor haar ofzo maar ik kan niet zo goed tegen mensen met lelijke kapsels in mijn ogen. En hij was echt lelijk kaal. Verder leuke jongen maja. Werd er echt niet meer nat van dus dan houdt het op.
Nou ik word los van zijn handen wel echt super geil van hem. En hij is ook eigenlijk de eerste waarmee ik de seks lekker vind. Maar zoals eerder benoemd negeer ik zijn handen dan dus wel bewust. Zodra ik ze toch zie of hij mijn handen vastpakt met zijn handen leidt het me ook gelijk af.
pi_160799209
_O-
Moeten zij weten
  zondag 20 maart 2016 @ 00:01:33 #33
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_160799456
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:50 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou ik word los van zijn handen wel echt super geil van hem. En hij is ook eigenlijk de eerste waarmee ik de seks lekker vind. Maar zoals eerder benoemd negeer ik zijn handen dan dus wel bewust. Zodra ik ze toch zie of hij mijn handen vastpakt met zijn handen leidt het me ook gelijk af.
Dit is geen normale voorkeur, maar inderdaad een fetish. Word je ook opgewonden van mooie handen?
pi_160799579
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 00:01 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dit is geen normale voorkeur, maar inderdaad een fetish. Word je ook opgewonden van mooie handen?
Ja. Heb zelfs wel eens gemasturbeerd op mooie handen. Van een foto waarbij ik verder niets anders van de man kon zien.
pi_160803120
Zeg tegen hem dat je een fetish hebt voor handschoenen. :)
pi_160803557
Ik snap echt niet hoe je verschil in handen en voeten of zo kan zien

Je hebt van die gasten die kunnen een celebrity aan haar poten herkennen :')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160803669
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:24 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou lijkt me niet. Hoe breng je zoiets; ''Hey trek deze eens aan want ik wil je handen niet zien''. Da's pas echt lullig.
Je kunt toch zeggen dat je een handschoenenfetish hebt. Niets beledigends aan.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_160807802
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 00:06 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Ja. Heb zelfs wel eens gemasturbeerd op mooie handen. Van een foto waarbij ik verder niets anders van de man kon zien.
Ja dit is echt wel een fetish. Juist dan lijkt het mij wel erg lastig om dit te negeren.
Het is of afleren of leren dealen met wat je hebt. Maar zoals ik zei, ik begrijp je interesse maar niet in die mate.
pi_160808883
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 09:01 schreef Lokasenna het volgende:
Zeg tegen hem dat je een fetish hebt voor handschoenen. :)
LOL. Dat is werkelijk waar slim bekeken moet ik zeggen :+
pi_160808983
quote:
3s.gif Op zondag 20 maart 2016 09:50 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

Je kunt toch zeggen dat je een handschoenenfetish hebt. Niets beledigends aan.
Maar dit probleem gaat verder dan de slaapkamer hè. Als hij mijn hand gewoon wil vasthouden op de bank heb ik er dus ook last van.

En tegelijkertijd ben ik mezelf ook nog steeds dieper in deze ''verhouding'' aan het graven. Want hoe meer ik met hem spreek hoe hechter het contact wordt. Ook naar hem toe is dit misschien niet goed. Want als ik hem dan uiteindelijk alsnog de bons geef wordt dat ook steeds pijnlijker.
pi_160809028
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:43 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Ja dit is echt wel een fetish. Juist dan lijkt het mij wel erg lastig om dit te negeren.
Het is of afleren of leren dealen met wat je hebt. Maar zoals ik zei, ik begrijp je interesse maar niet in die mate.
Ik wee niet of ik dit überhaupt kan afleren. Dit is een heel diepgeworteld iets. Het bestaat al vanuit mijn kindertijd. Toen was ik al gefixeerd op handen.
pi_160811292
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 14:30 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Ik wee niet of ik dit überhaupt kan afleren. Dit is een heel diepgeworteld iets. Het bestaat al vanuit mijn kindertijd. Toen was ik al gefixeerd op handen.
Als je dit wil afleren zal je waarschijnlijk in therapie moeten gaan. Je hebt van iets kleins, iemands handen, iets groots gemaakt. Het aantal mensen dat een relatie uitmaakt omdat zijn of haar partner lelijke handen heeft lijkt me erg klein. Mooie handen zijn altijd meegenomen, maar voor de meeste mensen is het echt geen ramp als iemand minder mooie handen heeft.

Je kunt er ook eens met hem over praten, dat je hem knap/leuk vindt, maar dat hij geen mooie handen heeft. Maak het niet te zwaar, maar houd het klein/luchtig.

Waarschijnlijk zal zijn reactie ook een relativerende zijn. En dan wordt het in jouw hoofd vast ook wat minder groot.
pi_160813009
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:00 schreef luxerobots het volgende:
Je kunt er ook eens met hem over praten, dat je hem knap/leuk vindt, maar dat hij geen mooie handen heeft. Maak het niet te zwaar, maar houd het klein/luchtig.

Waarschijnlijk zal zijn reactie ook een relativerende zijn. En dan wordt het in jouw hoofd vast ook wat minder groot.
Nou dat doe ik dus liever niet. Want hij is daar wel gevoelig voor denk ik. En nu zegt hij juist dat hij zich bij mij zo onbeschaamd voelt en zich vrij voelt in de seks. Dus ik denk dat ik daarmee zijn vertrouwen finaal vertrap.
  zondag 20 maart 2016 @ 18:21:29 #44
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_160815704
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 00:06 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Ja. Heb zelfs wel eens gemasturbeerd op mooie handen. Van een foto waarbij ik verder niets anders van de man kon zien.
Dan heb je in dit geval een groot probleem. Ik denk niet dat je hier overheen gaat komen.
pi_160816478
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:21 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dan heb je in dit geval een groot probleem. Ik denk niet dat je hier overheen gaat komen.
Je denkt dat dit aangeboren of aangeleerd gedrag is?

Ik word langzamerhand echt gek hier. Hij appt me de hele dag. En ik voel me constant geil door hem. Heb nog nooit twee zo'n totaal tegenstrijdige gevoelens gehad voor dezelfde persoon. Word er echt verwart en gefrustreerd van.
  zondag 20 maart 2016 @ 18:46:29 #46
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_160816699
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:40 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Je denkt dat dit aangeboren of aangeleerd gedrag is?

Ik word langzamerhand echt gek hier. Hij appt me de hele dag. En ik voel me constant geil door hem. Heb nog nooit twee zo'n totaal tegenstrijdige gevoelens gehad voor dezelfde persoon. Word er echt verwart en gefrustreerd van.
De vraag is dus meer, bij een langere relatie en dit beginnende stukje spanning verminderd. Heb je het dan geaccepteerd of is het een immens probleem?

En wellicht lees ik erover heen maar is ts man of vrouw?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_160816891
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

De vraag is dus meer, bij een langere relatie en dit beginnende stukje spanning verminderd. Heb je het dan geaccepteerd of is het een immens probleem?

En wellicht lees ik erover heen maar is ts man of vrouw?
Nou dat weet ik dus zelf niet. Heb nooit een serieuze relatie gehad. En het is ook voorbarig om te denken dat ik dat met deze man wel ga krijgen. Maar bij de vorige contacten die ik heb gehad voelde ik gelijk al niets speciaals. Terwijl ik bij hem wel van alles voel eigenlijk. Kan niet eens zeggen wat nou precies. Dus heb geen flauw idee of me dat ook in staat stelt om hier uiteindelijk overheen te komen.
pi_160817180
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:04 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Het was dan ook onvermijdelijk dat ik uiteindelijk toch met hem naar bed ben gegaan.
Op iemand afknappen, maar er toch mee naar bed gaan.... slet! :P
  zondag 20 maart 2016 @ 19:31:04 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_160818052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:25 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring?
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:25 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring?
Ja. En nee. Want toe ik merkte dat het niet werkte, stopte ik er direct mee.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 20 maart 2016 @ 22:30:55 #50
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_160824436
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 18:40 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Je denkt dat dit aangeboren of aangeleerd gedrag is?

Ik word langzamerhand echt gek hier. Hij appt me de hele dag. En ik voel me constant geil door hem. Heb nog nooit twee zo'n totaal tegenstrijdige gevoelens gehad voor dezelfde persoon. Word er echt verwart en gefrustreerd van.
Een fetisj is aangeleerd. Iets heeft jouw liefde voor handen getriggerd vroeger. Dat kan als kind al zijn geweest, zeer jong zelfs al.
  zondag 20 maart 2016 @ 22:36:58 #51
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_160824622
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:05 schreef Florint2013 het volgende:
Weel blij dat het "hele lelijke" handen zijn en geen "halve lelijke" handen, want dat zou pas echt "heel lelijk" zijn. ;)
Nou nou, ik ben best trots op mijn "halve handen" hoor :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, TS.. Je bent dus niet op zoek naar een relatie. Gewoon voor de fun begrijp ik uit je post? Waar heb je het dan over? Er zijn dan toch wel wereldschokkendere dingen
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_160824801
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:

[..]

Nou nou, ik ben best trots op mijn "halve handen" hoor :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, TS.. Je bent dus niet op zoek naar een relatie. Gewoon voor de fun begrijp ik uit je post? Waar heb je het dan over? Er zijn dan toch wel wereldschokkendere dingen
Je naam ook... :')
  zondag 20 maart 2016 @ 22:44:38 #53
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_160824885
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:42 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Je naam ook... :')
Zoiets heet zelfspot. ^O^
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_160825819
Is hij dan nu wel of niet handsome :?
Whaaaat???? No money?
pi_160827709
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
Maar goed, TS.. Je bent dus niet op zoek naar een relatie. Gewoon voor de fun begrijp ik uit je post? Waar heb je het dan over? Er zijn dan toch wel wereldschokkendere dingen
Nou daar ben ik me nu dus niet meer zeker van. Bovendien weet ik van hem dat hij het liefst iets serieus zou willen. Mogelijk rol ik daar dan vanzelf in. Want zoals ik mezelf inschat ben ik ook niet zo dat ik nu naast hem ook nog met anderen seks ga hebben. Dus voor ik het weet zit ik dadelijk misschien in een monogame verhouding.
pi_160827711
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:13 schreef Johnny-V het volgende:
Is hij dan nu wel of niet handsome :?
Qua gezicht in mijn ogen wel.
pi_160828253
Ik snap dat, het plaatje moet toch enigszins bevredigend zijn... zo heb ik ook wel eens een date laten schieten omdat er iets niet klopte...
Just say hi!
  maandag 21 maart 2016 @ 11:26:06 #58
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160830352
Er is nog een praktische, pragmatische mogelijkheid. Gewoon niet teveel nadenken en lekker doorgaan zoals nu, met fijne gesprekken, goede sex enz. En dan ... zal de tijd het leren. Na een paar maanden wordt verliefdheid minder. Dan kan het liefde worden, of tot een mix van liefde en nog een deel verliefdheid. Het kan ook tot een breuk komen.
Het meest vervelende aan de door mij aangedragen mogelijkheid is dan dat hij gezegd heeft dat ie het liefst een vaste relatie met je wil. Ik zou dan tegen hem zeggen, laten we het niet te ingewikkeld maken maar gewoon genieten van mekaar zonder teveel te plannen. Dat (plannen, benoemen van onze relatie), vind ik te vroeg. Laten we nou gewoon kijken hoe het loopt. Hij zal misschien denken dat het met het leeftijdsverschil te maken heeft. Hoe oud ben jij, hoe oud hij?

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 21-03-2016 11:29:03 (puntjes op de " i " gezet) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160830446
Je hoopt misschien stiekem dat het gevoel minder wordt naarmate je verliefder gaat worden maar je gaat je er meer aan storen als de verliefdheid weg ebt..

[ Bericht 0% gewijzigd door rival op 21-03-2016 13:55:11 ]
  maandag 21 maart 2016 @ 11:38:49 #60
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160830537
Komt tijd, komt raad
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160831279
Ik begrijp je wel en vind dat sommige anderen in dit topic je bezwaar wat te makkelijk wegwuiven. Het is misschien moeilijk voor mensen die niks met handen hebben, om een voorstelling van jouw probleem te maken (handen doen mij ook niets), maar als het iets is dat belangrijk is voor de aantrekkingskracht die je voelt, dan is het niet meer dan normaal om dat mee te wegen.

Dat iemand op papier helemaal goed voor je is, is niet genoeg. Het gaat erom hoe je je erbij voelt en als de aantrekkingskracht gewoon te weinig is, is dat een legitieme afknapper. Je hoeft niet te settelen voor iets dat je oprecht tegenstaat, alleen maar omdat je het vanwege andere factoren graag zou zien werken. Want wat nou als straks die geweldige man langskomt die ook nog mooie handen heeft?
pi_160833319
Maar hoe verbreek je dan zo'n relatie, wat geef je uiteindelijk als reden? 'Ja sorry, ik vind je helemaal geweldig, maar je handen zijn lelijk.' Zoals iemand eerder in dit topic zei: weeg het nou eens tegen elkaar af. Iedereen doet nu wel heel begripvol, maar als je iemand gaat afwijzen omdat zijn handen niet voldoen aan het perfecte plaatje dan zit er echt iets los in je bovenkamer.
  maandag 21 maart 2016 @ 17:20:17 #63
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_160837508
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 14:07 schreef Bananenpap het volgende:
Maar hoe verbreek je dan zo'n relatie, wat geef je uiteindelijk als reden? 'Ja sorry, ik vind je helemaal geweldig, maar je handen zijn lelijk.' Zoals iemand eerder in dit topic zei: weeg het nou eens tegen elkaar af. Iedereen doet nu wel heel begripvol, maar als je iemand gaat afwijzen omdat zijn handen niet voldoen aan het perfecte plaatje dan zit er echt iets los in je bovenkamer.
Zou je het wel prima vinden als een man werd afgewezen om zijn formaat penis?
pi_160837990
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:20 schreef Flogging het volgende:

[..]

Zou je het wel prima vinden als een man werd afgewezen om zijn formaat penis?
Nee?
pi_160838129
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:05 schreef Florint2013 het volgende:
Weel blij dat het "hele lelijke" handen zijn en geen "halve lelijke" handen, want dat zou pas echt "heel lelijk" zijn. ;)
Dat is gewoon correct Nederlands.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_160839410
Er is een eigenschap aan de persoon die ze wel ziet zitten, die blijkbaar een storende factor vormt. Dan maakt het toch niet uit of het lelijke handen, geen fijne penis, een lelijk gezicht, weinig inlevingsvermogen... om het even wat is - het is voor haar voldoende groot om in de weg te blijven zitten. Daar is toch niets raars aan, of zie ik dat nou verkeerd? In alle gevallen kun je ervoor kiezen het nog even aan te kijken of je het misschien kunt gaan accepteren. Even goed kun je dat niet, dan is het dus gewoon pech maar geen match en hoe sneller je daarvan overtuigd bent, hoe beter, lijkt me.

In jouw geval zou ik het nog wat tijd geven, want je bent dus nog niet helemaal overtuigd dat dit hier de dealbreaker moet zijn. Wie weet ga je er anders tegenaan kijken - alles went met de tijd, en daarbij komt nog dat er (in ieder geval bij mijzelf) toch een soort neiging bestaat om bij mensen die je echt graag hebt dat soort dingen te gaan minimaliseren.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_160846368
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:26 schreef LeesFoknl het volgende:
Hij zal misschien denken dat het met het leeftijdsverschil te maken heeft. Hoe oud ben jij, hoe oud hij?
Begin 20 en begin 50.
pi_160846674
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:22 schreef FlyDutchMan het volgende:
Dat iemand op papier helemaal goed voor je is, is niet genoeg. Het gaat erom hoe je je erbij voelt en als de aantrekkingskracht gewoon te weinig is, is dat een legitieme afknapper. Je hoeft niet te settelen voor iets dat je oprecht tegenstaat, alleen maar omdat je het vanwege andere factoren graag zou zien werken. Want wat nou als straks die geweldige man langskomt die ook nog mooie handen heeft?
Nou los van die handen is de aantrekkingskracht erg sterk. Ik had me namelijk voorgenomen niks met hem te beginnen, maar als ik hem aankijk b.v. dan brengt dat vanalles in me los. Zelfs nu ik eraan terugdacht terwijl ik het typte voelde ik de geilheid weer opkomen.

Maar tegelijkertijd kijk ik nu voortdurend naar alle handen op straat, en denk ik van een hoop die ik niet eens mooi vind, dat ze in elk geval ''beter'' zijn dan die van hem.

Handen zijn echt niet het enige waar ik op geil. Ik word net zo goed opgewonden van een mooi lichaam of een leuke kop. Desalniettemin zijn handen wel echt een belangrijk ding voor me. Dus misschien moet ik er inderdaad maar een eind aan breien. Hoewel iets in me hem ook nog niet wil loslaten...

Ik word echt gek van mezelf atm 8)7
pi_160846728
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:39 schreef Megara het volgende:
In jouw geval zou ik het nog wat tijd geven, want je bent dus nog niet helemaal overtuigd dat dit hier de dealbreaker moet zijn. Wie weet ga je er anders tegenaan kijken - alles went met de tijd, en daarbij komt nog dat er (in ieder geval bij mijzelf) toch een soort neiging bestaat om bij mensen die je echt graag hebt dat soort dingen te gaan minimaliseren.
Dat lijkt me voor nu wel het beste inderdaad. Zolang ik me niet aan hem bind in de vorm van een relatie, ben ik hem immers ook niets verplicht. Dus wat dat betreft ben ik dan ook altijd eerlijk geweest.
pi_160846825
Hij geeft jouw puntige knieën ook een kans dus geef hem ook een kans.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_160846983
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:45 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is gewoon correct Nederlands.
Ligt eraan waar je leest...
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/heel-hele-fijne-vakantie

Daar wordt "hele mooie" als informeel geduid.
Maar inderdaad; ook goedgekeurd. :)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 06:48:44 #72
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_160849311
Ultieme afknapper ook echt :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_160884474
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:23 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Begin 20 en begin 50.
:')

Samen oud worden is dus kansloos. Homo relatie?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 23 maart 2016 @ 15:17:15 #74
414785 sirdanilot
pi_160887104
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:24 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou lijkt me niet. Hoe breng je zoiets; ''Hey trek deze eens aan want ik wil je handen niet zien''. Da's pas echt lullig.
Minder lullig dan 'hey schat, jij bent écht dé man voro mij, ik voel je veilig bij jou, ik wil je kindertjes geven en mijn leven met je delen, ik vind je woest aantrekkelijk als ik diep in je ogen kijk...

maar je hebt kleine lelijke handjes, dus eh doei zoek maar een ander.'
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:10:55 #75
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160888121
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:39 schreef Megara het volgende:
Er is een eigenschap aan de persoon die ze wel ziet zitten, die blijkbaar een storende factor vormt. Dan maakt het toch niet uit of het lelijke handen, geen fijne penis, een lelijk gezicht, weinig inlevingsvermogen... om het even wat is - het is voor haar voldoende groot om in de weg te blijven zitten. Daar is toch niets raars aan, of zie ik dat nou verkeerd? In alle gevallen kun je ervoor kiezen het nog even aan te kijken of je het misschien kunt gaan accepteren. Even goed kun je dat niet, dan is het dus gewoon pech maar geen match en hoe sneller je daarvan overtuigd bent, hoe beter, lijkt me.

In jouw geval zou ik het nog wat tijd geven, want je bent dus nog niet helemaal overtuigd dat dit hier de dealbreaker moet zijn. Wie weet ga je er anders tegenaan kijken - alles went met de tijd, en daarbij komt nog dat er (in ieder geval bij mijzelf) toch een soort neiging bestaat om bij mensen die je echt graag hebt dat soort dingen te gaan minimaliseren.
Juist, dat bedoelde ik ook te zeggen. Heel goed onder woorden gebracht door jou!
Mijn vrouw heeft redelijk grote borsten en daar hou ik helemaal niet van, (veel andere mannen wel, die kijken altijd!) Maar dat heb ik ook leren accepteren.Ik zie het nauwelijks nog. alleen als ze wil dat ik er eens op knabbel en sabbel dan krijg ik het nog wel eens benauwd (letterlijk en figuurlijk!).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:14:33 #76
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160888177
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:34 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

.............................. maar als ik hem aankijk b.v. dan brengt dat vanalles in me los. Zelfs nu ik eraan terugdacht terwijl ik het typte voelde ik de geilheid weer opkomen.
Sodemieter, dan moet het toch wel erg sterk zijn!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:21:37 #77
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160888274
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:17 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Minder lullig dan 'hey schat, jij bent écht dé man voro mij, ik voel je veilig bij jou, ik wil je kindertjes geven en mijn leven met je delen, ik vind je woest aantrekkelijk als ik diep in je ogen kijk...

maar je hebt kleine lelijke handjes, dus eh doei zoek maar een ander.'
Sirdanilot, ik heb het net opgezocht maar deze topicstarter Baloe de Beer is een man volgens zijn profiel. Dus kindertjes "geven" ......

:? :? :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160910966
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:34 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou los van die handen is de aantrekkingskracht erg sterk. Ik had me namelijk voorgenomen niks met hem te beginnen, maar als ik hem aankijk b.v. dan brengt dat vanalles in me los. Zelfs nu ik eraan terugdacht terwijl ik het typte voelde ik de geilheid weer opkomen.

Maar tegelijkertijd kijk ik nu voortdurend naar alle handen op straat, en denk ik van een hoop die ik niet eens mooi vind, dat ze in elk geval ''beter'' zijn dan die van hem.

Handen zijn echt niet het enige waar ik op geil. Ik word net zo goed opgewonden van een mooi lichaam of een leuke kop. Desalniettemin zijn handen wel echt een belangrijk ding voor me. Dus misschien moet ik er inderdaad maar een eind aan breien. Hoewel iets in me hem ook nog niet wil loslaten...

Ik word echt gek van mezelf atm 8)7
Je zou ook kunnen overwegen om in therapie te gaan.

Je hebt mensen die een fobie hebben voor muizen of bepaald eten. Terwijl het eerste gewoon een diertje is en eten ook niet zo bijzonder is. Je maakt van iets kleins iets groots.

Als ik een vrouw knap/leuk vind en ze heeft lelijke handen, vind ik dat echt niet zo belangrijk, eigenlijk niemand. Je zou er eens met een psychiater over kunnen praten, om dingen meer in de context te zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 24-03-2016 14:36:13 ]
  donderdag 24 maart 2016 @ 18:11:37 #79
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_160915420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 14:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als ik een vrouw knap/leuk vind en ze heeft lelijke handen, vind ik dat echt niet zo belangrijk, eigenlijk niemand. Je zou er eens met een psychiater over kunnen praten, om dingen meer in de context te zien.
Maar jij hebt dan ook geen fetisj.
pi_160920238
Even een update:

Ik heb hem weer gezien in de tussentijd. Er lijkt voorruitgang in te zitten. Zijn handen storen me al een stuk minder. Het is alsof ik er aan wen. Zeker mis ik wel een paar mooie handen, aangezien ik er normaliter wel echt een fetish voor heb; maar als puntje bij paaltje komt voel ik me toch fijn bij hem.
pi_160946996
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:12 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Even een update:

Ik heb hem weer gezien in de tussentijd. Er lijkt voorruitgang in te zitten. Zijn handen storen me al een stuk minder. Het is alsof ik er aan wen. Zeker mis ik wel een paar mooie handen, aangezien ik er normaliter wel echt een fetish voor heb; maar als puntje bij paaltje komt voel ik me toch fijn bij hem.
Misschien is deze man in zijn totaliteit voor jou geen geen 10, maar een 8 of 9.

Is dat heel erg?

Als je een relatie met iemand aangaat, helpt het als je diegene aantrekkelijk vindt. Dat is belangrijk, maar het is nog belangrijker dat je een goede geestelijke klik hebt.
pi_160948862
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Misschien is deze man in zijn totaliteit voor jou geen geen 10, maar een 8 of 9.

Is dat heel erg?

Als je een relatie met iemand aangaat, helpt het als je diegene aantrekkelijk vindt. Dat is belangrijk, maar het is nog belangrijker dat je een goede geestelijke klik hebt.
Heb geen idee wat ik er voor cijfer op zou moeten plakken. Het is nogal pril om te kunnen zeggen hoe geschikt hij werkelijk voor me is. Maar voel momenteel sterk de behoefte om tijd met hem door te brengen. Dat opzich is wel nieuw voor mij. Ik heb namelijk nog nooit een relatie gehad, of iets wat daar op lijkt.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 23:22:59 #83
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_160948982
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:37 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Als je het fenomeen in betrekking tot handen niet begrijp, vervang handen dan door tieten, of een kont, of een gezicht. Wat het ook moge zijn dat voor jou erg belangrijk is in de seksuele aantrekking tot een ander. Zou je er dan nog altijd zo tegenover staan?
_O_
pi_160956948
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 23:22 schreef Kopiko het volgende:

[..]

_O_
De impact van het hebben van een lelijk gezicht is wel wat groter dan het hebben van lelijke handen.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 13:50:47 #85
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_160957057
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De impact van het hebben van een lelijk gezicht is wel wat groter dan het hebben van lelijke handen.
Smaken verschillen. Echt, geloof me.
pi_160958178
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:50 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Smaken verschillen. Echt, geloof me.
Daar is TS inderdaad wel een voorbeeld van.

Maar doorgaans kijken mensen vooral naar elkaars gezicht. Daar herkennen we personen aan en is ook het meest aan af te lezen, zoals emoties, maar ook iemands gezondheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door luxerobots op 26-03-2016 15:13:02 ]
  donderdag 31 maart 2016 @ 19:46:33 #87
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161080180
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 23:35 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Denk je niet dat er een verschil zit tussen een fetish en een obsessie?
ja en dit is een obsessie
pi_161089994
Als jullie intiem zijn kan ik me voorstellen dat hij je wil vingeren. Wat ga je dan doen? Vragen of ie handschoenen aan wil doen?
  vrijdag 1 april 2016 @ 10:51:16 #89
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_161092222
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 05:34 schreef Topgozer1 het volgende:
Als jullie intiem zijn kan ik me voorstellen dat hij je wil vingeren. Wat ga je dan doen? Vragen of ie handschoenen aan wil doen?
Aangezien ts een man is zou ik zeggen achterlangs? Hoeft hij het ook niet te zien. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:10:43 #90
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_161104869
Accepteren of loslaten. Andere optie is er niet.
pi_161135612
Deze man past echt bij me denk ik. Ik heb hem de laatste tijd veel gezien, en hij is echt speciaal. Eigenlijk is alles goed en zijn die handen de enige beren op de weg.

Langzaam begin ik me inderdaad af te vragen of ik hier psychische hulp bij nodig heb. Want hem laten schieten puur vanwege dat is eigenlijk belachelijk.

Al zou ik een man met perfecte handen vinden, dan is hij het niet. En zo gemakkelijk vind ik iemand als hem niet weer.

Aan de andere kant blijf ik denken dat er sowieso geen relatie inzit vanwege het leeftijdsverschil. Hoewel het steeds meer op een relatie begint te lijken tussen ons. Ook al zeg ik steeds dat ik dat helemaal niet wil.

En ik weet ook eigenlijk zeker dat als hij mooie handen had gehad ik wel degelijk open stond voor een relatie met hem. Maar nu weerhoudt dit issue me ervan. Iets dat wel vergaand is en dat besef ik me ook.
pi_161136366
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 00:45 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Deze man past echt bij me denk ik. Ik heb hem de laatste tijd veel gezien, en hij is echt speciaal. Eigenlijk is alles goed en zijn die handen de enige beren op de weg.

Langzaam begin ik me inderdaad af te vragen of ik hier psychische hulp bij nodig heb. Want hem laten schieten puur vanwege dat is eigenlijk belachelijk.

Al zou ik een man met perfecte handen vinden, dan is hij het niet. En zo gemakkelijk vind ik iemand als hem niet weer.

Aan de andere kant blijf ik denken dat er sowieso geen relatie inzit vanwege het leeftijdsverschil. Hoewel het steeds meer op een relatie begint te lijken tussen ons. Ook al zeg ik steeds dat ik dat helemaal niet wil.

En ik weet ook eigenlijk zeker dat als hij mooie handen had gehad ik wel degelijk open stond voor een relatie met hem. Maar nu weerhoudt dit issue me ervan. Iets dat wel vergaand is en dat besef ik me ook.
Ik denk dat je het leeftijdsverschil gebruikt als eventueel excuus om de relatie toch niet echt serieus te nemen, terwijl je anderzijds ook aangeeft dat je er misschien wel potentieel in ziet.

Met betrekking tot de afschuw die je hebt naar zijn handen is dat niet iets heel geks. Zoals je zelf ook al aangaf, heeft iedereen wel iets wat waar hij specifiek op let, en wat een afknapper zou kunnen veroorzaken, om hiervoor bij een psycholoog aan te kloppen is natuurlijk flauwekul.

De enige vraag die je jezelf zou 'moeten' stellen: zou je een concessie kunnen maken, om zijn lelijke handen te accepteren, om verder, en dieper, in de relatie te gaan?

Ik heb zo vaak een relatie uitgemaakt voor redenen die wellicht voor het grote publiek ook raar zijn. Zo was ik een keer aan het daten met een meisje die ontzettend uit haar mond stinkte, ik vondt haar echt heel leuk en zij mij ook, maar ik trok het gewoon echt niet meer en om die reden heb ik het toen ook uitgemaakt, want het is toch iets waar je telkens op let en waar je telkens weer mee wordt geconfronteerd (dit is serieus gebeurd trouwens).
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
pi_161137544
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 01:33 schreef HIP-HOP het volgende:
De enige vraag die je jezelf zou 'moeten' stellen: zou je een concessie kunnen maken, om zijn lelijke handen te accepteren, om verder, en dieper, in de relatie te gaan?
Nou ik moet wel want ik wil 'm eigenlijk echt niet meer kwijt. Dit is wel het laatste issue waarvan ik had verwacht dat ik er ooit voor zou staan. Normaal is het namelijk gewoon heel simpel voor me: 'geen mooie handen = geen interesse'. Dus dat het überhaupt zover is gekomen...

Maar die fetish/obsessie zit al vanuit de kindertijd ingeworteld in mijn systeem. En ik kan het ook niet helpen om te blijven loeren naar andere mannen waarvan ik de handen wél mooi vind.

Daarnaast heb je gelijk dat ik het leeftijdsverschil gebruik als excuus. In het begin zag ik er ook een lolletje in en meer niet. Ik had nooit verwacht dat je zo harmonieus kunt zijn met iemand die oud genoeg is om je vader te zijn. Maar ik heb ontdekt dat dit waarschijnlijk nog beter voor me werkt dan een verhouding met iemand van m'n eigen leeftijd.
pi_161139853
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 06:27 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Nou ik moet wel want ik wil 'm eigenlijk echt niet meer kwijt. Dit is wel het laatste issue waarvan ik had verwacht dat ik er ooit voor zou staan. Normaal is het namelijk gewoon heel simpel voor me: 'geen mooie handen = geen interesse'. Dus dat het überhaupt zover is gekomen...

Maar die fetish/obsessie zit al vanuit de kindertijd ingeworteld in mijn systeem. En ik kan het ook niet helpen om te blijven loeren naar andere mannen waarvan ik de handen wél mooi vind.

Daarnaast heb je gelijk dat ik het leeftijdsverschil gebruik als excuus. In het begin zag ik er ook een lolletje in en meer niet. Ik had nooit verwacht dat je zo harmonieus kunt zijn met iemand die oud genoeg is om je vader te zijn. Maar ik heb ontdekt dat dit waarschijnlijk nog beter voor me werkt dan een verhouding met iemand van m'n eigen leeftijd.
Je hebt altijd een keuze, maar kijkend naar wat je schrijft over je gevoel m.b.t. deze man, heb ik het vermoeden dat je spijt gaat krijgen als je hem zal dumpen vanwege zijn handen. Zie het als een nieuwe uitdaging in je leven om je over je 'handen fetish' heen te zetten. Daarnaast is het eeuwenoude gezegde: beauty fades, hier ook wel van op toepassing. ^O^
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
  zondag 3 april 2016 @ 18:23:09 #95
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161149565
Topic starter praat over liefde, maar volgens mij moet je toch maar eens goed over dat woord nadenken (en het niet te gauw gebruiken). Als je liefde alleen voelen kunt voor iemand die perfekt is (naar jouw normen) is dat dan wel liefde? Verwar liefde niet met geilheid. Zou je in de liefde niet over een onvolkomenheid heen kunnen stappen? In de liefde (voor je partner, kinderen, je eigen kinderen, mensen, patienten, hulpbehoevenden, ja zelfs huisdieren) stappen mensen wel over heel wat meer als een (1) onvolkomenheid heen.
Werkelijk in en in-triest dit.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 03-04-2016 18:28:53 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_161165128
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 18:23 schreef LeesFoknl het volgende:
Topic starter praat over liefde, maar volgens mij moet je toch maar eens goed over dat woord nadenken (en het niet te gauw gebruiken). Als je liefde alleen voelen kunt voor iemand die perfekt is (naar jouw normen) is dat dan wel liefde? Verwar liefde niet met geilheid. Zou je in de liefde niet over een onvolkomenheid heen kunnen stappen? In de liefde (voor je partner, kinderen, je eigen kinderen, mensen, patienten, hulpbehoevenden, ja zelfs huisdieren) stappen mensen wel over heel wat meer als een (1) onvolkomenheid heen.
Werkelijk in en in-triest dit.
Het woord "liefde" heb ik nooit gebruikt. Hoogstens "verliefdheid".

Het is echt niet zo dat hij verder "perfect" is. Als ik mijn ideale man moest schetsen zijn er wel meer dingen die hij niet heeft. Maar die andere dingen storen me dan gewoonweg weer niet.

Het is voor mij dan ook al heel wat dat ik überhaupt overweeg om hierover heen te stappen. In feiten bewijst dat hoe leuk ik hem verder vind.
  maandag 4 april 2016 @ 14:20:36 #97
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161168271
Het verbaast me een beetje dat veel mensen zich niet in kunnen leven in het dilemma van Baloe. Je kunt zoals al aangegeven de handen-fetish vergelijken met borsten/billen of andere delen waartoe je je erg aangetrokken voelt. Alleen noem je het dan geen fetish omdat dat ''normaal'' is. En natuurlijk is de eventuele liefde het belangrijkst, maar ik begrijp wel dat als je gek bent op handen en je die spuuglelijk vind dat je er nu over na moet gaan denken of je ''verder'' wilt gaan. Straks raak je verliefd en zou het allemaal alleen maar moeilijker kunnen worden. Het is helemaal niet zo gek dat ze dit laat meewegen in haar beslissing.
  maandag 4 april 2016 @ 14:25:58 #98
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_161168360
Toch fijn dat je de ultieme afknapper door de vingers kunt zien.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_161168584
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2016 14:25 schreef DO2 het volgende:
Toch fijn dat je de ultieme afknapper door de vingers kunt zien.
Flauw :P
  dinsdag 5 april 2016 @ 09:17:23 #100
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161189027
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 14:20 schreef GwaiLow het volgende:
Het verbaast me een beetje dat veel mensen zich niet in kunnen leven in het dilemma van Baloe. Je kunt zoals al aangegeven de handen-fetish vergelijken met borsten/billen of andere delen waartoe je je erg aangetrokken voelt. Alleen noem je het dan geen fetish omdat dat ''normaal'' is. En natuurlijk is de eventuele liefde het belangrijkst, maar ik begrijp wel dat als je gek bent op handen en je die spuuglelijk vind dat je er nu over na moet gaan denken of je ''verder'' wilt gaan. Straks raak je verliefd en zou het allemaal alleen maar moeilijker kunnen worden. Het is helemaal niet zo gek dat ze dit laat meewegen in haar beslissing.
Hallo, Baboe is een man!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_161189185
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 09:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Hallo, Baboe is een man!
Dat veranderd er iets aan?

Bovendien zegt een instelling op je profiel niet zoveel over de werkelijkheid.
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:04:27 #102
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_161192154
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 09:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Hallo, Baboe is een man!
O, oke. Daar heb ik dan wellicht overheen gelezen. Is t echt zo? Want er zijn wel meer vrouwen die (perongeluk) hun account als man hebben staan.
  donderdag 7 april 2016 @ 15:49:52 #103
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161256389
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 09:30 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat verandert er iets aan?

Bovendien zegt een instelling op je profiel niet zoveel over de werkelijkheid.
Toch wel, want er wordt ergens gesproken over "kindertjes geven".

Tja, als je niets kunt vertrouwen, kan men misschien beter die profielen afschaffen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 30 mei 2016 @ 23:49:46 #104
365231 Fera
Fire & Blood
pi_162634786
Edit: kreeg dit gelinkt, zag niet dat het oud was. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_162701669


[ Bericht 100% gewijzigd door Voetnoot op 02-06-2016 21:01:04 (Oud topic :')) ]
pi_162935495
Maar nu wil ik weten hoe het is afgelopen.

En vraag me af of een manicure niet had geholpen.
Hotapnyc
pi_162936038
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 03:45 schreef Cirilico het volgende:
Maar nu wil ik weten hoe het is afgelopen.

En vraag me af of een manicure niet had geholpen.
Heeft niets te maken met een manicure. Handen zijn netjes verzorgd alleen niet mooi.
  zondag 12 juni 2016 @ 08:32:35 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_162936178
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 00:45 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Deze man past echt bij me denk ik. Ik heb hem de laatste tijd veel gezien, en hij is echt speciaal. Eigenlijk is alles goed en zijn die handen de enige beren op de weg.

Langzaam begin ik me inderdaad af te vragen of ik hier psychische hulp bij nodig heb. Want hem laten schieten puur vanwege dat is eigenlijk belachelijk.

Al zou ik een man met perfecte handen vinden, dan is hij het niet. En zo gemakkelijk vind ik iemand als hem niet weer.

Als het nou alleen zijn handen waren.... je vindt het eigenlijk ook raar dat hij zo veel ouder is dan jij bent en je hebt een wat bijzonder wereldbeeld ten aanzien je seksuele rol. Hij is er alleen voor jouw genot. Ik heb een beetje medelijden met je vriend.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_162937047
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 08:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als het nou alleen zijn handen waren.... je vindt het eigenlijk ook raar dat hij zo veel ouder is dan jij bent en je hebt een wat bijzonder wereldbeeld ten aanzien je seksuele rol. Hij is er alleen voor jouw genot. Ik heb een beetje medelijden met je vriend.
Het is toch zijn keuze om bij me te blijven. Ik lieg hem nergens in voor en ben altijd eerlijk geweest.
pi_162937118
Grappig eigenlijk, in mijn jeugd heb ik een tijdje verkering met een meisje gehad en pas toen het uitging viel me op hoe lelijk haar handen eigenlijk waren. Maar je hoeft er natuurlijk niet naar te kijken :)
pi_162937161
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:05 schreef jaha het volgende:
Grappig eigenlijk, in mijn jeugd heb ik een tijdje verkering met een meisje gehad en pas toen het uitging viel me op hoe lelijk haar handen eigenlijk waren. Maar je hoeft er natuurlijk niet naar te kijken :)
Doe ik ook eigenlijk bijna niet meer. Idem voor de voeten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')