abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 april 2016 @ 20:06:12 #276
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_161530687
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:33 schreef FredvZ het volgende:
KLM-AF schijnt interesse te hebben in Air Europa, een prijsvechter die binnen Europa en naar de Caribbean vliegt.
Vliegen ook op Zuid Amerika en ik ben véél tevredener over AirEuropa (UX) dan over KLeM :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_161535417
Nu ik toch aan het vragen ben bestaan er vliegvelde waar bij de aviobrug op verschillende hoogtes zit? Zodat je rechtstreeks vanaf de bovenste etage van een a380 kan uitstappen? Moest laatste van boven naar beneden met een trolly laptoptas om uit te kunnen stappen daar moet toch iets op verzonnen worden.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  maandag 18 april 2016 @ 22:22:21 #278
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_161536229
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:05 schreef Merode32 het volgende:
Nu ik toch aan het vragen ben bestaan er vliegvelde waar bij de aviobrug op verschillende hoogtes zit? Zodat je rechtstreeks vanaf de bovenste etage van een a380 kan uitstappen? Moest laatste van boven naar beneden met een trolly laptoptas om uit te kunnen stappen daar moet toch iets op verzonnen worden.
Zoiets?


woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_161536406
quote:
99s.gif Op maandag 18 april 2016 22:22 schreef Woods het volgende:

[..]

Zoiets?


[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.thyssenkrupp.com%2Fapp%2Fonlinespecial%2Fcontent%2FINGENI_E_URKUNST_2%2Fingeni_e_urkunst_b02.png&f=1]afbeelding[/url] ]
Perfect als ze dat nu ook eens snel op frankfurt installeren dan ben ik heel blij.

Man man met je bagage naar onder moeten sjouwen en dan tussen het economy volk terecht komen die tijdens de landing al naast hun stoel staan, daar wordt je niet vrolijk van.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_161536576
Als je zoiets bedoelt heb je er vele:

Frankfurt:



Los Angeles:

pi_161536836
Hmm toen ik er was, was alleen de onderkant asngesloten. :( :(
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_161537205
Is trouwens wel een heerlijk rijtje; A340-600, 747-8, A380 en 747-400. O+
pi_161537254
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 19:57 schreef inkjet het volgende:

[..]

Als je voorin mag zitten zou ik KLM zelf nemen. Dan heb je niemand naast je zitten omdat de middle seats leeg blijven. Maar ja, op dat kleine stukje is het misschien niet helemaal nodig.
Heb je met BA ook, dat zijn gewoon economy stoelen met de middelste stoel geblokkeerd. Best wel ruk. ;( Alleen nog wat beter eten en meer tier points. Kun je beter economy boeken en dan stoelen bij de uitgang reserveren.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  Moderator maandag 18 april 2016 @ 22:44:21 #284
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161537289
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:42 schreef Iemand91 het volgende:
Is trouwens wel een heerlijk rijtje; A340-600, 747-8, A380 en 747-400. O+
Inderdaad een verdomd fijn rijtje
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161537774
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:33 schreef FredvZ het volgende:
KLM-AF schijnt interesse te hebben in Air Europa, een prijsvechter die binnen Europa en naar de Caribbean vliegt.

Zouden ze dan toch spijt hebben gekregen van het stoppen van de vluchten van Martinair?
Of wordt dit de volgende prijsvechter die ze om zeep gaan helpen?

Want van Transavia wilde ze toch ook juist af?
Tsja, je kan als Airline natuurlijk aan klantbinding doen door reizigers een Fijne ervaring aan boord te geven. Of door mensen voor lage prijzen van a naar b te vliegen. Of je dwingt mensen naar je toe te komen door concurrenten op te kopen, om deze dan de nek om te draaien.
Dat laatste is hoe de klm te werk gaat.
pi_161538495
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:25 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Perfect als ze dat nu ook eens snel op frankfurt installeren dan ben ik heel blij.

Man man met je bagage naar onder moeten sjouwen en dan tussen het economy volk terecht komen die tijdens de landing al naast hun stoel staan, daar wordt je niet vrolijk van.
Meid toch.
  maandag 18 april 2016 @ 23:17:42 #287
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161538563
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 23:15 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Meid toch.
Echt hé, man man man.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator maandag 18 april 2016 @ 23:32:55 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161539057
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:25 schreef Merode32 het volgende:

en dan tussen het economy volk terecht komen
Niet met een privéjet reizen :{w
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161542544
Ik ben wat aan het opruimen en kwam wat luchtvaartboeken tegen die ik al jaren niet meer bekeken heb. Ik dacht misschien heeft iemand hier interesse.

Gratis uiteraard. Ophalen of tegen vergoeding van de postzegels.
Er volgen er waarschijnlijk nog meer.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_161543161
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:25 schreef Merode32 het volgende:
Man man met je bagage naar onder moeten sjouwen en dan tussen het economy volk terecht komen die tijdens de landing al naast hun stoel staan, daar wordt je niet vrolijk van.
Jezus man, je mag een keer van je baas bizniz class vliegen (of was het gewoon een opup?) en je voelt je meteen verheven boven de klasse waar je in zou zitten als je zelf moest betalen?

Of ben je toch zo consequent en vlieg je ook biz als het van je eigen centjes moet?

En indirect biz vliegen ipv direct premium economy, ik weet eigenlijk niet wat beter is, vind het dat omvliegen niet echt waard..
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_161546317
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:37 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Jezus man, je mag een keer van je baas bizniz class vliegen (of was het gewoon een opup?) en je voelt je meteen verheven boven de klasse waar je in zou zitten als je zelf moest betalen?

Of ben je toch zo consequent en vlieg je ook biz als het van je eigen centjes moet?

En indirect biz vliegen ipv direct premium economy, ik weet eigenlijk niet wat beter is, vind het dat omvliegen niet echt waard..
Ik ben mijn eigen baas, dus mijn opdrachtgever betaald in principe mijn bizz ticket.

Ik heb niks tegen economy dat soort mensen moeten ook mee.

Maar dat soort gasten springen op zodra er een wiel aan de grond is, iedereen gaat vervolgens zijn handbagage pakken, vervolgens gaan ze zich in rijen opstellen bij de deur(die nog niet bij de gate was) krijsen de kinderen, roepen een stel hollanders waarom het zo kankerlang moet duren.

Vervolgens wordt de slurf aangekoppeld, deuren gaan open en het hele volk stroomt naar buiten, veel duuw en trek werk, de complete trap wordt geblokkeerd en de hele bizz class mag maar wachten totdat het economy volk is uitgestapt want niemand laat je er tussen.

In de bizz class hebben mensen gewoon meer fatsoen, ze wachten totdat de kist stil staat, je gaag niet onnodig de gangpaden blokkeren, je laat je medereiziger misschien een keertje voor, dat soort dingen mis ik in de economy.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_161546556
Doe gewoon wat minder stoer erover bedoelen de meesten te zeggen hier, want als je hier moet vragen hoe het werkt met een A380 en de mogelijkheden aan de gates op de luchthavens zal het met je frequent flyer punten wel meevallen. Zelfde als je geklaag over op een roltrap moeten staan met je trolley ri. / uit het vliegtuig, terwijl er op zoveel luchthavens split-level gates / gatehuizen zijn om juist de aankomst en vertrek stromen efficient gescheiden te houden...

Je niet gedragen in een vliegtuig is overigens een vrij terechte klacht. Maar dit heeft niet eens zoveel te maken met hoeveel mensen betalen voor hun tickets... Ik vind namelijk ook dat sommige mensen zich in business vrij onbehoorlijk gedragen ri. crew bijvoorbeeld, niet alsof je je ineens als een hork moet gaan gedragen als je wat meer geld neerlegt (of in 90% van de gevallen je baas of opdrachtgever neerlegt).

On-topic: zaterdag vlieg ik voor het eerst vanaf BRU, benieuwd of het er nog een ravage is na de aanslagen of dat het alweer enigszins loopt. Toch nog kort geleden eigenlijk...
Jack does it in real time...
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:38:04 #294
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161546822
Ik heb nog nooit gevolgen met een maatschappij die economy passagiers niet tegenhoudt, tot alle business class passagiers zijn uitgestapt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:40:08 #295
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161546897
Maar goed, ik heb dan ook nog nooit gevlogen met een maatschappij waar de business class passagiers meer fatsoen hebben dan economy.

edit: TRV / Met welke airlines heb jij allemaal gevlogen #3

[ Bericht 18% gewijzigd door XL op 19-04-2016 12:51:55 ]
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_161548044
De derde Airbus A330-200 van KLM vertrekt vandaag.

Om 14:30 vertrekt AP-BMJ naar Karachi. Dit toestel ging hiervoor door het leven als PH-AOI.
Dit toestel 24 januari 2007 voor het eerst met testregistratie F-WWYR en werd op 26 februari dat jaar aan KLM geleverd. KLM leasde het toestel van International Lease Finance Corporation (ILFC)
Ze droeg de naam "Plaza de la Independencia - Madrid".
Op 3-4 januari 2016 vloog het haar laatste commerciële vlucht voor KLM als KL624 van Atlanta naar Amsterdam waar het om 05:25 arriveerde.




De vierde en laatste A330-200 die Shaheen Air van KLM zal overnemen is PH-AOK.
Zij voerde op 26-27 maart haar laatste vlucht uit voor KLM als KL678 van Calgary naar Amsterdam.
Als het goed is wordt zij deze week in hangar 14 gespoten in de Shaheen livery.
pi_161548959
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:38 schreef XL het volgende:
Ik heb nog nooit gevolgen met een maatschappij die economy passagiers niet tegenhoudt, tot alle business class passagiers zijn uitgestapt.
Dat zei ik niet he, de crew van emirates deed zich echt wel moeite om ons voor te laten, maar die stonden begeven moment ook maar verontschuldigend te kijken.

Zowiezo lijkt het alsof de emirates ervaring verschilt van crew tot crew, die ene keer is het excellent dan de andere keer is het net voldoende.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik geen werk heb waarbij ik maandelijks met emirates mag vliegen, dus ik ben niet de grootste ervaringsdeskundige.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_161549025
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Zelfde als je geklaag over op een roltrap moeten staan met je trolley ri. / uit het vliegtuig, terwijl er op zoveel luchthavens split-level gates / gatehuizen zijn om juist de aankomst en vertrek stromen efficient gescheiden te houden...

Jij verwart mij toch echt met iemand anders, daar heb ik nooit over geklaagt, ik zou niet weten waarom.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 19 april 2016 @ 14:00:45 #299
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_161549333
Het moraal van dit verhaal; Nederlanders zijn gewoon asociale lui die zich niet kunnen gedragen als het op vliegen aankomt.
  dinsdag 19 april 2016 @ 14:28:29 #300
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161549904
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:00 schreef airportmadness het volgende:
Het moraal van dit verhaal; Nederlanders zijn gewoon asociale lui die zich niet kunnen gedragen als het op vliegen aankomt.
Dan moeten ze inderdaad interessant doen en denken ze overal alles over te weten en doen net alsof ze 50 vluchten per jaar maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')