abonnement Unibet Coolblue
pi_160730590
’Houden van is ook loslaten”, zei RACHEL HAZES deze week, waarmee zij het PRIVÉ-nieuws bevestigde dat zij en haar zoon ANDRÉ JR. momenteel toch veel minder hecht zijn dan in showbizzkringen altijd werd aangenomen.

Kleine kinderen worden groot en vliegen graag uit, iets wat voor Dré opportuun werd toen hij viel voor de charmes van MONIQUE, een zestien jaar oudere vrouw en zijn moeder het enthousiasme van haar zoon vanaf dag één bepaald niet deelde! Rachel wilde haar nieuwste, aanstaande ’schoondochter’ dit voorjaar zelfs niet mee op de gezinsvakantie naar Amerika. Insiders onthulden dat toen het eerste bommetje tussen Rachel en haar zoon is ontploft en dat er sindsdien meer explodeerde, wat er nu in resulteerde dat André en Monique zelfs niet meer naast Rachel in Vinkeveen willen wonen maar deze week vertrekken naar een eigen huis in dezelfde gemeente. Zij het op veilige afstand van de boze, en meer nog bemoeizuchtige, schoonmoeder.

Dré heeft duidelijk gekozen voor het geluk dat via internet op zijn pad kwam. Monique en hij leerden elkaar kennen via Facebook, zagen elkaar dezelfde avond nog in levenden lijve en zijn sindsdien onafscheidelijk.

Kansloos

Rachel, die zelf negentien jaar scheelde met haar grote liefde André, zag het allemaal met lede ogen aan en heeft er volgens ingewijden alles aan gedaan om haar zoon ervan te overtuigen dat de liefde voor een vrouw die zoveel ouder is en zoveel meer levenservaring heeft op den duur kansloos is. Verschillende adviseurs raadden haar aan de zaak niet zo op de spits te drijven en de vlinders in de buik van Dré te laten uitrazen. Maar Rachel wilde daarvan even weinig weten als ’Dreetje’ van haar goedbedoelde raad.

Goedbedoeld? „Eigenbelang speelde natuurlijk ook mee”, aldus de PRIVÉ-zegsman. „Het ging Rachel er natuurlijk om dat hij met een vrouw zou thuis komen die door haar gemakkelijker te beïnvloeden zou zijn dan deze Monique met haar 36 jaar, die bovendien ook nog eens een warme band met haar familie heeft. Haar familie, waar André zich helemaal thuis voelt en met wie hij een prima band heeft. Toen Monique van ’Ras’ niet mee mocht op vakantie, zijn de twee met háár familie naar Tenerife geweest, waar junior zijn schoonfamilie nog beter heeft leren kennen en waarderen. Vooral Moniques vader en hij zijn twee handen op een buik, die hebben een heel hechte band met elkaar gekregen. Rachel kwam daardoor nog verder buitenspel te staan en komt er straks helemaal niet meer aan te pas!”

’Houden van’ betekent, om haar eigen woorden aan te halen, inderdaad loslaten. Maar dat is nou net wat zij het allermoeilijkste vindt omdat de argwanende Hazes-weduwe altijd en overal kapers op de kust ziet en vermoedt dat iedereen iets wil meepikken uit de ruif van haar mans nalatenschap. De erfenis van André wordt, inclusief onroerend goed en de uitkeringen van levensverzekeringen, overigens op een miljoen of zes geschat. Daarmee was de kous echter bepaald niet af. Rachel wist haar titel van ’zakenvrouw van het jaar’ het afgelopen decennium jaar na jaar moeiteloos te prolongeren.

Musical

Zij verwende de fans met herdenkingsconcerten, herdenkingsalbums, met andere sterren die ’uit respect voor Dré’ zíjn liedjes zongen. Dat groeide uit tot jaarlijkse Holland zingt Hazes-spektakels in steeds uitverkochte Ziggo Domes. Er kwam een musical over zijn leven met gek genoeg niet hem, maar háár als hoofdpersoon en in de titel: ‘Hij gelooft in mij’. Problemen, natúúrlijk over geld, geld, geld, kwamen er met producent JOOP VAN DEN ENDE. Helemaal toen ook nog eens de fílm over Andrés veelbewogen leven een jaar eerder in de bioscoop kwam dan lange tijd de bedoeling was geweest en daarmee voortijdig het doek viel voor de succesmusical.

Al met al vermoeden ingewijden dat Rachel de nalatenschap van de betreurde volkszanger heeft weten de verdubbelen. Want het moet gezegd; zij heeft ervoor gezorgd dat Hazes eigenlijk nog steeds voortleeft in de showbizz, inmiddels mythische proporties heeft aangenomen en goud waard is!

Ook de manier hoe zij dochter NATHALIE en zoon MELVIN volledig ’kaltgestellt’ heeft, verdient een prijs, al zal dat niet de schoonheidsprijs zijn. Al kort na de dood van hun vader deed Rachel de twee oudsten van André, die door kunstgrepen in de film over zijn leven niet eens worden genóemd, een financieel voorstel alsof zij geen andere keus hadden. Zij kregen een bedrag ineens als zij afstand zouden doen van verdere aanspraken. Dat zogenaamde kindsdeel was voor Nathalie en Melvin echter aanzienlijk groter uitgevallen wanneer zij zich beter hadden laten adviseren. Van alle opbrengsten ná de dood van hun vader hebben zij nooit een cent gezien.

Melvin heeft dat nooit geïnteresseerd. In de geest van zijn vader ’leeft die zijn eigen leven’, zelfs onder een andere naam. De naar schatting 75.000 euro die hij in 2004 zou hebben ontvangen, doneerde hij aan het KWF, de organisatie die zich inzet om de ziekte waaraan zijn moeder, Andrés lieve tweede echtgenote ELLEN WOLF, overleed.

Misschien dat er ooit eens contact zal ontstaan tussen hem en zijn halfbroer Dré, nu die wat meer afstand heeft genomen van zijn overheersende en allesbepalende moeder Rachel.

bron

Wat een eenzame verzuurde vrouw moet Rachel wel zijn. Gun je zoon toch zijn geluk, drijf hem niet van je weg.

SHO / Hoe Rachel Hazes haar oogappel verloor...

:P
pi_160730596
http://www.telegraaf.nl/p(...)ANNE_loopt_op__.html

Rachel wordt bestempeld als feeks :P >:) ( en terecht )
  Trouwste user 2022 donderdag 17 maart 2016 @ 09:04:53 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_160731385
Achter de schermen van Holland zingt Hazes , vanavond in Amsterdam, vliegen HAZES’ zoon ANDRÉ JR. (22) en zijn zus ROXEANNE (23) elkaar weliswaar niet in de haren… maar ook niet in de armen!



Vandaag, morgen en overmorgen gaat het spektakel weer los voor tienduizenden Hazes-fans. En daar kan de ruzie tussen broer en zus Hazes, en Dre’s ruzie met moeder RACHEL die PRIVÉ in mei onthulde, niets aan veranderen.

De komende dagen ontlopen Roxeanne en André jr. elkaar waar zij kunnen. En in de catacomben van de Ziggo Dome werpt ook Rachel haar slagschaduw vooruit. De zwarte weduwe, die als een feeks waakt over haar mans nalatenschap en de centjes, voert een strakke regie over de hele productie en begeleidt haar dochter tot nagenoeg óp de bühne!

Ik hoorde bij de ontbijtshow op NPO1 een expert zeggen dat ze het juist goed doet. Dat ze een goede zakenvrouw is. In tegenstelling tot Xandra Brood. Verder vind ik 'feeks' schandalige 'journalistiek'.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ANNE_loopt_op__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160731545
Feeks: een lastige en venijnige vrouw...lijkt me een tamelijk accurate beschrijving anders.
pi_160733531
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:16 schreef totebel het volgende:
Feeks: een lastige en venijnige vrouw...lijkt me een tamelijk accurate beschrijving anders.
Dat ze een goede zakenvrouw is lijkt mij ruim 11 jaar na Andre's wel duidelijk.
Feeks zijn ook trouwens. :P
pi_160768366
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat ze een goede zakenvrouw is lijkt mij ruim 11 jaar na Andre's wel duidelijk.
Feeks zijn ook trouwens. :P
Ik noem het eerder eigenbelang en uitmelken . ;)
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2016 @ 19:45:03 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160768444
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 19:41 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik noem het eerder eigenbelang en uitmelken . ;)
Zolang er genoeg sukkels zijn die hun geld aan haar afstaan doet ze het slim.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 19:45:47 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160768464
Zoals ik al eerder opgemerkt heb; wees blij dat ze de BV Hazes leidt, en niet de Nuon :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160768471
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zolang er genoeg sukkels zijn die hun geld aan haar afstaan doet ze het slim.
Slim kan , ik vind het eerder berekenend . Ze heeft geluk dat ze officieel nooit gescheiden is , Andre ging iets te vroeg.
pi_160768498
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef Leandra het volgende:
Zoals ik al eerder opgemerkt heb; wees blij dat ze de BV Hazes leidt, en niet de Nuon :X
_O_ Daar heb jij een punt :Y
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 maart 2016 @ 20:05:13 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_160769081
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef Leandra het volgende:
Zoals ik al eerder opgemerkt heb; wees blij dat ze de BV Hazes leidt, en niet de Nuon :X
Leg eens uit.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 maart 2016 @ 20:06:12 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_160769124
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 19:46 schreef DeNiAs het volgende:

Andre ging iets te vroeg.
Verkeerde wissel idd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 18 maart 2016 @ 21:18:22 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160771802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 20:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg eens uit.

:P
Misschien maakt m'n originele post van die strekking meer duidelijk:
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja daarom.... ik kan niet anders zeggen dan dat ze het zakelijk briljant aanpakt, ik heb er persoonlijk geen waardering voor hoe ze de nalatenschap op het morele vlak beheert, maar zakelijk is ze briljant.
Eigenlijk moeten we blij zijn dat ze zakelijk alleen Hazes beheert, en niet bijvoorbeeld een zorgverzekeraar of nutsbedrijf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160780164
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 20:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Verkeerde wissel idd.

:P
:Y ^O^
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:00:30 #15
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_160785531
quote:
En in de catacomben van de Ziggo Dome werpt ook Rachel haar slagschaduw vooruit. De zwarte weduwe, die als een feeks waakt over haar mans nalatenschap en de centjes, voert een strakke regie over de hele productie en begeleidt haar dochter tot nagenoeg óp de bühne!
Damn Telegraaf _O_ _O_ _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 maart 2016 @ 16:11:26 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_160786794
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:00 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Damn Telegraaf _O_ _O_ _O_
Dit Ha ha ha :D Smullen. Ha ha ha

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161375096
En zwanger!
Nu dan liefdesbaby voor Dré?

De langgekoesterde wens van André Hazes junior om vader te worden lijkt in vervulling te zijn gegaan. De zanger postte op Instagram een foto met: Baby Hazes, Oktober 2016.

"EIN-DE-LIJK kunnen wij het met jullie delen... Mijn wens is in vervulling gegaan! Wij worden in oktober papa en mama!!! Wij zijn in de zevende hemel en genieten in alle rust en met heel veel dankbaarheid van onze vakantie", schrijft hij bij de foto.

Wel staan de twee honden van Hazes en zijn vriendin Monique op de foto, dus het zou kunnen dat er slechts sprake is van een puppy. Maar omdat het nieuwe gezinslid wordt verwacht in oktober 2016, lijkt het nu dan toch écht waar te zijn. Monique is in verwachting en dus zou Rachel tegen wil en dank oma worden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161375862
ergens in nederland stikt raggel nu in woede
  dinsdag 12 april 2016 @ 17:21:45 #19
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_161377688
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:00 schreef JaneDoe het volgende:
ergens in nederland stikt raggel nu in woede
Zou haar reactie best willen zien :$
With love :*
pi_161378714
Ik vermoed dat Rachel een narcistische persoonlijkheid heeft en altijd soort van macht over haar kinders had..

En nu Dre zijn eigen pad volgt is Rachel BOOS :P
Komt nooit meer goed...
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_161378969
is t trouwens heel erg dat ik raggel ertoe in staat acht om een paar mannetjes in te huren om ervoor te zorgen dat monique boven aan een trap ineens struikelt?
pi_161379019
omg, dus winston en albert denken echt dat 'kleine jongen' over andré jr gaat? :')
pi_161379074
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:35 schreef JaneDoe het volgende:
is t trouwens heel erg dat ik raggel ertoe in staat acht om een paar mannetjes in te huren om ervoor te zorgen dat monique boven aan een trap ineens struikelt?
Nee dat zal niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 18:41:37 #24
43556 miss_dynastie
pi_161379088
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:37 schreef JaneDoe het volgende:
omg, dus winston en albert denken echt dat 'kleine jongen' over andré jr gaat? :')
Niet :o :D Die denken zeker ook dat 'zij gelooft in mij' voor Roggel is geschreven? :+
pi_161379118
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niet :o :D Die denken zeker ook dat 'zij gelooft in mij' voor Roggel is geschreven? :+
vast, wat dat betreft heeft tante eef de feitenkennis beter op orde
pi_161379131
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee dat zal niet.
ja, of ik heb teveel naar de serie empire gekeken natuurlijk, dat kan ook :@
pi_161379139
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 16:00 schreef JaneDoe het volgende:
ergens in nederland stikt raggel nu in woede
Ik wilde dat ik vlieg op de muur was..en ze kan ook niet terug zonder gezichtsverlies..trieste vrouw eigenlijk.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2016 @ 18:48:47 #28
43556 miss_dynastie
pi_161379214
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:44 schreef totebel het volgende:

[..]

Ik wilde dat ik vlieg op de muur was..en ze kan ook niet terug zonder gezichtsverlies..trieste vrouw eigenlijk.
Misschien moeten we het familiediner inschakelen. Ja, jaa, jaaaaaaaaaaaaa *O*
pi_161379255
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien moeten we het familiediner inschakelen. Ja, jaa, jaaaaaaaaaaaaa *O*
oehhh, ik zie beelden van de jaren '90 voor me
van de jerry springer show met een ruziënde familie aan een compleet gedekte tafel met thanksgiving
*O* w/ :9
pi_161379803
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien moeten we het familiediner inschakelen. Ja, jaa, jaaaaaaaaaaaaa *O*
wat een goed idee!! >:)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_161381167
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien moeten we het familiediner inschakelen. Ja, jaa, jaaaaaaaaaaaaa *O*
is die limo wel groot genoeg voor ego van Raggel?
pi_161381262
Misschien draait die zus nu wel bij?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161381344
Komt er niet gewoon nog een hond bij? Gezien die 'grote zus' foto?
pi_161381816
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:11 schreef computergirl het volgende:
Komt er niet gewoon nog een hond bij? Gezien die 'grote zus' foto?
nu groots aankondigen dat je over een half jaar er een hond bijneemt?
pi_161381855
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien moeten we het familiediner inschakelen. Ja, jaa, jaaaaaaaaaaaaa *O*
Wat een verdomd goed idee!!! ik zou t haast zelf nog willen organiseren.
pi_161381887
Sowieso mensen die honden als zus zien. Das klachtwaardig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 12 april 2016 @ 20:52:31 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161382693
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:30 schreef Ticootje het volgende:
Sowieso mensen die honden als zus zien. Das klachtwaardig.
Dat vooral...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 12 april 2016 @ 20:54:49 #38
184769 crew  Deisyy
pi_161382771
Plus dat een teefje een draagtijd van 9 weken heeft, lijkt me dan een wat voorbarige aankondiging ;)

Raggel wordt oma *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:00:01 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161382970
Als ze in oktober uitgerekend is, dan is ze dus ergens in januari zwanger geworden.... mijn gok is dat deze tattoo was om het te vieren....

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 07:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
De dag die je wist dat zou komen: André junior heeft een tatoeage met de naam van zijn cougar laten zetten :') Hoe hoog zou Raggel nu op de kast zitten?

https://www.instagram.com/p/BBm_CT8QwZY/?taken-by=andrehazesjr
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161386982
Toch hou ik nog wel rekening met het scenario dat Rachel weliswaar een feeks is maar misschien toch wel een punt heeft over die Monique. De relatie komt toch wat overhaast en gekunsteld over...
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:36:43 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161387268
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Toch hou ik nog wel rekening met het scenario dat Rachel weliswaar een feeks is maar misschien toch wel een punt heeft over die Monique. De relatie komt toch wat overhaast en gekunsteld over...
Of ze wilden niet wachten met kinderen tot ze 44 was....
Als ze er nog een stuk of wat willen dan begint de tijd voor haar behoorlijk te dringen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161393059
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of ze wilden niet wachten met kinderen tot ze 44 was....
Als ze er nog een stuk of wat willen dan begint de tijd voor haar behoorlijk te dringen.
Ik bedoel ook overhaast met samenwonen, tatoeages, spreken over ware liefde en dergelijke.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2016 @ 06:27:48 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161393093
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Toch hou ik nog wel rekening met het scenario dat Rachel weliswaar een feeks is maar misschien toch wel een punt heeft over die Monique. De relatie komt toch wat overhaast en gekunsteld over...
Misschien zijn ze juist nog 'overtuigder' van elkaar omdát Raggel zo tegen is. Dan is de kans dat het later toch misgaat weliswaar groter, maar het hoeft natuurlijk niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2016 @ 06:30:38 #44
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161393098
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:35 schreef JaneDoe het volgende:
is t trouwens heel erg dat ik raggel ertoe in staat acht om een paar mannetjes in te huren om ervoor te zorgen dat monique boven aan een trap ineens struikelt?
Ik zou dat niet eens uitsluiten. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 13 april 2016 @ 15:11:56 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161400434
quote:
Vreemd genoeg had ik dat min of meer al verwacht na de foto's van de honden.... op een of andere manier lijken ze me van de categorie die bij de honden "grote broer" en "grootste broer" zouden hebben neergezet als het een jongentje zou zijn :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161402189
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vreemd genoeg had ik dat min of meer al verwacht na de foto's van de honden.... op een of andere manier lijken ze me van de categorie die bij de honden "grote broer" en "grootste broer" zouden hebben neergezet als het een jongentje zou zijn :@
Ik vermoed dat de honden allebei teefjes (als in vrouwelijk) zijn ;)
Overigens zie ik nergens, buiten het AD, voorbij komen dat ze een meisje krijgen. Hij heeft dat zelf niet gezegd zo te zien.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2016 @ 17:03:21 #48
240917 Mula
pi_161402908
Is Florida niet een van de gebieden waar het zwangere vrouwen wordt afgeraden om naar toe te reizen in verband met Zika?
  woensdag 13 april 2016 @ 17:05:04 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161402962
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:32 schreef piglet het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de honden allebei teefjes (als in vrouwelijk) zijn ;)
Overigens zie ik nergens, buiten het AD, voorbij komen dat ze een meisje krijgen. Hij heeft dat zelf niet gezegd zo te zien.
Zou de reporter van het AD zo simpel zijn dat er "meisje" geconcludeerd is op basis van dat "grote zus"? :D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161403164
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou de reporter van het AD zo simpel zijn dat er "meisje" geconcludeerd is op basis van dat "grote zus"? :D _O-
Wie weet :D
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2016 @ 20:02:36 #51
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161407031
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou de reporter van het AD zo simpel zijn dat er "meisje" geconcludeerd is op basis van dat "grote zus"? :D _O-
Zou zo maar kunnen! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161412016
Op de echo (in de link) staat geen (duidelijke) piemel. Wellicht is daarom de conclusie dat het een meisje zal zijn? :P
  woensdag 13 april 2016 @ 22:36:43 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161412719
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:18 schreef vencodark het volgende:
Op de echo (in de link) staat geen (duidelijke) piemel. Wellicht is daarom de conclusie dat het een meisje zal zijn? :P
Als ze in oktober uitgerekend is dan is ze nu zo'n 3 maanden zwanger.... dat zie je sowieso nog niet zoveel :D
Daarbij hebben zowel jongens als meisjes met die termijn een "nub", de positie daarvan zegt veel meer over wat het geslacht is.
http://www.mamaenzo.nl/zw(...)werkt-de-nub-theorie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161412907
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze in oktober uitgerekend is dan is ze nu zo'n 3 maanden zwanger.... dat zie je sowieso nog niet zoveel :D
Daarbij hebben zowel jongens als meisjes met die termijn een "nub", de positie daarvan zegt veel meer over wat het geslacht is.
http://www.mamaenzo.nl/zw(...)werkt-de-nub-theorie
Hey, ik ben de journalist niet hè. :P
Misschien dacht die zo.
  woensdag 13 april 2016 @ 22:43:24 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161412972
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hey, ik ben de journalist niet hè. :P
Misschien dacht die zo.
Ja, de post verbaasde me al een beetje :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161419075
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:21 schreef LLgetikt het volgende:
Ik vermoed dat Rachel een narcistische persoonlijkheid heeft en altijd soort van macht over haar kinders had..

En nu Dre zijn eigen pad volgt is Rachel BOOS :P
Komt nooit meer goed...
*Rachel hoort dat Monique zwanger is*:
't Echte en 't ware!
pi_161420856
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:01 schreef Japepk het volgende:

[..]

*Rachel hoort dat Monique zwanger is*:
_O- :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_161421000
een vergiftigde appel of een val van de trap, wie zal t zeggen
pi_161428575
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 12:31 schreef JaneDoe het volgende:
een vergiftigde appel of een val van de trap, wie zal t zeggen
Tja t is een feeks, dat wel..maar zo stom zal ze niet zijn...ik zie meer, om in sprookjestermen te blijven, een situatie a la repelsteeltje...stampvoeten van nijd en dan zichzelf in 2-en scheuren van kwaadheid.
pi_161431848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:21 schreef LLgetikt het volgende:
Ik vermoed dat Rachel een narcistische persoonlijkheid heeft en altijd soort van macht over haar kinders had..

En nu Dre zijn eigen pad volgt is Rachel BOOS :P
Komt nooit meer goed...
Heb jij enig idee wat een narcistische persoonlijkheid inhoudt?
pi_161432157
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 20:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Heb jij enig idee wat een narcistische persoonlijkheid inhoudt?
Ja, en zoals mijn reactie zei, ik ''vermoed'' het

waarom deze vraag? Waarom zou ik iets zeggen als ik er geen weet van heb? :') is ook een beetje raar he
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_161433534
Ik vermoed niet dat Raggel een narcist is, integendeel.
Dit zijn verziekte relaties vanaf het begin tot ..? welk eind..
De geschiedenis herhaalt zich. Heel normaal bij verziekte familiebanden waarin het eerste instantie lijkt op een hecht gezin.
Tel daarbij op de media-aandacht die het gezin al dan niet vrijwillig te verwijten valt.

Het was gewoon wachten op de dag dat tenminste 1 van het gezin zich durfde los te weken uit de tentakels van BV moeder Hazes.

Om dan van Raggel te denken dat ze in staat is om duivelse handelingen te verrichten jegens een ongeboren kind, vind ik best ver gaan. Zelfs in SHO.
´
pi_161433995
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vermoed niet dat Raggel een narcist is, integendeel.
Dit zijn verziekte relaties vanaf het begin tot ..? welk eind..
De geschiedenis herhaalt zich. Heel normaal bij verziekte familiebanden waarin het eerste instantie lijkt op een hecht gezin.
Tel daarbij op de media-aandacht die het gezin al dan niet vrijwillig te verwijten valt.

Het was gewoon wachten op de dag dat tenminste 1 van het gezin zich durfde los te weken uit de tentakels van BV moeder Hazes.

Om dan van Raggel te denken dat ze in staat is om duivelse handelingen te verrichten jegens een ongeboren kind, vind ik best ver gaan. Zelfs in SHO.
Welnee. Sabia was ook niet zwanger.

Alles kan hier.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 14 april 2016 @ 22:23:36 #64
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_161434654
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou de reporter van het AD zo simpel zijn dat er "meisje" geconcludeerd is op basis van dat "grote zus"? :D _O-
het kan zijn dat ze de NIPT hebben gedaan he, dan kun je met 13 weken al weten wat de sekse is.
  donderdag 14 april 2016 @ 22:28:01 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161434764
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 22:23 schreef Aventura het volgende:

[..]

het kan zijn dat ze de NIPT hebben gedaan he, dan kun je met 13 weken al weten wat de sekse is.
Ware het niet dat het AD de bron lijkt te zijn van de bewering dat het een meisje wordt, niet een van de aanstaande ouders ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161439325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien moeten we het familiediner inschakelen. Ja, jaa, jaaaaaaaaaaaaa *O*
Nee juist niet Dre en Monique zijn nu veel beter af.
Ik ben heel blij voor ze en gun ze alle geluk zonder zure en haatdragende Rachel
pi_161450684
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Welnee. Sabia was ook niet zwanger.

Alles kan hier.
Nou..dat ben ik niet helemaal met je eens. Sabia gaf wel aanleiding tot twijfel. Al is het alleen maar omdat ze van begin juli tot oktober 3 maanden zwanger was.

Rachel staat niet bovenaan mijn lijstje "sympathieke personen" en ik denk ook echt wel dat het een vals sekreet is, maar lichamelijk letsel toebrengen aan iemand, er is nog nooit reden geweest om dat van haar aan te nemen.
pi_161573030
quote:
'Aanstaande oma Rachel Hazes ten einde raad'

Hazes-weduwe Rachel heeft al maanden knallende ruzie met haar zoon André Hazes (22) die recent bekendmaakte dat zijn vriendin Monique Westenberg (38) zwanger is. De baby wordt in oktober verwacht en Dreetjes moeder zou, aldus Party, grof balen dat ze een kleinkind krijgt dat ze mogelijk nooit zal zien. Volgens het blad wordt daarmee 'de grootste angst van Rachel waarheid'. Het tijdschrift vermoedt dat Rachel, die de vriendin van haar zoon niks vindt omdat ze te dominant en te oud zou zijn, wel zal smelten als het kindje eenmaal is geboren. Rachel heeft officieel nog niet gereageerd op het babynieuws. Maar Party brengt nu al uit de losse pols haar gevoelens in kaart: ,,Het zou toch hartverscheurend zijn als ze nooit de rol van oma zal kunnen vervullen.''
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2016 @ 17:44:27 #69
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161579260
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:15 schreef JaneDoe het volgende:
De baby wordt in oktober verwacht en Dreetjes moeder zou, aldus Party, grof balen dat ze een kleinkind krijgt dat ze mogelijk nooit zal zien. Volgens het blad wordt daarmee 'de grootste angst van Rachel waarheid'.
Nou, haar gróótste angst lijkt me eerder dat er ooit een moment komt dat ouwe Dré in de vergetelheid raakt of weer gewoon herinnerd wordt als de murmelende alcoholist die hij was, en haar geldbron opdroogt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 20 april 2016 @ 19:13:25 #70
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_161581550
Ze heeft het er toch echt naar gemaakt, met haar zure pruim
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 20 april 2016 @ 19:53:45 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161582913
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:13 schreef Moppert het volgende:
Ze heeft het er toch echt naar gemaakt, met haar zure pruim
Daarom is ze ook nog steeds vrijgezel natuurlijk.... :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161594777
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarom is ze ook nog steeds vrijgezel natuurlijk.... :+
Zoals rachel beweerd komt dat omdat ze niet los komt van André :')
pi_161596022
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 08:05 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Zoals rachel beweerd komt dat omdat ze niet los komt van André :')
Ze had toch een Italiaanse vriend, maar moest die relatie uitmaken omdat ze te veel van haar kinderen hield en ze niet kon kiezen of iets dergelijks? Is wel al een aantal jaar terug.
  donderdag 21 april 2016 @ 11:30:47 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161597876
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 08:05 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Zoals rachel beweerd komt dat omdat ze niet los komt van André :')
Nee, als je iets krampachtig vasthoudt is het moeilijk loskomen.
Overigens had ze tot vlak voor z'n dood weinig moeite met loskomen....
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 09:52 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ze had toch een Italiaanse vriend, maar moest die relatie uitmaken omdat ze te veel van haar kinderen hield en ze niet kon kiezen of iets dergelijks? Is wel al een aantal jaar terug.
http://www.telegraaf.nl/prive/20489127/__null__.html

In 2008 (4 jaar na de dood van Hazes) werd ze verliefd.... het zal allemaal wel meevallen met het niet los kunnen komen van Hazes.

Edit; na een paar keer aan en uit, en een afgewezen huwelijksaanzoek in september 2009 lijkt het sinds 2011 echt helemaal uit met Nicolò: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)en-vriend-uit-elkaar

Waarbij dat huwelijksaanzoek wel heel odd is, want dat bericht is van 30 september 2009, en daarin staat dat hij haar een week eerder ten huwelijk vroeg.... beetje raar als je bedenkt dat Hazes een week eerder precies 5 jaar dood was.

[ Bericht 28% gewijzigd door Leandra op 21-04-2016 11:41:22 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161598088
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, als je iets krampachtig vasthoudt is het moeilijk loskomen.
Overigens had ze tot vlak voor z'n dood weinig moeite met loskomen....

[..]

http://www.telegraaf.nl/prive/20489127/__null__.html

In 2008 (4 jaar na de dood van Hazes) werd ze verliefd.... het zal allemaal wel meevallen met het niet los kunnen komen van Hazes.
Ik weet het ze buit het allemaal heel mooi uit.
Te bedenken dat vlak voor zijn dood de papieren voor de scheiding klaar lagen om getekend te worden. Daarom zei ik al eerder André is te vroeg gegaan .

Gelukkig dat Dre Jr. zijn eigen weg loopt en niet die van zijn moeder.
pi_161598140
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, als je iets krampachtig vasthoudt is het moeilijk loskomen.
Overigens had ze tot vlak voor z'n dood weinig moeite met loskomen....

[..]

http://www.telegraaf.nl/prive/20489127/__null__.html

In 2008 (4 jaar na de dood van Hazes) werd ze verliefd.... het zal allemaal wel meevallen met het niet los kunnen komen van Hazes.

Edit; na een paar keer aan en uit, en een afgewezen huwelijksaanzoek in september 2009 lijkt het sinds 2011 echt helemaal uit met Nicolò: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)en-vriend-uit-elkaar

Waarbij dat huwelijksaanzoek wel heel odd is, want dat bericht is van 30 september 2009, en daarin staat dat hij haar een week eerder ten huwelijk vroeg.... beetje raar als je bedenkt dat Hazes een week eerder precies 5 jaar dood was.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat Nicolò het wel zat was om in de schaduw van een dode echtgenoot te blijven staan. En daarom de relatie verbrak.
pi_161598189
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:42 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik weet het ze buit het allemaal heel mooi uit.
Te bedenken dat vlak voor zijn dood de papieren voor de scheiding klaar lagen om getekend te worden. Daarom zei ik al eerder André is te vroeg gegaan .

Gelukkig dat Dre Jr. zijn eigen weg loopt en niet die van zijn moeder.
Andre was ook gewoon een alcoholist.. Dat benoemde zn dochter ook dat het heus niet altijd zo gezellig was met papa.

Terecht dat Rachel er klaar mee was, hij koos keer op keer voor de alcohol.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161598206
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Andre was ook gewoon een alcoholist.. Dat benoemde zn dochter ook dat het heus niet altijd zo gezellig was met papa.

Terecht dat Rachel er klaar mee was, hij koos keer op keer voor de alcohol.
Dan had ik ook zijn geld niet gewild :{w
pi_161598234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:48 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Dan had ik ook zijn geld niet gewild :{w
Dat is een ander verhaal. Dat is om op Andre te teren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 21 april 2016 @ 11:51:48 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161598282
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Andre was ook gewoon een alcoholist.. Dat benoemde zn dochter ook dat het heus niet altijd zo gezellig was met papa.

Terecht dat Rachel er klaar mee was, hij koos keer op keer voor de alcohol.
Als hij toen niet doodgegaan was dan waren ze ook gewoon gescheiden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161598296
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is een ander verhaal. Dat is om op Andre te teren.
:Y en daar was hij wel goed voor.
Ik begrijp wel dat je het een keer zat bent om te leven met een alcoholist . Maar ze heeft zo een fout gedrag laten zien dat ik geen goed woord voor haar over heb.
pi_161598317
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als hij toen niet doodgegaan was dan waren ze ook gewoon gescheiden.
Dit dus en dan had ze nooit de zwarte weduwe kunnen uithangen.
pi_161598441
Ik denk dat ze bij scheiding ook wel een aardig bedrag had gekregen.

Maar fout gedrag? Als in de fans voeren wat ze willen? Bakken geld binnenslepen ter ere van Andre?

Ze is gewoon een erg goede zakenvrouw. Ze kreeg in handen waar ze op dat moment recht op had en weet dat uit te bouwen naar een imperium van heb ik jou daar. Ik vraag me af of hazes het ooit zover in leefde lijf had geschopt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161598562
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ze bij scheiding ook wel een aardig bedrag had gekregen.

Maar fout gedrag? Als in de fans voeren wat ze willen? Bakken geld binnenslepen ter ere van Andre?

Ze is gewoon een erg goede zakenvrouw. Ze kreeg in handen waar ze op dat moment recht op had en weet dat uit te bouwen naar een imperium van heb ik jou daar. Ik vraag me af of hazes het ooit zover in leefde lijf had geschopt.
Ik vind haar een geld wolf . Maar is mijn mening , jij ziet het anders en dat mag :)
pi_161598583
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:03 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik vind haar een geld wolf . Maar is mijn mening , jij ziet het anders en dat mag :)
Ik zie haar niet anders hoor. Maar zie wel dat ze dondergoed weet hoe het spelletje werkt.

Wees blij dat ze niet de minister president is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 21 april 2016 @ 12:06:34 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161598621
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ze bij scheiding ook wel een aardig bedrag had gekregen.

Maar fout gedrag? Als in de fans voeren wat ze willen? Bakken geld binnenslepen ter ere van Andre?

Ze is gewoon een erg goede zakenvrouw. Ze kreeg in handen waar ze op dat moment recht op had en weet dat uit te bouwen naar een imperium van heb ik jou daar. Ik vraag me af of hazes het ooit zover in leefde lijf had geschopt.
Mwah, de manier waarop ze de andere kinderen van Hazes buitenspel heeft gezet qua erfenis is verre van fatsoenlijk.
Ze is gehaaid, en ik heb niet de illusie dat ze de intentie heeft gehad dat voor de kinderen van Hazes netjes te regelen, ze heeft er alleen voor haar eigen kinderen het maximale willen uitslepen, en daarbij bewust de belangen van zijn andere kinderen onderuit gehaald.

Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd waren (het was zijn 3de huwelijk al, en hij had uit zijn 2 eerdere huwelijken al kinderen), dus de vraag is maar of ze in handen kreeg waar ze recht op had, of dat ze zichzelf heeft toegeëigend wat ze te pakken kon krijgen.
Helemaal triest als je dit leest:
quote:
Hazes' oudste twee kinderen kregen kort voor zijn overlijden, in een periode dat er sprake was van een scheiding met Rachel, weer contact met hun vader, die hen jarenlang niet wilde zien.
Je zou bijna denken dat Rachel er tijdens hun huwelijk voor heeft gezorgd dat dat contact met zijn oudste kinderen verbroken werd.
Dat mens gaat over lijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 21 april 2016 @ 12:08:49 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161598659
Volgens het huwelijksgoederenregister is er in 2001 iig een wijziging geweest van de huwelijkse voorwaarden.
Edit: zelfs met zijn tweede echtgenote was hij al onder huwelijkse voorwaarden getrouwd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161598742
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, de manier waarop ze de andere kinderen van Hazes buitenspel heeft gezet qua erfenis is verre van fatsoenlijk.
Ze is gehaaid, en ik heb niet de illusie dat ze de intentie heeft gehad dat voor de kinderen van Hazes netjes te regelen, ze heeft er alleen voor haar eigen kinderen het maximale willen uitslepen, en daarbij bewust de belangen van zijn andere kinderen onderuit gehaald.

Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd waren (het was zijn 3de huwelijk al, en hij had uit zijn 2 eerdere huwelijken al kinderen), dus de vraag is maar of ze in handen kreeg waar ze recht op had, of dat ze zichzelf heeft toegeëigend wat ze te pakken kon krijgen.
Helemaal triest als je dit leest:

[..]

Je zou bijna denken dat Rachel er tijdens hun huwelijk voor heeft gezorgd dat dat contact met zijn oudste kinderen verbroken werd.
Dat mens gaat over lijken.
dit stukje was ik alweer vergeten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2016 @ 13:22:03 #89
43556 miss_dynastie
pi_161600267
Ik geloof er ook geen bal van dat ze het nou zo goed voor had met haar eigen kinderen. Ja, als ze precies met mams in de pas lopen, dan wel, maar als ze een eigen willetje hebben wordt het al gauw 'alles is voor Raggel'...
pi_161600363
Ik meen me nog een stukje van dre te herrinneren dat toen hij brak met zn moeder dat hij echt letterlijk met niks verder ging.

Zou Dre zn vermogen wat hij heeft georven tot zn 21ste onder beheer van Rachel zijn gevallen??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161619069
http://www.telegraaf.nl/p(...)over_baby_Dre__.html

Zus is erg zuur , zijn vriendin niet accepteren maar wel afzeiken dat hij papa wordt. Waar ik Dre geen verkeerd woord hoor zeggen , hoor ik bij Rox alleen maar zure steken onder water geven.
pi_161619082
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, de manier waarop ze de andere kinderen van Hazes buitenspel heeft gezet qua erfenis is verre van fatsoenlijk.
Ze is gehaaid, en ik heb niet de illusie dat ze de intentie heeft gehad dat voor de kinderen van Hazes netjes te regelen, ze heeft er alleen voor haar eigen kinderen het maximale willen uitslepen, en daarbij bewust de belangen van zijn andere kinderen onderuit gehaald.

Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd waren (het was zijn 3de huwelijk al, en hij had uit zijn 2 eerdere huwelijken al kinderen), dus de vraag is maar of ze in handen kreeg waar ze recht op had, of dat ze zichzelf heeft toegeëigend wat ze te pakken kon krijgen.
Helemaal triest als je dit leest:

[..]

Je zou bijna denken dat Rachel er tijdens hun huwelijk voor heeft gezorgd dat dat contact met zijn oudste kinderen verbroken werd.
Dat mens gaat over lijken.
Dit heb ik altijd gedacht. Alleen haar eigen kinderen tellen voor haar in hoe verre ze dan in haar pas lopen :') . Ook het lied "zij geloofd in mij " heeft Andre destijds geschreven voor Ellen . Kleine jongen werd geschreven voor Melvin zijn zoon die hij met Ellen kreeg.

Rachel doet alsof beide liedjes voor haar en Dre zijn geschreven. Ik blijf bij mijn mening dat ze als 13 jarig oppas dat in bed duikt met een getrouwde veel oudere man erg ordinair vinden :r
pi_161628503
quote:
Volgens Rox is er véél meer aan de hand "maar daar ga ik niks over zeggen want ik ben heel chic", aldus de 'dochter van' en zangeres tegen Shownieuws.
Oh mijn god... Ze loopt alleen maar te sneren, en steken onder water te geven, maar guttegut wat is ze chic. :')
pi_161628633
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 16:23 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Oh mijn god... Ze loopt alleen maar te sneren, en steken onder water te geven, maar guttegut wat is ze chic. :')
Ja dat bedoel ik dus , ze doet niets anders als steken onder water geven vorige keer was het al dat haar vader met 80 % van de familie ruzie had en nu dit weer. 8)7
pi_161629225
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 07:18 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Dit heb ik altijd gedacht. Alleen haar eigen kinderen tellen voor haar in hoe verre ze dan in haar pas lopen :') . Ook het lied "zij geloofd in mij " heeft Andre destijds geschreven voor Ellen . Kleine jongen werd geschreven voor Melvin zijn zoon die hij met Ellen kreeg.

Rachel doet alsof beide liedjes voor haar en Dre zijn geschreven. Ik blijf bij mijn mening dat ze als 13 jarig oppas dat in bed duikt met een getrouwde veel oudere man erg ordinair vinden :r
je vergeet "wees zuinig op mn meissie"
gaat over oudste dochter nathalie en niet roxeanne
pi_161629273
Die Rox :')

Had ze nou werkelijk serieus verwacht dat Dre haar zou bellen om het nieuws te vertellen?? Kind is niet wijs.

#teamdreetje *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_161629463
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 16:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

je vergeet "wees zuinig op mn meissie"
gaat over oudste dochter nathalie en niet roxeanne
Klopt die was ik vergeten en was inderdaad voor Nathalie geschreven , mevr Rachel heeft te veel hoogmoed .
pi_161629476
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 17:01 schreef roos85 het volgende:
Die Rox :')

Had ze nou werkelijk serieus verwacht dat Dre haar zou bellen om het nieuws te vertellen?? Kind is niet wijs.

#teamdreetje *O*
Ik ook *O* ben blij voor die 2 dat ze van die etterende zweer zijn losgeweekt *O*
  vrijdag 22 april 2016 @ 17:31:28 #99
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_161629905
Deze gate al een tijd volgende, ben ik ook voor team Dré
With love :*
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2016 @ 18:10:57 #100
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161630676
Hier ook team Dré. Desnoods team ezeltje of geitje. In geen 100 jaar team Raggel. :N
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161641364
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 17:01 schreef roos85 het volgende:
Die Rox :')

Had ze nou werkelijk serieus verwacht dat Dre haar zou bellen om het nieuws te vertellen?? Kind is niet wijs.

#teamdreetje *O*
Dat kind moet niet zo janken..bij m'n zus dr eerste kind wist ik pas een dag of 5 na de geboorte dat er een kind was, bij de derde pas toen ie al bijna 4 was...en mijn zus is qua feeksigheid wel vergelijkbaar met Roggel.
pi_161645292
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:53 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat kind moet niet zo janken..bij m'n zus dr eerste kind wist ik pas een dag of 5 na de geboorte dat er een kind was, bij de derde pas toen ie al bijna 4 was...en mijn zus is qua feeksigheid wel vergelijkbaar met Roggel.
Ik denk dat rox wel 3 kleine beetjes jaloers is op dre , hij heeft veel meer fans en meer succes in de muziek :)
pi_161720772
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 26 april 2016 @ 08:47:37 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161720796
:') claimen dat je je broertje beschermt door er niet over te praten, en dan dit soort dingen zeggen, darn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161721050
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 07:57 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik denk dat rox wel 3 kleine beetjes jaloers is op dre , hij heeft veel meer fans en meer succes in de muziek :)
Om over sympathie maar te zwijgen.
Roxanne lijkt mij een ongelooflijk arrogant klerewijf. :P
Dre heeft duidelijk meer mijn sympathie.

Al ben ik wel ontzettend benieuwd hoe het zooitje in elkaar steekt. Het is natuurlijk wel vrij bijzonder dat zo'n 3-tal ineens uit elkaar spat door zo'n 4e persoon.
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 09:31:59 #106
240917 Mula
pi_161721142
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Om over sympathie maar te zwijgen.
Roxanne lijkt mij een ongelooflijk arrogant klerewijf. :P
Dre heeft duidelijk meer mijn sympathie.

Al ben ik wel ontzettend benieuwd hoe het zooitje in elkaar steekt. Het is natuurlijk wel vrij bijzonder dat zo'n 3-tal ineens uit elkaar spat door zo'n 4e persoon.
Het zal me niks verbazen als het iets heel erg simpels blijkt te zijn zoals Monique die Dre aanspoort om zelfstandig te zijn. Eigen keuzes maken en onder het juk van moederlief weg. Iets zegt me dat Rachel dat beschouwt als een halsmisdaad (en daardoor Rox ook, want die lijkt behoorlijk geindoctrineerd door Rachel).
  dinsdag 26 april 2016 @ 09:36:30 #107
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_161721192
Joh dat gaat makkelijker dan je denkt, doet je zoon ineens niet meer alles wat je zegt maar legt het op een weegschaal en moeders is zuur.. heb het zo vaak zien gebeuren.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_161721243
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Om over sympathie maar te zwijgen.
Roxanne lijkt mij een ongelooflijk arrogant klerewijf. :P
Dre heeft duidelijk meer mijn sympathie.

Al ben ik wel ontzettend benieuwd hoe het zooitje in elkaar steekt. Het is natuurlijk wel vrij bijzonder dat zo'n 3-tal ineens uit elkaar spat door zo'n 4e persoon.
Waarom is moeder rachel dan niet zo tegen de vriend van rox ? die wordt wel geaccepteerd .
Ik zou ook wel heel graag muisje willen zijn bij rachel
pi_161721262
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:31 schreef Mula het volgende:

[..]

Het zal me niks verbazen als het iets heel erg simpels blijkt te zijn zoals Monique die Dre aanspoort om zelfstandig te zijn. Eigen keuzes maken en onder het juk van moederlief weg. Iets zegt me dat Rachel dat beschouwt als een halsmisdaad (en daardoor Rox ook, want die lijkt behoorlijk geindoctrineerd door Rachel).
Dit vermoed ik ook rachel kreeg minder invloed op dre en dat is zuur voor rachel
pi_161721902
Heb het in mijn omgeving ook al eens gezien.
Pa en ma die de nieuwe vriendin van hun zoon (om voor ons onbekende reden) niet accepteren en nu hebben ze na 15 jaar ofzo nog altijd geen contact meer met hun zoon. Terwijl hij nog steeds met die vrouw is.
Heel normaal gezin dus kan inderdaad zo gebeuren.
pi_161721966
Of ze aaste teveel op zijn geld..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 26 april 2016 @ 10:48:44 #112
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_161722116
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:42 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Waarom is moeder rachel dan niet zo tegen de vriend van rox ? die wordt wel geaccepteerd .
Ik zou ook wel heel graag muisje willen zijn bij rachel
Omdat hij wel doet wat hij moet doen
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_161722821
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
Of ze aaste teveel op zijn geld..
Kan. Maar daar zal Dre dan zelf wel achterkomen. In dat geval kan je beter zo'n meid accepteren en dan kan je hem altijd nog helpen als er inderdaad problemen zijn.
Nu hebben ze helemaal geen zicht er op.
pi_161723294
Raggel is gewoon zelf dominant. Monique is wellicht iemand die zich het kaas niet van het brood laat eten en dat botst.

Rox doet het voorkomen alsof er echt ernstige dingen zijn gebeurd maar wellicht is gewoon zoiets "simpels". Ze werpt er zo'n zweem van geheimzinnigheid overheen met haar "chique" gedrag.
  dinsdag 26 april 2016 @ 12:11:22 #115
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161723421
Monique zal vast niet iemand zijn die ja en amen zegt tegen de schoonmoeder... Die zal dr vast een keer flink de waarheid hebben verteld...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161723701
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:42 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Waarom is moeder rachel dan niet zo tegen de vriend van rox ? die wordt wel geaccepteerd .
Ik zou ook wel heel graag muisje willen zijn bij rachel
Omdat in de regel dochters aan hun moeder blijven hangen en zonen naar hun vrouw en haar familie trekken en schoonloeders hun schoondochter als competitie blijven zien, waarbij de dochter van het schoonloeder daar in mee gaat.

Exact t zelfde gebeurt bij mijn schoonfamilie. Precies t zelfde gedrag als roggel en rox
pi_161723838
Rox en chic.. :')
Met je dikke ass in een string is anders verre van chic.
´
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2016 @ 12:52:07 #118
43556 miss_dynastie
pi_161724021
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 10:34 schreef vencodark het volgende:
Heb het in mijn omgeving ook al eens gezien.
Pa en ma die de nieuwe vriendin van hun zoon (om voor ons onbekende reden) niet accepteren en nu hebben ze na 15 jaar ofzo nog altijd geen contact meer met hun zoon. Terwijl hij nog steeds met die vrouw is.
Heel normaal gezin dus kan inderdaad zo gebeuren.
De broer van een bekende gaat scheiden, waarop die bekende zegt: 'zie je wel, mijn vader had toch echt gelijk, die twee passen niet bij elkaar en hij had gelijk dat hij die relatie niet accepteerde''. Dan denk ik: tja, popje, ten eerste is je vader al meer dan vijftien jaar dood, ten tweede zijn ze een jaar of twintig bij elkaar geweest en ten derde is het huwelijk stuk gelopen omdat je broer zijn piemp niet in zijn broek kon houden en door wil met die ander, dus wat je pa ermee te maken heeft? :') Dat soort gezinnen, dus....
pi_161726003
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 12:40 schreef Kim-Holland het volgende:
Rox en chic.. :')
Met je dikke ass in een string is anders verre van chic.
Ze is toch niet dik?
pi_161726053
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:42 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Waarom is moeder rachel dan niet zo tegen de vriend van rox ? die wordt wel geaccepteerd .
Ik zou ook wel heel graag muisje willen zijn bij rachel
Die Nick is vast een meer meegaand type. Hij mocht wel mee op gezinsvakantie en Monique niet. Moeders zijn vaak ook wat kritischer ten opzichte van schoondochters dan schoonzonen, heb ik gemerkt.
pi_161726500
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:24 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ze is toch niet dik?
Haar reet is zeker wel dik. Verder heeft ze van nature de genen van dikke pa. Maar als je je laat verbouwen valt dat voorlopig niet snel meer op. Wacht maar over een jaartje of 10..
´
pi_161727292
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:45 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Haar reet is zeker wel dik. Verder heeft ze van nature de genen van dikke pa. Maar als je je laat verbouwen valt dat voorlopig niet snel meer op. Wacht maar over een jaartje of 10..
Klopt, ze heeft behoorlijk wat laten doen maar zonder doden opsmuk heeft ze een Hazes-breedbekkie. Ze is wel behoorlijk afgevallen...
pi_161730539
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Klopt, ze heeft behoorlijk wat laten doen maar zonder doden opsmuk heeft ze een Hazes-breedbekkie. Ze is wel behoorlijk afgevallen...
Dat wel, maar dar kind is zichzelf idd aan het verspoken voor ze überhaupt een celeb is. Die permanente duckface is niet megawatt aantrekkelijk...hoewel ze had natuurlijk altijd nog op d'r moesje kunnen lijken en die hoeft zich niet te verbouwen om een rotkop te hebben.
pi_161732064
Het zit in de genen. Pa Hazes brak met zijn vader en ook broers, zijn kinderen braken met hem. Moeder Hazes brak met haar ouders en schreef zelfs een venijnig boek.
Ze zetten de traditie dus voort blijkbaar...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_161733464
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:26 schreef Injetta het volgende:
Het zit in de genen. Pa Hazes brak met zijn vader en ook broers, zijn kinderen braken met hem. Moeder Hazes brak met haar ouders en schreef zelfs een venijnig boek.
Ze zetten de traditie dus voort blijkbaar...
Typisch inderdaad. Misschien is het gewoon een hatelijke, koppige en egocentrische kutfamilie.
pi_161733629
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 17:29 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat wel, maar dar kind is zichzelf idd aan het verspoken voor ze überhaupt een celeb is. Die permanente duckface is niet megawatt aantrekkelijk...hoewel ze had natuurlijk altijd nog op d'r moesje kunnen lijken en die hoeft zich niet te verbouwen om een rotkop te hebben.
Wat hebben die mensen je ooit aangedaan :X
Tap tap tap
pi_161734319
Spookhuis Rachel moet snel weg!

volgens mij voor t eerst dat ik smakelijk heb moeten lachen om de opmerkingen van die valse jan uriot

:')

en t vriendje van rox heeft dus een dubbelrol
pi_161734398
Mijn god kijk eens naar rachel haar gezicht valt gewoon uit elkaar. :o
pi_161734498
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:56 schreef JaneDoe het volgende:
Spookhuis Rachel moet snel weg!

volgens mij voor t eerst dat ik smakelijk heb moeten lachen om de opmerkingen van die valse jan uriot

:')

en t vriendje van rox heeft dus een dubbelrol
Nick van Delft tv makelaar
pi_161734533
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:56 schreef JaneDoe het volgende:
Spookhuis Rachel moet snel weg!

volgens mij voor t eerst dat ik smakelijk heb moeten lachen om de opmerkingen van die valse jan uriot

:')

en t vriendje van rox heeft dus een dubbelrol
_O- _O- het dakterras hahahah kon zo maar de bijlmerbajes zijn
pi_161734731
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:05 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

_O- _O- het dakterras hahahah kon zo maar de bijlmerbajes zijn
en het interieur komt van de zwarte markt waar de zangeres zonder naam ook haar inkopen deed ;)
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:23:36 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161735015
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:13 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

en het interieur komt van de zwarte markt waar de zangeres zonder naam ook haar inkopen deed ;)
Ik begreep van een keer iets met Gerard Joling geloof ik dat je daarvoor bij de Driehoek moest zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161738711
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik begreep van een keer iets met Gerard Joling geloof ik dat je daarvoor bij de Driehoek moest zijn...
:D
een vluchtige blik en ik zie gelijk dat portret van marlon brando dat raggel dus ook heeft
  dinsdag 26 april 2016 @ 22:11:40 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161739038
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:03 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

:D
een vluchtige blik en ik zie gelijk dat portret van marlon brando dat raggel dus ook heeft
Kijk, ik wist dan gisteren de voornaam van Rutte niet meer, maar dit soort nutteloze shit lepel ik nog zo op :'( :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161739333
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kijk, ik wist dan gisteren de voornaam van Rutte niet meer, maar dit soort nutteloze shit lepel ik nog zo op :'( :')
:D
pi_161739393
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat hebben die mensen je ooit aangedaan :X
Bestaan 😊
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2016 @ 08:05:17 #137
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161745002
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kijk, ik wist dan gisteren de voornaam van Rutte niet meer, maar dit soort nutteloze shit lepel ik nog zo op :'( :')
Je bent goud waard voor dit forum! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2016 @ 08:07:10 #138
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161745018
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:56 schreef JaneDoe het volgende:
Spookhuis Rachel moet snel weg!

volgens mij voor t eerst dat ik smakelijk heb moeten lachen om de opmerkingen van die valse jan uriot

:')
Hij was hier erg vermakelijk inderdaad! :)
De geest van André waart in dat huis, en de koelkastdeur gaat steeds vanzelf open en dicht, want daar liggen zijn biertjes! ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 27 april 2016 @ 08:25:48 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161745139
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 08:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Je bent goud waard voor dit forum! :Y
O+ :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161745180
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 08:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hij was hier erg vermakelijk inderdaad! :)
De geest van André waart in dat huis, en de koelkastdeur gaat steeds vanzelf open en dicht, want daar liggen zijn biertjes! ;)
in het huis dat gekocht is na zijn dood en hij niet gewoond heeft?
  woensdag 27 april 2016 @ 08:36:33 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161745207
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 08:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

in het huis dat gekocht is na zijn dood en hij niet gewoond heeft?
Dat volgens mij zelfs nog na zijn dood gebouwd is :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161745218
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 08:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

in het huis dat gekocht is na zijn dood en hij niet gewoond heeft?
hij is in één van de verhuisdozen gekropen
  woensdag 27 april 2016 @ 08:54:08 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161745310
Giek 17, hij staat vreemd genoeg niet weer op Funda, wel op Jaap.
Maar goed, zelfs voor 465 vind ik het nog een hoop geld voor een huis in Almere waar je eerst al die wanstaltige meuk uit moet slopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 april 2016 @ 09:29:51 #144
445631 DeBlauweKrokodil
DeBlauweKrokodil
pi_161745707
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 08:54 schreef Leandra het volgende:
Giek 17, hij staat vreemd genoeg niet weer op Funda, wel op Jaap.
Maar goed, zelfs voor 465 vind ik het nog een hoop geld voor een huis in Almere waar je eerst al die wanstaltige meuk uit moet slopen.
linkje? :@
  woensdag 27 april 2016 @ 09:31:03 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161745717
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:29 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:

[..]

linkje? :@
Ik zit mobiel, als ik 💻 had gezeten had ik die er meteen bij gedaan, daarom ook het adres gepost ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2016 @ 09:34:56 #146
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161745762
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 27 april 2016 @ 09:48:54 #147
445631 DeBlauweKrokodil
DeBlauweKrokodil
pi_161745997
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zit mobiel, als ik 💻 had gezeten had ik die er meteen bij gedaan, daarom ook het adres gepost ;)
oh duhh, ik dacht dat je een user met die naam aansprak :')
Haha nog niet helemaal wakker :P
  woensdag 27 april 2016 @ 09:51:51 #148
445631 DeBlauweKrokodil
DeBlauweKrokodil
pi_161746049
Die aanlegsteiger is wel lekker penoza-achtig, voor de rest nergens in huis ook maar enige kleur :X
pi_161746135
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:48 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:

[..]

oh duhh, ik dacht dat je een user met die naam aansprak :')
Haha nog niet helemaal wakker :P
ik dacht ook al, wie is nou giek17?
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2016 @ 09:58:30 #150
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161746156
Ik dacht het ook even. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 27 april 2016 @ 10:09:52 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161746333
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:57 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik dacht ook al, wie is nou giek17?
Almere, je denkt toch niet dat ze daar nog fatsoenlijke straatnamen hebben zoals bijvoorbeeld de Koningin Sophialaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 april 2016 @ 10:14:57 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161746415
Wel op Funda trouwens (het was natuurlijk ook wel vreemd, een NVM-makelaar en dan niet op Funda), maar wel heel slecht vindbaar, eigenlijk alleen maar via de makelaarsvermelding op Funda, niet als je met google zoekt op het adres.

http://www.funda.nl/koop/almere/huis-49711669-giek-17/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 april 2016 @ 10:46:49 #153
445631 DeBlauweKrokodil
DeBlauweKrokodil
pi_161746886
Op de ene foto grenst de steiger bijna aan die van de overburen, op de andere heb je een weids uitzicht over het water :?
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2016 @ 12:37:38 #154
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161750031
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:46 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Op de ene foto grenst de steiger bijna aan die van de overburen, op de andere heb je een weids uitzicht over het water :?
Die steiger met uitzicht hoort wel bij de straat, maar niet bij haar huis.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161763025
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 08:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

in het huis dat gekocht is na zijn dood en hij niet gewoond heeft?
Zijn geest is meeverhuisd destijds
pi_162141307
Vorige week in de prive het verhaal van de manager van wijlen Andre Hazes over hoe Rachel haar vader buitenspel heeft gezet. Door hem een contract te laten tekenen met eeuwige zwijgplicht en een auto'tje en het idee dat als hij dat zou tekenen alle familiebanden weer helemaal goed zouden komen. Papa heeft getekend en daarna heeft Rachel hem te kennen gegeven niets meer met hem te maken willen hebben. En Roxanne ook niet.
Kleine Dre is nog eens op de koffie geweest maar heeft naar eigen zeggen niets met zijn opa.
pi_162146861
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:53 schreef praadje het volgende:
Vorige week in de prive het verhaal van de manager van wijlen Andre Hazes over hoe Rachel haar vader buitenspel heeft gezet. Door hem een contract te laten tekenen met eeuwige zwijgplicht en een auto'tje en het idee dat als hij dat zou tekenen alle familiebanden weer helemaal goed zouden komen. Papa heeft getekend en daarna heeft Rachel hem te kennen gegeven niets meer met hem te maken willen hebben. En Roxanne ook niet.
Kleine Dre is nog eens op de koffie geweest maar heeft naar eigen zeggen niets met zijn opa.
Fijn als je zo een dochter hebt , ze is zo doortrapt vals Rachel .
pi_162288234
quote:
Dit is André Hazes’ verbannen dochter

woensdag 18 mei 2016, 5:30
Dit is André Hazes’ verbannen dochter
Met haar halfbroer Dré en halfzus Roxeanne is er geen conctact, laat staan met Rachel. nathalie hazes
RACHEL HAZES heeft de roemruchte geschiedenis van haar echtgenoot ANDRÉ dusdanig opgepoetst en naar haar hand gezet, dat Nederland zo langzamerhand niet beter weet dat de betreurde volkszanger slechts twee kinderen naliet: Rachel’s dochter ROXEANNE en haar zoon ANDRÉ JR. In werkelijkheid vormt dat ruziënde duo slechts de helft van Dré’s nageslacht.

Met zijn eerste vrouw ANNIE heeft hij immers dochter NATHALIE (42), en bij zijn tweede vrouw ELLEN zoon MELVIN (34). Roxeanne en André Hazes jr. zijn hard bezig om, met hulp van papa’s naam, maar zonder zijn directe steun, hun eigen carrière in de showbizz op te bouwen.

Maar wat zij niet weten, is dat hun verrichtingen in Spanje met belangstelling, en ook wel bewondering, worden gevolgd door Nathalie. Nathalie, de halfzus die zij nooit hebben ontmoet, maar die daar langzamerhand graag eens verandering in zou brengen...

Lees hier verder.
wie heeft zo'n premium account?
  woensdag 18 mei 2016 @ 10:46:12 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162289575
LOL, z'n oudste dochter is maar een paar jaar jonger dan z'n weduwe :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162295047
-Helaas kunnen artikelen van premium accounts niet geplaatst worden-

[ Bericht 98% gewijzigd door Ole op 18-05-2016 17:08:57 ]
  woensdag 18 mei 2016 @ 17:33:57 #161
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162299231
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 15:00 schreef JaneDoe het volgende:
-Helaas kunnen artikelen van premium accounts niet geplaatst worden-
Sinds wanneer dat dan?
With love :*
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 mei 2016 @ 17:35:31 #162
22592 crew  Ole
pi_162299273
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:33 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Sinds wanneer dat dan?
We kunnen daar problemen mee krijgen. Deze artikelen staan natuurlijk niet voor niets achter een betaalmuur.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 18 mei 2016 @ 17:38:42 #163
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162299349
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:35 schreef Ole het volgende:

[..]

We kunnen daar problemen mee krijgen. Deze artikelen staan natuurlijk niet voor niets achter een betaalmuur.
Ah ok. In het verleden problemen mee gehad zeker? Ik meen namelijk wel eens gezien te hebben dat er premium-artikelen werden geplaatst.

Anywy, on-topic: het gerucht gaat dat Monique twee baby's verwacht.
With love :*
pi_162299368
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:35 schreef Ole het volgende:

[..]

We kunnen daar problemen mee krijgen. Deze artikelen staan natuurlijk niet voor niets achter een betaalmuur.
oh ok, is dat nieuw? in t verleden was t geen probleem
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2016 @ 18:09:23 #165
240917 Mula
pi_162300113
Zullen ze een tweeling krijgen? Ze staan met blauwe en roze balonnen op instagram.

Edit; oops, girlnextdoor had het ook al gemeld.:) Ik weet dat elke zwangere buik anders is, maar voor 17 weken heeft ze wel echt een behoorlijke buik!
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 mei 2016 @ 22:14:51 #166
22592 crew  Ole
pi_162309862
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:39 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

oh ok, is dat nieuw? in t verleden was t geen probleem
klopt. Maar het wordt steeds meer in de gaten gehouden en kan veel geld gaan kosten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:19:47 #167
300082 roos85
JUICHEN!
pi_162310115
Morgen Dre bij Dino.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:22:38 #168
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_162310250
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 18:09 schreef Mula het volgende:
Zullen ze een tweeling krijgen? Ze staan met blauwe en roze balonnen op instagram.

Edit; oops, girlnextdoor had het ook al gemeld.:) Ik weet dat elke zwangere buik anders is, maar voor 17 weken heeft ze wel echt een behoorlijke buik!
Oops..dat klinkt niet veelbelovend..
Ik voel weer een dna-testje aankomen 8-)
´
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2016 @ 22:49:34 #169
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_162311558
Wordt dit dan toch nog de tweeling van Mattie? 8-)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:53:12 #170
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162311701
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:22 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Oops..dat klinkt niet veelbelovend..
Ik voel weer een dna-testje aankomen 8-)
Plottwist: Monique is zwanger van een tweeling, Dré blijkt niet de vader, raakt alles kwijt en moet weer terug naar zijn moeder :')
With love :*
pi_162315466
Dit nummer was voor Nathalie gescherven
pi_162343345
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:08 schreef vronie het volgende:
Dit nummer was voor Nathalie gescherven
Klopt maar Ragel beslist even dat het voor Roxanne is geschreven.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 10:03:59 #173
300082 roos85
JUICHEN!
pi_162345456
André Hazes Jr krijgt een zoon .

Bron: Facebook
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 mei 2016 @ 10:49:43 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_162346513
De kogel is door de kerk: André Hazes Jr. en zijn vriendin Monique Noell krijgen een jongetje. Dit lieten de twee via een leuk filmpje weten op Instagram.

Op het filmpje is te zien dat ze beide een grote verjaardagsdoos openen waaruit blauwe ballonnen komen.

"De baby is een..... @celebrationsandevents", schrijft Monique op haar Instagram.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ijgt_jongetje__.html

In de link het filmpje

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:05:48 #175
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162348777
andré hazes jr jr!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 mei 2016 @ 16:46:16 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_162356661
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:05 schreef JaneDoe het volgende:
andré hazes jr jr!
André d'n derde
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 20 mei 2016 @ 17:18:41 #177
40566 Ericr
Livewrong
pi_162357504
Draytje Hayzes Jr of zo.
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 mei 2016 @ 17:27:33 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_162357732
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

André d'n derde
Ha ha ha Alaaaaaf :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:57:31 #179
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_162364276
Drew Dré Dreetje Roxique Roggel Hazes
roepnaam; Drewtje Junior > DJ *O*
´
  zaterdag 21 mei 2016 @ 01:43:50 #180
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162372632
Djandré. In die kringen is de DJ-klank erg popi :')
With love :*
pi_162372799
Melvin. :+
pi_162373086
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 07:33 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Klopt maar Ragel beslist even dat het voor Roxanne is geschreven.
Ik oordeel niet zo gauw over personen maar zij is geslepen :(
pi_162374137
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 17:18 schreef Ericr het volgende:
Draytje Hayzes Jr of zo.
_O- _O-
pi_162374145
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:49 schreef tong80 het volgende:
De kogel is door de kerk: André Hazes Jr. en zijn vriendin Monique Noell krijgen een jongetje. Dit lieten de twee via een leuk filmpje weten op Instagram.

Op het filmpje is te zien dat ze beide een grote verjaardagsdoos openen waaruit blauwe ballonnen komen.

"De baby is een..... @celebrationsandevents", schrijft Monique op haar Instagram.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ijgt_jongetje__.html

In de link het filmpje

:P
*O* *O* Wat zal Raggel de pest erin hebben _O- _O-
  zaterdag 21 mei 2016 @ 08:01:41 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162374163
Zal wel weer gewoon André worden
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162374189
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 08:01 schreef Leandra het volgende:
Zal wel weer gewoon André worden
Hij zegt van wel op de site van de telegraaf dat deze ook André gaat heten .
  zaterdag 21 mei 2016 @ 08:12:57 #187
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_162374234
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 01:55 schreef vencodark het volgende:
Melvin. :+
Goeie ;)
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 mei 2016 @ 14:17:42 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_162378470
In Shownieuws hadden ze het er over dat de naam al bekend was, maar ik heb het niet afgekeken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 21 mei 2016 @ 14:23:25 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162378557
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 14:17 schreef rubbereend het volgende:
In Shownieuws hadden ze het er over dat de naam al bekend was, maar ik heb het niet afgekeken
Zoals de naam van deze LP uit 1981.... waar "Zij gelooft in mij" op de B-kant stond :D



1981, het jaar dat Rachel 11 werd >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162380462
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 14:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zoals de naam van deze LP uit 1981.... waar "Zij gelooft in mij" op de B-kant stond :D

[ afbeelding ]

1981, het jaar dat Rachel 11 werd >:)
toen zat ze al bij hem op schoot geloofde ze al in hem ;)

die raggel...op alles en overal dat met andré hazes te maken heeft beschermrecht laten leggen, afkopen en voor de rechter slepen, natuurlijk uit respect voor andré
maar dat ene waar ze geen vat op heeft lijkt te gebeuren; over een aantal maanden is er een nieuwe andré hazes waar heel nederland t over zal hebben!
wat zal ze balen zeg


_O-
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 mei 2016 @ 22:56:20 #191
22592 crew  Ole
pi_162391567
ja dus

quote:
Dré Hazes noemt zoon André
zaterdag 21 mei 2016 | 20:55

Deel
Dré Hazes heeft al een naam voor zijn zoon bedacht.
Het kind gaat André heten, zo liet de 22-jarige zanger aan Shownieuws weten. 'Het is mijn grote wens om de naam van mijn vader voort te kunnen zetten en hem op deze manier te kunnen eren. Nu kunnen we gaan genieten van alle voorbereidingen voor de komst van de kleine.'
Gisteren werd bekend dat Monique, de 38-jarige vriendin van Hazes, zwanger is van een jongetje. Om dat bekend te maken openden de twee een grote doos, waar lichtblauwe ballonnen in bleken te zitten. Het kind wordt over vijf maanden verwacht.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 22 mei 2016 @ 04:34:10 #192
278021 cindy11
cindy11
pi_162396883
Deze slag,komt Rochel nooit meer te boven :)
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2016 @ 07:12:23 #193
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_162397124
Heeft Raggel het alleenrecht op de naam 'André' nog niet geclaimd? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 22 mei 2016 @ 12:05:28 #194
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_162400507
Ik herinnerde me deze post. Het is geplaatst door DeBlauweKrokodil in Oktober 2015, naar aanleiding van een interview met junior, in het eerste deel van deze topic reeks:

quote:
Hij (Dré) gooide het perfecte plaatje dat Rachel al jaren probeert vol te houden nogal aan diggelen.

Oa door te erkennen dat sr alcoholist was en het thuis vaak niet leuk was, er regelmatig nieuwe meubels moesten komen omdat hij de boel kort en klein had geslagen.

En hij zich pas als een vader ging gedragen toen Rachel had gezegd dat ze weg wilde bij hem.

Jr. is nog een keer terug gegaan naar het ouderlijk huis, toen hij de bar zag en alle herinneringen weer boven kwamen heeft ie letterlijk heel de boel ondergekotst.

Vooral dat laatste zegt een hoop denk ik.
Leg mij eens uit waarom Dré zijn kind wil vernoemen naar zijn vader, terwijl hij bij zijn eigen jeugdherinneringen de boel onderkotst omdat zijn vader alcoholist was en de boel regelmatig kort en klein sloeg!?

Alles ineens uit respect voor André natuurlijk. Walgelijk, die Dré is gewoon precies hetzelfde als zijn moeder, ondanks hij zich van haar heeft losgeweekt.
With love :*
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2016 @ 12:17:52 #195
37843 lady-wrb
kortaf
pi_162400909
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik herinnerde me deze post. Het is geplaatst door DeBlauweKrokodil in Oktober 2015, naar aanleiding van een interview met junior, in het eerste deel van deze topic reeks:

[..]

Leg mij eens uit waarom Dré zijn kind wil vernoemen naar zijn vader, terwijl hij bij zijn eigen jeugdherinneringen de boel onderkotst omdat zijn vader alcoholist was en de boel regelmatig kort en klein sloeg!?

Alles ineens uit respect voor André natuurlijk. Walgelijk, die Dré is gewoon precies hetzelfde als zijn moeder, ondanks hij zich van haar heeft losgeweekt.
misschien omdat hij ook goede herinneringen aan zijn vader heeft? misschien omdat hij er behoefte aan heeft om zijn kind te vernoemen naar zijn vader?

misschien heeft hij zijn traumatische jeugd nu eindelijk verwerkt en kan hij met een positief gevoel verder.

laat m toch lekker. ik hou absoluut niet van zijn muziek, maar de manier waarop hij nu in het leven staat en hoe hij zich niet laat ringeloren door zijn moeder en zus, daar heb ik wel respect voor.
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2016 @ 12:46:35 #196
368283 ato
pi_162401764
Ik denk dat Dre een lieve en verstandige jongen is, die duidelijk zijn grenzen trekt naar zijn moeder.


Ik vind dat hij leuke muziek maakt en een mooie stem heeft.
Beter dan zijn zus..
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 22 mei 2016 @ 12:47:55 #197
436222 Japepk
Padvinder
pi_162401808
Juist, heerlijk hoe dat Hazesgeluid soms zo lekker naar voren komen bij Dré. Goed bezig die knul.
't Echte en 't ware!
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2016 @ 12:48:51 #198
368283 ato
pi_162401847
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:47 schreef Japepk het volgende:
Juist, heerlijk hoe dat Hazesgeluid soms zo lekker naar voren komen bij Dré. Goed bezig die knul.
Mee eens
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 23 mei 2016 @ 09:20:50 #199
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162427536
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik herinnerde me deze post. Het is geplaatst door DeBlauweKrokodil in Oktober 2015, naar aanleiding van een interview met junior, in het eerste deel van deze topic reeks:

[..]

Leg mij eens uit waarom Dré zijn kind wil vernoemen naar zijn vader, terwijl hij bij zijn eigen jeugdherinneringen de boel onderkotst omdat zijn vader alcoholist was en de boel regelmatig kort en klein sloeg!?

Alles ineens uit respect voor André natuurlijk. Walgelijk, die Dré is gewoon precies hetzelfde als zijn moeder, ondanks hij zich van haar heeft losgeweekt.
niet alles in het leven is zo zwart wit

die quote die je aanhaalt belicht de negatieve kant, kennelijk (en gelukkig voor dré jr sr) zijn er ook fijne herinneringen aan zn vader en voeren die tegenwoordig de boventoon
hij geeft iig een realistischer beeld weer van zn vader dan zijn moeder en zus
  maandag 23 mei 2016 @ 21:55:39 #200
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_162447196
Hm tsja, je zou natuurlijk ook kunnen kiezen om de cirkel eens te doorbreken.

Heel NL zal echt wel weten dat de naam Hazes zich niet meer uit de geschiedenis zal laten verslaan, daar hoeft een nieuw geslacht niet dezelfde naam voor te hebben.
Zo'n kind zal dezelfde druk gaan voelen als Dreetje zelf, want ja, Hazes-genen..en je zal op z'n minst moeten gaan zingen in de toekomst..Tof!
´
  maandag 23 mei 2016 @ 22:02:44 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162447433
Misschien voorkomt hij daarmee zelfs wel dat Roxanne een zoon André Hazes gaat noemen (je mag tegenwoordig immers kiezen of een kind de achternaam van de vader of moeder krijgt), en die knul van Roxanne ligt goed genoeg bij Rachel om daar wellicht gevoelig voor te zijn ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 23 mei 2016 @ 22:08:46 #202
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_162447622
Oh, zullen ze echt zo geslepen te werk gaan? :o

Misschien krijgt Rox wel een dochter; Ann-Dray :)
´
  maandag 23 mei 2016 @ 22:11:24 #203
436222 Japepk
Padvinder
pi_162447730
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Hm tsja, je zou natuurlijk ook kunnen kiezen om de cirkel eens te doorbreken.

Heel NL zal echt wel weten dat de naam Hazes zich niet meer uit de geschiedenis zal laten verslaan, daar hoeft een nieuw geslacht niet dezelfde naam voor te hebben.
Zo'n kind zal dezelfde druk gaan voelen als Dreetje zelf, want ja, Hazes-genen..en je zal op z'n minst moeten gaan zingen in de toekomst..Tof!
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Dré is (nog) lang niet zo legendarisch als zijn vader, die bij leven ook al een enorme naam had opgebouwd. De kleinzoon van André Hazes mag rustig in de haven gaan werken.
't Echte en 't ware!
  maandag 23 mei 2016 @ 22:18:08 #204
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162447986
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Hm tsja, je zou natuurlijk ook kunnen kiezen om de cirkel eens te doorbreken.

Heel NL zal echt wel weten dat de naam Hazes zich niet meer uit de geschiedenis zal laten verslaan, daar hoeft een nieuw geslacht niet dezelfde naam voor te hebben.
Zo'n kind zal dezelfde druk gaan voelen als Dreetje zelf, want ja, Hazes-genen..en je zal op z'n minst moeten gaan zingen in de toekomst..Tof!
wat je zegt, op die manier maakt t niet veel uit of de kleinzoon andré of jayden heet

voor elk nageslacht dat gaat zingen zullen de verwachtingen hoog zijn
  maandag 23 mei 2016 @ 22:19:14 #205
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_162448028
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:11 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Dré is (nog) lang niet zo legendarisch als zijn vader, die bij leven ook al een enorme naam had opgebouwd. De kleinzoon van André Hazes mag rustig in de haven gaan werken.
Senior was allang afgeschreven. :{w
Hij werd juist tot legendarisch gebombardeerd door het circus dat na zijn dood tot stand is gekomen door de firma Raggel.
´
  maandag 23 mei 2016 @ 22:20:23 #206
436222 Japepk
Padvinder
pi_162448055
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:19 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Senior was allang afgeschreven. :{w
Hij werd juist tot legendarisch gebombardeerd door het circus dat na zijn dood tot stand is gekomen door de firma Raggel.
Hij was lichamelijk afgeschreven, maar wel ongekend populair. Een naam in het kaliber Toon Hermans. Zijn dood was NOS nieuws.
't Echte en 't ware!
pi_162448094
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wat je zegt, op die manier maakt t niet veel uit of de kleinzoon andré of jayden heet

voor elk nageslacht dat gaat zingen zullen de verwachtingen hoog zijn
ik gun iemand toch ook een carrière in de boekhouding of als filiaalmanager bij AH of zo
  maandag 23 mei 2016 @ 22:21:39 #208
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162448095
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:02 schreef Leandra het volgende:
Misschien voorkomt hij daarmee zelfs wel dat Roxanne een zoon André Hazes gaat noemen (je mag tegenwoordig immers kiezen of een kind de achternaam van de vader of moeder krijgt), en die knul van Roxanne ligt goed genoeg bij Rachel om daar wellicht gevoelig voor te zijn ;)
de schoonzoon mocht mee op familievakantie, hij is wél goedgekeurd
en hij is ook de makelaar van raggel hè
  maandag 23 mei 2016 @ 22:23:04 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162448161
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef Japepk het volgende:

[..]

Hij was lichamelijk afgeschreven, maar wel ongekend populair. Een naam in het kaliber Toon Hermans. Zijn dood was NOS nieuws.
Ja, hij werd pas camp in de 10 jaar voor z'n dood, in de jaren 80 was fan van André Hazes zijn gewoon fout hoor, dat was voor mensen in achterstandswijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 23 mei 2016 @ 22:23:30 #210
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162448177
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik gun iemand toch ook een carrière in de boekhouding of als filiaalmanager bij AH of zo
harry piekema zong af en toe ook ;)
  maandag 23 mei 2016 @ 22:27:22 #211
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_162448309
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, hij werd pas camp in de 10 jaar voor z'n dood, in de jaren 80 was fan van André Hazes zijn gewoon fout hoor, dat was voor mensen in achterstandswijken.
de moeder van een schoolvriendinnetje van mij was helemaal weg van koos alberts, die kwam er wel open voor uit
maar dat was in de tijd vóór t ongeluk

weet eigenlijk niet meer wat ik hiermee wilde zeggen :@
  maandag 23 mei 2016 @ 22:30:57 #212
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_162448428
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef Japepk het volgende:

[..]

Hij was lichamelijk afgeschreven, maar wel ongekend populair. Een naam in het kaliber Toon Hermans. Zijn dood was NOS nieuws.
Snap ik, en terecht overigens.
Maar zo heel populair was hij toendertijd niet meer, naar mijn mening. Het doet er ook niet toe.

Ik kan me van niemand herinneren dat de dood zo uitgemolken is geworden door de nabestaanden. Soms kun je beter het verleden loslaten om verder te kunnen en om herhaling te voorkomen..
Daar helpt een zelfde naam dus niet aan, onder andere..
Kijk maar naar de rest van de Hazes-lijn. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Kim-Holland op 23-05-2016 23:19:44 ]
´
  dinsdag 24 mei 2016 @ 00:00:50 #213
251975 kissaa
fka: kissa
pi_162451313
Het mooiste van het hele gebeuren rond de uitvaart van Andre vond ik toch wel de mislukte afvuring van de "raketjes" met as... :@

Wat een mediaspektekel.....gewoon een avondvullende show.
pi_162520513
waar is die raggel mee bezig joh?!

quote:
Klaas Otto werkt als begeleider van Rachel Hazes

Eén van de twee nieuwe werkgevers van de opgestapte No Surrender-leider Klaas Otto is Rachel Hazes, de weduwe van André Hazes. Otto staat op de loonlijst van Melvin Produkties bv, het productiebedrijf dat de Amsterdamse zanger naliet aan zijn vrouw. Dat bevestig Erik Thomas, de advocaat van Otto.




De oprichter van No Surrender liet begin dit jaar na zijn vertrek bij de motorclub weten dat hij twee nieuwe banen had gevonden. Hij vertelde dat hij werkte voor het kantoor van de Amsterdamse advocaat Jan Piet van Rossum, voor wie hij gedetineerden in het buitenland bezoekt en klanten aanbrengt. En hij zei dat hij 'een bekende Nederlander begeleidt, bijvoorbeeld bij evenementen', zonder een naam te noemen.

Volgens Thomas doelde hij toen op Rachel Hazes. Over de precieze aard van de persoonlijke begeleiding en de vraag of het bijvoorbeeld vooral beveiliging betreft, laat de advocaat zich niet uit, wel dat het om een formeel dienstverband gaat.
pi_162521084
Vaag verhaal, ja..... Zij heeft vroegah toch ook 'bekenden' gehad in een wat dubieus circuit?
Is dat zo?
pi_162521436
geld witwassen? :P :7 (8>
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162522012
Nou..ik zou haar op z'n gunstigst professionele weduwe willen noemen. T is een ware kunst zoals ze dat tot carrière heeft verheven..uiteraard ter ere van Andre
pi_162522449
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:27 schreef JaneDoe het volgende:
waar is die raggel mee bezig joh?!

[..]

A wat ziet ze eruit zeg wat een lelijke oude huid .
B kijk eens aan en maar roepen ik treur nog om Dre en stiekem een snelle jongen scoren .
pi_162522677
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:00 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

A wat ziet ze eruit zeg wat een lelijke oude huid .
B kijk eens aan en maar roepen ik treur nog om Dre en stiekem een snelle jongen scoren .
Niet dat ik voor die valse lap leer wil opkomen, maar dat kan op zich best wel samengaan. Alleen met haar vorige vlam werkte het niet samen want ze was de hele dag met (het geld van) André bezig. Echt ongezond.
pi_162522713
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Niet dat ik voor die valse lap leer wil opkomen, maar dat kan op zich best wel samengaan. Alleen met haar vorige vlam werkte het niet samen want ze was de hele dag met (het geld van) André bezig. Echt ongezond.
:Y
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2016 @ 06:26:40 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_162531862
Roxeanne Hazes brengt op donderdag 30 juni haar favoriete Hazes-klassiekers ten gehore tijdens de Hazes-avond in Paradiso. De Amsterdamse poptempel viert op deze dag de 65e geboortedag van de zanger, kondigde platenlabel TopNotch donderdag aan.

De ode aan André Hazes kende al drie edities in de Chicago Social Club. Tijdens de Hazes-avond in Paradiso is naast Roxeanne ook Vjèze Fur een van de special guests. Begeleid door Bas Bron op piano covert Vjèze Fur zijn favoriete Hazesliedjes.

De kaartverkoop voor de Hazes-avond begint vrijdag om 12.00 uur.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 27 mei 2016 @ 07:55:13 #222
40566 Ericr
Livewrong
pi_162532213
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:56 schreef Smallish het volgende:
Vaag verhaal, ja..... Zij heeft vroegah toch ook 'bekenden' gehad in een wat dubieus circuit?
Haar neukertje was een zware crimineel, Marco Eijk. Rachel past daar ook wel bij , zelf heeft ze ook penose streken
  vrijdag 27 mei 2016 @ 08:25:25 #223
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_162532475
Reden te meer voor jr. om heel, heel ver weg te blijven bij het mormel, nu hij een zoon krijgt. Steun maar op de schoonfamilie. Verdienen tenminste op een eerlijke manier hun centen, in de evenementencatering.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_162534564
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Oh, zullen ze echt zo geslepen te werk gaan? :o

Misschien krijgt Rox wel een dochter; Ann-Dray :)
😄
pi_162535215
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:56 schreef Smallish het volgende:
Vaag verhaal, ja..... Zij heeft vroegah toch ook 'bekenden' gehad in een wat dubieus circuit?
Ik vraag mij af wat heeft ze niet gehad , je kan mij niet wijsmaken dat ze al die jaren al droog staat . Als ze als 16 jarige oppas al in het bed duikt met André Hazes ben je er niet vies van.
pi_162535227
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 00:00 schreef kissaa het volgende:
Het mooiste van het hele gebeuren rond de uitvaart van Andre vond ik toch wel de mislukte afvuring van de "raketjes" met as... :@

Wat een mediaspektekel.....gewoon een avondvullende show.
Ik heb dat nooit mee gekregen wat was er dan gebeurt :o
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2016 @ 12:44:39 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_162537412
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 11:15 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit mee gekregen wat was er dan gebeurt :o
Nou, het spektakel mislukte en werd een spektekel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162647779
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 07:55 schreef Ericr het volgende:

[..]

Haar neukertje was een zware crimineel, Marco Eijk. Rachel past daar ook wel bij , zelf heeft ze ook penose streken
Penose ha ha.

Klaas Otto (Ex hoofdman motorclub no surrender) is de nieuwe persoonlijke begeleider van raggel geworden. _O-

http://www.omroepbrabant.(...)lijk+begeleider.aspx
pi_162647837
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 17:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Penose ha ha.

Klaas Otto (Ex hoofdman motorclub no surrender) is de nieuwe persoonlijke begeleider van raggel geworden. _O-

http://www.omroepbrabant.(...)lijk+begeleider.aspx
oud nieuws :7
pi_162648597
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 17:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

oud nieuws :7
Oh daar had ik overheen gelezen. :X
pi_162668314
quote:
Zó vertelde André Hazes jr. dat zijn vader opa wordt

Met zijn moeder en zijn zus kon hij het nieuws niet delen vanwege een familieruzie, extra verdrietig was het dus voor André Hazes jr. dat hij zijn aankomend vaderschap ook niet meer aan zijn eigen vader kan vertellen. Maar daar heeft hij volgens Privé wel wat op bedacht. ,,André heeft blauwe ballonen opgelaten, speciaal voor zijn vader", vertelt Monique aan het blad. ,,Terwijl hij naar de lucht keek, riep hij: 'Hé ouwe, je wordt opa van een kleinzoon.', Het was zo mooi", vertelt de dolgelukkige aanstaande moeder. Ook bij haar thuis werd haar grote liefde niet direct met open armen ontvangen. ,,In het begin dachten zij ook: Jeetje, wat een jonge jongen, is het wel serieus? Maar ze zagen ook hoe het geluk van ons afstraalde." Helaas voor André is het bij het gezin Hazes nog niet zover, en keren moeder Rachel en zusje Roxeanne hem nog altijd de rug toe.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 juni 2016 @ 10:43:31 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_162836250
Drie weken nadat NATHALIE HAZES (42), de oudste dochter van legendarische ANDRÉ, haar verhaal deed op deze pagina, duikt een merkwaardige familiefoto op...

Vakantievierende halfzus ROXEANNE HAZES deelt een opname van haar vriend NICK, gemaakt precies in de straat waar Nathalie in Spanje haar Grand Café COSTA is begonnen. Toeval of een eerste toenadering?





http://www.telegraaf.nl/p(...)e_bij_halfzus__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2016 @ 11:14:39 #233
368283 ato
pi_162836904
Wat lijkt de half zus op haar vader zeg.
Life can be a bitch, so like it..
pi_162837052
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Hij had een blauwe vlieger moeten gebruiken :{w
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2016 @ 12:01:40 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_162837922
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

niet eens een vlieger? :?

o wij dachten hetzelfde cherrylips :D
pi_162839323
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij had een blauwe vlieger moeten gebruiken :{w
Die vlieger gaat niet op. :P
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 16:37:05 #237
184769 crew  Deisyy
pi_162843822
Die vriend lijkt op Dreetje :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_162844719
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Die vriend lijkt op Dreetje :o
ja dat dacht ik ook
  woensdag 8 juni 2016 @ 19:34:50 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162848167
Ik vond hem juist op Dave Roelvink lijken :X

Dat zou Dries waarschijnlijk geweldig vinden trouwens, als Dave de dochter van Hazes zou weten te veroveren :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 8 juni 2016 @ 20:25:34 #240
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_162849639
Ik vind hem op Manuel Broekman lijken. En da's geen compliment.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2016 @ 20:30:50 #241
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_162849787
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:43 schreef tong80 het volgende:
...legendarische ANDRÉ...
Wie? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_162858174
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:14 schreef ato het volgende:
Wat lijkt de half zus op haar vader zeg.
Vooral met dat biertje.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 juni 2016 @ 13:45:05 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_162864806
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef Andromache het volgende:
Ik vind hem op Manuel Broekman lijken. En da's geen compliment.
Wie :? :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162875274
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:34 schreef Leandra het volgende:
Ik vond hem juist op Dave Roelvink lijken :X

Dat zou Dries waarschijnlijk geweldig vinden trouwens, als Dave de dochter van Hazes zou weten te veroveren :')
Maar dat kan Deef ook al niet. T enige wat die verovert zij de restjes in een open kluis die z'n vriendjes laten liggen...past wel bij Raggel..die heeft zichzelf aardig over de houdbaarheidsdatum heen getild
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 juni 2016 @ 22:01:29 #245
22592 crew  Ole
pi_162875715
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:46 schreef totebel het volgende:

[..]

Maar dat kan Deef ook al niet. T enige wat die verovert zij de restjes in een open kluis die z'n vriendjes laten liggen...past wel bij Raggel..die heeft zichzelf aardig over de houdbaarheidsdatum heen getild
ik ken vrouwen die er fantastisch uitzien die ouder zijn. Maar dat bedoel je waarschijnlijk ook
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:28:46 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162876765
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:01 schreef Ole het volgende:

[..]

ik ken vrouwen die er fantastisch uitzien die ouder zijn. Maar dat bedoel je waarschijnlijk ook
Dat idd.... het is meer dat ze ver voor haar THT datum al bedorven blijkt te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162883125
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat idd.... het is meer dat ze ver voor haar THT datum al bedorven blijkt te zijn.
Dit dus idd 😂😂😂😂😂
pi_163232811
Arme Rachel en Roxanne :P ze lopen geld mis _O- _O-

http://www.telegraaf.nl/p(...)t_ook_om_geld__.html
  Trouwste user 2022 donderdag 23 juni 2016 @ 07:36:25 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_163232891
Het was steeds Monique Westenberg, de zestien jaar oudere vriendin van André Hazes Jr., die er de schuld van kreeg de hechte Hazes-clan uit elkaar te hebben laten spatten, maar er speelt meer!

Het is niet alleen zwangere schoondochter Monique Westenberg, die de oorzaak is van de spraakmakende familieruzie tussen André Hazes Jr. aan de ene kant en moeder Rachel en zus Roxeanne daar recht tegenover.

Het was een mededeling van hemzelf die daarvoor zorgde. En deze week nog liet André zich ontvallen niet te verwachten dat de kwestie zal zijn bijgelegd voordat over een maand of vier zijn zoon André Hazes III ter wereld komt. De sfeer in de voorheen zo hechte familie is danig verziekt... en voor lange tijd!

Er is letterlijk NUL contact meer tussen moeder en zoon, maar over de ware reden daarvan is nog maar weinig naar buiten gekomen!

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_163233039
het premiumdeel heeft als titel: dré was rachels oogappeltje... VOOR DE DORST!
:9 c_/
pi_163252434
Iemand het hele artikel? :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_163252830
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Iemand het hele artikel? :9
mag niet meer knippen en plakken

maar komt er op neer dat raggel monique vooral niet mag omdat ze dreetje zn ogen heeft geopend... hij besefte zich dat hij meer wil en kan dan die cd's en optredens samen met zn zus die duidelijk minder talent heeft
daarom had hij besloten te stoppen met de gezamenlijke projecten, waardoor t werkaanbod voor rox aanzienlijk is teruggelopen
daarnaast heeft hij ook besloten zn boekingen niet meer via raggel te laten lopen, monique doet die nu

zowel raggel als rox lopen dus heel wat inkomsten mis en zij geven monique daarvan de schuld, dát zou de echte reden zijn van de breuk
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2016 @ 23:08:18 #253
240917 Mula
pi_163252993
ik geloof het meteen. Past ook wel bij de steken onder water die Rox aldoor geeft.
pi_163253216
Ik snap hem wel :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 juni 2016 @ 00:50:22 #255
22592 crew  Ole
pi_163255619
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 23:03 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

mag niet meer knippen en plakken

maar komt er op neer dat raggel monique vooral niet mag omdat ze dreetje zn ogen heeft geopend... hij besefte zich dat hij meer wil en kan dan die cd's en optredens samen met zn zus die duidelijk minder talent heeft
daarom had hij besloten te stoppen met de gezamenlijke projecten, waardoor t werkaanbod voor rox aanzienlijk is teruggelopen
daarnaast heeft hij ook besloten zn boekingen niet meer via raggel te laten lopen, monique doet die nu

zowel raggel als rox lopen dus heel wat inkomsten mis en zij geven monique daarvan de schuld, dát zou de echte reden zijn van de breuk
tnx voor de samenvatting ^O^
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2016 @ 06:45:01 #256
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_163258352
Ik zeg: plausibel!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_163258537
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 23:08 schreef Mula het volgende:
ik geloof het meteen. Past ook wel bij de steken onder water die Rox aldoor geeft.
eens. Dat het om geld gaat kan ook niet missen bij Raggel
pi_163258808
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 23:03 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

mag niet meer knippen en plakken

maar komt er op neer dat raggel monique vooral niet mag omdat ze dreetje zn ogen heeft geopend... hij besefte zich dat hij meer wil en kan dan die cd's en optredens samen met zn zus die duidelijk minder talent heeft
daarom had hij besloten te stoppen met de gezamenlijke projecten, waardoor t werkaanbod voor rox aanzienlijk is teruggelopen
daarnaast heeft hij ook besloten zn boekingen niet meer via raggel te laten lopen, monique doet die nu

zowel raggel als rox lopen dus heel wat inkomsten mis en zij geven monique daarvan de schuld, dát zou de echte reden zijn van de breuk
Ik vind Rox ook helemaal niet goed zingen . :N
pi_163259180
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 07:42 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik vind Rox ook helemaal niet goed zingen . :N

als voorbeeld wordt dit nummer genoemd in t artikel

dré zou zijn deel in enkele takes hebben opgenomen, terwijl rox er de hele dag heeft staan zwoegen om haar bijdrage een beetje acceptabel te laten klinken... anders dan de titel van t nummer doet vermoeden was ze heel wat uren zoet in de opnamestudio (letterlijke sneer uit t artikel, heerlijk!)

de tekst is trouwens met de huidige verstandhoudingen heel treffend
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:18:21 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163259236
Ik vind ze allebei wanstaltig, qua stemgeluid. Met de Hazes-snik er artificiaal uitgeperst.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 juni 2016 @ 16:19:53 #261
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_163413627
En toen was er de nieuwe André Hazes-plaat 'Op de schoorsteen staat een foto' die groots op single moet uitkomen. Vanavond bij RTL Late Night de launch, met dochter Roxeanne die in de volledig in het teken van Hazes-staande uitzending vertelt over de teruggevonden opname.



Alvast de ins en outs van ondergetekende:
- Het nummer werd opgenomen in 1980 voor 'n Vriend (zijn eerste album bij EMI) maar werd niet goed genoeg bevonden/pastte niet bij de rest van het album, dus werd geschrapt
- Geluidsband raakte zoek, maar pasgeleden bij de verhuizing van EMI naar Universal werd een armoedig cd'tje teruggevonden met een opname er op. Gezien de geluidsbanden nog steeds zoek zijn komt díe nu uit op single. We hebben dus te maken met een veredelde CD-rip :')______!
- Daarnaast is wonder boven wonder ook een videoclip gemaakt bij de single (zullen wel weer wat emotionele fragmenten en shit zijn), de promotiecampagne is groots opgezet om hier weer een hit van te maken, zoveel is duidelijk
- Roxeanne mag er over komen vertellen bij Humberto, want Dré jr. is nog steeds onterfd door mama Rachel

Tot zover.

En dat laatste is meteen ook de reden dat ik als liefhebber van Hazes geen cént ga uitgeven aan deze uitgave. Iedere cent die zíj vangt voor het werk van haar ex-man (want meer is zij niet, zij is gewoon zijn ex-vrouw, klaar) is een cent teveel.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juni 2016 @ 16:49:22 #262
22592 crew  Ole
pi_163414086
Dat wordt weer heerlijk ergeren vanavond :9
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 30 juni 2016 @ 16:54:01 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163414144
Het was vandaag natuurlijk de verjaardag van Hazes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163414171
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:49 schreef Ole het volgende:
Dat wordt weer heerlijk ergeren vanavond :9
:r
Hoe krijg je een uur vol met Roxanne. Gaat ze ook nog vertellen over haar blik op wie euro2016 gaat winnen, of haar inzichten over aanslagen in Turkije
  donderdag 30 juni 2016 @ 17:13:01 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163414406
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:56 schreef computergirl het volgende:

[..]

:r
Hoe krijg je een uur vol met Roxanne. Gaat ze ook nog vertellen over haar blik op wie euro2016 gaat winnen, of haar inzichten over aanslagen in Turkije
Zou wel leuk zijn als ze "Nederland!!" antwoordt op de vraag wie het EK2016 gaat winnen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 30 juni 2016 @ 18:00:46 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_163415369
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn als ze "Nederland!!" antwoordt op de vraag wie het EK2016 gaat winnen :+
Of Argentinië.
Spoilers!
  Trouwste user 2022 donderdag 30 juni 2016 @ 18:11:02 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_163415529
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:49 schreef Ole het volgende:
Dat wordt weer heerlijk ergeren vanavond :9
Hoe laat en waar te zien ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juni 2016 @ 18:18:31 #268
22592 crew  Ole
pi_163415680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoe laat en waar te zien ?

:P
RTL Late night op rtl4

22.27
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 donderdag 30 juni 2016 @ 18:52:14 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_163416333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:18 schreef Ole het volgende:

[..]

RTL Late night op rtl4

22.27
Dan kijk ik voetbal

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juni 2016 @ 18:54:27 #270
22592 crew  Ole
pi_163416369
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:52 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dan kijk ik voetbal

:P
dan kijk je morgen de herhaling
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 30 juni 2016 @ 22:34:49 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163422392
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:54 schreef Leandra het volgende:
Het was vandaag natuurlijk de verjaardag van Hazes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je de verjaardag van de vader van je ex nog weet!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juni 2016 @ 22:37:53 #272
22592 crew  Ole
pi_163422500
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat je de verjaardag van de vader van je ex nog weet!
Weet ik ook hoor :@
Maar ja, is dan ook één dag na de mijne
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 30 juni 2016 @ 22:43:09 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163422695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:37 schreef Ole het volgende:

Weet ik ook hoor :@
Maar ja, is dan ook één dag na de mijne
Ik geloof het te weten van de moeder van 1 ex. Min of meer. Kan er een dag naast zitten. Of een maand.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juni 2016 @ 22:44:44 #274
22592 crew  Ole
pi_163422773
Roxanne gebruik stopwoordjes
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_163422846
Is dat een pruik?
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juni 2016 @ 22:49:38 #276
22592 crew  Ole
pi_163422992
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:46 schreef computergirl het volgende:
Is dat een pruik?
lijkt wel. Anders heeft ze wel een rare haargrens
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 30 juni 2016 @ 22:51:15 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163423050
Het is net Dre met een pruik en make-up op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 30 juni 2016 @ 22:52:29 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163423105
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat je de verjaardag van de vader van je ex nog weet!
Dat is dan ook de enige waar ik het nog van weet :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juni 2016 @ 22:53:04 #279
22592 crew  Ole
pi_163423133
Wie zijn die andere daar aan tafel?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 30 juni 2016 @ 22:55:57 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163423249
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 22:53 schreef Ole het volgende:
Wie zijn die andere daar aan tafel?
Die met dat zwarte overhemd en ongeschoren bakkes is een platenbaas.
Aan de overkant Frits Spits en iemand waarvan ik niet meer weet wie het is.
Dat jochie tussen Rox en de platenbaas weet ik niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juni 2016 @ 22:59:20 #281
22592 crew  Ole
pi_163423386
Oh lil kleine is het
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_163423660
Heeft Spits de opdracht gekregen zo veel mogelijk tekst te spuien?
Die platenbaas valt in slaap _O-
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juni 2016 @ 23:07:38 #283
22592 crew  Ole
pi_163423722
Lult maar door
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 30 juni 2016 @ 23:16:22 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163424059
Frits is dan ook de enige die wel wat te melden heeft, dus zo'n drama vind ik het niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juni 2016 @ 23:17:36 #285
22592 crew  Ole
pi_163424116
Dat is ook wel zo
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juni 2016 @ 23:30:23 #286
22592 crew  Ole
pi_163424651
Oh jee daar komt Rox
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_163427847
Vind die verering van haar vader altijd een beetje eng. Tuurlijk houdt ze van hem en mist ze hem, maar het blijft een alcoholist met losse handjes. Ze zegt dat ze geen tijd hebben gehad om te rouwen; naar mijn idee zijn ze die rouw al jaren aan het exploiteren.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 10:20:04 #288
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_163429758
zit nu late night terug te kijken, tis af en toe gewoon te chanant voor woorden

nu worden een alcoholist en een junk die samen een liedje zongen over hun verslaving de hemel ingeprezen

waar gaat t over?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 10:35:48 #289
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_163430041
"papa ging niet met hun om" (melvin en nathalie)

oh? ik heb juist altijd begrepen dat hij vlak voor z'n dood weer het contact met z'n oudste dochter had hersteld

weer een geval van herschrijven van de geschiedenis?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 10:54:02 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163430329
Afgezien daarvan, wat is dat nou voor prutexcuus?
Als je niet met je kinderen omgaat terwijl die nog minderjarig zijn (wat iig bij Melvin zo was) dan ligt dat niet aan de kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 juli 2016 @ 11:24:56 #291
22592 crew  Ole
pi_163430938
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:54 schreef Leandra het volgende:
Afgezien daarvan, wat is dat nou voor prutexcuus?
Als je niet met je kinderen omgaat terwijl die nog minderjarig zijn (wat iig bij Melvin zo was) dan ligt dat niet aan de kinderen.
Ze wist even niet wat te zeggen. Ik denk dat ze de druk van ma voelde.

Over Raggel gesproken, die zat ook niet in het publiek toch?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 1 juli 2016 @ 11:26:30 #292
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_163430971
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:54 schreef Leandra het volgende:
Afgezien daarvan, wat is dat nou voor prutexcuus?
Als je niet met je kinderen omgaat terwijl die nog minderjarig zijn (wat iig bij Melvin zo was) dan ligt dat niet aan de kinderen.
ook dat ja!

maar goed, wat kan je verwachten van de buikspreekpop van raggel
  vrijdag 1 juli 2016 @ 11:29:36 #293
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_163431037
en wat afschuwelijk weer die afsluiter

ik snap heel goed dat jr. 't zat was om 't land door te zeulen met die nummers van z'n vader, zeker als je rox weer hoort zingen
  vrijdag 1 juli 2016 @ 11:34:07 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163431128
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:29 schreef JaneDoe het volgende:
en wat afschuwelijk weer die afsluiter

ik snap heel goed dat jr. 't zat was om 't land door te zeulen met die nummers van z'n vader, zeker als je rox weer hoort zingen
En Frits Spits maar complimenteus over Jr :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163431926
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:54 schreef Leandra het volgende:
Afgezien daarvan, wat is dat nou voor prutexcuus?
Als je niet met je kinderen omgaat terwijl die nog minderjarig zijn (wat iig bij Melvin zo was) dan ligt dat niet aan de kinderen.
Raggel en haar kinderen zijn er zelf in gaan geloven dat zij als het nieuwe gezin belangrijker waren. Dat bleek ook uit de hele gang van zaken na zijn dood; de rouwkaart, de herdenking en dat standbeeld om maar wat te noemen. Jr en Rox doen daar heel luchtig over maar het klopt van geen kant. Het schijnt inderdaad dag André stiekem toch contact had met de oudste kinderen, tegen de wil van Raggel.
Het was leuk geweest als jr nu toenadering tot de andere kinderen zou zoeken maar hij zei daar laatst geen oren naar te hebben. Zag het wel voor me; een foto met André junior, zijn baby André junior junior en diens oom en tante :') Met de groeten aan Raggel.
pi_163431990
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:16 schreef letmehearyouscream het volgende:


Het was leuk geweest als jr nu toenadering tot de andere kinderen zou zoeken maar hij zei daar laatst geen oren naar te hebben.
behalve de helft van de genen is er ook niet zo veel wat hun bindt
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2016 @ 12:34:09 #297
43556 miss_dynastie
pi_163432248
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:16 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Raggel en haar kinderen zijn er zelf in gaan geloven dat zij als het nieuwe gezin belangrijker waren. Dat bleek ook uit de hele gang van zaken na zijn dood; de rouwkaart, de herdenking en dat standbeeld om maar wat te noemen. Jr en Rox doen daar heel luchtig over maar het klopt van geen kant. Het schijnt inderdaad dag André stiekem toch contact had met de oudste kinderen, tegen de wil van Raggel.
Het was leuk geweest als jr nu toenadering tot de andere kinderen zou zoeken maar hij zei daar laatst geen oren naar te hebben. Zag het wel voor me; een foto met André junior, zijn baby André junior junior en diens oom en tante :') Met de groeten aan Raggel.
Niet stiekem, hij ging toch van haar af.
Het is zo jammer dat André die scheidingspapieren niet gewoon getekend heeft, ze schijnen al maanden klaar te hebben gelegen. Had de samenleving 12 jaar 'verheerlijkingen van de alcoholist' bespaard.
pi_163432498
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:24 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze wist even niet wat te zeggen. Ik denk dat ze de druk van ma voelde.

Over Raggel gesproken, die zat ook niet in het publiek toch?
Die stond backstage en rox had een band waarmee ze stroomstoten kan krijgen via een app die door raggel bedient werd. :D
pi_163432713
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niet stiekem, hij ging toch van haar af.
Het is zo jammer dat André die scheidingspapieren niet gewoon getekend heeft, ze schijnen al maanden klaar te hebben gelegen. Had de samenleving 12 jaar 'verheerlijkingen van de alcoholist' bespaard.
Nou ja, voor de op handen zijnde scheiding was het stiekem.

Ik gok dat ze evengoed wel was doorgegaan met het hele circus als ze wel officieel gescheiden waren.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 juli 2016 @ 13:43:37 #300
22592 crew  Ole
pi_163434073
Nu herhaling
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 juli 2016 @ 13:50:09 #301
22592 crew  Ole
pi_163434220
Had het begin nog niet gezien. Wat een doos!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')