abonnement Unibet Coolblue
pi_160715182


HET GROTE FC EMMEN TOPIC

Eerdere topics:
VBL / FC Emmen #3 - Met de bekerwedstrijd tegen FC Twente!

http://www.fcemmen.nl

[ Bericht 85% gewijzigd door Knutknuttsson op 16-03-2016 15:50:19 (Artikelen uit 2009/10 uit de OP gehaald ) ]
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_160715200
En hier weer verder... Lukkien gepresenteerd als nieuwe hoofdtrainer.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_160715331
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
En hier weer verder... Lukkien gepresenteerd als nieuwe hoofdtrainer.
Er lopen zoveel trainers rond die aantoonbaar een club kunnen laten promoveren. Als FC Emmen echt die ambitie heeft (die spreken ze wel uit) dan stel je toch geen trainer aan die enkel ervaring heeft als assistent?
  dinsdag 9 mei 2017 @ 09:01:53 #4
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_170792229
Aan de topictitel te zien kunnen we hier zo verder :D
pi_170792847
Zou het dan eindelijk?
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 9 mei 2017 @ 14:58:30 #7
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_170799058
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_170821279
Ben Haverkort treedt toe tot de directie !! *O*

Er broeit iets op de Meerdijk...... Zou het dit jaar dan toch?
pi_170821485
Ik volg Emmen niet zo. Maar stel dat ze per ongeluk promoveren. Leef het voetbal een beetje daar? En is er uberhaupt geld binnen de club? Of wordt het een kansloos eenmalig eredivisie avontuur a la Dordrecht.
pi_170821503
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 08:40 schreef Heulnie het volgende:
Ik volg Emmen niet zo. Maar stel dat ze per ongeluk promoveren. Leef het voetbal een beetje daar? En is er uberhaupt geld binnen de club? Of wordt het een kansloos eenmalig eredivisie avontuur a la Dordrecht.
Nee, nee, ja ;(
pi_170821516
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 08:43 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Nee, nee, ja ;(
_O- :')
pi_170821586
Er is wel een beweging op gang gekomen met Brigata Fanatico, maar dat is nog redelijk klein. Ik denk ook dat veel Emmenaren supporter zijn van Ajax of Feyenoord en dat ze FC Emmen zien voor erbij.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_170822316
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 08:52 schreef Cultuur058 het volgende:
Er is wel een beweging op gang gekomen met Brigata Fanatico, maar dat is nog redelijk klein. Ik denk ook dat veel Emmenaren supporter zijn van Ajax of Feyenoord en dat ze FC Emmen zien voor erbij.
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die Emmen een warm hart toedragen, maar geen zin hebben om bij -10 naar Emmen-Achilles te gaan kijken. Ik denk dat promotie, met alle exposure en zendtijd dat daarbij hoort, heel veel losmaakt in de regio, zowel voor particulieren als bedrijven.

Emmen is nog nooit gepromoveerd, dus we moeten zien wat er gebeurt. Maar ik denk dat het voetbal in de regio enorm opleeft. Zeker als ze ook nog eens enigszins weten te presteren in de eredivisie.
pi_170822347
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 08:43 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Nee, nee, ja ;(
Ik zou eerder zeggen:
Misschien / in potentie wel / valt niks over te zeggen.
pi_170822877
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:45 schreef Bucketwood het volgende:

[..]

Ik denk dat er heel veel mensen zijn die Emmen een warm hart toedragen, maar geen zin hebben om bij -10 naar Emmen-Achilles te gaan kijken. Ik denk dat promotie, met alle exposure en zendtijd dat daarbij hoort, heel veel losmaakt in de regio, zowel voor particulieren als bedrijven.

Emmen is nog nooit gepromoveerd, dus we moeten zien wat er gebeurt. Maar ik denk dat het voetbal in de regio enorm opleeft. Zeker als ze ook nog eens enigszins weten te presteren in de eredivisie.
Ik hoop voor de club en de regio dat ze de stijgende lijn doorzetten.
Zelf een eenmalig avontuurtje zal al veel deuren in de regio openen, als de club daar vervolgens op de juiste manier in stapt heb je best een solide basis om op verder te bouwen.

Maar dat heeft het bestuur vast ook allemaal wel afgekeken van Groningen, Heerenveen en Zwolle.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_170823086
Ik vind het ook altijd zo jammer bij die oefenwedstrijden tegen bijvoorbeeld Ajax of Feyenoord. Er juichen meer mensen wanneer die teams scoren, dan wanneer FC Emmen scoort. Ook in Veenoord, of all places, maar nota bene ook in het stadion van Emmen zelf :`)
pi_170823743
2 jaar geleden zaten er in de tweede ronde van de play-offs tegen Roda ook gewoon 8.500 man op de tribunes. Maar toen was het voetbal gedurende het seizoen wel beter, het was dit seizoen soms niet om aan te zien, zo slecht.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 10 mei 2017 @ 12:07:48 #18
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_170824865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 08:19 schreef Bucketwood het volgende:
Ben Haverkort treedt toe tot de directie !! *O*

Er broeit iets op de Meerdijk...... Zou het dit jaar dan toch?
Het zou wel mooi zijn als Emmen naar de eredivisie gaat. Dan gaat het hard met de seizoenskaarten denk ik zo :P Op de site staat dat als je voor 28 mei eentje koopt, je voor JL tarief een seizoenskaart hebt voor de ED :D Voor ¤140,- helemaal niet zo'n gekke aanbieding. :7

Mocht Emmen promoveren ( en dat hoop ik écht van harte), zal het voor de regio ook veel goeds brengen denk ik zo. Alleen is het dan zaak om een redelijk ED elftal op de been te brengen voor een appel en een ei, dat zal nog wel een dingetje worden. :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_170824998
Het kan zelfs voor 110, Zuidtribune.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_170825101
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Het zou wel mooi zijn als Emmen naar de eredivisie gaat. Dan gaat het hard met de seizoenskaarten denk ik zo :P Op de site staat dat als je voor 28 mei eentje koopt, je voor JL tarief een seizoenskaart hebt voor de ED :D Voor ¤140,- helemaal niet zo'n gekke aanbieding. :7

Mocht Emmen promoveren ( en dat hoop ik écht van harte), zal het voor de regio ook veel goeds brengen denk ik zo. Alleen is het dan zaak om een redelijk ED elftal op de been te brengen voor een appel en een ei, dat zal nog wel een dingetje worden. :')
Ik denk dat het elftal grotendeels erediviesiewaardig is op dit moment, enkel bij de trainer heb ik mn twijfels. Daarnaast is het potentieel aantal spelers dat uberhaupt voor Emmen wil spelen al een stuk groter.
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:04:28 #21
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_170825824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 12:26 schreef Bucketwood het volgende:

[..]

Ik denk dat het elftal grotendeels erediviesiewaardig is op dit moment, enkel bij de trainer heb ik mn twijfels. Daarnaast is het potentieel aantal spelers dat uberhaupt voor Emmen wil spelen al een stuk groter.
Peters, Telgenkamp, Bannink, Siekman en Olijve zouden zeker wel mee kunnen draaien in de kelder van de ED denk ik ja :Y
Wellicht dat Locadia wel verhuurd wil worden, of dat Ajax wat jongens ervaring op wil laten doen in de ED.

Misschien dat Emmen ook wat afvallers bij Groningen en/of Heerenveen kan scoren :P
En uiteraard
Bas Dost weer terughalen _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_170825888
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Peters, Telgenkamp, Bannink, Siekman en Olijve zouden zeker wel mee kunnen draaien in de kelder van de ED denk ik ja :Y
Wellicht dat Locadia wel verhuurd wil worden, of dat Ajax wat jongens ervaring op wil laten doen in de ED.

Misschien dat Emmen ook wat afvallers bij Groningen en/of Heerenveen kan scoren :P
En uiteraard
Bas Dost weer terughalen _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Locadia gaat echt niet bij Emmen voetballen als ze in de eredivisie komen _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 10 mei 2017 @ 13:10:15 #23
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_170825941
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:07 schreef Divje het volgende:

[..]

Locadia gaat echt niet bij Emmen voetballen als ze in de eredivisie komen _O-
Ik mag toch dromen :'(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_170825989
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ik mag toch dromen :'(
Ja, ga je gang :D

Misschien wil Lex Immers wel terug komen naar Nederland :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_170826378
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2017 13:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Peters, Telgenkamp, Bannink, Siekman en Olijve zouden zeker wel mee kunnen draaien in de kelder van de ED denk ik ja :Y
Wellicht dat Locadia wel verhuurd wil worden, of dat Ajax wat jongens ervaring op wil laten doen in de ED.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat een Loen en Klok ook nog wel in dat rijtje passen. Misschien dat Zeefuik nog een seizoen wil blijven bij een promotie (maar ik vraag me af of je dat moet willen). Maar feit is dat praktisch alle topspelers uit de JL wel naar een club als Emmen willen, als ze maar eredivisievoetbal kunnen spelen.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2017 13:29:56 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')