abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:46:25 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160708759
De essentie van de openingspost van deel 1:
quote:
Zijn hier mensen met een open relatie? Mijn vriend en ik hebben dit al sinds het begin maar ken geen mensen die het ook hebben. Lijkt me wel leuk om ervaringen uit te wisselen en om te kijken hoe dat bij andere mensen gaat.
Wat zijn de afspraken, waarom hebben jullie het, hoeveel vertellen jullie elkaar?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Deel 1: SEX / Open relaties
Deel 2: SEX / Open relaties #2

Let op: Het gaat hier om ervaringen met open relaties, op welke manier dan ook. Dit is niet de plek voor een discussie of waarde oordeel over open relaties of de mensen die ze aangaan. Mocht je dat leuk of interessant vinden ben je welkom om een nieuw topic aan te maken.

Definitie van een open relatie:
quote:
Een open relatie of vrije relatie is gewoonlijk een vaste relatie waarbij de partners elkaar toestaan ook seks met anderen te hebben.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_160708811
Even vraagje he. In de OP staat heel duidelijk dat een open relatie heel veel vormen kan hebben. Dan vind ik de definitie wel erg, gekaderd.
pi_160708952
Misschien ook wel niet. In de basis begint het daar natuurlijk.
pi_160708954
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:48 schreef Fripsel het volgende:
Even vraagje he. In de OP staat heel duidelijk dat een open relatie heel veel vormen kan hebben. Dan vind ik de definitie wel erg, gekaderd.
Je mag het uiteraard aanpassen hoor. Dit is wat ik er toen even heb ingezet zodat het voor omstanders een beetje duidelijk was. Hoe zie jij het dan?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_160709017
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:54 schreef Fripsel het volgende:
Misschien ook wel niet. In de basis begint het daar natuurlijk.
Vind hem ook moeilijk, want er bestaan zat open relaties waarbij het totaal niet om seks gaat. En ik heb zelf het idee dat toch heel veel mensen (buitenstaanders) denken, ooh open relatie, dat is een makkelijk seks prooi.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_160709073
quote:
17s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:57 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Vind hem ook moeilijk, want er bestaan zat open relaties waarbij het totaal niet om seks gaat. En ik heb zelf het idee dat toch heel veel mensen (buitenstaanders) denken, ooh open relatie, dat is een makkelijk seks prooi.
Ja daarom had ik er ook mijn vraagtekens bij.

Ik merk dat ik in mijn open relatie ik het vooral fijn vind hoeveel beter ik er mezelf door leer kennen. O.a. omdat ik dus al sinds m'n 13e in een relatie zit. De seks is leuk en lekker en fijn :9~ Maar dat is het puntje op de i voor me zeg maar.

En dat laatste wat jij omschrijft overkomt me dus 9/10 keer op datingsites. Ik date eigenlijk alleen nog maar een stuk ouder. :Y
pi_160709102
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja daarom had ik er ook mijn vraagtekens bij.

Ik merk dat ik in mijn open relatie ik het vooral fijn vind hoeveel beter ik er mezelf door leer kennen. O.a. omdat ik dus al sinds m'n 13e in een relatie zit. De seks is leuk en lekker en fijn :9~ Maar dat is het puntje op de i voor me zeg maar.

En dat laatste wat jij omschrijft overkomt me dus 9/10 keer op datingsites. Ik date eigenlijk alleen nog maar een stuk ouder. :Y
Ohja ik zit niet op datingsites, dat is echt afschuwelijk. Wij hadden wel beide voor de gein tinder gedownload en dat was wel ff leuk maar ik was er al snel klaar mee haha.

Beste is volgens mij gewoon via via of met uitgaan ofzo.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_160709179
quote:
17s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ohja ik zit niet op datingsites, dat is echt afschuwelijk. Wij hadden wel beide voor de gein tinder gedownload en dat was wel ff leuk maar ik was er al snel klaar mee haha.

Beste is volgens mij gewoon via via of met uitgaan ofzo.
Het is nog vrij nieuw voor ons. Een enkele vriendin van mij weet het, maar zijn vrienden bijvoorbeeld niet.

D'r zit zo'n klapjosti tussen die al jaren een anti-fripsel campagne bezigt, want zo jong een vaste relatie hoort niet.

Hij is er nog niet helemaal aan toe om dan op te gaan boxen tegen de "haa zie je nou wel het werkt niet!". Al denk ik persoonlijk dat ze eerder zullen roepen "haaaa baas. Dus je mag en, en". De meeste dan.

Wat dates fixen in het echt wel moeilijker maakt. Sowieso zijn we onervaren guppen wat dat betreft.

Maar ik heb een hele hele hele leuke date op dit moment :)
pi_160709219
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het is nog vrij nieuw voor ons. Een enkele vriendin van mij weet het, maar zijn vrienden bijvoorbeeld niet.

D'r zit zo'n klapjosti tussen die al jaren een anti-fripsel campagne bezigt, want zo jong een vaste relatie hoort niet.

Hij is er nog niet helemaal aan toe om dan op te gaan boxen tegen de "haa zie je nou wel het werkt niet!". Al denk ik persoonlijk dat ze eerder zullen roepen "haaaa baas. Dus je mag en, en". De meeste dan.

Wat dates fixen in het echt wel moeilijker maakt. Sowieso zijn we onervaren guppen wat dat betreft.

Maar ik heb een hele hele hele leuke date op dit moment :)
En hoe werkt het voor jullie dan? Meerdere relaties, meerdere contacten of gewoon doen wat je wilt in overleg of gewoon flirten en intimiteit ervaren?

Sommige mensen zijn gewoon te onvolwassen. Niet leuk meer. ;(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_160709439
quote:
17s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:06 schreef Tamashii het volgende:

[..]

En hoe werkt het voor jullie dan? Meerdere relaties, meerdere contacten of gewoon doen wat je wilt in overleg of gewoon flirten en intimiteit ervaren?

Sommige mensen zijn gewoon te onvolwassen. Niet leuk meer. ;(
Doen wat je wil, maar er moet wel altijd ruimte zijn voor de ander om grenzen aan te geven wat we wel en niet fijn vinden.

Ik heb nu dus bijvoorbeeld een date die ik sinds een paar maanden zie. Daar breng ik vaak een weekend door. Omdat het ver reizen is, en ik een chronische ziekte heb. Dan is dat fijner dan een nachtje of een dagje.

Maar m'n vriend heeft me bijvoorbeeld ook wel eens weggebracht. En toen ik heel erg ziek was is m'n date bij mij thuis even langsgeweest toen m'n vriend was rugby'en.

En m'n vriend heeft een meisje gedate, daar is hij toen spontaan met de hele groep een nacht mee gaan stappen. En wat gesprekken lopen, ik merk wel dat het als "leuk jong meisje" een stuk makkelijker is dan voor een man zeg maar. Vind ik soms wel lullig, maar hij zegt er geen problemen mee te hebben.

Maar daarom denk ik juist dat het goed zou zijn als zijn vrienden het wel weten, dan kan hij tijdens het stappen een beetje met de rest mee doen. Zou goed voor hem zijn denk ik. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2016 11:16:33 ]
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:22:20 #11
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_160709584
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het is nog vrij nieuw voor ons. Een enkele vriendin van mij weet het, maar zijn vrienden bijvoorbeeld niet.

D'r zit zo'n klapjosti tussen die al jaren een anti-fripsel campagne bezigt, want zo jong een vaste relatie hoort niet.

Hij is er nog niet helemaal aan toe om dan op te gaan boxen tegen de "haa zie je nou wel het werkt niet!". Al denk ik persoonlijk dat ze eerder zullen roepen "haaaa baas. Dus je mag en, en". De meeste dan.

Wat dates fixen in het echt wel moeilijker maakt. Sowieso zijn we onervaren guppen wat dat betreft.

Maar ik heb een hele hele hele leuke date op dit moment :)
De meeste gaan zich eerder op het aspect "dus je vriendin doet het met andere?" richten dan dat ze het baas vinden hoor.

Ik heb daar niemand over gehoord van mijn vrienden in ieder geval.
Al is dat dus misschien ook de leeftijd.
pi_160709709
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

De meeste gaan zich eerder op het aspect "dus je vriendin doet het met andere?" richten dan dat ze het baas vinden hoor.

Ik heb daar niemand over gehoord van mijn vrienden in ieder geval.
Al is dat dus misschien ook de leeftijd.
Ja dat is misschien ook wel weer zo. Maar als ik in die man-only groepswhatsapp de praat over vrouwen voorbij zie komen.. Dan denk ik, dat moet toch wel zo te vertellen zijn dat.

Mja, ik heb zelf wat dat betreft met vrienden sowieso meer zoiets van "boeiend" wat ze er van maken. Als je er een probleem mee hebt dan ga je maar fietsen. M'n familie niet, dat vind ik een hele lastige. Maar die zijn sowieso lastig :P

En ik heb ook wel nare reacties gehad. M'n buurman kwam op gegeven moment naar m'n vriend of ik niet vreemd ging. Ik ging zo vaak opgetut de deur uit.. M'n vriend is helaas niet zo uitgesproken in z'n mening naar andere. Dus tegenwoordig ben ik een kuthoer :') al is m'n buurman het het uitleggen ook niet waard.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2016 11:31:09 ]
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:32:27 #13
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_160709823
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:27 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja dat is misschien ook wel weer zo. Maar als ik die groepswhatsapp en praat over vrouwen voorbij hoor komen. Dan denk ik, dat moet toch wel zo te vertellen zijn dat.

Mja, ik heb zelf wat dat betreft met vrienden sowieso meer zoiets van "boeiend" wat ze er van maken. Als je er een probleem mee hebt dan ga je maar fietsen. M'n familie niet, dat vind ik een hele lastige. Maar die zijn sowieso lastig :P

En ik heb ook wel nare reacties gehad. M'n buurman kwam op gegeven moment naar m'n vriend of ik niet vreemd ging. Ik ging zo vaak opgetut de deur uit.. M'n vriend is helaas niet zo uitgesproken in z'n mening naar andere. Dus tegenwoordig ben ik een kuthoer :') al is m'n buurman het het uitleggen ook niet waard.
Stoer doen in de kroeg en whatsapp is wat anders dan horen dat de vriendin van je maat zich elk weekend laat uitwonen door een ander. Om maar even in mannen taal te blijven. Dat gedeelte horen ze eerst en dan pas dat je vriend eventueel ook met een ander iets mag doen.
pi_160709907
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Stoer doen in de kroeg en whatsapp is wat anders dan horen dat de vriendin van je maat zich elk weekend laat uitwonen door een ander. Om maar even in mannen taal te blijven. Dat gedeelte horen ze eerst en dan pas dat je vriend eventueel ook met een ander iets mag doen.
Ja maar dat moet in een fatsoenlijk gesprek toch uit te leggen zijn? Niet in zo'n groepswhatsapp maar gewoon in een real life gesprek.

Mja dat is mijn persoonlijke frustratie misschien ook wel gewoon hoor. Ik ben een eigenwijs ding. Kan er niet zo goed tegen als ik me anders voor moet doen, omdat het hoort :@
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:40:54 #15
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_160710019
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:36 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar dat moet in een fatsoenlijk gesprek toch uit te leggen zijn? Niet in zo'n groepswhatsapp maar gewoon in een real life gesprek.

Mja dat is mijn persoonlijke frustratie misschien ook wel gewoon hoor. Ik ben een eigenwijs ding. Kan er niet zo goed tegen als ik me anders voor moet doen, omdat het hoort :@
Ja denk dat dat heel erg afhangt van de vrienden.
Mijn vrienden reageerde er heel erg goed op.
Degene die ik het verteld heb dan.
Mijn ouders ook.

Maar ik weet bijna zeker dat er ook wel mensen zijn die het niet zouden snappen. Die het dan misschien niet in mijn gezicht zouden zeggen, maar wel achter je rug om gaan roddelen.

En dat laatste ben ik volledig met je eens.
Hell ik denk dat onze relatie betet is dan menig ander juist omdat we overal zo open en eerlijk over kunnen zijn.
pi_160711051
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja denk dat dat heel erg afhangt van de vrienden.
Mijn vrienden reageerde er heel erg goed op.
Degene die ik het verteld heb dan.
Mijn ouders ook.

Maar ik weet bijna zeker dat er ook wel mensen zijn die het niet zouden snappen. Die het dan misschien niet in mijn gezicht zouden zeggen, maar wel achter je rug om gaan roddelen.

En dat laatste ben ik volledig met je eens.
Hell ik denk dat onze relatie betet is dan menig ander juist omdat we overal zo open en eerlijk over kunnen zijn.
Mijn moeder zou het misschien nog wel begrijpen. Maar mijn vader.

Maar ik kom echt uit zo'n stereotype Brabantse familie. Allemaal boerenzoons/boerendochters die onderling getrouwd zijn en het allemaal volgens het boekje hebben. Of je in ieder geval heel hard willen laten denken dat ze het zo hebben.

Ik voel me soms een alien :+
pi_160711282
Hoe zit het met de verhoudingen? De vrouwen hebben naar mijn idee toch sneller iemand kunnen "strikken" dan de mannen. Stel dat een vrouw binnen een half jaar 6 mannen heeft "versleten" en de man maar 1 vrouw. Is er geen ruzie? Zijn daar ook afspraken over of vertellen jullie elkaar gewoon niets? Zo nee, ben je dan niet nieuwsgierig?
pi_160711464
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:28 schreef Piper. het volgende:
Hoe zit het met de verhoudingen? De vrouwen hebben naar mijn idee toch sneller iemand kunnen "strikken" dan de mannen. Stel dat een vrouw binnen een half jaar 6 mannen heeft "versleten" en de man maar 1 vrouw. Is er geen ruzie? Zijn daar ook afspraken over of vertellen jullie elkaar gewoon niets? Zo nee, ben je dan niet nieuwsgierig?
Bij ons geeft dat geen wrijving of problemen. Mijn vriend kan nuchter genoeg nadenken om zich te beseffen dat dat niet mijn schuld is gelukkig :@ we praten er juist over. Soms zitten we ook samen te tinderen. Of dan is hij of ik ergens onzeker over en dan praten we daar met elkaar over.

Mja laatst dacht ik "ik zal eens wat minder uitgebreid verslag doen van m'n date. Want ik kan me voorstellen dat hij soms ook denkt.. Ja zucht, leuk jij wel, waar is die van mij?". En toen vroeg hij heel verbaasd "moet je niet vertellen hoe het was".

Mijn vriend is wel een slimmerik. Dan heb ik bijvoorbeeld iets benoemd wat ik leuk vind, en dat onthoud hij dan en gebruikt hij zelf ook.

En zelf kom ik er bijvoorbeeld door m'n dates weer achter dat ik eigenlijk best wel een slechte prater ben over een heleboel andere dingen. En dat kan ik dan juist ook weer mee nemen naar m'n eigen relatie om dat beter te laten werken.
pi_160711693
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:34 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Bij ons geeft dat geen wrijving of problemen. Mijn vriend kan nuchter genoeg nadenken om zich te beseffen dat dat niet mijn schuld is gelukkig :@ we praten er juist over. Soms zitten we ook samen te tinderen. Of dan is hij of ik ergens onzeker over en dan praten we daar met elkaar over.

Mja laatst dacht ik "ik zal eens wat minder uitgebreid verslag doen van m'n date. Want ik kan me voorstellen dat hij soms ook denkt.. Ja zucht, leuk jij wel, waar is die van mij?". En toen vroeg hij heel verbaasd "moet je niet vertellen hoe het was".

Mijn vriend is wel een slimmerik. Dan heb ik bijvoorbeeld iets benoemd wat ik leuk vind, en dat onthoud hij dan en gebruikt hij zelf ook.

En zelf kom ik er bijvoorbeeld door m'n dates weer achter dat ik eigenlijk best wel een slechte prater ben over een heleboel andere dingen. En dat kan ik dan juist ook weer mee nemen naar m'n eigen relatie om dat beter te laten werken.
Ik zat er net aan te denken dat wanneer een van de partners ruzie maakt omdat de ander meerdere heeft dan hij/zij, hij/zij dan niet geschikt is voor een open relatie :D

Ik ben wel nieuwsgierig naar het eigenlijke idee achter iemands open relatie. Ik neem aan dat het bij iedereen verschillend is. Ik ken een man die ook zo'n relatie heeft, maar eigenlijk met tegenzin. Omdat zijn vrouw het wil en hij haar niet wil verliezen heeft hij ermee ingestemd. Tevreden is hij niet.
pi_160711888
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:43 schreef Piper. het volgende:

[..]

Ik zat er net aan te denken dat wanneer een van de partners ruzie maakt omdat de ander meerdere heeft dan hij/zij, hij/zij dan niet geschikt is voor een open relatie :D

Ik ben wel nieuwsgierig naar het eigenlijke idee achter iemands open relatie. Ik neem aan dat het bij iedereen verschillend is. Ik ken een man die ook zo'n relatie heeft, maar eigenlijk met tegenzin. Omdat zijn vrouw het wil en hij haar niet wil verliezen heeft hij ermee ingestemd. Tevreden is hij niet.
Is voor iedereen anders denk ik. Maar loopt die man dat dan aan iedereen rond te bazuinen, of wat? :D

Ik ben er door praten met m'n vriend achtergekomen dat we best wat gemist hebben doordat we zo jong samen waren. En daardoor was het van "Nouja doe maar wat je wil". Later zijn we echt gaan praten daarover en hoe meer we praten hoe we meer we zoiets hebben van "ik zie eigenlijk niet, hoe het hebben van iets moois met iemand anders perse een afbraak hoeft te zijn, voor wat wij hebben. Het voegt juist iets toe". En alle redenen die je kan bedenken om het niet te doen, die waren niet goed genoeg. Dus toen zijn we weer gaan praten, hoe zien we dat dan voor ons? Zijn we one night stand types? Nee..

Bij ons is dat echt gegroeid zeg maar. Het was niet dat we op een dag zeiden "ok laten we".

we kwamen er ook achter dat we beide door er eerst niet over te praten en het maar wegstoppen voor elkaar we juist verder uit elkaar gingen staan. Toen we er achter kwamen dat we er echt beide hetzelfde over dachten, toen hebben we ons wel even dom gevoeld. :@
pi_160712099
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Is voor iedereen anders denk ik. Maar loopt die man dat dan aan iedereen rond te bazuinen, of wat? :D

Ik ben er door praten met m'n vriend achtergekomen dat we best wat gemist hebben doordat we zo jong samen waren. En daardoor was het van "Nouja doe maar wat je wil". Later zijn we echt gaan praten daarover en hoe meer we praten hoe we meer we zoiets hebben van "ik zie eigenlijk niet, hoe het hebben van iets moois met iemand anders perse een afbraak hoeft te zijn, voor wat wij hebben. Het voegt juist iets toe". En alle redenen die je kan bedenken om het niet te doen, die waren niet goed genoeg. Dus toen zijn we weer gaan praten, hoe zien we dat dan voor ons? Zijn we one night stand types? Nee..

Bij ons is dat echt gegroeid zeg maar. Het was niet dat we op een dag zeiden "ok laten we".

we kwamen er ook achter dat we beide door er eerst niet over te praten en het maar wegstoppen voor elkaar we juist verder uit elkaar gingen staan. Toen we er achter kwamen dat we er echt beide hetzelfde over dachten, toen hebben we ons wel even dom gevoeld. :@
Hij probeerde mij te versieren en toen zei ik 'Jij bent toch getrouwd?' Toen kwam de aap uit de mouw. Na 10 jaar huwelijk en 2 kinderen wilde ze opeens een open relatie. Of hij het ook aan anderen vertelt weet ik niet :D

En Fripsel, wat dan als er kinderen komen? Hoe oud zijn jullie?
pi_160712219
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:01 schreef Piper. het volgende:

[..]

Hij probeerde mij te versieren en toen zei ik 'Jij bent toch getrouwd?' Toen kwam de aap uit de mouw. Na 10 jaar huwelijk en 2 kinderen wilde ze opeens een open relatie. Of hij het ook aan anderen vertelt weet ik niet :D

En Fripsel, wat dan als er kinderen komen? Hoe oud zijn jullie?
Ik ben nu 22. Mijn vriend is 24. Dat is een van de redenen dat ik ook m'n bek erover kan houden. Ik wil ooit kinderen, ik vind niet dat zij ooit moeten lijden onder het verhaal dat mama zo'n dorpsslet is :@ ik woon echt in een gehucht, en tja sommige mensen denken nu eenmaal zo. Vind ik niet mijn schuld, maar ik vind wel dat als ik ooit kinderen krijg dat ik die daar zoveel mogelijk voor moet beschermen. Zonder dat ik ze echt voor zou willen liegen.

Maar tja, weet je, dat hangt van zoveel factoren af. Misschien zijn er wel helemaal geen dates in het spel op het moment dat we zeggen "jaaaaa kindje!". Misschien is er juist wel iemand die al tijden lang blijft plakken. Dan kan ik me voorstellen dat we dat ook wel met die extra persoon zouden willen delen.

Alles kan, niks moet. Dit is dan ook meer wat gefilosofeer van me erover. Misschien ziet de wereld er over 5 jaar wel weer totaal anders uit.

Hij probeerde je wel te versieren. Dus het er helemaal mee oneens is hij het ook niet blijkbaar trouwens :+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2016 13:07:19 ]
pi_160717778
Vriend heeft over het algemeen vaker seks dan ik. Hij heeft een leuke friends with benefits. Ik heb vaker een afspraak maar ben eigenlijk kieskeurig. Vriend heeft ook meer tijd en meer sjans want mooie lange jongen. Heb er verder geen problemen mee eigenlijk.

Over kinderen enzo denken we nog niet na. Misschien komen ze er en gooien we het dicht, misschien ook niet. Vrienden en familie hier weten het wel. Vrienden gewoon vertelt en die deden meteen Chill. M'n moeder hoorde het toevallig en vindt het grappig. Zusjes zie ik vaak dus die weten het ook en niets aan de hand. M'n vader alleen niet want dat wordt niets. :P
pi_160717796
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:43 schreef Piper. het volgende:

[..]

Ik zat er net aan te denken dat wanneer een van de partners ruzie maakt omdat de ander meerdere heeft dan hij/zij, hij/zij dan niet geschikt is voor een open relatie :D

Ik ben wel nieuwsgierig naar het eigenlijke idee achter iemands open relatie. Ik neem aan dat het bij iedereen verschillend is. Ik ken een man die ook zo'n relatie heeft, maar eigenlijk met tegenzin. Omdat zijn vrouw het wil en hij haar niet wil verliezen heeft hij ermee ingestemd. Tevreden is hij niet.
Idee is vooral het kan, het mag en we vinden het leuk. We missen niets maar voegt iets toe.
pi_160717815
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:43 schreef Piper. het volgende:

[..]

Ik zat er net aan te denken dat wanneer een van de partners ruzie maakt omdat de ander meerdere heeft dan hij/zij, hij/zij dan niet geschikt is voor een open relatie :D

Ik ben wel nieuwsgierig naar het eigenlijke idee achter iemands open relatie. Ik neem aan dat het bij iedereen verschillend is. Ik ken een man die ook zo'n relatie heeft, maar eigenlijk met tegenzin. Omdat zijn vrouw het wil en hij haar niet wil verliezen heeft hij ermee ingestemd. Tevreden is hij niet.
ik kan me goed voorstellen dat je, als t verschil heel groot is, er moeite mee zou hebben eigenlijk.
Dat n relatie open is, wil toch niet perse zeggen dat alles maar moet kunnen en mogen?
compact en kleverig.
pi_160717890
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:43 schreef Piper. het volgende:

[..]

Ik zat er net aan te denken dat wanneer een van de partners ruzie maakt omdat de ander meerdere heeft dan hij/zij, hij/zij dan niet geschikt is voor een open relatie :D

Ik ben wel nieuwsgierig naar het eigenlijke idee achter iemands open relatie. Ik neem aan dat het bij iedereen verschillend is. Ik ken een man die ook zo'n relatie heeft, maar eigenlijk met tegenzin. Omdat zijn vrouw het wil en hij haar niet wil verliezen heeft hij ermee ingestemd. Tevreden is hij niet.
Pff, ongezonde relatie zou ik zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_160718521
Sinds ruim een halfjaar zijn wij open, en betreden we rustig aan het swingers wereldje.
Was in het begin wel moeilijk, om de ander te zien met een ander maar na een bepaalde tijd en vertrouwen in elkaar is dat weg en kunnen we nu samen en los van elkaar genieten van al het moois dat er op de wereld loopt.

Al is het voor de vrouw wel verdomde gemakkelijk om aan een date te komen, de meeste vrouwen die mij leuk vinden zitten toch vaak met bepaalde gedachten (vind je vriendin het niet vreemd dat je mij hier nu neukt? of dat ze toch stiekem opzoek zijn naar een relatie enzo).

Maar verder gaat het heerlijk en hebben we al aardig wat dates samen en los van elkaar achter de rug.. En het grote voordeel, onze seks is alleen maar beter geworden! _O_
Just say hi!
pi_160719482
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:28 schreef Piper. het volgende:
Hoe zit het met de verhoudingen? De vrouwen hebben naar mijn idee toch sneller iemand kunnen "strikken" dan de mannen. Stel dat een vrouw binnen een half jaar 6 mannen heeft "versleten" en de man maar 1 vrouw. Is er geen ruzie? Zijn daar ook afspraken over of vertellen jullie elkaar gewoon niets? Zo nee, ben je dan niet nieuwsgierig?
Weet ik niet, ligt er maar net aan.

Als vrouw krijg je misschien vaker verzoeken en berichten etc, maar bij mij komt het er vervolgens nooit van. Ik ga daar niet op in. Zeker niet als het een smerige one liner is ofzo. Terwijl je als man toch ja misschien niet zo vaak verzoeken krijgt, maar degene die je krijgt het wel waard zijn?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 16 maart 2016 @ 19:40:47 #29
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_160719985
quote:
17s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:21 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Weet ik niet, ligt er maar net aan.

Als vrouw krijg je misschien vaker verzoeken en berichten etc, maar bij mij komt het er vervolgens nooit van. Ik ga daar niet op in. Zeker niet als het een smerige one liner is ofzo. Terwijl je als man toch ja misschien niet zo vaak verzoeken krijgt, maar degene die je krijgt het wel waard zijn?
Scheelt ook dat jij niet actief op zoek bent natuurlijk.
Als wij nu allebei op een datingsite in zouden schrijven dan kun jij morgen een date hebben, voor mij zou dat een heel stuk moeilijker zijn.
pi_160720050
quote:
17s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:21 schreef Tamashii het volgende:
Weet ik niet, ligt er maar net aan.

Als vrouw krijg je misschien vaker verzoeken en berichten etc, maar bij mij komt het er vervolgens nooit van. Ik ga daar niet op in. Zeker niet als het een smerige one liner is ofzo. Terwijl je als man toch ja misschien niet zo vaak verzoeken krijgt, maar degene die je krijgt het wel waard zijn?
Klopt als een bus, op zowel Tinder, FB als andere sites krijgt mijn vriendin bergen met verzoeken, laten we zeggen dat 1% daarvan een date met haar heeft. In mijn geval krijg ik maar een paar verzoekjes en die worden vaak ook werkelijkheid :D

quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:40 schreef Royco1 het volgende:
Scheelt ook dat jij niet actief op zoek bent natuurlijk.
Als wij nu allebei op een datingsite in zouden schrijven dan kun jij morgen een date hebben, voor mij zou dat een heel stuk moeilijker zijn.
Dat maakt weinig uit, of je nu actief of passief zoekt als vrouw zijnde. De kwaliteit dates kosten tijd en een simpele date kost een vingerknip maar verwacht er dan ook niet te veel van :D
Just say hi!
pi_160722818
Sowieso vind ik daten eigenlijk maar vervelend. Het neemt tijd in beslag waar je misschien wel niks aan hebt. Maar ik ben inderdaad dan ook al bezet. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 16 maart 2016 @ 21:11:19 #32
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_160722978
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:43 schreef Chandler het volgende:

[..]

Klopt als een bus, op zowel Tinder, FB als andere sites krijgt mijn vriendin bergen met verzoeken, laten we zeggen dat 1% daarvan een date met haar heeft. In mijn geval krijg ik maar een paar verzoekjes en die worden vaak ook werkelijkheid :D

[..]

Dat maakt weinig uit, of je nu actief of passief zoekt als vrouw zijnde. De kwaliteit dates kosten tijd en een simpele date kost een vingerknip maar verwacht er dan ook niet te veel van :D
Denk dat dat wel uitmaakt hoor.
Als je als vrouw zelf ook actief op zoek gaat is het denk ik een fluitje van een cent om ook een op het eerste gezicht normale date te scoren ipv met 1 van de kansloze figuren die iedereen een berichtje sturen. Als man is dat toch wat lastiger lijkt mij.
pi_160730460
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:11 schreef Royco1 het volgende:
Denk dat dat wel uitmaakt hoor.
Als je als vrouw zelf ook actief op zoek gaat is het denk ik een fluitje van een cent om ook een op het eerste gezicht normale date te scoren ipv met 1 van de kansloze figuren die iedereen een berichtje sturen. Als man is dat toch wat lastiger lijkt mij.
Stukken moeilijker (eerlijk), daar van kwam bij ons in de eerste instantie ook jaloezie maar dat is nu weg omdat ik stom gezegd meer vrouwen in mijn telefoon heb (leuke dames, echt leuke) dan mijn vriendin aan mannen heeft (haar vrouwelijke dates tel ik niet mee).. Al kost mij dat inderdaad ook stukken meer moeite... :D
Just say hi!
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:46:56 #34
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_160735837
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar even voor mijn info. Met wat voor doel date jij zegmaar? Omdat er zoveel varianten van open is :@
Tsja dat is ook nog een leercurve in progress. :@ Ik merk dat ik dat in eerste instantie niet goed doordacht had.
Omdat onze eerste stappen dit pad op in een parenclub waren was het eerste idee een seksdate.
Mijn enige date was dat dan ook en dan merk je toch wel dat je wat meer nodig hebt voor een geslaagde avond.
Dus het idee gaat nu een beetje van 'seksdate' via 'leuke avond met hopelijk seks' naar 'een leuke avond met flirten en zien waar het uiteindelijk strandt' en uiteindelijk zwevend tussen 'gezellig een drankje doen' en 'laat maar zitten ik houd het wel digitaal'. :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_160738810
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik kan me goed voorstellen dat je, als t verschil heel groot is, er moeite mee zou hebben eigenlijk.
Dat n relatie open is, wil toch niet perse zeggen dat alles maar moet kunnen en mogen?
Dat verschilt per relatie, dunkt me. Afspraken enzo.
pi_160739172
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:43 schreef Piper. het volgende:

[..]

Ik zat er net aan te denken dat wanneer een van de partners ruzie maakt omdat de ander meerdere heeft dan hij/zij, hij/zij dan niet geschikt is voor een open relatie :D

Ik ben wel nieuwsgierig naar het eigenlijke idee achter iemands open relatie. Ik neem aan dat het bij iedereen verschillend is. Ik ken een man die ook zo'n relatie heeft, maar eigenlijk met tegenzin. Omdat zijn vrouw het wil en hij haar niet wil verliezen heeft hij ermee ingestemd. Tevreden is hij niet.
Als je ruzie erover maakt is dat niet goed, maar het zou wel bespreekbaar moeten zijn.

Helemaal in het begin wel gehad hier, beide erg entho erin gesprongen en dat was voor mij als vrouw een stuk makkelijker. Dat gaf bij hem een "oneerlijk" gevoel, tussen haakjes omdat het allemaal niet zo zwaar was.
Dat hebben we opgelost door wat meer samen met stellen te doen, naar parenclubs te gaan en dat soort dingen. Dus gewoon wat meer samen ipv apart van elkaar. Omdat hij toen ook gewoon leuke ervaringen had op dat gebied kon dat weer los. Het was dus geen tellen tegenover elkaar, ik 1 dan jij ook 1, maar in het begin vooral ik erg veel aanbiedingen en mogelijkheden en hij amper wat. In dat allereerste begin kan dat dus wel degelijk even "moeilijk" zijn en daar moet je samen gewoon over praten en samen uitkomen. Evt een stapje terug doen of anders inrichten.

Nu maakt dat allemaal niet meer zo uit, weten we beide dat de ene periode de een meer kansen heeft op dat gebied en de andere periode de ander. Weet hij ook zijn weg wel om aan date's e.d. te komen en is er geen sprake meer van grote ongelijkheid. Of beter gezegd, een gevoel van ongelijkheid.
Maar, zeker in dat begin, kan het best even scheef aanvoelen, juist omdat dan die drive er is om er vrij actief mee bezig te zijn. Dan kan het best lullig uitvallen als er 1 een beetje langs de zijlijn blijft staan terwijl die wel heel graag wil, moet toekijken hoe de ander dat wel allemaal heeft.

Praten is het advies dus en je aanpassen aan elkaar. Neem de twijfels en emotie's van de ander serieus en kom tot iets wat voor beiden werkt, waar beiden zich goed bij voelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 17 maart 2016 @ 15:10:17 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_160739209
wat is entho?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_160739348
quote:
17s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:07 schreef Tamashii het volgende:
Sowieso vind ik daten eigenlijk maar vervelend. Het neemt tijd in beslag waar je misschien wel niks aan hebt. Maar ik ben inderdaad dan ook al bezet. :D
Dit heb ik nu ook in deze levensperiode, dat gedate kost me echt teveel tijd naar mijn zin. Dus komt het er vrijwel nooit van.

Hij heeft in deze levensperiode juist meer mogelijkheden, werkt regelmatig in het buitenland, daar hoort wat uitgaan e.d. gewoon bij waardoor hij veel makkelijker zo nu en dan iemand tegen komt waarmee hij het bed wil delen. Zit dan ook fijn in een hotel, hoeft niets vooraf te regelen, kan gewoon redelijk spontaan kiezen om het bed met iemand te delen.

Voor mij is dat veel lastiger nu, maar vooral wil ik mijn tijd in andere zaken steken op dit moment. Dit levert dus geen gevoel van ongelijkheid op bij me, maar toch blijft hij wel zo nu en dan polsen bij me of ik me er nog ok onder voel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160739387
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:10 schreef Maanvis het volgende:
wat is entho?
Enthousiast, sorry, erodome-taal :D
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160740118
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:52 schreef Piper. het volgende:

[..]

Dat verschilt per relatie, dunkt me. Afspraken enzo.
dat is dus precies wat ik zeg ^O^
compact en kleverig.
pi_160780941
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:08 schreef erodome het volgende:
Als je ruzie erover maakt is dat niet goed, maar het zou wel bespreekbaar moeten zijn.
Ruzie is inderdaad niet goed, geeft wel aan dat 1 van de 2 het niet helemaal kan hebben
quote:
Helemaal in het begin wel gehad hier, beide erg entho erin gesprongen en dat was voor mij als vrouw een stuk makkelijker. Dat gaf bij hem een "oneerlijk" gevoel, tussen haakjes omdat het allemaal niet zo zwaar was.
Was hier ook zo een beetje, een weekje op Tinder leverde voor mij 1 match op, terwijl zij na een dag op tinder meer dan 50 matches had... nu na zoveel tijd weet ik wel beter...
quote:
Dat hebben we opgelost door wat meer samen met stellen te doen, naar parenclubs te gaan en dat soort dingen. Dus gewoon wat meer samen ipv apart van elkaar. Omdat hij toen ook gewoon leuke ervaringen had op dat gebied kon dat weer los. Het was dus geen tellen tegenover elkaar, ik 1 dan jij ook 1, maar in het begin vooral ik erg veel aanbiedingen en mogelijkheden en hij amper wat. In dat allereerste begin kan dat dus wel degelijk even "moeilijk" zijn en daar moet je samen gewoon over praten en samen uitkomen. Evt een stapje terug doen of anders inrichten.
Wij dus anders, ze vond dat ik eerst maar eens wat moest gaan daten, dus toen liep ik voor op haar... en nu is het ongeveer gelijk al moet ik zeggen dat vrouwen (mijn dates) er veel meer problemen mee hebben (dat er een partner aan mij zit) dan de dates van mijn vriendin, al die mannen interesseren het geen flikker en zijn wat dat betreft gevoelloos (op een enkeling na dan)
quote:
Nu maakt dat allemaal niet meer zo uit, weten we beide dat de ene periode de een meer kansen heeft op dat gebied en de andere periode de ander. Weet hij ook zijn weg wel om aan date's e.d. te komen en is er geen sprake meer van grote ongelijkheid. Of beter gezegd, een gevoel van ongelijkheid.
Maar, zeker in dat begin, kan het best even scheef aanvoelen, juist omdat dan die drive er is om er vrij actief mee bezig te zijn. Dan kan het best lullig uitvallen als er 1 een beetje langs de zijlijn blijft staan terwijl die wel heel graag wil, moet toekijken hoe de ander dat wel allemaal heeft.
Ja, het weegschaaltje gaat slecht op maar accepteren zorgt voor lucht, dat was hier ook zo, ik wens haar altijd een leuke date toe en we hebben nu afgesproken dat we elkaar altijd een appje sturen met een selfie van mij/haar met onze date zeg maar. Voelt gelijk stukken beter dan.
quote:
Praten is het advies dus en je aanpassen aan elkaar. Neem de twijfels en emotie's van de ander serieus en kom tot iets wat voor beiden werkt, waar beiden zich goed bij voelen.
praten, praten en nog meer praten en niet JA zeggen omdat je je partner een goed gevoel wilt geven, want uiteindelijk verneuk je je eigen gevoel (been there done that :( :+ )
Just say hi!
pi_160900752
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:15 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Doen wat je wil, maar er moet wel altijd ruimte zijn voor de ander om grenzen aan te geven wat we wel en niet fijn vinden.

Ik heb nu dus bijvoorbeeld een date die ik sinds een paar maanden zie. Daar breng ik vaak een weekend door. Omdat het ver reizen is, en ik een chronische ziekte heb. Dan is dat fijner dan een nachtje of een dagje.

Maar m'n vriend heeft me bijvoorbeeld ook wel eens weggebracht. En toen ik heel erg ziek was is m'n date bij mij thuis even langsgeweest toen m'n vriend was rugby'en.

En m'n vriend heeft een meisje gedate, daar is hij toen spontaan met de hele groep een nacht mee gaan stappen. En wat gesprekken lopen, ik merk wel dat het als "leuk jong meisje" een stuk makkelijker is dan voor een man zeg maar. Vind ik soms wel lullig, maar hij zegt er geen problemen mee te hebben.

Maar daarom denk ik juist dat het goed zou zijn als zijn vrienden het wel weten, dan kan hij tijdens het stappen een beetje met de rest mee doen. Zou goed voor hem zijn denk ik. :Y
Veel is wel herkenbaar bij ons. Beide begin 30 en al 10 jaar een relatie. En maar Één vriendin van ons weet dus dat wij een open relatie hebben. Van mijn vrienden weet niemand het en met stappen moet ik dan dus opletten dat mijn vrienden het niet zien dat ik een nummer regel o|O , maar aan de andere kant zullen een aantal het ook niet begrijpen als ik het zou uitleggen.
Ik ben inmiddels wel het punt voorbij om gewoon duidelijk te maken dat het meestal om sex draait uiteindelijk en ga er niet omheen draaien. dit halveert dan misschien wel de 'succeskans', maar de vrouwen die overblijven weten wel waar ze aan toe zijn.

Op deze manier heb ik nu contact/dates (afzonderlijk van elkaar) met 2 dames, maar die zitten beide in een relatie. Dat is misschien wel een issue...
Beide Via een feestje van een bekende ontmoet (werkt nog steeds het makkelijkst)
Maar aan de andere kant willen ze zelf ook niet meer dan seks...


Datingsite's hebben we wel eens op gekeken maar daar komt wazig volk op af, dat werkt niet voor ons, wel via sdc wat contacten gelegd, maar nog niets mee gedaan.

O ja, in dit geval is het wel een vrouwenwereld mijn vriendin heeft het inderdaad een stuk makkelijker om dates te regelen!
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_160903882
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:09 schreef Fukushima het volgende:
Van mijn vrienden weet niemand het en met stappen moet ik dan dus opletten dat mijn vrienden het niet zien dat ik een nummer regel o|O ,
Hier het zelfde alleen hebben we lak of mensen het weten, levert vaak wel leuke discussies op en heeft ons nog geen vrienden gekost (dus we hebben blijkbaar echte vrienden haha)
quote:
Datingsite's hebben we wel eens op gekeken maar daar komt wazig volk op af, dat werkt niet voor ons, wel via sdc wat contacten gelegd, maar nog niets mee gedaan.
Klopt, als ik kijk wat er op Adultmatch en excitant (faker free, als je je aanmeld ff tippen naar boefjes) is de lichamelijke klik er vaak wel totdat we het koppie zien... laten we zeggen van de 10 koppels vinden we mogelijk 1tje interessant... en dan moet de klik er nog zijn/komen
quote:
O ja, in dit geval is het wel een vrouwenwereld mijn vriendin heeft het inderdaad een stuk makkelijker om dates te regelen!
Helaas wel :+ alle threesomes heeft de vrouw zelf geregeld, aangezien ik sneller tevreden ben met een leuk uitziende vrouw dan mijn vriendin... en bevalt stiekem ook wel, lekker gemakkelijk op deze manier :+
Just say hi!
pi_160917788
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 08:05 schreef Chandler het volgende:

Hier het zelfde alleen hebben we lak of mensen het weten, levert vaak wel leuke discussies op en heeft ons nog geen vrienden gekost (dus we hebben blijkbaar echte vrienden haha)
Ja hier ook wel eens flinke discussie erover gehad, maar nooit van haar vriendinnen of andersom

quote:
Klopt, als ik kijk wat er op Adultmatch en excitant (faker free, als je je aanmeld ff tippen naar boefjes) is de lichamelijke klik er vaak wel totdat we het koppie zien... laten we zeggen van de 10 koppels vinden we mogelijk 1tje interessant... en dan moet de klik er nog zijn/komen
sdc is dan wel redelijk, maar voornamelijk stellen uiteraard, terwijl we eigenlijk apart daten.

quote:
Helaas wel :+ alle threesomes heeft de vrouw zelf geregeld, aangezien ik sneller tevreden ben met een leuk uitziende vrouw dan mijn vriendin... en bevalt stiekem ook wel, lekker gemakkelijk op deze manier :+
MVV begrijp ik? mijn vriendin wordt daar wel eens voor mee gevraagd, maar we proberen juist een MMV (voor haar :7 ) en dat is nog lastig want ze is ook nog eens heel kieskeurig
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_160964730
En hoe vinden de mannen hier dan meestal dates?

Wij hebben nog voornamelijk samen gedate, en zijn ook wel benieuwd naar los van elkaar daten.

We hebben deze week op vakantie onze eerste parenclub ervaringen opgedaan (en dat is uitstekend bevallen *) ), zijn er meer onder jullie die dat weleens in het buitenland hebben gedaan? Wij vonden het vooral zo handig dat we gewoon in Nederlands konden overleggen terwijl we bezig waren, en daardoor heel duidelijk grenzen konden aangeven, aanwijzingen konden geven naar elkaar, alles wat zo belangrijk is de eerste keren :)
  dinsdag 29 maart 2016 @ 13:18:00 #46
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_161021021
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:47 schreef Milchat het volgende:
En hoe vinden de mannen hier dan meestal dates?

Ik word meestal gevraagd voor een MMV vanwege mijn eigenschappen en hoe ik er tegenaan kijk (ik oordeel niet, sex is leuk en not a big deal, alles blijft tussen ons, van gemixte afkomst etc.) :P
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_161021199
Heb een tijdje een open relatie gehad, maar dat ging op den duur niet meer echt. Hij was toch vaak jaloers wat ik opzich wel snap, maar ik zou het toch wel weer willen.
pi_161027293
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:26 schreef Seaver het volgende:
Heb een tijdje een open relatie gehad, maar dat ging op den duur niet meer echt. Hij was toch vaak jaloers wat ik opzich wel snap, maar ik zou het toch wel weer willen.
En waarom zou je het dan wel weer willen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:38:44 #49
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_161032510
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:47 schreef Milchat het volgende:
En hoe vinden de mannen hier dan meestal dates?

Wij hebben nog voornamelijk samen gedate, en zijn ook wel benieuwd naar los van elkaar daten.

We hebben deze week op vakantie onze eerste parenclub ervaringen opgedaan (en dat is uitstekend bevallen *) ), zijn er meer onder jullie die dat weleens in het buitenland hebben gedaan? Wij vonden het vooral zo handig dat we gewoon in Nederlands konden overleggen terwijl we bezig waren, en daardoor heel duidelijk grenzen konden aangeven, aanwijzingen konden geven naar elkaar, alles wat zo belangrijk is de eerste keren :)
Nooit gedaan in het buitenland, maar dat gaat er vast nog wel eens van komen. Lijkt me wel wat!
pi_161039417
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:47 schreef Milchat het volgende:
En hoe vinden de mannen hier dan meestal dates?

Wij hebben nog voornamelijk samen gedate, en zijn ook wel benieuwd naar los van elkaar daten.

Wij hebben juist nog nooit samen gedate, we zijn wel aan het rondkijken maar nog niet echt iets gevonden.

Als man zijnde heb ik de dates toch via feestjes bij bekenden/vrienden ontmoet.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_161043071
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

En waarom zou je het dan wel weer willen?
Omdat ik er van overtuigd ben dat het heus wel kan werken met de juiste :)
pi_161043222
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:26 schreef Seaver het volgende:
Heb een tijdje een open relatie gehad, maar dat ging op den duur niet meer echt. Hij was toch vaak jaloers wat ik opzich wel snap, maar ik zou het toch wel weer willen.
Dat is een relatie breker... als de ene jaloers is, maar de vraag is waarom was hij jaloers? de aandacht die jij kreeg? en hij niet? Daar heb ik zelf ook een tijdje last van gehad, niet dat ik het mijn vriendin niet gunde hoor... absoluut wel, maar ik moest dagen moeite doen voor een chat en zij, ff uurtje tinderen en gelijk vele matches...

Nu we een paar maand verder zijn eigenlijk totaal geen last meer van (meer andersom :+ ) en moet zeggen dat ik bij lange na niet zoveel matches heb als mijn vriendin maar heb gelukkig wel meer 'normale' mensen als match. Als ik hoor en lees wat voor mongolen zij af en toe als match heeft en wat ze daar tekstueel mee beleeft... knijp ik mijn handjes dicht ;)

Maar ben benieuwd! :)
Just say hi!
pi_161045045
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 08:23 schreef Chandler het volgende:

[..]

Dat is een relatie breker... als de ene jaloers is, maar de vraag is waarom was hij jaloers? de aandacht die jij kreeg? en hij niet? Daar heb ik zelf ook een tijdje last van gehad, niet dat ik het mijn vriendin niet gunde hoor... absoluut wel, maar ik moest dagen moeite doen voor een chat en zij, ff uurtje tinderen en gelijk vele matches...
Niet zozeer dat ik meer aandacht kreeg maar gewoon het feit dat ik wel eens met een ander was.
quote:
Nu we een paar maand verder zijn eigenlijk totaal geen last meer van (meer andersom :+ ) en moet zeggen dat ik bij lange na niet zoveel matches heb als mijn vriendin maar heb gelukkig wel meer 'normale' mensen als match. Als ik hoor en lees wat voor mongolen zij af en toe als match heeft en wat ze daar tekstueel mee beleeft... knijp ik mijn handjes dicht ;)

Maar ben benieuwd! :)
Tja, voor mannen is dat heel anders dan vrouwen. Ik maag me niet eens meer op datingsites, het meerendeel bestaat uit oversekste mannetjes die hopen met slechte openingszinnen te scoren...
pi_161050701
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 11:14 schreef Seaver het volgende:
Niet zozeer dat ik meer aandacht kreeg maar gewoon het feit dat ik wel eens met een ander was.
Oei...
quote:
Tja, voor mannen is dat heel anders dan vrouwen. Ik maag me niet eens meer op datingsites, het meerendeel bestaat uit oversekste mannetjes die hopen met slechte openingszinnen te scoren...
Je mag niet? :D wij zitten beiden op dating sites zonder fakers en ja slechte openingszinnen ben ik ook goed in, gelukkig heb ik andere kwaliteiten dan typen :+
Just say hi!
pi_161062476
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 15:53 schreef Chandler het volgende:

[..]

Oei...

[..]

Je mag niet? :D wij zitten beiden op dating sites zonder fakers en ja slechte openingszinnen ben ik ook goed in, gelukkig heb ik andere kwaliteiten dan typen :+
*Waag, sorry haha
pi_161066800
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:24 schreef Seaver het volgende:
*Waag, sorry haha
:D Mooie binnenkomer! :+
Just say hi!
pi_161067597
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef Fukushima het volgende:

[..]

Wij hebben juist nog nooit samen gedate, we zijn wel aan het rondkijken maar nog niet echt iets gevonden.

Als man zijnde heb ik de dates toch via feestjes bij bekenden/vrienden ontmoet.
Ik denk dat dat ook een groot verschil is tussen een open relatie en swingen. Als je tenminste die hokjes zo gescheiden neerzet. Echt helemaal los daten lijkt voor ons nog een lastigere stap dan swingen, of een partnerruil (en dan echt in elkaars huis ruil).
pi_161067614
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 15:53 schreef Chandler het volgende:

[..]

Oei...

[..]

Je mag niet? :D wij zitten beiden op dating sites zonder fakers en ja slechte openingszinnen ben ik ook goed in, gelukkig heb ik andere kwaliteiten dan typen :+
Welke datingsites zijn er zonder fakers?
pi_161076813
Vorige week date gehad met leuk meisje van Tinder. Meestal verwacht ik er niet zoveel van maar echt heel leuk gepraat. We kwamen halverwege de avond vrienden tegen en zijn mee gaan stappen, jammer genoeg daardoor beetje raar gelopen. Wilde haar zoenen maar was niet goede moment helaas. Dag daarna kwam ze wat drinken maar was vriend onverwacht thuis. Gezellig maar niets meer dus. Volgende week poging drie!

Verder alles beetje afgesloten, heb het druk en vriendje zit niet lekker in z'n vel en hij gaat altijd voor.
pi_161159000
Een date breaker ;) been there, nooit handig om anderen / bekenden er bij te hebben of te ontmoeten.. heb daar wel van geleerd.. succes met poging 3 :+

hoe langer je moet wachten, des te beter het resultaat (meestal, mijn ervaringen)
Just say hi!
pi_161162602
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 22:59 schreef Chandler het volgende:
Een date breaker ;) been there, nooit handig om anderen / bekenden er bij te hebben of te ontmoeten.. heb daar wel van geleerd.. succes met poging 3 :+

hoe langer je moet wachten, des te beter het resultaat (meestal, mijn ervaringen)
Ja ik hoop het. Was alsnog gezellig maar toch anders met andere erbij. :P
pi_161162770
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 07:51 schreef Koettie het volgende:
Ja ik hoop het. Was alsnog gezellig maar toch anders met andere erbij. :P
Dat geeft helaas vaak een wrijving waardoor de date anders loopt dan hij zou moeten lopen, voor mij een no go dus (meer)
Just say hi!
pi_161450346
Ik kan iedereen die meer over open relaties wil weten aanraden het boek "Opening Up" van Tristan Taormino te lezen. Hij legt heel duidelijk en helder alle vormen van open relaties uit, wat de valkuilen zijn etc etc.
pi_161566726
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 18:28 schreef adamma80 het volgende:
Ik kan iedereen die meer over open relaties wil weten aanraden het boek "Opening Up" van Tristan Taormino te lezen. Hij legt heel duidelijk en helder alle vormen van open relaties uit, wat de valkuilen zijn etc etc.
Tristan is geen hij ;)

Ik heb het boek toevallig vorige week gekocht, ik ben benieuwd.
pi_162675481
Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat jullie qua extra afspraakjes gewoon... falen? Het is hier zó stil. Volgens mij ben ik zelfs afgeleerd hoe ik iemand moet versieren :{
  woensdag 1 juni 2016 @ 20:38:39 #66
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_162676428
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 20:04 schreef Opoefiets het volgende:
Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat jullie qua extra afspraakjes gewoon... falen? Het is hier zó stil. Volgens mij ben ik zelfs afgeleerd hoe ik iemand moet versieren :{
Haha ik weet precies wat je bedoelt. Mijn 1e en tevens laatste date zijn inmiddels 16 maanden geleden and counting. :P
Na mijn laatste failure van februari had ik er tabak van maar ben wel met iemand anders aan het chatten geraakt. Pas na een maand en een halve fles rose :@ ben ik overstag gegaan en gezegd dat we zouden gaan afspreken. Nou dat moment moet nog steeds komen want hij heeft het alleen maar druk druk druk (niettemin heeft hij prima tijd om te stappen met vrienden). :')
Ik geloof daar dus wederom niet meer in.

Ik word er ook niet gezelliger op merk ik. Mijn plagerijtjes en humor bij het chatten lijk ik te verliezen en daar baal ik aardig van. -O-
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:44:22 #67
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_162678643
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 20:04 schreef Opoefiets het volgende:
Het is hier zó stil.
Maarre ben je wel aktief op zoek dan en waar?
Ik weet van mezelf wel dat het er ook aan ligt dat ik niet aktief op zoek ben en me eigenlijk ver van Fokkers moet houden. :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_162685266
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:44 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Maarre ben je wel aktief op zoek dan en waar?
Ik weet van mezelf wel dat het er ook aan ligt dat ik niet aktief op zoek ben en me eigenlijk ver van Fokkers moet houden. :P
Waarom moet jij je ver van Fokkers houden?

Ik ben zelf ook op zoek naar een leuke date.
pi_162686373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:44 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Maarre ben je wel aktief op zoek dan en waar?
Ik weet van mezelf wel dat het er ook aan ligt dat ik niet aktief op zoek ben en me eigenlijk ver van Fokkers moet houden. :P
Meestal wel. Maar via internet heb ik het een beetje opgegeven. Maar IRL ben ik er gewoon zo slecht in geworden. En mijn Gaydar vertoont mankementen.
  donderdag 2 juni 2016 @ 10:12:49 #70
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_162686668
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:54 schreef Nixx- het volgende:
Waarom moet jij je ver van Fokkers houden?

Kansberekening. 1 uit 1 buiten Fok tegenover 0 uit 10 binnen Fok. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:57 schreef Opoefiets het volgende:
En mijn Gaydar vertoont mankementen.
Haha het mismatchte hier om hele verschillende redenen, maar die ben ik nog niet tegengekomen.
Ik heb het trouwens irl nog nooit in de praktijk gebracht. Ik ben achter mijn toetsenbord een grotere held. :@
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_162688994
Het lijkt mij maar niks. Als ik buitenshuis wil eten regel ik wel prostituees. Dan heb je dat eindeloze gelul met gevoelens en versieren niet.

Nu het nog kan, voordat die mongool van een Segers van de Christen Unie prostitutie gaat verbieden :')
pi_162689239
En wat betreft het verschil tussen het gemak waarmee mannen en vrouwen een date kunnen krijgen:

ik krijg vaker ''aanbiedingen'' van mannen (dus dat een man seks met mij voorstelt, direct of indirect) dan van vrouwen terwijl ik zelf man ben en echt niet homo overkom. Dat zegt genoeg lijkt me, want er zijn uiteraard veel meer hetero vrouwen dan homo mannen.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 06:28:24 #73
438758 zeer
Opritsjniki
pi_162708633
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 12:34 schreef Libertarisch het volgende:
en echt niet homo overkom
mwah
pi_162711861
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 06:28 schreef zeer het volgende:

[..]

mwah
Zoek jij ruzie? Hé, pussy? Morgen Amsterdam centraal 15:00?
  vrijdag 3 juni 2016 @ 13:02:55 #75
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_162713349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:53 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Zoek jij ruzie? Hé, pussy? Morgen Amsterdam centraal 15:00?
Verkapt afspraakjes maken? Hossel gerust door via dm. :+
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_162713547
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:12 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Kansberekening. 1 uit 1 buiten Fok tegenover 0 uit 10 binnen Fok. :P

[..]

Haha het mismatchte hier om hele verschillende redenen, maar die ben ik nog niet tegengekomen.
Ik heb het trouwens irl nog nooit in de praktijk gebracht. Ik ben achter mijn toetsenbord een grotere held. :@
Ik ook. Lekker veilig toch :+
pi_162866394
ik heb er respect voor, ik ben zelf wel heel speels en makkelijk als het gaat met relaties en chatten enzo. Echter ik heb nu een vriendin, en ik zal het niet willen dat zij door anderen aangeraakt word ofzo. Daarom respect voor jullie hoor!
hoi hoi
pi_162928346
Ik heb ff een kloon gemaakt, omdat ik anders te herkenbaar ben...

ik en mn vrouw hebben t al een tijdje over het aangaan van een open relatie. Het is haar initiatief, maar ik sta dr niet negatief tegenover.

Alleen heb ik best wel moeite met dit alles. Verder dan sexting met een ander is ze nog niet gekomen en ze weet dat ik dr lastig aan kan wennen. Ze gaat dus ook niet verder, erover praten is ook t probleem niet.

Goed ik vind t dus lastig om te wennen. We hebben wel ns met een ander stel gerommeld en had toen nergens last van.

En zoals velen hebben we tinder geprobeerd. Na 1 week had ik 1 match die vervolgens nergens op reageerde. Je raad t al, mn vrouw kreeg veeeel meer aandacht en matches.

Kortom, heeft iemand tips? Ervaringen?
  zaterdag 11 juni 2016 @ 23:38:32 #79
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_162932679
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:47 schreef Pietjeteprecies het volgende:
Goed ik vind t dus lastig om te wennen. We hebben wel ns met een ander stel gerommeld en had toen nergens last van.
Dus het is meer het idee van los van elkaar daten wat dwars zit?
Enig idee waar dat in zit? Evt scheefloop, veiligheid, jaloezie (had je echter niet toen je erbij was), ...

Ik zou het voorlopig dan alleen even bij samen op avontuur gaan houden en niet los van elkaar daten tot het wel oke voelt. Genoeg open relatiekoppels die het alleen bij swingen houden.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_163057391
Vanavond komt er een meisje langs waar we eerder een trio mee gehad hebben. Niets gepland maar we zien wel hoe het loopt.
pi_163067565
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 23:38 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Dus het is meer het idee van los van elkaar daten wat dwars zit?
Enig idee waar dat in zit? Evt scheefloop, veiligheid, jaloezie (had je echter niet toen je erbij was), ...

Ik zou het voorlopig dan alleen even bij samen op avontuur gaan houden en niet los van elkaar daten tot het wel oke voelt. Genoeg open relatiekoppels die het alleen bij swingen houden.
Ja idd, het los daten vind ik het lastigste. Geen idee waarom precies, onzekerheid en jaloezie komen t meest in de buurt.
Ik wil t wel, maar in mindere mate dan zij. Daarnaast is t voor een vrouw ook gewoon veel makkelijker om te daten. Neem nou tinder, waar zij match na match krijgt zit ik nu op 3.

Daarnaast ben ik sowieso een beetje te onzeker kwa zelfbeeld en zou ik niet weten hoe ik buiten internet om een date zou kunnen fixen.

Al hebben we nu wel afgesproken dat zolang ik t er lastig mee heb we niet verder gaan dan zoenen met een eventuele date.

Lastig lastig lastig... ik voel me weer net n onzekere puber :x
pi_163080305
Hier ging de date ietsje anders. Was helemaal niet lekker en stik chagrijnig dus bij m'n pa gaan eten. Volgens mij heeft vriendje 't wel leuk gehad.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 15:10:51 #83
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_163087290
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:18 schreef Pietjeteprecies het volgende:
Ja idd, het los daten vind ik het lastigste. Geen idee waarom precies, onzekerheid en jaloezie komen t meest in de buurt.
Ik wil t wel, maar in mindere mate dan zij. Daarnaast is t voor een vrouw ook gewoon veel makkelijker om te daten. Neem nou tinder, waar zij match na match krijgt zit ik nu op 3.
Ik zou me niet teveel verkijken op die cijfers. Al die matchtes willen nog niet zeggen dat dat ook (leuke) dates worden. Tenzij je vrouw niveautje 'hoi neuken' leuk genoeg vindt. :?
Het kost ook weer een hoop tijd om het kaf van het koren te scheiden. Daarom zit ik ook niet op tinder ofzo. Ik heb het al druk genoeg. ;)

Bij Erodome was overigens ook de angst voor scheefloop. Wellicht dat je wat aan hun ervaring hebt.
SEX / Open relaties #4 [ met piemels van 40cm ]
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:18 schreef Pietjeteprecies het volgende:
Daarnaast ben ik sowieso een beetje te onzeker kwa zelfbeeld en zou ik niet weten hoe ik buiten internet om een date zou kunnen fixen.
Nou ja hoe deed je dat voordat je een relatie kreeg? (Even ervan uitgaande dat jullie geen jeugdliefdes zijn zoals mijn man en ik.)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:18 schreef Pietjeteprecies het volgende:
Al hebben we nu wel afgesproken dat zolang ik t er lastig mee heb we niet verder gaan dan zoenen met een eventuele date.
Lijkt me een goede tussenstap mits je je daar goed bij voelt.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:18 schreef Pietjeteprecies het volgende:
Lastig lastig lastig... ik voel me weer net n onzekere puber :x
Haha ik ken het gevoel. Helemaal omdat wij geen dating periode hebben gekend. Voel me soms compleet clueless.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_163087836
Ik spot net een dikke zuigzoen bij vriend haha. Wordt leuk op werk morgen.
pi_163106028
Mijn vriendin en ik hebben een open relatie sinds vier jaar. We zijn ongeveer 12 jaar bij elkaar en kwamen er op een gegeven moment achter dat we beiden behoefte hadden aan een ander soort intimiteit. Het bevalt ons goed. Tot nu toe hebben we met name in onze vriendengroep gedate; mensen die er hetzelfde over denken.

Het is voor ons niet moeilijk om mensen te 'scoren' zouden we willen. Wat we beiden wel lastig vinden, is onze 'open relatie' richting buitenwereld. Een aantal vrienden weten het, maar mijn familie zeker niet. Dat mag ook zo blijven en niemand hoeft het te weten.

Omdat je de meeste contacten toch via-via (of op werk in mijn geval) opdoen, lopen we daar wel eens tegen problemen aan. Je krijgt dan vragen van mensen in de trant van:

Ga je wat met hem/haar drinken, je hebt toch een vriendin? Etc. etc. Hoe zit dat?

We hebben allebei de voorkeur voor het spel van het verleiden. Geen snelle pornodate voor seks only. Dat soort dates zijn wellicht wat minder omslachtig, I know.

Hoe gaan jullie hiermee om?
pi_163107916
Even een kloon erbij gepakt, omdat meelezers.
---

Hier al jaren afspraken over openheid, en soms wel soms geen invulling daar in.
Familie weet van niets, en dat houden we ook zo, zeker gezien de gefrustreerde houding ten opzichte van relaties en seks in het algemeen...

Voor beiden geldt wel dat het altijd iemand is / moet zijn met wie een reallife connectie is. Geen seks voor de seks, maar echt genieten van iemand en met iemand.

Hier zijn vriendenkring en werk echter wel offlimits: daar beginnen we beiden echt niet aan, wat het natuurlijk niet makkelijker maakt :)
pi_163108219
Mensen hier weten het gewoon, vrienden iig. M'n familie deels, moeder en zusjes. Vader niet die zou een rolberoerte krijgen vermoed ik. Verder wordt er op werk gewoon niet echt over gepraat en als iemand het vraagt geef ik of aan dat we open zijn of dat het ze niets aangaat. Maar goed, als je 'date' via werk is dat wel lastig ja.
pi_163109247
Via onze vriendenkring zijn we met het hele fenomeen in aanraking gekomen. Toevallig raakten we erover aan de praat met een stel en zo is het gaan lopen.

Die real life connectie vind ik ook wel heel erg belangrijk. Een voorwaarde zelfs. En met sommige mensen heb je een klik. Via mijn werk ontmoet ik veel mensen en dat leidt dan nog wel eens tot iets. Kan wel tricky zijn soms natuurlijk.

Via een besloten feest hebben we ook wat contacten opgedaan. Maar dan samen zeg maar. Hoe doen jullie dat?
pi_163109589
Ik werk in een context waarin vrij wel iedereen iedereen kent in NL, en ook nog af en toe als spreker in die gemeenschap. Vervelende is wel; een gemeenschap met erg interessante mensen..

Maar op het moment wil ik liever niet bekend staan als "die man die.."

Mijn partner vind haar leuke mensen tijdens het gamen... ik via digitale contacten op meestal totaal niet daarop gerichte fora & sites.

[ Bericht 21% gewijzigd door KatOpSpek op 18-06-2016 14:56:24 ]
pi_163136861
Wij hebben zelf initiatief genomen om swingen uit te proberen; uiteindelijk een eerste keer gehad via Tinder. Maar bepaalde sites werkt ook wel. Het is soms even wachten tot je mensen tegenkomt met wie het klikt, voor beide partijen :)

Overigens wel bijzonder om in je vriendengroep te daten lijkt me? Is dat niet gek, een vriendschap ineens naar 'zo'n niveau' tillen?

Hier ook herkenning van scheefloop.. het is voor mij veel makkelijker contacten vinden dan voor man. Daarom daten wij ook samen voorlopig. Maar een trio mmv is af en toe wel mogelijk :9
pi_163146302
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 14:08 schreef Milchat het volgende:
Wij hebben zelf initiatief genomen om swingen uit te proberen; uiteindelijk een eerste keer gehad via Tinder. Maar bepaalde sites werkt ook wel. Het is soms even wachten tot je mensen tegenkomt met wie het klikt, voor beide partijen :)

Overigens wel bijzonder om in je vriendengroep te daten lijkt me? Is dat niet gek, een vriendschap ineens naar 'zo'n niveau' tillen?

Hier ook herkenning van scheefloop.. het is voor mij veel makkelijker contacten vinden dan voor man. Daarom daten wij ook samen voorlopig. Maar een trio mmv is af en toe wel mogelijk :9
Dat vriendengroep verhaal zit zo; Bevriend stel vertelde op een gegeven moment dat ze dit al een tijdje deden en vroegen of wij er ook voor open stonden. Ik denk pas een jaar later dat we echt een 'wissel' gedaan hebben en daarna is het balletje gaan rollen. Zij kennen weer mensen.. etc. etc. Het meeste hebben wij ook samen gedaan overigens. Ook wel dingen alleen.
pi_163147700
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 14:08 schreef Milchat het volgende:
Wij hebben zelf initiatief genomen om swingen uit te proberen; uiteindelijk een eerste keer gehad via Tinder. Maar bepaalde sites werkt ook wel. Het is soms even wachten tot je mensen tegenkomt met wie het klikt, voor beide partijen :)

Overigens wel bijzonder om in je vriendengroep te daten lijkt me? Is dat niet gek, een vriendschap ineens naar 'zo'n niveau' tillen?

Hier ook herkenning van scheefloop.. het is voor mij veel makkelijker contacten vinden dan voor man. Daarom daten wij ook samen voorlopig. Maar een trio mmv is af en toe wel mogelijk :9
Mwah, ik had voor deze relatie ook al seks gehad met een deel van vriendengroep en dat is nooit een probleem geweest. Nu een meisje die begon als trio partner die bij onze vriendengroep gekomen is. Tot nu toe nog nooit gezeik geweest of ongemakkelijk ofzo. Het is ook maar seks en het is gewoon leuk. Gekke Gerrit die daar raar over gaat doen. :P
pi_163147773
En qua scheefloop, vriend is er altijd actiever in geweest, en de laatste tijd weer. Ik heb al maaaanden niets uitgevoerd behalve een keer ordinair tongen met een oude scharrel. Vriend heeft tijdje terug iemand op visite gehad en donderdag weer. Zou een samendate zijn maar ik was niet lekker dus hij is alleen geweest met haar. Allemaal dikke prima. Heb het nu best druk en merk dat m'n hoofd er niet perse naar staat. Komt wel weer.
pi_163162669
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 21:26 schreef Koettie het volgende:
En qua scheefloop, vriend is er altijd actiever in geweest, en de laatste tijd weer. Ik heb al maaaanden niets uitgevoerd behalve een keer ordinair tongen met een oude scharrel. Vriend heeft tijdje terug iemand op visite gehad en donderdag weer. Zou een samendate zijn maar ik was niet lekker dus hij is alleen geweest met haar. Allemaal dikke prima. Heb het nu best druk en merk dat m'n hoofd er niet perse naar staat. Komt wel weer.
Het hoeft ook geen doel op zich te zijn. :)
pi_163200117
Ja juist wel tof dat dat naast elkaar kan bestaan en jullie er oke mee zijn als hij wel date :)
pi_163212400
In de open relaties die ik ken, daten de mannen vaker dan de vrouwen. Misschien zijn dames iets kieskeuriger en niet alleen seks gericht. Dunno.
pi_163213247
Vriend is ook gewoon meer out going dan ik ben. En mannen doen meteen vaag als ze er achterkomen day ik een relatie heb. Of ze gaan meteen 'Oh lkkr geil sletje ben je mag ik je volspuiten ???' Euh....
Of ze gaan meteen 'OHH. Dat zou ik nooit kunnen!!' nou en, moet je toch zelf weten :+
Gewoon leuke date met leuke klik en wie weet is zeldzaam geworden hoor. Maar goed, ik ben ook wel kritisch. :p
pi_163221850
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:55 schreef MrDarcy het volgende:
In de open relaties die ik ken, daten de mannen vaker dan de vrouwen. Misschien zijn dames iets kieskeuriger en niet alleen seks gericht. Dunno.
Ik ken een stel waar de vrouw meer vriendjes had dan de man. En die man vond dat dus niet leuk en gedroeg zich nogal wanhopig jegens andere vrouwen :')

Zelf ben ik enorm kieskeurig, zowel met mannen als vrouwen. Misschien ook wel de reden waarom ik bijna nooit een date heb :')
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:55:14 #99
451016 dickcon
vrolijke man
pi_163222610
Ik heb op een massage na geen sexueel contact met een andere vrouw gehad, mijn vrouw daarin tegen wel met verschillende mannen, meestal ben ik daarbij en genieten we met zn drieën.

Ik ben totaal niet jaloers en we genieten allebei met volle teugen dus tja iedereen zit er een beetje anders in, toch??
pi_163225598
Vorige week leuke date gehad, via een bekende app wat contact gelegd en een week later afgesproken in een stad verderop, waar zij een hotelkamer had geregeld, omdat het voor haar toch wel een uur rijden was. Wel met de gedachte als het niets is ben ik met een half uur in de trein zitten weer thuis.

Uiteindelijk leuke avond met flink wat wijn aan het terras en gemerkt dat er toch zeker wel een klik is. Uiteraard toch bij haar op de kamer beland en snachts elkaar al flink kunnen uittesten ;) maar de volgende ochtend was toch we genieten ten top, een paar uur flink los op elkaar kunnen gaan waarbij ze op een gegeven moment tegen een ruit aangedrukt stond en Breda centrum (tenminste die flat tegenover ons) wel kon meegenieten 8-) :@

Al met al weer een geslaagde avond :7

[ Bericht 4% gewijzigd door Fukushima op 22-06-2016 21:28:52 ]
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')